Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
4e healer... dan ga je toch echt richting enrage timer op 10 man lijkt me.Cleetje schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:26:
[...]
Ik ben bang dat van nietAlles tips over sindy10 HC bevestigen precies wat ik al had geconcludeerd en gelezen (dank btw) en dat had ik ook al gepost op onze guildforum. Daarbij had ik nog even een extra advies gegeven om de raid toch voor 219 resist te laten gaan (+89 bovenop de aura) zodat je gemiddeld al 30% minder dmg hoeft te healen. Onze healers hebben nu eenmaal heel duidelijk aangegeven dat het onmogelijk was voor ze om alle dmg na de BC te healen. Het zou niet echt nodig moeten zijn, maar als healers het zo zwaar hebben lijkt me t beter om iets meer resist mee te brengen dan om een 4e healer te gebruiken (dat is nl waar de RL over zit te denken).
Inmiddels heeft onze RL ook een reactie geplaatst op het forum. Komt er op neer dat ik te veel dmg pak (wtf? Ik pak nagenoeg dezelfde dmg op mêlee hits en breaths zijn voor iedereen gelijk) en te snel switch. De schuld ligt dus niet bij hem, maar bij mij. En over mijn opmerking dat ik continue in mn eentje 2 breaths+BC pak voordat er ooit maar getaunt wordt kan hij alleen maar zeggen dat hij dood ging aan unchained magic en frost aura terwijl hij naar mij toe rende. Dat is niet alleen best knap voor een tank met 70K hp (terwijl de rest vd raid t overleeft), maar het verklaart ook maar 1-2 tries van de 15+.
Wat mij een beetje over de zeik helpt is dat hij de schuld afschuift op alle anderen en verder gewoon niet inhoudelijk in gaat op vragen die gesteld worden. Als ik aangeef dat ik minimaal 7 stacks heb en een 2e breath constant moet slikken (zonder uitzondering) dan is dat mijn schuld, maar tegelijkertijd mag het nooit voorkomen dat tanks 6 stacks krijgen. Ben ik toch heel benieuwd hoe ik mijn stacks moet gaan clearen zonder taunt switch (/sacrifice Gnome?).. Om maar te zwijgen over het te snel clearen van stacks & taunt switchen, want meneer’s shieldwall was net gebruikt (waarom een shieldwall voordat de 1e breath komt?). Overigens heeft hij ook aangegeven dat het geen zin heeft om frost resist te dragen als tank, want tank deaths komen door de healers. In welke wereld maakt 45% minder magical dmg (417+ resist) op tanks niet uit voor de healers? o.O
Ik heb dan ook wel door dat het geen zin heeft om ideeën aan te dragen. Tijdens de wipe avond heb ik dat gedaan en de enige reactie was dat niemand met ideeën kwam. Posten op het forum vinden ze ook niet leuk blijkbaar. Dan maar lekker mijn eigen ding doen en gewoon met frost resist opdagen. Zullen we eens zien wie hier nu de meeste damage pakt
Frost resist als tank zijnde moet je ook mee oppassen imo, in ieder geval in 25man neem je meer damage van de melee hits dan de breaths als je op tijd taunt. Daarbij heb je bij uitzonderingen altijd nog wel een CDtje voor de 2e breath met 6-7 stacks om het te overleven.
Sweet !Rakkerzero schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:56:
De Horde guild mount:
[afbeelding]
Hij is echt vet!!!
Wat zijn de req's voor een guildie om zo'n mount te krijgen ?
Nvm wat rakker zegtSupershiva schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:07:
[...]
Sweet !
[ Voor 23% gewijzigd door Mektheb op 28-09-2010 10:23 ]
Je guild moet Guild Level 25 halen en dan kan je hem als Guildie kopen bij de Guild VendorSupershiva schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:07:
[...]
Sweet !
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik had al gelezen dat 25man HC erg zwaar is met mêlee dmg. Mag voorlopig de pret niet drukken: we hebben begin deze week LK25 normal kunnen killen en kunnen dus pas vanaf woensdag 25m HC gaan beginnen. Daarnaast hoef ik weinig concessies te doen om de 417 resist te halen. Kort gezegd moet ik mijn 2 ringen omwisselen, waarbij de Ony ring mij zelfs meer armor zal geven, en mijn belt en boots. Met name die laatste 2 items zullen even pijn doen (belt heeft extra armor), maar gevoelsmatig zal ik er qua HP en armor erg weinig van moeten merken. Het grootste verschil zal hem in de avoidance liggen. Als het zover is kan ik altijd gear switchen afhankelijk v/d situatieInferno schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:05:
[...]
4e healer... dan ga je toch echt richting enrage timer op 10 man lijkt me.
Frost resist als tank zijnde moet je ook mee oppassen imo, in ieder geval in 25man neem je meer damage van de melee hits dan de breaths als je op tijd taunt. Daarbij heb je bij uitzonderingen altijd nog wel een CDtje voor de 2e breath met 6-7 stacks om het te overleven.
Oh, wat ik me trouwens nog afvroeg over de aangepaste tankposities (1 voor, 1 achter): loop je geen risico dat Sindy de cleave op de raid gooit? Breaths voorkomen kun je nog timen, maar de
cleave niet. En er zit toch best een gevaar in om de boss plots 180 graden te dragen, of zie ik dat verkeerd? Heb het nog nooit op deze wijze geprobeerd dus ik ben even benieuwd naar de ervaringen met deze tactiek op gebied van cleaves etc.
Mijn dagboek voor dit weekend was 1 en al verjaardagen !
Heb maandag alleen een beetje wat gedaan op me main, samen met een maatje karazan tot aran gecleared voor de fun en voor gold
Verder gistere algalon gedaan en niet gelukt, het concept van black whole's is moeilijk voor sommige mensen >.<
Ik was de star shooter en was elke x als enige overlevendelol.
Beste try was geloof ik 35% ofz.
Verder heb ik nog wat op me Heirloom rogue gespeeld die naar level 26 gehaald
Vanavond maar weer is op me warlock in outland, alleen ik heb geen zin in bg's zonder heirlooms dat is echt huilen
edit : misschien haal ik : http://eu.wowarmory.com/s...kth%C3%A9b&searchType=all wel die kant op
[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 28-09-2010 10:28 ]
Misschien kom ik ook wel die kant op met mijn HordeMektheb schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:25:
edit : misschien haal ik : http://eu.wowarmory.com/s...kth%C3%A9b&searchType=all wel die kant op
http://eu.wowarmory.com/c...Scarshield+Legion&n=Gaija
Staat nu toch niks te doen
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Met 1 voor, 1 achter loop je geen risico zo lang de melee slim genoeg is om gewoon aan de zijkant te staan om te DPS'en (wat ze sowieso doen om tailswipe te voorkomen) en de tanks goed tegenover elkaar staan als ze taunten. Lijkt me sowieso haast niet te doen als je het niet zo aanpakt, ivm snel kunnen resetten van tankstacks + geen risico op breath op beide tanks.Cleetje schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:22:
[...]
Ik had al gelezen dat 25man HC erg zwaar is met mêlee dmg. Mag voorlopig de pret niet drukken: we hebben begin deze week LK25 normal kunnen killen en kunnen dus pas vanaf woensdag 25m HC gaan beginnen. Daarnaast hoef ik weinig concessies te doen om de 417 resist te halen. Kort gezegd moet ik mijn 2 ringen omwisselen, waarbij de Ony ring mij zelfs meer armor zal geven, en mijn belt en boots. Met name die laatste 2 items zullen even pijn doen (belt heeft extra armor), maar gevoelsmatig zal ik er qua HP en armor erg weinig van moeten merken. Het grootste verschil zal hem in de avoidance liggen. Als het zover is kan ik altijd gear switchen afhankelijk v/d situatie![]()
Oh, wat ik me trouwens nog afvroeg over de aangepaste tankposities (1 voor, 1 achter): loop je geen risico dat Sindy de cleave op de raid gooit? Breaths voorkomen kun je nog timen, maar de
cleave niet. En er zit toch best een gevaar in om de boss plots 180 graden te dragen, of zie ik dat verkeerd? Heb het nog nooit op deze wijze geprobeerd dus ik ben even benieuwd naar de ervaringen met deze tactiek op gebied van cleaves etc.
Verwijderd
Als je rekening houdt met de Breaths komt het wel goed.
Van de tries en kills die ik met deze tactic gedaan heb, heb ik het geloof ik 1 keer fout zien gaan.
Wat natuurlijk wel lache op vent is als je op eens nog 2 tanks in leven hebt en de rest is dood
Maar een 4 healer set up ga je de enrage echt niet redden op sindra.
Mijn zorg was juist dat ze zou cleaven zodra ze 180 graden draait naar de andere tank. Als ze dan richting de raid draait dan kan zo’n cleave je gehele mêlee team uitmoorden (die altijd aan de zijkant staan ofc). Als ze dat simpelweg nooit doet dan is dit zeker de betere methode om te switchen, mits de healers in range kunnen blijven (wat me heel logisch lijkt).Inferno schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:49:
[...]
