mocht ik nog een paar weken moeten wachten, dan probeer ik de Hi winkel hier in leeuwarden wel even... of is iemand hier daar toevallig al geweest?
Tip voor de wachtende onder ons: via de office center site (http://www.staplesofficec...ones/smartphone-desire-hd) kan je nu wel de DHD kopen zonder dat je een bericht krijgt dat hij niet op voorraad is. Ik wacht nog wel even tot ik weer bericht van belsimpel krijg.
Alweer een fokking dag later en ze laten gewoon niks horen he...!Donny87 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 17:05:
zowaar voor het eerst succes gehad met de Live Helpdesk functie van Castle:
Castle Helpdesk: Goedemiddag, er is vandaag al een aantal keer contact geweest met de leverancier. Helaas konden ze ons nu geen duidelijkheid geven. Morgen zouden ze ons meer kunnen vertellen.
Castle Helpdesk: Op dit moment is er nog niets verzonden, we horen hier morgen meer over
Castle Helpdesk: Wat onze leverancier ons heeft gezegd is dat er een partij is binnen gekomen bij hun, maar omdat het aantal nog niet bekend is en de toestellen verdeeld moeten worden onder alle webshops en dergelijke was hier helaas nog geen duidelijk antwoord op hoeveel wij er precies binnen gaan krijgen. Dit is dus iets wat wij morgen te horen krijgen
DUS, als ik het zo lees, morgen een paar toestellen binnen, zeker die van de 7 wachtende hier op GOT denk ik dan... Morgen maar weer afwachten dus. Ik heb echt geen woorden voor deze praktijken.
|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||
ja, ik vind het ook zeer slecht en al helemaal dat ze zelf geen update sturen naar de klanten.philipperosier schreef op woensdag 17 november 2010 @ 17:53:
[...]
Alweer een fokking dag later en ze laten gewoon niks horen he...!
DUS, als ik het zo lees, morgen een paar toestellen binnen, zeker die van de 7 wachtende hier op GOT denk ik dan... Morgen maar weer afwachten dus. Ik heb echt geen woorden voor deze praktijken.
Ik ga ze dan ook zeker geen positieve review geven hier op Tweakers
Net in de winkel in Groningen geweest, sta daar nu ook op de reserveringslijst, 2 weken ongeveer. Morgen misschien nog even naar Leeuwarden en Sneek om te zien hoe het daar is.dAVEc. schreef op woensdag 17 november 2010 @ 17:14:
mocht ik nog een paar weken moeten wachten, dan probeer ik de Hi winkel hier in leeuwarden wel even... of is iemand hier daar toevallig al geweest?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik had vanmiddag even gebeld, de aardige meneer wist niet veel te vertellen (zoals gewoonlijk). Maar hij vertelde mij wel dat de eerste orders al verwerkt worden, en dat het keurig netjes op orderdatum uitgeleverd wordt. Vroege bestellers krijg hem dus gewoon het eerst.Junkyxl schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:56:
Zijn er nog Tweakers die van Telfort bericht hebben gehad?
Ik heb nog steeds niets gehoord.
Dus nog even geduld, er komt eindelijk beweging in!
Besteldatum: 04/10/2010
[ Voor 3% gewijzigd door Cybergamer op 17-11-2010 18:58 ]
Ik had ergens eind september/begin oktober mijn abonnement verlegd bij Hi, met een Desire HD als telefoon. Mijn abonnement liep tot begin November. Na elke keer uitstel, een een consequente "voor inschrijving" bij orderstatus op de HI website, kreeg ik vandaag een telefoontje van Hi. Op mijn voicemail stond bericht dat mijn bestelling helaas nog steeds niet leverbaar was, en ze wisten eigenlijk ook niet wanneer wel.
Dat was een beetje de druppel, dus ben ik maar eens gaan kijken in Rotterdam bij de Vodafone winkel. Die hadden em gewoon op voorraad. Wel kon ik de telefoon pas meekrijgen zodra de nummerportering door Hi goedgekeurd was, wat max 5 werkdagen zou duren.
Die gok heb ik maar genomen. Ik heb Hi gebeld en mijn bestelling geannuleerd, waardoor mijn abonnement weer met een maand opzegbaar was. De Hi klantenservice wist nog te melden dat er vrijdag weer nieuwe toestellen binnenkomen. Maar ja, het was nog maar de vraag of ik daar bij zou zitten.
Toen bij Vodafone abonnement afgesloten met portering. Toestel werd voor mij apart gelegd voor het moment dat de portering goed gekeurd zou zijn, wat vandaag niet meer kon want het was na 5en. Ik wil net naar buiten lopen, roept de Vodafone mevrouw "Je kunt je toestel nu al meenemen, je portering is goedgekeurd!"
Dat was een beetje de druppel, dus ben ik maar eens gaan kijken in Rotterdam bij de Vodafone winkel. Die hadden em gewoon op voorraad. Wel kon ik de telefoon pas meekrijgen zodra de nummerportering door Hi goedgekeurd was, wat max 5 werkdagen zou duren.
Die gok heb ik maar genomen. Ik heb Hi gebeld en mijn bestelling geannuleerd, waardoor mijn abonnement weer met een maand opzegbaar was. De Hi klantenservice wist nog te melden dat er vrijdag weer nieuwe toestellen binnenkomen. Maar ja, het was nog maar de vraag of ik daar bij zou zitten.
Toen bij Vodafone abonnement afgesloten met portering. Toestel werd voor mij apart gelegd voor het moment dat de portering goed gekeurd zou zijn, wat vandaag niet meer kon want het was na 5en. Ik wil net naar buiten lopen, roept de Vodafone mevrouw "Je kunt je toestel nu al meenemen, je portering is goedgekeurd!"
Ik ben t onderhand beu. Als ik morgen geen bericht krijg dat mijn DHD DEZE week bij mij thuis aankomt vanuit Castle ga ik mijn rechtsbijstand verzekering of weet ik wie eens bellen, of Kassa, Radar, nieuwsmensen, of andere instellingen waar je met dit soort problemen terecht kunt.Donny87 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 17:55:
[...]
ja, ik vind het ook zeer slecht en al helemaal dat ze zelf geen update sturen naar de klanten.
Ik ga ze dan ook zeker geen positieve review geven hier op Tweakers
|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||
Dan hoop ik toch wel stiekem dat het nog voor het weekend wordt.babyxl schreef op woensdag 17 november 2010 @ 18:57:
[...]
Ik had vanmiddag even gebeld, de aardige meneer wist niet veel te vertellen (zoals gewoonlijk). Maar hij vertelde mij wel dat de eerste orders al verwerkt worden, en dat het keurig netjes op orderdatum uitgeleverd wordt. Vroege bestellers krijg hem dus gewoon het eerst.
Dus nog even geduld, er komt eindelijk beweging in!
Besteldatum: 04/10/2010
Er zijn toch wel een aantal Tweakers die hem inmiddels al hebben gekregen.
