Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Ik pak zonder probleem en met veel succes de n00btube als andere lui ermee beginnen (en dit dan ook in grote mate). Bij een snipe-fest grijp ik ook naar de n00btube. De enige manier om een overkill van die neppe snipers te bestrijden.

Hoop dat in BlackOps de n00btubes en de snelrennende, fast-reloadende en quickscopende snipers weglaten. Zelfde voor die turbo messentrekkers..... bah...

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Laat het noob wapens zijn, wat maakt het uit. Zorgen dat je one man army hebt, snipen tot ze ander class nemen, en dan weer terug naar je assault class.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:36

3DDude

I void warranty's

ah ik zit tegenwoordig ook in de MW2 steam group :)

Ik zal eens kijken of het nog wat word vanaaf :P (even 2 potjes spelen ^^)

P.s. vind dit wel een zaag ander mans meningen doormidden & zeik all you can about others topic zeg.. XD

Verder:
Steamnick is hetzelfde als hier :) dus: 3DDude, wil wel eens een private match doen (kan eventueel hosten (heb 120/10 ziggo..) laat maar eens weten :P

[ Voor 25% gewijzigd door 3DDude op 01-10-2010 20:00 ]

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

shades schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 18:04:
[...]

Ik kwam green.tiger eergisteren ook even tegen maar was heel snel weer weg. Zat zeker in verkeerde lobby
Ik stop meestal rond 0:00 of ik moest een bsod hebben gekregen. :D

Werd vandaag ook niet uitgemaakt voor level hacker (whatever)

ik heb met prestige 3 de title van prestige 9 :D
Toen maar even uitgelegd hoe dat kwam ging wel ten kosten van mijn game dat wel.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik nooit de 25mm op de AC130, zodra de 40mm gaat herladen is de 105mm al weer klaar voor gebruik.

Wat gametype en wapenkeuze betreft, ik heb een tijdje gehad dat ik pricipieel geen tubes gebruikte, nu gebruik ik gewoon van alles. Heb nu ook een class met danger close, die ik ik GW gebruik. Aangezien iedereen maar wat doet, waarom niet. Speel als ik alleen speel ook alleen GW of FFA, als ik met anderen speel meestal DOM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Danger Close
RPG-7
AK47 - GL
Scavenger
:D

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cornelisjuh schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 11:20:
Danger Close
RPG-7
AK47 - GL
Scavenger
:D
Exact! Semtex neem ik er nog bij meestal.

edit:
Nou, voor het eerst sinds tijden een potje GW zonder hacks of lamers. Gewoon allemaal voor de objective met pro wapens. Ff FRAPS aangezet, kijk zelf maar: MW2 pro's

[ Voor 40% gewijzigd door codex op 02-10-2010 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, mooi filmpje! Wat een bs zeg. Vind dat soort dingen voor een minuutje leuk, daarna wegwezen!

Even een reactie op welke wapen wat er zogenaamd 'noob' is... Persoonlijk vind ik de G18 geen tof wapen, vooral als men er blind mee aan het rond rennen is, maarja, het is gewoon een effectief wapen in de kleine ruimtes en voor de minder skilled personen werkt het gewoon... De tube kan ik wel hebben als er gewoon gericht mee geschoten is om bijv. een sniper ergens aan te pakken. Wat ik wel altijd opmerkelijk vind is dat er soms bij de start van een game er vaak een aantal zijn die gewoon blind twee keer dat ding naar de andere kant van de map schieten, als je dan geraakt wordt baal ik wel hoor, das wel vrij lame. Gebruik persoonlijk trouwens nooit een tube, haal er niet meer kills mee als met een andere extent op m'n wapen.
Waar ik me ook wel een beetje aan stoor zijn die kinderen die aan het eind van een terecht verloren pot gelijk op de chat 'camper's' gaan roepen e.d. Daarbij ben je voor velen al een camper als je ook maar 3 seconden ergens even wacht, terwijl je bijv. op via UAV al iemand aan ziet komen of zelfs de voetstappen hoort. Daar is gewoon niks camp aan. Alleen als je bijv. op die terminal map echt gaat liggen in die achterkant van dat vliegtuig is dat wel een beetje jammer, maarja, daarna knal je er van onder een semtex in en klaar is kees!

Nee, wat velen moeten onthouden die zich teveel irriteren, is dat het maar een spelletje is en voor velen gewoon vermaak. Degene die heel erg gehecht zijn aan hun K/D ratio verliezen dat vaak wat uit het oog! ;)

EDIT; Waarbij ik wel moet aantekenen dat ik er wel blijer van wordt als ik een paar potten achter elkaar op 2:1/3:1 zit ofzo dan 5 keer achter elkaar andersom! Gelukkig gebeurd dat laatste niet zo snel! :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2010 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:51

Mavamaarten

Omdat het kan!

Je hebt gelijk dat er veel zijn (ik doe t ook, bijna iedereen denk ik) die iemand zien komen op de UAV, en dan gaan "campen". Maar vaak gaat het hier niet om. ik wordt gekilld, ik ga 1 minuut later naar die zelfde plek en wordt weer gekilld door diezelfde dude die nog steeds staat te campen met zijn akimbo 1887's. In dat soort gevallen neem ik mijn noobtube, en knal zo'n grenade in zijn bakkes :+

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Heb sinds gister noscopen eindelijk onder de knie, weet niet hoe, maar het lukt nu gewoon. _/-\o_
Zal wel aan liggen dat ik de hele tijd private matches doe met paar man intervention only.

Klein filmpje in elkaar gezet:
YouTube: Modern Warfare 2 - Random Intervention Shots (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vermeld ff dat alle kills toevallig op rust zijn gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:04

Mystikal

It never hurts to help!

Gisteren nog een mooie pot Demolition op Afghan gespeeld. Ik durf wel te zeggen dat ik eigenhandig de game gewonnen hebt in een pot van 5vs5. Eerst aanvallen, b geplant. A werd door iemand anders gepland. Maar het ging al zo lekker dat ik bij het wisselen van de aanval/verdediging ik 3 emergency's, 3 carepackes en 3 predators kon gooien... Toen zelf b gaan verdedigen. Eindscore 54-7, nr 2 van mijn team had 15 kills :P. Het ging weer heerlijk! Een goede generale voor de lan a.s. zaterdag.