Met 1 voor, 1 achter loop je geen risico zo lang de melee slim genoeg is om gewoon aan de zijkant te staan om te DPS'en (wat ze sowieso doen om tailswipe te voorkomen) en de tanks goed tegenover elkaar staan als ze taunten. Lijkt me sowieso haast niet te doen als je het niet zo aanpakt, ivm snel kunnen resetten van tankstacks + geen risico op breath op beide tanks.
Hmm.. beetje late reactie, en ik heb lang niet alle replies sinds jouw post gelezen, maar here goes. Excuses in advance als dit (drie-)dubbele informatie isThijs schreef op zondag 26 september 2010 @ 15:07:
Ik heb even lopen Googlen, maar blijkbaar is het nogal moeilijk te vinden.... wat doet Tree of Life in Cataclysm? Dat het een cooldown is en een aantal spells "enhanced" ben ik inmiddels wel achter, maar welke spells en hoe worden die nou precies anders als je in ToL-form bent? Echt tig Cataclysm-sites, maar nergens staat dit soort basic info beschreven.
Tree of Life
5 minuten cooldown, 30 seconden duration (was voorheen 45s)
Veranderde spells:
Lifebloom - 1 extra application van Lifebloom mogelijk (dus tot 4 stacks)Woeps, verkeerd geïnterpreteerd: Lifebloom can now be cast on an unlimited amount of targets while under the effect of Tree of Life, instead of just 1.
Regrowth - Instant cast (ipv 1.5s base). Let wel, dit is een DURE heal. Je kunt je met alle gemak binnen de 30 seconden die ToL duurt oom spammen met enkel Regrowth
Wild Growth - 2 extra applications (dus tot 7 (8 glyphed - als die niet verandert) vriendjes die erdoor gehealed kunnen worden)
Wrath - Gehalveerde casttijd en gehalveerde mana cost
Entangling Roots - Instant cast
Ik heb helaas nog niet echt kunnen testen hoe het healen druids vergaat, aangezien er op de beta servers zo goed als géén tanks bestaan, en ik dus zelf maar mijn tanking skills misbruik. Ik vermoed wel dat wij als enige healing class met Replenishment (ook al is deze generfd tot 1%) de minste mana issues zullen hebben in 5-mans. Lifebloom is en blijft weer één van je belangrijkste tank healing tools, die je simpelweg niet mag laten expiren. Gelukkig wordt het ons in die zin makkelijk gemaakt doordat Nourish -talented- Lifebloom ververst. En aangezien Lifebloom ook nog eens mana teruggeeft als een tick crit profiteren we dus dubbel van deze spell.
Daarnaast hebben wij volgens mij ook nog eens de leukste talented flash heal in de vorm van Regrowth: een gratis klein HoTje en als deze crit - en dat gebeurt op lvl 80 best vaak, maar dit neemt af naar gelang we richting 85 komen :< - doe je ook nog eens een PBAoE heal. Tel daar dan nog eens Innervate bij op en volgens mij heb je dan met een druid één van de betere - zo niet de beste - 5man healer...
[ Voor 3% gewijzigd door Blistimo op 28-09-2010 11:40 ]

Ben nu 2 weken lvl80 met m'n ret pala (enige char ook) en weet niet meer wat ik moet doen.
Frost emblems farmen voor m'n 2e t10 piece schiet niet echt op met 1 random hc en de brewfest dungeon per dag en kom icc10 niet in omdat gs te laag is (5k
Tips wat nu te doen?
/rant
[ Voor 3% gewijzigd door Peertje op 28-09-2010 11:20 ]
andere raids zoeken, zoals toc10, of uld10 (ULD die word alleen weinig meer gedaan).. Als je daar een beetje loot uit hebt, kun je gaan kijken naar Toc25/Uld25, of mss al wel ICC10. Ook kun je natuurlijk de VOA's doen.. WG battles meepakken.. daarnaast kun je altijd nog gaan pvp'en.. achievements halen, gold farmen, rep farmen.. Weeklies doen, lekker socializen..Peertje schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:14:
Ben nu 2 weken lvl80 met m'n ret pala (enige char ook) en weet niet meer wat ik moet doen.
Frost emblems farmen voor m'n 2e t10 piece schiet niet echt op met 1 random hc en de brewfest dungeon per dag en kom icc10 niet in omdat gs te laag is (5k) of omdat ik geen achi heb...
/rant
zat te doen in Azartoth
13:37
en de weekly raid natuurlijkNibbz schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:21:
[...]
andere raids zoeken, zoals toc10, of uld10 (die word alleen weinig meer gedaan).. Als je daar een beetje loot uit hebt, kun je gaan kijken naar Toc25/Uld25, of mss al wel ICC10. Ook kun je natuurlijk de VOA's doen.. WG battles meepakken.. daarnaast kun je altijd nog gaan pvp'en.. achievements halen, gold farmen, rep farmen.. lekker socializen..
zat te doen in Azartoth

Volgende week verwacht ik 3 keer Landro's Gift Box Card in mn brievenbus
Als ik nu die Spectral tiger nog niet heb, dan weet ik het ook niet meer
[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 28-09-2010 11:36 ]
Allemaal leuk, maar daar krijg je geen frost mee, en zeker geen achievement voor ICC. Enige gearupgrade zou ToC25 zijn (Ulduar wordt volgens mij helemaal niet meer gedaan, buiten achievement runs) en VoA's.Nibbz schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:21:
andere raids zoeken, zoals toc10, of uld10 (ULD die word alleen weinig meer gedaan).. Als je daar een beetje loot uit hebt, kun je gaan kijken naar Toc25/Uld25, of mss al wel ICC10. Ook kun je natuurlijk de VOA's doen.. WG battles meepakken.. daarnaast kun je altijd nog gaan pvp'en.. achievements halen, gold farmen, rep farmen.. Weeklies doen, lekker socializen..
zat te doen in Azartoth
Enkel de weekly kan je meepikken voor 5 extra, maar zelfs daar kom je tot belachelijke eisen (EoE met 5.5k en achievement).
Enige voordeel, als ze lootship HC doen, dat je geen achievement krijgt als je daarna Saurfang neermept. Ik link dan ook gewoon altijd mijn shaman's achievement, momenteel met een 10/12, veelal kijken ze daar niet eens na. Pik gewoon een character uit van iemand die bv gestopt is, of een bekende, en link zijn achievement onder de melding 'je main character'. Zo heb ik mijn hunter op 2x 4/12 gekregen, ben je eenmaal bij Saurfang en ze willen verder, kicken ze je niet zomaar om met 4/12 nog vervanging te zoeken
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 28-09-2010 11:47 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De draai is instant, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Je moet gewoon goed staan voordat je taunt, thats it. Healers zijn natuurlijk altijd in range, anders doen zij iets verkeerd (of de blocks staan niet goed). Uiteraard ff een holy pally met beacon achter de blocks gebruiken en tis allemaal koek en ei. Laat healers trouwens afspreken hoe ze omgaan met hun debuff en wie wanneer reset. Zo lang de pally kan blijven casten is er geen probleem, maar indien die de debuff krijgt moet je waarschijnlijk ff 1 van de andere healers door laten healen zonder stack reset.Cleetje schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:01:
[...]
Mijn zorg was juist dat ze zou cleaven zodra ze 180 graden draait naar de andere tank. Als ze dan richting de raid draait dan kan zo’n cleave je gehele mêlee team uitmoorden (die altijd aan de zijkant staan ofc). Als ze dat simpelweg nooit doet dan is dit zeker de betere methode om te switchen, mits de healers in range kunnen blijven (wat me heel logisch lijkt).
Ga gewoon wat heroics grinden zodat je in ieder geval de T9 stukkies hebt, als je dan ToC5 in kan probeer je daar wat stukjes te krijgen, worden FoS/PoS/HoR normal/heroic mogelijk ga daar eens in.Peertje schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:14:
Frost emblems farmen voor m'n 2e t10 piece schiet niet echt op met 1 random hc en de brewfest dungeon per dag en kom icc10 niet in omdat gs te laag is (5k) of omdat ik geen achi heb...
Tips wat nu te doen?
/rant
Zo moet je wel aan de 5k GS kunnen komen, en probeer gewoon VoA25 in te komen. VoA10 is niet zo'n strak plan omdat shit dps daar nogal opvalt.
En er is een addon die achievements kan 'vervalsen' en als je em gewoon linked meeste kijken alleen maar of de achievement gelinked wordt, niet eens of diegene hem ook echt gehaald heeft.
En ik heb op 8 toons T10 2P (3P) of 4P gefarmed dmv random heroics en later nog cloak/trinket/sigil/libram/idol etc, tis heus wel te doen maar het duurt inderdaad wel ff. Als je ICC10/25 wil doen zou je dat het beste op dinsdag avond kunnen doen, net voor reset dag wordt er meestal niet echt gekeken naar GS/Ach.
Ik probeer elke avond tijdens brewfest iig die extra emblems mee te pakken op al mijn toons. Random heroics gaat iets teveel tijd inzitten als dps zijnde, als healer/tank is het wel redelijk.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ja maar hij is al 2 weken level 80, het is natuurlijk onacceptabel dat hij dan nog steeds geen ICC kan zonder enige ervaring hoor. Raiden is voor iedereen, het is onzin dat er zoveel tijd nodig is om de gear te krijgen voordat je de eindtier uit een expansion kan raiden.prutser001 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:54:
[...]
