Is het mischien mogelijk dat er iemand die vandaag zijn HTC desire HD heeft ontvangen er een unboxing filmpje van kan maken ? of wat foto's ervan ?joblamie schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:53:
Zat er een sticker om de batterij bij jullie? Bij mij niet namelijk en daardoor lijkt ie nu niet aan te gaan, aan de oplader...
Verwijderd
uhm... ik heb er nog geen, maar als er een sticker om de contactpuntjes zit, dan zou ik die verwijderen....joblamie schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:53:
Zat er een sticker om de batterij bij jullie? Bij mij niet namelijk en daardoor lijkt ie nu niet aan te gaan, aan de oplader...
Laatste nieuws samengevat: BartOtten in "HTC Desire HD"
Er zat inderdaad een sticker om de accu -> remove before use....
Ik zie nergens VF branding in het toestel gelukkig ... lijkt vooralsnog pure HTC te zijn...
Cheers
Ik zie nergens VF branding in het toestel gelukkig ... lijkt vooralsnog pure HTC te zijn...
Cheers
Verwijderd
heeft iemand het telefoonnummer van vodafone alphen ad rijn voor mij? eens kijken wat er daar nog mogelijk is!
Dat is toevallig! Net naar Vodafone Ede gelopen, die hadden er nog 19 liggen (1 verkocht aan een Tjech met NL handleiding).joblamie schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:53:
De eerste had ook geen folie om de accu en ging dus ook absoluut niet aan, ook niet aan de lader.
De tweede had wel een folie om de accu en die ging na verwijderen direct aan.
Ik ben dus bang dat je pech hebt

Maar helaas, Vodafone verkoopt (dus ook in Ede) geen losse toestellen
Phone House/Belcompany Ede hebben 'm nog niet.
http://lmgtfy.com/?q=vodafone+alphen+aan+de+rijnVerwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:20:
heeft iemand het telefoonnummer van vodafone alphen ad rijn voor mij? eens kijken wat er daar nog mogelijk is!

xD Ik belde zojuist Vodafone nog eens (08000200043), maar zoals altijd wisten ze me over mijn order niks nieuws te vertellen. Ik besloot 08000200056 nog eens te bellen, want die hebben naar mijn ervaring meer inzage op het gebied van voorraad.
Daar wist hij me te vertellen dat de DHD's ondertussen op voorraad waren en ik een ander nummer zou moeten bellen om te weten te komen wanneer ik zou worden gebeld.
Daar wisten ze het ook niet zeker, dus kreeg ik een nieuw nummer aangeven.
Na een hele tijd in de wacht te hebben gestaan kreeg ik een vrouw aan de lijn die mijn bestelling niet meer kon vinden. Uiteindelijk kwamen we tot de conclusie dat ik nu in een andere afdeling van Vodafone was gekomen en ze gaf me het 08000200056 nummer weer. Ik vertelde dat ik daar vandaan kwam, dus ze gaf me het 08000200043 nummer. Ik had geen zin meer om te zeggen dat ik ook daar al langs was geweest, dus heb ik gezegd dat ik die ook nog maar even zou bellen.
Halverwege het gesprek vroeg de vrouw nog:"Je weet toch wel dat je nu Vodafone belt he?" Ik stond op het punt om te zeggen:"Is dit Vodafone? Ik ben een klant bij Telfort!"
Daar wist hij me te vertellen dat de DHD's ondertussen op voorraad waren en ik een ander nummer zou moeten bellen om te weten te komen wanneer ik zou worden gebeld.
Daar wisten ze het ook niet zeker, dus kreeg ik een nieuw nummer aangeven.
Na een hele tijd in de wacht te hebben gestaan kreeg ik een vrouw aan de lijn die mijn bestelling niet meer kon vinden. Uiteindelijk kwamen we tot de conclusie dat ik nu in een andere afdeling van Vodafone was gekomen en ze gaf me het 08000200056 nummer weer. Ik vertelde dat ik daar vandaan kwam, dus ze gaf me het 08000200043 nummer. Ik had geen zin meer om te zeggen dat ik ook daar al langs was geweest, dus heb ik gezegd dat ik die ook nog maar even zou bellen.
Halverwege het gesprek vroeg de vrouw nog:"Je weet toch wel dat je nu Vodafone belt he?" Ik stond op het punt om te zeggen:"Is dit Vodafone? Ik ben een klant bij Telfort!"
Heb zelf trouwens vodafone ook gebeld en die geven bij mij als leverdatum de 18e dus ik moet helaas nog even wachten.
Gefeliciteerd, nieuwe eigenaren van 'onze' HTC Desire HD.
Ik verwacht nu wel de eerste Dutch Unboxing Video's HTC Desire HD op youtube van jullie hoor! Zelf ga ik er nog steeds vanuit dat ik hem na 18e krijg via Hi.nl, dat was de aangegeven datum bij mijn pre-order.
*Eerherstel voor Mark Moons* Ik ga er nu wel vanuit dat we hier Mark Moons weer als betrouwbare bron kunnen aanmerken

Ik verwacht nu wel de eerste Dutch Unboxing Video's HTC Desire HD op youtube van jullie hoor! Zelf ga ik er nog steeds vanuit dat ik hem na 18e krijg via Hi.nl, dat was de aangegeven datum bij mijn pre-order.
*Eerherstel voor Mark Moons* Ik ga er nu wel vanuit dat we hier Mark Moons weer als betrouwbare bron kunnen aanmerken
[ Voor 5% gewijzigd door RonaldM op 15-10-2010 15:37 ]
zojuist mijn oude foon (Wildfire) verkocht dus Hi moet het echt waar gaan maken! heb net geprobeerd te bellen maar na 15min in de wacht kon ik er niet meer tegen! iemand wel wat nieuws???RonaldM schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:33:
Gefeliciteerd, nieuwe eigenaren van 'onze' HTC Desire HD.![]()
Was wel fijn geweest als hij gezegd had dat het alleen bij vodafone in de winkel zou liggen...RonaldM schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:33:
Gefeliciteerd, nieuwe eigenaren van 'onze' HTC Desire HD.![]()
Pdashop staat nog steeds op 27..10....2010....
inderdaad.....toch jammer dat de winkels eerder zijn dan de webshops......maar goed we wachten af......met smart!JudgeTreve schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:39:
[...]