Over fraps. Als ik fraps op start heb ik meteen last van lag. Zetten jullie alles op de laagste stand om op te nemen? Ik heb namenlijk het idee dat het spel niet meer vloeiend loopt. Ik draai een duo 6700, ATI 4870 en 4 gb. Op zich toch een redelijk systeem.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Alle kills op rust en te veel scoped kills voor een no-scope montage imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
bram1984 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 03:02:
Vermeld ff dat alle kills toevallig op rust zijn gemaakt..
Zeg toch dat het private matches waren, en rust is kleinste map dus ja.
Blue-Tiger schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 11:02:
Alle kills op rust en te veel scoped kills voor een no-scope montage imo...
Waar staat dat het een noscope montage is? Het zijn gewoon een paar recordings achter elkaar, kon meteen zien of ik de kwaliteit van fraps opname zo goed vond. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Vraaag op 03-10-2010 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

We hebben hier toch met z'n allen een hekel aan mensen met aikimbo G18's? Nou, de laatste tijd kom je steeds vaker spelers tegen met de Raffica in aikimbo. Zo heb ik ook weleens rondgelopen maar daar viel bijna geen kill mee te halen (met de G18 kun je sproeien en met de Raffica niet).

Nou, maak maar eens een crosshair van touwtjes op jouw scherm en neem Steady-Aim als perk. Ineens snap je wel waarom er meer mensen voor deze setup gaan. De M16 onder de handwapens en zeer snel achter elkaar kunnen schieten. Dat is op de middellange afstand een hele goede combinatie. :)

Persoonlijk heb ik meer met de Ranger in aikimbo wat ik spannender vind omdat de uitkomst in een gevecht niet zeker is. Je moet met die dingen herladen wat je dood kan betekenen maar als je iemand raakt dan is het goed voor een instant kill. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 14:09

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Wij hebben met het team ook een leuke pot gehad laatst.
Iedereen had als killstreak een sentrygun en UAV en CP.

Vervolgens in Demolition iedereen ze sentrygun laten opsparen.
Zo lang mogelijk over de rondes proberen te doen en de laatste ronde moesten wij verdedigen.
Je kan het al raden: Door de hele map (vooral rond de bomplaatsen) Sentryguns.
In totaal een stuk of 10/12, dat was wel weer behoorlijk grappig :D

Hetzelfde gaan we binnen kort proberen met CP's en dan zoveel mogelijk tegelijk op 1 plaats laten vallen (vooral als we de bom net geplant hebben en dan rondom de bom laten vallen)
zo heb ik ook mijn droppin crates gehaald.

je moet het spel gewoon zelf leuk maken vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Leuk idee ja, maar die CP's valt dan tegen want je kunt er maar een stuk of 4 tegenlijk inroepen geloof ik... Had het zelf een keer geprobeerd, had er 6 ofzo maar kon er maar 3 of 4 inroepen en daarna moest ik heel lang wachten, match was al voorbij eer het weer kon :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

NickThissen schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 18:43:
Leuk idee ja, maar die CP's valt dan tegen want je kunt er maar een stuk of 4 tegenlijk inroepen geloof ik... Had het zelf een keer geprobeerd, had er 6 ofzo maar kon er maar 3 of 4 inroepen en daarna moest ik heel lang wachten, match was al voorbij eer het weer kon :/
Volgens mij max 3 carepackage helikopters.. als die weer weg zijn kun je meteen weer nieuwe oproepen..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

ow naja dan hoeven we dat niet te proberen natuurlijk :D

We proberen wel weer wat anders.
Max aantal UAV's misschien?
Of we gaan met ze alleen weer in de grot met Tactical Insertions gek doen :D
wij maken het spelletje wel leuk hoor :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:32

superwashandje

grofheid alom

pffft ik kom de laatste tijd steeds vaker mensen tegen die alleen maar team kills maken om het spel zo te verzieken. nog andere mensen hier last van? je kan er volgens mij namelijk niets tegen doen. op een of andere manier als ik zoiemand dan maar neerschiet mag ik weer een minuut niet mee spelen terwijl hij de hele tijd TK's mag maken (als we moeten verdedigen telkens degene die aan het defusen is afmaken enzo) erg kinderachtig en niets aan te doen.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

superwashandje schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 23:30:
pffft ik kom de laatste tijd steeds vaker mensen tegen die alleen maar team kills maken om het spel zo te verzieken. nog andere mensen hier last van? je kan er volgens mij namelijk niets tegen doen. op een of andere manier als ik zoiemand dan maar neerschiet mag ik weer een minuut niet mee spelen terwijl hij de hele tijd TK's mag maken (als we moeten verdedigen telkens degene die aan het defusen is afmaken enzo) erg kinderachtig en niets aan te doen.
Non HC spelen :P.

In COD4 bij HC hebben wij als RFFN regelmatig cheaters zo weggepest. We joinde het team van de cheater en schoten hem elke keer dood. Op een gegeven moment moet je 30 seconden wachten op de spawn, maar als je dan met 3-4 man bent worden de cheaters helemaal gek, omdat ze niet meer kunnen spelen. Succes gegarandeerd. Echter bij MW2 werkt het zo niet meer. :'(

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
Heb sinds een paar dagen echt een leuk alternatief voor mensen die akimbo's G18 leuk vinden, kom deze zelden tegen:

1:prim: Mp5 AKIMBO (!!!) +FMJ
2:sec: G18 AKIMBO (jajajajajaja) + ext mags

Bling pro
Stopping power
Steady aim (of ninja)

Lekker closecombat, maar de firepower van de Mp5 Akimbo is echt monsterrrrrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 19:33

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Bijltje666 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 09:59:
Heb sinds een paar dagen echt een leuk alternatief voor mensen die akimbo's G18 leuk vinden, kom deze zelden tegen:

Bling pro
Stopping power
Steady aim (of ninja)

Als ik G18 akimbo gebruikte was het vaak icm met Marathon, en misschien Lightweight. Want op deze manier moet je eerst vanaf je spawnpunt naar de "action-scene" lopen, en heb je grote kans dat je al wordt afgemaakt door een enemy op afstand (waar je dus geen kans hebt om hem te killen vanwege 2x akimbo).
Mp5 akimbo kan wel, maar dan zou ik een PP2000 met RDS als second nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Odysseus253 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 10:10:
[...]

Als ik G18 akimbo gebruikte was het vaak icm met Marathon, en misschien Lightweight. Want op deze manier moet je eerst vanaf je spawnpunt naar de "action-scene" lopen, en heb je grote kans dat je al wordt afgemaakt door een enemy op afstand (waar je dus geen kans hebt om hem te killen vanwege 2x akimbo).
Mp5 akimbo kan wel, maar dan zou ik een PP2000 met RDS als second nemen.
Wellicht heeft hij Tac insert? Zwaar under-rated door 90% van de mensen... Maar geloof me, dit is echt top (tenzij je TDM/FFA/HQ speelt).

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom gebruik je de fmj bij je mp5? Ik neem aan om extended mags te unlocken anders is het vrij nutteloos. Probeer eens te spelen met rapid fire ipv fmj. Werkt bij mij altijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:26:
[...]

Waarom gebruik je de fmj bij je mp5? Ik neem aan om extended mags te unlocken anders is het vrij nutteloos. Probeer eens te spelen met rapid fire ipv fmj. Werkt bij mij altijd :D
idd. om de ext mags te unlocken. ;)
rapid fire lijkt me ook een mooie..

