Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:05
Shiiit.

Vanmiddag even langs de VF winkel. Had er een gereserveerd. Mag ik em nog niet meenemen, omdat ze eerst bij TMobile moeten checken of ze mijn contract over mogen nemen :(

Kan nog enkele dagen duren. Gelukkig ligt er wel nu 1'tje met mijn naam er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 18:43

Hoite

Goed verhaal

El_Presidento schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 23:46:
Shiiit.

Vanmiddag even langs de VF winkel. Had er een gereserveerd. Mag ik em nog niet meenemen, omdat ze eerst bij TMobile moeten checken of ze mijn contract over mogen nemen :(

Kan nog enkele dagen duren. Gelukkig ligt er wel nu 1'tje met mijn naam er op.
Had precies hetzelfde, ik mag nu ook 2 weken kwijlen in dit topic terwijl ik wacht op mijn eigen toestel. :X

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:33
Ik kan die van mij voorlopig nog niet ophalen :o
Eerst moet de lopende klacht afgehandeld zijn wat tot 5 weken kan duren =<
Net nu de DHD leverbaar is/wordt. 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Source90 op 16-10-2010 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Vanmiddag op de website van vodafone besteld en dezelfde dag nog met TNT verstuurd (22:22). Dacht met bestellen nog; als 't niet (snel) wat wordt, dan annuleer ik 'm en koop het apparaat in een winkel. Niet verwacht dat ie zo snel op 'de deurmat' zou komen te liggen :).

Ik weet niet of VF nog veel DHD's heeft liggen (dat stond nu net niet in de track&trace :+), maar blijkbaar nog voldoende om ze snél te versturen. Gegeven dat ik niet de laatste had; grijp je kans!
AmonTobin schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:42:
[...]

Ik hoop dat ze dat accepteren en dat het daarmee inderdaad klaar is (ik heb het geld namelijk al overgemaakt via Ideal, dat wil ik wel terughebben). Heb eigenlijk geen zin om zo'n 'retour-traject' in te gaan. Och ja, dat krijg je ervan als je zo'n brok ongeduld bent als ik. :P
Er is vast een welwillende tweaker te vinden die jou wil helpen met jouw 'probleem' ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 22:04
@Vodafone bestellers, die vandaag een track&trace hebben ontvangen (vrijdag):
verwachten jullie morgen (zaterdag) TNT al aan de deur? Mijn status van TNT staat namelijk nog op "Zending is voorgemeld", wat dus wil zeggen dat vodafone heeft aangegeven aan TNT dat er een pakketje aankomt, maar hij is nog niet in het distributieproces opgenomen...

Tevens staat er dat het om een "Handtekening voor Ontvangst Zending" gaat. Wil dat zeggen dat alleen ik deze handtekening mag zetten of iedere droplul hier in huis? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 15-09 21:23
Ik heb helemaal geen mail gehad..... Alleen telefonisch contact en een order bevestiging direct na het bestellen per telefoon.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deding schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:33:
verwachten jullie morgen (zaterdag) TNT al aan de deur? Mijn status van TNT staat namelijk nog op "Zending is voorgemeld", wat dus wil zeggen dat vodafone heeft aangegeven aan TNT dat er een pakketje aankomt, maar hij is nog niet in het distributieproces opgenomen...

Tevens staat er dat het om een "Handtekening voor Ontvangst Zending" gaat. Wil dat zeggen dat alleen ik deze handtekening mag zetten of iedere droplul hier in huis? 8)7
TNT vergeet soms de statussen te updaten kijk morgen maar dan zie je waarschijnlijk meer
Ik heb helemaal geen trace code gekregen?
Dit is wat ik kreeg. ik had telefonisch besteld misschien is dat een verschil?

Geachte klant,

Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.

Uw klantnummer: XXXXXXXX
Order datum: 05-10-2010

Mobiel nummer Artikelen Aantal datum

XXXXXXXXXXX HTC Desire HD 1

Afleveradres: ENZ

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2010 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Heeft iemand de DHD bij Vodafone besteld, als nieuwe klant, met abonnement? En heeft die persoon al een e-mail/telefoongesprek gehad, zodat je kon aangeven wanneer je hem wou ontvangen? En op welke datum had je hem besteld dan?
Want ik zit dus in die situatie en heb nog geen contact met ze gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinnieminnie schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:39:
Heeft iemand de DHD bij Vodafone besteld, als nieuwe klant, met abonnement? En heeft die persoon al een e-mail/telefoongesprek gehad, zodat je kon aangeven wanneer je hem wou ontvangen? En op welke datum had je hem besteld dan?
Want ik zit dus in die situatie en heb nog geen contact met ze gehad.
Volgens mij heb ik die wel voorbij zien komen in dit topick die werd maandag geleverd (volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:39:
[...]

TNT vergeet soms de statussen te updaten kijk morgen maar dan zie je waarschijnlijk meer
ja dat klinkt me bekend.. en iemand die iets weet over dat handtekening zetten? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Gewoon aannemen en handtekening laten zetten.
Heb je nog nooit moeten tekenen voor een pakketje van een ander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
dhhdante schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:56:
Gewoon aannemen en handtekening laten zetten.
Heb je nog nooit moeten tekenen voor een pakketje van een ander?
nope, óf ik was zelf thuis óf het werd bij de buren bezorgd (geen handtekening nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Ik tekende altijd gewoon alles. Je werd trouwens toch ook nooit gevraagd om je te identificeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:25
deding schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:33:

Aangetekende post wordt meestal niet zaterdag bezorgd..dan wordt het maandag. :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michel242186 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 07:39:
[...]

Aangetekende post wordt meestal niet zaterdag bezorgd..dan wordt het maandag. :'( :'(
Rembours word niet op zaterdag bezorgt gewoon een pakketje waarvoor je moet tekenen word gewoon op zaterdag bezorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traders
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 22:03
Even paar VF-winkel vraagjes:

1. Wat moet ik meenemen om bij VF Winkel een abo af te sluiten? Pinpasje + legitimatie? Zijn bankafschriften nog nodig tegenwoordig? Kan bij nieuwe klanten nieuwe contracten realtime in orde worden gemaakt, of duurt dit dagen/weken?

