Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Inderdaad, doe mij maar FMJ want als mijn ammo op is dan raap ik wel een ander wapen op.
Scavenger is leuk als je een anti-air class hebt.

Ik zou op maps als Vacant / Favela niet zonder FMJ willen rondlopen. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazs2000 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 06:26:
Gister tijdens het spelen voor het eerst in maanden de optie "mute all" uitgezet en na een half uur weer aangezet. Wat een gelazer zeg. Stom ouwehoeren en mensen uitschelden. Of in een lobby niets anders roepen dan "vote please" en als het te lang duurt "vote you fucking fags". Aan de stemmen hoor je al dat het geen volwassenen zijn maar koters die ook eens mogen spelen van paps en mams. :{
Weet je ook gelijk waarom de chat uitzetten in-game het spel leuker maakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Gister tijdens het spelen voor het eerst in maanden de optie "mute all" uitgezet en na een half uur weer aangezet. Wat een gelazer zeg. Stom ouwehoeren en mensen uitschelden. Of in een lobby niets anders roepen dan "vote please" en als het te lang duurt "vote you fucking fags". Aan de stemmen hoor je al dat het geen volwassenen zijn maar koters die ook eens mogen spelen van paps en mams. :{
Ik wou dat er een report optie was om aan te geven dat minderjarigen een spel spelen wat ze niet mogen spelen. (Report age blahblah)

Ik zou dit opzich niet zo heel vaak gebruiken. Maar sommige blagen horen gewoon NIET thuis op MW2, jezus.. Als je zo wilt schreeuwen doe je dat maar met je vriendjes op straat. Niet in mijn oor, en al helemaal niet om domme redenen als doodgaan, en dan schreeuwen dat ik een Noob/Cheater/Hacker ben omdat ik ze neerschoot.

Het spel is 18+. Kinderen van 13 - 14 mogen het van mij best spelen, maar gedraag je dan op zijn minst wel ff naar de aangegeven leeftijd. Zo moeilijk is dat niet, ik zat ook niet zo te bleren toen ik 14 was en net mn xbox met CoD2 had. (2007)

[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 15-10-2010 09:18 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op een anti air class gebruik ik nooit Scavenger. Als er air support in de lucht zit wil ik het zo snel mogelijk eruit hebben, zelfs als me dat 2 levens kost. Ik heb op mijn anti air class Sleight of Hands om snel te kunnen herladen, en een semtex als equipment om mezelf op te kunnen blazen bij bijv een AC130. Neemt minder tijd in beslag dan Scavenger waarmee je langzaam laadt en ook nog eens op zoek moet naar een reload.

Op de AUG, alle LMG's eigenlijk, is Scavenger niet nodig. Je hebt zoveel kogels, daar ben je als je niet constant staat te sprayen niet snel doorheen. Op de ACR kan het handig zijn, op de SCAR is het met 60 kogels bijna een must. Sowieso vind ik op de SCAR extended mags ook handig. Maar goed, dat is ook een beetje afhankelijk van de gametype en map. Wat me trouwens is opgevallen is dat op de SCAR FMJ niet zoveel helpt. Die FMJ kills halen is ook lastiger dan met andere wapens, met een ACR, UMP of AK lukt het vrij eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Anti Air bij mij is:

RPD met Grip (Paar kills halen nadat de air support neer is)
Stinger Missiles
-
Tactical Insertion & Smoke
-
Sleight of Hand
Cold Blooded
Ninja

Werkt zo goed als altijd. Tactical insertion is er zodat ik snel mn eigen spawn kan bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
reemprive schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:21:
Wat me trouwens is opgevallen is dat op de SCAR FMJ niet zoveel helpt. Die FMJ kills halen is ook lastiger dan met andere wapens, met een ACR, UMP of AK lukt het vrij eenvoudig.
Pak eens een Vector :+ dual dikke lol maar FMJ is beroerd te halen.
Vaak ben ik met een groep van 2-5 man, soms meer, soms spelen we muziekjes..... gekke geluidjes... film quotes..... of we roepen met een duits/russisch/frans accent vote-to-skip! ..... beetje geinig joh ;) Of we gaan slap ouwehoeren..... maar dat doen we vooral bij buitenlanders of mensen die continu lopen te schelden of ons cheatcallen :+

[ Voor 17% gewijzigd door Vandread op 15-10-2010 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Soggney schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:59:
[...]

Het wordt niet gedaan omdat het performantiegewijs volledig zou inkakken. Maar dan nog weten ze enkel de vijand zitten in het bereik van de radar, alle vijanden daarbuiten weten ze niet zitten, omdat dan alleen de edge van de radar wordt weergegeven. Hoedanook, de hoeveelheid data waarmee een hacker mee kan werken is veel minder, waardoor de acuraatheid van een mogelijke hack veel lager ligt.

En deze godverdomse discussie is eigenlijk vreselijk offtopic, cheaters zijn kak,
een votekick optie zou idd geweldig zijn, mocht IW maar eens luisteren naar de community, ipv mw2 te zitten leeg te melken.
Als votekick erin zat had ik waarchijnlijk nooit een nuke. En niemand anders ook.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 15:04

Tijn96

In speed we trust

ik speel altijd gewoon met iron sight + fmj. en dus kan ik gewoon scavenger gebruiken/hebben.
en het is gewoon super fijn als iemand zich achter een muurtje verstopt je hem alsnog kan killen.

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Als je iedereen mute, mis je zo veel lol. Je kan mensen altijd nog muten als ze ECHT irritant worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmeerman
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-05 23:54
MicScott schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:56:
[...]

