Het gaat ook om een soortgelijk nieuw toestel, niet de desire HD, welke je dan kan verkopenVerwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 09:27:
Wat verwacht jij dan dat de marktprijs zal zijn voor een HTC HD over pak 'm beet 1 jaar?
Denk je niet dat de afwaardering heel hard gaat?
Tegen die tijd alweer plenty nieuwe toestellen, misschien zelfs van HTC al een opvolger én een groot aanbod van gebruikte toestellen omdat ze de laatste maanden erg veel verkocht zijn.
Verwijderd
Bedoel je hier de prijs van een nieuw uit te zoeken toestel mee, bij verlenging van het abbo met 1 jaar ?Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 09:36:
En die prijs zal dan denk ik rond de 300 a 400 euro worden ( Net als de Desire nu, maar dan moet ik wel zeggen dat in Nederland hevige concurrentie is waardoor prijzen nog lager uit komen ), het is echt niet zo dat toetselen zo hard in prijs zakken na een jaar en uiteindelijk worden ze ja niet meer verkocht.
Of de waarde die de DHD dan zou hebben over een jaar?
Tevens nog een andere vraag zijn de T-mobile toestellen branded en simlocked?
Verwijderd
Ik bedoel daar mee de te verwachten prijs wanneer er een opvolger uit is.Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:33:
[...]
Bedoel je hier de prijs van een nieuw uit te zoeken toestel mee, bij verlenging van het abbo met 1 jaar ?
Of de waarde die de DHD dan zou hebben over een jaar?
Nee en neeVerwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:33:
[...]
Verwijderd
Dat is heel mooi! Zijn er eigenlijk providers naast Vodafone die de HTC Desire HD 'branden' en/of Simlocken?
Heb inmiddels een aantal providers/abbo's naast elkaar vergeleken incl. de geldende kortingen. Hierbij komen BEN Zuinig en KPN-100 ook goed naar voren.
Vraag is echter wat krijg je aangeboden als toestel wanneer je na 9mnd gaat verlengen (zodat je dit toestel kan verkopen, om zo een mooi jaar gratis je abbo te hebben! )
Verwijderd
Hallo mensen,
even een vraagje. Zit nu nog aan mijn iphone abo vast bij T-Mobile. Maar wil daar weg zo snel als mijn abo daar afgelopen is. Nu heb ik rondgekeken en vodafone lijkt me de beste deal te hebben qua minuten, internet (snel) en dat je bundel ook 2 maanden houdbaar is (is bij kpn en Hi niet zo...).
Wat is jullie ervaring met Vodafone qua bereikbaarheid, hoe snel het internet is (eventuele ervaringen in vergelijking met T-mobile zou geweldig zijn), en gewoon algemene ervaringen etc?
Graag hoor ik van jullie!
even een vraagje. Zit nu nog aan mijn iphone abo vast bij T-Mobile. Maar wil daar weg zo snel als mijn abo daar afgelopen is. Nu heb ik rondgekeken en vodafone lijkt me de beste deal te hebben qua minuten, internet (snel) en dat je bundel ook 2 maanden houdbaar is (is bij kpn en Hi niet zo...).
Wat is jullie ervaring met Vodafone qua bereikbaarheid, hoe snel het internet is (eventuele ervaringen in vergelijking met T-mobile zou geweldig zijn), en gewoon algemene ervaringen etc?
KPN heeft in de kroeg wel bereik en Vodafone niet. Zelf met een Touch HD merk ik dat het internet niet altijd de juiste snelheden haalt. Soms is met 3G bereik zelfs een constante stream van 128kbps niet mogelijk. Misschien ligt het aan mijn telefoon. Qua bereik ligt het niet aan mijn telefoon, iedereen met Nokia heeft moeite in de kroeg.Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 18:26:
Hallo mensen,
Zusje heeft onlangs een KPN abonnement genomen, maar bij haar rekenen ze dus gewoon ALLES buiten de bundel. Alleen internet niet. Dus sms'jes á 13 cent en bellen á 25 cent, alles op de rekening (vanaf 6 december tot einde datum) staat daar dus gefactureerd. Maar KPN geeft geen krimp, die badgasten moet ik dus nog even opbellen.
Daarentegen vind ik de service van Vodafone echt super, wel wat traag. Na een klacht kreeg ik een paar weken later een mailtje of ik mee wilde werken. Kennelijk waren dit soort klachten nieuw voor ze. (via qqlq).
Ik denk dat je bij VF qua kosten/service het beste af bent en misschien voor internet ook. Daarentegen bij Hi voor bereik/kwaliteit maar zeker niet voor internet/kosten.
