Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-04 13:00
Bij mij staat er dus Sorry, er is iets fout gegaan, probeer het later nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Shadow]
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:10
Net met Hi gebeld, ik heb op 22-09 mijn Desire HD bij hun besteld via internet... en mijn levering is uitgesteld tot 12-11. En oh ja, als je vooruit betaald hebt via Ideal duurt het 6 weken voordat ze je je geld terugstorten als je de order annuleert.

Schandalig...

[ Voor 7% gewijzigd door [Shadow] op 18-10-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
deding schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:04:
[...]

in transport? mijne staat nog op 'voorgemeld' ..
Same here, maar dit is wel bij TNT en niet bij GLS. Begin nog sterker 't idee te krijgen dat we gewoon pech hebben :P

Wordt gewoon morgen afwachten, als de bestelling deze week niet binnenkomt en ik kan de telefoon in de winkel kopen (week 43 bij belcompany heb ik mogen vernemen), dan annuleer ik 'm als dat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ukk200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-12-2022
Ik heb afgelopen vrijdag mijn abonnement via de Loyalty afdeling van Vodafone verlengd icm uiteraard de DHD, en vanochtend kreeg ik het volgende mailtje:

Bevestiging van levering

Geachte klant,

Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.

Uw klantnummer: 3262****
Order datum: 15-10-2010

Mobiel nummer Artikelen Aantal datum

06 46 ** ** **HTC Desire HD1

Afleveradres:

Rekeningadres:

Met vriendelijke groeten,

Peter Doveren
Directeur Klantenservice

Vodafone Libertel B.V.
Avenue Ceramique 300
6221 KX Maastricht

Sommigen geven aan wel een track&trace te hebben ontvangen bij de mail en anderen weer niet. Ik heb dus geen t&t ontvangen, dus kan het pakketje ook niet volgen. Kan iemand die het inmiddels heeft ontvangen (op dezelfde manier) aangeven wanneer ik het kan verwachten? 1-2 dagen, of langer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 22:04
DiscoSuperFly schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:06:
Bij mij staat er dus Sorry, er is iets fout gegaan, probeer het later nog een keer.
en bij mij als ik inlog bij vodafone staat orderstatus nog steeds op 'niet op voorraad", dus nu twijfel ik ook weer of het pakketje wel echt onderweg is met tnt...

EDIT: even de klantenservice gebeld, 'meisje' met een slisprobleem kon me alleen vertellen dat de track&trace juist was, en dat het pakketje afgegeven was aan TNT op 15 oktober. Verwacht ze dus morgen aan de deur O+

[ Voor 24% gewijzigd door brentnl op 18-10-2010 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Hi.nl begint levering HTC Desire HD op 21 oktober

Heb je de HTC Desire HD op Hi.nl besteld? Dan is de kans heel groot dat je op 21 oktober het toestel geleverd krijgt. Een telefoniste van Hi bevestigd dat komende donderdag 430 exemplaren van de HTC Desire HD worden uitgeleverd aan de voorreserveringen. In totaal zijn er 450 toestellen besteld, dus de kans is groot dat je toestel deze week nog in handen hebt. Op Hi.nl staat als leverdatum 12 november, maar de telefoniste heeft aangegeven dat dit niet correct is.

Tot nu toe was Vodafone nog de enige provider die de HTC Desire HD kan leveren, maar de directeur van HTC Benelux kondigde vorige week al dat dit snel zou veranderen. Zo gaat dus nu ook Hi het toestel vanaf deze week leveren en lijken de meeste retailers hun definitieve leverdatum hebben bereikt.

Zo geeft Belsimpel.nl nu aan binnen 5 a 7 werkdagen te kunnen leveren, waarbij dit lang heeft gestaan op 3 weken zonder vooruitgang. Alleen de vele bestelingen bij Typhone.nl wachten nog op hun toestel voor onbekende tijd. Als iemand meer weet over de eventuele leverdatum van de HTC Desire HD via Typhone, dan horen wij dit graag. Update: Daikirai weet te melden dat Typhone op 5 november gaat uitleveren.
bron: http://www.htcdesire-hd.n...-desire-hd-op-21-oktober/

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huisje89
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-08 13:11
[Shadow] schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:15:
Net met Hi gebeld, ik heb op 22-09 mijn Desire HD bij hun besteld via internet... en mijn levering is uitgesteld tot 12-11. En oh ja, als je vooruit betaald hebt via Ideal duurt het 6 weken voordat ze je je geld terugstorten.

Schandalig...
Ik heb ook net met Hi gebeld. Ik heb hem op 4 oktober telefonisch besteld en ze zeggen dat ik hem de 21 of 22e van oktober ga krijgen... Die beste man zei dat ze vanaf de 21e werden geleverd.. Hoop dat hij gelijk heeft en ik hem deze week nog in ontvangst mag nemen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huisje89
  • Laatst online: 07-08 13:11
huisje89 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:27:
[...]

Ik heb ook net met Hi gebeld. Ik heb hem op 4 oktober telefonisch besteld en ze zeggen dat ik hem de 21 of 22e van oktober ga krijgen... Die beste man zei dat ze vanaf de 21e werden geleverd.. Hoop dat hij gelijk heeft en ik hem deze week nog in ontvangst mag nemen >:)
Oops. had nog niet gerefreshed dus het bericht hierboven niet gelezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
  • Laatst online: 23-04 13:00
HIJ IS BIJ DE BUREN AFGEGEVEN. Hij scheen daar dus al 3 uur te liggen ... ze hadden geen briefje in de deur gedaan. Net een lachsalvo het universum ingeblazen toen mijn vader met dat pakketje aankwam, hij ligt nu in de lader. Nu maar wachten tot het lampje groen word, denk ik?

Edit: En die vodafone medewerker maar zeggen dat hij begin november pas aan zou komen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag naar de Vodafone winkel geweest, hadden hem op voorraad, en heb ik netjes uitgelegd dat ik vanmiddag mijn simkaart van mijn Vodafone Zakelijk abonnement krijg en daar het toestel bij wilde hebben.

Vervolgens kreeg ik te horen dat ze hem niet los willen verkopen, terwijl ze dit in de onlinewinkel wel gewoon doen. Bij een collega in de Vodafone winkel in Zoetermeer ook.

Vind het een rare gang van zaken op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Shadow]
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:10
huisje89 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:27:
[...]

Hmm vaag! Ik heb het idee dat de helpdesk het daar zelf ook allemaal niet zo goed weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
  • Laatst online: 12-09 23:19
ukk200 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:19:
Ik heb afgelopen vrijdag mijn abonnement via de Loyalty afdeling van Vodafone verlengd icm uiteraard de DHD, en vanochtend kreeg ik het volgende mailtje:

(...)