Verwachte leverdatum op de site van Telfort is nog steeds 19/11/2010.
Vraag me dan toch wel stiekem af hoe groot de batch is die Telfort heeft ontvangen.
philipperosier schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:32:
[...]
Ik ben t onderhand beu. Als ik morgen geen bericht krijg dat mijn DHD DEZE week bij mij thuis aankomt vanuit Castle ga ik mijn rechtsbijstand verzekering of weet ik wie eens bellen, of Kassa, Radar, nieuwsmensen, of andere instellingen waar je met dit soort problemen terecht kunt.

Rechtsbijstand bellen omdat ze leveringsproblemen hebben waar ze zelf helemaal niks aan kunnen doen? Jezus jij hebt het echt hoog in je bol he? Ga dan gewoon naar een andere winkel toe ipv jezelf zo op te vreten. Ja ze communiceren misschien slecht maar er is niks dat een winkel daartoe dwingt. Verder heb je gewoon het recht te annuleren.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Annuleren gaat niet want ik heb de DHD icm een verlenging van mijn VF abo. Anders had ik dat al lang gedaan. En de DHD annuleren kan misschien, maar een losse DHD voor en paar tientjes krijg je niet, alleen icm een abo. Een telefoontje kopen en dan 2 maanden wachten ( ze kunnen m ook gwn nooit leveren, na 2 jaar pas ofzo, wie weet, stel dat ) dat mag/kan/gerechtelijk toch ook niet?!Tsurany schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:34:
[...]
![]()
![]()
Rechtsbijstand bellen omdat ze leveringsproblemen hebben waar ze zelf helemaal niks aan kunnen doen? Jezus jij hebt het echt hoog in je bol he? Ga dan gewoon naar een andere winkel toe ipv jezelf zo op te vreten. Ja ze communiceren misschien slecht maar er is niks dat een winkel daartoe dwingt. Verder heb je gewoon het recht te annuleren.
Is je abonnement dan al ingegaan? Meeste leveranciers doen dat pas als de telefoon geleverd kan worden juist om dit te vermijden.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Ja je abonnement loopt dan al, ook al heb je je telefoon nog niet ontvangen. Dat is bij mij namelijk ook het geval.. ik heb mijn sim kaart al bijna een maand in bezit, 30 september besteld bij belnu.nl samen met de HD. Telefoonrekening voor de maand al betaald.. & geen enkele compensatie whatsoever..Tsurany schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:46:
Is je abonnement dan al ingegaan? Meeste leveranciers doen dat pas als de telefoon geleverd kan worden juist om dit te vermijden.
Btw: waar kan je eigenlijk je klachten kwijt over dit soort bedrijven? Als je het naar belnu.nl stuurt, doen ze er toch niks mee..
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2010 19:53 ]
ik heb hetzelfde probleem, VF abo verlenging. Je moet je order toch gewoon altijd kunnen annuleren, nu kon het alleen maar tot 7 dagen nadat je abo verlenging goedgekeurd is door VFphilipperosier schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:39:
[...]
Annuleren gaat niet want ik heb de DHD icm een verlenging van mijn VF abo. Anders had ik dat al lang gedaan. En de DHD annuleren kan misschien, maar een losse DHD voor en paar tientjes krijg je niet, alleen icm een abo. Een telefoontje kopen en dan 2 maanden wachten ( ze kunnen m ook gwn nooit leveren, na 2 jaar pas ofzo, wie weet, stel dat ) dat mag/kan/gerechtelijk toch ook niet?!
Dit is zeker niet altijd zo hoor! Ik had mijn abonnement verlengd bij Hi, icm Desire HD. Vandaag heb ik vanwege alle leveringsproblemen die bestelling geannuleerd, waarmee ook meteen de verlenging geannuleerd is. Die gaat nl (zo verteld de mevrouw van Hi mij) pas in op het moment dat de foon geleverd wordt.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:52:
[...]
Ja je abonnement loopt dan al, ook al heb je je telefoon nog niet ontvangen. Dat is bij mij namelijk ook het geval.. ik heb mijn sim kaart al bijna een maand in bezit, 30 september besteld bij belnu.nl samen met de HD. Telefoonrekening voor de maand al betaald.. & geen enkele compensatie whatsoever..
Btw: waar kan je eigenlijk je klachten kwijt over dit soort bedrijven? Als je het naar belnu.nl stuurt, doen ze er toch niks mee..
Verwijderd
Weet iemand of Typhone vandaag een levering heeft gehad? Ik had gebeld maar ze wisten niet 100% zeker of er een levering kwam en ze wisten ook niet 100% zeker of mijn phone er tussen zat, terwijl ze het wel via de mail 100% wisten
Verwijderd
Ja maar er is een behoorlijk verschil tussen: rechtstreeks bestellen bij HI en bestellen bij een webshop zoals belnu.nl.. groot verschil in serviceKajel schreef op woensdag 17 november 2010 @ 20:09:
[...]
Dit is zeker niet altijd zo hoor! Ik had mijn abonnement verlengd bij Hi, icm Desire HD. Vandaag heb ik vanwege alle leveringsproblemen die bestelling geannuleerd, waarmee ook meteen de verlenging geannuleerd is. Die gaat nl (zo verteld de mevrouw van Hi mij) pas in op het moment dat de foon geleverd wordt.
Ik heb de service van Belnu.nl als zeer goed ervaren alleen weetje natuurlijk van te voren dat als de telefoon slecht leverbaar is dat je enige tijd met een abbo zit maar zonder nieuwe telefoon, dat had ik ookVerwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 20:34:
[...]
Ja maar er is een behoorlijk verschil tussen: rechtstreeks bestellen bij HI en bestellen bij een webshop zoals belnu.nl.. groot verschil in service
Verwijderd
Ik ben waarschijnlijk blind, dom, oud en seniel aan het worden maar waar vind ik verdorie toch die chat bij Vodafone??? Of werkt dat alleen maar in IE ofzo???Reloop schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:03:
Zojuist even gechat met Vodafone en daar hebben ze vandaag een levering gehad.
Verwijderd
Ga naar je orderstatus.. www.vodafone.nl/orderstatus .. Log in enzo, en dan staat er in het rechterkolommetje onderaan 'Online chat'. Tussen tijden waarop er iemand is, kun je daar de online chat opstarten, al werkt dat bij mij niet. Daarnaast kun je veel beter bellen, is gratis en je wordt meteen geholpen, geen stom keuzemenu ofzo.. 0800-0200043..Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 20:48:
[...]
Ik ben waarschijnlijk blind, dom, oud en seniel aan het worden maar waar vind ik verdorie toch die chat bij Vodafone??? Of werkt dat alleen maar in IE ofzo???
Ik hoop het ook...Junkyxl schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:32:
[...]
Dan hoop ik toch wel stiekem dat het nog voor het weekend wordt.
Er zijn toch wel een aantal Tweakers die hem inmiddels al hebben gekregen.
Verwachte leverdatum op de site van Telfort is nog steeds 19/11/2010.
