Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Vjenne-ICT schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 10:24:
[...]

Kan iemand ook bevestigingen die bij belsimpel.nl heeft besteld of bovenstaande nog actueel is? Mij is week 48 gecommuniceerd....pff

Wel is mijn abonnement naar 4 ker aandringen dan eindelijk naar 3 weken geactiveerd...pff

Maar we kunnen zeggen wat we willen van belsimpel.nl, maar ik heb wel een GRATIS Bluetooth Headset (Jabro 2035) ter compensatie gekregen.
Van: Belsimpel.nl (info@belsimpel.nl)
Verzonden: donderdag 11 november 2010 18:21:49

Toen had ik het ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 21:49
T homass schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 14:08:
[...]

Van: Belsimpel.nl (info@belsimpel.nl)
Verzonden: donderdag 11 november 2010 18:21:49

Toen had ik het ontvangen.
Sorry, ik kan je even niet volgen? Is Belsimpel.nl aan het uitleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net door Hi gebeld, levering pas 'eind november' (maar of dat de 20e of de 30e is kon ze natuurlijk niet zeggen). Eergisteren was mijn bestelling nog 'in behandeling', maar dat stelt dus ook niets voor. Ik mocht kiezen, annuleren of wachten. Compensatie? Nee meneer, dat doen wij niet, u kunt wachten of annuleren. Dan maar weer afwachten. Ze wist zelfs niet dat er al DHD's aan Hi-klanten waren geleverd. Allemaal verschillende afdelingen die van elkaar niet weten waar ze mee bezig zijn.

Wat ik nou niet begrijp: Hi heeft neem ik aan toch een inkoopcontract met HTC? Daar staat toch vast wel iets in over levertermijnen en (wellicht ook) boeteclausules bij te laat leveren? Dan zou HTC toch wel even harder zijn best doen? Maar goed, zal wel weer te simpel gedacht zijn.

Ik wacht het dus maar weer twee weken af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 12:14:
[...]

Eerste teleurstelling: het is niet de zwarte uitvoering :( (is die al wel ergens gesignaleerd??).. maar de kleur valt me mee (meer grafiet dan bruin) dus als alles werkt maak ik er geen punt van.
Er maar een enkele kleur, geen zwart dus.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Laatst online: 12-07 23:07
Vjenne-ICT schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:12:
[...]

Sorry, ik kan je even niet volgen? Is Belsimpel.nl aan het uitleveren?
Sorry ik bedoelde dat ik toen het mailtje had ontvangen waarin zij mij vertelde dat ze verwachten volgende week (46) de DHD binnen zullen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:34:
[...]

Er maar een enkele kleur, geen zwart dus.
Mm.. ik dacht hem toch echt te hebben gezien in spec lists en sommige reviews op youtube..

maar het maakt me niet meer uit, het is een geweldig toestel en het wachten meer dan waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moizy
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-02 14:02
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 14:01:
[...]

Waarschijnlijk doet belnu.nl ook niet aan FIFO aangezien ik ook op 21-09 heb besteld, nog geen reactie gehad. Dat word even mailen! Jullie alvast veel plezier en succes met je toestel ;)
Gezien je besteldatum zou je ook wel zeker in aanmerking komen voor de verzending, helaas werkt de TNT niet overal evensnel dus ookal heb je wel een verzendbevestiging als ik dan zit je nog te wachten..

TNT levert tot 5 uur...ik zie die telefoon niet meer komen vandaag :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:03:
[...]

Mm.. ik dacht hem toch echt te hebben gezien in spec lists en sommige reviews op youtube..

maar het maakt me niet meer uit, het is een geweldig toestel en het wachten meer dan waard :)
Op sommige websites wordt ie zwart genoemd omdat hij zo donker is.. Er is echt maar één kleur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baksteen89
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:23
Nou ik hem em dan.... MMMM DHD....

Echt een mooi ding zeg... wel stom van VF.. ze hebben niks laten horen.. kom ik thuis van mijn werk... ligt er een briefje met "hij ligt bij je buren."

meteen aan bellen.... en WIN!

26-10 bestelt. 12 - 11 in huis... valt mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
De verwachte levertijd bij de leverancier is opgeschoven naar 3-1-2011. 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:34
Skann schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 17:57:
De verwachte levertijd bij de leverancier is opgeschoven naar 3-1-2011. 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7
Ik zou snel een andere leverancier zoeken haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Razer schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 17:58:
[...]

Ik zou snel een andere leverancier zoeken haha ;)
Ja lol, het is van Nederland de grootste van HTC.
Of MCC moet er meer krijgen...

Dus ik verwacht veel grijze import komende maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom níet je abonnement annuleren en gewoon naar een winkel gaan om er 1 op te halen, ik heb het zelfde gedaan en had met 5 minuten mijn désiré hd.
Dit berichtje komt ook van een dhd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Laatst online: 17-09 21:36
Welke winkel? Welke leverancier? Bron?

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:28

Jodi

No Matches Found

Dat is raar... Mark Moons heeft net vandaag zijn eigen bericht ge-retweet:
RT @markmoons: Desire HD shipments komen weer langzaam op gang. Ik verwacht sterk verbeterde beschikbaarheid in 2e helft November....
3 januari... Ik hoop het niet zeg :'(

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Laatst online: 17-09 21:49
T homass schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:49:
[...]

Sorry ik bedoelde dat ik toen het mailtje had ontvangen waarin zij mij vertelde dat ze verwachten volgende week (46) de DHD binnen zullen krijgen.
O zo, dan wacht ik (duimen) af volgende week.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
philipperosier schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:29:
[...]

