Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
D4NG3R NL schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 08:55:
Als jij vanaf de 1e keer dat jij CoD speelt, alleen maar gaat quickscopen. Leer je het net zo snel als "gewoon" snipen. Als jij daarna probeert "gewoon" te snipen, vind je dat retelastig en vreemd.

Als jij vanaf de 1e keer dat jij CoD speelt hardscoped, is het juist net andersom.

Het is net als het leren van een 2e taal: Lastig, maar met voldoende tijd gewoon te leren. Mensen die in het land wonen waar de taal vandaan komt kunnen het vloeiend spreken, waarom: Omdat ze niet anders kennen, en het ze zo geleerd is. Als zij echter Nederlands gaan spreken, is dat voor hun weer erg vreemd.
Maar als je begint met andere wapens (AR/SMG/LMG), dan is hardscopen echt wel veel makkelijker dan quick scopen. Dat heb ik namelijk zelf gemerkt, ik begon mw2 (wat overigens m'n eerste CoD game was..) met de m4a1, daarna ben ik begonnen met quick scopen wat nog steeds niet goed lukt, terwijl ik iedereen die in m'n scope loopt als ik hardscope, met gemak neer schiet zonder adem in te houden...

Als je begint met quick scopen als allereerste wat je doet als je voor het eerste en FPS speelt, dan leer je dat vanzelf wel, dan is het logisch dat je minder bent met de rest. Maar het aantal spelers die begint met quick scopen ipv met eender welke wapen dan ook, ligt echt wel heel erg laag denk ik. Vooral in mw2 heb je geen SoH Pro op level 1, waardoor je dus een ander wapen moet pakken (m4a1 bijvoorbeeld), daarmee SoH pro unlocken, waardoor de meeste hard scopen wel makkelijker zullen vinden dan quick scopen (tenminste, van iedereen die ik ken die quick scoped).

Edit:
Edit: Vanuit een logisch standpunt heb ik 100% gelijk, maar dit ga ik niet verkondigen. Of hardscopen meer of minder skills vereist is aan jezelf, ik vind van niet. Als jij dat wel vind kan ik dat gewoon begrijpen.
Uiteraard is dit voor iedereen verschillen, wat ook niet erg is want dan krijg je tenminste (leuke?) discussies, zolang deze maar niet uit hand lopen :).

[ Voor 10% gewijzigd door xPhantom op 07-10-2010 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:48

D4NG3R

kiwi

:)

Ik ken iemand die letterlijk alleen maar quickscoped, hij heeft iemand anders laten spelen totdat hij custom classes kon nemen. En heeft sinds dien alleen maar met de Intervention en stopping power gespeeld :P .

Hardscopen lukt hem amper, maar quickscopen gaat echt 9/10x raak.

Edit: Hij heeft na een maand of 2/3 in CoD4 en in WaW alleen maar quickscoped en knifed, verder niks.

Nogmaals: Het is maar wat je er zelf van maakt ;) ik vind dat het gewoon te leren is en alleen tijd kost. Anderen vinden dat het echt "skills" kost. Als je het letterlijk vertaalt naar Vaardigheden ben ik het er mee eens. Vaardigheden zijn te leren!

[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 07-10-2010 09:13 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-06 00:29
D4NG3R NL schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 08:55:
[...]

Het rijtje Tubes, Shotguns, Campers en Commando runners is ook alleen maar denkbeeldig.. Omdat het grootste deel van de <15 jarige CoD community het niet leuk vind, er (vaak) dood aan gaat en er niks tegen kan doen. Betekend het absoluut niet dat je minder skills hebt.

Ik zie het liever zo:
Ik kill jouw 10x, jij mij 1x. Wie heeft er dan meer skill? Ik als camper, of jij als kneusje welke elke 10 secs weer via het zelfde pad, recht in mijn vizier naar mij toe probeerd te rennen...

offtopic:
Ik wil geen flamewar beginnen OID, en ik doel ook absoluut niet op iedereen onder de 15. Ook mensen die ouder zijn kunnen erop gaan zeiken. En mensen onder die leeftijd kunnen er ook gewoon goed mee omgaan, maar over het algemeen :/

[...]

Als jij vanaf de 1e keer dat jij CoD speelt, alleen maar gaat quickscopen. Leer je het net zo snel als "gewoon" snipen. Als jij daarna probeert "gewoon" te snipen, vind je dat retelastig en vreemd.

Als jij vanaf de 1e keer dat jij CoD speelt hardscoped, is het juist net andersom.

Het is net als het leren van een 2e taal: Lastig, maar met voldoende tijd gewoon te leren. Mensen die in het land wonen waar de taal vandaan komt kunnen het vloeiend spreken, waarom: Omdat ze niet anders kennen, en het ze zo geleerd is. Als zij echter Nederlands gaan spreken, is dat voor hun weer erg vreemd.

Edit: Vanuit een logisch standpunt heb ik 100% gelijk, maar dit ga ik niet verkondigen. Of hardscopen meer of minder skills vereist is aan jezelf, ik vind van niet. Als jij dat wel vind kan ik dat gewoon begrijpen.
Het lijkt mij erg lastig om een hoge k/d ratio te behalen door gebruik te maken van alleen een mes. Of het skill is of niet laat ik in het midden. Er zijn daardoor wel weer ander mogelijkheden om te winnen. Iemand die als commando speelt kan bijvoorbeeld veel vlaggen pakken in domination.
Ik denk wel dat leercurve ten opzichte van het gebruik van een sniper vele malen korter is. Je behaald door op deze manier te spelen eerder een resultaat. Je kunt als "mindere speler" eerder meekomen met iemand die zijn leven wijt aan het spelen van shooters en 50 uur per week speelt. Ik kan me voorstellen dat dit voor de laatste groep erg vervelend is.

Overigens over je tweede quote. Als je de hele map door kunt quickscopen, waarom zou je dat dan niet doen? Voor iedereen geldt dat je langzaam begint en het steeds sneller kunt.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Precies, of je nou Hard-Scoped of Quick-Scoped. Je begint altijd onderaan en klimt langzaam naar boven. Qua leercurve is het ook gelijk. Maar als je 1 van de twee al bezit, kan het zijn dat je eerst die skill moet verleren, waardoor het weer meer tijd kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
D4NG3R NL schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:20:
Precies, of je nou Hard-Scoped of Quick-Scoped. Je begint altijd onderaan en klimt langzaam naar boven. Qua leercurve is het ook gelijk. Maar als je 1 van de twee al bezit, kan het zijn dat je eerst die skill moet verleren, waardoor het weer meer tijd kost.
Totally agree, maar het grootste deel begint toch met andere wapens AR/LMG/SMG waardoor ze quick scopen weer moeilijker vinden. Hett is maar net waar je mee begint en wat je dus gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Idd, maar ik zie Quickscopen meer als een losse manier van spelen. Online is het ook niet (echt) bruikbaar. Maar in eigen lobbies met vrienden ect is het dikke lol om te "Showen" hoe goed je er in bent.

/me verveel me trouwens dood als ik het langer als een paar uur zou gaan quickscopen Het is te eentonig IMHO.

Waar ik trouwens wel een pesthekel aan heb is mensen die verkondigen dat Quick-Scopers noobs zijn omdat ze het zelf niet kunnen.

[ Voor 11% gewijzigd door D4NG3R op 07-10-2010 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Alleen gebruik maken van een sniper kan zeker ook effectief zijn. Het is alleen erg moeilijk en dan wordt het wel skill. Als iemand in het midden van de map gaat staan (ze zijn er, heel veel zelfs en dan vooral in scrapyard) en proberen een kill te maken met de sniper om vervolgens dood te gaan en het nog eens te proberen, dan heb ik daar ook mijn twijfels over. Het is wel grappig om te zien.
Ik zag een paar dagen terug een groepje van drie, dat duidelijk samen speelde. Ze zetten alledrie PRO voor hun naam en denken dat ze iedereen neer schieten met de sniper. Iedereen hier weet hoe dat is afgelopen :)

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:04

Mystikal

It never hurts to help!

De voorbereidingen voor de laatste MW2 lan zijn inmiddels op volle toeren. Er komen slechts 9 mensen (onze vaste vriendengroep), maar we organiseren het alsof er 100 man komt :+.