Was wel fijn geweest als hij gezegd had dat het alleen bij vodafone in de winkel zou liggen...
Pdashop staat nog steeds op 27..10....2010....
Nou..zoals ik al zei...ik vind het vreemd dat de PdaShop meestal (zo niet altijd tot nu toe) vooraan staat bij nieuwe uitleveringen...Leviathan23 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:46:
[...]
inderdaad.....toch jammer dat de winkels eerder zijn dan de webshops......maar goed we wachten af......met smart!
Nu lijkt het er op dat het toestel dus gewoon leverbaar is en dat de pdashop nog steeds geloofd dat het tot 27 oktober zal duren. Ik vind het maar vreemd...maar goed...wachten moet ik toch want ik wil ook de HTC 7 Trophy (eigenlijk de HD7 maar goed die zie ik nog niet opduiken)
Die zelfde verbazing heb ik dus ook. Normaal is Coolbue (oa PDAShop) één van de eerste (meestal zelfs dé eerste) watbetreft leveringen van nieuwe toestellen. Vandaar ook dat ik daar heb besteld.JudgeTreve schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:49:
[...]
Nou..zoals ik al zei...ik vind het vreemd dat de PdaShop meestal (zo niet altijd tot nu toe) vooraan staat bij nieuwe uitleveringen...
Nu lijkt het er op dat het toestel dus gewoon leverbaar is en dat de pdashop nog steeds geloofd dat het tot 27 oktober zal duren. Ik vind het maar vreemd...maar goed...wachten moet ik toch want ik wil ook de HTC 7 Trophy (eigenlijk de HD7 maar goed die zie ik nog niet opduiken)
Maar mocht deze keer dus helaas niet zo zijn...

Nee...inderdaad...maar de vraag is WAAROM...want volgens mij hebben ze (of hadden?!) ze een hele goede relatie met HTC...al vanf het event van de Diamond...JeroenC87 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:55:
[...]
Die zelfde verbazing heb ik dus ook. Normaal is Coolbue (oa PDAShop) één van de eerste (meestal zelfs dé eerste) watbetreft leveringen van nieuwe toestellen. Vandaar ook dat ik daar heb besteld.
Maar mocht deze keer dus helaas niet zo zijn...
Toch vreemd dat Voda het wel voor elkaar heeft gekregen...
AHA...ze lezen mee...ze hebben net de datum naar 22 gezet....
Misschien heeft het toch iets te maken met de lancering van Windows Phone 7...hij staat nu 1 dag later dan de 7 Trophy...
[ Voor 13% gewijzigd door JudgeTreve op 15-10-2010 16:05 ]
Misschien als we nog even doorzeuren, hebben we ze morgen..JudgeTreve schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:58:
[...]
Nee...inderdaad...maar de vraag is WAAROM...want volgens mij hebben ze (of hadden?!) ze een hele goede relatie met HTC...al vanf het event van de Diamond...
Toch vreemd dat Voda het wel voor elkaar heeft gekregen...
AHA...ze lezen mee...ze hebben net de datum naar 22 gezet....
Misschien heeft het toch iets te maken met de lancering van Windows Phone 7...hij staat nu 1 dag later dan de 7 Trophy...

Heeft er iemand een telefoon nummer van Vodafone Oosterhout (NB) of is er al iemand langs geweest? Het nummer dat ik vind op google is afgesloten, en wil graag weten of ze de telefoon op voorraad hebben daar.
Volgens mij zijn dit dezelfde foto's als van Clock (de man met de primeur op dit forum) ????BartOtten schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:12:
Laatste nieuws samengevat: BartOtten in "HTC Desire HD"
vanderghost schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:10:
[...]
Volgens mij zijn dit dezelfde foto's als van Clock (de man met de primeur op dit forum) ????
BartOtten schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:27:
@Clock:
Vragen vanaf XDA (waar ik al je berichten vertaald post)
Welke class heeft het SD-kaartje?
Is het LCD of SLCD?
Meegelverd μSD kaartje is overigens een Samsung 8GB μSD HC class 2
Ik denk dat PDAShop toegezegd heeft gekregen dat ze hun levering volgende week krijgen, maar dat ze nog niet precies weten wanneer. Vind een vrijdag nogal een rare dag voor een levering, dus ga er stilletjes van uit dat het eerder dan de 22e wordt.
Heb wel nog geen mail ontvangen dat mijn leveringsdatum is gewijzigd naar de 22e.
Heb wel nog geen mail ontvangen dat mijn leveringsdatum is gewijzigd naar de 22e.
Nou, ik heb m'n pre-order bij Vodafone maar geannuleerd en ook maar eentje tijdens de lunch in de Vodafone winkel gehaald. Duurt me allemaal veel te lang anders.
Straks na werk maar 's even spelen met dat ding!
Straks na werk maar 's even spelen met dat ding!
Twijfel nu wel heel erg om toch maar van KPN Hi over te stappen op Vodafone 
Of toch nog maar een paar weekjes geduld hebben. Want moet zeggen dat ik de camera toch wel erg veel uit vind steken

Of toch nog maar een paar weekjes geduld hebben. Want moet zeggen dat ik de camera toch wel erg veel uit vind steken
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Net belletje van koeriers dienst, ik heb em maandag.
Kan niet wachten.
(vodafone)
Kan niet wachten.
(vodafone)
Nieuw abbo neem ik aan?NLDraakje schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:59:
Net belletje van koeriers dienst, ik heb em maandag.
Kan niet wachten.
