Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag maar naar de VF winkel gegaan. Helaas moest ik nog overstappen vanaf T-mobile. Dus het duurt 1 week voordat alles is geregeld zeiden ze daar. Dan kan ik mijn telefoon pas ophalen :(.

Op het contract van de telefoonaansluiting staat:

Gewenste aansluitdatum: 19/11/2010
*De huidige Service Provider bepaalt de daadwerkelijke aansluitdatum

Is deze datum een formaliteit of is het een tikfout van de medewerker: 19/10, 19/11
Mijn contract bij t-mobile loopt 1/11/2010 af. Dus het lijkt me niet dat pas 19/11 mijn contract bij VF ingaat?

Kan iemand mij hier meer over vertellen?

Edit:

Aanvraag beoordeeld:
Je aanvraag is op 19-10-2010 afgekeurd.

Wat is dit dan voor gezeik? Ik wil gewoon overstappen naar vodafone???

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2010 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJelle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:59
Ik liep vandaag toevallig langs de vodafone winkel en dacht ff kijken of mijn nummerbehoud via hi al is goedgekeurd. En dat was gelukkig zo:) Zaterdag besteld en binnen 2 werkdagen dus al goedgekeurd:) Nu eindelijk kunnen spelen met de HD.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJelle schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:41:
Ik liep vandaag toevallig langs de vodafone winkel en dacht ff kijken of mijn nummerbehoud via hi al is goedgekeurd. En dat was gelukkig zo:) Zaterdag besteld en binnen 2 werkdagen dus al goedgekeurd:) Nu eindelijk kunnen spelen met de HD.. :D
Wat stond er bij op jou contract bij gewenste aansluitdatum dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJelle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:59
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:42:
[...]

Wat stond er bij op jou contract bij gewenste aansluitdatum dan?
16 november 2010 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok duidelijk het is dus geen typfout. Alleen vraag ik mij nu af waarom op My T-mobile staat dat het verzoek tot nummerportering is afgewezen. Ik wil graag zo snel mogelijk weg daar en mijn ab. loopt 1-11 af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FH_Freak
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 18:33
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:14:
[...]

Ok duidelijk het is dus geen typfout. Alleen vraag ik mij nu af waarom op My T-mobile staat dat het verzoek tot nummerportering is afgewezen. Ik wil graag zo snel mogelijk weg daar en mijn ab. loopt 1-11 af.
Waar vind jij die info dan onder My T-mobile. Kan ik ook even checken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

FH_Freak schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:32:
[...]

Waar vind jij die info dan onder My T-mobile. Kan ik ook even checken ;)
Bij toestel & sim --> Nummerbehoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FH_Freak
MethodP schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:32:
[...]

Bij toestel & sim --> Nummerbehoud
Dank je wel:

Aanvraag beoordeeld
Je aanvraag is op 14-10-2010 goedgekeurd.

12-10-2010 contact gehad met vodafone. Dus in mijn geval is het snel geregeld. Nu alleen Vodafone de telefoon nog gaan leveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na minstens 10 mensen binnen 3 dagen te hebben gesproken bij Telfort vandaag dan einelijk iemand aan de lijn gekregen die wist waar die het over had. Het is werkelijk waar gewoon te geschift voor woorden dat er niemand binnen zo'n groot bedrijf is die je fatsoenlijk kan helpen.

Maar goed, iig het komt er op neer dat Telfort een bedrijf van KPN is en dus ook afhankelijk van KPN is voor de levering. Volgens die meneer heeft HTC toch echt zelf de leverdatum veranderd van 24 oktober naar 11 november, terwijl HTC dit ontkent. Hij zei ook dat bedrijven als VF internationaal werken en dus ook veel meer kans hebben om speciale deals te sluiten met HTC om bv een eerste batch te ontvangen.

Kortom, ze hopen datie eerder binnenkomt, maar de planning staat op 11 november. Dit is niet het antwoord waar ik op zat te wachten, maar het was iig EEN antwoord 8)7 Grrrrrhhhh

Dus met zijn allen nog even geduld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP

MethodP

baanaan

FH_Freak schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:45:
[...]

Dank je wel:

Aanvraag beoordeeld
Je aanvraag is op 14-10-2010 goedgekeurd.

12-10-2010 contact gehad met vodafone. Dus in mijn geval is het snel geregeld. Nu alleen Vodafone de telefoon nog gaan leveren ;)
maar wanneer liep je abo bij t-mobile af?
terwijl ik dit typ luister ik naar de prachtige en heerlijk rustgevende muziek van de t-mobile wachtlijn :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FH_Freak
MethodP schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:48:
[...]

maar wanneer liep je abo bij t-mobile af?
terwijl ik dit typ luister ik naar de prachtige en heerlijk rustgevende muziek van de t-mobile wachtlijn :z
1 dec 2010 loopt die af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP

MethodP

baanaan

hhmm... ja de mijne loopt dus 10 dec af. Nu heb ik zojuist contact gehad met een vriendelijke man bij T-Mobile die zei dat VF als porteringsdatum 10 dec moeten aanhouden. Anders moet VF het abonnement afkopen...

Maar dan zou het bij jou ook niet kunnen...tenzij jouw porteringsdatum wel goed was (dus 1 dec) ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FH_Freak
MethodP schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:01:
[...]

hhmm... ja de mijne loopt dus 10 dec af. Nu heb ik zojuist contact gehad met een vriendelijke man bij T-Mobile die zei dat VF als porteringsdatum 10 dec moeten aanhouden. Anders moet VF het abonnement afkopen...