Mp5 aki + rapfire
G18 aki + ext mags

bling
stopping power
steady aim/ ninja

en ik gebruik met deze combi inderdaad een tac ins, anders loop je je het schompes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

RPD - Extended mags + Grip

Bling pro
Stopping power pro
Steady aim pro

Tactical insertion

Multisprays :9

[ Voor 61% gewijzigd door Laidback Luc op 04-10-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar deze class is enkel voor de korte afstand. Wat als je nu iemand ziet op langere afstand en die persoon neemt jou onder vuur? Gewoon vluchten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:09:
Maar deze class is enkel voor de korte afstand. Wat als je nu iemand ziet op langere afstand en die persoon neemt jou onder vuur? Gewoon vluchten?
In bursts schieten en hopen dat je wat raakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystikal schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 10:03:
Gisteren nog een mooie pot Demolition op Afghan gespeeld. Ik durf wel te zeggen dat ik eigenhandig de game gewonnen hebt in een pot van 5vs5. Eerst aanvallen, b geplant. A werd door iemand anders gepland. Maar het ging al zo lekker dat ik bij het wisselen van de aanval/verdediging ik 3 emergency's, 3 carepackes en 3 predators kon gooien... Toen zelf b gaan verdedigen. Eindscore 54-7, nr 2 van mijn team had 15 kills :P. Het ging weer heerlijk! Een goede generale voor de lan a.s. zaterdag.

Over fraps. Als ik fraps op start heb ik meteen last van lag. Zetten jullie alles op de laagste stand om op te nemen? Ik heb namenlijk het idee dat het spel niet meer vloeiend loopt. Ik draai een duo 6700, ATI 4870 en 4 gb. Op zich toch een redelijk systeem.
Ik heb mij dual ingeruild voor een quad, daarmee draait het wel. Het ligt echt aan je processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

reemprive schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:41:
[...]

Ik heb mij dual ingeruild voor een quad, daarmee draait het wel. Het ligt echt aan je processor.
Hmm balen :P Ik wil echt nog minimaal een jaar doen met mijn huidige setup.

Maar goed, duidelijk wat de reden is!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00

Bling pro
Stopping power
Steady aim (of ninja)

Vectors zijn ook grappig.... en dan geen Bling maar Scavenger Pro (= meeerrrrr bullits)
Of uzi's 8)7 helemaal gekkehuis en je vliegt door je kogels, vandaar de Scavenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb laatst ook m'n cpu geupgrade, heb nu een AMD Phenom II X6 1055T. Verder 4 GB DDR3 ram en een HD5770. Gisteravond eens geprobeerd om met Fraps op te nemen, maar dat was toch niet echt een succes... Ik speel normaal op 1680x1050 alles max (behalve depth of field das gewoon irritant), maar met fraps kan ik zelfs op 1280x960 alles medium niet normaal spelen. Misschien wel als ik half-size opneem, dat heb ik niet geprobeerd, ik wilde even full-size proberen. Het voelt gewoon vreemd, ik kan er niet normaal mee spelen. Ook al heb ik nog 70 FPS het voelt alsof ik maar 30 FPS zie ofzo, en de muis reageert met een kleine delay wat natuurlijk dodelijk is in een shooter... Nou ja, in BO kun je mooi de theater mode gebruiken om filmpjes te maken, das ideaal en dan kan ik wel lekker op hoge resolutie full-size opnemen, dan maakt een beetje lag natuurlijk niet uit :)

EDIT
Vergeten te zeggen, ik had de cpu gisteravond op 3.3 GHz draaien in plaats van 2.8 standaard. Nu loopt hij op 3.5 GHz (maar ik moet nog wat tests draaien ben nog niet zeker ofie helemaal stabiel is..) misschien straks nog maar eens proberen.

[ Voor 12% gewijzigd door NickThissen op 04-10-2010 14:11 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik heb een recente CPU + GPU dus voorlopig ga ik niet upgraden :P

Wel leuk voor het weekend van die kiddies die na paar paar kills van de tigers besluiten om maar te schelden en te gooien met allerlei enge ziektes / hackers zijn we/ wallhack enz.

Voelde me even oud toen zeg, omdat ik er wat van zei. (en meer met mij)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickThissen schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:09:
Ik heb laatst ook m'n cpu geupgrade, heb nu een AMD Phenom II X6 1055T. Verder 4 GB DDR3 ram en een HD5770. Gisteravond eens geprobeerd om met Fraps op te nemen, maar dat was toch niet echt een succes... Ik speel normaal op 1680x1050 alles max (behalve depth of field das gewoon irritant), maar met fraps kan ik zelfs op 1280x960 alles medium niet normaal spelen. Misschien wel als ik half-size opneem, dat heb ik niet geprobeerd, ik wilde even full-size proberen. Het voelt gewoon vreemd, ik kan er niet normaal mee spelen. Ook al heb ik nog 70 FPS het voelt alsof ik maar 30 FPS zie ofzo, en de muis reageert met een kleine delay wat natuurlijk dodelijk is in een shooter... Nou ja, in BO kun je mooi de theater mode gebruiken om filmpjes te maken, das ideaal en dan kan ik wel lekker op hoge resolutie full-size opnemen, dan maakt een beetje lag natuurlijk niet uit :)

EDIT
Vergeten te zeggen, ik had de cpu gisteravond op 3.3 GHz draaien in plaats van 2.8 standaard. Nu loopt hij op 3.5 GHz (maar ik moet nog wat tests draaien ben nog niet zeker ofie helemaal stabiel is..) misschien straks nog maar eens proberen.
Ik moet bekennen dat ik ook nog niet full size FRAPS heb gedraaid, wel op 1680x1050 op half size en 60fps. Draait echt perfect, geen enkele stortering of framedrop. En dat bij een stock Q9550. Ik denk dus wel dat je hoger kan. Schrijf je wel weg naar een andere harde schijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
reemprive schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:13:
[...]
Schrijf je wel weg naar een andere harde schijf?
Daar had ik nog niet eens aan gedacht maar dat doe ik inderdaad wel. Ik denk dat het op half-size wel goed zal gaan (op m'n oude CPU ging het op half-size al bagger). Het is ook nog wel speelbaar als ik aan het opnemen ben maar het loopt gewoon niet lekker, en als het niet lekker loopt heeft het niet veel zin om op te nemen want dan gaat toch alles mis :P

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

NickThissen schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:52:
[...]
en als het niet lekker loopt heeft het niet veel zin om op te nemen want dan gaat toch alles mis :P
Dat heb ik dus ook... Dan ga ik er eens goed voorzitten en gaat ALLES mis.. tsja dan heeft dat cappen geen zin.... :P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 14:25
Ik ben op zoek naar iemand die zich eens wil amuseren in Co-op :o)
DM me maar ofzo :)

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
De map packs zijn op de Xbox nu 600 punten (+- 7,50) ipv 1200 punten. Alleen deze week.

