Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:56
FunFair schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:47:
In de Hi shop is zojuist hetvolgende als leverdatum opgegeven

[...]

Ik zie de bui alweer hangen... dat dit ook voor de huidige bestellingen zal worden doorgevoerd...

Als we met z'n allen ballen hadden, zouden we allemaal annuleren natuurlijk. HTC moet hun zaken eens op orde krijgen...
Ik ben gister na wachten vanaf 20sept in het systeem ingevoerd voor verlenging, email bevestiging gekregen en hele ratteplan.

Zou toestel dinsdag of woensdag binnen krijgen,

Nu kan ik me orderstatus checken, is nog niks bekend staat er omdat waarsch pakket nog niet opgehaald is uit magazijn en ze bezig zijn met inpakken.

Als het dinsdag nog zo is weet ik wel hoelaat het is en zit ik vast aan een order tot eind januari blijkbaar 8)7 LOL

''Er is geen pakket gevonden. Dit is normaal gesproken het geval wanneer uw pakket nog niet is opgehaald uit het magazijn. Probeer het later nog een keer.''

[ Voor 8% gewijzigd door Soullancer op 19-11-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:34
Gisteravond heb ik besteld bij pdashop.nl, vandaag om 1 uur in huis. Toestel is in goeie staat trouwens, uitstekend pdashop.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L_Jinx schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:36:
HI heeft toch vandaag een zending binnen gekregen. Heb net track & trace code ontvangen voor mijn DHD.
:D
Gefeliciteerd! Veel plezier ermee. Kan je me vertellen wanneer je hem besteld hebt?

Heb zelf nog even gebeld met Hi. Ze zeiden dat HTC vandaag zou leveren, maar dat niet gedaan heeft en dat het waarschijnlijk in december pas gaat gebeuren. Wel lekker tegenstrijdig met het bericht van L_jinx weer 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2010 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net hi gebeld... levertijd van hd is verschoven naar eind januari.. maar zelfs daar zijn ze niet helemaal zeker over.. pfff. volgens mij komt die telefoon pas als pasen en pinksteren op 1 dag vallen.. Heb t dus maar om laten zetten in abbo met gewone desire, want huidige telefoon valt van ellende uit elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
StormingSoul schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 16:06:
[...]

Ik ben gister na wachten vanaf 20sept in het systeem ingevoerd voor verlenging, email bevestiging gekregen en hele ratteplan.

Zou toestel dinsdag of woensdag binnen krijgen,

Nu kan ik me orderstatus checken, is nog niks bekend staat er omdat waarsch pakket nog niet opgehaald is uit magazijn en ze bezig zijn met inpakken.

Als het dinsdag nog zo is weet ik wel hoelaat het is en zit ik vast aan een order tot eind januari blijkbaar 8)7 LOL

''Er is geen pakket gevonden. Dit is normaal gesproken het geval wanneer uw pakket nog niet is opgehaald uit het magazijn. Probeer het later nog een keer.''
Na 30 dagen moet je sowieso kunnen annuleren, dus hoogstens half januari.. tenzij ze alleen werkdagen tellen bedenk ik me net

[ Voor 3% gewijzigd door darkpluisje op 19-11-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog enige informatie over de levertijden van Typhone? Ze zeggen tegen mij eind december, maar ik hoop dat iemand mij weer wat hoop geeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Track&Trace van Castle ontvangen, iemand een idee of GLS ook op zaterdag bezorgd? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micr0mega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 08:07
Zoujuist even met Studentmobiel aan de lijn gehangen. Dame aan de andere kant zei dat ze gisteren de goedkeuring van het nummerbehoud nog niet in het systeem van Vodafone konden zien, maar ze zou degene die er over ging er nog een keer naar laten kijken.
Op de vraag of het toestel dan vandaag nog verstuurd zou kunnen worden, zei ze dat ze niet wist of het toestel op dit moment beschikbaar was en dat ik anders uit de levering van begin volgende week er een zou krijgen. Dit verbaasde mij wel enigszins, omdat ik dacht dat ze geen nummerbehoud/abonnement aanvragen deden zolang het toestel er nog niet was. Maargoed, hier heb ik niet meer over doorgevraagd, maar blijkbaar krijgen ze volgende week ook weer een levering. We wachten af... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 20:07
Op de HI site:
Dit toestel is helaas slecht leverbaar. Nieuwe bestellingen worden hierdoor pas in januari 2011 geleverd.
Ik mag hopen dat het wel betekent dat de huidige bestellingen voor januari worden geleverd :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:29
Donny87 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 16:35:
Track&Trace van Castle ontvangen, iemand een idee of GLS ook op zaterdag bezorgd? :D
Dat vroeg ik me ook al af. Op GLS site nog geen pakket te tracken. Zal morgen wel komen. Za of Ma dan in huis hoop ik. Nou Donny, lets have some fun 8)

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 16:30:
net hi gebeld... levertijd van hd is verschoven naar eind januari.. maar zelfs daar zijn ze niet helemaal zeker over.. pfff. volgens mij komt die telefoon pas als pasen en pinksteren op 1 dag vallen.. Heb t dus maar om laten zetten in abbo met gewone desire, want huidige telefoon valt van ellende uit elkaar
Ah, dus hi claimt nu dat:

1) er gisteren toestellen binnen gekomen zijn
2) die er niet gekomen zijn
3) dat er komende week geleverd wordt
4) dat er begin decembet geleverd wordt
5) dat er in januari pas weer geleverd wordt
6) dat nog niet duidelijk is wanneer geleverd wordt.

