Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hdpaddy schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 19:04:
Nou ik heb de gok genomen en mijn gloednieuwe DHD retour gestuurd wegens teveel aan defecten. En nu wil ik natuurlijk weten, wie heeft er ervaring met het retour sturen van defecte telefoons bij Vodafone?

via google vind ik alleen maar slechte(niet recente) ervaringen en heb goeie hoop dat ik hier goede ervaringen hoor :)

Dat ik nog wat langer op mijn DHD moet wachten begrijp ik, ik zoek meer ervaringen in het algemeen en afhandeling, dus retouren naar REVO in Den Bosch.
Wat waren de defecten? En wanneer heb je hem binnen gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

Klepje onderkant sluit niet goed aan, zit teveel speling in en is fragiel m.a.g. stof in het apparaat/grote kans op afbreken.
De uitvoer hapert (een soort van “lag”) als ik een filmpje opneem in de hoogste kwaliteit(dit ligt waarschijnlijk aan de Class2 sdcard die is meegeleverd), een resolutie lager en het filmen gaat dan goed.
Simkaart/ontvangst probleem, de HTC verliest om de haverklap zijn gsm verbinding, dan weer 0 of 1 streepje, dan weer 5 streepjes. Als dit nou een enkele keer zou voorkomen ok, maar bij dit apparaat is het echt voortdurend.
De DHD start zomaar opnieuw op.
Ik heb een aantal keer gehad dat ik wilde bellen terwijl de andere partij de gsm uit heeft staan, toen liep hij schijnbaar vast/bleef hangen en kon ik de call niet afbreken. Oplossing is een reset.
touchscreen zit niet recht, ik heb scherpe randjes aan de kanten. Het zit ook ongelijk, links loopt het scherm bovenaan gelijk met het omhulsel en rechts zit hij onderaan net lager dan het omhulsel.

Al met al teveel fouten om te accepteren.
Ik heb hem de 6de binnen gekregen en je kan binnen 7 werkdagen na ontvangst de boel terugsturen. Hierna word het reparatie begreep ik.

Just frame, wheels and engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 17:29:
Net wéér met belsimpel gebeld !
Morgen krijgen ze een levering van de leverancier zoals verwacht maar meneer kon helaas niet nakijken of ik een van de gelukkige ben .. Ook vertelde hij dat het onduidelijk was wanneer en hoeveel toestellen voor de rest geleverd worden bij de leverancier en de fabrikant.
Daar gaan we weer..
Deze post maakt me toch weer beetje blij :*)
Laten we hopen dat we er allemaal bij zitten. Had 28 september besteld en jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hdpaddy schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:04:
Klepje onderkant sluit niet goed aan, zit teveel speling in en is fragiel m.a.g. stof in het apparaat/grote kans op afbreken.
De uitvoer hapert (een soort van “lag”) als ik een filmpje opneem in de hoogste kwaliteit(dit ligt waarschijnlijk aan de Class2 sdcard die is meegeleverd), een resolutie lager en het filmen gaat dan goed.
Simkaart/ontvangst probleem, de HTC verliest om de haverklap zijn gsm verbinding, dan weer 0 of 1 streepje, dan weer 5 streepjes. Als dit nou een enkele keer zou voorkomen ok, maar bij dit apparaat is het echt voortdurend.
Ik heb een aantal keer gehad dat ik wilde bellen terwijl de andere partij de gsm uit heeft staan, toen liep hij schijnbaar vast/bleef hangen en kon ik de call niet afbreken. Oplossing is een reset.
touchscreen zit niet recht, ik heb scherpe randjes aan de kanten. Het zit ook ongelijk, links loopt het scherm bovenaan gelijk met het omhulsel en rechts zit hij onderaan net lager dan het omhulsel.

Ik heb hem de 6de binnen gekregen en je kan binnen 7 werkdagen na ontvangst de boel terugsturen. Hierna word het reparatie begreep ik.
En als je de OTA updates installeerd? Die zullen het Softwarematige probleem wel oplossen denk ik. Jammer van de hardware.. Je hebt het niet getroffen. Al veel reacties gezien waarbij de tel. perfect in orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Laatst online: 17-09 09:58
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 19:46:
[...]

Dit mailtje kreeg ik ook.. Net pas gelezen.. Iemand toevallig dit mailtje ook gehad en gebeld hoe dat precies zit?
Nu wordt het nog gekker, mijn vriendin's abonnement loopt rond dezelfde tijd af als de mijne en zei heeft vrijdag een Desire Z besteld met abonnement. Ze kreeg gister bij T-mobile de melding dat haar nummerbehoud was afgekeurd (was aangevraagd op december dus inderdaad te vroeg). Maar vandaag krijgt ze bij haar nummerbehoud status: Je aanvraag is op 16-11-2010 afgekeurd. Het mobiele nummer is niet in gebruik bij T-Mobile. 8)7

Ik vind t maar een rare muppet vereniging dat T-mobile, haar nummer werkt nog gewoon :/ .

Ik ben dus heel benieuwd wat er gaat gebeuren nu |:(

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy

hdpaddy

Born to Ride

Wat ikzelf gedaan heb,

De 2 officiële (automatische)updates van HTC(OTA) binnengehaald en geïnstalleerd(dit trouwens de eerste keer dat de machine online).
De Desire HD enkele keren teruggezet naar fabrieksinstellingen, geen verandering.
Diverse Simkaarten geprobeerd van andere carriers, deze geven hetzelfde euvel.
Alle mogelijkheden uitgeschakeld behalve het bellen, dit verandert niets aan het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T homass schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:08:
[...]

Deze post maakt me toch weer beetje blij :*)
Laten we hopen dat we er allemaal bij zitten. Had 28 september besteld en jij?
Ik heb 19 oktober besteld dus zie het somber in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 19:46:
[...]

Dit mailtje kreeg ik ook.. Net pas gelezen.. Iemand toevallig dit mailtje ook gehad en gebeld hoe dat precies zit?
Om even op m'n eigen post terug te komen... Beetje maf dat ze na 2 weken sturen dat het hen spijt dat ze die DHD niet binnen 24 uur kunnen leveren... :P ..|..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:49
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 17:29:
Net wéér met belsimpel gebeld !
Morgen krijgen ze een levering van de leverancier zoals verwacht maar meneer kon helaas niet nakijken of ik een van de gelukkige ben .. Ook vertelde hij dat het onduidelijk was wanneer en hoeveel toestellen voor de rest geleverd worden bij de leverancier en de fabrikant.
Daar gaan we weer..
Ja, ik word er ook een beetje moedeloos van..... 8)7 Ik kreeg onderstaande antwoord van Belsimpel.nl

Op 16 november 2010 11:18 schreef Belsimpel.nl <info@belsimpel.nl> het volgende:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw e-mail.