Vrijdagavond opbouwen. De kantine van een maat van me wordt volledig omgebouwd inclusief:
-camonetten
-tl-balken worden vervangen door rode lampen.
-rookmachine
-RFFN spandoek
-Fact-sheet (see below)
-MW2 poster
-RFFN HQ flyers

Cammonets:
link

En alles wordt natuurlijk weer vervoerd in onze eigen RFFN ammo-crates:
Front
link
Back
link

Fact-sheet. 8)7
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2ln7lea.jpg

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Gisteren wel lekker potje van 18-0 op overgrown.
Was aan het snipen, en ik had er 3 gepakt daarmee en toen wisten ze waar ik zat, kwamen ze allemaal op me af, maar ipv dat ze ff een granaat of flash gooien lopen ze gewoon naar me toe, snel naar spass geswitched en paar achter mekaar neergehaald. Kreeg een sentry uit care package en had een predator missle. 1 Claymore later kreeg ik emergency airdrop waar 3 predators inzaten en een helicopter..
Andere team was flink aan het balen +)

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik denk dat het voor iedereen anders is of quickscopen meer of minder skill vereist dan hardscopen. Voor mij wisselt het, en ligt het vooral heel erg aan hoe geconcentreerd ik ben. De eerste keer dat ik het uberhaupt probeerde ging het meteen heel erg goed, geeindigd in 30-15 ofzo, maar op dat moment was ik sowieso al goed aan het spelen. Als ik wat moe ben ofzo, stel dat ik met een gewone AR dan een gemiddelde score haal, zeg 20-20 ofzo, als ik dan ga quickscopen dan faal ik ook hard, dan ben je gewoon niet snel genoeg, want bij quickscopen draait het vooral om je reflex. Je kijkt door de scope en zo snel mogelijk beweeg je richting vijand en schiet je. Waarom zo snel mogelijk? Nou ja, zodat hij geen kans heeft om te schieten natuurlijk, want als hij begint te schieten kun je het vergeten. En waarom zou ik uberhaupt quickscopen? Nou ik vind het wel leuk om te snipen, maar als ik dan iemand van dichtbij tegenkom, moet ik dan maar accepteren dat ik dood ben? Nee, dan probeer ik hem alsnog te pakken. Switchen naar een handgun zou ook kunnen maar als je een beetje kunt quickscopen is dat toch veel sneller en heb je veel meer kans.

Ik doe dus niet quickscopen voor de show of om te laten zien dat ik het kan, ik doe het puur omdat het effectief is. Je hebt een wapen waarmee je op lange afstand en op korte afstand dodelijk bent. Maar zoals ik al zei, als ik niet optimaal geconcentreerd ben dan bak ik er ook niets van, dus dan probeer ik het ook niet.

Ik vind quickscopen dus zeker wel moeilijker als hardscopen, om meerdere redenen:
1. Als een vijand beweegt op grote afstand betekent dat voor jou maar een heel klein stukje bewegen met de crosshair om hem alsnog te raken. Als een vijand beweegt vlak voor je neus moet je je muis al een flink stuk omgooien om hem te volgen. Dat is natuurlijk veel moeilijker.
2. Als een vijand op lange afstand op je begint te schieten zal hij veel minder raken, en krijg jij veel meer kans om alsnog goed te mikken en te raken. Als een vijand op korte afstand begint te schieten dan raakt kogel na kogel en zal je aim compleet weg zijn.
3. Op lange afstand kun je wat langer mikken, eventueel wachten tot hij stilstaat. Op korte afstand moet je gewoon zo snel mogelijk schieten om enige kans te maken.
4. En de meest voor de hand liggende: zit je in een hoekje een vijand op 500 meter afstand te scopen, dan zal hij jou 9/10 keer niet zien en kun je vaak gerust 4 of 5 keer schieten. Sta je 2 meter voor de neus van een tegenstander, ga er dan maar van uit dat je niet meer dan 1 of 2 kansen krijgt.

Dit is voor de PC, ik kan me best voorstellen dat het op een console ivm aim assist anders is. Ik heb het een keer geprobeerd op de xbox maar meteen weer opgegeven, dat was een drama :p

Quickscopen gaat dus vooral om je reflexen en veel minder om hoe goed je kunt aimen. De grootste fout die de meeste maken die het voor het eerst proberen (en ik maak deze fout ook nog steeds heel vaak vooral als ik niet geconcentreerd bezig ben) is om niet door de scope te kijken maar te snel willen schieten. Je moet echt gewoon kijken anders ben je eigenlijk aan het no-scopen en dan is het meer geluk dan wijsheid... Neem gewoon even die fractie van een seconde de tijd om te kijken, in die tijd moet je kunnen zien waar de vijand zich bevindt. t.o.v. je crosshair, en dan reageer je daarop terwijl je schiet.

Kijk bijvoorbeeld mijn test montage eens:
YouTube: MW2 Test Montage
Er zitten weinig quickscopes in, maar daar zie je duidelijk dat ik goed door de scope kijk en dan bepaal waar ik moet schieten. De eerste kill vind ik de mooiste, op lange afstand, en toch zo kort mogelijk inzoomen. Helaas is de kwaliteit niet echt super dus kun je de vijand niet echt zien in de video.
De derde kill die je ziet (vlak na de kill waar ik door een flashbang verblind ben :p) is ook geen quickscope, daar was ik gewoon te snel, ik heb de scope nog niet aan m'n oog. Dat is gewoon een noscope in principe, maar ik zat zo dichtbij dat ik hem toch makkelijk raak.
xV0rtexx schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 08:48:
[...]
Quickscopen is natuurlijk geen nieuw begrip dat alleen voor dit spel bestaad, maar wel de manier waarop het gebruikt wordt door mensen als iReapzz. Mijn vraag is dus of dit skill is of niet, omdat het door een fout in het spel makkelijker gemaakt zou zijn.
Ik zou het niet weten op de console, maar ik heb wel eens filmpjes gezien van die iReapzz en het lijkt er toch wel degelijk op alsof ze zelf aimt. In de meeste kills zie je haar inzoomen, dan ziet ze dat ze een paar centimeter teveel naar rechtsboven zit ofzo, en dan gauw die scope naar linksonder en schieten. Dat doet aim assist niet voor je in mijn ervaring, aim assist houdt de crosshair alleen op een vijand als deze gaat bewegen zodra je de crosshair er al op hebt. Zo is een veel genoemd bij effect dat je op twee mensen tegelijk niet kunt mikken: zodra je op een van de twee mikt, en de ander rent weg, dan gaat je crosshair vanzelf mee en schiet je meestal tussen de twee vijanden in. Ik heb zelf nog nooit gemerkt dat m'n crosshair echt naar een vijand toe getrokken wordt als ik deze nog niet op de vijand gehad heb.

[ Voor 67% gewijzigd door NickThissen op 07-10-2010 10:48 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Zo is het in Halo 3 wel, maar ik moet zeggen dat bij MW2 op de xbox ik wel het idee heb dat de aim juist naar een tegenstander toe gaat. Ik zal er de komende potjes eens extra op gaan letten. Bij schoten op afstand dan weer helemaal niet trouwens.

edit: In filmpjes van iReapzz zie je overings aanpassingen bij het aimen die duidelijker meer zijn dan de AA. Ik wil niet impliceren dat zij daar niets zelf aan doet.

[ Voor 25% gewijzigd door xV0rtexx op 07-10-2010 10:56 ]

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

xV0rtexx schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:48:
Zo is het in Halo 3 wel, maar ik moet zeggen dat bij MW2 op de xbox ik wel het idee heb dat de aim juist naar een tegenstander toe gaat. Ik zal er de komende potjes eens extra op gaan letten. Bij schoten op afstand dan weer helemaal niet trouwens.

edit: In filmpjes van iReapzz zie je overings aanpassingen bij het aimen die duidelijker meer zijn dan de AA. Ik wil niet impliceren dat zij daar niets zelf aan doet.
Aim Assist (heel irritant.. eerder een nadeel als voordeel), daarom is Quickscoping ook meer wat voor de console varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:35

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Persoonlijk maak ik me niet zo druk om die quickscopers, ik heb veel meer problemen met de steeds groeiende de hoeveelheid hackers. Om die momenten vind ik mijn tube class zeer legitiem.

Hoe zit dat eigenlijk nog met zogenaamde dedicated servers, ik heb daar wel wat over gehoord maar als ik google dan kom ik allemaal nieuwsberichten tegen over dat er geen dedicated servers zijn enz.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:45

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

lol, sommige mensen zijn echt zoooo ontzettend dom en blind.

Ik heb vandaag echte een goede roll. Elk potje 30+ kills en zeer lage deaths.
Noemen ze mij cheater :')

Je kan makkelijk in de killcam zien wanneer iemand een cheater is. Zij zijn blijkbaar een beetje blind.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

DNA_Saint schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 01:25:

Je kan makkelijk in de killcam zien wanneer iemand een cheater is. Zij zijn blijkbaar een beetje blind.
Als je ergens goed in bent, en een ander niet. Ben je altijd een cheater, dat weet je toch.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benjamin- schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 00:17:
Hoe zit dat eigenlijk nog met zogenaamde dedicated servers, ik heb daar wel wat over gehoord maar als ik google dan kom ik allemaal nieuwsberichten tegen over dat er geen dedicated servers zijn enz.
Als je MW2 bedoeld, die heeft geen dedi's, nooit gehad en zal za ook nooit krijgen. BO krijgt zeker weten dedi's.
D4NG3R NL schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 07:59:
[...]
Als je ergens goed in bent, en een ander niet. Ben je altijd een cheater, dat weet je toch.. :P
Een chopper gunner inzetten is ook hacken :') Hoe vaak zie je niet dat als iemand met een CG komt dat men "hacker" begint te roepen. Het is gewoon een soort van paniek/frustratie reactie ofzo. Net als in het echt, de taliban schijten in hun broek als ze enkel al een Apache zien of horen aankomen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Meestal als je ze Hacker, cheater (of willekeurige scheldwoorden) hoort schreeuwen klinken ze allemaal even oud.. En als je dan hun profiel bekijkt zie je dat de geschatte leeftijd nog klopt ook.