2. Als ik compleet nieuwe abo ben, zonder ander gedoe (nummerbehoud, contract andere provider) kan ik die telefoon bij de VF-winkel meenmen? Ik heb namelijk een hekel aan levering per post.

3. Geldt in de VF-winkel dezelfde prijsstelling/voorwaarden als via de webshop? Ik lees hier dat in de winkel een hogere prijsstelling is dan in de webshop, maar ik lees hier dat dit eraf te praten is (beste strategie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
1. Wat moet ik meenemen om bij VF Winkel een abo af te sluiten? Pinpas, Legitimatie
1a. Zijn bankafschriften nog nodig tegenwoordig? Nee
1b. Kan bij nieuwe klanten nieuwe contracten realtime in orde worden gemaakt, of duurt dit dagen/weken? Realtime, je telefoon krijg je direct mee, simcard is ook direct actief.

2. Als ik compleet nieuwe abo ben, zonder ander gedoe (nummerbehoud, contract andere provider) kan ik die telefoon bij de VF-winkel meenmen? Ik heb namelijk een hekel aan levering per post. Wanneer hij op voorraad is kan dit.

3. Geldt in de VF-winkel dezelfde prijsstelling/voorwaarden als via de webshop? Ik lees hier dat in de winkel een hogere prijsstelling is dan in de webshop, maar ik lees hier dat dit eraf te praten is (beste strategie)?
Soms, hangt er vanaf wie je tegen je over hebt...... Hangt ook van de actie af. Maar goed je geeft zelf al de meer waarde van een winkel aan, daar betaal je dus ook voor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 08:36:
[...]

Rembours word niet op zaterdag bezorgt gewoon een pakketje waarvoor je moet tekenen word gewoon op zaterdag bezorgt.
ja maar niet als de TNT track&trace nu nog steeds op 'zending is voorgemeld' staat ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deding schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 09:08:
[...]

ja maar niet als de TNT track&trace nu nog steeds op 'zending is voorgemeld' staat ..
Dat duurt wel vaker wat langer bij TNT omdat alle pakketjes in 1 keer 's avonds opgehaald worden dan worden de statussen vaak niet veranderd als er straks wat anders komt te staan zijn ze onderweg naar jouw anders word het maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Alle telefoons die vodafone vrijdag 15 oktober heeft verzonden worden a.s. maandag 18 of dinsdag 19 oktober geleverd. De pakjes worden per aangetekende TNT pakket post verstuurd. De TNT post het moet hebben van de zakelijke markt en deze veelal dicht zijn in het weekend wordt er op zaterdag geen ronde gedaan.

Vandaar de levering op maandag of dinsdag a.s.

Overigens kan zaterdag leveren wel, maar heeft een meer prijs t.o.v. een standaard levering.

http://www.tnt.com/conten...stic_tarieven_nl_2010.pdf

reken er maar niet op dat vodafone die extra kosten betaald....

[ Voor 27% gewijzigd door Bullet NL op 16-10-2010 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Zo. Bestelling bij Studentmobiel geannuleerd, contract is toch nog niet verwerkt. Maandag maar even naar Vodafone Venlo huppelen! Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:24
Zijn er mensen die bij Coolblue hebben besteld en al een email hebben ontvangen dat hun leveringsdatum is gewijzigd naar 22-10?
Heb zelf namelijk nog geen mail ontvangen en maar een mail gestuurd naar Coolblue :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halilg85
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-03 07:43
Ik kom net van de VF winkel Dordrecht en daar hebben ze hem ook. Ik denk voldoende want ik mocht hem los meenemen. Ik zei dat ik een VF abonnement had. Heb ik ook. Maar nu komt het volgende:

IK KREEG KORTING. Ik heb hem voor 469 euro meegekregen. Ook heb ik er een prepaid umts usbstick bijgekregen.

Waarom? Ik moest niks vragen. Hij deed iets wat niet mag zei die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenC87 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:01:
Zijn er mensen die bij Coolblue hebben besteld en al een email hebben ontvangen dat hun leveringsdatum is gewijzigd naar 22-10?
Heb zelf namelijk nog geen mail ontvangen en maar een mail gestuurd naar Coolblue :?
Ik heb hem ook besteld bij Coolblue en heb ook nog geen e mail van ze gekregen, ik vindt dat de prijs bij Coolblue wel hoog is €549 in vergelijk bij andere aanbieders :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
WTF .. Misschien maar even langs dordrecht :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJelle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:59
Sagaris schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 10:47:
Zo. Bestelling bij Studentmobiel geannuleerd, contract is toch nog niet verwerkt. Maandag maar even naar Vodafone Venlo huppelen! Zin in!
Hoe heb je dit gedaan? Ze zijn gesloten vandaag namelijk ofzo...
Ik wil ook annuleren, dit duurt me te lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:44:
[...]

Ik heb hem ook besteld bij Coolblue en heb ook nog geen e mail van ze gekregen, ik vindt dat de prijs bij Coolblue wel hoog is €549 in vergelijk bij andere aanbieders :?
Dit heeft alles te maken met het feit dat jij het toestel als eerste zou willen hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
JJelle schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:46:
[...]

Hoe heb je dit gedaan? Ze zijn gesloten vandaag namelijk ofzo...
Ik wil ook annuleren, dit duurt me te lang!
Ik heb gewoon gemaild. Zijn vandaag inderdaad niet open, maar als je contract nog niet verwerkt is kun je gewoon kosteloos annuleren. Mijn orderstatus stond nog steeds op 'Contract ontvangen' (volgende stap is verwerken) dus dat zou geen problemen moeten opleveren, ik moet inderdaad nog wel een bevestiging ontvangen. Misschien dat ik maandag gewoon ook een keer bel, dat zal sneller gaan lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:49:
[...]

