Verwijderd

Ik werd zojuist door Hi gebeld, ditmaal met de informatie dat er vandaag helemaal geen HTC Desire HDs binnenkomen en dat het eind november wordt, en dat een precieze datum nog niet bekend is. Fijn joh, al die tegenstrijdige info :P.

Verwijderd

PDAshop heeft een zending!!

Verwijderd

ben benieuwd, ik kan mijn abbo op de 29e november verlengen bij Hi, dus dat doe ik ook om 0:00 uur, ben benieuwd hoelang het gaat duren, als ik maar eens ergens van te voren het toestel kan zien, om even mee te "spelen" maar dat heb ik tot heden toe niet kunnen doen, nergens hebben ze het toestel. :'(

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:18
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:15:
Ik werd zojuist door Hi gebeld, ditmaal met de informatie dat er vandaag helemaal geen HTC Desire HDs binnenkomen en dat het eind november wordt, en dat een precieze datum nog niet bekend is. Fijn joh, al die tegenstrijdige info :P.
Ik denk dat men een algemene instructie heeft gekregen om klanten niet te veel hoop te geven m.b.t. aanstaande leveringen, met name omdat ze waarschijnlijk morgen wel telefoons binnen krijgen, maar natuurlijk minder dan ze nodig hebben, en tegen wie moeten ze dan gaan zeggen; u krijgt m, u niet? Dat is niet bij te houden voor zo'n Hi.
Dan maar iedereen dezelfde info en als je bij de lucky few zit krijg je m uit de levering van morgen uitgeleverd.

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Update:
Ik kreeg net een smsje van de PDAshop dat de DHD op voorraad is. Dus ik snel naar belsimpel gebeld om mijn order te annuleren. Heb met ze afgesproken dat ik €506,- van ze krijg, maar dat mijn abbo wel via hun wordt geregeld. Daarna snel een order geplaatst bij de PDAshop en nu hopen dat ik hem morgen geleverd krijg.

• bdacier
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2022
Ik heb net een medewerker van de Hi winkel hier in de stad, waar ik heb gewerkt aan de lijn gehad. Hij kon me vertellen dat de DHD vandaag niet is binnen gekomen en ook niet voor morgen op de leverlijst staat, dus de winkels krijgen de DHD deze week niet meer binnen. Tenzij er natuurlijk een tussenlevering plaatsvindt, maar KPN/Hi kennende zijn ze altijd behoorlijk laks bij introducties en gebeurt dit niet...

• RobbieDG
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-03 16:41
Zojuist Hi gesproken. Hij gaf aan dat er morgen een zending binnen komt. De gelukkigen krijgen morgen of overmorgen een statuswijziging in hun order. Hij gaf aan dat er momenteel 1000 in backorder staan.

Dus na het weekend weet ik of ik hem krijg of weer twee weken moet wachten. Aangezien Hi me al heeft gebeld dat het richting eind november gaat heb ik goede hoop dat ik erbij zit.

Verwijderd

RobbieDG schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:23:
Zojuist Hi gesproken. Hij gaf aan dat er morgen een zending binnen komt. De gelukkigen krijgen morgen of overmorgen een statuswijziging in hun order. Hij gaf aan dat er momenteel 1000 in backorder staan.

Dus na het weekend weet ik of ik hem krijg of weer twee weken moet wachten. Aangezien Hi me al heeft gebeld dat het richting eind november gaat heb ik goede hoop dat ik erbij zit.
Hmm, met het idee dat hoe eerder je gebeld wordt, hoe eerder je bestelling geplaatst is en hoe groter dus de kans dat je hem bij deze levering krijgt? Maargoed, de helft belt naar de klantenservice en hoort dat er wel een lading bij de binnen komt, en de andere helft wordt gebeld door een andere afdeling die zegt dat er helemaal niets binnen komt :P. Misschien indd om de hoop af te zwakken, maar dat zou een bijzonder leugenachtige praktijk zijn.

• Donny
  • Niet online
Chat Content:

Castle Helpdesk: Goedemiddag, we hebben net contact gehad met de leverancier. in de loop van volgende week zouden ze binnen moeten komen

Donny: heeft u ook al een aantal doorgekregen?

Castle Helpdesk: Helaas hebben ze geen aantal doorgegeven, maar u bent de eerste op de lijst.
Ze blijven dus maar uitstellen :(

• bdacier
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2022
Net contact gehad met een medewerker van Vodafone KS, Vodafone heeft op dit moment 43 stuks op voorraad die morgen verstuurd kunnen worden.... Ik zou zeggen doe er je voordeel mee...

• T homass
Voor de gene die lid zijn van office center en nog geen DHD hebben.

Geachte heer,

Dank voor uw email en excuses voor het ongemak.

Volgens mijn informatie komt deze HTC Desire HD morgen weer binnen in het online magazijn.
Dan kunt u uw bestelling plaatsen. Het is helaas niet mogelijk om vooraf te reserveren.

Wel zie ik dat er nog een kleine landelijke voorraad in verschillende vestigingen aanwezig is. Graag verneem ik van u bij welke vestiging u het artikel eventueel zou willen en kunnen afhalen, zodat ik de voorraad daar voor u kan nazien.

Ik hoor graag spoedig van u.