Vraag me dan toch wel stiekem af hoe groot de batch is die Telfort heeft ontvangen.
Kijk eens een aantal berichten hoger, ik had het antwoord van hun laatste mail al neergezet.. Volgens hun wordt het nu 17/12.... Ik ben ook niet blij..... MAAND langer wachten!!!??!!Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 20:30:
Weet iemand of Typhone vandaag een levering heeft gehad? Ik had gebeld maar ze wisten niet 100% zeker of er een levering kwam en ze wisten ook niet 100% zeker of mijn phone er tussen zat, terwijl ze het wel via de mail 100% wisten
EDIT:
Hier dus: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/35048505
[ Voor 6% gewijzigd door nevyn67 op 17-11-2010 21:24 ]
Verwijderd
Studentmobiel heeft vandaag uitgeleverd.
Ik weet niet hoeveel, maar ik was 1 van de gelukkigen!
Dus nu wachten tot vrijdag denk ik!
Ik denk een van de weinigen, ik gok dat ik hem pas over twee weken krijg
Verwijderd
Ja maar jij hebt op 31-10 besteld ik op 29-10 en toen wist ik al dat er leveringsproblemen waren en toen heb ik gevraagd wanneer eerste levering komt + of mijn phone er tussen zit. Hoorde dat er vorige week een levering was, waar ik niet tussen zat en ze zeiden dat er vandaag een levering kwam maar dat wisten ze niet 100% zeker. Ik heb een mailtje gestuurd, maar nog geen antwoord en ik heb aan jullie gevraagd of jullie iets er van weten. Dus als je zelf wat pagina's terug kijkt, zie je dat ik al heb gezegd dat er 17-10 een levering komt.nevyn67 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 21:22:
[...]
Kijk eens een aantal berichten hoger, ik had het antwoord van hun laatste mail al neergezet.. Volgens hun wordt het nu 17/12.... Ik ben ook niet blij..... MAAND langer wachten!!!??!!
EDIT:
Hier dus: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/35048505
Zou je ons kunnen vertellen wanneer je hebt besteld?Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 21:36:
Studentmobiel heeft vandaag uitgeleverd.
Merkwaardig de mijne staat gereed om verzonden te worden, vandaag nog gebeld.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 20:30:
S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB
Verwijderd
Ik heb hem 19-10 besteld.freakshock88 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 21:56:
[...]
Zou je ons kunnen vertellen wanneer je hebt besteld?
Echter kom ik van prepaid (Ja 1 van de weinige nog in nederland

hahaha ik kom ook van prepaid, maar ik moet nog steeds wachtenVerwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 22:22:
[...]
Ik heb hem 19-10 besteld.
Echter kom ik van prepaid (Ja 1 van de weinige nog in nederland), dus ik denk dat dat ook nog scheelt met omzetten ed.
Verwijderd
Dat zal hopelijk de reden wel zijn;)Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 22:22:
[...]
Echter kom ik van prepaid (Ja 1 van de weinige nog in nederland), dus ik denk dat dat ook nog scheelt met omzetten ed.
Ik heb namelijk om 11 oktober besteld ... nog geen orderstatuswijziging, contract ontvangen is het nog steeds
hier ook vanaf 1 november... ze zeiden dat ik hem over 2 weken pas kon verwachtenVerwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 22:45:
[...]
Dat zal hopelijk de reden wel zijn;)
Ik heb namelijk om 11 oktober besteld ... nog geen orderstatuswijziging, contract ontvangen is het nog steedsBen een Hi verlenger.

Ik heb het nog even nagekeken, en had het mis, ik heb zelfs op 24/10 al besteld bij ze... Eerder dus dan jij. Maar deed dat via kijkshop die de order doorzette naar Typhone.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 21:44:
[...]
Ja maar jij hebt op 31-10 besteld ik op 29-10 en toen wist ik al dat er leveringsproblemen waren en toen heb ik gevraagd wanneer eerste levering komt + of mijn phone er tussen zit. Hoorde dat er vorige week een levering was, waar ik niet tussen zat en ze zeiden dat er vandaag een levering kwam maar dat wisten ze niet 100% zeker. Ik heb een mailtje gestuurd, maar nog geen antwoord en ik heb aan jullie gevraagd of jullie iets er van weten. Dus als je zelf wat pagina's terug kijkt, zie je dat ik al heb gezegd dat er 17-10 een levering komt.
Dat hadden ze mij ook gestuurd. Zie hieronder mijn conversaties met typhone:
vandaag 17/11: ik
Beste ...,
Volgens onderstaande email zou op 12-11-10 mijn Desire HD verstuurd worden, maar ik heb nog niets binnen. Ondertussen wacht ik al bijna een maand en begin toch wel behoorlijk geërgerd te raken. Wanneer mag ik nu eindelijk mijn mobiel ontvangen?
..
typhone
Onze excuses voor het wachten. Het toestel dat u hebt besteld is zeer moeilijk leverbaar. Onverhoopt heeft de leverancier de levering van het toestel uitgesteld naar 17-12-2010.
Het toestel zal bij ontvangst direct naar u verzonden worden. Ik vraag u vriendelijk om uw geduld. Via onderstaande link kunt u met uw ordernummer en e-mailadres u de status van de verwerking van uw order volgen.
11/11
ik
Beste ...,
Ik heb ondertussen 3 weken geleden de bestelling gedaan, en nog mijn mobiel niet binnen. U zou gisteren een nieuwe leverdatum krijgen. Kunt u nu eindelijk aangeven wanneer ik mijn mobiel geleverd gaat krijgen? Ik ben momenteel mobiel niet bereikbaar en dat is nog al erg lastig.
..
typhone
Bedankt voor uw bericht. Onze oprechte excuses voor het wachten. HTC heeft helaas een wereldwijd leveringsprobleem verkregen met betrekking tot de HTC Desire HD.
Daarvoor onze excuses. Wij verwachten per 12-11-10 een levering te ontvangen. Zodra wij deze levering hebben ontvangen, wordt diezelfde dag het product naar u toe verstuurd.
8/11
ik
Is er al meer informatie over wanneer mijn Desire HD verstuurd gaat worden?
Mijn huidige telefoon functioneert niet meer goed en ik zit dan ook met smacht te wachten op de nieuwe telefoon.
..
typhone
Bedankt voor uw bericht.
De volgende levering zal plaatsvinden op 10 november. Ik durf nog niet te beloven dat uw telefoon erbij zal zitten, door de lange rij wachtenden voor u. Vanaf 10 november ontvangen wij weer een nieuwe leverdatum.
Onze excuses voor de vertraging. Wij vragen nog even om uw geduld.
3/11
ik
Ondertussen krijg ik al email van vodafone over mijn nieuwe abbo, en de simkaart is verstuurd, maar ik kan hier natuurlijk niets mee zonder de telefoon. Ik heb ook geen zin om abbonementskosten te betalen terwijl ik nog niet eens kan bellen.