Dit heeft alles te maken met het feit dat jij het toestel als eerste zou willen hebben.....
Deze prijs betaald iedereen die hem besteld bij Coolblue :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 00:35

Malarky

Wils voor wat ieder

halilg85 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:13:
Ik kom net van de VF winkel Dordrecht en daar hebben ze hem ook. Ik denk voldoende want ik mocht hem los meenemen. Ik zei dat ik een VF abonnement had. Heb ik ook. Maar nu komt het volgende:

IK KREEG KORTING. Ik heb hem voor 469 euro meegekregen. Ook heb ik er een prepaid umts usbstick bijgekregen.
Absurde prijs. En Coolblue houd zijn prijs van toestellen voor een paar maanden vaak hetzelfde (vaak €50 meer dan de goedkoopste webshop bij highsegment telefoons). Dus dat heeft waarschijnlijk niets met de snelle levering te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malarky schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:56:
[...]

Absurde prijs. En Coolblue houd zijn prijs van toestellen voor een paar maanden vaak hetzelfde (vaak €50 meer dan de goedkoopste webshop bij highsegment telefoons). Dus dat heeft waarschijnlijk niets met de snelle levering te maken.
Inderdaad dat is zeker een absurde prijs en we moeten ook nog tot 22-10 wachten voor dat ze hem mischien ??? :? :( gaan uitleveren want dat is de verwachte leverdatum :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2010 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJelle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:59
Sagaris schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:51:
[...]

Ik heb gewoon gemaild. Zijn vandaag inderdaad niet open, maar als je contract nog niet verwerkt is kun je gewoon kosteloos annuleren. Mijn orderstatus stond nog steeds op 'Contract ontvangen' (volgende stap is verwerken) dus dat zou geen problemen moeten opleveren, ik moet inderdaad nog wel een bevestiging ontvangen. Misschien dat ik maandag gewoon ook een keer bel, dat zal sneller gaan lijkt me.
Ah ja precies dan ga ik dat ook doen. Zo even langs Vodafone shop:) Kijken of ze hem op voorraad hebben voor ik annuleer:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:52:
[...]

Deze prijs betaald iedereen die hem besteld bij Coolblue :?
Maar jij maakt toch zelf de keuze voor Coolblue?
Het toestel wordt toch niet door hen bij jou op gedrongen?

Het is bijna altijd zo dat ene product wat nog niet leverbaar is een hogere prijs heeft dan wanneer het leverbaar is, advies verkoop, geen concurrentie enz enz...

Je had verder kunnen zoeken en of wachten tot dat het toestel echt leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
JJelle schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:06:
[...]

Ah ja precies dan ga ik dat ook doen. Zo even langs Vodafone shop:) Kijken of ze hem op voorraad hebben voor ik annuleer:)
Wanneer je het toestel reeds bij Vodafone hebt besteld (online of telefonisch) krijg je het toestel maandag of dinsdag.

Zit je bij andere providers, tja dan kan het interesant zijn... aan de andere kant, het is maar een GSM......

Er zijn belangerijkere dingen in het leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
duderuud schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:21:
[...]

Dat is toevallig! Net naar Vodafone Ede gelopen, die hadden er nog 19 liggen (1 verkocht aan een Tjech met NL handleiding).

De eerste had ook geen folie om de accu en ging dus ook absoluut niet aan, ook niet aan de lader.
De tweede had wel een folie om de accu en die ging na verwijderen direct aan.

Ik ben dus bang dat je pech hebt :X

Maar helaas, Vodafone verkoopt (dus ook in Ede) geen losse toestellen :(

Phone House/Belcompany Ede hebben 'm nog niet.
Het STICKER/NIET AAN GAAN probleem heb ik opgelost.

Echt te slecht voor woorden, want ik dacht die sticker kan er niet zomaar af zijn. En ja hoor, hij zit gewoon in de telefoon, dus hij is niet aan de batterij blijven plakken. Met een mes die sticker eruit gehaald en toen de batterij erin gedaan. Hij ging nu wel gelijk aan! :D:D:D

Trouwens, in Utrecht naar Vodafone geweest, daar waren alle toestellen al gereserveerd en alleen met abo.

Toen naar Vodafone in Bussum gegaan. Daar kon ik hem zo meekrijgen voor 519 euro. Die jongen die er werkte ken ik wel toevallig, dus wellicht heb ik mazzel gehad:D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
Even gebeld met hi omdat ik het belachelijk vind dat hij bij vodafone leverbaar is en bij hun pas 12/11 (over 4 weken!)
Ik vroeg wanneer hij leverbaar was, en hij vertelde dat hij op dit moment out-of-stock was :S Hij ging gelijk wat navragen.
Volgens meneer was er al een levering binnen, en dat die al verstuurd zijn. (Zijn er al hi (verlengers) die hem hebben?) De vraag was zo groot volgens hem, dat er de 21ste komt er een nieuwe levering van 500 binnen komt.
Afhankelijk van hoe hoog ik op de lijst sta, versturen ze hem dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
lauw8 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:26:
Het STICKER/NIET AAN GAAN probleem heb ik opgelost.

Echt te slecht voor woorden, want ik dacht die sticker kan er niet zomaar af zijn. En ja hoor, hij zit gewoon in de telefoon, dus hij is niet aan de batterij blijven plakken. Met een mes die sticker eruit gehaald en toen de batterij erin gedaan. Hij ging nu wel gelijk aan! :D:D:D

Trouwens, in Utrecht naar Vodafone geweest, daar waren alle toestellen al gereserveerd en alleen met abo.

Toen naar Vodafone in Bussum gegaan. Daar kon ik hem zo meekrijgen voor 519 euro. Die jongen die er werkte ken ik wel toevallig, dus wellicht heb ik mazzel gehad:D.
Nou valt wel mee hoor. Ik ben ook naar die shop gegaan en mij werd verteld dat ze geen stormloop verwachten, en dat er maar een paar gereserveerd waren.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
heb zojuist een mail gehad van Castle Telecom
Goedemorgen,

Op dit moment hebben wij helaas nog geen nieuwe datum van de levering voor de Desire HD.
De laatste melding vanuit onze leverancier geeft aan dat deze vanaf 29-10-2010 zullen worden gaan uitgeleverd.
Echter zijn deze meldingen altijd onder voorbehoud en kunnen wij levering op deze datum niet garanderen.

Met vriendelijke groet,

Nick Haulussy
Castle Telecom www.castle.nl
:( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:44
Waarom is deze telefoon nog niet zakelijk te bestelen :? ?

