Tja hoezo misleidende reclameVerwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:45:
Ik zie op hi.nl staan dat de levertijd 10-15 dagen is, dus er is een voorraad? Want er staat ook zo'n leuk vinkje bij
op 4 novemberVerwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 21:50:
[...]
Nee, afgelopen week is er een lading binnen gekomen en aankomende woensdag komt er ook een lading.
Wanneer heb jij hem besteld?
Nope, ik wacht tot donderdag en dan ga ik ze weer bellen. (29 sept besteld)Monkeyman20 schreef op maandag 15 november 2010 @ 07:19:
Poteverdikkeme. Iemand met een GSMweb aanbieding al uitlevering gehad?
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
Jij had toch bij gsmwijzer besteld?Demon_Eyez schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:28:
[...]
Nope, ik wacht tot donderdag en dan ga ik ze weer bellen. (29 sept besteld)
Bleh track en trace geeft nog steeds: 13.11.2010: Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd
aan, ik hoop niet dat ze hem kwijt zijn
je begon al na 5 dagen te bellen naar VF, en te klagen hierTECHcrime schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:50:
Jammer dat mensen nog steeds aan het wachten zijn.
Ik heb op 29-10-2010 de DHD besteld via telefonische verlenging bij Vodafone.
Na 10 dagen (Geen werkdagen) ben ik dagelijks gaan bellen om de status.
Vrijdag 12-11-2010 heb ik mijn DHD in ontvangst mogen nemen.
ik hoop dat ik deze week toch echt m'n DHD krijg van Castle, hopelijk krijgen ze er woensdag minstens 3 binnen
Net een sms gekregen van hi dat ik hem morgen binnenkrijg
Die gewijzigde verlenging is dus bij mij gelukkig niet van toepassing.
Verwijderd
29-10 besteld en je klaagt al na 10 dagenTECHcrime schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:50:
Jammer dat mensen nog steeds aan het wachten zijn.
Ik heb op 29-10-2010 de DHD besteld via telefonische verlenging bij Vodafone.
Na 10 dagen (Geen werkdagen) ben ik dagelijks gaan bellen om de status.
Vrijdag 12-11-2010 heb ik mijn DHD in ontvangst mogen nemen.
Verwijderd
Wanneer verloopt je abo? Dat heeft ook met de pickorder te maken. Ik weet niet wanneer de mijne verloopt. Maar ik heb em op 21-10 besteld maar heb nog niks gehoord..Demon_Eyez schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:28:
[...]
Nope, ik wacht tot donderdag en dan ga ik ze weer bellen. (29 sept besteld)
Hoop op de lading van woensdag..
Verwijderd
Wanneer heb jij em besteld? En hoe?sjikker schreef op maandag 15 november 2010 @ 17:11:
Net een sms gekregen van hi dat ik hem morgen binnenkrijgDie gewijzigde verlenging is dus bij mij gelukkig niet van toepassing.
Ik bij een telefonische verlenging.. ik heb geen ordernummer of niks. Die komt pas op het moment dat de toestellen weer binnen komen:s
Verwijderd
19 SEPTEMBER besteld bij Smartphonestunts.nl en ik kreeg vandaag de volgende mail
Inmiddels heb ik al van mijn collega van de inkoopafdeling dat wij deze week uw toestel bij ons verwachten.
Ik schat daarom dat uw telefoon uiterlijk vrijdag aan u wordt verzonden.
Ik ben zelf zaterdag weer werkzaam, ik zal voor mijzelf agenderen dat ik op die dag even controleer of dit ook daadwerkelijk heeft plaatsgevonden.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
..............
Administratief Medewerker van Smartphonestunts.nl[/i]
Klinkt hoopvol maar eerst zien dan geloven
Inmiddels heb ik al van mijn collega van de inkoopafdeling dat wij deze week uw toestel bij ons verwachten.
Ik ben zelf zaterdag weer werkzaam, ik zal voor mijzelf agenderen dat ik op die dag even controleer of dit ook daadwerkelijk heeft plaatsgevonden.
Met vriendelijke groet,
..............
Verwijderd
Ik had net een medewerkster van Hi aan de telefoon. Zal haar naam besparen..sjikker schreef op maandag 15 november 2010 @ 17:11:
Net een sms gekregen van hi dat ik hem morgen binnenkrijgDie gewijzigde verlenging is dus bij mij gelukkig niet van toepassing.
Zij beweerde dat de DHD nog NIET was uitgeleverd door Hi. Omdat er een bug inzat die eerst verwijderd moest worden..
Ze vertelde mij dat ik het toestel UITERLIJK 29-11 zou ontvangen maar daar krijg ik de 19e een bevestiging van.. Beetje vreemd allemaal. Maargoed. De zoveelste loze reactie en weer geld verspilt aan een telefoontje.
Mijn abo is op 9-10 verlopen.. dus daar ligt het niet aan dat ik em nog niet heb..
Verwijderd
Belsimpel vertelde mij net dat ik nog maar een maandje moest wachten.. Ik wacht al een maand maargoed..
ik heb op 23 september bij telfort besteld. Telfort levert zo te merken gewoon op volgorde uit.
Dus! Iemand een desire HD kopuh?
Dus! Iemand een desire HD kopuh?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dat ga je niet menen!??? Wat zeiden ze precies dan?Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 18:20:
Belsimpel vertelde mij net dat ik nog maar een maandje moest wachten.. Ik wacht al een maand maargoed..
Een half uurtje geleden gebeld door de koerier. Ze komen mijn speeltje morgen brengen!ejramse schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:57:
Provider: Vodafone
Abonnement: nieuw
Nummerportatie: nee
Besteld via: webwinkel
Besteldatum: 27/10/2010
Levering: ??? nog geen idee.
[edit] Nog even gebeld. Ze verwachten deze week een nieuwe levering bij Vodafone en de mijne zit er dan zeker bij. Ik ben benieuwd...
Toevallig kreeg ik mijn in Engeland bestelde HTC Pouch PO S550 vandaag ook in de bus.
Ik had dus vanmiddag gebeld, en kreeg, denk ik dezelfde medewerkster aan de lijn die jou een mailtje heeft gestuurd (het was iig niet degene die de vorige keren de telefoon opnam).Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 18:11:
19 SEPTEMBER besteld bij Smartphonestunts.nl en ik kreeg vandaag de volgende mail
Met vriendelijke groet,
..............
