Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 227 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.150 views

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02-2023
Blizzard heeft aangegeven dat ze het verschil in HP tussen tanks en overige spelers gelijk willen trekken, althans niet een dermate groot verschil willen laten zijn zoals het nu is. Daarnaast willen ze voorkomen dat tanks alleen nog maar aandacht hebben voor stam, zoals nu het geval is.(waarschijnlijk zal het ook wel met PVP emo QQ te maken hebben)

Ook kunnen ze op deze manier de mitigation debuff weer minder laten worden, omdat je healthpool kleiner is zal mitigation belangrijker worden om niet in 2/3 klappen dood te gaan.
Overigens denk ik ook dat het wel gaat betekenen dat daardoor het voor healers nog interessanter gaat worden in relatie tot tank en raidhealing ik denk dat de raid in general gewoon meer belast kan worden in damage als je niet de tank zijn mega healthpool hoeft vol te spammen :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:59

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mijn warrior heb ik tot zeker ergens 76 gewoon via prot gelvled, Revenge alleen is al zieke damage, gratis procs op de shieldslam en alles ging veel sneller neer dan via fury of arms.

Zelfs nu, met vrij matige gear op fury, lukt het me niet om een beetje rage op te bouwen, 1 whirlwind en bloodthirst en ik sta weer 3 seconde niets te doen. (prot krijgt ook bergen rage vanuit inkomende blocks/dodges/parries).

Nog wel gister in een ICC25 terechtgekomen, en mocht het geluk mij toespreken dropt eindelijk de bow van Deathwhisper en ik win hem :D Ook lootship HC was blij met mij, leuke 277 bracers erbij. Daarna nog de token gewonnen voor T10 upgrade, maar omdat ik volledig zonder zit en ik toch focus op de non-tier items, toch gegeven aan de andere hunter. Laat dit laatste een grote fout zijn.. we komen bij Rotface en eerste keer was een wipe. De 2de poging laat hij Aspect of the Pack aanstaan, waar diverse mensen dit direct meld.

Wipe was al bijna zeker, raidleader ging helemaal uit z'n dak (iedereen dazed nonstop), wordt ik opeens gekickt! Met een compleet scheldarsenaal van diverse raidmembers in /w, even mijn hart gelucht in /local aan te geven dat ik het absoluut niet was en ze maar de logs moesten nakijken. Ook de raidleader voorzien van de nodige scheldwoorden terug :)

Ik maar naar Dalaran, kreeg nog wat whispers dat ik het inderdaad niet was, sorry etc, en uiteindelijk een whisper van de andere hunter:
Thats for taking my bracers.

Zijn mensen nu echt zo zielig om een complete raid te vernoiken als ze een roll verliezen? :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-06-2024
Cleetje schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:18:
Wat ik veel vreemder vind is dat er momenteel 0,0 verschil bestaat tussen tank plate en dps plate qua stamina. Begin alweer langzaam te vrezen voor tanks die gear stelen van de DPS en zich vervolgens afvragen waarom ze zo vaak doodgaan (0 avoidance=auw). Kan me moeilijk voorstellen dat dit echt de bedoeling is: DPS gear heeft veel meer strength maar dezelfde stamina. Verder zie ik tot nu toe verdacht weinig verschil op andere stats: tanks krijgen vaak expertise & avoidance waar de DPS crit en haste krijgen. Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken.
Zelf beschik ik niet over toegang tot de beta servers. Nu jij dit met ons deelt, vind ik het inderdaad ook vreemd.
Waarom zou DPS in godsnaam zoveel health nodig hebben...

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-05 16:53
Cleetje schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:26:
[...]

Ik ben bang dat van niet :( Alles tips over sindy10 HC bevestigen precies wat ik al had geconcludeerd en gelezen (dank btw) en dat had ik ook al gepost op onze guildforum. Daarbij had ik nog even een extra advies gegeven om de raid toch voor 219 resist te laten gaan (+89 bovenop de aura) zodat je gemiddeld al 30% minder dmg hoeft te healen. Onze healers hebben nu eenmaal heel duidelijk aangegeven dat het onmogelijk was voor ze om alle dmg na de BC te healen. Het zou niet echt nodig moeten zijn, maar als healers het zo zwaar hebben lijkt me t beter om iets meer resist mee te brengen dan om een 4e healer te gebruiken (dat is nl waar de RL over zit te denken).

Inmiddels heeft onze RL ook een reactie geplaatst op het forum. Komt er op neer dat ik te veel dmg pak (wtf? Ik pak nagenoeg dezelfde dmg op mêlee hits en breaths zijn voor iedereen gelijk) en te snel switch. De schuld ligt dus niet bij hem, maar bij mij. En over mijn opmerking dat ik continue in mn eentje 2 breaths+BC pak voordat er ooit maar getaunt wordt kan hij alleen maar zeggen dat hij dood ging aan unchained magic en frost aura terwijl hij naar mij toe rende. Dat is niet alleen best knap voor een tank met 70K hp (terwijl de rest vd raid t overleeft), maar het verklaart ook maar 1-2 tries van de 15+.

Wat mij een beetje over de zeik helpt is dat hij de schuld afschuift op alle anderen en verder gewoon niet inhoudelijk in gaat op vragen die gesteld worden. Als ik aangeef dat ik minimaal 7 stacks heb en een 2e breath constant moet slikken (zonder uitzondering) dan is dat mijn schuld, maar tegelijkertijd mag het nooit voorkomen dat tanks 6 stacks krijgen. Ben ik toch heel benieuwd hoe ik mijn stacks moet gaan clearen zonder taunt switch (/sacrifice Gnome?).. Om maar te zwijgen over het te snel clearen van stacks & taunt switchen, want meneer’s shieldwall was net gebruikt (waarom een shieldwall voordat de 1e breath komt?). Overigens heeft hij ook aangegeven dat het geen zin heeft om frost resist te dragen als tank, want tank deaths komen door de healers. In welke wereld maakt 45% minder magical dmg (417+ resist) op tanks niet uit voor de healers? o.O

Ik heb dan ook wel door dat het geen zin heeft om ideeën aan te dragen. Tijdens de wipe avond heb ik dat gedaan en de enige reactie was dat niemand met ideeën kwam. Posten op het forum vinden ze ook niet leuk blijkbaar. Dan maar lekker mijn eigen ding doen en gewoon met frost resist opdagen. Zullen we eens zien wie hier nu de meeste damage pakt :)
Ik als tank zit gewoon lekker in volledig frost resist gear. Het helpt echt, zonder probleem. En ik kan zonder problemen 2-3 frost breaths pakken voordat de stacks te hoog komen.

Het kan zijn dat je een tweede FB pakt omdat de dps zo stom is geweest om de iceblock te snel te doden. Dat is het moment om een cooldown ertegenaan te gooien. De eerste overleef ik altijd wel.

Als de raidleader wil dat je de boss down krijgt moet hij toch echt eens objectief naar de performance van de raid gaan kijken. Als de healers het niet aankunnen dan kunnen er 2 dingen aan de hand zijn:

1. Jullie nemen teveel damage
2. De healers performen niet goed genoeg, werken niet samen.

De eerste is op te lossen door na elke wipe te kijken wie welke damage krijgt en hoeveel. Hun erop aanspreken en een trap onder de reet geven moet voldoende zijn.

Tweede is wat moeilijker. Zeker even een trap onder de reet geven. Maar ook duidelijke afspraken maken en communiceren. Als de tank healer in een iceblock komt of unchained magic krijgt dan moet je dat communiceren zodat de andere healer de taak kan overnemen. Wij announcen ook altijd onze taunts als tanks. Het is een gewoonte, healers weten dan altijd wie ze moeten healen.

Voor de rest moeten ranged dps die unchained magic krijgen de raid uitlopen zodat ze uit de range van de rest staan, zodat ze de rest van de raid niet opblazen met de backdraft.

Verder is het gewoon oefenen, oefenen en oefenen.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hiroj schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:10:
Zelf beschik ik niet over toegang tot de beta servers. Nu jij dit met ons deelt, vind ik het inderdaad ook vreemd.
An sich komt een beetje gegearde DK ook al ver in de healthpool van een 'gemiddelde' tank. (30-35k).

Maar eigelijk zaten rogue's en feral tanks toch al lang met dit probleem? Meeste gear was dusdanig met stats, dat het interessant was voor 3 specs (feral kitty, tank en rogue).

Maar de gear die je kreeg als premade zat wel een flink verschil tussen beide, nu weet ik niet zeker wat voor gear dat precies was (out LK of al nieuwe Cata gear).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• StevenSeegal
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-07-2021
Gisteren echt een dikke baal dag gehad. Voel me niet zo lekker (verkouden/grieperig) wel de hele dag op mijn werk gezeten. Had me laptop mee en dacht laat ik IOS 4.1 eens installeren op mijn Iphone. Kom ik thuis, wil ik inloggen in WOW krijg ik de melding dan mijn gegeven niet kloppen. Toen ging gelijk het belletje rinkelen. I had mijn authenticator even moeten verwijderen :S

Gelijk een mail verzonden aan Blizzard (rond 20:30) maar helaas tot nu to nog geen reset. Straks maar ff bellen denk ik.

