Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• JJelle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-11 13:22
Mijn order bij student mobiel maar geannuleerd en vervolgens naar de vodafone winkel in amstelveen gelopen.
Die hadden er nog 17 liggen ofzo, al ging het wel hard daarzo.. iemand bestelde er zelfs 2 :P
Helaas moet ik nog even wachten op de mijne aangezien mijn nummer behoud aanvraag eerst door Hi goedgekeurd moet worden... Dus nog even geduld maar ja, dan heb je ook wat :) (hopelijk deze week nog)

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
dhhdante schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 19:19:
[...]

Ik ben helemaal naar Dort gereden door jouw bericht, maar daar keken ze me aan alsof ik gek was. Ze verkopen daar echt niet los en ik vertelde dit verhaal en ze keken heel erg verbaasd en moesten er om lachen.

:? :? :?
Zitten 2 Vodafone winkels in Dordrecht he ....

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:37

Hoite

Goed verhaal

JJelle schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:51:
Mijn order bij student mobiel maar geannuleerd en vervolgens naar de vodafone winkel in amstelveen gelopen.
Die hadden er nog 17 liggen ofzo, al ging het wel hard daarzo.. iemand bestelde er zelfs 2 :P
Helaas moet ik nog even wachten op de mijne aangezien mijn nummer behoud aanvraag eerst door Hi goedgekeurd moet worden... Dus nog even geduld maar ja, dan heb je ook wat :) (hopelijk deze week nog)
Volgens Vodafone moest ik rekening houden met 10 werkdagen, dus 2 weken.
Nu weet ik niet of T-mobile moeilijk gaat doen ofzo, maar dat zal bij Hi wel niet veel anders zijn.

Lekker kort.

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-10 20:54
Vonkie schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:54:
[...]

Zitten 2 Vodafone winkels in Dordrecht he ....
Allebei ben ik langsgeweest en ze zitten onder hetzelfde management.

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Ik hoop maar dat ik maandag gebeld wordt door Vodafone.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:12
vinnieminnie schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:08:
Ik hoop maar dat ik maandag gebeld wordt door Vodafone.
Omdat?

Cogitationis poenam nemo patitur

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

kolff010 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:41:
Iedereen heeft het over Vodafone, hun hebben er inderdaad (in de winkels) genoeg liggen.

Laten we even kijken naar de andere winkels(16-10-2010; 18:31):

PDASHOP: 22-10-2010
HI 12-11-2010 (onder het motto, ' wij hebben ze als eerste ' !) nou niet dus....
2call November 2010
The Phone House 01-11-2010
Belcompany komende week verwacht (WK43)
T For Telecom Die toko stopt er mee, dus lijkt me sterk dat hij daar nog komt
Belsimpel.nl levertijd 3 weken, maarja dat staat daar al lang, dus welke 3 weken het zijn?
Studentenmobiel.nl week 43/44 (volgende week of de week erop)
Ik heb em bij simshop.nl besteld. Levertijd staat al tijdje op week 43
Kan niet wachten. Overigens besteld met vodafone verlenging.

Blender....

• vinnieminnie
@Bullet: Omdat ik daar besteld heb, maar nog niks heb gehoord. Dat terwijl ik 5 oktober al bestelde.
Ik hoop dat ze gewoon wat tijd nodig hebben om mijn bestelling af te ronden en dergelijke, omdat ik een nieuwe klant met nummerbehoud ben.
Als dat niet het geval is ben ik blijkbaar achter verlengers gezet die hem een week later pas bestelden, dat zou ik niet gepast vinden.

Verwijderd

Iemand recentelijk nog contact gehad met Hi over de levering?

• halilg85
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-11 21:38
Ik denk dat ze niet alles los kunnen verkopen, maar ik heb hem echt voor 469 euro meegekregen. Er is blijkbaar nog iemand geweest die hem ook heeft meegekregen. Ik heb zelfs een bon waar het bedrag op staat.
philipperosier schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 19:21:
open je TOUCH HD of iets....google naar dit topic en laat het ze oplezen...

• Bullet NL
vinnieminnie schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:12:
@Bullet: Omdat ik daar besteld heb, maar nog niks heb gehoord. Dat terwijl ik 5 oktober al bestelde.
Ik hoop dat ze gewoon wat tijd nodig hebben om mijn bestelling af te ronden en dergelijke, omdat ik een nieuwe klant met nummerbehoud ben.
Als dat niet het geval is ben ik blijkbaar achter verlengers gezet die hem een week later pas bestelden, dat zou ik niet gepast vinden.
Tja in dat geval zou het bij Hi dus net zo werken als bij Vodafone.
Op zich begrijp ik wel waarom providers vaste klanten voor trekken.
Ik ben nu zelf al meer dan 7 jaar Vodafone abonnee, dit merk ik duidelijk met het verlengen van mijn contract.
Dit belonen ze, wanneer je ze opbeld als het weer kan dan merk je gewoon dat je betere kortingen krijgt dan wanneer je een nieuw abonnement afsluit.

• Bullet NL
halilg85 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:19:
Ik denk dat ze niet alles los kunnen verkopen, maar ik heb hem echt voor 469 euro meegekregen. Er is blijkbaar nog iemand geweest die hem ook heeft meegekregen. Ik heb zelfs een bon waar het bedrag op staat.

[...]
Ik denk dat je erg veel geluk heb gehad...... is die 469 niet de prijs voor een gewone Desire?

• vinnieminnie
Dat vaste klanten voordeel hebben vind ik ook goed. Maar het moet niet zo gek worden dat een nieuwe klant die op de eerste dag besteld niet bij de eerste batch zit.

Verwijderd

In de Vodafone webshop staat trouwens dat de DHD bruin is. Maar volgens mij heeft iedereen die m in de winkel heeft gekocht een zwarte. Klopt dit?

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Vandaag de (Zwarte) Desire HD gehaald i.c.m. 2 jaar verlenging 200 bij Vodafone Eindhoven Piazza (nog 5 op voorraad om 13:00).

Ze hebben de online aanbieding gemachted van €20 1e jaar, €34,50 2ejaar: totaal 654 euro.

De Vodafone medewerker vermelde dat er geen sd-card bijzat, dat klopt, deze zit namelijk al in het toestel :) Te weten 8GB Samsung Micro SD HC class 2D

Update: de achterkant is inderdaad NIET zwart, wel erg donker Bruin. Verder vind ik het klepje aan de de onderkant achter een beetje "gammel" De spleet tussen het kunstof klepje en de metalen achterkant is duidelijk zichtbaar.

[ Voor 46% gewijzigd door Checkeys op 17-10-2010 15:31 . Reden: Update ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:59

FeaR

In GoT we trust

Checkeys schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:37:
Ze hebben de online aanbieding gemachted van €20 1e jaar, €34,50 2ejaar: totaal 654 euro.
Toch een mooie aanbieding. Alleen jammer dat ik Onbeperkt SMS echt nodig heb. Dan is het tweede jaar (of de tweede zes maanden bij een éénjarig abonnement) met 44,50 per maand toch best wel veel.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Bullet NL
Checkeys schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:37:
Vandaag de (Zwarte) Desire HD gehaald i.c.m. 2 jaar verlenging 200 bij Vodafone Eindhoven Piazza (nog 5 op voorraad om 13:00).

Helaas zat er ook bij Vodafone geen sd card bij.
Zit hij ook niet al in het toestel? de DHD met de laatste versie van Sense heeft gewoon meer opslagruimte nodig.... Lijkt me sterk dat Vodafone geen geheugen mee leverd. Helemaal omdat het gewoon een standaard DHD is.... (iig geen eigen Vodafone versie)

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-11 18:01

martjah

Appel

Bullet NL schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:43:
[...]