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Verwijderd
Heeft ze nummerbehoud van andere provider of heeft ze die flexibel bundel? Volgens mij wordt daar inderdaad alles buiten bundel gerekend, ik heb hem zien staan en toen selecteerde zag ik dat soort bundel is waar per seconde wordt afgerekend.NoxiuZ schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 22:46:
[...]
KPN heeft in de kroeg wel bereik en Vodafone niet. Zelf met een Touch HD merk ik dat het internet niet altijd de juiste snelheden haalt. Soms is met 3G bereik zelfs een constante stream van 128kbps niet mogelijk. Misschien ligt het aan mijn telefoon. Qua bereik ligt het niet aan mijn telefoon, iedereen met Nokia heeft moeite in de kroeg.
Zusje heeft onlangs een KPN abonnement genomen, maar bij haar rekenen ze dus gewoon ALLES buiten de bundel. Alleen internet niet. Dus sms'jes á 13 cent en bellen á 25 cent, alles op de rekening (vanaf 6 december tot einde datum) staat daar dus gefactureerd. Maar KPN geeft geen krimp, die badgasten moet ik dus nog even opbellen.
Daarentegen vind ik de service van Vodafone echt super, wel wat traag. Na een klacht kreeg ik een paar weken later een mailtje of ik mee wilde werken. Kennelijk waren dit soort klachten nieuw voor ze. (via qqlq).
Ik denk dat je bij VF qua kosten/service het beste af bent en misschien voor internet ook. Daarentegen bij Hi voor bereik/kwaliteit maar zeker niet voor internet/kosten.

Mensen die per seconden bellen krijgen dus geen minuten in de bundel, maar goed eerlijk is eerlijk de consument heeft wat ze wouden toch? Kan trouwens zijn dat mijn informatie niet helemaal klopt, maar heb gewoon wat popups omhoog gebracht bij zo'n telefoon met abbo.
Ah bij die flexibel bundel betaal je minder aan min prijs als meer belt en bij andere abbonement vormen is dat niet zo, dus die bundel is best interessant voor de veel bellers die niet perse een dure telefoon willen, maar wel een budget toestel als Wildfire willen.
Dus je betaald eigenlijk meer met zo'n abbonement dan als weinig beller met een Bel en SMS bundel bij KPN, moet ik er wel bij zeggen dat je vorig jaar beter kortingen had die ook nog eens hele contract periode gelden.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2011 23:22 ]
Hmm.. Ze zijn gisteren inderdaad nog langgeweest ook. Daar had ik niet op gerekend.anandus schreef op maandag 24 januari 2011 @ 17:50:
Net mailtje binnen:
[...]
Zo'n telefoontje naar de klantenservice is dus best de moeite waard
Ervanuitgaande dat-ie dus inderdaad op de post gedaan wordt![]()
Net gebeld, nu komen ze morgen pas langs.
Maar wel frappant, hoor, maandag gebeld naar de klantenservice en dinsdag kwamen ze al langs.
Rare Vodafone. Of ze zijn enorm langzaam, of ze zijn veel te snel. Het is ook nooit goed
Ik heb goede ervaringen met Vodafone qua bereikbaarheid en snelheid.Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 18:26:
Wat is jullie ervaring met Vodafone qua bereikbaarheid, hoe snel het internet is (eventuele ervaringen in vergelijking met T-mobile zou geweldig zijn)
Ik reis veel met de trein (in de Randstad, Amsterdam, Leiden), daar heb ik zeer goede ontvangst (behalve de Schipholtunnel
Maar ik heb geen ervaring met andere providers, dus weet niet hoe het daar is, maar ben qua ontvangst heel tevreden met Vodafone.
* Even voor de zekerheid, van traag naar snel is G->3G->H, toch?
[ Voor 40% gewijzigd door anandus op 26-01-2011 09:05 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Wanneer heb je besteld eigenlijk? Als mensen rond mijn besteldatum hun toestel ontvangen, dan kan ik er op hopen dat mijn toestel snel komtanandus schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 09:00:
[...]
Hmm.. Ze zijn gisteren inderdaad nog langgeweest ook. Daar had ik niet op gerekend.
Maar wel frappant, hoor, maandag gebeld naar de klantenservice en dinsdag kwamen ze al langs.
Rare Vodafone. Of ze zijn enorm langzaam, of ze zijn veel te snel. Het is ook nooit goed
Ik heb wel al een compensatie van Vodafone gekregen, heel netjes, maar bij dat mag ook wel aangezien dit de derde keer op rij is dat er wat mis gaat.