• hawker
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-02 17:51
Gister voor het eerst VOA10 getankt, mijn 2e raid die ik tot nu toe getankt heb. Vorige raid was Naxx voor weekly. Kheb momenteel een gearscore van 4700 en dat na een week sinds ik 80 ben gedingt op mijn paladin! :D

Tging allemaal lekker en kon samen met de andere tank prima aggro houden. Gezien het feit dat het erg goed ging en ik van mensen te horen kreeg dat ik het goed deed, ga ik van de week maar is proberen een toc10 raid te joinen ofzo, kijken hoe dat gaat! :D

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 19:37
hawker schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:35:
Gister voor het eerst VOA10 getankt, mijn 2e raid die ik tot nu toe getankt heb. Vorige raid was Naxx voor weekly. Kheb momenteel een gearscore van 4700 en dat na een week sinds ik 80 ben gedingt op mijn paladin! :D

Tging allemaal lekker en kon samen met de andere tank prima aggro houden. Gezien het feit dat het erg goed ging en ik van mensen te horen kreeg dat ik het goed deed, ga ik van de week maar is proberen een toc10 raid te joinen ofzo, kijken hoe dat gaat! :D
Gz man! Goed bezig, dat nog vele raids mogen volgen. :)

http://hawvie.deviantart.com/

• hawker
HawVer schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:38:
[...]

Gz man! Goed bezig, dat nog vele raids mogen volgen. :)
danku! :D

Kspeel inmiddels al een jaar of 4, heb altijd als Warlock of Resto Shaman geraid en vond het wel eens tijd om wat anders te gaan spelen. Zeker toen ik in maart mijn account heb weg gedaan (klein beetje spijt). Tanken was eigenlijk het enige waar ik me nooit serieus aan gewaagd heb.

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
BastiaanCM schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:23:
Manman man.. Ik heb behoorlijk wat lopen doodgaan in ICC10 HC, nu heeft mijn guild maandag LK 10 HC voor het eerst gehaald. Ik stond op standby heb dus niets gekregen. Zij allemaal met een dikke titel en mount, ik
Volgens mij krijg je op 10m geen mount? :P

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die Frostwyrm is toch voor alle achievements in ICC?
http://www.wowhead.com/achievement=4602

Daar valt afaik LK Heroic niet onder.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 29-09-2010 11:07 ]

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
wezzah schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:33:
Gisteren echt een dikke baal dag gehad. Voel me niet zo lekker (verkouden/grieperig) wel de hele dag op mijn werk gezeten. Had me laptop mee en dacht laat ik IOS 4.1 eens installeren op mijn Iphone. Kom ik thuis, wil ik inloggen in WOW krijg ik de melding dan mijn gegeven niet kloppen. Toen ging gelijk het belletje rinkelen. I had mijn authenticator even moeten verwijderen :S

Gelijk een mail verzonden aan Blizzard (rond 20:30) maar helaas tot nu to nog geen reset. Straks maar ff bellen denk ik.
Probeer de synch button eens?

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
SinergyX schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:16:
[...]

An sich komt een beetje gegearde DK ook al ver in de healthpool van een 'gemiddelde' tank. (30-35k).

Maar eigelijk zaten rogue's en feral tanks toch al lang met dit probleem? Meeste gear was dusdanig met stats, dat het interessant was voor 3 specs (feral kitty, tank en rogue).

Maar de gear die je kreeg als premade zat wel een flink verschil tussen beide, nu weet ik niet zeker wat voor gear dat precies was (out LK of al nieuwe Cata gear).
Volgens mij was de filosofie van blizzard, dat het verschil gaat zitten tussen de +health talents van de tanks inclusief de mitigation. Ook het healen zal op een iets andere manier gaan gebeuren. De raid members hebben nu meer health waardoor er niet direct meer one-shots gebeuren, dat geeft de healer meer keus en tijd om de raid en tank te healen.

Op dit moment knalt een druid/priest de raid continu vol met raid heals, door het mana gebrek in cata kan je dat niet meer doen. Als je het schade model van icc hanteert in cata met de mana restricties is de raid in een paar klappen dood en healer OOM.

Door grotere health pools krijgt de healer tijd om te besluiten of er een heal nodig is of niet. (veel classes hebben ook zelf-healing). En wordt er geen mana verspilt aan overhealing.

Overigens lijkt me het gear probleem niet zo erg, als er meerdere klassen op kunnen rollen. Je hebt meer kans dat er gear voor je valt, maar minder kans dat je de roll wint. (tenzij je DKP gebruikt natuurlijk)

[ Voor 7% gewijzigd door defiler1974 op 29-09-2010 11:15 ]

• tsjiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05 14:03
vraagje mbt de omzetting van de emblems naar gold, moet je eerst een bepaalde cap hebben bereikt of krijg ik wanneer ik alle EOT down-grade naar EOH gold daarvoor ipv de justice points?

5.5g per EOH tikt best aan :)

• StevenSeegal
Darkangle schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:07:
[...]

Probeer de synch button eens?
Helaas blijf mijn authenticator serial hetzelfde. dank voor het meedenken.

Wel erg jammer dat ik een kans op de kodo mount heb misgelopen :|

• Hiroj
tsjiller schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:20:
vraagje mbt de omzetting van de emblems naar gold, moet je eerst een bepaalde cap hebben bereikt of krijg ik wanneer ik alle EOT down-grade naar EOH gold daarvoor ipv de justice points?

5.5g per EOH tikt best aan :)
Als je alles downgrade dan zul je vanaf een bepaald moment alleen nog maar gold krijgen.
Mocht je voor de gold gaan, adviseer ik je om nu alvast alles te downgraden. Na de patch zal dit niet meer mogelijk zijn :)
wezzah schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:23:
Helaas blijf mijn authenticator serial hetzelfde. dank voor het meedenken.

Wel erg jammer dat ik een kans op de kodo mount heb misgelopen :|
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Authenticator verwijderen en opnieuw installeren verhielp mijn probleem.
Bij voorgaande updates had ik hier overigens géén last van. Ik had dan de app niet verwijderd of iets anders dergelijks.

[ Voor 31% gewijzigd door Hiroj op 29-09-2010 11:26 ]

• defiler1974
Hiroj schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:25:
[...]

Als je alles downgrade dan zul je vanaf een bepaald moment alleen nog maar gold krijgen.
Mocht je voor de gold gaan, adviseer ik je om nu alvast alles te downgraden. Na de patch zal dit niet meer mogelijk zijn :)
Ben benieuwd wat de nieuwe waarde van gold zal zijn als cata uitkomt.

Vanilla: 100 gold was veel
TBS: 1000 gold was veel
ICC: 10000 gold is veel
CATA: 100000 gold?

(en met veel bedoel ik ongeveer de top prijzen die je nu voor 264 BOE epics betaalt)

Je gaat je afvragen of het de moeite waard is om veel gold te hebben in cata, als je straks mischien 100 gold verdient met een daily van 5 minuten.

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-05 10:19

Wootlock

Evilution

Hiroj schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:10:
[...]

Omdat Blizzard het mogelijk wil maken dat een plate dps ook een tank rol kan vervullen.

Gisteren de ingang van "Throne of the tides" ontdekt in de Beta, wat inhoud dat ik er voortaan voor kan queuen !
Zo gezegd zo gedaan 15min later stond ik met me hunter in de instance.
Wat ziet die er tof uit zeg ! super geanimeerd. Ook de bosses zijn leuk (zitten wat retard checks in :D)
Uiteindelijk zonder wipes naar de laatste boss gekomen (Neptulon) die is echter nog bugged, dus geen kill :'(

[ Voor 34% gewijzigd door Wootlock op 29-09-2010 11:34 ]

"Don't let your dreams be memes"

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

SinergyX schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:16:
[...]

In grofweg dezelfde kwaliteit gear zit er nog een aardig verschil tussen de DPS en tanks. Buiten ICC & buffs om kom ik tegen de 30K hp aan in mijn DPS gear en zit op grofweg 45K in tank gear (als DK). Dat is nog best een verschil, zeker als je het bekijkt in ICC met alle raidbuffs van dien. In Cata lijkt het er echter op dat het enige verschil in HP pools zit in de talents, gems & enchants die je gaat gebruiken, waardoor het relatieve verschil velen malen kleiner zal zijn dan we gewend zijn.

Ik bedenk me echter ook nu pas dat er op meerdere gebieden een hoop gaat veranderen. Belangrijkste verschil wat mij was ontschoten is de healing. Blizzard heeft nl al meerdere malen aangegeven dat ze willen dat healers de situatie moeten gaan inschatten om de juiste spell op de juiste persoon te gaan gebruiken. Minder “whack-a-mole” zoals nu dus. Het blijft alleen een erg vreemde gewaarwording om te zien dat er zo weinig verschil zit in stats.

Overigens doelde ik in mijn vorige post ook meer op tanks die sneller naar DPS gear zouden grijpen dan andersom. Voor een DPS is het immers niet boeiend om voor gear te gaan met avoidance stats terwijl er minder strength op zit. Voor tanks is dit echter wel verleidelijk: die zijn de laatste tijd -zeker sinds ICC- gewend geraakt aan stamina stacken en niet te letten op avoidance. Dit resulteert soms in de gedachte dat je dan beter kan gaan voor meer STR (threat) dan meer avoidance. Dat was meer het gevaar waar ik op doelde ;)

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

defiler1974 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:13:
[...]

Volgens mij was de filosofie van blizzard, dat het verschil gaat zitten tussen de +health talents van de tanks inclusief de mitigation. Ook het healen zal op een iets andere manier gaan gebeuren. De raid members hebben nu meer health waardoor er niet direct meer one-shots gebeuren, dat geeft de healer meer keus en tijd om de raid en tank te healen.

