Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

superbassie schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:15:
Tja, je moet er van houden. Ik heb zelf veel liever auto, maar dat ligt ook aan m'n speelstijl. Ik zorg dat ik de meeste tegenstanders van dichtbij tegenkom en dan heb ik dus meer aan een SMG of de TAR/AK.
Een keer missen met burst wapen van dichtbij en je bent de sjaak...
Klopt - nu ga ik ook niet echt voor de mega killstreaks maar proberen zo goed mogelijk te mikken - best al aardig wat headshots (meestal in summary als "most headshot" dus gaat lekker)

https://k1600gt.nl

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-10 02:19
Ben eindelijk sinds 4 dagen begonnen met de MP ( :P ) ben nu level 16 en wordt steeds beter. merkte dat ik in het begin te snel ging, nu doe ik rustig rondlopen en om me heen kijken en gaat 't al een stuk beter.

Verwijderd

Speel je op PC of console?

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

n0elite schreef op woensdag 29 september 2010 @ 01:46:
Ben eindelijk sinds 4 dagen begonnen met de MP ( :P ) ben nu level 16 en wordt steeds beter. merkte dat ik in het begin te snel ging, nu doe ik rustig rondlopen en om me heen kijken en gaat 't al een stuk beter.
Het gaat ook in het begin erg snel met levellen.
Maak (indien PC) backups van je profile anders ben je zo lvl 70 (door een hacked server)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-10 16:25
Sc0rPi0N schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:21:
[...]

Het gaat ook in het begin erg snel met levellen.
Maak (indien PC) backups van je profile anders ben je zo lvl 70 (door een hacked server)
Dat heb ik nog niet meegemaakt in ieder geval :P, maar ben zelf weer begonnen met het volgende Prestige leven anders is het ook zo saai :P zit nu naar een avondje weer op 15.

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-10 11:24
Van 1 tot 70 zonder in zo'n server terecht te zijn gekomen? Lucky bastard. :P

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

superbassie schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:36:
Van 1 tot 70 zonder in zo'n server terecht te zijn gekomen? Lucky bastard. :P
Dat is mij alleen de eerste keer gelukt :) In prestige 1 en 2 was ik door een hs al vrij snel (weer) op lvl 70... :/ naja, over een maand ofzo verdwijnt deze game de kast in :*)

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:34

Mystikal

It never hurts to help!

Dat is mij al tot prestige 4 (of 5, ik twijfel..) level 70 gelukt and still counting..

En dat geldt ook voor alle andere RFFN leden (7 in totaal).

Dus zo bijzonder is dat niet (blijkbaar).

[ Voor 19% gewijzigd door Mystikal op 29-09-2010 10:19 ]

Basement Bios ---- Exo-S

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Blue-Tiger schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:54:
[...]
naja, over een maand ofzo verdwijnt deze game de kast in :*)
Haha, bij mij ook. Ben MW2 wel beetje zat..

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:30
Ik ben tot nu toe maar 1 keer in een server met levelhack gekomen, toen ging ik van Prestige 1, level 68 naar Prestige 1, level 70.

Nu weer Prestige 2, level 40. Dus het valt wat mij betreft wel mee

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Mij is dat alleen gelukt van Prestige 1 naar Prestige 2

Zal in lvl 47 toen ik via een hack lvl 70 werd.
Daarna prestiged en dat is goed gegaan helemaal tot lvl 70
Daarna zat ik weer zo rond lvl 40 toen ik via een hack weer lvl 70 werd.

Jammer dat ze er gewoon niets aan doen. Mensen die dus nu MP gaan spelen krijgen zo wel heel makkelijk alles in de schoot geworpen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• superbassie
Blue-Tiger schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:54:
[...]
naja, over een maand ofzo verdwijnt deze game de kast in :*)
Daar ligt 'ie van mij al een tijdje stof te happen. :D

Verwijderd

Ik weet niet of die al gepost is, maar ben hem niet tegen gekomen, kon het niet laten om hoe men mw2 speelt :).

YouTube: Modern Warfare 2: Top 10 Greatest Freakout Reactions: Episode 16
Ik moet bekennen dat ik gisteren nogal een tijdje plezier heb gehad in een modded server gehost door een Nederlander. Gungame, scoutsniper en een soort promod. Echt wel vermakkelijk.

• superbassie
Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 17:24:
Ik weet niet of die al gepost is, maar ben hem niet tegen gekomen, kon het niet laten om hoe men mw2 speelt :).

Die 14 jarige kutkindjes klinken ook altijd precies hetzelfde he... |:(

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-10 02:19
superbassie schreef op woensdag 29 september 2010 @ 18:07:
[...]

Die 14 jarige kutkindjes Amerikanen klinken ook altijd precies hetzelfde he... |:(
:r

Verwijderd

Hahahaahahaha _O-

Het eerste wat in me opkomt: zielig.

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

bram1984 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 19:36:
[...]

