Ik alleen via twitter, telefoon en met de knokploeg.M_Snackey schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:24:
Hebben jullie eerder contact met Hi gehad over jullie bestelling? Via Twitter, e-mail, telefoon, fax, postduif, rooksignalen?
Me to!!! (bestelling 26-9, verlenging.)RSPN schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:50:
Telefoontje gehad, wordt morgen geleverd! (Joechei!)
[ Voor 3% gewijzigd door RonaldM op 11-11-2010 12:31 ]
Nog nooit eerder contact gehad met Hi, alleen gebeld vandaag door Hi dat de koerier met straks gaat bellen.M_Snackey schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:24:
Hebben jullie eerder contact met Hi gehad over jullie bestelling? Via Twitter, e-mail, telefoon, fax, postduif, rooksignalen?
Iemand enig idee wat er gebeurt als je het telefoontje van de koerier mist? Ik zit nu op school dus kan waarschijnlijk niet opnemen...
deechtewber schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:39:
[...]
WOW! Gisteravond om 18 uur had ik die mail van VF. Vanochtend om 10 uur stond GLS ineens op de stoep! Zonder verdere aankondiging of afspraak met de koerier ofzo, wat ik had verwacht. Who cares, ik heb hem binnen! Nu maar wachten tot dat oranje lampje groen wordt...![]()
![]()
![]()
Ik had 19/10 telefonisch verlengd en besteld bij Vodafone.TECHcrime schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:42:
wanneer had je besteld?
Er was idd een zending van 156 eruit gegaan afgelopen dinsdag.
Had je btw via tel of online besteld?
Ook een update =)
Laatste update: 11/11/2010
Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
- Nieuwe Hi klant (overstapper van t-mobile)
- 5 Okt. besteld
- Geen skullcandy
- Gebeld (en getwitterd maar zonder gegevens achter te laten)
Nu maar hopen op een telefoontje
Zouden ze dan misschien toch nog 'op tijd' zijn... morgen loopt mijn t-mobile abbo af (en word dan weer automatisch een maand verlengd)
- 5 Okt. besteld
- Geen skullcandy
Nu maar hopen op een telefoontje

Zouden ze dan misschien toch nog 'op tijd' zijn... morgen loopt mijn t-mobile abbo af (en word dan weer automatisch een maand verlengd)
Volgens mij is dat niet zo, de twitteraars zijn alleen aan het bietsen geweest voor iets leuks ter compensatie. Ik ga er dan vanuit dat Hi vervolgens alle orders t/m een bepaalde datum heeft gekozen. Kijk eens bij je orderstatus op Hi.nl, staat daar de skullcandy niet bij?Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:10:
[...]Inderdaad als twitteraars voorgaan op Pre-orders (ik 27-09) + een skullcandy krijgen dat kan echt niet
Nou dan ga ik maar zitten hopen dat die van mij ook snel komt, 30-10 besteld bij vodafone on-line, overstapper van T-mobile. Zal dus nog wel even duren 
Ik reken gewoon op eind volgende week, dan heb ik ook nog een paar dagen vrij dus dat zou goed uitkomen
Ik reken gewoon op eind volgende week, dan heb ik ook nog een paar dagen vrij dus dat zou goed uitkomen
Verwijderd
Voordat er weer verwarring gaat ontstaan morgen: tegen mij werd duidelijk verteld, dat hij morgen bij HI wordt geleverd en dat hij zaterdag aan MIJ wordt geleverd....JackPoint schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:22:
Net ook gebeld door een mevrouw van Hi
Morgen word hij geleverd!
Ik ben een verlenger, heb op 30 september verlengd.
Status:
Ik heb hem ook bij update bij mijn status staan.DNi-Cow schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:36:
Ook een update =)
- 5 Okt. besteld
- Geen skullcandy
Nu maar hopen op een telefoontje![]()
Alleen ben ik nog niet gebeld, hoop dat het wel gebeurt, want ik heb 20 september al besteld!
No signature required.
Verwijderd
Allemaal leuk en aardig, maar ik geloof dat bijna elke webshop is begonnen met leveren.. BEHALVE natuurlijk onze geweldige webshop belnu.nl. Elke keer word er weer beloofd dat de week erop word geleverd, maar dat blijkt weer niet zo te zijn. Die compensatieregeling mogen zij ook gaan toepassen, want ik heb mijn abbo (als nieuwe klant bij VF/belnu.nl) op 21 september besteld en je word constant aan het lijntje gehouden.. Hoe is het mogelijk dat gsmweb.nl en de rest van zulke webshops de DHD wel binnen hebben, maar belnu nog niet?
