Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielvdMark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 15:34
Bij mijn orderstatus bij Smartphoneshop staat de melding " je bestelling wordt ingepakt
zou het dan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVL
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 31-07 15:02
paulus_01 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 20:04:
[...]

Vaag, ik heb vanmiddag gebeld en werd me, net als afgelopen vrijdag trouwens, verteld dat het nog 6 weken zou duren voordat ze de dhd konder leveren....heb je speciaal nr gebeld of zo?
Gewoon via de 1200 Klantenservice lijn, heb al een paar keer eerder gebeld, met name ook vorige week vrijdag, toen werd me verteld dat het toestel binnen 6 weken word geleverd, meneer noemde het wel een "Ruime schatting" hij verwacht het toestel wel eerder geleverd te hebben maar kon me geen garantie geven.
Vandaag vertelde mevrouw aan de telefoon dat ik de levering binnen 2 weken thuis kan verwachten,
Ik heb de telefoon vorige week telefonisch besteld, dus ik kan hem volgende week verwachten vertelde ze me.

Ben benieuwd B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBARDmaN
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 07:29

DaBARDmaN

- slide -

@JapieTalent bedankt voor de extra uitleg.

Zelf ook met Hi gebeld van het weekend. Kwam niet bij de prijzen van Belsimpel, zaten daar nog bijna 50 Euro boven. Dit ook aangegeven en direct daarna bij Belsimpel mijn DHD besteld.
Gaven helaas vanochtend aan de telefoon nog 3 weken aan, maar nu volgende week, dus ben benieuwd.

Toch net Sinterklaas dit 8) _/-\o_

| Dell XPS M1710 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie360
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-03-2024
Damn, dan gaat het dus sowieso deze week worden dat de toestellen in de winkels liggen YES!

Hier overigens een comparison video tussen de Desire HD en de HD7
http://www.engadget.com/2...attle-of-the-4-3-inchers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 17:24
----------------------------------------------------------------
INPAKBEVESTIGING Order nr #######

Beste heer ######,

Je bestelling is zojuist ingepakt. Vanavond rond 22:30 uur wordt je bestelling verzonden en ontvang je een verzendbevestiging.

CONTACT OPNEMEN
Voor vragen kun je contact opnemen met de Smartphoneshop.nl klantenservice:
http://www.smartphoneshop.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

Smartphoneshop.nl
Oudedijk 94
3061 AM Rotterdam
Tel: (+31) (0)10 2170276
Fax: (+31) (0)10 2125351

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielvdMark
Zelfde melding hier! wat een meevaller:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizzaMan79
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 23:22
Ik krijg ook net een update sms'je van Coolblue dat hij op voorraad is op pdashop.nl, jammer dat ik hem al elders besteld heb, maar goed dit is natuurlijk wel de batch met kinderziektes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
PizzaMan79 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 21:56:
Ik krijg ook net een update sms'je van Coolblue dat hij op voorraad is op pdashop.nl, jammer dat ik hem al elders besteld heb, maar goed dit is natuurlijk wel de batch met kinderziektes...
En waar baseer je deze kennis op? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02:03
DaBARDmaN schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 21:07:
@JapieTalent bedankt voor de extra uitleg.

Zelf ook met Hi gebeld van het weekend. Kwam niet bij de prijzen van Belsimpel, zaten daar nog bijna 50 Euro boven. Dit ook aangegeven en direct daarna bij Belsimpel mijn DHD besteld.
Gaven helaas vanochtend aan de telefoon nog 3 weken aan, maar nu volgende week, dus ben benieuwd.

Toch net Sinterklaas dit 8) _/-\o_
Geen probleem uiteraard.

Ik hoor nu toch echt van meerdere sites goede berichten, dus er zal toch wel iets van waar zijn.
Voor mij zou het ideaal zijn als Hi Enschede er 1 apart zou kunnen leggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twiekerdetwiek
  • Laatst online: 02-07-2024
PDASHOP gaat leveren, althans ze zijn aan het inpakken _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Twiekerdetwiek op 18-10-2010 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Coolblue op Twitter (14 minuten geleden, dus te laat)
CoolblueNL De HTC Desire HD is op voorraad. Je hebt nog 5 minuten om ‘m te bestellen én morgen nog in huis te hebben. http://coolb.lu/dfAhNn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Zojuist een sms en mail gehad van Coolblue, m'n DHD gaat nog voor middernacht de deur uit :D omg omg omg gief!

[ Voor 9% gewijzigd door M-Opensource op 18-10-2010 22:12 ]

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamiev90
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05:11
Fijn voor alle mensen die daar besteld hebben! blijkbaar hebben ze dus meer binnen dan dat er gepreorderd was waardoor er nu dus nog een voorraad is..

Ik hoop dat belsimpel ook snel gaat leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizzaMan79
JeroenC87 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:03:
[...]
En waar baseer je deze kennis op? 8)7
Tsja dat gaat zo: ik hoor de commando van Command&Conquer 1 zeggen "i've got a present for ya". Aangezien ik dit heb ingesteld als sms-geluid weet ik dan dat ik een sms'je heb. Ik pak mijn Touch HD en klik op de sms tab. Daar zie ik een sms'je van Coolblue, wat me, zoals verzocht, informeert dat de DHD op voorraad is. Er staat "De HTC Desire is op voorraad! Kijk voor meer info op pdashop.nl" Op dit sms'je baseer ik dat ik dit sms'je heb gekregen. Ik baseer de kennis dat ik dat smsje heb gekregen dus op het feit dat ik dat smsje heb gekregen 8)7

Serieus wat snap je niet aan "ik heb een update sms'je gekregen"? Je kunt dat gewoon aanvragen op die site. Maar nu niet meer omdat hij nu niet meer op pre-order maar op voorraad staat.