De verwachting is nog onzeker vanuit HTC. Op http://www.belsimpel.nl/HTC/HTC-Desire-HD vindt u de meest actuele verwachting. Excuses voor eventueel ongemak. Ik ga ervan uit u zo volledig geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op: 050-2103404 of via een reactie op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

-- www.Belsimpel.nl - Voor telefoons met abonnement, sim-only abonnementen, verlengingen en de beste aanbiedingen van Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:41:
[...]

Ja, ik word er ook een beetje moedeloos van..... 8)7 Ik kreeg onderstaande antwoord van Belsimpel.nl

Op 16 november 2010 11:18 schreef Belsimpel.nl <info@belsimpel.nl> het volgende:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw e-mail.

De verwachting is nog onzeker vanuit HTC. Op http://www.belsimpel.nl/HTC/HTC-Desire-HD vindt u de meest actuele verwachting. Excuses voor eventueel ongemak. Ik ga ervan uit u zo volledig geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op: 050-2103404 of via een reactie op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

-- www.Belsimpel.nl - Voor telefoons met abonnement, sim-only abonnementen, verlengingen en de beste aanbiedingen van Nederland

Haha ik gok dat je zo hetzelfde als ik informatie over de orderstatus zoek en bekijk je die pagina ongeveer 25 keer per dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:52

JvS

Ik heb hem zelf ook

Telfort levert echt uit. Ik heb alleen de postbode gemist en heb een briefje. Morgen ben ik sowieso niet thuis, dus donderdag heb ik het toestel.

Goed nieuws voor de Telfort bestellers dus. De week van de 19e is de week van voor de 19e. Goede 'managing expectations' van Telfort. Ik heb het toestel trouwens verkocht. WIl toch minder geld aan een toestel uitgeven heb ik besloten.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

JvS schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:46:
Telfort levert echt uit. Ik heb alleen de postbode gemist en heb een briefje. Morgen ben ik sowieso niet thuis, dus donderdag heb ik het toestel.

Goed nieuws voor de Telfort bestellers dus. De week van de 19e is de week van voor de 19e. Goede 'managing expectations' van Telfort. Ik heb het toestel trouwens verkocht. WIl toch minder geld aan een toestel uitgeven heb ik besloten.
Hmm.. Ik heb 4 oktober besteld en nog geen nieuws ontvangen. Maar ik maak mij niet druk, een dezer dagen zal ik wel iets horen. Daar heb ik alle vertrouwen in.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:15
JvS schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:46:

Hoe gaat dat dan precies in zijn werk?
Heb je een nieuw abo afgesloten of verlengd.
Ik heb op 30-9 besteld maar nog niets gehoord.
Te vaak de orderstatus en mailbox aan het checken, ook onder de baas zijn tijd :P

Nu lees ik ook van sommige mensen die bij Telfort hebben besteld dat ze meer hebben moeten bijbetalen voor het toestel dan bij de bestelling vermeld.
Had jij dit ook?

[ Voor 10% gewijzigd door Junkyxl op 16-11-2010 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babyxl schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:50:
[...]
Hmm.. Ik heb 4 oktober besteld en nog geen nieuws ontvangen. Maar ik maak mij niet druk, een dezer dagen zal ik wel iets horen. Daar heb ik alle vertrouwen in.
Heb ook op 4 oktober besteld bij Telfort, als ik het orderverloop van JvS bekijk dan krijgen wij de dag voor de levering ook een mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
Ik hoop zo dat ik hem deze week nog ontvang.
En hopelijk dan ook zonder makken.
Ga me een Duracell 16Gb class 4 kaarte bestellen bij Informatique.
Schijnen hoge snelheden te halen en dat lijkt me wel handig bij HD opnames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Junkyxl schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:58:
De meegeleverde 8GB is waarschijnlijk ook al Class4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
Ik heb op meerder forums rondgesnuffeld.
Meerdere gebruikers melden toch dat het om een class 2 kaartje gaat.
Bij dit kaartje hebben gebruikers dan ook problemen met HD-video opnames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Junkyxl schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 22:09:
Meerdere gebruikers melden toch dat het om een class 2 kaartje gaat.
De eerste (Vodafone) leveringen hadden inderdaad Class2, de laatste leveringen Class4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Op 3-11-2010 de HTC Desire HD besteld via pdashop.nl, nummer behoud omdat ik overstap van T-Mobile naar Vodafone.
Vandaag een telefoontje gekregen dat het nummer behoud klaar is en dat ik een afspraak mag maken om mijn telefoon in ontvangst te nemen, kon al morgen! Maar vanwege weinig tijd voor vrijdag ochtend gekozen.
Vind het nog vrij snel gegaan in totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 22:12:
[...]

De eerste (Vodafone) leveringen hadden inderdaad Class2, de laatste leveringen Class4.
Dan wacht ik toch nog maar even af.
Twijfel nog of ik wel genoeg heb aan de 8Gb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:40
Even gekeken, mijn PDAshop-model (1e lichting) heeft een Class4 Sandisk.

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
S0epkip schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 22:35:
Even gekeken, mijn PDAshop-model (1e lichting) heeft een Class4 Sandisk.
Geen problemen met HD-filmpjes maken of afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arks
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 14:51
Heb mijn HD van Telfort binnen werd om 17.00 uur bezorgt door TNT. Er zit ook een 8 gig kaartje in . Het is een prachtig toestel ,heb ook een Desire en een HD2, en de HD combineert de pluspunten van zijn voorgangers. De komende dagen weet ik wel wat te doen met mijn spaarzame vrije tijd. Voor degenen die nog wachten het wachten is de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-08 14:18
ed-oorklep schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 17:24:
Kreeg net deze mail van Vodafone:

[...]
Ik heb dit mailtje ook gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huntingduck schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 23:10:
[...]