Maar dan zou het bij jou ook niet kunnen...tenzij jouw porteringsdatum wel goed was (dus 1 dec) ???
Ik heb ook al een nieuwe simkaart mogen ontvangen. Deze werkt alleen nog niet.

Bij My- T-mobile staat:

Gewenste porterings datum: 3-1-2011

Ik denk dat ik tot die tijd gewoon mijn t-mobile kaart erin zal moeten stoppen. Maar dit is een gok voor mij

Mijn abbonement loopt trouwens 31 dec af niet 1 dec. Mijn fout 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door FH_Freak op 19-10-2010 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05:26

Totaalgeflipt

De enige echte

Ik zit me ook maar te vergeilen op deze telefoon. Heb hem al besteld bij een bevriende telecom winkel. Maar hun leverdatum staat ook nog steeds op de 29e. Maar goed, ik heb geduld. Nog alleen een leuk 1 jaar abo uitzoeken bij vodafone, zonder nummerbehoud :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Totaalgeflipt schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:24:
Ik zit me ook maar te vergeilen op deze telefoon. Heb hem al besteld bij een bevriende telecom winkel. Maar hun leverdatum staat ook nog steeds op de 29e. Maar goed, ik heb geduld. Nog alleen een leuk 1 jaar abo uitzoeken bij vodafone, zonder nummerbehoud :D
Ja daar heb ik ook nog een reservering bij staan. Zij zeiden alleen dat ik het toestel dan direct kon meenemen.
'Ook bij nummerbehoud en overstappen naar een provider??' Ja natuurlijk, kwestie van een paar seconden was het antwoord.

Nou mooi niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Als iemand m binnen heeft van een andere (web)winkel dan Vodafone, zou je dan even kunnen reageren op dit topic:

Ptoeneigh in "HTC Desire HD"

Even software vergelijken en er achter komen of er verschil zit tussen de eerste batch van Vodafone en de overige toestellen...

Modelnummer:
HTC Desire HD A9191

Smallbandversie:
12.28a.60.140eU_26.03.02.08_M

Kernel-versie:
2.6.32.21.-g5ed1769
htc-kernel@u18000-Build-149 #1
Mon Oct 4 22:57:34 CST 2010

Build-nummer:
1.28.405.1 CL266215 release-keys

Softwarenummer
1.28.405.1

[ Voor 34% gewijzigd door Ptoeneigh op 20-10-2010 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag mijn DHD ontvangen. VF-verlenger. 11 oktober telefonisch verlengd. 18 oktober e-mail dat telefoon was verzonden en vandaag, 19 oktober DHD ontvangen.

Werkt tot nu to heerlijk. Geen sensor-probleem hier in Haarlem :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05:26

Totaalgeflipt

De enige echte

Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:28:
[...]

Ja daar heb ik ook nog een reservering bij staan. Zij zeiden alleen dat ik het toestel dan direct kon meenemen.
'Ook bij nummerbehoud en overstappen naar een provider??' Ja natuurlijk, kwestie van een paar seconden was het antwoord.

Nou mooi niet dus.
Ach ik zit het nog wel ff uit. Krijg een mooie korting, dus dan wacht ik met liefde even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Ok, ik stap ook over van T-Mobile naar Vodafone. Op 3 januari 2011 loopt mijn abonnement bij T-Mobile af, 3 januari 2011 is ook de gewenste aansluitdatum voor mijn nieuwe contract bij Vodafone. Mijn aanvraag voor nummerbehoud is echter afgekeurd:
Aanvraag beoordeeld Je aanvraag is op 18-10-2010 afgekeurd. De aangegeven wensdatum waarop Nummerbehoud plaats zou moeten vinden, is niet mogelijk. Controleer de wensdatum en dien de aanvraag opnieuw in bij je nieuwe telecomaanbieder.
Kan iemand me vertellen waarom? Heb ik iets over het hoofd gezien? Ik neem aan dat de gang van zaken nu is T-Mobile klantenservice bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:46:
Kortom, ze hopen datie eerder binnenkomt, maar de planning staat op 11 november. Dit is niet het antwoord waar ik op zat te wachten, maar het was iig EEN antwoord 8)7 Grrrrrhhhh

Dus met zijn allen nog even geduld!
Thanks voor de moeite! Och, ik heb geen haast. Onze tijd komt nog wel, kunnen we meteen de bugs eruit patchen (indien nodig). :)

Op het moment nog bezig met Android op mijn HTC Touch diamond 2. Maar dat is natuurlijk totaal niet dezelfde ervaring als een 'echt toestel' met Android. Toch blijft het leuk speelgoed voor nu.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gistermiddag de Desire HD als los toestel besteld bij Vodafone Online shop.

19.10.2010:
Zending is voorgemeld

19.10.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Vodafone de goedkoopste om deze gsm met abbonement te nemen? En wie weet of deze sim lock vrij zijn of dat ze een sim lock hebben?

Ik heb interesse in de telefoon, maar vindt wel jammer dat je in 2e jaar 14,50€ meer per maand betaald, als ik 20€ zie staan en daarna zie dat maar voor 1 jaar geld dan is niet zo goedkoop meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-09 08:55

Leviathan23

I am the proof....

beetje off-topic misschien maar hoelang duurt het gemiddeld bij Vodafone voor acceptatie voor nummerbehoud??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie360
  • Laatst online: 24-03-2024
PDA/Smartphoneshop is nu ook out-of-stock, dus daar kan je hem voorlopig ook niet meer halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 17:54

martjah

Appel

Ik ben vandaag overgestapt naar de Touch HD

in de winkel het eerste jaar 22,50 en daarna 34,50 voor VF 200.