Ze was het helemaal met me eens dat het niet netjes was dat er niks is gecommuniceerd naar de mensen over een verandering in de levertijd. Ze kon mijn bestelling alsnog voor me annuleren, als ik dat zou willen. Ook mn abbo zou ze dan annuleren, maar dat betekende wel dat ik dan al anderhalve maand voor niks mn abo betaald heb. Dus heb gezegd dat ik nog wel even wachtte, dan. Toen zei ze dat ze in ieder geval nog even een mailtje naar de afdeling inkoop zou sturen, om te vragen wanneer de DHD ongeveer binnen zou komen.
Dat heeft ze dus blijkbaar gedaan. Met uiterlijk eind deze week verzenden kan ik prima leven!
Verwijderd
Ook lache.. Dit staat er op de site van VF:
"U kunt van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 20.00 uur uw orderstatus opvragen
via telefoon: 0800-0200043"
Bel ik 5 minuten geleden, krijg ik dit: Blablabla we kunnen u te woord staan van 9 uur 's ochtends, tot 6 uur 's avonds..
Geniaal toch! 
Maar goed, hier ook nog geen updates
"U kunt van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 20.00 uur uw orderstatus opvragen
via telefoon: 0800-0200043"
Bel ik 5 minuten geleden, krijg ik dit: Blablabla we kunnen u te woord staan van 9 uur 's ochtends, tot 6 uur 's avonds..
Maar goed, hier ook nog geen updates
Verwijderd
Even gechat met vf klantenservice. Heb hem afgelopen vrijdag telefonisch besteld.
Klant:
Heb een desire HD besteld met nieuw abb. Hebben ju
llie enig idee wanneer die uitgeleverd worden?
Ordernummer ???????
Adviseur:
ik ga ht voor u nakijken. moment a.u.b.
Klant:
Oke
Adviseur:
van de leverancier hebben wij doorgekregen dat dez
e vandaag waarchijnlijk gelevrd zullen worden
. als dit zo is word u morgen of overmorgen gebeld voor een afleverafspraak
Klant:
Bij die levering zit ik dan?
Adviseur:
ja klopt
Klant:
Oké dank u voor de informatie
Adviseur:
graag gedaan en een fijne dag verder
Klant:
U ook
Klant:
Ordernummer ???????
Adviseur:
Klant:
Oke
Adviseur:
Klant:
Adviseur:
ja klopt
Klant:
Adviseur:
Klant:
U ook
Idd eerst zien en dan geloven, ik kreeg namelijk afgelopen zaterdag de volgende mail van Smartphonestunts:Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 18:11:
Met vriendelijke groet,
..............
Bedankt voor uw email.
Helaas is er veel onduidelijkheid over dit toestel.
We zouden vanaf 5 november dit toestel gaan verkopen. Echter heeft HTC dit op het laatste moment ingetrokken.
Het gerucht gaat dat er fabricagefouten zitten in deze batch waardoor we nu moeten wachten tot December.
Dit is een probleem waar alle winkels in Nederland mee zullen zitten.
Deze geruchten zijn helaas nog niet bevestigd en vandaar dat we nog niets van ons hebben laten horen hierover.
We zijn afgelopen week druk bezig geweest met meer informatie hierover te verzamelen en we hopen begin aankomende week meer te weten over dit probleem.
Zodra dit het geval is zullen we direct al onze klanten die dit toestel hebben besteld, op de hoogte te brengen.
We hopen dus dat we binnen enkele dagen u een verwachte leverdatum kunnen geven.
Onze excuses voor dit ongemak.
Met vriendelijke groet,
Het team van Smartphonestunts.nl
Kzal morgen nog eens chatten dan. Heb hem de 3e besteld ( ook telefonisch bij Vodafone ), en vrijdag eens die chat gebruikt waarbij men mij kon melden dat er die dag Desire HD's geleverd werden maar men kon niet zeggen of de mijne daarbij zatVerwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 19:59:
Even gechat met vf klantenservice. Heb hem afgelopen vrijdag telefonisch besteld.
Klant:
Ordernummer ???????
Adviseur:
Klant:
Oke
Adviseur:
Klant:
Adviseur:
ja klopt
Klant:
Adviseur:
Klant:
U ook
Echt héél apart deze mail. Ten eerste zouden ze telefoon naar eigen zeggen op 15 oktober verwachten (dus absoluut niet 5 november pas), en ten tweede, we hebben nog geen enkele mail van smartphonestunts.nl gekregen over verandering van levertijdindicatie. Het zou me verbazen als ze plotseling het fenomeen 'mail lists' hebben ontdekt. Maar goed, we gaan het zien deze week, hopelijk.damnengineer schreef op maandag 15 november 2010 @ 20:04:
[...]
Idd eerst zien en dan geloven, ik kreeg namelijk afgelopen zaterdag de volgende mail van Smartphonestunts:
Bedankt voor uw email.
We zouden vanaf 5 november dit toestel gaan verkopen. Echter heeft HTC dit op het laatste moment ingetrokken.
Het gerucht gaat dat er fabricagefouten zitten in deze batch waardoor we nu moeten wachten tot December.
Deze geruchten zijn helaas nog niet bevestigd en vandaar dat we nog niets van ons hebben laten horen hierover.
We zijn afgelopen week druk bezig geweest met meer informatie hierover te verzamelen en we hopen begin aankomende week meer te weten over dit probleem.
Zodra dit het geval is zullen we direct al onze klanten die dit toestel hebben besteld, op de hoogte te brengen.
We hopen dus dat we binnen enkele dagen u een verwachte leverdatum kunnen geven.
Met vriendelijke groet,
Overigens hebben ze nu dus een nieuwe levertijdindicatie volgens cosmicgirl, en hebben ze (mij in ieder geval) geen mail gestuurd.
[ Voor 4% gewijzigd door Ch3cker op 15-11-2010 20:15 ]
Verwijderd
Ja dat verhaal kreeg ik afgelopen vrijdag ook te horen. Maar beloofde mij vandaag te mailen om leveringsdatum door te kunnen geven.damnengineer schreef op maandag 15 november 2010 @ 20:04:
[...]
Idd eerst zien en dan geloven, ik kreeg namelijk afgelopen zaterdag de volgende mail van Smartphonestunts:
Bedankt voor uw email.
Met vriendelijke groet,
Hey, da's een mooie, ik heb ook vrijdag besteld, telefonisch.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 19:59:
Klant:
Ordernummer ???????
Adviseur:
Klant:
Oke
Adviseur:
Klant:
Adviseur:
ja klopt
Klant:
Adviseur:
Klant:
U ook
Heb jij zaterdag ook een mail gekregen dat het toestel voorlopig niet leverbaar is?
Verwijderd
ja klopt heb die mail ook gehad. IK wacht gewoon af, eerst zien dan geloven....En er zijn geloof ik andere mensen die langer aan het wachten zijn dan ik..het zou wel zo eerlijk zijn dat het gewoon op volorde gaat. Misschien krijgen ze vandaagw el een enorme partij binnen waardoor ze alles kunnen uitleverenmiles schreef op maandag 15 november 2010 @ 20:37:
[...]