Sommigen geven aan wel een track&trace te hebben ontvangen bij de mail en anderen weer niet. Ik heb dus geen t&t ontvangen, dus kan het pakketje ook niet volgen. Kan iemand die het inmiddels heeft ontvangen (op dezelfde manier) aangeven wanneer ik het kan verwachten? 1-2 dagen, of langer? :)
Ik kreeg dezelfde mail vrijdagmiddag. Ook geen T&T ontvangen. Helaas heb ik de DHD ook nog niet mogen ontvangen. Ik ga er vanuit dat deze vandaag of morgen wordt bezorgt. Ik ben in ieder geval wel binnen gehoorsafstand van de bel te vinden :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand z'n Desire al ontvangen die vrijdag een mailtje heeft gehad van Vodafone?
Ik had hem eigenlijk zaterdag al verwacht!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2010 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
ukk200 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:19:

email
Ik heb dit mailtje vanochtend ontvangen. Iets daarvoor had ik nog met de VF klantenservice gebeld omdat ik nog steeds geen bevestiging had van versturing. Dit keer kreeg ik tot mijn verbazing wél een capabele medewerker aan de lijn, die mij kon vertellen dat de barcode van mijn pakketje ingescanned was, en het pakketje in een auto ligt. Ze verwachtte dat ik hem vandaag afgeleverd krijg, en anders morgen.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• david_again
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-08-2024
Net gebeld met Typhone (waar ik mn DHD besteld heb). Ze verwachten hem op 29 oktober volgens de mevrouw van de klantenservice. Nog even wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan11
  • Laatst online: 25-08 08:32
Zijn hier ook mensen die de telefoon bij Telfort hebben besteld. Ik lees alleen maar dingen over Vodafone namelijk. Ik kreeg net een mail terug van Telfort over de levertijd. Dat zou echt 11 november moeten zijn. Maar dat vind ik wel erg laat. Iemand ander beter nieuws van Telfort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 13:54
Van Telfort is tot nu toe nog niks beters vernomen dan de levertijd die je zelf al noemt. De enige andere provider die hem deze week waarschijnlijk nog gaat leveren is Hi, helaas. Misschien dat je zelf even kan bellen met de klantenservice, maar dat doe je natuurlijk niet zo snel aangezien hij vrij duur is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superboer12
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 22:24
Net nog even bij de Phonehouse geweest, maar ze kunnen helaas nog niks vertellen.

De prijs die Hi.nl bij verlenging rekent slaat trouwens ook nergens op. Bij een nieuw 2-jarig (student) €35 abo met eindeloos online extra snel kost het toestel €9,95, maar als ik mijn abo verleng moet ik ineens €169,95 bij betalen :S Hopelijk kunnen ze in een winkel wat beters aanbieden...

Infinitus est numerus stultorum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-09 08:55

Leviathan23

I am the proof....

het moet gewoon zo zijn dat we deze week hem mogen verwachten....kan niet anders!! _/-\o_ :9~ kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan11
  • Laatst online: 25-08 08:32
Maarten00 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:36:
Van Telfort is tot nu toe nog niks beters vernomen dan de levertijd die je zelf al noemt. De enige andere provider die hem deze week waarschijnlijk nog gaat leveren is Hi, helaas. Misschien dat je zelf even kan bellen met de klantenservice, maar dat doe je natuurlijk niet zo snel aangezien hij vrij duur is..
Dat klopt, niet heel veel zin om ze te bellen. En de kans is dan te groot dat je iemand zonder kennis van zaken aan de telefoon krijgt. Geduld is een schone zaak zeggen ze. Maar zo lang gaat wel lastig worden. Bijna een maand verschil in levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 13:25
DiscoSuperFly schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:32:
HIJ IS BIJ DE BUREN AFGEGEVEN. Hij scheen daar dus al 3 uur te liggen ... ze hadden geen briefje in de deur gedaan. Net een lachsalvo het universum ingeblazen toen mijn vader met dat pakketje aankwam, hij ligt nu in de lader. Nu maar wachten tot het lampje groen word, denk ik?
totaal onnodig om je batterij gelijk 100% op te laden is zo 1999 gewoon gelijk spelen heb mijn smartphones nog nooit volledig opgeladen na ontvangst en nooit probs met mijn batterij.

edit: Hi leverd altijd eerder dan ze op de website aangeven was met mijn Desire ook zo.

[ Voor 7% gewijzigd door Michel242186 op 18-10-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 17:17
Leviathan23 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:51:[...]
het moet gewoon zo zijn dat we deze week hem mogen verwachten....kan niet anders!! _/-\o_ :9~ kan niet wachten!
En ik had nog wel zo veel andere plannen voor dit weekend, zit ik straks de hele dag met m'n DHD te spelen. Ik kijk even of ik het geduld heb om een unboxing video te maken, met al die leveringen staat er nu nog maar eentje online.

Valt me erg van jullie tegen hoor, typische vodafone klanten om alles voor zichzelf te bewaren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 09:11

Dav0s

Hr?

Mailtje van BelSimpel dat ze beginnen met leveren in week 43, vandaar dat er nu 5-7 dagen staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
Dutchrevenge schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:47:
[...]

Ik kreeg dezelfde mail vrijdagmiddag. Ook geen T&T ontvangen. Helaas heb ik de DHD ook nog niet mogen ontvangen. Ik ga er vanuit dat deze vandaag of morgen wordt bezorgt. Ik ben in ieder geval wel binnen gehoorsafstand van de bel te vinden :P .
Nou dan toch eindelijk m'n DHD in mn handen! De berichten dat de klepjes vrij kwetsbaar zijn kloppen wel. Maar gelukkig hoef ik (en ik denk meer mensen) deze niet vaak open te maken.

Hij ziet er in ieder geval echt gaaf uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchrevenge schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:30:
[...]

Nou dan toch eindelijk m'n DHD in mn handen! De berichten dat de klepjes vrij kwetsbaar zijn kloppen wel. Maar gelukkig hoef ik (en ik denk meer mensen) deze niet vaak open te maken.

Beter! Ben benieuwd of die bij mij ook al op de deurmat ligt! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Laatst online: 02:03
Dutchrevenge schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:30:
[...]

Misschien is het handig om nog even te vermelden van wie je hem ontvangen hebt (vodafone/hi/typhone etc) en middels welke wijze (nieuw abonnement/overstappen/verlenging/los toestel) Dat verduidelijkt een boel zonder dat iedereen pagina's terug moet lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Vanochtend mijn order bij Studentmobiel gecancelled via de telefoon, in 2 minuten gefixed. Daarna naar Vodafone Venlo gegaan en een nieuw abonnement met DHD besteld. T-Mobile moet het nog goedkeuren, dus heb hem nog niet. Het toetsel is wel voor mij apart gelegd en het zag er naar uit dat er nog genoeg units waren, maar ik weet niet of ze hem daar los verkopen. De mijne is trouwens zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 18:09
Telefoon rond 11 uur gekregen... enige minpuntje vind ik dat het standbye knopje niet "hard" clicked, waardoor ik me licht zorgen maak vor de levensduur daarvan VOOR DE REST IS DIE ZOOOO RELAX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IKON schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:46:
Telefoon rond 11 uur gekregen... enige minpuntje vind ik dat het standbye knopje niet "hard" clicked, waardoor ik me licht zorgen maak vor de levensduur daarvan VOOR DE REST IS DIE ZOOOO RELAX!
Ook via Vodafone verlenging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twiekerdetwiek
  • Laatst online: 02-07-2024
IKON schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:46:
Verklaar je nader? "hard" clicked? Bedoel je dat ie in je zak makkelijk aan kan gaan bij indrukken knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizzaMan79
  • Laatst online: 15-09 23:22
Bullet NL schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:08:
[...]
Nee, dit heeft niets te maken met het niet nakomen van een belofte. Je kan er ook gewoon vanuit gaan dat je bij de eerst batch zit die door Salland wordt uitgeleverd. Echter heeft Salland en anderen (behalve de Vodafone Winkels en van af maandag de online en telefonisch bestelde DHD) nog geen HD's ontvangen.