Ik heb dit mailtje ook gekregen.
Toevallig ook nog gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
nee toen ik het zag was de helpdesk al gesloten. ik ga morgen even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huntingduck schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 23:19:
[...]

nee toen ik het zag was de helpdesk al gesloten. ik ga morgen even bellen.
Was ik ook al van plan.. Na 2 weken zeggen dattie niet binnen 24 uur geleverd kan worden, ben benieuwd wat het betekent.. Misschien een automatisch mailtje die verstuurd wordt bij nummerbehoud? Nja we horen het morgen wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-01 08:10
Jou problemen zijn bekend en op te lossen.

klepje onderkant sluit niet goed: veel voorkomend probleem. Oplossing? Juiste montage van het klepje. Heb je de handleiding gelezen? Bij het terug duwen van het klepje zo veel mogelijk vingers op het klepje naar beneden duwen (niet bij de zijkanten vast pakken). 9 van de 10 gevallen is spleet zo goed als weg.

Het opnieuw opstarten en de lag komen hoogst waarschijnlijk door de /INIT bug. Als je USB debugging modes aanzet dan is je apparaat een stuk sneller. (er loopt een proces genaamd /INIT op 100% van de processor). Dit is een android 2.2 bug.

Hd video opnemen wordt beter na het doen van usb debugging. Ook blijkt het zo te zijn dat als jeje micro sd kaart opnieuw formatteerd met een 32kb cluster grootte, de opname soepel verloopt.

De verbinding die weg valt, daar heb ik ook over gelezen. Houd jij tijdens het bellen je hand over het onderste klepje? Zo ja, dat zou niet moeten. Dit gaat namelijk bij een nieuwe versie niet weg. In het onderste klepje zit tevens de antenne. Als je dat niet doet, dan is er een kleine kans dat de verbinding beter wordt meten nieuwe, maar die is nihil. Het is eigenlijk net een soort Iphone probleem. een rubber beschermding zorgt ook dat je probleem als sneeuw voor de zon verdwijnt.

De zijkanten zijn bij deze telefoon scherp en verhoogt. Dit is tegen scherm schade.

Als je naast/achter het scherm kan kijken omdat deze scheef zit moet je hem terug sturen (dat zou ik doen) de overige problemen zullen niet verbeterd zijn met je nieuwe telefoon.
hdpaddy schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:04:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:40
Junkyxl schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:58:
Ik hoop zo dat ik hem deze week nog ontvang.
En hopelijk dan ook zonder makken.
Die Duracell valt qua speeds zelf onder Class 6/8 :)

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy

hdpaddy

Born to Ride

quarintus schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 23:26:

Het opnieuw opstarten en de lag komen hoogst waarschijnlijk door de /INIT bug. Als je USB debugging modes aanzet dan is je apparaat een stuk sneller. (er loopt een proces genaamd /INIT op 100% van de processor). Dit is een android 2.2 bug.
USB debugging mode aangezet, geen resultaat, zelfs out of the box wordt hij traag

Hd video opnemen wordt beter na het doen van usb debugging. Ook blijkt het zo te zijn dat als je je micro sd kaart opnieuw formatteert met een 32kb cluster grootte, de opname soepel verloopt.
niet geprobeerd, ik heb hem geformatteerd met de optie die in de smartphone zit, dit moet imo voldoende zijn

De verbinding die weg valt, daar heb ik ook over gelezen. Houd jij tijdens het bellen je hand over het onderste klepje? Zo ja, dat zou niet moeten. Dit gaat namelijk bij een nieuwe versie niet weg. In het onderste klepje zit tevens de antenne. Als je dat niet doet, dan is er een kleine kans dat de verbinding beter wordt meten nieuwe, maar die is nihil. Het is eigenlijk net een soort Iphone probleem. een rubber beschermding zorgt ook dat je probleem als sneeuw voor de zon verdwijnt.
verbinding valt ook weg als de fone op tafel ligt of zo, dus niet speciefiek als ik hem vasthoud.
Bovendien wil ik de telefoon niet tussen 2 vingers vasthouden alsof ik een vuile sok vasthoud als ik aan het bellen ben

De zijkanten zijn bij deze telefoon scherp en verhoogt. Dit is tegen scherm schade.
zit ongelijk

[...]
Afijn, we zien het wel wanneer ik een ander krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hm... zit ik net op de Vodafone site te kijken en daar hebben ze ook wel een leuk abonnement. Bel/SMS/Web 275 voor 25 euro per maand (2 jaar maar dan gratis HTC) en, "Gratis 2x zoveel sms'jes in je bundel" Dus dan zit je op 275/550 :). Bij Hi Studentmobiel heb ik een 30 abonnement afgesloten, 225/450 + Hi Eindeloos Online XtraSnel waarbij de kosten 27,70 per maand zijn.

Dus qua abonnementen is er praktisch geen verschil behalve dat Vodafone iets goedkoper is, maar hoe zit het met internet? Hi is 1024kb down en 364 up maar ik kon op Vodafone site niet vinden hoe snel dat bij hun is, als dat ook zoiets is dan is het wellicht een optie om bij Vodafone de telefoon te halen (mocht die daar wel op voorraad zijn).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:52

JvS

Ik heb hem zelf ook

Junkyxl schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:50:
[...]

Hoe gaat dat dan precies in zijn werk?
Heb je een nieuw abo afgesloten of verlengd.
Ik heb op 30-9 besteld maar nog niets gehoord.
Te vaak de orderstatus en mailbox aan het checken, ook onder de baas zijn tijd :P

Nu lees ik ook van sommige mensen die bij Telfort hebben besteld dat ze meer hebben moeten bijbetalen voor het toestel dan bij de bestelling vermeld.
Had jij dit ook?
Ik heb 23-09 besteld door mijn abonnement te verlengen. Het is echt een fantastische aanbieding. Mijn prijs is ook aangepast, maar het is 20 euro goedkoper geworden! Nu 39 ipv 59 euro. Dit is echt mijn beste verlengactie ooit.

Betaal nu 309 euro in totaal voor dit toestel inclusief 1 jaar 200min en Mobiel Internet (waarvan ik gemerkt heb dat je rustig 2GB kunt gebruiken zonder opmerking :P). Wat een relaxte deal is dit toch zeg. Kan over een jaar alweer verlengen :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:36
D-DAY! Vandaag komen er toestellen aan bij CASTLE!
Zo niet, oorlog...

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
MrVegeta schreef op woensdag 17 november 2010 @ 05:40:
Hm... zit ik net op de Vodafone site te kijken en daar hebben ze ook wel een leuk abonnement. Bel/SMS/Web 275 voor 25 euro per maand (2 jaar maar dan gratis HTC) en, "Gratis 2x zoveel sms'jes in je bundel" Dus dan zit je op 275/550 :). Bij Hi Studentmobiel heb ik een 30 abonnement afgesloten, 225/450 + Hi Eindeloos Online XtraSnel waarbij de kosten 27,70 per maand zijn.