Als votekick erin zat had ik waarchijnlijk nooit een nuke. En niemand anders ook.
Zal in theorie wel meevallen, aangezien dan ook mensen vanuit je eigen team tegen je moeten stemmen.
In praktijk is zo'n systeem te gevoelig voor frustratie en stemmingmakerij (om mensen uit de server te hebben), dus dat zo'n optie erin komt is zeer onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geloof mij, als jij goed gaat gaan mensen uit je eigen team je ook kicken. Ik speelde vroeger SOF2, daar stond op sommige servers kick ook aan. En dan werd je met regelmaat gekicked of je kreeg een temp ban. En die community was nog een stuk vriendelijker dan wat er nu MW2 speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

jmeerman schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:04:
[...]

Zal in theorie wel meevallen, aangezien dan ook mensen vanuit je eigen team tegen je moeten stemmen.
In praktijk is zo'n systeem te gevoelig voor frustratie en stemmingmakerij (om mensen uit de server te hebben), dus dat zo'n optie erin komt is zeer onwaarschijnlijk.
Als het hele vijandige team tegen je stemt hoeft er nog maar één iemand uit je eigen team te denken dat je cheat of gewoon geen probleem te hebben op "Yes" te klikken.

Idd erg gevoelig voor frustraties en mensen met een slechte dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gisteren had ik ook een lekker potje met Tar-21 + FMJ (en SOH)

Toen ik na mijn 5 / 7 en 11 kills uitgemaakt werd voor wallhack en zo had ik het wel weer even gehad.
Uiteindelijk tweede geworden met 39 kills ofzo.

Speel je een keer goed dan ben je gelijk een wallhacker :D

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Niellie41 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:03:
Als je iedereen mute, mis je zo veel lol. Je kan mensen altijd nog muten als ze ECHT irritant worden.
Nah, over het algemeen speel ik met een aantal mensen van dezelfde club en ouwehoeren gaat via Teamspeak. Dat is al leuk genoeg met grappige reacties en schelpartijen.

Ik ga niet door het spel van anderen heen bleren. Ik waarschuwde nog weleens andere spelers maar omdat veel mensen iedereen muten horen ze je dus niet. Daar ben ik dan ook mee gestopt want het haalt toch niet veel uit.

Met dank aan de kiddies dus.

Naja, mijn boeit het niet, gewoon iedereen lekker muten en kletsen via Teamspeak. :)
reemprive schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:08:
Geloof mij, als jij goed gaat gaan mensen uit je eigen team je ook kicken. Ik speelde vroeger SOF2, daar stond op sommige servers kick ook aan. En dan werd je met regelmaat gekicked of je kreeg een temp ban. En die community was nog een stuk vriendelijker dan wat er nu MW2 speelt.
Klopt, heb ik ook meegemaakt. Wanneer je goed speelde werd je ineens gekicked. Ook wanneer je per ongeluk een teamkill maakte.

Bij RTCW was het nog gekker. Iedere keer als je door een teamlid werd gekilled kreeg je de keuze een complaint te filen. Veel spelers kozen standaard voor "Yes" en na een paar positieve votes werd je gekicked.

Teamkills kun je altijd maken wanneer mensen net voor je langslopen wanneer je aan het schieten bent.

[ Voor 36% gewijzigd door bazs2000 op 15-10-2010 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Sc0rPi0N schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:46:
Gisteren had ik ook een lekker potje met Tar-21 + FMJ (en SOH)

Toen ik na mijn 5 / 7 en 11 kills uitgemaakt werd voor wallhack en zo had ik het wel weer even gehad.
Uiteindelijk tweede geworden met 39 kills ofzo.

Speel je een keer goed dan ben je gelijk een wallhacker :D
Eigenlijk noemen mensen je vaak al gelijk een cheater als de AC-130 of Chopper Gunner de killfeed volspamt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik heb ook niet echt een goede ervaring met de votekick...
Ben meermalen gekicked door irrtatios die vonden dat ik zat te cheaten en vaak gekicked vanwege het gebruik van verboden wapens (!?)
Fuck man, ik heb in mij hele leven nog nooit gecheat of gehacked.. en ik heb gewoon betaald voor de nadelauncher.... die is van mij en ik mag hem gewoon gebruiken...
Baalde er destijds al van dat er minderjarige ukkies voor mij gingen bepalen wat ik wel en niet mocht doen.. ik hoop niet dat we dat sneue snotapies gezever weer krijgen met de dedi's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Bijltje666 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:54:
Ik heb ook niet echt een goede ervaring met de votekick...
Ben meermalen gekicked door irrtatios die vonden dat ik zat te cheaten en vaak gekicked vanwege het gebruik van verboden wapens (!?)
Fuck man, ik heb in mij hele leven nog nooit gecheat of gehacked.. en ik heb gewoon betaald voor de nadelauncher.... die is van mij en ik mag hem gewoon gebruiken...
Baalde er destijds al van dat er minderjarige ukkies voor mij gingen bepalen wat ik wel en niet mocht doen.. ik hoop niet dat we dat sneue snotapies gezever weer krijgen met de dedi's...
Je zal waarschijnlijk wel servers krijgen waar de admin GL's of zo verbiedt. Aan de andere kant zullen er ook servers zijn waar dat niet zo is. Dan moet je gewoon de server zoeken waar jij je het meest thuis voelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-06 00:29
D4NG3R NL schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:11:
[...]

Ik wou dat er een report optie was om aan te geven dat minderjarigen een spel spelen wat ze niet mogen spelen. (Report age blahblah)

Ik zou dit opzich niet zo heel vaak gebruiken. Maar sommige blagen horen gewoon NIET thuis op MW2, jezus.. Als je zo wilt schreeuwen doe je dat maar met je vriendjes op straat. Niet in mijn oor, en al helemaal niet om domme redenen als doodgaan, en dan schreeuwen dat ik een Noob/Cheater/Hacker ben omdat ik ze neerschoot.

Het spel is 18+. Kinderen van 13 - 14 mogen het van mij best spelen, maar gedraag je dan op zijn minst wel ff naar de aangegeven leeftijd. Zo moeilijk is dat niet, ik zat ook niet zo te bleren toen ik 14 was en net mn xbox met CoD2 had. (2007)
Maar jij bent ook geen Amerikaan neem ik aan... :P

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Als ze me wallhacker noemen zeg ik altijd bedankt voor het compliment! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:40
jmeerman schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:04:
[...]