Het eerste wat in me opkomt: zielig.
die nummer 2 vind ik anders wel vermakelijk, ik denk dat jij ook blij zou reageren als je in SD gelijk een 5 kill maakte.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Die Double Rainbow gasm :P

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Verwijderd

"I would have cried if it was six"
:')

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Fake, de helft lijkt keihard gespeeld omdat die vol zit met blauwe naampjes. Met name 2 is imo erg overrated en meerdere zijn gewooon... irritant. Ik kon er niet om lachen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Fid3lity op 29-09-2010 20:09 ]

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Blue-Tiger schreef op woensdag 29 september 2010 @ 20:08:
[...]

Fake, de helft lijkt keihard gespeeld omdat die vol zit met blauwe naampjes. Met name 2 is imo erg overrated en meerdere zijn gewooon... irritant. Ik kon er niet om lachen ;)
8)7 Jij speelt toch ook altijd met de winnie de pooh tijgers :/

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-10 23:17

superwashandje

grofheid alom

Xenomorphh schreef op woensdag 29 september 2010 @ 19:58:
[...]

die nummer 2 vind ik anders wel vermakelijk, ik denk dat jij ook blij zou reageren als je in SD gelijk een 5 kill maakte.
ik reageer altijd door het spel te verlaten wanneer mensen op zon laffe manier aan kills moeten komen. dat spawntuben is echt te homofiel voor woorden. de reactie van die vent is dan wel weer grappig idd.

[ Voor 38% gewijzigd door superwashandje op 29-09-2010 20:13 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Gisteravond een paar leuke potten gespeeld met een aantal RFFN mensen. Mystikal was echt een ramp om te knifen :D Maar even voor de verandering gewoon weer winnen met een leuke score afentoe was in een aantal matches ook wel weer eens leuk, en we hebben nog kunnen lachen in TS3 :*)

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Blue-Tiger schreef op donderdag 30 september 2010 @ 06:45:
Gisteravond een paar leuke potten gespeeld met een aantal RFFN mensen. Mystikal was echt een ramp om te knifen :D Maar even voor de verandering gewoon weer winnen met een leuke score afentoe was in een aantal matches ook wel weer eens leuk, en we hebben nog kunnen lachen in TS3 :*)
Yep, was gisteren erg gezellig. De groep was goed, maar ook waren we vaak host, zodat we geen lag hebben gehad. Tsja als je me niet eens kan kniven als ik spawn bij mijn tac insert...tjsa :+ (en dan 2 keer achter elkaar.. hahaha). Op Highrise (S&D) werden onze oren gewassen met name dankzij Leon en zijn inmense scope...
Daarna wonnen wij S&D op Favela :X.

Dit was volgens mij een van mijn beste game avonden ooit qua prestaties... Ik ging echt als een raket en ben volgens mij in 95% van de gevallen op nr 1 gekomen :Y. Ondanks dat Squed en White alles deden omdat te voorkomen. Squed was aardig op dreef, maar op de een of andere manier stond er op mij geen maat gisterenavond. Ideale voorbereiding op onze MW2 lan op 9 oktober.

Blue, je werkt goed samen en bovenal het was erg gezellig op TS. Jammer alleen dat de vriendin van Ghost doof is... B)

Basement Bios ---- Exo-S

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:30
Gisteren nieuw killstreak record op Afghan gehaald. Eindigde de pot op 31 - 0.

Had Hardline aanstaan, 4 kills gemaakt en predator missile maakte er één. Vervolgens 1 kill gemaakt voor de Harrier. Na 3 kills stopte die er ook mee, even laf campen voor de laatste kill en de chopper gunner deed de rest. 21 kills mee gemaakt. Iedereen ging natuurlijk naar die grot toe, maar ik kon gewoon iedereen afschieten in de grot omdat de chopper laag vloog en voor de ingang bleef hangen
Op de 1 of andere manier heb ik moeite met knife, ik heb het aan scrolldown gebonden maar misschien is het toch niet de ideale situatie. Als ik kijk hoe vaak ik verlies van knifers als ik terug probeer te knifen.... dan maar SPAS.

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

reemprive schreef op donderdag 30 september 2010 @ 09:33:
Op de 1 of andere manier heb ik moeite met knife, ik heb het aan scrolldown gebonden maar misschien is het toch niet de ideale situatie. Als ik kijk hoe vaak ik verlies van knifers als ik terug probeer te knifen.... dan maar SPAS.
psssst zowel scroll-down ALS scroll up... Succes!

Daarnaast is scroll up een logischere beweging omdat je naar voren loopt en vaak met je muis ook een ietwat voorwaartse beweging maakt. Scroll forward is dan wat logischer (just my 2 cents).

[ Voor 18% gewijzigd door Mystikal op 30-09-2010 09:44 ]

Basement Bios ---- Exo-S

• vinom
  • Nu online
reemprive schreef op donderdag 30 september 2010 @ 09:33:
Vind je het niks om hem op je duim knop te zetten van je muis? Dus links aan de zijkant. Ik gebruik dat zelf en kan daarmee altijd snel en goed mee kniven.