Verwijderd
Andere leverancier dus. Net zoals Castle...afwachten maarVerwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:45:
Allemaal leuk en aardig, maar ik geloof dat bijna elke webshop is begonnen met leveren.. BEHALVE natuurlijk onze geweldige webshop belnu.nl. Elke keer word er weer beloofd dat de week erop word geleverd, maar dat blijkt weer niet zo te zijn. Die compensatieregeling mogen zij ook gaan toepassen, want ik heb mijn abbo (als nieuwe klant bij VF/belnu.nl) op 21 september besteld en je word constant aan het lijntje gehouden.. Hoe is het mogelijk dat gsmweb.nl en de rest van zulke webshops de DHD wel binnen hebben, maar belnu nog niet?

Verwijderd
Nee helaas niet, maar mij bestelstatus is ook sinds 27-09 niet meer veranderd. Op twitter moesten mensen hun ordernummer doorgeven en die mensen krijgen dus wel een skullcandyRonaldM schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:37:
[...]
Volgens mij is dat niet zo, de twitteraars zijn alleen aan het bietsen geweest voor iets leuks ter compensatie. Ik ga er dan vanuit dat Hi vervolgens alle orders t/m een bepaalde datum heeft gekozen. Kijk eens bij je orderstatus op Hi.nl, staat daar de skullcandy niet bij?
Ik heb een sms gekregen dat ze mijn bestelling hadden ontvangen. Dus denk dat ze de DHD's nu al binnen hebben.Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:42:
[...]
Voordat er weer verwarring gaat ontstaan morgen: tegen mij werd duidelijk verteld, dat hij morgen bij HI wordt geleverd en dat hij zaterdag aan MIJ wordt geleverd....
21-10 verlengt:)
Even voor de duidelijkheid:
Ongeveer op 27-10 Desire HD bestelt bij Hi als nieuwe klant. Vandaag gebeld door Hi dat de koerier mij gaat bellen voor afspraak.
Ook heb ik een Skullcandy "geregeld" via Twitter en mijn ordernummer doorgestuurd naar @AanbiedingvanHi toen ze daar om vroeg.
Ongeveer op 27-10 Desire HD bestelt bij Hi als nieuwe klant. Vandaag gebeld door Hi dat de koerier mij gaat bellen voor afspraak.
Ook heb ik een Skullcandy "geregeld" via Twitter en mijn ordernummer doorgestuurd naar @AanbiedingvanHi toen ze daar om vroeg.
[ Voor 15% gewijzigd door ThijsWTF op 11-11-2010 12:59 ]
Verwijderd
Yes! ben ook net gebeld door Hi, ik kan mijn DHD morgen thuis verwachten. Geleverd door TNT. Ik heb hem 18 oktober besteld. Via Twitter heb ik een aantal berichtjes gestuurd!
Hmm door vergadering een gemiste oproep onbekend Hi gebeld kunnen ze me geen details geven..
Zullen ze nog terug bellen of moet ik nu wachten
of belt Hi niet annoniem?
[ Voor 9% gewijzigd door Clavat op 11-11-2010 13:00 ]
PSN: McMillan0984
Hi belt annoniemClavat schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:58:
Dan hoop ik dat ze zo weer bellen
Misschien een rare vraag maar Telfort, als een van de dochters van KPN net zoals Hi, bestellen die gezamelijk?
Telfort heeft zonder echte opgaaf van redenen ook al vier keer (correct me if I'm wrong) de verwachtte leverdatum veranderd. Zouden zij hem zo onderhand nu ook niet moeten hebben?
Telfort heeft zonder echte opgaaf van redenen ook al vier keer (correct me if I'm wrong) de verwachtte leverdatum veranderd. Zouden zij hem zo onderhand nu ook niet moeten hebben?
Hey wat raar, bij mij hebben ze een voicemailtje achter gelaten...Clavat schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:58:
Hmm door vergadering een gemiste oproep onbekend Hi gebeld kunnen ze me geen details geven..
*zit nog altijd te wachten op de telefoon*
Ik kan me gek genoeg even niet zo goed concentreren op het werk...
Ik kan me gek genoeg even niet zo goed concentreren op het werk...
Ik ook op de hoop dat ze terug bellen
ook hier gebeld door Hi
Morgen staat TNT op de stoep!
21-sept besteld
Morgen staat TNT op de stoep!
21-sept besteld
Hyundai Kona Electric Premium 64kWh Ceramic Blue
Voor wie er wat aan heeft,
Belcompany op de Kopspijker heeft er op voorraad.
Belcompany op de Kopspijker heeft er op voorraad.
Just frame, wheels and engine
Verwijderd
Nou ik heb net even gebeld met belnu.nl, maar die hebben nog steeds geen idee wanneer de DHD aan hun word geleverd - waarschijnlijk volgende week.. *kuchkuch. Vodafone heeft natuurlijk het exclusieve recht op de levering van de toestellen waardoor andere webshops een beetje aan de kant worden gezet. Tevens gaat belnu.nl ook helemaal niks compenseren terwijl dat eigenlijk zou moeten.. (ik heb mijn sms al enkele weken in bezit, abonnementskosten al betaald voor deze maand). HTC is gewoon de schuldige, maar ik kan nu moeilijk de klantenservice van HTC gaan lastigvallen omdat belnu.nl niet heeft kunnen leveren.. wat een gedoe.
