Dat is zo'n instelling met je pingbalkjes. Alleen weet ik dat niet zo 1-2-3LightStar schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:50:
[...]
[...]
En hoe kan ik die krijgen gezien ik ook vaak host ben.
Anoniem: 104511
Uiteraard, alleen het capture point moet ook nog ingenomen wordenDeMoN schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:30:
[...]
Valt daar niet meteen voor weg te rennen? Net zoals in High Rise.. al die mensen die meteen bij de start van de game naar het raam rennen en afgeknald worden (soms 3 tegelijk door 1 bullet) door een sniper aan de overkant. Je weet dat er een grote kans is dat je dood gaat op sommige momenten
Anoniem: 104511 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 23:23:
Hm. Beetje waardeloos dat zelfs op een gesloten map als Karachi het blijkbaar mogelijk is om met domination vanaf spawn een tube precies op het meest verafgelegen capture point te gooienZo had iemand binnen een halve minuut al z'n harriers in de lucht hangen.
Eigen schuld dikke bult? Daar vraag je toch om als je met 6 man de dichtsbijzijnde vlag probeert te cappen? 1 man voor de dichtsbijzijnde vlag is (meestal) genoeg omdat de enemy die vlag toch nooit op tijd kan halen. De andere 5 moeten imho zo snel mogelijk naar de middelste vlag en als je dat doet heb je vaak binnen 30 seconden 2 vlaggen te pakken en kan je jezelf tactisch opstellen om die 2 vlaggen te behouden...Anoniem: 104511 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:15:
Uiteraard, alleen het capture point moet ook nog ingenomen worden
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Mja, dat 98% van de spelers dit niet snapt is mij een raadsel...Frentik schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:47:
[...]
[...]
Eigen schuld dikke bult? Daar vraag je toch om als je met 6 man de dichtsbijzijnde vlag probeert te cappen? 1 man voor de dichtsbijzijnde vlag is vaak al genoeg omdat de enemy daar nooit eerder kan zijn. De andere 5 moeten imho zo snel mogelijk naar de middelste vlag en als je dat doet heb je vaak binnen 30 seconden 2 vlaggen te pakken en kan je jezelf tactisch opstellen om die 2 vlaggen te houden...
Ik ren altijd direct naar B, om op mijn radar te zien dat de rest van het team bij A of C gaat zitten prutsen

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
omdat ze alleen spelen voor puntjes en k/d ratio?beany schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:48:
Mja, dat 98% van de spelers dit niet snapt is mij een raadsel...
Ik ga ook altijd voor B en eigenlijk speel ik alleen nog maar domination met minimaal een party van 3 (liefst 4) zodat je iig een vorm van teamplay hebt. Neem nu gisteren op de map derail, wij 6 man party tegen 6 random enemies. Wij cappen A en B vrij snel en de enemy C, normaal gesproken ga je dan niet echt voor C maar oefen je alleen wat druk uit om de enemey daar te houden. Nu konden we echter ook gemakkelijk C cappen omdat 4 van de 6 enemies gewoon lekker zaten te snipen..de andere 2 probeerden af en toe nog wel iets maar dat haalde natuurlijk weinig uitIk ren altijd direct naar B, om op mijn radar te zien dat de rest van het team bij A of C gaat zitten prutsen
offtopic:
speel je toevallig op de PC? Voeg me dan maar toe op steam, zie mijn sig voor id
speel je toevallig op de PC? Voeg me dan maar toe op steam, zie mijn sig voor id
[ Voor 5% gewijzigd door Frentik op 19-10-2010 13:57 ]
Achja, de community rondom mw2 heeft nou eenmaal niet een boven gemiddeld IQ... Ik weet namelijk op elke map op verschillende wijze wel me first blood+verassingen te halen, een nuke is kinderspel geworden en groundwar is ECHT niet leuk meer als je begint met 243531254 OMA's om je heen (get it?).beany schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:48:
[...]
Mja, dat 98% van de spelers dit niet snapt is mij een raadsel...
Ik ren altijd direct naar B, om op mijn radar te zien dat de rest van het team bij A of C gaat zitten prutsen
Heb gisteren de TDM gameplay van BO gezien en maak me eigenlijk wel zorgen. Tuurlijk zitten er nieuwe modi in en hebben ze zombies er weer bijgehaald, maar zag ook weer een noobtube en killstreaks zijn weer nagenoeg gelijk. En toch ga ik 'm kopen..