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

vinom schreef op donderdag 30 september 2010 @ 09:44:
Vind je het niks om hem op je duim knop te zetten van je muis? Dus links aan de zijkant. Ik gebruik dat zelf en kan daarmee altijd snel en goed mee kniven.
Same here. Knifen is een pure reflex en niemand is er sneller dan ik met knifen, met name omdat het enige wat ik doe... het iets omhoog halen van mijn duim is. Ik ben *altijd* het snelste, is dat niet zo lag ik en kan ik net zo goed meteen het potje uitgaan. Tenzij uiteraard de tegenstander me gewoon echt eerder zag en b.v. een stukje meeliep ofzo. Maar sneller zijn dan mijn reflex naar de knop links op mijn G5 is onmogelijk. Het vergt natuurlijk wel veel oefening. :P

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Barca schreef op donderdag 30 september 2010 @ 09:57:
[...]

Same here. Knifen is een pure reflex en niemand is er sneller dan ik met knifen, met name omdat het enige wat ik doe... het iets omhoog halen van mijn duim is. Ik ben *altijd* het snelste, is dat niet zo lag ik en kan ik net zo goed meteen het potje uitgaan. Tenzij uiteraard de tegenstander me gewoon echt eerder zag en b.v. een stukje meeliep ofzo. Maar sneller zijn dan mijn reflex naar de knop links op mijn G5 is onmogelijk. Het vergt natuurlijk wel veel oefening. :P
I dare the difference. Volgens mij is het net zo snel om met je wijsvinger de scrollwheel maar aan te raken (voor of achteruit). Maar goed, ik ben het met je laatste zin eens... Practice makes perfect! Hoe je het ook wilt doen.

Zo heb ik mijn nades onder de muis/duimknop en mijn stuns onder Q.

Basement Bios ---- Exo-S

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Mystikal schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:21:
Zo heb ik mijn nades onder de muis/duimknop en mijn stuns onder Q.
Dat is wel lastig want Q wordt weer lean in BO neem ik aan aangezien lean terug is. Kortom dan moet je dat afleren tenzij je natuurlijk geen lean gaat gebruiken. Ik hou het daarom op de "4", volgens mij de standaardknop ervoor. En ook stunnen zit er erg ingebakken. ;)
Barca schreef op donderdag 30 september 2010 @ 09:57:
[...]

Dus als iemand sneller knifed, verlaat je het potje, en wijt je dit altijd aan lag?

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik heb hem nu aan mijn mouse up knop gekoppeld. Dat is ook wel lekker.

Maar aangezien ik een MX5500 set heb denk ik dat ik hem aan het wieltje bij mijn duim maar eens ga koppelen.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Soggney

Zeekomkommer

Wauw, echt niemand sneller dan je met knifen, best oppassen met zo'n uitspraken.
Maar je manier om te knifen kan wel 1 van de snelste zijn. Bij mij staat knifen ook op mousebutton 4 (aka the thumb-button), je duim blijft erop rusten en je kan dan echt in <= 0,1 seconde knifen (reactievermogen hier buitengelaten)

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Barca schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:40:
[...]

Dat is wel lastig want Q wordt weer lean in BO neem ik aan aangezien lean terug is. Kortom dan moet je dat afleren tenzij je natuurlijk geen lean gaat gebruiken. Ik hou het daarom op de "4", volgens mij de standaardknop ervoor. En ook stunnen zit er erg ingebakken. ;)
Klopt, ik heb dit overgenomen uit Farcry 1. Daar gebruikte ik lean nooit (bij COD4 ook niet) en dus heb ik het me zo aangeleerd. Maar je hebt gelijk, als ik het nodig heb bij COD BO, kost me dat wat aanpassingen. Maar ik verwacht niet dat ik het veel ga gebruiken.

Basement Bios ---- Exo-S

Ik heb scroll up nu gekoppeld aan weapon change, ik zal het eens omruilen. Zit wel wat in Mystikal.

• superbassie
vinom schreef op donderdag 30 september 2010 @ 09:44:
[...]

Bij mij zit de knife ook aan de zijkant (Razer Deathadder) en hou mijn duim daar tijdens het spelen ook op.
Imo sneller dan de scroll knop. Mja, iemand met een betere verbinding of host is altijd sneller...
superbassie schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:22:
[...]

Bij mij zit de knife ook aan de zijkant (Razer Deathadder) en hou mijn duim daar tijdens het spelen ook op.
Imo sneller dan de scroll knop. Mja, iemand met een betere verbinding of host is altijd sneller...
Ik heb dezelfde muis, ik gebruik die knop voor mijn killstreaks... Misschien maar eens omwisselen. Zijn wel een aantal opties die het overwegen waard zijn.

• superbassie
Zonde om die knop voor je killstreaks te gebruiken. :o Dat heeft meestal toch geen haast.

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
Superbassie,

Nee geen haast, maar je kunt ze wel goed gebruiken of de juiste momenten, en als je net iets te laat ben, heb je er misschien niet zoveel aan.