Ga gewoon wat heroics grinden zodat je in ieder geval de T9 stukkies hebt, als je dan ToC5 in kan probeer je daar wat stukjes te krijgen, worden FoS/PoS/HoR normal/heroic mogelijk ga daar eens in.
Zo moet je wel aan de 5k GS kunnen komen, en probeer gewoon VoA25 in te komen. VoA10 is niet zo'n strak plan omdat shit dps daar nogal opvalt.
En er is een addon die achievements kan 'vervalsen' en als je em gewoon linked meeste kijken alleen maar of de achievement gelinked wordt, niet eens of diegene hem ook echt gehaald heeft.
En ik heb op 8 toons T10 2P (3P) of 4P gefarmed dmv random heroics en later nog cloak/trinket/sigil/libram/idol etc, tis heus wel te doen maar het duurt inderdaad wel ff. Als je ICC10/25 wil doen zou je dat het beste op dinsdag avond kunnen doen, net voor reset dag wordt er meestal niet echt gekeken naar GS/Ach.
Ik probeer elke avond tijdens brewfest iig die extra emblems mee te pakken op al mijn toons. Random heroics gaat iets teveel tijd inzitten als dps zijnde, als healer/tank is het wel redelijk.
./sarcasm offInferno schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:05:
[...]
Ja maar hij is al 2 weken level 80, het is natuurlijk onacceptabel dat hij dan nog steeds geen ICC kan zonder enige ervaring hoor. Raiden is voor iedereen, het is onzin dat er zoveel tijd nodig is om de gear te krijgen voordat je de eindtier uit een expansion kan raiden.
2 weken veel tijd noemen om op te gearen voor iccInferno schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:05:
[...]
Ja maar hij is al 2 weken level 80, het is natuurlijk onacceptabel dat hij dan nog steeds geen ICC kan zonder enige ervaring hoor. Raiden is voor iedereen, het is onzin dat er zoveel tijd nodig is om de gear te krijgen voordat je de eindtier uit een expansion kan raiden.
Vanilla en TBC waren beiden erger qua gearen. Waarschijnlijk zal het bij Cataclysm moeilijker worden. Dus eerst heroics doen en je gear upgraden -> raiden. Niet verwachten dat je vanuit normal dungeons zo even raids kan doen om te gearen.
Damn, ik dacht nog wel dat de sarcasm-o-meter wel off the scale zou gaan bij iedereen (/cheer mektheb), maar kennelijk nietpatrickos85 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:10:
[...]
2 weken veel tijd noemen om op te gearen voor icc
Vanilla en TBC waren beiden erger qua gearen. Waarschijnlijk zal het bij Cataclysm moeilijker worden. Dus eerst heroics doen en je gear upgraden -> raiden. Niet verwachten dat je vanuit normal dungeons zo even raids kan doen om te gearen.
uuhmm... ik draag nu 4 t9 pieces en de t10 shoulders. Mijn probleem is juist dat er praktisch niks meer uit HC's te halen valt.prutser001 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:54:
[...]
Ga gewoon wat heroics grinden zodat je in ieder geval de T9 stukkies hebt, als je dan ToC5 in kan probeer je daar wat stukjes te krijgen, worden FoS/PoS/HoR normal/heroic mogelijk ga daar eens in.
VoA10/25, ToC10(25 gewhiped en nog geen andere kunenn joinen) en weekly uiteraard al gedaan deze week.
Ik ga nu maar "nep" achievements linken en bijvoorbeeld een trinket dragen die minder DPS oplevert dan mijn "Darkmoon Card: Greatness" maar meer gs oplevert als men dat wil

Heel leuk dat je er alleen uitpikt dat ik pas 2 weken lvl80 ben, maar dat zegt natuurlijk niks over mijn gearJa maar hij is al 2 weken level 80, het is natuurlijk onacceptabel dat hij dan nog steeds geen ICC kan zonder enige ervaring hoor. Raiden is voor iedereen, het is onzin dat er zoveel tijd nodig is om de gear te krijgen voordat je de eindtier uit een expansion kan raiden.
Maar misschien kan jij mij vertellen waar ik ervaring kan farmen zonder de instance zelf te doen? Guides heb ik al gelezen en gekeken.
[ Voor 23% gewijzigd door Peertje op 28-09-2010 12:23 ]
Nou ik moet zeggen er vast wel wat upgrades voor je droppen in FoS / HoR / etc.Peertje schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:19:
[...]
uuhmm... ik draag nu 4 t9 pieces en de t10 shoulders. Mijn probleem is juist dat er praktisch niks meer uit HC's te halen valt.
VoA10/25, ToC10(25 gewhiped en nog geen andere kunenn joinen) en weekly uiteraard al gedaan deze week.
Ik ga nu maar "nep" achievements linken en bijvoorbeeld een trinket dragen die minder DPS oplevert dan mijn "Darkmoon Card: Greatness" maar meer gs oplevert als men dat wil
allemaal 232 / 245 spull
Geduld is een schone zaak.
Gearen duurt even en geluk en geduld moet je hebben, bedoel er zijn ook zat items van 264 die je kan kopen op ah voor 3000g of 4000g
Tis maar net wat je wilt
Heb je gear gezien, bijna alleen 232 en geen meta-gem ftw.Peertje schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:19:
[...]
Heel leuk dat je er alleen uitpikt dat ik pas 2 weken lvl80 ben, maar dat zegt natuurlijk niks over mijn gear
Maar misschien kan jij mij vertellen waar ik ervaring kan farmen zonder de instance zelf te doen? Guides heb ik al gelezen en gekeken.
edit: om toch maar even constructief te zijn: probeer op dinsdagen icc10 runs te joinen, op die dag is het meestal wat losser met de requirements en zijn er veel alt-runs. Verder lijkt het me handig dat je zorgt dat je expertise capped geraakt en zo.
[ Voor 22% gewijzigd door Inferno op 28-09-2010 12:31 ]
Mwah, in het begin alleen, waarschijnlijk. Wedden dat we met tier 14 weer tier items van de vendor kunnen kopen? De insteek voor het begin van de expansion is prima, maar ik wed dat de insteek "iedereen moet alle content kunnen zien" het weer gaat winnen bij latere tiers.patrickos85 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:10:
[...]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
ja inderdaad alleen in X ander kleurtje als je heroic doetNMe schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:33:
[...]
Mwah, in het begin alleen, waarschijnlijk. Wedden dat we met tier 14 weer tier items van de vendor kunnen kopen? De insteek voor het begin van de expansion is prima, maar ik wed dat de insteek "iedereen moet alle content kunnen zien" het weer gaat winnen bij latere tiers.
Verwijderd
Ik heb die discussies al sinds de Zul'Aman patch voorbij zien komen hierover. En ik begrijp nog steeds niet wat hier mis mee is.NMe schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:33:
[...]Mwah, in het begin alleen, waarschijnlijk. Wedden dat we met tier 14 weer tier items van de vendor kunnen kopen? De insteek voor het begin van de expansion is prima, maar ik wed dat de insteek "iedereen moet alle content kunnen zien" het weer gaat winnen bij latere tiers.
Voor ons heeft het alleen maar voordelen gehad. Op The Venture Co is het aanbod aan goede spelers maar mager. Toen we in TotC zonder (skilled) actieve priests zaten heeft een Warlock priest gerolled en die hebben we met veel heroics en wat Ulduar runs snel op gelijk gear niveau gebracht. Hierdoor hadden sneller een priest als vroeger mogelijk was. Ik moet er niet aan denken hoe dat was geweest als je in classic in Naxx bezig was en je opeens zonder een class kwam te zitten. Dan was je wel even bezig om een nieuwe character te gearen. Of je kan alleen maar paratiseren op de andere top guilds, dan verschuift het probleem alleen maar.
En dat daardoor complete retards tier sets uit dungeons halen zal me een worst zijn. Die zal ik toch nooit bij me in de raids zien.
Ur late 4 Betaragged schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:52:
WhoopWhoop ihaz beta ^^
Wat is nu echt daar het probleem van? Voel je je dan niet meer e-peen genoeg om te laten zien dat jij wel iets heb, maar een ander niet? (gun het licht in andermans ogen niet). Of dat mensen meer inzet moeten tonen?NMe schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:33:
Mwah, in het begin alleen, waarschijnlijk. Wedden dat we met tier 14 weer tier items van de vendor kunnen kopen? De insteek voor het begin van de expansion is prima, maar ik wed dat de insteek "iedereen moet alle content kunnen zien" het weer gaat winnen bij latere tiers.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hiervoor heeft Blizzard juist de Free Migration voor gemaakt. Ze maken hier helaas niet veel gebruik meer van laatste tijd. Het is niet aan jullie als spelers om een balans te kweken qua spelers op een server, maar aan Blizzard zelf.Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:59:
Op The Venture Co is het aanbod aan goede spelers maar mager. Toen we in TotC zonder (skilled) actieve priests zaten heeft een Warlock priest gerolled en die hebben we met veel heroics en wat Ulduar runs snel op gelijk gear niveau gebracht.