Dus qua abonnementen is er praktisch geen verschil behalve dat Vodafone iets goedkoper is, maar hoe zit het met internet? Hi is 1024kb down en 364 up maar ik kon op Vodafone site niet vinden hoe snel dat bij hun is, als dat ook zoiets is dan is het wellicht een optie om bij Vodafone de telefoon te halen (mocht die daar wel op voorraad zijn).
Theoretische snelheid is niet interessant, het gaat er om of de dekking goed is, welke snelheden je in de praktijk haalt en hoe er omgegaan wordt met overmatig data gebruik. Zelf heb ik meer vertrouwen in de dekking en de kwaliteit van het KPN netwerk dan in dat van Vodafone. Zeker omdat KPN tot op heden nog geen datalimiet heeft maar een FUP en Vodafone al een datalimiet heeft ingevoerd.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:37
philipperosier schreef op woensdag 17 november 2010 @ 07:24:
Zo niet, oorlog...
Mijn vriendin heeft sinds twee dagen haar Desire Z, ook bij Castle besteld. Ik kan niet wachten!!!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 20:43
Postbode doet vandaag 2e poging aflevering, ik zal weer niet thuis zijn, dan morgen maar ergens ophalen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 16:13
Ik heb net met 1200 gebeld en volgens de meneer aan de andere kant van de telefoon is de Desire HD op voorraad bij de Vodafone online shop.
Hij zei dat iedereen zijn toestel tussen 5 a 10 werkdagen moet ontvangen.

[ Voor 81% gewijzigd door stijnos1991 op 17-11-2010 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Zo niet, oorlog...
Inderdaad, ik ben er ook wel klaar mee als er vandaag geen goed bericht van Castle komt }:O

* Fingers crossed! *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
MrVegeta schreef op woensdag 17 november 2010 @ 05:40:

Je maakt nog een foutje, de kosten van hi zijn 2 jaar lang. Bij vodapone worden de kosten na 1 jaar verdubbeld. Duurder dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:37
Vjenne-ICT schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:41:
[...]

Belsimpel.nl

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw e-mail.

. Op http://www.belsimpel.nl/HTC/HTC-Desire-HD vindt u de meest actuele verwachting.
"De meest actuele verwachting". Tsja... die verwachting staat al 3 maanden op "drie weken". Niet meer geloofwaardig toch? Ook krijgen ze blijkbaar vandaag een kleine levering binnen. Is dat om klanten nat te houden? Of zitten ze nog steeds op een houtje te bijten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm-Fox
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 18:00
Zo niet, oorlog...
Amen brother :)
Ik wacht al vanaf 18 oktober, maar vandaag is de dag dat Castle-e ons een mailtje gaat sturen waarin
staat dat wij mooi tot 30 november mogen wachten.

PSN: StormFox81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Storm-Fox schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:02:
[...]

Amen brother :)
Ik wacht al vanaf 18 oktober, maar vandaag is de dag dat Castle-e ons een mailtje gaat sturen waarin
staat dat wij mooi tot 30 november mogen wachten.
18 oktober? ik heb 27 september besteld en ben nummer 3 op de lijst.
Ik vrees voor je dat, ookal komen er vandaag wat binnen bij Castle, je toch moet wachten op de volgende levering.

Is iemand de Castle winkel al binnengestormd vandaag? O-) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Ik ben er ook eindlijk achter waarom ik niet bij de eerste levering van Hi zat, en dat heeft met de nieuwe verleng regel te maken. Als het goed is krijg ik hem nu deze week. Hopen op het beste.

Edit: net gebeld door Hi, wordt toch eind november. Nja, ben blij dat ik nu eindelijk keer wel gebeld ben.

[ Voor 22% gewijzigd door M3rcury op 17-11-2010 10:48 ]

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:58

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

"Geachte heer/mevrouw,

Helaas moeten wij u opnieuw op de hoogte brengen van de vertraging in de levering van uw bestelling.

De verwachte leverdatum van uw bestelling is verschoven naar 23-12-2010 vanwege de door onze leveranciers uitgestelde leverdatum van het door u bestelde artikel.

Wegens een productiefout is de release van de HTC Desire HD uitgesteld door HTC.

Onze welgemeende excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet,

Bestelmaar.nl"

D'oh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn bestelling bij Studentmobiel geannuleerd, dus de wachtlijst is weer ietsje korter :) De reden dat ik geannuleerd heb is dat ik nu bijna 3 weken wacht op een telefoon, terwijl een vriend van me dezelfde telefoon deze week bij Telfort heeft besteld, en hem waarschijnlijk dit weekend al krijgt. Bovendien zijn er in de tussentijd nieuwe telefoons aangekondigd (Nexus S etc, nog niet officieel maar goed) die mij ook zeer aanspreken :) Ik hou het nog wel ff vol met m'n Ben sim-only abonnementje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
M3rcury schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:32:
Ik ben er ook eindlijk achter waarom ik niet bij de eerste levering van Hi zat, en dat heeft met de nieuwe verleng regel te maken. Als het goed is krijg ik hem nu deze week. Hopen op het beste.

Edit: net gebeld door Hi, wordt toch eind november. Nja, ben blij dat ik nu eindelijk keer wel gebeld ben.
Stiekem hoop ik toch op nog een batch van de week.
Zit nog steeds met een kapotte HD2 dat werkt niet echt fijn.

edit: en @droog je annuleerde omdat een vriend hem waarschijnlijk krijgt van het weekend LOL
Ik zou daar maar niet op hopen hier krijgen ze dit toestel al 3 maanden lang waarschijnlijk over drie dagen!!!

[ Voor 16% gewijzigd door the boiler op 17-11-2010 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

the boiler schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:52:
[...]

Stiekem hoop ik toch op nog een batch van de week.
Zit nog steeds met een kapotte HD2 dat werkt niet echt fijn.

edit: en @droog je annuleerde omdat een vriend hem waarschijnlijk krijgt van het weekend LOL
Ik zou daar maar niet op hopen hier krijgen ze dit toestel al 3 maanden lang waarschijnlijk over drie dagen!!!
Stiekem hoop ik dat ook, maar heb mezelf al ingesteld op eind november, dan valt het iig weer mee ;) (Alleen moet hij niet tegelijk met GT5 komen, want dan moet ik kiezen :+ )

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Mijn geduld begint ook op te raken... (21 september besteld bij studentmobiel) Als ik deze week niks hoor, dan cancel ik mijn order ook.