Zit hij ook niet al in het toestel? de DHD met de laatste versie van Sense heeft gewoon meer opslagruimte nodig.... Lijkt me sterk dat Vodafone geen geheugen mee leverd. Helemaal omdat het gewoon een standaard DHD is.... (iig geen eigen Vodafone versie)
hij zit al in het toestel ;)

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-11 20:29
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:14:
Iemand recentelijk nog contact gehad met Hi over de levering?
Ja:
JackPoint schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:26:
Even gebeld met hi omdat ik het belachelijk vind dat hij bij vodafone leverbaar is en bij hun pas 12/11 (over 4 weken!)
Ik vroeg wanneer hij leverbaar was, en hij vertelde dat hij op dit moment out-of-stock was :S Hij ging gelijk wat navragen.
Volgens meneer was er al een levering binnen, en dat die al verstuurd zijn. (Zijn er al hi (verlengers) die hem hebben?) De vraag was zo groot volgens hem, dat er de 21ste komt er een nieuwe levering van 500 binnen komt.
Afhankelijk van hoe hoog ik op de lijst sta, versturen ze hem dan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 00:07:
quote:
JackPoint schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:26:
Even gebeld met hi omdat ik het belachelijk vind dat hij bij vodafone leverbaar is en bij hun pas 12/11 (over 4 weken!)
Ik vroeg wanneer hij leverbaar was, en hij vertelde dat hij op dit moment out-of-stock was Hij ging gelijk wat navragen.
Volgens meneer was er al een levering binnen, en dat die al verstuurd zijn. (Zijn er al hi (verlengers) die hem hebben?) De vraag was zo groot volgens hem, dat er de 21ste komt er een nieuwe levering van 500 binnen komt.
Afhankelijk van hoe hoog ik op de lijst sta, versturen ze hem dan.
Toevallig ook iets bekend over de kleur. Heb m namelijk al 20 september besteld. Maar ik heb toch de voorkeur voor de zwarte.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2010 00:10 ]

• JeanLeGrand
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
Ik heb vrijdagavond m'n DHD bij de VF Zoetermeer gehaald, gewoon als nieuwe klant en zonder reservering oid. Volgens de verkoper waren ze pas rond 17:00 binnengekomen. Over de kleur: Volgens mij zijn ze er maar in 1 donkere kleur, die ergens tussen donker anthrasiet en dark chocolate inzit. Het is gewoon een neutrale donkere kleur. Alles wat je meent te zien op bijv Youtube filmpjes is slechts toe te schrijven aan a) de lichtbron tijdens de opname en b) de (nooit perfecte) witbalans van de camera.

Denon AVR-X3600H

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-10 12:49
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:55:
In hoeverre is er de mogelijkheid om de telefoon al te kopen icm met een vodafone abo.
Ik heb op het moment nog een T-mobile abo die eind oktober afloopt. Kan ik de DHD dan al aanschaffen bij Vodafone en tot die tijd nog mijn T-mobile sim er in doen? Terwijl mijn nieuwe abo 1-11 in gaat?
Je moet nummerbehoud inschakelen. Kan week duren voor vodafone goedkeuring krijgt van tmobile en jij je toestel kan ophalen.

Tenzij je bedoelt dat je je abbo al hebt opgezged( 1 maand opzegtermijn). Dan kun je idd gewoon een maand je tmobile kaarje erin douwen, majah, waarom zou je als je meteen Vodafone abbo erbij krijgt.

@ Eigenaars:

De flashlight applicatie. Die geeft feller licht bij het klikken op de zaklamp.

Hoe werkt dat bij deze dubbele flash? Gaan ze altijd beide branden?!
Hoe is de fotokwaliteit.

Is er de optie om in openstaan de programmas te komen via een snel iets of gewoon 't originele android waarbij je most recent applicaties hebt. (Oftewel, niet altijd alles wat open staat)?
Flame verwijderd.

[ Voor 2% gewijzigd door RoD op 18-10-2010 13:34 ]

• Powerkiwi
  • Laatst online: 23-06 18:59
Sigma2k8 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:03:
[...]

Kan je dat mailtje hier plempen? Heb namelijk vandaag nog mailtje gehad dag ze hem 29/10 verwachten en dit staat ook op hun site. Vergissen ze zich niet met de Desire?
De door u bestelde producten staan klaar voor verzending.

Door in te loggen op onze website kan u zien of een eventuele betaling verwerkt is en of er nog andere aandachtpunten zijn.

Pas nadat alles in orde is zullen wij uw bestelling daadwerkelijk verzenden.
Dit is over het algemeen binnen 2 dagen nadat u deze e-mail ontvangt.

U krijgt automatisch een nieuwe melding wanneer de producten verzonden worden. U ontvangt dan een e-mail zodat u de bestelling kan bekijken waar de bestelling zich bevindt.

U kan de status van uw bestelling altijd online bekijken met uw reeds ontvangen gebruikersnaam en wachtwoord. Heeft u toch nog aanvullende vragen neem dan contact op met onze helpdesk: Per e-mail info@castle-e.nl Telefonisch 0570-714365
Kan alleen niet inloggen op de site, heb ik nooit gekund. Kan wel inloggen, maar iedere optie in het menu redirect me naar de pagina waar je je gegevens kunt aanpassen.

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:31:
In de Vodafone webshop staat trouwens dat de DHD bruin is. Maar volgens mij heeft iedereen die m in de winkel heeft gekocht een zwarte. Klopt dit?
Nee het is de bruine die je in de winkel krijgt

• Donny
  • Niet online
Powerkiwi schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 09:59:
[...]

[...]

Kan alleen niet inloggen op de site, heb ik nooit gekund. Kan wel inloggen, maar iedere optie in het menu redirect me naar de pagina waar je je gegevens kunt aanpassen.
vreemd, wanneer heb jij de DHD besteld bij Castle?

De site werkt bij mij ook niet 100%, als ik mijn gegevens wil wijzigen herlaad 'ie gewoon de pagina

• Powerkiwi
Donny87 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 10:18:
[...]

vreemd, wanneer heb jij de DHD besteld bij Castle?

De site werkt bij mij ook niet 100%, als ik mijn gegevens wil wijzigen herlaad 'ie gewoon de pagina
Heb meteen toen het toestel aangekondigd werd m'n HTC Desire waar ik al twee maanden op wachtte omgezet naar een HD, onder het mom van "ik wacht nu toch al"
Was dus meteen toen hij aangekondigd werd, ergens half september ofzo?

• NLDraakje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-05-2022
Ja, hiervoor altijd prepaid toestelletjes gehad.
Word me eerste echte smartphone.

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-10 15:17
Powerkiwi schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 09:59:
[...]

[...]

Word maar niet al te enthousiast. Zo'n mailtje heb ik ook al gehad omdat ze perongeluk mijn status van mijn order verkeerd hadden gezet. BInnen paa uur kreeg ik weer mailtje dat mijn order weer terug was bij "Contract Goedgekeurd". Dit zal waarschijnlijk bij jou ook gebeuren maandag.

Hoop het niet natuurlijk voor je ;)

Verwijderd

Ben erg benieuwd naar ervaringen met de batterij. Dusss, mensen die em al hebben: wat zijn de algemene indrukken??

• Powerkiwi
Sigma2k8 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 11:38:
[...]

Word maar niet al te enthousiast. Zo'n mailtje heb ik ook al gehad omdat ze perongeluk mijn status van mijn order verkeerd hadden gezet. BInnen paa uur kreeg ik weer mailtje dat mijn order weer terug was bij "Contract Goedgekeurd". Dit zal waarschijnlijk bij jou ook gebeuren maandag.