..
typhone
Wij verwachten volgende week een kleine levering van de HTC Desire HD. Echter leveren wij het toestel op volgorde van besteldatum. En waarschijnlijk zit uw telefoon niet bij deze levering. Vanaf die datum zullen wij waarschijnlijk een nieuwe verwachte leverdatum krijgen. Onze excuses voor de vertraging. Wij vragen nog even om uw geduld.
1/11
Geachte klant,
Bij dezen berichten wij u dat de onderstaande simkaart(en) op 1 november 2010 per pakketpost van de TNT Pakketservice aan u verzonden zijn.
Verstuurde simkaarten:
- Vodafone simkaart
U kunt de zending volgen op www.tracktrace.nl. U heeft daarvoor onderstaande gegevens nodig. U kunt ook op de onderstaande link klikken om rechtstreeks de verzendstatus te bekijken.
De volgende producten worden z.s.m. nageleverd wanneer deze op voorraad zijn:
- 1x HTC Desire HD
.....
27/10
Geachte klant,
Met plezier berichten wij u dat uw aanvraag voor een mobiel abonnement bij Vodafone is geaccepteerd. Dit betekent dat wij uw bestelling kunnen afronden.
Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk aan u verzenden. Wanneer uw bestelling verzonden wordt zullen wij u hierover per e-mail berichten.
....
26/10
Geachte klant,
Typhone.nl heeft uw contract voor het aansluiten van een mobiel abonnement retour ontvangen. Momenteel wordt het contract gecontroleerd op juistheid.
24/10
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw bestelling via Kijkshop.nl. Uw Bestelling wordt afgehandeld door Nederlands grootste telecomshop Typhone.nl.
bla bla bla...
Geachte klant,
Typhone.nl heeft uw contract voor het aansluiten van een mobiel abonnement retour ontvangen. Momenteel wordt het contract gecontroleerd op juistheid.
"Wij verwachten per 12-11-10 een levering te ontvangen" is niet hetzelfde als "Volgens onderstaande email zou op 12-11-10 mijn Desire HD verstuurd worden". Ze verwachten dan een levering te ontvangen en als die van jou erbij zit sturen ze hem gelijk op, dat betekent niet dat ze hem automatisch de 12e opsturen.
mmmmmTsurany schreef op woensdag 17 november 2010 @ 22:56:
"Wij verwachten per 12-11-10 een levering te ontvangen" is niet hetzelfde als "Volgens onderstaande email zou op 12-11-10 mijn Desire HD verstuurd worden". Ze verwachten dan een levering te ontvangen en als die van jou erbij zit sturen ze hem gelijk op, dat betekent niet dat ze hem automatisch de 12e opsturen.
ze zeggen
Daarvoor onze excuses. Wij verwachten per 12-11-10 een levering te ontvangen. Zodra wij deze levering hebben ontvangen, wordt diezelfde dag het product naar u toe verstuurd.
Lijkt toch echt dat ze zeggen dat het product dan dezelfde dag naar mij wordt gestuurd...
Maar ik ga niet vechten over woorden... Maar 12-11 is wel HEEL wat anders dan 15-12...
Let op de woorden 'verwachten' en 'zodra', ze sturen hem op mits ze een levering ontvangen. Ze sturen hem dus niet automatisch op, er zit een voorwaarde aan. Dat bedoel ik. Dat het nu half december wordt vind ik wel heel erg, hoop niet dat studentmobiel ook zo slecht levert.
[ Voor 27% gewijzigd door Tsurany op 17-11-2010 23:06 ]
Verwijderd
Ik hoorde laatst bij Kassa dat nog steeds iets van 40% prepaid belt.. ofzo,, in ieder geval ongeveer de helftVerwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 22:22:
[...]
Juist. Ik begrijp best dat ze afhankelijk zijn van HTC, maar een maand extra is opeens wel erg veel... En ik heb mijn vodafone sim al ruim 2 weken... Mag ik zeker binnenkort al voor gaan betalen ZONDER dat ik ook maar gebruik van kan maken...Tsurany schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:06:
Let op de woorden 'verwachten' en 'zodra', ze sturen hem op mits ze een levering ontvangen. Ze sturen hem dus niet automatisch op, er zit een voorwaarde aan. Dat bedoel ik. Dat het nu half december wordt vind ik wel heel erg, hoop niet dat studentmobiel ook zo slecht levert.
en als je dit leest wordt je dus ook niet blij:
zieFlimovic schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:47:
Wegens een productiefout is de release van de HTC Desire HD uitgesteld door HTC.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/35046528
De mijne ligt klaar op het postkantoor, ik ga hem halen morgen.
Besteld op 17-09-2010, binnen op 18-11-2010 via Telfort abo verlenging.
Ik wens iedereen veel sterkte in het topic en veel plezier als je hem ontvangt
http://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jspVerwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 20:48:
[...]
Ik ben waarschijnlijk blind, dom, oud en seniel aan het worden maar waar vind ik verdorie toch die chat bij Vodafone??? Of werkt dat alleen maar in IE ofzo???
Even invullen en dan aan de rechterkant
Bestelmaar.nl is nou niet echt een betrouwbare bron, IMHO. Maarja, zal wel te maken hebben met het feit dat ze zelf geen telecom provider zijn.
Ik hoop hem ook nog voor het weekend binnen te hebben. Heb helaas nog niemand hier gehoord die hem tussen de 25e en de 28e september besteld hebben en ook al eventueel bericht gehad hebben dat ie opgestuurd is. (heb hem zelf op de 30e sept. besteld)KilljoyNL schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:35:
Veel plezier met je DHD!!
The kids next door have challenged me to a water fight... I'm just updating my status while I wait for the kettle to boil.
Cool! Goed te horen dat Telfort aan het uitleveren is. Zijn er meerdere mensen die het toestel al ontvangen hebben van Telfort? (Zet daar even je orderdatum bij zodat andere Tweakers die bij Telfort besteld hebben het verloop een beetje kunnen volgen).KilljoyNL schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:35:
Net nog een e-mailtje met mijn factuur ontvangen (om 22:02 verzonden, tjonge ze zijn nog laat bezig bij Typhone, chapeau!JeeVee schreef op woensdag 17 november 2010 @ 22:15:
[...]
Merkwaardig de mijne staat gereed om verzonden te worden, vandaag nog gebeld.Ik zou nog een e-mail krijgen. Heb verder niets meer gehoord. Ook geen update van mijn orderstatus. Zal mij benieuwen, ik heb ruim een maand geleden besteld.....

[ Voor 5% gewijzigd door JeeVee op 18-11-2010 00:15 ]
Wanneer heb jij besteld als ik vragen mag?JeeVee schreef op donderdag 18 november 2010 @ 00:13:
[...]
Net nog een e-mailtje met mijn factuur ontvangen (om 22:02 verzonden, tjonge ze zijn nog laat bezig bij Typhone, chapeau!) met daarin het serienummer van de DHD, dus toch
Edit: in een vorige post staat ruim een maand geleden... Je weet niet meer de datum?