Ik werd gisteren op basis van de winning game killcam zelfs door een eigen teamgenoot als cheater aangewezen... Dus dat kan makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
Haha... dat klinkt bekend...

makkelijkste woorden wat je tegen je krijgt als je goed bezig bent = hacker/cheater (zelfde), wallhacker, of noob...

Maar ja... aan kinderen doe je niks, gewoon links laten liggen en ze nog vaker doden, dan gaan ze meestal vanzelf wel weg ;)

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:07
Niellie41 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:03:
Op de PS3 mute ik gelijk mensen die ook maar iets zeggen (op m'n vrienden na, als zij meespelen). Kan me dood ergeren aan mensen die door mijn spel lopen te bleren. Het boeit me geen hol wat ze te zeggen hebben en het leidt me af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:09
superbassie schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:47:
[...]

Op de PS3 mute ik gelijk mensen die ook maar iets zeggen (op m'n vrienden na, als zij meespelen). Kan me dood ergeren aan mensen die door mijn spel lopen te bleren. Het boeit me geen hol wat ze te zeggen hebben en het leidt me af.
Same here. Het is jammer dat je op de PS3 geen standaard "mute all"-optie hebt.

Vooral die mensen die ademen in de microfoon, waardoor je een constante ruis hoort in je oor, zijn erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Starbolt schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:26:
[...]

Vooral die mensen die ademen in de microfoon, waardoor je een constante ruis hoort in je oor, zijn erg irritant.
Ik won laatst een potje Domination tegen een team vol tubers en sniperts, toen heb ik vlug tijdens de eindstand even mijn headset aangezet, en ben ik keihard gaan lachen. Dat voelde dan weer wel goed. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
bram1984 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:35:
[...]

Ik won laatst een potje Domination tegen een team vol tubers en sniperts, toen heb ik vlug tijdens de eindstand even mijn headset aangezet, en ben ik keihard gaan lachen. Dat voelde dan weer wel goed. :+
Dat is ook leuk om te doen _/-\o_

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, de eerste paar potjes kansloos verloren hoor, maar de frustratie moest er gewoon ff uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

bazs2000 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:03:
Inderdaad, doe mij maar FMJ want als mijn ammo op is dan raap ik wel een ander wapen op.
Scavenger is leuk als je een anti-air class hebt.

Ik zou op maps als Vacant / Favela niet zonder FMJ willen rondlopen. :P
nee joh, met anti-air (Stinger all-the-way) moet je juist fast-reload hebben. Heb je de vliegtuig tenminste uit de lucht vóórdat je zelf wordt neergeschoten ;)

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB

AlbertTCB

swing it baby

lijkt trouwens wel of het niveau enorm laag geworden is van de MW2 gamers de afgelopen maanden. Ik speel altijd online met minimaal 1 buddy en het is zeldzaam als we een potje Domination of Demolision verliezen. Laatst nog 43 potjes non-stop gewonnen.

In ons team heb je altijd minimaal 1-2 die continu voor de objectives gaan en de rest voor het slopen. Werkt perfect. valt op hoe vaak je voor (of met) lui speelt die rustig op hun snipe-plekje blijven staan terwijl een bom gepland wordt, of een punt wordt overgenomen. Maar o-wee als je een killstreak misloopt.

Mijn doel is altijd geweest: potje winnen met een positieve k/d ratio. Vreemd dat blijkbaar zoveel gamers alleen gefocused zijn op die verrekte killstreak awards en k/d ratio :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
mr. TCB schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:25:
lijkt trouwens wel of het niveau enorm laag geworden is van de MW2 gamers de afgelopen maanden. Ik speel altijd online met minimaal 1 buddy en het is zeldzaam als we een potje Domination of Demolision verliezen. Laatst nog 43 potjes non-stop gewonnen.

In ons team heb je altijd minimaal 1-2 die continu voor de objectives gaan en de rest voor het slopen. Werkt perfect. valt op hoe vaak je voor (of met) lui speelt die rustig op hun snipe-plekje blijven staan terwijl een bom gepland wordt, of een punt wordt overgenomen. Maar o-wee als je een killstreak misloopt.

Mijn doel is altijd geweest: potje winnen met een positieve k/d ratio. Vreemd dat blijkbaar zoveel gamers alleen gefocused zijn op die verrekte killstreak awards en k/d ratio :(
sowieso denken bar weinig mensen na over team objectives en wat het beste is, ik bedoel stel voor je maakt een party van 6 in domination, captured 2 punten en je bewaakt die 2 punten met 2x 3 teams. Ze komen dan wel naar jou toe en je bent verzekerd van een team win maar ook van een positive k/d ratio, heb vaak genoeg matches gehad waar ik ruim in de 60 scoor en maar 4x doodga ofzo en dan zitten er nog 3 teamleden in het team die zo scoren. als je als team speelt kan je gewoon zoveel meer scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB

AlbertTCB

swing it baby

Klopt, het is net zo makkelijk als je voorstelt. Maar toch zie je enorm vaak ongeduldige teammembers rondbanjeren rond het punt van de vijand (waardoor deze op jouw gebied respanwen). Of erger; van die lummels die een 3e punt overnemen.

Wij kiezen er vaak voor om een punt te laten vallen: bij veel mappen is de combo van bijv. A+B veel handiger dan B+C (zoals Carnival). Als je dan bij C begint, dan laten we die ook zo snel mogelijk overnemen door de vijand. Op die manier spawnen wij vaker bij B of A (waar we dus nog één van moeten hebben).

Wij pakken alleen alle 3 de punten als de vijand bijzonder slecht is (lees: 1 punt hebben en alleen die verdedigen en niet gaan voor een 2e punt). Dan maar wat vaker af en proberen deze spelbedervers te slopen.