Hoop het niet natuurlijk voor je ;)
Is wel erg toevallig dat het dan juist nu is natuurlijk.
Hopelijk komt hij wel gewoon, bestel nooit meer iets daar, wat een kutwinkel. Ze zijn ook te achterlijk om m'n simkaart alvast op te sturen, maar m'n abonnement is al sinds 1 oktober ingegaan.

We zullen zien.

Verwijderd

joblamie schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 10:04:
[...]

Nee het is de bruine die je in de winkel krijgt
Dit is een beetje tegenstrijdig met wat ik te horen krijg. Krijg je bij vodafone in de winkel nu de zwarte of de bruine versie?

• paulus_01
  • Laatst online: 30-09 23:20
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:32:
[...]

heb net telefonisch m'n contract verlengt en er werd verteld 4 tot 6 weken :?

Belde eigenlijk om m'n abonnement op te zeggen zodat ik naar vodafone kon gaan maar kreeg best een aardige aanbieding. 1 jaar verlengen met relax online 25, basis internet voor 2,50 p.m. moest wel nog 219,- bijbetalen. Best tevreden met die deal. Heb hem hopelijk over een maand is even lang als dat ik het toestel bij vodafone had besteld.

Slaat eigenlijk nergens op dat je bij Vodafone wanneer je nummerbehoud aanvraagt je toestel pas kan komen halen wanneer je contract bij tmobile is afgelopen |:( ja, meneer dan voorkomt u dubbele lasten 8)7
Waar heb je deze dan verlengd? Gewoon T-mobile contract?

Ik heb T-mobile gebeld om te verlengen, maar ze wisten niet wanneer die precies binnen kwam, wat ie ging kosten en nee, iets extra's voor iemand die al 10+ jaar klant is ging ook niet, want de zak geld was misschien al op, of zoiets...

als ik deze met een jaar abo kan verlengen en goedkoop kan krijgen, annuleer ik nu nog mijn VF abo aanvraag.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 13:05:
[...]

Dit is een beetje tegenstrijdig met wat ik te horen krijg. Krijg je bij vodafone in de winkel nu de zwarte of de bruine versie?
Ligt eraan welke winkel. Ik heb in Rotterdam de bruine gezien en in Leidschendam de zwarte.

• esak
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-08-2024
Zojuist besteld via vodafone.nl met een nieuw bel+sms+web 200 abbonoment. Ben benieuwd wanneer ik hem ook echt in mijn handen heb :).

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
[...]
Alphen aan den rijn bruin

Verwijderd

paulus_01 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 13:13:
[...]

Ik heb T-mobile gebeld om te verlengen, maar ze wisten niet wanneer die precies binnen kwam, wat ie ging kosten en nee, iets extra's voor iemand die al 10+ jaar klant is ging ook niet, want de zak geld was misschien al op, of zoiets...

als ik deze met een jaar abo kan verlengen en goedkoop kan krijgen, annuleer ik nu nog mijn VF abo aanvraag.
Heb gisteren de t-mobile klantenservice gebeld eigenlijk met het idee om op te zeggen (was bij de T-shop in Breda geweest en daar wisten ze ook niet wanneer ze hem zouden krijgen en wat die zou kosten). Toen ik uiteindelijk iemand aan de lijn kreeg en aangaf dat ik op wou zeggen omdat ik een desire HD bij Vodafone wou bestellen gaf hij aan dat hij hem me ook aan kon bieden. Hij gaf als indicatie 4 tot 6 weken. Zou als het goed is per post een bevestiging krijgen, dus ik wacht af.

• polmannetje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-12-2021
paulus_01 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 13:13:
[...]

Inderdaad, ontzettend raar, zie mijn post van afgelopen week:
Ik heb zojuist ook met T-Mobile gebeld, ik snap er echt helemaal niks van maar ze deden mij ook een ontzettend slecht aanbod. En dat na al 5 jaar klant zijn (gemiddelde rekening gok ik zo'n 50euro per maand)..
Aanbod: Relax Online 25 (190 belminuten/smsjes) + 1000 smsjes bundel + Web 'n Walk standaard, alles tegen reguliere prijzen = 40 euro/maand, 2 jarig. En dan moest ik nog 59 euro bijbetalen ook...

Toen ik aan gaf dat ik bij Vodafone exact hetzelfde met sneller internet kon krijgen voor 35 euro per maand (en gratis DHD) gaf de madame van T-Mobile aan dat ik toch maar moest blijven omdat ik bij TM wist hoe mijn facturen er uit zagen, hoe de klantenservice werkte 8)7 en dat het internet van Vodafone een FuP kent |:( . Voel me redelijk geschoffeerd als loyale klant zijnde..

Verwijderd

polmannetje schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:06:
[...]

[...]
Zeker raar, Vooral dat aanbod. Ik ben +/- 2 jaar klant, i150 en nooit over bundel. Mij boden ze ook een desire HD 2jr aan voor €59,- en dan moest ik alleen een relax online 25 + web n' walk standaard af te sluiten, zou me door een bepaalde actie maar €22,50 in de maand kosten. 1 jaar moet ik 219 bijbetalen. Vond het 1 jarige wel een erg mooi aanbod, heb dan ook gekozen om te verlengen. Maar vertrouw het ook niet helemaal (vooral door dat internet voor €2,50) eerst maar eens bevestiging krijgen per post voordat ik het geloof.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2010 14:14 ]

• Checkeys
Jamievanm schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 01:48:
[...]
Is er de optie om in openstaan de programmas te komen via een snel iets of gewoon 't originele android waarbij je most recent applicaties hebt. (Oftewel, niet altijd alles wat open staat)?
De bovenbalk naar beneden slepen en je ziet alle lopende programma's. De Home knop inhouden en je ziet ook de meest recente programma's.
Jamievanm schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 01:48:
[...]
Ik wacht op t-mobile!!!!!!!!! VODAFONE ZUIGT!
Geen idee of deze quote op bovenstaande zinnen slaan, zo niet, verklaar je nader...

• Checkeys
[...]

Het is zo donker bruin dat het met slecht licht gewoon zwart lijkt. Vandaar de verwarring.

Verwijderd

Zijn er geen fotos van een bruine en een zwarte naast elkaar om dit te verduidelijken? ik ben ze nog niet tegen gekomen jammergenoeg.

Even back on topic. Heeft iemand een idee of salland al iets verstuurd heeft of iets binnen hebben gekregen?

• paulus_01
polmannetje schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:06:
[...]

[...]
Die post had ik inderdaad gelezen, voor mij ook een reden geweest om tmobile maar eens te bellen.

Ik was echt altijd tevreden, nooit problemen gehad, wel wat gezeik met facturen maar werd goed opgelost.
Na gebeld te hebben en de winkel in Eindhoven bezocht te hebben, krijg ik het idee dat er allemaal nieuwe gastjes werken die van toeten nog blazen weten en maar wat roepen.
Heel ongeinteresseerd zijn ze.

Ik bel nog met een Ben kaartje, zo lang abonnee, maar mogelijkheden om iets te doen ho maar.

Zal misschien maandag toch nog eens bellen en kijken of dat 1-jarig contract toch mogelijk is.

• halilg85
  • Laatst online: 21-11 21:38
Hallo

Ik had gisteren in Dordrecht een Desire hd gehaald voor 469 en heb vandaag al problemen met het toestel. Zijn er mensen die last hebben van het volgende probleem: Als ik iemand ga bellen dan valt mijn beeldscherm uit en ik krijg hem niet meer aan. Dus ook niet meer om op te hangen. Ik moet mijn batterij eruit halen wil ik hem werkend krijgen. Hij was vandaag al heel traag. Ik ben zwaar teleurgesteld in dit toestel. Heb ook een gewone Desire gehad en die deed het veel beter. Ikga deze morgen terug brengen en overstappen op een Iphone 4.