[ Voor 4% gewijzigd door PizzaMan79 op 18-10-2010 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie360
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-03-2024
PizzaMan79 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:42:
[...]

Tsja dat gaat zo: ik hoor de commando van Command&Conquer 1 zeggen "i've got a present for ya". Aangezien ik dit heb ingesteld als sms-geluid weet ik dan dat ik een sms'je heb. Ik pak mijn Touch HD en klik op de sms tab. Daar zie ik een sms'je van Coolblue, wat me, zoals verzocht, informeert dat de DHD op voorraad is. Er staat "De HTC Desire is op voorraad! Kijk voor meer info op pdashop.nl" Op dit sms'je baseer ik dat ik dit sms'je heb gekregen. Ik baseer de kennis dat ik dat smsje heb gekregen dus op het feit dat ik dat smsje heb gekregen 8)7

Serieus wat snap je niet aan "ik heb een update sms'je gekregen"? Je kunt dat gewoon aanvragen op die site. Maar nu niet meer omdat hij nu niet meer op pre-order maar op voorraad staat.
Waarschijnlijk doelt hij op de opmerking van wat betreft de 'batch met kinderziektes'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
Tommie360 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:46:
[...]

Waarschijnlijk doelt hij op de opmerking van wat betreft de 'batch met kinderziektes'.
Daar doelde ik inderdaad op... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 21:36
Als t goed is heeft VF een speciale lading. Bij HTC kunnen ze aan het imei/SN zien dat het om een VF DHD versie gaat. DUS alle andere shops kunnen best een andere batch hebben zonder de kinderziektes... Zucht...

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02-2021
Na dit mailtje _/-\o_
Beste meneer Eggens,

Ik heb u vandaag gemaild over dat de HTC Desire HD levering is uitgesteld tot 27 oktober. Deze bleek toch eerder leverbaar staat nu gepland voor leverdatum 20 oktober 2010. Dus wanneer u vanavond of morgen een order bij ons plaats, kunnen wij aanstaande woensdag leveren.

Ik wil u er wel op attenderen dat de voorraad beperkt zal zijn, dus wees er op tijd bij als u het toestel bij ons wil bestellen.
Direct een bestelling geplaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_professor
  • Laatst online: 21-10-2020
Heb ook 2 weken geleden de DHD bij Coolblue pre-ordered. Staat nu bij mijn orderstatus: "Je wordt gebeld voor een afleverafspraak". Ik neem aan dat de mensen die nu al een inpakbevestiging hebben ontvangen van Coolblue het toestel zonder abbo hebben genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micr0mega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 08:07
Vanmiddag nog even gebeld met Studentmobiel, omdat ik al 3 weken niks van mijn overstap naar Vodafone (met nummerbehoud) heb gehoord. Kreeg te horen dat het contract nog niet aangevraagd was omdat ze de toestellen nog niet op voorraad hadden, dit schijnt te moeten. Ik dus aangegeven dat ik er wel van uit ging dat ik gebruik maak van de aanbieding waarvoor ik getekend heb en niet van een van de huidige acties op hun site. Het werd mij verzekerd dat dit het geval was, zoals het hoort dus.
Nu is het dus even afwachten, ze verwachten de levering begin volgende week. Dan zou ik via email een update van ze krijgen. *crosses fingers*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:40

Ch3cker

Testlab Teamlead
berry eggens schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 23:21:
Na dit mailtje _/-\o_

[...]

Direct een bestelling geplaats
Waar precies.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
the_professor schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 23:23:
Heb ook 2 weken geleden de DHD bij Coolblue pre-ordered. Staat nu bij mijn orderstatus: "Je wordt gebeld voor een afleverafspraak". Ik neem aan dat de mensen die nu al een inpakbevestiging hebben ontvangen van Coolblue het toestel zonder abbo hebben genomen.
Ik in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizzaMan79
JeroenC87 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:49:
[...]
Daar doelde ik inderdaad op... ;)
Ah, dat lijkt me nog vanzelfsprekender. Dat deze batch problemen heeft, waarschijnlijk met de lichtsensor en bij minder mensen ook met de vibratie heb ik ook maar van horen zeggen.

Dat bij de volgende batch deze problemen verholpen zijn kan ik natuurlijk alleen maar hopen aangezien daar mijn DHD tussen zit ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• logray
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 12:20

logray

Winning is not everything.

Ik heb ook de SMS + email updates van smartphoneshop gehad. Los toestel besteld daar, vrijwel direct op de dag dat hij was aangekondigd.

Verzendbevestiging inmiddels ook binnen (track en trace geeft aan dat TNT hem al heeft liggen)
morgen wordt hij bezorgd dus, yahoo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
PizzaMan79 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 23:26:
[...]

Ah, dat lijkt me nog vanzelfsprekender. Dat deze batch problemen heeft, waarschijnlijk met de lichtsensor en bij minder mensen ook met de vibratie heb ik ook maar van horen zeggen.

Dat bij de volgende batch deze problemen verholpen zijn kan ik natuurlijk alleen maar hopen aangezien daar mijn DHD tussen zit ;-)
Waarom zou er verschil in hardware/software tussen de batchen zitten?
Vodafone geeft aan dat de DHD die zijn uitleveren exact het zelfde is al alle andere, voorzover Vodafone bekend is leveren ook andere providers de DHD niet met eigen software.

Gezien de korte tijd dat tusen de levering van Vodafone (eerste toetsellen vrijdag) en de andere partijen, leveringen dinsdag komt deze toestellen denk ik allemaal uit de zelfde productie batch.