Eigenlijk is het probleem volgens mij dat jij het voor jezelf niet leuk vindt dat anderen de HD al wel hebben....

Maar dat is weer het nadeel van hem zo vroeg bestellen.....
Ik dacht dat ze me gepasseerd hadden, omdat ik er nog een kleine order bij had geplaatst die ook ineens vertraagd bleek. Maar ze hebben ze dus gewoon nog niet binnen, waar ze natuurlijk ook niks aan kunnen doen. Natuurlijk ben ik wel hartstikke jaloers op degenen die hem al binnen hebben }:O

Wel vreemd: hij is in andere landen was uitgesteld ivm Google certificering, maar in nl gaat dat vlg Mark Moons in op, waardoor hij hier eerder dan elders wordt geleverd. Dan zou je verwachten (en hopen) dat ze er genoeg hebben om in nl een grote batch te leveren. Naja, afwachten maar. Ik zal mijn vorige post wat minder beschuldigend maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Hahahaha. Hij zag er echt diepzwart uit toen ik heb bekeek. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Iedereen die de HTC Desire HD inmiddels heeft verkregen graag even kijken in dit topic HTC Desire HD en aangeven of jouw toestel ook last heeft van het proximity probleem wat inhoudt dat het toestel onbruikbaar wordt als je ermee gaat bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Laatst online: 29-06 08:29
Jedi_Pimp schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:15:
[...]

Ik heb dit mailtje vanochtend ontvangen. Iets daarvoor had ik nog met de VF klantenservice gebeld omdat ik nog steeds geen bevestiging had van versturing. Dit keer kreeg ik tot mijn verbazing wél een capabele medewerker aan de lijn, die mij kon vertellen dat de barcode van mijn pakketje ingescanned was, en het pakketje in een auto ligt. Ze verwachtte dat ik hem vandaag afgeleverd krijg, en anders morgen.
En hij is binnen. :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
JapieTalent schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:35:
[...]

Misschien is het handig om nog even te vermelden van wie je hem ontvangen hebt (vodafone/hi/typhone etc) en middels welke wijze (nieuw abonnement/overstappen/verlenging/los toestel) Dat verduidelijkt een boel zonder dat iedereen pagina's terug moet lezen.
Sorry, in mijn opwinding ben ik dat vergeten.

Ik heb mijne ontvangen van Vodafone, geleverd door GLS. Ik had deze telefonisch besteld als verlenging van mijn huidige abbonement. Vorige week maandag zeiden ze 5 werkdagen en dat klopt eigenlijk precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Laatst online: 00:05
joblamie schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:13:
Iedereen die de HTC Desire HD inmiddels heeft verkregen graag even kijken in dit topic HTC Desire HD en aangeven of jouw toestel ook last heeft van het proximity probleem wat inhoudt dat het toestel onbruikbaar wordt als je ermee gaat bellen.
Hier ook nog een apart topic: Desire HD proximity sensor problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Dutchrevenge schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:16:
[...]

Sorry, in mijn opwinding ben ik dat vergeten.

Ik heb mijne ontvangen van Vodafone, geleverd door GLS. Ik had deze telefonisch besteld als verlenging van mijn huidige abbonement. Vorige week maandag zeiden ze 5 werkdagen en dat klopt eigenlijk precies.
Bedoelde het niet specifiek op jou maar in het algemeen voor een ieder die hem binnen heeft.
Scheelt weer wat posts met de bekende vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 09:06

FeaR

In GoT we trust

Is er al iemand die de Desire HD los heeft besteld op de site van Vodafone? Ik lees alleen maar berichten over mensen die de Desire HD krijgen met verlening of het afsluiten van een nieuw abonnement. Wil namelijk best de Desire HD bestellen via de site, maar vraag me af of de levertijd die op de site staat (binnen 24 uur) ook echt zo is.

Al moet ik zeggen dat ik redelijk twijfel nu ik alle problemen zo hoor van het trage openen van foto's, brakke sensoren, batterijproblemen, etc.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnFeX3
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-09 11:38
Ik heb mijn Desire HD besteld op zondag avond bij vodafone, kreeg vandaag bericht en afspraak voor morgen gemaakt om langs te brengen. Het was wel een nieuw abo

[ Voor 8% gewijzigd door UnFeX3 op 18-10-2010 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
FeaR1986 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:22:
Al moet ik zeggen dat ik redelijk twijfel nu ik alle problemen zo hoor van het trage openen van foto's, brakke sensoren, batterijproblemen, etc.
Idem dito..
Nog meer negatieve reviews met punten als "slechte tril functie" en "vollopen van geheugen" :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook binnen! Vodafone verlening _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Is er al iemand die de Desire HD los heeft besteld op de site van Vodafone? Ik lees alleen maar berichten over mensen die de Desire HD krijgen met verlening of het afsluiten van een nieuw abonnement. Wil namelijk best de Desire HD bestellen via de site, maar vraag me af of de levertijd die op de site staat (binnen 24 uur) ook echt zo is.

De levertijd (binnen 24 uur) gaat sowieso niet op voor het los bestellen van toestellen. Dat weet ik, omdat:
  1. Ik er één los besteld heb op vrijdag en deze tot op heden nog niet heb mogen ontvangen
  2. Er op de VF site schijnbaar tegenstrijdige informatie staat
Puntje twee slaat op 't feit dat er enerzijds staat "nieuwe klanten krijgen de telefoon binnen 1 dag", maar anderzijds losse toestellen worden behandeld als 'pre-paid' toestellen waarvoor een 'enkele dagen' levertijd staat. Blijkbaar ziet VF iemand pas als 'klant' wanneer ze aan abonnement afsluiten.

Overigens weet ik niet wat die 'enkele dagen' moet inhouden, gezien ik van VF vrijdagavond (had 'm besteld voor 17:00) om 22:22 een mailtje kreeg waarin mijn track&trace nummer stond. Echter, dat t&t nummer heeft sindsdien dezelfde status behouden. Een kleine noot: ik heb de telefoon onder rembours laten opsturen. Dit heb ik gedaan omdat, wanneer VF niet (meer) zou kunnen leveren vóór de DHD in de winkels ligt, ik de bestelling kan annuleren zonder een 'moeilijk' annuleringstraject in te moeten gaan. Rembours wordt, zoals hier al eerder vermeld, niet op zaterdag verstuurd. Volgens andere wordt er ook niets (voor de eerste keer) aangeboden op maandag.