Verwijderd

halilg85 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 16:19:
Hallo

Ik had gisteren in Dordrecht een Desire hd gehaald voor 469 en heb vandaag al problemen met het toestel. Zijn er mensen die last hebben van het volgende probleem: Als ik iemand ga bellen dan valt mijn beeldscherm uit en ik krijg hem niet meer aan. Dus ook niet meer om op te hangen. Ik moet mijn batterij eruit halen wil ik hem werkend krijgen. Hij was vandaag al heel traag. Ik ben zwaar teleurgesteld in dit toestel. Heb ook een gewone Desire gehad en die deed het veel beter. Ikga deze morgen terug brengen en overstappen op een Iphone 4.
Zou deze even plaatsen in het Desire HD toppic. Zijn er meerderen die er last van hebben.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52
halilg85 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 16:19:
Hallo

Ten eerste, je zit in het verkeerde topic.

Ten tweede, wat infantiel dat je op basis van deze ervaring "overstapt op een Iphone 4".
Als je een kijkje had genomen in het GOEDE topic (Android > Desire HD topic), dan had je gezien dat meerdere mensen dit hebben gehad, waarvan ook een vriend van mij. Die vriend van mij is teruggegaan naar de winkel, en liep binnen 10 minuten naar buiten met een nieuw toestel dat het gewoon prima deed.

Misschien even zelf wat onderzoek doen voordat je met dit soort halfbakken conclusies komt?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• paulus_01
Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:13:
[...]

Zeker raar, Vooral dat aanbod. Ik ben +/- 2 jaar klant, i150 en nooit over bundel. Mij boden ze ook een desire HD 2jr aan voor €59,- en dan moest ik alleen een relax online 25 + web n' walk standaard af te sluiten, zou me door een bepaalde actie maar €22,50 in de maand kosten. 1 jaar moet ik 219 bijbetalen. Vond het 1 jarige wel een erg mooi aanbod, heb dan ook gekozen om te verlengen. Maar vertrouw het ook niet helemaal (vooral door dat internet voor €2,50) eerst maar eens bevestiging krijgen per post voordat ik het geloof.
Is geen gek aanbod nee.
Wel raar dat ze dat zouden doen.
Ik heb afgelopen vrijdag gebeld (nu 2 dagen geleden) en toen werd er mij verteld dat er geen internet aanbiedingen op de korte termijn zouden komen. Iig niet in Okt & Nov, misschien in Dec, maar dat lag er aan of er nog geld over was van het budget.
Ook in T-shop in Eindhoven werd dit bevestigd. Toen ik vertelde dat kennis van mij die nooit abonnee van Tm is geweest 'toevallig' 2 maanden geleden een relax 25 abo afsloot incl gratis galaxy s & gratis onbepertk internet, zeiden ze dat dat idd klopte en ze geluk hadden gehad en nee, zelfs voor 10+ jaren klanten konden ze iets dergelijks niet alsnog regelen.

voor mij genoeg reden om op te zeggen en naar VF over te stappen...
enige nadeeel, heb nog 8000 Tm extra punten (+/- 160,- euro waard) en die moet ik dus voor einde contract opmaken, maar ja, zou niet weten waaraan, allemaal rommel, behalve ballonvaart maar die is te veel punten).

Maar ok, beetje off topic 8)7

• JJelle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-11 13:22
Hoite schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:54:
[...]

Volgens Vodafone moest ik rekening houden met 10 werkdagen, dus 2 weken.
Nu weet ik niet of T-mobile moeilijk gaat doen ofzo, maar dat zal bij Hi wel niet veel anders zijn.
Ze zeiden bij de Vodafone shop dat dit vrij snel gaat bij Hi en dat dit maar 2 tot 3 werkdagen zal gaan duren.
Dus ik hoop dat hij gelijk heeft:)

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-11 22:56
paulus_01 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 16:25:
[...]
enige nadeeel, heb nog 8000 Tm extra punten (+/- 160,- euro waard) en die moet ik dus voor einde contract opmaken, maar ja, zou niet weten waaraan, allemaal rommel, behalve ballonvaart maar die is te veel punten).

Maar ok, beetje off topic 8)7
Een BBQ? Een Parrot Carkit? Een zwik bioscoopbonnen, etc. Lijkt me niet zo moeilijk. Eventueel iets wat je makkelijk kan verkopen of je geeft het allemaal weg aan War Child. Kan de CEO van War Child binnenkort lekker op vakantie van jouw Tm punten :P

• paulus_01
Jannibal23 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 17:36:
[...]

Een BBQ? Een Parrot Carkit? Een zwik bioscoopbonnen, etc. Lijkt me niet zo moeilijk. Eventueel iets wat je makkelijk kan verkopen of je geeft het allemaal weg aan War Child. Kan de CEO van War Child binnenkort lekker op vakantie van jouw Tm punten :P
tja, BBQ weber heb ik al, bioscoopbonnen....krijg ik niet op tijd op denk ik....

die parrot kit zit ik over te denken....
weet alleen niet of ik daar veel plezier van zal hebben....

toch jammer dat je die punten niet kunt ruilen voor tegoedbonnen (geen musicalbonnen uiteraard :P)

toch nog ff Tm bellen en vertellen dat ik overgestapt ben maar best nog wil annuleren bij een 1 jarig verlenging dealtje :)

• Heintzer
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
paulus_01 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 18:47:
[...]

tja, BBQ weber heb ik al, bioscoopbonnen....krijg ik niet op tijd op denk ik....

die parrot kit zit ik over te denken....
weet alleen niet of ik daar veel plezier van zal hebben....

toch jammer dat je die punten niet kunt ruilen voor tegoedbonnen (geen musicalbonnen uiteraard :P)

toch nog ff Tm bellen en vertellen dat ik overgestapt ben maar best nog wil annuleren bij een 1 jarig verlenging dealtje :)
Ik heb al mijn punten laatst opgemaakt aan korting op factuur. Straks over naar KPN.

Verwijderd

Zou iemand met een bruine DHD missschien een foto kunnen maken?

Verwijderd

om ook even te reageren (en natuurlijk keihard te porren met m'n nieuwe phone)

Ik heb bij vodafone Schalkwijk (Haarlem) 2 weken geleden een pre-order gedaan waardoor ik als nummer 1 op de lijst kwam. Afgelopen vrijdagavond werd ik gebeld of ik kon komen om het telefoontje op te halen, helaas was ik druk aan het werk in Delft dus een dag later stond ik om 11.00 uur bij de winkel ;)

Het abbo wat ik heb afgesloten is een bel+sms+web 200 (voor 22.?? 1e jaar en 34.?? het 2e jaar) ik kreeg de zwarte versie mee naar huis; zoals eerder werd aangegeven inc usb/220 lader, 8gb microsd en niet te vergeten (waardeloze) oortjes.

mijn ervaringen tot nu toe:
- Accu gaat beduidend sneller leeg dan mijn lg secret...niet dat dat veel zegt, maar wat ik bij de telefoon van een collega (die de gewone desire heeft) bemerkt heb is dat deze minder accutijd heeft. Bij intensief gebruik (lees browsen en 5-10 apps draaien) bleef het apparaat zo'n 5 uur werken.

- Oortjes die meegeleverd zijn, zijn bestemd voor de afvalbak...kwaliteit is om van te huilen. Het dolby effect is al een "verbetering" maar natuurlijk niet de oplossing voor beter geluid.