Met vriendelijke groet,

Wilma van Doorn
Medewerker Klantenservice - Staples Office Centre

Verwijderd

bdacier schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:35:
Net contact gehad met een medewerker van Vodafone KS, Vodafone heeft op dit moment 43 stuks op voorraad die morgen verstuurd kunnen worden.... Ik zou zeggen doe er je voordeel mee...
Wat zijn het ook een stel idioten.. Niemand weet iets en iedereen weet alles.. Net nog gebeld en er was niks op voorraad.. :S

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:22
Contact gehad met HI. Zending binnen gekomen, gegevens zijn ingevoerd, telefoon dinsdag binnen! :*)
Zojuist email gehad met orderbevestiging.
Besteld op 20 september! telefonische verlenging!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-09 18:43

Ch3cker

Testlab Teamlead
YAY. De mijne is ook verzonden! =D

Oh mijn god. Na 53 dagen dan toch eindelijk de verlossende mail van smartphonestunts.nl .. :
Geachte ** ,

Naar aanleiding van uw bestelling op Smartphonestunts.nl hebben wij de volgende vraag danwel opmerking voor u:

Naar aanleiding van ons telefonisch gesprek van de week wil ik u op de hoogte houden wat betreft de levering van u toestel.
Wij hebben een paar toestellen mogen ontvangen en u toestel zal dan ook vandaag verzonden worden.
U ontvangt later op de dag hier nog een bevestiging mail van met daarin een track&trace code.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Overigens lijkt het erop dat ook dit dus geen automatisch gegenereerde email is. Toch wel raar dat een webwinkel daar geen systeem voor heeft. Maar goed. Hoop dat ik m morgenin ontvangst mag nemen! ^^'''

[ Voor 3% gewijzigd door Ch3cker op 18-11-2010 15:07 ]

• Rudey
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 12:18
bdacier schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:35:
Umm, volgens mij is er niets op voorraad bij Vodafone. Sterker nog, de medewerker van Vodafone zei dat er te weinig binnen zijn gekomen deze week (in totaal de helft minder dan verwacht)

• Donny
  • Niet online
Donny87 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:32:
[...]

Ze blijven dus maar uitstellen :(
Zojuist Castle op de voicemail, de telefoons komen vrijdag of maandag binnen en worden dezelfde dag verzonden. Dit is bevestigd door de leverancier en geen loze belofte. Uiterlijk dinsdag m'n DHD binnen dus :)

• wootah
  • Laatst online: 14-09 13:56

wootah

They see me trollin'

Zojuist met vodafone gechat en wat blijkt... ze verwachten mijn desire hd volgende week binnen te krijgen :D
waarschijnlijk dan...

3 november besteld :)

Verwijderd

Ik heb zojuist met telfort een gesprek gehad.
en ze kunnen mij vertellen dat mijn telefoon morgen word geleverd.
6 oktober besteld met verlenging.
zal weer weer een lul verhaal zijn maar ik wacht met spanning af.

• Santoryu
  • Laatst online: 19-08 10:54
hmm vette pech als je zoals ik bij typhone hebt besteld :(

"ik schreef"
Beste meneer/mevrouw,

Ik vroeg mij af waneer er een nieuwe levering komt van de HTC desire HD?
heeft u voor mij een verwachte lever datum?
ik weet dat de mobiel moelijk leverbaar is , maar zou toch graag willen weten hoe ver boven of onder ik op de lijst sta.

via orderstatus heb ik een paar keer gekeken, maar dat zegt vrij weinig tot gewoon niks over levering.

order nummer: xxxxxxxx

"typhone schreef"
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. We moeten nog 153 toestellen versturen. U staat ongeveer op plaats 70. Wij verwachten eind december de volgende levering te krijgen alleen weten we niet hoeveel stuks dat zullen zijn.

Wel goed om te weten waar ik aan toe ben.

• Robvef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 15:05
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:24:
Ik hoop het voor je..... dat zou waarschijnlijk betekenen dat mijn DHD (en die van een aantal andere mede telfort tweakers ) ook uitgeleverd worden. :)

The kids next door have challenged me to a water fight... I'm just updating my status while I wait for the kettle to boil.

• Ati_
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-07 21:59
Maandag 15-11-2010 besteld en krijg hem morgen 19-11-2010 thuis bezorgt van pdashop.nl, jeej! ^,^

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Monkehhh schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:37:
Maandag 15-11-2010 besteld en krijg hem morgen 19-11-2010 thuis bezorgt van pdashop.nl, jeej! ^,^
damnn wat leveren die snel uit zeg..

Laatste keer dat ik dan bij studentmobiel bestel, ben al 3 weken aan het wachten en daar komen er waarschijnlijk nog 2 bij als ik ze mocht geloven

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hm, ik zit ook even op PDAshop te kijken, "Groningen - bestel nu en je bestelling ligt morgen, vanaf 12.00 uur voor je klaar." ... Ik ga er vanavond even langs, wel 80 euro bijleggen, dat vind ik wel wat veel.

"HTC Desire HD
Actuele status: op voorraad
€ 549,-"

[ Voor 11% gewijzigd door MrVegeta op 18-11-2010 15:50 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Robvef schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:32:
[...]

Ik hoop het voor je..... dat zou waarschijnlijk betekenen dat mijn DHD (en die van een aantal andere mede telfort tweakers ) ook uitgeleverd worden. :)
Inderdaad! JunkieXL (eind sept.) en ikzelf (4 okt.) zouden daar dan tussen moeten zitten. :)

cybergamers.nl

Verwijderd

Gillonde schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:09:
[...]

Mijn bestelling bij Hi is ook van 4 november, het zou leuk zijn als ze inderdaad deze week leveren.
Lol dont get your hopes up. Ik heb 21-10 besteld en heb nog niks gehoord..

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:40:
[...]

Wat zijn het ook een stel idioten.. Niemand weet iets en iedereen weet alles.. Net nog gebeld en er was niks op voorraad.. :S
Die 1e zin klopt wel idd. Bij Hi weet alleen 90% niks en verteld niks en die overige 10% weet iets meer maar verteld eigenlijk ook niks. Toch makkelijk zo'n baantje houden, zelfs als je niet functioneerd..

• Dynamix
  • Laatst online: 11-09 23:44
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:24:
Ik duim met je mee... ik heb op 7 oktober verlengd namelijk ;)

Verwijderd

Dynamix schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:01:
[...]

Ik duim met je mee... ik heb op 7 oktober verlengd namelijk ;)
ik hoop het echt ben het wachten beetje zat, ik wil eigenlijk cancelen maar het is dat ik een mooi abbonement heb gekregen voor 1 jaar wat je never in de winkel gaat krijgen. dus ik blijf zowiezo wachten!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:09:
[...]

ik hoop het echt ben het wachten beetje zat, ik wil eigenlijk cancelen maar het is dat ik een mooi abbonement heb gekregen voor 1 jaar wat je never in de winkel gaat krijgen. dus ik blijf zowiezo wachten!
Dat probleem heb ik nu bij hi dus ook. Heb een super deal gekregen(Hi20 met de dhd gratis) en dat krijg je in de winkel indd niet voor elkaar. Maarja, als het op zo'n manier moet dan is het wel erg schraal..

