Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:55

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Tsurany schreef op donderdag 18 november 2010 @ 22:48:
Het is inderdaad niet moeilijk als je de volle mep wilt betalen, bij Studentmobiel bespaart het je 130 euro, dat is me iets te veel om hem nu al te hebben.
Telefoon was gratis bij verlenging van mijn abo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Pff ongeduldig? Wacht al sinds 29 september.. Gelukkig is er nu de PDAshop to the rescue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:53

MM99

That is the way I am!

WAT EEN ONGELOFELIJKE KUT BEDRIJF IS GSMWEB!

zo dat is gezegd.
Ozhan99 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:43:
[oudere-quote]
Ik had ze gisterenmiddag gebeld. Kreeg ook het zelfde te horen. Ze verwachten vandaag een lading. Ik heb meerdere keren gevraagd of dat sowieso door gaat en ze zeiden van wel. Laten we hopen...
[/oudere-quote]

Ok, net weer gebeld. Meid aan de lijn zij dat ze vandaag de heledag binnen kwamen. Volgens haar krijg ik het morgen. Ik geloof er niets van tot dat ik het in mijn hand heb.
Gisteren rond 16.30 uur er weer achter gebeld. Om te vragen of de toestellen al binnen waren. Ze waren er nog niet, maar ze konden elke moment binnen komen. Ik zou gisterenavond nog een mail ontvangen met mijn track&trace code.

Nou... gisteren... rond 17:45 ontvang ik een mail van GSMWeb! "Uw bestelling is via TNT POST verstuurd naar onderstaand adres:".... Dus dat zag er goed en veel belovend uit. Toen zag ik dat het verstuurd was naar mijn huisadres, ondanks dat ik het gevraagd had om het naar mijn werkadres op te sturen.
Ondertussen zag ik ook "Totaal te betalen factuurbedrag: EUR € 20,00 incl 19% btw. Betaalwijze: incasso". Maar dat klopt niet dacht ik! Op de website stond "Verzendkosten € 8,00."

Dus toen maar gebeld. En wat bleek... dat het om een andere pakketje ging. Het ging om een autolader... WTF! Volgens hun systeem had ik gisteren telefonisch een autolader besteld.

Nou ik zat te koken van het woede toen ik dat hoorde. ik heb geen autolader besteld. De enige wat ik vroeg was"wanneer komt mijn toestel binnen." Verdomme het woord autolader was niet eens gevallen. Ik heb die jongen aan de telefoon maar gezegd dat ik die autolader niet eens in de buurt van mijn huis wil hebben. Hij ging er voorzorgen dat ik dat ding niet ging ontvangen. Nou weetje, ik geloof er geen zak van. Maar ze krijgen in ieder geval geen cent van mij!

En mijn toestel? Die was gisteren natuurlijk niet binnengekomen, maar die zou vandaag binnenkomen. Yeah right <_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey129
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08 06:25
Ozhan99 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 08:28:

zo dat is gezegd.

[...]

Gisteren rond 16.30 uur er weer achter gebeld. Om te vragen of de toestellen al binnen waren. Ze waren er nog niet, maar ze konden elke moment binnen komen. Ik zou gisterenavond nog een mail ontvangen met mijn track&trace code.

Nou... gisteren... rond 17:45 ontvang ik een mail van GSMWeb! "Uw bestelling is via TNT POST verstuurd naar onderstaand adres:".... Dus dat zag er goed en veel belovend uit. Toen zag ik dat het verstuurd was naar mijn huisadres, ondanks dat ik het gevraagd had om het naar mijn werkadres op te sturen.
Ondertussen zag ik ook "Totaal te betalen factuurbedrag: EUR € 20,00 incl 19% btw. Betaalwijze: incasso". Maar dat klopt niet dacht ik! Op de website stond "Verzendkosten € 8,00."

Dus toen maar gebeld. En wat bleek... dat het om een andere pakketje ging. Het ging om een autolader... WTF! Volgens hun systeem had ik gisteren telefonisch een autolader besteld.

Nou ik zat te koken van het woede toen ik dat hoorde. ik heb geen autolader besteld. De enige wat ik vroeg was"wanneer komt mijn toestel binnen." Verdomme het woord autolader was niet eens gevallen. Ik heb die jongen aan de telefoon maar gezegd dat ik die autolader niet eens in de buurt van mijn huis wil hebben. Hij ging er voorzorgen dat ik dat ding niet ging ontvangen. Nou weetje, ik geloof er geen zak van. Maar ze krijgen in ieder geval geen cent van mij!

En mijn toestel? Die was gisteren natuurlijk niet binnengekomen, maar die zou vandaag binnenkomen. Yeah right <_<
Kannone man relax.....het is maar een telefoon he >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
joey129 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 08:31:
[...]

Volgens mij maakt hij zich hier meer druk om het feit dat ze een autolader verstuurd hebben zonder dat hij het besteld heeft ;)

Vandaag of maandag verwacht ik goed nieuws van Castle, we shall see :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:39
Bij mij staat er bij My Vodafone nog steeds order in behandeling. Heb wel al drie keer een mail gehad dat het toestel op het moment niet leverbaar is.
Gaat de order naar verwerkt op het moment dat het nummerbehoud geregeld is of op het moment dat het pakje bij de koerier ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey129
Donny87 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 08:42:
[...]

Volgens mij maakt hij zich hier meer druk om het feit dat ze een autolader verstuurd hebben zonder dat hij het besteld heeft ;)

Vandaag of maandag verwacht ik goed nieuws van Castle, we shall see :D
:-)

Ik zit zelf ook al te wachten sinds 21 oktober..
Jammer is nu wel dat ik een belcompany naast de deur heb die ze op voorraad hebben.

Stress! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieske1988
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 19:09
quarintus schreef op donderdag 18 november 2010 @ 22:25:
Ik ook zojuist maar besteld bij pdashop. Morgen annuleren bij student mobiel. Ben simonly is toch goedkoper.
Dus alleen toestel gekocht.

Mijne wordt zaterdag bezorgd. Was blijkbaar nog niet uitverkocht :):D

[...]
Als ik even snel kijk op ben zie ik wel dat je daar gewoon €10 p/m betaald voor internet. ik zie dan niet snel hoe je zo veel minder kwijt zou zijn dat je een tel. bij pdashop kan bestellen.

tel 550,-

abbo wat ik heb besteld met snel internet 27,50 p/m
Vergelijkbaar abbo sim only ben €16,-
verschil €11,50 x 24maanden =€276 dat komt toch niet in de buurt van die €550,- ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:05
[...]Kannone man relax.....het is maar een telefoon he >:)
Het gaat 'm niet om de telefoon, maar om de manier waarop er gecommuniceerd wordt...

Bij mij ziet het er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://i189.photobucket.com/albums/z32/Largamelion/Algebeld.jpg

Lekker eenduidig en ik hoef niet elke dag te bellen hoe het zit met mijn order, om dan telkens iemand anders aan de telefoon te krijgen die me iets anders wijs maakt. Ik vind het niet zo erg om te wachten, zolang het maar goed gecommuniceerd wordt.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

[...]

wat Donny87 en Largamelion zeggen klopt.