Nog zo irritant: van die lui in je team die niet "B safe" roepen wanneer je de melding krijgt dat je een punt aan het verliezen bent en deze is veiliggesteld. Hoe moeilijk is het om aan te geven? Nu rush je onnodig naar een punt, waardoor je minder bedacht bent op campers en je de verdediging van een ander punt moet laten verzwakken. Je hebt toch niet voor niets een headset?

[ Voor 20% gewijzigd door AlbertTCB op 15-10-2010 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
mr. TCB schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:32:
Klopt, het is net zo makkelijk als je voorstelt. Maar toch zie je enorm vaak ongeduldige teammembers rondbanjeren rond het punt van de vijand (waardoor deze op jouw gebied respanwen). Of erger; van die lummels die een 3e punt overnemen.

Wij kiezen er vaak voor om een punt te laten vallen: bij veel mappen is de combo van bijv. A+B veel handiger dan B+C (zoals Carnival). Als je dan bij C begint, dan laten we die ook zo snel mogelijk overnemen door de vijand. Op die manier spawnen wij vaker bij B of A (waar we dus nog één van moeten hebben).

Wij pakken alleen alle 3 de punten als de vijand bijzonder slecht is (lees: 1 punt hebben en alleen die verdedigen en niet gaan voor een 2e punt). Dan maar wat vaker af en proberen deze spelbedervers te slopen.
ja dat 3de punt veroveren is super irri, daardoor raak je vaak nog 2 posities kwijt ook want dan spawnen ze zoals bij free for all. super irritant. opzich kan je wel op de vijand af stormen maar moet je zorgen dat ze er niet langs kunnen, dan is het wel een frag fest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:16
Starbolt schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:26:
[...]
Even spitten tussen options, hij zit er bij hoor. Ik heb standaard ook mute aanstaan, werd gek van al dat geblaat.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel herkenbaar ja, dat gedrag van willekeurige teamgenoten bij domination. Ik speel de laatste tijd Groundwar in plaats van TDM dus komt er nog regelmatig wat Domination langs. Ben er geen fan van maar probeer toch meestal wel enigszins intelligent met de capture points om te gaan.
Helaas dus inderdaad legio mensen die maar rondjes blijven rennen om elk punt wat nog niet gecapped is te cappen waarna de andere 2 weer verloren gaan en mensen die alleen maar voor kills gaan. Ik heb al een paar keer gezien zelfs dat er teamgenoten de tegenstand rond een vlag hadden omgelegd maar vervolgens niet even de tijd namen om het punt daadwerkelijk te cappen. Staan er 3 man beschikbaar om 't te doen, rennen ze allemaal weer weg *diepe zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen die sinds maandag problemen hebben met connecten? Ik klik dan op play en dan blijft hij zeggen van Connecting to. Vanmiddag deed hij het wel gewoon. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:27
CoD werkt weer is niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy_NL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-01-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:02:
Meer mensen die sinds maandag problemen hebben met connecten? Ik klik dan op play en dan blijft hij zeggen van Connecting to. Vanmiddag deed hij het wel gewoon. :/
De hele week geen problemen gehad maar ik probeer het net en nu werkt het niet

I stuck my head out of the window and got arrested for mooning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00tstok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-02 22:07
Ook zo grappig gisteravond. Ik speel MW2 op de PC, dus ja, met veelal genoeg hackers. Kom ik gisteren in een game, host was een hacker, dus begon al lekker. Na een poosje werd ik het dus zat en begon ge-irriteerd naar de hacker te reageren. Hij/Zij vol geschater en lol en haha spammen (Leeftijdgok iemand?), dus na elke aimbot kill die hij me gaf, gaf ik een reactie (Ja, kinderachtig, I know). Geven moment zegt hij/zij dus: Ok, you're being f**king annoying, go learn to play! Bye bye. En hij 'kickt' me door middel van zon Client overflow gebeuren. I mean, Go learn to play? Seriously? >_>;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

w00tstok schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:49:
Ook zo grappig gisteravond. Ik speel MW2 op de PC, dus ja, met veelal genoeg hackers. Kom ik gisteren in een game, host was een hacker, dus begon al lekker. Na een poosje werd ik het dus zat en begon ge-irriteerd naar de hacker te reageren. Hij/Zij vol geschater en lol en haha spammen (Leeftijdgok iemand?), dus na elke aimbot kill die hij me gaf, gaf ik een reactie (Ja, kinderachtig, I know). Geven moment zegt hij/zij dus: Ok, you're being f**king annoying, go learn to play! Bye bye. En hij 'kickt' me door middel van zon Client overflow gebeuren. I mean, Go learn to play? Seriously? >_>;
SRSLY ?!? o.0 WOOT ZOMGWTFBBQ

:9

Inderdaad, gewoon sneu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bauke1984
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 07:34
Ach hackers etc geweldig knal mij maar af en ik kom terug speciaal voor jou.

Niks mooier dan een kilstreak verpesten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bauke1984 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 23:07:
Ach hackers etc geweldig knal mij maar af en ik kom terug speciaal voor jou.

Niks mooier dan een kilstreak verpesten ^^
Ik weet niet wat voor hackers jij tegenkomt, maar ik kom dit soort types tegen: YouTube: Miss Shiny De kans dat je hen killed is erg klein.

Wat wel echt leuk is als ze in jouw team zitten is ze klieren met een riotshield. Als je het met een paar man doet zet je ze zo vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

reemprive schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 23:37:
[...]

Ik weet niet wat voor hackers jij tegenkomt, maar ik kom dit soort types tegen: YouTube: Miss Shiny De kans dat je hen killed is erg klein.