Verwijderd

Net gehoord van typhone dat er geen leveringen meer komen tot eind december... En me phone zit daar tussen, wat zal ik doen?

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:16
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:16:
Net gehoord van typhone dat er geen leveringen meer komen tot eind december... En me phone zit daar tussen, wat zal ik doen?
Wat is het je waard? Je kan 25 investeren in het verkorten van je wachttijd door te bestellen bij bijvoorbeeld pdashop.nl

• dAVEc.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:33
net nogmaal gebeld met Hi, volgens meneer komt er morgen wel een levering, echter staan er ca. 1000 in de wachtlijst en het is bij hun nog onbekend hoeveel toestellen ze binnen krijgen morgen. stel dat er maar 250 zijn, kan het nog wel ff duren als je net hebt bestelt :p

pda shop ff bekeken, maar moet 99e bijbetalen als ik verleng =[

[ Voor 11% gewijzigd door dAVEc. op 18-11-2010 16:29 ]

• Santoryu
  • Laatst online: 19-08 10:54
ik heb net 2e bestelling gedaan bij pda shop, die zegt een grote voorraad te hebben,
koste me 25 euro ofzo meer, maar dat scheelt me wel 2 maanden wachten bij typhone.(die overigens vandaag 50 stuks binnen had gekregen)

Nu nog even de besteling bij typhone opzeggen :)

hopelijk krijg ik hem dus morgen *fingers crossed*

• Huntingduck
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-08 14:18
ben zojuist gebeld dat ze de dhd morgen komen brengen. 2-11 besteld nieuw abbo met nummerbehoud bij VF.

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
wootah schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:17:
Zojuist met vodafone gechat en wat blijkt... ze verwachten mijn desire hd volgende week binnen te krijgen :D
waarschijnlijk dan...

3 november besteld :)
Ik hoop dat ik hem dan volgende week krijg, ook 3 November besteld bij Vodafone. Raar dat ze me vrijdag en dinsdag niks op de chat konden vertellen.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ga er vanavond even heen, hopelijk kunnen ze me ook de studentenkorting geven :/ scheelt wel 100 euro in totaal.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

Help! Ik zit in een dubio.
Ik wil graag de htc desire hd. Nu kon ik eerst verlengen bij Hi met student 35 + extrasnel internet ( ong 32e per maand) toestel GRATIS. Maar ondertussen is dat 170 euro op de site.

Maar via studentmobiel is hij gratis bij verlenging! Nu kreeg ik net weer een medewerker van Hi aan de telefoon. En hij vertelde mij dat ik kon verlengen met dat abonnement met 70euro bij betalen (dat was het onderste uit de kan volgens hem). Hij zei dat ik hem zobiezo eind volgende week binnen zou hebben! Ik vertelde hem van de aanbieding bij studentmobiel, hij zei dat als ik problemen met het abonnement heb daar heel moeilijk terecht kan.

Nu twijfel ik wat ik moet doen. Of ik krijg hem gratis bij studentmobiel en weet niet wanneer hij geleverd word? Of ik bestel bij Hi zelf en moet 70 euro bij betalen en weet dat ik hem volgende week krijg? en meer zekerheid volgens die man.

Iemand advies voor mij?

• Junkyxl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:57
babyxl schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:54:
[...]

Inderdaad! JunkieXL (eind sept.) en ikzelf (4 okt.) zouden daar dan tussen moeten zitten. :)
Ik heb nog altijd niks gehoord of gezien.
Vrees dat het nog langer wachten wordt.
Schijnbaar maakt Telfort ook onderscheid tussen verlengen en nieuwe abonnees.

Verwijderd

Beste Allen,

PDAshop.nl heeft de HTC desire HD NU op voorraad.

Zojuist bestelling geplaatst. Voor vanavond 22:00 betaald = morgen in huis.

Kopen maarrrrrrrrrrrr! (550 euro, wel duur - echter betrouwbaar :))

• Elbino
  • Laatst online: 12-09 21:15
Mijn HTC Desire HD heb ik besteld (verlenging) op 24 oktober en zou hem eigenlijk, volgens een medewerker van Hi, op 19 of 22 november ontvangen na gebeld te hebben vorige week. (de oorspronklijke startdatum van de levering was immers 11 november).

Werd ik vandaag gebeld door een medewerker van Hi met de mededeling dat mijn toestel niet geleverd kon worden wegens leveringsproblemen bij HTC. Over een verwachte opleverdatum kon ze mij niks garanderen.
"Het kan of eind november zijn maar ook net zo goed pas in december" aldus de medewerkster.
Daarbij vroeg ze ook of ik mijn bestelling wilde annuleren... Misschien verwachten ze nog ergere leveringsproblemen.

Enfin, ik heb mijn bestelling gewoon zo gelaten en hoop op een goede en spoedige afloop!

• Takkiedroid1970
  • Laatst online: 05-07 18:36
[/quote]

Wat bedoel je daarmee?
Nieuwe abbonees korter wachten? Of verlengers sneller aan de beurt?

Verwijderd

Moizy schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:48:
[...]

Ik heb mijn DHD van Belnu.nl sinds maandag binnen
moizy, jij hebt toch op 21 september besteld? Die van mij is pas 30 september in behandeling genomen, het volgende meldden ze laatst via de mail na mijn vraag:

Geachte heer/mevrouw,

Kunt u mij misschien een tijdsindicatie geven van de geschatte leverdatum?

Zo niet, weet u dan hoeveel bestellingen er nog voor mij moeten worden geleverd?

Hoogachtend,

xxxxx

Geachte heer,

De HTC Desire HD wordt voor 24 november weer op voorraad verwacht.