- Internet van vodafone is gebruikelijk snel, echter vanwege vandalisme in de buurt en de daardoor naar beneden gehaalde mast komt mijn snelheid niet uit boven de mb/s: Regioafhankelijk...

- Wat opvalt aan de behuizing is dat deze minimaal materiaal bevat. Zeker niet positief want daardoor buigt het stuk over de accu en SD/sim toegang meer dan de rest van de case. Hierdoor ontstaan bij mij scheve naden.

- het HD in desire HD komt wel duidelijk naar voren, het scherm is beduidend beter dan de normale HD (lees groter) maar waarschijnlijk is dit dus ook de bron van de verminderde accuduur. Films en foto's zijn mooi maar ik vermoed dat zonder hardcasehoes de lens, die een millimeter of 3 uitsteekt, snel zal beschadigen

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

duderuud

Sliden is koel

Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 19:34:
Haha, alsof de zwarte andere foto's zou maken ;)

[ Voor 64% gewijzigd door duderuud op 17-10-2010 19:42 ]

Motor-Forum.nl

Verwijderd

duderuud schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 19:41:
[...]

Haha, alsof de zwarte andere foto's zou maken ;)
voor de kleur van de telefoon zelf slimmerik ;)

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52
Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 19:34:
Er is een topic over de D-HD zelf, dit is het levertijdentopic, staat er op zich ook vrij duidelijk...

Klikkerdeklik

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• JaySparda
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-11 09:58
Hi Allemaal,

Weet iemand toevavalig of het mogelijk is, om deze toestel los te kopen bij de Vodafone Shop?
want ik wil hem al morgen hebben en wil niet geen nieuwe abo aansluiten.

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-11 10:59

Ch3cker

Testlab Teamlead
JaySparda schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 23:44:
Hi Allemaal,

Weet iemand toevavalig of het mogelijk is, om deze toestel los te kopen bij de Vodafone Shop?
want ik wil hem al morgen hebben en wil niet geen nieuwe abo aansluiten.
Lees eerst het topic eens door..

Dan zal je zien dat het de een wel lukt, de ander niet. Het zal zeker met voorraad te maken hebben, maar zelfs als de telefoon goed op voorraad is wil dat niet zeggen dat je m sowieso los mee gaat krijgen. Ik zou zeggen, probeer het gewoon.

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-11 20:52
blijf het bijzonder vinden dat Vodafone aan het uitleveren is. de leveranciers waar wij zaken mee doen houden nu zelfs 26-11 aan als datum van binnenkomst.

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:48
e.looijenga schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 08:22:
blijf het bijzonder vinden dat Vodafone aan het uitleveren is. de leveranciers waar wij zaken mee doen houden nu zelfs 26-11 aan als datum van binnenkomst.
Tijd om van leverancier te veranderen? ;)

Anderhalve maand later kan toch niet goed zijn voor jullie verkoop zou ik denken. Vodafone doet nu wel gouden zaken.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

• Bullet NL
e.looijenga schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 08:22:
Waarom is dat bijzonder? Wanneer Vodafone met HTC de afspraak maakt dat de eerste Nederlandse voorraad voor hen is? Het is mij niet duidelijk wat daar bijzonder aan is. Telco's krijgen vaker het alleen recht of een toestel eerder..... Ik bedoel, de Iphone is officieel ook een poos exclusief geweest.

Met een gewild toestel als de DHD kan je niet iedereen direct voorzien blijkbaar.

• kolff010
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-04-2021
Week 42 is aangebroken, nu kunnen we goed in de gaten gaan houden waar hij in de winkels ligt. Deze week zouden namelijk een aantal winkels (ja Vodafone sowieso natuurlijk) de HD moeten hebben.

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:25
Ik ben zaterdag in Vlissingen gaan kijken in twee winkels (phonehouse en nog één).

Hadden hem beide nog niet, zoals ik al wel verwacht had. Ik dacht dat het de phonehouse was die zei dat ze hem over 2 weken verwachten.

• Jaap.
  • Laatst online: 18:24
kolff010 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 09:43:
Week 43 is aangebroken, nu kunnen we goed in de gaten gaan houden waar hij in de winkels ligt. Deze week zouden namelijk een aantal winkels (ja Vodafone sowieso natuurlijk) de HD moeten hebben.
In mijn agenda zitten we toch echt nog in week 42.

Ontopic; ik heb zelf afgelopen vrijdag telefonisch verlengd bij Hi. Na eerst een ontzettend onbekwaam persoon aan de lijn te hebben gehad, die "niets" voor me kon doen aan de hoge aanschafprijs van het toestel. Vervolgens me zelfs verwees naar andere sites en providers. Op de vraag of hij me door kon verbinden met de afdeling "opzeggingen" kreeg ik als antwoord dat dat niet de bedoeling was. Na het confronteren met de simpele oplossing dat ik anders wel opnieuw zou bellen en direct naar de betreffende afdeling zou vragen heeft de man mij alsnog doorverbonden.

Op dat moment kreeg ik een meer begripvollere mevrouw aan de lijn welke in 1 x wel bereid was om wat aan de prijs te doen. Ik betaal nu nog steeds de normale prijs per maand voor Hi online student 35 met extra snel internet, maar betaal geen 200 € voor het toestel, maar 0. Het kan dus wel.

Tot slot echter nog een vraagje; ik zou eea middels mail bevestigd krijgen, dit zou uiterlijk vandaag gebeuren, maar tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Is dit normale gang van zaken? (ik heb voorgaand elke keer middels de fysieke hi winkel verlengd)

Wat betreft de DHD vertelde ze me dat zij nog niets wist van een vertraging naar 12-11-10 zoals staat op hun site. Bij hen stond nog gewoon 18-10 in het systeem, het kon duiden op een 2e batch, omdat de 1e batch vergeven was. Ze vertelde dat degene die tijdig bij hi verlengt/nieuw abonnement hebben afgesloten het toestel deze week kunnen verwachten. Voor mij persoonlijk zou dat er naar alle waarschijnlijkheid niet in zitten, maargoed; ik heb nu in ieder geval de nu geldende voorwaarden nog.

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-11 23:30

MethodP

baanaan

damn wat een gezeik met VF. Telefonisch besteld, doe ik dus ook nooit meer...

kreeg zaterdag een mail dat ze me id nummer moesten hebben, terwijl ik die al doorgegeven had. Ik zojuist gebeld, ja ze hadden het nummer inderdaad al... maar door dit vage non-probleem moet ik nog eens een paar dagen rustig wachten... aarrgghhh hatelijke bureaucratie, ik wil m'n telefoon gewoon :D

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-11 18:51
@JapieTalent:
Volgens mij is vandaag nog niet om, dus zou gewoon even afwachten...

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

• garagaholic
  • Laatst online: 01-10 17:01
Bullet NL schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 09:37:
[...]

Waarom is dat bijzonder? Wanneer Vodafone met HTC de afspraak maakt dat de eerste Nederlandse voorraad voor hen is? Het is mij niet duidelijk wat daar bijzonder aan is. Telco's krijgen vaker het alleen recht of een toestel eerder..... Ik bedoel, de Iphone is officieel ook een poos exclusief geweest.