Wat wel echt leuk is als ze in jouw team zitten is ze klieren met een riotshield. Als je het met een paar man doet zet je ze zo vast.
Tja goed filmpje ja. Overduidelijk zo.
Heb fraps hier ook geïnstalleerd eens kijken of het wat is :D

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:27
Wat fijn dat Black Ops Theater Mode heeft om dit soort noobs te bannen >:)

[ Voor 11% gewijzigd door vinom op 16-10-2010 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Hackers (nouja, lamme figuren die een tooltje hebben geïnstalleerd) verzieken de boel. Mensen die een servermod draaien zijn niet per definitie slecht maar je kunt het gewoon niet toelaten.

Laatst nog, ik zit lekker in een potje en omdat steevast dezelfde mensen speelden vraagt er iemand of hij een mod moet aanzetten. Nadat hij iedereen ervan had verzekerd dat hij niets zou verkloten met overdadig veel XP per kill heeft hij zijn mod aangezet. Toen werd het leuk spelen maar uiteindelijk waren er een aantal spelers die niet goed mee konden komen en continu verloren waardoor zij de host hebben gereport. Tja, soms gaat het op een eerlijke manier en gebeurt er niets naars en dan toch reporten.

Ja, het is tegen de regels en ja, het mag niet maar deze spelers gaven zelf aan er geen problemen mee te hebben en uiteindelijk dan toch de host reporten. De spelerscommunity (niet alleen van MW2) is echt door en door rot. Ik vraag mij af hoe dit gaat bij BO al heb ik een idee dat het daar niet veel anders zal zijn aangezien ook kinderachtige zieltjes BO zullen spelen.

Ik report alleen bij overduidelijke gevallen van hacken en als ik twijfel doe ik het niet. Sommigen reporten al wanneer zij worden neergeschoten. Hoe wil je in vredesnaam zo van hackers afkomen? Mensen die de reports moeten doorlopen zien eerst veel false positives wat het tot een tijdrovende bezigheid maakt. Spelers verkloten het soms ook voor zichzelf door de gehele community te ondermijnen met gezeik.

Gewoon lekker spelen en pas in actie komen wanneer er daadwerkelijk iets aan de hand is, zo houd je dit spel speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Volgens Xboxworld krijgen we een nieuw map pack

@douglong We did just that. Focus on new MP maps, never before seen locations, some classic maps included. Based on response, most agreed.

Waarom zie ik dit niet op IW forums/andere bekende game-sites? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Nu nog een mappack? :o
Dan zou die uiteraard eerst voor de Xbox uitkomen, en dus pas als iedereen Black Ops aan het spelen is, komt 'ie ook voor de PC/PS3 uit. Lekker timing dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je op de PC ook kan kiezen waar je hem kan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 23:38
Dat reporten heeft toch totaal geen zin. Volgens mij is dat gewoon een fabeltje ^^

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:11:
Weet iemand of je op de PC ook kan kiezen waar je hem kan installeren?
Wat bedoel je hiermee precies? Je kunt altijd kiezen op welke schijf je het spel wil laten installeren, als bij elke game. Maar ik neem aan dat dit niet je vraag was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

reemprive schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 23:37:
[...]

En die .9. was geen hacker? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die filmpjes van die aimbotters/wallhackers.. ik kan daar dus echt niet tegen :P Ben blij dat ik niet op de PC speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

^^ Idd, standaard iets van c:\program files... maar dat kun je inderdaad zelf instellen bij de installatie!

In ander nieuws: Net even gespeeld op dedicated servers... Dat is zowaar léuk! :o

Wel jammer dat "illegaal" is... hoewel, heeft zo'n IW-persoon gezegd dat het inschakelen van de dedicated client functionaliteit NIET als piracy beschouwd zou worden...?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue-Tiger schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:35:
[...]

Wat bedoel je hiermee precies? Je kunt altijd kiezen op welke schijf je het spel wil laten installeren, als bij elke game. Maar ik neem aan dat dit niet je vraag was?
Ja dat bedoelde ik. Ik heb het niet kunnen vinden tijdens de installatie, tevens ook zo bij Metro 2033. Heb ze allebei werkend met Steam, of moet ik in steam iets veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:52:
[...]

Ja dat bedoelde ik. Ik heb het niet kunnen vinden tijdens de installatie, tevens ook zo bij Metro 2033. Heb ze allebei werkend met Steam, of moet ik in steam iets veranderen?
Je moet advanced install doen he ;) Tenzij je via steam werkt, in dat geval moet steam geïnstalleerd worden op de andere schijf (F: ofzo)

[ Voor 12% gewijzigd door Fid3lity op 16-10-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, zal het straks eens even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
bazs2000 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:35:
Hackers (nouja, lamme figuren die een tooltje hebben geïnstalleerd) verzieken de boel. Mensen die een servermod draaien zijn niet per definitie slecht maar je kunt het gewoon niet toelaten.

Laatst nog, ik zit lekker in een potje en omdat steevast dezelfde mensen speelden vraagt er iemand of hij een mod moet aanzetten. Nadat hij iedereen ervan had verzekerd dat hij niets zou verkloten met overdadig veel XP per kill heeft hij zijn mod aangezet. Toen werd het leuk spelen maar uiteindelijk waren er een aantal spelers die niet goed mee konden komen en continu verloren waardoor zij de host hebben gereport. Tja, soms gaat het op een eerlijke manier en gebeurt er niets naars en dan toch reporten.

Ja, het is tegen de regels en ja, het mag niet maar deze spelers gaven zelf aan er geen problemen mee te hebben en uiteindelijk dan toch de host reporten. De spelerscommunity (niet alleen van MW2) is echt door en door rot. Ik vraag mij af hoe dit gaat bij BO al heb ik een idee dat het daar niet veel anders zal zijn aangezien ook kinderachtige zieltjes BO zullen spelen.

Ik report alleen bij overduidelijke gevallen van hacken en als ik twijfel doe ik het niet. Sommigen reporten al wanneer zij worden neergeschoten. Hoe wil je in vredesnaam zo van hackers afkomen? Mensen die de reports moeten doorlopen zien eerst veel false positives wat het tot een tijdrovende bezigheid maakt. Spelers verkloten het soms ook voor zichzelf door de gehele community te ondermijnen met gezeik.