[ Voor 11% gewijzigd door nevyn67 op 18-11-2010 00:27 . Reden: Extra informatie opgezocht uit oude post JeeVee ]
IEmand wat van GSMWEb gehoord? hopeloos volgens mij
Ik zit in hetzelfde schuitjeVerwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 00:33:
Iemand nog nieuws van belnu.nl? I would be more than happy to hear this.. pff
Op 21-10 maar eens gebeld hoe het zat en toen was de leverdatum ineens 03-11 (geef dat uit eigen beweging dan aan.... wees eens een beetje proactief naar je klanten). Uiteraard geen levering op 3, 4, 5, 6,.... november. Niks gehoord van belnu uiteraard.... Op de site staat nu een leverdatum van 24-11. Eind volgende week gaan we maar weer eens bellen....
(eens maar nooit weer dus... dat een levering wordt uitgesteld door te weinig voorraad/leveringsproblemen vind ik niet erg (maar wat de hell heeft een pre-order dan voor zin als je een maand na de officiële release nog steeds niet kunt leveren

[ Voor 6% gewijzigd door Wok op 18-11-2010 00:56 ]
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Voor de weinige Belgen die dit topic volgen en hopen ergens een DHD te bemachtigen:
Bij Vandenborre in het Waasland Shopping Center verwachten ze elk moment een levering van 50 toestellen, gisteren waren er daarvan reeds 39 gereserveerd. De prijs is wel belachelijk hoog voor een winkel die beweert de goedkoopste uit de regio te zijn (600€).
Ik heb de mijne besteld bij Algebeld.nl en die wordt normaal op 30/11 verzonden. Hopelijk legt Vandenborre er eentje in het uistalraam zodat ik toch eens irl kan zien waar ik 500€+ aan ga uitgeven.
Bij Vandenborre in het Waasland Shopping Center verwachten ze elk moment een levering van 50 toestellen, gisteren waren er daarvan reeds 39 gereserveerd. De prijs is wel belachelijk hoog voor een winkel die beweert de goedkoopste uit de regio te zijn (600€).
Ik heb de mijne besteld bij Algebeld.nl en die wordt normaal op 30/11 verzonden. Hopelijk legt Vandenborre er eentje in het uistalraam zodat ik toch eens irl kan zien waar ik 500€+ aan ga uitgeven.
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Vandaag de dag dat er een lading bij HI binnenkomt toch?
Ik ben benieuwd, ik vrees dat ik niet er bij zit (10-11 besteld)
Kijk Telfort gaat eindelijk leveren. Hier 27 sept besteld, nog geen bericht.Robvef schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:46:
[...]
Ik hoop hem ook nog voor het weekend binnen te hebben. Heb helaas nog niemand hier gehoord die hem tussen de 25e en de 28e september besteld hebben en ook al eventueel bericht gehad hebben dat ie opgestuurd is. (heb hem zelf op de 30e sept. besteld)
Veel plezier met je DHD!!
Trouwens chat en bel mij terug op de Telfort site werkt voor geen meter...
De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan
Ik vrees dat ze niet binnen komen deze week, maar echt pas volgende weekdaaan_1992 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:18:

No signature required.
PDAShop heeft mij netjes geleverd 
Online besteld op 10-11, 12-11 een bericht van vertraging tot 26-11 maar toch vandaag al geleverd
Online besteld op 10-11, 12-11 een bericht van vertraging tot 26-11 maar toch vandaag al geleverd
GC.Collect();
Ik heb net maar weer eens gebeld met ze of ze een update hadden.M3rcury schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:50:
[...]
Ik vrees dat ze niet binnen komen deze week, maar echt pas volgende week
Aangezien ik bedenk tijd had gevraagd qua opzeggen van de verlenging.
Wisten ze me te vertellen dat er wel een batch binnen komt.
Maar zegt ze er doodleuk achter aan maar dat duurt 10 tot 15 werkdagen voordat dat bij u dan kan zijn.
Ik weet niet hoe die interne memo's worden verspreid maar volgens mij zitten die vol juridische zooi en zijn ze onleesbaar.
Ik vroeg haar dus of ze kon zien hoeveel wachtende er dan nog voor mij zijn en dat kon ze dus niet zien.
Ook op mijn vraag van waar haal je de 10 tot 15 werkdagen dan vandaan.
Wist ze geen zinnig antwoord te geven > het duurt gewoon 10 tot 15 werkdagen voordat wij dat toestel kunnen verwerken om te versturen.
Dat voor een sticker erop in en uitboeken koerier bellen waar haal je dat vandaan mevrouw.
Zo lang duurt het altijd meneer. lol
Nou ik hoop er morgen bij te zitten en dat er een boel annuleringen zijn.
Rob en Indiaan,Schele indiaan schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:33:
[...]
Kijk Telfort gaat eindelijk leveren. Hier 27 sept besteld, nog geen bericht.
Trouwens chat en bel mij terug op de Telfort site werkt voor geen meter...
Heb besteld op 29-09 en nog niks veranderd gezien in de status. (Net nog gekeken)
Er staat op de site dat e.e.a. alleen in de ochtend ververst wordt, heeft iemand andere ervaring???
17/09 besteld bij Telfort.
Toestel 15/11 ontvangen.
Toestel 15/11 ontvangen.
Gefeli Maiky 
Was mijn werkdag maar om, dan ging ik hem halen
Was mijn werkdag maar om, dan ging ik hem halen
7 Oktober de bestelling bij Typhone geplaatst.nevyn67 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 00:25:
[...]
Wanneer heb jij besteld als ik vragen mag?
Edit: in een vorige post staat ruim een maand geleden... Je weet niet meer de datum?

Heb ook de DHD besteld bij vodafone, op 6-11-2010. Ondertussen al 4x deze mail ontvangen van Vodafone:
Geachte ......
Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 06-11-2010 heeft ordernummer: ....... Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij u hierover. Onze excuses voor het ongemak.
Geachte ......
Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 06-11-2010 heeft ordernummer: ....... Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij u hierover. Onze excuses voor het ongemak.
3025Wp ZZW | 11 x REC 275 TwinPeak 2 BLK | SMA Sunny Boy 3.0 | PVoutput
Dat rembours verzenden, is dat gewoon 100% pin tegenwoordig of hebben sommige niet zo'n mobiel pinapparaat?
Voor zover ik weet is het 2 weken geleden op 1 dag 2x veranderd. Stond op 6-11, 's morgens veranderd naar 13-11 en tegen het einde van de middag naar 19-11. En daar staat ie nu al 2 weken weer op.Takkiedroid1970 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:11:
[...]
Rob en Indiaan,
Heb besteld op 29-09 en nog niks veranderd gezien in de status. (Net nog gekeken)
Er staat op de site dat e.e.a. alleen in de ochtend ververst wordt, heeft iemand andere ervaring???
The kids next door have challenged me to a water fight... I'm just updating my status while I wait for the kettle to boil.
klopt, terwijl het in eerste instantie 23/10 was.Robvef schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:43:
[...]