Welke winkel? Welke leverancier? Bron?
BrightPoint.
Bron.. tsja. Ik kan wel een printscreentje maken maandag, nu helaas niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masvma
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05-2022
Vanaf 28 september aan het wachten op Studentmobiel, deze week week weer een mail ontvangen dat ze volgende week "enkele" toestellen binnen krijgen. Was het nu echt beu en ben vandaag de stad maar eens in gegaan. |:( :X
Bij de Vodafone shop (roosendaal) konden ze me vertellen dat ze net weer een partij binnen hadden gekregen. *O* *O*
Dus gelijk een abonnement en alles geregeld en binnen 20 min. liep ik de winkel uit met mijn DHD. :w d:)b
Wat een geweldig toestel zeg, na +/- een uurtje spelen moest hij aan de zuurstof. Nu wachten tot het oranje lampje groen wordt en dan kunnen we verder spelen.
Voor iedereen die nog wacht (tot je een ons weegt), ga naar de winkel en je staat binnen no-time buiten met je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillonde
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:53
masvma schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 19:40:
Voor iedereen die nog wacht (tot je een ons weegt), ga naar de winkel en je staat binnen no-time buiten met je toestel.
Vandaag geprobeerd, helaas was de DHD in Enschede nergens op voorraad. De DZ is wel zo'n beetje overal verkrijgbaar.

[ Voor 20% gewijzigd door Gillonde op 13-11-2010 19:49 . Reden: quotetagfix ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:44
Skann schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 19:05:
[...]

BrightPoint.
Bron.. tsja. Ik kan wel een printscreentje maken maandag, nu helaas niet meer.
Als het zo is, spring ik het raam uit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 13:12
masvma schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 19:40:
Dus gelijk een abonnement en alles geregeld en binnen 20 min. liep ik de winkel uit met mijn DHD. :w d:)b
ff off topic, maar doen jullie dan niet aan nummerbehoud. Ik kon gisteren abonnement krijgen en dan over een week m'n toestel ophalen omdat m'n abonnement goedgekeurd moest worden enzo. (nieuwe klant bij vodafone) Of zijn jullie allemaal vodafoneklant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Laatst online: 19:19

Totaalgeflipt

De enige echte

miles schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 20:23:
[...]

ff off topic, maar doen jullie dan niet aan nummerbehoud. Ik kon gisteren abonnement krijgen en dan over een week m'n toestel ophalen omdat m'n abonnement goedgekeurd moest worden enzo. (nieuwe klant bij vodafone) Of zijn jullie allemaal vodafoneklant?
Nee hier geen nummerbehoud. Heb liever een nieuw nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duhtje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 20:53

duhtje

blabla

Heb zelf op 6 november een verlenging aangevraagd via de Vodafone website i.c.m. een HTC Desire HD. Dit is tot nu toe niet echt soepel verlopen. Allereerst kreeg ik géén bevestiging van mijn verlenging. Vier dagen later kreeg ik dan eindelijk een e-mail met ordernummer. Op de website vond ik echter niets terug over mijn abonnement. Er stond enkel een eenmalig bedrag van 519 euro (onder rembours) voor de telefoon.

Iemand anders die dit ook heeft meegemaakt? Of vinden jullie de daadwerkelijke verlenging of het nieuwe abonnement ook terug bij de orderstatus?

Uiteraard Vodafone gebeld.. die konden zien dat ik een verlenging + toestel hadden aangevraagd en dat het toestel daarbij gratis zou moeten zijn. Echter was de kans aanwezig dat er straks iemand voor de deur zou staan met de vraag om even 519 euro te betalen... advies gekregen aan de telefoon om in dat geval de hele bestelling NIET te accepteren zodat de order geannuleerd kan worden... dat kon blijkbaar niet via de telefoon. Het schiet dus op iig...

[ Voor 7% gewijzigd door duhtje op 13-11-2010 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:12:
Waarom níet je abonnement annuleren en gewoon naar een winkel gaan om er 1 op te halen, ik heb het zelfde gedaan en had met 5 minuten mijn désiré hd.
Dit berichtje komt ook van een dhd.
Ik heb al zoveel winkels gehad. Belcompany in 3 steden. Phone house in 3 steden. Hi shop in mijn woonplaats. Nergens de DHD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

Arch,

ik was 2 dgn geleden nog op de Kopspijker en Belcompany had er nog hoorde ik.

Just frame, wheels and engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masvma
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05-2022
Voor iedereen die hopeloos op zoek is naar een shop waar hij voorradig is; ik ben gisteren naar de vodafoneshop gestapt in Roosendaal (N.Br.) en daar hadden ze net een voorraadje binnengekregen.
Dus als je (net als mij) het lange wachten beu bent, ga naar de VF shop in Roosendaal. Vriendelijk personeel, goed geholpen en je krijgt nog koffie ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieDG
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-03 16:41
Vodafone heeft voldoende voorraad. Ik heb geen goede ontvangst met vodafone in huis, dus wil Hi.

Heb gisteren ook aantal winkels in Eindhoven gebeld, maar niemand had voorraad. Werden wel ergens deze week toestellen verwacht bij Belcompany. Maar dan moet ik voor een Hi abbo weer 40 euro bijbetalen.
Zit niks anders op dan nog twee weken te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobbieDG schreef op zondag 14 november 2010 @ 13:34:
Vodafone heeft voldoende voorraad. Ik heb geen goede ontvangst met vodafone in huis, dus wil Hi.