Aangezien ik op korte termijn, 'goedkoop' aan een iPhone 4 kan komen (Hong Kong) wordt de keuze voor mij steeds makkelijker. Zat al langer te twijfelen tussen een iphone 4 en Desire HD, maar had tot voorkort nog goede hoop dat ik de desire hd op korte termijn kon bemachtigen. Nu ik zie dat de levertijden al weer verschuiven naar eind november en waarschijnlijk gewoon december houd het voor mij wel op.

Bel aan het eind van de week nog wel even met studentmobiel met de vraag op welke plaats ik in de wachtrij sta en of er nog een levering geplaatst staat, al hoewel ik het antwoord eigenlijk al weet... Jammer maar helaas, blijft een gaaf toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even naar typhone gebeld. Kreeg te horen dat ze niet 100% zeker weten dat de telefoon geleverd word en dan is er ook nog geen 100% zekerheid dat mijn phone daar tussen zit, terwijl ze dat via de mail wel beloofde, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
M3rcury schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:32:

Heb je voor of nadat de verleng regeling is veranderd besteld?

Ik heb ervoor besteld, maar nu moest ik wachten tot 20 november , maar gezien alle verhalen betreft leveringsproblemen verwacht ik het zelfs eind november niet te krijgen.

Tamara van de klachten afdeling reageert helaas niet meer op mijn emails, waarin ik heb gevraagd wat ze eraan gingen doen dat ik niet was ingelicht betreft de wijzigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

FunFair schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:15:
[...]

Ik heb ervoor besteld, maar nu moest ik wachten tot 20 november , maar gezien alle verhalen betreft leveringsproblemen verwacht ik het zelfs eind november niet te krijgen.

Tamara van de klachten afdeling reageert helaas niet meer op mijn emails, waarin ik heb gevraagd wat ze eraan gingen doen dat ik niet was ingelicht betreft de wijzigingen.
Voor de verlengregel. Ik was er dus ook vanuit gegaan dat die regel pas volgend jaar voor mij in zou gaan. Tamara had mij vandaag gebeld, en ze zei dat er deze week geen leveringen binnen zouden komen. We zullen het zien.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:04
HammerNL schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:13:
Mijn geduld begint ook op te raken... (21 september besteld bij studentmobiel) Als ik deze week niks hoor, dan cancel ik mijn order ook.
Studentmobiel heeft toch al 1 levering gedaan? Damn als je op 21 sept al besteld hebt en nog niet bij de eerste levering zat dan wil ik niet weten hoeveel ze er binnen hadden gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
FunFair schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:15:
[...]

Hoe bedoelen jullie eigenlijk met de nieuwe verlengregeling.
Ik ben daar niet mee akkoord gegaan dan mogen ze daar toch ook geen pickorder op na houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 10:18
Zo niet, oorlog...
Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
HammerNL schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:13:
Alsof studentmobiel hier meeleest....
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden

Uw order (Ordernummer: xxxxx) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 301 03 01. .
Nou, studentmobiel levert vandaag dus iets uit :)

[ Voor 50% gewijzigd door HammerNL op 17-11-2010 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:04
Yep hier ook (gsmwijzer )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
Had jij ook nummer behoud?

Waarom kunnen ze niet gewoon vertellen hoeveeel telefoons ze hebbben en hoeveel bestellingen. Dat zou het zoveel duidelijker maken.
WTF,
op de website staat dat de mobiel op voorraad is. Dat ga ik even navragen.
HammerNL schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:10:
[...]

Alsof studentmobiel hier meeleest....

[...]

Nou, studentmobiel levert vandaag dus iets uit :)

[ Voor 9% gewijzigd door quarintus op 17-11-2010 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd even afwachten

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2010 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
quarintus schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:22:
Had jij ook nummer behoud?

Waarom kunnen ze niet gewoon vertellen hoeveeel telefoons ze hebbben en hoeveel bestellingen. Dat zou het zoveel duidelijker maken.
WTF,
op de website staat dat de mobiel op voorraad is. Dat ga ik even navragen.

[...]
Vals alarm dus. Is automatisch gegaan doordat zij een levering hadden gekregen. Wel hebben zij een aardig aantal gekregen en de kans was groot dat als ik al besteld had dat ik hem dan snel ok verwachten. Ik: ik heb besteld sinds 3 november. Oh. dan wordt het waarschijnlijk einde volgende week of de week daarop.

Maar er zijn dus een hoop toestellen. Wel beetje misleidend dat het dan zegt: toestellen op voorraad.
Wel mooi voor de mensen die al besteld hadden in september en waarschijnlijik ook in october.

[ Voor 5% gewijzigd door quarintus op 17-11-2010 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 23:21:
[...]

Was ik ook al van plan.. Na 2 weken zeggen dattie niet binnen 24 uur geleverd kan worden, ben benieuwd wat het betekent.. Misschien een automatisch mailtje die verstuurd wordt bij nummerbehoud? Nja we horen het morgen wel :)
Net aan de online chat gehangen met vodafone, enige reactie die ik kreeg was, we gaan het voor u nakijken (2x) en toen twee foutmeldingen. Daarna doodse stilte al n kwartier of zo.....
Vanmiddag nog maar ns proberen denk ik zo en anders ook maar ff bellen :?

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:51
De status van mijn order op Algebeld.nl is aangepast:
De door u bestelde producten staan op dit moment in bestelling bij de leverancier. De verwachting is dat deze 30-11-2010 binnen zullen komen. Deze producten zullen dezelfde dag verstuurd worden.
Had vorige week gemaild en mail terug gehad dat ze hem deze week verwachtten en dat er niet te veel backorders waren... niet dus.

Nuja, als Belg heb je niet echt een alternatief. Hier ligt hij nog lang niet in de winkel denk ik en Coolblue is me iets te prijzig. Ik wacht dus rustig af en als het echt te lang duurt of als er interessante Gingerbread phones komen volgende maand, dan annuleer ik wel.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ed-oorklep schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:05:
[...]