Vroeger, met name in vanilla, kon je zien wie er skilled was of niet. Had iemand minder of geen skills dan een ander, dan werd deze persoon 9 van de 10 keer geholpen met het begrijpen van de class en spec.
Tegenwoordig bestaat dit amper en worden zelfs spelers constant getreiterd als zij niet goed genoeg zouden zijn. Gearwise gezien kan ik je wel wat gelijk geven dat het voordeliger is nu, maar ook minder.
Sinds GearScore een zeer populaire addon is geworden, is het spel daarmee ook bedorven.
Moet dat nou met dat toontje?SinergyX schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:27:
[...]
Wat is nu echt daar het probleem van? Voel je je dan niet meer e-peen genoeg om te laten zien dat jij wel iets heb, maar een ander niet? (gun het licht in andermans ogen niet). Of dat mensen meer inzet moeten tonen?
Ik vind het gewoon belachelijk dat iemand content overslaat en dat Blizzard dan het argument "iedereen moet alle content kunnen zien" gebruikt. Dat is niet waar, want er is geen hond meer die Naxx doet...
euh, ik ben vorige week nog in nax geweest hoorNMe schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:34:
[...]
Moet dat nou met dat toontje?
Ik vind het gewoon belachelijk dat iemand content overslaat en dat Blizzard dan het argument "iedereen moet alle content kunnen zien" gebruikt. Dat is niet waar, want er is geen hond meer die Naxx doet...
Er zijn altijd een paar uitzonderingen. En dan zul je zien, is er een keer een Naxx10 pug (je weet wel, die instance die je in 187 gear deed, 200 max)....eisen ze een gearscore die je in ICC al met moeite haalt.Yokidrink schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:43:
[...]
euh, ik ben vorige week nog in nax geweest hoor

Gisteren meerdere mijlpalen weten te bereiken ter meerdere eer en glorie van The Gathering.
Allereerst was daar mijn eerste guild run. Het lot bracht ons naar de Wailing Caverns; een gelukkig toeval aangezijn mijn quests (6) ook vonden dat ik daar orde op zaken zou gaan stellen.
Enigszins vertwijfeld begonnen wij aan onze queeste; of het door de bedwelmende deviate plantengroei kwam of door ons tanende geheugen is lastig te vertellen, maar wij wisten niet geheel meer de weg. Hier hadden wij echter het antwoord op dat wij als trotse Horde vaker gebruiken: "Kill them all!". Ook al zijn wij nog beginnende avonturiers in deze dimensie, onverschrokken vochten wij ons door het labyrint; na vele gevechten lieten wij 8 bazen en 2 zeldzame monsters tot stof wederkeren.
Voor mij betekende de opgedane ervaring 3 stappen voorwaarts in de ladder van het avontuur (ding 21!), waarna ik werd geëerd met een getemde Kodo. Het zal niet lang meer duren voordat ik mijn geliefde Barrens zal moeten achterlaten, en in verre landen mijn avonturen voort zal zetten.
De weg van de sjamaan is er een die ik mij nog wel eigen moet maken. Hoe vreemd dit ook klinkt, maar het voelt soms alsof ik in een vorig leven / alternatieve dimensie eigenlijk een Druid was. (of een Mage, Lock, Hunter). Misschien moet ik nog meer groeien in het pad van de elementen voordat ik mij met heel mijn hart een sjamaan durf te noemen.
Er wordt trouwens gefluisterd dat je ergens in Orgrimmar in de cleft of shadow een schimmig persoon 20 goudstukken kunt betalen, om hem een machtige avonturier op te laten roepen. Deze zou dan zij aan zij met jou staan. Mijn voorspeller vertelde me dat ik Deze avonturier naar mijn dimensie kan laten teleporteren. Maar ik heb nog mijn bedenkingen. 20 Goudstukken is een grote rijkdom, ik ben ook bang dat ik mijn ziel dan moet delen met die andere avonturier. Je weet het immers maar nooit met die warlocks.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
En waarom doet niemand meer Naxx? Juist om de gear. Blizz heeft gewoon de fuckup gemaakt door de initiële end-content en huidig end-content zo bizar ver uit elkaar neer te zetten, dat de timesink voor een 'verse 80' gewoonweg onmogelijk is geworden en gelijktijdig het initiële content enkel nog overspoelt wordt door belachelijk overgearde mensen. Dit was voor blizz de enige mogelijkheid om achterblijvertjes alsnog te laten inhalen, maar met een 'kleine' achterstand (251/277 gear) en limitatie op haalbare gear.NMe schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:34:
Content staat niet gelijk aan gear, als ze content willen verplichten maken ze gewoon een systeem als ICC dungeons (je kan de volgende pas doen als je de vorige hebt gedaan), maar dan heb je meteen ruzie met de alts en 'boosted' characters in grote guilds.
En dan gaat het enkel om de jaloezie, enkel om het feit dat jij er weken voor moet hebben werken (naxx, ulduar, toc, togc) om nu een verse 80 in amper tijd (plus 71-80 emblems) een behoorlijke outfit aan 245 en 251 gear binnen te slepen. Het heeft dan niets meer te maken met een 80 die geen naxx heeft gezien (wie heeft uberhaubt van de huidige spelers SW of AQ ooit gezien?), of nooit Ulduar heeft gedaan.
Als je uit LoS staat krijgt je beacon target anders geen heal hoor, ook pallies moeten goed gaan staanInferno schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:47:
[...]
De draai is instant, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Je moet gewoon goed staan voordat je taunt, thats it. Healers zijn natuurlijk altijd in range, anders doen zij iets verkeerd (of de blocks staan niet goed). Uiteraard ff een holy pally met beacon achter de blocks gebruiken en tis allemaal koek en ei. Laat healers trouwens afspreken hoe ze omgaan met hun debuff en wie wanneer reset. Zo lang de pally kan blijven casten is er geen probleem, maar indien die de debuff krijgt moet je waarschijnlijk ff 1 van de andere healers door laten healen zonder stack reset.
Bnet pindle#2913
Wbt icc etc, daar kan ik kort in zijn, dit kan ik op korte termijn vergeten in een pug simpel omdat ik niet de tijd heb om de req's te halen die gesteld worden. Gelukkig zit ik in een zeer relaxed kleine guild die een altrun doet op zondag en ik mocht mee ondanks dat ik nog niet eens 4k gs had. (relatief) nieuwe spelers maken geen kans momenteel tenzij ze een ton geld uitgeven aan AH 264 gear of iemand hebben waarbij ze kunnen mee leechen
Ik kijk uit naar cata waar ik tenminste weer vanaf de eerste instances mee kan doen al zal het later inderdaad wel weer ala LK worden
Ook zonder Blizzard's fuckup had je hetzelfde gehad. Toen Blizzard in TBC de attunements weghaalde sloeg iedereen ook ineens de heroics over en ging Naxx binnen, of erger nog, mensen gingen in blues BT in en farmden de eerste paar easy bosses...SinergyX schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:58:
[...]
En waarom doet niemand meer Naxx? Juist om de gear. Blizz heeft gewoon de fuckup gemaakt door de initiële end-content en huidig end-content zo bizar ver uit elkaar neer te zetten, dat de timesink voor een 'verse 80' gewoonweg onmogelijk is geworden en gelijktijdig het initiële content enkel nog overspoelt wordt door belachelijk overgearde mensen. Dit was voor blizz de enige mogelijkheid om achterblijvertjes alsnog te laten inhalen, maar met een 'kleine' achterstand (251/277 gear) en limitatie op haalbare gear.
Blizzard haalt als argument aan dat iedereen alle content moet kunnen zien. Maar dat kunnen ze dus niet omdat het systeem dat ze in het leven hebben geroepen gewoon niet voorziet in mensen die in de laatste tier nog naar Naxx of Ulduar willen. Waaorm denk je dat ze de weekly raids ingevoerd hebben. En zelfs die falen, want mensen killen gewoon die baas en rotten weer op...En dan gaat het enkel om de jaloezie, enkel om het feit dat jij er weken voor moet hebben werken (naxx, ulduar, toc, togc) om nu een verse 80 in amper tijd (plus 71-80 emblems) een behoorlijke outfit aan 245 en 251 gear binnen te slepen. Het heeft dan niets meer te maken met een 80 die geen naxx heeft gezien (wie heeft uberhaubt van de huidige spelers SW of AQ ooit gezien?), of nooit Ulduar heeft gedaan.
Je gs is prima om icc in te gaan. Wat ik zou doen? Zoek een casual raiding guild op en ga gezellig meedraaien.Peertje schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:14:
Tips wat nu te doen?
/rant
http://hawvie.deviantart.com/
Ben ik het volledig mee eens, het zou mooi zijn als naxx/eoe/sart->ulduar->toc->icc/rs de overgang daartussen als soort van attunements golden, en voor de gear die je kan kopen van emblems.NMe schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:34:
[...]
Ik bedoel afgelopen week was Patchwerk weekly, hoeveel fail groups wel niet met 1 tank gingen en daarna nerdrage in trade omdat de healers ruk waren/tank geen aggro kon houden, kortom geen idee waar ze mee bezig waren. (En ja het is mogelijk met 1 tank en alleen ranged).