Op dit moment knalt een druid/priest de raid continu vol met raid heals, door het mana gebrek in cata kan je dat niet meer doen. Als je het schade model van icc hanteert in cata met de mana restricties is de raid in een paar klappen dood en healer OOM.

Door grotere health pools krijgt de healer tijd om te besluiten of er een heal nodig is of niet. (veel classes hebben ook zelf-healing). En wordt er geen mana verspilt aan overhealing.

Overigens lijkt me het gear probleem niet zo erg, als er meerdere klassen op kunnen rollen. Je hebt meer kans dat er gear voor je valt, maar minder kans dat je de roll wint. (tenzij je DKP gebruikt natuurlijk)
Wij zitten als 10m strict guildje nog steeds vast op LKHC en wij zijn stiekum ook al een beetje aan het vooruitkijken naar een eventuele 4.0 patch kill. Met de statsconversie die er gaat plaatsvinden (SP > int, AP > agi/str etc.) en de veranderde manaregen gaan wij alweer uit van een 3heal setup.

De manier waarop LK10HC healing nu ontworpen is, d.w.z zo snel mogelijk alle missende HP wegspammen en de manier waarop de healing talents en skills zijn veranderd in 4.0, d.w.z. keuzes maken, geen sub-1s cast heals meer gaan elkaar natuurlijk onwijs tegenwerken. Ik vermoed zelf dat een ability als Infest nog steeds op dezelfde manier zal moeten worden bevochten, dus door een solide shieldrotation. Maar één enkele healer op je tanks zal simpelweg niet meer kunnen. Punt 1 omdat je mana efficiente heals niet genoeg HPS veroorzaken.Punt 2 omdat je manaregen een enorme slap in the face krijgt.

Ik snap desondanks prima waarom dit verandert, en ik sta er ook 100% achter, maar het zou voor ons wel eens kunnen betekenen dat we geen LK10HC titel kunnen flaunten. Oh well...

D3 char(s)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Toch apart dat ze vanuit avoidance/mitigation naar 'spongebob' zijn gegaan in ICC, en nu weer helemaal terug gaan? Nu was het pre-ICC ook een sport om 'off the table' te worden, zeker als paladin was een aardige uitdaging (hoogste wat ik heb gehaald is 87%, pas later met de relic die 200 dodge ofzo gaf raakt ik off the table), dat nu de focus daar weer komt te liggen?

• tsjiller
Hier een link om om te rekenen,

tsja waarde van gold blijft gissen maar de "oude items" zullen wel heel eind in prijs gelijk blijven, zoals trainigskills (flying riding...)

• tsjiller
link vergeten:

http://www.mmo-champion.c...ency-and-Honor-Calculator

OT: Hoe kan ik mijn berichten edit-en?

• defiler1974
SinergyX schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:47:
Toch apart dat ze vanuit avoidance/mitigation naar 'spongebob' zijn gegaan in ICC, en nu weer helemaal terug gaan? Nu was het pre-ICC ook een sport om 'off the table' te worden, zeker als paladin was een aardige uitdaging (hoogste wat ik heb gehaald is 87%, pas later met de relic die 200 dodge ofzo gaf raakt ik off the table), dat nu de focus daar weer komt te liggen?
Nah, vind ik wel juist goed. Ze moesten in ICC de avoidance aanpakken omdat ze te snel tegen de avoidance cap aan kwamen te zitten, met het gevolg dat de bosses zo hard moeten gaan slaan dat het een Russisch Roulette gaat worden voor de healer wanneer de klap komt. (vandaar de +health run in ICC op tanks).

Het hele probleem stamt uit het feit dat ze met gear in WOTLK veel te ver zijn gegaan. Halverwege (ulduar geloofik) besloten ze om 4 item levels per raid tier te maken. (10normal + 10HC + 25normal +25HC). In cata hebben ze dit gelukkig weer terug gebracht tot 2 ilvl's zodat er niet zoveel verschil in stats meer hoeft te zijn. Hierdoor hebben ze beter zicht op het verloop van health, damage, healing en mitigation.

Het beste van 2 werelden lijkt me, we hoeven niet zo meer voor stamina te gaan, aangezien we daar al veel van hebben in cata. Mitigation gaat weer belangrijk worden zonder extreme situaties te veroorzaken.

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

SinergyX schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:47:
Dat het verandert is niet zo vreemd hoor. De reden dat het dit x nl verandert is simpelweg omdat ze vonden dat healing niet leuk was. Van daaruit hebben ze bedacht hoe healing wel zou moeten werken. Logisch gevolg: de manier waarop men dmg krijgt moest aangepast worden. Gevolg daarvan is juist weer dat tanks ook een andere focus kregen.

Overigens verwacht ik geen dramatische terugval naar avoidance>stamina hoor. Probleem wat ze al snel kregen in Wrath was dat tanks zo veel avoidance konden verzamelen dat ze bijna nooit in gevaar kwamen. Sterker nog, dit probleem waren ze in TBC ook al tegengekomen. Dit hebben ze tot 2x opglost door een debuff die avoidance vermindert. Heel veel andere opties hadden ze niet zonder het hele stats systeem overhoop te gooien. Dat hadden ze ongetwijfeld al aardig voorzien tijdens de ontwikkeling van Wrath, maar ze hadden al veel werk liggen (nieuw continent, nieuwe class). Ze hebben nu echter veel meer kans om het beter te doen: ze hebben ontzettend veel geleerd en eindelijk de tijd gehad om daar ingrijpende maatregelen voor in te voeren. Hoe de combinatie van alle aanpassingen (en dat zijn er een HELE hoop onder water) gaat werken moeten we maar afwachten..

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Omdat ze nu ook healers een 'belangrijkere' taak willen geven (keuze maken voor healen), lijkt me toch dat het RNG systeem ook niet echt hier in mee werkt. Het blijft maar een gokfest of bepaalde klappen van een mob of boss worden geblokt/parried/dodges door een tank, lijkt me nu niet echt een fijne manier van inkomende damage te moeten anticiperen.

Enige wat ik zelf heb gezien van tanken in Cata, waar enkel CoS als random dungeon beschikbaar was, zelfs met enorme gear ging die tank toch wel bizar snel neer. Of dat daarna nog veranderd is weet ik niet, maar als ik dat zo bekijk verwacht ik ook weinig goeds voor de HC dungeons van LK en nieuwe/laag gegearde tanks.

[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 29-09-2010 12:16 ]

• asaki
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:30
Ik heb gisteren Grim Batol gedaan op HC. Laten we zeggen dat de uitdaging (en CC) weer aanwezig is in Cata HC's :)

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:35

junglebeast

hier staat iets

/raid Casting Greater Heal >> Random healer cast GH of iets dergelijks in 3 secs
/cast Greater Heal
/delay 3
/raid Greater Heal has healed %t for mount of healing

Hehe mss komt dat wel weer terug nu. :P

[ Voor 6% gewijzigd door junglebeast op 29-09-2010 12:35 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• StevenSeegal
Jippie, na 3 kwartier aan de lijn gehangen te hebben is mijn authenticator van mijn account af gehaald.
Kan ik vanavond gelukkig weer spelen.

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-05 23:47

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Gisteravond even bij een maatje langsgeweest die een Beta key had gekregen, hij is zelf holy priest (85) en ik kan niet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de 'heal mogelijkheden' het voelt (nog) stroef, je bent meer bezig met het letten op je mana/drinken na 2-3 pulls etc. Je kan niet echt lekker door gaan met de dungeon het voelt een beetje als een onderbreking, CC was wel nodig op sommige pulls maar ook niet overdreven veel als de nieuws berichten doen geloven.. Hoe ik het ook probeerde andere spells etc het bleef aanmodderen.

Als ik het vergelijk met nu is het net of ik enorm veel moet healen op mijn disc priest in dps gear en een hele slecht gegearde tank heb (eigenlijk gewoon een plate dps aan het healen ben). De gear die hij op het moment heeft is zeker niet slecht, hier en daar al wat 333 items, de groep was zeker niet slecht gegeard maar het voelt gewoon nog niet lekker, ik heb in (classic als priest) tbc gehealed als druid/shaman/priest en moet zeggen dat het toen 'leuker' was, en ja ik kan nu gewoon mee healen als shaman/druid/priest in dps gear.

Ik had niet alteveel tijd om er echt goed in te komen, maar voor zover ik het nu kon zien is het natuurlijk altijd een 'uitdaging' om niet zonder mana te zitten, wat ik wel vindt is dat het verschil tussen classic->tbc->wotlk nog 'redelijk' meeviel als je het verschil in HP/MP zag, maar nu.. in classic had een goed gegearde tank 5-6k nu wordt dat 80+k om nog maar te zwijgen over de casters.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
wezzah schreef op woensdag 29 september 2010 @ 12:33:
Jippie, na 3 kwartier aan de lijn gehangen te hebben is mijn authenticator van mijn account af gehaald.
Kan ik vanavond gelukkig weer spelen.
Gefeliciteerd in ieder geval.

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 13:19
SinergyX schreef op woensdag 29 september 2010 @ 12:15:
Omdat ze nu ook healers een 'belangrijkere' taak willen geven (keuze maken voor healen), lijkt me toch dat het RNG systeem ook niet echt hier in mee werkt. Het blijft maar een gokfest of bepaalde klappen van een mob of boss worden geblokt/parried/dodges door een tank, lijkt me nu niet echt een fijne manier van inkomende damage te moeten anticiperen.