Verwijderd
Ik heb 'm ook 30-10 besteld.. Overstappen vanaf BEN.. Kreeg net dit mailtje:
Geachte heer xxxxx,
Helaas hebben we het artikel nog niet mogen ontvangen.
Een exacte leverdatum kunnen we u dan ook niet geven.
Zodra dit artikel binnen gaat komen wordt u bestelling z.s.m. in behandeling genomen.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Online Winkel
Geachte heer xxxxx,
Helaas hebben we het artikel nog niet mogen ontvangen.
Een exacte leverdatum kunnen we u dan ook niet geven.
Zodra dit artikel binnen gaat komen wordt u bestelling z.s.m. in behandeling genomen.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Online Winkel
Damn rot op met jullie vodafone/hi:):):):)
Wat is de wereld toch oneerlijk:)
Keb men lesje wel geleerd voor in de toekomst
Leverindicatie is nu helemaal weggehaald bij gsmwijzer
Wat is de wereld toch oneerlijk:)
Keb men lesje wel geleerd voor in de toekomst
Leverindicatie is nu helemaal weggehaald bij gsmwijzer
[ Voor 18% gewijzigd door Henkske op 11-11-2010 13:30 ]
Heb jij je telefoon ook al eens zelf opgebeld om te testen of hij het doet?Clavat schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:13:
Ik ook op de hoop dat ze terug bellen
Haha hij doet het hoorFunFair schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:31:
[...]
Heb jij je telefoon ook al eens zelf opgebeld om te testen of hij het doet?
Hahahaha. En net, nét toen jij jezelf belde.. Belde Hi ook.. En kregen ze die vervelende in-gesprekstoon. Balen manFunFair schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:31:
[...]
Heb jij je telefoon ook al eens zelf opgebeld om te testen of hij het doet?
dan krijg je een piepjeM_Snackey schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:34:
[...]
Hahahaha. En net, nét toen jij jezelf belde.. Belde Hi ook.. En kregen ze die vervelende in-gesprekstoon. Balen man
Jullie hebben teveel slechte comedies gezien
[ Voor 8% gewijzigd door FunFair op 11-11-2010 13:35 ]
In hoeverre krijgt Vodafone voorrang dan? En hoe kan dit? Hebben ze meer lijnen bij HTC ofzo?
Gelukkig heb ik wel besteld bij Vodafone, los toestel.. De prijs viel me trouwens erg mee, 'slechts' 519 inclusief verzendkosten! In vergelijking tot andere shops valt dat best wel mee.. zelfs goedkoop eigenlijk. Bij Typhone, wat een van de goedkoopste en meer betrouwbare webshop is, is de prijs al 520 inc. verzendkosten.
Gelukkig heb ik wel besteld bij Vodafone, los toestel.. De prijs viel me trouwens erg mee, 'slechts' 519 inclusief verzendkosten! In vergelijking tot andere shops valt dat best wel mee.. zelfs goedkoop eigenlijk. Bij Typhone, wat een van de goedkoopste en meer betrouwbare webshop is, is de prijs al 520 inc. verzendkosten.
[ Voor 15% gewijzigd door stijnos1991 op 11-11-2010 13:39 ]
Verwijderd
Scheelt alweer een eurostijnos1991 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:38:
In hoeverre krijgt Vodafone voorrang dan? En hoe kan dit? Hebben ze meer lijnen bij HTC ofzo?
De Vodafone winkel in Groningen heeft er vandaag 12 binnen gekregen, helaas was ik volgens de verkoper 13e op de wachtlijst

Bel net nogmaals met Hi, die blijven stug volhouden dat er vanaf 18-11 wordt uitgeleverd. Hem gezegd dat er al verschillende mensen gebeld zijn, hij geeft aan dat er wel vaker mensen zijn die dingen verzinnen. haha
Ik ga mijn energie hier niet meer aan verspillen, wacht het belletje wel af.
hahahaha die gasten zijn gewooon getiktRobbieDG schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:48:
Bel net nogmaals met Hi, die blijven stug volhouden dat er vanaf 18-11 wordt uitgeleverd. Hem gezegd dat er al verschillende mensen gebeld zijn, hij geeft aan dat er wel vaker mensen zijn die dingen verzinnen. haha

Belsimpel mail:
Snik[...] Ik moet u helaas mededelen dat wij inderdaad te horen hebben gekregen dat HTC de leveringen heeft uitgesteld en dat wij de levering in week 48 verwachten. Hiervoor onze welgemeende excuses. Op http://www.belsimpel.nl/HTC/HTC-Desire-HD vindt u de meest actuele status. Ik ga ervan uit u zo volledig geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben [...etc]
Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.