Hey, da's een mooie, ik heb ook vrijdag besteld, telefonisch.
Heb jij zaterdag ook een mail gekregen dat het toestel voorlopig niet leverbaar is?
Dat ga je toch niet menen! Als Belsimpel weer de gvd levering uitsteld.. Ik wacht al sinds 28-09-2010!
21 oktober verlengt via de hi siteVerwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 17:46:
[...]
Wanneer heb jij em besteld? En hoe?
Ik bij een telefonische verlenging.. ik heb geen ordernummer of niks. Die komt pas op het moment dat de toestellen weer binnen komen:s
Bah, alweer levertijd bij Hi verschoven.
Zou de 20ste worden uitgeleverd (18de -> 20ste bij klant) maar net een voicemail bericht dat toestel niet leverbaar was en hij nu binnen 15 dagen wordt geleverd.
Nja, dan kunnen die 5 dagen er ook wel bij, alleen wel op zijn minst opvallend te noemen hoe slecht dit ding leverbaar is.
Zou de 20ste worden uitgeleverd (18de -> 20ste bij klant) maar net een voicemail bericht dat toestel niet leverbaar was en hij nu binnen 15 dagen wordt geleverd.
Nja, dan kunnen die 5 dagen er ook wel bij, alleen wel op zijn minst opvallend te noemen hoe slecht dit ding leverbaar is.
Verwijderd
Of hoeveel mensen em willen;)Source90 schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:09:
Bah, alweer levertijd bij Hi verschoven.
De dame aan de telefoon zei dat ik em uiterlijk 29-11 heb.. maar kon ook eerder als in de 18e/19e.
Mijn hoop is weg, ik zie wel.
Zat naar de iPhone4 te kijken icm hi, sterves duur. laat ook maar zitten:P
Verwijderd
Stel ik zou morgen bij Vodafone de Desire HD bestellen, weet iemand wanneer ik hem dan ongeveer zou hebben? (schatting) En is er nog verschil in levertijd tussen telefonisch bestellen en via de site of winkel?
Verwijderd
Ze zeiden dat er nog veel orders voor mij aan de beurt waren. ik heb trouwens 19 oktober besteld.Vjenne-ICT schreef op maandag 15 november 2010 @ 18:52:
[...]
Dat ga je niet menen!??? Wat zeiden ze precies dan?
winkel heb je kans dat ze hem direct hebben..Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:37:
Stel ik zou morgen bij Vodafone de Desire HD bestellen, weet iemand wanneer ik hem dan ongeveer zou hebben? (schatting) En is er nog verschil in levertijd tussen telefonisch bestellen en via de site of winkel?
Verder weet niemand waneer er ook maar iets geleverd gaat worden, uitspraken daar over doen is niet meer als gissen hoewel als je nu besteld je hem niet voor december moet verwachten, zeker niet als het zo doorgaat
10-11 besteld op typhone.nl , en gelijk gevraagd naar de levertijd van het toestel. De volgende mail kreeg ik als reactie (ben er niet echt blij mee):
--------------------------
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht.
Wij verwachten de HTC Desire HD voor uw bestelling op 17-12-10 geleverd te krijgen.
HTC heeft momenteel problemen omtrent de levering van het toestel vanwege de grote vraag ernaar. Tevens zult u het toestel nergens eerder geleverd kunnen krijgen omdat andere bedrijven met dezelfde leveringsproblemen te maken hebben.
Derhalve vragen wij u vriendelijk om uw begrip.
Heeft u nog vragen? Dan vernemen wij deze graag van u!
Ook kunt u bellen op werkdagen tussen 8.00 en 20.00 uur naar 045 - 400 77 66.
Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V .
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht.
Wij verwachten de HTC Desire HD voor uw bestelling op 17-12-10 geleverd te krijgen.
HTC heeft momenteel problemen omtrent de levering van het toestel vanwege de grote vraag ernaar. Tevens zult u het toestel nergens eerder geleverd kunnen krijgen omdat andere bedrijven met dezelfde leveringsproblemen te maken hebben.
Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V .
Mag ik vragen of er bij je vodafone.nl orderstatus ook iets bij staat over je daadwerkelijke abonnement? Desnoods iemand anders die dat kan checken? Bij mijn orderstatus vind ik namelijk alleen een DHD terug (met een eenmalig bedrag van € 519) en zie ik niets over een abonnement. Telefoonmuts wist me te vertellen dat ik inderdaad een bestelling van telefoon + abonnement heb gedaan, maar over mijn verwarrende orderstatus kon ze niets zeggen. Dus vandaar dat ik me afvraag hoe die orderstatus-pagina er bij anderen uitziet...ejramse schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:57:
Provider: Vodafone
Abonnement: nieuw
Nummerportatie: nee
Besteld via: webwinkel
Besteldatum: 27/10/2010
Levering: ??? nog geen idee.
Verwijderd
Wat had je dan verwacht:P der zijn mensen die half september besteld hebben en nu nog wachten..streelder schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:01:
10-11 besteld op typhone.nl , en gelijk gevraagd naar de levertijd van het toestel. De volgende mail kreeg ik als reactie (ben er niet echt blij mee):
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht.
Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V .
Verwijderd
Nogmaals, waarom lopen jullie niet gewoon langs de winkels om hem te bestellen?
Ik volg dit topic al een tijd en iedereen zit te klachen over niet leverbaar etc., afgelopen vrijdag werd die uitgeleverd dus ging even langs de Vodafone en daar hadden ze er nog 1.
Loop gewoon langs en vraag het is, misschien heb je ook wel meteen raak!
Ik volg dit topic al een tijd en iedereen zit te klachen over niet leverbaar etc., afgelopen vrijdag werd die uitgeleverd dus ging even langs de Vodafone en daar hadden ze er nog 1.
Verwijderd
Ik krijg em bij Hi20+smsbundel en xtra snel inet gratis. 3 maanden 50% korting op mn abo..Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:13:
dat krijg je niet in de winkel hoor;)
De Vodafone winkel biedt de online korting niet, oftewel in de winkel betaal je 2,50 per maand meer, dus wachten de mensen maar 2 maanden.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:13:
Ikzelf krijg in mijn winkel de DHD niet meer voor de jaarwisseling. Wordt echt een bende met dit toestel, die nog erger wordt dan met de N900/Desire/GalaxyS
Verwijderd
Schandlig dat mensen in de rij gaan staan voor weer een schrale samsung:PSkann schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:34:
[...]