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:06

FeaR

In GoT we trust

Vodafone Den Bosch verkoopt het toestel ook niet los, alleen in combinatie met een abonnement :-(

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:08
TEGENSTRIJDIGE BERICHTEN VAN HTC:
Source: http://www.facebook.com/htcuk#!/htcuk?v=wall
"Hi HTC can you please clarify which screen the Desire HD has as I remember in the first release video that it was stated to be SLCD but this video was swapped with another that just refered to the screen as TFT?"

Antwoord: "Hi Keech - it is LCD as opposed to SLCD."

[ Voor 31% gewijzigd door BartOtten op 16-10-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamiev90
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:36
FeaR1986 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:47:
Vodafone Den Bosch verkoopt het toestel ook niet los, alleen in combinatie met een abonnement :-(
en als je gewoon een pre-paid kaartje erbij wilt dan?

Ga zo naar vodafone in apeldoorn en probeer nog een goed verhaal te verzinnen.. Misschien leen ik wel de sim kaart van een maat van mij en dan zeg ik dat ik geen toestel meer heb en de desire hd los wil kopen..

Had ook al ge-pre ordered bij belsimpel maar ik heb gewoon geen geduld :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Nog steeds geen belletje gehad van Vodafone, ik raak echt pissed off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosbode
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 12:05
Ik wil graag de HTC desire HD met een abonnement bij rabomobiel omdat die 1 van de weinige providers is die niet hun rekening per minuut naar boven afronden. Dus je betaald gewoon nog per seconde.
Alleen die hebben de Desire hd nog niet in het assortiment staan dus dat wordt nog veel langer wachten voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik vind het wel mooi hoe witheet van onrecht men hier wordt, omdat de ene winkel hem wel heeft en de andere niet :P. Vodafone heeft het gewoon goed voor elkaar en heeft gewoon de eerste levering opgekocht zo te zien.

Daar kan Hi, Telfort, KPN, T-mobile of welke losse telefoonverkoper dan toch ook niets aan doen? Elke dag 4 keer bellen of mailen maakt het alleen maar voor jezelf frustrerender hoor. Wees maar gerust dat al die aanbieders ook het liefst de eerste zouden zijn, en jou het liefst zo snel mogelijk dat toestel willen kunnen verkopen.

* JvS wacht rustig af met mijn bestelling van 20 september :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
vinnieminnie schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:07:
Nog steeds geen belletje gehad van Vodafone, ik raak echt pissed off.
Ik heb ook nog geen mailtje gehad en ik vind het ook een beetje frustrerend worden, maar ik moet JvS met zijn post hierboven wel 100% gelijk geven :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net eentje opgehaald bij VF winkel in Den Haag :)

Ik ga maar bestelling bij Hi annuleren duurt te lang

Edit: Ik merk wel dat de accu erg snel leeg gaat :'(

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2010 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-09 08:55

Leviathan23

I am the proof....

Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:31:
Net eentje opgehaald bij VF winkel in Den Haag :)

Ik ga maar bestelling bij Hi annuleren duurt te lang
ik wacht gewoon maar rustig af....maar november kunnen ze echt vergeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choller
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05-2024
Iemand enig idee wanneer T-Mobile eindelijk gaat leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Grappig dat meer mensen het batterij probleem hebben gehad. Ik heb de mijne ingeruild toen bleek dat ie niet aan ging. Ben er erg blij mee maar batterij gaat wel leeg. Ben er echter van overtuigd dat dat verbetert per oplaadbeurt.

Bij vodafone alphen ook voldoende voorraad voor losse verkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05-2024
Choller schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:57:
Iemand enig idee wanneer T-Mobile eindelijk gaat leveren?
Waarschijnlijk op 20 oktober as

since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 17:17
Hi.nl: Bestel nu, je bent de eerste die er een krijgt:"in your dreams!".
Afbeeldingslocatie: http://shop.www.hi.nl/image/00041/m5banner/banner_coming_soon(blauw).jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrr,

ben nou toch wel beetje boos hoor. Ben vandaag 4 van de 5 vf winkels in amsterdam langs gegaan. Flink aangedrongen, maar allen houden ze bij hoog en laag vol alleen de DHD mee te mogen geven bij mensen met ABO. En wat ik ook zei, niks kon ze op andere gedachten brengen.
En nou hoor ik dat in andere winkels hij wel gewoon mee word gegeven. Niet eerlijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Laatst online: 20:44
Als ik deze telefoon nu bij vodafone bestel heb ik hem dan volgende week vrijdag?
MAar bij Vodafone staat geen optie voor zakelijk te bestellen. En dat scheelt mij nogal wat werk/geld.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

JvS schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:15:
* JvS wacht rustig af met mijn bestelling van 20 september :).
Same here.. Ik vind nog steeds dat ik een super mooie deal heb met Telfort. Maar stiekem wel jaloers op de mensen die hem al hebben.

* Cybergamer heeft zojuist FroYo installed op zijn HTC Diamond2 om alvast een beetje te tweaken :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
  • Laatst online: 06-09 18:09
Ik heb hem besteld bij verlengen van het abo en heb gisteren mailtje gekregen "Bevestiging van levering"

Maar ik heb nog niks van de courier gehoord... weet iemand welk bedrijf hier zorg voor draagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:15:
Grrr,

ben nou toch wel beetje boos hoor. Ben vandaag 4 van de 5 vf winkels in amsterdam langs gegaan. Flink aangedrongen, maar allen houden ze bij hoog en laag vol alleen de DHD mee te mogen geven bij mensen met ABO. En wat ik ook zei, niks kon ze op andere gedachten brengen.
En nou hoor ik dat in andere winkels hij wel gewoon mee word gegeven. Niet eerlijk :(
Waarom boos? Dat je hem niet mee krijgt heeft alles met commecieel denken te maken..... "wanneer je een Vodafone abonnement er bij af neemd is er dus niets aan de hand"....

Wanneer ik een beperkte voorraad zou hebben wist ik het ook wel, eerst mee geven aan de mensen waar ik het meest aan kan verdienen....

Je maakt tenslotte zelf de keuze niet bij Vodafone te gaan bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:42:
[...]