(vodafone)
Cogitationis poenam nemo patitur
Nja mooi bij 2call.nl besteld
net bij vodafone shop geweest in weert waar ie fijn te krijgen is. maar 2call heeft hem nog niet en verwacht hem pas rond 28 oktober
En ik kan mijn order ook niet meer annuleren omdat ik vanaf 21 september al besteld heb. En vanwege nummerbehoud kon dit niet meer.
Nja ook de eerste en laatste keer dat ik via 2call heb besteld.
net bij vodafone shop geweest in weert waar ie fijn te krijgen is. maar 2call heeft hem nog niet en verwacht hem pas rond 28 oktober
Nja ook de eerste en laatste keer dat ik via 2call heb besteld.
Verwijderd
Ik krijg net een Mail van vodafone dat hij verstuurd is.
Maar geen trace er bij.
misschien komt hij morgen binnen? GLS werkt ook op zaterdag
Maar geen trace er bij.
misschien komt hij morgen binnen? GLS werkt ook op zaterdag
Verwijderd
Geachte klant,
Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.
Uw klantnummer: 34384xxx
Order datum: 04-10-2010
Mobiel nummer Artikelen Aantal datum
06 50 64 xx xx HTC Desire HD
YES, kan hem dus morgen of maandag verwachten!
Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.
Bij welke provider???Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:08:
Geachte klant,
Hoe zit het nu met T-mobile?
Kan ik maar beter overstappen naar Vodafone?
Kan ik maar beter overstappen naar Vodafone?
Ik ben er om een uur of 3 geweest en hij was op voorraad in Oosterhout (NB) zag er goed uit (grijs/bruine kleur)KrijgDeMeuk schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:09:
Heeft er iemand een telefoon nummer van Vodafone Oosterhout (NB) of is er al iemand langs geweest? Het nummer dat ik vind op google is afgesloten, en wil graag weten of ze de telefoon op voorraad hebben daar.
Maar had m al besteld bij student mobiel voor 30 euro 2 jaar lang 275 web sms bel.
Maar deze konden ze niet leveren daar de actie voorbij is.
Is nu dus in die 2 jaar 60 euro duurder.
Toen ik zei dat ze t contract konden verscheuren werd ik even in de wacht gezet en kreeg ik na 2 minuten te horen dat studentmobiel die 60 euro terug zou storten uit coulance, kreeg t schriftelijk op de mail.
Dat vond ik zo netjes dat ik besloten heb tot week 43/44 te wachten.
Maar dit wijst er natuurlijk wel op dat er een behoorlijke bonus op t afsluiten van n 2 jarig VF contract zit, dus als je het lef hebt om te zeuren is er misschien wel wat mogelijk denk ik.
Een leuk accessoire lijkt me wel t minst mogelijke, zeker als je een duurder dan 200 web sms min abo afsluit...
Heb ze net gesproken. De 27e was natte vinger werk, maar de 22e is definitief. Ze krijgen de 21e geleverd...JeroenC87 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:42:
Ik denk dat PDAShop toegezegd heeft gekregen dat ze hun levering volgende week krijgen, maar dat ze nog niet precies weten wanneer. Vind een vrijdag nogal een rare dag voor een levering, dus ga er stilletjes van uit dat het eerder dan de 22e wordt.
Verwijderd
Net besteld via mail direct bij vodafone voor €180. Bel+sms+web 450 1 jaar verlenging!
Vriend van me bij Hi heeft gepreordered, maar kan nog niks in het bestelsysteem vinden. Levering verwacht in november.
Vriend van me bij Hi heeft gepreordered, maar kan nog niks in het bestelsysteem vinden. Levering verwacht in november.
Ik heb hem inmiddels omgeruild, heb nu een goed werkend exemplaar.duderuud schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:21:
[...]
Dat is toevallig! Net naar Vodafone Ede gelopen, die hadden er nog 19 liggen (1 verkocht aan een Tjech met NL handleiding).
De eerste had ook geen folie om de accu en ging dus ook absoluut niet aan, ook niet aan de lader.
De tweede had wel een folie om de accu en die ging na verwijderen direct aan.
Ik ben dus bang dat je pech hebt
Maar helaas, Vodafone verkoopt (dus ook in Ede) geen losse toestellen
Phone House/Belcompany Ede hebben 'm nog niet.
En wat betreft verkoop van losse toestellen: Gewoon op aandringen. Via de website kan het ook en dan staat er bij dat je het ook persoonlijk mag afhandelen in de winkel. Ze hebben het liever niet, maar hun kassa kan die Desire HD echt wel afrekenen. Kosten: 519 euro.
Had/heb jij ook de foutmelding in het status scherm van my vodafone?Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:08:
Geachte klant,
Verwijderd
Kreeg van een vriend die bij Hi werkt wel de boodschap dat de eerste lichting op 22 oktober naar de winkels toe gaat, maar op internet staat 11-11 omdat al deze toestellen al vergeven zijn.
Krijg toch steeds meer het gevoel dat Vodafone een of andere exclusieve deal met HTC heeft gesloten. Dat Vodafone hem één week eerder kan leveren dan de rest van Nederland ofzo. Begint er toch steeds meer naar de nijgen als je het zo hoort van verschillende webshops.
Verwijderd
Ik heb dat ookBullet NL schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:26:
[...]
Had/heb jij ook de foutmelding in het status scherm van my vodafone?
waarschijnlijk omdat ik telefonisch besteld heb?
Balen dat ik moest wachten tot vandaag met verlengen(hi), krijg hem nu pas ip over 4 weken, laatste dag van me vakantie
Ik twijfel nu wel heel erg om niet gewoon bij KPN Hi een SIM-only af te sluiten en dan bij Vodafone het toestel los te gaan halen. Ben ik wel iets meer geld kwijt als ik het totaal bekijk, maar doordat ik bij Vodafone dan in één keer 500 euro afreken is het te betalen bedrag per maand minder.
Helemaal overstappen naar Vodafone zie ik niet zitten. Dan ben ik de eerste helft van mijn abonnementsperiode 30 euro per maand kwijt, maar de tweede helft ruim 45 euro. En dat laatste is me gewoon te veel.