Enige wat ik zelf heb gezien van tanken in Cata, waar enkel CoS als random dungeon beschikbaar was, zelfs met enorme gear ging die tank toch wel bizar snel neer. Of dat daarna nog veranderd is weet ik niet, maar als ik dat zo bekijk verwacht ik ook weinig goeds voor de HC dungeons van LK en nieuwe/laag gegearde tanks.
Tja, dat healen dan (weer) meer reactief dan proactief wordt lijkt me in eerste instantie helemaal geen slecht idee. Als je als healer namelijk van te voren al weet hoeveel damage en op welk moment die damage komt, wordt healing saai. Je hoeft dan alleen maar voldoende gear te hebben om de juiste grootte van spell te nemen en je bent klaar. Als je als healer juist moet opletten wanneer iemand damage krijgt, moet je sneller reageren. Je moet dan op dat moment (ná de dmg) beslissen: wat voor een heal moet ik nemen? Moet ik rekening houden met (veel) vervolgdamage? Het anticiperen wordt dus verplaatst van vér tevoren naar een tijdsbestek van in potentie enkele tot een fractie van een seconde.

Ik denk dat dit een groot verschil kan zijn tussen de 'goede' en de 'slechte' healers. Een beetje leren wanneer damage komt en op dat moment de tank spammen kan iedereen...

Anoniem: 236827

Effectief, slim healen en mana managen. Doet me denken aan de Molten Core dagen op m'n Priest. Je kon daadwerkelijk zonder mana raken, en de goede healers onderscheidden zich, door de juiste heals te kiezen op de juiste momenten, zodat de tank (en rest van de raid) niet dood ging. In MC was het echter nog 'makkelijk' door downranked spells te gebruiken. Dat kan nu ook niet meer.
Dit wack'a'mole healer spelletje in laat-TBC en heel WotLK ligt me totaal niet. Als het nu teruggaat naar het meer tactische healen, zal het mijn aandacht wel weer weten te trekken.
Ik zie het allemaal met veel genoegen tegemoet.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 29-09-2010 13:54 ]

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 12:44
Anoniem: 236827 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:53:
Effectief, slim healen en mana managen. Doet me denken aan de Molten Core dagen op m'n Priest. Je kon daadwerkelijk zonder mana raken, en de goede healers onderscheidden zich, door de juiste heals te kiezen op de juiste momenten, zodat de tank (en rest van de raid) niet dood ging. In MC was het echter nog 'makkelijk' door downranked spells te gebruiken. Dat kan nu ook niet meer.
Dit wack'a'mole healer spelletje in laat-TBC en heel WotLK ligt me totaal niet. Als het nu teruggaat naar het meer tactische healen, zal het mijn aandacht wel weer weten te trekken.
Ik zie het allemaal met veel genoegen tegemoet.
Maar ik denk tegelijkertijd voor de minder die-hards een reden om niet meer te gaan healen want het wordt te veel nadenken. Kun je jezelf voorstellen hoe lastig dit gaat worden voor mensen die afhankelijk zijn van pugs? ;)

Anoniem: 63072

Of gaan we weer erug naar de tijd van het grootste heal casten en als die te veel zal overhealen op het laatste moment cancellen? Met als enige verschil met vroeger dat je nu dus geen 5 seconden regel meer hebt dus dat het alleen mana bespaart, geen extra mana oplevert.

Dan worden set bonussen zoals die heerlijke priest T5 bonus ok weer nuttig en kunnen misschien voor een nieuwe tier set gerecycled worden ;)
Yokidrink schreef op woensdag 29 september 2010 @ 14:18:
[...]
Maar ik denk tegelijkertijd voor de minder die-hards een reden om niet meer te gaan healen want het wordt te veel nadenken. Kun je jezelf voorstellen hoe lastig dit gaat worden voor mensen die afhankelijk zijn van pugs? ;)
Heerlijk toch heb ik straks op mijn healer character net zo snel een random groep als op mijn tank.

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 29-09-2010 14:21 ]

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02-2023
Ik kijk nu al weer uit naar de healing rotation macro's:

Healing rotation Tank 1 Trox random random, tank 2 random random random

/w randomraidmember Trox is oom start healing now!

Wat een heerlijkheid!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:19
Yokidrink schreef op woensdag 29 september 2010 @ 14:18:
[...]
Maar als ze dan als DPS hun CC niet gebruiken, of als een kip zonder kop in het rond gaan knallen en andermans CC breken dan zullen ze net zo snel gekickt worden als die healer die na ieder pak oom is omdat hij verkeerd speelt, of die tank, die de heals opzuigt als een spons omdat hij alleen voor threat heeft gegemd en niet avoidance.

Voor iedereen worden pugs dus lastiger maar als direct gevolg daarvan wordt het des te leuker als je wel succes hebt in de heroic clearen of de raidbaas verslaan en daarmee de volgende keer weer wordt gevraagd. Het zou echt mooi zijn als het verschil weer duidelijk wordt tussen de mensen die het snappen en de mensen die het niet snappen.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

garagaholic schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:37:
Ik denk dat dit een groot verschil kan zijn tussen de 'goede' en de 'slechte' healers. Een beetje leren wanneer damage komt en op dat moment de tank spammen kan iedereen...
Is het healen dan niet gewoon identiek aan huidige 71-80 non-HC dungeon verhaal? Je zit met een tank die meer klappen krijgt dan normaal (veelal nooit fully tank-geared), je hebt verre van goeie mana-regen en nooit optimale spells (zeker als druid mis je er nog 1).

Neem daarbij een hoog gehalte van retartisme van de DPS (oooooh i haz void! i wuv void!), beetje leuk gevecht vlieg ik hard door mn mana. Daar kies ik nu al vaak om de tank eerst richting 5-6k verlies van health te gaan, alvorens een shield en greater healing er op te gooien.

Mijn ICC geared Ele shaman heeft een base regen die bijna 2-3x hoger is dan mijn huidige priest had (631 vs 245), maar die laatste 5-6 lvls gaat je mana-verbruik niet bepaald in dezelfde factor omhoog (buiten dat je regen met de lvls verder omhoog gaat).

Ik denk dat het allemaal niet zo extreem gaat worden, dat het enkel LK verhalen gaan worden en uiteindelijk alles weer wordt recht getrokken door betere gear. Natuurlijk wordt mana belangrijker, maar zo erg als een huidige hunter of mage die echt in no time zijn mana kan leegblazen na een paar spells?

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Ik mag toch hopen dat je in een healing setup met 2 healers in een 10man en 5 in een 25man geen rotaties op hoeft te zetten. Ik vermoed eerder dat je zonder al te grote mana problemen je efficiente heal op de tank kunt blijven casten (wat je in principe oneindig vol moet kunnen houden) en dat je goede afspraken moet maken wie welke damage spikes oppikt om zodoende toch gewoon altijd bezig te zijn.

Als we echt weer terug gaan naar 1 healer op z'n luie reet mana regenereren en de ander in overdrive mode cancelcasten dan laat ik het healen wel even zitten... Ik heb er gelukkig vertrouwen in dat DAT niet zo snel meer terugkomen...

D3 char(s)

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:08
wezzah schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:33:

Goeie _/-\o_
Mijn auth zit ook op me telefoon (Galaxy S), dus als ik straks Andriod 2.2 erop gooi ook maar even eerst die auth verwijderen.

• defiler1974
psych schreef op woensdag 29 september 2010 @ 14:50:
[...]

Maar als ze dan als DPS hun CC niet gebruiken, of als een kip zonder kop in het rond gaan knallen en andermans CC breken dan zullen ze net zo snel gekickt worden als die healer die na ieder pak oom is omdat hij verkeerd speelt, of die tank, die de heals opzuigt als een spons omdat hij alleen voor threat heeft gegemd en niet avoidance.

Voor iedereen worden pugs dus lastiger maar als direct gevolg daarvan wordt het des te leuker als je wel succes hebt in de heroic clearen of de raidbaas verslaan en daarmee de volgende keer weer wordt gevraagd. Het zou echt mooi zijn als het verschil weer duidelijk wordt tussen de mensen die het snappen en de mensen die het niet snappen.
Voor alle mensen die zo gefrustreerd raken door al die pugs: Join gewoon een tof guild, eventueel op een andere server. probleem opgelost en lekker met guildies raiden. :)

(zowiezo slim om in guild te zitten met alle guild bonussen straks)

• defiler1974
Blistimo schreef op woensdag 29 september 2010 @ 14:56:
Ik mag toch hopen dat je in een healing setup met 2 healers in een 10man en 5 in een 25man geen rotaties op hoeft te zetten. Ik vermoed eerder dat je zonder al te grote mana problemen je efficiente heal op de tank kunt blijven casten (wat je in principe oneindig vol moet kunnen houden) en dat je goede afspraken moet maken wie welke damage spikes oppikt om zodoende toch gewoon altijd bezig te zijn.

Als we echt weer terug gaan naar 1 healer op z'n luie reet mana regenereren en de ander in overdrive mode cancelcasten dan laat ik het healen wel even zitten... Ik heb er gelukkig vertrouwen in dat DAT niet zo snel meer terugkomen...
zowieso zal je met goede dps ook het healen een stuk makkelijker maken. Bijna elke class kan nu zelf healing uitvoeren (of schade voorkomen) in ruil voor minder dps. Goeie dps gaat ook niet in de shit staan....

Toch vind ik het wel knap dat blizzard zo blijft balanceren met het spel om het voor iedereen leuker te maken. Ik ken weinige MMO's waar dit op dit nivo en schaal gebeurt. Sterker nog, er zijn hele bosjes aan MMO's ten onder gegaan aan verkeerde ontwerp keuzes.