Heb gisteren ook aantal winkels in Eindhoven gebeld, maar niemand had voorraad. Werden wel ergens deze week toestellen verwacht bij Belcompany. Maar dan moet ik voor een Hi abbo weer 40 euro bijbetalen.
Zit niks anders op dan nog twee weken te wachten.
En ik wil zo graag eentje

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2010 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:19
Vodafone levert vooral toestellen in combinatie met een abonnement. Er zijn ook diverse mensen die losse toestellen kopen (waaronder ik). De DHD is los in een Vodafone winkel iets van 580 meen ik, in ieder geval niet de 519 van de website.
Dus, het advies geven om naar een Vodafone winkel te gaan is leuk, maar alleen als je een abonnement wilt/hebt.
Voor mensen die wachten op losse toestellen is het een minder leuk feestje :( Ik heb die van mij bij Vodafone.nl besteld op 08-11, en daar zit echt geen beweging in! Nog steeds ongewijzigd sinds met moment van bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stijnos1991 schreef op zondag 14 november 2010 @ 14:46:
Vodafone levert vooral toestellen in combinatie met een abonnement. Er zijn ook diverse mensen die losse toestellen kopen (waaronder ik). De DHD is los in een Vodafone winkel iets van 580 meen ik, in ieder geval niet de 519 van de website.
Dus, het advies geven om naar een Vodafone winkel te gaan is leuk, maar alleen als je een abonnement wilt/hebt.
Voor mensen die wachten op losse toestellen is het een minder leuk feestje :( Ik heb die van mij bij Vodafone.nl besteld op 08-11, en daar zit echt geen beweging in! Nog steeds ongewijzigd sinds met moment van bestellen.
Das 4 werkdagen.. Valt nog mee lijkt me.. Er zijn mensen die al zitten te wachten sinds september...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baberuth
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-05 19:30
De DHD is los in een Vodafone winkel iets van 580 meen ik, in ieder geval niet de 519 van de website.
Dit vind ik gewoonweg dom, echter heb ik na wat klagen bij de VF shop hier in de stad kregen gezegd dat dit niet helemaal zou kloppen...maar dat ga ik dus pas merken zodra mijne binnenkomt.

Vind het nogal een dik verschil wat in mijn ogen toch niet mag kloppen, kijkend naar andere winkels die allemaal zelfde bedrag online hanteren als in de winkel zelf, mag ik toch hopen dat VF hier een foutje heeft gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paranoized
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-02-2022
Ik heb een los toestel besteld bij bol.com (op 27/10), en volgens de laatste mail die ik van hen ontving, zou ik hem in de loop van deze week thuis moeten ontvangen. Op hoop van zege!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

08-11? Vind je dat erg? Zijn mensen die al anderhalve maand wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Laatst online: 24-07 22:33
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 18:14:
[...]

08-11? Vind je dat erg? Zijn mensen die al anderhalve maand wachten...
ja maar op zo'n manier rekenen is natuurlijk ook bullshit... Als je iets besteld een maand voordat het uitkomt dan ben je uiteraard meer als een maand aan het wachten... Je moet pas rekenen vanaf de eerste keer dat hij geleverd word door iemand...

Desalniettemin moet je voor 4 dagen zeker niet gaan zeuren opt forum. Zodra de leverdatum meer als 2 weken is uitgesteld mag je gaan zeuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnyAMS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-09 17:04
Vrijdag nog met typhone gebeld, kan wel eind december worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:19
darkpluisje schreef op zondag 14 november 2010 @ 18:23:
[...]
Desalniettemin moet je voor 4 dagen zeker niet gaan zeuren opt forum. Zodra de leverdatum meer als dan 2 weken is uitgesteld mag je gaan zeuren..
Ik wil ook niet zeggen dat ik zielig ben, maar meer de irritatie in het algemeen uiten. Het is gewoon jammer dat HTC problemen heeft met de productie en daardoor ook problemen heeft met de levering aan winkels. Ik laat wel weer wat horen als de leverdatum meer dan twee weken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craftop
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 19:01
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 15:31:
[...]

Das 4 werkdagen.. Valt nog mee lijkt me.. Er zijn mensen die al zitten te wachten sinds september...
Ik had m 23 oktober besteld, en had m na 4 dagen. Lijkt me sterk dat mensen sinds september nog steeds aan het wachten zijn..

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
VinnyAMS schreef op zondag 14 november 2010 @ 19:29:
Zou wel erg zijn, zeker aangezien er genoeg winkels met een voorraad zijn/waren. Dan krijgt Typhone er wel erg weinig binnen. Hoop dat ze echt een uitzondering zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:44
Craftop schreef op zondag 14 november 2010 @ 21:30:
[...]

Ik had m 23 oktober besteld, en had m na 4 dagen. Lijkt me sterk dat mensen sinds september nog steeds aan het wachten zijn..
kan je sterk lijken, is toch echt zo..vanaf 20sept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Ik heb hem zaterdag mogen ontvangen,

Wat schept mijn verbazing alles was goed geseald e.d blijkt er toch in de rechterbovenhoek lak te verdwenen zijn en een deukje erin..

Nu is het dus weer naar Hi bellen en kijken wat ze zeggen..

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 14:03

Ch3cker

Testlab Teamlead
[...]

Als je eerst het topic zou doorlezen, zou je zien dat er verschillende mensen, waaronder ik, de telefoon in september hebben besteld, en deze nog steeds niet hebben. Het klopt dus wel degelijk.

En dit :
Is pure speculatie. Werknemers van Typhone weten absoluut niet waar ze het over hebben, en zeggen maar wat. Ze ontkenden eerst ook glashard dat er al toestellen waren uitgeleverd bij vodafone en anderen, terwijl dat toch echt zo was. Misschien willen ze gewoon van de vele telefoontjes af, en geven ze gewoon express een late indicatie..

[ Voor 37% gewijzigd door Ch3cker op 14-11-2010 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, afgelopen week is er een lading binnen gekomen en aankomende woensdag komt er ook een lading.

Wanneer heb jij hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Snackey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-09 07:16
[...]

29 september besteld, ik wacht nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:54
stijnos1991 schreef op zondag 14 november 2010 @ 20:13:
[...]

Ik wil ook niet zeggen dat ik zielig ben, maar meer de irritatie in het algemeen uiten. Het is gewoon jammer dat HTC problemen heeft met de productie en daardoor ook problemen heeft met de levering aan winkels. Ik laat wel weer wat horen als de leverdatum meer dan twee weken is.
Bedankt voor het uiten van je irritatie, ik vind het erg fijn dat ik het mocht lezen. Bij deze, laten we hier gewoon al onze gedachtes neerplompen zodat niemand meer iets kan lezen over leverdata.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarten00 schreef op zondag 14 november 2010 @ 22:34:
[...]