Nu log ik in op my vodafone en zie ik dat mijn beltegoed wat ik over had van vorige maand (€30) verdwenen is en mijn FUP lijkt verandert te zijn in het limiet van 1GB.
Meer mensen hier last van? naar mijn inzien klopt dit gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:55
Voor de geintresseerden:
Verwachte leverdatum van belnu.nl is bijgesteld van 08-11 naar 03-11.
Ik heb ze vanochtend aan de lijn gehad en men vertelde me dat 08-11 werd gehanteerd om mensen niet teleur te stellen.
Datum is vanmiddag-vanavond aangepast naar 03-11, dat zou kunnen betekenen dat ze nu een definitieve datum door hebben gekregen van de leverancier (al hoop ik dit natuurlijk niet, duurt me nog veel te lang ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
martjah schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:58:
ik hoop voor je dat je de Desire HD bedoeld anders loop je zwaar achter en zit je in het verkeerde topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 13:54
martjah schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:58:

in de winkel het eerste jaar 22,50 en daarna 34,50 voor VF 200.

Nu log ik in op my vodafone en zie ik dat mijn beltegoed wat ik over had van vorige maand (€30) verdwenen is en mijn FUP lijkt verandert te zijn in het limiet van 1GB.
Meer mensen hier last van? naar mijn inzien klopt dit gewoon niet.
Vodafone hanteert een 1GB limiet voor verlengers en nieuwe abbonees, helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Maarten00 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:14:
[...]

Vodafone hanteert een 1GB limiet voor verlengers en nieuwe abbonees, helaas!
maarrr mijn huidige contract loopt t/m halverwege december dus zou onder de FUP moeten vallen.
niet op minuten afgerekend worden en mijn oude beltegoed zou niet moeten verdwijnen.

morgen maar weer naar de winkel toe :O :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
martjah schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:23:
[...]

maarrr mijn huidige contract loopt t/m halverwege december dus zou onder de FUP moeten vallen.
Dit zou moeten kloppen inderdaad, mijn huidige abo loopt ook pas in November af.
heb deze eind september alvast verlengt en toen is mij verteld dat de datalimiet niet op mij was toepaasing was omdat ik al bestaande klant was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leviathan23 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:39:
beetje off-topic misschien maar hoelang duurt het gemiddeld bij Vodafone voor acceptatie voor nummerbehoud??
Ehm, ik weet niet hoe het gemiddeld zit, maar ik had donderdag avond (19:00 uur ) besteld met nummerbehoud.
Vandaag werd ik opgebeld dat het toestel via de koerier morgen wordt geleverd.
Dus eens kijken:
- 3 werkdagen
- 5 dagen met weekend erbij

Ik ging van een Simyo prepaid kaartje naar dit abbonoment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Laatst online: 18-09 22:04
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:04:
Gistermiddag de Desire HD als los toestel besteld bij Vodafone Online shop.

19.10.2010:
Zending is voorgemeld

19.10.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
dan mag je morgen (20ste) van dit prachtige apparaat genieten :) Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:58:
[...]

Ehm, ik weet niet hoe het gemiddeld zit, maar ik had donderdag avond (19:00 uur ) besteld met nummerbehoud.
Vandaag werd ik opgebeld dat het toestel via de koerier morgen wordt geleverd.
Dus eens kijken:
- 3 werkdagen
- 5 dagen met weekend erbij

Ik ging van een Simyo prepaid kaartje naar dit abbonoment
Wtf, ik heb precies hetzelfde als jij gedaan, ook van prepaid Simyo naar Vodafone met nummerbehoud. Ik heb echter al op 5 oktober besteld en heb nog niks van Vodafone vernomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldschool69
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 20:28
My 0.02 €

Vrijdag 15 oktober abbo verlengd via vodafone klantenservice, maandaag 18 oktober bevestiging gehad dat toestel verstuurd was. Gisteren lag het pakketje bij de buren, zeg maar een 5 dagen :)

simkaartje gestoken, contacten overgezet, en gaan. Heb alleen de HTC site nog niet aan de praat gekregen via de phone.

Ben iig erg tevreden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 15-09 21:23
vinnieminnie schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 07:01:
[...]

Wtf, ik heb precies hetzelfde als jij gedaan, ook van prepaid Simyo naar Vodafone met nummerbehoud. Ik heb echter al op 5 oktober besteld en heb nog niks van Vodafone vernomen!
Je hebt ook geen bevestigingsmail gehad? Zo niet, dan zal ik als ik jouw was maar eens bellen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
nvm....

[ Voor 98% gewijzigd door M-Opensource op 20-10-2010 08:19 . Reden: onzin ]

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Sagaris schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:55:
Ok, ik stap ook over van T-Mobile naar Vodafone. Op 3 januari 2011 loopt mijn abonnement bij T-Mobile af, 3 januari 2011 is ook de gewenste aansluitdatum voor mijn nieuwe contract bij Vodafone. Mijn aanvraag voor nummerbehoud is echter afgekeurd:

[...]

Kan iemand me vertellen waarom? Heb ik iets over het hoofd gezien? Ik neem aan dat de gang van zaken nu is T-Mobile klantenservice bellen?
Geweldig. T-Mobile zegt niet te weten waarom hij is afgekeurd, Vodafone weet zelfs nog niet dat hij is afgekeurd. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Aangezien mijn huidig abbo. bij KPN 18 feb afloopt heb ik gisteravond laat nog even een nieuwe HTC Desire HD besteld bij Pdashop.nl.

KPN personal sim 430 2jaar verlengen €46 p/m
KPN Surf & mail Xtra snel 2jr verlengen €2,30 p/m

€54 bijbetalen.