Voor zover ik weet is het 2 weken geleden op 1 dag 2x veranderd. Stond op 6-11, 's morgens veranderd naar 13-11 en tegen het einde van de middag naar 19-11. En daar staat ie nu al 2 weken weer op.
Dus 23/10 > 6/11 > 13/11 > 19/11
(Telfort)
Smartphonestunts vertelde me zojuist dat hij vandaag of morgen op de bus gaat
Nog niemand iets gehoord van Belsimpel? Je wordt er gewoon simpel van

Medewerker van Telfort op de chat zei zojuist: begin volgende week.
We zullen zien.
We zullen zien.
Ik krijg het idee dat ze er bij Telfort niet zo'n vaart bij maken van het uitleveren van de bestellingen.
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om flink wat orders per dag de deur uit te sturen?
Misschien zit er wel 1 persoon helemaal zielig en alleen in een klein postkamertje de verzendingen gereed te maken.
Ik heb zelf 30-09 besteld en ook nog niks veranderd in de orderstatus.
Krijg langzaam het gevoel dat het weekend zonder mijn DHD gaat verlopen.
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om flink wat orders per dag de deur uit te sturen?
Misschien zit er wel 1 persoon helemaal zielig en alleen in een klein postkamertje de verzendingen gereed te maken.
Verwijderd
Ik heb mijne 8 november besteld bij Hi, zou eerst vandaag geleverd worden, maar ik heb gisteren gebeld en ze claimen dat ik er morgen één krijg, en dat hij dus vandaag bij hen binnen zou komen. Ik geloof er geen hout meer van, zal wel weer uitgesteld worden, maar aangezien jij 2 dagen na mij zit: als het WEL waar is heb jij ook een grote kans dat je erbij zit...daaan_1992 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:18:
Het kan ook liggen aan het grote aanta toestellen die ze hebben binnengekregen NOT. Maar als het er weinig zijn kun je er ook niet veel opsturen. Zowieso raar dat er voor de verwachtte datum van 19-11 (al twee weken) er toch telefoon worden geleverd. Dan ga je denken dat die 19-11 ook uit een hele dikke duim gezogen zijn. Hopelijk begin volgende week, kunnen ze met z'n allen het hele weekend pakjes klaarmaken voor transport, als ze inderdaad binnengekomen zijn op 19-11.Junkyxl schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:15:
Ik krijg het idee dat ze er bij Telfort niet zo'n vaart bij maken van het uitleveren van de bestellingen.
Wie weet worden we verrast..............met een wijziging van de verwachtte leverdatum naar eind december ofzo. Hoop het niet, hou wel van verassingen maaaar niet van zulke.
Vandaag m'n Desire HD van GSMWijzer binnen gekregen, was één van de langstwachtenden bij hun.
De batch die ze gister binnenkregen is gebruikt voor het verwerken van de lange wachtende backorders.
De batch die ze gister binnenkregen is gebruikt voor het verwerken van de lange wachtende backorders.
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
Hoe ben jij er wel achter gekomen dan ik krijg altijd 0 response op verwachtte levertijdVerwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:20:
[...]
Ik heb mijne 8 november besteld bij Hi, zou eerst vandaag geleverd worden, maar ik heb gisteren gebeld en ze claimen dat ik er morgen één krijg, en dat hij dus vandaag bij hen binnen zou komen. Ik geloof er geen hout meer van, zal wel weer uitgesteld worden, maar aangezien jij 2 dagen na mij zit: als het WEL waar is heb jij ook een grote kans dat je erbij zit...
Ik heb trouwens 4-11-2010 besteld dan zou ik er bij moeten zitten morgen.
Ikke niet... Natuurlijk horen we niks. Ik begin eraan te wennenDutchy007 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:02:
Nog niemand iets gehoord van Belsimpel? Je wordt er gewoon simpel van

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.
Verwijderd
Ehm, gebeld, aardig gevraagd, beetje aangedrongen... Misschien horen ze aan mijn stem dat ik grote blauwe ogen heb en vertellen ze het me daarom? Geen idee, het koste nauwelijks moeite om het eruit te krijgen.the boiler schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:44:
[...]
Hoe ben jij er wel achter gekomen dan ik krijg altijd 0 response op verwachtte levertijd
Ik heb mijn DHD van Belnu.nl sinds maandag binnenVerwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 00:33:
Iemand nog nieuws van belnu.nl? I would be more than happy to hear this.. pff
Mijn bestelling is van 27 september, en ik heb ook nog geen toestel. Het lijkt erop dat ze selectief uitleveren...Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:20:
[...]
Ik heb mijne 8 november besteld bij Hi, zou eerst vandaag geleverd worden, maar ik heb gisteren gebeld en ze claimen dat ik er morgen één krijg, en dat hij dus vandaag bij hen binnen zou komen. Ik geloof er geen hout meer van, zal wel weer uitgesteld worden, maar aangezien jij 2 dagen na mij zit: als het WEL waar is heb jij ook een grote kans dat je erbij zit...
Heb een nieuwe abbonement aangevraagd, waarvan ik heb gehoord dat die voorgang krijgen op verlengingen..
Mijn collega heeft hem bij Vodafone besteld, en had hem drie dagen later op zijn bureau liggen
Maar goed, het is een super toestel die het wachten zeker waard is
Dan hoop ik maar dat ze niet gedacht heeft ik beloof hem maar wat dan ben ik van deze dhd er afVerwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:47:
[...]
Ehm, gebeld, aardig gevraagd, beetje aangedrongen... Misschien horen ze aan mijn stem dat ik grote blauwe ogen heb en vertellen ze het me daarom? Geen idee, het koste nauwelijks moeite om het eruit te krijgen.
En dan zou ik hem dus ook uitgeleverd moeten krijgen.
Verwijderd
Mja, mijn huisgenoot ook, jaloers! Ook de mijne is een verlenging, vandaar dat ik al wat sceptisch was, als hij indd komt op de door hen aangegegeven datum (morgen) ben ik zeer, zeeer verbaasd. Decommunicatie is zeer onbetrouwbaar.RobbieDG schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:59:
[...]
Mijn bestelling is van 27 september, en ik heb ook nog geen toestel. Het lijkt erop dat ze selectief uitleveren...
Heb een nieuwe abbonement aangevraagd, waarvan ik heb gehoord dat die voorgang krijgen op verlengingen..
Mijn collega heeft hem bij Vodafone besteld, en had hem drie dagen later op zijn bureau liggen![]()
Maar goed, het is een super toestel die het wachten zeker waard is
Dat kan ook, vandaar dat ik al aangaf dat ik er weinig vertrouwen in hadthe boiler schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:00:
[...]
Dan hoop ik maar dat ze niet gedacht heeft ik beloof hem maar wat dan ben ik van deze dhd er af
En dan zou ik hem dus ook uitgeleverd moeten krijgen.