De 17e telefonisch mijn abo verlengd. En maandag n.a.v. dit topic gebeld naar klantenservice. Kreeg een verhaal over 'verkeerd ingeboekt' (zie dit topic) en dat de jongen bij klantenservice het goed in zou boeken. Diezelfde avond is het verstuurd.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik heb 2 dagen later verlengd, maar de telefoon is niet op voorraad. Maar afgaande op jouw verhaal hoop ik komende week mijn telefoon te ontvangen 
edit:
LOL, gewoon 3 minuten later ontvang ik de mail dat mijn telefoon verstuurd is
Edit donderdag 27 jan:
Was weer blij gemaakt met een dooie mus.. Alhoewel ik bericht kreeg dat mijn toestel gisteren was verstuurd, is de TNT bij mijn moeder (waar ik de telefoon laat afleveren) langsgeweest, met haar bestelling maar zonder mijn telefoon...
Nu hopen op morgen...
edit:
LOL, gewoon 3 minuten later ontvang ik de mail dat mijn telefoon verstuurd is
Edit donderdag 27 jan:
Was weer blij gemaakt met een dooie mus.. Alhoewel ik bericht kreeg dat mijn toestel gisteren was verstuurd, is de TNT bij mijn moeder (waar ik de telefoon laat afleveren) langsgeweest, met haar bestelling maar zonder mijn telefoon...
Nu hopen op morgen...
[ Voor 60% gewijzigd door Ronhui op 27-01-2011 13:03 ]
Verwijderd
Inmiddels de DHD besteld op de KPN site... deze wordt vanavond uitgeleverd.Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:28:
[...]
Dat is heel mooi! Zijn er eigenlijk providers naast Vodafone die de HTC Desire HD 'branden' en/of Simlocken?
Heb inmiddels een aantal providers/abbo's naast elkaar vergeleken incl. de geldende kortingen. Hierbij komen BEN Zuinig en KPN-100 ook goed naar voren.
Vraag is echter wat krijg je aangeboden als toestel wanneer je na 9mnd gaat verlengen (zodat je dit toestel kan verkopen, om zo een mooi jaar gratis je abbo te hebben! )
Heb de telefoon echter nog niet verzekerd, wat is een goede verzekering om voor deze telefoon af te sluiten?
Die bij KPN aangeboden wordt, of één van Actua ?
Als ik kijk naar deze aanbieding van vodafone:
http://www.studentmobiel....d/796/200#bestelformulier
200/400 bel/sms, internet 1gb@ 3,6mbit
Betaal je gemiddeld met alle kosten 30,81 per maand, 2 jarig.
De actie geld tot 31 januari. Nu weet ik dat ze de prijzen van het internet omhoog gaan krikken, naar
alle waarschijnlijkheid.
Hoe groot is de kans dat na 31 januari, een nieuwe actie komt die veel minder voordelig is?
Wat zijn jullie gewend van studentmobiel?
http://www.studentmobiel....d/796/200#bestelformulier
200/400 bel/sms, internet 1gb@ 3,6mbit
Betaal je gemiddeld met alle kosten 30,81 per maand, 2 jarig.
De actie geld tot 31 januari. Nu weet ik dat ze de prijzen van het internet omhoog gaan krikken, naar
alle waarschijnlijkheid.
Hoe groot is de kans dat na 31 januari, een nieuwe actie komt die veel minder voordelig is?
Wat zijn jullie gewend van studentmobiel?
Mijn nummerbehoud bij vodafone werd pas 10 dagen later dan ik wilde ingepland.
Zit net te kijken op studentmobiel naar dit toestel.
Ik wil graag gebruik maken van tmobile relax+web 750 incl internet+
Het toestel kost me dan 83 euries.
Als ik kies voor een relax+web 600 incl internet+ kost het toestel me 71 euro.
Dit lijkt me toch een fout, als ik kijk naar goedkopere abbo's dan wordt het toestel alleen maar duurder.
Ik wil graag gebruik maken van tmobile relax+web 750 incl internet+
Het toestel kost me dan 83 euries.
Als ik kies voor een relax+web 600 incl internet+ kost het toestel me 71 euro.
Dit lijkt me toch een fout, als ik kijk naar goedkopere abbo's dan wordt het toestel alleen maar duurder.
Na mijn telefoon nog een maandje met een T-mobile simkaart gebruikt te hebben, heb ik vandaag de Vodafone simkaart erin kunnen stoppen. Tijdens het proces waarin de telefoon verbinding maakt met de simkaart werd een vraag gesteld met iets in de trant van: "mag de simkaart de blabla bla instellingen veranderen" met als mogelijk opties "ja", "later nog eens vragen" en "nee". Ik heb nee gekozen. Jammer dat ik de exacte vraag niet meer weet, maar ik vermoed dat het ging om het branden van het toestel, hoewel dit niet expliciet in de vraag naar voren kwam. Mijn telefoon werkt nu nog steeds zoals voorheen. Internet en bellen werkt prima en de telefoon is dus niet branded.