Bedankt voor het uiten van je irritatie, ik vind het erg fijn dat ik het mocht lezen. Bij deze, laten we hier gewoon al onze gedachtes neerplompen zodat niemand meer iets kan lezen over leverdata.
Okee nou in dat geval, laat ik dit zeggen %$%$#%$#^%$%$# !!!!!
Nee ff alle gekheid op een stickie , ik ben al een trouwe geduldige patient van Belsimpel sinds eind september:(

Heb me al neergelegd bij het feit dat het wss eind november wordt als het niet nóg een maand wordt uitgesteld-_-''
*diepe zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:26
[...]

Ik wacht sinds 17 september vriendelijke vriend, maar hij zou nu onderweg moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:28
Ik heb hem eindelijk binnen! GLS had gezegd dat hij vrijdag bij mij afgeleverd zou worden, wat dus niet is gebeurt, en uiteindelijk werd hij gisteren afgeleverd met de3 melding dat een nieuwe collega alles verprutst had. Ik ben happy en ga er lekker mee klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyman20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-03-2022
Poteverdikkeme. Iemand met een GSMweb aanbieding al uitlevering gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
Clavat schreef op zondag 14 november 2010 @ 21:33:
Ik heb hem zaterdag mogen ontvangen,

Wat schept mijn verbazing alles was goed geseald e.d blijkt er toch in de rechterbovenhoek lak te verdwenen zijn en een deukje erin..

Nu is het dus weer naar Hi bellen en kijken wat ze zeggen..
Direct terug sturen je hebt nu nog recht op een nieuwe over 10 dagen niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-01 08:10
==>!Een nieuwe week dus nieuwe kansen!<==

................Wie zullen deze week de gelukkigen zijn?
Wie gaat er naar huis met die prachtige Desire HD? :9~ ................

Houd uw bestelnummer bij de hand en begin met aftellen. Hier is uw gastheer: tweakers.net! _/-\o_ .

Mede mogelijk gemaakt door:
Hi, Vodaphone, Telfort, KPN, T-mobile en HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quarintus schreef op maandag 15 november 2010 @ 08:21:
==>!Een nieuwe week dus nieuwe kansen!<==

................Wie zullen deze week de gelukkigen zijn?
Wie gaat er naar huis met die prachtige Desire HD? :9~ ................

Houd uw bestelnummer bij de hand en begin met aftellen. Hier is uw gastheer: tweakers.net! _/-\o_ .

Mede mogelijk gemaakt door:
Hi, Vodaphone, Telfort, KPN, T-mobile en HTC.
En vergeet niet: dagelijks GTST (goeie telco's slechte telco's). Zal de ontknoping over de levertijden van Hi deze week zijn? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
tja bestel nummer zou wel duidelijk maken wie er voor getrokken wordt.
een ieder geval is er nu nog niks bij mij veranderd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
ik ben benieuwd of ik deze week toch echt de DHD krijg van Castle.
Deze week krijgen ze er, als het goed is, een beperkt aantal binnen op woensdag.

Ik ben nummer 3, ik mag toch wel hopen dat ze er genoeg binnen krijgen toch? 8)7 }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:04
Hopenlijk is dit ook de week dat gsmwijzer gaat leveren:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Laatst online: 11-09 23:44
Takkiedroid1970 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:42:
14:10 Welkom op de live-chat van Telfort, afdeling verkoop! Waarmee kan ik u helpen?
14:10 Majoor: Levering Desire HD
14:12 Telfort: Goedemiddag.
14:13 Majoor: Hallo
14:13 Telfort: Die is leverbaar per 19-11.
14:14 Majoor: Is dat 100 % zeker daar de verwachtte leverdatum 4 keer veranderd is sinds mijn bestelling
14:14 Telfort: Dat isa nu 100 % zeker.
14:15 Majoor: Oh dat is een geruststelling, vanaf die datum gaan er leverafspraken gemaakt worden? Als ik het goed begrijp
14:16 Telfort: Ja dat klopt,
14:16 Majoor: Als ik telefonsich verlengt heb, komt ie dan met de post?
14:16 Telfort: Ja, binnen 7 werkdagen.
14:17 Majoor: Krijg je daar dan nog per mail bericht over (sorry heb voorwaarden niet heel goed gelezen)
14:19 Telfort: Nee dat gaat automatisch.
14:19 Majoor: Hebben jullie van de leverancier ooit een reden gehad waarom een en ander 4 keer verschoven is?
14:22 Telfort: Nee dat kan ik u ook niet vertellen.
14:27 U bent te lang inactief geweest, chat wordt gestopt.
14:27 Chat gesloten door Telfort (geen activiteit gedurende 300 seconden.).

Even gechat met verkoop van Telfort, hopen dat ik nu echt weet waar ik aantoe ben. Hopelijk hebben anderen hier ook wat aan (die bij telfort besteld hebben)
Vanochtend de chat aangegaan met Telfort, maar ben eigenlijk niks wijzer geworden:

