• BartOtten
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 28-08 11:02

In het [ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic worden veel klanten van KPN Hi gaandeweg gek van de (lever)service van de telecomprovider.Om niet nodeloos veel te bellen en onze krachten te bundelen bij deze een apart topic voor Hi en de levertijden voor de HTC Desire HD.

Gegeven data (chronologische volgorde)

- 18 oktober
- 22 oktober
- 1 november
- 12 november
- 22 oktober
- 9 november

De helpdesk van Hi verteld per medewerker en per uur iets anders.

Nuttige links

Statuspagina: https://www.hi.nl/Kooporder-status.htm
Twitter Hi_Webcare: http://twitter.com/#!/Hi_Webcare
Twitter AanbiedingvanHi: http://twitter.com/#!/AanbiedingvanHi

De Twitteraar achter Aanbiedingen-van-Hi schijnt het meest op de hoogte te zijn van recentelijke ontwikkelingen.

Bekende problemen

Het ordedersysteem van Hi schijnt niet altijd een mailtje te sturen wanneer een bestelling is opgenomen. Als je het perse wilt volgen kun je je ordernummer opvragen bij de helpdesk. Vervolgens kun je order volgen via de Statuspagina.

Belangrijk

Dit topic is alleen bedoeld om levertijden en oorzaken van uitstel te bespreken van Hi icm de HTC Desire HD.

[Voor 30% gewijzigd door BartOtten op 19-10-2010 18:15]

• Hoite
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 11:52

Hoite

Goed verhaal

Lekker kort.

• BartOtten
Nee.

[Voor 115% gewijzigd door BartOtten op 19-10-2010 18:09]

• BartOtten
Statuspost
In deze post hou ik de status bij die ik doorkrijg via de Statuspagina van Hi.
28 september: Besteld
18 oktober: Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.

[Voor 6% gewijzigd door BartOtten op 19-10-2010 18:05]

• [Shadow]
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 26-08 07:43
Goed initiatief! Ik wordt gek van de HI support! Wel handig om er inderdaad een aparte thread voor te hebben.

Wat info: ik heb 'm op 22/09 besteld, op de order pagina sta ik nog onder 'voor inschrijving', en de laatste info die ik heb is dat ik 'm op de 21/22e krijg.

• Jaap.
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 19:59
Inderdaad een goed initiatief, de main topic werd ook overspoeld door berichten omtrent vodafone, zelfs kleine recensies met betrekking tot de werking van het toestel. Hier kan de Hi klant dus duidelijk zijn mening ventileren en snel duidelijk informatie lezen. Nogmaals goed initiatief, chapeau.

Om mijn situatie nogmaals neer te zetten; ik wacht nog tot vrijdag, als de man die ik gesproken heb me terug belt, en als ik dan weer contra informatie krijg dan ga ik eens verder kijken.

• Tim-87
  • Laatst online: 14-02-2011
Ik heb dit bericht ook getypt op het topic [ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnementent:

Ik heb gisteravond (half 9) een Hi studentenverlenging geboekt. Nu was ik bang dat mijn DHD pas 9 november geleverd ging worden aangezien de leverdatum vandaag verschoven is van 22 oktober naar 9 november. Daarom even de klantenservice van Hi gebeld (rond 1 uur) en gevraagd wat de verwachte leverdatum is voor mijn order, dit bleek toch 22 oktober te zijn.

• Rhijnvis
  • Niet online
Een bron binnen Hi meldt mij dat de eerste 450 toestellen vrijdag uitgegeven gaan wordt, deze zijn allemaal al vergeven aasn orders tot nu toe. Daarom is de datum verandere naar 9 november voor de 2e levering.

• FunFair
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 22:12
De datum wijzigt zo vaak.. ik geloof er niet meer in... heb op 20 september mijn bestelling gedaan. Het enige wat ik kan hopen is dat ik snel genoeg was voor de eerste batch. Rustig wachten op het smsje/emailtje.

• M3rcury
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Ik heb hem op 20 september al besteld. We zullen wel zien wanneer hij binnenkomt.