Je maakt tenslotte zelf de keuze niet bij Vodafone te gaan bellen
is geen keuze. abo bij t-mobile loopt pas af in april en kan dus pas per december nieuw abo aanvragen.
en vooralsnog vind ik het niet netjes dat de ene winkel hem wel los mee geeft en de andere niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizzaMan79
  • Laatst online: 15-09 23:22
Ik ben door Salland in de maling genomen. Ze hadden gemaild dat hij de 15e bezorgd zou worden. Gisterochtend gebeld: na 4u krijg je een mailtje en anders svp ons mailen. Ik kreeg geen mailtje en heb ze dus via hun website gemaild. Geen respons. (tsja een mailtje is lekker makkelijk genegeerd). Gebeld: er waren volgens die knaap helemaal geen DHD's bezorgd. Nu lees ik dat de eerste batch wel degelijk binnen is :( . En ik had 27-9 al besteld, voordat ze een prijsverlaging hadden doorgevoerd. Ik ben benieuwd hoe ze zich hier uit gaan redden, maar ik kan dus sowieso naar de eerste batch fluiten. Dusss... pas op met Salland, ze komen hun beloftes niet na. Ik houd jullie op de hoogte...

Edit: zie vervolgpost verderop in dit forum. Hij is bijna nergens binnen gekomen, ook bij Salland niet, dus daar kunnen ze ook niks aan doen. Dat ze soms wel en soms niet een mailtje sturen als de verwachte levertijd wijzigt is niet zo slim, maar op zich geven ze natuurlijk ook alleen maar verwachte levertijden van hun leverancier door. Naja, afwachten op de volgende batch...

[ Voor 21% gewijzigd door PizzaMan79 op 18-10-2010 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank
  • Laatst online: 31-07 10:48

.Frank

Frank.

.Frank schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 19:27:
Als iemand hier via de Vodafone klantenservice net als ik een abbo wil verlengen (= nieuwe aangaan) met een Desire HD, dan is het klaarblijkelijk niet genoeg om expliciet te vermelden dat je de HD wil hebben, en niet gewoon de Desire. Ik heb in mijn gesprek expliciet ter sprake gebracht dat 't verwarrend is dat er zowel een Desire HD als een Desire zijn (en dat ik de HD wil), en nu ik vandaag per brief (ugh...) bevestiging kreeg van het gesprek bleek dat er toch gewoon een Desire mijn kant op komt.

En nog stommer: het is niet slechts een kwestie van deze telefoon terugsturen (ze konden de levering niet meer stoppen) en een nieuwe krijgen. Nee: het HELE proces van de aanvraag van mijn nieuwe abbonement (ook al is dat nu al ingegaan) moet geannuleerd en teruggedraaid worden, en dan kan er een nieuwe aanvraag gestart worden. Bij Darwin, wat een waanzin. Ik hoop dat ik daardoor niet de eerste batch HD´s misloop en lang moet gaan wachten.

Dus wijze les voor jullie: wees SUPER expliciet tegen meisjes die niet snappen dat een Desire HD iets anders is dan een Desire.
Aargh! Nu heb ik toch ook reden om even mee te huilen. Niet dat ik nu zo baal dat ik niet nu al over m'n HD beschik - kan best even wachten - maar de fouten die gemaakt worden: ongelooflijk. Ik schreef al dat ik op 4 oktober contact heb gehad met Vodafone en m'n verlenging met HD had aangevraagd. Op de 7e bleek dat ze op onbegrijpelijke wijze (was zeer expliciet geweest) toch een gewone Desire mijn kant op stuurden, en dat de verzending niet meer te stoppen was. Op 12 oktober krijg ik eindelijk de verzonden telefoon in handen (leve GLS die mij 'matst' door steeds opnieuw 't pakket aan te komen bieden terwijl ik er niet ben). Direct dezelfde dag aangetekend met TNT retour gezonden. Op 14 oktober bel ik Vodafone om mijn nieuwe bestelling in gang te zetten, maar dat bleek voorbarig: telefoon was nog niet ontvangen, of althans nog niet in het systeem verwerkt. Persoon aan de telefoon wel erg professioneel en heeft mij zelfs €15 overgemaakt bij wijze van coulance voor de problemen. Afgesproken om maandag de 18e terug te bellen, dan moest 't allemaal geregeld zijn en kon de nieuwe bestelling de deur uit.

Echter: zojuist (super goede service) ontvang ik van Vodafone een SMS met de melding dat mijn telefoon nog niet ontvangen is. Ik check Track & Trace en daar blijkt al sinds dinsdag de 13e de status van mijn pakket 'manco distributie' te zijn. Aargh! Niet dat TNT je dat even laat weten ofzo. En natuurlijk zijn ze ook niet te bereiken in het weekend, dus kan ik pas maandag bellen. Verhalen elders online leren mij dat ik een fijn formulier mag sturen om een onderzoek te starten, en intussen heeft Vodafone de telefoon die ze me in eerste instantie niet hadden moeten sturen niet terug, en kan er dus ook geen nieuwe procedure gestart worden.

Ik kan werkelijk NIETS verzinnen dat niet is misgegaan. Echt ongelooflijk.... :'(

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Frank schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:55:
[...]
Op 12 oktober krijg ik eindelijk de verzonden telefoon in handen (leve GLS die mij 'matst' door steeds opnieuw 't pakket aan te komen bieden terwijl ik er niet ben). Direct dezelfde dag aangetekend met TNT retour gezonden.
Mocht je hem niet gewoon weigeren ? Sneller en voor jou goedkoper.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2010 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank
  • Laatst online: 31-07 10:48

.Frank

Frank.

Nope, me werd expliciet verteld dat ik hem moest accepteren en met het bijgevoegde RMA-formulier moest terugsturen. Had natuurlijk alsnog kunnen weigeren, maar dat had misschien weer meer administratie met zich meegebracht. En daarnaast wilde ik ook nog controleren of er inderdaad een Desire in de doos zat, en dat er niet simpelweg een typo op de bevestiging had gestaan en ik zonder het te weten een HD aan de deur zou weigeren :)

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:45:
[...]

is geen keuze. abo bij t-mobile loopt pas af in april en kan dus pas per december nieuw abo aanvragen.
en vooralsnog vind ik het niet netjes dat de ene winkel hem wel los mee geeft en de andere niet!
Waarom is dat niet netjes dan? Omdat jij er nadeel van hebt? Vodafone klanten hebben er in mijn ogen terecht voordeel aan.