Net aan de online chat gehangen met vodafone, enige reactie die ik kreeg was, we gaan het voor u nakijken (2x) en toen twee foutmeldingen. Daarna doodse stilte al n kwartier of zo.....
Vanmiddag nog maar ns proberen denk ik zo en anders ook maar ff bellen :?
Nou, vanochtend gebeld.. die mevrouw vertelde me dat nummerbehoud was aangevraagd en afgekeurd om één of andere vage reden. Had iets te maken met Ben die op het T-Mobile-netwerk zit en dan moet dat via T-Mobile ofzo.. Ze zou het opnieuw in gang zetten en dan hoor ik het nog wel. Net nog eens een keer opgebeld, en die mevrouw wist me te vertellen dat nummerbehoud idd vandaag is aangevraagd, maar dat dat wel tot vrijdag kan duren :S

Daarnaast zei ze dat VF wel een levering heeft gehad, maar dat de helft daarvan kwijt is geraakt.. En ze moesten nu eerst uitzoeken waar die helft gebleven was.. Als dat te lang gaat duren, dan bestellen ze een nieuwe voorraad bij HTC.. In hoeverre dat allemaal klopt, weet ik niet.. Ik heb het gevoel dat iedere medewerk(st)er er een eigen waarheid op na houdt.. :S

Edit: Nog maar eens teruggebeld voor de lol.. Een kerel aan de lijn die zei dat ze inmiddels gewoon op voorraad waren en dat het nu gewoon nog wachten is op het nummerbehoud. Dus ik ben benieuwd :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2010 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
the boiler schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:00:
[...]

Hoe bedoelen jullie eigenlijk met de nieuwe verlengregeling.
Ik ben daar niet mee akkoord gegaan dan mogen ze daar toch ook geen pickorder op na houden.
\[KPN/Hi]Verlengtermijn 4 maanden naar 2 maanden

en blijkbaar wel dus... daar heb ik ook belach over gedaan, maar ze reageren niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 14:03

Ch3cker

Testlab Teamlead
Iemand nog iets van smartphonestunts.nl gehoord? Heb geen zin om wéér op te moeten bellen, en aangezien ze toch nooit een mail sturen, vraag ik het hier maar even..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:16:
[...]

Nou, vanochtend gebeld.. die mevrouw vertelde me dat nummerbehoud was aangevraagd en afgekeurd om één of andere vage reden. Had iets te maken met Ben die op het T-Mobile-netwerk zit en dan moet dat via T-Mobile ofzo.. Ze zou het opnieuw in gang zetten en dan hoor ik het nog wel. Net nog eens een keer opgebeld, en die mevrouw wist me te vertellen dat nummerbehoud idd vandaag is aangevraagd, maar dat dat wel tot vrijdag kan duren :S

Daarnaast zei ze dat VF wel een levering heeft gehad, maar dat de helft daarvan kwijt is geraakt.. En ze moesten nu eerst uitzoeken waar die helft gebleven was.. Als dat te lang gaat duren, dan bestellen ze een nieuwe voorraad bij HTC.. In hoeverre dat allemaal klopt, weet ik niet.. Ik heb het gevoel dat iedere medewerk(st)er er een eigen waarheid op na houdt.. :S
Ik heb ook even gebeld, ik heb niks te horen gekregen over dat het nummerbehoud zou zijn afgekeurd. volgens vf was het nummerbehoud aangevraagd en moest ik maar opnieuw bellen als het niet binnen 4 dagen was geregeld.

ik had niet echt het idee dat de telefoon-meneer enig idee had waarover de mail ging, op mijn suggestie of deze mail betekende dat mijn telefoon binnen was en dat vf nu mijn nummeraanvraag ging doen zij hij zoiets van ja dat zou kunnen, ik denk het wel. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:16:
[...]

Edit: Nog maar eens teruggebeld voor de lol.. Een kerel aan de lijn die zei dat ze inmiddels gewoon op voorraad waren en dat het nu gewoon nog wachten is op het nummerbehoud. Dus ik ben benieuwd :P
Ik had ze ook zonet eraan en kreeg te horen dat het nummerbehoud aangevraagd was en dat dat maximaal 5 dagen kon duren.
Ga er dus vanuit dat het inderdaad wachten op nummerbehoud is bij ons.

Edit: volgens mij zaten we net met zijn drieen tegelijk te bellen haha

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micr0mega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 08:07
Beste Micr0mega,

Uw orderstatus is gewijzigd naar Nummerbehoud in behandeling.

Uw aanvraag is geaccepteerd door Vodafone en op dit moment in behandeling voor nummerbehoud.

Dit betekent dat Vodafone een verzoek doet bij uw huidige provider om het nummer over te nemen. Zodra wij bericht van uw oude provider ontvangen dat de aanvraag is goedgekeurd zullen wij uw order uitleveren. Deze aanvraag kan 5-10 werkdagen in beslag nemen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl
Blijkbaar hebben ze een toestel voor me *O*

edit: Ohja, voor degenen die niet 100 pagina's terug willen bladeren: ik heb besteld op 26 september.

[ Voor 8% gewijzigd door Micr0mega op 17-11-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Micr0mega schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:45:
[...]

Blijkbaar hebben ze een toestel voor me *O*

edit: Ohja, voor degenen die niet 100 pagina's terug willen bladeren: ik heb besteld op 26 september.
Wordt ook eens tijd dan... Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloop
  • Laatst online: 18-12-2024
Zojuist even gechat met Vodafone en daar hebben ze vandaag een levering gehad.
Helaas zat ik daar niet bij (deze week besteld) maar dat verwachte ik al.

Volgende week komt er in ieder geval nog een levering. Hopen dat ik daar bij zit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
FunFair schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:18:
[...]

\[KPN/Hi]Verlengtermijn 4 maanden naar 2 maanden

en blijkbaar wel dus... daar heb ik ook belach over gedaan, maar ze reageren niet meer.
Ik heb daar een sms voor gestuurd dat ik daar niet mee akoord ging dus mogen ze dat ook niet gebruiken voor pickorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Laatst online: 24-07 22:33
the boiler schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:06:
[...]

Ik heb daar een sms voor gestuurd dat ik daar niet mee akoord ging dus mogen ze dat ook niet gebruiken voor pickorder
had dat zelf ook gedaan op 1 november en kreeg vandaag pas een smsje dat het goed was, dus het kan nogal lang duren...

Nu even studentmobiel bellen om te vragen hoe lang ik nog moet wachten...als ze nu uitleveren dan wil ik toch weten waneer ik mijn telefoon mag verwachten..tis inmiddels toch anderhalve week later als dat me eerst belooft werd. ''hij komt uiterlijk dan...''
Dus wil wel weten welke datum ze me nu aan smeren

[ Voor 3% gewijzigd door darkpluisje op 17-11-2010 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
darkpluisje schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:18:
[...]

had dat zelf ook gedaan op 1 november en kreeg vandaag pas een smsje dat het goed was, dus het kan nogal lang duren...