Kan iemand bevestigen of ontkennen dat je dus op deze manier zelf de mogelijkheid hebt om je telefoon te branden?
Kan iemand bevestigen of ontkennen dat je dus op deze manier zelf de mogelijkheid hebt om je telefoon te branden?
Antec Fusion Black, Intel e8400, EAH3450 512MB, 2x2GB pc6400 kingston, p5e-vm hdmi, 1x1TB 1x500GB
Ras je toestel wordt vast niet 'gebrand' door een simkaart.
De instellingen die gewijzigd worden zijn onder andere de mms instellingen en de overige instellingen van de nieuwe provider.
Om een toestel te branden wordt een andere ROM geïnstalleerd in de fabriek.
De instellingen die gewijzigd worden zijn onder andere de mms instellingen en de overige instellingen van de nieuwe provider.
Om een toestel te branden wordt een andere ROM geïnstalleerd in de fabriek.
2 jaar...ben benieuwd wat ze mij aanbieden ben al 9 jaar klant. (was toen ben nog)
zit er wel over te denken naar kpn gaan gewoon gezien de brakke kwaliteit van het netwerk van tmobile
Dan betaal ik liever een paar euro meer abbo maar wel 'bijna altijd' bereik ook bij festivals en concerten.
zit er wel over te denken naar kpn gaan gewoon gezien de brakke kwaliteit van het netwerk van tmobile
Dan betaal ik liever een paar euro meer abbo maar wel 'bijna altijd' bereik ook bij festivals en concerten.
Burp
Vodafone wilde mij matsen. Bijna deal rond (onvoorwaardelijk overigens) maar toen viel de batterij van mn Touch HD uit (kutding zat nog half vol, 20 minuten gebeld...)
Anyhow, ze zei wel: 1GB daarna dokken, op 90% krijg je wel een SMS. Ik ben nu gewend aan de luxe dat ik goede muziek gewoon stream met een paar gigabyte per maand. Een FuP kan ik waarschijnlijk nergens meer krijgen. Koop ik 1GB data in voor een tientje dan moet je die opmaken die maand. Gemiddelde maandelijkse kosten zijn 30 euro, plus eventueel dat tientje dan.
Bij Hi/KPN heb ik beter bereik (ook in de kroeg, pluspuntuh!!) maar dan zit ik weer met vage voorwaarden en hogere kosten.
Moeilijk moeilijk moeilijk...
Anyhow, ze zei wel: 1GB daarna dokken, op 90% krijg je wel een SMS. Ik ben nu gewend aan de luxe dat ik goede muziek gewoon stream met een paar gigabyte per maand. Een FuP kan ik waarschijnlijk nergens meer krijgen. Koop ik 1GB data in voor een tientje dan moet je die opmaken die maand. Gemiddelde maandelijkse kosten zijn 30 euro, plus eventueel dat tientje dan.
Bij Hi/KPN heb ik beter bereik (ook in de kroeg, pluspuntuh!!) maar dan zit ik weer met vage voorwaarden en hogere kosten.
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Tja, het wordt er zowieso niet makkelijker op. Alle providers zijn weer overgestapt op het principe van 'klant = melkkoe' dus er wordt misschien her en der geadverteerd met lage gesprekskosten maar uiteindelijk lijken alle kosten daaromheen flink gestegen.NoxiuZ schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:25:
Vodafone wilde mij matsen. Bijna deal rond (onvoorwaardelijk overigens) maar toen viel de batterij van mn Touch HD uit (kutding zat nog half vol, 20 minuten gebeld...)
Had je enkele jaren geleden nog een duur toestel gratis bij een betaalbaar abonnement met onbeperkt internet, moet je nu een aardig hoger geprijsd abo nemen en krijg je overal datalimieten opgelegd (al dan niet in de vorm van een fup met een datalimiet..)
FuP met datalimiet is inderdaad ook weer zon uitvinding van ze. Anyhow, ik heb gekozen voor VF. Omdat ze zo lief waren bijna een half jaar voor verlenging van mijn abo alvast gratis een DHD op te sturen. En ik krijg hem nog gratis ook! Ik ben meer een beller (90 minuten/mnd) dan een sms'er (50/mnd) maar met whatsapp vliegt dat omhoog. Internet en navigatie/camera/social media zijn het belangrijkst voor mij. Dat ie kan bellen is leuk maar niet nuttig.Gadgeteer schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 17:29:
[...]
