Zo, ik heb hem. Wat een supertelefoon.
Het is wel duidelijk dat VF-winkels voorrang krijgen boven webwinkel (/preorder). In Rotterdam bij een paar filialen nagevraagd en ze hadden er allemaal nog genoeg. Wel geprobeerd tegen de webshopprijs te krijgen (20 ipv 22.50 eerste jaar), maar toen kreeg ik overal de volgende argumenten: kosten verhaal van een winkel, de service van de winkel (maar volgens mij kun je ook wel bij die winkels terecht bij problemen als je webshop hebt gekocht toch?) en de opmerking:
'Wij hebben de Desire HD, is deze in de webshop ook leverbaar?".
Kortom: winkels zitten eerder in de orderflow. Dit moet natuurlijk ook wel, want winkels hebben op sommige gebieden al een nadeel (zoals kosten) en maar een paar kleine voordeeltjes (niet thuis zijn om mobiel te ontvangen), en dus is het wel logisch dat zij bij de launch de primeur krijgen. Kunnen ze ook wat crosssellen, zoals verzekeringen, of proberen je een grotere belbundel te verkopen.
Dus als je iets (wat niet een enorme super snelloper is) snel wilt hebben stop dan maar met preorderen en koop het voor een kleine premium direct bij de winkel.
Groetjes
[
Voor 7% gewijzigd door
traders op 16-10-2010 18:01
]