[ Voor 6% gewijzigd door ElBarto op 04-10-2010 23:22 ]

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySee89
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01-08 14:06
NickThissen schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:09:

EDIT
Ik heb dit vroeger ook wel eens gehad icm FRAPS.
De oplossing voor mij was de video laten opslaan op een andere hardeschijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Gisteren eindelijk de fal-camo unlockt van de m16 - lekker wapen. Denk maar dat ik voor alles ga bij de m16. Is wel raar. Met andere wapens heb ik veel langer gespeeld maar met die m16 lijkt veel trefzekerder dan derest en dat zie je ook gelijk terug in de stats van "barracks".

Werd gisteren uitgemaakt voor aimbot :? Op wastland maakte ik achter elkaar snipers af over de afstand van het gehele veld. Tja ik heb geen sniperrifle nodig om iets te raken. Je moet wel laag inkomen via die greppel (onder de tank langs) anders ga je er gelijk aan - ze mikken altijd op die bosjes.

Vind snipen trouwens moeilijk.

Oh - heb mn avatar weer teruggezet...
Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:09:
Ik heb een keer de RPD uitgerust met GRIP + ACOG. En dan stopping power erbij. Dan wordt het ech een leuk ding. Wel in bursts anders raak je niet zo veel. Probeer maar eens. Heb gisteren toevallig de m16 met de ACOG uitgerust maar dat werkt niet - wilde zo meer headshots halen maar dat werkte niet..

[ Voor 33% gewijzigd door shades op 05-10-2010 08:02 ]

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shades schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 07:57:
Ik heb een keer de RPD uitgerust met GRIP + ACOG. En dan stopping power erbij. Dan wordt het ech een leuk ding. Wel in bursts anders raak je niet zo veel. Probeer maar eens. Heb gisteren toevallig de m16 met de ACOG uitgerust maar dat werkt niet - wilde zo meer headshots halen maar dat werkte niet..
Ik heb 'm ook een tijdje gebruikt icm grip. Erg fijn ding, SP niet per sé nodig maar doe je dat wel dan gaan vijanden zo'n beetje direct neer. Zonder grip vind ik 't echt hopeloos. Ik kan eigenlijk niet meer zonder SoH waardoor ik vrijwel altijd maar met één attachment speel. ACOG heb ik op meerdere wapens geprobeerd maar vind het gewoon niet lekker werken. Als alternatieve scope op een barret vind ik het wel aardig. Ook ik ben erg slecht in snipen, vind er ook niet zoveel aan. Voor de M16 is de holographic de enige echte sight. Dit blijft uiteindelijk ook wel mijn favo wapen, heb er ook alles mee unlocked.

Ik heb trouwens ook de M93 Raffica uitgeprobeerd en akimbo vrijgespeeld. Is ook een erg relaxt ding zeg. En het grappige is, in last stand (ja ja, kom er maar in met je noob dit, noob dat >:) ) kun je de Raffica dan ook gebruiken ipv de M9 die je normaal hebt. Gevolg, nog meer gemopper over "last stand noob" :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
RiCkii1989 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 06:19:
[...]

Ik heb dit vroeger ook wel eens gehad icm FRAPS.
De oplossing voor mij was de video laten opslaan op een andere hardeschijf.
Of gebruik WeGame, prima programma'tje en draaide ik zonder lag met me E8400 @stock en 8800GT-oc van MSI op halve grootte

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
reemprive schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:13:
[...]

Ik moet bekennen dat ik ook nog niet full size FRAPS heb gedraaid, wel op 1680x1050 op half size en 60fps. Draait echt perfect, geen enkele stortering of framedrop. En dat bij een stock Q9550. Ik denk dus wel dat je hoger kan. Schrijf je wel weg naar een andere harde schijf?
Ik draai op een Full size Fraps... alleen mijn monitor kan niet hoger dan 1280 x 1024 (75hz), maar dan wel op 60fps..
geen enkel lag, en schijf gelijk om de HDD waar Mw2 ook op draaid, nergens last van, geen lags, geen drops, niks... (maar zoals ik al zei, heb maar een 17"inch monitor :(

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Aantal inch van je monitor maakt niet echt uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
haha, nou kan hem niet groter zetten als 1280 x 1024, en nee ligt niet aan mijn videokaart :P

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Excelb-boy schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:16:
[...]

Aantal inch van je monitor maakt niet echt uit...
Dus wel, want hoe hoger de reso, hoe meer punten de graka moet tekenen en dus hoe slechter de prestaties.

Gisteren even een generale gehad voor de aankomende MW2 lan met RFFN. 8 man was online en man o man wat is het lastig spelen tegen je eigen vrienden. Ze kennen je speelstijl, ze kennen de volgorde, de looppatronen en bovenal ze weten precies waar ik mijn tactical inserts altijd leg. En dat is vervelend, want dan moet ik opeens nog inventiever worden. Maar goed, het was een mooie en lange avond. Woensdag nog een trainingsavondje en dan zaterdag vanaf 09:00 tot .... mw2-en... Heerlijk!!! :*)

[ Voor 46% gewijzigd door Mystikal op 05-10-2010 09:38 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het even getest. Ik kan op full size met een resolutie van 1680x1050 opnemen met 50 fps zonder framedrops. Daarboven wordt het wat haperig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik quick-scopen niets anders dan lame bugexploiten vind, ben ik m'n eigen quick-scope class gaan maken:
SoH (Pro)
DC (Pro)
Ninja (Pro)
Semtex
Stun nades
W2000+FMJ
RPG
Uiteraard quick-scope ik niet met de sniperrifle, dat zou lame bugexploiten zijn. O-)

Dit werkt overigens verrassend goed in TDM en FFA, want je vijand is niet degene die ervoor zorgt dat je bijna elke keer dat je vuurt dood gaat... slecht voor je KDR, maar prima om de ander geen frags te gunnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:25:
Aangezien ik quick-scopen niets anders dan lame bugexploiten vind, ben ik m'n eigen quick-scope class gaan maken:
SoH (Pro)
DC (Pro)
Ninja (Pro)
Semtex
Stun nades
W2000+FMJ
RPG
Uiteraard quick-scope ik niet met de sniperrifle, dat zou lame bugexploiten zijn. O-)

Dit werkt overigens verrassend goed in TDM en FFA, want je vijand is niet degene die ervoor zorgt dat je bijna elke keer dat je vuurt dood gaat... slecht voor je KDR, maar prima om de ander geen frags te gunnen :+
Bugexploiten :+

Probeer het eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 14:50

Soggney

Zeekomkommer

Mystikal schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:35:
[...]