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Mag ik u even danken voor het prachtige stukje tekst.Seraphin schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:48:
Shammielog, supplement;
Gisteren meerdere mijlpalen weten te bereiken ter meerdere eer en glorie van The Gathering.
Allereerst was daar mijn eerste guild run. Het lot bracht ons naar de Wailing Caverns; een gelukkig toeval aangezijn mijn quests (6) ook vonden dat ik daar orde op zaken zou gaan stellen.
................
Uw manier van schrijven is heerlijk om te lezen.
Met TBC heb ik op Magtheridon gespeeld en van alle guilds daar zat 50% in T4 content. dan was er nog een groep van 25% die met tier5 content bezig was. en de rest deed BT, MH en een heel klein groepje SWP.
Ik denk dat iedere speler wel alle content wil clearen, maar een gros van deze mensen dat niet kan, omdat hij/zij daar geen tijd voor heeft (laten we eerlijk zijn, om progress te maken met een redelijke guild, ben je 3 avonden in de week bezig) of niet goed genoeg is om tot het eind van het content te komen. In een spel als oblivion of gothic (noem maar op), zet je gewoon de difficulty wat lager en je komt er door heen. In dit geval is blizzard de gene die het makkelijker maakt om alles toegankelijk te maken.
Hoeveel mensen zouden ICC hier niet hebben gecleared zonder 30% buff? dat zal ongetwijfeld een grote groep zijn.
Zelf ben ik redelijk trots dat ik alles t/m brutallus voor de nerf neer heb mogen leggen in tbc. Omdat het toen inderdaad minder toegankelijk was voor mensen dan het andere content. Same voor Naxx, BWL en AQ40 terug in vanilla.
En geheel logisch, alles draait om gear. En in 'oude' raids is gewoon geen gear meer te vinden voor de end-content gegearde mensen. VoA is al sinds de 2de boss een perfect voorbeeld, enkel de 'hoogste' doen en iedereen rot weer op. Is er dan ooit een oude raid run (SW of soortgelijk, of zelfs naxx/ulduar), heeft onze vriend gearscore de community nog verder opgefokt door belachelijke eisen neer te leggen door de raidleader.NMe schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:06:
Blizzard haalt als argument aan dat iedereen alle content moet kunnen zien. Maar dat kunnen ze dus niet omdat het systeem dat ze in het leven hebben geroepen gewoon niet voorziet in mensen die in de laatste tier nog naar Naxx of Ulduar willen. Waaorm denk je dat ze de weekly raids ingevoerd hebben. En zelfs die falen, want mensen killen gewoon die baas en rotten weer op...
Dungeons hebben daar nu een redelijke escape in zitten, je krijgt immers je reward (frost of triumph) pas bij succesvol voltooiing van de dungeon, al dan niet met wat vervanging zal je toch de hele dungeon moeten doorlopen (uitzondering zoals UP etc).
Als gear geen issue is in oude raids, waarom hebben ze dan geen versie met persoonlijke rewards via het random LFR (cross-realm) systeem? Elke boss een emblem, mischien nog een bonus emblem ipv drops, extra bonus voor volledig clearen? De enige reden die blizz aanhaalt voor cross-realm raids was het ninja-gezeik. De key zit namelijk in het 'kunnen zien', niet het 'verplicht moeten doen omdat ik het vroeger ook heb gedaan'.
kleefei schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:25:
[...]
Mag ik u even danken voor het prachtige stukje tekst.
Uw manier van schrijven is heerlijk om te lezen.
/bow
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Zie jij het al voor je, LFRaid met 9 randoms Ulduar doen? Mensen die simpele concepten als cleaves en cone damage uit 5-man heroics al niet begrijpen... Zelfs normal mode Razorscale weekly op 10 man is al dramatisch omdat mensen de (ongelooflijk simpele) encounter niet begrijpen. Het is logisch om een bepaalde GS te eisen, omdat dat nou eenmaal vertrouwen wekt dat die persoon in ieder geval de basics van raiden begrijpt (dus draak = auw tail, auw breath, auw fire, etc begrijpt zonder uitleg). De eis moet dus wel steeds hoger worden naarmate gear simpeler te verkrijgen is, om te "garanderen" (uitzonderingen zijn er genoeg natuurlijk) dat die persoon op een beetje niveau kan raiden en dus niet je raid verziekt met shit zoals "wtf is pyrite??". Die 2 extra emblems zijn me dat soort dramatische raids niet waard (en al helemaal niet op m'n mainSinergyX schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:30:
[...]
En geheel logisch, alles draait om gear. En in 'oude' raids is gewoon geen gear meer te vinden voor de end-content gegearde mensen. VoA is al sinds de 2de boss een perfect voorbeeld, enkel de 'hoogste' doen en iedereen rot weer op. Is er dan ooit een oude raid run (SW of soortgelijk, of zelfs naxx/ulduar), heeft onze vriend gearscore de community nog verder opgefokt door belachelijke eisen neer te leggen door de raidleader.
Dungeons hebben daar nu een redelijke escape in zitten, je krijgt immers je reward (frost of triumph) pas bij succesvol voltooiing van de dungeon, al dan niet met wat vervanging zal je toch de hele dungeon moeten doorlopen (uitzondering zoals UP etc).
Als gear geen issue is in oude raids, waarom hebben ze dan geen versie met persoonlijke rewards via het random LFR (cross-realm) systeem? Elke boss een emblem, mischien nog een bonus emblem ipv drops, extra bonus voor volledig clearen? De enige reden die blizz aanhaalt voor cross-realm raids was het ninja-gezeik. De key zit namelijk in het 'kunnen zien', niet het 'verplicht moeten doen omdat ik het vroeger ook heb gedaan'.
Overigens doet die easy gear dus eigenlijk direct de deur dicht voor het "kunnen zien" omdat je er met geen mogelijkheid mensen voor gaat vinden, tenzij (daar heb je em weer) je een behoorlijke guild hebt met in raids geinteresseerde mensen zoals altijd al het geval was. Op deze manier sluit het betere gedeelte van de community zich gewoon steeds meer af, omdat ze enkel de mensen die ze kennen kunnen vertrouwen.
Van de week whipte we op Coren (LOL) en de rest wist niet hoe hij/zij terug moest lopen naar BRD. Dat was echt ff mijn WTF moment hoor.
Dat blizzard het makkelijker wil maken voor mensen snap ik, maar door de LFG tool weet de helft niet een classic dungeons te vinden....
"Maar iedereen heeft het recht om alle raids te zien van binnen" Dan moet je een goede guild joinen en zover proberen te komen. Volgens mij probeerd Blizzard daar wel een beetje naartoe te sturen met de guild achievements. Dat vind ik een goed initiatief.:)
Seraphin schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:48:
Shammielog, supplement;
.........................................
Ik vind het "recht hebben" nogal een zware term. Ik vind het wel leuk dat ik als niet hardcore raider toch een keer de ICC in kan. En dan gaat het me niet om de gear, maar gewoon omdat het leuk is om een keer mee te maken.patrickos85 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:49:
"Maar iedereen heeft het recht om alle raids te zien van binnen" Dan moet je een goede guild joinen en zover proberen te komen. Volgens mij probeerd Blizzard daar wel een beetje naartoe te sturen met de guild achievements. Dat vind ik een goed initiatief.:)
Fijn, maar zou je niet net zoveel lol hebben als je je netjes door alle content heen zou moeten werken zodat je al die content ziet, ongeacht of dat de huidige tier is of niet?HawVer schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:58:
[...]
Ik vind het "recht hebben" nogal een zware term. Ik vind het wel leuk dat ik als niet hardcore raider toch een keer de ICC in kan. En dan gaat het me niet om de gear, maar gewoon omdat het leuk is om een keer mee te maken.
voorbeeld:
10 man ulduar T8.
7 man outgearen dit, 3 man heeft daadwerkelijk T8 gearniveau
bonus 3 frost orbs.
10 man ulduar T8
10 man outgearing dit
geen bonus
10 man uldaur T8
4 man outgearen dit
bonus 6 frost orbs
Inderdaad, gaat em dus niet wordenhawker schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:20:
Jammer dat mensen dan lower content gear aan doen, om extra orbs te krijgen van bepaalde bazen.
\
Tis zoiezo moeilijk voor elke soort player ze allemaal 100% happy te maken
probleem is dat niet alle spelers bosses neer kunnen krijgen. ookal is het oudere content. Bijvoorbeeld in Ulduar. Hoeveel guilds zullen niet voor bij Vezax komen? Ik wil het eigenlijk niet zeggen, maar de meer casual spelers zijn ook vaak degene die minder onderzoek doen naar de gevechten en/of minder inzicht hebben. dus niet uit het vuur lopen e.d.NMe schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:05:
[...]
Fijn, maar zou je niet net zoveel lol hebben als je je netjes door alle content heen zou moeten werken zodat je al die content ziet, ongeacht of dat de huidige tier is of niet?
Mochten ze voorbij Vezax komen, dan krijgen ze de laatste boss in Ulduar(ben zijn naam even kwijt) Dat kan ook een enorme muur zijn voor guilds als je alle tactics moet leren daar.