De toestel kan mij een worst wezen. Zolang mijn huidige telefoon het doet, is het een luxe product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan11
  • Laatst online: 25-08 08:32
Dat communiceren is juist het probleem. Heb er net ook maar weer een mail aan gewaagd naar Telfort. Sinds mijn bestelling op 9-10-2010 heb ik niks meer van ze gehoord. Alleen via het internet kunnen we zien dat de datum steeds verder opschuift. Dat frustreert heel erg. Je wil gewoon zeker weten wanneer je hem kunt verwachten. Ik weet al welke reactie ik ga krijgen op mijn mail. Maar ja, je moet toch je frustratie kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
Nog geen hi'ers met update's :( lijkt erop dat er geen batch is binnengekomen bij Hi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey129
the boiler schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 09:24:
Nog geen hi'ers met update's :( lijkt erop dat er geen batch is binnengekomen bij Hi
Ik ben wel benieuwd naar Marcel Maat zn ordernummer.

...niet dat er iets uit af te leiden valt :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-01 08:10
Nou in mijn geval is het zo dat ik 500 belminuten gebruik. dat is 51 euro bij Hi student + 2,** voor internet. Komt neer op 53 euro.

Bij ben komt dat neer op 16+ 10 = 26 euro. Het verschil is dan 27 euro p/m. 27 x 24 = 648. Is ook logisch, hoe meer belminuten hoe groter het verschil natuurlijk.

Daanaast, stel ik neem ben met 550 belminuten, dan zit ik daar aanvast. Bij ben kan ik als ik dat wil elke maand mijn abbo veranderen. Waar ik wel mee zit is internet snelheid. 354 Kb/s down en 64 Kb up. Dat is gewoon het minimum. met name the uploadsnelheid is zeer laag. Ik had graag ben extra snel gehad. Maar stiekem wil ik gewoon ook niet meer wachten. Dat heeft ook te maken met het feit dat mijn vorige mobiel kapot is en ik nu met mijn oude half werkende Tytn zit.

Daarnaast verwacht ik dat in de komende 2 jaar de prijs voor mobiel internet zal zakken. Met een los abbonnement kan ik daar direct van profiteren.

Maar hi is zeker goedkoper voor de mensen die niet zoveel bellen als ik.
tieske1988 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 08:53:
[...]

Als ik even snel kijk op ben zie ik wel dat je daar gewoon €10 p/m betaald voor internet. ik zie dan niet snel hoe je zo veel minder kwijt zou zijn dat je een tel. bij pdashop kan bestellen.

tel 550,-

abbo wat ik heb besteld met snel internet 27,50 p/m
Vergelijkbaar abbo sim only ben €16,-
verschil €11,50 x 24maanden =€276 dat komt toch niet in de buurt van die €550,- ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieske1988
aha that makes sense

over dat internet, ik las laatst ook dat bij hi de fair use policy er op neer komt dat je maar max 250mb p/m kan gebruiken ongeacht of je gewoon of snel internet hebt. Dus daar is het ook nog verre van ideaal. Ik wilde daarom eigenlijk eerst ook naar vodafone maar ik vind het irritant om het ene jaar €20 per maand te betalen en het jaar er na €35 dus ben ik maar bij hi gebleven.

Ik heb trouwens mijn tel nog niet maar heb pas op 7november bij studentmobiel besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Wat je laatst las klopt niet, Eindeloos Online ligt op 450MB en Xtra Snel ligt op 1250MB. Dus met Xtra Snel ligt de FUP hoger dan het datalimiet van Vodafone. En bij Vodafone moet je meer gaan betalen, bij Hi gaat je snelheid omlaag. De vraag is of ze bij Vodafone werkelijk strak hun datalimiet hanteren maar Hi bied je minstens dezelfde vrijheid voor een prijs van maar 3,75 euro per maand momenteel.

En MB schrijf je met hoofdletters, met een kleine b praat je over bits, met een grote B over bytes.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieske1988
dan heb ik verkeerde info gelezen :-p bedankt voor de opheldering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
tieske1988 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 09:45:
aha that makes sense

over dat internet, ik las laatst ook dat bij hi de fair use policy er op neer komt dat je maar max 250mb p/m kan gebruiken ongeacht of je gewoon of snel internet hebt. Dus daar is het ook nog verre van ideaal. Ik wilde daarom eigenlijk eerst ook naar vodafone maar ik vind het irritant om het ene jaar €20 per maand te betalen en het jaar er na €35 dus ben ik maar bij hi gebleven.

Ik heb trouwens mijn tel nog niet maar heb pas op 7november bij studentmobiel besteld.
Nou dan ben ik tenminste uit de rij gestapt. Ik had op 3 november besteld. Scheelt weer wat. Wat ik begreep van studentmobiel (zojuist geannuleerd) is dat ze wel wat meer annuleringen hadden gehad. Maar hoeveel dit er zijn heb ik niet gevraagd. Ik hoop dat jij ook snel je mobiel hebt, ondanks je "late" bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Socrus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-04-2024
Ik had 6-11-2010 de DHD bij de Vodafone webwinkel besteld icm een 2jaar bel+sms+web 200 verlenging. Het rare is: als je dat doet, dan gaat je nieuwe abbonement per direct in, ook al heb je de DHD nog niet ontvangen.

Vele telefoontjes naar de klantenservice, waarbij ze steeds dezelfde smoes gebruiken: je staat op back order, we weten niet wanneer jouw telefoon uitgeleverd kan worden.

Gelukkig kreeg ik een sms van PDAshop dat ze de DHD op voorraad hebben. Ik dus gebeld met Vodafone of het nog mogelijk is om de verlenging terug te draaien. Zij zeggen dat het mogelijk is, omdat ze nog in gebreken zijn vanwege het nog niet kunnen leveren van het toestel en dat ik het recht heb om mijn bestelling te annuleren en mijn verlenging terug te draaien, alleen dit zal max 2 werkdagen duren.

Kort daarna heb ik online bij PDAshop besteld en zij kunnen het per direct al leveren. Ik heb ze ook gebeld en ze houden de DHD voor me vast totdat mijn verlenging is teruggedraaid.

Een Vodafone verlenging met bel+sms+web 200 is dezelfde prijs als dat ik bij Vodafone bestel. En ze leveren echt snel! Max 1-2 dagen. Heb al eerder bij hun wat besteld (Coolblue).

Ik zou zeggen, annuleer je bestelling en bestel bij PDAshop. Je hebt het de volgende dag binnen. Ze hebben trouwens de DHD ruim op voorraad. Je moet natuurlijk wel kijken of je hetzelfde betaald aan abonnementskosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
joey129 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 09:28:
[...]

Ik ben wel benieuwd naar Marcel Maat zn ordernummer.

...niet dat er iets uit af te leiden valt :-(
Dat nummer is 33592484 daar zit ik nog 20000 order nummers boven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey129
the boiler schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:16:
[...]

Ik heb 33604664 ... en zit er over te denken voor de galaxy-s te gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
the boiler schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:16:
[...]

waarvan hoeveel DHD orders? ;-)

Maak je niet druk, misschien valt het wel mee O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 19:46:
Iemand al iets binnen van GSMeasy?