Dus wel, want hoe hoger de reso, hoe meer punten de graka moet tekenen en dus hoe slechter de prestaties.
Dus niet, het is het aantal beeldpunten dat je scherm heeft, en die hangen niet zo zeer af van het aantal ".
Zo zijn er 19" monitors die maar 1024*768 kunnen weergeven itt 17" monitors die full 1920*1200 kunnen weergeven, zelfs die "kleine" 4" smartphones zitten al bijna aan HD 720 (maar daar kan dan weer geen mw2 op)

enough specs, momenteel zit ik op 68 p3, nog 2 lvl's en ik kan gaan spelen hoe ik wil, p4 ga ik niet doen (geen xtra class en BO en/of MOH komen binnenkort) dus kan ik de minder gebruikte wapens eens gebruiken. Dus K/D gaat prolly inkakken, maar who cares, ik vermoed wel veel <insert weapon here> noob calling, voor de mensne die gestopt zijn te prestigen, heeft dat je speelstijl beïnvloed?

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik heb een Asus vga kaart en daar komt standaard GamerOSD bij. Je kan dan screenshots maken en video's alleen is het mij nog niet gelukt ?

Als ik op de toestencombi druk die ik heb ingesteld in mw2 dan doet hij niets?

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 08:21:
[...]

Voor de M16 is de holographic de enige echte sight. Dit blijft uiteindelijk ook wel mijn favo wapen, heb er ook alles mee unlocked.
Is ook mijn doel - nog een klein weekje denk ik (hoop ik)
Ik heb trouwens ook de M93 Raffica uitgeprobeerd en akimbo vrijgespeeld. Is ook een erg relaxt ding zeg. En het grappige is, in last stand (ja ja, kom er maar in met je noob dit, noob dat >:) ) kun je de Raffica dan ook gebruiken ipv de M9 die je normaal hebt. Gevolg, nog meer gemopper over "last stand noob" :O
Ik heb eigenlijk alleen nog maar de p2000 gebruikt omdat die standaard aanwezig was. Gebruik normaal als secondairy de spas of de m1014. Die 1887 vind ik beestachtig traag en aangezien ik zelf al zo traag ben is dat niet zo handig. De aa12 of striker zou wel beter bij me passen maar de m1014 reikt net wat verder. Ga vanavond eens de raffica instellen in mn m16 class. Kijken of dat beter werkt.. Is toch ook een burst-klapper ?
Soggney schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:37:
[...]
enough specs, momenteel zit ik op 68 p3, nog 2 lvl's en ik kan gaan spelen hoe ik wil, p4 ga ik niet doen (geen xtra class en BO en/of MOH komen binnenkort) dus kan ik de minder gebruikte wapens eens gebruiken. Dus K/D gaat prolly inkakken, maar who cares, ik vermoed wel veel <insert weapon here> noob calling, voor de mensne die gestopt zijn te prestigen, heeft dat je speelstijl beïnvloed?
Voor mij net echt. Speel gewoon met de set die me lekker ligt. Heb de AK of RPG7 nog niet eens aangeraakt. Zie wel dat mensen met andere setups betere K/D halen maar als je niet loopt te rushen kan je ook een heel eind komen. Helaas ben je dan wel easy target voor runners... (En die vind ik nog irritanter dan tubers - tuben kan ik zelf ook dus koekje van eigen deeg)

[ Voor 29% gewijzigd door shades op 05-10-2010 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
ff offtopic:

heb een ouwe packerd bell 17'inch monitor, bijna pre...

En ik heb het de hele prestige uitgespeeld, maar ik gebruik die (noob calling guns) niet vaak.,
Vindt zelf gewoon niet prettig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soundstorm2010 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:00:
ff offtopic:

heb een ouwe packerd bell 17'inch monitor, bijna pre...

En ik heb het de hele prestige uitgespeeld, maar ik gebruik die (noob calling guns) niet vaak.,
Vindt zelf gewoon niet prettig :(
Zit je nu al aan de sterke drank, of lees ik je post misschien verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Heb een idee dat je hem niet goed begrijpt, lees de hele pagina dan snap je hem misschien beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:42
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:54:
Ik heb een Asus vga kaart en daar komt standaard GamerOSD bij. Je kan dan screenshots maken en video's alleen is het mij nog niet gelukt ?

Als ik op de toestencombi druk die ik heb ingesteld in mw2 dan doet hij niets?
Heb je geen Xfire dan? Daarmee kan je ook screens en video's maken en broadcasten zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soundstorm2010 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:17:
Heb een idee dat je hem niet goed begrijpt, lees de hele pagina dan snap je hem misschien beter :)
Aha, ik dacht al: die is er vroeg bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Hahaha ;)

En XFire... Top proggie... Werkt als een SPEER... maar als je broadcast of filmpjes gaat maken, en je hebt niet zo beste videokaart.... Vergeet niet ff alles te instellen naar wat laggere instellingen...

Dit had ik namelijk met mijn ouwe pc 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe met Xfire broadcasten vraagt ook wel ffe wat internet verbinding van je hoor :P
ik heb als men pa download .... dan lag ik een beetje broadcast erbij of skype enzo :P BAM lag als de pest en das niet echt grappig, en het leukste i dan nog dan word je ook nog als "Host" gekozen ook ... en dat vindt ik dan wel een beetje merkwaardig lol :P

maare wie wilt er vanavond ffe een potje ^^ ?

Steam ID="hellsneaker" nickname ="woezy". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:34:
hehe met Xfire broadcasten vraagt ook wel ffe wat internet verbinding van je hoor :P
ik heb als men pa download .... dan lag ik een beetje broadcast erbij of skype enzo :P BAM lag als de pest en das niet echt grappig, en het leukste i dan nog dan word je ook nog als "Host" gekozen ook ... en dat vindt ik dan wel een beetje merkwaardig lol :P

maare wie wilt er vanavond ffe een potje ^^ ?

Steam ID="hellsneaker" nickname ="woezy". :)
Zet die twee dingen in je sign. Heb ik ook gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraagje: wachten op black ops of MW2 kopen? Ik heb namelijk een ps3 gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat ligt geheel aan jou eigen mening zou ik zeggen want het de twee spellen zijn gemaakt door twee verschillende game ontwikkelaars :P ik zou zeggen kijk wat jou het leukste lijkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 13:07
Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:31:
MW2 kopen. :) Het duurt nog wel ff voordat BO komt, dus die tijd kan je mooi opvullen met MW2.
Bij bv. de MediaMarkt zal 'ie ook niet zo duur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Ik ga BO *niet* kopen. Ik heb WaW ook gekocht en heb er spijt van gekregen. Single player was opzich wel oke maar multiplayer heb ik me niet zo vermaakt (wel veel gespeeld). BO heeft een hele vage levelling mechanisme dat me niet zint. Dat is waarschijnlijk reden 1 dat ik het niet ga kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Maandje wachten, en in de tussentijd de demo's downloaden van MW - WAW en MW2 O-)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Laatst online: 29-06 00:29
MW2 kopen en alvast flink gaan oefenen voor het spelen van de multiplayer.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mappacks zijn nu in de aanbieding , 50% korting dus 7 euro per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garma
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-01-2020
net aanbieding op steam gekocht (resurgence) maar hoe speel ik ze nou??

ze gaan me toch niet vertellen dat de maps random door de andere maps heen gaan waardoor ik maar net geluk moet hebben om mn nieuwe aankoop te spelen??

edit: ja dus.. ongelofelijk, echt onbegrijpelijk....