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

bram1984 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:42:
Dus als iemand sneller knifed, verlaat je het potje, en wijt je dit altijd aan lag?
Af en toe wel ja. Als ik mijn knife geluid eerder hoor dan het geluid van de knife van de ander en zeker weet dat het te wijten is aan lag (999 van de 1000 keer) heeft het geen zin om verder te spelen, afhankelijk van het speltype dat ik dan speel. MW2 is niet alleen verziekt door cheaters maar in mijn ogen ook door lag. Can't wait for BO.
Klopt, ik heb dit overgenomen uit Farcry 1.
Mystikal schrijft dat hij bepaalde dingen over heeft genomen uit andere spellen. Ik speelde alleen maar COD4, speelde toen een half jaartje COD5 maar dat was het toch niet helemaal voor me... en speel sinds hij uit is alleen maar MW2. Ik speel geen enkel ander spel. Routine in COD4 werd routine in MW2, ook knife routine. Dat vergt wel wat uurtjes gameplay, nu circa 50 dagen MW2. :/ En dat op m'n 31e. :o

[ Voor 41% gewijzigd door Barca op 30-09-2010 13:04 ]

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Barca schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:50:
[...]

Af en toe wel ja. Als ik mijn knife geluid eerder hoor dan het geluid van de knife van de ander en zeker weet dat het te wijten is aan lag (999 van de 1000 keer) heeft het geen zin om verder te spelen, afhankelijk van het speltype dat ik dan speel. MW2 is niet alleen verziekt door cheaters maar in mijn ogen ook door lag. Can't wait for BO.

[...]

Mystikal schrijft dat hij bepaalde dingen over heeft genomen uit andere spellen. Ik speelde alleen maar COD4, speelde toen een half jaartje COD5 maar dat was het toch niet helemaal voor me... en speel dinds hij uit is alleen maar MW2. Ik speel geen enkel ander spel. Routine in COD4 werd routine in MW2, ook knife routine. Dat vergt wel wat uurtjes gameplay, nu circa 50 dagen MW2. :/ En dat op m'n 31e. :o
50 dagen!!! Wat the hell... Ik ben 32 en zit op 14 dagen. Daar komen nog wat lannetjes bij maar bij 16 houdt het echt wel op... Waar haal je de tijd vandaan? 8)7 En nee, ik sport ook niet. :+

Basement Bios ---- Exo-S

• addinjo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-03-2021
(jarig!)
Gisteren op Rust bezig mijn hoogste killstreak ooit te halen, zat al op 15 geloof ik en wordt ik er ineens uit gegooid, waarschijnlijk iemand die jaloers was ofzo?

swing when you're winning!

addinjo schreef op donderdag 30 september 2010 @ 13:16:
Gisteren op Rust bezig mijn hoogste killstreak ooit te halen, zat al op 15 geloof ik en wordt ik er ineens uit gegooid, waarschijnlijk iemand die jaloers was ofzo?
Daar gaat je sig. :+
Ik sport wel en heb ook zoveel uren. Kijk dan weer geen tv.

• Soundstorm2010
precies, speel ook zoveel, maar de TV staat ergens stof te vangen (ook al is tie aangesloten) 8)7

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Tsja ik ben ook geen grote tv kijker. Ik kijk af en toe een serie (die ik download, omdat ik nooit op vaste tijden kijk). Ik game eigenlijk alleen maar op maandagavond en woensdagavond en af en toe wat in het weekend.

Maar goed, zo weinig spelen en toch zo goed zijn.. 8)

Reem, we misten je gisterenavond. Blue, white, green en red hebben we getroffen met de rest van de RFFN groep.

[ Voor 18% gewijzigd door Mystikal op 30-09-2010 13:29 ]

Basement Bios ---- Exo-S

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-10 21:55
Ik kreeg een email van FRS dat de PS3 en XBOX versie van MW2 vandaag (alleen vandaag) te halen is voor 30€. Dus mocht iemand onder een steen gezeten hebben, mooie kans :)

* PSN=Chef_NL** *

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
Barca schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:50:
[...]

Wist je dat er ook geweren zitten in MW2? Of ben je zo iemand die 9/10 kills met z'n knife maakt?

Mijn iRacing profiel

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-10 21:05
Als je iemand op 50cm tegenkomt is zelfs perfecte shotgun te laat..... gekke regels in MW2 en laggy gedoe....

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Grappig ik heb zelf ook Q voor stun/flash en E voor Grenade
Killstreak hangt onder 3 bij mij.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

NickThissen schreef op donderdag 30 september 2010 @ 16:30:
Wist je dat er ook geweren zitten in MW2? Of ben je zo iemand die 9/10 kills met z'n knife maakt?
Knife'n behoort een reflex te zijn. Niet meer dan dat. Rondrennen met alleen een mes vind ik debiel. Heb wel commando aan, maar meer omdat ik altijd ren en jump en ik niet steeds dood wil vallen als ik ergens vanaf pleur. Tuurlijk ben ik blij dat commando er in BO uit wordt gehaald want over een kilometer knifen gaat nergens over.

Ik speel alleen met de ACR red dot en een shotgun als secondary. Heb alle wapens geprobeerd maar speel alleen maar met de ACR want die vind ik het lekkerst. Ik heb in tegenstelling tot veel anderen helemaal niks met het "vrijspelen" van alle wapens ofzo. De bedoeling is dat ik iedereen uitmoord :P en dat gaat voor mij het beste met een ACR. Snipen kan ik voor geen meter, geen geduld voor. :P

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Barca schreef op donderdag 30 september 2010 @ 17:15:
[...]