Het is eigenlijk niet om te lachen, kan het niet helpenRobbieDG schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:48:
Ben een van de gelukkige die net gebeld is door Hi
Ik heb net een hele vriendelijke medewerker gesproken van vodafone die mij het volgende kon vertellen:
iets minder goed nieuws, mijn order/aanvraag is spoorloos en daar is die nu achteraan wat er mee gebeurt is.
het betere nieuws: tenzij er vandaag 300 htc desire hd toestellen zijn VERKOCHT (dus niet uitgeleverd), zijn ze nog op voorraad.
iets minder goed nieuws, mijn order/aanvraag is spoorloos en daar is die nu achteraan wat er mee gebeurt is.
het betere nieuws: tenzij er vandaag 300 htc desire hd toestellen zijn VERKOCHT (dus niet uitgeleverd), zijn ze nog op voorraad.
goed nieuws!
status update:
Orderstatus
Afgehandeld en verzonden - donderdag 11 november 2010
Besteldatum
dinsdag 9 november 2010
status update:
Orderstatus
Afgehandeld en verzonden - donderdag 11 november 2010
Besteldatum
dinsdag 9 november 2010
wanneer verlengdMegupe schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:12:
ben net gebeld, kan hem morgen verwachten met TNT. Telefonisch verlengd via Hi. Kan niet wachten
Verwijderd
Blijf het vreemd vinden dat mensen die in november besteld hebben al gebeld zijn. Ik vraag me af welke volgorde ze aanhouden. regio ofzo
? datum van bestelling iig niet (Hi)
ik heb 4-11 besteld en ook nog niks gehoord hoorVerwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:29:
Blijf het vreemd vinden dat mensen die in november besteld hebben al gebeld zijn. Ik vraag me af welke volgorde ze aanhouden. regio ofzo? datum van bestelling iig niet (Hi)
Zullen we bij iedereen dan ook maar regio gaan vragen?Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:29:
Blijf het vreemd vinden dat mensen die in november besteld hebben al gebeld zijn. Ik vraag me af welke volgorde ze aanhouden. regio ofzo? datum van bestelling iig niet (Hi)
Hi.nl: Laatste update: 11/11/2010: Order wordt gepickt in magazijn (verlenging 29-9).
Nieuwe uitdaging, ik heb het toestel als "nummerbehoud" besteld (KPN naar Hi) maar dat is later omgezet naar verlenging. Bij nummerbehoud komt er een koerier waar je kan pinnen, maar nu gaat de levering via TNT en daar kan dat niet. Bij rembours moet je contant betalen, nu ziet te achterhalen wat het exacte aankoopbedrag gaat worden. Ik moet nu eerst even gaan pinnen
Nieuwe uitdaging, ik heb het toestel als "nummerbehoud" besteld (KPN naar Hi) maar dat is later omgezet naar verlenging. Bij nummerbehoud komt er een koerier waar je kan pinnen, maar nu gaat de levering via TNT en daar kan dat niet. Bij rembours moet je contant betalen, nu ziet te achterhalen wat het exacte aankoopbedrag gaat worden. Ik moet nu eerst even gaan pinnen
14:10 Welkom op de live-chat van Telfort, afdeling verkoop! Waarmee kan ik u helpen?
14:10 Majoor: Levering Desire HD
14:12 Telfort: Goedemiddag.
14:13 Majoor: Hallo
14:13 Telfort: Die is leverbaar per 19-11.
14:14 Majoor: Is dat 100 % zeker daar de verwachtte leverdatum 4 keer veranderd is sinds mijn bestelling
14:14 Telfort: Dat isa nu 100 % zeker.
14:15 Majoor: Oh dat is een geruststelling, vanaf die datum gaan er leverafspraken gemaakt worden? Als ik het goed begrijp
14:16 Telfort: Ja dat klopt,
14:16 Majoor: Als ik telefonsich verlengt heb, komt ie dan met de post?
14:16 Telfort: Ja, binnen 7 werkdagen.
14:17 Majoor: Krijg je daar dan nog per mail bericht over (sorry heb voorwaarden niet heel goed gelezen)
14:19 Telfort: Nee dat gaat automatisch.
14:19 Majoor: Hebben jullie van de leverancier ooit een reden gehad waarom een en ander 4 keer verschoven is?
14:22 Telfort: Nee dat kan ik u ook niet vertellen.
14:27 U bent te lang inactief geweest, chat wordt gestopt.
14:27 Chat gesloten door Telfort (geen activiteit gedurende 300 seconden.).