Daar wordt je toch helemaal tureluurs van? Wat is het nou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-09 13:43
Ga er maar van uit dat ze pas in januari komen als dat er staat. Ik heb ook vaak zat gehoord dat de teostellen de volgende dag verstuurd zouden worden, of dat ze die week binnenkwamen, en dan gebeurde dat gewoon niet. Het enige wat klopte is dat ze pas in november geleverd zouden worden! (Op dat moment het slechtste geval)

[ Voor 5% gewijzigd door Maarten00 op 19-11-2010 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 20:07
Goed ik heb ook maar even gebeld naar de klantenservice en ik heb weer een nieuw verhaal tussen alle verschillende verhalen van de medewerkers van HI.

Levering van 19e is niet aangekomen, omdat HTC dit weer veranderd heeft naar de 29e, mensen die vanaf deze week bestellen krijgen hem pas in januari, maar iedereen die hiervoor heeft besteld moet bij de levering van de 29e zitten en kan de telefoon begin december verwachten..

Ik ben zeer benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
daaan_1992 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 17:12:
Goed ik heb ook maar even gebeld naar de klantenservice en ik heb weer een nieuw verhaal tussen alle verschillende verhalen van de medewerkers van HI.

Levering van 19e is niet aangekomen, omdat HTC dit weer veranderd heeft naar de 29e, mensen die vanaf deze week bestellen krijgen hem pas in januari, maar iedereen die hiervoor heeft besteld moet bij de levering van de 29e zitten en kan de telefoon begin december verwachten..

Ik ben zeer benieuwd..
Levering is gekaapt door terroristen die de handel in DHD's nu bezitten en de prijzen zo hoog opdrijven dat mensen het illegale circuit induiken om een DHD te krijgen! 8)7

Je word er echt tierelier van hoeveel verschillende dingen ze daar wel niet vertellen zeg :o

[ Voor 6% gewijzigd door Soullancer op 19-11-2010 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

StormingSoul schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 17:14:
[...]

Levering is gekaapt door terroristen die de handel in DHD's nu bezitten en de prijzen zo hoog opdrijven dat mensen het illegale circuit induiken om een DHD te krijgen! 8)7

Je word er echt tierelier van hoeveel verschillende dingen ze daar wel niet vertellen zeg :o
Ik kreeg te horen van de klantenservice dat ik hem de 29e geleverd zou krijgen, en zij hem dus de 26e zouden binnen krijgen.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 17:02:
[...]

Ah, dus hi claimt nu dat:

1) er gisteren toestellen binnen gekomen zijn
2) die er niet gekomen zijn
3) dat er komende week geleverd wordt
4) dat er begin decembet geleverd wordt
5) dat er in januari pas weer geleverd wordt
6) dat nog niet duidelijk is wanneer geleverd wordt.

Daar wordt je toch helemaal tureluurs van? Wat is het nou.
Ik heb dit is even naar Hi getwitterd...

Mocht het niet helpen, dan is er in ieder geval weer een handje zand in de machine..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 17:21:
[...]

Mocht het niet helpen, dan is er in ieder geval weer een handje zand in de machine..
Naar ze getwittert? Hi reageert via twitter? WTF, ik loop achter :P. Link naar je tweet? Dan kan ik ook gluren of er antwoord komt en zo ja welk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 17:21:
[...]

Net idd door telefoon gehoord dat het pas begin december wordt..21-10 besteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 17:37:
[...]

Naar ze getwittert? Hi reageert via twitter? WTF, ik loop achter :P. Link naar je tweet? Dan kan ik ook gluren of er antwoord komt en zo ja welk.
http://twitter.com/Hi_Webcare

Dit is de Hi webcare twitter..ze hebben er ook nog 1 voor aanbiedingen en nog 1 algemene

Kan niet linken naar dingen die ik hun gestuurd heb als ik zelf nog niets van hun hebt ontvangen, maar ik ben hier te vindne:
http://twitter.com/MadisonBass
Dus je kan ook mij tijdelijk volgen in afwachting op antwoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Desire HD binnen van PDA shop !
Tot ziens in het andere topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 17:41:
Desire HD binnen van PDA shop !
Tot ziens in het andere topic.
Als je dan nog even neerzet waneer je besteld hebt zou deze post ook nog nuttig zijn... Je volgt dit topic toch lang genoeg om dat te weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
@AANBIEDINGENVANHI :

@theboiler status op de site is veranderd voor nieuwe bestellingen. Voorinschrijvingen krijgen zsm bericht over mogelijke levering.
about 1 hour ago via Echofon in reply to theboiler

@MarcelMaat Hi, je order zit bij de volgende levering, als het goed is maandag. Dus je wordt maandag of dinsdag gebeld voor een afspraak.

[ Voor 3% gewijzigd door Soullancer op 19-11-2010 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
philipperosier schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 16:57:
[...]

Dat vroeg ik me ook al af. Op GLS site nog geen pakket te tracken. Zal morgen wel komen. Za of Ma dan in huis hoop ik. Nou Donny, lets have some fun 8)
even een vraagje, in jou Track&Trace link heb jij achteraan bij CHK=**** jou postcode staan of zijn het random getallen?

Ik denk dat het namelijk je postcode is, als dat zo is dan is het verkeerd (lijkt er wel op, alleen is de 5 een 8), maar volgens Castle is mijn postcode goed doorgegeven aan GLS. }:O

edit: "Alles wat u hoeft te doen is het genereren van een URL met daarin de aanroep van het ASP-script op de GLS Tracking & Tracing server in combinatie met de zoeksleutel en een correct berekend CHK-component."

Het is dus niet je postcode :D

[ Voor 17% gewijzigd door Donny op 19-11-2010 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg net mail van Belnu.nl dat mijn bestelling verzonden is. Ik heb 25 september besteld!! Nou maar hopen dat ie morgen afgeleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillonde
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:53
StormingSoul schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 17:50:
@AANBIEDINGENVANHI :

@theboiler status op de site is veranderd voor nieuwe bestellingen. Voorinschrijvingen krijgen zsm bericht over mogelijke levering.
about 1 hour ago via Echofon in reply to theboiler

@MarcelMaat Hi, je order zit bij de volgende levering, als het goed is maandag. Dus je wordt maandag of dinsdag gebeld voor een afspraak.
Jammer dat de statuspagina nog steeds een foutmelding geeft. (over https)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gillonde schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 18:03:
[...]