12 / 13 / 14 :') .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:35

Benjamin-

CrazyGunner#2385

DNA_Saint schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 01:25:

Ach ja sommige mensen roepen dat zo snel en dan gaan andere het geloven, vaak ook omdat ze het willen geloven, ze worden immers liever verslagen door een cheater dan een goede speler.
Tevens moet ik wel zeggen dat ik dat vaak wel het jammere vind van killstreaks, ik heb 5, 7 en 9, als ik eenmaal bij de 5 zit dan komt 9 er ook meestal wel en dan ga ik zo naar de 13+ kills.
Als je MW2 bedoeld, die heeft geen dedi's, nooit gehad en zal za ook nooit krijgen. BO krijgt zeker weten dedi's.
Daarom zei ik ook "de zogenaamde dedicated servers", ik weet dat ze er zijn, ben ook een keer op een server geweest waar allerlei mods op draaide.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
Dat zijn van de mensen zelf... Vindt het jammer dat zulke mensen er tussen zitten...

Als je dedi had, dan zou ik zeggen ok... maar meestal als je in zo'n mod zit, moet je of wachten, of je kunt geen ding doen :S (en de mods zijn saai)

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Soundstorm2010 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:16:
Dat zijn van de mensen zelf... Vindt het jammer dat zulke mensen er tussen zitten...

Als je dedi had, dan zou ik zeggen ok... maar meestal als je in zo'n mod zit, moet je of wachten, of je kunt geen ding doen :S (en de mods zijn saai)
Wat veel irritanter is zijn mods die abusive zijn.. Ja leuk dat je owner of mod bent, maar dit betekend niet dat je alles maar naar eigen hand moet zetten.. AL helemaal als je regels opstelt in de server, dan moet je het goede voorbeeld geven. En deze als Mod/Admin ect niet gaan breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:43
Gister lekker Team Deathmatch en Search and Destroy in Hardcore gespeeld.

Ging best aardig. Zat regelmatig in de bovenkant van de scores.
Ook met Search and Destroy uitgemaakt voor camper etc... Het is best leuk om berichtjes te krijgen van dat soort gasten die het spelletje iets te serieus nemen en mensen die casual spelen uitschelden.

Tijdens Hardcore probeer ik zoveel mogelijk stealth te zijn:

Bling Pro
Cold Blooded Pro
Ninja Pro

Claymore
Smoke Grenade

M4A16 (?? AR met 3 shot burst) met silencer en ACOG
Een shotgun (geen idee van de naam) met silencer en red dot

Tot nu toe gaat het redelijk er mee. Speel op mijn eigen tempo (wat niet altijd gewaardeerd wordt blijkelijk) en kijk rustig rond of ik wat zie bewegen...

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Wat zijn jullie classes eigenlijk? Mijne:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
- Ghost -
Main: SCAR-H w/ Silencer & Heartbeat sensor
Side: SPAS-12 w/ Silencer (& Grip met Pro)
-
Claymore & Smoke
-
P1: Bling (Pro)
P2: Cold Blooded (Stopping Power in non-hardcore modes)
P3: Ninja (Pro)

Mn meest gebruikte class, zeer sterk in elke gamemode

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
- Hunter -
Main: FAL w/ Holographic Sight (Doet 5 meer schade net als de Acog op de M40 in CoD4)
Side: SPAS-12 w/ FMJ
-
Frag & Stun
-
P1: Sleight of Hand
P2: Stopping Power
P3: Ninja of Scrambler

Spreekt voor zichzelf, goed op medium sized maps

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
- Sniper -
Main: WA2000 met Random attachment 
Side: TMP of Raffica w/ Akimbo of FMJ
-
Claymore & Smoke
-
P1: Sleight of Hand
P3: Ninja

Spreekt voor zichzelf

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
- Riot Control -
Main: Riot Shield
Side: Javalin
-
C4 & Smoke
-
P1: Scavanger
P2: Danger Close
P3: Commando

Het idee van deze class is om een javelin schot te lossen 
op een algemeen pad van de vijand, hierna jaag ik ze op 
met Commando en C4.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
- Runner -
Main: UMP w/ Rapid Fire
Side: Magnum w/ Tac Knife
-
Claymore & Stun
-
P1: Marathon Pro
P2: Leightweight Pro
P3: Commando Pro

Spreekt voor zichzelf, boeit me niet of je me vervelend vind of niet. 
Ik heb dikke lol aan deze class :)

Ben level 70, non-prestige. Tenzij ik in een Prestige-Lobby kom, en instant 10th kan worden neem ik geen prestige. Zie het nut er niet van in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 12:09

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Main: M4a1 w/ M203 Grenade Launcher
Side: USP45 
-
Semtex & Flash
-
P1 Sleight of Hand 
P3: Steady Aim

Class die ik het meest gebruik gewoon een standaart assault

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Main: Mp5K w/ Red Dot Sight
-
Semtex & Flash
-
P1 Marathon  
P2: Lightweight
P3: Commando

Class die ik gebruik als ik zin heb om als een kip zonder kop over het slagveld te rennen :+

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Main: Mp5K w/ Silenver
-
Semtex & Flash
-
P1 Marathon
P3: Steady Aim

Class die ik het gebruik om van de radar te verdwijnen

Ben net geprestiged naar p2 dus heb nog maar 3 classes geconfigureerd :+

Ben nu gaan spelen met die Mp5K dat is toch ook wel een grappig en toch nog effectief ding :)

[ Voor 6% gewijzigd door Spongerobie op 08-10-2010 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm even denken of ik ze allemaal kan bedenken :p

Changeling
- constant in verandering momenteel;-
M21 EBR + ACOG
M93 Raffica + Red dot

Claymore + Stun

Scavenger
Stopping power
Steady aim

Blade runner:
UMP45 + Red dot
SPAS-12 +Grip

Frag + Stun

Marathon
Lightweight
Commando

Demolition man:
SCAR-H + Grenade launcher
RPG-7

Claymore + Stun

Scavenger
Danger Close
Steady Aim

TARmageddon
Tar-21 + Silencer
M93 Raffica + Red dot

Claymore + Stun

Scavenger
Stopping power
Last Stand

Silence of...
SCAR-H + Silencer
Stinger

Semtex + Stun

Scavenger
Cold Blooded
Ninja

Volgens mij is dat 'm. Ik ben echter momenteel het spel een beetje zat dus veel gebruikt wordt het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmeerman
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-05 23:54
Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:05:
Volgens mij is dat 'm. Ik ben echter momenteel het spel een beetje zat dus veel gebruikt wordt het niet meer.
Dat gevoel had ik laatst dus ook. De actie op steam om die 2 DLC's voor de helft weg te doen, heeft me besloten om ze aan te schaffen. Zorgt weer voor wat variëteit in de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
1. Sniper 1

Barret 
Semtex
Stun (x2)

Spas + grip

SOH
SP
SA,NIN,SCRAM (dat ligt aan de xp die ik nog moet halen)

Painkiller

code:
1
2
3
4
2. Sniper 2

Barret + thermal
rest idem.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
3. Aussalt sil

Scar-H silencer
Frag
stun (x2)

Raffica (net mee begonnen, dus nog niets daar op)

SOH/SCAV
SP
Sitrep

Painkiller

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
4. Assault

ACR + red dot

Raffica

Semtex 
Stun 

Perk 1 nog zoekende (nu marathon)
HL
Steady Aim

Painkiller

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
5. De afgekeken op youtube class

AA-12 (ja als primary) 

UMP-45 red dot

Semtex
Stun

SCAV (omdat ik nog geen extended mags heb)
HL
SA

Painkiller

Speel op de X360 en ben lv 49 Pr. 1. Ik maak vooral gebruik van de AR, maar met de sniper kan ik ook redelijk overweg.

[ Voor 4% gewijzigd door xV0rtexx op 08-10-2010 12:56 ]

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Had gisteren nog een goeie pot met groundwar. 27 kills en 4 death (stond ook bovenaan) Plaatje volgt.
Ging wel lekker met de M16A4 en RDS.

Zal in de loop van de dag wel screenshots maken met mijn classes.

Ik verkies nu tegenwoordig de M16A4 boven de SCAR-H. Die namelijk net iets beter naar mijn gevoel.

@xV0rtexx
Zet het anders ff tussen "[code]" Dat leest makkelijker

[ Voor 11% gewijzigd door Frostbite op 08-10-2010 12:33 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Gisteren nog in een game gezeten met wat hackers. Aan het eind van het potje dropte er een in een keer tig kill rewards.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 10:16
Ik heb nu 10 Classes, maar de voornaamste zijn voor mij:

code:
1
2
3
4
5
 Scar-H Silencer + Spas Silencer + Throwing Knife + Flash
-- Sleight of hand Pro, Stopping Power Pro, Ninja Pro.

M21 EBR FMJ, + PP2000 FMJ + Throwing Knife + Flash
-- Sleigh Of Hand Pro, Lightweight Pro, Ninja Pro.