Even gechat met verkoop van Telfort, hopen dat ik nu echt weet waar ik aantoe ben. Hopelijk hebben anderen hier ook wat aan (die bij telfort besteld hebben)
14:14 Majoor: Is dat 100 % zeker daar de verwachtte leverdatum 4 keer veranderd is sinds mijn bestelling
14:15 Majoor: Oh dat is een geruststelling, vanaf die datum gaan er leverafspraken gemaakt worden? Als ik het goed begrijp
14:17 Majoor: Krijg je daar dan nog per mail bericht over (sorry heb voorwaarden niet heel goed gelezen)
14:19 Majoor: Hebben jullie van de leverancier ooit een reden gehad waarom een en ander 4 keer verschoven is?
Even gechat met verkoop van Telfort, hopen dat ik nu echt weet waar ik aantoe ben. Hopelijk hebben anderen hier ook wat aan (die bij telfort besteld hebben)
Arrrr!!! Al die geluksverhalen werken op m'n zenuwen haha. Waarom jullie wel en wij (de ongelukkigen) niet?!
EDIT: op hierboven na dan
EDIT: op hierboven na dan
[ Voor 12% gewijzigd door M_Snackey op 11-11-2010 14:47 ]
Hier ookRonaldM schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:38:
Hi.nl: Laatste update: 11/11/2010: Order wordt gepickt in magazijn (verlenging 29-9).
Status:
Order wordt gepickt in magazijn
Vanmorgen weer met GSMweb gebeld, ze hadden hem nog niet binnen, maar ze verwachten hem vandaag nog. Om eerlijk te zijn, ik verwacht hem niet. But we will see.Ozhan99 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:34:
[ .. Ozhan99 schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:48:
Waar ben ik aan begonnen?
Vorige week woensdag (3 nov) de HTC Desire HD besteld bij gsmweb.nl. Die middag nog hun gebeld. Ik wou weten wanneer ik het kon verwachten en of ze bij mijn werk wilden bezorgen. Ze zeiden dat het geen probleem was om bij mijn werk te laten bezorgen. De telefoon zou vrijdag (5 nov) binnenkomen en zou vandaag (8 nov) bezorgd worden. Ik vroeg hun "Weet u zeker dat u ze binnenkrijgt? En dat er genoeg binnen komen?" antwoord: "Ja meneer, dat weet ik heel zeker."
Nou je raad het al, ik had vandaag nog niets gehoord. Dus ik bel ze weer op. Krijg te horen dat de telefoons afgelopen vrijdag niet binnen waren gekomen. Dat ze de telefoons vandaag verwachten. Toen ik hun vroeg van "waarom heb ik hier niets over gehoord?" antwoord: "Het is teveel werk om iedereen te mailen."
Is toch te gek voor woorden? Maar goed, ik heb ze maar gevraagd of ze mij nu wel iets lieten weten. Mevrouw ging daarvoor zorgen. Ik heb hier zooooo weinig vertrouwen in *zucht* .. ]
Vandaag had ik nog niets ontvangen. Zoals ik veracht hadWeer achteraan gebeld, gevraagd waarom ik niets had gehoord." Antwoord: "Weet ik niet, maar het komt donderdag binnen."
Ik: "Kijkt, het maakt mij niet veel uit dat het er niet is. Ik lees op meerdere plekken dat er leveringsproblemen zijn. Daar kunt u niets aan doen. Maar u kunt wel wat doen aan u communicatie. ik heb nu al twee keer gehoord van "het komt dan binnen". Hoe weet u zeker dat het donderdag binnen komt?"
gsmweb: "Omdat we dat te horen krijgen"
Ik: "dan hebt u dus geen betrouwbare bron?"
gsmweb: "Jawel, hij komt donderdag binnen"
Ik: "Kunt u mij zodra u weet dat het niet binnen komt mij een mailtje sturen?"
gsmweb: "nee, u krijgt wel een bericht als het verstuurd wordt"
Ik: "En als die niet verstuurd wordt?"
gsmweb: "Dan moet u ons weer bellen"
Is dit normaal?
blijf hoop houden;)
Vodafone heeft toestellen binnen gekregen,
Volgens mij 2call ook.
hi heeft ze ook binnen
dus wie weet zijn er meerdere.
Vodafone heeft toestellen binnen gekregen,
Volgens mij 2call ook.
hi heeft ze ook binnen
dus wie weet zijn er meerdere.
Nou ik ben officieel volgende week aan de beurt heb ik te horen gekregen van HI, om een afleverafspraak te maken that is

Net vodafone gebeld hoe lang het zou duren voor hem zou krijgen als ik nu een nieuw abonnement afsluit.
Volgens die mw. zijn ze op voorraad (voor een nieuwe abonnement) en zou het 5 tot 10 werkdagen duren.
