om ook even te reageren (en natuurlijk keihard te porren met m'n nieuwe phone)
Ik heb bij vodafone Schalkwijk (Haarlem) 2 weken geleden een pre-order gedaan waardoor ik als nummer 1 op de lijst kwam. Afgelopen vrijdagavond werd ik gebeld of ik kon komen om het telefoontje op te halen, helaas was ik druk aan het werk in Delft dus een dag later stond ik om 11.00 uur bij de winkel
Het abbo wat ik heb afgesloten is een bel+sms+web 200 (voor 22.?? 1e jaar en 34.?? het 2e jaar) ik kreeg de zwarte versie mee naar huis; zoals eerder werd aangegeven inc usb/220 lader, 8gb microsd en niet te vergeten (waardeloze) oortjes.
mijn ervaringen tot nu toe:
- Accu gaat beduidend sneller leeg dan mijn lg secret...niet dat dat veel zegt, maar wat ik bij de telefoon van een collega (die de gewone desire heeft) bemerkt heb is dat deze minder accutijd heeft. Bij intensief gebruik (lees browsen en 5-10 apps draaien) bleef het apparaat zo'n 5 uur werken.
- Oortjes die meegeleverd zijn, zijn bestemd voor de afvalbak...kwaliteit is om van te huilen. Het dolby effect is al een "verbetering" maar natuurlijk niet de oplossing voor beter geluid.
- Internet van vodafone is gebruikelijk snel, echter vanwege vandalisme in de buurt en de daardoor naar beneden gehaalde mast komt mijn snelheid niet uit boven de mb/s: Regioafhankelijk...
- Wat opvalt aan de behuizing is dat deze minimaal materiaal bevat. Zeker niet positief want daardoor buigt het stuk over de accu en SD/sim toegang meer dan de rest van de case. Hierdoor ontstaan bij mij scheve naden.
- het HD in desire HD komt wel duidelijk naar voren, het scherm is beduidend beter dan de normale HD (lees groter) maar waarschijnlijk is dit dus ook de bron van de verminderde accuduur. Films en foto's zijn mooi maar ik vermoed dat zonder hardcasehoes de lens, die een millimeter of 3 uitsteekt, snel zal beschadigen