Het mooie van Personal Sim is dat je je abbo onbeperkt naar beneden kan bijstellen!
Dus over 3 maanden betaal ik nog maar €26 p/m

En ik kan de telefoon straks in Grunn ophalen!!!!!

Mijn dag kan niet meer stuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02:03
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:00:
Hallo,

Aangezien mijn huidig abbo. bij KPN 18 feb afloopt heb ik gisteravond laat nog even een nieuwe HTC Desire HD besteld bij Pdashop.nl.

KPN personal sim 430 2jaar verlengen €46 p/m
KPN Surf & mail Xtra snel 2jr verlengen €2,30 p/m

€54 bijbetalen.

Het mooie van Personal Sim is dat je je abbo onbeperkt naar beneden kan bijstellen!
Dus over 3 maanden betaal ik nog maar €26 p/m

En ik kan de telefoon straks in Grunn ophalen!!!!!

Mijn dag kan niet meer stuk!
Klinkt als dat jij veel te veel hebt betaald voor het toestel. Ook al kun je je abonnement naar beneden bijstellen. Ter vergelijking; bij vodafone krijg je het toestel gratis bij 200 = 22.50 eerste jaar & 34,50 2e jaar? en bij Hi krijg je het toestel voor 40 euro bij een 35 euro per maand abonnement.

Wellicht had je er dus iets meer uit kunnen krijgen.

Wel heb je het geluk dat jij straks het toestel al hebt! Waar menig ander, mijzelf incluis, nog zit te wachten en te wachten tot er meer duidelijkheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Ik mag vanaf morgen over naar een andere provider. Ik zit nu bij T-mobile en wil net als iedereen naar VF.
Moet ik nu bij VF online zaken doen. risico op afgekeurde aanvraag etc. maar 30 euro goedkoper (2,5 * 12).
Of naar de VF shop en hopen dat ze het daar helemaal goed doen?

Shop of iShop. Welke moet ik hebben?

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Japie Talent

Ik denk dat dat teveel betalen wel meevalt?
Ik ben veel onderweg en heb het idee dat het netwerk van KPN/Hi/Telfort mij het beste past.
Dus de andere aanbieders vallen voor mij af.
Ik bel niet veel dus heb niet veel belminuten nodig.

Als ik Jou optie nareken kom ik op een totaal van: 24x35+40=€880
als ik dan het door mijzelf uitgezochte bundeltje neem: 3x46=€138 (eerste 3 maanden) 21x20,30=426,30
Dat bij elkaar opgeteld =564,30 + 54 (toestelkosten) =618,30
Dat is volgens mij toch 260 euro goedkoper (correct me if im wrong)

En idd ik kan vanmiddag al spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb t gisterochtend ontvangen. Telefonsich besteld (VF verlenging). Vooralsnog werkt die bij mij, alleen ik heb geen 8gb kaart maar n 1gb!!??! Trouwens is het normaal dat er geen uitgebreide handleiding bij zit en dat er op de doos geen zegelsticker zit????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
MorgothG schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:16:
Ik mag vanaf morgen over naar een andere provider. Ik zit nu bij T-mobile en wil net als iedereen naar VF.
Moet ik nu bij VF online zaken doen. risico op afgekeurde aanvraag etc. maar 30 euro goedkoper (2,5 * 12).
Of naar de VF shop en hopen dat ze het daar helemaal goed doen?

Shop of iShop. Welke moet ik hebben?
Ik heb mijn overgang van T-Mobile naar Vodafone gedaan bij een shop, maar mijn aanvraag voor nummerbehoud is ook afgekeurd (zie mijn post hierboven). Dus niet denken dat er een grotere kans is dat alles goed gaat als je het bij een fysieke winkel doet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:26:
@Japie Talent

Ik denk dat dat teveel betalen wel meevalt?
Ik ben veel onderweg en heb het idee dat het netwerk van KPN/Hi/Telfort mij het beste past.
Dus de andere aanbieders vallen voor mij af.
Ik bel niet veel dus heb niet veel belminuten nodig.

Als ik Jou optie nareken kom ik op een totaal van: 24x35+40=€880
als ik dan het door mijzelf uitgezochte bundeltje neem: 3x46=€138 (eerste 3 maanden) 21x20,30=426,30
Dat bij elkaar opgeteld =564,30 + 54 (toestelkosten) =618,30
Dat is volgens mij toch 260 euro goedkoper (correct me if im wrong)

En idd ik kan vanmiddag al spelen!
Allereerst was het absoluut niet bedoeld als kritiek, wil je ook zeker niet naar een andere provider praten en tot slot heb ik het ook niet nagerekend.

Maar zo op het oog leek het mij niet meer dan redelijk dat je bij een abonnement van 46 euro in de maand, het toestel toch wel gratis krijgt. Dat zij het mogelijk maken dat je je abonnement te alle tijde kan verlagen is iets wat zij aanbieden, en niet jou probleem. Ofwel; het risico dat iemand het alsnog verlaagt is een risico dat ze lopen en dus in mijn ogen niet zouden mogen verhalen middels een toestelprijs, zo zou iemand die wel die 46 euro blijft betalen dubbel betalen. Vandaar dat ik de vergelijking maakte naar Vodafone en Hi waar je bij een dergelijk bedrag het toestel wel gratis krijgt.

Veel speelplezier gewenst uiteraard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG

MorgothG

deftones

Sagaris schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:33:
[...]