Ja, bij SnD tuben we (ik en een vriend) altijd vanaf te spawn. Zoals bij Afghan, Terminal, Wasteland, Derail en waar het nog meer kan. Altijd als we iemand hebben dan begint iedereen te roepen: CHEATER, WH en weet ik wat. Maar spawntubes, dat is gewoon kennis. Je moet die dingen gewoon leren.
Anoniem: 104511
Wat is dit nou weer voor scheve opmerking. Ik heb nooit iets gezegd over 6 man die de vlag pakken, en *iemand* moet 'm pakken. Als ik daar kom en ik zie niemand bezig zijn dan blijf ik hangen om 'm te pakken (aangezien ik nagenoeg nooit een rush-class gebruik). Sja, soms komt er een late connector nog bij staan of langs- of teruglopen etc - daar kan ik toch ook niks aan doen?Frentik schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:47:
[...]
[...]
Eigen schuld dikke bult? Daar vraag je toch om als je met 6 man de dichtsbijzijnde vlag probeert te cappen? 1 man voor de dichtsbijzijnde vlag is (meestal) genoeg omdat de enemy die vlag toch nooit op tijd kan halen. De andere 5 moeten imho zo snel mogelijk naar de middelste vlag en als je dat doet heb je vaak binnen 30 seconden 2 vlaggen te pakken en kan je jezelf tactisch opstellen om die 2 vlaggen te behouden...
Dus volgens jou moet ik maar altijd hard wegrennen omdat er wel eens iemand van de andere kant van het level precies in een gangetje een tube kan mikken? Terwijl ik niks geen rusher ben en geen teamgenoten met die vlag bezig zie? Scheef. 't zal allemaal best wat er *moet* volgens de die-hards, ik ben geen domination pro en speel niet met allemaal maatjes die het spel binnenstebuiten kennen dus zo loopt 't nou eenmaal niet
Dan heb je denk ik niet goed gekeken, want OMA kan niet meer. Reloaden van Tube's gaat niet meer. Verder tellen killstreakkills niet meer mee voor killstreak. Dus als jij vijf kills hebt en je krijgt een predator dan blijft deze op vijf staan ook na een kill. Vermoord je dan zelf weer twee mensen zit je op zeven en kun je de volgende reward krijgen. Deze maatregel zorgt ervoor dat er een stuk minder killstreakrewards zullen zijn !delaitinho schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:58:
[...]
Achja, de community rondom mw2 heeft nou eenmaal niet een boven gemiddeld IQ... Ik weet namelijk op elke map op verschillende wijze wel me first blood+verassingen te halen, een nuke is kinderspel geworden en groundwar is ECHT niet leuk meer als je begint met 243531254 OMA's om je heen (get it?).
Heb gisteren de TDM gameplay van BO gezien en maak me eigenlijk wel zorgen. Tuurlijk zitten er nieuwe modi in en hebben ze zombies er weer bijgehaald, maar zag ook weer een noobtube en killstreaks zijn weer nagenoeg gelijk. En toch ga ik 'm kopen..
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Dan zou ik nog een keertje gaan kijken, met je ogen open dit keer.delaitinho schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:58:
[...]
Achja, de community rondom mw2 heeft nou eenmaal niet een boven gemiddeld IQ... Ik weet namelijk op elke map op verschillende wijze wel me first blood+verassingen te halen, een nuke is kinderspel geworden en groundwar is ECHT niet leuk meer als je begint met 243531254 OMA's om je heen (get it?).
Er is overigens ook geen Danger Close meer. Daarentegen is er de perk Flack Jacket, waardoor je meer explosive damage kan incasseren.
Weet je wat een goed idee zou zijn voor Grenade Launchers? Dat ze net als reguliere wapens een Crosshair krijgen waarin de granaat kan komen.. Zo word het bijna onmogenlijk om recht de lucht in te schieten? Maar op close range heb je nogwel steeds de volle accuracy (Omdat over het algemeen de splashdamage de kill maakt).
Idee Hmmm?
Idee Hmmm?
[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 19-10-2010 14:47 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Waarom zou het dan onmogelijk zijn om recht in de lucht te schieten?