De Vodafone winkel biedt de online korting niet, oftewel in de winkel betaal je 2,50 per maand meer, dus wachten de mensen maar 2 maanden.Zo lijkt het althans.
Ikzelf krijg in mijn winkel de DHD niet meer voor de jaarwisseling. Wordt echt een bende met dit toestel, die nog erger wordt dan met de N900/Desire/GalaxyS
Ja bij mij staat er op de orderstatus pagina ook bij wat voor abonnement, eerste jaar korting en toestel gratis enzo vermeld.duhtje schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:04:
[...]
Mag ik vragen of er bij je vodafone.nl orderstatus ook iets bij staat over je daadwerkelijke abonnement? Desnoods iemand anders die dat kan checken? Bij mijn orderstatus vind ik namelijk alleen een DHD terug (met een eenmalig bedrag van € 519) en zie ik niets over een abonnement. Telefoonmuts wist me te vertellen dat ik inderdaad een bestelling van telefoon + abonnement heb gedaan, maar over mijn verwarrende orderstatus kon ze niets zeggen. Dus vandaar dat ik me afvraag hoe die orderstatus-pagina er bij anderen uitziet...
En als je wat met je toestel hebt, sturen ze je lachend bij de winkel weg... 'Sorry, niet hier gekocht'...Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:23:
[...]
Ik krijg em bij Hi20+smsbundel en xtra snel inet gratis. 3 maanden 50% korting op mn abo..
dat krijg je niet in de winkel hoor;)
Wel een beetje verneukt van de Hi-shop. Ze doen het wel. Hufters.
Verwijderd
ik verzeker em gewoon. Ook geen problemen:)Skann schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:47:
[...]
En als je wat met je toestel hebt, sturen ze je lachend bij de winkel weg... 'Sorry, niet hier gekocht'...
Hallo,
Ik heb me dan ook maar geregistreerd. Vandaag mail van Telfort dat mijn toestel onderweg is. Besteld op 24 september. Moest van € 0 nu plotseling € 29 betalen. Ik doe dat eerst maar al wel een mail hierover verstuurd. Telefoon komt op tijd ,mijn dochtertje heeft net dit weekend mijn HD 2 laten stuiteren . Gevolg een zwart scherm nog wel geluid als je belt naar het toestel maar verder niks. Iemand nog een idee?
Gr Arks
Ik heb me dan ook maar geregistreerd. Vandaag mail van Telfort dat mijn toestel onderweg is. Besteld op 24 september. Moest van € 0 nu plotseling € 29 betalen. Ik doe dat eerst maar al wel een mail hierover verstuurd. Telefoon komt op tijd ,mijn dochtertje heeft net dit weekend mijn HD 2 laten stuiteren . Gevolg een zwart scherm nog wel geluid als je belt naar het toestel maar verder niks. Iemand nog een idee?
Gr Arks
Verwijderd
Opsturen naar HTC? De reparatie service van HTC is best goed. Toen mijn HD2 kapot was kreeg ik em binnen 4 dagen terug. In een mooi doosje, pen etc en hij deed het weer perfect.arks schreef op maandag 15 november 2010 @ 23:08:
Hallo,
Gr Arks
Bij KPN gelukkig geen last van, al meerdere malen toestel daar ingeleverd voor reperatie, wel besteld via KPN online.Skann schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:47:
[...]
En als je wat met je toestel hebt, sturen ze je lachend bij de winkel weg... 'Sorry, niet hier gekocht'...
Toch gek dat Hi zo moeilijk doet sinds het één en dezelfde overkoepelende organisatie heeft.
Ik heb ook wel eens wat gehad met een toestel dat ik heb gekocht bij Hi online en als ik dan naar de hi winkel liep was dat geen probleem (SE X1, met al zn probleempjes)..Source90 schreef op maandag 15 november 2010 @ 23:43:
[...]
Bij KPN gelukkig geen last van, al meerdere malen toestel daar ingeleverd voor reperatie, wel besteld via KPN online.
Toch gek dat Hi zo moeilijk doet sinds het één en dezelfde overkoepelende organisatie heeft.
Maar ik snap ook wel dat als jij bij een andere shop dat ding koopt en dan bij de Hi shop gaat lopen zeuren dat zij zo iets hebben van, wat denk je zelf...
Ik ben erg benieuwd of ze nu deze week nog gaan leveren.. De sint is toch al in t land?
Ikzelf heb ook heel veel problemen gehad met een Hi winkel toen ik mijn SE X1 heb gekocht.Skann schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:47:
[...]
Ook verlengd bij hi.nl toen werd ik in de winkel weg gestuurd door de verkoper haarscheurtjes ach die zie je toch bijna niet na 2 weken knape het toestel helemaal en moest het echt gerepareerd worden.
Die gozer heeft me lopen f u k k e n tijdens dat drama heb 3 SE X1 nieuw gehad en moest soms met een fax naar de winkel om die gozer te dwingen mijn toestel te laten repareren.
Na het derde toestel 430 euro vergoed gekregen 8 maanden lopen ruziën met die gozer.
1 keer zou ik hem bijna over de balie heen trekken toen had hij ook wel door dat hij even weg moest.
(hij had een opmerking op mijn reparatie bon gezet dat ik een grote zeur was en dat de reparatie geen haast had)
Ik mag hopen dat jij daar een foto of bewijs van hebt gemaakt en opgestuurd hebt naar HI. Dat soort mensen wil Hi ook niet. Gelijk ontslaan die hap. Het enige waar ik echt woedend van kan worden is als mensen elkaar bedriegen of achter elkaars rug om benadelen. Dan ben je aan het verkeerde adres. Ik word nu zelfs boos terwijl het mij niet is overkomen. Mafkees. Gewoon direct ontslaan. Ik zou die jongen niet willen hebben als werknemer.
Ik ga straks even contact opnemen met studentmobiel en laat weten wat daar uit komt.
Ik ga straks even contact opnemen met studentmobiel en laat weten wat daar uit komt.
the boiler schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 07:26:
[...]
Ikzelf heb ook heel veel problemen gehad met een Hi winkel toen ik mijn SE X1 heb gekocht.
Ook verlengd bij hi.nl toen werd ik in de winkel weg gestuurd door de verkoper haarscheurtjes ach die zie je toch bijna niet na 2 weken knape het toestel helemaal en moest het echt gerepareerd worden.
Die gozer heeft me lopen f u k k e n tijdens dat drama heb 3 SE X1 nieuw gehad en moest soms met een fax naar de winkel om die gozer te dwingen mijn toestel te laten repareren.
Na het derde toestel 430 euro vergoed gekregen 8 maanden lopen ruziën met die gozer.