Ik heb mijn overgang van T-Mobile naar Vodafone gedaan bij een shop, maar mijn aanvraag voor nummerbehoud is ook afgekeurd (zie mijn post hierboven). Dus niet denken dat er een grotere kans is dat alles goed gaat als je het bij een fysieke winkel doet. ;)
Ja daar was ik dus echt helemaal flabergasted 8)7 door En dan zeker voor jou als topicstarter (toch?)
Balen dus. Maar jou antwoord is wel wat mij het beste uitkomt. namelijk lekker online bestellen. Alleen moet je wel hem zelf kunnen ontvangen? legentimeren etc? of mag mijn vrouw hem ook aannemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolff010
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-04-2021
Al wat bekend over andere winkels (de niet-online winkels)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
kolff010 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:45:
Al wat bekend over andere winkels (de niet-online winkels)??
Ik heb het topic eens goed doorgelezen, klopt het dat de enige toestellen die men nu al in bezit heeft allemaal van Vodafone komen en dat naast Vodafone de enige die een kleine voorraad heeft uitgeleverd PDAShop/Coolblue is?

Is er al iemand die 'm van PDAshop heeft gekregen, die eens zou kunnen nakijken of hij dezelfde software heeft als de modellen die door Vodafone zijn verkocht?

Modelnummer:
HTC Desire HD A9191

Smallbandversie:

Kernel-versie:
2.6.32.21.-g5ed1769

Build-nummer:

Softwarenummer
1.28.405.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:04
Ik had gevraagd of nummerporting en dergelelijke al gelukt was.

Naar aanleiding van uw email, kunnen wij u meedelen dat wij dit toestel in week 43/44 hier verwachten. Zodra het toestel hier op voorraad is gaan wij de aanvraag doorvoeren.

Pff wel jammer dat ze die aanvraag niet meteen doen ipv wachten op de gsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 21:40
Bij 2call.nl is nummerbehoud en porting al geregeld en heb mijn nieuwe simkaart ook al. 27-10 zal de porting plaatsvinden. Ik ga van T-Mobile naar Vodafone.
Nu het toestel nog. Laatste mededeling van 2call.nl is eind oktober levering.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Ptoeneigh schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:07:
[...]
Is er al iemand die 'm van PDAshop heeft gekregen, die eens zou kunnen nakijken of hij dezelfde software heeft als de modellen die door Vodafone zijn verkocht?

Modelnummer:
HTC Desire HD A9191

Smallbandversie:

Kernel-versie:
2.6.32.21.-g5ed1769

Build-nummer:

Softwarenummer
1.28.405.1
Ik heb m'n DHD van Coolblue en ik kan bevestigen dat alle nummers exact overkomen, zoals verwacht eigenlijk :)

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 15-09 21:23
M-Opensource schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:28:
[...]

Ik heb m'n DHD van Coolblue en ik kan bevestigen dat alle nummers exact overkomen, zoals verwacht eigenlijk :)
Precies. helemaal zoals verwacht. De mensen die op een andere manier dan bij Vodafone hun DHD hebben verkregen maken daarom net zo veel kans op mogelijke problemen.

Alle in Nederland beschikbare toestellen zijn op dit moment gewoon identiek aan elkaar.
Vodafone stopt dus geen eigen software in de DHD, en zal dit bij de huidige toestellen in de toekomst ook niet kunnen doen. (zoals bij de gewone Desire, die van begin af aan al een Vodafone rom had)

[ Voor 16% gewijzigd door Bullet NL op 20-10-2010 10:32 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
MorgothG schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:39:
[...]

Ja daar was ik dus echt helemaal flabergasted 8)7 door En dan zeker voor jou als topicstarter (toch?)
Balen dus. Maar jou antwoord is wel wat mij het beste uitkomt. namelijk lekker online bestellen. Alleen moet je wel hem zelf kunnen ontvangen? legentimeren etc? of mag mijn vrouw hem ook aannemen?
Ik ben me nu aan het afvragen wat er nog meer fout kan gaan. :P Volgens mij moet je hem inderdaad zelf ontvangen als houder van het contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens weet iemand wat over de desire's hd en z en Tmobile??

???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:41:
Trouwens weet iemand wat over de desire's hd en z en Tmobile??

???
No offence, maar als je de tijd zou nemen om enkele pagina's terug te lezen zou je het antwoord weten.

Maar goed, aangezien ik niet de beroerdste ben; T-mobile verstrekt tegenstrijdige berichten. De ene werknemer zegt over 2 weken, waar een ander een levertijd van 4 - 6 weken aanhoud.
Dit is wat ik mij zo 1, 2, 3 kan herinneren van berichten omtrent T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolff010
2call: november 2010
pdashop: tijdelijk uitverkocht
hi: 9-11-2010
t-mobile: kan hem niet vinden op website
t for telecom: onbekend
the phone house: 22-10-2010
belcompany: deze week
vodafone: sommige filiaalen hebben hem (blijkbaar) nog
Typhone: veel roepen, weinig leveren? (a.d.h.v. reacties op t forum)
Ritell: week 42/43

[ Voor 4% gewijzigd door kolff010 op 20-10-2010 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 00:08
Email-adres van de support van Hi: hi_support@custhelp.com

edit
Dit is een automatisch gegenereerd antwoord.

Voor vragen over mobiele telefonie kun je terecht op klantenservice Hi.nl Vind je op deze pagina geen antwoord, stel dan je vraag via 'Stel je vraag per e-mail'.

Let op: deze e-mail wordt niet in behandeling genomen.
Onnodig te zeggen dat de link die ze erbij leveren dood is.

[ Voor 75% gewijzigd door BartOtten op 20-10-2010 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JapieTalent schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:49:
[...]