Wel te hopen dat de Vodafone toestellen dan geen SIM-lock hebben.
Helemaal overstappen naar Vodafone zie ik niet zitten. Dan ben ik de eerste helft van mijn abonnementsperiode 30 euro per maand kwijt, maar de tweede helft ruim 45 euro. En dat laatste is me gewoon te veel.
Wel te hopen dat de Vodafone toestellen dan geen SIM-lock hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door FeaR op 15-10-2010 17:52 ]
provider: vodafone
besteld via: vodafone.nl
datum: 11 oktober
telefoon: DHD duh
type: los toestel
Krijg net een mailtje van vodafone met een track&trace... KAN NIET WACHTEN!!!
Moet je er voor tekenen? Ben zelf morgen namelijk niet thuis, maar mn vriendin misschien wel..
telefoon: DHD duh
Moet je er voor tekenen? Ben zelf morgen namelijk niet thuis, maar mn vriendin misschien wel..
Verwijderd
waar staat dit op de website? ik zie het niet staan?joblamie schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:23:
[...]
Ik heb hem inmiddels omgeruild, heb nu een goed werkend exemplaar.
En wat betreft verkoop van losse toestellen: Gewoon op aandringen. Via de website kan het ook en dan staat er bij dat je het ook persoonlijk mag afhandelen in de winkel. Ze hebben het liever niet, maar hun kassa kan die Desire HD echt wel afrekenen. Kosten: 519 euro.
Damned,
Reactie gehad van Klantenservice Telfort.
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.
Wij hebben het nagekeken in het systeem en de verwachte leverdatum is 11-11-2010.
Wilt u reageren op deze e-mail? Klik dan op onderstaande link.
Iemand anders van Telfort al bericht?
Reactie gehad van Klantenservice Telfort.
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.
Wij hebben het nagekeken in het systeem en de verwachte leverdatum is 11-11-2010.
Wilt u reageren op deze e-mail? Klik dan op onderstaande link.
Iemand anders van Telfort al bericht?
Argh, waarom heb ik nog geen bericht gehad dat ik mijn mobieltje binnenkort geleverd krijg. Iemand anders die ook bij Vodafone als nieuwe klant heeft besteld en al wel bericht heeft gekregen?
Tot nu toe zijn de mensen die de bevestiging van levering hebben gekregen zijn verlengers, niet?
Tot nu toe zijn de mensen die de bevestiging van levering hebben gekregen zijn verlengers, niet?
Aarg, vanmiddag oproep gemist van de VF winkel (Alphen a/d Rijn).
Had er één gereserveerd, maar ben bang dat deze nu aan mijn neus voorbij is gegaan. Morgenochtend sta ik als eerste voor de deur!
*kruist vingers*
Had er één gereserveerd, maar ben bang dat deze nu aan mijn neus voorbij is gegaan. Morgenochtend sta ik als eerste voor de deur!
*kruist vingers*
uh, nee, ofja, ik ben klant bij vodafone, maar zit halverwege mn abbo, heb gewoon een los toestel gekocht. Had hem eigenlijk bij Salland gekocht, maar daar heb ik 'm 10 oktober geannuleerd, en 11 oktober op vodafone.nl besteld.vinnieminnie schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:02:
Meh, ik bestelde hem 6 dagen voor jou en heb nog niks gehoord. Als ze de nieuwe klanten nu zo neppen door ze in de 2e batch te stoppen word ik echt boos >_<
Ik heb hem de 12e besteld ben benieuwd of ik wat hoor bij staat er nog steeds tijdelijk niet op voorraad bla. bla bla.deding schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:46:
provider: vodafone
telefoon: DHD duh![]()
Ik heb geen haast of zo maar zou hem wel graag willen hebben.
“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde
Zelfde probleem hier in Haarlem..... Meisje hield goed vast aan der punt, dat alleen kon icm met abbo. Nu heb ik al een zakelijk abbo van het werk, dus hoef geen nieuwe.. Had mijn BB verkocht al verkocht voor een HTC Hero. Misschien morgen maar eens proberen met andere medewerker.Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:06:
Net bij de Vodafone winkel in gouda geweest.. Ze hebben er 20 liggen. Nu wil ik deze los halen maar kan alleen in combinatie met abbonnement. Wat een onzin! Wachten maar weer
[ Voor 27% gewijzigd door Infern0 op 15-10-2010 18:21 ]
http://www.bsdfreaks.nl Home site: http://rob.lensen.nu /me was RobL
Ik heb nog geen bericht van Vodafone (als verlenger). Hoop nog steeds dat ik snel mijn DHD krijg.
Mijn gedachte is dat nieuwe klanten ook wel in de eerste batch zitten, maar doordat met hen een afspraak moet worden gemaakt over het leveren (ivm de €0,01 pinnen en de foto) er meer papierwerk moet worden gedaan. Gewoon een pakketje verzenden voor een los toesten of een verlening is toch wat gemakkelijker.
Voor degene die al een DHD in zijn bezit heeft: Gefeliciteerd!
Edit: Kan mij herinneren dat mijn eerste abbo (1,5 jaar geleden werd gebracht door ProAssist, dat zal ook wel een reden zijn tot vertraging ipv een gewone koerier.
Mijn gedachte is dat nieuwe klanten ook wel in de eerste batch zitten, maar doordat met hen een afspraak moet worden gemaakt over het leveren (ivm de €0,01 pinnen en de foto) er meer papierwerk moet worden gedaan. Gewoon een pakketje verzenden voor een los toesten of een verlening is toch wat gemakkelijker.
Voor degene die al een DHD in zijn bezit heeft: Gefeliciteerd!
Edit: Kan mij herinneren dat mijn eerste abbo (1,5 jaar geleden werd gebracht door ProAssist, dat zal ook wel een reden zijn tot vertraging ipv een gewone koerier.