Het kan dus zijn dat ik morgen een pakketje krijg, maar ook dat VF gewoon door haar voorraad heen was en mij nu 'aan het lijntje' houdt met een T&T nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

dhhdante schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:25:
[...]
Idem dito..
Nog meer negatieve reviews met punten als "slechte tril functie" en "vollopen van geheugen" :/
Ik heb tot eind deze maand om een nieuw abonnement af te sluiten en denk dat ik tot die tijd ook even wacht met de Desire HD kopen. Want echt een toptoestel is het dus niet, althans niet zo top als ik had verwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

Ik heb vanmorgen de Desire HD los besteld op de site van VF. Net een email gehad dat hij verstuurd is.. Als het goed is komt ie morgen.

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
FeaR1986 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:43:
[...]

Ik heb tot eind deze maand om een nieuw abonnement af te sluiten en denk dat ik tot die tijd ook even wacht met de Desire HD kopen. Want echt een toptoestel is het dus niet, althans niet zo top als ik had verwacht...
Beetje off-topic: Wat is jouw alternatief? Ik moet namelijk voor 1 november (eigenlijk paar dagen eerder) de knoop doorgehakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin ook een beetje te twijfelen... maarja htc zal deze problemen wel snel oppakken anders verliezen ze een hoop klanten. Vooral de twijfelaars zoals wij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vanochtend direct na openingstijd van de Vodafone de stad in gereden (Enschede) en ze zeiden dat ze de DHD binnen hadden maar pas morgen verkochten. Beetje vreemd, maar goed ik haal deze dus morgen ochtend vroeg op :D

Ben nog even lans geweest bij T-Mobile, Hi en T for telecom maar die wisten alle 3 nog niet wanneer ze de DHD binnen zouden krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 15-09 21:23
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:58:
[...]

Ik begin ook een beetje te twijfelen... maarja htc zal deze problemen wel snel oppakken anders verliezen ze een hoop klanten. Vooral de twijfelaars zoals wij.
Tja je kan wachten, alleen tot wanneer.... Het probleem, als het een probleem is, zal zich ook voordoen bij toestelen die eind deze week of begin volgende week worden geleverd.

Ik geloof er namelijk niets van dat HTC in de korte tussenligende tijd een toestel hardware matig kan of zal veranderen. Ook zal een software oplossing langer op zich laten wachten.

Al met al zal men het vast oplossen, ook omdat in Nederland op een aantal telefoons is gevonden, terwijl in andere (grotere) landen het toestel nog niet leverbaar is.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dhhdante schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:57:
[...]

Beetje off-topic: Wat is jouw alternatief? Ik moet namelijk voor 1 november (eigenlijk paar dagen eerder) de knoop doorgehakt hebben.
Ik heb ook al zitten denken wat als de DHD te groot is en me daarom niet bevalt. Dan ga ik voor de Galaxy S of de gewone Desire. Hoewel ik ook een mailtje kreeg van vodafone dat ze binnenkort de iPhone 4 kregen... ook verleidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-09 11:11
@Fear1986: Ik zie nergens de levertijd staan op de site van vodafone? Kun je laten weten waar dat precies staat?

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 05:14
Ik heb me DHD vorige week vrijdag besteld via de telefoon bij Vodafone, Heb nog geen bevestiging gehad via de mail, hoe lang duurt het ongeveer? Sprak namelijk met een jongen die me niet goed verstond waardoor ik veel moest herhalen dus misschien verstond hij mijn emailadres fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:05:
[...]

Ik heb ook al zitten denken wat als de DHD te groot is en me daarom niet bevalt. Dan ga ik voor de Galaxy S of de gewone Desire. Hoewel ik ook een mailtje kreeg van vodafone dat ze binnenkort de iPhone 4 kregen... ook verleidelijk!
Ik was ook bang over de grootte, maar heb de DHD in mn handen gehad en hij voelt niet enorm groot aan. Het is wel te doen, de Galaxy S zal niet kleiner aanvoelen volgens mij. Ik heb hem ook in mn broekzak gedaan en omdat deze zo dun is kan dat ook makkelijk.

De iPhone 4 is voor mij ook nog een optie idd, maar ik wil graag een beetje flexibel OS. iOS lijkt me een beetje stug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dhhdante schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:12:
[...]

Ik was ook bang over de grootte, maar heb de DHD in mn handen gehad en hij voelt niet enorm groot aan. Het is wel te doen, de Galaxy S zal niet kleiner aanvoelen volgens mij. Ik heb hem ook in mn broekzak gedaan en omdat deze zo dun is kan dat ook makkelijk.

De iPhone 4 is voor mij ook nog een optie idd, maar ik wil graag een beetje flexibel OS. iOS lijkt me een beetje stug.
Ja net wat je zegt... ik heb nu een HTC Magic met android, echt een mega bagger telefoon, maar wil eigenlijk niet weg van Android. Ze zeggen hier op het forum dat je de DHD kan vergelijken qua grootte met de HD2, maar die is echt lomp groot en dik. Op de foto's gezien lijkt het design iig erg fijn in de hand te liggen, morgen maar eens kijken hoe het bevalt. Ben benieuwd :D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2010 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Laatst online: 18-09 22:04
btw, mijn TNT status (Vodafone. los toestel via webshop, verzonden op vr 15okt) staat nog steeds op "zending is voorgemeld" :(

[ Voor 66% gewijzigd door pven op 18-10-2010 19:36 . Reden: offtopic-zooi verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:49:
[...]

Ook via Vodafone verlenging?
yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
Twiekerdetwiek schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:00:
[...]

Verklaar je nader? "hard" clicked? Bedoel je dat ie in je zak makkelijk aan kan gaan bij indrukken knop?
nee dat je niet echt een click gevoel en sound hebt zoals je (extreem gezien) bij een muis zou hebben...

Heb overigens geen imperfecties gevonden op zo een rubberachtig stukje na die 0,25mm uitsteekt van de body (batterij klepje)... (maar om daar nu over te bitchen ;) ) Zit verder ook erg strak in elkaar en ligt lekker in de hand. Werkt perfect... Fast boot is echt een dream come true en het schem ziet er perfect uit.

Hoop dat de rest hem ook snel krijgt want is zeker een genot om mee te spelen.

Wat ik wel jammer vind is dat er geen hoesje bij zit zoals bij de HD2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-09 08:55

Leviathan23

I am the proof....

Hi.nl heeft zijn site aangepast, 'levering vanaf 22-10-2010' dan hebben ze er zeker genoeg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizzaMan79
  • Laatst online: 15-09 23:22
FYI: ik heb op de Desire HD proximity sensor problemen topic alle gemelde fouten op een rijtje gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

dhhdante schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:57:
[...]
Op dit moment heb ik een SIM-only van KPN Hi voor €17,95 per maand. Dat is 7,95 voor 120 minuten en het tientje voor onbeperkt sms. Dat abonnement is al lang verlopen, dus ik kan overstappen wanneer ik wil. Echter loopt het onbepert online xtrasnel voor €3,75 of €7,50 per maand (3,75 bij een abonnement, 7,50 bij SIM-only) deze maand af. Vandaar dat ik deze maand het abonnement af wil sluiten. Wil graag voor een SIM-only met iets van 150 minuten, onbeperkt sms en onbeperkt online. Bij Hi kan ik dat krijgen voor nog geen 30 euro per maand voor één jaar (en daarna loopt het gewoon door). Hetzelfde bij Vodafone kost het eerste deel van het abonnement ook maar 30 euro, maar het tweede deel 44,50 euro. En dat is me te veel.