No offence, maar als je de tijd zou nemen om enkele pagina's terug te lezen zou je het antwoord weten.

Maar goed, aangezien ik niet de beroerdste ben; T-mobile verstrekt tegenstrijdige berichten. De ene werknemer zegt over 2 weken, waar een ander een levertijd van 4 - 6 weken aanhoud.
Dit is wat ik mij zo 1, 2, 3 kan herinneren van berichten omtrent T-mobile.
Heb je gezien hoe groot de topic is ik heb er zeker 10 pagina's van doorgelezen.

maar gelukkig ben jij de beroerdste niet.

Danke!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

wat is dit toch vervelend. Kom net terug van een week buitenland werken. En zit al tijd te wachten / verheugen.
zit ik dit topic door te lezen en de verschillende winkels af te struinen en nergens op voorraad..... erg jammer :(
want wil hem erg graag hebben :)

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
Een medewerker van Hi heeft me een support-mailadres gegeven (plus een persoonlijk nummer om als onderwerp te gebruiken) en hij zal inhoudelijk reageren op mijn vragen. Ben benieuwd.
Naar aanleiding van dit berichtje zou ik graag wat vragen stellen:
1.) Klopt het dat vrijdag de eerste batch HTC Desire HD's verzonden word vanuit Hi? Zo nee, wanneer dan wel?
2.) Kunt u inzien of ordernummer 23305xxxx bij de eerste batch zit?
3.) Is het gerucht waar dat Hi de toestellen achter heeft gehouden of houdt door problemen met het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:44
Heb net met Hi gebeld. Ik sta al vooringeschreven vanaf 23 september. En nu vertelt ze me dat ik moet wachten tot 21 november! wtf ik ben bang dat ik ga switchen, maar ik kan ook nergens zo lekker abo vinden als deze, hi 60 student + eindoloos online xtra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

Guids schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:42:
Heb net met Hi gebeld. Ik sta al vooringeschreven vanaf 23 september. En nu vertelt ze me dat ik moet wachten tot 21 november! wtf ik ben bang dat ik ga switchen, maar ik kan ook nergens zo lekker abo vinden als deze, hi 60 student + eindoloos online xtra
daarom heb ik geannuleerd bij Hi....duurt me echt te lang.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 13:54
Ik heb net naar Hi gebeld over de leverdatum, 5 november werd opgegeven als datum.

Toen ik een vraag stelde of mijn nummer nog wel overgezet kon worden aangezien het nummer dat ik wil behouden niet eens meer in de lucht is zei ze dat ze me even in de wacht zou zetten om het uit te zoeken. Ze hing gewoon op :( Als ik vrijdag nog steeds niks gehoord heb over een levering dan anuleer ik en haal ik hem wel ergens anders op. Jammer dat hi wel de goedkoopste is kijkend naar studentenkorting etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Mensen... kap nou maar met het bellen naar Hi, want iedereen krijgt een andere datum...
dat betekent gewoon dat ze het niet weten...

Als ze dat nou gewoon zouden toegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 09:06

FeaR

In GoT we trust

Weet iemand hoe het zit met die SMS-verdubbelaar van Hi?
Als in dat als je normaal 275 minuten en dus 550 berichten hebt, door de verdubbelaar wordt het 275 minuten en 1100 berichten. Maar is het dan ook zo dat vier berichten gelijk staan aan één minuut?

Als in dat als ik 600 sms-jes verstuur dat 150 minuten is en ik dan nog 125 minuten over heb om te bellen?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
FeaR1986 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:51:
Als in dat als je normaal 275 minuten en dus 550 berichten hebt, door de verdubbelaar wordt het 275 minuten en 1100 berichten. Maar is het dan ook zo dat vier berichten gelijk staan aan één minuut?

Als in dat als ik 600 sms-jes verstuur dat 150 minuten is en ik dan nog 125 minuten over heb om te bellen?
Zo werkt dat niet.

275 min / sms is het contract, en door de verdubbelaar kom jij op 275 / 550.
dus als je 600 smsjes verstuurd zit je al boven je bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:05
FeaR1986 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:51:
Als in dat als je normaal 275 minuten en dus 550 berichten hebt
Volgens mij houdt die verdubbelaar juist in dat je geen 275 minuten OF 275 smsjes hebt, MAAR 275 minuten OF 550 smsjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
dhhdante schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:54:
[...]

Volgens mij houdt die verdubbelaar juist in dat je geen 275 minuten OF 275 smsjes hebt, MAAR 275 minuten OF 550 smsjes.
Inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Wat zijn de opties op dit moment om een DHD los aan te schaffen in een winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolff010
dhhdante schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:12:
Wat zijn de opties op dit moment om een DHD los aan te schaffen in een winkel?
Belcompany 589,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Iemand de DHD al bij de Belcompany in de winkel gezien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG

MorgothG

deftones

Net bij de T-mobile winkel geweest. Ze hebben hem nog niet maar hij komt eraan.

Datum is nog onbekend.

De prijs is 504 euro.

Echter ik betaal bij verlengen met Relax 30 119,- bij. En daar komt dan nog een 15 euro voor snel internet bij. Maar dan gaat dat bedrag wel weer naar beneden. Maar om nu alleen voor internet al 360 euro te betalen. Dat is ronduit belachelijk! 480 euro voor het bellen erbij en je gaat richting de 840 euro.

Maar goed. Ik kreeg dus wel goede en duidelijke informatie. Hij liet me de mappen zien waarin de DesireHD stond met prijzen bij diverse bundels etc erbij. Gewoon goede service, maar ja wel dure service. Morgen naar de Vodafone shop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 09:06

FeaR

In GoT we trust

JapieTalent schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:53:
[...]
Zo werkt dat niet.