Je ergens aan vanst klampen om de hoop te hebben dat jouw toestel geen problemen heeft lijkt dan ook totaal niet reëel. De tijd die tussen de levering van Vodafone en de andere partijen wordt hoogstens gecreeerd door distributie en/of een voordeel afspraak wat HTC met Vodafone heeft.

Reken er maar op dat alle voor de Nederlandse markte bedoelde toestellen die vorige week en deze week geleverd gaan worden allemaal uit de zelfde productie reeks komen.

Het transport, en daarmee de distributie zijn verantwoordelijke voor de verschillende leverdata.

De toestellen worden bijvoorbeeld in China of Taiwan gemaakt, er kunnen maximaal een x aantal telefoon toestelen mee per vliegtuig naar Nederland. Deze eerste serie is blijkbaar naar Vodafone gegaan, inmiddels is er weer een vliegtuig geland met nieuwe toestellen die breder worden verkocht. Bijvoorbeeld aan de verschillende webshops.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
PizzaMan79 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 23:26:
[...]

Is dat een gave dat je kan zien uit welke batch een telefoon komt..? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Laatst online: 18-09 22:04
eindelijk progressie in de track&trace.
Zending gesorteerd in sorteercentrum
Dat wordt morgen spelen met de DHD!
Hopen dat er snel een fix komt voor de proximity failure, anders zal ik de telefoon vaak in het licht houden haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizzaMan79
Bullet NL schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 23:36:
[...]
Waarom zou er verschil in hardware/software tussen de batchen zitten?
Vodafone geeft aan dat de DHD die zijn uitleveren exact het zelfde is al alle andere, voorzover Vodafone bekend is leveren ook andere providers de DHD niet met eigen software.

Gezien de korte tijd dat tusen de levering van Vodafone (eerste toetsellen vrijdag) en de andere partijen, leveringen dinsdag komt deze toestellen denk ik allemaal uit de zelfde productie batch.

Je ergens aan vanst klampen om de hoop te hebben dat jouw toestel geen problemen heeft lijkt dan ook totaal niet reëel. De tijd die tussen de levering van Vodafone en de andere partijen wordt hoogstens gecreeerd door distributie en/of een voordeel afspraak wat HTC met Vodafone heeft.

Reken er maar op dat alle voor de Nederlandse markte bedoelde toestellen die vorige week en deze week geleverd gaan worden allemaal uit de zelfde productie reeks komen.

Het transport, en daarmee de distributie zijn verantwoordelijke voor de verschillende leverdata.

De toestellen worden bijvoorbeeld in China of Taiwan gemaakt, er kunnen maximaal een x aantal telefoon toestelen mee per vliegtuig naar Nederland. Deze eerste serie is blijkbaar naar Vodafone gegaan, inmiddels is er weer een vliegtuig geland met nieuwe toestellen die breder worden verkocht. Bijvoorbeeld aan de verschillende webshops.
Leveringsbatch is niet hetzelfde als productiebatch. In ieder geval is er nu duidelijk één leveringsbatch in nl en die heeft kinderziektes. Die is overigens niet alleen aan Vodafone geleverd, maar ook bvb aan pdashop.nl dus het zijn vast geen branded phones.

De meeste webshops verwachten de volgende leveringsbatch eind oktober. Of dit ook dezelfde productiebatch is weten we natuurlijk niet. Maar als het dat is en er een hardwareprobleem in een aanzienlijk deel van die telefoons zit, zou het niet zo heel verstandig van htc zijn om ze gewoon te leveren dan wel niet terug te roepen.

En als ik een webshop was zou ik dan eerlijk gezegd ook de hele handel terugsturen of zo mogelijk zelf gaan testen welke er goed zijn. Steeds blijven omruilen kost uiteindelijk de webshops ook veel geld aan administratie en verzendkosten. Ik zou dat de webshop ook niet aanrekenen.

In ieder geval verwacht ik van htc dat ze voor die tijd erachter zijn of het een hardware of software probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

BartOtten schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:30:
Ordernummer: 23305xxxx
HTC Desire HD
Hi Bel & sms student euro 35 2 jaar
Hi Eindeloos online XtraSnel voor � 14,95 p/m

Ben ik nou gek of is het normaal dat Hi in die status de 'normale' prijs van 14,95 weergeeft ipv de actieprijs van 3,75?
Nee hoor je bent niet gek. Zo heet blijkbaar het abonnement dat je hebt afgesloten. Een hi medewerker verzekerde mij dat het gewoon voor 3.75 in het systeem stond, en dat je je nergens zorgen over hoeft te maken.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 17:17
Vanmorgen deze SMS ontvangen: "De HTC Desire HD is op voorraad! Kijk voor meer info op Smartphoneshop.nl of bestel direct via 0102170276".

Dus nu niet meer alleen voor Vodafone maar ook met andere providers te bestellen.

Ik wacht deze week nog op mijn pre-order bij Hi.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-09 08:55

Leviathan23

I am the proof....

RonaldM schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 06:59:
Vanmorgen deze SMS ontvangen: "De HTC Desire HD is op voorraad! Kijk voor meer info op Smartphoneshop.nl of bestel direct via 0102170276".

Dus nu niet meer alleen voor Vodafone maar ook met andere providers te bestellen.