Mijne word volgnede week geleverd na hun zeggen (4e week November)..
Mij hebben ze ook doorgegeven dat de DHD's rond de 24e aankomen en dan direct verstuurd worden naar de trillende en wachtende Tweakers.
Als de DHD's komende week bij hun nog niet binnen is, dan ga ik ook verder zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkiedroid1970
  • Laatst online: 05-07 18:36
Leveringen Telfort opnieuw uitgesteld, nieuwe datum nog niet bekend. Had het eigenlijk al verwacht.
Niet blij. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu wordt het helemaal mooi! Sinds vandaag kan ik mijn order status niet meer opvragen op de site van Hi omdat ik een melding krijg dat ik een https:// adres moet gebruiken (terwijl ik dat daadwerkelijk al doe). Fijn, ze sluiten langzaam alle comminucatiekanalen af :P.

Ik geloof dat ik maar uit ga gaan van een DHD voor het nieuwe jaar, dan kan het hopelijk alleen nog meevallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan11
Takkiedroid1970 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:09:
Leveringen Telfort opnieuw uitgesteld, nieuwe datum nog niet bekend. Had het eigenlijk al verwacht.
Waar zie je staan dat de datum is verzet? Dat zie ik namelijk niet bij mijn orderstatus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkiedroid1970
stefan11 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:28:
[...]

Waar zie je staan dat de datum is verzet? Dat zie ik namelijk niet bij mijn orderstatus
Kom net van de chat af waar ze ook maar weinig kwijt willen of niks weten, echt heel raar hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:20:
Nu wordt het helemaal mooi! Sinds vandaag kan ik mijn order status niet meer opvragen op de site van Hi omdat ik een melding krijg dat ik een https:// adres moet gebruiken (terwijl ik dat daadwerkelijk al doe). Fijn, ze sluiten langzaam alle comminucatiekanalen af :P.

Ik geloof dat ik maar uit ga gaan van een DHD voor het nieuwe jaar, dan kan het hopelijk alleen nog meevallen...
Ik kan wel gewoon mijn order status opvragen hoor.
Maar het lijkt er wel op dat man diertje niet correct heeft gesproken :D

https://www.hi.nl/Kooporder-status.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Ik heb nog een laatste mail gestuurd naar de klantenservice om mijn ongenoegen te uiten betreft de slechte communicatie over het aanpassen van de verleng termijn, waardoor ik uiteindelijk 2 maanden langer moet wachten dan de bedoeling was.
Beste niet zo beste klantenservice van Hi,

Bij deze wil ik aangeven dat ik diep teleurgesteld ben in de afhandeling van mijn klacht.
Vooral het niet meer willen antwoorden op de door mij gedane argumenten vind ik een kwalijke zaak.

Ik heb mij er inmiddels bij neergelegd dat ik geen verdere medewerking vanuit Hi hoef te verwachten. Ik zie wel wanneer het toestel eindelijk aan mij geleverd gaat worden.
Hopelijk hebben jullie binnen 2 jaar de boel een stuk beter op orde voor de volgende verlengronde.

De groeten,
xxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
ffs wordt net gebeld door Unknown ikke verbaasd en denken Yes me fone.
Andere kant Hoi met Hi
Ikke dus: YES!!!!!!!!!!
Heb je even schikt het.
Ikke: Yess natuurlijk ik zit hier juist op te wachten!!
O meneer dat is dan mooi ik kan u een mooie aanbieding doen omdat u al zo lang klant bent bij Hi
Ikke: ffs rot op denken
Ikke zeg: dat meen je niet ik zit juist op een belletje te wachten van Hi voor mijn nieuwe telfoon blabla

Hij kon me niet helpen en wilde heel snel weer verder bellen
DIt is gewoon doordat zij mijn status nog niet gewijzigd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:59:
Help! Ik zit in een dubio.
Ik wil graag de htc desire hd. Nu kon ik eerst verlengen bij Hi met student 35 + extrasnel internet ( ong 32e per maand) toestel GRATIS. Maar ondertussen is dat 170 euro op de site.

Maar via studentmobiel is hij gratis bij verlenging! Nu kreeg ik net weer een medewerker van Hi aan de telefoon. En hij vertelde mij dat ik kon verlengen met dat abonnement met 70euro bij betalen (dat was het onderste uit de kan volgens hem). Hij zei dat ik hem zobiezo eind volgende week binnen zou hebben! Ik vertelde hem van de aanbieding bij studentmobiel, hij zei dat als ik problemen met het abonnement heb daar heel moeilijk terecht kan.

Nu twijfel ik wat ik moet doen. Of ik krijg hem gratis bij studentmobiel en weet niet wanneer hij geleverd word? Of ik bestel bij Hi zelf en moet 70 euro bij betalen en weet dat ik hem volgende week krijg? en meer zekerheid volgens die man.

Iemand advies voor mij?
De soap is weer verder uitgebreid. Nu kan ik opeens weer GRATIS verlengen via Hi.nl nadat ik gister iemand aan de telefoon had die zei dat 70! euro bijbetalen de scherpste aanbieding was die hij mij kon doen. Het schommelt van gratis naar 170 euro, naar 70 en naar gratis. Hij beweerde aan de telefoon ook dat er volgende week weer een hele lading DHD binnen komt en dat ik de telefoon zeker binnen 5 dagen zou hebben.

IS DIT NORMAAL? Vooral die prijsverschillen telkens vind ik heel bizar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand er recentelijk 1 gekocht/gehad? Ik ben benieuwd of deze "nwe" toestellen nog steeds problemen hebben met proximity sensor, kieren, scheve behuizing, spontaan resetten.

Ik krijg nl het idee dat HTC stilzijgend iets aan het productieproces gedaan heeft en dat ze daarom in kleine hoeveelheden naar verschillende shops worden gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:41:
Heeft iemand er recentelijk 1 gekocht/gehad? Ik ben benieuwd of deze "nwe" toestellen nog steeds problemen hebben met proximity sensor, kieren, scheve behuizing, spontaan resetten.

Ik krijg nl het idee dat HTC stilzijgend iets aan het productieproces gedaan heeft en dat ze daarom in kleine hoeveelheden naar verschillende shops worden gestuurd.
verkeerde topic, dit moet je vragen in het Desire HD topic, niet het abbo topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
the boiler schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:40:
ffs wordt net gebeld door Unknown ikke verbaasd en denken Yes me fone.
Andere kant Hoi met Hi
Ikke dus: YES!!!!!!!!!!
Heb je even schikt het.
Ikke: Yess natuurlijk ik zit hier juist op te wachten!!
O meneer dat is dan mooi ik kan u een mooie aanbieding doen omdat u al zo lang klant bent bij Hi
Ikke: ffs rot op denken
Ikke zeg: dat meen je niet ik zit juist op een belletje te wachten van Hi voor mijn nieuwe telfoon blabla

Hij kon me niet helpen en wilde heel snel weer verder bellen
DIt is gewoon doordat zij mijn status nog niet gewijzigd hebben.
hahahahahahaha 8)7 wat een shitbedoening is Hi toch :-(
Hoe kan het toch zijn dat je één bedrijf bent, maar dat alle afdelingen hun eigen ding doen en geen idee hebben wat er met hun klanten gebeurd? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:40:
[...]