275 min / sms is het contract, en door de verdubbelaar kom jij op 275 / 550.
dus als je 600 smsjes verstuurd zit je al boven je bundel.
Ah merci :)
Ik heb net even vanaf het begin van het jaar gerekend en ik bel nog geen uur per maand en gemiddeld stuur ik 550 berichten per maand. Dus op zich kan ik dan nog het beste 175 minuten nemen en onbeperkt sms-bundel. 75 minuten zou net aan zijn en met het afronden naar boven is het wel erg link. En met sms-bundel is het wel makkelijk met 550 berichten per maand die ik nodig heb.

In theorie met die 275 / 1100 klonk het beter, maar dat gaat dus niet zo op.
Morgen maar eens langs de KPN Hi om het abonnement af te sluiten. En dan meteen kijken of ik ergens een HTC Desre HD kan regelen bij Vodafone en anders bestel ik online.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolff010
dhhdante schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:22:
In de loop van de middag wel ja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

dhhdante schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:22:
Heb net gebeld met ze. En in amsterdam hebben ze hem liggen in de winkel.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
FeaR1986 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:24:
[...]

Ah merci :)
Ik heb net even vanaf het begin van het jaar gerekend en ik bel nog geen uur per maand en gemiddeld stuur ik 550 berichten per maand. Dus op zich kan ik dan nog het beste 175 minuten nemen en onbeperkt sms-bundel. 75 minuten zou net aan zijn en met het afronden naar boven is het wel erg link. En met sms-bundel is het wel makkelijk met 550 berichten per maand die ik nodig heb.

In theorie met die 275 / 1100 klonk het beter, maar dat gaat dus niet zo op.
Morgen maar eens langs de KPN Hi om het abonnement af te sluiten. En dan meteen kijken of ik ergens een HTC Desre HD kan regelen bij Vodafone en anders bestel ik online.
Mja dat klinkt zeker beter, alleen zijn ze daar ook (helaas) niet gek haha..

Ik mag nog ruim 2 dagen vol spanning de fora volgen.
Vrijdag hoop ik ook het toestel te bemachtigen, ofwel bij Hi, of anders bij Vodafone of Belcompany.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MorgothG schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:22:
Net bij de T-mobile winkel geweest. Ze hebben hem nog niet maar hij komt eraan.

Datum is nog onbekend.

De prijs is 504 euro.

Echter ik betaal bij verlengen met Relax 30 119,- bij. En daar komt dan nog een 15 euro voor snel internet bij. Maar dan gaat dat bedrag wel weer naar beneden. Maar om nu alleen voor internet al 360 euro te betalen. Dat is ronduit belachelijk! 480 euro voor het bellen erbij en je gaat richting de 840 euro.

Maar goed. Ik kreeg dus wel goede en duidelijke informatie. Hij liet me de mappen zien waarin de DesireHD stond met prijzen bij diverse bundels etc erbij. Gewoon goede service, maar ja wel dure service. Morgen naar de Vodafone shop!
Verlengen bij t-mobile is zo duur :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

ik belde net met t-mobile krijg dat ding gewoon gratis... met verlenging. bij een relax 45 2jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolff010
Blerf schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:59:
[...]

Heb net gebeld met ze. En in amsterdam hebben ze hem liggen in de winkel.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:21

m-buurman

hmmm...coffee!!

Belsimpel.nl heeft de levertijd van 5-7 dagen aangepast naar 2 weken... ik begin nu toch wel héél erg ongeduldig te worden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolff010
m-buurman schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:05:
Belsimpel.nl heeft de levertijd van 5-7 dagen aangepast naar 2 weken... ik begin nu toch wel héél erg ongeduldig te worden :'(
annuleren en naar de belcompany gaan? gewoon winkel bellen en reserveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

kolff010 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:08:
[...]

annuleren en naar de belcompany gaan? gewoon winkel bellen en reserveren...
Het toestel komt samen met een nieuw abo, de sim heb ik reeds ontvangen en in gebruik...dus annuleren wordt wat lastig ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 10:29

Jodi

No Matches Found

m-buurman schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:05:
Dat is ook niet te filmen zeg, ik heb ze gister nog een mail gestuurd met de vraag wanneer ze nou gaan leveren; het antwoord was "volgende week"...

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolff010
zo zie je dat eigenlijk alleen pdashop betrouwbaar is gebleken qua webshop. (oke vodafone ook)
Al de andere webshops hebben hun beloftes volgensmij niet waar kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

Jodi schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:19:
[...]

Dat is ook niet te filmen zeg, ik heb ze gister nog een mail gestuurd met de vraag wanneer ze nou gaan leveren; het antwoord was "volgende week"...
Ik kreeg hetzelfde antwoord toen ik afgelopen maandag belde. Wellicht dat de eerste batch vergeven is en dat de mensen die nu bestellen een week langer moeten wachten. Dat zou goed nieuws kunnen zijn want dat zou wellicht betekenen dat ze met zekerheid durven te zeggen hoeveel en wanneer ze de toestellen ontvangen.

Achja...speculaties... ik wacht het af :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonPeat
  • Laatst online: 13-09 22:37
KPN Business Centre gister gebeld.. Erg vriendelijk tewoord gestaan!

Ik: "Is de DHD al binnen die ik ge-pre-orderd heb?".
KPN: "Hij komt donderdag pas uit".
Ik: "Nouwh.. hij is al te krijgen hoor"
KPN: "Ohw, nou hij staat bij ons voor donderdag, maar dan zal het zeker volgende week worden eer we ze daadwerkelijk hier op voorraad hebben. We bellen u".