We zullen zien hoe de balans gaat worden in cata, ik denk zelf dat de goede spelers goed door de content heen komen en slechte spelers een raid tier achter zullen blijven.

• Hiroj
Ik wordt echt niet goed van het systeem dat Blizzard gebruikt voor de Brewfest mounts.
Persoonlijk vind ik dat de mounts voor iedereen vanaf een bepaald level toegankelijk moet zijn.
Ik loop die stomme daily boss nu al elke dag sinds het begin van brewfest op 3 chars en nog geen één heeft 1 van beide mounts..

Schandalig gewoon -.-

• Roshnak
  • Laatst online: 20:46

Roshnak

PSN: Roshgill

Hiroj schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:22:
Ik wordt echt niet goed van het systeem dat Blizzard gebruikt voor de Brewfest mounts.
Persoonlijk vind ik dat de mounts voor iedereen vanaf een bepaald level toegankelijk moet zijn.
Ik loop die stomme daily boss nu al elke dag sinds het begin van brewfest op 3 chars en nog geen één heeft 1 van beide mounts..

Schandalig gewoon -.-
Ik heb precies hetzelfde!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-05 11:23
RNG = RNG

heb op 2 chars al de ram, sinds het 1e jaar en de kodo nooit gezien en dit jaar al 3x de ram gehad :) leuk he ?

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

defiler1974 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:05:
[...]

We zullen zien hoe de balans gaat worden in cata, ik denk zelf dat de goede spelers goed door de content heen komen en slechte spelers een raid tier achter zullen blijven.
Ja ik hoop zelf ook dat echte inzet en oplettendheid word beloond met het kunnen halen van een heroic of raid.
Van mij mag er best wel verschil tussen normaal, heroic en raid zitten. Dat je eerst flink wat stukjes gear moet verzamelen om goed mee te kunnen in de volgende stap of tier.

De een zal dit sneller doen dan de ander. Ook het 10 man vs 25 man verhaal qua aantal drops on een raid zal dit versnellen voor de serieuze hardcore guilds.

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Schandalig gewoon -.-
Ja joh, geef iedereen gelijk een ZG tijger/raptor !
En nu we toch bezig zijn, doe dan ook Ashes of alar er ook maar bij.

Het systeem dat blizzard hanteert werkt goed. een x aantal % kans dat hij dropt.

• Hiroj
Mektheb schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:26:
RNG = RNG

heb op 2 chars al de ram, sinds het 1e jaar en de kodo nooit gezien en dit jaar al 3x de ram gehad :) leuk he ?
Het slaat toch op dikke kanarie schijt..

Het enige wat ik uit dat stomme tasje heb gehaald zijn emblems, een stomme epic mace waar ik niks aan heb en een remote waar ik ook al niks aan heb..
Ik zie in mijn guild iedere dag wel minimaal één persoon die de kodo en de ram te gelijk krijgt. En zo zijn er vele die elke dag de ram krijgen.

• Mektheb
Hiroj schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:39:
[...]

Het slaat toch op dikke kanarie schijt..

Het enige wat ik uit dat stomme tasje heb gehaald zijn emblems, een stomme epic mace waar ik niks aan heb en een remote waar ik ook al niks aan heb..
Ik zie in mijn guild iedere dag wel minimaal één persoon die de kodo en de ram te gelijk krijgt. En zo zijn er vele die elke dag de ram krijgen.
Mja ik kan ook wel huilen na 100+ x de swift zullian tiger niet gedropt nog is en dat anzu zichzelf ook nog niet liet zien na 100+ kills.

RNG is RNG volgend jaar beter :)

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 19:27
Mektheb schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:40:
[...]

Mja ik kan ook wel huilen na 100+ x de swift zullian tiger niet gedropt nog is en dat anzu zichzelf ook nog niet liet zien na 100+ kills.

RNG is RNG volgend jaar beter :)
Voor het brewfest wel, maar ZG niet :'(

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023

Schandalig gewoon -.-
Ik heb hem al op 2 chars.. begint een beetje bored te worden :9

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

• defiler1974
begin nu ook het nut wel van dat reforging te zien. In wotlk had je op een gegeven moment een set (emblem) trinkets met +hit die wel goed waren, mits je niet over de hit-cap zat. (wat iedereen met T9 gear wel zit).

Nu kan je gewoon hit stats op je gear veranderen om onder de hit cap te komen en toch zo'n trinket te nemen.

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Over mounts en drop rates gesproken.....ik hoop echt dat ik over een paar weken de headless horseman mount kan krijgen; het zal wel weer moeilijk worden met die lage drop rates. Ik geef niet veel om mounts, maar deze vind ik toch wel erg mooi. Hij ziet er tof uit en je kan er ook mee vliegen. Zit er al een paar jaar achteraan :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mektheb schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:26:
RNG = RNG

Ik doe dagelijks de Brewfest met 5 characters (warrior, druid, paladin, deathknight, shaman) en nog steeds niets gedropt. Doe ik afgelopen maandag hem 1x met mijn hunter, meteen de kodo en 1h mace :P
temp00 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:56:
Over mounts en drop rates gesproken.....ik hoop echt dat ik over een paar weken de headless horseman mount kan krijgen; het zal wel weer moeilijk worden met die lage drop rates. Ik geef niet veel om mounts, maar deze vind ik toch wel erg mooi. Hij ziet er tof uit en je kan er ook mee vliegen. Zit er al een paar jaar achteraan :)
En is afaik de enige non-paladin mount die hetzelfde 'grote' paard model heeft, buiten dan die tournement versie (die je pas kan halen bij alles exacted champion te zijn?).

Jammer dat die RAF rocket echt flut is, enige wat grappig is dat je de 2de persoon uit je racket kan schieten :D

[ Voor 45% gewijzigd door SinergyX op 29-09-2010 16:02 ]

• Mektheb
Elke mount of die nou lelijk is of niet wil ik wel :), moeten straks weer een nieuwe achievment halen 125 of 140 ?.

zit nu op 107 geloof ik dus kunnen er nog wat bij !

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:49
Mektheb schreef op woensdag 29 september 2010 @ 16:03:
Elke mount of die nou lelijk is of niet wil ik wel :), moeten straks weer een nieuwe achievment halen 125 of 140 ?.

107... :o Noem eens je zeldaamste :)

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Mektheb
uhm..timelost proto drake denk ik ( die ik nooit echt gebruik rusted <3 )
moet nog die van ulduar 25 en icc 10/25 en die vindt ik mooier dan alles ingame

<3 frostwwyrms

[ Voor 25% gewijzigd door Mektheb op 29-09-2010 16:08 ]

• StevenSeegal
Capa schreef op woensdag 29 september 2010 @ 14:56:
[...]

Goeie _/-\o_
Mijn auth zit ook op me telefoon (Galaxy S), dus als ik straks Andriod 2.2 erop gooi ook maar even eerst die auth verwijderen.
Echt een goed idee om hem te verwijderen, ik ben 16 uur bezig geweest om de authenticator van mijn account af te krijgen. gisteren avond kreeg ik de niet meer aan de lijn, wel het web formulier ingevuld.
Rond 12 uur nog geen reactie en dacht laat ik maar even bellen. duurde ook een hele tijd voor ik ze te pakken had. kreeg eers de melding dat alle lijnen bezet zijn en ik het op een later tijdstip nog een moest proberen. later wel succes om er door heen te komen, kreeg te horen dat de wachttijd 7 minuten waren, maar het waren er 45. gelukkig is het een gratis nummer.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:57
Mektheb schreef op woensdag 29 september 2010 @ 16:03:

150 geloof ik zelfs. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mektheb schreef op woensdag 29 september 2010 @ 16:07:
uhm..timelost proto drake denk ik ( die ik nooit echt gebruik rusted <3 )
moet nog die van ulduar 25 en icc 10/25 en die vindt ik mooier dan alles ingame

<3 frostwwyrms
Als je er 1 zou mogen uitkiezen, die je nog niet hebt.. welke zou het worden? :P

Ik ga voor Al'ar, zonder twijfel :P (iemand van Paragon heeft hem, mag heb zo'n beetje elke dag aanschouwen).

Al lijkt me Mimiron's Head ook erg grappig.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 29-09-2010 16:13 ]

• Mektheb
SinergyX schreef op woensdag 29 september 2010 @ 16:13:
[...]

Als je er 1 zou mogen uitkiezen, die je nog niet hebt.. welke zou het worden? :P

Ik ga voor Al'ar, zonder twijfel :P (iemand van Paragon heeft hem, mag heb zo'n beetje elke dag aanschouwen).
Als ik er 1 mag kiezen ? van alles ingame ?.
Head of mimron of Vengfull Netherdrake en dan pas Frosywyrm.

@ rakker 150 xD nice das goed te doen zijn er nog een zooi die ik moet.

Frostwyrm's icc 10 / 25 ( 2 )
Ulduar 25 ( 1 )
Green proto ( 1 )
Blue proto ( 1 )
Twilight Drake os3d 25 ( 1 )
Yog + 0 mimi head ( 1 )
Die 100 seals mounts van tournament ( 5 ? incl gryphon ? )
Ashes of alar ( 1 )
Anzu ( 1 )
Tiger ZG ( 1 )
Blue Drake ocolus ( 1 )

Miss ik er nou een paar naja ik kan er nog zat krijgen :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zal wat zijn als ze de faction-limitatie eruit halen, dan stelt 150 mounts relatief weinig meer voor. (afaik heeft elke faction al 10 mounts, undead met 10), als elke faction er al 10 heeft, zit je al op de 100.