Vind ik wel lang.....
volgens die flippo van vodafone die ik de tweede keer aan de lijn kreeg (toen ik wilde bestellen) is 'ie voor nieuwe abonnementen voorlopig niet leverbaar/
Volgens die mw. zijn ze op voorraad (voor een nieuwe abonnement) en zou het 5 tot 10 werkdagen duren.
Vind ik wel lang.....
volgens die flippo van vodafone die ik de tweede keer aan de lijn kreeg (toen ik wilde bestellen) is 'ie voor nieuwe abonnementen voorlopig niet leverbaar/

[ Voor 27% gewijzigd door miles op 11-11-2010 15:11 ]
Ik heb zojuist een smsje ontvangen van coolblue:
We hebben je bestelling op smartphoneshop.nl (33xxxxx) ingepakt. We houden je veder op de hoogte via e-mail.
Hopelijk houden ze het niet bij het inpakken, maar sturen ze het ook nog op
Besteld op 3 November
We hebben je bestelling op smartphoneshop.nl (33xxxxx) ingepakt. We houden je veder op de hoogte via e-mail.
Hopelijk houden ze het niet bij het inpakken, maar sturen ze het ook nog op
Besteld op 3 November
Verwijderd
heb op 1-10-10 besteld via hi.nl heb verlengd maar mijn status staat nog steeds op voor inschrijving,heb een tweet gestuurd en mij is toen verteld dat ik bij de eerste zending zou zitten nu maar even afwachten
Bezorger: Ik bel u om een lever afspraak te maken.. wanneer zou ik langs kunnen komen?StormingSoul schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:48:
Nou ik ben officieel volgende week aan de beurt heb ik te horen gekregen van HI, om een afleverafspraak te maken that is
Jij: Tussen nu en 10 minuten
@Miles: Normale tijd.. (voor vodafone)
[ Voor 5% gewijzigd door TECHcrime op 11-11-2010 14:54 ]
Hehe, eindelijk het telefoontje gekregen van HI......
Ook ik wordt vandaag nog gebeld door de koerier.
Besteld op 22sep, nieuw abbo
Edit: Status:
Bestelling geaccepteerd. Er zal telefonisch contact opgenomen worden.
[ Voor 24% gewijzigd door daniel14 op 11-11-2010 14:55 ]
Stond op jou status pagina dat de bestelling in behandeling was genomen?StormingSoul schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:48:
En toen ging mijn telefoon....jammer genoeg niet iemand van Hi om te vertellen dat m'n HTC HD binnenkomt 
Ik heb m besteld op 19-10 en nog op geen enkele manier reactie/contact gehad met Hi (twitter en email is niet echt 'the way to go' m.i.)
Ik ben benieuwd...
edit: mijn status is al bijna vanaf het begin:
Status:
Laatste update: 20/10/2010
Geen voorraad (een van de bestelde artikelen is tijdelijk niet leverbaar)
Ben nu dus instant aan het f5-en daar
Ik heb m besteld op 19-10 en nog op geen enkele manier reactie/contact gehad met Hi (twitter en email is niet echt 'the way to go' m.i.)
Ik ben benieuwd...
edit: mijn status is al bijna vanaf het begin:
Status:
Laatste update: 20/10/2010
Geen voorraad (een van de bestelde artikelen is tijdelijk niet leverbaar)
Ben nu dus instant aan het f5-en daar
[ Voor 28% gewijzigd door BiggyB op 11-11-2010 14:58 ]
Gefeliciteerd met uw nieuwe toestelDNi-Cow schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:10:
[...]
Het is eigenlijk niet om te lachen, kan het niet helpenwat slecht.
Ben een van de gelukkige die net gebeld is door Hi, dus dan word ik straks nog gebeld door de koerier. Zij kon niet aangeven of de levering dan morgen of overmorgen zou plaatsvinden..... dat moest ik overleggen met de koerier. (en info over bestelling > DNi-Cow in "[ABO] HTC Desire HD levertijden- en abon..." )
Ik heb zelf 26-10 besteld, maar ben er bang voor nog even te moeten wachten
Hoe ben je daar achter gekomen? Hi zegt geen info te hebben, alleen dat volgende zending 18-11 binnen komt..StormingSoul schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:48:
Ben gebeld, staat niks op mijn status pagina.. Alles is al via telefoon gegaan afgelopen 2 maandenFunFair schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:54:
[...]
Stond op jou status pagina dat de bestelling in behandeling was genomen?
Ik word gewoon een week opgeschoven lees ik al vergeleken met de andere
Iemand ookal iets gehoord over studentmobiel btw?
[ Voor 22% gewijzigd door Soullancer op 11-11-2010 15:08 ]
Ondertussen ook al een mailtje en smsje gehad, met je toestel is op voorraad. De koerier neemt contact met je op voor een afleverafspraak.
Het nr van de koerier staat er ook meteen bij zodat ik zelf ook kan bellen.
Het nr van de koerier staat er ook meteen bij zodat ik zelf ook kan bellen.