[ Voor 10% gewijzigd door Garma op 05-10-2010 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

en ja hoor weer steam eruit :S
net nu ik een avondje geplanned had
Garma schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 20:32:

ze gaan me toch niet vertellen dat de maps random door de andere maps heen gaan waardoor ik maar net geluk moet hebben om mn nieuwe aankoop te spelen??

Ja idd. zo werkt het helaas

[ Voor 76% gewijzigd door ApC_IcE op 05-10-2010 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zijn alleen modes met de nieuwe mappen, vlak nadat deze uit zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de Resurgence gekocht en ook nog geen nieuwe map kunnen spelen.
Hij zou eerst Trailer park gaan dan maar dan unable to connect to host foutmelding :S
Trouwens volgens mij vind hij nou wel veel minder servers hoe verhelp ik dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

http://store.steampowered.com/news/4432/ Yup, ik viel ook voor 6,99.
2 van de mappen gehad, rest liep in timeout.

Irritant dat je bij vorige DLC tijdelijk in elk geval DLC-pack games kon kiezen, nu is het tussen de hoop wachten :( Die Carnival en Trailer vond ik in elk geval werelds, hadden er veel eerder in moeten zitten.

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je had ze ook al eerder kunnen kopen natuurlijk.

Dat heb je als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizendoekie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
Na voor altijd als een soort duke nukem al schietend door de voordeur naar binnen te rennen ben ik eens proberen te gaan snipen.

Valt nog niet mee. Ik heb geen geduld and mijn aim is 'je van het' maar de m21ebr helpt best wel, vooral met de acog scope.
Alleen jammer die ie dan niet zo ver scoped, maja hij aimed wel een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 15:01
Steam liep constant vast (Windows 7 64-bit). Dus Steam compleet moeten verwijderen, vervolgens een verse installatie. Nu moet ik 1.5 uur wachten tot Steam mijn Modern Warfare 2 volledig gaat updaten :S. Beetje jammer na het kopen van de resurrection pack

Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/6421/steamzzzz.jpg
:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:36
Ik zat net in een FFA 10k punten. Hoogste was al 4,5k. Had mijn lucky day ofzo want ik schoot ze 1 voor 1 neer. En ik had inmiddels de koploper al ver ingehaald met 200-50 ofzoiets dergelijks. Iedereen zo : hacker hacker enz. En toen werd ik opeens gekickt :s . Daarna weer gejoined en weer gepwnd met 168-60. als ik niet gekickt was had ik 't potje gewonnen :/

enfin, bedtijd :P

[ Voor 8% gewijzigd door n0elite op 06-10-2010 07:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReFresh F5 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:29:
[...]
Bugexploiten :+

Probeer het eens..
tuurlijk is het een bugexploit. half-ingezoomd is je sniperrifle ineens een q3 railgun. Dat is gewoon een lompe bug, want als je niet scopet schiet je meters naast waar je schiet als je nog ana het inzoomen bent.

Als je inzoomt en dan snel richt en vuurt is dat wat anders. Maar dát is niet wat de trotse bugexploitende quickscoper doet. Want als dat het enige is, dan is het geen "quick scopen" maar gewoon "snipen" (echte mannen hebben geen vijf seconden nodig om een sniperkill te maken tenslote).
Maar het geeft niet, we mobben gewoon scopelamers met RPGs, dan gaan ze virj snel weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:38:
[...]

tuurlijk is het een bugexploit. half-ingezoomd is je sniperrifle ineens een q3 railgun. Dat is gewoon een lompe bug, want als je niet scopet schiet je meters naast waar je schiet als je nog ana het inzoomen bent.

Als je inzoomt en dan snel richt en vuurt is dat wat anders. Maar dát is niet wat de trotse bugexploitende quickscoper doet. Want als dat het enige is, dan is het geen "quick scopen" maar gewoon "snipen" (echte mannen hebben geen vijf seconden nodig om een sniperkill te maken tenslote).
Maar het geeft niet, we mobben gewoon scopelamers met RPGs, dan gaan ze virj snel weg :+
Wat een onzin. Dus als ik inzoom en dan 5 seconden nodig heb om te richten is het wel goed, en als ik maar een halve seconde nodig heb om te richten ben ik opeens een bug exploiter? Dat geloof je toch zelf zeker niet? En bij de meeste quickscopes kijk je wel degelijk door je scope. Alleen in de killcam zie je dat niet omdat de scope daar langzamer omhoog gaat. Dan lijkt het inderdaad alsof je al schiet terwijl de scope nog niet aan je oog is, maar dat is gewoon niet waar. En who cares of je het een quickscope noemt of niet, als ik er iemand mee kill ben ik blij, dan boeit het toch niet of ik 0.5 of 5 seconden nodig had om te richten?

Nee, het is niet realistisch, maar dat maakt het nog geen bug exploit. Een bug exploit is per definitie voordeel halen uit een fout in het spel. Wat is hier fout aan? Sleight of hand zorgt er voor dat je scope veel sneller omhoog is waardoor je veel eerder kan richten en dus veel meer kans hebt om je vijand te raken (immers, als hij op jou schiet dan is je aim helemaal weg en kun je het meestal vergeten). Dat is geen bug, dat is precies wat sleight of hand pro doet...

Ik haat het echt als mensen gaan zeuren over wat een quickscope is en wat niet... In-game ook, kill ik iemand met een sniper door snel in te zoomen en nog net even te richten, begint hij te zeuren dat het geen quickscope was. Ja BOEIE je bent toch dood of niet? Ik richt liever een halve seconde langer met 80% kans dat ik raak, dan dat ik niet door de scope kijk met 30% kans dat ik raak.

[ Voor 23% gewijzigd door NickThissen op 06-10-2010 13:23 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies daar ben ik het met white eens ^^

als je een "quickscope" doet dan zoom je in maar op de KC zie je dat idd niet.
En wat maakt het uit als je iemand killed met een hardscope quickscope of en freaking dragscope wat interesseert dat nou weer ? het gaat erom je killed iemand je gaat toch ook niet zeggen tegen iemand die knifed ja het was een noob knife want het was geen 360 ? ja wtf boeit dat nou weer ... de zeikerd is dood en jij niet moet ie voortaan maar beter zen best doen.

btw subbieh gister was wel ffe grappig hehe ^^ ffe 3 potjes domination gewonnen ^^ en 1ntje verloren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Dat quickscope verhaal is nieuw voor mij. Geldt dit voor alle platformen?