Maar ik wil ook een swift gryphon :(

• Mektheb
SinergyX schreef op woensdag 29 september 2010 @ 16:25:
Zal wat zijn als ze de faction-limitatie eruit halen, dan stelt 150 mounts relatief weinig meer voor. (afaik heeft elke faction al 10 mounts, undead met 10), als elke faction er al 10 heeft, zit je al op de 100.

Maar ik wil ook een swift gryphon :(
Nee doe maar niet hou me baron en raptor en witte kip nog liever een beetje "speciul :P "

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Las eerder ergens op MMO forums dat Archelogy ook mounts zou krijgen, waaronder zo'n sillith mount.

(dat ding dropte volgens mij heeel vroeger bij opening van AQ?)

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-05 23:47

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Schandalig gewoon -.-
Ik heb op 3 chars de kodo, en 2 daarvan ook de ram, bij beide chars die al de kodo en ram hebben al 2 keer een ram weg kunnen gooien. Dat terwijl ik elke dag op 10 chars coren direbrew afmaak. Een vriend van mij die juist op die mounts loopt te geilen heeft er nog geen 1. Maarja tis precies hetzelfde op mijn lock/hunter, beide geen epic flying eerste keer occulus op beide de blue drake. Op mijn druid had ik ook geen epic flying en ja hoor blue drake. Op alle toons die wel epic flying hebben die drake nooit zien droppen ;)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Mektheb
SinergyX schreef op woensdag 29 september 2010 @ 16:33:
Las eerder ergens op MMO forums dat Archelogy ook mounts zou krijgen, waaronder zo'n sillith mount.

(dat ding dropte volgens mij heeel vroeger bij opening van AQ?)
ja klopt heb je kans van je dat kan krijgen, maar van vroeger was BLACK en met de title scarab lord deze is saai blauw

Anoniem: 63072

Mektheb schreef op woensdag 29 september 2010 @ 16:34:
[...]

ja klopt heb je kans van je dat kan krijgen, maar van vroeger was BLACK en met de title scarab lord deze is saai blauw
Yep, wij hebben een scarab lord in de guild, wel grappig is nu zijn slechts gegearde alt :P Wel leuke mount op je alt, jammer als je hem hebt dat je die niet met zo'n BoA dingetje naar je main kan doen ;)

• Mektheb
Anoniem: 63072 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 16:39:
[...]

Yep, wij hebben een scarab lord in de guild, wel grappig is nu zijn slechts gegearde alt :P Wel leuke mount op je alt, jammer als je hem hebt dat je die niet met zo'n BoA dingetje naar je main kan doen ;)
Haha ja hoe lame is dat, maak het gewoon ff BoA vindt ik trouwens van allemounts die er "waren" en nu verwijdert zijn.
Maak ze BoA dan kan iemand die het TOEN gehaald heeft ook nog op ze nieuwe main gebruiken.

Anoniem: 15813

Mektheb schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:40:
[...]

WTF , anzu na 100+ kills nog niet ? Damn jij hebt pech met rng.

Op me us druid 80 Kills , 5xanzu
Op me eu druid had ik em in 15 kills
Zit nu op 25 of zo voor een anzu voor een Alt. Ga er eigenlijk van uit dat ik hem binnen 40 kills totaal we heb :D

Kan zo ff niet op armory maar heb op me druid zowel de tiger mount & de raptor mount uit zg. Geen idee hoe vaak ik daar overgedaan heb , zo op gevoel een keer of 30-40.

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:49
Anoniem: 15813 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 17:06:
[...]

Zit nu op 25 of zo voor een anzu voor een Alt. Ga er eigenlijk van uit dat ik hem binnen 40 kills totaal we heb :D

Kan zo ff niet op armory maar heb op me druid zowel de tiger mount & de raptor mount uit zg. Geen idee hoe vaak ik daar overgedaan heb , zo op gevoel een keer of 30-40.
Ik heb gister een guildie (druid) geholpen om honored te worden met Lower City (lol) en hij heeft meteen die Anzu questline gedaan, we gaan vanaf morgen elke dag een Anzu run doen, aangezien we allebei de mount willen ;)

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Mektheb
Anoniem: 15813 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 17:06:
[...]

Sja, Swift razzashi raptor = 1 run
Baron rivendare = 22 runs
MGT = 102 runs
Shettek = xxxx ?
Tiger = xxxxxx ?

Ken iemand die is al op ze 175+ run voor baron en die heeft hem nog niet

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 15:13
Jullie maken me allemaal aan het huilen... geen Anzu, Baron, Attu of Tiger, wel de Raptor na 250+ tries eindelijk :P

[ Voor 3% gewijzigd door porn* op 29-09-2010 18:21 ]

Bnet pindle#2913

• hawker
eergister Blue protodrake zien droppen, verloor helaas de roll :(

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Vraagje; ik wil een char transferen naar een andere server. De huidige naam is bezet dus ik moet een andere naam maken. Nu heb ik op de nieuwe server al een low lvl char staan met de gewenste naam.
Blizzard geeft aan dat je gevraagd wordt om de naam te wijzigen indien die op de nieuwe server al bestaat.
Kan ik de low lvl laten staan tot de transfer rond is, die vervolgens verwijderen en vervolgens mijn getransferde char die naam geven of krijg ik daar de kans niet meer voor?
Ik wil de low lvl niet verwijderen in afwachting van de transfer namelijk omdat ik dan het risico loop dat de naam weg is.

En hier zijn vast al mensen die een transfer hebben gedaan naar een server waar ze al een naam hadden gereserveerd ;). Dus ik ben benieuwd hoe dat loopt.

• porn*
Trin1ty schreef op woensdag 29 september 2010 @ 20:02:
Vraagje; ik wil een char transferen naar een andere server. De huidige naam is bezet dus ik moet een andere naam maken. Nu heb ik op de nieuwe server al een low lvl char staan met de gewenste naam.
Blizzard geeft aan dat je gevraagd wordt om de naam te wijzigen indien die op de nieuwe server al bestaat.
Kan ik de low lvl laten staan tot de transfer rond is, die vervolgens verwijderen en vervolgens mijn getransferde char die naam geven of krijg ik daar de kans niet meer voor?
Ik wil de low lvl niet verwijderen in afwachting van de transfer namelijk omdat ik dan het risico loop dat de naam weg is.

En hier zijn vast al mensen die een transfer hebben gedaan naar een server waar ze al een naam hadden gereserveerd ;). Dus ik ben benieuwd hoe dat loopt.
Ik moest toen inloggen en kon in WoW zelf mijn naam kiezen, als je dan eerst inlogt en je oude char verwijdert en dan pas je transferred toon selecteert (staat iets van [RENAME] ofzo ipv je naam dan) zou 't wel goed moeten gaan denk ik. Maar v.d. andere kant, transfer is een paar uur ofzo? Je kunt hem uit voorzorg vast weghalen hoe groot is de kans... :)

Bnet pindle#2913

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

porn* schreef op woensdag 29 september 2010 @ 21:11:
[...]

Ik moest toen inloggen en kon in WoW zelf mijn naam kiezen, als je dan eerst inlogt en je oude char verwijdert en dan pas je transferred toon selecteert (staat iets van [RENAME] ofzo ipv je naam dan) zou 't wel goed moeten gaan denk ik. Maar v.d. andere kant, transfer is een paar uur ofzo? Je kunt hem uit voorzorg vast weghalen hoe groot is de kans... :)
Ik d8 dat het heel onduidelijk is hoe lang het duurt vanaf het moment dat je het aanvraagt. Is dat zo kort?

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Mektheb schreef op woensdag 29 september 2010 @ 17:30:
[...]

Sja, Swift razzashi raptor = 1 run
Baron rivendare = 22 runs
MGT = 102 runs
Shettek = xxxx ?
Tiger = xxxxxx ?

Ken iemand die is al op ze 175+ run voor baron en die heeft hem nog niet
Ik ben inmiddels Exalted met de Zandalar tribe, heb nog geen tijgertje.

FML

Freelance Unity3D developer

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:24
Trin1ty schreef op woensdag 29 september 2010 @ 21:44:
[...]

Ik d8 dat het heel onduidelijk is hoe lang het duurt vanaf het moment dat je het aanvraagt. Is dat zo kort?
Bij mij ging het vaak zo goed als instant (ligt ook beetje aan wanneer je transfert misschien). De kans dat iemand diezelfde naam gaat gebruiken in die korte tijd is zo klein, dat ik gewoon je low lvl char zou verwijderen en dan zou transferen. Zo heb ik het ook gedaan destijds.

• Bokkie
  • Niet online
hmmz 4 maanden geleden gestopt, met Cata op komst kriebelt het wel weer om te beginnen, dus ook maar even het topic doorspitsen, grappig om te zien dat er niets veranderd is :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• anda
  • Laatst online: 27-05 19:53
Gisteren iets fraais meegemaakt. OS was de weekly. Aangezien ik met een alt ging maar een OS10 "normal" pug gekozen.

Net voor de eerste pull vroeg de raidleader of we normal of 3d gingen doen. Aangezien bijna de helft dood was na de eerste trashpull (1 healer was niet ready van de 2) toch maar besloten om normaal te doen.

Verder geen spannende zaken, totdat we bij de grote draak aankwamen. Die ging verrekte langzaam neer, maarja gebeurt wel vaker met pugs. Popt na het killen opeens de Less is More en de OS25 archievement.

Toch wel even een OOPS en LOL momentje _/-\o_ :+

Gisteren de ICC10 Frostwyrm gehaald :D

Feed van m'n Mage.