Edit: ik ben overigens geen mannetjesdier, dus het zou zijn: dan beloof ik haar maar wat, maar dat kon jij niet weten. Misschien dat dat ook hielp? Mannetjes helpdesk medewerkers zijn meestal prettiger tegen mij als vrouwtjesbeest dan vrouwtjeshelpdeskbeesten...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2010 12:04 ]
Misschien dat alle aanbieders Sinterklaas een brief moeten sturen.
Dan maken we kans dat we op pakjesavond allemaal een DHD ins ons bezit hebben.
Maar zolang wil ik eigenlijk niet wachten.
Dan maken we kans dat we op pakjesavond allemaal een DHD ins ons bezit hebben.
Maar zolang wil ik eigenlijk niet wachten.
Mijn bestelling bij Hi is ook van 4 november, het zou leuk zijn als ze inderdaad deze week leveren.the boiler schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:44:
[...]
Hoe ben jij er wel achter gekomen dan ik krijg altijd 0 response op verwachtte levertijd
Verwijderd
Heb die gasten net gebeld. Hopeloos. Vandaag krijgen ze een lading binnen maar hoeveel weten ze niet, volgende lading is pas 1 december.Monkeyman20 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 00:26:
IEmand wat van GSMWEb gehoord? hopeloos volgens mij
De helpdesk heeft simpelweg niet de kennis en inzicht om echt informatief te zijn, dus daar heb je ook niets aan.
My 2 cents: dit kan lang duren…..
Ehh nu heb ik dus mijn vertrouwen verloren lol[b][message=35053289,noline]Edit: ik ben overigens geen mannetjesdier, dus het zou zijn: dan beloof ik haar maar wat, maar dat kon jij niet weten. Misschien dat dat ook hielp? Mannetjes helpdesk medewerkers zijn meestal prettiger tegen mij als vrouwtjesbeest dan vrouwtjeshelpdeskbeesten...
Mannetjes dieren tegen over vrouwtjes dieren vertellen 70% om het vrouwtjes maar stil te krijgen
No offense hoor
Maar willen ook nog wel eens wat meer vertellen ja dan andersom dus het zou ook weer kunnen zijn dat hij wle de waarheid verteld.
Ik stop maar met deze conspiracy theorieën
Verwijderd
Non takenthe boiler schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:20:
[...]
Ehh nu heb ik dus mijn vertrouwen verloren lol
Mannetjes dieren tegen over vrouwtjes dieren vertellen 70% om het vrouwtjes maar stil te krijgen
No offense hoor
Maar willen ook nog wel eens wat meer vertellen ja dan andersom dus het zou ook weer kunnen zijn dat hij wle de waarheid verteld.
Ik stop maar met deze conspiracy theorieënen ik w8 wel af ik hoop het wel want mijn huidige fone is niet best al is die maar 4 maanden oud
Net even studentmobiel weer een e-mail gestuurd, vorige was al 8 dagen geleden, hopelijk wat meer interessante informatie uit te krijgen, ben benieuwd. Reactie snelheid vorige keer lag net onder de 24 uur, hopelijk dit keer niet.
[ Voor 20% gewijzigd door Tsurany op 18-11-2010 12:24 ]
Ik denk dat er nog een hoop wachtende voor je zijn. Er staan nog een aantal bestellingen van september en oktober open, en ik neem aan dat die voorgaan. (ik heb bijvoorbeeld 20 september al besteld). Neemt natuurlijk niet weg dat ik hoop dat iedereen erbij zit mocht er een levering binnen komen deze weekGillonde schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:09:
[...]
Mijn bestelling bij Hi is ook van 4 november, het zou leuk zijn als ze inderdaad deze week leveren.
No signature required.
Ik had ze gisterenmiddag gebeld. Kreeg ook het zelfde te horen. Ze verwachten vandaag een lading. Ik heb meerdere keren gevraagd of dat sowieso door gaat en ze zeiden van wel. Laten we hopen...Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:16:
[...]
Heb die gasten net gebeld. Hopeloos. Vandaag krijgen ze een lading binnen maar hoeveel weten ze niet, volgende lading is pas 1 december.
De helpdesk heeft simpelweg niet de kennis en inzicht om echt informatief te zijn, dus daar heb je ook niets aan.
My 2 cents: dit kan lang duren…..
Verwijderd
Ik heb zojuist Hi aan de lijn gehad. Hij wist me te vertellen dat er morgen een levering binnenkomt en dat deze uitgeleverd gaat worden. Om hoeveel toestellen het zou gaan wist hij niet. Wanneer de volgende batch binnen zou komen kon ie ook niet met zekerheid zeggen. Normaliter zit er zo'n 1,5 week tussen de batchen.
Dat lijkt mij ook, maar als Narameh(8-11) zegt dat ze van Hi heeft gehoord dat ze er morgen 1 krijgt heb ik enige hoop. Ik zou het niet eerlijk vinden als ik hem eerder krijg dan mensen die hem eerder besteld hebben.M3rcury schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:25:
[...]
Ik denk dat er nog een hoop wachtende voor je zijn. Er staan nog een aantal bestellingen van september en oktober open, en ik neem aan dat die voorgaan. (ik heb bijvoorbeeld 20 september al besteld). Neemt natuurlijk niet weg dat ik hoop dat iedereen erbij zit mocht er een levering binnen komen deze week
Ok, net weer gebeld. Meid aan de lijn zij dat ze vandaag de heledag binnen kwamen. Volgens haar krijg ik het morgen. Ik geloof er niets van tot dat ik het in mijn hand heb.Ozhan99 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:31:
[...]
Ik had ze gisterenmiddag gebeld. Kreeg ook het zelfde te horen. Ze verwachten vandaag een lading. Ik heb meerdere keren gevraagd of dat sowieso door gaat en ze zeiden van wel. Laten we hopen...
Zou mooi zijn, dan is de gemiddelde tijd dat mensen aan het wachten zijn in 1 klap een heel stuk korterGillonde schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:36:
[...]
Dat lijkt mij ook, maar als Narameh(8-11) zegt dat ze van Hi heeft gehoord dat ze er morgen 1 krijgt heb ik enige hoop. Ik zou het niet eerlijk vinden als ik hem eerder krijg dan mensen die hem eerder besteld hebben.
No signature required.
Verwijderd
Het wordt bijna de moeite om te gaan turven hoeveel mensen wat precies te horen krijgen van Hi, levering morgen, of de levering bij hen morgen, wel of niet uitgeleverd etc... Ik houd een kleine hoop, maar gezien eerdere ervaringen niet veel.
Verwijderd
Zojuist mijn bestelling van 28 september bij belsimpel.nl opgezegd. Nadat ik ze vandaag belde om te vragen wanneer de levering binnen zou komen (reeds 2 maal uitgesteld, gaven onlangs aan dat het begin deze week zou moeten zijn) gaven ze aan dat dit nog 2 weken zou gaan duren.