Ik wacht deze week nog op mijn pre-order bij Hi.nl.
ja dat mag ik hopen ja, heb niet voor niets zo lang gewacht! Maar hoop dat ie iets eerder verzonden wordt dan aanstaande vrijdag.....anders zit je weer met het weekend en leveren enzo....straks heb je pech wordt het nog maandag....bleh......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Als het goed is komt vandaag mijn vrijdag bestelde DHD binnen :). Afgezien van de 'geen rembours op zaterdag' en 'op maandag bieden wij sowieso niets aan' TNT neuzeldingen heb ik 'm dus eigenlijk tóch met 24 uur gekregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naranya
  • Laatst online: 04:05
Ik heb net via de klantenservice van CoolBlue een Desire HD besteld.
Ze hadden de phone alleen op voorraad in het centrale magazijn, dus kon hem volgens de medewerker morgen in Eindhoven ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
garagaholic schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 08:01:
Als het goed is komt vandaag mijn vrijdag bestelde DHD binnen :). Afgezien van de 'geen rembours op zaterdag' en 'op maandag bieden wij sowieso niets aan' TNT neuzeldingen heb ik 'm dus eigenlijk tóch met 24 uur gekregen :P
bij mij hetzelfde probleem haha, vrijdag verstuurd, levering op zaterdag zat er helaas niet in, en eerste levering op maandag doen ze niet. vandaag dus thuis gebleven speciaal voor tnt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisAB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-08 23:12
Weet iemand al wat meer over de levertijden bij Belcompany? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde dat die hem ook deze week zouden krijgen in de winkel. Dit was bij de Belcompany in Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolff010
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-04-2021
ChrisAB schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:18:
Weet iemand al wat meer over de levertijden bij Belcompany? Bedankt!
Ik heb begrepen dat hij daar deze week moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
wie bij Castle Telecom heeft besteld moet nog steeds wachten tot 29-10-2010 :-(

Hopelijk krijgen ze toch deze week toch iets _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderghost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 13:58
Telfort staat nog steeds op de week van 11-11....grrrrrrrrrrrrrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Heb vandaag mijn HD teruggebracht naar Vodafone Eindhoven Piazza (omdat de proximity sensor niet werkt). Ze hebben geen vervangend exemplaren meer. Dus mijn verlenging geannuleerd en nu wachten op een nieuwe lichting, of de Iphone haha

[ Voor 9% gewijzigd door Checkeys op 19-10-2010 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu is de datum van Hi weer verschoven naar 09-11.. Daar gaat de goede hoop weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Laatst online: 19-09 11:11
Gisteravond bij coolblue DHD besteld zonder abbo. Gaat vandaag op de post (Is al ingepakt). Net iets te laat om m nog vandaag binnen te krijgen, maargoed, 1 dagje kan ik mee leven. Hopen dat ie niet dat proximity sensor probleem heeft...

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 13:54
Hoezo? Het feit dat hij gisteren op 22-10 stond betekend gewoon dat iedereen die tot nu toe besteld heeft hem waarschijnlijk de 22e krijgt, dus ik maak me nergens zorgen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naranya
Kreeg net een smsje van CoolBlue dat mijn bestelling klaar lag in Eindhoven.
Nog even gebeld en blijkbaar hebben ze een kleine voorraad in de winkels.
Voor de mensen die er vandaag nog 1 willen halen misschien een tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_professor
  • Laatst online: 21-10-2020
Net een telefoontje gehad van Coolblue, en ze gaan morgenochtend mijn DHD leveren icm Vodafone verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
TNT - TrackTrace: De chauffeur is onderweg
Duurt niet lang meer... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

Maarten00 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:42:
Hoezo? Het feit dat hij gisteren op 22-10 stond betekend gewoon dat iedereen die tot nu toe besteld heeft hem waarschijnlijk de 22e krijgt, dus ik maak me nergens zorgen over.
ik maak me ook niet druk maar het moet geen november gaan worden want dan gaan we lekker annuleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belsimpel zit nog altijd op week 43 met het beginnen te leveren van de DHD.
Geduld is een schone zaak voor degene met een pre-order daar.
En wat het nog erger maakt is die reclame op TV van de DHD de hele tijd. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister besteld bij Coolblue. Hoor net dat hij thuis is bezorgd. Vanmiddag als ik thuis ben gelijk checken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
PizzaMan79 en Bullet NL... Hebben jullie gelezen wat ik vertelde een aantal post boven jullie?
---> HTC kan zien aan het imei/SN van de DHD dat het op een VODAFONE EXEMPLAAR gaat...

T boeit me echt geen drol verder, maar er is dus IETS anders dan alle andere toestellen...

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 15-09 21:23
philipperosier schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:42:
PizzaMan79 en Bullet NL... Hebben jullie gelezen wat ik vertelde een aantal post boven jullie?
---> HTC kan zien aan het imei/SN van de DHD dat het op een VODAFONE EXEMPLAAR gaat...

T boeit me echt geen drol verder, maar er is dus IETS anders dan alle andere toestellen...
Nee, je lijkt niet te willen luisteren.... de exemplaren zijn indentiek, ze kunnen aan het IMEI en S/N wie ze geleverd heeft, o.a. ivm garantie vraag stukken. Dit is wat anders dan een toestel met een op maat gemaakte rom.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Laatst online: 02:03
Bullet NL schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:46:
[...]

Nee, je lijkt niet te willen luisteren.... de exemplaren zijn indentiek, ze kunnen aan het IMEI en S/N wie ze geleverd heeft, o.a. ivm garantie vraag stukken. Dit is wat anders dan een toestel met een op maat gemaakte rom.
Je moet de moeilijkheid van begrijpend lezen ook niet onderschatten natuurlijk ;)
Verder lijkt me dit toch een logische uitleg welke begrijpelijk moet zijn voor een ieder..

Wel balen dat Hi de datum weer heeft verschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
philipperosier schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:42:

Ik durf mn zak ervoor in het vuur te steken dat de DHD's van Hi/Telfort/Belcompany/Salland/Castle enz enz dezelfde kuren gaan vertonen, simpelweg omdat het allemaal een en dezelfde batch is in mijn ogen, waarbij vodafone gewoon voorrang heeft gehad.