We moesten nog Putri. Die ging op de 1e try neer gisteren. Dreamwalker ook in 1 try, wel messy. Sindra kostte de meeste moeite, maar 20min voor het einde van de raid viel toch alles op z'n plaats. Dat na wipes op 4%, 6% etc.
Toen mistten we nog de achievement voor Lich King. Nadat een add 30 stacks van de plague had, hebben de LK zelf gekilled en was het achievement-spam in de guildchat! Ik had zelf nog nooit de LK neergelegd, dus dat was een extra ervaring voor mij :)
Prachtige mount! En als extraatje een mooie Heroic staff erbij, waar ik nu zonder hitfood hitcapped ben voor Fire (17% dus)

1e Raid voor deze run was 15 sept. Heeft ons dus 2 weken gekost :)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 30-09-2010 09:13 ]

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-03 15:07
Trin1ty schreef op woensdag 29 september 2010 @ 20:02:

Je kan de lowlevel alt gewoon laten staan. Je transferchar gaat dan PietA3843Q89232AB heten of zo, in ieder geval een naam die niet kan. Als je wil inloggen krijg je een "you have to rename PietA3843Q89232AB"schermpje waarin je de naam intypt. Ipv dan een naam in te typen, delete je je lowlevel alt Piet, en logt daarna in met PietA3843Q89232AB, en vul je in het rename scherm Piet in. Heb ik al een keer of 5 gedaan, werkt perfect.

• Mektheb
Anoniem: 236827 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 09:11:

Feed van m'n Mage.

We moesten nog Putri. Die ging op de 1e try neer gisteren. Dreamwalker ook in 1 try, wel messy. Sindra kostte de meeste moeite, maar 20min voor het einde van de raid viel toch alles op z'n plaats. Dat na wipes op 4%, 6% etc.
Toen mistten we nog de achievement voor Lich King. Nadat een add 30 stacks van de plague had, hebben de LK zelf gekilled en was het achievement-spam in de guildchat! Ik had zelf nog nooit de LK neergelegd, dus dat was een extra ervaring voor mij :)
Prachtige mount! En als extraatje een mooie Heroic staff erbij, waar ik nu zonder hitfood hitcapped ben voor Fire (17% dus)

Gief :<

zit al weken te zeiken om een run ervoor ik moet voorall de normal achievments nog.
Maar nee hoor, de 10 gene die hem al hebben gaan natuurlijk liever 10man hc doen met hun alts.

Grrrrmphhgfddddddfff :(

wij hadden de spam bij yog+0 :P was voor veel mensen ook hun eerste yog kill was ook grappig ^^

[ Voor 13% gewijzigd door Mektheb op 30-09-2010 09:57 ]

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Anoniem: 236827 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 09:11:

Feed van m'n Mage.

Je weet dat je max 13-14% nodig hebt in een raid he ? (mits je samenstelling goed is.)

• Vexx
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-02 09:35
Best grappig, ik heb gisteren op mijn priest altje op m´n ´home server´ Emerald Dream een Princess run in Maraudon gedaan. Ik was net gerespecced naar Shadow, want ik was healing een beetje zat.
Het bleek dat de dungeon tool me in een groep gooide met 2 andere shadowpriests, 1 discipline priest en een pally tank. De Vampiric Embrace healing was zo hoog dat de Disc priest uiteindelijk lekker Smite en Holy Fire stond te spammen. Alleen op de bosses was er wat healing nodig. We vlogen dus ook door die instance heen, de damage was best hoog en de pally wist goed aggro te houden.

Lethale Morphaene Súndavar

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 16:13
Wootlock schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:05:
[...]

Je weet dat je max 13-14% nodig hebt in een raid he ? (mits je samenstelling goed is.)
Ik kan me voorstellen dat je zeker in ICC10 niet altijd de perfecte samenstelling hebt, dus dan is het opzich 'leuk' als je de hitcap wel haalt zonder al die andere buffs. Daarnaast denk ik dat Salena dit ook wel weet..

Specs

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

Bonsaiboom schreef op donderdag 30 september 2010 @ 09:20:
[...]

Je kan de lowlevel alt gewoon laten staan. Je transferchar gaat dan PietA3843Q89232AB heten of zo, in ieder geval een naam die niet kan. Als je wil inloggen krijg je een "you have to rename PietA3843Q89232AB"schermpje waarin je de naam intypt. Ipv dan een naam in te typen, delete je je lowlevel alt Piet, en logt daarna in met PietA3843Q89232AB, en vul je in het rename scherm Piet in. Heb ik al een keer of 5 gedaan, werkt perfect.
Vrees dat het toch een probleempje wordt want ik hoor dat wanneer je een naam delete, deze naam gelocked is voor een bepaalde periode (80 of 90 dagen?) Dus deze methode gaat dan niet werken :S

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Trin1ty schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:36:
[...]

Vrees dat het toch een probleempje wordt want ik hoor dat wanneer je een naam delete, deze naam gelocked is voor een bepaalde periode (80 of 90 dagen?) Dus deze methode gaat dan niet werken :S
Dat is de halve waarheid: als jij een char delete wordt die naam een tijd gereserveerd voor jouw account. Je kunt 1s later zo een nieuwe char aanmaken (of bestaande hernoemen) met diezelfde naam. Een andere persoon kan dit echter niet. Jij hebt dus geen enkel probleem.

• porn*
Mektheb schreef op donderdag 30 september 2010 @ 09:49:
[...]

Gief :<

zit al weken te zeiken om een run ervoor ik moet voorall de normal achievments nog.
Maar nee hoor, de 10 gene die hem al hebben gaan natuurlijk liever 10man hc doen met hun alts.

Grrrrmphhgfddddddfff :(

wij hadden de spam bij yog+0 :P was voor veel mensen ook hun eerste yog kill was ook grappig ^^
Tis ook een pain in de aars maar als je 't ze lief vraagt en je altijd bij de groep was doen ze dat toch zeker wel? Wij hebben ook zo'n pechvogel die alleen die mist (was er die bewuste avond niet), en met 2 andere runs ging ie mee met alt zodat hij die iig met main zou halen. Natuurlijk hadden we die avonden weer 1-2 retards in de groep waardoor de achi keer op keer mislukte (toen we eenmaal bij Sindra waren). Daar heb ik dus al helemaal geen zin meer in he! Maak gewoon de groep op voorhand dan gaan ze vast wel mee, althans ik help hem graag als hij de groep regelt :)

@healing discussie; prutser heb je wel de goede spells gebruikt? Voor zover ik begrepen heb heeft elke healing class een "spammable" spell, heal voor priests, die je nagenoeg kan spammen zonder oom te gaan maar niet snel cast en niet heel erg veel healt. Het is idd de bedoeling dat je andere heals spaarzamer gebruikt worden, omdat ze mana slurpen. Magoed er moet nog e.e.a. getuned worden begreep ik.

[ Voor 16% gewijzigd door porn* op 30-09-2010 10:52 ]

Bnet pindle#2913

• Mektheb
porn* schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:39:
[...]

Tis ook een pain in de aars maar als je 't ze lief vraagt en je altijd bij de groep was doen ze dat toch zeker wel? Wij hebben ook zo'n pechvogel die alleen die mist (was er die bewuste avond niet), en met 2 andere runs ging ie mee met alt zodat hij die iig met main zou halen. Natuurlijk hadden we die avonden weer 1-2 retards in de groep waardoor de achi keer op keer mislukte (toen we eenmaal bij Sindra waren). Daar heb ik dus al helemaal geen zin meer in he! Maak gewoon de groep op voorhand dan gaan ze vast wel mee, althans ik help hem graag als hij de groep regelt :)
Nope heb het al meerdere male gevraagt op een normale manier, als we bv bezig waren in icc en we gingen naar bv Rotface ofzo toe en we hadden de setup ervoor, dan was het weer Q-Q XxX loot wil ik van heroic en dan ging het weer op heroic.

En als ik zelf een groep maak ervoor weet ik zeker ze der niet blij mee zijn >.<
Mja ik ga wel een balletje opgooien, ze hebben tenslotte wel al algalon wekelijks op het rooster staan omdat ik die nog wou en daarvoor de key gehaald had. maar dat met die frostwyrm zie ik niet gauw gebeuren nog.
Maja anders koop ik hem wel ergens ofzo weet ik het >.<

Wootlock schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:05:
[...]

Natuurlijk :P
Ben Mage classleader in m'n guild. In de ICC10 runs hadden we echter geen shadowpriest of boomkin, dus moest wel 17% hebben of m'n Arcane dualspec gebruiken.

Wij hebben ook 2 spelers van de 10 die hun mount nog niet hebben, omdat ze een raid gemist hebben. Die gaan we allemaal natuurlijk helpen om de mount alsnog te halen. Daarnaast willen we ook de spelers, die ons geholpen hebben in die raids dat we iemand mistten, de mount laten halen.
Het gros van de achievements is toch een walk-over en de Sindra achievement en heroic mode hebben we nu ook wel onder de knie.

We zijn trouwens de 1e in m'n guild die het gehaald hebben. Een andere ICC10 groep is al maanden bezig met progressen op LK en daarna heroic modes. Die moeten alleen nog de Sindra achievement. Wij hebben het allemaal in 2 weken gedaan :P Natuurlijk duim omhoog voor hen, omdat ze erg dedicated zitten te raiden en progressen, maar het verslaan van ze was stiekem toch ook wel leuk. >:)

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 30-09-2010 10:52 ]

• porn*
Mektheb schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:41:
[...]