1 keer zou ik hem bijna over de balie heen trekken toen had hij ook wel door dat hij even weg moest.
(hij had een opmerking op mijn reparatie bon gezet dat ik een grote zeur was en dat de reparatie geen haast had)
Ik ben gecompenseerd door de Hi klachten afdeling later 3 maanden abbo voor noppes en die vergoeding voor het toestel Hi zelf heeft het wel netjes opgelost.
Maar wat ze met die gozer gedaan hebben weet ik niet ik heb dan ook nooit meer een voet in die Hi winkel gezet hij was daar trouwens de bedrijflijer ook nog.
Ach ik maak me daar gelukkig niet meer druk om toen kon ik hem wel wurgen tis alleen jammer dat hi geen duidelijke richtlijnen uitzet want ik heb een gevoel van hi dat de werknemers best wel veel zelf mogen bepalen.
Kijk maar alleen al naar wat de telefonisten zeggen en mogen zeggen, de een hangt een nog mooier verhaal op dan de andere en er is dan ook echt geen een van de leidinggevende die ingrijpt en nu verteld iedereen dit.
Kassa had dat wel mooi opgenomen toen met de afronden op bel minuten.
Maar wat ze met die gozer gedaan hebben weet ik niet ik heb dan ook nooit meer een voet in die Hi winkel gezet hij was daar trouwens de bedrijflijer ook nog.
Ach ik maak me daar gelukkig niet meer druk om toen kon ik hem wel wurgen tis alleen jammer dat hi geen duidelijke richtlijnen uitzet want ik heb een gevoel van hi dat de werknemers best wel veel zelf mogen bepalen.
Kijk maar alleen al naar wat de telefonisten zeggen en mogen zeggen, de een hangt een nog mooier verhaal op dan de andere en er is dan ook echt geen een van de leidinggevende die ingrijpt en nu verteld iedereen dit.
Kassa had dat wel mooi opgenomen toen met de afronden op bel minuten.
Bij mij staat nu ook dit bericht op track en trace. Heb jij hem inmiddels al binnen?KilljoyNL schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:51:
Bleh track en trace geeft nog steeds: 13.11.2010: Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd
TNT post staak mensen.PPietje schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 09:13:
[...]
Bij mij staat nu ook dit bericht op track en trace. Heb jij hem inmiddels al binnen?

EDIT: Hoewel er werd gezegd dat pakketjes daar niet bij horen, toch zou ik rekening houden met enige vertraging vanuit TNT.
EDIT 2: Laat maar zitten, zo komen hier zojuist pakketjes afleveren. Ik heb niets gezegd.
[ Voor 31% gewijzigd door quarintus op 16-11-2010 09:30 ]
Pakketdienst staakt inderdaad niet, enkel de postbezorgers zelf. Pakketdienst is volgens mij ook grotendeels uitbesteed.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Mijn abonnement is inmiddels ook al bijna 2 weken verlopen, heb m'n DHD ook nog niet binnen, dus ik denk niet dat dat wat met de pickorder te maken heeft..Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 17:44:
[...]
Wanneer verloopt je abo? Dat heeft ook met de pickorder te maken. Ik weet niet wanneer de mijne verloopt. Maar ik heb em op 21-10 besteld maar heb nog niks gehoord..
Hoop op de lading van woensdag..
EDIT: Mailcontact wat ik vorige week ben begonnen wordt inmiddels niet meer beantwoord, dus heb maar weer een nieuwe mail gestuurd. Helaas ben ik niet zo overtuigend over de telefoon...
[ Voor 16% gewijzigd door M_Snackey op 16-11-2010 11:39 ]
Sorteerders staken ook, dus je als je mazzel hebt is je pakketje nog voor middernacht gesorteerd.Tsurany schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:11:
Pakketdienst staakt inderdaad niet, enkel de postbezorgers zelf. Pakketdienst is volgens mij ook grotendeels uitbesteed.
Inderdaad de pakketpost staakt niet. Krijg de mededeling dat de chauffeur onderweg is. En ik zit op mijn werk, morgen in de herkansing dus. Het kan dus uiteindelijk wel snel bij Telfort.
Typhone (Vodafone ab.) verwacht woensdag 17 november een eerste levering. Of ik er dan bij zit (sta halverwege de bestellijst, pre-order begin oktober) voor een DHD is afhankelijk van het aantal wat daadwerkelijk wordt geleverd.
S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB
Met studentmobiel gebeld.
Zij hebben mijn contract 3 november ontvangen, en er zijn nog mensen die medio Oktober hebben besteld. Ze krijgen deze week weer een levering (de 2e) maar waarschijnlijk pas vrijdag gaf de persoon te weten. Deze levering zal naar verwachting ook weer erg klein zijn. Hij hoopt dat de levering van volgende week groter wordt.
Ik moet zelf sowieso nog 2 weken wachten
. Wel vervelend dat zij de toestellen iedere keer pas op vrijdag ontvangen.
Zij hebben mijn contract 3 november ontvangen, en er zijn nog mensen die medio Oktober hebben besteld. Ze krijgen deze week weer een levering (de 2e) maar waarschijnlijk pas vrijdag gaf de persoon te weten. Deze levering zal naar verwachting ook weer erg klein zijn. Hij hoopt dat de levering van volgende week groter wordt.
Ik moet zelf sowieso nog 2 weken wachten
Het is vreemd en frustrerend om te horen van leveranciers dat het zo lang duurt voor jeje telefoon hebt, terwijl in dit forum er zoveel mensen langzaam aan hun telefoon ontvangen. Dat is daar toch verbetering in zou je denken.
Pech voor mij dan denk ik. Nou ja, die ene extra dag kan er ook nog wel bij. Bedankt voor de reacties.
Ja als je bij studentmobiel zit dan gaat het nog erg lang duren, tenzij je er een mooie korting hebt of het Hi studenten abonnement zou ik ergens anders proberen te verlengen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
En er zijn ook nog mensen die eind september besteld hebben... Met nummerbehoud en dan vragen/maken ze niet eerder een nieuw contract aan (voor mij bij Vodafone) dan dat ze het toestel daadwerkelijk hebben. En aangezien het aanvragen van een portering bij sommige providers een paar dagen kan duren (ik ga weg bij T-mobile), zal ik nog wel een paar dagen extra moeten wachten. Achja kan er wel bij als je al bijna 2 maanden wachtquarintus schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:40:
Ik moet zelf sowieso nog 2 weken wachten. Wel vervelend dat zij de toestellen iedere keer pas op vrijdag ontvangen.
