xV0rtexx schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 08:48:
[...]
Ik doelde op het quickscopen dat benoemd wordt als bugexploit. Er wordt gedaan alsof er een fout in het spel zit waardoor het als noob wordt geschouwd en in het rijtje van Tubes, schotgun campers en comando runners wordt genoemd. Ik ben het daar niet mee eens, maar wel als dit komt door een fout in het spel. Quickscopen is natuurlijk geen nieuw begrip dat alleen voor dit spel bestaad, maar wel de manier waarop het gebruikt wordt door mensen als iReapzz. Mijn vraag is dus of dit skill is of niet, omdat het door een fout in het spel makkelijker gemaakt zou zijn.
Niets ten nadelen van spelers van dit kaliber, want ze weten echt wel hoe ze dit spel moeten spelen (op hun manier). Spawnrape is niet iets wat iemand zomaar doet, daar moet je inzicht en timing voor hebben.
Het rijtje Tubes, Shotguns, Campers en Commando runners is ook alleen maar denkbeeldig.. Omdat het grootste deel van de <15 jarige CoD community het niet leuk vind, er (vaak) dood aan gaat en er niks tegen kan doen. Betekend het absoluut niet dat je minder skills hebt.
Ik zie het liever zo:
Ik kill jouw 10x, jij mij 1x. Wie heeft er dan meer skill? Ik als camper, of jij als kneusje welke elke 10 secs weer via het zelfde pad, recht in mijn vizier naar mij toe probeerd te rennen...
offtopic:
Ik wil geen flamewar beginnen OID, en ik doel ook absoluut niet op iedereen onder de 15. Ook mensen die ouder zijn kunnen erop gaan zeiken. En mensen onder die leeftijd kunnen er ook gewoon goed mee omgaan, maar over het algemeen

xPhantom schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 08:54:
[...]
Maar op de ''juiste'' manier snipen leer je imho toch echt wel veel sneller dan quick scopen. Als je nou last had van de afstand die de kogel uit een sniper aflegt dan zou hard scopen veel moeilijker te leren zijn als nu, als je nu de trigger overhaalt zit de kogel meteen al in het lichaam van de enemy. Vraag voor de grap maar eens iemand die nooit een FPS heeft gespeeld om voor een aantal dagen alleen te hard scopen en te quick scopen om te zien wat hij eerder heeft geleerd. Dan zie je dat quick scopen echt wel meer skill vereist dan hard scopen hoor.
Als jij vanaf de 1e keer dat jij CoD speelt, alleen maar gaat quickscopen. Leer je het net zo snel als "gewoon" snipen. Als jij daarna probeert "gewoon" te snipen, vind je dat retelastig en vreemd.
Als jij vanaf de 1e keer dat jij CoD speelt hardscoped, is het juist net andersom.
Het is net als het leren van een 2e taal: Lastig, maar met voldoende tijd gewoon te leren. Mensen die in het land wonen waar de taal vandaan komt kunnen het vloeiend spreken, waarom: Omdat ze niet anders kennen, en het ze zo geleerd is. Als zij echter Nederlands gaan spreken, is dat voor hun weer erg vreemd.
Edit: Vanuit een logisch standpunt heb ik 100% gelijk, maar dit ga ik niet verkondigen. Of hardscopen meer of minder skills vereist is aan jezelf, ik vind van niet. Als jij dat wel vind kan ik dat gewoon begrijpen.
[
Voor 30% gewijzigd door
D4NG3R op 07-10-2010 09:08
]