Jammer dat de statuspagina nog steeds een foutmelding geeft. (over https)
Maf, bij mij werkt hij gewoon, zowel in Chrome als Firefox. In IE krijg ik de foutmelding nog. Misschien ff andere browser proberen?

Edit, thanks voor de twitterlinks, ik kijk mee tot er antwoord komt :).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2010 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die kpn abbonement met surf en mail totaal hebben afgesloten wil ik volgende even zeggen. Ondanks dat surf en mail totaal nog steeds onbeperk is zogenaamd mag je niet meer dan 10x 25mb a 30mb gebruiken.

Enige voordeel van die fup tegenover een limiet is dat je er rustig 2x over heen mag gaan, maar als je erover heen gaat wordt je snelheid terug gezet. Dus die 1GB limiet bij Vodafone is nog niet zo slecht hoor, maar ik had ook gewoon meer dan 250mb gedownload door van mijn HTC Desire HD een hotspot te maken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillonde
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:53
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 18:06:
[...]

Maf, bij mij werkt hij gewoon, zowel in Chrome als Firefox. In IE krijg ik de foutmelding nog. Misschien ff andere browser proberen?

Edit, thanks voor de twitterlinks, ik kijk mee tot er antwoord komt :).
Dat is inderdaad vreemd, zelfde foutmelding in Chrome, Firefox en IE..

edit: en op m'n oude ipod touch in Opera en safari ook.
edit: hetzelfde op m'n laptop

[ Voor 9% gewijzigd door Gillonde op 19-11-2010 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 18:11:
Voor mensen die kpn abbonement met surf en mail totaal hebben afgesloten wil ik volgende even zeggen. Ondanks dat surf en mail totaal nog steeds onbeperk is zogenaamd mag je niet meer dan 10x 25mb a 30mb gebruiken.

Enige voordeel van die fup tegenover een limiet is dat je er rustig 2x over heen mag gaan, maar als je erover heen gaat wordt je snelheid terug gezet. Dus die 1GB limiet bij Vodafone is nog niet zo slecht hoor, maar ik had ook gewoon meer dan 250mb gedownload door van mijn HTC Desire HD een hotspot te maken >:)
raar dat KPN zo'n lagere fup hanteerd als broertje Hi..terwijl Kpn zich presenteerd als het zakelijke merk en je dus meer internet bij hun zou verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand iets van typhone gehoord dus... 8)7 haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 18:12:
[...]

raar dat KPN zo'n lagere fup hanteerd als broertje Hi..terwijl Kpn zich presenteerd als het zakelijke merk en je dus meer internet bij hun zou verwachten
Ja en weet je wat nog raarder is, dat die fup in 2 jaar tijd niet veel veranderd is, terwijl er toch meer telefoons zijn die per maand wel meer gebruiken dan 25mb a 30mb.

Maar ik schat maar dat die fup op 300mb zit, want ik had in maand november ook nog data gebruikt op mijn oude kpn abbonement wat 9 november af liep. Mijn totaal verbruik voor deze maand is 612mb ( Maar dat is dus niet van een nummer ).

Maar goed er een hotspot van maken mag officieel niet van KPN, over voip bellen ook niet en weet ook niet of ze limieten hebben op downloaden van Android market, maar heb net 27mb binnen gehaald dus daar zit ik al aan gemiddeld wat een gebruiker gebruikt volgens kpn.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2010 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 15:51
Zijn er al mensen, net als ik, aan het overwegen om de Desire Z aan te schaffen ipv afwachten op deze kakkerlakken zooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
het is een optie... maar ik snap niet waarom 2-3 weken uitmaken op een telefoon die je 2 jaar hebt in de meeste gevallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
darkpluisje schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 18:23:
het is een optie... maar ik snap niet waarom 2-3 weken uitmaken op een telefoon die je 2 jaar hebt in de meeste gevallen..
omdat het niet 2-3 weken is... het is vanaf morgen al 2 maanden voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 18:23:
Voor mij is het ook nogal vervelend. Tussen 16 november nu en 1 december kon/kan ik thuis zijn voor het bezorgen etc, daarna ben ik weer elke dag van 8 uur 's morgens tot 7 uur 's avonds van huis voor mijn stage. En dan kan je ervoor of erna dus ook niet naar het postkantoor, want die zijn open tussen 9 en 5, als je geluk hebt. Achterhaald eigenlijk, ze gaan ervan uit dat je een huisman/huisvrouw hebt geloof ik. Het kwam me nou juist zo geweldig uit dat dit geregeld zou gaan worden in mijn thuiswerk periode om in te lezen voor mijn stage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerkiwi
  • Laatst online: 23-06 18:59
M'n vader heeft er woensdag een besteld bij Hi, hij wilde er ook een :P

Weten jullie hoe lang dat zou kunnen duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Powerkiwi schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 18:43:
M'n vader heeft er woensdag een besteld bij Hi, hij wilde er ook een :P

Weten jullie hoe lang dat zou kunnen duren?
Er zijn verschillende posts geweest waarin stond dat nieuwe bestellingen door Hi in januari zullen worden geleverd. However, Hi claimt momenteel 6 verschillende dingen, afhankelijk van wie je wanneer aan de lijn krijgt. Ik zou er dus vooral vanuit gaan dat het zeer lang duurt (3 maanden ofzo) en dat je tenminste 10 keer tegenstrijdige informatie krijgt van medewerkers die elkaar voor rotte vis uitmaken maar het zelf ook bij het verkeerde eind hebben. Good luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
FunFair schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 18:25:
[...]