Nu even studentmobiel bellen om te vragen hoe lang ik nog moet wachten...als ze nu uitleveren dan wil ik toch weten waneer ik mijn telefoon mag verwachten..tis inmiddels toch anderhalve week later als dat me eerst belooft werd. ''hij komt uiterlijk dan...''
Dus wil wel weten welke datum ze me nu aan smeren
Kan je bij je volgende bericht aangeven wanneer je hebt besteld. Dan is de info ook interessant voor anderen. Verwacht geen eenduidige datum van studentmobiel. zij blijven (slim) aangeven dat zij het ook niet zeker kunnen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dAVEc.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 11:33
Ik heb net met de klantenservice van Hi gebeld. Ik vroeg hoe het zat met de leverdata van de DHD en dat ik hier reacties van mensen heb gelezen die erg lang moe(s)ten wachten en of hij mij daar iets meer over kon vertellen.
Hij heeft gekeken wanneer ze weer een lading DHD's binnen zouden krijgen en dat is de 19e van deze maand.

Verder vroeg ik of hij mij kon vertellen of ik bij de eerstvolgende levering zat, toen is hij gaan kijken naar de status van mijn bestelling, en hij zei dat mijn bestelling nu in behandeling is en dat de kans vrij groot is dat ik zaterdag of maandag mijn DHD binnen krijg! Echter kon hij dit niet met zekerheid zeggen dus ik ga er maar niet van uit om eventuele teleurstellingen te vermijden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Laatst online: 24-07 22:33
quarintus schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:33:
[...]

Kan je bij je volgende bericht aangeven wanneer je hebt besteld. Dan is de info ook interessant voor anderen. Verwacht geen eenduidige datum van studentmobiel. zij blijven (slim) aangeven dat zij het ook niet zeker kunnen weten.
had het al meerdere keren gemeld maar heb hem besteld op 1 november.
De verwachte datum die ik nu krijg is begin week 48 (week van 29 november - 5 december) dus het ziet er naar uit dat het een sinterklaaskadootje gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Dan hoop ik dat ik hem ook tegen die tijd van studentmobiel krijg, maar vind het wel wat lang duren, nog ruim twee weken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

quarintus schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:19:
Je maakt nog een foutje, de kosten van hi zijn 2 jaar lang. Bij vodapone worden de kosten na 1 jaar verdubbeld. Duurder dus.
Goed dat je het zegt, had het zo laat niet meer gezien. Jammer dan Vodafone :'(, dan nog maar wachten op Studentmobiel :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HI: Ik heb ook net even gebeld met een vraag over mijn abonnement en de levering van de desireHD. Het was mij onduidelijk of mijn nieuwe goedkopere abonnement met xtra snel internet was ingegaan, want 1 november zou mijn oude abonnement afgelopen zijn. Maar blijkbaar gaat dat pas in als de telefoon wordt geleverd, dus ik zit voorlopig nog met mijn oude duurdere abonnement zonder snel internet.

Mij is ook verteld dat de 19e een nieuwe levering plaatsvindt, maar ze konden me dan weer niet vertellen of mijn telefoon erbij zou zitten. Er waren namelijk duizenden besteld. (27 september besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
nog steeds geen nieuws van Castle, ik denk dat er vandaag geen Desire HD's verstuurd worden daar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 16:27

Jodi

No Matches Found

Donny87 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:27:
nog steeds geen nieuws van Castle, ik denk dat er vandaag geen Desire HD's verstuurd worden daar :(
Het is pas half vier :P Ik mishandel mijn F5 knop voorlopig nog wel even, ik hoop dat Belsimpel iets uitlevert... Maar dat zal wel niet :)

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nevyn67
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-07 16:19
Ik heb om 31/10 bij typhone besteld (met vodefone abbo), en zou deze op 12/11 geleverd krijgen. Na navraag waarom ik deze niet geleverd is kreeg ik dit te horen:

Onze excuses voor het wachten. Het toestel dat u hebt besteld is zeer moeilijk leverbaar. Onverhoopt heeft de leverancier de levering van het toestel uitgesteld naar 17-12-2010.

Dus het lijkt idd dat HTC een probleem heeft met leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nevyn67 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:29:
[...]

Goh... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Jodi schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:29:
[...]

Het is pas half vier :P Ik mishandel mijn F5 knop voorlopig nog wel even, ik hoop dat Belsimpel iets uitlevert... Maar dat zal wel niet :)
I know. Heb m'n order 27 september geplaatst dus ben het aardig beu :+ :)

[ Voor 8% gewijzigd door Donny op 17-11-2010 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
ed-oorklep schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:41:
[...]

Ik had ze ook zonet eraan en kreeg te horen dat het nummerbehoud aangevraagd was en dat dat maximaal 5 dagen kon duren.
Ga er dus vanuit dat het inderdaad wachten op nummerbehoud is bij ons.

Edit: volgens mij zaten we net met zijn drieen tegelijk te bellen haha
effe mezelf quoten.
Heb zojuist nog even met T-mobile gebeld, die hadden geen flauw idee waarom ze vodafone's aanvraag voor nummerbehoud afgekeurd hadden :z
Ik ga gewoon nog maar ff een nachtje erover slapen en dan maar weer wat mensen lastig vallen bij de desbetreffende klantenservices >:)

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 16:27

Jodi

No Matches Found

Donny87 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:43:
[...]