Knife'n behoort een reflex te zijn. Niet meer dan dat. Rondrennen met alleen een mes vind ik debiel. Heb wel commando aan, maar meer omdat ik altijd ren en jump en ik niet steeds dood wil vallen als ik ergens vanaf pleur. Tuurlijk ben ik blij dat commando er in BO uit wordt gehaald want over een kilometer knifen gaat nergens over.

Ik speel alleen met de ACR red dot en een shotgun als secondary. Heb alle wapens geprobeerd maar speel alleen maar met de ACR want die vind ik het lekkerst. Ik heb in tegenstelling tot veel anderen helemaal niks met het "vrijspelen" van alle wapens ofzo. De bedoeling is dat ik iedereen uitmoord :P en dat gaat voor mij het beste met een ACR. Snipen kan ik voor geen meter, geen geduld voor. :P
Dan kun je beter de UMP nemen, die is in alle opzichten beter dan de zwakkere ACR!

Basement Bios ---- Exo-S

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Mystikal schreef op donderdag 30 september 2010 @ 08:14:
[...]

Yep, was gisteren erg gezellig. De groep was goed, maar ook waren we vaak host, zodat we geen lag hebben gehad. Tsja als je me niet eens kan kniven als ik spawn bij mijn tac insert...tjsa :+ (en dan 2 keer achter elkaar.. hahaha). Op Highrise (S&D) werden onze oren gewassen met name dankzij Leon en zijn inmense scope...
Daarna wonnen wij S&D op Favela :X.
Geen woorden meer over, de laatste keer durfde ik je niet meer te waarschuwen bij de winning kill op highrise. Enne... S&D op Favela? Dat was echt keihard gefaalt ;)
Dit was volgens mij een van mijn beste game avonden ooit qua prestaties... Ik ging echt als een raket en ben volgens mij in 95% van de gevallen op nr 1 gekomen :Y. Ondanks dat Squed en White alles deden omdat te voorkomen. Squed was aardig op dreef, maar op de een of andere manier stond er op mij geen maat gisterenavond. Ideale voorbereiding op onze MW2 lan op 9 oktober.
Zeker, je was erg op dreef. Zelf had ik ook, met uitzondering van een enkele match, een betere avond dan afgelopen maanden met nog wel wat leuke scores. Killstreaks of een nuke zitten er gewoon niet meer in, dus voorlopig speel ik even zonder. Ga weer terug op Preddy, Harrier en AC-130 denk ik :)
Blue, je werkt goed samen en bovenal het was erg gezellig op TS. Jammer alleen dat de vriendin van Ghost doof is... B)
HAHAHAHAHAHAHA! _O- _O-

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:32

steveman

Comfortabel ten onder

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Kwam net GoT-ter Dutch Falcon tegen. Wel grappig als er ineens een got-ter langs ziet komen.

Ik heb net een irri class aangemaakt. (wist trouwens niet dat je in je class name ook kleurtjes kon gebruiken)
De class (genaamd: Noob Tiger)

Scar-H + GL
Sec: Thumper
Perk1 :Scavanger Pro
Perk2: Danger Close Pro
Perk3 Sitrep Pro

Duurt niet lang voordat je commentaar krijgt :P :9 :D

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
NOOOOOOOOOOOOB :P
Ghehe xD

Maar hoe geef je een kleurtje aan je classes? Ook gewoon met ^7 bijv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:22

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Gisteren ook even uit mijn dak gegaan..Kreeg first blood met in throwing knife in groundwar domination op scrapyard, gewoon random naar de andere kant gegooid en even later FIRST BLOOD hihi. Eerste keer dat het me is gelukt :P

Was wel een mooi moment, zelfs nog een triple gehaald met de barret .50cal acog :D

[ Voor 6% gewijzigd door Laidback Luc op 01-10-2010 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystikal schreef op donderdag 30 september 2010 @ 17:26:
[...]
Dan kun je beter de UMP nemen, die is in alle opzichten beter dan de zwakkere ACR!
Niet in alle opzichten, hij is idd een stuk sterker maar op de langere afstand is de ACR toch echt in het voordeel vanwege het vrijwel afwezig zijn van recoil. Bij de UMP heb je voor de langere afstand nog vrij veel last van recoil waardoor je in bursts moet schieten. Wanneer je hier niet zo goed mee overweg kan ben je beter af met de ACR. Daarnaast ide UMP een SMG en de ACR een AR waardoor ze niet helemaal met elkaar te vergelijken zijn.
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 00:39:
Ik heb net een irri class aangemaakt. (wist trouwens niet dat je in je class name ook kleurtjes kon gebruiken)

Scar-H + GL
Perk3 Sitrep Pro

Ik heb vrijwel dezelfde class, op de thumper na, ik heb de RPG hier :P Maar de thumper is ook wel een goed idee. Ik gebruik hem af en toe als ik het getube, gecamp van anderen ff zat ben. Dan ga ik ff exact hetzelfde doen met deze class om mijn frustraties te compenseren. Helpt echt, kan het iedereen aanbevelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2010 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 08:29:
[...]