Dit zijn voor mij de classes waar ik het meeste effect mee heb, de rest is een beetje standaard, Scar assault class, Intervention, en anti air, en een booster hunter class. Verder bij de meeste Throwing Knife omdat ik dit gewoon leuk vind om te gebruiken :) sommige nog semtex als ik wat extra knalkracht nodig heb :)

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmeerman
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-05 23:54
MegaTronics schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:27:
Gisteren nog in een game gezeten met wat hackers. Aan het eind van het potje dropte er een in een keer tig kill rewards.
Het worden er steeds meer heb ik het idee. Gisteren in uur de tijd, 3 servers, 3 hackers. In de avond samen met paar anderen, tegen paar level 30 (zonder prestige). Helft van hun team zat zonder enige moeite het te verbergen, door muren heen te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

_O- _O- _O- _O-
"UAV Recon standing by"
-Ghost

[ Voor 22% gewijzigd door D4NG3R op 08-10-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Gisteren 29-0 op favela met mijn silencer class (zie boven) in TS, wat niet mijn favoriete gametype is. Leuk detail is dat ik aan het opnemen was met mijn camera. Dat doe ik om zelf terug te kijken of aan vrienden te laten zien, was de batterij halverweg leeg :S

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Team Slayer (sorry ben nog uit het Quake tijdperk) :)

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook maar ff m'n classes posten dan...

Assault:
M16 holographic
AA12 grip

Sleight of Hand
Stopping Power
Last stand

Semtex + stun

Martyrdom

Assault Cold Blooded:
AUG of RPD grip
Stinger

Sleight of Hand
Cold Blooded
Ninja

Semtex + stun

Martyrdom

Stealth:

UMP silencer
Stinger

Sleight of hand
Cold Blooded
Ninja

Throwing knife + stun

Martyrdom

Roadrunner:

UMP silencer
M93 Raffica akimbo

Marathon
Leighweight
Ninja

Semtex + stun

Martyrdom

Harcore:
ACR red dot
Stinger

Sleight of Hand
Cold Blooded
Last stand

Semtex + stun

Martyrdom

Let's irritate (gebruik ik af en toe)

Scar GL
RPG

Sleight of Hand
Danger Close
Last Stand

Semtex + stun

Martyrdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Is het niet makkelijker om het op dezelfde manier als mij op te geven :+

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
[code="CLASS NAAM"]
Main: Hoofd wapen
Side: 2e wapen
-
Main en Side granaat
-
P1: Perk 1
P2: Perk 2
P3: Perk 3
DS: DeathStreak.
[/code]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 12:09

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

It's stinger heaven :D

Nee serieus, dat ziet er zwaaaar leip uit :P misschien ook eens uitvoeren met een zooitje tweakers :P

beetje jammer dat het niet uit te voeren is met harriers of choppers :p dat lijkt me helemaal een puinhoop worden :P

[ Voor 16% gewijzigd door Spongerobie op 08-10-2010 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Main: ACR (red dot)
Side: SPAs (extended magazines)
-
Semtex & Stun
-
P1: Marathon Pro
P2: Stopping Power Pro
P3: Commando Pro
DS: Martydom

Ik speel 99% van de potjes met deze class. :+ Speel vooral domination.

[ Voor 6% gewijzigd door Barca op 08-10-2010 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Op verzoek... :)

De vele dingen die wij al voor een lan gemaakt/gekocht hebben in de afgelopen jaren.

RFFN COD4 Canvas spandoek
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4014/4534568651_cb027d7fa8.jpg

MW Taart
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4063/4534567851_72cc3d13a8.jpg

MW2 Poster op canvas
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4051/4534602537_a48c44b0c1.jpg

USB stick met alle voorgaande foto's en updates voor COD4. Kado voor alle deelnemers.
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4054/4535200292_c7355203ae.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2742/4534566667_6408f26524.jpg

Een van de 3 prijzen die we gemaakt hebben voor een compo
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2793/4535230074_60307986b7.jpg

Sfeer impressie van onze vaste lokatie!

Afbeeldingslocatie: http://img258.imageshack.us/img258/5858/img7613nc9.jpg

Sommige nemen het warfare wel erg serieus :P
Afbeeldingslocatie: http://img404.imageshack.us/img404/7657/img7616kz2.jpg

Poster die we hebben laten drukken om de LAN aan te kondigen..
Afbeeldingslocatie: http://img408.imageshack.us/img408/1156/rffnposteronelayersc6.jpg

De how to, hoe we de ammo-crates gemaakt hebben:
Zo zag de kist eruit. Het is een stevige kist, waarbij de hoeken en randen verstevigd zijn met metaal. Het idee was dus om een soort van ammo crate te maken.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3306/3329297816_f1b64e8729_o.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3411/3329297870_2e9394a704_o.jpg

Eerst de buitenkant goed opschuren en de vakken die in de binnenkant zaten eruit te halen. De popnagels uitboren en het spuiten kon beginnen. We kozen voor een olijfgroene kleur die in combinatie met zwarte letters goed overkomt. De officiele kleur was een tintje donkerder, maar we waren bang dat dan de letters niet zo mooi uit zouden komen.
Na het spuiten, licht opschuren en nog een keer spuiten voor een goede dekkende laag. Het resultaat na 2 keer spuiten was als volgt.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3632/3329297920_e39c0b84b0_o.jpg

De oude popnagels zijn eruit geboord en de nieuwe erin geschoten:
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3569/3328465303_607e43e742_o.jpg

Om mogelijke krassen op thuisvloeren te voorkomen zetten we de kist op een viltenpootjes. We hebben deze mooi laten verzinken, zodat je er eigenlijk niets van ziet.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3658/3328464771_c9bc66b423_o.jpg

Nu was het tijd om de gekochte camouflage net te gaan bevestigen. Even goed uit meten en met een tacker de boel vast gezet. De voorkant en een gedeelte van de achterkant blijven onbedekt, omdat hier de letters gaan komen.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3195/3328464847_859669b6bb_o.jpg

Nu wordt het tijd om de letters op de kast te zetten. We hebben lang zitten twijfelen hoe we dit zouden gaan doen. Zelf uitsnijden zou een optie kunnen zijn, maar leek ons eigenlijk onmogelijk. We kozen voor de 'Army-letters' (oftewel A-Team :P). Via een vriend hebben we 'negatieve' stickers kunnen laten drukken met de tekst en een sticker met onze nickname:
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3331/3328464661_cb9748e9ea_o.jpg

Achterkant met allerlei 'code' verwijzingen naar de 2 makers van de kisten.... je moet wat he :P
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3354/3329298078_7f46958568_o.jpg

Stickers opgeplakt en rollen maar...
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3592/3328465057_c4ce9cc794_o.jpg
De spanning stijgt... Stickers eraf halen en... ai, de vele kleine deeltjes van letters blijven achter. Deze hebben we met chirurgische precisie verwijderd.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3639/3329298354_80181c6316_o.jpg

Resultaat tot nu is aardig gelukt. Het lichte uitlopen van de letters stoort ons totaal niet, dat zie je wel vaker op ammo crates.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3379/3329298604_ee886745b4_o.jpg
De binnenkant moet nog bekleed worden. Hiervoor gebruiken we zwart noppenschuim om de gamegear goed te beschermen en om de kasten mooi af te werken. De boel meten en op maat snijden.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3625/3328465105_f41ff5fb2b_o.jpg
Vervolgens de matten vastkitten met bisonlijm en onze gamegear ammocrates zijn af... Dat wordt een leuke entree... Met een beetje geluk past mijn case er net in, samen met alle andere gamegear. Monitor zal niet passen.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3587/3329298532_ecd8287443_o.jpg

Het eindresultaat.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3661/3328465261_f03bae270f_o.jpg

Daarnaast ook natuurlijk nog Caps laten drukken. Dog-tags laten maken.

Het enige wat ik nog een keer wil maken is iets moois van een koelbox (op 24v aansluiting) om blikken Red Bull in koel te houden... Maar ik doe dit altijd met mijn maatje en die heeft het ook aardig druk :-).

[ Voor 4% gewijzigd door Mystikal op 08-10-2010 13:42 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Mystikal:

Niet vervelend bedoeld hoor, maar wat zeggen jullie vriendinnen en directe omgeving van deze poppenkast? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Ja bram... pas op hoor wel burgerlijk blijven :+ who cares als je dit af en toe eens zo doet :)
Zijn jullie ook wel eens op andere lans geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Geloof het of niet, maar onze vriendinnen en vrouwen vinden het allemaal prima. De lan wordt dus tegenwoordig in de kantine van een bedrijf gedaan van een vriend van me, dit doen we ongeveer 4 keer per jaar. De vrouwen zijn al blij dat 'hun' niet aan de beurt zijn om de zolder/woonkamer te verbouwen. Verder hebben de meeste van ons een eigen game-room en daar doen we in wat we zelf willen :).

Dus eigenlijk alleen maar positieve reacties. Maar het moet gezegd worden dat (natuurlijk) niet iedereen even fanatiek is met dit alles. We zijn met een man of 3-4 die dit allemaal wel leuk vinden om te organiseren en onze wederhelften dus ook.