Als je nu hipfired met een wapen, heb je een crosshair toch? De kogels kunnen overal binnen dat gebied terecht komen..bram1984 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:52:
Waarom zou het dan onmogelijk zijn om recht in de lucht te schieten?
Als je dit ook toevoegt aan een GL, en je schiet recht de lucht in. Is er een veel kleinere kans dat hij precies in een rechte lijn gaat.
"Zo word het bijna onmogenlijk om recht de lucht in te schieten?"
Bedoelde ik dus mee dat het bijna onmogenlijk word om de lucht in te schieten, en dan nog een granaat te hebben die recht gaat ook.
haha oogjes waren open hoor. En constateerde gewoon die grenade launcher! Ik weet dat er flack jacket is, maar hadden ze toch beter gewoon die grenade launcher eruit kunnen halen? Niet dat ik er nooit mee speel hoor. Heb ook altijd de neiging op estate om naar C te rennen en dikke AT naar binnen te blaffen.. maar toch.bram1984 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:36:
[...]
Dan zou ik nog een keertje gaan kijken, met je ogen open dit keer.
Er is overigens ook geen Danger Close meer. Daarentegen is er de perk Flack Jacket, waardoor je meer explosive damage kan incasseren.
En inderdaad ook gehoord dat killstreak niet meer meetelt, maar had ik daar iets over gezegd?
Ben ook niet zo negatief erover, haal het spel toch wel.. Maar we moeten toch wat te zeuren hebben? Na 90.000 kills op mw2 ben ik wel weer toe aan iets nieuws...Volgens mij nog nooit zo verslaafd geweest aan een shooter (of spel), misschien nog wel meer gespeeld dan Rollercoaster tycoon in zijn gloriedagen..
en nou niet teveel commentaar op me berichten, probeer aan me scriptie te werken;)
En minder campertjes...OMA bestaat idd niet meer, maar het is NU wel echt een hype zeg....(doe er overigens vrolijk aan mee, maar het is niet leuk als de rest het ook doet he;))NeoMe schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:30:
[...]
Dan heb je denk ik niet goed gekeken, want OMA kan niet meer. Reloaden van Tube's gaat niet meer. Verder tellen killstreakkills niet meer mee voor killstreak. Dus als jij vijf kills hebt en je krijgt een predator dan blijft deze op vijf staan ook na een kill. Vermoord je dan zelf weer twee mensen zit je op zeven en kun je de volgende reward krijgen. Deze maatregel zorgt ervoor dat er een stuk minder killstreakrewards zullen zijn !
Waarom weglaten? Dan geef je alleen maar toe aan het grootste gros kleuters wat CoD4, WaW en MW2 speeltdelaitinho schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:58:
[...]
haha oogjes waren open hoor. En constateerde gewoon die grenade launcher! Ik weet dat er flack jacket is, maar hadden ze toch beter gewoon die grenade launcher eruit kunnen halen? Niet dat ik er nooit mee speel hoor. Heb ook altijd de neiging op estate om naar C te rennen en dikke AT naar binnen te blaffen.. maar toch.
En inderdaad ook gehoord dat killstreak niet meer meetelt, maar had ik daar iets over gezegd?![]()
Ben ook niet zo negatief erover, haal het spel toch wel.. Maar we moeten toch wat te zeuren hebben? Na 90.000 kills op mw2 ben ik wel weer toe aan iets nieuws...Volgens mij nog nooit zo verslaafd geweest aan een shooter (of spel), misschien nog wel meer gespeeld dan Rollercoaster tycoon in zijn gloriedagen..![]()
en nou niet teveel commentaar op me berichten, probeer aan me scriptie te werken;)
ja klopt, helemaal gelijk.. Vooral op wasteland is het leuk om gewoon te rushen en een paar tubers te pakken die staan te wachten totdat er iemand in de "cave of death" loopt...D4NG3R NL schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:04:
[...]
Waarom weglaten? Dan geef je alleen maar toe aan het grootste gros kleuters wat CoD4, WaW en MW2 speelt. Kom zeg.. Als ik met vrienden, of met vrienden van vrienden speel. Klaagt er niemand, al zou het gehele vijandelijke team met tubes + Danger close rondrennen, deert ons nog niet? Een sniper schot van afstand is over het algemeen een stuk effectiever als rage(quitt)en
.
eh gaaf - ga ik vanavond eens proberen als ik tijd heb..Sc0rPi0N schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:11:
[...]