[ Voor 14% gewijzigd door Dutchrevenge op 15-10-2010 18:16 ]
Verwijderd
Ik heb de DHD 20 september besteld bij Hi. Maar ze geven niet echt duidelijkheid wanneer ze voor het eerst gaan leveren. Weet iemand wanneer de eerste leveringen zijn?
zit in het zelfde pakket........24ste staat mijn bestelling, tot nu toe heeft bellen opgeleverd dat ze de 18e binnen zouden krijgen en daarna gingen leveren.....maar de site zegt heel wat anders......zie 12-11-2010!Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:21:
Ik heb de DHD 20 september besteld bij Hi. Maar ze geven niet echt duidelijkheid wanneer ze voor het eerst gaan leveren. Weet iemand wanneer de eerste leveringen zijn?
dus ben ook zeeeer benieuwd!
Verwijderd
Wat bedoel je precies met een foutmelding?Had/heb jij ook de foutmelding in het status scherm van my vodafone?
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2010 18:25 . Reden: Haha sorry man, ik zit te klooien hiero ]
Net bij de Vodafone in Eindhoven geweest, ik kon het toestel niet los kopen
Zijn de toestellen van Vodafone simlockvrij?
Aan de andere kant is een twee jarig Vodafone abonnement maar 100 euro duurder dan een één jarig abonnement bij KPN Hi
1 jarig bij Hi (Hi 25 + onbeperkt SMS + onbeperkt online) is:
370 euro voor het toestel en daar komt dan
12 * 36,15 euro per maand bij.
Totaal circa 800 euro.
2 jarig bij Vodafone (Vodafone 200 + onbeperkt SMS) is:
1e jaar 30,00 euro per maand = 360 euro
2e jaar 44,50 euro per maand = 534.
Totaal nog geen 900 euro
Aan de andere kant is een twee jarig Vodafone abonnement maar 100 euro duurder dan een één jarig abonnement bij KPN Hi

1 jarig bij Hi (Hi 25 + onbeperkt SMS + onbeperkt online) is:
370 euro voor het toestel en daar komt dan
12 * 36,15 euro per maand bij.
Totaal circa 800 euro.
2 jarig bij Vodafone (Vodafone 200 + onbeperkt SMS) is:
1e jaar 30,00 euro per maand = 360 euro
2e jaar 44,50 euro per maand = 534.
Totaal nog geen 900 euro

Dat laatste abonnement heb ik gekozen, het lijkt mij een vrij makkelijke keuze.
Heb vanmiddag naar Hi gebeld en mij werd verteld dat ze de DHD zeker in de laatste week van oktober gingen leveren.Leviathan23 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:22:
[...]
zit in het zelfde pakket........24ste staat mijn bestelling, tot nu toe heeft bellen opgeleverd dat ze de 18e binnen zouden krijgen en daarna gingen leveren.....maar de site zegt heel wat anders......zie 12-11-2010!
dus ben ook zeeeer benieuwd!
Heb de DHD 5 oktober besteld i.c.m. 2 jaar Hi Online 30 incl. xtra snel internet voor € 0,-
Hopelijk geldt dat alsnog voor mij ook(vandaag pas besteld), dat ze 12/11 als slag om de arm hebben genomen om uiteindelijk niemand teleur te stellen...Gijsje89 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:35:
[...]
Heb vanmiddag naar Hi gebeld en mij werd verteld dat ze de DHD zeker in de laatste week van oktober gingen leveren.
Heb de DHD 5 oktober besteld i.c.m. 2 jaar Hi Online 30 incl. xtra snel internet voor € 0,-
Het kan niet beter!!!!!
Net toch maar even Telfort gebeld en guess what: het systeem ligt eruit, aaaaaarrrrgghhhhhh.
Nu weet ik nog steeds niks.
Ben blij voor de Tweakers die hem al hebben en ook stiekem jaloers.
Veel speelplezier jongens.
Helaas moet ik nog even wachten vrees ik en wordt mijn geduld uiterst op de proef gesteld.
Net toch maar even Telfort gebeld en guess what: het systeem ligt eruit, aaaaaarrrrgghhhhhh.
Nu weet ik nog steeds niks.
Ben blij voor de Tweakers die hem al hebben en ook stiekem jaloers.
Veel speelplezier jongens.
Helaas moet ik nog even wachten vrees ik en wordt mijn geduld uiterst op de proef gesteld.
ik heb mijn DHD bij Castle Telecom besteld, en ze zitten alleen maar forums en Tweakers te monitoren voor updates over de levering van de DHD i.p.v. dat ze zelf hun leverancier bellen 
Ze kunnen me geen duidelijke leveringsdatum geven
Heeft iemand anders iets gehoord over de levering bij Castle Telecom?
Ze kunnen me geen duidelijke leveringsdatum geven
Op de status pagina in my vodafone, hier kan je de status van je bestelling controleren. Die staat bij mij al dagen op; Sorry, er is iets fout gegaan. Bij het controleren van de bestelling dus.Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:23:
[...]
Wat bedoel je precies met een foutmelding?
Ik denk dat je er wel op mag rekenen dat ze hem volgende week bij je gaan bezorgen. Ik heb hem op de 25e besteld en ik heb inmiddels 2 verschillende data doorgekregen via de klantenservice. De ene zei dat ik hem gewoon op de 18e zou krijgen, zoals gezegd werd toen ik hem bestelde. De ander vertelde me weer dat ik 12 november aan moest houden. Maar dat lijkt mij echt onzin, die leverdatum zal waarschijnlijk gelden voor de mensen die nu pas bestellen, aangezien dat de datum is die op de site vermeld staat.Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:21:
Verwijderd
De mediamarkt verwacht hem ook maandag of dinsdag vertelden ze mij!
Ik weet alleen niet of ik sta te springen om hem daar te kopen....
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2010 19:19 ]
Same here... Morgen eens kijken in de Telfort winkel (Leiden). Maar keb weinig hoop...Junkyxl schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:50:
[ Voor 5% gewijzigd door Cybergamer op 15-10-2010 19:22 ]
Verwijderd
Het viel mij vandaag in de winkel op dat het internet daar met YouTube en Ted.com een stuk langzamer was dan ik op de HD2 van iemand die ik ken gewend was. Hoe snel moet een dataverbinding ongeveer zijn om gewoon lekker te kunnen kijken zonder enorm lang te moeten wachten? Ik zit nu te kijken naar een abonnement van Telfort met 768kbps. Is dat voldoende.