Gewoon lekker spelen en pas in actie komen wanneer er daadwerkelijk iets aan de hand is, zo houd je dit spel speelbaar.
Reporten heeft geen zin, waarom snappen mensen dat niet. MW2 gebruikt VAC en dat is een automatisch systeem, er komt geen mens aan te pas en er zal ook nooit iemand door een mens gebanned worden. Alles gaat via VAC. Het enige waar een keer mensen aan te pas zijn gekomen is toen er een foutje zat in VAC en er een hele hoop mensen onterecht gebanned zijn. Verder doen ze helemaal niets met reports.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blue-Tiger schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:37:
[...]

En die .9. was geen hacker? ;)
Ik copy paste niet goed, sloot MW2 af en kon zijn ID niet terug halen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazs2000 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:35:
In actie komen? Zoals NickThissen al zegt valt er helemaal niks aan te doen. Mislukkelingen worden meestal niet gebanned door het door mislukkelingen gemaakte VAC. Of ze worden veel te laat gebanned, als ze al wekenlang het speelplezier van andere hebben zitten vergallen. Laten we hopen dat die zogeheten trusted servers waar Treyarch straks mee komt een uitkomst bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het hele idee van een delayed ban is achterlijk. Als er een fase positive is kan je het nooit achterhalen en degene die wel hacken krijgen na detectie nog een week de tijd om de boel te verzieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:16

Bob Popcorn

Plop!

Gisteren voor het eerst een wallhack/aimbot gezien op de PS3 :(

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Het is jammer dat het zo loopt tegenwoordig, ik speel de pc versie en dat is zowat onspeelbaar geworden door de vele hackers.

Erg jammer, toch is het spel op zich geweldig om te spelen maar als je door een of andere idioot met auto aim constant wordt neergeschoten gaat de lol er snel af.
Gister een potje highrise, de winnaar had een score van 50-5-1. Nuke erbij en het feest was compleet.

Het ergste is dan nog wel dat er gewoon niets tegen gedaan wordt, er word dan ook schaamteloos gecheat want ze komen er gewoon mee weg.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Gelukkig kom ik vrijwel nooit een hacker tegen, tenzij ik Ground War speel.
Voor de rest alleen maar modded servers, wat ben ik daar blij mee. Pas kwam ik een Random Weapon mod tegen, dat is echt superhandig voor bepaalde perks zoals OMA die je normaal vrijwel nooit gebruikt. Zo is mijn OMA perk challenge al een aantal keren omhoog gegaan, ik denk dat ik nog maar 100 kills ofzo nodig heb om die VI challenge er van te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor jullie allemaal bitchen over hackers... maar op alter-IWnet ben ik er in 5 uur spelen eentje tegen gekomen op ground war en nog in 0 gemodde servers. Ook hebben we de nieuwe gamefeature One in the Chamber, die is echt angstaanjagend spannend :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Ik gebruik nu al een tijdje die kick-tool. Gelukkig ben ik heel vaak host, dus als er iemand echt cheat dan schoppen we hem eraf. Dus heb niet zo veel last van cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

How to Annoy People in Modern Warfare 2 _O- :')

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DExT3ZWs6Vs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Geweldig! Kinderen moeten ook altijd overal op reageren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 17:34:

[video]
ROFLMAO!!! _O- _O- echt geweldig daar ging ik even kompleet stuk xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[video]
Damn wat een grappig filmpje! Dat gekloot met die tactical insertion ook, lol. Die gast blijft trouwens nog wel proberen hem mee te krijgen, dat maakt het nog grappiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
Wat een held :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een ander filmpje van dezelfde grapjas _O- :')

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wyXikjWJYps]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie

[video]
Prachtig idd hoe die kinderen blijven happen. :P

Dat eind ook _O-
- You should be on machinima
- I am on machinima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 18:31
''Predators are like dinasaurs. If you move, they see you'' _/-\o_ :+

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen insluiten is wel echt hilarisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

JKratos schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:14:
''Predators are like dinasaurs. If you move, they see you'' _/-\o_ :+
hahaha idd geniale serie dit :D :')

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad ze bannen de mensen die aimbotten niet van het spel, maar oh nee als je is een hacked server komt waar je via matchmaking in word gegooid nee dan word je wel geband. MW2 faalt gewoon. Black Ops gaat veel beter worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 07:09:
Inderdaad ze bannen de mensen die aimbotten niet van het spel, maar oh nee als je is een hacked server komt waar je via matchmaking in word gegooid nee dan word je wel geband. MW2 faalt gewoon.
:') dat nog steeds stug volhouden ondanks dat het al 100x ontkracht is, dat faalt helemaal niet wou je zeggen.
Black Ops gaat veel beter worden
Someone's going to be disappointed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 08:29:
Someone's going to be disappointed...
Ook wat ik heb gezien van BO lijkt tot nu toe beter als MW2. Maar opnieuw: In vergelijking met CoD4 lijkt het zeer outbalanced te zijn, opnieuw door de killstreaks :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijke filmpjes, geweldige manier om het spel leuk te houden. Je zou het bijna zelf ook gaan doen.

Ik was de frustraties die uit dit spel voortkomen van 't weekend even zo zat dat ik ff een uurtje met mijn danger close class hebt gespeeld. Lekker tuben en rpg'en. Triple kill hier, multi kill daar. Dat lucht dan wel op kan zeggen. Raad het iedereen aan die het even zat is, gewoon even met een noob class andere irritante spelers spammen.