Als iemand met een paar alts zie ik het nut er wel van in; 2 healer alts nu, allebij in 4 weken nagenoeg in 277 gear kunnen aankleden, welke onze mainraid nu kunnen aanvullen zodra mensen niet komen op dagen of zelf een alt willen laten komen.
Persoonlijk zou ik liever mijn alts in ruilen om wat spulletjes exclusief te houden, maar dan gaan mensen al gelijk gillen met termen zoals "elitist" of "epeen" en valt er toch al niet normaals meer over te zeggen.
Laten we het er maar op houden dat we tegenwoordig met 3 uurtjes per week alles kunnen clearen, en dat we er weinig aan kunnen veranderen, blizzard heeft toch het laatste woord. Het is beter om maar je een beetje te schikken en proberen lol te hebben in het huidige format.
En wie of wat nu beter was/is, merken we wel als cata hit, en een hele generatie van wow spelers die niet eens weet wat CC betekend gaan proberen de HC's undergeared te doen.
Mijn voorspelling is dat ignore lists gaan vol lopen, en dat dat vooral te danken is aan de "everyone must see" instelling.
[ Voor 0% gewijzigd door Darkangle op 28-09-2010 15:49 . Reden: dyslect, spellcheck stond/staat op eng :( ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Doet me heel erg denken aan dit: YouTube: How to Tell if Your Guild is Bad (World of Warcraft) .patrickos85 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:38:
[...]
Ik wil het eigenlijk niet zeggen, maar de meer casual spelers zijn ook vaak degene die minder onderzoek doen naar de gevechten en/of minder inzicht hebben. dus niet uit het vuur lopen e.d.
Verwijderd
Ik heb in TBC met echt heel casual mensen geraid. Die zijn uiteindelijk op Illidari Council gestrand toen WotLK uitkwam. Maar voor alles ben ik trots op onze progress indertijd in Zul'aman.patrickos85 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:38:
[...]
probleem is dat niet alle spelers bosses neer kunnen krijgen. ookal is het oudere content. Bijvoorbeeld in Ulduar. Hoeveel guilds zullen niet voor bij Vezax komen? Ik wil het eigenlijk niet zeggen, maar de meer casual spelers zijn ook vaak degene die minder onderzoek doen naar de gevechten en/of minder inzicht hebben. dus niet uit het vuur lopen e.d.
We waren de 4e alliance guild die dat op onze server clearde, terwijl we op dat moment slechts de helft van de bosses in SSC en Alar en lootreaver deden. Met voornamelijk T4 level gear hadden wij alleen guilds voor ons die al BT gear hadden en echter ons guilds die in T5 gear zaten. Met goede voorbereiding en skill konden we veel beter gegearde groepen voorblijven.
Graag casuals dus niet over één kam scheren met retards
Ik had zelf Yog-Saron al neer toen TotC uitkwam, maar de guild had Vezax nog niet plat. Neemt niet weg dat we tot voor kort af en toe (lees eens in de maand) een avondje pakte om hardmodes in Ulduar te doen en pogingen voor Herald of the titans. (En herald outgear je dus per definitie niet).patrickos85 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:38:
[...]Mochten ze voorbij Vezax komen, dan krijgen ze de laatste boss in Ulduar(ben zijn naam even kwijt) Dat kan ook een enorme muur zijn voor guilds als je alle tactics moet leren daar.
We waren echt heel dichtbij Herald, maar nu zijn twee van de 11 mensen die nog een 226 gearset hadden gestopt en kunnen we dat ook weer vergeten. Zonde van de moeite, maar was erg leuk om te proberen. F*ck die laatste 4%

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2010 15:57 ]
Ben ik niet met je eens. Denk eens aan de guild achievements. Je krijgt achievements als je met guildies een heroic instance cleared. Daardoor zal het puggen toch minder interessant worden.Darkangle schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:40:
En wie of wat nu beter was/is, merken we wel als cata hit, en een hele generatie van wow spelers die niet eens weet wat CC betekend gaan proberen de HC's undergeared te doen.
Mijn voorspelling is dat ignore lists gaan vol lopen, en dat dat vooral te danken is aan de "everyone must see" instelling.
Kon me lach niet inhouden op sommige punten
Daar had ik nog niet aan gedacht inderdaad. Maar het pug gedeelte zal verschrikkelijk zijn in het begin; een hoop mensen zullen genoeg geleerd hebben om snel mee te levelen met de rest, echter niet hun classe(s) genoeg beheersen om een bijdrage te kunnen leveren in HC 5 mans.patrickos85 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:49:
[...]
Ben ik niet met je eens. Denk eens aan de guild achievements. Je krijgt achievements als je met guildies een heroic instance cleared. Daardoor zal het puggen toch minder interessant worden.
Dit terwijl de huidige HC 5 mans allemaal gesolo'ed of ge 2manned kunnen worden (ik heb zelf nooit zo'n zin in PUG's, en mijn vrouw tanked toch wel)
Volgens mij is dat de verkeerde vraag. Het probleem ligt nl helemaal niet bij de groep mensen die daar nog nooit is geweest, maar juist bij die andere groep, die al reeds in de volgende tier(s) verkeren. Heb jij nog zin om voor 1-2 personen Naxx, Uldu & ToC te moeten farmen zodat ze hun gear krijgen als jij al maanden bezig bent met ICC (al dan niet Heroic)? Het zou me verbazen als een merendeel “ja” zegt en dat ook echt meent. En dan heb ik het nog maar even niet over de frustratie als blijkt dat na weken farmen (met ICC op pauze) die mensen eindelijk mee kunnen, maar er iemand anders weer is gestopt/amper komt opdagen. Mag je weer iemand recruiten & gearen. Zo blijf je vertraging op vertraging stapelen terwijl het overgrote deel van de guildies gewoon verder wil in ICC. We weten welke gevolgen dat heeft: guildhoppen is the way to go. Heeft deze guild je mooi gegeared in Naxx? Mooi, dan ga je lekker naar Guild B die Ulduar op farm heeft staan en laat je Guild A lekker stikken. Immers, het duurt nog minimaal 4 weken voor de rest ook de gear heeft voor Uldu en in die andere guild ben je er met 1 week. Andersom geldt het ook: je wilt ICC doen maar je moet eerst ff 1-2 mensen door 3 tiers heen slepen. Daar geen weer weken/maanden overheen, maar overstappen naar die topguild kost welgeteld een week. Reken maar uit wat het meerendeel gaat doen. Zo blijven de hoge guilds lekker in de hoge tiers raiden en de lage guilds in de lage tiers. Er verandert nauwelijks wat in de pikorde. Zsm op de ladder klimmen bij het releasen van nieuwe content was de enige truuk. Hoe eerder je boven was hoe groter de kans dat je daar bleef hangen.NMe schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:05:
[...]
Fijn, maar zou je niet net zoveel lol hebben als je je netjes door alle content heen zou moeten werken zodat je al die content ziet, ongeacht of dat de huidige tier is of niet?
Overigens zie ik ook weinig nut van deze ouderwetse methode. In 1e instantie lijkt dit het probleem met “noobs” op te lossen omdat ze dan tenminste de oude mechanics ook leren. Nobel streven, maar als ik nu Naxx10 in zou lopen met een 5-tal guildies, dan kunnen we elke idioot er wel doorheen boosten. Het gear verschil is zo enorm dat Naxx10 bijna lachwekkender is geworden dan een 5-man heroic dungeon. Zelfs al gaan al die new guys constant dood, alle anderen zijn zo ervaren en/of overgeared dat de bosses hoe dan ook neervallen. “Maar dan is die gast dus gewoon slecht als hij niet leert!”. Leuke gedachte, totdat je beseft dat je -als dit je ontmaagding van raiden is- je wel iets meer tijd nodig hebt om de mechanics echt te snappen. En als die mensen in de 1e weken zouden falen in ICC dan schop je ze er ook weer uit, maar heeft je dat wel een hoop (onnodige) farming tijd gescheeld.
Blizzard sloeg een andere weg in met Wrath. Met een beetje inspanning had je gear die net voldoende was om de nieuwe content te starten met je guild. Voor sommigen is dat zuur omdat ze vinden dat hun prestaties van toen tegenwoordig niets meer waard zijn (gebeurt in het echte leven ook, maar daar hoor je weinig geklaag over). Het geeft guilds veel meer de vrijheid om alle content te proeven. Het wordt echter helemaal niet weggegeven zoals velen doen geloven: je hebt nog steeds skills en leervermogen nodig om door die content heen te worstelen. Het gevolg is dat “welke content doe je?” geen filter meer is voor kwaliteit. Echter, “hoe lang doe je over content?” is dat wel degelijk. De goede guilds rammen door de content heen en zijn bij LK Heroic waar de “noobs” niet eens bij de laatste 2 bosses komen op normal.
Ik snap de ophef gewoon absoluut niet. Wat kan mij het nu boeien of een stelletje sukkels de 1e 10 bosses in ICC neer hebben gelegd dankzij Wrath, waar ze met Vanilla regels nooit voorbij Naxx waren gekomen? Lekker belangrijk, alsof dat wat zegt over mijn prestaties. Nu is mijn gear minder speciaal dan vroeger. Woepdiedoe. Vanavond druk ik die grote knop uit op mijn PC en is die gear 0,0 waard. Geef mij gewoon leuke content en het kan me niet boeien hoeveel mensen zo ver komen. Klinkt allemaal erg als jaloezie..