Zijn er hier ervaringsdeskundigen?
Zijn er hier ervaringsdeskundigen?
Waarom niet?Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:17:
De mediamarkt verwacht hem ook maandag of dinsdag vertelden ze mij!
Heb hem vanmiddag opgehaald bij de vodafone winkel in Beverwijk! echt super blij mee !
heb 1 jarig vodafone wbs 350 en ik moest 190 euro bijbetalen.
Verwijderd
Ik neem aan dat je de bruine hebt? Hoe vind je m eruit zien?Nadser schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:34:
Heb hem vanmiddag opgehaald bij de vodafone winkel in Beverwijk! echt super blij mee !![]()
Ze hadden hem later op de dag dus wel? Ik ga morgen nog wel even langs, maar ik ben bang dat ze me vertellen dat ik eerst 3 dagen moet wachten tot mijn bestelling bij Vodafone is geannuleerd.Nadser schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:34:
Heb hem vanmiddag opgehaald bij de vodafone winkel in Beverwijk! echt super blij mee !![]()
Aan de ene kant wel, maar ik heb een hekel om ergens twee jaar aan vast te zitten. Je ziet maar net dat er over een jaar weer een tof toestel op de markt komt. En het punt van dat ik voor het toestel moet betalen maakt me eigenlijk niet eens zo veel uit. Als ik naar de winkel kon lopen en meteen 800 euro kon dokken voor de rest van het jaar zou dat echt mijn voorkeur hebben. Geef liever in één keer meer geld uit dan dat ik elke maand een x bedrag af moet staan. Dat is ook de reden dat SIM-only en dan een los toestel mijn voorkeur heeft, dan betaal ik per maand minder. Dat het in totaal meer is kan ik mee leven.vinnieminnie schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:33:
Dat laatste abonnement heb ik gekozen, het lijkt mij een vrij makkelijke keuze.
Heb overigens niet echt haast met de Desire HD te kopen, als het maar voor eind deze maand is. Dit in verband met het aflopen van de acties van onbeperkt online. Maar kansen zat: of Hi heeft de mobiel eind van deze maand en dan verleng ik bij Hi. Of ik koop een los toestel en dan een Hi Sim-only en desnoods een nieuw abonnement bij Vodafone.
Zo, na het werk ff langs gegaan bij vodafone.
Heb abonnement afgesloten voor 2 jaar bel,sms en web 200 en heb zelfs kunnen bedingen dat ik niet 22.50 1e jaar moet betalen (zoals gebruikelijk in de vodafone shop) maar de internetprijs krijg van 20 euro voor het eerste jaar.
Ze hadden er 20 gekregen en 1 verkocht.
Mijn contract wordt aangevraagd en ze heeft de desire HD even voor me gepakt en ik krijg hem gegarandeerd volgende week, nadat mijn contract bij T-m is opgezegd
Beter!
Nu nog ff snel 8000 T-m extra punten inruilen voor weet-ik-veel-wat....
Heb abonnement afgesloten voor 2 jaar bel,sms en web 200 en heb zelfs kunnen bedingen dat ik niet 22.50 1e jaar moet betalen (zoals gebruikelijk in de vodafone shop) maar de internetprijs krijg van 20 euro voor het eerste jaar.
Ze hadden er 20 gekregen en 1 verkocht.
Mijn contract wordt aangevraagd en ze heeft de desire HD even voor me gepakt en ik krijg hem gegarandeerd volgende week, nadat mijn contract bij T-m is opgezegd
Beter!
Nu nog ff snel 8000 T-m extra punten inruilen voor weet-ik-veel-wat....
Nummers van de VF-winkels zijn allemaal afgesloten. Je wordt doorverwezen naar de VF Winkel Infolijn dan standaard. Alle nummers staan dorgeschakeld...KrijgDeMeuk schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:09:
Ontopic: In Veenendaal alles alweer uitverkocht in een dagje tijd...
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Nee is niet bruin, hij is grijs/zwartVerwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:55:
[...]
Ik neem aan dat je de bruine hebt? Hoe vind je m eruit zien?
Hi aan de telefoon gehad en deze keer een medewerker die WIST waar hij het over had. EINDELIJK!
Eerste batch komt aan op 21/22 oktober. Er zijn op dit moment 400 backorders .....Hoe groot de eerste batch is kon hij niet zeggen maar waarschijnlijk wel 400+
Ik heb nu in iedergeval een ordernummer dus ik ben blij (als kan ik de status nog niet online volgen)
Eerste batch komt aan op 21/22 oktober. Er zijn op dit moment 400 backorders .....Hoe groot de eerste batch is kon hij niet zeggen maar waarschijnlijk wel 400+
Ik heb nu in iedergeval een ordernummer dus ik ben blij (als kan ik de status nog niet online volgen)
Ik snap niet helemaal dat sommige mensen van VF een track&trace nummer hebben gekregen. Dan is een koerier die belt toch helemaal niet aan de orde, of wel?
Ik heb overigens nog geen mail van VF gehad, 9 oktober telefonisch verlengd. Vandaag twee keer gebeld, 1x werd mij "maandag" verteld en de andere keer "volgende week".
Ik heb overigens nog geen mail van VF gehad, 9 oktober telefonisch verlengd. Vandaag twee keer gebeld, 1x werd mij "maandag" verteld en de andere keer "volgende week".
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Zojuist mijne opgehaald bij Vodafone in Zeist. Ze hadden er nog een flink aantal liggen want de levering was pas om 19:00 binnen. 
Stond nog iemand daar voor de deur welke al 5x was langsgeweest. Toevallig ook een tweaker?