Niet in alle opzichten, hij is idd een stuk sterker maar op de langere afstand is de ACR toch echt in het voordeel vanwege het vrijwel afwezig zijn van recoil. Bij de UMP heb je voor de langere afstand nog vrij veel last van recoil waardoor je in bursts moet schieten. Wanneer je hier niet zo goed mee overweg kan ben je beter af met de ACR. Daarnaast ide UMP een SMG en de ACR een AR waardoor ze niet helemaal met elkaar te vergelijken zijn.
Maar vergis je niet. De ump ondanks de SMG heeft een 'geschatte kracht van' 40-35 (near-far) tov de ACR (30-20). En dat scheelt toch echt een bom... Inderdaad bursts is essentieel maar je hebt maar een kogel of 4/5 nodig om iemand om te leggen. Dus dat zijn 2 bursts.... De ACR moet je blijven maaien, waardoor je mags ook sneller opraken ook! Daarnaast is de draw-snelheid van een ump ook nog eens sneller, wat weer gunstiger is in close combat.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:19
Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 08:29:
[...]

[...]

Ik heb vrijwel dezelfde class, op de thumper na, ik heb de RPG hier :P Maar de thumper is ook wel een goed idee. Ik gebruik hem af en toe als ik het getube, gecamp van anderen ff zat ben. Dan ga ik ff exact hetzelfde doen met deze class om mijn frustraties te compenseren. Helpt echt, kan het iedereen aanbevelen.
dat heb ik ook als ik 2x een rpg om mijn kop krijg dan pak ik ook deze class erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

monnick schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 09:01:
Aanrader als secondary weapon: akimbo raffica's.
Geweldig! :)
En geen recoil :)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addinjo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-03-2021
(jarig!)
Wat is nu de beste keuze qua handwapen om vrij te spelen in combinatie met tactical knife?

Ben vanuit CS de Desert Eagle heel erg gewend maar ik weet niet of dat in MW2 wel zo'n goede keuze is :)

swing when you're winning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Soggney

Zeekomkommer

addinjo schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:30:
Wat is nu de beste keuze qua handwapen om vrij te spelen in combinatie met tactical knife?

Ben vanuit CS de Desert Eagle heel erg gewend maar ik weet niet of dat in MW2 wel zo'n goede keuze is :)
Dat is toch persoonlijk? Met de DE heb ik heel snel de tac knife geunlocked, gewoon omdat tegenstanders al na 2 schoten neerliggen, maar de DE is natuurlijk wel het laatste wapen dat je unlocked. Daarvoor zou ik gaan voor je persoonlijke keuze. Als je een goede allrounder wil, is de M9 een uitstekende keuze.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!
addinjo schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:30:

Simpel, de revolver .45 is het beste Oja, persoonlijk ;)
Alleen vind ik de revolver in akimbo beter dan met tactical knife.

[ Voor 3% gewijzigd door monnick op 01-10-2010 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Mystikal schreef op donderdag 30 september 2010 @ 17:26:
Te veel recoil helaas. Zeker op de lange afstand. :)

Edit: Ah, ik ben spuit 11 :+

Misschien nog een toevoeging. Ik heb een maatje die altijd met de UMP speelt. Hij zegt gewoon op teamspeak doodleuk dat hij "ze van afstand gewoon laat lopen" omdat hij met de UMP speelt, hehehe wat een prutser.

[ Voor 32% gewijzigd door Barca op 01-10-2010 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-10 16:29

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

monnick schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 09:01:
Aanrader als secondary weapon: akimbo raffica's.
Geweldig! :)
Ik zou de raffica eerder met RDS of FMJ gebruiken, dan werkt die als een soort Famas, en kan je ook op afstanden nog mensen killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odysseus253 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:06:
[...]

Ik zou de raffica eerder met RDS of FMJ gebruiken, dan werkt die als een soort Famas, en kan je ook op afstanden nog mensen killen.
Mensen op afstand killen kan met akimbo Raffica's ook redelijk. Op korte afstand zijn akimbo's echt een stuk voordeliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:42

Niellie41

[object Object]

Sc0rPi0N schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 00:39:
Kwam net GoT-ter Dutch Falcon tegen. Wel grappig als er ineens een got-ter langs ziet komen.

Scar-H + GL
Perk3 Sitrep Pro

Scar-H of TAR + GL
Perk1: OMA Pro
Perk3: Ninja Pro

Best noob class ever :9 Ik gebruik het bijna elke keer en die reacties zijn heerlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Vindt het altijd jammer dat mensen met die GL werken ??
Is het leuk ? vindt je dat grappig.

Na mijn mening vindt ik het erg zwak, zelfde als campen en g18 akimbo's
Van mij apart hadden ze die wapens weg mogen laten, Dit bederft het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:22

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Soundstorm2010 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:33:

+1..

Groundwar matches 8~ mensen gemiddeld die met zo'n GL/RPG/AT4/THUMPER tegelijk aan het zwaaien zijn. Gewoon schrappen die meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-10 16:37
Gisteren was dat pas erg hey.
Ik schiet een RPG op de truck in Bailout, en iedereen begon ineens te tuben omdat ik "met een noob wapen schiet."
Op een gegeven moment maar weg gegaan met de vrienden die ik speelde(eerst twee keer host migration omdat hun als host werden uitgekozen :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Dat kan je wel eens hebben... Veel mensen gaan ERG snel TUBE omdat ze het niet kunnen winnen..
Dat vindt ik gewoon erg zwak... EN noob wapens vindt ik persoonlijk:

G18
AA12
RPG
AT4
GL
Thumpers

Verder rest vindt ik rushe ook zo iets zwak... maar ja, daar kan ik nog wel mee leven, maar met die wapens hierboven niet echt..

Vindt ook als mensen niet kunnen winnen en gaan tube, leave dan gewoon en laat de rest lekker door spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Soundstorm2010 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:46:
Dat kan je wel eens hebben... Veel mensen gaan ERG snel TUBE omdat ze het niet kunnen winnen..

G18
AA12
RPG
AT4
GL
Thumpers

Verder rest vindt ik rushe ook zo iets zwak... maar ja, daar kan ik nog wel mee leven, maar met die wapens hierboven niet echt..

Vindt ook als mensen niet kunnen winnen en gaan tube, leave dan gewoon en laat de rest lekker door spelen
Dat is een behoorlijke lijst 8)7

G18 is geen noob wapen. AA12 ook niet. AT4 ook niet. Als je daar niet van kan winnen ligt het aan jezelf.

RPG, GL en thumpers alleen als er meerdere mensen ze gebruiken. Anders geen probleem.

Overigens, ik gebruik niet een van bovenstaande wapens.. Als het noob wapens waren, gebruikte ik ze wel. Ik wil namenlijk graag winnen...

Grrrr

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Als je van die onmogelijke blinde tubes maakt, dan is het grappig. Of tubes recht omhoog zodat die aan de andere kant van de muur terecht komen, na 10 sec.

Ik heb ook al heel wat uurtjes in MW2 zitten. Alleen schieten met ump maakt het ook saai ;)
Maar ik gebruik ook wel eens wat nieuwe samenstellingen die mensen haten. Ook altijd lachen.

De AA12 of RPG. AA12 is lachen, gewoon sprayend de hoek om rennen.

En ik tube niet omdat ik niet kan winnen, ik tube gewoon. Het winnen boeit me niet. Bij SnD gaan we ook vaker voor een 360 kill in de killcam, soms met RPG.

[ Voor 29% gewijzigd door Niellie41 op 01-10-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als G18 je probleem is ga je toch lekker met je sniper quick scopen ( moet je het wel kunnen natuurlijk XD :P) en dan zijn ze no problem at all :P

alleen word ik vaak uitgemaakt voor hacker als ik dat doe want als er UAV is en ik kijk graag op en map dan :D en ik quick scope er 4 tegelijk met 1 schot :P zijn ze niet echt blij en wordt er gelijk gezegt in de chat dat ik hack met aim bot en WH maarja moeten ze zelf weten ^^

hackers pik je er zo uit ( in hoekje zitten en blijven aimen op een persoon ( KC dit geval het " YOU " ballonetje) en dan sprayend de hoek omkomen ja .... dat is gwn te erg opvallend vindt je ook niet :P

Maarja even eens CoD MW2 op PC is gwn niet cool meer door al dat gehack en shit en steam doet er geen flikker aan .... dat is het enigste minpunt voor de PC versie voor de rest niks mis mee moet ik zeggen ^^
altijd wel lol gehad en heb er nog steeds lol mee om mensen te zien ragen als ik en me vrienden mensen uit moorden met een scoren van 45-7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

vinom schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 08:07:
NOOOOOOOOOOOOB :P
Ghehe xD

Maar hoe geef je een kleurtje aan je classes? Ook gewoon met ^7 bijv?
Klopt. Zodra je ^(0-8) invoert dan zie je daarna niets, maar elk teken daarna krijgt dan de gekozen kleur.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G18
AA12
RPG
AT4
GL
Thumpers

Jij bent zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-10 23:17

superwashandje

grofheid alom

een tube kun je ook aardig tactisch gebruiken hoor. ik heb regelmatig dat ik met mijn ak47 met de GL eronder rondloop maar ik gebruik em dan ook alleen op "tactische" momenten. als het 1vs1 is ofzo en diegene om een hoekje rent ofzo. Zo speel ik ook vaak genoeg potjes zonder dat ik mijn tube uberhaupt gebruik omdat er niet zo'n situatie voorkomt (en mensen je alsnog voor noobtuber uitmaken terwijl je in de matchwinning kill iemand knived en zien dat er een GL onder je AR zit 8)7 )
als mensen de GL als primary wapen gebruiken en zodra ze spawnen erop overschakelen vind ik het ook erg irritant maar om iedereen die de GL gebruikt dan maar zwak te noemen is ook weer zoiets....