Alleen de Vodafone winkels hebben hem liggen en dan ook nog meerendeel voor een klant die ook een abbo afsluit. Iets wat in mijn ogen heel normaal is, omdat Vodafone het daar toch van moet hebben.
Het zal me daarom ook niet verbazen gezien de stormloop op de DHD dat er een schrijven vanuit het hoofdkantoor is gegaan dat de DHD alleen nog in combinatie met abbo mag worden verkocht.

De gene die hem toch los hebben kunnen krijgen hebben gewoon mazzel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een DesireHD van Hi binnen? Ik heb hem op 27 september besteld en dacht dat ik hem rond 20 oktober zou krijgen. Ik zie nu echter op hi site staan dat hij pas 12 november geleverd wordt. Weet iemand hier meer over?

*edit* Blijkbaar heb ik over de Hi-berichten heen gescand. Ik zag namelijk vooral berichten over vodafone staan de afgelopen pagina's.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2010 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Laatst online: 18-09 13:54
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:59:
Heeft iemand al een DesireHD van Hi binnen? Ik heb hem op 27 september besteld en dacht dat ik hem rond 20 oktober zou krijgen. Ik zie nu echter op hi site staan dat hij pas 12 november geleverd wordt. Weet iemand hier meer over?
Als je gewoon even de moeite neemt om de voorgaande pagina's door te lezen, dan zullen mensen je ook sneller een antwoord geven. Het is namelijk al meerdere malen besproken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarnsand
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Mijn abo loopt over twee weken af bij t-mobile
Ben vandaag naar vodafone winkel geweest om over te stappen. Ik dacht meteen de DHD mee te krijgen, maar T-mobile moet eerst accoord geven??? Waarom? Ik heb nummerportering aangevraagd, maar mochten ze daar bij T-mobile niet mee accoord gaan dan heb ik toch nog steeds een contract getekend bij VF? Waarom nu eerst een week wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
PizzaMan79 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:49:
Ik ben door Salland in de maling genomen. Ze hadden gemaild dat hij de 15e bezorgd zou worden. Gisterochtend gebeld: na 4u krijg je een mailtje en anders svp ons mailen. Ik kreeg geen mailtje en heb ze dus via hun website gemaild. Geen respons. (tsja een mailtje is lekker makkelijk genegeerd). Gebeld: er waren volgens die knaap helemaal geen DHD's bezorgd. Nu lees ik dat de eerste batch wel degelijk binnen is :( . En ik had 27-9 al besteld, voordat ze een prijsverlaging hadden doorgevoerd. Ik ben benieuwd hoe ze zich hier uit gaan redden, maar ik kan dus sowieso naar de eerste batch fluiten. Dusss... pas op met Salland, ze komen hun beloftes niet na. Ik houd jullie op de hoogte...
Nee, dit heeft niets te maken met het niet nakomen van een belofte. Je kan er ook gewoon vanuit gaan dat je bij de eerst batch zit die door Salland wordt uitgeleverd. Echter heeft Salland en anderen (behalve de Vodafone Winkels en van af maandag de online en telefonisch bestelde DHD) nog geen HD's ontvangen.

Eigenlijk is het probleem volgens mij dat jij het voor jezelf niet leuk vindt dat anderen de HD al wel hebben....

Maar dat is weer het nadeel van hem zo vroeg bestellen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:48:
[...]

Waarom is dat niet netjes dan? Omdat jij er nadeel van hebt? Vodafone klanten hebben er in mijn ogen terecht voordeel aan.

Alleen de Vodafone winkels hebben hem liggen en dan ook nog meerendeel voor een klant die ook een abbo afsluit. Iets wat in mijn ogen heel normaal is, omdat Vodafone het daar toch van moet hebben.
Het zal me daarom ook niet verbazen gezien de stormloop op de DHD dat er een schrijven vanuit het hoofdkantoor is gegaan dat de DHD alleen nog in combinatie met abbo mag worden verkocht.

De gene die hem toch los hebben kunnen krijgen hebben gewoon mazzel gehad.
ach, hier hebben we duidelijk een andere mening over. ik blijf bij mijn standpunt, daar kan je me met al je (heus wel logische en begrijpelijke) argumenten toch niet van weerhouden ;-) .

Maarrr.... ik heb hem toch maar via de website besteld, en krijg net een mail dat ie de deur uit is!!!
YEssssss... dus heb hem uiterlijk einde van de week in huis. Heel blij!!! :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 16:30
aarnsand schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:06:
Ben vandaag naar vodafone winkel geweest om over te stappen. Ik dacht meteen de DHD mee te krijgen, maar T-mobile moet eerst accoord geven??? Waarom? Ik heb nummerportering aangevraagd, maar mochten ze daar bij T-mobile niet mee accoord gaan dan heb ik toch nog steeds een contract getekend bij VF? Waarom nu eerst een week wachten?
Ik had precies hetzelfde... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
aarnsand schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:06:
Omdat dit de procedure is...... In de voorwaarden staat ook duidelijk dat bij nummerportering men eerst contact op neemt met de andere partij om na te gaan als/of het contract wel over kan.

Wanneer je een nieuw Vodafone nummer zou nemen had je hem vandaag al mee kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand, wanneer hij/zij de DHD binnen heeft gekregen die bij Hi besteld is, dit willen aangeven inclusief kleur?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2010 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:40:
Zou iemand, wanneer hij/zij de DHD binnen heeft gekregen die bij Hi besteld is, dit willen aangeven inclusief kleur?
Ik denk dat je nog een paar dagen zal moeten wachten op een antwoord op deze vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kleur bij Hi is vermoedelijk bruin, althans dat staat zo op de site aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:17
*weg* op deze manier voegt je niet onderbouwde bericht niets toe

[ Voor 76% gewijzigd door pven op 16-10-2010 21:12 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope-E
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 12:05

Dope-E

The one and only Dope

Ik ook! In Dordrecht. En ik heb niet eens een VF abo, maar T-Mobile. :o
Ze zeiden idd dat ze er voor mij ook net 1 los verkocht hadden, dat was jij dan...