Met vriendelijke groet,

Belnu.nl

What the heb ik nou aan 'voor 24 november op voorraad'

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2010 22:06 ]

Verwijderd

Tijd om maar weer even te melden dat ik nog steeds op onze grote vrienden bij Belsimpel aan het wachten ben op mijn telefoon.

Ik wordt er onderhand aardig zat van. En dan te bedenken dat de telefoon eerst begin oktober verwacht werd xD

• Elbino
  • Laatst online: 12-09 21:15
Takkiedroid1970 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 17:10:
[/quote]

Wat bedoel je daarmee?
Nieuwe abbonees korter wachten? Of verlengers sneller aan de beurt?
Als het goed is maakt dit niks uit. De orders worden gewoonlijk gehonoreerd op volgorde van binnenkomst.
Als jij de Desire HD bijv. gisteren pas besteld hebt, zul je hoogstwaarschijnlijk je geduld nog even moeten bewaren.

• darkpluisje
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:59:
Help! Ik zit in een dubio.
Ik wil graag de htc desire hd. Nu kon ik eerst verlengen bij Hi met student 35 + extrasnel internet ( ong 32e per maand) toestel GRATIS. Maar ondertussen is dat 170 euro op de site.

Maar via studentmobiel is hij gratis bij verlenging! Nu kreeg ik net weer een medewerker van Hi aan de telefoon. En hij vertelde mij dat ik kon verlengen met dat abonnement met 70euro bij betalen (dat was het onderste uit de kan volgens hem). Hij zei dat ik hem zobiezo eind volgende week binnen zou hebben! Ik vertelde hem van de aanbieding bij studentmobiel, hij zei dat als ik problemen met het abonnement heb daar heel moeilijk terecht kan.

Nu twijfel ik wat ik moet doen. Of ik krijg hem gratis bij studentmobiel en weet niet wanneer hij geleverd word? Of ik bestel bij Hi zelf en moet 70 euro bij betalen en weet dat ik hem volgende week krijg? en meer zekerheid volgens die man.

Iemand advies voor mij?
wij van wc eend raden wc eend aan..

Als je ook maar even dit topic leest dan weet je dat er al steeds leverdata genoemt worden die ze niet halen..

En je abbo is gewoon afgesloten bij Hi, dus als je problemen met je abbo hebt moet je gewoon naar Hi toe..

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Studentmobiel bied je een Hi abonnement, je kan dus bij Hi terecht met alle klachten over je abonnement. Met klachten over je telefoon moet je bij Studentmobiel terecht, dat kan wat lastig zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• T homass
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 17:18:
Tijd om maar weer even te melden dat ik nog steeds op onze grote vrienden bij Belsimpel aan het wachten ben op mijn telefoon.

Ik wordt er onderhand aardig zat van. En dan te bedenken dat de telefoon eerst begin oktober verwacht werd xD
Ik had vandaag gebeld en daar kon de meneer aan de telefoon melden dat het nog een aantal weken kan duren voordat ze een lading binnen krijgen. Na 7 weken wachten heb ik besloten om mijn order te annuleren.

Vanmiddag bij PDAshop besteld en krijg hem morgen al binnen.

Inpakbevestiging

Beste heer

Je bestelling bij PDAshop.nl met ordernummer 0000000 is zojuist ingepakt. Vanavond rond 22:30 uur wordt je bestelling verzonden en ontvang je een verzendbevestiging.

Contact opnemen
Voor vragen kun je contact opnemen met de PDAshop.nl klantenservice.

Veel plezier met je aankoop!

Met vriendelijke groet,

PDAshop.nl

Verwijderd

Ik heb vandaag 3x gebeld..

Vanochtend om een uur of 9:

Sorry meneer, maar er is iets fout gegaan met nummerbehoud, maar die is gisteren opnieuw aangevraagd en daar wachten we nu op. Ja, de toestellen zijn gewoon op voorraad, anders vragen we ook geen nummerbehoud aan.

Daarna om een uur of 11:

Ja meneer, nummerbehoud is goedgekeurd zie ik net. Nee de toestellen zijn helaas niet op voorraad en ik kan niet zeggen wanneer ze binnenkomen. Nee, er is ook geen wachtlijst waar ik op kan zien hoe hoog u staat...

En ten slotte om een uur of 1:

Nee meneer, we zijn nog in afwachting van nummerbehoud, kan tot 5 dagen duren. En de toestellen zijn ook niet op voorraad. Nee, ik kan echt niks voor je betekenen, sorry!

En wat schetst mijn verbazing, zojuist een kwartier geleden gaat de telefoon:

Is het de koerier die vraagt of het uitkomt dattie morgen de DHD komt brengen!

Hartstikke fijn natuurlijk, maar wat een waardeloze klantenservice bij VF..

(En voor degenen die het willen weten, 30-10 besteld op de website van VF, nieuw abo met nummerbehoud)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2010 17:52 ]

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 17:51:

Hartstikke fijn natuurlijk, maar wat een waardeloze klantenservice bij VF..
LOL! Ambtenaren zijn betrouwbaarder. :)

Iig veel plezier met je DHD!

cybergamers.nl

Verwijderd

stijnos1991 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:20:
[...]

Wat is het je waard? Je kan 25 investeren in het verkorten van je wachttijd door te bestellen bij bijvoorbeeld pdashop.nl
Probleem is ik heb me SIM-Kaart al binnen en dus al voor betaald... Contract is trouwens ook al getekend.

EDIT: Merk net dat we contract hebben getekend en dat typhone het recht heeft om tot 3 december te leveren... Dus ben ik verplicht om te wachten, verdomme...

2EDIT: Zit net te bedenken, als ik tot 3 december moet wachten(in deze tijd wordt me telefoon niet geleverd) dan mag de bestelling annuleren. Probleem is als ik tot 3 december wacht kan ik nergens meer een Desire HD vinden. Ik ben nu echt zo pist... maar dat zijn de meeste hier :+

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2010 18:45 ]

Verwijderd

T homass schreef op donderdag 18 november 2010 @ 17:48:
[...]

Ik had vandaag gebeld en daar kon de meneer aan de telefoon melden dat het nog een aantal weken kan duren voordat ze een lading binnen krijgen. Na 7 weken wachten heb ik besloten om mijn order te annuleren.