Ow wat wou ik dat ik dat kon...lagonas schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:46:
blijf hoop houden;)
Ooit zaken gedaan met gsmweb? Zie http://tweakers.net/shopreview/3199/gsmweb.html
wordt je niet blij van. en ik zag dat na dat ik besteld had.
Update 3*
Gebeld door de koerier dienst van Hi, morgen tussen 12 en 4 wordt mijn DHD afgeleverd
.
En nu dan even bellen met Hi om te kijken of het overnemen van mijn abonnement van t-mobile goed is gegaan, anders heb ik nog niks aan mijn DHD zonder internet
DNi-Cow in "[ABO] HTC Desire HD levertijden- en abon..."
Gebeld door de koerier dienst van Hi, morgen tussen 12 en 4 wordt mijn DHD afgeleverd
En nu dan even bellen met Hi om te kijken of het overnemen van mijn abonnement van t-mobile goed is gegaan, anders heb ik nog niks aan mijn DHD zonder internet

Zojuist Vodafone gebeld.
Er werd mij verteld dat Vodafone mijn DHD al aan GLS heeft meegegeven.
Deze bezorgen hem dan zo snel mogelijk.
Verwijderd
Good for you!TECHcrime schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:12:
Zojuist Vodafone gebeld.
ik word een beetje panisch
Zit continue naar m'n telefoon te kijken in de hoop dat hij over gaat
^^FunFair schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:15:
ik word een beetje panischZit continue naar m'n telefoon te kijken in de hoop dat hij over gaat
Ik heb ook 20 september besteld, maar nog steeds niet gebeld. iets zegt me dat hi niet aan een FI-FO policy doet
No signature required.
Mijn status staat inmiddels op Order verzondendaniel14 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:54:
Hehe, eindelijk het telefoontje gekregen van HI......
Ik ben vanmorgen door Hi gebeld, word ik ook nog door de koerier gebeld voor een afspraak?
Of is dat alleen bij nieuwe abonnementen?
EDIT: Ik denk niet dat ik ook nog gebeld word, ik krijg namelijk een smsje van Hi:
Beste Hi klant, je bestelling wordt vanaf morgen door TNT Post aangeboden. Gorten van Hi
[ Voor 15% gewijzigd door JackPoint op 11-11-2010 15:25 ]
Doet me denken aan me examen uitslagenFunFair schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:15:
ik word een beetje panischZit continue naar m'n telefoon te kijken in de hoop dat hij over gaat
We bellen je al je bent geslaagd..
En dan word er gebeld, is het moeder om te vragen of je al gebeld bent
Thanks voor de info. Ik heb op 7 oktober verlengd bij Telfort icm de DHD.Takkiedroid1970 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:42:
14:10 Welkom op de live-chat van Telfort, afdeling verkoop! Waarmee kan ik u helpen?
Ik vraag me af waar ik die Telfort live chat vind? (Of ben ik nou echt zo scheef...) Ik wil deze chat ook wel eens voeren namelijk.
15 oktober
Edit: krijg nu een sms binnen waarin staat dat mijn bestelling vanaf morgen door tnt post wordt aangeboden.
[ Voor 25% gewijzigd door Megupe op 11-11-2010 15:24 . Reden: edit ]
Dat is geloof ik alleen bij nieuwe abbo's ivm met de pinbetaling, en het contract afsluiten.JackPoint schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:19:
[...]
Mijn status staat inmiddels op Order verzonden
Ik ben vanmorgen door Hi gebeld, word ik ook nog door de koerier gebeld voor een afspraak?
Of is dat alleen bij nieuwe abonnementen?
Ik werd gebeld door een onbekend nummer maar ik kon niet opnemen omdat ik in de les zat. Lijkt me sterk als ze mij al gaan bellen heb gister pas besteld en bestelstatus staat nog op voorinschrijving. Werd er bij de HI-mensen met een onbekend nummer gebeld?
Jah onbekend nummer.daaan_1992 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:28:
Ik werd gebeld door een onbekend nummer maar ik kon niet opnemen omdat ik in de les zat. Lijkt me sterk als ze mij al gaan bellen heb gister pas besteld en bestelstatus staat nog op voorinschrijving. Werd er bij de HI-mensen met een onbekend nummer gebeld?
daaan_1992 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:28:

Update:
Afspraak is gemaakt, morgen tussen 12uur en kwart op 4.
Ik zou volgens hun een bedrag van €109,- moeten afrekenen, terwijl op de site toen stond €129,-
Dus mischien als compensatie wel 20 euro korting gekregen
Afspraak is gemaakt, morgen tussen 12uur en kwart op 4.