omdat het niet 2-3 weken is... het is vanaf morgen al 2 maanden voor mij...
zoals ik al zovaak gezegd heb, dat is oneerlijk tellen... Je moet tellen vanaf de eerste dag dat ze uitleverde of zouden uitleveren, niet vanaf de eerste dag dat je bestelde gezien je al een maand eerder kon bestellen als dat ze ook maar zouden kunnen komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnyAMS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-09 22:25
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 18:12:
Niemand iets van typhone gehoord dus... 8)7 haha
Vanmiddag nog even gebeld met typhone rond 16 uur.
Of ze al DHD binnen hadden gekregen.
De meneer aan de telefoon melde dat er nog niks binnen was gekomen, probeer om 17 uur nog eens te bellen melde hij.
Dat 17 uur nog een keer bellen niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
darkpluisje schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 19:18:
[...]

zoals ik al zovaak gezegd heb, dat is oneerlijk tellen... Je moet tellen vanaf de eerste dag dat ze uitleverde of zouden uitleveren, niet vanaf de eerste dag dat je bestelde gezien je al een maand eerder kon bestellen als dat ze ook maar zouden kunnen komen
Rare logica van je.

Dus als ik niet een maand van te voren preorder, en wacht. maar op de datum zelf dat hij uitkom bestel, en daardoor 2 maanden moet wachten (omdat er zoveel preorders zijn dat er een maand wachttijd bij mij bijkomt) geld het wel als ''officieel wachten''? Wat een onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-08 14:21

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Tja, klagen dat je 2 maand moet wachten terwijl het nog een maand duurt voordat de telefoon officieel uit is is natuurlijk wel wat raar...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
MrVegeta schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 19:31:
Tja, klagen dat je 2 maand moet wachten terwijl het nog een maand duurt voordat de telefoon officieel uit is is natuurlijk wel wat raar...
Lees me verhaal hierboven eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Joh.

Als je een preorder hebt staan 1 maand voordat die uitkomt en je moet één week wachten wanneer die uit is, wacht je dan 1 week of 5 weken? :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
StormingSoul schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 19:22:
[...]

Rare logica van je.

Dus als ik niet een maand van te voren preorder, en wacht. maar op de datum zelf dat hij uitkom bestel, en daardoor 2 maanden moet wachten (omdat er zoveel preorders zijn dat er een maand wachttijd bij mij bijkomt) geld het wel als ''officieel wachten''? Wat een onzin
Je snapt me niet, je moet tellen vanaf de dag dat hij beschikbaar was, als je daarvoor besteld hebt moet je dus niet meetellen... Anders kan ik ook wel zeggen dati k nu een Iphone 5 wil bestellen en straks klagen als ik 1.5 jaar heb moeten wachten ofzo..
Iemand die op de eerste dag van uitgaven besteld wacht dus even lang als iemand die hem een maand eerder besteld heeft..

[ Voor 8% gewijzigd door darkpluisje op 19-11-2010 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Ik ben al 2 maanden aan het wachten, omdat ik op het moment van pre-orderen de optie had om een telefoon te bestellen. Als ik een ander toestel had besteld had ik er al 2 maanden mee kunnen spelen.

Ik wacht dus al 2 maanden op een nieuw toestel en ik ging er mee akkoord dat ik 2 weken moest wachten op de DHD. Wat dat betreft wacht ik dus al 1,5 maand op de DHD, maar alsnog al 2 maanden op een nieuw toestel dankzij de slechte voorlichting van HTC en Hi.

[ Voor 5% gewijzigd door FunFair op 19-11-2010 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyman20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-03-2022
TNT gekregen van GSMWEB~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 18:01:
Krijg net mail van Belnu.nl dat mijn bestelling verzonden is. Ik heb 25 september besteld!! Nou maar hopen dat ie morgen afgeleverd wordt.
Das mooi! Ja ik heb em op 30 september besteld bij belnu.. dus dat word misschien dan volgende week. En nu nog hopen dat die bluray van avatar en die headphones van jabra er ook bij zitten! =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 09:10

Wok

Dakloos...

Zou het dan eindelijk? Ik heb 28-9 besteld, dus wellicht dan ik volgende ook mijn DHD in ontvangst kan nemen...

(volgende keer geen derde partij meer voor mij in ieder geval...)

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
nou die tweet zegt dus geen reet van aanbiedingvanhi richting mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dus 3 mensen bij hi aan de telefoon gehad en deze melde dat er in januari pas een levering komt.. dus dat er niemand nu een levering krijgt.. ik weet niet of t waar is, aangezien ze van alles vertellen, maar aangezien 3 mensen dit gezegd hebben, ga ik er wel vanuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
the boiler schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 21:27:
De tweet van AanbiedingvanHi is desalniettemin nogsteeds het meest accuraat geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jinx
  • Laatst online: 09-09 17:18

L_Jinx

Oh, the humanity of it all

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 21:31:
ik heb dus 3 mensen bij hi aan de telefoon gehad en deze melde dat er in januari pas een levering komt.. dus dat er niemand nu een levering krijgt.. ik weet niet of t waar is, aangezien ze van alles vertellen, maar aangezien 3 mensen dit gezegd hebben, ga ik er wel vanuit.
Ik zou daar toch niet zonder meer vanuit gaan. Ik heb over mijn order 10 mensen aan de lijn gehad die zeiden dat de order geplaatst was en dat ik gewoon even moest wachten. Toen kwam nummer 11 en die zag dat er helemaal geen echte order geplaatst was.
Kan me goed voorstellen dat alle nieuwe orders tot volgend jaar moeten wachten en dat ze nu eerst de hele berg backorders gaan weg werken. Waarschijnlijk valt het aantal telefoons per batch veel lager uit dan ze gedacht hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
weet iemand of GLS ook op zaterdag bezorgd?

edit: volgens mij heb ik het antwoord al gevonden op andere sites :-( helaas dus wachten tot maandag op m'n DHD

[ Voor 57% gewijzigd door Donny op 19-11-2010 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice :) wanneer heb je hem besteld?