Vanmiddag bij PDAshop besteld en krijg hem morgen al binnen.

Inpakbevestiging

Beste heer

Je bestelling bij PDAshop.nl met ordernummer 0000000 is zojuist ingepakt. Vanavond rond 22:30 uur wordt je bestelling verzonden en ontvang je een verzendbevestiging.

Contact opnemen
Voor vragen kun je contact opnemen met de PDAshop.nl klantenservice.

Veel plezier met je aankoop!

Met vriendelijke groet,

PDAshop.nl
Precies het zelfde gedaan.. nu aan het bestellen !
net geannuleerd bij beslimpel.

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:23

Dav0s

Hr?

Net gebeld met belsimpel. Ze krijgen de hele rest van het jaar maar een beperkte hoeveelheid binnen. De batch die binnenkort komt zal 20% van de nu wachtende klanten bedienen. Ze kunnen niet vertellen wie dat zijn en ze zijn 'bezig' met het op de hoogte brengen van hun klanten. Ik ga morgen bij PDAShop bestellen...

• Junkyxl
Chat met Telfort!

Heeft u nog vragen over het toestel of hulp nodig bij het bestellen?
Stel dan uw vraag via de Telfort chat aan één van onze verkoopmedewerkers.

18:17 Welkom op de live-chat van Telfort, afdeling verkoop! Waarmee kan ik u helpen?
18:17 ikke: order Desire HD
18:18 Telfort: Goedenavond!
18:18 Telfort: Waarmee kan ik u helpen?
18:19 ikke: Goedenavond, ik heb op 30-09-2010 een verlenging geplaatst met een Desire HD.
18:19 ikke: Helaas nog niets over een levering vernomen. Enig idee?
18:20 ikke: De geleverde batch van de Desire HD was toch wwel groot genoeg om aan alle vraag te kunnen voldoen?
18:21 ikke: Het gaat in mijn geval om orderno. xxxxxxxxxx
18:22 Telfort: Een ogenblik geduld a.u.b.
18:22 Telfort: Ik ga even controleren hoe het zit met het toestel en de beschikbaarheid
18:24 Telfort: De verwachte leverdatum is 19 november (morgen), onder voorbehoud
18:24 Telfort: Vandaar dat u wat langer heeft moeten wachten op uw toestel, excuses hiervoor!
18:25 ikke: Kunt U voor mij inschatten wanneer ik hem dan wel kan verwachten.
18:26 Telfort: Op het moment dat het toestel daadwerkelijk op voorraad is, neemt de koeriersdienst contact met u op. Vanaf dat moment, is de levertijd nog 1 tot 2 werkdagen.
18:26 ikke: U heeft geen inzicht in de voorraadstatus?
18:27 Telfort: Daar heb ik helaas geen inzicht in
18:29 ikke: Kan ik als de koerier het toestel komt leveren de betaling voldoen middels een pintransacie?
18:31 Telfort: Dat moet dan inderdaad aan de deur voldaan worden
18:31 Telfort: Met een pintransactie, dat klopt inderdaad
18:32 ikke: Nu lees ik op diverse forums dat de bijbetaling aangepast wordt. Soms meer of minder. Wat is hier de oorzaak van?
18:33 Telfort: Ik heb geen idee wat er op die forums staat vermeld. Het bedrag dat in uw orderbevestiging staat vermeld, is het daadwerkelijke bedrag dat betaalt dient te worden.
18:34 Telfort: Heeft u verder nog vragen meneer?
18:34 ikke: OK, dan gaan we daar ook maar van uit.
18:35 ikke: Ik denk wel dat ik voldoende ben geinformeerd. Bedankt, en nog een fijne avond.
18:35 Telfort: U ook nog een fijne avond!
18:35 Chat gesloten door Telfort.
Sessie gesloten. terug
text posted: Ik denk wel dat ik voldoende ben geinformeerd. Bedankt, en nog een fijne avond.

Vragen over uw huidige toestel of abonnement? Kijk dan bij de klantenservice.

Tja, lekker eenduidig al die helpdeskmedewerkers.
Je kan er op dit moment geen touw aan vast knopen, maar vrees dat het niks wordt het weekend.

• RobbieDG
Hoppa!! Net alles omgezet naar de PDA shop, morgen telefoon in huis. Kost me 30 euro meer, maar geld is in dit geval van ondergeschikt belang:-)

Heb weinig zin op een mail vanuit Hi dat het weer weken vertraagd is.

Voor de andere wachtenden: jullie zijn weer een plekje opgeschoven:-)

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Junkyxl schreef op donderdag 18 november 2010 @ 18:42:
Tja, lekker eenduidig al die helpdeskmedewerkers.
Je kan er op dit moment geen touw aan vast knopen, maar vrees dat het niks wordt het weekend.
Het wordt er inderdaad allemaal niet duidelijker op. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het wel goed komt. Ik bedoel: eens moeten we het toestel ontvangen, niet? :)

* Cybergamer is morgen jarig. Het zou toch wel een heel mooi verjaardags kado zijn als ik hem zou ontvangen aan de deur door de directeur van Telfort met een rood strikje er om heen. :+

[ Voor 19% gewijzigd door Cybergamer op 18-11-2010 19:12 ]

cybergamers.nl

• Colors
  • Laatst online: 25-07 08:46
Vandaag stad geweest, en de DHD nergens kunnen vinden !!
Waarom duurt het allemaal zo lang HTC !! (Mischien echt een productie fout ofzo)

-EDIT-
Dan maar via PDAshop bestellen (Ik had ergens gelezen dat de toestellen van PDAshop geen last hebben van kiertje enz enz)

Dus ben beniewd !!