Dus heb tot eind oktober om dat abonnement af te sluiten, maar wil dan wel een telefoon waar ik wat aan heb als het gaat om dat internet. En keuze was dus gevallen op de Desire HD, maar ga nu dus wel twijfelen. Maar kans is groot dat ik volgende week toch bestel als de bestelling van Didio een beetje goed loopt.

En ja, ik weet dat ik op deze manier meer geld kwijt ben. Maar ik wil niet langer dan één jaar vast zitten aan een provider. En ik wil mijn maandlasten zo laag mogelijk houden. Ik betaal dan ongeveer ook liever 1 x 500 euro en dan 12 x 28 euro dan elke maand 30/45 euro. Met een hoger bedrag per maand ben ik wel goedkoper uit, maar ik wil liever lage vaste maanlasten. Die ene uitgave van 500 euro is zo vergeten ;)

Ik had nog gedacht om bij Hi een abonnement te nemen voor 36,15 per maand en dan een X bedrag te betalen voor de Desire HD. Was op het einde van het jaar dan 70 euro goedkoper uit, maar als ik dan mijn abonnement iets verder wil zetten dan betaal ik per maand meteen 36,15 euro. En op de manier door wat meer te betalen in het begin dan betaal ik nog geen 30 euro per maand. En nogmaals, ik weet dat het maar 8 euro scheelt maar het is gewoon iets in mijn hoofd wat het op "mijn" manier fijner vind :P

[ Voor 12% gewijzigd door FeaR op 18-10-2010 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
FeaR1986 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:08:
[...]

Op dit moment heb ik een SIM-only van KPN Hi voor €17,95 per maand. Dat is 7,95 voor 120 minuten en het tientje voor onbeperkt sms. Dat abonnement is al lang verlopen, dus ik kan overstappen wanneer ik wil. Echter loopt het onbepert online xtrasnel voor €3,75 of €7,50 per maand (3,75 bij een abonnement, 7,50 bij SIM-only) deze maand af. Vandaar dat ik deze maand het abonnement af wil sluiten. Wil graag voor een SIM-only met iets van 150 minuten, onbeperkt sms en onbeperkt online. Bij Hi kan ik dat krijgen voor nog geen 30 euro per maand voor één jaar (en daarna loopt het gewoon door). Hetzelfde bij Vodafone kost het eerste deel van het abonnement ook maar 30 euro, maar het tweede deel 44,50 euro. En dat is me te veel.

Dus heb tot eind oktober om dat abonnement af te sluiten, maar wil dan wel een telefoon waar ik wat aan heb als het gaat om dat internet. En keuze was dus gevallen op de Desire HD, maar ga nu dus wel twijfelen. Maar kans is groot dat ik volgende week toch bestel als de bestelling van Didio een beetje goed loopt.

En ja, ik weet dat ik op deze manier meer geld kwijt ben. Maar ik wil niet langer dan één jaar vast zitten aan een provider. En ik wil mijn maandlasten zo laag mogelijk houden. Ik betaal dan ongeveer ook liever 1 x 500 euro en dan 12 x 28 euro dan elke maand 30/45 euro. Met een hoger bedrag per maand ben ik wel goedkoper uit, maar ik wil liever lage vaste maanlasten. Die ene uitgave van 500 euro is zo vergeten ;)

Ik had nog gedacht om bij Hi een abonnement te nemen voor 36,15 per maand en dan een X bedrag te betalen voor de Desire HD. Was op het einde van het jaar dan 70 euro goedkoper uit, maar als ik dan mijn abonnement iets verder wil zetten dan betaal ik per maand meteen 36,15 euro. En op de manier door wat meer te betalen in het begin dan betaal ik nog geen 30 euro per maand. En nogmaals, ik weet dat het maar 8 euro scheelt maar het is gewoon iets in mijn hoofd wat het op "mijn" manier fijner vind :P
Goede argumentatie, maar met alle respect, wat dhhdante denk ik bedoelde, en waar ik zelf ook wel nieuwsgierig naar ben, is wat je alternatief is qua toestel. Als je keuze dus niet de DHD wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-04 00:01
Superboer12 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:47:
Net nog even bij de Phonehouse geweest, maar ze kunnen helaas nog niks vertellen.

De prijs die Hi.nl bij verlenging rekent slaat trouwens ook nergens op. Bij een nieuw 2-jarig (student) €35 abo met eindeloos online extra snel kost het toestel €9,95, maar als ik mijn abo verleng moet ik ineens €169,95 bij betalen :S Hopelijk kunnen ze in een winkel wat beters aanbieden...
check www.studentmobiel.nl deze bieden de DHD ook icm een hi student abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 22:06
Even een kleine update van Hi...

Ik heb maar weer eens gebeld met de vriendinnen van de klantenservice. Toen ik over de Desire HD begon sprong spontaan het systeem eruit.. Ze kon me wel vertellen dat de teller inmiddels op -457 stuks voorraad staat en dat op 21-10 een nieuwe voorraad komt ("u bedoelt de eerste voorraad" .... "uh...Naja dan komen er dus toestellen binnen" "Zucht.."). Ze kon me niet zeggen waar ik op de lijst stond. Ik kon op 22-10 nog wel een keer bellen om te kijken hoe we er voor staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

bas_vdl schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:20:
[...]
check www.studentmobiel.nl deze bieden de DHD ook icm een hi student abbo
Hi is sowieso gek bezig.
Als ik mezelf aanmeldt als nieuwe klant met een bepaald abonnement moet ik €349,99 bijbetalen voor de Desire HD en daar komen dan nog €24,95 aan instapkosten op. Als ik aangeef dat ik al klant ben hoef ik de instapkosten niet te betalen (logisch), maar dan kost het toestel opeens €379,99.
JapieTalent schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:15:
[...]
Goede argumentatie, maar met alle respect, wat dhhdante denk ik bedoelde, en waar ik zelf ook wel nieuwsgierig naar ben, is wat je alternatief is qua toestel. Als je keuze dus niet de DHD wordt.
Lol, lap tekst voor niets getyped. Ach, het is goed voor mijn karma :P
Maar voor toestel... al sla je me dood. Heb me echt blind lopen staren op de nieuwe Desire serie. De Z had nog een optie geweest, maar kans is groot dat de Z ook de negatieve punten heeft. Dingen als foto's laden zal op een Z niet beter gaan, zeker niet aangezien de Z een langzamere processor heeft.

iPhone 4 zou een optie zijn qua werking, maar heb helemaal niets met Apple en wil eigenlijk wel Android.
Je zou bijna aan een Samsun Galaxy S gaan twijfelen...