Dezelfde telefoons, dezelfde software. Als HTC namelijk de fout al had ontdekt, waarom zouden ze dan de telefoon wel uitleveren aan vodafone en daarmee een grote kans op imago-schade de wereld in sturen? :) Waarschijnlijk is deze fout er doorheen geglipt en heeft HTC dus ook geen aanleiding gehad om nieuwe software/hardware te gebruiken in de telefoons voor ander providers/ketens.

[ Voor 11% gewijzigd door brentnl op 19-10-2010 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteravond (half 9) een Hi studentenverlenging geboekt. Nu was ik bang dat mijn DHD pas 9 november geleverd ging worden aangezien de leverdatum vandaag verschoven is van 22 oktober naar 9 november. Daarom even de klantenservice van Hi gebeld en gevraagd wat de verwachtte leverdatum was voor mijn order, dit bleek toch 22 oktober te zijn. Dus goed nieuws voor alle wachtende mensen die voor vandaag besteld hebben (I keep my fingers crossed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij melde HI zojuist (5 minuten geleden) dat ze nog geen enkel model binnen hebben gehad, en alles toch pas de 9e november binnen gaat komen....maja dat is wel een muts van klantenlijn die waarschijnlijk geen flauw idee heeft van de leverdata, en gewoon opnoemt wat de site zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 00:08
Heerlijk, ik moet dan nu wel wachten op mijn DHD maar tegen de tijd dat ik het binnenkrijg zal er wel een fix zijn voor het probleem wat het onbruikbaar maakt. Dus ik kan het dan gelijk gebruiken zonder problemen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Zojuist binnen gekregen, en eerste indruk: $#!% wat een groot scherm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

De DHD staat in een folder van Belcompany en ook in Lisse vertellen ze dat hij deze week komt. Prijs 589 euro. Ben benieuwd hoe dat met Vodafone BSW 200 2jr wordt.

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan11
  • Laatst online: 25-08 08:32
Mailtje van Telfort, het lijkt er toch echt op dat zij niet eerder gaan verzenden. Ik had ook nog gevraagd naar het aantal pre-orders en op welke plek ik stond :P :

Geachte heer/mevrouw ,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

Uw reservering van de HTC Desire HD bij Telfort is bevestigd. Naar verwachting is uw toestel leverbaar in de week van 11-11-2010. Per e-mail wordt u bericht en ontvangt u van ons de aanvullende informatie over de bezorging

Helaas kunnen wij u geen antwoord geven op de vragen die ons stelt. Wij willen u wel benadrukken dat wij dus op de bovenstaande datum het toestel gaan leveren.

[ Voor 6% gewijzigd door stefan11 op 19-10-2010 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:27:
Bij mij melde HI zojuist (5 minuten geleden) dat ze nog geen enkel model binnen hebben gehad, en alles toch pas de 9e november binnen gaat komen....maja dat is wel een muts van klantenlijn die waarschijnlijk geen flauw idee heeft van de leverdata, en gewoon opnoemt wat de site zegt.
helaas is het kennisniveau van sommige medewerkers erg beperkt........ik ga nog steeds uit van de 22ste....ik ga straks zelf nog even bellen......ben erg benieuwd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
Het lul :+

Maja Castle van mij roept ook nog steeds 29-10... Gaap... Ik heb de tijd, zolang er nog geen fix is, heb ik zeker de tijd :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naranya
Net bij Coolblue in Eindhoven de mijne opgehaald, ze hadden er nog 4 liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaY-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 22:14

JaY-

Het is mij.

Gisteren gemaild met Studentmobiel.nl, op hun website staat al enige tijd dat ze verwachten te leveren in week 43/44. Daar helaas ook nog weinig nieuws:
Helaas kunnen wij u nog geen exacte datum geven waarop wij de HTC Desire HD verwachten binnen te krijgen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en mocht u nog vragen hebben horen wij die graag van u.
Wel grappig dat ze er vanuit gaan mij daarmee voldoende te hebben geinformeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderghost
  • Laatst online: 18-09 13:58
Gsmweb.nl heeft 'm ook eindelijk op z'n site staan en best scherp geprijsd i.c.m. een Telfort abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlunchi
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-07 10:17
MorgothG schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:36:
De DHD staat in een folder van Belcompany en ook in Lisse vertellen ze dat hij deze week komt. Prijs 589 euro. Ben benieuwd hoe dat met Vodafone BSW 200 2jr wordt.
Waar heb je deze folder gezien, ik kan hem online niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolff010
wlunchi schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:43:
[...]

Waar heb je deze folder gezien, ik kan hem online niet vinden.
Ik kan hem online ook niet vinden... heb wel contact gehad en hij zou deze week komen. Weet er iemand misschien welke dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

ik las net ergens dat Hi de levertermijn heeft aangepast omdat ze eerst willen dat de fouten die over dit toestel gemeld zijn opgelost worden.......

ben benieuwd.......

maar ga zo toch zelf even bellen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolff010
Leviathan23 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:54:
ik las net ergens dat Hi de levertermijn heeft aangepast omdat ze eerst willen dat de fouten die over dit toestel gemeld zijn opgelost worden.......

ben benieuwd.......

maar ga zo toch zelf even bellen.....
We horen het zo wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:25
Hi zou mij ook nog terug gaan bellen voor verlenging en dus levering voor mijn HTC Desire HD :/
Dat zou de 18de gebeuren (gisteren) weliswaar. Weet wel welke helpdesk medewerker dit belooft heeft.. maar heb geen idee hoelang ik daar nog op kan wachten.