[ Voor 41% gewijzigd door Colors op 18-11-2010 19:26 ]

• RobbieDG
Colors schreef op donderdag 18 november 2010 @ 19:22:
Vandaag stad geweest, en de DHD nergens kunnen vinden !!
Waarom duurt het allemaal zo lang HTC !! (Mischien echt een productie fout ofzo)

-EDIT-
Dan maar via PDAshop bestellen (Ik had ergens gelezen dat de toestellen van PDAshop geen last hebben van kiertje enz enz)

Dus ben beniewd !!
Als iemand hem heeft via PDAshop hoor ik het graag
Heb half uur geleden bestelling geplaatst, en ben al gebeld voor afspraak. Vanaf morgen trotse bezitter:-)
De nieuwe lichting die nu uitgeleverd wordt is beter als de eerste lichting. Denk dat er wat verbeteringen in het productieproces zijn doorgevoerd. Softwarematig is het in ieder geval een stuk stabieler. Collega is super tevreden!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag ook mijn bestelling bij Hi geannuleerd en ben morgen ook in het bezit van de DHD. Kan hem op gaan halen bij PDASHOP Rotterdam.

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 20:03
Hier isie gelukkig ook binnen.

Pff kan ik eindelijk weer lekker slapen:)

Suc6 voor de mensen die hem nog niet hebben

• Tsurany
  • Niet online
Helaas scheelt PDA shop mij over mijn hele contracttermijn 131 euro, dat is me toch iets te veel,

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Iemand al iets binnen van GSMeasy?

Mijne word volgnede week geleverd na hun zeggen (4e week November)..

• T homass
Hoppa: Je bestelling bij PDAshop.nl met ordernummer 666666 is vandaag verzonden!
Ik kan hopelijk morgen dit topic verlaten :) Moet helaas nog wel op mijn simkaart wachten die ik wel van belsimpel ga krijgen.

• Junkyxl
BabyXL schreef op donderdag 18 november 2010 @ 19:09:
[...]

Het wordt er inderdaad allemaal niet duidelijker op. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het wel goed komt. Ik bedoel: eens moeten we het toestel ontvangen, niet? :)

* Junkyxl is morgen jarig. Het zou toch wel een heel mooi verjaardags kado zijn als ik hem zou ontvangen aan de deur door de directeur van Telfort met een rood strikje er om heen. :+
Junkyxl is dinsdag jarig.
Heb precies hetzelfde gevoel.
Voor ik het kan vergeten: alvast gefeliciteerd! :7

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:59:

Iemand advies voor mij?
Niet geloven dat je em eind volgende week hebt. Nogmaals 21-10 besteld en heb nog niks gehoord..

• Takkiedroid1970
  • Laatst online: 05-07 18:36
Junkyxl schreef op donderdag 18 november 2010 @ 19:56:
[...]

Junkyxl is dinsdag jarig.
Heb precies hetzelfde gevoel.
Beiden alvast gefeliciteerd met de verjaringsdag, hopelijk ook met de DHD, ben bang dat ie eerder op Junkyxl zijn verjaardag komt, maar hoop in ieder geval op bericht op Babyxl zijn verjaardag. Helaas allemaal in hetzelfde Telfort schuitje.

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Junkyxl schreef op donderdag 18 november 2010 @ 19:56:
[...]
Jij ook. Laten we hopen dat de Telfort goden ons gezind zijn. :)
Takkiedroid1970 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 20:09:
[...]

Beiden alvast gefeliciteerd met de verjaringsdag, hopelijk ook met de DHD, ben bang dat ie eerder op Junkyxl zijn verjaardag komt, maar hoop in ieder geval op bericht op Babyxl zijn verjaardag. Helaas allemaal in hetzelfde Telfort schuitje.
In ieder geval zit er beweging in. That's what counts! :)

[ Voor 47% gewijzigd door Cybergamer op 18-11-2010 20:28 ]

cybergamers.nl

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Net even bij PDAshop geweest (de winkel) en helaas kunnen ze niets van de aanschafprijs halen en kunnen ze geen studentenkorting geven (20% op een Hi abbo), in totaal bijna 220 euro duurder dan bij studentmobiel...

Verwijderd

Inpakbevestiging van PDAshop!

• RobbieDG
Morgenmiddag is hij er, trouwens prima service bij PDAshop. Tot ziens dan maar in het Desire HD techforum & accessoires forum:-)

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat voor soort abbo hebben jullie dan?

• RobbieDG
Ik heb een nieuw hi 35 met snel internet

Verwijderd

Damn, ik wou dat ik ook kon shiften naar PDA shop, maar zelfde verhaal, contract met studentenkorting, en dat scheelt me toch net ff wat te veel. CoolBlue ftw sowiso, beste service on the net...

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:44

Jodi

No Matches Found

Ik heb PDA Shop ook gebeld, en inderdaad op voorraad. Meteen order bij belsimpel geannuleerd, en een DHD bij PDA Shop besteld. Als het goed is morgen in huis... Met afgelopen maanden in het achterhoofd eerst zien dan geloven natuurlijk, maar het lijkt erop dat het zowaar gaat lukken :P

Huidige status: bestelling wordt ingepakt. Woohoo *O*

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Verwijderd

Hoe zit het als je de bestelling wilt annuleren, maar dat je de SIM-Kaart al hebt ontvangen?

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:16
Wauw, om 20:30 besteld bij pdashop.nl en net een SMS ter bevestiging van het inpakken!
Nu ook een email met verzend bevestiging! Ik betaal 30 euro meer dan bij Vodafone, maar er zit in ieder geval wel een heel stuk meer snelheid, en service achter! Op zich rechtvaardigt dat de prijs wel voor mij :)
Nu alleen nog even Vodafone opzeggen, ik verwacht daar niet al teveel problemen mee aangezien het een los toestel betreft

[ Voor 17% gewijzigd door stijnos1991 op 18-11-2010 21:37 ]

• Rudey
Eindelijk een verzendbevestiging gehad van Vodafone. Besteld op 12-11-2010 en 15-11-2010 was de order verwerkt. Vrij vlotte levering dus.

Verwijderd

Whoa, daarjuist om 20:11 ook besteld bij PDAshop, ook net een email en sms gehad met inpak bevestiging.
Rond 22:30 zal ik een nog een bevestiging krijgen dat hij verzonden is, morgen dus in huis wee :p

Gisteren was de verwachte leverdatum bij Coolblue nog 26/11 en vandaag hebben ze hem op voorraad :)

Prima service daar.