[ Voor 23% gewijzigd door FeaR op 18-10-2010 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Hehe idd, dank je Japie :*)

Maar is een SIM only anders niet beter voor je FeaR? Dan heb je altijd lage maandlasten en kun je zelf een nieuwe telefoon aanschaffen wanneer je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Erkel schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:06:
@Fear1986: Ik zie nergens de levertijd staan op de site van vodafone? Kun je laten weten waar dat precies staat?
In de side-bar op de site staat het volgende:
Nieuwe klanten die voor 17:00 bestellen en geen gebruik maken van nummerbehoud hebben een product binnen 1 werkdag in huis
Al met al is een losse aankoop - naar mijn inziens - een nieuwe klant en zou de levering dus 24 uur zijn. Maar in de praktijk loopt het dus anders.
dhhdante schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:25:
Maar is een SIM only anders niet beter voor je FeaR? Dan heb je altijd lage maandlasten en kun je zelf een nieuwe telefoon aanschaffen wanneer je wilt.
Dat ga ik dus ook doen en dat abonnement sluit ik wel voor eind oktober af. Een dergelijk abonnement is nog wel af te sluiten op de 31e oktober (al moet het dan wel koopzondag zijn :P). Dus in de SIM-only zit het probleem niet, in het te kiezen toestel dus wel. Want een Galaxy S is me al iets te lang uit om dit nu als toestel te kopen. Wil graag iets nieuws.

[ Voor 30% gewijzigd door FeaR op 18-10-2010 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-03 11:49
Ik heb ook rare verhalen over de HI website. Wanneer ik probeer mijn abonnement te verlengen moet ik 80 euro bij betalen voor 2 jaar HI20 + Eindeloos online XtraSnel. Wanneer mijn vader via zijn computer verlengt moet hij nog maar 12 euro bij betalen met dezelfde maandlasten.

Vertrouw die website niet en bestel via de telefoon of via een derde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FH_Freak
  • Laatst online: 08-09 18:33
Sagaris schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:42:
Vanochtend mijn order bij Studentmobiel gecancelled via de telefoon, in 2 minuten gefixed. Daarna naar Vodafone Venlo gegaan en een nieuw abonnement met DHD besteld. T-Mobile moet het nog goedkeuren, dus heb hem nog niet. Het toetsel is wel voor mij apart gelegd en het zag er naar uit dat er nog genoeg units waren, maar ik weet niet of ze hem daar los verkopen. De mijne is trouwens zwart.
Dat goedkeuren duurt dat lang. Want dat is bij mij namelijk het zelfde geval. Zal dus niets eerder geleverd worden dan die lamme t-mobilio het goedkeurd. Pfffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:11
JapieTalent schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:01:
[...]

In mijn agenda zitten we toch echt nog in week 42.

Ontopic; ik heb zelf afgelopen vrijdag telefonisch verlengd bij Hi. Na eerst een ontzettend onbekwaam persoon aan de lijn te hebben gehad, die "niets" voor me kon doen aan de hoge aanschafprijs van het toestel. Vervolgens me zelfs verwees naar andere sites en providers. Op de vraag of hij me door kon verbinden met de afdeling "opzeggingen" kreeg ik als antwoord dat dat niet de bedoeling was. Na het confronteren met de simpele oplossing dat ik anders wel opnieuw zou bellen en direct naar de betreffende afdeling zou vragen heeft de man mij alsnog doorverbonden.

Op dat moment kreeg ik een meer begripvollere mevrouw aan de lijn welke in 1 x wel bereid was om wat aan de prijs te doen. Ik betaal nu nog steeds de normale prijs per maand voor Hi online student 35 met extra snel internet, maar betaal geen 200 € voor het toestel, maar 0. Het kan dus wel.

Tot slot echter nog een vraagje; ik zou eea middels mail bevestigd krijgen, dit zou uiterlijk vandaag gebeuren, maar tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Is dit normale gang van zaken? (ik heb voorgaand elke keer middels de fysieke hi winkel verlengd)

Wat betreft de DHD vertelde ze me dat zij nog niets wist van een vertraging naar 12-11-10 zoals staat op hun site. Bij hen stond nog gewoon 18-10 in het systeem, het kon duiden op een 2e batch, omdat de 1e batch vergeven was. Ze vertelde dat degene die tijdig bij hi verlengt/nieuw abonnement hebben afgesloten het toestel deze week kunnen verwachten. Voor mij persoonlijk zou dat er naar alle waarschijnlijkheid niet in zitten, maargoed; ik heb nu in ieder geval de nu geldende voorwaarden nog.
Heb je goed geregeld, ik heb bijna net zo'n gesprek gehad, ook op vrijdag, maar hierbij werd mij geen korting aangeboden bij hetzeflde abonnement. Wel hoefde ik "maar" 60 euro bij te betalen... Maar hopen dat ze idd vanaf 22/10 gaan versturen, met beetje mazzel vallen we hier nog bij. Kan ik mooi 3 weken spelen met mobieltje in me vakantie ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:27:
[...]

Al met al is een losse aankoop - naar mijn inziens - een nieuwe klant en zou de levering dus 24 uur zijn. Maar in de praktijk loopt het dus anders.
Nee, dit klopt dus niet.
Losse telefoon word blijkbaar geleverd als een prepaid toestel (dat weet ik omdat ik em ook los heb besteld en in de mail staat dat "uw prepaid pakket".......)
over prepaid toestellen staat een andere levertijd aangegeven dan 24 uur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 00:08
edit: al fixed

[ Voor 96% gewijzigd door BartOtten op 18-10-2010 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:40

Ch3cker

Testlab Teamlead
BartOtten schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:22:
[...]

[...]

Link is jammergenoeg 'broken' dus kan er niets mee. Iemand een linkje naar de statuspagina van Hi?
http://cot.ag/cNQhr4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVL
  • Laatst online: 31-07 15:02
Net telefonisch contact gehad met T-Mobile,
Ik mag de levering binnen 2 weken ontvangen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
Ch3cker: Ik ben niet zo scherp meer.....bedankt voor de verheldering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
Ordernummer: 23305xxxx
HTC Desire HD
Hi Bel & sms student euro 35 2 jaar
Hi Eindeloos online XtraSnel voor � 14,95 p/m

Ben ik nou gek of is het normaal dat Hi in die status de 'normale' prijs van 14,95 weergeeft ipv de actieprijs van 3,75?

[ Voor 3% gewijzigd door BartOtten op 18-10-2010 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
FH_Freak schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:47:
[...]

Dat goedkeuren duurt dat lang. Want dat is bij mij namelijk het zelfde geval. Zal dus niets eerder geleverd worden dan die lamme t-mobilio het goedkeurd. Pfffff
Dame die mij hielp zei dat het in het ergste geval twee weken zou kunnen duren. Iemand anders in het normale DHD topic zegt dit:
trimakassi schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:09:
Vind 'm toch echt zwart. Net even vastgehouden en contract afgesloten. Dacht het toestel gelijk mee te kunnen nemen, moet er eerst nog goedkeuring voor nummerbehoud komen. Kak. :'( U kunt hem waarschijnlijk donderdag afhalen... fffffffuuuuuuuuuuuuuu
Volgens mij is VF de enige die hem op dit moment kan leveren in fysieke winkels, dus als je oude provider een beetje schappelijk is duurt het zo'n 3 dagen. Dat is iig wat ik interpreteer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Het is ongelooflijk bij Hi, ik hang momenteel in de wacht.
Mijn verlenging is niet doorgevoerd. Dikke kans dat ik dus weer onderaan mag beginnen. Ik heb onderhand al een keer of 5 / 6 met hen aan de lijn gehangen en ben het ondertussen wel beu om van het kastje naar de muur te worden gestuurd.