Nu dus op zoek naar een winkel waar de Desire HD voorradig is tegen een acceptabele prijs (onder de 550 euro). Los kopen of abonnementtje onder de 15 euro per maand voor 12 maanden zijn opties. Suggesties?
Nu dus op zoek naar een winkel waar de Desire HD voorradig is tegen een acceptabele prijs (onder de 550 euro). Los kopen of abonnementtje onder de 15 euro per maand voor 12 maanden zijn opties. Suggesties?
Even een vraagje voor de mensen die hun DHD recentelijk in ontvangst hebben genomen:
Graag jullie bevindingen posten in het HTC Desire HD - Deel 2 topic. Ik ben namelijk benieuwd of de problemen die in het begin veel naar boven kwamen (proximity sensor, klepjes die niet goed aansluiten, camera niet gecentreerd, ...) zich nu nog steeds voor doen. Mensen hebben vooral de neiging daar te posten als er iets mankeert en zo krijg je makkelijk een verkeerd idee. Dus als je geen problemen ondervindt, laat het dan zeker ook weten.
Thx
Graag jullie bevindingen posten in het HTC Desire HD - Deel 2 topic. Ik ben namelijk benieuwd of de problemen die in het begin veel naar boven kwamen (proximity sensor, klepjes die niet goed aansluiten, camera niet gecentreerd, ...) zich nu nog steeds voor doen. Mensen hebben vooral de neiging daar te posten als er iets mankeert en zo krijg je makkelijk een verkeerd idee. Dus als je geen problemen ondervindt, laat het dan zeker ook weten.
Thx
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Net onder rembours 14,95 euro CASH aan TNT, pinnen niet mogelijk!, mijn DHD in goede orde ontvangen. Besteld bij Typhone op 7 oktober. Verpakking prima in orde, doos met DHD verzegeld.
Eerste indruk: donkerbruin, camera gecentreerd, klepjes sluiten goed aan, opstaand randje rondom scherm goed voelbaar. Scherm is verder goed geplaatst. Power knop steekt licht uit (hoort zo). Afwerking op hoog niveau zoals ik van HTC gewend ben (dit wordt mijn 7e smart phone van HTC). Kortom zover tevreden.
Blijf over Typhone tevreden ondanks alle leverperikelen (buiten hun schuld).
Ik stond halverwege de lijst, dus ik neem aan dat de mensen voor mij ook hun bestelling inmiddels hebben gehad...
Ik ga dit forum verlaten.....
Eerste indruk: donkerbruin, camera gecentreerd, klepjes sluiten goed aan, opstaand randje rondom scherm goed voelbaar. Scherm is verder goed geplaatst. Power knop steekt licht uit (hoort zo). Afwerking op hoog niveau zoals ik van HTC gewend ben (dit wordt mijn 7e smart phone van HTC). Kortom zover tevreden.

Blijf over Typhone tevreden ondanks alle leverperikelen (buiten hun schuld).

Ik stond halverwege de lijst, dus ik neem aan dat de mensen voor mij ook hun bestelling inmiddels hebben gehad...
Ik ga dit forum verlaten.....

Ja, ga de kosten eens uitrekenen. Is niet zoveel werk.
Ik heb inside info waaruit dit ook blijkt, 19-11 een nieuwe levering. Gisteren stonden er 970 in backorder. Vraag is natuurlijk hoe betrouwbaar die info blijkt te zijnOzhan99 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:31:
[...]
Ik had ze gisterenmiddag gebeld. Kreeg ook het zelfde te horen. Ze verwachten vandaag een lading. Ik heb meerdere keren gevraagd of dat sowieso door gaat en ze zeiden van wel. Laten we hopen...
Nogmaals een boos mailtje naar belsimpel gestuurd. Als het blijkt dat ik weer 2 weken moet wachten, dan ga ik toch maar ergens anders zoeken naar de DHD. Ik word na bijna 2 maanden toch langzaam gek van het wachten

Verwijderd
Hmm, inside info heh? Je werkt er/kent iemand die er werkt? Je geeft zelf al aan dat je niet weet hoe betrouwbaar je info is. Kun je ons een idee geven waar je het vandaan hebt om te beoordelen hoe betrouwbaar het zou kunnen zijnstefijn schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:55:
[...]
Ik heb inside info waaruit dit ook blijkt, 19-11 een nieuwe levering. Gisteren stonden er 970 in backorder. Vraag is natuurlijk hoe betrouwbaar die info blijkt te zijn
En wow; 970 smartphones, en dat is nog maar één leverancier, hoeveel mensen willen deze telefoon wel niet....?
Ik heb er een heel hard hoofd in of Castle vandaag de toestellen binnenkrijgt. Er wordt totaal niks gecommuniceerd door die gasten. Stel je ze 2 vragen per mail, waarvan een over levertijd, krijg je vrolijk maar antwoord op 1 vraag. De vraag over levertijd wordt gewoon genegeerd. De shopreview gaat rood kleuren wat mij betreft.
Ik zal zo eens kijken of de Live Chat werkt van Castle, ben benieuwd of er iemand mijn vraag accepteerdSigma2k8 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:00:
Ik heb er een heel hard hoofd in of Castle vandaag de toestellen binnenkrijgt. Er wordt totaal niks gecommuniceerd door die gasten. Stel je ze 2 vragen per mail, waarvan een over levertijd, krijg je vrolijk maar antwoord op 1 vraag. De vraag over levertijd wordt gewoon genegeerd. De shopreview gaat rood kleuren wat mij betreft.
Zodra ik meer weet zal ik het hier plaatsen.
Beste Jorn,
Dank voor uw email. De HTC Desire HD is helaas moeilijk leverbaar. Wij
hebben 2 keer een kleine voorraad ontvangen en verwachten volgende week
weer een nieuwe voorraad. Wij hopen dan ook dat uw toestel er bij zal
zitten.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Dank voor uw email. De HTC Desire HD is helaas moeilijk leverbaar. Wij
hebben 2 keer een kleine voorraad ontvangen en verwachten volgende week
weer een nieuwe voorraad. Wij hopen dan ook dat uw toestel er bij zal
zitten.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
DHD is nu op voorraad bij coolbue/smartphoneshop !!
Ik werk bij KPN en bepaalde informatie is redelijk vrij inzichtelijk, o.a. een soort leveringsoverzicht. Daarin staat dat de volgende levering telefoons 19-11 binnenkomt zoals hierboven ook door een Hi medewerkers is aangegeven. Meer info kan ik helaas niet geven (en nee, ik kan ook niks voor jullie betekenenVerwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:58:
[...]
Hmm, inside info heh? Je werkt er/kent iemand die er werkt? Je geeft zelf al aan dat je niet weet hoe betrouwbaar je info is. Kun je ons een idee geven waar je het vandaan hebt om te beoordelen hoe betrouwbaar het zou kunnen zijn?
En wow; 970 smartphones, en dat is nog maar één leverancier, hoeveel mensen willen deze telefoon wel niet....?
[ Voor 3% gewijzigd door Stefke op 18-11-2010 14:09 ]