Met een gewild toestel als de DHD kan je niet iedereen direct voorzien blijkbaar.
Nouja, als winkel zou ik dat ook wel 'bijzonder' vinden. Als bijvoorbeeld HTC heeft aangegeven dat een bepaalde telefoon gewoon leverbaar zou zijn in week 40/41, en er blijkt dat men met vodafone een deal heeft gemaakt, zou ik dat HTC niet in dankbaarheid afnemen. Als ik, als tweaker zijnde, een webwinkel zou hebben, zou ik namelijk o.a. GoT in de gaten houden en kijken of er veel mensen geïnteresseerd zijn in een bepaald toestel. Bij grote interesse zou ik meer inkopen dan bij een wat meer impopulair toestel. Dat risico kun je in principe dan nemen omdat je weet dat er redelijk veel mensen 'm pre-orderen en je dus mooi wat omzet kan draaien.

Als Vodafone gewoon de hele eerste batch heeft kunnen afnemen, is de kans best aanwezig dat er 'ineens' annuleringen binnenkomen en men dus bij VF het toestel aanschaft. Dan zit je dus met een redelijke hoeveelheid toestellen uit de tweede batch, maar de early adopters zijn al 'gevlogen'. Je moet dus maar zien of het toestel zo populair blijft, en aan het aan anderen zien te verkopen. Er is ook nog kans dat je tegen een lagere prijs moet verkopen omdat andere shops de prijzen alweer aan 't verlagen zijn.

Kortgezegd, als winkel zou ik er ook van balen :+.

• Jaap.
Erkel schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:28:
@JapieTalent:
Volgens mij is vandaag nog niet om, dus zou gewoon even afwachten...
Dat afwachten doe ik zonder meer, ik was alleen benieuwd of het de normale gang van zaken is dat eea relatief laat wordt verwerkt.

Mijnsinziens is het veel makkelijker een dergelijke verlengen direct te verwerken, dan ben je er klaar mee.

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-10 07:42
Nou hopen dat die vandaag binnenkomt als die vrijdag verstuurd is :D

• Bullet NL
garagaholic schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:31:
[...]
Als Vodafone gewoon de hele eerste batch heeft kunnen afnemen, is de kans best aanwezig dat er 'ineens' annuleringen binnenkomen en men dus bij VF het toestel aanschaft. Dan zit je dus met een redelijke hoeveelheid toestellen uit de tweede batch, maar de early adopters zijn al 'gevlogen'. Je moet dus maar zien of het toestel zo populair blijft, en aan het aan anderen zien te verkopen. Er is ook nog kans dat je tegen een lagere prijs moet verkopen omdat andere shops de prijzen alweer aan 't verlagen zijn.

Kortgezegd, als winkel zou ik er ook van balen :+.
Ik begrijp je punt wel, maar is dat niet gewoon risico van het vak, c.q. ondernemen....
Er is van uit het oog punt van HTC er toch ook wat voor te zeggen dat ze een belangrijke partner tevreden stellen? Natuurlijk elke klant (ook zakelijk) is belangrijk, maar wanneer je het in een groter geheel bekijkt zit er nog al wat verschil in. Een bedrijf als Vodafone wat met gemak duizenden toestellen af kan nemen legt nu eenmaal wat meer gewicht in de zaak dan een Webwinkel welke maximaal 25 of misschien zelf 50 toestellen weet te verkopen.

Daarnaast, de advertentie waarde van HTC bij Vodafone is ook heel anders dan bij een Webwinkel welke veelal op basis van prijs aan het concurreren is

• brentnl
  • Laatst online: 15:30
Slash500 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:39:
Nou hopen dat die vandaag binnenkomt als die vrijdag verstuurd is :D
Wil je pret niet drukken, maar TNT schijnt niet op maandag te leveren..enkel als de 1e aflever poging op zaterdag was, dan is de 2e op maandag... maar de eerste keer leveren op maandag doen ze (helaas) niet...

ik zit mijn track&trace pagina ook om het uur te verversen namelijk ;)

Verwijderd

Net nog even contact gehad met VF betreft het bestellen van een los toestel. De voorraad is op. Eind oktober komen er weer nieuwe binnen. Er is dus een scheiding van losse toestellen en toestellen met abonnement. Dit zijn aparte magazijnen begreep ik. Toch zit ik te twijfelen om hem daar te bestellen. Misschien wacht ik nog even af tot andere hem ook hebben of ik bestel m alvast bij salland. Ik denk namelijk dat de volgende levering voor alle winkels tegelijk zal zijn.

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-11 20:52
ook bijzonder, net gebeld met vodafone voor de voorraad status mbt dit toestel. maar meneer, dit toestel is nog lang niet leverbaar. komt op zn vroegst over ong. 2 weken bij de importeur binnen :-)

• IKON
  • Laatst online: 12:20
Kreeg de schijt van alle smoezen van vodafone enzovoorts.... Verhaal dat een koerier belt klopt dus ook weer niet altijd schijnbaar... Telefoon is vrijdag opgestuurd na veelvuldig liegen.. Eerst zou het toesten in de week van 8 oktober verstuurd zijn. Bleek niet waar te zijn, toen maandag gebeld was die dus nog niet op voorraad, maar hij zou woensdag verstuurd worden. Bleek ook niet waar te zijn, dus ik gebeld woensdag, zegt een vrouwtje dat die al 2 dagen eerder verstuurd was en dat die vrijdag hier zou zijn. Klopte dus ook niks van, weer gebeld vrijdag en zeiden ze dat hij niet geleverd was omdat die nog niet op voorraad was toen ik hem bestelde en dus een nalevering aangevraagd moest worden (vreemd? :S). Krijg ik tijdens het gesprek een mailtje van Bevestiging van Levering. Ik geloof er geen klote meer van dus zo vrij geweest even met GLS te bellen. Ik uitgelegd dat ik door leverancier van het toestel 2 weken aan het lijntje gehouden word en nu dus even zeker wil weten hoe en wat... Krijg ik te horen dat er niet vanuit hun gebeld wordt maar dat mijn toestel gewoon vandaag bezorgd wordt...

Shit service en gelul dus weer van vodafone... maar Good Job GLS :D:D:D zal straks even posten hoe die is ;)

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-11 21:56

Leviathan23

I am the proof....

JapieTalent schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:01:
[...]

In mijn agenda zitten we toch echt nog in week 42.

Ontopic; ik heb zelf afgelopen vrijdag telefonisch verlengd bij Hi. Na eerst een ontzettend onbekwaam persoon aan de lijn te hebben gehad, die "niets" voor me kon doen aan de hoge aanschafprijs van het toestel. Vervolgens me zelfs verwees naar andere sites en providers. Op de vraag of hij me door kon verbinden met de afdeling "opzeggingen" kreeg ik als antwoord dat dat niet de bedoeling was. Na het confronteren met de simpele oplossing dat ik anders wel opnieuw zou bellen en direct naar de betreffende afdeling zou vragen heeft de man mij alsnog doorverbonden.

Op dat moment kreeg ik een meer begripvollere mevrouw aan de lijn welke in 1 x wel bereid was om wat aan de prijs te doen. Ik betaal nu nog steeds de normale prijs per maand voor Hi online student 35 met extra snel internet, maar betaal geen 200 € voor het toestel, maar 0. Het kan dus wel.

Tot slot echter nog een vraagje; ik zou eea middels mail bevestigd krijgen, dit zou uiterlijk vandaag gebeuren, maar tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Is dit normale gang van zaken? (ik heb voorgaand elke keer middels de fysieke hi winkel verlengd)

Wat betreft de DHD vertelde ze me dat zij nog niets wist van een vertraging naar 12-11-10 zoals staat op hun site. Bij hen stond nog gewoon 18-10 in het systeem, het kon duiden op een 2e batch, omdat de 1e batch vergeven was. Ze vertelde dat degene die tijdig bij hi verlengt/nieuw abonnement hebben afgesloten het toestel deze week kunnen verwachten. Voor mij persoonlijk zou dat er naar alle waarschijnlijkheid niet in zitten, maargoed; ik heb nu in ieder geval de nu geldende voorwaarden nog.
bij mij duurde het een paar dagen (geloof 2) voordat ik een mailbevestiging kreeg dus dat kan wel kloppen!

ik heb nog steeds goede hoop dat ik bij de eerste batch zit......en dat deze week is!!! ben iig druk aan het duimen!