Echt geweldig, na het debacle van gisteren in Breda, waar je m alleen met abo mee mocht nemen!

twitter.com/curly_sanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:09:
[...]

ach, hier hebben we duidelijk een andere mening over. ik blijf bij mijn standpunt, daar kan je me met al je (heus wel logische en begrijpelijke) argumenten toch niet van weerhouden ;-) .

Maarrr.... ik heb hem toch maar via de website besteld, en krijg net een mail dat ie de deur uit is!!!
YEssssss... dus heb hem uiterlijk einde van de week in huis. Heel blij!!! :*) :*)
Wanneer heb je hem besteld? Belachelijk, ik heb hem veel eerder telefonisch besteld en jij krijgt nu al een mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
wat word ik droevig van Castle Telecom, dit was de eerste en laatste keer dat ik daar iets besteld heb. :(

Ik had aangegeven dat de telefoon al bij Vodafone leverbaar was, maar volgens de heren bij Castle kan dit niet.
Geachte heer,

Wij hebben de htc desire hd direct besteld toen bekend werd dat het toestel uit zou komen, dus we krijgen het toestel direct binnen als deze beschikbaar is.

Als u op internet kijkt ziet u dat het toestel nergens leverbaar is (zie bijvoorbeeld http://www.kieskeurig.nl/.../prijzen/bezorgen/945135/)

Ik heb tevens de online shop van vodafone gebeld en zij kunnen het toestel momenteel ook niet leveren.

Wij leveren overigens een simlockvrij toestel, dus geen gesimlockt toestel met vodafone software, dus wellicht dat we daarom iets duurder zijn.

Met vriendelijke groet,

Miel Cuppen

Castle Telecom www.castle.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi_Pimp schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:09:
[...]

Wanneer heb je hem besteld? Belachelijk, ik heb hem veel eerder telefonisch besteld en jij krijgt nu al een mail?
vanmorgen..... ik was ook erg verbaasd nu al een mail te krijgen aangezien bij orderstatus stond (staat): niet leverbaar.

dus ik was er ook al helemaal vanuit gegaan dat ik nog een week of wat moest wachten tot de volgende batch....
heb zelfs al track & trace nummer en alles, dus ga der vanuit dat ik hem wel echt ga krijgen in de loop deze week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donny87 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:12:
wat wordt ik droevig van Castle Telecom, dit was de eerste en laatste keer dat ik daar iets besteld heb. :(

Ik had aangegeven dat de telefoon al bij Vodafone leverbaar was, maar volgens de heren bij Castle kan dit niet.

[...]
ze zijn niet de enige, ik had aanvankelijk order open staan bij telefoonleader. daar zelfde verhaal. zeggen dat bij navraag bij hun leverancier deze aangaf dat de release van ten minste de gehele nederlandse markt was uitgesteld tot 9 november. op een telefonisch navragen van mij en confrontatie dat vodafone ze toch echt al in de winkel hadden en ook al verzonden, bleven ze volhouden dat dit niet kon. daarom order maar meteen geannuleerd. ik raad je aan het zelfde te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:18:
[...]

ze zijn niet de enige, ik had aanvankelijk order open staan bij telefoonleader. daar zelfde verhaal. zeggen dat bij navraag bij hun leverancier deze aangaf dat de release van ten minste de gehele nederlandse markt was uitgesteld tot 9 november. op een telefonisch navragen van mij en confrontatie dat vodafone ze toch echt al in de winkel hadden en ook al verzonden, bleven ze volhouden dat dit niet kon. daarom order maar meteen geannuleerd. ik raad je aan het zelfde te doen!
Ik heb daar mijn Vodafone abo verlengd voor 1 jaar, ik weet dus niet of ik nu zomaar de order kan annuleren.
Hoe zit het met mijn verlenging en de korting die ik daarvoor kreeg op het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huijaa schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:05:
[...]

Waarschijnlijk op 20 oktober as
heb net telefonisch m'n contract verlengt en er werd verteld 4 tot 6 weken :?

Belde eigenlijk om m'n abonnement op te zeggen zodat ik naar vodafone kon gaan maar kreeg best een aardige aanbieding. 1 jaar verlengen met relax online 25, basis internet voor 2,50 p.m. moest wel nog 219,- bijbetalen. Best tevreden met die deal. Heb hem hopelijk over een maand is even lang als dat ik het toestel bij vodafone had besteld.

Slaat eigenlijk nergens op dat je bij Vodafone wanneer je nummerbehoud aanvraagt je toestel pas kan komen halen wanneer je contract bij tmobile is afgelopen |:( ja, meneer dan voorkomt u dubbele lasten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:09:
[...]

Denk dat het te maken heeft hoe het toestel is besteld.

Feit is dat de medewerkers van Vodafone na mijn ordernummer te hebben gegeven kunnen zien dat het toestel in transport is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traders
Zo, ik heb hem. Wat een supertelefoon.

Het is wel duidelijk dat VF-winkels voorrang krijgen boven webwinkel (/preorder). In Rotterdam bij een paar filialen nagevraagd en ze hadden er allemaal nog genoeg. Wel geprobeerd tegen de webshopprijs te krijgen (20 ipv 22.50 eerste jaar), maar toen kreeg ik overal de volgende argumenten: kosten verhaal van een winkel, de service van de winkel (maar volgens mij kun je ook wel bij die winkels terecht bij problemen als je webshop hebt gekocht toch?) en de opmerking: 'Wij hebben de Desire HD, is deze in de webshop ook leverbaar?".

Kortom: winkels zitten eerder in de orderflow. Dit moet natuurlijk ook wel, want winkels hebben op sommige gebieden al een nadeel (zoals kosten) en maar een paar kleine voordeeltjes (niet thuis zijn om mobiel te ontvangen), en dus is het wel logisch dat zij bij de launch de primeur krijgen. Kunnen ze ook wat crosssellen, zoals verzekeringen, of proberen je een grotere belbundel te verkopen.

Dus als je iets (wat niet een enorme super snelloper is) snel wilt hebben stop dan maar met preorderen en koop het voor een kleine premium direct bij de winkel.