De soap is weer verder uitgebreid. Nu kan ik opeens weer GRATIS verlengen via Hi.nl nadat ik gister iemand aan de telefoon had die zei dat 70! euro bijbetalen de scherpste aanbieding was die hij mij kon doen. Het schommelt van gratis naar 170 euro, naar 70 en naar gratis. Hij beweerde aan de telefoon ook dat er volgende week weer een hele lading DHD binnen komt en dat ik de telefoon zeker binnen 5 dagen zou hebben.

IS DIT NORMAAL? Vooral die prijsverschillen telkens vind ik heel bizar!
Prijsverschil is gewoon omdat ze jou liever direct bij hun hebben dan via studentmobiel, er kan vaak enorm veel afgepraat worden ja. Maar die korte levertijd? Dat zou kunnen, maar ik zou er niet op vertrouwen.

Heb net zitten rekenen, als ik ergens anders wil verlengen dan betaal ik zo'n 100 euro voor m'n telefoon om hem direct te hebben en daarna per maand een paar euro meer. Dus ik zit min of meer financiële gebonden aan dat klote studentmobiel, ze doen er echt 24 uur over om terug te mailen, dat is tegenwoordig toch absurd? Ze maar gevraagd of ik gewoon het geld voor de telefoon zelf kan krijgen, koop ik de telefoon wel ergens anders en verleng ik via hun.

[ Voor 21% gewijzigd door Tsurany op 19-11-2010 11:50 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
  • Laatst online: 22:48
Nou ik ben benieuwd of vandaag nog iemand gebeld gaat worden bij HI, volgens veel berichten kwam er vandaag toch echt een lading binnen..

Ik heb pas 10 november besteld dus ik vrees dat ik nog niet bij deze lading zit, als er een lading komt... Ik heb ordernummer 33615024 maar daar valt helemaal niks uit te leiden geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Ik heb net toch maar even geklaagd over dit voorval bij Hi.
En zij krijgen waarschijnlijk nu de 22e de batch van de 18e binnen.
Het drama zet zich lekker voort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
Hi: Momenteel 1007 in backorder, verwachte levering staat nu op 29-11. Ik kan niet zien of er vandaag iets binnen is gekomen, maar dan was het aantal backorder natuurlijk lager en dat is natuurlijk niet direct zichtbaar. Misschien dat dat morgen te zien is als er orders verwerkt gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Waardeloos systeem bij studentmobiel, hij staat op hun website op voorraad dus ik bel er gelijk heen, blijkt dat ze een zending binnenkregen vanochtend waardoor het systeem automatisch denkt dat er voorraad is terwijl dat niet zo is aangezien ze allemaal al gereserveerd zijn. Ik mag dus nog gewoon twee weken wachten. Een erg idioot systeem moet ik zeggen, geeft mensen wel erg valse hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
Aan de andere kant is het oook goed nieuws. Ze hebben dus maandag een bestelling gehad, maar vandaag dus weer. Dus misschien gaat het wel sneller. Mij was het ook opgevallen, maar ik dacht al dat het ging op een automatisch systeem.
Tsurany schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:00:
Waardeloos systeem bij studentmobiel, hij staat op hun website op voorraad dus ik bel er gelijk heen, blijkt dat ze een zending binnenkregen vanochtend waardoor het systeem automatisch denkt dat er voorraad is terwijl dat niet zo is aangezien ze allemaal al gereserveerd zijn. Ik mag dus nog gewoon twee weken wachten. Een erg idioot systeem moet ik zeggen, geeft mensen wel erg valse hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
stefijn schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:58:
Hi: Momenteel 1007 in backorder, verwachte levering staat nu op 29-11. Ik kan niet zien of er vandaag iets binnen is gekomen, maar dan was het aantal backorder natuurlijk lager en dat is natuurlijk niet direct zichtbaar. Misschien dat dat morgen te zien is als er orders verwerkt gaan worden.
hoe bedoel je dat met verwachte levering trouwens.
Is dat de verwachte levering aan de klant of de verwachte levering van de telefoons bij Hi
En geld dat dan ook voor de hele partij orders of kan het dan zijn dat het weer een gedeelte is?

ps, kun jij niet zien in welke pickorder ik sta :P

[ Voor 3% gewijzigd door the boiler op 19-11-2010 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
quarintus schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:07:
Aan de andere kant is het oook goed nieuws. Ze hebben dus maandag een bestelling gehad, maar vandaag dus weer. Dus misschien gaat het wel sneller. Mij was het ook opgevallen, maar ik dacht al dat het ging op een automatisch systeem.
Ach het duurt alsnog twee weken, vorige week hoorde ik dat het twee tot drie weken zou duren, wat dat betreft gaat er niks vooruit. Vind het gewoon zonde dat een website zo in elkaar zit aangezien ik vrolijk dacht dat hij misschien wel op voorraad zou zijn.
Het wachten is opzich geen probleem, maar met een telefoon die elke dag slechter wordt zou een nieuwe wel fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the boiler schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:29:
[...]

Ik kan wel gewoon mijn order status opvragen hoor.
Maar het lijkt er wel op dat man diertje niet correct heeft gesproken :D

https://www.hi.nl/Kooporder-status.htm
Inmiddels doet hij het hier ook weer indd, weird. En indd, de mensen bij de verzending belden me gister al dat het later zou worden. Daarna heb ik voor de sport de klantenservice nog gebeld, die me vertelden dat hij wel optijd zou komen, echt ziekelijk slecht :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woohoo net men DHD ontvangen, man zon zalig toesel :d Eerste indruk: alle klepjes sluiten mooi, geen problemen mee, hij is nu aan het opladen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:29:
Woohoo net men DHD ontvangen, man zon zalig toesel :d Eerste indruk: alle klepjes sluiten mooi, geen problemen mee, hij is nu aan het opladen :).
van Hi vodafone ??? of web of winkel ??
datum besteld ???
verlenging ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
the boiler schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:31:
[...]

van Hi vodafone ??? of web of winkel ??
datum besteld ???
verlenging ???
Gister bij PDA shop, moet je even z'n post geschiedenis teruglezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Tsurany schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:34:
[...]

Gister bij PDA shop, moet je even z'n post geschiedenis teruglezen.
Daar had ik niet aangedacht en ik ga niet terugbladeren want dit topic groeit best heel erg snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imbalanced
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-07 14:56
Takkiedroid1970 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:09:
Wanneer en van wie heb je dat, en wanneer had jij besteld/verlengd? Gisteren namelijk zelf telfort aan de lijn, mevrouw wist niet te vertellen wanneer ik zou krijgen, maar vandaag hadden ze een lading verwacht. Hoe groot de lading zou zijn was bij haar niet bekend, maar ze leveren uit naar volgorde van bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieDG
  • Laatst online: 20-03 16:41
Voor de luie mensen, PDA shop heeft voorraad. Levertijd 1 dag !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robvef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 15:05
Imbalanced schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:51:
[...]