Wat dat betreft ben ik een gezegend man. Ik heb echt een topmeissie! *;

Met ^^

Die vinden het prima. We hebben allemaal een goede baan en we werken het hele jaar hard genoeg. Dit is voor ons puur plezier hebben en zeker niet te snel oud worden. Het speciale wat wij hebben is dat we elkaar allemaal al heel veel jaren kennen (soms wel 25 jaar). We komen ook bij elkaar op de verjaardagen en spreken met de vrouwen af. Gewoon mijn echte vrienden en niet mensen die ik via het internet ontmoet heb.

We zijn wel eens op andere lans geweest, maar zeer spaarzaam en maar met een paar man. Lan-macht geweest (vorig jaar in Coevorden, ERG relaxed!), dit jaar op X-life. Ook erg top. Maar we boeken dan wel een hotel voor de nacht. Je ziet ons niet op een stretcher slapen.

Ik heb het idee om nog een keer naar campzone te gaan met een ruime camper, maar de combinatie van vrije dagen en de kosten houdt ons nog een beetje tegen...

[ Voor 40% gewijzigd door Mystikal op 08-10-2010 14:04 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Weekendje relaxion niks? http://www.relaxion.org/
Ben er nooit geweest, wilde es met wat oud klasgenoten maar die haken allemaal af..... terwijl ze eerst allemaal enthousiast waren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:59:
Ja bram... pas op hoor wel burgerlijk blijven :+ who cares als je dit af en toe eens zo doet :)
Zijn jullie ook wel eens op andere lans geweest?
Hoor je mij niet zeggen. Ik heb ook niets tegen LANs, alleen ik kan me wat gefronsde wenkbrauwen voorstellen bij het maken van complete kisten, posters etc.

Ieder z'n hobby, daar niet van. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 14:42:
[...]

Hoor je mij niet zeggen. Ik heb ook niets tegen LANs, alleen ik kan me wat gefronsde wenkbrauwen voorstellen bij het maken van complete kisten, posters etc.

Ieder z'n hobby, daar niet van. :+
Dat zou ik inderdaad wel thuis hebben. Iets in de trand van "Seriously?". Vond zelf de tactical nuke incoming beltoon al ver gaan. Daarentegen maak ik wel veel game-uren.

[ Voor 21% gewijzigd door codex op 08-10-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Bij ons is de voorpret net zo belangrijk als de dag / weekend zelf. Vandaar.

Relaxion heb ik al eens eerder gezien ja. Op zich het idee is zeker wel leuk. Maar iedereen zit dus in zijn eigen huisje te gamen of is er een grote zaal?

Ach onze vrouwen vinden het prima. Wij sturen de vrouwen vervolgens een weekendje weg met een sauna entree of iets dergelijks. Hun lekker shoppen en badderen, wij lekker gamen. Vrijheid blijheid.

Een leuke anekdote... Ik kende mijn vriendin toen net een maand of 7 en ze was net bij mij in komen wonen.
Ze had een nagelstudio aan huis en dus voor haar een kamer vrijgemaakt in mijn huis. Ik zat vervolgens op een open zolder te gamen. Als zij een klantje had, ging ik gamen. Alleen ik ben nogal enthousiast (nee geen Crazy German Kid praktijken) dus ik schreeuw mijn hele team naar voren, met nades en smoke etc etc.. En mijn vriendin elke keer weer uitleggen, euhhh ja hij gamed weleens... >:) O-) .

[ Voor 115% gewijzigd door Mystikal op 08-10-2010 15:29 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

@ Mystikal: vet hoor, zolang je niet real-life 'noob' gaat roepen is het toch prima zeker al die extra stuff echt vet !

Weet niet of jullie ze al gezien hebben, maar er komt/kwam elke week een nieuwe video uit met de top 5 vetste ingezonden kills. Deze serie is 720p en van hoge kwaliteit:

Je kunt zelf daarna elke andere week kijken, zitten echt super vette kills tussen en wordt ook steeds beter in de andere weken!

[ Voor 4% gewijzigd door NeoMe op 08-10-2010 17:26 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00tstok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-02 22:07
Helaas is Operator Perry al LANG gestopt met MW2 Top 5 Plays, maar nog steeds vermakelijk om naar te kijken ofcourse. Hij zou met Black Ops weer verder gaan, dus ben benieuwd wat ie daar van gaat bakken ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topnotchmultimedia is dood, al maanden lang niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garma
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-01-2020
[b][message=34810646,noline]
Waar ik trouwens wel een pesthekel aan heb is mensen die verkondigen dat Quick-Scopers noobs zijn omdat ze het zelf niet kunnen.
snap dan eens dat dat niet het punt is kerel... quickscopen IS noob. En geloof me, mijn fav weapon is Famas en sta gewoonlijk ergens in de top 3 en ik vind quickscopen zwaar irritant, gewoon omdat het misbruik van weapons is, net zoals de GL dat is. Een scope is niet gemaakt om te raden waar het kruisje ergens uit komt op je scherm, maar om te snipen, net zoals een GL niet gemaakt is om constant mee rond te rennen. Zo moeilijk is het echt niet hoor, quickscopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Garma schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 01:49:
[...]

snap dan eens dat dat niet het punt is kerel... quickscopen IS noob. En geloof me, mijn fav weapon is Famas en sta gewoonlijk ergens in de top 3 en ik vind quickscopen zwaar irritant, gewoon omdat het misbruik van weapons is, net zoals de GL dat is. Een scope is niet gemaakt om te raden waar het kruisje ergens uit komt op je scherm, maar om te snipen, net zoals een GL niet gemaakt is om constant mee rond te rennen. Zo moeilijk is het echt niet hoor, quickscopen.
Leg mij twee dingen uit:

Ten 1e, Wie heeft ooit de regels gemaakt dat een Vizier constant in gebruik moet zijn?
Ten 2e, Wie heeft er ooit besloten dat er met een Grenade Launcher niet rond mag worden gerend?

Er is een gigantische discussie bovenaan deze pagina (Mogenlijk een pagina of 2 terug als je andere opties hebt). Helder denkende mensen denken er toch iets anders over.. Lees zo bijvoorbeeld mijn punten erover, en die van xPhantom.

Ik word dus echt zo strontziek van mensen als jouw.. Omdat het jouw niet aanstaat, omdat het IRL niet gebeurt. Mag het in-game direct maar niet? En ben je maar direct een idioot als je het gebruikt?
Kom op zeg.. Het is een spel, je mag zelf weten hoe je het speelt. Mits je binnen de regels speelt (En dus niet gaat glitchen of hacken ect).
Quickscopen is geen exploit of voordeel of wat dan ook, het is gewoon een "stoere" manier van snipen, het is gewoon te leren met (voldoende) oefening.
Grenade launchers, ja leuk.. Het is (bijna) altijd een one-shot-kill, maar hierom ben je meteen een noob als je het gebruikt?
Tuurlijk niet! Je stapelt tonnen gemakkelijke kills op, dat anderen te dom zijn om uit te vogelen hoe ze de tuber neer kunnen halen (Fatsoenlijk sniper schot bijv, of terug tuben) is niet zijn probleem?
Of Tubers die een OMA kit hebben, ze zitten enkele seconden zonder enig wapen in hun handen. Zeer makkelijk moment om ze te killen?

Zal ik anders beginnen over de Famas en zijn tweelingbroer met een ander pakkie de M16. Iedereen schreeuwde in CoD4 dat hij overpowered was, en hetzelfde gold voor MW2. En toch rent iedereen er mee rond? Kom zeg.. Als je beweerd dat iets "noob" of "overpowered" is. Moet je het zelf ook niet gaan gebruiken.

Beargumenteer je reacties in het vervolg. Want dat is iets wat bijna elke CoD speler gewoon niet doet/kan.

[ Voor 39% gewijzigd door D4NG3R op 09-10-2010 02:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer een cheater tegengekomen, Mr. Tasty.
Snap werkelijk niet wat daar nou de fun van is.
Hopelijk met BO opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:03
NeoMe schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 17:25:
@ Mystikal: vet hoor, zolang je niet real-life 'noob' gaat roepen is het toch prima zeker al die extra stuff echt vet !

Weet niet of jullie ze al gezien hebben, maar er komt/kwam elke week een nieuwe video uit met de top 5 vetste ingezonden kills. Deze serie is 720p en van hoge kwaliteit:

[video]

Je kunt zelf daarna elke andere week kijken, zitten echt super vette kills tussen en wordt ook steeds beter in de andere weken!
Tja..... met deze tegenstanders maak ik ook makkelijk frags :)

Valt me echt op dat die zogenaamde "ownage" filmpjes op youtube allemaal "tegenstanders" zijn die nog geen olifant kunnen raakschieten op een meter afstand.

Als ik op een server speel (of host) zoals men dat tegenwoordig noemt, dan word ik van alle kanten afgeschoten.

Ik wil wel eens tegen die gasten op een LAN spelen, wedden dat ik own !!!!