@Tsurany ja daar ben ik er dus één van. 24 maanden € 25 voor 200/400 minuten/sms. Huidige aanbiedingen zijn 12 maanden 20 euro, maar daarna 35! Daarom annuleer ik dus niet, beetje geld besparen
Ja ik zit er zelf voor Hi studentenabbo, bespaart toch 20% op de prijs voor minuten (op jaarbasis flink bedrag) en Hi wilde dat ik 214 euro ging bijbetalen, studentmobiel maar 13. Met het geld dat ik bespaar kan ik de San Fransisco kopen om me te vermaken tot ik hem krijg
Het is pas geleden leverbaar bij T-Mobile Shop. Voor mijn abbo 20-Flex, WnW-plus kost het 170 euro.
Zo veel, dat ik nog eerst even moet nadenken voordat ik het aanneem. Ietsjes te veel?
Zo veel, dat ik nog eerst even moet nadenken voordat ik het aanneem. Ietsjes te veel?
since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case
als je verlengt via de telefoon bij tmobile willen ze nog weleens wat van de prijs afhalen.huijaa schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:09:
Het is pas geleden leverbaar bij T-Mobile Shop. Voor mijn abbo 20-Flex, WnW-plus kost het 170 euro.
Burp
BAH, dan zal gsmwijzer wel hetzelfde zijnquarintus schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:40:
Ik moet zelf sowieso nog 2 weken wachten. Wel vervelend dat zij de toestellen iedere keer pas op vrijdag ontvangen.
ja hier ook anders was ik ook al bij ze weggegaan... als er zo'n enorme run is op de telefoons snap ik niet waarom ze steeds van die kleine ladingen hebben..Tsurany schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:03:
Ja ik zit er zelf voor Hi studentenabbo, bespaart toch 20% op de prijs voor minuten (op jaarbasis flink bedrag) en Hi wilde dat ik 214 euro ging bijbetalen, studentmobiel maar 13. Met het geld dat ik bespaar kan ik de San Fransisco kopen om me te vermaken tot ik hem krijg
Iemand al iets gehoord van compensatie bij studentmobiel? Korting op spullen uit de shop oid ?
heeft iemand toevallig al iets van Castle gehoord? ik neem aan dat de leverancier vandaag wel zal bevestigen dat er inderdaad een levering verstuurd is?
Ik snap dat wel, HTC levert niet meer. Ik denk dat studentmobiel er alles aan doet om meer telefoons te krijgen, maar ze kunnen ze moeilijk bij andere winkels kopen om weer door te verkopen.darkpluisje schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:42:
[...]
ja hier ook anders was ik ook al bij ze weggegaan... als er zo'n enorme run is op de telefoons snap ik niet waarom ze steeds van die kleine ladingen hebben..
Waarom compensatie? Je contract gaat nog niet in zolang je telefoon er niet is, dan doen ze de aanvraag niet, dus je loopt niks mis.Iemand al iets gehoord van compensatie bij studentmobiel? Korting op spullen uit de shop oid ?
Niet helemaal waar. Mijn contractperiode bij T-mobile loopt over één week af. Dit betekend dus dat het na verstrijken van die datum automatisch met 1 maand verlengt wordt. Ik betaal dus een maand extra aan T-mobile, terwijl ik dit eigenlijk niet wil, misschien is dat abonnement wel veel duurder. Gelukkig zijn in mijn geval de kosten ongeveer gelijk, dus ik ga er niet moeilijk over doen.
Ik heb dus een Flex verlenging gedaan van twee jaar begin Oktober. Nu is blijkbaar nergens meer een Flex verlenging verkrijgbaar (zowel niet op de website van Belsimpel als bij T-Mobile zelf). Nou goed ik zie het wel, getekend contract = getekend contract i.m.o.
Ik hoop i.i.g. niet dat ik daar weer gezeik mee krijg mochten de DHD's eindelijk binnen komen.
Ik hoop i.i.g. niet dat ik daar weer gezeik mee krijg mochten de DHD's eindelijk binnen komen.
Brightpoint (de distributeur van HTC) heeft de leverdatum inmiddels aangepast naar 03-01-2011.....
Ik ben hier ook benieuwd naar aangezien ik 1ste op de lijst ben. Ben benieuwd of ze nog iets van compensatie gaan doen. Zou wel enorm netjes zijn namelijk.Donny87 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:02:
heeft iemand toevallig al iets van Castle gehoord? ik neem aan dat de leverancier vandaag wel zal bevestigen dat er inderdaad een levering verstuurd is?
Is dat voor nieuwe orders? Want de huidige orders die leveranciers hebben zouden dan wel eerder uitgestuurd kunnen worden lijkt me?
Geleverd!
Op 27/10 's avonds besteld via Vodafone webshop, nieuw abo zonder nummerbehoud.
Inmiddels al een kwartiertje het oranje lampje in zicht wat aangeeft dat hij aan het opladen is.
Alle klepjes lijken overigens prima aan te sluiten.
Op 27/10 's avonds besteld via Vodafone webshop, nieuw abo zonder nummerbehoud.
Inmiddels al een kwartiertje het oranje lampje in zicht wat aangeeft dat hij aan het opladen is.
Alle klepjes lijken overigens prima aan te sluiten.
Verwijderd
Aangepast waarvoor? Beetje meer info zou leuk zijn als je zulke mededelingen doet, of wil je interessant lijkenRobbieDG schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:54:
Brightpoint (de distributeur van HTC) heeft de leverdatum inmiddels aangepast naar 03-01-2011.....
Verwijderd
Net maar even gebeld naar Castle, kreeg ene N* aan de lijn die zei dat hij verder geen info heeft dan dat ze waarschijnlijk morgen komen...Sigma2k8 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:06:
[...]
Ik ben hier ook benieuwd naar aangezien ik 1ste op de lijst ben. Ben benieuwd of ze nog iets van compensatie gaan doen. Zou wel enorm netjes zijn namelijk.

Dus we weten niks, meneer
Als ik zolang moet wachten op m'n Desire HD, dan wordt het wel annuleren en een andere phone kopen. Tegen dan zullen de eerste phones met Gingerbread hopelijk al op de markt zijn.RobbieDG schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:54:
Heb vorige week besteld bij Algebeld.nl, het pakket met de Avatar Blu-Ray en de Jabra headset (was maar 6€ extra). Ze verwachten hem deze week, maar ik reken er niet op... zal al blij zijn als ik 'm nog deze maand heb. Tot januari ga ik echter niet zitten wachten, m'n huidige phone is echt aan vervanging toe. Ik laat het jullie weten als ik hem ontvang.
Zijn er trouwens nog mensen die bij Algebeld.nl besteld hebben?
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Verwijderd
Waar heb je deze informatie vandaan? Zo ja? Is de bron betrouwbaar?RobbieDG schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:54:
Heb trouwens ook een mailtje gestuurd naar typhone, even gevraagd of zij er al iets van weten.