Wanneer en van wie heb je dat, en wanneer had jij besteld/verlengd? Gisteren namelijk zelf telfort aan de lijn, mevrouw wist niet te vertellen wanneer ik zou krijgen, maar vandaag hadden ze een lading verwacht. Hoe groot de lading zou zijn was bij haar niet bekend, maar ze leveren uit naar volgorde van bestelling.
Ja dat wil ik wel weten. Hoop echt dat ze vandaag een levering binnen krijgen. Het is dat ik zo'n supergoede aanbieding kreeg (€ 29,00 voor de DHD met abbo van 300 min/300 sms/surf 'n'mail) dat ik er nog wel op blijf wachten, maar hoop niet dat het nog een maand gaat duren. :(

The kids next door have challenged me to a water fight... I'm just updating my status while I wait for the kettle to boil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
RobbieDG schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:01:
Voor de luie mensen, PDA shop heeft voorraad. Levertijd 1 dag !!
Dat was nog niet al een paar keer genoemd hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 12-09 14:58
the boiler schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:09:
[...]

hoe bedoel je dat met verwachte levering trouwens.
Is dat de verwachte levering aan de klant of de verwachte levering van de telefoons bij Hi
En geld dat dan ook voor de hele partij orders of kan het dan zijn dat het weer een gedeelte is?

ps, kun jij niet zien in welke pickorder ik sta :P
Verwachte levering bij KPN, stond gisteren op 19-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 20:04
Website Castle:
Toestel is uitgesteld, wordt nu 3/1/2010 verwacht.

Verwacht eind november.
Volgende status update: Woensdag 1/12/2010.
Ik hoop voor ze dat ze uiterlijk maandag de toestellen binnehebben anders ga ik ze in gebreke stellen. Overigens hebben ze tegen mij aangegeven dat ik eerste op lijst sta en tegen nog iemand op het forum hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Tsurany schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:05:
[...]

Dat het systeem bij studentmobiel automatisch op leverbaar staat als er telefoons binnenkomen was ook al vaker genoemt, je ziet niemand hier jou afzeiken..

Je bent echt op veel mensen af aan het geven Tsunary, het mag van mij wel een beetje minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Laatst online: 14-09 22:40
Op de Telfort site staat dat het toestel vandaag verwacht wordt. Betekent dit dat het pre-order seizoen van de Desire HD eindelijk voorbij is, of blijft er een vertraagde levering bestaan?

[ Voor 3% gewijzigd door Arnout op 19-11-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

darkpluisje schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:18:
[...]
Je bent echt op veel mensen af aan het geven Tsunary, het mag van mij wel een beetje minder..
Valt IMHO wel mee hoor, maar mensen moeten leren wat meer tterug te lezen ipv. alleen de laatste pagina (soms gaat het erg hard aan toe hier).

Dubbele info zie ik toch meer als forum vervuiling, wat gewoon erg vervelend is. Inmiddels is het al bekend dat PDAShop de DHD's uitlevert, waarom dan nog eens posten hierover?

Hetzelfde beblaat met: "Ik heb hem!" zonder enige toelichting what so ever.. Daar schiet niemand wat mee op.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Sigma2k8 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:17:
Website Castle:

[...]

Ik hoop voor ze dat ze uiterlijk maandag de toestellen binnehebben anders ga ik ze in gebreke stellen. Overigens hebben ze tegen mij aangegeven dat ik eerste op lijst sta en tegen nog iemand op het forum hier ook.
Ik heb een voicemail van Castle waarin ze zeggen dat het toestel vandaag of maandag binnenkomt, bevestigd door de leverancier. Uiterlijk dinsdag/woesdag moet ie dus binnen zijn, en ik ben nr. 3 op de lijst :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Arnout schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:21:
Op de Telfort site staat dat het toestel vandaag verwacht wordt. Betekent dit dat het pre-order seizoen van de Desire HD eindelijk voorbij is, of blijft er een vertraagde levering bestaan?
Gezien de vraag naar het toestel denk ik dat het nog wel een tijdje zal duren voordat er normaal geleverd kan worden.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigma2k8
Donny87 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:24:
[...]

Ik heb een voicemail van Castle waarin ze zeggen dat het toestel vandaag of maandag binnenkomt, bevestigd door de leverancier. Uiterlijk dinsdag/woesdag moet ie dus binnen zijn, en ik ben nr. 3 op de lijst :-)
Ze hebben toch eerder eerste aan je doorgegeven?
Castle Helpdesk: Goedemiddag, we hebben net contact gehad met de leverancier. in de loop van volgende week zouden ze binnen moeten komen

Donny: heeft u ook al een aantal doorgekregen?

Castle Helpdesk: Helaas hebben ze geen aantal doorgegeven, maar u bent de eerste op de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Sigma2k8 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:29:
[...]

Ze hebben toch eerder eerste aan je doorgegeven?

[...]
ja inderdaad, maar toen ik zei dat iemand anders dat hier ook al aangegeven had was ik toch ineens nr. 3 }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
darkpluisje schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:18:
Dat het systeem bij studentmobiel automatisch op leverbaar staat als er telefoons binnenkomen was ook al vaker genoemd, je ziet niemand hier jou afzeiken..
Waar dan? Kan het in dit topic echt helemaal nergens vinden. Gezocht op studentmobiel maar vind niemand die het noemt.
Het heeft niet veel nut als iedereen achter elkaar zegt dat PDA shop hem op voorraad heeft, voor sommige mensen is PDA shop gewoon niet interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
BabyXL schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:24:
[...]

Valt IMHO wel mee hoor, maar mensen moeten leren wat meer tterug te lezen ipv. alleen de laatste pagina (soms gaat het erg hard aan toe hier).

Dubbele info zie ik toch meer als forum vervuiling, wat gewoon erg vervelend is. Inmiddels is het al bekend dat PDAShop de DHD's uitlevert, waarom dan nog eens posten hierover?

Hetzelfde beblaat met: "Ik heb hem!" zonder enige toelichting what so ever.. Daar schiet niemand wat mee op.
Ik loop hier nu al een paar jaar mee en mensen die hier nieuw zijn maken altijd de fout, net als dat de hleft van de mensen te lui zijn om te googlen..

Liever dat info dubbel gepost word als het constante gewhine van ik wacht al x dagen/weken...

Daarbij als iemand net nieuw is dan kan je hem vriendlijk op de forumregels wijzen... als ze al tig posts hebben en hetzelfde doen dan pas mag je gaan zeuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieDG
  • Laatst online: 20-03 16:41
Tsurany schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:05:
[...]

Speciaal voor de mensen die hier niet "wonen" ;) En ja, die waren er!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jinx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:41

L_Jinx

Oh, the humanity of it all

HI heeft toch vandaag een zending binnen gekregen. Heb net track & trace code ontvangen voor mijn DHD.
:D

Mijn besteldatum is zeer waarschijnlijk geen indicatie voor de rest van de bestellingen. Mijn oorspronkelijke bestelling is ergens in het proces van voorinschrijvingen foutgelopen en ben nu via 1 of ander paralleltraject direct in de bak met bestellingen gekomen.
Het besteltraject verdient absoluut geen schoonheidsprijs, maar gelukkig proberen ze het wel goed op te lossen.

[ Voor 63% gewijzigd door L_Jinx op 19-11-2010 16:43 . Reden: besteldatumverhaal toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigma2k8
Donny87 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:30:
[...]

ja inderdaad, maar toen ik zei dat iemand anders dat hier ook al aangegeven had was ik toch ineens nr. 3 }:O
Nja en dit vind ik dus echt niet kunnen van ze. Als dit soort dingen al niet kloppen, wie zegt dan dat die leverancier van hun het wel écht heeft bevestigd, en dat die toestellen écht komen op maandag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:28
En PDA Shop heeft geen voorraad mee....haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:36:
Haha ziet ook juist, goed dat ik hem gisteren besteld en vandaag gekregen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Sigma2k8 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:36:
[...]