09:27 Welkom op de live-chat van Telfort, afdeling verkoop! Waarmee kan ik u helpen?
09:27 Ramon: Levering HTC desire HD
09:28 Telfort: Goedemorgen, waarmee kan ik u helpen?
09:32 Ramon: Goedemorgen
09:32 Ramon: ik wilde navragen of de levering van de HTC Desire HD die momenteel op 19-11 staat nog doorgaat
09:33 Ramon: de leveringsdatum is namelijk al 3 keer verschoven
09:33 Telfort: Telfort verwacht het toestel te kunnen leveren vanaf 19 november 2010.
09:33 Ramon: verwacht?
09:33 Ramon: geen zekerheid dus?
09:34 Telfort: Wij zijn ook afhankelijk van de leverancier.
09:35 Telfort: Vandaar dat de datum al een aantal keer is verschoven.
09:35 Ramon: Uiteraard, alleen dat geldt volgens mij voor alle leveranciers momenteel.
09:35 Ramon: Dus jullie hebben helemaal geen zekerheid meekregen van jullie leverancier?
09:35 Telfort: Dat klopt maar HTC heeft wat problemen met de levering.
09:35 Ramon: Dat was mij al bekend inmiddels
09:36 Ramon: Alleen andere providers leveren mondjes maat al wel uit
09:36 Ramon: Ik vind dat wij als klant wel wat meer zekerheid mogen krijgen
09:36 Telfort: Telfort kan alleen uitgaan van de datum die zij doorkrijgen van de leverancier.
09:37 Telfort: Ik had het ook graag anders gezien.
09:37 Telfort: Heef u verder nog andere vragen?
09:37 Ramon: Ik ook... begrijp alleen niet waarom er zo vaag over gedaan wordt
09:37 Telfort: Hoe bedoelt u ?
09:38 Ramon: De reden van vertraging is niet bekend bij jullie toch?
09:38 Telfort: Wij wachten op de levering van de toestellen.
09:39 Telfort: Deze datum is afhankelijk van HTC.
09:39 Ramon: Voor jullie een raadsel, maar ook voor de klant een raadsel
09:40 Telfort: Inderdaad.
09:40 Ramon: Vreemd, maar blijkbaar werkt het zo.
09:40 Ramon: Ik weet voldoende, bedankt voor je reactie
09:40 Ramon: Fijne dag.
09:41 Telfort: Fijne dag verder!

Fingers-crossed en afwachten is de enige conclusie die ik kan trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejramse
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 18:17
Provider: Vodafone
Abonnement: nieuw
Nummerportatie: nee
Besteld via: webwinkel
Besteldatum: 27/10/2010
Levering: ??? nog geen idee. :'(

[edit] Nog even gebeld. Ze verwachten deze week een nieuwe levering bij Vodafone en de mijne zit er dan zeker bij. Ik ben benieuwd...

[ Voor 32% gewijzigd door ejramse op 15-11-2010 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
Net opgebeld met Hi ik mag hem weer retour zenden vanwege de beschadiging en krijg een nieuwe alleen kan ik dan weer een maand wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
Hahaha kom op jongens. Het is nu bekend dat HTC niet goed communiceert over de vertraging en dat providers ook geen informatie hebben. Tenminste niet over de reden van vertraging. Het heeft dus ook geen nut dit te vragen. Dit is telbare keren gedaan, maar nooit is er echt een antwoord gegeven.

Ik vind niet dat je de provider of winkel waar je je telefoon koopt nog de schuld kan geven indien zij wel informatie geven over dat zij verkeerd zijn voorgelicht.

Dat HTC niet communiceert over de vertraging is hoogst waarschijnlijk een communicatie keuze. De vraag is natuurlijk of deze keuze verstandig is.

Wat ik duidelijk wil maken is: Ik vindt best dat je de winkel/provider mag contacteren voor meer informatie, maar ik zie (als ik de laatste aantal pagina's pak) geirriteerde en/of synische conversaties vanuit de klant uit waar natuurlijk niemand vrolijk van wordt.

De klantenservice van deze bedrijven zijn er in de meeste gevallen op gericht de klant vriendelijk te woordt te staan en te helpen. Volgens mij zitten ze bij de providers geen feestje te vieren: Jeeeej, HTC levert de telefoons niet op tijd en geeft geen duidelijkheid. Jippie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkiedroid1970
  • Laatst online: 05-07 18:36
Dynamix schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:55:
[...]

Vanochtend de chat aangegaan met Telfort, maar ben eigenlijk niks wijzer geworden:

09:27 Welkom op de live-chat van Telfort, afdeling verkoop! Waarmee kan ik u helpen?
09:27 Ramon: Levering HTC desire HD
09:28 Telfort: Goedemorgen, waarmee kan ik u helpen?
09:32 Ramon: Goedemorgen
09:32 Ramon: ik wilde navragen of de levering van de HTC Desire HD die momenteel op 19-11 staat nog doorgaat
09:33 Ramon: de leveringsdatum is namelijk al 3 keer verschoven
09:33 Telfort: Telfort verwacht het toestel te kunnen leveren vanaf 19 november 2010.
09:33 Ramon: verwacht?
09:33 Ramon: geen zekerheid dus?
09:34 Telfort: Wij zijn ook afhankelijk van de leverancier.
09:35 Telfort: Vandaar dat de datum al een aantal keer is verschoven.
09:35 Ramon: Uiteraard, alleen dat geldt volgens mij voor alle leveranciers momenteel.
09:35 Ramon: Dus jullie hebben helemaal geen zekerheid meekregen van jullie leverancier?
09:35 Telfort: Dat klopt maar HTC heeft wat problemen met de levering.
09:35 Ramon: Dat was mij al bekend inmiddels
09:36 Ramon: Alleen andere providers leveren mondjes maat al wel uit
09:36 Ramon: Ik vind dat wij als klant wel wat meer zekerheid mogen krijgen
09:36 Telfort: Telfort kan alleen uitgaan van de datum die zij doorkrijgen van de leverancier.
09:37 Telfort: Ik had het ook graag anders gezien.
09:37 Telfort: Heef u verder nog andere vragen?
09:37 Ramon: Ik ook... begrijp alleen niet waarom er zo vaag over gedaan wordt
09:37 Telfort: Hoe bedoelt u ?
09:38 Ramon: De reden van vertraging is niet bekend bij jullie toch?
09:38 Telfort: Wij wachten op de levering van de toestellen.
09:39 Telfort: Deze datum is afhankelijk van HTC.
09:39 Ramon: Voor jullie een raadsel, maar ook voor de klant een raadsel
09:40 Telfort: Inderdaad.
09:40 Ramon: Vreemd, maar blijkbaar werkt het zo.
09:40 Ramon: Ik weet voldoende, bedankt voor je reactie
09:40 Ramon: Fijne dag.
09:41 Telfort: Fijne dag verder!