Stond nog iemand daar voor de deur welke al 5x was langsgeweest. Toevallig ook een tweaker?
daar moet ik gewoon bij zitten!! kan niet anders!! 400 toestellen in een levering.....hmmmm nice!BartOtten schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:43:
Hi aan de telefoon gehad en deze keer een medewerker die WIST waar hij het over had. EINDELIJK!
Zoals ik al vermoedde lag de waarheid ergens tussen de 2 data die mij verteld werden, 18 oktober en 12 november. Ik denk dat ik maandag weer even een belletje ga plegen, aangezien mijn huidige abbonement helaas al afgesloten is.BartOtten schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:43:
Verwijderd
Je krijgt alleen een telefoontje als je een nieuwe klant bent want dan moet je een afspraak maken en 1 cent pinnen en tekeken ENZJedi_Pimp schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:46:
Ik snap niet helemaal dat sommige mensen van VF een track&trace nummer hebben gekregen. Dan is een koerier die belt toch helemaal niet aan de orde, of wel?
Bij een verlenging word hij gewoon verstuurd.
Zelf heb ik om 17:00 vandaag een mail gehad van Vodafone dat hij verstuurd was maar heb daar geen trace nummer bij gekregen.
Wat ik mezelf afvraag de mensen die wel een trace hebben met welke ze worden verstuurd TNT GLS enz
Mij is verteld dat mijn telefoon met GLS verstuurd is
Mij vertellen ze dat het allemaal via TNT wordt verstuurd....Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:01:
[...]
Je krijgt alleen een telefoontje als je een nieuwe klant bent want dan moet je een afspraak maken en 1 cent pinnen en tekeken ENZ
Bij een verlenging word hij gewoon verstuurd.
Zelf heb ik om 17:00 vandaag een mail gehad van Vodafone dat hij verstuurd was maar heb daar geen trace nummer bij gekregen.
Wat ik mezelf afvraag de mensen die wel een trace hebben met welke ze worden verstuurd TNT GLS enz
Mij is verteld dat mijn telefoon met GLS verstuurd is
Verwijderd
Ik hoop dat hij met TNT verstuurd is dan heb ik hem waarschijnlijk morgen wel binnenBullet NL schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:07:
[...]
Mij vertellen ze dat het allemaal via TNT wordt verstuurd....
Bij Vodafone vertellen ze wel meer tegenstrijdige dingen dus ik geloof niks meer
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2010 21:23 ]
Verwijderd
Ow vreemd want overal zie je de bruine versie, ook op de site van Vodafone. Hoop dat Hi ook de zwarte heeft.Had je ook geen keuze?Nadser schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:39:
[...]
Nee is niet bruin, hij is grijs/zwartHij is zeer mooi! ben weer even een klein kindje
I am with you bro! Ook aan het wachten op mijn DHD van Castle. Laatste wat ik heb gehoord van hun is een mailtje met 29-10...Donny87 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:53:
ik heb mijn DHD bij Castle Telecom besteld, en ze zitten alleen maar forums en Tweakers te monitoren voor updates over de levering van de DHD i.p.v. dat ze zelf hun leverancier bellen
Ze kunnen me geen duidelijke leveringsdatum geven![]()
|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||
Ik heb vanmiddag een abonnement geregeld met Desire HD bij VF, maar die krijg je pas mee als je contract helemaal geregeld is, ik had hem met nummerbehoud aangevraagd en zij zeggen mijn T-mobile af.
Over 10 (werk)dagen kan ik hem ophalen.
Over 10 (werk)dagen kan ik hem ophalen.
Lekker kort.
E-mail verstuurd vandaag met de vraag of ze al meer weten. Ze zullen er wel moe van worden denk ikphilipperosier schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:30:
[...]
I am with you bro! Ook aan het wachten op mijn DHD van Castle. Laatste wat ik heb gehoord van hun is een mailtje met 29-10...
Ik had vanmiddag dus mijn bestelling bij Vodafone (los toestel) geannuleerd en een los toestel in de Vodafone winkel gehaald. Ik dacht dat het anders nog wel een poos kon duren aangezien de orderstatus nog steeds op 'nog niet leverbaar' stond. Natuurlijk kreeg ik toen ik vanavond thuis kwam een mailtje van Vodafone dat de bestelling verwerkt was met daarbij een track/trace nummer van TNT (Ik ben denk de enige die zijn DHD juist NIET wil ontvangen, haha!).
Nu vraag ik me af wat er gebeurt als ik het pakje van TNT weiger. Wordt de annulering dan ook doorgevoerd, of moet ik het pakje aannemen en vervolgens het pakketje terugsturen naar Vodafone?
Prachting ding trouwens, voelt erg solide aan en is in het echt een stuk mooier!
Nu vraag ik me af wat er gebeurt als ik het pakje van TNT weiger. Wordt de annulering dan ook doorgevoerd, of moet ik het pakje aannemen en vervolgens het pakketje terugsturen naar Vodafone?
Prachting ding trouwens, voelt erg solide aan en is in het echt een stuk mooier!
[ Voor 4% gewijzigd door AmonTobin op 15-10-2010 21:39 . Reden: Een punt vergeten. ]
Zending weigeren lijkt me.AmonTobin schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:37:
Ik had vanmiddag dus mijn bestelling bij Vodafone (los toestel) geannuleerd en een los toestel in de Vodafone winkel gehaald. Ik dacht dat het anders nog wel een poos kon duren aangezien de orderstatus nog steeds op 'nog niet leverbaar' stond. Natuurlijk kreeg ik toen ik vanavond thuis kwam een mailtje van Vodafone dat de bestelling verwerkt was met daarbij een track/trace nummer van TNT (Ik ben denk de enige die zijn DHD juis NIET wil ontvangen, haha!)
Ik hoop dat ze dat accepteren en dat het daarmee inderdaad klaar is (ik heb het geld namelijk al overgemaakt via Ideal, dat wil ik wel terughebben). Heb eigenlijk geen zin om zo'n 'retour-traject' in te gaan. Och ja, dat krijg je ervan als je zo'n brok ongeduld bent als ik.