• Slash500
deding schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:43:
[...]

Wil je pret niet drukken, maar TNT schijnt niet op maandag te leveren..enkel als de 1e aflever poging op zaterdag was, dan is de 2e op maandag... maar de eerste keer leveren op maandag doen ze (helaas) niet...

ik zit mijn track&trace pagina ook om het uur te verversen namelijk ;)
Heb geen T&T gehad dus hoop dat die anders door GLS ofzo geleverd word

• vanderghost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:04
Pffffffff......kan er geen apart HTC Desire HD Vodafone-topic geopend worden?

• Bullet NL
Slash500 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:56:
[...]

Heb geen T&T gehad dus hoop dat die anders door GLS ofzo geleverd word
Vodafone verstuurd de toestellen voor bestaande abonnees per TNT, nieuwe abonnees krijgen een koerier die een afspraakt maakt. GLS leverd dus niet voor Vodafone.

Heeft iemand de TNT al voorbij zien komen?
vanderghost schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:56:
Pffffffff......kan er geen apart HTC Desire HD Vodafone-topic geopend worden?
Waarom? Zit je soms met het feit dat andere partijen hem nog niet kunnen leveren?

[ Voor 25% gewijzigd door Bullet NL op 18-10-2010 10:59 ]

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-11 13:08
Ben erg benieuwd of vandaag de eerste Hi klant hier zal posten dat ie een belletje heeft gehad van de koerier. Ik zit er eerlijk gezegd wel een beetje op te wachten nu, aangezien ik vakantie heb.

• Jaap.
Leviathan23 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:51:
[...]

bij mij duurde het een paar dagen (geloof 2) voordat ik een mailbevestiging kreeg dus dat kan wel kloppen!

ik heb nog steeds goede hoop dat ik bij de eerste batch zit......en dat deze week is!!! ben iig druk aan het duimen!
Kijk, dit is een snel en helder antwoord, mijn dank daarvoor.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik toch zo langzamerhand wel erg ongeduldig word, zeker nu je de verhalen leest van de mensen die er al wel mee mogen spelen. Ik kan niet wachten in ieder geval! :)

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

Maarten00 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:58:
Ben erg benieuwd of vandaag de eerste Hi klant hier zal posten dat ie een belletje heeft gehad van de koerier. Ik zit er eerlijk gezegd wel een beetje op te wachten nu, aangezien ik vakantie heb.
ik staar momenteel naar mijn telefoon!! ;) (helaas is het een Nokia 3109 classic)

nou bijna alle gesprekken die ik telefonisch heb gehad met Hi vertelde mij dat hij toch echt de 18e binnen zou komen en dus deze week aankomen! dus dat houdt me op de been!!

[ Voor 3% gewijzigd door Leviathan23 op 18-10-2010 11:16 ]

• brentnl
Bullet NL schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:58:
[...]

[...]
Voorbij wel... stoppen niet :'(

• garagaholic
Bullet NL schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:40:
[...]

Ik begrijp je punt wel, maar is dat niet gewoon risico van het vak, c.q. ondernemen....
Er is van uit het oog punt van HTC er toch ook wat voor te zeggen dat ze een belangrijke partner tevreden stellen? Natuurlijk elke klant (ook zakelijk) is belangrijk, maar wanneer je het in een groter geheel bekijkt zit er nog al wat verschil in. Een bedrijf als Vodafone wat met gemak duizenden toestellen af kan nemen legt nu eenmaal wat meer gewicht in de zaak dan een Webwinkel welke maximaal 25 of misschien zelf 50 toestellen weet te verkopen.

Daarnaast, de advertentie waarde van HTC bij Vodafone is ook heel anders dan bij een Webwinkel welke veelal op basis van prijs aan het concurreren is
Klopt, dat risico (ik noemde 't bewust risico ;)) neem je. Maar HTC neemt zelf ook een risico door hun overige partners (die inderdaad van mindere waarde zijn qua exposure) een beetje buiten te sluiten. In het ergste geval gaan alle kleine webwinkels (30x50 toestellen is ook 1500!) wat minder enthousiast te werk bij de volgende releases.Wat ook weer als resultaat heeft dat een redelijke hoeveelheid consumenten het idee heeft dat de telefoon slecht leverbaar is, en misschien een ander merk koopt.

Hoe dan ook, mijn punt is gewoon dat, mocht ik ondernemer zijn, een dergelijke 'exclusiviteitsdeal' niet leuk zou vinden. En ja, dat zou een reden kunnen zijn om in het vervolg het risico niet meer te nemen, met alle gevolgen van dien :). Bewust risico nemen hoeft nog niet te betekenen dat je het maar klakkeloos accepteert als 't fout gaat en er niet over mag klagen :+.

• Bullet NL
deding schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:16:
[...]

Voorbij wel... stoppen niet :'(
Tja, TNT komt hier op werkdagen altijd dussen 11:00 en 14:00 Nog even afwachten.....
garagaholic schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:17:
[...]

Klopt, dat risico (ik noemde 't bewust risico ;)) neem je. Maar HTC neemt zelf ook een risico door hun overige partners (die inderdaad van mindere waarde zijn qua exposure) een beetje buiten te sluiten. In het ergste geval gaan alle kleine webwinkels (30x50 toestellen is ook 1500!) wat minder enthousiast te werk bij de volgende releases.Wat ook weer als resultaat heeft dat een redelijke hoeveelheid consumenten het idee heeft dat de telefoon slecht leverbaar is, en misschien een ander merk koopt.

Hoe dan ook, mijn punt is gewoon dat, mocht ik ondernemer zijn, een dergelijke 'exclusiviteitsdeal' niet leuk zou vinden. En ja, dat zou een reden kunnen zijn om in het vervolg het risico niet meer te nemen, met alle gevolgen van dien :). Bewust risico nemen hoeft nog niet te betekenen dat je het maar klakkeloos accepteert als 't fout gaat en er niet over mag klagen :+.
Tja, wanneer een webshop een volgende keer het nieuwe toestel niet wil leveren, tja das dan hun keuze, wat doen ze al ze er wel veel vragen naar kijken....... Juist leveren.

Exclusiviteitsdeals zijn daarom ook de gewoonste zaak ter wereld. Je zit nu eenmaal met een beperkt voorraad tijdens de eerst levering.

Stel er zijn totaal 1500 toestellen beschikbaar bij HTC... dan kan je ze naar 1500 retailers verkopen, met het gevolg dat ze allemaal 1 telefoon kunnen verkopen. Dan kan je meer mensen benadelen dan de constructie zoals ze nu hebben gedaan. Nu is de kans groot dat je bij Vodafone het toestel gewoon kan verkrijgen.

[ Voor 77% gewijzigd door Bullet NL op 18-10-2010 11:23 ]

• garagaholic
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:44:
Net nog even contact gehad met VF betreft het bestellen van een los toestel. De voorraad is op. Eind oktober komen er weer nieuwe binnen. Er is dus een scheiding van losse toestellen en toestellen met abonnement. Dit zijn aparte magazijnen begreep ik. Toch zit ik te twijfelen om hem daar te bestellen. Misschien wacht ik nog even af tot andere hem ook hebben of ik bestel m alvast bij salland. Ik denk namelijk dat de volgende levering voor alle winkels tegelijk zal zijn.
Ik vraag me dan af tot in hoeverre ik nog mijn DHD binnen afzienbare tijd kan verwachten. Zoals gezegd heb ik 'm vrijdag(middag) besteld via de website en rond half elf 's avonds een mail van VF gekregen waarin mijn track & trace nummer stond. Nu staat de status van die verzending nog altijd op 'voorgemeld', wat mij een beetje doet vermoeden dat ze alleen een zending hebben aangemeld bij TNT, maar nog niet verzonden. Ik heb geen idee over hoe ver van tevoren je een verzending van voormelden bij TNT, maar ik hoop eigenlijk dat dit niet al drie weken van te voren kan zijn :o .