P.s. Je kunt je afvragen of Blizzard het op de juiste manier heeft aangepakt, maar je kunt moeilijk heen om het feit dat ze het gewoon anders willen. Niet meer zoals Vanilla ging, dat model is verouderd en afgeschreven in hun optiek.
Ja dat is zeer zeker waar. De groepen kunnen minder sterk steunen op 1 overgearde speler om ze er doorheen te trekken. Iedereen moet zijn deel doen om het einde te kunnen halen.Darkangle schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:54:
[...]
Daar had ik nog niet aan gedacht inderdaad. Maar het pug gedeelte zal verschrikkelijk zijn in het begin; een hoop mensen zullen genoeg geleerd hebben om snel mee te levelen met de rest, echter niet hun classe(s) genoeg beheersen om een bijdrage te kunnen leveren in HC 5 mans.
Dit terwijl de huidige HC 5 mans allemaal gesolo'ed of ge 2manned kunnen worden (ik heb zelf nooit zo'n zin in PUG's, en mijn vrouw tanked toch wel)
Mocht ik cataclysm nog kopen, dan zie ik dat gedeelte wel zitten.
haha.. wat een vind weer. Dat stukje dat die druid ging zitten kan ik wel beamen. Zelf deed ik iets anders namelijk naar caster form shiften tijdens de pull. Dat was ook niet slim.kowapanga schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:51:
Nieuwe lich king heroic how to: http://lifeingroup5.com/Docs/LK_How_To.pdf
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Darkangle schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:54:
[...]
Dit terwijl de huidige HC 5 mans allemaal gesolo'ed of ge 2manned kunnen worden

GeniaalInferno schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 16:24:
DK tanks selfhealen zich gewoon door ICC boss damage heen tot de enrage timer hit... dus wat kan je anders verwachten?
Linkje voor de non-believers

[ Voor 9% gewijzigd door Divak op 28-09-2010 16:48 ]
Account achievements (dus 1 char met ulduar clear geld ook voor al je alts) En daarbij een verplicht pad wat je moet doorlopen, wat voor wrath dus was geweest:
naxx -> malygos -> OS -> Ulduar -> Onyxia -> Totc -> ICC -> RS
maar dat hoef je alleen op je main te doen, zodat je met je alt ergens halverwege kan instappen.
dan zorg je er dus voor dat iedereen minstens de oude content heeft gezien, en dat je niet de grote guilds met meerdere alts per char tegen je krijgt aangezien er voor hun niets veranderd ten opzichte van wrath.
vd week nog wat meer over m'n eigen avonturen van de laatste tijd :-)
http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Zuluhed&n=RaegwynInferno schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 16:24:
DK tanks selfhealen zich gewoon door ICC boss damage heen tot de enrage timer hit... dus wat kan je anders verwachten?
Linkje voor de non-believers
Leuke build
YouTube: Kanaal van darkkiller5000
10 DK's in Ulduar, solo marrowgar, solo sarth.
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 28-09-2010 17:11 ]
Verwijderd
Hehe kan je in raids idd beter niet doen. In heroics heb ik meer dan eens barkskin gepopt en een CR +innervate op de healer gedaan als het mis ging. Dit alles uiteraard toen we nog in 187 en 200 blues en twee gecrafte epics rondliepen.junglebeast schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 16:07:
[...]
haha.. wat een vind weer. Dat stukje dat die druid ging zitten kan ik wel beamen. Zelf deed ik iets anders namelijk naar caster form shiften tijdens de pull. Dat was ook niet slim.
Och, zo lette ik een keer niet goed op toen ik Algalon tankte en werd ik de lucht in gelanceerd. Toen ben ik in cat form gegaan (minder fall damage) in de hoop dat ik de eerste swing na het landen zou dodgen. No such luck.Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:12:
[...]
Hehe kan je in raids idd beter niet doen. In heroics heb ik meer dan eens barkskin gepopt en een CR +innervate op de healer gedaan als het mis ging. Dit alles uiteraard toen we nog in 187 en 200 blues en twee gecrafte epics rondliepen.
Daar kan ik me ook wel in vinden. Heroics zijn in WOTLK nauwelijks hc te noemen. Laatst nog een boss gedaan zonder healer. Die vergat zichzelf te healen. Dat dit bij catalysm gaat veranderen kan ik wel waarderen. PoS bijvoorbeeld vind ik wel een aardig voorbeeld. Als je de tactics niet kent wordt je keihard afgestraft en bijt je in het stof.NMe schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 16:20:
[...]
So true inderdaad. Ik heb een paar keer van een pug healer op mijn kop gekregen omdat ik te snel ging en hij me niet kon healen. Let wel, hij had het tegen een feral druid in DPS gear die na 2 trash packs te hebben gesolod nog steeds op 90% van zijn health zat.
[ Voor 11% gewijzigd door Divak op 28-09-2010 17:48 ]
Het gaat wel iets verder dan de gemiddelde tank en spank hc.RichardvdD schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:47:
PoS is ook een makkie, totaal geen tactics nodig. .
Verwijderd
ik zit nu nog op vakantie in Tsjechie waar het op het moment een beetje klote weer is dus dacht "laat weer ff wat van me horen" ben helaas na mn vakantie wat minder actief op tweakers omdat ik van baan en locatie ga wisselen,uiteraart wel bij dezelfde baas maar wat dichterbij huis en wat meer buitenwerk dus minder ehh tweakers tijd haha
als ik thuis ben weer lekker mount farmen haha moet die brewfest mounts ook nog dus ben benieuwd of er wat meer geluk te vinden is in de daily holliday boss bag dan in mijn oracles Ei,die polar bear mount bag en van de tigerboss in zg
trouwens zag op MMO-champion een blue post dat de "Deadliest catch","Hero of the Zandalar tribe" en "Zul'gurub" feats of strenght gaan worden dus het is voor mij nu officieel -->ZG gaat echt weg (en daarmee mn dromen dat het toch niet weg ging)
dat word dus druk doorgaan met die ZG tiger farmen voordat ie voorgoed weg is ennuh vind de looks van die mount zoo vet dat het me niet eens kan schelen dat als iedereen hem in cata voor 8 goud bij een vendor zou kunnen kopen haha
ben op lore gebied wel druk geweest want heb nu voor de 2e keer "Tides of Darkness en Beyond the dark portal" uitgelezen en vind het nogsteeds Ruk dat Turalyon en Alleria windrunner spoorloos zijn..tevens hoeven we geen moeite te doen om raids te formeren om Deathwing te pakken want onze vriend Khadgar heeft hem zowat gesoloed haha zijn meest krachtige spreuken faalde en met de meest simpele spreuk wist ie een metalen plaat uit deathwing te halen waardoor ie magma begon te lekken en de ehh benen nam haha
tevens bedreigde Deathwing khadgar op een zeer amusante en persoonlijke manier(i burned your face into my memory!!) die het nalezen zeker waard is dus ga dr vanuit dat blizzard omwille van het verhaal khadgar hier ook bij gaat betrekken..
voor de horde fans : het gevecht tussen danath trollbane en Killrog Deadeye is een snoepje
maaar verder alles goed met alles en iedereen hier? Greetz viv live in Czech
[Editje] Horde scorpion mount ziet er vet uit! net screenies gezien op MMO-champion!!!
[Editje 2] Quote van een blue post mbt pvp gear
Rating requirements on PvP Gear
The only item with a meaningful rating requirement is the heroic raid ilvl equivalent weapon (the 2200 weapon). However, unlike the LK seasons there is also a weapon equivalent to the normal raid tier ilvl that has no rating requirement.
All of the other items with rating requirements (ie: the set pieces) have the exact same stats as the ones without rating requirements, they're a free upgrade and just have a different texture color so you get a little bit of visual distinction for having a high rating (no gameplay advantage).
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2010 18:26 ]
Dat heb je in normale heroics net zo goed. Alleen wordt daar alles tegenwoordig zo enorm outgeared dat het niet meer uitmaakt. Weet je nog dat je in HoL oneshot werd door de lightning nova van Loken? Vandaag de dag ligt die boss al op zijn rug voordat hij de eerste cast heeft gedaan.HawVer schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:51:
[...]
Het gaat wel iets verder dan de gemiddelde tank en spank hc.Als je niet weet wat je moet doen bij ick dat ben je zo dood.