Na 12 jaar intensief gamen ben ik nog nooit een spel tegen gekomen met zoveel cheaters. Werkelijk niet normaal meer. Dit kom ik echt niet tegen bij games als Quake Quake 2 Quake 3 Css UT enz........

Black Ops zal ook wel weer een drama worden. Tenzij je gewoon via normale servers kan spelen, maar dat zal wel niet gebeuren zoals ik begrepen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

100% zeker dat er wel Pub servers komen, waar bijna altijd admins aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 01:16

Red Boll

Kick Ass!

D4NG3R NL schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 01:52:
[...]
Ik word dus echt zo strontziek van mensen als jouw.. Omdat het jouw niet aanstaat, omdat het IRL niet gebeurt. Mag het in-game direct maar niet? En ben je maar direct een idioot als je het gebruikt?
Tja, sommigen gaan erg selectief om met wat er in IRL wel en niet zou kunnen. :X
Die denken echt dat het heel eenvoudigis om 300 meter kunt sprinten met een .50 snipergun en dan direct daarna vanaf de rand van een muurtje staand 4 rennende mannetjes achter elkaar neer te knallen op een meter of 300.
En maar huilen dat je na 1 kogel neer moet gaan en dat het allemaal niet klopt, want in het echt blah blah blah. :X

(en 99% daarvan heeft waarschijnlijk nog nooit een vuurwapen vastgehouden, laat staan ermee geschoten :D )

Het is (maar) een computerspel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garma
Ik word dus echt zo strontziek van mensen als jouw..
Beargumenteer je reacties in het vervolg. Want dat is iets wat bijna elke CoD speler gewoon niet doet/kan.
je hebt niet gelezen of wel?? ik heb nooit gezegd dat niemand mag gl'en, ik doe het zelf ook maar dat neemt niet weg dat het noob is, maw er is niet echt skill voor nodig. Ik heb IRL toch niet eens genoemd kerel. MW2 is een noob game, als je pro wilt kun je beter ghost recon gaan spelen ofzo

ik ga op zon ongenuanceerde kinderachtige reactie niet eens verder in, zeker niet als we gaan schelden.

[ Voor 12% gewijzigd door Garma op 09-10-2010 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 02:35:
Net weer een cheater tegengekomen, Mr. Tasty.
Snap werkelijk niet wat daar nou de fun van is.
Cheaters zijn kanslozen die mislukt en gefrustreerd in het leven staan en hun pleziertje op deze manier proberen te halen. Ze zouden beter een spuitje kunnen krijgen om ze uit hun lijden te verlossen. Niemand zal ze missen.
Inderdaad met BO afwachten of we daar nog steeds zoveel last zullen hebben van deze mislukkelingen. Anders stap ik toch echt over op de console. Daarnaast hoop ik dat we straks ook verlost zijn van dat eindeloze gezeik over GL's, quickscopers en figuren die denken te kunnen bepalen wat wel en niet mag/noob is. Het enige maar dan ook het enige waar we met z'n allen een teringhekel aan horen te hebben zijn de hackers, de zielige mislukte kansloze nietsnutten die andermans plezier vergallen. Godsamme wat zou ik graag dit soort gasten de nek om willen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Grenade launchers, ja leuk.. Het is (bijna) altijd een one-shot-kill, maar hierom ben je meteen een noob als je het gebruikt?
Als je hier constant mee rondloopt wel ja. Dan kun je blijkbaar niet aimen.

[ Voor 56% gewijzigd door bram1984 op 09-10-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoaDHouse schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 02:42:
[...]
Black Ops zal ook wel weer een drama worden. Tenzij je gewoon via normale servers kan spelen, maar dat zal wel niet gebeuren zoals ik begrepen heb.
Als je jezelf ook maar enigszins had ingelezen, dan zou je weten dat het aanwezig zijn van dedicated servers al maandenlang bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:05
http://forums.steampowered.com/forums/announcement.php?f=778

Dat is voor ons dus maandag van 13:00 tot laat.

Lekker dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:26
Verwijderd schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 11:31:
[...]

Cheaters zijn kanslozen die mislukt en gefrustreerd in het leven staan en hun pleziertje op deze manier proberen te halen. Ze zouden beter een spuitje kunnen krijgen om ze uit hun lijden te verlossen. Niemand zal ze missen.
Inderdaad met BO afwachten of we daar nog steeds zoveel last zullen hebben van deze mislukkelingen. Anders stap ik toch echt over op de console. Daarnaast hoop ik dat we straks ook verlost zijn van dat eindeloze gezeik over GL's, quickscopers en figuren die denken te kunnen bepalen wat wel en niet mag/noob is. Het enige maar dan ook het enige waar we met z'n allen een teringhekel aan horen te hebben zijn de hackers, de zielige mislukte kansloze nietsnutten die andermans plezier vergallen. Godsamme wat zou ik graag dit soort gasten de nek om willen draaien.
Dude, anger management cursus? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 01:16

Red Boll

Kick Ass!

yeehaw schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 12:08:
[...]
Dude, anger management cursus? :>
Dit heet: "van je af schrijven" :+

(Cheaters zijn minimaal irritant te noemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Vier hele uren geen MW2, OH NO! Stel je aan zeg... :|

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

reemprive schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 15:12:
[...]

Dat zou ik inderdaad wel thuis hebben. Iets in de trand van "Seriously?". Vond zelf de tactical nuke incoming beltoon al ver gaan. Daarentegen maak ik wel veel game-uren.
STUUR ME DIE!!! :o

En Mystikal, LAN ziet er gaaf uit! Heel sfeervol en zeker lachen dat jullie ook prijzen maken. Respect van mijn kant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net , 7 potjes met een vriend gespeeld.
Maar echt niet normaal ik werd 6 van de 7 potjes uitgekozen als host terwijl dan iedereen altijd lag heeft.
Waarom kiest dat spel niet gewoon degene uit met de beste connectie ipv andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

bram1984 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 11:46:
[...]

Als je hier constant mee rondloopt wel ja. Dan kun je blijkbaar niet aimen.
Zegt wie?
Garma schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 10:39:
[...]

je hebt niet gelezen of wel?? ik heb nooit gezegd dat niemand mag gl'en, ik doe het zelf ook maar dat neemt niet weg dat het noob is, maw er is niet echt skill voor nodig. Ik heb IRL toch niet eens genoemd kerel. MW2 is een noob game, als je pro wilt kun je beter ghost recon gaan spelen ofzo

ik ga op zon ongenuanceerde kinderachtige reactie niet eens verder in, zeker niet als we gaan schelden.
Jouw mening. Kom met feiten aanzetten voordat je iets claimt.

Dus als ik het goed begrijp van jullie twee.. Is dat als iemand een wapen gebruikt welke weinig skill vereist, dat hij direct noob is? Lekker argument _O-

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 09-10-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:43
Zo kinders, gaan we nu weer lekker normaal doen?

Wie heeft er zin om morgen een paar potjes hardcore te spelen op de PS3?
Lijkt me leuk als we een klein groepje hollanders hebben die ook een beetje tactisch kunnen spelen.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 15:57:
Maar echt niet normaal ik werd 6 van de 7 potjes uitgekozen als host terwijl dan iedereen altijd lag heeft.
Waarom kiest dat spel niet gewoon degene uit met de beste connectie ipv andersom.
Blijf me afvragen, hoe zie je dat je host bent (behalve de transferscreen als je leaved).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garma :')

Jezus wat een sneu figuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupke123
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:53
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 16:29:
[...]

Blijf me afvragen, hoe zie je dat je host bent (behalve de transferscreen als je leaved).
Als je het aantal ping bars verhoogd zie je wie de host is die heeft altijd 10 streepjes vol.
Als je je naam in steam veranderd dan zoekt het spel ook een nieuwe host als ik me niet vergis. Dan hoef je niet elke keer te leaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garma
D4NG3R NL schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 15:59:
[...]

Zegt wie?

[...]

Dus als ik het goed begrijp van jullie twee.. Is dat als iemand een wapen gebruikt welke weinig skill vereist, dat hij direct noob is? Lekker argument _O-
je snapt het nog steeds niet.

"noob" betekend beginnersgedrag. dus ja, los van het feit of iemand uberhaupt skill heeft, is hij op dat moment een noob. Het is namelijk een _scheldwoord_.
NIEMAND heeft gezegd dat het daarom FOUT is. zoals ik al zei: Ik tube ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om je aantal pingbars te verhogen http://www.cybergamer.com...read/36329/Mw2-Ping-Bars/

Volgensmij werkt dat met je naam veranderen niet alleen als de host leaved zie je staan naam has changed his name to naam.
Dat is volgensmij gewoon dat de oude host is veranderd naar de nieuwe host.
Maar ik zal het nog eens een keer proberen als ik host ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Garma schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 19:29:
[...]

je snapt het nog steeds niet.

"noob" betekend beginnersgedrag. dus ja, los van het feit of iemand uberhaupt skill heeft, is hij op dat moment een noob. Het is namelijk een _scheldwoord_.
NIEMAND heeft gezegd dat het daarom FOUT is. zoals ik al zei: Ik tube ook.
Lekker zelfrespect heb jij dan, jezelf zwak vinden.

Sneu, erg sneu..