Nee, ik wil niet interessant zijn, wacht zelf ook al een maand op dat dingVerwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:36:
[...]
Waar heb je deze informatie vandaan? Zo ja? Is de bron betrouwbaar?
Heb trouwens ook een mailtje gestuurd naar typhone, even gevraagd of zij er al iets van weten.
Info heb ik van Brightpoint zelf, van hun website. Ze zijn èèn van de twee distributeurs in Nederland. Dus nu bestellen bij hun is in januari krijgen. Ze krijgen nog wel eerdere batches binnen voor openstaande bestellingen neem ik aan.
flex bestaat niet meer. Tmobile is per 31-10 gestopt met deze abbo'sDutchy007 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:58:
Ik heb dus een Flex verlenging gedaan van twee jaar begin Oktober. Nu is blijkbaar nergens meer een Flex verlenging verkrijgbaar (zowel niet op de website van Belsimpel als bij T-Mobile zelf). Nou goed ik zie het wel, getekend contract = getekend contract i.m.o.
Echt klote want ik vond het flex abbo. echt ideaal.
Ben vaak in duitsland of belgie en dan is het toch makkelijk als je uit je bundel belt.
Burp
Contract kunnen ze al aanvragen als je er om vraagt. Hebben ze nl gedaan bij mij(gsmwijzer)Micr0mega schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:59:
[...]
En er zijn ook nog mensen die eind september besteld hebben... Met nummerbehoud en dan vragen/maken ze niet eerder een nieuw contract aan (voor mij bij Vodafone) dan dat ze het toestel daadwerkelijk hebben. En aangezien het aanvragen van een portering bij sommige providers een paar dagen kan duren (ik ga weg bij T-mobile), zal ik nog wel een paar dagen extra moeten wachten. Achja kan er wel bij als je al bijna 2 maanden wacht
@Tsurany ja daar ben ik er dus één van. 24 maanden € 25 voor 200/400 minuten/sms. Huidige aanbiedingen zijn 12 maanden 20 euro, maar daarna 35! Daarom annuleer ik dus niet, beetje geld besparen
Verwijderd
Dit bericht heb ik net van Typhone gehad, zal natuurlijk weer iemand anders zijn die antwoord... Want heb zo het gevoel dat de communicatie daar niet optimaal is. Ik heb wel eerder gezegd dat ik dit dacht van wel, maar ik neem me woorden terug.Geachte heer ****,
Bedankt voor uw bericht. Helaas dien ik u te melden, dat deze geruchten tot op heden waar kunnen zijn.
Onze afdeling inkoop is er volop mee bezig, om het toestel eerder op voorraad te krijgen, echter hebben wij hierover nog geen duidelijk terugkoppeling.
Ook kunt u bellen op werkdagen tussen 8.00 en 20.00 uur naar (Willen jullie het nummer? Zoek maar op dan, haha).
Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V .
Oja, had gevraagd of de geruchten(HTC gaat leveren op 03-01-10 etc.) waar waren.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2010 17:10 ]
Kreeg net deze mail van Vodafone:
Trouwens 30-10 online besteld.
Dus ik dacht dan zal mijn nummerbehoud wel aangevraagd zijn en is mijn telefoon dus binnen, ik naar de site van T-mobile krijg ik daar dit:Geachte,
U heeft op 30-10-2010 bij de Vodafone Online winkel een abonnement besteld met ordernummer ***. Hartelijk dank hiervoor.
Tot onze spijt is niet mogelijk om binnen 24 uur uw bestelling te bezorgen. Uw bestelling wordt nog administratief verwerkt. Wij houden u op de hoogte.
U kunt de status van uw bestelling altijd bekijken vanaf de Online winkel. Ga naar www.vodafone.nl/orderstatus, log in met uw ordernummer en e-mail adres, de status en een overzicht van uw order worden getoond. Op deze pagina heeft u de keuze om contact op te nemen met de Vodafone Online winkel orderstatus desk via chat, e-mail of telefoon.
Heeft u nog vragen? In de Help van de Online winkel vindt u het antwoord op specifieke vragen over een bestelling. Voor algemene vragen over Vodafone producten of diensten verwijzen we u naar www.vodafone.nl .
Met vriendelijke groet,
Vodafone
Morgen overdag maar eens even met vodafone chatten, kijken wat er aan de hand is... Ben benieuwd....Je aanvraag is op 16-11-2010 afgekeurd
Verwijderd
Net wéér met belsimpel gebeld !
Morgen krijgen ze een levering van de leverancier zoals verwacht maar meneer kon helaas niet nakijken of ik een van de gelukkige ben .. Ook vertelde hij dat het onduidelijk was wanneer en hoeveel toestellen voor de rest geleverd worden bij de leverancier en de fabrikant.
Daar gaan we weer..
Morgen krijgen ze een levering van de leverancier zoals verwacht maar meneer kon helaas niet nakijken of ik een van de gelukkige ben .. Ook vertelde hij dat het onduidelijk was wanneer en hoeveel toestellen voor de rest geleverd worden bij de leverancier en de fabrikant.
Daar gaan we weer..
Oh? Studentmobiel kon dat niet.Henkske schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:49:
[...]
Contract kunnen ze al aanvragen als je er om vraagt. Hebben ze nl gedaan bij mij(gsmwijzer)
Wij doen pas een aanvraag voor een abonnement bij de provider op het moment dat er daadwerkelijk een toestel voor de klant beschikbaar is. Voor die tijd is dat helaas niet mogelijk.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Ik heb begin vorige week verlengd bij hi, waar ik al jaren klant ben.
Toen stond de verwachte leverdatum op de 18e, maar als ik uit bovenstaande reacties moet gaan, gaat Hi dat dus niet lukken? Ik zie het inderdaad ook niet zo zitten om tot januari(?) te moeten wachten, dan maar een andere phone..
Toen stond de verwachte leverdatum op de 18e, maar als ik uit bovenstaande reacties moet gaan, gaat Hi dat dus niet lukken? Ik zie het inderdaad ook niet zo zitten om tot januari(?) te moeten wachten, dan maar een andere phone..