MW2SA
Om een of andere reden werkt dat programma bij mij niet (win 7Ult. x64)
Ben ook vaak host maar zie geen connecties ?
De betreffende poort heb ik ook al geforward op mijn router ?
Vreemd het is volgens de ReadMe getest op een machine met exact hetzelfde besturingssysteem. Ziet het er zo uit bij jou als je het hebt opgestart?Sc0rPi0N schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:11:
[...]
MW2SA

Wat zie je wel als je in de ingame browser kijkt? Hij moet wel aanstaan voordat je host wordt he!
@NeoMe
Beetje jammer, niet? --> reemprive in "[PC] Cheaters in Medal of Honor (met fil..."
[ Voor 8% gewijzigd door codex op 19-10-2010 20:38 ]
Het is ook even belangrijk dat je weet dat alleen NIEUWE connecties er in komen te staan. Er staan dus alleen maar mensen in dat lijstje die de game gejoined zijn NADAT jij host bent geworden, of als je als host wordt aangewezen van een compleet nieuwe lobby (wat bijna nooit voorkomt omdat vaak meerdere lobbys gejoined worden)Sc0rPi0N schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:11:
[...]
MW2SA
Als je dus bijv. host word omdat de andere host de game leaved of zo, dan staan er helemaal geen namen in het lijstje, daar komen pas namen bij als er nieuwe mensen de game joinen.
Soms best wel frustrerend, omdat je dan eindelijk eens een cheater betrapt terwijl je host bent, maar dan kun je hem niet bannen omdat hij al in de game zat toen jij host werd...

Meestal start ik het programma op en dan pas bijv. een FFA match.
Na een paar keer zie je dat je Matched player erbij krijgt.
Bij het starten van die game ben ik 9 van de 10 keer dan ook de host. Maar verder zie ik dus niets in 127.0.0.1:poortnummer (weet even niet uit mijn hoofd)
Zie de status pagina maar meer niet.
Na een paar keer zie je dat je Matched player erbij krijgt.
Bij het starten van die game ben ik 9 van de 10 keer dan ook de host. Maar verder zie ik dus niets in 127.0.0.1:poortnummer (weet even niet uit mijn hoofd)
Zie de status pagina maar meer niet.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
28961
Dat is de poort.
Dat is de poort.
[ Voor 64% gewijzigd door Niellie41 op 19-10-2010 23:05 ]
Toch gelukt.
Deinstall van WinPcap 4.1.1 en install van winpcap 4.1.2 deden wonderen.
Vanaf het begin host en hee er staan een hele lijst ipadressen + namen bij
Oh en even getest met iemand van een (hele) lage verbinding en het werkt.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Top voor je! MAar inderdaad als je al in een lobby zit en je wordt vervolgens als host aangemerkt, komen alleen de nieuwe namen in de lijst te staan. Dus ideaal is het niet, maar in 30% van de gevallen kun je er wat mee en dat is beter dan in 0% van de gevallen.Sc0rPi0N schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 01:22:
Toch gelukt.
Ik vind het een meesterlijke tool, jammer alleen dat de waarschuwingen die ik vooraf geef niet helpen omdat niemand je gelooft dat je kan kicken. Dus ze moeten het allemaal de hard-way leren.
Laatst iemand gekicked voor overmatig schelden. Maar ook voor spammen van reclame voor zijn clan non-stop. Ik waarschuw altijd 3-4 keer, maar goed, zoals gezegd mag dat zelden helpen.
Maandag met Black en Scott nog een paar leuke potjes demo gedraaid. Behalve die eerste pot op Rundown. Die was echt waanzin met non stop gl/rpg spamming... Niet doorheen te komen....
Basement Bios ---- Exo-S
Gisteren iemand met de minste verbinding (4 streeptjesMystikal schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:13:
[...]
Top voor je! MAar inderdaad als je al in een lobby zit en je wordt vervolgens als host aangemerkt, komen alleen de nieuwe namen in de lijst te staan. Dus ideaal is het niet, maar in 30% van de gevallen kun je er wat mee en dat is beter dan in 0% van de gevallen.