Helemaal als die leverdatum elke dag schommelt van 22 naar 9 etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
AanbiedingvanHi @ iemand anders:
Hoi, de HTC Desire HD komt 5 november bij ons binnen en wordt dan zsm, waarschijnlijk na dat weekend, uitgeleverd, dus de 9e. sorry voor vertraging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:11
BartOtten schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:53:
AanbiedingvanHi @ iemand anders:
Hoi, de HTC Desire HD komt 5 november bij ons binnen en wordt dan zsm, waarschijnlijk na dat weekend, uitgeleverd, dus de 9e. sorry voor vertraging!
helaas, daar gaat mijn vakantie spelen met de dhd :P Wordt zo gereduceerd tot een paar dagen. Hopelijk is ie dan wel zonder de kinderziektes. Ook raar dat ze van 12/11 --> 22/10 --> 9/11 gaan met leveringsdatum. Dan is het toch mogelijk dat hi op de hoogte is van de bekende problemen en daarop wacht of een andere batch krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
Ik heb al zoveel verschillende dingen over hi gehoord dat ik er niks meer van snap :( Ik ga zelf maar eens even bellen om misschien opheldering te krijgen.

Edit: Ook leuk, de mevrouw kon me simpelweg niet vertellen wanneer het toestel binnen zou komen. Afwachten dus maar weer.. Toen ik vroeg of ze me gewoon alvast de simkaart met het abonnement konden opsturen bleek dat dat ook niet mogelijk is, balen :(

[ Voor 74% gewijzigd door Maarten00 op 19-10-2010 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarten00 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:32:
Ik heb al zoveel verschillende dingen over hi gehoord dat ik er niks meer van snap :( Ik ga zelf maar eens even bellen om misschien opheldering te krijgen.
Laat de uitkomst ff weten aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:40

Ch3cker

Testlab Teamlead
Ik denk ik bel Typhone even om te informeren of ze de DHD op voorraad hebben, omdat in de PW staat dat ze binnen 3 werkdagen kunnen leveren.

"Die kunnen wij helaas pas op 29 oktober leveren."
"Maar in de PW op Tweakers.net staat toch echt dat jullie hem binnen 3 werkdagen kunnen leveren.."
"Daar werken wij niet mee samen meneer. Wat een website op hun eigen site zet kunnen wij niks aan doen."
"Je moet je toch echt aanmelden als bedrijf voor de PW, en de levertijd indicatie gaat toch echt via jullie website hoor.."
"Heeft u verder nog vragen meneer?"
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Megupe schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:28:
[...]

helaas, daar gaat mijn vakantie spelen met de dhd :P Wordt zo gereduceerd tot een paar dagen. Hopelijk is ie dan wel zonder de kinderziektes. Ook raar dat ze van 12/11 --> 22/10 --> 9/11 gaan met leveringsdatum. Dan is het toch mogelijk dat hi op de hoogte is van de bekende problemen en daarop wacht of een andere batch krijgt...
Nou ik heb ze wel per email op de hoogte gebracht door de vraag te stellen of ze het kunnen testen. Ik heb immers geen behoefte aan een 'kapot' toestel. Ze konden me helaas niets vertellen, maar ik mag toch hopen dat de beantwoordster de email serieus heeft genomen en doorgestuurd naar boven.
Verder zullen ze vast ook Vodafone wel een beetje in de gaten houden.

Aan de ene kant jammer dat hij dus niet dit weekend komt... maar liever een toestel dat werkt, dan het ding 3 keer moeten terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist gebeld met KPN, en deze vertelde mij dat de telefoon bij kpn pas op 9/11 geleverd zou worden, maar als ik zou overstappen naar Hi dan kon hij meteen verzonden worden. Toen ik dit hoorde heb ik mijn bestelling afgemeld, en heb ik de de telefoon via coolbleu besteld, en deze wordt morgen geleverd bij mij thuis, de afspraak is al gemaakt. Zo kan het dus ook. Maar bij Hi zou hij volgens de mevrouw van KPN, welke ook voor hi weerkt al binnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkiedroid1970
  • Laatst online: 05-07 18:36
vanderghost schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:32:
Gsmweb.nl heeft 'm ook eindelijk op z'n site staan en best scherp geprijsd i.c.m. een Telfort abo.
Humm scherp geprijst, had mijn Desire HD hier twee jaar geleden vandaan, nu kan ik verlengen. Telfort 200 voor een jaar, dan is het toestel 327 euro. Als nieuwe klant betaal je hetzelfde.

Direct via Telfort betaal ik 59 euro voor het toestel als ik verleng. Heb ik dus maar gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
"chauffeur is onderweg" .. yeah right, dat is 'ie al sinds vanochtend 09.00u mag ik hopen, maar dat 'ie eerst even hier langs komt hó maar.. :+

ongeduld slaat toe }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 13:25
Ch3cker schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:37:
Ik denk ik bel Typhone even om te informeren of ze de DHD op voorraad hebben, omdat in de PW staat dat ze binnen 3 werkdagen kunnen leveren.