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 18:31
YOGI schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 01:51:
Steam liep constant vast (Windows 7 64-bit). Dus Steam compleet moeten verwijderen, vervolgens een verse installatie. Nu moet ik 1.5 uur wachten tot Steam mijn Modern Warfare 2 volledig gaat updaten :S. Beetje jammer na het kopen van de resurrection pack

[afbeelding]
:r
Je kunt ook gewoon Steam op dezelfde plaats installeren als eerst en daarn de bestanden valideren (of hoe heet het ook alweer.) Vorige week ook gedaan. Werkte perfect. Kon gelijk weer spelen.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
xV0rtexx schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 17:06:
Ja, hoewel ik het persoonlijk op de pc toch wat makkelijker vind. Als je gewoon maar heeeel kort inzoomt met je sniper en dan al op iemand kunt mikken en hem killt, dan noemt men dat vaak een quickscope, en dan ben je "omgwtf1337" blijkbaar. Als je iets te lang inzoomt ben je een hardscope noob, dus niet te lang inzoomen!

Sarcastisch natuurlijk...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickThissen schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:18:
[...]

Wat een onzin. Dus als ik inzoom en dan 5 seconden nodig heb om te richten is het wel goed, en als ik maar een halve seconde nodig heb om te richten ben ik opeens een bug exploiter? Dat geloof je toch zelf zeker niet? En bij de meeste quickscopes kijk je wel degelijk door je scope. Alleen in de killcam zie je dat niet omdat de scope daar langzamer omhoog gaat. Dan lijkt het inderdaad alsof je al schiet terwijl de scope nog niet aan je oog is, maar dat is gewoon niet waar. En who cares of je het een quickscope noemt of niet, als ik er iemand mee kill ben ik blij, dan boeit het toch niet of ik 0.5 of 5 seconden nodig had om te richten?

Nee, het is niet realistisch, maar dat maakt het nog geen bug exploit. Een bug exploit is per definitie voordeel halen uit een fout in het spel. Wat is hier fout aan? Sleight of hand zorgt er voor dat je scope veel sneller omhoog is waardoor je veel eerder kan richten en dus veel meer kans hebt om je vijand te raken (immers, als hij op jou schiet dan is je aim helemaal weg en kun je het meestal vergeten). Dat is geen bug, dat is precies wat sleight of hand pro doet...

Ik haat het echt als mensen gaan zeuren over wat een quickscope is en wat niet... In-game ook, kill ik iemand met een sniper door snel in te zoomen en nog net even te richten, begint hij te zeuren dat het geen quickscope was. Ja BOEIE je bent toch dood of niet? Ik richt liever een halve seconde langer met 80% kans dat ik raak, dan dat ik niet door de scope kijk met 30% kans dat ik raak.
Het is geen exploit, maar ik denk ook weer niet dat de makers het zo bedoeld hebben.

Ben ook blij dat we er in BO minder last van gaan hebben. Gewoon lekker maaien met z'n allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:18:
[...]
Hahaha! Ja, zo had ik laatst in derailed ongeveer twee of zelfs drie (oh,ow...)seconden nodig om iemand door z'n hasses te schieten die op dat dakje lag en was ik opeens een 'noob-sniper' later iemand (met geluk) binnen ~0.3 seconden (uhh, gewoon snel!) gedood, was ik alweer een cheater.... pfffff, tis ook nooit goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
NickThissen schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 17:14:
[...]

Ja, hoewel ik het persoonlijk op de pc toch wat makkelijker vind. Als je gewoon maar heeeel kort inzoomt met je sniper en dan al op iemand kunt mikken en hem killt, dan noemt men dat vaak een quickscope, en dan ben je "omgwtf1337" blijkbaar. Als je iets te lang inzoomt ben je een hardscope noob, dus niet te lang inzoomen!

Sarcastisch natuurlijk...
Het begrip "Quickscope" is niet nieuw voor me. Het is voor mij een om kills te maken en ik moet zeggen dat het een goed gevoel geeft als je er een paar achter elkaar neer maait. Ik ben het met je eens (speel op Xbox 360) dat het makkelijker is dan de hele map door snipen. Als je host bent doet de auto-aim op kort afstand goed zijn best zullen we maar zeggen.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMNN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-04 09:57
Kreeg net een update van Steam. Even restarten zegt ie......
Ten eerste was het onmogelijk geworden om steam te starten. Maar na een paar keer proberen, hoppa!
Wil ik naar de MP van MW2, heb ik strict NAT?! Opeens.
Nuja, dan maar helemaal opnieuw opstarten. We zullen zien wat ik nu weer mag oplossen.

Kan iemand mij hier uitleggen waarom de NAT-type soms, zomaar opeens, sporadisch op strict staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik deze week ook dat hij opeens weer op Strict stond.
Steam restarten hielp niet dus heb toen maar de modem/router opnieuw aangezet.
En toen was hij weer gewoon open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
xV0rtexx schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 17:06:
xV0rtexx schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 17:51:
[...]

Het begrip "Quickscope" is niet nieuw voor me.
:?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja in drie kwartiertjes kun je veel leren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg dus net een bericht van een gast op de PS3: fucking aimbot hacker. :)

Hoe doe je dat eigenlijk? Berichten sturen naar mensen die niet in je lijst staan? Ik kan alleen kiezen tussen Add as a friend en Mute..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Volgens mij weet je niet wat quick scopen is. Bij quick scopen ben je niet half ingezoomd maar volledig. Echter is dit slechts een fractie van een seconde. Als je gekillt wordt door een quick scope dan lijkt het in de killcam alsof hij nog niet volledig is ingezoomd. Waarschijnlijk denk je daardoor dat quick scopen half ingezoomd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:01:
Ik krijg dus net een bericht van een gast op de PS3: fucking aimbot hacker. :)

Hoe doe je dat eigenlijk? Berichten sturen naar mensen die niet in je lijst staan? Ik kan alleen kiezen tussen Add as a friend en Mute..
'Ontmoete Spelers'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

bovenaan je friends list, staat 'players met' openen en dan zie je alle psn's die je net bent tegen gekomen ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 21:48

D4NG3R

kiwi

:)

[...]

Met "Quickscoping" is het de bedoeling dat je inzoomed, en schiet op het moment dat je het vizier in beeld krijgt zeg maar. Hierdoor kost accuraat schieten slechts een fractie van een seconde.

Noem het skills of niet, maar ik vind quickscoping nogal cliche worden. Iedereen doet of probeert het (En merendeel faalt :P ).

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
D4NG3R NL schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 08:22:
[...]

Met "Quickscoping" is het de bedoeling dat je inzoomed, en schiet op het moment dat je het vizier in beeld krijgt zeg maar. Hierdoor kost accuraat schieten slechts een fractie van een seconde.