Wie weet maar eens overwegen om de boel op te zeggen en toch over te gaan op vodafone, ik zal zo deze post even voorzien van een edit om te vertellen hoe het eindigt.

Edit:

Nou, gesprek afgelopen, uitkomst; ze kunnen mij niet inschrijven omdat ik een speciale aanbieding heb gekregen. Bij deze speciale aanbiedingen was het toestel nog niet "aanvinkbaar."
Hij kon echter wel bevestigen dat 22-10 de toestellen uitgeleverd gaan worden, en hij gaat mij dan terugbellen. Het eerder genoemde aanbod geldt nog wel steeds en ook werd aangegeven dat er voldoende toestellen geleverd werden om de orders te voorzien.

Die laatste zin zou dan de berichten op dit forum waarbij een min status wordt gereflecteerd moeten tegenspreken.

[ Voor 36% gewijzigd door Jaap. op 18-10-2010 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielvdMark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:34
Hmm.. bij smartphoneshop.nl hebben ze de verwachte leverdatum weggehaald...Ik hoop niet dat de leverdatum weer een week verschoven wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie360
  • Laatst online: 24-03-2024
DanielvdMark schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:38:
Hmm.. bij smartphoneshop.nl hebben ze de verwachte leverdatum weggehaald...Ik hoop niet dat de leverdatum weer een week verschoven wordt.
Je was me net voor, PDAshop heeft ook geen datum meer. Hopelijk naar voren geschoven!
http://www.pdashop.nl/product/107574/htc-desire-hd.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
JapieTalent schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:34:
Het is ongelooflijk bij Hi, ik hang momenteel in de wacht.
Mijn verlenging is niet doorgevoerd. Dikke kans dat ik dus weer onderaan mag beginnen. Ik heb onderhand al een keer of 5 / 6 met hen aan de lijn gehangen en ben het ondertussen wel beu om van het kastje naar de muur te worden gestuurd.

Wie weet maar eens overwegen om de boel op te zeggen en toch over te gaan op vodafone, ik zal zo deze post even voorzien van een edit om te vertellen hoe het eindigt.

to be continued...
De vraag is dus... Waaom hebben ze je abbo niet willen verlengen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Bullet NL schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:42:
[...]

De vraag is dus... Waaom hebben ze je abbo niet willen verlengen? ;)
Het is mijn inziens toch een vage reden die opgevoerd wordt, maar de beste man heeft me eea. verzekerd (zie bovenstaande post) dus ik wacht nog eenmaal af tot vrijdag, en als ik dan weer naar een andere muur wordt gestuurd dan kan het kastje noteren dat ik de boel opzeg en dan sta ik diezelfde avond nog bij Vodafone om over te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
JapieTalent schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:46:
[...]

Het is mijn inziens toch een vage reden die opgevoerd wordt, maar de beste man heeft me eea. verzekerd (zie bovenstaande post) dus ik wacht nog eenmaal af tot vrijdag, en als ik dan weer naar een andere muur wordt gestuurd dan kan het kastje noteren dat ik de boel opzeg en dan sta ik diezelfde avond nog bij Vodafone om over te gaan.
Ik hoop wel voor je dat ze dan nog op voorraad zijn, Volgens mij zijn DHD's het beste te vergelijken met jonge vogeltjes, ze vliegen massaal uit... ;) >:) ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Laatst online: 04-09 18:23
FeaR1986 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:08:
[...]

.

. En nogmaals, ik weet dat het maar 8 euro scheelt maar het is gewoon iets in mijn hoofd wat het op "mijn" manier fijner vind :P
;) Wel grappig dat je je eigen irrationaliteit doorhebt, maar je "gevoel" je er toch toe dwingt je daar overheen te zetten.
Zo werkt het bij mijn vriendin ook ongeveer ;)

j/k, maar ff serieus, niet langer dan 1 jaar vast zitten aan een contract (icm met toestel) was tot nu toe ook altijd mijn voorkeur....tot nu....
alhoewel ik nu wel ben gaan twijfelen aan een HTC Desire aanbieding, waarbij toestel gratis is bij 1 jarig contract....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
JapieTalent schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:34:
Het is ongelooflijk bij Hi, ik hang momenteel in de wacht. Mijn verlenging is niet doorgevoerd. Nou, gesprek afgelopen, uitkomst; ze kunnen mij niet inschrijven omdat ik een speciale aanbieding heb gekregen. Bij deze speciale aanbiedingen was het toestel nog niet "aanvinkbaar."
Ik had hetzelfde maar ondertussen is bij mij (ook na 384x bellen) de boel doorgevoerd en kan ik vai de statuspagina de boel volgen. Het komt via Hi wel goed, maar ze verdienen de gegeven korting terug via de helpdesk heb ik het idee.

ik zou zeggen: Vrijdag nog eens proberen want dan is het toestel binnen geweest en zijn alle systemen gesynchroniseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:54:
[...]

Ik hoop wel voor je dat ze dan nog op voorraad zijn, Volgens mij zijn DHD's het beste te vergelijken met jonge vogeltjes, ze vliegen massaal uit... ;) >:) ;) :+
Heb jij 'm nu al binnen of ook nog aan het wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Laatst online: 04-09 18:23
MikeVL schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:26:
Net telefonisch contact gehad met T-Mobile,
Ik mag de levering binnen 2 weken ontvangen. :O
Vaag, ik heb vanmiddag gebeld en werd me, net als afgelopen vrijdag trouwens, verteld dat het nog 6 weken zou duren voordat ze de dhd konder leveren....heb je speciaal nr gebeld of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 20:01:
[...]

Heb jij 'm nu al binnen of ook nog aan het wachten?
Ik heb hem binnen,vanmiddag rond half 1 GLS aan de deur. Morgen lekker vrij en ga er dan even rustig voor zitten. Heb hem tot nu toe alleen uit de verpakking gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 20:06:
[...]

Ik heb hem binnen,vanmiddag rond half 1 GLS aan de deur. Morgen lekker vrij en ga er dan even rustig voor zitten. Heb hem tot nu toe alleen uit de verpakking gehaald.
Damn.. geen lotgenoot meer ;)

Geniet ervan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBARDmaN
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 07:29

DaBARDmaN

- slide -

JapieTalent schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:01:
[...]
Ontopic; ik heb zelf afgelopen vrijdag telefonisch verlengd bij Hi. Na eerst een ontzettend onbekwaam persoon aan de lijn te hebben gehad, die "niets" voor me kon doen aan de hoge aanschafprijs van het toestel. Vervolgens me zelfs verwees naar andere sites en providers. Op de vraag of hij me door kon verbinden met de afdeling "opzeggingen" kreeg ik als antwoord dat dat niet de bedoeling was. Na het confronteren met de simpele oplossing dat ik anders wel opnieuw zou bellen en direct naar de betreffende afdeling zou vragen heeft de man mij alsnog doorverbonden.