@knettergek, het gebeurt wel degelijk. Ik geloof dat reemprive ook wel eens onterecht een ban heeft gekregen. Echte hackers krijgen in ieder geval te lang de tijd om hun trieste bezigheden voort te zetten.
Wat betreft BO zal het denk ik een persoonlijk dingetje worden, welke beter is. Zelf heb ik er ook veel vertrouwen in dat het beter wordt wat betreft lag en cheaters. Het is in ieder geval weer eens wat anders na een jaar MW2 gespeeld te hebben. En zeg nu zelf Knettergek, jij gaat hem toch ook gewoon halen op de releasedag? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 08:44:
En zeg nu zelf Knettergek, jij gaat hem toch ook gewoon halen op de releasedag? :P
ervoor al, maar dan download to disk. en dan nog effe een .rar filetje zodat ie gaat werken :+
't is goed met die mutsen van Activision. Gezien de hoeveelheid poen die ze verdiend hebben aan MW2 en de hoeveelheid support en de geweldige fixes voor alle bugs, geloof ik niet dat ik geld aan BO ga uitgeven tot het bewezen beter is dan MW2, er gratis dedicated servers te hosten zijn en de LAN play zonder internet werkt.
Komisch genoeg geloof ik dat die features eerder beschikbaar zullen zijn als ik er niet voor betaal. Geen idee hoe ik op die rare gedachte kom :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk wel degelijk dat modded servers een ban kunnen veroorzaken, als de host kwaad wil. Als het blijkbaar bestanden kan aanpassen(alle camo's, xp etc) waarom zou het dan niet iets kunnen aanpassen wat VAC als een hack ziet? Inderdaad, zoals Wildcat zegt, ik heb een ban gekregen op mij oude account en ik weet zeker dat ik nooit iets gedownload, geinstalleerd of whatever heb en ook vrijwel zeker dat mijn account nooit is gehacked. Ik heb een sterk vermoeden dat het feit dat er geen datum, tijd en oorzaak wordt genoemd te maken heeft met het feit dat VAC niet flawless is. Als 1 op de 100 bans een fout is, wie kan dat dan bewijzen?

Gisterenavond Groundwar met de Tigers en GoT'ers was wel even leuk. Ik was verbaasd dat de party van 9 nog werkte ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

reemprive schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 09:07:
Ik denk wel degelijk dat modded servers een ban kunnen veroorzaken, als de host kwaad wil. Als het blijkbaar bestanden kan aanpassen(alle camo's, xp etc) waarom zou het dan niet iets kunnen aanpassen wat VAC als een hack ziet? Inderdaad, zoals Wildcat zegt, ik heb een ban gekregen op mij oude account en ik weet zeker dat ik nooit iets gedownload, geinstalleerd of whatever heb en ook vrijwel zeker dat mijn account nooit is gehacked. Ik heb een sterk vermoeden dat het feit dat er geen datum, tijd en oorzaak wordt genoemd te maken heeft met het feit dat VAC niet flawless is. Als 1 op de 100 bans een fout is, wie kan dat dan bewijzen?

Gisterenavond Groundwar met de Tigers en GoT'ers was wel even leuk. Ik was verbaasd dat de party van 9 nog werkte ook.
Een tijdje terug waren er ook een hele hoop gedupeerden met MW2 op steam (Zowel gekocht als gedownload) welke hun account weer unbanned kregen, en nog een gratis licencie voor MW2 kregen ook.

Maar toch, ik ben bijv ook een keer banned geweest, vlak nadat ik in een modded lobby was geweest (Dit had ik op de eerste plaats niet door). Maar ik had FRAPS openstaan, en kon bewijzen dat ik zelf niet gehacked had.

Alhoewel ik steam een prachtig platform vind, is bannen van spelers op spel. Of zelfs steam niveau nogal overdreven IMHO. Een temp ban van 3 of 7 dagen is meer op zijn plaats, als hetzelfde zich 3x voordoet een perm ban ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 07:09:
MW2 faalt gewoon. Black Ops gaat veel beter worden
BO zal bijna net zo gaar zijn als MW2 maar we gaan het spelen omdat wij ervan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bazs2000 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:49:
[...]

BO zal bijna net zo gaar zijn als MW2 maar we gaan het spelen omdat wij ervan houden.
En waar baseer je dat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Je kan nog geen uitspraken doen of het goed of slecht is, omdat het nog niet uit is. Dit geld op zowel de post als "BO is beter" als op de post(s) van "BO is hetzelfde/slechter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Inderdaad, we kennen allemaal de minpunten van MW2 en BO heeft nog niemand gespeeld. We weten dat een aantal grote issues van MW2 niet in BO zitten maar wat voor narigheid zal BO met zich meebrengen?

Je moet er nog niet teveel van willen verwachten want je zou weleens onaangenaamd verrast kunnen worden. BO ziet er veelbelovend uit en ik ga het kopen maar dat wil niet zeggen dat ik nu al denk dat het beter zal zijn dan MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Momenteel ziet het er beter uit door O.A dedicated servers, character customization, COD points (En het gehele koop-wat-je-graag-wilt systeem) en de nieuwe gamemodes. Ook de maps lijken zeer goed uitgewerkt te zijn, en de SP BELOOFT meer waar voor zijn geld dan de MW2 campaign.

Er is opnieuw een zombiemode, wat ik 1 van de weinige "Goede" dingen aan WaW vond.

Paar mindere dingetjes vind ik dan weer de killstreaks, bijv dat auto'tje. Al op 3 kills? Hmm....

MW2 is een leuk spel, maar verloor na een maand of 3 al mijn aandacht, terwijl ik CoD4 nogsteeds vollop met plezier speel. Gewoon omdat het lekker balanced is, de maps goed doordacht zijn en de killstreaks perfect zijn (Nouwja, de chopper is soms wat overpowered.. Maar hier kijk ik doorheen als ik het vergelijk met de Chopper Gunner van MW2 :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk eerlijk gezegd dat dat autootje niet voor heel veel problemen zal zorgen... je hoort/ziet hem aankomen, je kan hem kapotschieten en van wat ik tot nu toe heb gezien moord hij geen grote groepen uit. omdat de explosie niet al te groot is van dat ding.

speel nu sinds kort op alterIWnet in plaats van steam+iwnet... moet zeggen dat bevalt me wel :P tenminste een stabiele ping aangezien je gewoon op een dedicated speelt in plaats van p2p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Cheaters? Met een shield rondlopen :+ dan focussed z'n aimbot lekker op je en kunnen andere hem af en toe pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bazs2000 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:24:
Inderdaad, we kennen allemaal de minpunten van MW2 en BO heeft nog niemand gespeeld. We weten dat een aantal grote issues van MW2 niet in BO zitten maar wat voor narigheid zal BO met zich meebrengen?