Nja en dit vind ik dus echt niet kunnen van ze. Als dit soort dingen al niet kloppen, wie zegt dan dat die leverancier van hun het wel écht heeft bevestigd, en dat die toestellen écht komen op maandag?
Ik vind het ook slecht, maar als ik maandag de verzendbevestiging krijg ben ik "tevreden". Als ik geen bevestiging krijg ga ik toch maar eens kijken of pdashop tegen die tijd weer voorraad heeft 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Vjenne-ICT schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:36:
Dit is heel erg kak! Stond net op het punt huidige bestelling te annuleren en daar maar te bestellen..
Te laat dus.. :'(

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L_Jinx schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:36:
HI heeft toch vandaag een zending binnen gekregen. Heb net track & trace code ontvangen voor mijn DHD.
Oh, lucky you! Ik houd mijn e-mail dan nu ook maar heftig in de gaten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkiedroid1970
Arnout schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:21:
Uw reservering van de HTC Desire HD bij Telfort is bevestigd. Naar verwachting is uw telefoon leverbaar in de week van 22-11-2010. Per e-mail wordt u bericht en ontvangt u van ons de aanvullende informatie over de bezorging.

Mijn bestelling is dus verschoven naar 22-11-2010 was vanochtend nog 19-11-2010.

Zal mij benieuwen waar ze deze datum naartoeschuiven op de 22ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Laatst online: 11-09 23:44
Takkiedroid1970 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:04:
[...]

Uw reservering van de HTC Desire HD bij Telfort is bevestigd. Naar verwachting is uw telefoon leverbaar in de week van 22-11-2010. Per e-mail wordt u bericht en ontvangt u van ons de aanvullende informatie over de bezorging.

Mijn bestelling is dus verschoven naar 22-11-2010 was vanochtend nog 19-11-2010.

Zal mij benieuwen waar ze deze datum naartoeschuiven op de 22ste.
Hetzelfde geldt voor mij. Verschoven van de 19e naar de 22e. Ik ga er dus vanuit dat ze vandaag toestellen hebben binnen gekregen en deze van het weekend klaarzetten voor verzending op de 22e. Nu hopen dat mijn gedachte klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
L_Jinx schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:36:
Ik ga wel weer terug lopen zoek of ik kan vinden wanneer je besteld hebt en of je verlengd hebt.
Of zou je dit nog even willen aanvullen tis wel een beetje ter indicatie voor de rest he.
Hier hebben we wel wat aan maar niet heel veel aan alleen wel lekker om te weten dat er wat minder wachtende voor mij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan11
Dynamix schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:14:
[...]

Hetzelfde geldt voor mij. Verschoven van de 19e naar de 22e. Ik ga er dus vanuit dat ze vandaag toestellen hebben binnen gekregen en deze van het weekend klaarzetten voor verzending op de 22e. Nu hopen dat mijn gedachte klopt :)
Wat een optimist ;). Maar wie weet natuurlijk. Eerst zien, dan geloven. M'n telefoon (Touch HD) wordt met de dag slechter, dus een vervanger is hier zeker welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jinx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:41

L_Jinx

Oh, the humanity of it all

the boiler schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:17:
[...]

Ik ga wel weer terug lopen zoek of ik kan vinden wanneer je besteld hebt en of je verlengd hebt.
Of zou je dit nog even willen aanvullen tis wel een beetje ter indicatie voor de rest he.
Hier hebben we wel wat aan maar niet heel veel aan alleen wel lekker om te weten dat er wat minder wachtende voor mij zijn.
Had nog niet gemeld wanneer ik besteld had. Mijn besteldatum is ook geen indicatie voor de rest van de bestellingen. Mijn oorspronkelijke bestelling is ergens in het proces foutgelopen en ben nu via 1 of ander parallel traject in de bak met bestellingen gekomen.
Het besteltraject verdient absoluut geen schoonheidsprijs, maar gelukkig proberen ze het wel goed op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
zojuist een mail van Castle :D
De door u bestelde producten staan klaar voor verzending.

Door in te loggen op onze website kan u zien of een eventuele betaling verwerkt is en of er nog andere aandachtpunten zijn.

Pas nadat alles in orde is zullen wij uw bestelling daadwerkelijk verzenden.
Dit is over het algemeen binnen 2 dagen nadat u deze e-mail ontvangt.

U krijgt automatisch een nieuwe melding wanneer de producten verzonden worden. U ontvangt dan een e-mail zodat u de bestelling kan bekijken waar de bestelling zich bevindt.

U kan de status van uw bestelling altijd online bekijken met uw reeds ontvangen gebruikersnaam en wachtwoord. Heeft u toch nog aanvullende vragen neem dan contact op met onze helpdesk: Per e-mail info@castle-e.nl Telefonisch 0570-714365
Status op de website: 19-11-10 NL: Uw desire HD wordt vandaag verzonden naar u.

Nu maar afwachten of ik ook echt een Track&Trace krijg vandaag *fingers crossed*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:21
Castle Helpdesk: Welkom bij Castle helpdesk waarmee kan ik u helpen?
Philippe CJ Ros..: Zijn er Desire HD's binnen gekomen?
Castle Helpdesk: goedemiddag, dat ga ik even voor u bekijken. Een moment alstublieft
Philippe CJ Ros..: dank u wel
Castle Helpdesk: de collega die daar meer over weet is op dit moment even in gesprek. mag ik alvast uw ordernummer dan zoek ik uw gegevens erbij
Philippe CJ Ros..: geen probleem: 186*3
lukt het? (16 minuten later)
Castle Helpdesk: Ja hoor, Mijn collega heeft het even voor u nagekeken. De toestellen zijn nog niet binnen. We verwachten ze wel vandaag maar echt zekerheid is er niet
Philippe CJ Ros..: ja dat hoor ik al 6 weken
elke 2 weken wordt de datum opgeschoven, ik wacht nu al 7 weken
welke plaats heb ik op de uitleverlijst van de Desire HD bij jullie?
Castle Helpdesk: u staat als 3e op de lijst
Philippe CJ Ros..: 28-10-2010 heb ik een mail van castle ontvangen met het antwoord dat ik als 2e sta, hoe kan het dat ik achteruit ga ipv vooruit?
Castle Helpdesk: Ik krijg net van mijn collega te horen dat de toestellen zijn binnengekomen. Er is er een voor u gereserveerd en gaat vandaag nog de deur uit.
Dan heeft u hem hopelijk maandag in huis
Philippe CJ Ros..: Dat klinkt veelbelovend! Krijg ik nog een Tracke n trace code?
Castle Helpdesk: natuurlijk, zodra het pakketje is verzonden krijgt u per mail uw track en trace nummer
Philippe CJ Ros..: Goed, ik zal het tot en met maandag afwachten. Heb ik dan niks stel ik Castle helaas in gebreke, normaal volgens wet Kopen op afstand, moet het binnen 30 dagen geleverd zijn (nu is het dag 50 ergens). Ik zal dan via externe bedrijven mijn recht halen. Ik hoop dat het dit weekend onderweg is!
Bedankt voor alle moeite en tot ziens

Edit: bestelstatus: 19-11-10 NL: Uw desire HD wordt vandaag verzonden naar u.
Edit: Status: verzonden, GLS code gekregen in de mail.