Tja, het wordt er zowieso niet makkelijker op. Alle providers zijn weer overgestapt op het principe van 'klant = melkkoe' dus er wordt misschien her en der geadverteerd met lage gesprekskosten maar uiteindelijk lijken alle kosten daaromheen flink gestegen.
Had je enkele jaren geleden nog een duur toestel gratis bij een betaalbaar abonnement met onbeperkt internet, moet je nu een aardig hoger geprijsd abo nemen en krijg je overal datalimieten opgelegd (al dan niet in de vorm van een fup met een datalimiet..)
Oplossing voor de datalimiet (verstookte ik altijd met radio streamen) wordt een 32GB micro-SD. Die moet ik even voor een leuk prijsje op de kop tikken.
Ik ga nu van 38 euro naar 28 euro per maand het eerste jaar, daarna 38 euro. Gemiddeld 32 euro, prima deal voor mij. Hetzelfde als wat ik voorheen betaalde. Alleen hopen dat ik met de DHD langer dan 24 maand doe, die moet straks wel iets van 30 maanden meegaan
EDIT:
Ik blijf erbij dat VF goede service heeft, echt prima medewerker gesproken! En het waren er 2 (viel weg tijdens eerste gesprek) en snap nu ook waarom ze die steeksleutel hebben. En als je 1GB data gebruikt ben je bij VF toch het goedkoopste uit. Zelfs met 24/34 euro (1e en 2e jaar) is hij al zo goed als gratis bij 3rd party. Ik gunde VF zelf de deal wel anders haal ik ook altijd bij 3rd party. Hij is unbranded overigens!
[ Voor 12% gewijzigd door Nox op 11-02-2011 17:54 ]
VF is denk ik wel oké. Ik ben sinds 2 dagen ook bij ze en zie nu vaak wel 3g en H. Bij T-Mobile was dit meestal niet het geval.
Volgorde is correct. Gelukkig heb jij fatsoenlijk bereik met de DHD. Mijn THD heeft af en toe van die vage bereikissues...anandus schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 09:00:
[...]
Hmm.. Ze zijn gisteren inderdaad nog langgeweest ook. Daar had ik niet op gerekend.
[...]
Ik heb goede ervaringen met Vodafone qua bereikbaarheid en snelheid.
Ik reis veel met de trein (in de Randstad, Amsterdam, Leiden), daar heb ik zeer goede ontvangst (behalve de Schipholtunnel) en ik heb altijd minstens 3G, maar meestal H*. Heel soms als ik ergens binnen ben wordt het G, maar dat komt zelden voor.
Maar ik heb geen ervaring met andere providers, dus weet niet hoe het daar is, maar ben qua ontvangst heel tevreden met Vodafone.
* Even voor de zekerheid, van traag naar snel is G->3G->H, toch?
Heb vrijdagmiddag bij VF besteld, maar vandaag nog niks gehad. Nu ben ik van nature wel ongeduldig. Krijg je een mailtje als het onderweg is?
Vandaag tijdens het kopen van de Desire HD een merkwaardige evaring met T-Mobile gehad. Ik had op internet van te voren uiteraard uitgezocht welk abbonnement ik wilde hebben i.c.m. de Desire HD. Ik ging dus naar de T-Mobile shop met de gedachte dit abbonnement ter plekke af te sluiten en het toestel direct mee te nemen.
Echter in de T-Mobile shop werd mij doodleuk verteld dat ik in de shop 100 euro extra moest bijbetalen en dat daarnaast in de shop de actie van 1 jaar gratis internet (=12 x 6,95) niet zou gelden. Al met al zou ik in de T-Mobile shop dus 180 euro duurder uit zijn dan via hun eigen webshop op internet. De verkoper gaf overigens wel netjes direct aan dat ik hem beter op internet kon bestellen.
Daarna naar de Belcompany gegaan (welke letterlijk 2 deuren verderop zat), en daar was het wel mogelijk direct het door mij gewenste T-Mobile contract af te sluiten en het toestel mee te nemen voor ongeveer dezelfde prijs als op de T-Mobile webshop.
Vreemde gang van zaken bij T-Mobile... Maar ik heb uitendelijk wel mijn HTC Desire HD hier liggen
Echter in de T-Mobile shop werd mij doodleuk verteld dat ik in de shop 100 euro extra moest bijbetalen en dat daarnaast in de shop de actie van 1 jaar gratis internet (=12 x 6,95) niet zou gelden. Al met al zou ik in de T-Mobile shop dus 180 euro duurder uit zijn dan via hun eigen webshop op internet. De verkoper gaf overigens wel netjes direct aan dat ik hem beter op internet kon bestellen.