Nope heb het al meerdere male gevraagt op een normale manier, als we bv bezig waren in icc en we gingen naar bv Rotface ofzo toe en we hadden de setup ervoor, dan was het weer Q-Q XxX loot wil ik van heroic en dan ging het weer op heroic.

En als ik zelf een groep maak ervoor weet ik zeker ze der niet blij mee zijn >.<
Mja ik ga wel een balletje opgooien, ze hebben tenslotte wel al algalon wekelijks op het rooster staan omdat ik die nog wou en daarvoor de key gehaald had. maar dat met die frostwyrm zie ik niet gauw gebeuren nog.
Tbh geef ik liever 10k uit (mwah 5k dan hoef alleen die achi nog) aan een groep die me draagt terwijl ik lekker kan slacken dan dat ik het zelf zou gaan regelen ja :P
Wel beetje aso dat ze dat niet ff doen heroic loot wat boeit dat nu nog....

Bnet pindle#2913

• Mektheb
porn* schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:06:
[...]

Tbh geef ik liever 10k uit (mwah 5k dan hoef alleen die achi nog) aan een groep die me draagt terwijl ik lekker kan slacken dan dat ik het zelf zou gaan regelen ja :P
Wel beetje aso dat ze dat niet ff doen heroic loot wat boeit dat nu nog....
Mja dat zeg ik dus ook al.
Maar goed weet niet of de 3 guilds die op mijn server in staat zijn het te verkopen het verkopen

geen alliance guild die hem verkoopt hier ? :P dan transfer ik er wel ff heen en weer voor haha

[ Voor 9% gewijzigd door Mektheb op 30-09-2010 11:16 ]

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Heeft iemand nog een leuke spec om te levelen als mage (lvl64)? Heb ze nu allemaal een beetje geprobeerd.

- Fire: Erg leuk in instances maar met questen heb ik het idee dat het niet optimaal gaat.
- Frost: FB spam of zie ik iets over het hoofd
- Arcane: Geen idee wat een goede rotatie is.

http://armory.wow-europe....et.xml?r=Outland&cn=Chown

• Bokkie
  • Niet online
Mektheb schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:41:
[...]

Lekkere guild :X
Ik heb toendertijd voor de ulduar 10 drake en sarth+3 drake runs geregeld binnen de guild, met als regel dat een ieder die komt verplicht is om mee te komen op latere runs indien ze nodig waren. Op die manier heel wat mensen aan hun drakes geholpen zeg maar. Gelukkig hield iedereen zich ook aan die regel.

Enige wat ik jammer vind dat ik inderdaad die froswyrm niet heb omdat ik gestopt ben voordat we goed en wel de icc hc10 konden farmen.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 13:19
bechown schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:20:
Heeft iemand nog een leuke spec om te levelen als mage (lvl64)? Heb ze nu allemaal een beetje geprobeerd.

- Fire: Erg leuk in instances maar met questen heb ik het idee dat het niet optimaal gaat.
- Frost: FB spam of zie ik iets over het hoofd
- Arcane: Geen idee wat een goede rotatie is.

http://armory.wow-europe....et.xml?r=Outland&cn=Chown
't Kan allemaal wel eigenlijk. Zorg ervoor dat je met fire dragon's breath hebt, en liefst ook die pushback-aoe (naam kwijt) en je kunt 1 tot 3 mobs wel aan (pull met pyro, fireb/ffb, en als ze te dicht bij komen dragons breath, wellicht zelfs LB gebruiken bij meerdere mobs). Arcane: pull met AB (arcane blast), slow, AB/proc: MB. Als 't nodig is, afmaken met Arcane Barrage. Een eventuele tweede mob kun je wel sheepen, want echt heel erg lekker gaat multitarget solo niet met arcane.

Frost is natuurlijk dé AOE level spec, pop je shields/armor, veel mobs pakken, zet ze vast op 1 plek en blizzard. 1 op 1 is 't inderdaad vooral FB spam..

Maar goed, dat zijn alleen mijn ervaringen, echte 'beste' spec zou ik je zo niet kunnen vertellen (alhoewel de meesten frost levellen). Ik level zelf nu weer in Fire, dat vind ik de meeste fun. Heb de eerste 60 or so levels in frost gedaan, van 60 tot 73 arcane en nu dus fire ^^.

• Mektheb
Bokkie schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:33:
[...]

Lekkere guild :X
Ik heb toendertijd voor de ulduar 10 drake en sarth+3 drake runs geregeld binnen de guild, met als regel dat een ieder die komt verplicht is om mee te komen op latere runs indien ze nodig waren. Op die manier heel wat mensen aan hun drakes geholpen zeg maar. Gelukkig hield iedereen zich ook aan die regel.

Enige wat ik jammer vind dat ik inderdaad die froswyrm niet heb omdat ik gestopt ben voordat we goed en wel de icc hc10 konden farmen.
Ja inderdaad maar goed zo zijn de meeste.
Die spelen liever op alts dan dat ze je helpen en ik moet ook zeggen het is zijn allemaal guilds die uit xXx random mensen bestaat.
En niet al 3 jaar bij elkaar is bijvoorbeeld
Ik heb alles op heroic gedaan behalve LK 10/25 en moet dus voor zowel 25 / 10 de normal achievments nog.
Maar goed weinig kans op mijn server met de niet top guilds.
Moet eigenlijk gewoon van die server weg :), maja de vraag is dan waar en waarom en hoe maar goed ik zeg dit al maanden en elke x weer en toch zit ik er nog >.<
Waarschijnlijk omdat ik het lastig vindt een guild te vinden en de moet heb een fixe apply te maken en dan erheen gaan en er achter komen die guild het niet voor me is.
Moeilijke keuzes :P

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

anda schreef op donderdag 30 september 2010 @ 09:03:
Gisteren iets fraais meegemaakt. OS was de weekly. Aangezien ik met een alt ging maar een OS10 "normal" pug gekozen.

Net voor de eerste pull vroeg de raidleader of we normal of 3d gingen doen. Aangezien bijna de helft dood was na de eerste trashpull (1 healer was niet ready van de 2) toch maar besloten om normaal te doen.

Verder geen spannende zaken, totdat we bij de grote draak aankwamen. Die ging verrekte langzaam neer, maarja gebeurt wel vaker met pugs. Popt na het killen opeens de Less is More en de OS25 archievement.

Toch wel even een OOPS en LOL momentje _/-\o_ :+
Aangezien het dezelfde server gingen bij ons 5 guildies de less is more doen voor 10m. Je kunt het nu zien als een wat pittige heroic blijkbaar. :P

Maar met 10 man een 25m doen zegt al genoeg lijkt me..

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-03 15:07
Ik weet dat er op Agamaggan het PuG project is, dat wel een guild is maar zonder de guild verplichtingen. Gebruiken regels om de echt debiele mensen eruit te houden, en tegelijk wel raiden. Geloof dat ze nu 10/12 HM ICC10 zijn of zo.

Kan een idee zijn (hebt ook geen application nodig).

In mijn oude guild had ik hetzelfde probleem. Had uitgezeten op de 25 man achiev run, en ik was niet in de in-crowd voor de 10 man runs. Uiteindelijke hadden25 man de 25 man drake, en 24 man of zo de 10 man drake. Zat ik daar met nog 5 andere die het niet hadden, maar elke keer werd icc10 HC gedaan vanwege de alts. Uiteindelijk even geraged op het forum en tegen wat officers en toen kwam er ineens wel een run, maar het is toch vervelend als je daarvoor weer een emotioneel bericht de wereld in stuurt (terwijl ik het gewoon vervelend vond, maar boos worden was de enige manier om ze in beweging te krijgen)

* Bonsaiboom speelt boos grrr

• Mektheb
Bonsaiboom schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:42:
Ik weet dat er op Agamaggan het PuG project is, dat wel een guild is maar zonder de guild verplichtingen. Gebruiken regels om de echt debiele mensen eruit te houden, en tegelijk wel raiden. Geloof dat ze nu 10/12 HM ICC10 zijn of zo.

Kan een idee zijn (hebt ook geen application nodig).

In mijn oude guild had ik hetzelfde probleem. Had uitgezeten op de 25 man achiev run, en ik was niet in de in-crowd voor de 10 man runs. Uiteindelijke hadden25 man de 25 man drake, en 24 man of zo de 10 man drake. Zat ik daar met nog 5 andere die het niet hadden, maar elke keer werd icc10 HC gedaan vanwege de alts. Uiteindelijk even geraged op het forum en tegen wat officers en toen kwam er ineens wel een run, maar het is toch vervelend als je daarvoor weer een emotioneel bericht de wereld in stuurt (terwijl ik het gewoon vervelend vond, maar boos worden was de enige manier om ze in beweging te krijgen)

* Bonsaiboom speelt boos grrr
Naja ik ben niet tegen applications schrijven, trust me ik kan echt wel in een goeie guild komen met me history en opmaak etc.
Maar het is meer van waar moet ik heen welke server en welke guild, en kom ik niet tussen die omg 13337 elitist mofo's en wij zijn pro en anderen niet etc.
Maar goed ik denk dat een push geven niet eens nut heeft voor een icc10 normal achievment run want dan komen ze aan met tijden om 00:30 ( waar ook vaak die 10hm's gedaan worden ) en dat is mij echt te laat niet iedereen is een rus zonder werk ( no offence voor russen )

17:30 doen ze icc10 hm / normal met alts
20:00 main raiden
00:30 met mains heroic mode's doen.

Maar de 1e en 3e raid mixen ze nogal vaak.

[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 30-09-2010 12:49 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.