Fingers-crossed en afwachten is de enige conclusie die ik kan trekken...
Hing net ook al aan de chat met ze met soortgelijk resultaat, het lijkt erop dat ze niet eens weten hoeveel toestellen ze besteld hebben. Als het maar een grote partij is vindt ik het prima om nog deze week te wachten.
Misschien heeft het betalen van mijn abbo ook wel een tot nu toe onbekende vertraging. ;-)

Eigenlijk helemaal grappig omdat ze in mijn vorige chat 100% zekerheid gaven dat deze vanaf 19-11 geleverd ging worden.

[ Voor 2% gewijzigd door Takkiedroid1970 op 15-11-2010 10:58 . Reden: ghfdh ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Clavat schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:04:
Net opgebeld met Hi ik mag hem weer retour zenden vanwege de beschadiging en krijg een nieuwe alleen kan ik dan weer een maand wachten..
dat is zwaar ruk maar ik zou het toch doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
Ik zou een foto maken, 1 maand blijven gebruiken en terugsturen zodra de nieuwe binnen is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
Henkske schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:27:
Ik zou een foto maken, 1 maand blijven gebruiken en terugsturen zodra de nieuwe binnen is:)
Dat mag helaas niet.
heb ik al gevraagd of in een winkel ruilen nee helaas niet.
Ik stuur hem maar gewoon terug want ja een nieuwe auto wil je tenslotte ook geen deuk in hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 19:09
Geheel tegen de berichten in kreeg ik zaterdag mijn telefoon geleverd (vrijdag nog door Hi gebeld dat het nog min. 3 weken ging duren...). Op de formulieren stond een fout in mijn paspoortnummer, dus kon niet afgeleverd worden. Telefoon retour, bestelling geannuleerd. :( :( Enige optie is een nieuwe bestelling en dus weer 5 weken of zo wachten

[ Voor 24% gewijzigd door Stefke op 15-11-2010 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
stefijn schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:51:
Geheel tegen de berichten in kreeg ik zaterdag mijn telefoon geleverd (vrijdag nog door Hi gebeld dat het nog min. 3 weken ging duren...). Op de formulieren stond een fout in mijn paspoortnummer, dus kon niet afgeleverd worden. Telefoon retour, bestelling geannuleerd. :( :( Enige optie is een nieuwe bestelling en dus weer 5 weken of zo wachten
Ik zou dan maar winkels eerst eens proberen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Clavat schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:29:
[...]

Dat mag helaas niet.
heb ik al gevraagd of in een winkel ruilen nee helaas niet.
Ik stuur hem maar gewoon terug want ja een nieuwe auto wil je tenslotte ook geen deuk in hebben..
Lol, ze hadden jou toch verzekerd een exemplaar te leveren nadat je, je beklag had gedaan? Blijkbaar weten ze er zo vanaf te komen door je een defect exemplaar te sturen, die misschien al wel is teruggekomen vanuit een winkel oid? Was de doos nog helemaal verzegeld?

Overigens staat er nu op mijn Hi kooporder status hetvolgende
Laatste update: 13/11/2010

Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
Het gekke is, dat er niets nieuws staat t.o.v. de update van vorige week...

[ Voor 17% gewijzigd door FunFair op 15-11-2010 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Laatst online: 11-09 23:44
quarintus schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:15:
Hahaha kom op jongens. Het is nu bekend dat HTC niet goed communiceert over de vertraging en dat providers ook geen informatie hebben. Tenminste niet over de reden van vertraging. Het heeft dus ook geen nut dit te vragen. Dit is telbare keren gedaan, maar nooit is er echt een antwoord gegeven.

Ik vind niet dat je de provider of winkel waar je je telefoon koopt nog de schuld kan geven indien zij wel informatie geven over dat zij verkeerd zijn voorgelicht.

Dat HTC niet communiceert over de vertraging is hoogst waarschijnlijk een communicatie keuze. De vraag is natuurlijk of deze keuze verstandig is.

Wat ik duidelijk wil maken is: Ik vindt best dat je de winkel/provider mag contacteren voor meer informatie, maar ik zie (als ik de laatste aantal pagina's pak) geirriteerde en/of synische conversaties vanuit de klant uit waar natuurlijk niemand vrolijk van wordt.

De klantenservice van deze bedrijven zijn er in de meeste gevallen op gericht de klant vriendelijk te woordt te staan en te helpen. Volgens mij zitten ze bij de providers geen feestje te vieren: Jeeeej, HTC levert de telefoons niet op tijd en geeft geen duidelijkheid. Jippie.
De uiteindelijke reden van mijn chat is om te toetsen of de info die eind vorige week verstrekt is aan Takkiedroid1970 wel betrouwbaar was. And that was not the case! :(

Dat het inhoudelijk geirriteerd/cynisch is, is een mogelijk gevolg als er slecht gecommuniceerd wordt. En dat niemand er vrolijk van wordt, lijkt me vrij logisch.

Maar jouw conclusie is dus: veranderen we niks aan, dus leer ermee leven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
Dynamix schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:40:
[...]

De uiteindelijke reden van mijn chat is om te toetsen of de info die eind vorige week verstrekt is aan Takkiedroid1970 wel betrouwbaar was. And that was not the case! :(

Dat het inhoudelijk geirriteerd/cynisch is, is een mogelijk gevolg als er slecht gecommuniceerd wordt. En dat niemand er vrolijk van wordt, lijkt me vrij logisch.

Maar jouw conclusie is dus: veranderen we niks aan, dus leer ermee leven?
Ten eerste was mijn reactie niet alleen maar voor jou bedoeld. Ten tweede, mijn conclusie is niet: veranderen we niks aan (al denk ik wel dat de mate waarin wij echt wat kunnen veranderen beperkt is). Mijn advies is: probeer op een zakelijke en constructieve manier wat te bereiken. Maar ik wil absoluut geen discussie starten over hoe men moet reageren en handelen, ik wilde alleen maar aangeven dat de providers en winkels ook niet blij met de ontwikkelingen zijn zo als deze nu gaan.