Op dat moment kreeg ik een meer begripvollere mevrouw aan de lijn welke in 1 x wel bereid was om wat aan de prijs te doen. Ik betaal nu nog steeds de normale prijs per maand voor Hi online student 35 met extra snel internet, maar betaal geen 200 € voor het toestel, maar 0. Het kan dus wel.
Gezien de bedragen die je noemt heb je dus voor een 1 jarige verlenging het toestel gratis gekregen?
Klopt dat JapieTalent?
Dan moet ik toch echt eens met Hi gaan bellen :(

| Dell XPS M1710 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 20:07:
[...]

Damn.. geen lotgenoot meer ;)

Geniet ervan!
Hehehe sorry.... :+
Ach de kans dat jij morgen kan genieten van je laatste aanwinst wordt daarmee alleen maar groter.

Heb jij de mail dat het toestel verstuurd is wel ontvangen?
Het grappige is, die kreeg ik vandaag binnen na dat ik het toestel heb mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielvdMark
  • Laatst online: 15:34
Tommie360 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:41:
[...]

Je was me net voor, PDAshop heeft ook geen datum meer. Hopelijk naar voren geschoven!
Na eerst status "tijdelijk uitverkocht" te hebben gekregen staat de verwachte leverdatum nu weer op 22 oktober..jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Nog steeds niet gebeld door Vodafone, blijkbaar heeft het nummerbehoud nog wat meer tijd nodig. Vreemd, aangezien ik van prepaid naar abonnement ga, wat niet zo veel problemen op zou moeten leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:04
paulus_01 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 20:00:
[...]

;) Wel grappig dat je je eigen irrationaliteit doorhebt, maar je "gevoel" je er toch toe dwingt je daar overheen te zetten.
Zo werkt het bij mijn vriendin ook ongeveer ;)

j/k, maar ff serieus, niet langer dan 1 jaar vast zitten aan een contract (icm met toestel) was tot nu toe ook altijd mijn voorkeur....tot nu....
alhoewel ik nu wel ben gaan twijfelen aan een HTC Desire aanbieding, waarbij toestel gratis is bij 1 jarig contract....
die aanbieding heb ik ook genomen :P Zat al bij Vodafone, dus wel een nieuw nummer maar aanbieding was te goed om te laten liggen

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
DaBARDmaN schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 20:16:
[...]

Gezien de bedragen die je noemt heb je dus voor een 1 jarige verlenging het toestel gratis gekregen?
Klopt dat JapieTalent?
Dan moet ik toch echt eens met Hi gaan bellen :(
Nee dat klopt niet. Ik heb in feite niet eens zo heel veel korting gekregen hoor.

Onderstaand de situatie:

Allereerst gaat het om een verlenging van 2 jaar; Hi bevalt mij prima, daarom wil ik in principe ook niet weg.

Als nieuwe klant zou ik de volgende deal kunnen maken; Hi 35 met xtra snel voor het online student tarief = 31,70 in de maand, de gehele looptijd. Het toestel kost mij dan 40 euro.

In mijn geval als ik middels de Hi site wilde verlengen kreeg ik de volgende aanbieding; Hi 35 met xtra snel voor het online student tarief = 31,70 in de maand, de gehele looptijd. Het toestel kostte mij dan echter 200 euro.

Dit vond ik onzin en heb middels de gewone medewerkers geprobeerd op z'n minst dezelfde aanbieding als een nieuwe klant te krijgen. Dit is mij niet gelukt, totdat ik de boel wilde opzeggen en aan het eind van mijn huidige contract " vrij " rond wilde kijken. Toen werd ik doorverbonden, na enige strubbelingen, met de afdeling "opzeggingen."

Deze kon ineens wel wat met de prijs en heeft me het toestel aangeboden voor het normale tarief = 31,70 in de maand, maar met een toestel prijs van 30 euro. Het is niet heel veel, maar toch aanzienlijk. Plus ik mag mijn huidige nummer houden, wat ik erg prettig vind aangezien ik een vrij makkelijk nummer heb.
BartOtten schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 20:01:
[...]

Ik had hetzelfde maar ondertussen is bij mij (ook na 384x bellen) de boel doorgevoerd en kan ik vai de statuspagina de boel volgen. Het komt via Hi wel goed, maar ze verdienen de gegeven korting terug via de helpdesk heb ik het idee.

ik zou zeggen: Vrijdag nog eens proberen want dan is het toestel binnen geweest en zijn alle systemen gesynchroniseerd.
Hier ben ik ook bang voor, maar dat is een zorg van vrijdag. Ik ben dan toch nog voor mijn werk in Enschede, dus hoop eea. te kunnen leveren met de man die mij gaat bellen (wat overigens wel een competent persoon was met verstand van zaken, chapeau voor dat!) wat kan regelen met de Hi winkel in Enschede, dat ik daar een toestel kan afhalen, zodat ik het gedeelte met de koerier etc kan omzeilen.

Mocht dit niet kunnen, hij verzekerde me dat er afdoende binnen waren gekomen om de vraag te dekken, dan heb ik nog wel die 3 tot 5 dagen geduld.

[ Voor 24% gewijzigd door Jaap. op 18-10-2010 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
Vanaf woensdag leverbaar op pdashop :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fismeister
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-01 19:20
@ alwaysleft
Eindelijk! Heb hem al heel lang in de pre-order staan en vond het wel een keer tijd worden. Is er al iets bekend over de batterijduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens de website van Hi begint de levering vanaf 22-10-2010.. even geduld dus nog.

heb 'm met verlenging van mijn abo (2 jr) voor €14,95, Hi 20 met xtrasnel internet voor €3,75, gghoeeeieee deal lijkt me. maar goed, betaal dan ook structureel te veel (bundel nooit op, bellen in/naar buitenland, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Laatst online: 17:11
Bij Belsimpel hebben ze eindelijk ook hun leverdatum eens gewijzigd, nadat ie ongeveer een maand op '3 weken' heeft gestaan.

Nu 5-7 werkdagen.

Prijs is er toch een pak mooier dan bij PDAshop/Smartphoneshop.

http://www.belsimpel.nl/HTC/HTC-Desire-HD

[ Voor 14% gewijzigd door Largamelion op 18-10-2010 20:41 ]

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 20:19:
[...]

Hehehe sorry.... :+
Ach de kans dat jij morgen kan genieten van je laatste aanwinst wordt daarmee alleen maar groter.

Heb jij de mail dat het toestel verstuurd is wel ontvangen?
Het grappige is, die kreeg ik vandaag binnen na dat ik het toestel heb mogen ontvangen.
Ik wacht nog maar even rustig af. Vanochtend wel een mail van VF dat de DHD is verstuurd, maar nog geen track-trace van GLS. Nog maar een dagje Iphonen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 13:54
BartOtten schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:30:
Ordernummer: 23305xxxx
HTC Desire HD
Hi Bel & sms student euro 35 2 jaar
Hi Eindeloos online XtraSnel voor � 14,95 p/m

Ben ik nou gek of is het normaal dat Hi in die status de 'normale' prijs van 14,95 weergeeft ipv de actieprijs van 3,75?
Bij mij staat er dit:

HTC Desire HD
Hi Online Student 25 2 jaar
Eindeloos online XtraSnel
Hi sim-kaart

(Ik ben een nieuwe klant, vandaar Hi sim-kaart)
Pagina: 1 ... 15 ... 58 Laatste