Ik heb op 10 nov besteld.. ben benieuwd of t-mobile m'n nummerportering goed gaat keuren aangezien ze de opzegtermijn hebben verkort :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-09 15:37
T homass schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:56:
Nogmaals een boos mailtje naar belsimpel gestuurd. Als het blijkt dat ik weer 2 weken moet wachten, dan ga ik toch maar ergens anders zoeken naar de DHD. Ik word na bijna 2 maanden toch langzaam gek van het wachten 8)7
Had jij al wat gehoord op je boze email? Ik ben het wachten meer dan zat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:29
Donny87 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 21:58:
weet iemand of GLS ook op zaterdag bezorgd?

edit: volgens mij heb ik het antwoord al gevonden op andere sites :-( helaas dus wachten tot maandag op m'n DHD
Niet? Balen. CHK is inderdaad niet de postcode.
Nu: Laatste handeling: Aankomst 06:35

Edit: lol, GLS depot 6000 gebeld, blijkt in Stein te zijn, 15 min van hier. "Met GLS, wij zijn gesloten."
Damn, dus wordt maandag :+

[ Voor 16% gewijzigd door PCJR op 20-11-2010 11:06 ]

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Kooporder status van hi plat?
The page must be viewed over a secure channel
The page you are trying to access is secured with Secure Sockets Layer (SSL).
--------------------------------------------------------------------------------

Please try the following:

•Type https:// at the beginning of the address you are attempting to reach and press ENTER.
HTTP Error 403.4 - Forbidden: SSL is required to view this resource.
Internet Information Services (IIS)

--------------------------------------------------------------------------------

Technical Information (for support personnel)

•Go to Microsoft Product Support Services and perform a title search for the words HTTP and 403.
•Open IIS Help, which is accessible in IIS Manager (inetmgr), and search for topics titled About Security, Secure Sockets Layer (SSL), and About Custom Error Messages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunFair schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 10:28:

[...]
Haha dat is balen 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2010 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jinx

L_Jinx

Na uren in spanning wachten op de postbode was daar dan toch de teleurstelling. Het was te mooi om waar te zijn.
Het pakketje bevat namelijk alleen de sim-kaart. :( :( :(

Net gebeld en de eerste levering bij Hi! is pas in december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
the boiler schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 21:27:
en jij denkt dat ze op twitter wel zo laat en wel in het weekend werken...

Het zijn nog altijd mensen die moeten reageren he, geen robots..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunFair schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 10:28:

[...]
Mja, was gisteren ook al in periodes zo. Gewoon blijven proberen op een later moment. Volgens mij probeert hi gewoon zo ondoorzichtig en onbereikbaar mogelijk te zijn, en is dit de volgende stap in het offensief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:34

Metian

Snert is vies

Ik had even één kleine vraag, weet er iemand hier de levertijden van KPN voor de DHD ?. En de wat de mobiel kost in combinatie met verlenging van abonnement ?. ( 260min + Surf+Web Extra ). Heb gezocht, maar kan nergens dat prijs vinden.

Want ik wil hem even vergelijken met PDAshop/Smartphoneshop welke goedkoper is, aangezien de laatst genoemde winkels de status als 'tijdelijk uitverkocht' hebben staan.

[ Voor 6% gewijzigd door Metian op 20-11-2010 13:27 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij verlenging ben je duurder uit, je kunt beter compleet nieuw abbonement afsluiten, enige nadeel dan behoudt je nummer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:34

Metian

Snert is vies

Ja. Dat is een nadeel die ik liever wil vermijden, gezien me 06-nummer gewoon super is en ik hem ondertussen al jaren heb.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-09 13:43
L_Jinx schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 12:44:
Na uren in spanning wachten op de postbode was daar dan toch de teleurstelling. Het was te mooi om waar te zijn.
Het pakketje bevat namelijk alleen de sim-kaart. :( :( :(

Net gebeld en de eerste levering bij Hi! is pas in december.
Nou ja zeg, ik heb bij hi gevraagd voordat ik ging anuleren of dat mogelijk was, dat ze me alleen de simkaart stuurden.. Maar nee, dat kon toch echt niet hoor! Die konden ze me alleen tegelijk met de telefoon versturen.. Nou lekker dan, had me een hoop geld kunnen besparen als ze dat gewoon wel gedaan hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metian schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 13:40:
Ja. Dat is een nadeel die ik liever wil vermijden, gezien me 06-nummer gewoon super is en ik hem ondertussen al jaren heb.
Dan is enige optie of een andere provider dan KPN nemen en dan geld nummer behoudt wel, of je gewoon laten naaien door KPN en een dure verlenging nemen waar je voor toetsel nog bij moet betalen, terwijl bij nieuw abbonement alleen hooguit bij aansluitkosten blijft.

Overigens ik heb mijn oude nummer nu op een prepaid kaartje staan.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Metian schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 13:40:
Met verlengen via pdashop/studentmobiel heb je vaak dat je die korting wel hebt maar je abbo nummer kan houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 13:50:
[...]

Met verlengen via pdashop/studentmobiel heb je vaak dat je die korting wel hebt maar je abbo nummer kan houden..
Nee bij verlengen krijg je niet de korting die andere mensen bij nieuw abbonement krijgen, ik heb zelf gezien omdat ik ook eerst graag wou verlengen, maar dan toch een nieuw abbonement genomen heb omdat ik anders flink bij betalen moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieske1988
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-09 12:46
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 13:54:
[...]