Maar goed het gaat waarschijnlijk ook wat te ver om te zeggen: zal ik even langs komen? Dan kan ik even meedenken hoe dit probleem op te lossen :). Hoewel deze opmerking natuurlijk wel geniaal is om te maken :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb gister het contract doorgesteurd naar Studentmobiel, ben benieuwd of ik de telefoon deze maand kan krijgen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
MrVegeta schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:55:
Ik heb gister het contract doorgesteurd naar Studentmobiel, ben benieuwd of ik de telefoon deze maand kan krijgen.
Aansluiten in de rij jij! :D Maar even serieus, ik hoop voor je dat hij snel komt. Zoals ik dat voor iedereen hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 16:24
Net een belletje van Hi gehad.
Standaard verhaal dat de Desire HD pas eind deze maand geleverd kan worden en wat ik wil doen.
Keuzes waren: wachten, andere telefoon of cancellen.

Gevraagd of ze me morgen hier nog even over kunnen terug bellen, dan kan ik nog even opzoek naar alternatieven.

Ben blij dat er in ieder geval contact met de mensen wordt opgenomen, hoezeer ik er ook van baal dat het zo lang duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 21:52

JvS

Ik heb hem zelf ook

Jaaaaaaaaaaaaaaah Telfort gaat uitleveren!!! :D
Geachte heer van Schie,

Hierbij bevestigen wij dat de telefoon die u gereserveerd heeft in onze Telfort Shop, de HTC Desire HD, op voorraad is en dat uw verlenging verwerkt zal worden.
Ik heb hem in september besteld, dus zal wel bij de eerste zitten. Relaxed.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

quarintus schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:58:
[...]

Aansluiten in de rij jij! :D Maar even serieus, ik hoop voor je dat hij snel komt. Zoals ik dat voor iedereen hoop.
:), mijn laatste telefoon was een LG-Shine, ik denk dat ik nog wel even kan wachten. Ik had Studenmobiel al wel een mailtje gedaan wanneer ik de telefoon kan verwachten, ben benieuwd of ik daar nog een reactie op krijg :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moizy
  • Laatst online: 21-02 14:02
Ik heb mijn DHD net binnen van Belnu.nl! Spannend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkiedroid1970
JvS schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:10:

[...]

Goed nieuws, wanneer heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moizy schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:19:
Superchill man.. veel plezier ermee.. Alleen ik ben nog niet gebeld/gemailed.. helemaal niks :) Bunch of basterds. Ik geef wel even zo een belletje. Jij hebt toch ook op 21/20 september besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderghost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:58
Ik heb op 8 oktober verlengd bij Telfort, maar heb nog niks gehoord over een uitlevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:29
Moizy schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:19:
Nou mij heeft belnu.nl weer eens belazerd (voor de laatste keer hoop ik nu echt).
Zending is afgelopen vrijdag verzonden, ivm dat er niemand aanwezig is doordeweeks thuis heb ik een aantal weken geleden het afleveradres laten wijzigen in mn werkadres.
Hier ook nog een bevestiging van ontvangen.

Maar dit is blijkbaar toch niet doorgekomen :@:@ wordt zo afgeleverd bij mij thuis waar dus niemand thuis is.
Morgen idem dito, wordt dus ophalen van het postkantoor over 2 dagen. stelletje #$%#%$ daar !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robvef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 15:05
JvS schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:10:

[...]

Ik heb hem 30 sept. besteld, dus hoop dat ik ook snel een bericht krijg.

The kids next door have challenged me to a water fight... I'm just updating my status while I wait for the kettle to boil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikyM
  • Laatst online: 17-09 19:29
Vanmorgen de tel binnen gekregen.
17/09 besteld bij telfort.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSMeasy verwacht volgende week te kunnen leveren. Dit is geen toezegging maar een verwachting. Medegedeeld in een chatsessie. Correcte medewerkster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumi
  • Laatst online: 01-08 21:16
Vanmorgen ook de bevestiging van Telfort ontvangen dat het toestel onderweg is.
Ook in mijn geval is opeens het te betalen bedrag van 29 naar 39 euro omhoog gegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robvef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 15:05
Tumi schreef op maandag 15 november 2010 @ 13:34:
Vanmorgen ook de bevestiging van Telfort ontvangen dat het toestel onderweg is.
Ook in mijn geval is opeens het te betalen bedrag van 29 naar 39 euro omhoog gegaan!
Wanneer heb jij hem besteld? Maken ze trouwens een afspraak voor het afleveradres van de telefoon? (ik wil hem namelijk op mijn werk geleverd hebben)

The kids next door have challenged me to a water fight... I'm just updating my status while I wait for the kettle to boil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:15
duhtje schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 21:57:
Uiteraard Vodafone gebeld.. die konden zien dat ik een verlenging + toestel hadden aangevraagd en dat het toestel daarbij gratis zou moeten zijn. Echter was de kans aanwezig dat er straks iemand voor de deur zou staan met de vraag om even 519 euro te betalen... advies gekregen aan de telefoon om in dat geval de hele bestelling NIET te accepteren zodat de order geannuleerd kan worden... dat kon blijkbaar niet via de telefoon. Het schiet dus op iig...
Ik heb exact hetzelfde, 2 keer gebeld al en mij werd verzekerd dat ik die 519 euro niet hoef te betalen.
Er waren een aantal foutieve facturen eruit gedaan en ik was er dus 1 van.
Je zou dan verwachten dat ze de order pagina aan zouden passen maar nee hoor er staat nog steeds dat ik 519 euro moet lappen, wat natuurlijk niet gaat gebeuren.