No signature required.

• BartOtten
Rhijnvis schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:58:
Een bron binnen Hi meldt mij dat de eerste 450 toestellen vrijdag uitgegeven gaan wordt, deze zijn allemaal al vergeven aasn orders tot nu toe. Daarom is de datum verandere naar 9 november voor de 2e levering.
Hoe betrouwbaar was die bron? Een helpdeskmedewerker 1e lijn of ergens bovenin de top?

• foaly
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 10-09 18:16
Had net een medewerker van Hi aan de telefoon, omdat ik wat vragen had over mijn nummer behoud.
Hij zij de 21ste... Geen flauw idee hoe betrouwbaar het is, maar het geeft toch weer een sprankje hoop :)

• M3rcury
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Dit had ik ook in het andere topic al gepost, maar het hoort hier ook thuis:
Hi.nl begint levering HTC Desire HD op 21 oktober

Heb je de HTC Desire HD op Hi.nl besteld? Dan is de kans heel groot dat je op 21 oktober het toestel geleverd krijgt. Een telefoniste van Hi bevestigd dat komende donderdag 430 exemplaren van de HTC Desire HD worden uitgeleverd aan de voorreserveringen. In totaal zijn er 450 toestellen besteld, dus de kans is groot dat je toestel deze week nog in handen hebt. Op Hi.nl staat als leverdatum 12 november, maar de telefoniste heeft aangegeven dat dit niet correct is.

Tot nu toe was Vodafone nog de enige provider die de HTC Desire HD kan leveren, maar de directeur van HTC Benelux kondigde vorige week al dat dit snel zou veranderen. Zo gaat dus nu ook Hi het toestel vanaf deze week leveren en lijken de meeste retailers hun definitieve leverdatum hebben bereikt.

Zo geeft Belsimpel.nl nu aan binnen 5 a 7 werkdagen te kunnen leveren, waarbij dit lang heeft gestaan op 3 weken zonder vooruitgang. Alleen de vele bestelingen bij Typhone.nl wachten nog op hun toestel voor onbekende tijd. Als iemand meer weet over de eventuele leverdatum van de HTC Desire HD via Typhone, dan horen wij dit graag. Update: Daikirai weet te melden dat Typhone op 5 november gaat uitleveren.
bron: http://www.htcdesire-hd.n...-desire-hd-op-21-oktober/

No signature required.

• JackPoint
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 21:41
BartOtten schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:32:
[...]
Hoe betrouwbaar was die bron? Een helpdeskmedewerker 1e lijn of ergens bovenin de top?
Is aan mij ook verteld:
JackPoint schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:26:
Even gebeld met hi omdat ik het belachelijk vind dat hij bij vodafone leverbaar is en bij hun pas 12/11 (over 4 weken!)
Ik vroeg wanneer hij leverbaar was, en hij vertelde dat hij op dit moment out-of-stock was :S Hij ging gelijk wat navragen.
Volgens meneer was er al een levering binnen, en dat die al verstuurd zijn. (Zijn er al hi (verlengers) die hem hebben?) De vraag was zo groot volgens hem, dat er de 21ste komt er een nieuwe levering van 500 binnen komt.
Afhankelijk van hoe hoog ik op de lijst sta, versturen ze hem dan.

• FunFair
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 22:12
de dag van uitkomen op hi besteld (20ste). niets gehoord, dus eerste lichting is nog niet weg.

• JackPoint
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 21:41
Dan kletste die medewerker ook uit zn nek dus. Weet niet of ik die lading op de 21ste ook moet geloven dan. Hoop het wel hoor :D

• Leviathan23
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 12-03-2020

Leviathan23

I am the proof....

zoals eerder gemeld......vandaag werd mij verteld 9-11-2010 maar omdat ik eerder was (24e september) wordt ie van mij op 5-11-2010 verstuurd

heb het toch allemaal geannuleerd want wordt mij te laat allemaal......

reden van vertraging was bij medewerker onbekend

[Voor 10% gewijzigd door Leviathan23 op 19-10-2010 21:58]

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee