Ik flame niet. Jij en SG komen met rare posts zonder enige vorm van logica en vreemde verhalen.
Jongens, het is een spel... sowieso is een forum niet om elkaar uit te schelden voor geilerd en dergelijke (geilerd is geen correct Nederlands, zegt mijn auto-correctie) maar ga spelen. als dit zo langer doorgaat ga ik een admin oproepen om dit topic dicht te gooien. elkaars leven zuur maken doe je niet met woorden, maar met daden: knal eens iemands hoofd eraf in de game en ga niet lopen huilen op dit forum. uiteindelijk lult iedereen zich toch klem en dan ben je nog nergens.
Get a life en ga spelen, of ga huilen op kindermishandeling.nl ofzow, maar niet hier. dit is een topic om gezellig te praten over de aspecten van de game en natuurlijk om ook de zwakke punten en bugs te bespreken (bijvoorbeeld: het ping-pong overspelen in FIFA10 om maar iets te noemen) maar niet om dat elkaar uit te schelden omdat diegene die bug handig toepast. dat jij het eerlijk probeert te spelen respecteer ik heel erg, want zo was het ook bedoeld door de maker, maar die hadden het net even over het hoofd gezien. eigenlijk zouden ze bugfixes moeten uitbrengen voor dergelijke foutjes. ga elkaar nu niet in het forum kapotschelden over 'quickscoper' en 'tuber' want de wereld wordt er niet beter op. ga dan werken bij de fabrikant en zorg ervoor dat dat probleem wordt opgelost in CoD8. Maar deze bovenstaande discussie loopt op niks uit. elkaar uitschelden doe je maar ergens anders. er bestaan gelukkig nog steeds mensen die forums willen openen om gewoon gezellig erover te praten. ga eens naar het ATi HD5xxx series ervaringen topic om eens een gezellig topic te aanschouwen.
Goed, dat is ruit. kunnen we nu eindelijk de discussie sluiten en het over de game hebben? wat vinden jullie van de campaign en hoelang hebben jullie erover gedaan?
Get a life en ga spelen, of ga huilen op kindermishandeling.nl ofzow, maar niet hier. dit is een topic om gezellig te praten over de aspecten van de game en natuurlijk om ook de zwakke punten en bugs te bespreken (bijvoorbeeld: het ping-pong overspelen in FIFA10 om maar iets te noemen) maar niet om dat elkaar uit te schelden omdat diegene die bug handig toepast. dat jij het eerlijk probeert te spelen respecteer ik heel erg, want zo was het ook bedoeld door de maker, maar die hadden het net even over het hoofd gezien. eigenlijk zouden ze bugfixes moeten uitbrengen voor dergelijke foutjes. ga elkaar nu niet in het forum kapotschelden over 'quickscoper' en 'tuber' want de wereld wordt er niet beter op. ga dan werken bij de fabrikant en zorg ervoor dat dat probleem wordt opgelost in CoD8. Maar deze bovenstaande discussie loopt op niks uit. elkaar uitschelden doe je maar ergens anders. er bestaan gelukkig nog steeds mensen die forums willen openen om gewoon gezellig erover te praten. ga eens naar het ATi HD5xxx series ervaringen topic om eens een gezellig topic te aanschouwen.
Goed, dat is ruit. kunnen we nu eindelijk de discussie sluiten en het over de game hebben? wat vinden jullie van de campaign en hoelang hebben jullie erover gedaan?
We rock. Net stuk of 8 potjes gespeeld met Tigers, uiteraard allemaal gewonnen.
Weet iemand waarom ik telkens deze melding krijg als ik MW2 MP wil opstarten:
"This Game is currently unavailable"
en als ik de SP wil opstarten doet hij niks.
Het spel is op dit moment niet beschikbaar ........ dat staat erDjmaddox schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:06:
Weet iemand waarom ik telkens deze melding krijg als ik MW2 MP wil opstarten:
Het kan zijn dat je een map verplaatst hebt, dan kan hij het spel niet vinden. Of steam is down.
Mischien moet je steam effe vanuit de map opstarten.
Wat naar mijn mening het probleem is met MW2 is dat het teveel is, waardoor het niet meer te balanceren was, zoveel dingen zijn te misbruiken in de game, en het zit er dan wel in, maar het is wel ongebalanceerd.
Quickscopen is gewoon min of mee reen fout in het auto aim systeem, als je de timing eenmaal onder de knie hebt is het effortless kills maken als je ook een beetje tactisch speelt, noobtube en andere explosieven zijn ook flink te misbruiken met scavenger en one man army perks dat je dus oneindig munitie hebt eigenlijk. Of dingen als tactical insertion zodat mensen gaan boosten enzo. De ideeen erachter zijn leuk maar inifinity ward heeft gewoon neit nagedacht hoe erg alles misbruikt kan worden wat het speelplezier voor anderen verpest. Ik heb al over de 30 dagen aan speeltijd erin zitten en er is zelden een potje waar ik niet bovenaan eindig, puur omdat ik het regelmatig speelde. Maar iemand die het net een x gaat spelen krijgt de kans niet om goed te worden, of als je gewoon voor de fun en middelmatig speelt dan ben je ook gewoon gaar in de game. Maargoed veel van deze punten schijnen eruit te zijn bij Black ops dus ben benieuwd.
Quickscopen is gewoon min of mee reen fout in het auto aim systeem, als je de timing eenmaal onder de knie hebt is het effortless kills maken als je ook een beetje tactisch speelt, noobtube en andere explosieven zijn ook flink te misbruiken met scavenger en one man army perks dat je dus oneindig munitie hebt eigenlijk. Of dingen als tactical insertion zodat mensen gaan boosten enzo. De ideeen erachter zijn leuk maar inifinity ward heeft gewoon neit nagedacht hoe erg alles misbruikt kan worden wat het speelplezier voor anderen verpest. Ik heb al over de 30 dagen aan speeltijd erin zitten en er is zelden een potje waar ik niet bovenaan eindig, puur omdat ik het regelmatig speelde. Maar iemand die het net een x gaat spelen krijgt de kans niet om goed te worden, of als je gewoon voor de fun en middelmatig speelt dan ben je ook gewoon gaar in de game. Maargoed veel van deze punten schijnen eruit te zijn bij Black ops dus ben benieuwd.
Voor mij was het wel makkelijk alsof de tegenstanders allemaal beginners warenVerwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 17:48:
Vandaag de hele dag mw2 gedaan met paar vrienden.
Op het einde kwam Stickie nog was wel leuk
Rust kwam ook nog eens een keer voorbij.
Dit was ook de eerste keer dat ik echt merkte dat ik met minder ervaren spelers speelde. Mede doordat ik het hier ook heb gelezen.
GoT'ers, Tijgers ik vrees dat ik slecht nieuws heb..
De dood heeft mijn moederbord getroffen, deze moet dus RMA, in de tussentijd zal ik jullie dus niet kunnen bijstaan in de strijd tegen het kwaad in CoD.
Ik hoop zo snel mogelijk weer te kunnen meeschieten.
Tot die tijd, succes
Spongerobie Out
De dood heeft mijn moederbord getroffen, deze moet dus RMA, in de tussentijd zal ik jullie dus niet kunnen bijstaan in de strijd tegen het kwaad in CoD.
Ik hoop zo snel mogelijk weer te kunnen meeschieten.
Tot die tijd, succes
Spongerobie Out

Iemand die nieuw is zal sowieso bijna nooit bovenaan komen, dit heb je met ELK spel wel..Sn0wblind schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:36:
Wat naar mijn mening het probleem is met MW2 is dat het teveel is, waardoor het niet meer te balanceren was, zoveel dingen zijn te misbruiken in de game, en het zit er dan wel in, maar het is wel ongebalanceerd.
Quickscopen zeg je precies zoals het is, als je het een beetje onder de knie krijgt. Wat bij de meeste mensen zo'n 2 maanden duurt
Scavanger kan ook wel worden abused door gewoon mensen met een LMG of assault rifle, sprayen-sprayen-sprayen-sprayen
Tjah, (Grenade)launchers zijn mogenlijk wat overpowered. Maar bedenk je wel dat als de schutter een schot mist. Hij gewoon gaar is, aangezien het hem 2 secs kost om te herladen.. Of hij heeft sleight of hand en heeft dus maar 2 schoten max (Omdattie geen scavanger heeft).
Bedenk je wel in dat in CoD4 mensen ook al jankten over de grenade launchers. En dat daar nog geen rommel als scavanger was..
BO lijkt inderdaad op veel punten minder outbalanced te zijn, maar als ik dingen zie als die RC-XD en die rakketten

Edit: Zolang er kleine blagen rondlopen, en ook volwassenen zonder geduld. Blijft er gezeik over dingen als granaat werpers of snipers. "If you cant beat em, join em" aka: ren zelf eens voor de gein rond met een GL. Zie je de lol er wel van in
@ Naarden
beetje tegenstrijdig denk je niet"Get a life, en ga toch spelen"

offtopic:
Wat je zegt is bijna allemaal wat tegenstrijdig.. Zo begin je over bugs in Fifa (Pingpong overspelen) maar heb je hier respect voor..? Dus jij vind het respectvol als mensen gaan buggen en glitchen in spellen? Zo neem ik je al helemaal niet meer serieus...
Ik heb verder trouwens nog geen flames of trolls gezien, misschien een wat verhitte "welles/niettes" strijd, maar absoluut nog geen flamewars OID, dus ook geen reden om het topic te sluiten..
Wat je zegt is bijna allemaal wat tegenstrijdig.. Zo begin je over bugs in Fifa (Pingpong overspelen) maar heb je hier respect voor..? Dus jij vind het respectvol als mensen gaan buggen en glitchen in spellen? Zo neem ik je al helemaal niet meer serieus...
Ik heb verder trouwens nog geen flames of trolls gezien, misschien een wat verhitte "welles/niettes" strijd, maar absoluut nog geen flamewars OID, dus ook geen reden om het topic te sluiten..
Hoeveel van jullie hebben black-ops eigenlijk al pre-ordered. En/Of gaan het halen?
[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 11-10-2010 08:33 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Verwijderd
naarden 4ever schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 21:19:
als dit zo langer doorgaat ga ik een admin oproepen om dit topic dicht te gooien
Nee ik denk van niet, gamen is ook een manier van leven.D4NG3R NL schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 08:19:
@ Naarden
[Get a life en ga spelen]
beetje tegenstrijdig denk je niet.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
ik speel zelf ook met een tube onder me geweer, niet om random te tuben maar als er iemand zichzelf heeft ingebouwd of rent snel een hoekje om, om deze dan nog even een death op zijn lijst helpen bij te schrijvenD4NG3R NL schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 08:19:
[...]
Iemand die nieuw is zal sowieso bijna nooit bovenaan komen, dit heb je met ELK spel wel..
Quickscopen zeg je precies zoals het is, als je het een beetje onder de knie krijgt. Wat bij de meeste mensen zo'n 2 maanden duurtin die tijd kan ik hardscopen ook wel perfectioneren.
Scavanger kan ook wel worden abused door gewoon mensen met een LMG of assault rifle, sprayen-sprayen-sprayen-sprayen(En dat doen ze ook graag
)
Tjah, (Grenade)launchers zijn mogenlijk wat overpowered. Maar bedenk je wel dat als de schutter een schot mist. Hij gewoon gaar is, aangezien het hem 2 secs kost om te herladen.. Of hij heeft sleight of hand en heeft dus maar 2 schoten max (Omdattie geen scavanger heeft).
Bedenk je wel in dat in CoD4 mensen ook al jankten over de grenade launchers. En dat daar nog geen rommel als scavanger was..
BO lijkt inderdaad op veel punten minder outbalanced te zijn, maar als ik dingen zie als die RC-XD en die rakketten... Gewone wapens zijn beter balanced, maar killstreaks lijken 10x zo erg geworden te zijn
.
Edit: Zolang er kleine blagen rondlopen, en ook volwassenen zonder geduld. Blijft er gezeik over dingen als granaat werpers of snipers. "If you cant beat em, join em" aka: ren zelf eens voor de gein rond met een GL. Zie je de lol er wel van in.
@ Naarden
[...]
beetje tegenstrijdig denk je niet.
offtopic:
Hoeveel van jullie hebben black-ops eigenlijk al pre-ordered. En/Of gaan het halen?
Maar het zijn gewoon mensen die met een tube rondlopen en RPG's en dan met scavenger constant aan nieuwe ammo komen MET danger close. Al hebben ze zelf ook 30 deaths ze zijn helemaal blij als ze ook 30 kills hebben. Maar de normalere spelers kunnen gewoon niet eens rustig normaal spelen. Tis te overdreven en onbalanced. VInd die killstreaks van BO minder overdreven eigenlijk. IK bedoel nu ga ik standaard voor predator missile, harriers, pavelow. Ik hoef maar 5 kills te maken en er worden op deze manier vrijwel 9 van de 10x gewoon 20 kills erachter geplakt door de killstreaks op z'n minst. Dat slaat eigenlijk nergens meer op dus.
En quickscopen is geen echt richten. Het is niks meer dan globaal je crosshair in de buurt krijgen inzoomen en op juist emoment schieten en loslaten. Dit had ik na 10 potjes wel onder de knie eigenlijk (na wat youtube filmpjes erover gezien te hebben). VInd normaal scopen dan echt 10000x lastiger waar je echt moet richten. Het is gewoon een fout in het auto aim systeem wat misbruikt kan worden imo.
Nee, quickscopen vereist zeer zeker wel skill. En het is absoluut niet te vergelijken met normaal scopen (De manier is totaal anders).
Bij quickscopen maak je trouwens geen gebruik van het aim assist systeem
dat is het 1e wat je moet verleren.
Edit: En waarom zeg ik dit, na een bepaalde afstand heb je geen aim-assist meer. En moet je puur in een factie van een seconde kunnen richten.
Het enige wat echt GEEN skills vereist is no-scopen.. Dit is gewoon puur geluk, dingen als "G-Shot" is gewoon BS, en komt uit op puur geluk.
Bij quickscopen maak je trouwens geen gebruik van het aim assist systeem
Edit: En waarom zeg ik dit, na een bepaalde afstand heb je geen aim-assist meer. En moet je puur in een factie van een seconde kunnen richten.
Het enige wat echt GEEN skills vereist is no-scopen.. Dit is gewoon puur geluk, dingen als "G-Shot" is gewoon BS, en komt uit op puur geluk.
[ Voor 36% gewijzigd door D4NG3R op 11-10-2010 13:42 ]
Ja dat was prima te doenOdysseus253 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 21:34:
We rock. Net stuk of 8 potjes gespeeld met Tigers, uiteraard allemaal gewonnen.
Gisteren ook 8 potjes gespeeld, met random mensen. Ook alles gewonnen, dus dat zegt niet zoveel.
Op de consoles is het zeker wel een soort van auto aim en is het echt geen skill, op de pc is het een ander verhaal. Maar op de consoles is het gewoon naar links strafen, op juiste moment timen om te scopen, schietne en meteen loslaten en je ziet een hitmarker. Sterker nog als je het goed doet zie je niet eens je scope maar alleen de beweging naar het richten. Het is echt een auto aim gebeuren want op de consoles stuurt de game automatish iets bij tijdens het zoomen.D4NG3R NL schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 13:07:
Nee, quickscopen vereist zeer zeker wel skill. En het is absoluut niet te vergelijken met normaal scopen (De manier is totaal anders).
Bij quickscopen maak je trouwens geen gebruik van het aim assist systeemdat is het 1e wat je moet verleren.
Lekker makkelijk als er allemaal toevallig goede in je team zitten ....bram1984 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 13:20:
Gisteren ook 8 potjes gespeeld, met random mensen. Ook alles gewonnen, dus dat zegt niet zoveel.
Maar goed paar potjes nog meegedaan en het ging inderdaad wel lekker ja.
De meeste tegenstanders blijven op 1 punt zitten (campen) tja zo win je dus nooit. (domination)
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Geloof me, absoluut niet. Ik kan zelf (enigsinds) quickscopen, en het draait meer om timing als om richten. Je moet niet willen richten, je moet wachten totdat de vijand je vizier in rent.Sn0wblind schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 13:48:
[...]
Op de consoles is het zeker wel een soort van auto aim en is het echt geen skill, op de pc is het een ander verhaal. Maar op de consoles is het gewoon naar links strafen, op juiste moment timen om te scopen, schietne en meteen loslaten en je ziet een hitmarker. Sterker nog als je het goed doet zie je niet eens je scope maar alleen de beweging naar het richten. Het is echt een auto aim gebeuren want op de consoles stuurt de game automatish iets bij tijdens het zoomen.
(Even voor de duidelijkheid: Met hardscopen haal je makkelijker kills binnen, dit vind elke quickscoper. De meeste -waaronder ik- doen het voor de kick van een gave killcam
[ Voor 10% gewijzigd door D4NG3R op 11-10-2010 13:57 ]
like i said ik kan prima quickscopen na wat youtube tutorials en weet echt hoe het moet, er zit een auto aim in, zoiezo word de hitbox al groter bij een sniperrifle, zoals je ook op killcams kan zien.D4NG3R NL schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 13:51:
[...]
Geloof me, absoluut niet. Ik kan zelf (enigsinds) quickscopen, en het draait meer om timing als om richten. Je moet niet willen richten, je moet wachten totdat de vijand je vizier in rent.
Je richt inderdaad niet, je richt door te strafen en dan je scope te timen, in die beweging corrigeerd de auto aim je. Hell youtube staat er vol mee waar je dit ziet.
Tjah, ik denk dat we het in het einde er wel over eens zijn dat zowel hardscopen als quickscopen evenveel "skills" vereisen, bij de ene moet je je doelwit volgen, bij de andere moet je de timing waarop je inzoomd perfectioneren.
Aim assist is wat anders dan auto aim. In GTA IV zit auto aim.Sn0wblind schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 13:57:
[...]
like i said ik kan prima quickscopen na wat youtube tutorials en weet echt hoe het moet, er zit een auto aim in, zoiezo word de hitbox al groter bij een sniperrifle, zoals je ook op killcams kan zien.
Je richt inderdaad niet, je richt door te strafen en dan je scope te timen, in die beweging corrigeerd de auto aim je. Hell youtube staat er vol mee waar je dit ziet.
ja maar die timing is een statisch gegeven, wat een automatisch gebeurt na verloop van tijd. Zeg maar een routine net zoals het regelmatig reloaded wat je mij en andere altijd op killcams na een kill ziet doen
Dat is zoiezo erg typerend voor MW2 het word allemaal echt een routine. De gameplay is ergens best beperkt. Elke x counter je dingen op dezelfde manier naarmate je alle situaties kent. Daarom vond ik het ook jammer dat die mappacks geen nieuwe wapens enzo brachten.
afhankelijk van het platform waarop wordt gespeeld. Op de PC gaat dit niet opD4NG3R NL schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:03:
Tjah, ik denk dat we het in het einde er wel over eens zijn dat zowel hardscopen als quickscopen evenveel "skills" vereisen, bij de ene moet je je doelwit volgen, bij de andere moet je de timing waarop je inzoomd perfectioneren.
Daarom lijkt Black Ops mij leuk, de maps hebben bepaalde dingen die met een knopje OID aan/uit kunnen worden gezet. Bijvoorbeeld blast-doors op radiation. Je kan zelfs een vijand insluiten voor een minuut voordat de deuren weer opengaanSn0wblind schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:20:
ja maar die timing is een statisch gegeven, wat een automatisch gebeurt na verloop van tijd. Zeg maar een routine net zoals het regelmatig reloaded wat je mij en andere altijd op killcams na een kill ziet doenDat is zoiezo erg typerend voor MW2 het word allemaal echt een routine. De gameplay is ergens best beperkt. Elke x counter je dingen op dezelfde manier naarmate je alle situaties kent. Daarom vond ik het ook jammer dat die mappacks geen nieuwe wapens enzo brachten.
Voor mijn gevoel is het gewoon exact hetzelfde op de PC, en daarom zeg ik ook: Aim Assist heeft er verdomt weinig mee te maken, want dit is er niet eens op de PC.reemprive schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:22:
[...]
afhankelijk van het platform waarop wordt gespeeld. Op de PC gaat dit niet op![]()
[ Voor 18% gewijzigd door D4NG3R op 11-10-2010 14:40 ]
Met alle respect, effectief quickscopen op de PC is echt niet makkelijk. Een hardscope is niet meer dan je vizier op een bepaald punt houden of een gebied met je scope scannen tot er iemand in beeld verschijnt en je de trekker over haalt. Het enige wat er lastig aan kan zijn is iemand die snel en niet lineair beweegt uitschakelen. Hardscopen is tamelijk eenvoudig, iedereen kan het alleen kan je door het veel te doen iets beter in worden als gemiddeld. Goede k/d ratio's halen is als je jezelf een beetje goed positioneert op de grotere maps tamelijk eenvoudig. Waar quickscopen van belang wordt is wanneer het spel vereist dat je meer offensief gaat spelen of wanneer vijanden onverwacht je op korte afstand weten te benaderen. 80 procent van de snipers gaat voor zijn secundaire wapen op de korte afstand. Waarom? Omdat het the easiest way out is. Als quickscopen makkelijk zou zijn zou geen enkele sniper van wapen wisselen.
Als ik even voor mezelf praat, ik ben niet iemand die alléén voor de quickscope gaat. Ik kijk zo lang nodig is door de scope om een bijna zekere kill te maken waarbij ik 2 dingen in mijn achterhoofd hou:
1 Hoe langer ik richt, hoe groter de kans op een kill.
2 Hoe langer ik nodig heb om te richten, hoe groter de kans dat mijn vijand mij uitschakeld of ik het overzicht kwijtraak.
Ik quickscope vanuit een must op de midlange of korte afstand, ik maak de kill binnen een kortere tijd maar heb meer kans te missen. Op de lange afstand is het als ik niet gespot ben niet nodig, dus doe ik het niet. Waarbij ik als kanttekening plaats dat ik wel merk dat ik steeds minder tijd nodig heb om iemand in het vizier te krijgen waardoor mijn scopetijd overall steeds meer daalt.
Kortom, het is niet even makkelijk, het is het hele concept van het gebruik van de sniperrifle naar een hoger niveau tillen. Dat bedoel ik ermee, op de PC is het een leercurve die begint bij hardscopen, maar is het lang niet zo eenvoudig om daar te komen als het blijkbaar is op de console.
Als ik even voor mezelf praat, ik ben niet iemand die alléén voor de quickscope gaat. Ik kijk zo lang nodig is door de scope om een bijna zekere kill te maken waarbij ik 2 dingen in mijn achterhoofd hou:
1 Hoe langer ik richt, hoe groter de kans op een kill.
2 Hoe langer ik nodig heb om te richten, hoe groter de kans dat mijn vijand mij uitschakeld of ik het overzicht kwijtraak.
Ik quickscope vanuit een must op de midlange of korte afstand, ik maak de kill binnen een kortere tijd maar heb meer kans te missen. Op de lange afstand is het als ik niet gespot ben niet nodig, dus doe ik het niet. Waarbij ik als kanttekening plaats dat ik wel merk dat ik steeds minder tijd nodig heb om iemand in het vizier te krijgen waardoor mijn scopetijd overall steeds meer daalt.
Kortom, het is niet even makkelijk, het is het hele concept van het gebruik van de sniperrifle naar een hoger niveau tillen. Dat bedoel ik ermee, op de PC is het een leercurve die begint bij hardscopen, maar is het lang niet zo eenvoudig om daar te komen als het blijkbaar is op de console.
zoooo gaar. Heb nu al een halve dag dat ik niet met steam kan connecten.
Huub Huub Barbatruc!
Halve dag is waarschijnlijk wat overdreven, maar het kan inderdaad zijn dat je al een tijdje niets kan spelen ivm maintenance. Duurt dit keer namelijk 4 uur.
http://forums.steampowered.com/forums/forumdisplay.php?f=14
Snap niet waarom ze hier niet gewoon een melding van maken bij het inloggen op Steam. Gok dat het overgrote deel niet weet van het topic in het forum.
http://forums.steampowered.com/forums/forumdisplay.php?f=14
Snap niet waarom ze hier niet gewoon een melding van maken bij het inloggen op Steam. Gok dat het overgrote deel niet weet van het topic in het forum.
Signature
Tot ongeveer 6 uur Nederlandse tijd, ze hadden weer eens vertraging.Luckster schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:25:
Nog ongeveer anderhalf uur downtime dus...
@ hieronder sorry niet goed gelezen
[ Voor 9% gewijzigd door Flupke123 op 11-10-2010 17:58 ]
Dat zei ik, bij ons thuis is 16:25 uur + 1,5 uur bijna 18:00....
Dit zorgt er natuurlijk wel voor dat meer mensen het spel gaan spelen en blijven spelen. Het spel is meer mainstream geworden en dus meer centen voor Infinity Ward (Activision (?)) en Microsoft.Sn0wblind schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:36:
Wel leuk om te horen dat dit er o.a. toe heeft geleid dat mensen worden ontslagen voor het best verkopende spel ooit (gerucht).
Toen jij het zei was het officieel nog een half uur ipv een uur. Maar goed, het werd weer een uurtje langer en als we Valve tijden moeten aanhouden, dan kunnen we om een uurtje of 8 wel spelenLuckster schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:46:
Dat zei ik, bij ons thuis is 16:25 uur + 1,5 uur bijna 18:00....

EDIT: En ja hoor, they added another hour! Heerlijk, heb ik eens een vrij dagje, denk een beetje ontspannen gamen, ghelaas!
Update: The updated estimate for the downtime is that we'll be back online at 10 AM PDT. Sorry for the delays, and thanks again for your patience.
[ Voor 27% gewijzigd door mouzetc op 11-10-2010 18:29 ]
Signature
hehe, eindelijk! ik ben weer online!
Huub Huub Barbatruc!
Best grappig... Als steam eruit ligt voor maintenance is iedereen aan het klagen, en als steam wel werkt is ook iedereen aan het klagen dat dit en dat niet lekker werkt. Ze zijn toch problemen aan het oplossen met games joinen enzo (in MW2 heel vaak unable to join session), daar heb ik best een paar uurtjes zonder MW2 voor over

Kun jij al spelen dan?DNA_Saint schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 18:30:
hehe, eindelijk! ik ben weer online!
Signature
Steam doet het prima bij mij, maar krijg nu 'connecting to IWNet' als ik wel spelen
Het is ook nooit goed.
ja, ze werken ons lekker tegenMagnetic_Man schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 19:15:
Steam doet het prima bij mij, maar krijg nu 'connecting to IWNet' als ik wel spelenHet is ook nooit goed.
Gelukkig komt mijn nieuwe moederbord pas morgen en ligt mijn pc nu uit elkaar, dan irriteren de Steam perikelen me ook niet.
[ Voor 15% gewijzigd door codex op 11-10-2010 19:43 ]
Wat ik irritant vind is dat dit misschien wel aangekondigd is, maar niet in mijn startscherm waar ik wel altijd aanbiedingen voor games krijg. Misschien daar even vermelden. Onderhoud is prima, maar dan graag met wat betere communicatie naar de gebruikers. Reclame kunnen ze ook laten zien.reemprive schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 19:43:
Gelukkig komt mijn nieuwe moederbord pas morgen en ligt mijn pc nu uit elkaar, dan irriteren de Steam perikelen me ook niet.
Ben ik met je eens, als Steam down gaat moet je het altijd achteraf nalezen op het forum.
Verwijderd
Bij de newsfeed van MW2 stond dat de packs 7,50 zouden worden, en ik had voor de downtime nog een actie gezien; allebei de packs voor 13,98. Weet iemand of deze nog terugkomt? Volgende week LAN en dan is het wel leuk als ik ze ook heb ofc
Dat was wel even afzien voor jullie zeker
een paar uur niet kunnen gamen.
Raken jullie dan ook in paniek ?
Verwijderd
Natuurlijk, wat denk jij. Je bent tweaker of je bent het niet heRoaDHouse schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:10:
Dat was wel even afzien voor jullie zekereen paar uur niet kunnen gamen.
Zit ik nou in een topic dat over MW2 gaat of over Steam?
Gister nog een paar heerlijke potjes Hardcore S&D gespeeld.
Ben zelfs een paar keer als eerste geëindigd!
Gister nog een paar heerlijke potjes Hardcore S&D gespeeld.
Ben zelfs een paar keer als eerste geëindigd!
PSN: Leech1984
Quickscopen
Dragscopen
Hardscopen
Noscopen
wellskill/ noskill
etc...
Zucht.........
Als is de sniper nog zo snel, een tjoebje achterhaalt hem wel...
En anders stuur ik met alle pret een RPG/ DC-raket!
Daarna gaan ze lekker flamen,
dat ik niet zo best kan aimen.
Maar dat laat ik ze op een vlotte manier zien,
Dan pak ik lekker mijn akimbo G-18!
Dat vinden ze over het algemeen maar zo-zo,
Om ze vervolgens met mijn tac-knive en commando-pro
met een humongous instawarp lek te prikken,
totdat ze huilend in een hoekje zitten te snikken.....
mammie, mammie mag ik nu een ander spelletje spelen?
IK ben de grootste NOOB en dat kan me helemaal NIETS schelen.
Dragscopen
Hardscopen
Noscopen
wellskill/ noskill
etc...
Zucht.........
sinterklaas is al bijna
Verwijderd
hahahhahaa, nice zo uit de losse pols geschud?Bijltje666 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:42:
Quickscopen
Dragscopen
Hardscopen
Noscopen
wellskill/ noskill
etc...
Zucht.........
Whaha nice, en die bebaarde knakker is nog niet eens in het land

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Props!!!!!!Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:20:
[...]
hahahhahaa, nice zo uit de losse pols geschud?
Heb afgelopen zaterdag de laatste mappack gekocht voor €6,99Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 21:40:
Bij de newsfeed van MW2 stond dat de packs 7,50 zouden worden, en ik had voor de downtime nog een actie gezien; allebei de packs voor 13,98. Weet iemand of deze nog terugkomt? Volgende week LAN en dan is het wel leuk als ik ze ook heb ofc
swing when you're winning!
Gewoon probleemloos uit de de losse hand,
Bebaarde Klaasje is al weer bijna in 't land,
Ben maar vast wat aan het warmlopen,
Gebrek aan crea was er al een beetje ingeslopen.
In dit topic geen gebrek aan haat en nijd,
Gelukkig heb ik nog eventjes wat tijd..
Ik ben van plan de SP weer is te gaan spelen, maar de eerste levels over te slaan. Als ik een savegame gebruik van iemand anders, werkt dat ook bij mij?
Wanneer kunnen we je eerste CD verwachten?Bijltje666 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:02:
Gewoon probleemloos uit de de losse hand,
Doe je dit in-game ook? Dan gaan ze helemaal over de rooie volgens mij :D!Bijltje666 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:42:
[..]
etc.
[..]
[ Voor 35% gewijzigd door Sméagol op 12-10-2010 15:33 ]
Make lovecraft not warcraft.
Speel vaak met engels sprekende figuren,Sméagol schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:31:
[...]
Doe je dit in-game ook? Dan gaan ze helemaal over de rooie volgens mij :D!
Ik zou ze hier eens naar kunnen laten gluren:
As a sniper you might be MF scoping-quick,
With a RPG rocket in your face you'll be sick!
You probably going bezerk and flame,
Nagging about skilless actions for me 2b ashame,
After swallowing a killing rocket or five,
You won't be alive probably,
Cause you smashed your daddies 26" LCD....
Ik vraag voor deze Sinterklaas Bijltje 666 zodat hij mijn rijmpjes kan maken
Ik heb 12 x 24 uur MW2 erop zitten maar ik vond het wel een leuke game. Er zaten wat schoonheidsfoutjes in ( te denken valt aan care-package glitch ) en mogelijkheid om te tubes te reloaden met OMA. Hopelijk is Black Ops daar wat beter in en is iedereen meer 'gelijk' aan elkaar. Ik speelde trouwens op de xbox 360 dus van cheaters hadden we geen last en servers waren ook altijd prima, meestal was ik de host.
Daarom een 8,5 !

Ik heb 12 x 24 uur MW2 erop zitten maar ik vond het wel een leuke game. Er zaten wat schoonheidsfoutjes in ( te denken valt aan care-package glitch ) en mogelijkheid om te tubes te reloaden met OMA. Hopelijk is Black Ops daar wat beter in en is iedereen meer 'gelijk' aan elkaar. Ik speelde trouwens op de xbox 360 dus van cheaters hadden we geen last en servers waren ook altijd prima, meestal was ik de host.
Daarom een 8,5 !
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
ik kom lately steeds meer servers tegen binnen mw2 op de PS3 waarbij de tegenstanders een cheat applicatie gebruiken. Ik heb 1 match opgenomen met me telefoon dus moet die nog ff op youtube zetten. Maar kwam dus net in een match waar de tegenstanders niet met kogels gekilled konden worden, wel met knives en explosieven maar verder niet dus. Daarnaast konden ze kiezen wat ze in hun carepackage wouden hebben. super irritant. Kwam een week geleden een andere variant tegen waar iemand de functie ac130 crash had waardoor instantly al je tegenstanders mee dood gingen. Super maar dan ook echt super irritant.
Net een paar bizar goeie potjes gehad!
In 1 game 3x emergency airdrop (geshared met mijn teamleden) een een aantal potje met een 3:1 K/D en hoger!
Jammer dat vanaf morgen MOH erin gaat nu het eindelijk eens goed gaat... maar ben ook wel MW2 moe...
In 1 game 3x emergency airdrop (geshared met mijn teamleden) een een aantal potje met een 3:1 K/D en hoger!
Jammer dat vanaf morgen MOH erin gaat nu het eindelijk eens goed gaat... maar ben ook wel MW2 moe...
PSN: Leech1984
Ik ben wel benieuwd, ik heb hier nl. nog nooit van gehoord of iets gemerkt, ik heb wel laatst een raar potje gehad met 3 AC130, en 3x Chopper Gunner, maar ik heb ze braaf allemaal uit de lucht geschotenSn0wblind schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:45:
ik kom lately steeds meer servers tegen binnen mw2 op de PS3 waarbij de tegenstanders een cheat applicatie gebruiken.
Wel kwam ik laats ook weer wat tegen, 4 gasten in FFA waren aan het boosten, 2man boosten,en 2 man verdedigen. Gelukkig werkt mijn Booster Hunter Class hier prima tegen (GL, Danger Close, RPG). Maar wel een triest groepje. gelukkig quitten ze meestal wel nadat je ze een aantal keergezamelijk opblaast
* PSN=Chef_NL** *
Ach op de pc is het nog erger. Vreemde is dat iedereen dan, laten we het "dingen" roepen, terwijl je het beste gewoon de server kan verlaten, aangezien je er toch niks aan kan doen. Misschien dat deze groep wat minder wordt als Black Ops er is, want dan kunnen ze zich daar op gaan concentreren.Sn0wblind schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:45:
ik kom lately steeds meer servers tegen binnen mw2 op de PS3 waarbij de tegenstanders een cheat applicatie gebruiken. Ik heb 1 match opgenomen met me telefoon dus moet die nog ff op youtube zetten. Maar kwam dus net in een match waar de tegenstanders niet met kogels gekilled konden worden, wel met knives en explosieven maar verder niet dus. Daarnaast konden ze kiezen wat ze in hun carepackage wouden hebben. super irritant. Kwam een week geleden een andere variant tegen waar iemand de functie ac130 crash had waardoor instantly al je tegenstanders mee dood gingen. Super maar dan ook echt super irritant.
Ik zie wel steeds vaker dat wanneer een cheater op normale toon wordt aangesproken de cheater zijn cheats uit zet. Ze voelen zich toch wel uitschot als ze door iedereen worden aangesproken.jmeerman schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:01:
[...]
Ach op de pc is het nog erger. Vreemde is dat iedereen dan, laten we het "dingen" roepen, terwijl je het beste gewoon de server kan verlaten, aangezien je er toch niks aan kan doen. Misschien dat deze groep wat minder wordt als Black Ops er is, want dan kunnen ze zich daar op gaan concentreren.
Op de die-hard-cheaters na dan...
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Cheaters zullen toch altijd wel blijven... Zulke zwakke mensen heb je en blijf je ook houden..
Ze hebben dat nodig anders kunnen ze niet spelen... Gewoon erg vervelend...
Je kunt inderdaad beter uit de server gaan, dan schelden met alle woorden die in je opkomen
Ze hebben dat nodig anders kunnen ze niet spelen... Gewoon erg vervelend...
Je kunt inderdaad beter uit de server gaan, dan schelden met alle woorden die in je opkomen

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
Is altijd leuk als ze dit doen met TI. Ze zijn vaak zelfs zo dom om dit elke keer op dezelfde plek te doen. De enige die dan geboost wordt ben ikChef_v_leeuwen schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 10:32:
[...]
Ik ben wel benieuwd, ik heb hier nl. nog nooit van gehoord of iets gemerkt, ik heb wel laatst een raar potje gehad met 3 AC130, en 3x Chopper Gunner, maar ik heb ze braaf allemaal uit de lucht geschoten
Wel kwam ik laats ook weer wat tegen, 4 gasten in FFA waren aan het boosten, 2man boosten,en 2 man verdedigen. Gelukkig werkt mijn Booster Hunter Class hier prima tegen (GL, Danger Close, RPG). Maar wel een triest groepje. gelukkig quitten ze meestal wel nadat je ze een aantal keergezamelijk opblaast
Ik moet zeggen dat het op de Xbox vrij weinig voorkomt in Domination en Groundwar.
dit was voerigens in domination. Maar bij de killcam zag je letterlijk het menu van hun hack dat ze gebruikten en dat op de ps3, die toch wel hackvrij was altijdChef_v_leeuwen schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 10:32:
[...]
Ik ben wel benieuwd, ik heb hier nl. nog nooit van gehoord of iets gemerkt, ik heb wel laatst een raar potje gehad met 3 AC130, en 3x Chopper Gunner, maar ik heb ze braaf allemaal uit de lucht geschoten
Op elke console/pc kan je hacken, maar ik vraag mijzelf af waarom ?
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
Omdat moraal en eer woorden zijn die die scriptkiddies niet kennen, eerder verveling en genot om mensen te kloten.Soundstorm2010 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:57:
Op elke console/pc kan je hacken, maar ik vraag mijzelf af waarom ?
Of de reden waarom men die hacks maakt, dat is dan weer een voorliefde voor security en die te omzeilen, cheats zijn een duidelijk gevolg van implementaties van security trough obscurity.
Eigenlijk zouden cheats alleen maar mogelijk mogen zijn als het een server is, want dan heb je security by design.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Het Boosten word met de dag gekker; kom net op de PS3 in een groep terecht waarvan er van de 8 spelers 6 spelers 1 2 en 3 genummerd zijn, welke vervolgens overal "'stiekem"" in een hoekje gingen boosten, leek wel op een parenclub 
Wel goed voor een hoop multikills though, werd nog eerste ook..
* PSN=Chef_NL** *
nou, heel fijn. Heb de mappack nu bijna een week en heb al 3(!) keer een nieuwe map gespeeld
daar betaal je dan voor.
met moraal en eer heeft het bij mij niks te maken hoor, dat ik het niet doe. Het spelletje wordt er gewoon niet leuk van, daarom snap ik het nietSoggney schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 12:29:
[...]
Omdat moraal en eer woorden zijn die die scriptkiddies niet kennen, eerder verveling en genot om mensen te kloten.
Of de reden waarom men die hacks maakt, dat is dan weer een voorliefde voor security en die te omzeilen, cheats zijn een duidelijk gevolg van implementaties van security trough obscurity.
Eigenlijk zouden cheats alleen maar mogelijk mogen zijn als het een server is, want dan heb je security by design.
security through obscurity? Nou nee hoor, elk spel is per definitie onveilig, want hoe ga je serverside bijvoorbeeld checken dat een of ander programmaatje niet een overlay met wallhacks renderd over MW2 heen? of dat een of andere scriptkid heeft uitgevogelt op welk geheugenadres de hoeveelheid terugslag van een wapen geregistreerd staat en het dus kan aanpassen? de server weet alleen maar je locatie, wapen etc
[ Voor 10% gewijzigd door Garma op 14-10-2010 00:58 ]
Ik denk dat je wel kan vergeten dat het aantal hackers in MW2 zal afnemen. Ten eerste kan je als individuele speler niet hosten en zullen er veel meer hackers gebanned worden dankzij server admins. Hét spel om te hacken zal toch MW2 blijven.jmeerman schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:01:
[...]
Ach op de pc is het nog erger. Vreemde is dat iedereen dan, laten we het "dingen" roepen, terwijl je het beste gewoon de server kan verlaten, aangezien je er toch niks aan kan doen. Misschien dat deze groep wat minder wordt als Black Ops er is, want dan kunnen ze zich daar op gaan concentreren.
De maps uit de tweede pack zie ik ook bijna niet voorbij komen. Ik heb er echt spijt van dat ik die laatste heb gekocht. Uit de eerste zie ik ze wel voorbij komen maar ook minder dan de maps die standaard in het spel zitten. Erg jammer want als je dan toch DLC aanbiedt, zorg er dan ook wel voor dat het gebruikt wordt.Garma schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 00:50:
nou, heel fijn. Heb de mappack nu bijna een week en heb al 3(!) keer een nieuwe map gespeelddaar betaal je dan voor.
Goed, gister heb ik weer een kleine 2 uur gespeeld in een party van 4 man maar het verliep wel erg moeizaam. Er werd veel gecampt en getubed en hoewel het niet zo moeilijk is om dan evengoed kills te halen wilde dit maar niet lukken.
Tijdens Groundwar (TDM) in Favela had ik alles mee wat je maar mee kon hebben. Zo had ik mijn runnersclass erbij gepakt om mijn knifechallenges weer te halen en zowaar 3 killstreaks gehaald waarvan de langste 6 kills betrof.
Waar ik wel last van had waren miskleunen met de Predator waardoor ik 9/10x het doel miste. Op de Cam zie ik 3 tegenstanders relatief bij elkaar en ik drop hem tussen die gasten in om 3 kills te halen en niemand legt het loodje omdat ze allemaal van elkaar af bewegen. Ja, dan verwond je ze wel maar dood zullen ze niet gaan.
Van het weekend maar even beter mijn best doen.
Boosterlobbies die het slecht doenChef_v_leeuwen schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:09:
Het Boosten word met de dag gekker; kom net op de PS3 in een groep terecht waarvan er van de 8 spelers 6 spelers 1 2 en 3 genummerd zijn, welke vervolgens overal "'stiekem"" in een hoekje gingen boosten, leek wel op een parenclub
Zo kwam ik ook een keer terecht in een booster lobby met 7 anderen. Zij zeiden direct of ik mee wou boosten, ik zeg heel duidelijk nee en begon aan mn 25 killstreak
Nuke'd xD. En het leukste was: De volgende ronde gingen ze weer boosten, alleen leaveden ze allemaal voordat ik op 20 kills zat
o welk systeem is dit?bazs2000 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:06:
[...]
De maps uit de tweede pack zie ik ook bijna niet voorbij komen. Ik heb er echt spijt van dat ik die laatste heb gekocht. Uit de eerste zie ik ze wel voorbij komen maar ook minder dan de maps die standaard in het spel zitten. Erg jammer want als je dan toch DLC aanbiedt, zorg er dan ook wel voor dat het gebruikt wordt.
op de ps3 komt ik namelijk genoeg nieuwe maps tegen,
Kwam net weer iemand tegen, zal zij hacken of niet?
YouTube: hackertje
Verwijderd
Ik speel af en toe ook bij een vriend op de PS3 en daar komen de DLC maps ook veel langs, ca 1 op de 3 keer.Sn0wblind schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:43:
[...]
o welk systeem is dit?
op de ps3 komt ik namelijk genoeg nieuwe maps tegen,
Ik speel op de PC en daar zijn de mapcylcles volgens mij slechter dan op de consoles.
Tenzij de speler een groot voorspellingsvermogen heeft lijkt dit op ordinair valsspelen. Zeker bij de laatste kill komt dit goed naar voren. Bij de eerste kill zie je de speler zappen tussen 3 tegenstanders en uiteindelijk leg jij in minder dan een halve seconde het loodje terwijl jij naar buiten liep en de speler jou niet kon zien. Toch werd er eerst naar de deur gericht, vervolgens naar andere spelers om weer naar de deur te richten en jou meteen neer te schieten. Dat is gewoon niet mogelijk in een gewoon spel.reemprive schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:13:
[ Voor 81% gewijzigd door bazs2000 op 14-10-2010 13:33 ]
Ik weet niet of het een sarcastische vraagstelling was of niet, maar dit is inderdaad een klassiek voorbeeld van een cheater. Eerste paar kills zie je duidelijk een auto-aim systeem in beeld.reemprive schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:13:
Ik speel ook op de PC maar heb nooit echt problemen met het spelen van DLC maps. Ik weet niet of je beide DLC's hebt, want daar kan het probleem ook aan liggen. Ik kocht eerst de 2de, waarna ik bijna geen server kon vinden. Na ook de 1ste te hebben aangeschaft speel ik elke potje wel een map van beide DLC's.Garma schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 00:50:
nou, heel fijn. Heb de mappack nu bijna een week en heb al 3(!) keer een nieuwe map gespeeld daar betaal je dan voor.
[ Voor 12% gewijzigd door jmeerman op 14-10-2010 13:45 ]
Het was inderdaad sarcastisch bedoeld. Zo vermoeiend dit soort mensen. Net nog een irritantere, die begon heel hard erdoor heen te lachen op de voicechat.
LANG leven MUTE knop xD
Precies, na een tijdje gewoon alle mic's standaard op mute gezet. Want wat een debielen zitten daar misbruik van te maken zeg. Je vraagt je af en toe serieus af of sommige mensen wel normaal kunnen doen.Soundstorm2010 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:57:
LANG leven MUTE knop xD
Uhm, ik kan dat ook niet (normaal doen)... maar daar heb ik geen mic en voicechatvoor nodig om dat te laten zien
(maar wie is er wel normaal tegenwoordig)
[ Voor 22% gewijzigd door Soundstorm2010 op 14-10-2010 14:22 ]
Er is ook een mute all optie in het menu hè?jmeerman schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:05:
[...]
Precies, na een tijdje gewoon alle mic's standaard op mute gezet. Want wat een debielen zitten daar misbruik van te maken zeg. Je vraagt je af en toe serieus af of sommige mensen wel normaal kunnen doen.
Heel simpel, het niet meer doorsturen naar de client dan enkel het stukje spelwereld dat de client mag zien: Stel dat de client de ganse spelwereld krijgt, maar niet de positie van de spelers totdat de client daadwerkelijk de speler ziet. Dan is een wallhack nutteloos. Nu wordt alle info doorgestuurd en wordt op de client zelf alles onzichtbaar gemaakt wat niet mag gezien worden. Dat is al het eerste voor de walhack.Garma schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 00:53:
[...]
security through obscurity? Nou nee hoor, elk spel is per definitie onveilig, want hoe ga je serverside bijvoorbeeld checken dat een of ander programmaatje niet een overlay met wallhacks renderd over MW2 heen? of dat een of andere scriptkid heeft uitgevogelt op welk geheugenadres de hoeveelheid terugslag van een wapen geregistreerd staat en het dus kan aanpassen? de server weet alleen maar je locatie, wapen etc
Ook als men het wapen weet: ofwel een detectie: checksum of alle instellingen van wapen, snelheid van lopen, ... in orde is, ofwel elke keer het geheugenadres opnieuw overschrijven van alle instellingen.
De server moet alles weten, en de client enkel hetgeen dat hij mag weten. Dat is security by design, maar zoals je wss al merkt, dit creëerd heel veel overhead.
Enkel autoaim is een bitch om tegen te gaan, maar daar kunnen detectiesystemen voor gebruikt worden maar dan zit je nog altijd met een bot vs heel goede speler scenario.
[ Voor 7% gewijzigd door Soggney op 14-10-2010 14:45 ]
Dit werkt niet zo, er zal alsnog data moeten worden verstuurd waar vijanden zich bevinden (Anders ga je helemaal niemand zien.. Omdat ze buiten je zichtveld zitten) en deze data zal dan weer door hacks worden achterhaaldSoggney schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:42:
[...]
Heel simpel, het niet meer doorsturen naar de client dan enkel het stukje spelwereld dat de client mag zien: Stel dat de client de ganse spelwereld krijgt, maar niet de positie van de spelers totdat de client daadwerkelijk de speler ziet. Dan is een wallhack nutteloos. Nu wordt alle info doorgestuurd en wordt op de client zelf alles onzichtbaar gemaakt wat niet mag gezien worden. Dat is al het eerste voor de walhack.
Ook als men het wapen weet: ofwel een detectie: checksum of alle instellingen van wapen, snelheid van lopen, ... in orde is, ofwel elke keer het geheugenadres opnieuw overschrijven van alle instellingen.
De server moet alles weten, en de client enkel hetgeen dat hij mag weten. Dat is security by design, maar zoals je wss al merkt, dit creëerd heel veel overhead.
Enkel autoaim is een bitch om tegen te gaan, maar daar kunnen detectiesystemen voor gebruikt worden maar dan zit je nog altijd met een bot vs heel goede speler scenario.

Gewoon dedicated servers zodat er Mods kunnen zijn op een server, en op de consoles een votekick optie.
Nog een nadeel, een radar heeft de posities nodig van de andere spelers omdat deze anders leeg zou blijven. Je gaat het dan wel heel erg inperken. Bovendien belast je een server wel veel meer omdat er veel vaker berekend moet worden welke gegevens een cliënt mag hebben en welke niet. Leuk als je 18 slots in gebruik heb want dan lopen de berekeningen in de duizenden per seconde. De server moet dan wel erg goed bedeeld zijn met hardware wat serverbeheer duur maakt.
Die data van de vijanden wordt pas verstuurd als ze net in je gezichtveld komen, waarom zou een client de vijanden moeten weten zitten,als deze ze niet logisch kan weten zitten...
Hoe wou je dat doen met de geluiden van bijvoorbeeld vijandelijk vuur, voetstappen, reloads etc. etc. van de vijand, buiten gezichtsveld (en dan heb ik het nog niet over bijvoorbeeld nades/flashbangs/etc die je gooit).Soggney schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:08:
Die data van de vijanden wordt pas verstuurd als ze net in je gezichtveld komen, waarom zou een client de vijanden moeten weten zitten,als deze ze niet logisch kan weten zitten...
Dit gaat in theorie natuurlijk niet werken.
Denk even logisch na.. Zoals hierboven al word aangegeven, locatie voor de geluiden, UAV puntjes. En carepackage drops.Soggney schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:08:
Radar, voetstappen, Heartbeat Sensor, geluid van wapens die vuren, noem maar op.Soggney schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:08:
Practisch is het niet haalbaar, maar theoretisch gezien wel. Alles wat de client kan waarnemen wordt doorgestuurd, de rest niet, inclusief de stippen van de radar, heartbeat sensor, geluiden, ... Alles zou serverside moeten worden berekend en enkel wat MAG worden waargenomen doorgestuurd. Mijn excuses dat ik mijn voorbeeld enkel tot het visuele had beperkt.
En had ik ooit beweerd dat het momenteel mogelijk zou zijn met de huidige hardware? Games is een van de moeilijkste zaken om security te implementeren.
En had ik ooit beweerd dat het momenteel mogelijk zou zijn met de huidige hardware? Games is een van de moeilijkste zaken om security te implementeren.
Het kan gewoon niet, theoretisch ook niet.. Als jij als server alleen UAV stipjes verstuurd, weet een hack direct waar de vijand zich bevind. Welistwaar niet op welke hoogte, maar wel direct waar op de map...Soggney schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:17:
Practisch is het niet haalbaar, maar theoretisch gezien wel. Alles wat de client kan waarnemen wordt doorgestuurd, de rest niet, inclusief de stippen van de radar, heartbeat sensor, geluiden, ... Alles zou serverside moeten worden berekend en enkel wat MAG worden waargenomen doorgestuurd. Mijn excuses dat ik mijn voorbeeld enkel tot het visuele had beperkt.
Het kan gewoon niet op die manier, als het wel kon was het allang gedaan in andere spellen
Nogmaals: Een votekick optie zou problemen grotendeels oplossen.
Het wordt niet gedaan omdat het performantiegewijs volledig zou inkakken. Maar dan nog weten ze enkel de vijand zitten in het bereik van de radar, alle vijanden daarbuiten weten ze niet zitten, omdat dan alleen de edge van de radar wordt weergegeven. Hoedanook, de hoeveelheid data waarmee een hacker mee kan werken is veel minder, waardoor de acuraatheid van een mogelijke hack veel lager ligt.D4NG3R NL schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:20:
[...]
Het kan gewoon niet op die manier, als het wel kon was het allang gedaan in andere spellen..
Nogmaals: Een votekick optie zou problemen grotendeels oplossen.
En deze godverdomse discussie is eigenlijk vreselijk offtopic, cheaters zijn kak,
een votekick optie zou idd geweldig zijn, mocht IW maar eens luisteren naar de community, ipv mw2 te zitten leeg te melken.
't zou ook al schelen als er standaard een replay functie van de complete match gesaved kan worden, gecombineerd met een functie die gamevideo's direct in een echte videoformaat omzet.
Ik speel eigenlijk bijna alleen nog maar hardcore, dus ik zie geen killcams meer en zo. 't zou handig zijn als je die na een match alsnog kan terugzien en meteen op Youtube kan plaatsen b.v..
Ik speel eigenlijk bijna alleen nog maar hardcore, dus ik zie geen killcams meer en zo. 't zou handig zijn als je die na een match alsnog kan terugzien en meteen op Youtube kan plaatsen b.v..
Make lovecraft not warcraft.
Verwijderd
Verrek, ik heb de afgelopen tijd 't spel weer helemaal opnieuw gevonden. Ik snap niet dat ik er blijkbaar nog beter in kon worden (of op z'n minst m'n "oude" hoogste niveau evenaren) maar niets is minder waar. Veel leuke potjes gedaan de afgelopen tijd - af en toe een klein beetje frustratie (teleporteren knifers grrr) maar niets verschrikkelijks. En ik heb helemaal de AUG HBAR herontdekt. Grip en SP erop en wat een stabiele sloopmachine zeg, ongelovelijk
Mooie voorbereiding op Black Ops straks (alhoewel ik tegen die tijd een berg minder tijd ga hebben)
Heh heh, de Aug behoort ook tot mijn standaard uitrusting. In het begin was het nog moeilijk om er over de lange afstanden een kill mee te halen, nu lukt dat ook gemakkelijk (Met Grip, FMJ en SP). 
Een andere favo class is mijn runnersclass (Voor maps als Favela) waar ik de MP5 + FMJ gebruik. Ik had altijd een hekel aan de MP5 maar kan er nu wel mee overweg. Ik moet alleen nog even genoeg levelen totdat ik de M16 weer in mijn handen heb omdat die weer prettiger is dan de FAMAS.
Gister tijdens het spelen voor het eerst in maanden de optie "mute all" uitgezet en na een half uur weer aangezet. Wat een gelazer zeg. Stom ouwehoeren en mensen uitschelden. Of in een lobby niets anders roepen dan "vote please" en als het te lang duurt "vote you fucking fags". Aan de stemmen hoor je al dat het geen volwassenen zijn maar koters die ook eens mogen spelen van paps en mams.
Een andere favo class is mijn runnersclass (Voor maps als Favela) waar ik de MP5 + FMJ gebruik. Ik had altijd een hekel aan de MP5 maar kan er nu wel mee overweg. Ik moet alleen nog even genoeg levelen totdat ik de M16 weer in mijn handen heb omdat die weer prettiger is dan de FAMAS.
Gister tijdens het spelen voor het eerst in maanden de optie "mute all" uitgezet en na een half uur weer aangezet. Wat een gelazer zeg. Stom ouwehoeren en mensen uitschelden. Of in een lobby niets anders roepen dan "vote please" en als het te lang duurt "vote you fucking fags". Aan de stemmen hoor je al dat het geen volwassenen zijn maar koters die ook eens mogen spelen van paps en mams.

Verwijderd
Bling gebruiken zodat je ook FMJ erop kan zetten..? Beetje zonde van perk 1, vind ik. Zou gewoon gaan voor Scavenger.bazs2000 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 06:26:
Heh heh, de Aug behoort ook tot mijn standaard uitrusting. In het begin was het nog moeilijk om er over de lange afstanden een kill mee te halen, nu lukt dat ook gemakkelijk (Met Grip, FMJ en SP).
zou ik ook doen ( doe ik ookVerwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 08:51:
[...]
Bling gebruiken zodat je ook FMJ erop kan zetten..? Beetje zonde van perk 1, vind ik. Zou gewoon gaan voor Scavenger.
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Als je een beetje kan richten is dit niet nodigVerwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 08:51:
[...]
Bling gebruiken zodat je ook FMJ erop kan zetten..? Beetje zonde van perk 1, vind ik. Zou gewoon gaan voor Scavenger.
Zo gebruik ik op mn scar ook gewoon Silencer + FMJ. En toch is mn magazijn nog niet op voordat ik doodga (en ruim 10 kills verder ben).
Dit topic is gesloten.