"Die kunnen wij helaas pas op 29 oktober leveren."
"Maar in de PW op Tweakers.net staat toch echt dat jullie hem binnen 3 werkdagen kunnen leveren.."
"Daar werken wij niet mee samen meneer. Wat een website op hun eigen site zet kunnen wij niks aan doen."
"Je moet je toch echt aanmelden als bedrijf voor de PW, en de levertijd indicatie gaat toch echt via jullie website hoor.."
"Heeft u verder nog vragen meneer?"
:+
jammer dat deze shops altijd brullen dat ze hem als eerste krijgen, maar achteraf altijd een stuk later zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2010 16:13 . Reden: niet goed lezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:51:
Heb zojuist gebeld met KPN, en deze vertelde mij dat de telefoon bij kpn pas op 9/11 geleverd zou worden, maar als ik zou overstappen naar Hi dan kon hij meteen verzonden worden. Toen ik dit hoorde heb ik mijn bestelling afgemeld, en heb ik de de telefoon via coolbleu besteld, en deze wordt morgen geleverd bij mij thuis, de afspraak is al gemaakt. Zo kan het dus ook. Maar bij Hi zou hij volgens de mevrouw van KPN, welke ook voor hi weerkt al binnen zijn.
Nou ja zeg, mij kunnen ze nog nisk vertellen over wanneer ze hem binnen krijgen en jou vertellen ze doodleuk dat ze hem al binnen hebben? Dit is gewoon te gek voor woorden. Ondertussen wordt de verleiding om mijn abbo op te zeggen en naar vodafone te gaan vrij groot.. Maarja dan zit ik vast aan een slechte(re) dekking omdat ik in de achterhoek woon, en ook nog eens een datalimiet.. Dat trek ik echt niet ben ik bang. Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

heb gebeld met Hi en ze zijn weer onduidelijk over de levertermijn.......nu is het 9-11-2010 en voor mij omdat ik pre-order had 5-11-2010.....

daar ga ik dus niet op wachten.....gelijk geannuleerd en besteld bij smartphoneshop.....met hetzelfde abbo......

morgen in huis als het goed is...... :9

edit: wordt wat later....nummerbehoud! :X :X ;(

[ Voor 8% gewijzigd door Leviathan23 op 19-10-2010 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matery
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 19:29
Net gebeld met de klantenservice van Hi met de vraag hoe het ervoor staat met mijn bestelling. Er werd mij verteld dat ze aan het uitleveren zijn. Dit op volgorde van de bestellingen. Iemand die de HD op Hi.nl besteld heeft en hier al bericht over heeft gehad?

Ik heb op 25-09 besteld en verwacht dus ook wel bij de eerste batch te zitten, na dit gezegd te hebben tegen de mevrouw begon ik ook wat twijfeling te horen. Of het daarom helemaal geloofwaardig is wat deze mevrouw mij vertelde weet ik niet. Het is een kwestie van geduld... dat is wat ze zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
deding schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:02:
"chauffeur is onderweg" .. yeah right, dat is 'ie al sinds vanochtend 09.00u mag ik hopen, maar dat 'ie eerst even hier langs komt hó maar.. :+

ongeduld slaat toe }:O
heb 'm binnen! nu ff "snelle start" aan het doorlezen, maar ik heb er geen microSD bijzitten hoor... niet in de telefoon in ieder geval... Vodafone los toestel ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielvdMark
Leviathan23 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:16:
heb gebeld met Hi en ze zijn weer onduidelijk over de levertermijn.......nu is het 9-11-2010 en voor mij omdat ik pre-order had 5-11-2010.....

daar ga ik dus niet op wachten.....gelijk geannuleerd en besteld bij smartphoneshop.....met hetzelfde abbo......

morgen in huis als het goed is...... :9
Ik hoop dat het bij jou beter verloopt...die van mij is gisteren door smartphoneshop.nl verzonden maar op de track & trace pagina van TNT staat nu "manco distributie" :( ik vrees dat ik nog wat langer moet gaan wachten.

Ik haat TNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
lraburger schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:24:
Net gebeld met de klantenservice van Hi met de vraag hoe het ervoor staat met mijn bestelling. Er werd mij verteld dat ze aan het uitleveren zijn. Dit op volgorde van de bestellingen. Iemand die de HD op Hi.nl besteld heeft en hier al bericht over heeft gehad?

Ik heb op 25-09 besteld en verwacht dus ook wel bij de eerste batch te zitten, na dit gezegd te hebben tegen de mevrouw begon ik ook wat twijfeling te horen. Of het daarom helemaal geloofwaardig is wat deze mevrouw mij vertelde weet ik niet. Het is een kwestie van geduld... dat is wat ze zei.
Ik ga zometeen maar nog een keer bellen, toch te belachelijk voor woorden dat je in een uur tijd 2 zo uiteenlopende antwoorden krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

vanderghost schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:32:
Zag ik ook inderdaad, snap alleen niets van die kortingen, en het is excl sms enzo?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmarc
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-01-2021
lraburger schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:24:
Noop. |:( 20/9 besteld. Misschien wel als eerste (?) In ieder geval de eerste 'thumb up' gegeven. Overstappen naar Coolblue vind ik geen optie. Kan ik bijna 200 euro meer neerleggen voor de DHD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matery
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 19:29
Maarten00 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:35:
[...]

Ik ga zometeen maar nog een keer bellen, toch te belachelijk voor woorden dat je in een uur tijd 2 zo uiteenlopende antwoorden krijgt..
Ja heel vreemd inderdaad. Het was vooral merkwaardig om te horen nadat ik zei dat ik al op 25-09 besteld had, om vooral geduld te hebben. Ik kan nu wel mijn bestelling gaan annuleren en hem ergens anders halen, maar zoveel haast heeft het ook weer niet. Ik wacht rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmarc
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-01-2021
Proximity sensor bug op de HTC Desire HD
http://www.htcdesire-hd.n...e-htc-desire-hd/#more-522
"Gelukkig komt HTC vandaag of morgen al met een update die het toestel weer vlekkeloos moet laten werken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
Voor alle mensen die wachten op een HTC Desire HD van Hi:

Het is makkelijker om het op 1 plaats te hebben en zo onze informatie te bundelen. Op deze manier kunnen we beter als 'groep' opereren en misschien duidelijkheid afdwingen. Daarbij gaat dit topic dus ook over problemen met de helpdesk omtrent dit probleem en dat is nu minder relevant voor de mensen in het algemene topic.