Als je in je volle 264/277 rondloopt doet die poison nova van Ick & Crick niet zoveel meer
Verwijderd
Ik lees dit topic al sinds zo lang ik mij kan herinneren
Nog nooit wat gepost maar goed dacht, laten we dat ff doen
Ik speel al WOW sinds het begin, een warrior aangemaakt (Arms/Fury)
Leuke ingame (ook RL) vrienden gemaakt en een leuke guild gejoind
Ook ik heb natuurlijk wel mindere dingen meegemaakt, maar moet zeggen tot nu toe bevalt WOW mij nog prima, en ben ook zeer benieuwd naar de uitbreiding
Eerst altijd wat casual gespeeld. later wat raids (AQ20, Zul'Gurub)
Bij TBC uitbreiding plofte onze guild uit elkaar
We hebben toen met een groepje een nieuwe guild gemaakt (Redemption)
Veel mensen uit die guild widen op een gegeven moment wat meer 25 man raids doen, dit konden we dus met de huidige guild niet redden, dus je raad het al de zaak plofte uitelkaar
Ben toen met wat ingame vrienden naar een end-game raiding guild gegaan (Raven Council)
Hier veel leuke raids gedaan
Nadat de guildleader een break nam werd het wat minder, ik ben toen zelf naar een wat meer HC-raiding guid gegaan (Spark) en daar zit ik nu nog en het bevalt me prima
Hier heb ik ook een druid geleveld tot lvl 80 (Kitty-cat DPS)
Ik ben absoluut geen healer/tank/caster type ik hou van melee dps dus daar hou ik het ook lekker bij
Ook wij voelen de uitbreidng aankomen in de guild, maar Spark is een guild die al sinds het begin van WOW bestaat (volgens mij) dus ik zit er absoluut niet over in dat de zaak ploft
Tot zover mijn wall of text
Ik lees verder wel lekker door
linkje naar mijn warrior
http://eu.wowarmory.com/c...?r=Runetotem&cn=Killercat
Cheers
Kc
Weet je wat grappig is, UK laatste boss fase 2 gaat iedereen nog braaf achter een pilaar staan. Nu was dat in de oude tijd echt slim, de AoE damage was pittig. Maar zelfs nu in heroics, gaat iedereen nog steeds braaf achter zo'n pilaar staanRichardvdD schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:22:
[...]
Dat heb je in normale heroics net zo goed. Alleen wordt daar alles tegenwoordig zo enorm outgeared dat het niet meer uitmaakt. Weet je nog dat je in HoL oneshot werd door de lightning nova van Loken? Vandaag de dag ligt die boss al op zijn rug voordat hij de eerste cast heeft gedaan.
Als je in je volle 264/277 rondloopt doet die poison nova van Ick & Crick niet zoveel meerEn tja, iedereen heeft tegenwoordig DBM. Dus veel meer dan 'RUN AWAY!' heb je niet nodig
LOL da's waar!SinergyX schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:46:
[...]
Weet je wat grappig is, UK laatste boss fase 2 gaat iedereen nog braaf achter een pilaar staan. Nu was dat in de oude tijd echt slim, de AoE damage was pittig. Maar zelfs nu in heroics, gaat iedereen nog steeds braaf achter zo'n pilaar staan
(terwijl ik het lees denk ik opeens: "wtf klopt! waarom is me dat nooit opgevallen")
Pfff... lange werkdag
Deed het ook altijd nog, puur uit gewoonteSeraphin schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:09:
[...]
LOL da's waar!
(terwijl ik het lees denk ik opeens: "wtf klopt! waarom is me dat nooit opgevallen")
Pfff... lange werkdag
goedkope oplossing: Recruit a friend als jezelf, nieuw karakter beginnen op 2 accounts, windowed mode, alleen 'sloop zoveel beestjes' quests doen, trialaccount laten followen, nieuwe mannetje alles laten slopen (of gewoon grinden, maar 3x quest xp is echt bizar) en die 20 eerste levels (van de trial de max) ben je zo door...psych schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:47:
[...]
Om level 18 te halen kost echt zo weinig tijd. Zonde van je 20 euro hoor.
Verwijderd
"Jump off the side or stand in Defile. Oh what they wanted to keep going? Whoops"kowapanga schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:51:
Nieuwe lich king heroic how to: http://lifeingroup5.com/Docs/LK_How_To.pdf
Woops
Ik weet nog dat ik de eerste keer UK deed en dan direct als tank. Eén Dark Smash en ik was dood. Gisteren nog UK gedaan en je kunt ze makkelijk opvangen (evt. opzij stappen.SinergyX schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:46:
[...]
Weet je wat grappig is, UK laatste boss fase 2 gaat iedereen nog braaf achter een pilaar staan. Nu was dat in de oude tijd echt slim, de AoE damage was pittig. Maar zelfs nu in heroics, gaat iedereen nog steeds braaf achter zo'n pilaar staan
Ik het op het moment een lvl 61 Fury Warrior, en heb net titan's grip wat ik echt ontzettend tof vind. Ik ben echter 1-60 geleveld als protection warrior. Ik heb op het moment dus niet echt een goed idee wat voor basic rotation ik moet gebruiken. Op het moment doe ik charge -> rend -> bloodthirst -> slam als er een proc is -> heroic strike als ik rage over heb. Probleem is echter dat ik na bijna elk gevecht wel wat moet eten omdat ik anders dood ga. Doe ik nu iets fout qua skills waardoor een gevecht onnodig lang duurt, of hoort het er gewoon bij. Ik heb er echt over zitten na denken om mijn warrior te deleten omdat ik maar niet verder kom.
Maar helaas zal het in Cataclysm ook niet heel erg veel anders worden.
Met de komst van Justice Points zal het nog steeds toegankelijk zijn om redelijke gear te krijgen zonder echt te raiden. Gelukkig zal ook Valor Points zijn introductie gaan krijgen, waardoor mensen die juist wel raiden een soort bonusje krijgen. Persoonlijk vind ik de balans hierin wel beter gevonden, dan wat wij in WotLK tot nu toe hebben meegemaakt. Het enige waarvoor ik vrees is dat later met patches allemaal weer simpeler wordt gemaakt.
Qua raids en dungeons zal een bekend oud fenomeen terug komen; CC.
Als ik heel eerlijk mag zijn, ben ik wel erg blij dat dit weer terug komt. De dungeons worden hierdoor weer een stuk leuker en mensen die easy mode hebben leren spelen, zullen eens flink wakker worden geschud.
Het gene wat ik mij juist op dit moment afvraag is, waarom krijgen we zo ontiegelijk veel health. In het level tijdsbestek van 5 levels (in werkelijkheid 10) wordt je health bijna verdriedubbeld. Best wel raar als je het mij vraagt. Moet wel zeggen dat je het ook wel enig sinds nodig hebt, als je klappen van 30k ontvangt in normal dungeons..
Wat ik veel vreemder vind is dat er momenteel 0,0 verschil bestaat tussen tank plate en dps plate qua stamina. Begin alweer langzaam te vrezen voor tanks die gear stelen van de DPS en zich vervolgens afvragen waarom ze zo vaak doodgaan (0 avoidance=auw). Kan me moeilijk voorstellen dat dit echt de bedoeling is: DPS gear heeft veel meer strength maar dezelfde stamina. Verder zie ik tot nu toe verdacht weinig verschil op andere stats: tanks krijgen vaak expertise & avoidance waar de DPS crit en haste krijgen. Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken.Hiroj schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:07:
Het gene wat ik mij juist op dit moment afvraag is, waarom krijgen we zo ontiegelijk veel health. In het level tijdsbestek van 5 levels (in werkelijkheid 10) wordt je health bijna verdriedubbeld. Best wel raar als je het mij vraagt. Moet wel zeggen dat je het ook wel enig sinds nodig hebt, als je klappen van 30k ontvangt in normal dungeons..
Verwijderd
http://www.tankspot.com/s...-Wotlk-Fury-Warrior-Guidemaxietheboss schreef op woensdag 29 september 2010 @ 08:51:
Beste mede Furywarriors, ik heb een probleem.
Bedankt, slecht dat die zelf niet gevonden heb.
Heb je wel de Bloodthist Glyph ? Dubbel zoveel healing.maxietheboss schreef op woensdag 29 september 2010 @ 08:51:
Beste mede Furywarriors, ik heb een probleem.
Ik het op het moment een lvl 61 Fury Warrior, en heb net titan's grip wat ik echt ontzettend tof vind. Ik ben echter 1-60 geleveld als protection warrior. Ik heb op het moment dus niet echt een goed idee wat voor basic rotation ik moet gebruiken. Op het moment doe ik charge -> rend -> bloodthirst -> slam als er een proc is -> heroic strike als ik rage over heb. Probleem is echter dat ik na bijna elk gevecht wel wat moet eten omdat ik anders dood ga. Doe ik nu iets fout qua skills waardoor een gevecht onnodig lang duurt, of hoort het er gewoon bij. Ik heb er echt over zitten na denken om mijn warrior te deleten omdat ik maar niet verder kom.
Rotatie : Charge -> WW-> Bloodthist. Slam als er een proc is en die niet de andere skills lastig valt met GCD. (Wat ben ik blij met 0,5 sec GCD op slam
Je kan ook gewoon doorlevelen als Prot, zorg dat je revenge altijd gebruikt als hij oplicht en je downtime is een stuk lager. Je pullt dan 3-4 mobs als je kan iedere keer.maxietheboss schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:22:
[...]
Bedankt, slecht dat die zelf niet gevonden heb.
Maar fury is inderdaad bruut, hierbij moet je het bij 1-2 mobs houden om niet in gevaar te komen. Vergeet je ook Whirlwind niet te gebruiken?
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Dit topic is gesloten.