En als TNT daadwerkelijk niet op maandag pakketten levert, dan is het nog maar afwachten of ie daadwerkelijk is of vandaag wordt verstuurd. Kan ik morgen wéér de hele dag track&trace refreshen :P

Verwijderd

Bullet NL schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:58:

Nee, hier in Haarlem nog niet. Paar dagen niet thuis geweest, maar ook geen briefje in de brievenbus... Zit dus nog vol spanning te wachten ;)

• Dutchmarc
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-01-2021
Mag de provider de prijs aanpassen tussen bestelling en levering?

Heb op 20/9 bij Hi de DHD besteld met bijbetaling van 45 euro. In de tussentijd nog een paar keer dezelfde bestelling opgezet (terwijl ingelogd en gekozen voor verlengen). Het bij te betalen bedrag ging van 45 naar 90 en staat inmiddels op 170 euro.

• Bullet NL
* Bullet NL ziet allemaal Tweakers met hun laptop bij de briefenbus zitten.

• psvjw
  • Laatst online: 27-08 15:54
Ik kan hem deze week ophalen bij de VF shop. Kreeg hem afgelopen vrijdag niet mee, omdat eerst nummerbehoud goedgekeurd moest worden. :/ Toch jammer, maar hij heeft de DHD wel apart gelegd voor me, dus op voorraad is hij voor mij sowieso 8) _/-\o_

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

psvjw schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:33:
Ik kan hem deze week ophalen bij de VF shop. Kreeg hem afgelopen vrijdag niet mee, omdat eerst nummerbehoud goedgekeurd moest worden. :/ Toch jammer, maar hij heeft de DHD wel apart gelegd voor me, dus op voorraad is hij voor mij sowieso 8) _/-\o_
of hij kreeg de kans er meer aan te verdienen en toen was je toestel er niet meer.....

• murata
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-11 16:21
klopt deze aanbieding of is het een foutje?
http://www.gsmwarenhuis.n...2-maanden/?ReferrerID=231

elder betaal je namelijk meer dan 300 euro voor zelfde combinatie

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

Dutchmarc schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:28:
Mag de provider de prijs aanpassen tussen bestelling en levering?

Heb op 20/9 bij Hi de DHD besteld met bijbetaling van 45 euro. In de tussentijd nog een paar keer dezelfde bestelling opgezet (terwijl ingelogd en gekozen voor verlengen). Het bij te betalen bedrag ging van 45 naar 90 en staat inmiddels op 170 euro.
geloof echt niet dat ze dat in een keer mogen gaan doorrekenen.......dat is volgens mij zelfs tegen de wet....

• echthard
  • Laatst online: 24-10 20:54
murata schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:43:
klopt deze aanbieding of is het een foutje?
http://www.gsmwarenhuis.n...2-maanden/?ReferrerID=231

elder betaal je namelijk meer dan 300 euro voor zelfde combinatie
Moet wel een foutje zijn, zoals je kunt zien klopt het niet echt. Je moet zelfs bijbetalen als je dezelfde abo neemt voor 2 jaar.

1 jarig contract 2 jarig contract
Abonnement p/mnd Prijs toestel p/mnd Prijs toestel
Online Verlenging 15 € 15,00 € 489,00 € 15,00 € 436,00
Online Verlenging 20 € 18,45 € 447,00 € 18,45 € 352,00
Online Verlenging 25 € 22,45 € 412,00 € 22,45 € 293,00
Online Verlenging 30 € 27,45 € 376,00 € 27,45 € 233,00
Online Verlenging 35 € 31,45 GRATIS € 31,45 € 209,00
Online Verlenging 45 € 39,95 € 293,00 € 39,95 € 198,00
Online Verlenging 60 € 54,95 € 257,00 € 54,95 € 162,00
Online Verlenging 75 € 69,95 € 233,00 € 69,95 € 138,00
Online Verlenging 100 € 89,95 € 198,00 € 89,95 € 102,00
Online Verlenging 150 € 142,95 € 198,00 € 142,95 € 102,00

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-11 14:47
Volgens mij hebben ze de prijzen van 12-24mnd omgedraaid. Wat zou er gebeuren als je 12mnd kiest en bestelt? Maken ze de bestelling ongedaan of moet je alsnog bijbetalen?

Edit: Overigens zijn de prijzen voor het toestel lager als je eindeloos online extrasnel erbij neemt.

[ Voor 24% gewijzigd door Taigu op 18-10-2010 12:15 ]

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• Robbrs8
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-07 21:45
Quote van de twitter van typhone:

Wij kunnen de HTC Desire HD waarschijnlijk gaan leveren vanaf 30 oktober.

• Slash500
Ik heb hem binnen :D
Via de GLS staat BLK als kleur trouwens kijken of dat echt zo is

• DiscoSuperFly
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-10 12:37
Slash500 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:37:
Heb jij je telefoon bij vodafone besteld? Zoja, heb je dan verlengd of een nieuw abonnement afgesloten, en wanneer heb je dat gedaan? Ik heb namelijk het idee dat ik een beetje buiten de boot val. Ik heb RUIM optijd mijn abo verlengd bij vodafone, en vandaag gebeld omdat mijn track en trace het al 2 weken lang niet deed. Tot op 5 minuten geleden ook nog niet. Nu vertelt die vent mij dat ik hem begin november kan verwachten .. Ik ga er eigenlijk vanuit dat hij het fout heeft en dat ik hem gewoon deze week binnenkrijg. Maar toch .. het is wel iemand van de vodafone klantenservice ..

• brentnl
Slash500 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:37:
toch GLS via Vodafone? lucky bastard! veel plezier ermee in ieder geval , ben jaloers! :o

• Slash500
DiscoSuperFly schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:46:
[...]

Heb jij je telefoon bij vodafone besteld? Zoja, heb je dan verlengd of een nieuw abonnement afgesloten, en wanneer heb je dat gedaan? Ik heb namelijk het idee dat ik een beetje buiten de boot val. Ik heb RUIM optijd mijn abo verlengd bij vodafone, en vandaag gebeld omdat mijn track en trace het al 2 weken lang niet deed. Tot op 5 minuten geleden ook nog niet. Nu vertelt die vent mij dat ik hem begin november kan verwachten .. Ik ga er eigenlijk vanuit dat hij het fout heeft en dat ik hem gewoon deze week binnenkrijg. Maar toch .. het is wel iemand van de vodafone klantenservice ..
Heb verlengd bij vodafone

• Bullet NL
In tegen stelling wat een medewerker van vodafone mij eerst heeft verteld wordt de DHD's toch per GLS verstuurd. Ik heb zelfs een Track and Trace nummer gekregen, toestel is in transport...

• brentnl
Bullet NL schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:58:
In tegen stelling wat een medewerker van vodafone mij eerst heeft verteld wordt de DHD's toch per GLS verstuurd. Ik heb zelfs een Track and Trace nummer gekregen, toestel is in transport...
in transport? mijne staat nog op 'voorgemeld' ..
Pagina: 1 ... 14 ... 58 Laatste