Nee bij verlengen krijg je niet de korting die andere mensen bij nieuw abbonement krijgen, ik heb zelf gezien omdat ik ook eerst graag wou verlengen, maar dan toch een nieuw abbonement genomen heb omdat ik anders flink bij betalen moest.
ik blijf het raar vinden dat er meer betaald moet worden voor verlenging. En dat je al 2 jaar klant bent en gewoon je rekeningen hebt betaald is dat niks waard dan? niet echt goede service denk ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt het ook raar, maar bestaande klanten kunnen ook gewoon gebruik maken van aanbiedingen met een nieuwe abbonement, alleen nadeel is dat je dan niet je nummer kunt behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:37
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 14:07:
Ik vindt het ook raar, maar bestaande klanten kunnen ook gewoon gebruik maken van aanbiedingen met een nieuwe abbonement, alleen nadeel is dat je dan niet je nummer kunt behouden.
Kunt net zo goed voor paar dagen overstappen op pre-paid van andere provider, en dan weer bij je oude abonnement provider nieuw abonnement afsluiten =) Been there done that ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
[...]

Tot nu toe heb ik iedereen in dit topic gehoord dat ze bij studentmobiel oid bestellen omdat ze daar wel de korting krijgen die ze bij bijv Hi zelf niet krijgen, mij incluus. Ipv 170 bijbetalen was het nu 10..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 14:09:
[...]

Kunt net zo goed voor paar dagen overstappen op pre-paid van andere provider, en dan weer bij je oude abonnement provider nieuw abonnement afsluiten =) Been there done that ;)
Ik heb ze gewoon langs elkaar af laten lopen, mijn oude abbonement had nog 2 weken te gaan en ik wou die HTC Desire HD en had geen zin om 2 weken te wachten omdat ik zag dat er een behoorlijke run op die HTC Desire HD's was.

Dus oude abbonement is al afgelopen, maar ik heb straks aan einde van maand de rekening van nieuwe en oude abbonement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
darkpluisje schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 12:54:
[...]

en jij denkt dat ze op twitter wel zo laat en wel in het weekend werken...

Het zijn nog altijd mensen die moeten reageren he, geen robots..
nee ik denk niet dat ze zo laat en in het weekend reageren mijn tweet was donderdag ochtend getweet en geretweed op vrijdagochtend dus nee ik denk dat niet.
ze hebben daarop smiddags gereageerd alleen zegt die tweet geen bal of zoals ik het noem geen reet.
Ik schoot er niks mee op met die tweet terwijl anderen duidelijke tweets krijgen van je zit bij de batch.

Voordat je op iemand reageerd zou het wel fijn zijn dat je even leest waar ze het over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk!! Ik had mijn DHD op 5 november besteld en kreeg gisteravond een mail van GSMWEB (via Telfort) met tracking number etc. Hopelijk komt hij vandaag aan ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb net even Studentmobiel gemaild met de vraag of 2 a 3 weken wachten nog realistisch is, heb niet zoveel zin om tot januari te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Ben ik ook wel benieuwd naar, hoewel ik me af vraag of je een oprecht antwoord krijgt... Ze zullen je zo lang mogelijk als klant willen aanhouden, dus ze zullen alles zeggen..

Mij werd ook echt op het hart gedrukt dat ik mijn mobiel zou hebben voor sinterklaas.. maar vraag het me af.. Ben dalijk nog eerder het huis uit als dat ik da ding heb -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieske1988
ik ben jaloers, op 7 november bij studentmobiel besteld en nog niks gehoord -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbino
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 22:27
Net nog even met Hi getelefoneerd.

Volgens de medewerker van Hi die ik sprak wordt mijn DHD geleverd op 29 november.
Ik heb hem besteld op 24 oktober.
Nu maar hopen dat het ook daadwerkelijk gebeurd want ik heb een beetje zo'n 'Gran Turismo 5 gevoel' bij Hi inmiddels. Ik heb al meermaals met het klantenservice-stel getelefoneerd en steeds wordt de uitlevering uitgesteld.
De reden dat de nieuw binnenkomende DHD orders pas in januari worden uitgeleverd is volgens de ontzettende grote vraag naar de DHD, zoals de jongeman mij vertelde. Tevens zei hij dat de introductie van de DHD bij Hi steeds uitblijft. (Iets wat hypocriet zou zijn DHD wél op 29 november geleverd zou krijgen)

Goed, nog even doorbijten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
tieske1988 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 15:36:
ik ben jaloers, op 7 november bij studentmobiel besteld en nog niks gehoord -.-
Ik heb ook niks gehoord maar ben er zelf achter aan gaan bellen met het smoesje dat het op de site stond als beschikbaar (terwijl ik wist dat dat door het automatische systeem kwam)... ow en mijn bestelling is gedaan op 1 november..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elbino schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 15:42:

Volgens de medewerker van Hi die ik sprak wordt mijn DHD geleverd op 29 november.
Nu maar hopen dat het ook daadwerkelijk gebeurd want ik heb een beetje zo'n 'Gran Turismo 5 gevoel' bij Hi inmiddels. Ik heb al meermaals met het klantenservice-stel getelefoneerd en steeds wordt de uitlevering uitgesteld.
De reden dat de nieuw binnenkomende DHD orders pas in januari worden uitgeleverd is volgens de ontzettende grote vraag naar de DHD, zoals de jongeman mij vertelde. Tevens zei hij dat de introductie van de DHD bij Hi steeds uitblijft. (Iets wat hypocriet zou zijn DHD wél op 29 november geleverd zou krijgen)