Beste Henk,
Omdat veel klanten het vervelend vinden om te betalen voor een toestel dat nog niet in hun bezit is, sluiten wij de klanten pas aan op het moment dat het toestel op voorraad is. Wij kunnen echter een uitzondering maken . Wij hebben dan een email van u nodig waarin u verklaart dat u akkoord gaat met een eerdere aansluiting en dat u begrijpt dat u niet kunt annuleren als het toestel langer op zich laat wachten dan verwacht
Omdat veel klanten het vervelend vinden om te betalen voor een toestel dat nog niet in hun bezit is, sluiten wij de klanten pas aan op het moment dat het toestel op voorraad is. Wij kunnen echter een uitzondering maken . Wij hebben dan een email van u nodig waarin u verklaart dat u akkoord gaat met een eerdere aansluiting en dat u begrijpt dat u niet kunt annuleren als het toestel langer op zich laat wachten dan verwacht
Interessant, ga ze dan nog eens spammen.
Verwijderd
Ik denk het niet.. Ik heb 21-10 besteld en mijn abo is 9-10 afgelopen. En die muts aan de andere kant van de lijn dacht dat ik em of dit weekend kon krijgen of anders uiterlijk voor 29-11. Ik krijg hier vrijdag een bevestiging van ..dAVEc. schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 17:53:
Ik heb begin vorige week verlengd bij hi, waar ik al jaren klant ben.
Ik heb ook maar even gebeld, ik werd toch wel nieuwsgierigVerwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 17:29:
Net wéér met belsimpel gebeld !
Daar gaan we weer..
Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.
Verwijderd
Reactie
Dit is een automatisch verzonden antwoord. Je hebt onlangs een bericht gestuurd naar onze helpdesk. Helaas zijn we er nog niet in geslaagd je van een antwoord(reactie) te voorzien. We doen onze uiterste best om je zo spoedig mogelijk te helpen. Heb je nog andere vragen? Kijk op de klantenservice Hi.nl <http://www.hi.nl/web/show/id=51027>
Samenvatting discussie
Klant ( *****) 11/13/2010 01:27 VM
Is iig beter dan een antwoord wat nergens op slaat..
Dit is een automatisch verzonden antwoord. Je hebt onlangs een bericht gestuurd naar onze helpdesk. Helaas zijn we er nog niet in geslaagd je van een antwoord(reactie) te voorzien. We doen onze uiterste best om je zo spoedig mogelijk te helpen. Heb je nog andere vragen? Kijk op de klantenservice Hi.nl <http://www.hi.nl/web/show/id=51027>
Samenvatting discussie
Klant ( *****) 11/13/2010 01:27 VM
Is iig beter dan een antwoord wat nergens op slaat..
Jawel, we weten alles: Morgen komen er een paar binnen bij Castle, en dan krijg ik de foon overmorgen of vrijdag op de mat (ik sta als #2 op de lijst). Simpel toch?Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:21:
[...]
Net maar even gebeld naar Castle, kreeg ene N* aan de lijn die zei dat hij verder geen info heeft dan dat ze waarschijnlijk morgen komen...Ook weet hij niet hoeveel er komen
![]()
Dus we weten niks, meneer
De vraag of er 5 of 50 toestellen binnen komen...
Lol. Een kleine levering bij Belsimpel was zoiets als 2 toestellen. Een heel kleine levering is dus zoiets als 0,8 toestel...Jodi schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 18:06:
[...]
Ik heb ook maar even gebeld, ik werd toch wel nieuwsgierigKennelijk inderdaad morgen een levering, maar wel "een heel kleine levering".
[ Voor 25% gewijzigd door PCJR op 16-11-2010 18:12 ]
|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||
Verwijderd
Dat is dan alleen een niet functionerend klepjephilipperosier schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 18:11:
[...]
Jawel, we weten alles: Morgen komen er een paar binnen bij Castle, en dan krijg ik de foon overmorgen of vrijdag op de mat (ik sta als #2 op de lijst). Simpel toch?![]()
De vraag of er 5 of 50 toestellen binnen komen...
[...]
Lol. Een kleine levering bij Belsimpel was zoiets als 2 toestellen. Een heel kleine levering is dus zoiets als 0,8 toestel...
Hmm, ik ga morgen voor de zekerheid even bellen, want ik ga niet twee maanden zitten wachten met mijn huidige telefoon. ik zal morgen even posten wat ik te horen heb gekregen!Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 18:05:
[...]
Ik denk het niet.. Ik heb 21-10 besteld en mijn abo is 9-10 afgelopen. En die muts aan de andere kant van de lijn dacht dat ik em of dit weekend kon krijgen of anders uiterlijk voor 29-11. Ik krijg hier vrijdag een bevestiging van ..
weet niet of dit al bekend was, maar de telefoons zijn nu bij Vodafone op voorraad als je belt (24 stuks toen ik belde). Meteen mn bestelling bij studentmobiel opgezegd en eentje geregeld. Nog ong. 23 over dus
Verwijderd
Aantrekkelijk.. Maar wil absoluut geen vodafone..fatelefout schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 18:46:
weet niet of dit al bekend was, maar de telefoons zijn nu bij Vodafone op voorraad als je belt (24 stuks toen ik belde). Meteen mn bestelling bij studentmobiel opgezegd en eentje geregeld. Nog ong. 23 over dus
Hi heeft een veel betere landelijke dekking. Dus wacht nog maar ff
Nou ik heb de gok genomen en mijn gloednieuwe DHD retour gestuurd wegens teveel aan defecten. En nu wil ik natuurlijk weten, wie heeft er ervaring met het retour sturen van defecte telefoons bij Vodafone?
via google vind ik alleen maar slechte(niet recente) ervaringen en heb goeie hoop dat ik hier goede ervaringen hoor
Dat ik nog wat langer op mijn DHD moet wachten begrijp ik, ik zoek meer ervaringen in het algemeen en afhandeling, dus retouren naar REVO in Den Bosch.
via google vind ik alleen maar slechte(niet recente) ervaringen en heb goeie hoop dat ik hier goede ervaringen hoor
Dat ik nog wat langer op mijn DHD moet wachten begrijp ik, ik zoek meer ervaringen in het algemeen en afhandeling, dus retouren naar REVO in Den Bosch.
Just frame, wheels and engine
Verwijderd
Ben ook al een tijdje bezig bij vodafone, lijkt allemaal heel leuk. Helpdeskmedewerkers zeggen; 'binnen 4 dagen, 'binnen 1 week' en geen idee. Lekker duidelijk dus..fatelefout schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 18:46:
Verwijderd
Dit mailtje kreeg ik ook.. Net pas gelezen.. Iemand toevallig dit mailtje ook gehad en gebeld hoe dat precies zit?ed-oorklep schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 17:24:
Kreeg net deze mail van Vodafone:
[...]
Dus ik dacht dan zal mijn nummerbehoud wel aangevraagd zijn en is mijn telefoon dus binnen, ik naar de site van T-mobile krijg ik daar dit:
[...]
Morgen overdag maar eens even met vodafone chatten, kijken wat er aan de hand is... Ben benieuwd....