I know. Heb m'n order 27 september geplaatst dus ben het aardig beu :+ :)
30 september hier; ik deel je pijn :)

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben er al mensen bij BELNU.NL de DHD gekregen die op 30 september of daarvoor hebben besteld? Bij hun zou het ook langzamerhand beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Ik vind het toch opvallend vinden dat alle leveranciers met andere data terugkomen.
Als de berichten daadwerkelijk van HTC komen, dan horen die data toch gelijk te zijn, of ben ik nou gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunFair schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:59:
Ik vind het toch opvallend vinden dat alle leveranciers met andere data terugkomen.
Als de berichten daadwerkelijk van HTC komen, dan horen die data toch gelijk te zijn, of ben ik nou gek?
Als HTC geen voorkeursbehandeling naar leveranciers zou hebben, dan heb je helemaal gelijk :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Castle gebeld. Ze hebben geen idee of de zending vandaag komt. Ook geen idee of die verzonden is door leverancier. (nou vraag ik me werkelijk af wat ze daar aan het doen zijn) :(

Mailbox in de gaten houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micr0mega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 08:07
ed-oorklep schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:46:
[...]

effe mezelf quoten.
Heb zojuist nog even met T-mobile gebeld, die hadden geen flauw idee waarom ze vodafone's aanvraag voor nummerbehoud afgekeurd hadden :z
Ik ga gewoon nog maar ff een nachtje erover slapen en dan maar weer wat mensen lastig vallen bij de desbetreffende klantenservices >:)
T-mobile kan het blijkbaar wel snel en goed, want ik keek zojuist even op My T-mobile, paar uur nadat ik de mail van studentmobiel over m'n statuswijziging naar "Nummerbehoud in behandeling" heb gekregen:
Aanvraag beoordeeld
Je aanvraag is op 17-11-2010 goedgekeurd. Na controle wordt deze doorgezet naar je nieuwe telecomaanbieder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:10:
Castle gebeld. Ze hebben geen idee of de zending vandaag komt. Ook geen idee of die verzonden is door leverancier. (nou vraag ik me werkelijk af wat ze daar aan het doen zijn) :(

Mailbox in de gaten houden....
hier kan ik met m'n pet niet bij, hoe kan het nou zo zijn dat je niet eens weet of je leverancier de telefoons wel verstuurd heeft? :(

Misschien heeft niemand een telefoon daar en wachten ze op de DHD zodat ze de leverancier te kunnen bellen }:O 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Micr0mega schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:11:
[...]

T-mobile kan het blijkbaar wel snel en goed, want ik keek zojuist even op My T-mobile, paar uur nadat ik de mail van studentmobiel over m'n statuswijziging naar "Nummerbehoud in behandeling" heb gekregen:

[...]
Daar heb je iig nog wat aan.. Als je VF belt om te vragen hoe het zit, vertellen ze je doodleuk dat het waarschijnlijk tot vrijdag en eventueel tot maandag duurt.. :S Maar goed, dat zal ook wel te maken hebben met 'budgetbeller' Ben, die hebben geen centjes om mensen in dienst te nemen die dat behandelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Beste Peter **.,

Naar aanleiding van uw email, kunnen wij u meedelen dat de levertijd ongeveer nog 2 a 3 weken kan duren.
Helaas zijn wij afhankelijk van de leverancier.
Onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl
Tjonge, dat is dan nog wel een poosje. Nou ja, ik heb jaren met een simpele telefoon rondgelopen dus ik denk dat ik nog wel even kan wachten. Ik had mijn telefoon op 15/11/2010 besteld.

[ Voor 4% gewijzigd door MrVegeta op 17-11-2010 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:34:
[...]

Tjonge, dat is dan nog wel een poosje. Nou ja, ik heb jaren met een simpele telefoon rondgelopen dus ik denk dat ik nog wel even kan wachten. Ik had mijn telefoon op 15/11/2010 besteld.
Afgelopen maandag besteld.. 2 à 3 weken is toch wel het minimum waar je op moet rekenen als je 'm via internet bestelt.. Afgezien van een paar uitzonderingen wacht iedereen 2 à 3 weken of langer.. Maar goed, join the club :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

In de Hi winkel zou ik de telefoon (mocht die er zijn) voor 60 euro meenemen met hetzelfde abonnement dat ik nu aangevraagd heb (27,70 pm). Jammer dat ik niet even kan bellen met een winkel, moet ik eerst weer de stad in enzo en het is hier zo lekker warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:36:
[...]

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Wij verwachten morgen een kleine levering van dit toestel, naar verwachting zit uw HTC Desire HD hier ook bij. Zodra het toestel bij ons de deur uit is ontvangt u van ons een email hierover. Onze excuses voor de vertraging.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Voor verdere vragen kunt u tevens bellen met onze klantenservice: 020-7766355. Kijk voor antwoorden op veel gangbare vragen op http://www.gsmweb.nl/gsmweb/help/faq.htm

Vriendelijke groeten,

Roeksana
GSMWEB.NL
Joepie! Eindelijk bericht van GSMweb, nu maar hopen dat het waar is... Besteld op 25-10-10.

Fingers crosed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
Zijn er nog Tweakers die van Telfort bericht hebben gehad?
Ik heb nog steeds niets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah
  • Laatst online: 16-09 21:24

wootah

They see me trollin'

nevyn67 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:29:
Ik heb om 31/10 bij typhone besteld (met vodefone abbo), en zou deze op 12/11 geleverd krijgen. Na navraag waarom ik deze niet geleverd is kreeg ik dit te horen:

Onze excuses voor het wachten. Het toestel dat u hebt besteld is zeer moeilijk leverbaar. Onverhoopt heeft de leverancier de levering van het toestel uitgesteld naar 17-12-2010.

nog een maand wachten dus :/
Anders word het toch misschient tijd om voor een normale desire te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloop
  • Laatst online: 18-12-2024
Net toevallig even in de stad geweest en ook maar direct binnen gelopen bij de vodafone winkel.

Daar was ie dus gewoon op voorraad en heb ik daar maar meegenomen.

Enige verschil met de webaanbieding is dat ipv het eerste jaar 20 e/mnd ik nu 22,50 e/mnd betaal.
Al met al dus 30 euro betaald om niet te hoeven wachten op vodafone / htc / de postbode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
zowaar voor het eerst succes gehad met de Live Helpdesk functie van Castle:

Castle Helpdesk: Goedemiddag, er is vandaag al een aantal keer contact geweest met de leverancier. Helaas konden ze ons nu geen duidelijkheid geven. Morgen zouden ze ons meer kunnen vertellen.

Castle Helpdesk: Op dit moment is er nog niets verzonden, we horen hier morgen meer over

Castle Helpdesk: Wat onze leverancier ons heeft gezegd is dat er een partij is binnen gekomen bij hun, maar omdat het aantal nog niet bekend is en de toestellen verdeeld moeten worden onder alle webshops en dergelijke was hier helaas nog geen duidelijk antwoord op hoeveel wij er precies binnen gaan krijgen. Dit is dus iets wat wij morgen te horen krijgen

:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkiedroid1970
  • Laatst online: 05-07 18:36
Junkyxl schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:56:
Zijn er nog Tweakers die van Telfort bericht hebben gehad?
Ik heb nog steeds niets gehoord.
Voor wat het waard is, nee.
Besteld op 29/09
Pagina: 1 ... 39 ... 58 Laatste