De status is ook voor het laatst bijgewerkt op 1-11 dus het schiet lekker op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monkeyman20 schreef op maandag 15 november 2010 @ 07:19:
Poteverdikkeme. Iemand met een GSMweb aanbieding al uitlevering gehad?
Nope, op 25-10-10 besteld en tot nu toe nog geen enkele reactie.. GSMweb heeft zon beetje de slechte communicatie van alle aanbieders, ze nemen niet eens de moeite om een mail of brief te sturen. Weet dat iedereen er last van heeft maar dit gaat zeker mee in mijn beoordeling. Heb wel van verschillende bronnen gehoord dat er deze week een bach DHD's binnen moet komen, nu maar hopen dat deze ook naar GSMweb gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk mijn telefoon is binnen moet zeggen best wel groot :)
besteld 1-10 bij HI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Lol ik heb em 21 oktober besteld(bij Hi) en heb em nog niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:07:
Eindelijk mijn telefoon is binnen moet zeggen best wel groot :)
besteld 1-10 bij HI
Hmm.. 1-10 besteld en nu pas.. hoelang moet ik wel niet wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds geen telefoon, maar wel weer een reactie op een van de vele e-mails naar Belnu:

Er is een kleine levering geweest en alle orders tot 24-9 zijn schijnbaar uitgeleverd. Eind deze week verwachten ze een nieuwe voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjikker
  • Laatst online: 16-09 20:51
Status:

Laatste update: 15/11/2010

Order wordt gepickt in magazijn

yay! Werd vandaag gebelt dat ik documentnummer niet goed had opgegeven, hopen dat ik hem binnenkort heb! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
Ik durf gsmwijzer niet nog een x lastig te vallen over een datum:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 13:18:
GSMeasy verwacht volgende week te kunnen leveren. Dit is geen toezegging maar een verwachting. Medegedeeld in een chatsessie. Correcte medewerkster.
Heb ze zojuist ook opgebeld. Klantenservice-vrouwtje gaf aan volgende week de boel te ontvangen. Geen duidelijkheid wanneer precies de apparaatjes binnen zullen komen. Ik denk eraan om a.s. woensdag weer eventjes een keer te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Ik ben dus net ook gebeld door Hi klantenservice.
Het wordt dus volgens hun verwachtingen eind november.
Het zou kunnen zijn dat er af en toe wel wat toestellen geleverd kunnen worden maar er wordt dus nu verteld dat je beter van het eind van de maand uit kan gaan.
Dus hun vraag was of annuleren of wachten.
Ik heb gevraagd of ik dus eerst verder mocht kijken of het toestel nog ergens anders in een winkel of zo op voorraad is.

Bah ik zit dus met een kapotte HD2 en was eigenlijk opzoek naar een nieuw toestel z.s.m. maar zit ik al 2 weken te wachten en ben dus al over de helft.
Baal ervan door de misleidende verkoper maar ik wil eigenlijk ook geen ander toestel meer.
Waardeloze situatie zo als ik 2 weken geleden gehoord had dat hij later was had ik echt een ander toestel uitgezocht maar nu heb ik mezelf lekker gemaakt.

Hi website staat dus 10 - 15 werkdagen en dat kunnen ze dus waarschijnlijk ook niet waar maken maar toch zetten ze het wel weer neer om gewoonweg toch maar dat toestel te kunnen verkopen aan onwetende mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the boiler schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:25:
Ik ben dus net ook gebeld door Hi klantenservice.
Het wordt dus volgens hun verwachtingen eind november.
Het zou kunnen zijn dat er af en toe wel wat toestellen geleverd kunnen worden maar er wordt dus nu verteld dat je beter van het eind van de maand uit kan gaan.
Dus hun vraag was of annuleren of wachten.
Ik heb gevraagd of ik dus eerst verder mocht kijken of het toestel nog ergens anders in een winkel of zo op voorraad is.

Bah ik zit dus met een kapotte HD2 en was eigenlijk opzoek naar een nieuw toestel z.s.m. maar zit ik al 2 weken te wachten en ben dus al over de helft.
Baal ervan door de misleidende verkoper maar ik wil eigenlijk ook geen ander toestel meer.
Waardeloze situatie zo als ik 2 weken geleden gehoord had dat hij later was had ik echt een ander toestel uitgezocht maar nu heb ik mezelf lekker gemaakt.

Hi website staat dus 10 - 15 werkdagen en dat kunnen ze dus waarschijnlijk ook niet waar maken maar toch zetten ze het wel weer neer om gewoonweg toch maar dat toestel te kunnen verkopen aan onwetende mensen.
Hi.nl is al wel verwijderd van de zoekresultaten in google als je ''desire hd'' intikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

stefijn schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:51:
Wie z'n fout?
de jouwe of van hun?

Just frame, wheels and engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Takkiedroid1970 schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:42:
[...]

Goed nieuws, wanneer heb je hem besteld?
Hij zei toch dat hij hem in September had besteld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 21:47
Mijne is ook verstuurd :) (net mailtje met tracktrace nummer gehad). 20 september besteld bij Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie op hi.nl staan dat de levertijd 10-15 dagen is, dus er is een voorraad? Want er staat ook zo'n leuk vinkje bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poenzkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:19

Poenzkie

Just being Hendrick

Donderdag even in Hoofddorp rondgelopen opzoek naar het toestel. Gevonden bij de winkel van Telefoonkopen.nl had 1 dag in de vitrine gestaan. Bleek alleen dat ik vandaag pas me data abbo kon verlengen. Oftwel hij ligt hier nu op me bureau:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:50
Jammer dat mensen nog steeds aan het wachten zijn.
Ik heb op 29-10-2010 de DHD besteld via telefonische verlenging bij Vodafone.
Na 10 dagen (Geen werkdagen) ben ik dagelijks gaan bellen om de status.
Vrijdag 12-11-2010 heb ik mijn DHD in ontvangst mogen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkiedroid1970
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:41:
[...]

Hij zei toch dat hij hem in September had besteld :+
Moet toch reageren hoor O-) september heeft in ieder geval 30 dagen. Sommigen op dit forum worden al ongeduldig na 4 dagen. Was nieuwsgierig of Telfort er Hi achtige praktijken op nahoud. Steeksproefsgewijs lijkt dit niet het geval te zijn.
Pagina: 1 ... 37 ... 58 Laatste