• Jodi

Jodi

No Matches Found

21:15 besteld, net inpakbevestiging van PDA Shop gekregen. Wat een tempo!

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Verwijderd

Jah Coolblue he ;) Kheb gezien dat er vandaag al veel DHD's besteld hebben op PDAshop, dus wss zullen ze snel terug uitverkocht zijn :p

• Sniperc
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik heb twee uur geleden Dixons gebeld over de levering van de HTC Desire HD. Te horen gekregen dat ze pas half december de HTC Desire HD binnenkrijgen, omdat er een fabrieks/productiefout in de software van de HTC zou zijn. T_T

Verwijderd

Ik vertrek morgen naar spanje, dus we zullen zien of we morgen of zaterdag een mail kunnen verwachten van telfort. fijn weekend allemaal!

gr,

• quarintus
  • Laatst online: 24-01 08:10
Ik ook zojuist maar besteld bij pdashop. Morgen annuleren bij student mobiel. Ben simonly is toch goedkoper.
Dus alleen toestel gekocht.

Mijne wordt zaterdag bezorgd. Was blijkbaar nog niet uitverkocht :):D
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 22:19:
Ik vertrek morgen naar spanje, dus we zullen zien of we morgen of zaterdag een mail kunnen verwachten van telfort. fijn weekend allemaal!

gr,

• JanKillem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-12-2022
Rudey schreef op donderdag 18 november 2010 @ 21:52:
Eindelijk een verzendbevestiging gehad van Vodafone. Besteld op 12-11-2010 en 15-11-2010 was de order verwerkt. Vrij vlotte levering dus.
Spannend ik heb hem ook mijn bestelling op de 12de gezet, helaas nog geen verzendbevestiging..

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 21:28
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 21:27:
Hoe zit het als je de bestelling wilt annuleren, maar dat je de SIM-Kaart al hebt ontvangen?
Dat wil ik ook wel weten? Ik heb bij Belsimpel besteld.

Belsimpel blijft erg vaag en onduidelijk met hun communicatie!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:31

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Vrijdag besteld, vandaag opgehaald. BelCompany. Zo moeilijk is het toch niet?

Verwijderd

Wee bestelling is net verzonden:) Ik kijk er al naar uit morgen :p

• RobbieDG
Erazzzer schreef op donderdag 18 november 2010 @ 22:32:
Belcompany kreeg inderdaad vandaag voorraad binnen. Heb je net op het juiste moment besteld.
De meeste mensen hebben hem via bepaalde websites gekocht vanwege de gunstige prijs. Daar zijn dan ook de grootste leverproblemen. Heb er vanavond voor gekozen 30 euro meer te bepalen, en morgen hebben ik hem ook. Zo moeilijk is het dan ook niet.

is trouwens ook het eerste moment dat Belcompany voorraad heeft gehad, hiervoor slechts 1 of 2 toestellen per filiaal. Dus je hebt lang genoeg gewacht om dit "kunstje" te flikken ;)

• Tsurany
  • Niet online
Het is inderdaad niet moeilijk als je de volle mep wilt betalen, bij Studentmobiel bespaart het je 130 euro, dat is me iets te veel om hem nu al te hebben.

• darkpluisje
Tsurany schreef op donderdag 18 november 2010 @ 22:48:
Het is inderdaad niet moeilijk als je de volle mep wilt betalen, bij Studentmobiel bespaart het je 130 euro, dat is me iets te veel om hem nu al te hebben.
Idd als student is dat meer als ik in een maand krijg :X

• Tsurany
  • Niet online
Nouja voor 130 euro vlieg ik net zo goed naar Engeland, koop ik de San Fransisco, gebruik ik die tot ik de Desire HD heb en verkoop die dan weer of hou ik die als tweede telefoon.

• Jodi

Jodi

No Matches Found

Vjenne-ICT schreef op donderdag 18 november 2010 @ 22:31:
[...]

Dat wil ik ook wel weten? Ik heb bij Belsimpel besteld.

Belsimpel blijft erg vaag en onduidelijk met hun communicatie!
Belsimpel heeft op een gegeven moment een mail gestuurd naar iedereen die de DHD besteld had, met de mededeling dat het allemaal lang zou gaan duren. Ze boden iedereen deze drie opties:

1. Belsimpel.nl zet uw order gewoon door en u ontvangt een gratis bluetooth headset ter compensatie van het lange wachten.
2. Belsimpel.nl sluit uw abonnement gewoon aan tegen de voorwaarden waar u voor getekend heeft en u ontvangt eenmalig de losse verkoopprijs van de HTC Desire HD (€ 506,- ) op uw rekening gestort.
3. Belsimpel.nl annuleert uw order en u krijgt het door u betaalde bedrag binnen enkele werkdagen op uw rekening teruggestort.

Je zou kunnen proberen optie twee los te weken.

• wootah
  • Laatst online: 14-09 13:56

wootah

They see me trollin'

Rudey schreef op donderdag 18 november 2010 @ 21:52:
pff... eerder besteld dan jij, en ook bij vodafone online :(
word dus niet helemaal op volgorde afgehandeld dan :(

Verwijderd

Erazzzer schreef op donderdag 18 november 2010 @ 22:32:
Loop vandaag de Belcompany binnen met de vraag hebben jullie de DHD op voorraad ligen?
mevrouw : Ja hoor..
ik verbaasd, Kan ik hem ook meteen meenemen?
mevrouw: Ja hoor!

Zo moeilijk is het toch niet?

Verwijderd

Vandaag Vodafone gebeld en konden mij vertellen dat er morgen nog een partij kwam en volgende week een partij. Of ik dan al aan de beurt ben konden ze mij niet vertellen.

Voor de vodafone-online bestellers : Wat is jullie orderstatus bij Myvodafone ? Bij mij staat order afgerond alhoewel ik nog geen toestel thuis heb.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 23:13:
[...]

Loop vandaag de Belcompany binnen met de vraag hebben jullie de DHD op voorraad ligen?
mevrouw : Ja hoor..
ik verbaasd, Kan ik hem ook meteen meenemen?
mevrouw: Ja hoor!