[ Voor 14% gewijzigd door AmonTobin op 15-10-2010 21:43 ]
Net mijn toestel opgehaald in het VF filliaal in Alphen aan den Rijn, ze hadden er nog een paar liggen (werdt zelfs nog 1 reservering geannuleerd toen ik de mijne kwam ophalen).
Mocht iemand dus echt heel graag zo'n DHD hebben....
Mocht iemand dus echt heel graag zo'n DHD hebben....
Huh, ik ben vanmiddag in Breda bij de Vodafone winkel geweest, waar ze ze net binnen hadden gehad, maar daar werd mij doodleuk verteld dat ze alleen met abonnement verkocht werden! "Als je een los toestel wil moet je maar naar The Phone House o.i.d." kreeg ik te horen. Ik wil m gewoon los, heb nog een abonnement lopen voor 10 maanden (bij T-Mobile). De kosten voor het losse toestel kan ik mooi via mijn werk terugkrijgen...AmonTobin schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:37:
Ik had vanmiddag dus mijn bestelling bij Vodafone (los toestel) geannuleerd en een los toestel in de Vodafone winkel gehaald. Ik dacht dat het anders nog wel een poos kon duren aangezien de orderstatus nog steeds op 'nog niet leverbaar' stond. Natuurlijk kreeg ik toen ik vanavond thuis kwam een mailtje van Vodafone dat de bestelling verwerkt was met daarbij een track/trace nummer van TNT (Ik ben denk de enige die zijn DHD juist NIET wil ontvangen, haha!).
Dus kun je bij Vodafone nou wel of niet een los toestel kopen
Ja, dan kan wel. Wat die gast je vertelt is onzin.Dope-E schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:49:
[...]
Huh, ik ben vanmiddag in Breda bij de Vodafone winkel geweest, waar ze ze net binnen hadden gehad, maar daar werd mij doodleuk verteld dat ze alleen met abonnement verkocht werden! "Als je een los toestel wil moet je maar naar The Phone House o.i.d." kreeg ik te horen. Ik wil m gewoon los, heb nog een abonnement lopen voor 10 maanden (bij T-Mobile). De kosten voor het losse toestel kan ik mooi via mijn werk terugkrijgen...
Dus kun je bij Vodafone nou wel of niet een los toestel kopen
Grappig is dat ik vooraf eerst even naar de Vodafone winkel belde en toen vertelde die gast mij ook dat ik géén los toestel kon kopen. Echter, ik besloot toch langs te gaan (en eventueel met abbo te nemen) en toen ik daar was kon het opeens wél. Ik heb verder niet doorgevraagd, maar ik kon gewoon een los toestel meenemen voor 519 Euro.
[ Voor 0% gewijzigd door AmonTobin op 15-10-2010 22:00 . Reden: Typo. Ik heb telkens de neiging om 'lost' in te toetsen ipv 'los'. Zo, weet je dat ook weer.. ]
Dan moeten ze duidelijker zijn bij Castle.Sigma2k8 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:34:
[...]
E-mail verstuurd vandaag met de vraag of ze al meer weten. Ze zullen er wel moe van worden denk ik
Als ze de leverancier bellen dan kunnen ze een indicatie geven i.p.v. dit soort amateuristische mails:
Hoezo controlleer je alleen Tweakers/forums voor updates van leveringen terwijl je gewoon je leverancier kan bellen ?Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben andere informatie. Ook op diverse forums staat andere informatie.
Wel is er inderdaad een update dat het toestel volgende week zou komen op Tweakers.net
nieuws: 'Google houdt release HTC Desire HD en Desire Z tegen' - update
Op alle sites van con-collega’s staat echter gelijke informatie als bij ons.
We wachten dus af.
Nou mooi is dat, lekker duidelijke instructies voor t personeel dan. Valt te hopen dat ze er morgen nog 1 hebben voor me!AmonTobin schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:58:
[...]
Ja, dan kan wel. Wat die gast je vertelt is onzin.
Grappig is dat ik vooraf eerst even naar de Vodafone winkel belde en toen vertelde die gast mij ook dat ik géén los toestel kon kopen. Echter, ik besloot toch langs te gaan (en eventueel met abbo te nemen) en toen ik daar was kon het opeens wél. Ik heb verder niet doorgevraagd, maar ik kon gewoon een los toestel meenemen voor 519 Euro.
Ligt er natuurlijk aan. Welke hoeveelheid aan voorraad heb je nog?
Kijk, een VF winkel verdient vrijwel niets aan een losse verkoop. Van de abo's moeten ze het hebben.
Als ik er nog 2 of 3 had liggen, en ze zijn zo gewild als nu, zou ik ze ook alleen met een abo verkopen omdat ik daar de winst uit haal.
Dan ga ik 'm natuurlijk niet los aan je verkopen terwijl er achter je een klant staat te wachten die 'm icm een abo wil.
Heb ik er 20 of meer nog in huis, dan kan ik er best eentje missen en verkoop ik je die los.
Kijk, een VF winkel verdient vrijwel niets aan een losse verkoop. Van de abo's moeten ze het hebben.
Als ik er nog 2 of 3 had liggen, en ze zijn zo gewild als nu, zou ik ze ook alleen met een abo verkopen omdat ik daar de winst uit haal.
Dan ga ik 'm natuurlijk niet los aan je verkopen terwijl er achter je een klant staat te wachten die 'm icm een abo wil.
Heb ik er 20 of meer nog in huis, dan kan ik er best eentje missen en verkoop ik je die los.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Verwijderd
Dan moet je ze gewoon duurder maken. Je moet niet jouw prijsstelling op de klant afwentelen.freddyathlon schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:35:
De meeste toestellen zijn ook duurder geprijsd als 'los toestel' dan bij een willekeurige andere shop. Voorbeeld de Samsung Galaxy. In de VF Winkel kost ie € 619,-. Een webshop scheelt snel € 60,-Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:37:
[...]
Dan moet je ze gewoon duurder maken. Je moet niet jouw prijsstelling op de klant afwentelen.