Je moet er nog niet teveel van willen verwachten want je zou weleens onaangenaamd verrast kunnen worden. BO ziet er veelbelovend uit en ik ga het kopen maar dat wil niet zeggen dat ik nu al denk dat het beter zal zijn dan MW2.
Je zegt zelf dat BO net zo gaar als MW2 wordt. Ik zou gewoon niet weten waarom. Als ik alle "ergernissen" uit MW2 opsom, dan zie ik dat deze grotendeels niet meer in BO zitten. Daarnaast zie ik in de filmpjes ook bijvoorbeeld weinig irritante killstreaks. Painkiller is weg. Tuben kan nog wel, maar zonder Danger Close, en mét Flack Jacket. Ze hebben gewoon heel erg goed naar MW2 gekeken, en heel erg goed naar de community geluisterd. Ze gaan deze kans echt niet laten glippen.

Laat ik het zo zeggen: Treayarch zal echt z'n best moeten doen, om MW2 te overtreffen qua ergernissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Tja, dat was dus enige vorm van sarcasme van mijn kant. Ik doelde op het geleuter over "MW2 = Naadje en BO Rulez" met mijn opmerking en D4NG3R zag dat. Waarom is een opvolger die niemand heeft gespeeld beter dan zijn voorganger. Omdat er een aantal irritaties zijn weggenomen? Vergeet niet dat je nog steeds aangewezen bent op gehuurde servers wat de vrijheid behoorlijk beperkt want even zelf een server starten kun je vergeten.

Cheaters bannen? Ja hoor, VAC is er weer maar wordt bijgestaan door de serverbeheerder (lees: huurder). Het wordt allemaal wel opgehemeld dat er weer gekicked kan worden maar hoe vaak ik al niet spellen heb gespeeld waar niemand werd gekicked omdat er simpelweg niemand aanwezig was om te kicken. Dat wordt irritatie omdat niemand lijkt te beseffen dat er nog steeds geen goede manier is om cheaters aan te pakken.

Maar goed, BO wordt de bom en de tijd gaat uitwijzen of er echt goed naar de community is geluisterd en nog belangrijker, dat men naar de community zal blijven luisteren. Tegenwoordig worden spellen gemaakt om er zoveel als mogelijk geld uit te slepen en dus moeten spelers zich blijven behelpen met bugs die soms blijven bestaan zo lang als een spel verkocht zal worden.

Zoals ik al zei, het wordt net zo gaar maar we gaan het spelen omdat wij ervan houden, zo simpel is het. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb vaak op servers van Gameservers.com gespeeld en het is kwaliteit. Ik heb ook vaak genoeg op zolderkamer servertjes gespeeld die vastlopen, rebooten en dat soort onzin. Kortom, ik vind uniformiteit geen enkel probleem, zeker niet met de meevallende huurprijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Ik had net voor mijn doen een heel leuk potje domination (middenmoot) begint er ineens een gast irritant te doen "shades - cheater - i report you - you get banned" blah blah.. Na het spel begint ie over de mic een partij te k4nkeren... Niet normaal.. Moet ik me nu zorgen maken ofzo ???

[ Voor 15% gewijzigd door shades op 18-10-2010 21:54 ]

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Nee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Dat soort zielige kindjes kom je zo nu en dan tegen, gewoon negeren joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Niellie41 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 16:33:
Ik gebruik nu al een tijdje die kick-tool. Gelukkig ben ik heel vaak host, dus als er iemand echt cheat dan schoppen we hem eraf. Dus heb niet zo veel last van cheaters.
de kick-tool ??
heb ik iets gemist want dat klinkt wel goed. Kan je daar ban voor krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee je kan er niet voor worden gebanned. Werkt alleen op Vista en Win7 en je moet host zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm. Beetje waardeloos dat zelfs op een gesloten map als Karachi het blijkbaar mogelijk is om met domination vanaf spawn een tube precies op het meest verafgelegen capture point te gooien :/ Zo had iemand binnen een halve minuut al z'n harriers in de lucht hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 23:23:
Hm. Beetje waardeloos dat zelfs op een gesloten map als Karachi het blijkbaar mogelijk is om met domination vanaf spawn een tube precies op het meest verafgelegen capture point te gooien :/ Zo had iemand binnen een halve minuut al z'n harriers in de lucht hangen.
Valt daar niet meteen voor weg te rennen? Net zoals in High Rise.. al die mensen die meteen bij de start van de game naar het raam rennen en afgeknald worden (soms 3 tegelijk door 1 bullet) door een sniper aan de overkant. Je weet dat er een grote kans is dat je dood gaat op sommige momenten :P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:30
shades schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:20:
[...]

de kick-tool ??
heb ik iets gemist want dat klinkt wel goed. Kan je daar ban voor krijgen ?
reemprive schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:50:
Nee je kan er niet voor worden gebanned. Werkt alleen op Vista en Win7 en je moet host zijn.
En hoe kan ik die krijgen gezien ik ook vaak host ben.

[ Voor 27% gewijzigd door LightStar op 19-10-2010 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

LightStar schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:50:
[...]

[...]

En hoe kan ik die krijgen gezien ik ook vaak host ben.
MW2SA

Om een of andere reden werkt dat programma bij mij niet (win 7Ult. x64)
Ben ook vaak host maar zie geen connecties ?
De betreffende poort heb ik ook al geforward op mijn router ?

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.