FINALLY _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door PCJR op 19-11-2010 16:19 ]

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasQQ
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05-2023
wow krijg net een mailtje van studentmobiel Pakket verzonden... ik wordt er helemaal stil van , nu nog wachten op mn track & trace
besteld op 12-10

edit verkeerde username, collega is blijkbaar op mn werkplek ingelogd geweest

[ Voor 21% gewijzigd door MasQQ op 19-11-2010 14:40 . Reden: hmm verkeerde username ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigma2k8
Donny87 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:31:
zojuist een mail van Castle :D

[...]

Status op de website: 19-11-10 NL: Uw desire HD wordt vandaag verzonden naar u.

Nu maar afwachten of ik ook echt een Track&Trace krijg vandaag *fingers crossed*
Ook mail ontvangen. Ben benieuwd. Ben ook benieuwd of ik nog een reactie ga krijgen op mijn mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robvef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 15:05
Net bij de orderstatus gekeken van Telfort. Is nu weer verschoven naar 22-11. :(

The kids next door have challenged me to a water fight... I'm just updating my status while I wait for the kettle to boil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieske1988
Hoe kunnen ze op de site van studentmobiel op voorraad zetten als niet iedere klant die al besteld heeft een mail heeft gekregen dat het pakket onderweg is ? :-s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
Je kan veel zeggen, maar het communicatiesysteem van de pdashop is wel top. Ze zijn wel duurder, maar voor diegene die van zekerheid houden.... Hier kunnen veel providers en verkopers wat van leren.

Gisteren om 22:15 besteld (dus 15 minuten te laat).

Ik krijg een mail: bestelling is ontvangen en betaald. Product is klaar gezet om ingepakt te worden. Morgen om 22:30 wordt jou product verzonden, dan ontvang je jou contract per email.

Vanochtend een SMS!: Jou bestelling is ingepakt. Bij verdere ontwikkeling houden we jou per email op de hoogte.

Je hebt slechte communicatie, maar dit is natuurlijk perfect qua communicatie. En op voorraad betekent bij hun ook echt op voorraad. Ze zijn duur, maar kwaliteit als winkel (webshop) hebben ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ook hier verschoven van 19-11 naar 22-11... :(

Besteld: 4-10 bij Telfort

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren mijn HTC Desire HD geannuleerd bij GSMWijzer. Gaven gisteren als status aan dat alle preorders tot 10 oktober bij waren. Ik had mijn mobiel pas op 25 oktober besteld en men verwachtte slechts kleine leveringen. Verwachting was dan ook dat hij ook niet volgende week (week 47) uitgeleverd zou kunnen worden.

GSMWijzer doet wel haar best om bij een andere shop een partij op te kunnen kopen. Zij kunnen gewoon niet sneller leveren omdat zij niet meer toestellen van de distributeur krijgen. Verwijt hun ook niets, maar heb mijn order toch geannuleerd. Kan straks beter een Nexus S aanschaffen, Samsung schijnt tov HTC hun leveringen wat beter op orde te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
  • Laatst online: 10-09 12:18
Net vernomen van mijn vriendin dat de telefoon is afgeleverd :D (besteld via de telefoon bij Vodafone op 12-11-2010. Verlenging). Ben toch blij verrast dat ze binnen de 5 werkdagen hebben kunnen leveren. Ik had weinig hoop na alle verhalen in dit topic. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:28
Iemand al iets van Belsimpel.nl gehoord? Is er erg stil.....pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Livechat met Telfort:
14:55 Welkom op de live-chat van Telfort, afdeling verkoop! Waarmee kan ik u helpen?
14:55 BabyXL: Orderstatus verschoven naar 22-11
14:56 BabyXL: Goedendag
14:56 BabyXL: Ik heb zojuist vernomen dat mijn oderstatuus weer is verschoven naar 22-11?
14:57 Telfort: Waar exact heet u het over?
14:57 Telfort: heeft*
14:58 BabyXL: Ow, sorry.. Mijn verlenging met de Desire HD. eerst was het begin november, daarna werd het 19-11 en nu ineens verschoven naar 22-11?
14:58 BabyXL: Ik wil graag de reden hebben waarom dat gebeurd is
14:59 Telfort: Dit heeft te maken met de levering van het toestel.
14:59 BabyXL: ik wacht inmiddels anderhalve maand op dit toestel en de leverdatum blijft maar verschuiven. Ik begin dit een beetje flauw te vinden.
14:59 Telfort: Het toestel is momenteel nog niet aangeleverd door de toeleverancier.
14:59 BabyXL: Dat begrijp ikk, maar kunnen jullie niet gewoon concreet zeggen wanneer die dan wel leverbaar is?
15:00 Telfort: Nee, dit is afhankelijk van de toeleverancier.
15:00 Telfort: Erg vervelend voornamelijk voor u maar ook voor Telfort.
15:02 BabyXL: Hi! levert het toestel wel, aangezien jullie onderdeel zijn van KPN lijkt het mij niet moeilijk om er achter te komen wat er dan aan de hand is? Ik wil gewooon iets concrteets hebben, want er doen verhalen te ronde dat dit toestel pas evt. begin december leverbaar is.
15:02 BabyXL: kunt u op zijn minst eens kijken op welke plek ik sta in de oderlijst? dat zou tenminste iets zijn.
15:03 BabyXL: mijn ondernummer is: xxxxx
15:03 Telfort: Ik heb helaas geen inzage in de ordelijst.
15:04 BabyXL: wie dan wel? dan neem ik wel contact op met die persoon.
15:04 Telfort: Zoals ik al eerder aan gaf, het heeft te maken met de toeleverancier.
15:04 Telfort: Meer kan ik u niet vertellen.
15:04 Telfort: Heeft u verder ngo vragen?
15:04 BabyXL: mag ik dan contact informatie van die toeleverancier?
15:05 Telfort: Nee, zulke informatie worden niet aan derden verstreken.
15:05 BabyXL: jammer.. nouja, ik wacht het wel even af tot de 22e..
15:05 BabyXL: iiig bedankt voor uw tijd.
15:06 Telfort: Graag gedaan en alvast een prettig weekend toegewenst,
15:06 BabyXL: dank u wel, u ook.
# 15:06 Chat gesloten door tp.15:06
U bent gebanned.
Sessie gesloten. terug
Schiet dus weer eens niet op... :(

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand gehoord of Belnu vandaag voorraad heeft gekregen? Heb telefonisch contact gehad maar levert weinig op. Wacht al vanaf 25 sept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mail van studentmobiel dat mijn pakket is verzonden! :D
Besteld op 11 Okt. Icm verlenging.
Het lange wachten begint nu eindelijk zijn vruchten af te werpen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Ozhan99 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 08:28:

zo dat is gezegd.