Groetjes

[ Voor 7% gewijzigd door traders op 16-10-2010 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem net via de vodafone winkel (van te voren besteld).. Wat een MEGAGAAF apparaat _/-\o_ _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

Donny87 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:12:
wat word ik droevig van Castle Telecom, dit was de eerste en laatste keer dat ik daar iets besteld heb. :(

[...]
Wat wilde je met die mail dan precies bereiken? Ik snap dit soort mails echt niet.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
JvS schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:08:
[...]
Wat wilde je met die mail dan precies bereiken? Ik snap dit soort mails echt niet.
ik wilde weten of ze een betere indicatie hebben van de levertijd aangezien deze nu nog steeds op 29-10-2010 staat.

Maar ze beantwoorden de vraag niet en verwijzen me door naar andere sites waar de levertijd van andere winkels staan.

Ik zal er verder geen woorden meer aan vuilmaken en net als de rest wachten op het goede nieuws dat de telefoon verstuurd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donny87 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:16:
[...]

Ik zal er verder geen woorden meer aan vuilmaken en net als de rest wachten op het goede nieuws dat de telefoon verstuurd is :)
ah joh maak je nie druk. Je wil em gewoon graag hebben, zoals veel mensen. En tja, sommigen kan het geen drol schelen. Das hun eigen mening. Ga jij je vooral lekker verheugen en deel lekker je frustraties (daar zijn deze forums toch voor? (!) Ik hoop voor je dat ze em ook snel gaan leveren. En informeer desnoods maandag of je em nog kan annuleren dan kan je altijd nog bij vf zelf bestellen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolff010
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-04-2021
Iedereen heeft het over Vodafone, hun hebben er inderdaad (in de winkels) genoeg liggen.

Laten we even kijken naar de andere winkels(16-10-2010; 18:31):

PDASHOP: 22-10-2010
HI 12-11-2010 (onder het motto, ' wij hebben ze als eerste ' !) nou niet dus....
2call November 2010
The Phone House 01-11-2010
Belcompany komende week verwacht (WK43)
T For Telecom Die toko stopt er mee, dus lijkt me sterk dat hij daar nog komt
Belsimpel.nl levertijd 3 weken, maarja dat staat daar al lang, dus welke 3 weken het zijn?
Studentenmobiel.nl week 43/44 (volgende week of de week erop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerkiwi
  • Laatst online: 23-06 18:59
Net een mailtje van Castle, ze hebben hem binnen en verzenden hem maandag *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Laatst online: 14:52
kolff010 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:41:
Iedereen heeft het over Vodafone, hun hebben er inderdaad (in de winkels) genoeg liggen.

Laten we even kijken naar de andere winkels(16-10-2010; 18:31):

PDASHOP: 22-10-2010
HI 12-11-2010 (onder het motto, ' wij hebben ze als eerste ' !) nou niet dus....
2call November 2010
The Phone House 01-11-2010
Belcompany komende week verwacht (WK43)
T For Telecom Die toko stopt er mee, dus lijkt me sterk dat hij daar nog komt
Belsimpel.nl levertijd 3 weken, maarja dat staat daar al lang, dus welke 3 weken het zijn?
Studentenmobiel.nl week 43/44 (volgende week of de week erop)
Aanvulling:
Belnu.nl: 08-11-2010 (helaas :s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:04

FutureCow

(C) FutureCow

En bij telfort staat ook nogsteeds: 11-11-2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traders
Trouwens, is een 1 GB/maand bundel (standaard bij VF) niet een beetje weinig?? Dat is zeg een 30-35 MB per dag, maar ik heb het toestel nu een paar uurtjes en zit al op 34 MB (volgens gedownloade NetCounter App), en ik heb niet zoveel bijzonders gedaan: NetCounter gedownload uit Market, beetje maps/locations, beetje gmail, beetje telegraaf/nu.nl/dat soort werk.

Vreet die initiele google (gmail) sync zoveel? Want de teller stond al gauw op 20 MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbrs8
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-07 21:45
En bij typhone 5 november..

Ik vraag me serieus af waarom er zo'n grote verschillen in levertdatums zijn. Enkele dagen kan ik me voorstellen, maar ik lees hier een tijdsbestek van bijna een maand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Laatst online: 14:52
Powerkiwi schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:52:
Nu hoop ik stiekem dat ze hem dan bij belnu.nl ook binnen hebben.
Zowel op de site van Castle als van Belnu staat namelijk nog verwachte leverdatum 08:11-2010.

Toevallig meer mensen hier die bij belnu hebben besteld en contact met hen hebben opgenomen oid?

Can't wait..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 21:36
DIT FAKKING MEEN JE NIET?!

Edit: hoop dat mijne dan ook snel komt... ik heb op 29-9 besteld :)

[ Voor 13% gewijzigd door PCJR op 16-10-2010 19:02 ]

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard

Ik ben helemaal naar Dort gereden door jouw bericht, maar daar keken ze me aan alsof ik gek was. Ze verkopen daar echt niet los en ik vertelde dit verhaal en ze keken heel erg verbaasd en moesten er om lachen.

:? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 21:36
open je TOUCH HD of iets....google naar dit topic en laat het ze oplezen...

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 10:18
Kan je dat mailtje hier plempen? Heb namelijk vandaag nog mailtje gehad dag ze hem 29/10 verwachten en dit staat ook op hun site. Vergissen ze zich niet met de Desire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
philipperosier schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 19:01:
[...]

DIT FAKKING MEEN JE NIET?!

Edit: hoop dat mijne dan ook snel komt... ik heb op 29-9 besteld :)
Ik heb de telefoon 27-9 besteld en volgens de meneer aan de telefoon de dag erna zat ik bij een van de eerste, grote kans dat jij hier ook bij zit :)

Al zet ik wel mijn vraagtekens bij de 'mail van Castle', aangezien ze eerder vandaag nog geen flauw benul hadden. We shall see

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn order geannuleerd. Kijk gewoon wie hem volgende week voor een redelijk normale prijs gaat leveren. Ben een beetje klaar met vodafone :P Dus nog een weekie hopelijk... maar denk dat halverwege volgende week de meeste winkels de htc desire HD wel krijgen.
Pagina: 1 ... 13 ... 58 Laatste