Ik vind het een meesterlijke tool, jammer alleen dat de waarschuwingen die ik vooraf geef niet helpen omdat niemand je gelooft dat je kan kicken. Dus ze moeten het allemaal de hard-way leren.
Laatst iemand gekicked voor overmatig schelden. Maar ook voor spammen van reclame voor zijn clan non-stop. Ik waarschuw altijd 3-4 keer, maar goed, zoals gezegd mag dat zelden helpen.
[knip]
En je ziet gewoon iedereen die in de lijst staat in je game en de mensen die je (hebben) gejoind. Het is wel lekker dat je zo wat meer controle hebt over 'jouw' spel.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Man, wat was het een afslachting gisteren. Vooral het potje Afghan, dik winnen met de objectives en black een nuke en ik zelf ook 1.
@Green
Top, vooral aangezien jij ook steeds vaker host bent.
@Green
Top, vooral aangezien jij ook steeds vaker host bent.
Ja, en als iedereen dit gaat doen dan is het ook lekker spelen. Iemand kicken om iemand anders toe te laten. Hoe groot is de moeite om eruit te gaan en iemand te laten toetreden in een party? Sorry hoor maar we vinden cheaters en andere lamballen te waardeloos voor woorden maar wel iemand kicken om een ander toe te laten.Sc0rPi0N schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:49:
Gisteren iemand met de minste verbinding (4 streeptjes)maar even weggebonjourt om zo Blue de kans te geven om te joinen.
En je ziet gewoon iedereen die in de lijst staat in je game en de mensen die je (hebben) gejoind. Het is wel lekker dat je zo wat meer controle hebt over 'jouw' spel.

Anoniem: 319316
He bah ben blij dat ik op de PS3 speel, als ik zo hoor datSc0rPi0N schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:49:
[...]
Gisteren iemand met de minste verbinding (4 streeptjes)maar even weggebonjourt om zo Blue de kans te geven om te joinen.

En dan commentaar geven op mijn zeer sporadische 'trek de stekker eruit want ben host en hij krijgt anders nuke'-actieSc0rPi0N schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:49:
[...]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ga toch wallhacken jongen...NeoMe schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:13:
[...]
En dan commentaar geven op mijn zeer sporadische 'trek de stekker eruit want ben host en hij krijgt anders nuke'-actieBlij dat ik op de xbox 360 speel, waar dit soort figuren geen invloed hebben.
Dat heb ik ook eens geprobeerd. Blijkt et dat ik dat helemaal niet kan.. Tuben... Heeft iemand tips?Anoniem: 238040 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 08:44:
Heerlijke filmpjes, geweldige manier om het spel leuk te houden. Je zou het bijna zelf ook gaan doen.
Ik was de frustraties die uit dit spel voortkomen van 't weekend even zo zat dat ik ff een uurtje met mijn danger close class hebt gespeeld. Lekker tuben en rpg'en. Triple kill hier, multi kill daar. Dat lucht dan wel op kan zeggen. Raad het iedereen aan die het even zat is, gewoon even met een noob class andere irritante spelers spammen.
Oefenen? Maar als dat geen optie is probeer dan eens een wiskunde opfriscursus paraboolberekenen,,,,,xV0rtexx schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:31:
[...]
Dat heb ik ook eens geprobeerd. Blijkt et dat ik dat helemaal niet kan.. Tuben... Heeft iemand tips?
[ Voor 16% gewijzigd door Frentik op 20-10-2010 13:36 ]
En een aantal andere maps...Anoniem: 104511 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 23:23:
Hm. Beetje waardeloos dat zelfs op een gesloten map als Karachi het blijkbaar mogelijk is om met domination vanaf spawn een tube precies op het meest verafgelegen capture point te gooienZo had iemand binnen een halve minuut al z'n harriers in de lucht hangen.
LOL @ reacties.
Die met 4 streepjes (ping aangepast naar 10 bars) zat op een gegevens moment op 1 rood puntje.
En die ander kan toch niet zien dat hij gekicked is (hij ziet iets van timed out)
Die met 4 streepjes (ping aangepast naar 10 bars) zat op een gegevens moment op 1 rood puntje.
En die ander kan toch niet zien dat hij gekicked is (hij ziet iets van timed out)
[ Voor 3% gewijzigd door Frostbite op 20-10-2010 13:44 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
We gaan dus hier, [Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 - Deel 27, verder.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.