Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 13:54:
[...]
Nee bij verlengen krijg je niet de korting die andere mensen bij nieuw abonnement krijgen, ik heb zelf gezien omdat ik ook eerst graag wou verlengen, maar dan toch een nieuw abonnement genomen heb omdat ik anders flink bij betalen moest.
Onzin

, ligt puur aan je klantwaarde en hoever 'je doordramt'.
Heb hier twee abbos afgesloten met verlenging, beide HTC DHD.
#1: KPN €20,- + €3,75* per maand -> gratis @ 2jaar.
#2: Hi €22,50 + €3,75* per maand -> €19.95 bijbetalen.
*internet extra snel.
Zie jij die prijzen ergens voor nieuwe abonnees? Nee.
Nummer 2 heeft trouwens een erg lage klantwaarde omdat bij dat nummer bijna nooit over de bundel wordt gebeld en 2jaar lang een abo van 22,50 heb gehad. Echter na 'dreigen' op te stappen wordt je doorverbonden naar de afdeling opzeggingen, die hebben toestemming om een veel beter aanbod te doen.
Metian schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 13:27:
Ik had even één kleine vraag, weet er iemand hier de levertijden van KPN voor de DHD ?. En de wat de mobiel kost in combinatie met verlenging van abonnement ?. ( 260min + Surf+Web Extra ). Heb gezocht, maar kan nergens dat prijs vinden.
Want ik wil hem even vergelijken met PDAshop/Smartphoneshop welke goedkoper is, aangezien de laatst genoemde winkels de status als 'tijdelijk uitverkocht' hebben staan.
@Metian, slimste is om KPN te bellen met verlengingen (1200 -> 1 -> 5 -> 1), vertel dat je een beter aanbod hebt gezien bij de concurrent en graag een tegenbod wilt ontvangen, wanneer ze met niets boeiends komen vraag je of je doorverbonden mag worden met opzeggen.
Hier nog een keer het hele verhaaltje dat ergens anders een beter aanbod is, voor nieuwe klanten.
Vertel idd. dat je altijd je rekeningen betaald etc.
Je zal waarschijnlijk dan een veel mooier aanbod krijgen.
O en als je goedkoper internet wilt, (3,75 per maand) kan je ook kosteloos naar Hi overgaan.
Als je óók nog student bent, krijg je 20% korting bovenop je online(telefonische) korting per maand.
Je verliest dan wel de mogelijkheid om per maand je abbo naar boven of beneden te zetten zonder kosten (alleen KPN).
Ik laat me al 6jaar lang standaard doorverbinden naar de '2de lijn' voor verlengen.
De studentjes die bij standaard support zitten mogen niet afwijken van het lijstje met toestel prijzen-abbokosten.
Mocht je nou alleen bij een duurder abo het toestel gratis krijgen, neem dat dan. (Bij KPN dan)
Bij KPN kan je na een maand al je abo verlagen, bijvoorbeeld; je wilt een 30€/m abbo maar krijgt hem gratis bij 45€/m. Kan je wel bijbetalen bij dat 30€ abo, echter kan je ook die 'kosten' omzetten in belminuten door éénmalig meer te betalen en een maand later een stap terug te doen.
Nieuwe abonnees mogen na 3maanden een lager of hoger abo kiezen, verlengers na 1maand.
[
Voor 81% gewijzigd door
Source90 op 20-11-2010 22:51
]