Zo moeilijk is het toch niet?
Wat wil je horen? Hij ligt ook bij PDAshop, kon hem ook meenemen maar dan ben ik wel 200 (!!) euro duurder uit dan bij een webwinkel met flinke wachtrij. Dat is een keuze die je kan maken.

Aargh, wat vervelend maar ik denk dat ik ook naar PDAshop ga :), 35,19 per maand (2 jaar) 300 minuten en 600 smsjes en (snel?)internet en 40 euro bijleggen. Opzich is het wel een duur abbo maar ik verwacht niet dat ik er vaak en veel overheen ga. Ugh, aansluitenkosten komen er blijkbaar ook nog bij, 25 euro :/

[ Voor 23% gewijzigd door MrVegeta op 18-11-2010 23:33 ]

• darkpluisje
moet zeggen dat er wel veel tweakers erg ongeduldig zijn zeg... we zijn wel duidelijk de generatie van het nu..

Vind het zelf ook vervelend hoor, maar ga niet 30+ euro extra uitgeven omdat het een weekje minder lang duurt om te wachten..

Desalniettemin vind ik het raar dat shops als pdashop zat telefoons hebben en er zat kunnen leveren terwijl andere shops niets hebben... Beetje slecht geregeld bij studentmobiel en consorten

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

darkpluisje schreef op donderdag 18 november 2010 @ 23:40:
moet zeggen dat er wel veel tweakers erg ongeduldig zijn zeg... we zijn wel duidelijk de generatie van het nu..

Vind het zelf ook vervelend hoor, maar ga niet 30+ euro extra uitgeven omdat het een weekje minder lang duurt om te wachten..

Desalniettemin vind ik het raar dat shops als pdashop zat telefoons hebben en er zat kunnen leveren terwijl andere shops niets hebben... Beetje slecht geregeld bij studentmobiel en consorten
Weekje? :X , ik wacht nu (al...) één week en als ze mij konden verzekeren dat ik deze maand de telefoon nog kreeg kon ik daar best op wachten maar als ik verhalen hier hoor dat lui er ~2 maand op wachten. No thanks.

De reden dat PDAshop er meer heeft is omdat zij de grootste afnemer van HTC zijn, tenminste dat vertelde de medewerker vanavond. Ik denk ook dat studentmobiel (en andere webwinkels) veel meer orders hebben dan PDAshop.

Lé fuck, realiseer me net dat die kerel zei dat ze hem niet op de zaak hadden maar bij de algemene opslag. Ben benieuwd of die er zaterdag zou kunnen zijn dan als ze het vrijdag doorgeven.

[ Voor 8% gewijzigd door MrVegeta op 18-11-2010 23:46 ]

• Rudey
wootah schreef op donderdag 18 november 2010 @ 23:06:
[...]

pff... eerder besteld dan jij, en ook bij vodafone online :(
word dus niet helemaal op volgorde afgehandeld dan :(
Ik heb het besteld via de telefoon. Verder werd mij verteld dat als het te lang zou duren er een compensatie zou zijn, misschien dat er daarom haast achter is gezet. :P

• darkpluisje
MrVegeta schreef op donderdag 18 november 2010 @ 23:42:
[...]

Weekje? :X , ik wacht nu (al...) één week en als ze mij konden verzekeren dat ik deze maand de telefoon nog kreeg kon ik daar best op wachten maar als ik verhalen hier hoor dat lui er ~2 maand op wachten. No thanks.

De reden dat PDAshop er meer heeft is omdat zij de grootste afnemer van HTC zijn, tenminste dat vertelde de medewerker vanavond. Ik denk ook dat studentmobiel (en andere webwinkels) veel meer orders hebben dan PDAshop.

Lé fuck, realiseer me net dat die kerel zei dat ze hem niet op de zaak hadden maar bij de algemene opslag. Ben benieuwd of die er zaterdag zou kunnen zijn dan als ze het vrijdag doorgeven.
Nou sorry maar ga je echt moeilijk doen om 7 dagen...

Ik wacht zelf nu 3 weken, vind het ook vervelend maar ga niet als een gek hier lopen steunen en kreunen dat het zo zwaar is zeg..
En mensen die er 2 maanden op wachten die tellen ook de tijd mee tussen het bestellen en de eerste levering, dat is valsspelen want de tijd daarvoor kunnen ze hem niet eens uitgeven dus dat kan je moeilijk meetellen.
Je zou moeten tellen vanaf de eerste dag dat je belooft is dat je hem zou krijgen...

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

darkpluisje schreef op donderdag 18 november 2010 @ 23:49:
[...]
Nou sorry maar ga je echt moeilijk doen om 7 dagen...

Ik wacht zelf nu 3 weken, vind het ook vervelend maar ga niet als een gek hier lopen steunen en kreunen dat het zo zwaar is zeg..
En mensen die er 2 maanden op wachten die tellen ook de tijd mee tussen het bestellen en de eerste levering, dat is valsspelen want de tijd daarvoor kunnen ze hem niet eens uitgeven dus dat kan je moeilijk meetellen.
Je zou moeten tellen vanaf de eerste dag dat je belooft is dat je hem zou krijgen...
Voor iemand die praat over generaties vind ik jou posts niet echt van volwassen niveau.

Ik steun en kreun niet hoe zwaar het wachten is, ik deel gewoon goedkope abonnementen met anderen hier, wellicht dat zij denken van "Hey! Ik ga morgen naar PDAshop!" Daarvoor is het een forum. Hoe lang sommigen hier _echt_ wachten weet ik niet maar ik ga niet nog 2 á 3 weken wachten op de telefoon, en hoe kom je er bij dat ik moeilijk doe over 7 dagen? Zoals ik al eerder zei, als ze me kunnen verzekeren dat de HD deze maand nog bij mij in de handen ligt dan ga ik er wel op wachten maar ik zie het niet echt gebeuren.

Ik ga morgen nog even langs de Hi winkel, horen of ze kunnen de voorraden van andere Hi vestigingen kunnen bekijken :).

Pagina: 1 ... 41 ... 58 Laatste