Daarna naar de Belcompany gegaan (welke letterlijk 2 deuren verderop zat), en daar was het wel mogelijk direct het door mij gewenste T-Mobile contract af te sluiten en het toestel mee te nemen voor ongeveer dezelfde prijs als op de T-Mobile webshop.
Vreemde gang van zaken bij T-Mobile... Maar ik heb uitendelijk wel mijn HTC Desire HD hier liggen
[ Voor 3% gewijzigd door ik222 op 18-02-2011 19:43 ]
Mijn ervaring was altijd net andersom. Ze deden me in de shop (Groningen) altijd een betere aanbieding. Ben nu geen klant meer van tmobile, dus weet niet of het nog zo werkt.Wii4all schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 21:31:
bij tmobile kun je idd beter niet via de shop verlengen maar via 3rd party of via de telefoon.
even een tip voor iedereen ,
bij de winkel optie1 in eindhoven kost de htcdesire hd 399 euro.
Aangezien dit een winkel is gaat de mediamarkt mee met deze prijs en een extra korting .
Dit geld ook voor de belcompany, je kunt nu de htc desire hd dus voor 375 nieuw met garantie al kopen .
Dit is puur even een tip voor mensen die er eentje willen gaan aanschaffen.
Aangezien dit een winkel is gaat de mediamarkt mee met deze prijs en een extra korting .
Dit geld ook voor de belcompany, je kunt nu de htc desire hd dus voor 375 nieuw met garantie al kopen .
Hoe gaat dat dan in zijn werk om die telefoon voor € 375 te halen?
Ik zou hem graag bij belcompany gaan halen, alleen op de website staat nergens laagste prijsgarantie of iets dergelijks. En bij de mediamarkt zou ik hem niet graag halen aangezien hun service diep triest is mocht er iets kapot gaan.
Ik zou hem graag bij belcompany gaan halen, alleen op de website staat nergens laagste prijsgarantie of iets dergelijks. En bij de mediamarkt zou ik hem niet graag halen aangezien hun service diep triest is mocht er iets kapot gaan.
Ik zou gewoon langs een winkel gaan en het vragen. Dan weet je het zo.
@sonyfreakje , heb je een officiele link of folder ? Ze adverteren wel op marktplaats maar denk niet dat bijv
de mediamarkt daarin meegaat , zeker omdat er marge factuur bijstaat .
de mediamarkt daarin meegaat , zeker omdat er marge factuur bijstaat .
[ Voor 19% gewijzigd door funk80 op 21-02-2011 10:37 ]
Ik kan de aanbieding ook alleen op marktplaats vinden:
http://link.marktplaats.nl/424377445
HTC Desire HD € 399,95
Nieuw in doos
Simlockvrij
12 mnd garantie
Margefactuur
Ik begrijp alleen niet wat zij met een Margefactuur bedoelen....
http://link.marktplaats.nl/424377445
HTC Desire HD € 399,95
Nieuw in doos
Simlockvrij
12 mnd garantie
Margefactuur
Ik begrijp alleen niet wat zij met een Margefactuur bedoelen....
Hoe gaat dat in zn werk?sonyfreakje schreef op zondag 20 februari 2011 @ 11:37:
even een tip voor iedereen ,
Even een opinie check.
Ik heb 2 weken terug een Desire HD besteld via een webshop (nog maar ff niet de naam) met een vodafone verlenging. Dag erna direct geleverd gekregen, tot zover super!
Na het aanzetten van het apparaat zag ik een T-Mobile splash-screen en was de taal van het toestel Duits.
Dit heb ik uiteraard meteen veranderd (naar mijn voorkeur: Engels). In eerste instantie heb ik hier niet al te veel aandacht aan besteed.
Nu heb ik sinds afgelopen zaterdag de bekende SD card problemen dus heb ik contact gezocht met HTC.
Deze wisten mij te vertellen dat ik in het bezit ben van een T-Mobile branded DUITS toestel (vermoedde al zoiets) en dat ze me niet konden (of eigenlijk wilden) helpen. Het gaat hier dus om een toestel dat niet voor de Nederlandse markt bestemd is en wat hier dus helemaal niet uitgeleverd had mogen worden.
Op aanwijzen van HTC heb ik contact gezocht met de winkelier en om opheldering gevraagd hoe het kan dat ik dit toestel geleverd heb gekregen.
Nou ben ik even nieuwsgierig of er misschien meerdere mensen zijn en wat jullie hier van vinden.