[oudere-quote]Ozhan99 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:43:
[nog-oudere-quote]
Ik had ze gisterenmiddag gebeld. Kreeg ook het zelfde te horen. Ze verwachten vandaag een lading. Ik heb meerdere keren gevraagd of dat sowieso door gaat en ze zeiden van wel. Laten we hopen...
[/nog-oudere-quote]

Ok, net weer gebeld. Meid aan de lijn zij dat ze vandaag de heledag binnen kwamen. Volgens haar krijg ik het morgen. Ik geloof er niets van tot dat ik het in mijn hand heb.
[/oudere-quote]

Net achteraan gebeld... bijna 30 min mee aan de lijn gezeten.

ze konden het niet meer annuleren, want het was al opgestuurd. Ik moet het maar terugsturen, dan krijg ik het bedrag terug.
Ze raden mij aan om aangetekend terug te sturen.

Daarnaast hebben ze mij verteld dat er vandaag geen toestellen binnen waren gekomen. En ze hadden nu helemaal geen nieuwe datum meer.

Ik vroeg of ik de aangetekend-sturen kosten terug kon krijgen. Hij ging heet even na vragen. Die willen ze wel voor 50% terugbetalen. Hij kreeg ook te horen dat er nog wel één toestel er lag. En die ene toestel gaan ze naar mij toesturen. Wow hé? <_<.... maar goed, eerst tot vanavond afwachten.

Ik heb maar gezegd dat ik maar raar vind dat ik iets ontvang waar ik niet om gevraagd heb en dat ik wel voor moest betalen. Maar dat ik het wel leuk vond dat ik het toestel ga ontvangen.

8 euro verzend kosten moet ik maandag aan de postbode betalen. 20 euro wordt van mijn rekening afgeschreven. wanneer ik de auto-lader terug stuur, ontvang ik de 20 euro terug.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ghe, ik zou vanochtend naar PDAshop, wekker gezet @10:00 maar doorheen geslapen, 14:00 uit bed en bam uitverkocht :p. Ik ga nog even langs de Hi winkel om te kijken hoe het daar staat en misschien dat ze me kunnen vertellen hoe het in de andere Hi winkels is met de voorraad.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
tieske1988 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:48:
Hoe kunnen ze op de site van studentmobiel op voorraad zetten als niet iedere klant die al besteld heeft een mail heeft gekregen dat het pakket onderweg is ? :-s
Zie een post van mij van een paar uur geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Ozhan99 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:24:
[...]

ze konden het niet meer annuleren, want het was al opgestuurd. Ik moet het maar terugsturen, dan krijg ik het bedrag terug.

Daarnaast hebben ze mij verteld dat er vandaag geen toestellen binnen waren gekomen. En ze hadden nu helemaal geen nieuwe datum meer.

Ik vroeg of ik de aangetekend-sturen kosten terug kon krijgen. Hij ging heet even na vragen. Die willen ze wel voor 50% terugbetalen. Hij kreeg ook te horen dat er nog wel één toestel er lag. En die ene toestel gaan ze naar mij toesturen. Wow hé? <_<.... maar goed, eerst tot vanavond afwachten.

Ik heb maar gezegd dat ik maar raar vind dat ik iets ontvang waar ik niet om gevraagd heb en dat ik wel voor moest betalen. Maar dat ik het wel leuk vond dat ik het toestel ga ontvangen.

8 euro verzend kosten moet ik maandag aan de postbode betalen. 20 euro wordt van mijn rekening afgeschreven. wanneer ik de auto-lader terug stuur, ontvang ik de 20 euro terug.

Iemand tips?
Pakket weigeren. Laat ze het maar terugbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micr0mega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 08:07
@MrVegeta hehe, te lang in de Blauwe Engel blijven hangen? ;-)

Mijn portering (nummerbehoud) van T-mobile naar Vodafone is al 2 dagen geleden goedgekeurd door T-mobile, maar tot op heden nog geen statuswijziging van Studentmobiel. Ik zal ze zo maar eens bellen.

[ Voor 5% gewijzigd door Micr0mega op 19-11-2010 15:30 . Reden: typfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Micr0mega schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:29:
@MrVegeta hehe, te lang in de Blauwe Engel blijven hangen? ;-)
Kaap de laatste hoop? Nee ;). Fallout 3 :X

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Laatst online: 20-10-2024
03-11-2010 besteld bij pdashop.nl, van t-mobile naar vodafone met nummerbehoud, telefoon vandaag in ontvangt mogen nemen 19-11-2010, kon zelfs al eerder maar had er geen tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
In de Hi shop is zojuist hetvolgende als leverdatum opgegeven
Dit toestel is helaas slecht leverbaar. Nieuwe bestellingen worden hierdoor pas in januari 2011 geleverd.
Ik zie de bui alweer hangen... dat dit ook voor de huidige bestellingen zal worden doorgevoerd...

Als we met z'n allen ballen hadden, zouden we allemaal annuleren natuurlijk. HTC moet hun zaken eens op orde krijgen...

[ Voor 38% gewijzigd door FunFair op 19-11-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-06 11:08

Xuj

Momenteel wacht ik al vijf weken op de Desire HD.

Het toestel zou volgens de winkel waar ik het abonnement (met als provider Vodafone) afgenomen heb, binnen één week arriveren. Dat is prachtige valse hoop natuurlijk.

Vandaar dat ik dacht dat ik maar beter kon bellen vandaag. Met als resultaat? Het meisje - klonk jong - was persoonlijk naar haar baas geweest om te kijken waar de toestellen bleven. Resultaat? Ze durft geen verwachte levertijd te melden. Oei, denk ik dan.

Als ik dan ook zo de rest van de verhalen lees, gaat het bij jullie ook niet zo soepel. Hopelijk wordt dit snel opgelost... Dit is niet wat ik verwacht had. *Zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
tieske1988 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:48:
Is al vaker genoemt komt door hun systeem...zoeken voordat je vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Ozhan99 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:24:
[...]

Iemand tips?
Ik zou ze bellen en hier even op wijzen:

Ongevraagd leveren van goederen

Verder is het verboden om goederen of diensten te leveren met een betalingsverzoek, wanneer de consument geen voorafgaande bestelling heeft gedaan. Denk bijvoorbeeld aan het ongevraagd toezenden van een boek met acceptgiro, met de mededeling:

U dient de bijgevoegde acceptgiro binnen dertig dagen te voldoen, of anders het boek te retourneren.

Als dit toch gebeurt, hoeft de consument geen enkele tegenprestatie te leveren. Hij hoeft niet te betalen, het boek niet terug te sturen en zelfs de leverancier niet te vertellen dat hij het boek houdt en niet betaalt. Het feit dat de consument niet reageert betekent niet dat hij met de levering instemt, dat hij nu moet betalen, of dat hij de rest van de serie ook wil ontvangen.

Overigens mag het toezenden van een vervangend product niet worden gezien als een niet gevraagde levering. Een consument die geen prijs stelt op het geleverde vervangende product, moet het dus (op kosten van de leverancier) terugsturen.

Bron: ''http://www.iusmentis.com/zakendoen/wetkoopopafstand/''

Tenzij zij kunnen aantonen dat je daadwerkelijk hebt besteld (dmv een opgenomen gesprek, mondelingen overeenkomsten zijn ook bindend, maar dat heb je niet gedaan) zou je de autolader mogen houden en mogen zij het bedrag niet van jou rekening afschrijven. Anders kijken of je het kan laten storneren
Pagina: 1 ... 42 ... 58 Laatste