Op 21-10 besteld.. Vandaag ging de bel.. Pakketje voor mij. Ik HELEMAAL blij natuurlijk. Komt die postbode met een envelop:/ Zit daar wel mn Hi abo in maar geen toestel:/ Zit een brief bij van KPN voor de handleiding van het toestel raadpleeg dit en dat. Zeer vreemd:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
haha ik lees dit als ik op verlengen druk
Het is op dit moment nog niet mogelijk om je contract te verlengen, omdat je huidige contract nog loopt.
Na 20 november 2012 kan je je contract verlengen op Hi.nl. Je kunt dan een nieuwe telefoon uitzoeken in de online shop.
Schrok me rot lol.. 2012... betekent dus wel dat ze m'n verlenging eindelijk in gang hebben gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is telfort gestopt met uitleveren? ik heb al een tijdje niks meer gehoord van mensen die hem binnen hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telefoon onverwachts gisteren gekregen ! Besteld op 13 november bij Vodafone online . Helemaal super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerst kon ik de bestellingstatus niet meer checken op hi.nl, nu kan ik niet eens meer inloggen.... meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begint typhone mij te negeren? Haha. 2 Mailtjes gestuurd in laatste 3 dagen, nog geen antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 17:57:
eerst kon ik de bestellingstatus niet meer checken op hi.nl, nu kan ik niet eens meer inloggen.... meer mensen met dit probleem?
Lukt mij wel om in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyman20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-03-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 23:59:
[...]

nice :) wanneer heb je hem besteld?

Ik heb op 10 nov besteld.. ben benieuwd of t-mobile m'n nummerportering goed gaat keuren aangezien ze de opzegtermijn hebben verkort :?
3 NOV!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 17:11:
Is telfort gestopt met uitleveren? ik heb al een tijdje niks meer gehoord van mensen die hem binnen hadden.
Volgens de laatste orderstatus krijgen ze (in de week van) 22 november weer binnen. Ik vraag mij alleen af hoeveel mensen DAADWERKELIJK een toestel hebben mogen ONTVANGEN, en hoeveel het er aankomende week zullen zijn. Het enige wat ik weet is dat Telfort op volgorde van bestelling uitlevert.

Een twitter naar @Telfort levert mij (tot op heden) geen extra info op helaas. :(

[ Voor 18% gewijzigd door Cybergamer op 20-11-2010 18:25 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 21:34
Het ergste is dat je bij Telfort de bestelling op geen mogelijke manier kan annuleren.
Je moet dus gewoon wachten totdat ze uitleveren.
Wel begin ik sterk het vermoeden te krijgen dat er leveringsproblemen zijn doordat HTC bepaalde problemen aan de DHD wil verhelpen.
Op zich natuurlijk een fijne gedachte een goed toestel te krijgen, maar balen dat het allemaal zo lang duurt.
Het zijn toch bijna 2 maanden dat ik aan het wachten ben op het geweldige toestel.
Mijn status is ook naar komende week aangepast.
Daarentegen vindt ik het ronduit kl.t. voor diegenen die bij Hi hebben besteld, die schieten toch werkelijk op alle mogelijke punten tekort qua levering.
Dit is niet te compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbino
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 22:27
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 16:35:
[...]

Op 21-10 besteld.. Vandaag ging de bel.. Pakketje voor mij. Ik HELEMAAL blij natuurlijk. Komt die postbode met een envelop:/ Zit daar wel mn Hi abo in maar geen toestel:/ Zit een brief bij van KPN voor de handleiding van het toestel raadpleeg dit en dat. Zeer vreemd:S
Als het goed is heb ik daar geen last van. Heb het toestel gekozen bij de verlenging van m'n huidige abo.
Mocht het wel zo zijn word ik woest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:41
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 13:34:
Bij verlenging ben je duurder uit, je kunt beter compleet nieuw abbonement afsluiten, enige nadeel dan behoudt je nummer niet.
[...]

Nee bij verlengen krijg je niet de korting die andere mensen bij nieuw abonnement krijgen, ik heb zelf gezien omdat ik ook eerst graag wou verlengen, maar dan toch een nieuw abonnement genomen heb omdat ik anders flink bij betalen moest.
Onzin |:( , ligt puur aan je klantwaarde en hoever 'je doordramt'.

Heb hier twee abbos afgesloten met verlenging, beide HTC DHD.
#1: KPN €20,- + €3,75* per maand -> gratis @ 2jaar.
#2: Hi €22,50 + €3,75* per maand -> €19.95 bijbetalen.
*internet extra snel.

Zie jij die prijzen ergens voor nieuwe abonnees? Nee.
Nummer 2 heeft trouwens een erg lage klantwaarde omdat bij dat nummer bijna nooit over de bundel wordt gebeld en 2jaar lang een abo van 22,50 heb gehad. Echter na 'dreigen' op te stappen wordt je doorverbonden naar de afdeling opzeggingen, die hebben toestemming om een veel beter aanbod te doen.
Metian schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 13:27:
Ik had even één kleine vraag, weet er iemand hier de levertijden van KPN voor de DHD ?. En de wat de mobiel kost in combinatie met verlenging van abonnement ?. ( 260min + Surf+Web Extra ). Heb gezocht, maar kan nergens dat prijs vinden.

Want ik wil hem even vergelijken met PDAshop/Smartphoneshop welke goedkoper is, aangezien de laatst genoemde winkels de status als 'tijdelijk uitverkocht' hebben staan.
@Metian, slimste is om KPN te bellen met verlengingen (1200 -> 1 -> 5 -> 1), vertel dat je een beter aanbod hebt gezien bij de concurrent en graag een tegenbod wilt ontvangen, wanneer ze met niets boeiends komen vraag je of je doorverbonden mag worden met opzeggen.
Hier nog een keer het hele verhaaltje dat ergens anders een beter aanbod is, voor nieuwe klanten.
Vertel idd. dat je altijd je rekeningen betaald etc.
Je zal waarschijnlijk dan een veel mooier aanbod krijgen.