Ik heb bij de winkelier geeist dat het toestel wordt geruild voor een toestel dat WEL voor de Nederlandse markt bestemd is. Net een mail gestuurd dus nog even afwachten maar misschien dat hier iemand is die er iets over kan zeggen
Ik heb 2 weken terug een Desire HD besteld via een webshop (nog maar ff niet de naam) met een vodafone verlenging. Dag erna direct geleverd gekregen, tot zover super!
Na het aanzetten van het apparaat zag ik een T-Mobile splash-screen en was de taal van het toestel Duits.
Dit heb ik uiteraard meteen veranderd (naar mijn voorkeur: Engels). In eerste instantie heb ik hier niet al te veel aandacht aan besteed.
Nu heb ik sinds afgelopen zaterdag de bekende SD card problemen dus heb ik contact gezocht met HTC.
Deze wisten mij te vertellen dat ik in het bezit ben van een T-Mobile branded DUITS toestel (vermoedde al zoiets) en dat ze me niet konden (of eigenlijk wilden) helpen. Het gaat hier dus om een toestel dat niet voor de Nederlandse markt bestemd is en wat hier dus helemaal niet uitgeleverd had mogen worden.
Op aanwijzen van HTC heb ik contact gezocht met de winkelier en om opheldering gevraagd hoe het kan dat ik dit toestel geleverd heb gekregen.
Nou ben ik even nieuwsgierig of er misschien meerdere mensen zijn en wat jullie hier van vinden.
Ik heb bij de winkelier geeist dat het toestel wordt geruild voor een toestel dat WEL voor de Nederlandse markt bestemd is. Net een mail gestuurd dus nog even afwachten maar misschien dat hier iemand is die er iets over kan zeggen
[ Voor 3% gewijzigd door babbelbox op 22-02-2011 15:33 . Reden: typo's ]
Spijt me dat ik het zeg maar... je bestelt een Vodafone abo met toestel en je houdt het toestel terwijl het een duits toestel is en je een T-Mobile bootscreen ziet??
Ik had de koop direct ongedaan gemaakt.
Ik hoop dat de shop het correct oplost
Ik had de koop direct ongedaan gemaakt.
Ik hoop dat de shop het correct oplost
Iemand al gebruik gemaakt van het laagste prijs voordeel in de regio eindhoven nalv de actie van optie1 telecom (desire HD voor 399)?marloh schreef op zondag 20 februari 2011 @ 21:20:
Hoe gaat dat dan in zijn werk om die telefoon voor € 375 te halen?
Via KPN/Hi en verlenging gedaan met een Desire HD. Toestel zou vrijdag worden opgestuurd. Je raad het al tot op heden geen toestel... Geinformeerd en nu is de levering verschoven naar 2 maart echter kon Hi geen toezegging doen. Waarom ze geen toezegging wilden doen wilde men ook iet vertellen.
Iemand een idee/info of er een tekort is aan deze toestellen?
Iemand een idee/info of er een tekort is aan deze toestellen?
Te kort weet ik niet. Valt wel op dat hij bij onder andere belcompany flink duurder is geworden.
Ik denk dat er dus inderdaad veel vraag is naar dit toestel.
Ik denk dat er dus inderdaad veel vraag is naar dit toestel.
Belsimpel.nl is de goedkoopste voor de Desire HD met 384 euro. In de pricewatch en op andere sites is die prijs te zien. Ga je vervolgens naar de site van belsimpel, is die prijs nergen te vinden. Hoe zit dat?
Kia Niro-EV 2024
Ja dat zie ik ook vaker gebeuren met webshops in de pricewatch. Volgens mij kloppen die prijzen dan niet in de PW.Freak187 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 16:00:
Belsimpel.nl is de goedkoopste voor de Desire HD met 384 euro. In de pricewatch en op andere sites is die prijs te zien. Ga je vervolgens naar de site van belsimpel, is die prijs nergen te vinden. Hoe zit dat?
Ik ben ook aan het zoeken naar een Desire HD.
Wat vinden jullie van dit abonement? http://www.belnu.nl/oft12...relax-+-internet-130.html
• T-mobile
• 130min/130sms
• Internet: 1GB, na het bereiken van het limiet naar 64Kb/s.
• Toestelprijs 109 euro
Dit is de goedkoopste die ik heb gevonden, die voor mij het beste past, ik bel en sms niet veel. Ik zal internet wel regelmatig gebruiken, maar ik heb meestal gewoon WiFi in de buurt.
Er is ook nog de mogelijkheid om internet Plus te nemen, deze heeft niet 1Mb/s, maar 3.6Mb/s. Het datalimiet is niet 1, maar 2GB.
Dit is de eerste 12 maanden gratis, maar het 2e jaar 5 euro per maand duurder, dus 12X5=60 euro.