Als je met zo'n instelling spellen speelt moet je je toch afvragen waarom je ze eigenlijk nog speelt, want je hebt duidelijk geen lol meer.

[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 09-10-2010 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom kom, laten we het een beetje leuk houden.

Ik heb het weer niet kunnen laten om het spel in de xbox te proppen vandaag, ondanks het feit dat ik dacht dat ik er klaar mee was. Paar potjes gespeeld met de oude vertrouwde TAR en dat ging ineens weer erg prima, ik eindigde ook weer met de "oude scores" :) Ook een van m'n vroegste favorietjes nog eens opgepakt, de AUG - ik was even vergeten wat een geweldig apparaat dat ookalweer is met een gripje erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Ik dacht daarnet, laat ik weer eens na 3 maanden MW2 opstarten. Dus na 3 minuten is Steam eindelijk gebruikersklaar en ik klik op MW2 en dan krijg ik dit in beeld: "This game is currently unavailable."

had iemand anders dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Blue-Tiger schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 14:16:
[...]

En Mystikal, LAN ziet er gaaf uit! Heel sfeervol en zeker lachen dat jullie ook prijzen maken. Respect van mijn kant :)
Tnx mate. Het zit er weer op. Gisteren om 08:00 begonnen en om 00:00 speelden we de laatste pot. Dat zijn op wat pauzes na toch minimaal 14 uur non stop mw2-en... Wat een dag. Het was (wederom) een succes.

Tijdens de mini compo (5 rondes) had ik van de 5 maps de we gingen spelen de plattegrond van elke map op a3 uitgeprint. Voor elke ronde (met wisselende teams per ronde) hadden we 5 minuten 'tactische bespreking'. Zeer leuke toevoeging en het werkte wel in veel gevallen. Voegde net even een extra dimensie toe.

Nu ben ik even mw2 moe, maar dat kan maandag al anders zijn :P. Nu lekker 2 weken vakantie!

Black ops, nog een maandje...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R NL schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 15:59:
[...]

Zegt wie?

[...]

Wat is dan het doel van constant met een GL rond rennen? Het lijkt me sterk dat mensen met een goede aim en een goede mapkennis dit doen, constant. Die vinden het juist cool om iemand met bijvoorbeeld een FAL te ownen. Ik vind er in ieder geval geen pest aan, en gebruik de tube nooit standaard. Ik heb een danger close class, puur voor potjes waarin iedereen tubed. Meestal ben ik echter al weg voordat ik deze ga gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
bram1984 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 11:13:
[...]

Wat is dan het doel van constant met een GL rond rennen?
De reacties, die zijn geweldig. My tube loves you, baby!
Het lijkt me sterk dat mensen met een goede aim en een goede mapkennis dit doen, constant.
Na 15 dagen speeltijd volgens MW2, en met wapens zoals de M4A1 en TAR redelijke potjes spelen (23/9, 37/14 etc), speel ik wel eens volledige potjes met ACR+GL, AA12, Scavenger Pro, CB Pro en Ninja Pro.

edit: Iedereen speelt het spel op z'n eigen manier. Als iedereen nou op de zelfde ''niet noob'' manier zou spelen, zou het uiteindelijk alsnog ''noob'' worden gevonden omdat iedereen het zelfde wapen gebruikt |:(. Laat de tubers lekker tuben, de tijd die tussen de tubes zit om te reloaden zijn ze easy prey, net als dat ze OMA gebruiken of opzoek zijn naar scavenger pakketjes. Net als G18 ''noobs'', maak gebruik van de kort range en de hoge recoil die die beestjes hebben en pak een AR erbij. En als je quick scopers tegen komt blijf je toch gewoon bewegen, en dan niet op een rechte lijn naar voren/achteren lopen.

[ Voor 35% gewijzigd door xPhantom op 10-10-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M.a.w. jij doet het om mensen te irriteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
bram1984 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 11:54:
M.a.w. jij doet het om mensen te irriteren?
Nee, want het hoort bij het spel, net als alle andere niet echt realistische dingen (marathon+barrett 50...?).
Of moet ik altijd met de zelfde 2/3 wapens spelen? Waarom zitten alle andere wapens en attachments er dan in het spel, die zijn dan toch nutteloos als je daar toch niet mee kan/mag spelen omdat je dan direct een ''noob'' en weet ik veel allemaal bent..?

Ik ben ook wel eens een paar keer iemand tegen gekomen die direct begon te schelden nadat er 1 tube was afgevuurd (en daarmee ging niemand dood, je hoort dat geluidje namelijk...). En die kerel droeg een ''Noob Tube'' title... |:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben er nog andere mensen een déjà vu gevoel bij het lezen van deze discussie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 15:10:
Hebben er nog andere mensen een déjà vu gevoel bij het lezen van deze discussie?
JA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 15:10:
Welke discussie? Ik denk dat ik selectief blind ben als ik deze thread lees 8)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:48

Slapstick

Me, myself or I

jmeerman schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:32:
[...]

Het worden er steeds meer heb ik het idee. Gisteren in uur de tijd, 3 servers, 3 hackers. In de avond samen met paar anderen, tegen paar level 30 (zonder prestige). Helft van hun team zat zonder enige moeite het te verbergen, door muren heen te schieten.
Volgens mij is dit een soort van feature van mw2. Als je beter speelt wordt je bij betere ingedeeld :?. Als je dus lage k/d ratio heb, zoals ik :P. kom je weinig hackers tegen ;(

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Laatst online: 14-09 07:40

SG

SG surft naar info hardewaren

xPhantom schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 12:00:
Nee, want het hoort bij het spel, net als alle andere niet echt realistische dingen (marathon+barrett 50...?).
'n big ass atletische marine van 2 meter 25 kan meer hebben.
Je zou 'n character kunnen kiezen die de stats modificeerd zoals 'n GI Joe genaamd shakazulu van 2.20. Pezig gespeerd als Zulu warrior. iig big huge met hoge conditie.
.50 voeld dan aan als 7.62 M14 of 'n .338Lapua rifle.
Recon licht bepackt en dat rent dat wel verder en langer dan 'n Support saw gunner van 1 meter 80 volbepackd met voldoende ammo. Maar uiteraard geen highspeed marathon van 40km ver
Of moet ik altijd met de zelfde 2/3 wapens spelen? Waarom zitten alle andere wapens en attachments er dan in het spel, die zijn dan toch nutteloos als je daar toch niet mee kan/mag spelen omdat je dan direct een ''noob'' en weet ik veel allemaal bent..?
Ach ik zie het zo, enorm veel verwaande kleuters online ook veel lichamelijk ver volwassen kleuters maar vooral verwaand van geest en kinder achtig. En kunnen het gewoon niet hebben dat ze gekilld zijn. En gedragen zich dan online idioot. Kan ook zijn door de annonimiteit waan dat men sneller misdraagd.
Gamers die constant zitten te stressen online bij elke death mute ik. En scheldende varriant ook. Pesoonlijke aanvallen ook. en van die chat meldingen. Bij Free for all hoor je direct het gezever, bij team based achteraf. Kan uitlopen in een teamkill flame war.

Mijn chat reacties.
" noob camper" == "Really" "how observing" "Captain Obvious" "Your so smart to notice that" "That me :P"
" You Suck" == "I do" "Well observing".
Vaak reageer ik er niet op. Ben niet zo typer. Maar soms wil ik ze wat stangen. Na 3 á 4 chat dan hebben ze het door.
Vaak is het te luidruchtig hier en valt mij het gezever niet zo op. Door de gunfire en tube explosies.
Ik ben ook wel eens een paar keer iemand tegen gekomen die direct begon te schelden nadat er 1 tube was afgevuurd (en daarmee ging niemand dood, je hoort dat geluidje namelijk...). En die kerel droeg een ''Noob Tube'' title... |:(.
Heb sinds week ook de "Noobtube" title aangemeten maar game op PS3 :) en ik tube er op los. 4 tubes heb ik.
En mistube ook regelmatig

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:44

Bob Popcorn

Plop!

Tuben is gewoon easy, en vergt weinig inzicht muv spawntubes. Spawntubes zijn ook makkelijk te ontwijken door gewoon een andere route te rushen. Quickscopen is fucking kunde, ik ken gasten die 360 quickscopen terwijl ze uit een gebouw springen, dat is gewoon fucking moeilijk. Ja, het is nep en ja, het is misbruik maken van de eigenschappen van het wapen, maar het kan binnen het spel dus het is geoorloofd.

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de hele dag mw2 gedaan met paar vrienden.
Op het einde kwam Stickie nog was wel leuk :P
Rust kwam ook nog eens een keer voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die quickscopen 'misbruik' noemen.. Laat jezelf nakijken ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:50
Slapstick schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 15:23:
[...]

Volgens mij is dit een soort van feature van mw2. Als je beter speelt wordt je bij betere ingedeeld :?. Als je dus lage k/d ratio heb, zoals ik :P. kom je weinig hackers tegen ;(
Nou dan mogen ze dat systeem wel is aanpassen, ik win 9 van de 10 potjes in FFA maar betere tegenstanders ho maar.