Topic: [Hi] Leveringsberichten mbt de Desire HD

Afbeeldingslocatie: http://www.molblog.nl/images/uploads/hi-society_logo_klein.jpg

[ Voor 225% gewijzigd door BartOtten op 19-10-2010 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craftop
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:46
Volgens de webwinkel gsm.nl zou de HTC Desire HD
vanaf 6 november leverbaar zijn bij hen.
Als dat zo is vind ik het niet erg om nog even te wachten tot ik zeker weet dat de update ervoor
zorgt dat de DHD goed werkt

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je op de webshop van Castle-e kijkt staat er bij de aanbieding van Vodafone dat het toestel beschikbaar is per 8-11. Stond dat er al eerder? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 22:06
Net weer iemand van de klantenservice van Hi aan de telefoon gehad... Wat een ellende is dat zeg.
Er is geen levering voor 5 november. En zelfs dat is niet zeker. Ow ja een leuk verhaal over het proces van de klacht. Jij belt, zij neemt de klacht aan, zij zet de klacht door en dan is het maar de vraag wat er mee gebeurd en of er uberhaupt wat mee gebeurt. Er is geen terugkoppeling naar de klantenservice miep. Dus ze zal me ook nooit van informatie over mijn klacht kunnen voorzien. (hmm bij nader inzien, is dit nieuws... uhm nee... :) )

Ik word er echt gek van. Denk dat ik maar lekker ga opzeggen...Wat een club zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afgelopen donderdag telefonisch besteld op vodafone met nummerbehoud.
Mevrouw zei dat het 2 weken zou gaan duren, nouja, vanmorgen werd er gebeld door vodafone.

Morgen wordt'ie geleverd *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:42:
afgelopen donderdag telefonisch besteld op vodafone met nummerbehoud.
Mevrouw zei dat het 2 weken zou gaan duren, nouja, vanmorgen werd er gebeld door vodafone.

Morgen wordt'ie geleverd *O*
En ik heb dus al vorige week maandag besteld, alleen die ******** bij Vodafone vinden het zo moeilijk om getalletjes in een computer in te voeren, waardoor ik al 3 x gebeld heb om mij identiteitsbewijs nummer te geven... Hopelijk schiet het nu wel wat op.

Welke provider had jij? Verschilt dit nummerbehoud/contract overzetten nog per provider in snelheid?
Dutchmarc schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:08:
Proximity sensor bug op de HTC Desire HD
http://www.htcdesire-hd.n...e-htc-desire-hd/#more-522
"Gelukkig komt HTC vandaag of morgen al met een update die het toestel weer vlekkeloos moet laten werken."
vandaag of morgen? waar halen ze dat nou vandaag? :?

[ Voor 23% gewijzigd door MethodP op 19-10-2010 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:33
Gister gebeld met KPN.
Via verlenging doorgestuurd naar opzeggingen voor een laatste aanbod (doe ik sowieso altijd, betere korting.).
Meneer wist mij te vertellen dat hij 1 november ongeveer leverbaar is. (KPN/HI)

Komt overeen met eind Oktober -> 1 november bij klant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MethodP schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:52:
[...]

En ik heb dus al vorige week maandag besteld, alleen die ******** bij Vodafone vinden het zo moeilijk om getalletjes in een computer in te voeren, waardoor ik al 3 x gebeld heb om mij identiteitsbewijs nummer te geven... Hopelijk schiet het nu wel wat op.

Welke provider had jij? Verschilt dit nummerbehoud/contract overzetten nog per provider in snelheid?

[...]

vandaag of morgen? waar halen ze dat nou vandaag? :?
Dat is wel balen. |:(

Ik had eerst Prepaid kaartje van Simyo. Maar ik had wel als eens ergens gelezen dat het bij de ene provider langer duurt dan de andere ( paar pagina's terug) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Laatst online: 04-09 18:23
AAAAAAarggggggghhhhhhhhhhhh.....

bellen ze van Vodafone om 17.30 uur op dat mijn nummerportering door Tmobile is goedgekeurd, moet ik nog 45 minuten voor ik in Eindhoven ben en dus NOG 1 DAG wachten!!!

BALEN!

(ook al twijfelde ik een beetje en zag ik een aanbieding voor een gewone Desire gratis bij een 1-jarig abonnement, maar kon ik volgens de VF dame niet meer onder contract uit, want er was al 48 uur voorbij en ze was niet onder de indruk dat daar ook een zondag bij zat etc....hoewel ik denk dat het BS is en ik 1 week wettelijke bedenktijd heb of zoiets, maar goed, wil hem toch wel denk ik..)
balen
balen
balen
balen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

mag ik dan even?

AAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHH!

ik check zojuist my t-mobile, misschien dat ik daar wat vind over de status van nummerbehoud. En ja hoor, het staat er, ook dat het aangevraagd is....maar het is afgekeurd!

Nu staat er dat de porteringsdatum 19 nov is, maar mijn T-mobile abo loopt pas 9 dec af. Is Vodafone nu zo dom geweest om 9 dec als porteringsdatum aan te vragen, of kan ik nu nog niet nummerbehoud aanvragen? Lijkt mij onzin en volgens mij kan het gewoon.

Nja, ik dacht laat ik VF maar even bellen, kan van 9 tot 20 desnoods, want dit staat tenslotte op de website...

krijg ik een computer aan de lijn die zegt dat ze bereikbaar zijn van 9 tot 18..... waaat??? sinds vandaag zeker?

Iemand wil blijkbaar niet dat ik die DHD ooit in mijn handen krijg....:|
Pagina: 1 ... 16 ... 58 Laatste