Het toetsel is dan 30 euro goedkoper, dus alsnog 30 euro duurder...
Maar ik denk dat ik genoeg heb aan 1GB, als ik meestal wifi heb?
Wat vinden jullie van dit abonement? http://www.belnu.nl/oft12...relax-+-internet-130.html
• T-mobile
• 130min/130sms
• Internet: 1GB, na het bereiken van het limiet naar 64Kb/s.
• Toestelprijs 109 euro
Dit is de goedkoopste die ik heb gevonden, die voor mij het beste past, ik bel en sms niet veel. Ik zal internet wel regelmatig gebruiken, maar ik heb meestal gewoon WiFi in de buurt.
Er is ook nog de mogelijkheid om internet Plus te nemen, deze heeft niet 1Mb/s, maar 3.6Mb/s. Het datalimiet is niet 1, maar 2GB.
Dit is de eerste 12 maanden gratis, maar het 2e jaar 5 euro per maand duurder, dus 12X5=60 euro.
Het toetsel is dan 30 euro goedkoper, dus alsnog 30 euro duurder...
Maar ik denk dat ik genoeg heb aan 1GB, als ik meestal wifi heb?
1GB is meer dan genoeg naar mijn ervaring, afgelopen maand had ik zelf mobiel internet vrij veel gebruikt en dan nog had ik slechts zo'n 150MB verbruikt. Alleen als je echt via mobiel internet apps of navigatiekaarten gaat downloaden gaat het hard maar dat soort dingen doe je dan natuurlijk ook via Wifi 
Verder inderdaad een goedkope aanbieding alleen de reputatie van belnu lijkt wat twijfelachtig als ik even snel google. Wellicht kun je dus toch beter kijken naar een wat betrouwbaardere shop...
Dat is overigens hetzelfde abbonnement dat ik zelf ook heb
Verder inderdaad een goedkope aanbieding alleen de reputatie van belnu lijkt wat twijfelachtig als ik even snel google. Wellicht kun je dus toch beter kijken naar een wat betrouwbaardere shop...
Dat is overigens hetzelfde abbonnement dat ik zelf ook heb
[ Voor 8% gewijzigd door ik222 op 21-03-2011 20:33 ]
http://www.gsmwijzer.nl/s...r/8520/htc-desire-hd/1078
Hier ga ik hem denk ik bestellen, lijkt me een prima deal!
Hier ga ik hem denk ik bestellen, lijkt me een prima deal!
Verwijderd
Waarschijnlijk ga ik vanavond de Desire HD bestellen met Bel+SMS+Web 150. Dit is het goedkoopste abbo volgens mij. Wat ik wel raar vind is dat bel+sms+web 100 duurder is als 150. Weet iemand hoelang het duurt voordat ik hem in huis heb?
Zie de post boven je.Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:13:
Waarschijnlijk ga ik vanavond de Desire HD bestellen met Bel+SMS+Web 150. Dit is het goedkoopste abbo volgens mij. Wat ik wel raar vind is dat bel+sms+web 100 duurder is als 150. Weet iemand hoelang het duurt voordat ik hem in huis heb?
Ik heb hem ook besteld bij GSMwijzer.
Bij mij duurde het 2 weken voordat ik hem binnen had.
Dit was niet normaal.
Ik had hem net op tijd besteld, net een dag voordat de aanbieding afgelopen was. Ik heb ze een keer gebeld en ze zeiden dat, omdat het een aanbieding was, de telefoon speciaal aangevraagd moest worden (in mijn geval bij T-mobile). Ook T-mobile ene keer gebeld, en die zeiden dat het aan GSMwijzer lag

Geen idee wie er gelijk had, maar normaal gesproken moet je hem binnen een paar dagen kunnen hebben als alles goed is.
Waarom niet bij T-mobile?Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:13:
http://www.gsmwijzer.nl/s...sire-hd?gsm_bundle_id=465
Ik geloof dat dit het goedkoopst is op dit moment?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Als je HTC Desire GSM toestellen wilt vergelijken dan loont het om even een bezoekje te brengen op
*knip* dit komt nogal spammerig over. Bovendien hebben we hier op Tweakers al dezelfde functionaliteit.
daar kan je gemakkelijk verschillende GSM toestellen vergelijken op prijs, service en levertijd.
De moeite om eens een kijkje te nemen.
*knip* dit komt nogal spammerig over. Bovendien hebben we hier op Tweakers al dezelfde functionaliteit.
daar kan je gemakkelijk verschillende GSM toestellen vergelijken op prijs, service en levertijd.
De moeite om eens een kijkje te nemen.
[ Voor 17% gewijzigd door RoD op 25-10-2012 20:52 ]