Maar mocht dat zo zijn met een k/d van 1,99132784 zie ik inderdaad veel cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Real life is er een taak van grenadeer wat per land kwa squad beleid van opbouw kan verschillen maar iemand in het team is granadeer of twee. En die hebben beide dan een backpack met M203 nades. Dus in reallife niet iedereen in de team, ieder zijn taak. Maar in reallife kunnen ze heel vaak tuben en zijn daarin ook getrained. Maar uiteraard op squad leader commando. Als in reallife gedraag men zich meer als een clan. Omdat er in reallife geen balans is maar wapen wedloop gaande is waar men hun troepen met beter spul dan de enemie wil voorzien en de partijen kijken bij mekaar af. Dus als de industrie op rollen loopd en research ook dan evolueren de wapens met de tijd in een conflict of oorlogs periode. Men ook in redelijke goede conditie is en uiteraard de nodige wapen training heefd.

Tuben in MW2 is zeker in balans.

Je bent ammo beperkd met maar 2. Met secondairy 4. Alsof ze op rantsoen zijn.
Het aimen en wisselen kost tijd. Of je quick tube met grotere kans van mis.
In die tijd kunnen one shot kill wapens, voordat je tubed, je al neer halen.
Quicksopers shotguns en long range undermount shotgun. Knallen je weg.
Assault rifle hit incasering zorgt dat je ver overschiet. En anders een payback kill.
Close range is de charge nog niet aan. en dan moet je de vijand direct hit geven.
Far range is meer geluk en je kan je kansen vergroten door veel longrange tuben te oefenen.
In hardcore zonder Hud hulp nog moeilijker.

Zijn voordeel zit in de medium range met betere kans op multikill.
Closecombat zwaar in het nadeel. En longrange meer geluk dus 'n kansje.

Ja je maakt 2 makkelijk kills doordat ze vaak instant kill zijn maar je overheerst niet dat je vaak boven aan staat.

Wat dat betrefd zijn daar de multi range wapens juist bevoordeeld en dat zijn assauld gezien je vaak kwa range zo'n sniper amper nodig is. En Fal met hole-aim voldoet.
En LMG doen het beter op close range dan AR maar longrange minder. Short burst helpt.

Als ik door een tube geraakd wordt dan ben ik van mening dat ik gewoon te traag was met mijn oneshot Fal Hardcore TDM one shot kill. Daar is niks noobs aan zijn kant.
Zelfde is dat je met je shotgun geen kans maakt tegen een sniper op afstand, dat heet balans.
En dit is dus een wapen dat heerst op medium range waar je tot twee maal soms een easy kill kan maken.
Als je CQC en Longrange encounters overleefd.

Wat nergens op slaat zijn killstreaks.
De meeste mappen zijn multi range op enkele na waar snipen meer ruimte heefd.
Dus je komt in situaties waar je gewoon al snel het loodje legd en andere keren heb je juist de voordeel van een easy kill.

Snipers in reallife worden gehaat door fellow soldiers omdat kills without risk & without honor. En dan de enemie geeft gevangen snipers vaak om die reden een martel dood. Men vind ze dus laf.

In games heb je deze gedachten gang niet. Risiko boeid niet instant respawn.
Bij tuben zit men wel te huilen dat ze getubed zijn. Ik denk dat ze te traag reageerden.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SG schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:05:

Tuben in MW2 is zeker in balans.
Jij bent zeker de leukste thuis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit hier een zekere ZEER SLECHT SCHRIJVENDE man, die duidelijk in het leger zit met Zulu's en Juggernauts, terwijl hij snipers doodmartelt omdat ze laf zijn. Gaaf man, ik wil jouw baan.

On-topic:

Ik heb gisteren toch maar MW2 gekocht. Heel gaaf! Ik deed altijd SP, maar MP is veel gaver. Fijn om te zien dat dit SPEL (want dat is het, een SPELLETJE) zoveel ethische discussies oplevert. Laten we het vooral gezellig houden en als jullie die n00b (scheldwoord?) zien, die in een rechte lijn op je sniperrifle af komt rennen, gun hem dan een headshot... Dat ben ik waarschijnlijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 18:15:
Mensen die quickscopen 'misbruik' noemen.. Laat jezelf nakijken ofzo :+
Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:07:
Jij bent zeker de leukste thuis..
Nou eerder je bent een tube huilie en een quickscoop geilerd.

Die 360 quickscope kills zijn voor youtube macho's die hun 1 op 100 sucsesje poging op youtube knallen en dan zooi achter mekaar uit hun online life zodat ze uberleet lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:14:
Er zit hier een zekere ZEER SLECHT SCHRIJVENDE man, die duidelijk in het leger zit met Zulu's en Juggernauts, terwijl hij snipers doodmartelt omdat ze laf zijn. Gaaf man, ik wil jouw baan.
Ik ben 'n koloniale import NL'er dus je nationalistisch instelling dat me aan derde rijk doet denken boeid me niet. Op internationale site mekkert men niet om mijn nog slechtere engels. Ben vooral technisch. En slecht in taal.

D'r is ook 'n Zulu warrior documantaire die ik gezien had. Waarin een engelse leger vs zulu overmacht verslagen werd. Die rennende Zulu warrior werden zowat vergeleken als cavalery zonder paarden. Gezien de afstand die ze snel overbruggen. Zo een als GiJoe zou goed kunnen dienen als zo'n Marathonpro charger. Die rusher deden me aan deze docu denken.
D'r was ook een Documentair over snipers in WW2 en Vietnam en dit is dus echt gebeurd dat sniper ballen afgesneden werden en moest slikken. En dan killed. Zo ver als ik die docu kan herrinneren. Maar ja dat is WW2 en vietnam.
Dit is dus niet mijn mening, maar hoe men in die oorlogtijden over mekaar dachten. Uiteraard niet iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is je Engels nog slechter? Arm schaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Zolang er in reactie sherm geen spellings controle zit wat sommige forums wel hebben behalve NL forums waar over spelling zo'n gezeik is. gok ik hoe woorden gespeld worden en edit er 3 maal over heen en geen 20 keer.
bram1984 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:46:
Is je Engels nog slechter? Arm schaap.
Nee me duits en nog erger mijn limburgs.

[ Voor 19% gewijzigd door SG op 10-10-2010 19:49 . Reden: Wat ene offtopic elitair gezeik ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 20:54
Waarom doet iedereen zo moeilijk over de spelling? het kan toch zijn dat niet iedereen die hier zit nederlands als moedertaal heeft. (onder andere ik), ik vond SG zijn verhaal prima te lezen en begrijpen, en ben het grotendeels ook ermee eens.

MW2 is een spel, je zit in een team met andere spelers en je doel is om van het andere team te winnen.
Dit doe je door middel van kills,points capturen etc. en dat is precies wat er gedaan wordt.

Je maakt kills met de wapens die het spel tot je beschikking stelt, of het nou een AR, shotgun, sniper of GL is. ik persoonlijk speel bijna altijd met een AR en de spas-12.

Wanneer iemand bijvoorbeeld aan het tuben is, pas ik mijn tactiek er op aan, dat maakt het spel zo leuk dat niet elke tegenstander hetzelfde is, ik zie het als een uitdaging.

Dus flank ik em, of ik pak mn sniper en haal em van een afstand neer. Op close-range maakt hij helemaal geen kans, tenzij het direct impact is.

Zelfde geld voor quickscopers, als hij/zij mij in 1 keer raakt, prima heb ik respect voor. mist ie 1 keer dan gaat ie neer.

Dus inplaats van zeuren dat iemand een bepaald wapen gebruikt, waar die gene volledig het recht op heeft aangezien iedereen geld voor dat spel neer heeft gelegd en het mag spelen hoe hij het wil, kan je beter het leuk voorjezelf houden en alsnog proberen van diegene te winnen.

Een uitzondering daarop zijn cheaters, aangezien cheaten inhoud dat je het spel speelt hoe het niet oorspronkelijk is bedoelt/ontworpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SG schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:24:
[...]

[...]

Nou eerder je bent een tube huilie en een quickscoop geilerd.

Die 360 quickscope kills zijn voor youtube macho's die hun 1 op 100 sucsesje poging op youtube knallen en dan zooi achter mekaar uit hun online life zodat ze uberleet lijken.
Wat lul je nou allemaal.. Misschien moet je de laatste paar pagina's even beter bekijken. Ik ben geen 'tube huilie' en ook geen quickscope (inderdaad, geen SCOOP) geilerd.

Als er iemand hier aan het jammeren is ben jij het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garma
D4NG3R NL schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 21:31:
[...]

Als je met zo'n instelling spellen speelt moet je je toch afvragen waarom je ze eigenlijk nog speelt, want je hebt duidelijk geen lol meer.
dude stop nou met jezelf klemlullen man, lol

Als je pro-snowboarder bent, ga je toch ook wel een keer relaxt naar beneden ipv altijd stunten.
volgens mij snap je het wel.

EDIT en Touchdown hou es je hoofd man je loopt alleen te flamen. Onderbouw je reacties eens.

[ Voor 9% gewijzigd door Garma op 10-10-2010 20:58 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.