Noem het skills of niet, maar ik vind quickscoping nogal cliche worden. Iedereen doet of probeert het (En merendeel faalt :P ).
Ik vind het wel degelijk dat je skill nodig hebt voor quick scopen, aangezien echt veel mensen het totaal niet of niet goed kunnen. Als ze missen met bijv de intervention kan je toch makkelijk met elke andere niet sniper (en evt handgun) met gemak neer schieten? Als je dat dan nog niet lukt, vraag ik me af of je dan zelf wel genoeg ''skill'' hebt, want missende quick scopers zijn erg makkelijk neer te maaien.

Maarja, het zal wel aan mij liggen.
Ik wil btw niet trollen of de flamer uithangen, dit was gewoon m'n mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Lees dit maar eens voor de gein :)
http://blackops.digitalwa...losophy-cod-quick-scoping

Gaat over Quick Scopen in de volgende CoD. Ben het 100% eens met de schrijver.

Het kost niet meer of minder skill als op de "gewone" manier snipen, je moet het (net als het omgaan met elk andere wapen) leren.

Edit: Het is door iedereen te leren, maar het kost tijd. En vele deaths :9
Edit2: Waarom ik zeg dat het zowel skills, als niks kost. Is dat je gemiddelde accuracy met 800% omlaag gaat. Maar dat het maken van kills op langere afstand wel een stuk lastiger word (en dus meer vaardigheden vereist).

[ Voor 31% gewijzigd door D4NG3R op 07-10-2010 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Ik doelde op het quickscopen dat benoemd wordt als bugexploit. Er wordt gedaan alsof er een fout in het spel zit waardoor het als noob wordt geschouwd en in het rijtje van Tubes, schotgun campers en comando runners wordt genoemd. Ik ben het daar niet mee eens, maar wel als dit komt door een fout in het spel. Quickscopen is natuurlijk geen nieuw begrip dat alleen voor dit spel bestaad, maar wel de manier waarop het gebruikt wordt door mensen als iReapzz. Mijn vraag is dus of dit skill is of niet, omdat het door een fout in het spel makkelijker gemaakt zou zijn.
Niets ten nadelen van spelers van dit kaliber, want ze weten echt wel hoe ze dit spel moeten spelen (op hun manier). Spawnrape is niet iets wat iemand zomaar doet, daar moet je inzicht en timing voor hebben.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
D4NG3R NL schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 08:37:
Lees dit maar eens voor de gein :)
http://blackops.digitalwa...losophy-cod-quick-scoping

Gaat over Quick Scopen in de volgende CoD. Ben het 100% eens met de schrijver.

Het kost niet meer of minder skill als op de "gewone" manier snipen, je moet het (net als het omgaan met elk andere wapen) leren.

Edit: Het is door iedereen te leren, maar het kost tijd. En vele deaths :9
Edit2: Waarom ik zeg dat het zowel skills, als niks kost. Is dat je gemiddelde accuracy met 800% omlaag gaat. Maar dat het maken van kills op langere afstand wel een stuk lastiger word (en dus meer vaardigheden vereist).
Maar op de ''juiste'' manier snipen leer je imho toch echt wel veel sneller dan quick scopen. Als je nou last had van de afstand die de kogel uit een sniper aflegt dan zou hard scopen veel moeilijker te leren zijn als nu, als je nu de trigger overhaalt zit de kogel meteen al in het lichaam van de enemy. Vraag voor de grap maar eens iemand die nooit een FPS heeft gespeeld om voor een aantal dagen alleen te hard scopen en te quick scopen om te zien wat hij eerder heeft geleerd. Dan zie je dat quick scopen echt wel meer skill vereist dan hard scopen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

xV0rtexx schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 08:48:
[...]

Ik doelde op het quickscopen dat benoemd wordt als bugexploit. Er wordt gedaan alsof er een fout in het spel zit waardoor het als noob wordt geschouwd en in het rijtje van Tubes, schotgun campers en comando runners wordt genoemd. Ik ben het daar niet mee eens, maar wel als dit komt door een fout in het spel. Quickscopen is natuurlijk geen nieuw begrip dat alleen voor dit spel bestaad, maar wel de manier waarop het gebruikt wordt door mensen als iReapzz. Mijn vraag is dus of dit skill is of niet, omdat het door een fout in het spel makkelijker gemaakt zou zijn.
Niets ten nadelen van spelers van dit kaliber, want ze weten echt wel hoe ze dit spel moeten spelen (op hun manier). Spawnrape is niet iets wat iemand zomaar doet, daar moet je inzicht en timing voor hebben.
Het rijtje Tubes, Shotguns, Campers en Commando runners is ook alleen maar denkbeeldig.. Omdat het grootste deel van de <15 jarige CoD community het niet leuk vind, er (vaak) dood aan gaat en er niks tegen kan doen. Betekend het absoluut niet dat je minder skills hebt.

Ik zie het liever zo:
Ik kill jouw 10x, jij mij 1x. Wie heeft er dan meer skill? Ik als camper, of jij als kneusje welke elke 10 secs weer via het zelfde pad, recht in mijn vizier naar mij toe probeerd te rennen...

offtopic:
Ik wil geen flamewar beginnen OID, en ik doel ook absoluut niet op iedereen onder de 15. Ook mensen die ouder zijn kunnen erop gaan zeiken. En mensen onder die leeftijd kunnen er ook gewoon goed mee omgaan, maar over het algemeen :/

xPhantom schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 08:54:
[...]

Maar op de ''juiste'' manier snipen leer je imho toch echt wel veel sneller dan quick scopen. Als je nou last had van de afstand die de kogel uit een sniper aflegt dan zou hard scopen veel moeilijker te leren zijn als nu, als je nu de trigger overhaalt zit de kogel meteen al in het lichaam van de enemy. Vraag voor de grap maar eens iemand die nooit een FPS heeft gespeeld om voor een aantal dagen alleen te hard scopen en te quick scopen om te zien wat hij eerder heeft geleerd. Dan zie je dat quick scopen echt wel meer skill vereist dan hard scopen hoor.
Als jij vanaf de 1e keer dat jij CoD speelt, alleen maar gaat quickscopen. Leer je het net zo snel als "gewoon" snipen. Als jij daarna probeert "gewoon" te snipen, vind je dat retelastig en vreemd.

Als jij vanaf de 1e keer dat jij CoD speelt hardscoped, is het juist net andersom.

Het is net als het leren van een 2e taal: Lastig, maar met voldoende tijd gewoon te leren. Mensen die in het land wonen waar de taal vandaan komt kunnen het vloeiend spreken, waarom: Omdat ze niet anders kennen, en het ze zo geleerd is. Als zij echter Nederlands gaan spreken, is dat voor hun weer erg vreemd.

Edit: Vanuit een logisch standpunt heb ik 100% gelijk, maar dit ga ik niet verkondigen. Of hardscopen meer of minder skills vereist is aan jezelf, ik vind van niet. Als jij dat wel vind kan ik dat gewoon begrijpen.

[ Voor 30% gewijzigd door D4NG3R op 07-10-2010 09:08 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.