O en als je goedkoper internet wilt, (3,75 per maand) kan je ook kosteloos naar Hi overgaan.
Als je óók nog student bent, krijg je 20% korting bovenop je online(telefonische) korting per maand.
Je verliest dan wel de mogelijkheid om per maand je abbo naar boven of beneden te zetten zonder kosten (alleen KPN).

Ik laat me al 6jaar lang standaard doorverbinden naar de '2de lijn' voor verlengen.
De studentjes die bij standaard support zitten mogen niet afwijken van het lijstje met toestel prijzen-abbokosten.

Mocht je nou alleen bij een duurder abo het toestel gratis krijgen, neem dat dan. (Bij KPN dan)
Bij KPN kan je na een maand al je abo verlagen, bijvoorbeeld; je wilt een 30€/m abbo maar krijgt hem gratis bij 45€/m. Kan je wel bijbetalen bij dat 30€ abo, echter kan je ook die 'kosten' omzetten in belminuten door éénmalig meer te betalen en een maand later een stap terug te doen.

Nieuwe abonnees mogen na 3maanden een lager of hoger abo kiezen, verlengers na 1maand.

[ Voor 81% gewijzigd door Source90 op 20-11-2010 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xaho
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-06 22:03
Elbino schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 15:42:

De DHD levertijden bij Hi, ook wel bekend als het "Gran Turismo 5 gevoel", helemaal met je eens. :D
Haha, dan zal ik mijn verhaal ook maar eens doen...

Vroegah... toen amerika nog een blanke president had... oh nee zo ver geleden nou ook weer niet...

Goed, even serieus.
Heb dus 6-10-2010 Hi gebeld over de mogelijkheden wat de DHD betreft, leuk abonnementje bij gekozen met internet enzo... ok prima is waarschijnlijk de 22ste leverbaar (22-10-2010), leek mij redelijk, dus ik ben akkoord gegaan.

De 22ste dacht ik weet je wat, ik bel even voor wat info... bleek dus dat het toestel later geleverd zou worden omdat ik er niet bij zat bij de lading... ok prima, wat is de volgende datum? Dat was dan de eerste maandag van november.

De 1ste maandag heb ik maar rustig afgewacht, dinsdag dacht ik: laat ik weer eens bellen! Oh wat een verassing, hij zat er weer niet bij... volgende week dan maar, misschien dat hij er dan bij zit meneer...
Volgende week donderdag had ik maar weer gebeld ook toen weer de melding oeh moeilijk zus moeilijk zo conclusie weer niets.

Afgelopen week werd ik door hun gebeld! Ik denk, wat krijgen we nou? :P
Bleek dus dat i.v.m. de lange levertijd ze maar eens zouden bellen, even zitten babbelen en weer de info dat het eind november zou zijn...

Ben toen uit wanhoop maar langs 2 Hi winkels geweest, 1 in Eindhoven en 1 in Breda, ook daar hadden ze er geen... :(

Ik wacht nog steeds op de glorieuze dag dat mijn bestelstatus veranderd en dat ik een pakketje binnen krijg terwijl er al 3 man om me heen dat ding elke dag in mn gezicht zitten te wrijven zo ongeveer :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paranoized
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-02-2022
Na woensdag een mailtje te krijgen van bol.com met de melding dat de levering van mijn DHD uitgesteld zou worden tot een niet nader te bepalen datum, toch maar besloten om een andere koers te varen... Direct geannuleerd op bol.com, en even gezocht op de belgische 2dehands markt. Er waren welgeteld 2 aanbieding, en 1 van de 2 toestellen is sinds donderdagavond in mijn bezit.

Ik kan alvast verklappen dat het absoluut zijn wachten waard is :-D wat een toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jinx

L_Jinx

Elbino schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 20:15:
[...]

Als het goed is heb ik daar geen last van. Heb het toestel gekozen bij de verlenging van m'n huidige abo.
Mocht het wel zo zijn word ik woest :(
Bereid je maar vast voor. Ik heb ook de DHD gekozen bij verlenging en toch stond vanmiddag de postbode op de stoep met alleen een sim-kaart terwijl volgens de mail alles opgestuurd zou zijn.
Gelukkig blijkt in het systeem van Hi! de order nog wel open te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas, gisteren geen pakket mogen ontvangen :(. De status van mijn pakket is veranderd naar "In Distributie".
Hopelijk komt hij morgen wel binnen :D. Besteld op 5 november bij Telfort via GSMWEB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieske1988
L_Jinx schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 22:44:
[...]

Bereid je maar vast voor. Ik heb ook de DHD gekozen bij verlenging en toch stond vanmiddag de postbode op de stoep met alleen een sim-kaart terwijl volgens de mail alles opgestuurd zou zijn.
Gelukkig blijkt in het systeem van Hi! de order nog wel open te staan.
krijg je een nieuwe sim-kaart als je verlengt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwanten
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 19:08

kwanten

Is goed bezig!!

Gisteren bij de Hi winkel in Eindhoven binnen gelopen waar ze tot mijn verbazing er nog gewoon 1 hadden liggen. Had op 11 november bij Hi via internet besteld maar heb die laten annuleren. Medewerker zei dat hij er gisteren 2 had binnengekregen.

© kwanten 2001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Dat status systeem op hi.nl ligt nogsteeds plat.... ik wil weten of mijn status is veranderd, omdat ik nu officieel mag verlengen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwanten schreef op zondag 21 november 2010 @ 12:43:
Gisteren bij de Hi winkel in Eindhoven binnen gelopen waar ze tot mijn verbazing er nog gewoon 1 hadden liggen. Had op 11 november bij Hi via internet besteld maar heb die laten annuleren. Medewerker zei dat hij er gisteren 2 had binnengekregen.
WTF, dus hi heeft klanten die in sept/okt/nov hebben besteld en nog niets hebben gekregen en legt gewoon toestellen in de winkel? Wat is dat voor asociaal beleid?
Pagina: 1 ... 43 ... 58 Laatste