Ik zou volgens hun een bedrag van €109,- moeten afrekenen, terwijl op de site toen stond €129,-
Dus mischien als compensatie wel 20 euro korting gekregen
Hmm zie net dat GSMwijzer.nl de HTC HD niet meer als 'verwacht week 46' heeft staan maar op 'beperkte voorraad'
Zou het dan eindelijk zo ver zijn???
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
Vanmiddag Vodafone gesproken (wat nemen ze daar trouwens razendsnel te telefoon op!). Volgens die meneer hadden ze een tijdje leveringsproblemen gehad, maar hebben ze de HDH nu weer aangeleverd gekregen. Het ligt in de verwachting dat ik begin komende week mijn telefoon kan verwachten.
Ben benieuwd.
Gr,EJ
Ben benieuwd.
Gr,EJ
6 voor 4... ik geef het op voor vandaag. Meestal geldt immers voor 4 uur bij de TNT, de volgende dag in huis....
Dat is niet helemaal waar. Sommige bedrijven (Bol.com, Informatique Computers) hebben een contract dat wanneer zij het voor 22:00 aanmelden dan alsnog de volgende dag bij de klant in huis is. Dus geef nog niet op.FunFair schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:54:
6 voor 4... ik geef het op voor vandaag. Meestal geldt immers voor 4 uur bij de TNT, de volgende dag in huis....
mijn vrouw heeft net haar hct desire HD in bij de belcompany opgehaald.
Was gisteren langsgelopen en ze zouden er 1 binnen krijgen.
gevraagd of ze deze wilden vasthouden. Was geen probleem.
Dus als je er zeker 1 wil, zou ik winkels proberen..
Was gisteren langsgelopen en ze zouden er 1 binnen krijgen.
gevraagd of ze deze wilden vasthouden. Was geen probleem.
Dus als je er zeker 1 wil, zou ik winkels proberen..
Ik geef het op ze bellen me niet meer terug of het is iemand anders geweest,
dan hopen dat ze morgen bellen en mij eventueel zaterdag blij maken.
het was ook te mooi om waar te zijn
dan hopen dat ze morgen bellen en mij eventueel zaterdag blij maken.
het was ook te mooi om waar te zijn
net gebelt door de koerier, mij beestje word morgen tussen 9:00 en 14:00 afgeleverd.
Nieuw abbonement.
Nieuw abbonement.
Wat mij betreft bellen ze helemaal niet, zolang ik maar een bericht krijg dat het met de mannen van TNT mee is...
Verwijderd
Nou wordt het mooi bij die klantenservice van Hi:
"We hebben nog niks binnen, volgende week vrijdag worden de eerste toestellen geleverd.
Als die mensen op internet spreken niet de waarheid"
Jaja.
"We hebben nog niks binnen, volgende week vrijdag worden de eerste toestellen geleverd.
Jaja.
Zo te zien worden de DHD's gestaag geleverd nu. Er is echter nog steeds een doodstilte van webshops zoals Belsimpel, Castle etc. Wordt echt tijd dat we onze DHD's binnenkrijgen!
Verwijderd
Idd.. Das wel goed.. Hij gaat nog niet eens over of je hebt al iemand aan de lijn.. Geen stom bandje ofzo maar meteen iemand die je kan helpen.. Of niet, ligt aan je vraagejramse schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:53:
Vodafone (wat nemen ze daar trouwens razendsnel te telefoon op!).
Heb niet het zelfde te horen gekregenVerwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:07:
Jaja.
Zonet weer gebeld met GSMweb. Ze hebben vandaag een lading binnengekregen. Maar te weinig. Ze hoopten op 600 toestellen, maar het waren er 100 stuks. De bestellingen van oktober gaan vandaag de deur uit. Ik heb 4 november besteld, dus ik zat er niet tussen. Ze werken met First In First Out principe. Ze verwachten morgen een grotere lading en maandag nog een lading...Ozhan99 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:44:
[...]
Vanmorgen weer met GSMweb gebeld, ze hadden hem nog niet binnen, maar ze verwachten hem vandaag nog. Om eerlijk te zijn, ik verwacht hem niet. But we will see.
so lets pray.
You lie!!... That's not true.Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:07:
Jaja.
Ik vind het wel grappig dat ze dat beweren, want, waarom zou iemand daarover gaan liegen? En ook niet 1 persoon, inmiddels al een stuk of 5-6 hier op tweakers (van Hi dan)? Gekke klantenservices ook altijd..
Slechts nieuws, eerdere berichtten over meer dan 500 wachtenden.. =(lagonas schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:10:
Ik heb net een hele vriendelijke medewerker gesproken van vodafone die mij het volgende kon vertellen:
Wat hij dus bedoelt is dat er na uitlevering van alle wachtende orders ze er nog 300 overhebben. Dus tenzij er vandaag 300 nieuwe orders binnen komen, is ie op voorraad.BastiaanNL schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:31:
[...]
Slechts nieuws, eerdere berichtten over meer dan 500 wachtenden.. =(