Laten we het hopen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door VonPeat op 20-10-2010 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kolff010 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:23:
zo zie je dat eigenlijk alleen pdashop betrouwbaar is gebleken qua webshop. (oke vodafone ook)
Al de andere webshops hebben hun beloftes volgensmij niet waar kunnen maken?
Van de webshop van Hi krijg je in ieder geval totaal geen duidelijkheid. Maar we blijven hopen op morgen of overmorgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jodi schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:19:
[...]

Whhhaaaat?!! 2 weken weer? Terwijl er nog steeds week 43 staat.
Dat wordt dus week 45! :( :(
Straks heeft elke Nederlandse telecom winkel hem behalve Belsimpel.
Wat een onzin. Of zou het zijn dat ze de pre-orders volgende week wel uitleveren maar nieuwe bestellingen pas over 2 weken? Maar goed, weer effe gebeld en meneer meldt nog steeds dat ie hem volgende week binnen zou moeten hebben. We shall see. :?
Begin mijn vertrouwen wel te verliezen zo in die zaak. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:36
De status van mijn bestelling(vrijdag jl.) is vooralsnog als volgt bij hi.nl:

Status:

Laatste update:

Voor inschrijving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldschool69
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 20:28
Ben net gebeld door Belcompany Oosterhout (NB) dat mijn HD binnen is. Aangezien ik de mijne al per post heb ontvangen is er daar dus één over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Zo net opgehaald en ga hem nu eens op me gemakje uit pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG

MorgothG

deftones

Desire HD bij de Belcompany met BSW 200 is gratis!!

eerste 12 maanden voor 22,50 daarna 34,50 net als VF winkel!!!

En vandaag hebben de winkels de toestellen geleverd gekregen.. JEEE!!!!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

owww geduld...geduld!!

zit nog steeds te wachten op goedkeuring van VF........kom op mensen daar, hoelang kan zoiets duren.......pffff :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

even voor VF mensen die met VF verlengen.

Mijn huidige abbo loopt tot 17 dec. en nu heb ik gisteren verlengd.

log ik op my vodafone in, zie ik dat ik in 1x 1GB limiet heb en dat mijn oude tegoed vervallen is (iets van 30 euro)
Dus ik ben teruggegaan naar de winkel om een verklaring te vinden.

wat blijkt, als je verlengt gaan de huidige voorwaarden meteen in. d.w.z.:
- huidige tegoed, wat je nog over had van vorige maanden, vervalt.
- je valt meteen onder de 1GB limiet en niet meer onder de FUB
- je oude tegoed eerst opmaken en dan pas het nieuwe is ook gewijzigd in eerst het nieuwe en dan het oude tegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt verschrikkelijk irritant dit. ben net even in leiden wezen kijken: belcompany, telefoonkopen, phonehouse, vodafone, allemaal hebben ze hem binnen! alleen hi blijft achter, maar dan ook echt weken (!). helaas kan ik nergens verlengen, vanwege mijn studentenabbonement. erg jammer, en niet tactisch van hi. ik kan me voorstellen dat dit een goede reden is voor veel mensen om even snel van provider te switchen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is hij binnen

Besteld via de Vodafone Online Shop als los toestel:

- Dinsdag 19-10 13.00 besteld
- Woensdag 20-10 verzendbevestiging
- Donderdag 21-10 afgeleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:16:
Hier is hij binnen

Besteld via de Vodafone Online Shop als los toestel:

- Dinsdag 19-10 13.00 besteld
- Woensdag 20-10 verzendbevestiging
- Donderdag 21-10 afgeleverd
Dat is een strak schema, veel plezier met je toestel!
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:12:
echt verschrikkelijk irritant dit. ben net even in leiden wezen kijken: belcompany, telefoonkopen, phonehouse, vodafone, allemaal hebben ze hem binnen! alleen hi blijft achter, maar dan ook echt weken (!). helaas kan ik nergens verlengen, vanwege mijn studentenabbonement. erg jammer, en niet tactisch van hi. ik kan me voorstellen dat dit een goede reden is voor veel mensen om even snel van provider te switchen...
Nou ja niet alleen Hi blijft achter, Telfort ook. T-Mobile heeft het volgens mij nog niet eens op de site staan.

Maar ik deel je mening wel, ik ben er ook wel helemaal klaar mee. Nou ja, nog 2 dagen en dan hopen dat ze ofwel bij Hi binnen zijn; ofwel bij een andere leverancier in Enschede op voorraad zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Jaap. op 20-10-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
HTC Desire HD inderdaad vanaf NU leverbaar bij The Phone House, zojuist mail van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joblamie schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:42:
HTC Desire HD inderdaad vanaf NU leverbaar bij The Phone House, zojuist mail van gehad.
Inderdaad, morgen kan ik mijn toestel ophalen bij The Phonehouse in Haaksbergen. Vanaf morgen is ie daar vrij leverbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
@BartOtten Afspraak was VF eerst, dan Hi, vervolgens was er een vertraging. Daarnaast door ons niet overal helder (hetzelfde) gecommuniceerd
Goed, die reclame dat je de DHD bij Hi het eerste zou hebben was dus misleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:12:
ben net even in leiden wezen kijken
Mooi! Zometeen even kijken of de shop in het Winkelhof em ook heeft and ga ik morgen even de stad in. :)

* Cybergamer heeft verlengt bij Telfort, maar na alle filmpjes en foto's kijken wil babyxl em ook eindelijk eens voelen.

cybergamers.nl

Pagina: 1 ... 17 ... 58 Laatste