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
superwashandje schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:43:
[...]
als mensen de GL als primary wapen gebruiken en zodra ze spawnen erop overschakelen vind ik het ook erg irritant maar om iedereen die de GL gebruikt dan maar zwak te noemen is ook weer zoiets....
Dat is waar, maar zeg nu zelf. 9/10 mensen doen dat dus.
Dankje, dat je mij mening niet kan warderen, ben volgens mij juist die persoon die zwak is...
Maar ja, kiddies doe je niks aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Mystikal schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:05:
RPG, GL en thumpers alleen als er meerdere mensen ze gebruiken. Anders geen probleem.
Ik gebruik ook nooit een noob GL stick. Maar ja, als ik 2x achter elkaar wordt gekilld door zo'n irritant onzinnig ding dan schakel ik er tegenwoordig ook wel eens op over. En zo geschiedde b.v. op een potje domination scrapyard dat ik overschakelde op een noob stick... vervolgens door de tegenstander werd uitgemaakt voor noob... en toen stonden er opeens 12 mensen met een noob stick te spelen. Doodzonde, er is bijna geen potje meer te spelen zonder GL'ers... het wordt zoooo tijd voor BO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soundstorm, schrijf je geklaag fijn in een dagboek of iets dergelijks. Beter voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
ZOu fijner voor iedereen zijn, als je gewoon jezelf uitschrijf.... niemand heeft problemen met mij geklaag, ik deel het met andere, zo dat ik weet hoe andere er ook overdenken.

Dus doe iedereen een plezier, en laat je zelf uitschrijven van TWeakers.
Kinderen zoals jou hebben wij hier niet nodig.

Quote Barca:

Wordt zeker tijd voor BO. Kan haast niet wachten... Al gaat de tijd de laatste tijd best snel.
Nog iets minder dan 6 a 7 weken en dan kunnen we knallen :D

Lekker met buggy rijden, maar met die geld systeem lijkt mij wel ff wennen vergeleken met mw2

[ Voor 9% gewijzigd door Soundstorm2010 op 01-10-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Barca schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:11:
[...]

Ik gebruik ook nooit een noob GL stick. Maar ja, als ik 2x achter elkaar wordt gekilld door zo'n irritant onzinnig ding dan schakel ik er tegenwoordig ook wel eens op over. En zo geschiedde b.v. op een potje domination scrapyard dat ik overschakelde op een noob stick... vervolgens door de tegenstander werd uitgemaakt voor noob... en toen stonden er opeens 12 mensen met een noob stick te spelen. Doodzonde, er is bijna geen potje meer te spelen zonder GL'ers... het wordt zoooo tijd voor BO.
Speel dan een andere variant.. Ipv groundwar of TDM. Speel demolition, sabotage, CTF en je hebt geen last van noobtubers.. Ik kom zelden GL-ers tegen en dat kan geen toeval zijn.
Maandag de hele avond met wat tigers gespeeld. Een spaarzame tuber gezien, maar verder niets. En zo is het bijna elke avond dat ik speel.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Soundstorm

Je hebt je net 2 dagen geleden geregistreerd en je komt nu al zo bijdehand en denigrerend tegenover andere members doen? Rot maar gauw weer op dan, dat soort mensen zijn echt nergens nodig.

@anderen; negeer al dit offtopic geblaat maar, zal vast zometeen weggehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024

G18
AA12
RPG
AT4
GL
Thumpers

Gezwam;
AA-12 heeft de range van een wijsvinger..en precies een handjevol kogels.
De RPG is eigenlijk allen met DC wat overpowered, maar om er goed mee om te gaan vergt veel oefening
AT4 heeft precies één granaat, dus daarna mis je je sec...

G18 en tubes zijn in jouw ogen noob, ik vind ze lekker makkelijk en dat mag. Het hoeft niet altijd moeilijk te zijn. Het is soms heerlijk om een game te starten zonder al teveel na te hoeven denken... dat doen we al genoeg op het werk....

Ga je toch lekker dammen ofzo?
Zeikert nr 2.123355221.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijltje666 slaat de spijker op z'n kop.. :)

Om nog maar iets ontopic te posten, nog zo'n freakout filmpje.. zijn blijkbaar meerdere episodes van:
YouTube: Modern Warfare 2: Top 10 Greatest Freakout Reactions: Episode 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evonck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-10 11:36
Mee eens Bijltje. Ik ben niet zo goed in Modern Warfare 2. En mensen gaan schelden als ze het niet eens zijn met de keuze die ik in mijn spel maak. Ik speel toch niet volgens hun regels, en ik cheat toch ook niet.

Net als campen, het kan irritant zijn voor anderen, maar het is gewoon ook een tacktiek. En een sniper campt in het echt ook. Dat is logisch voor de keuze van het type speler dat je neemt.

Waarom mensen niet gewoon accepteren dat niet iedereen speelt zoals zij dat graag willen.

Iedereen die betaalt voor zijn eigen spel mag het toch op zijn eigen manier spelen.

Ikzelf bijv, met spawnen schiet direct mijn GL sowieso één keer af. En vervolgens spelen.

Who cares. Als ze niet tevreden zijn, laat je gun dan spreken enbewijs dat je beter bent!
It's all in the game. De hoeveelheid whino's in MW2 is niet te geloven. Niemand heeft het recht mij of de ander te vertellen dat ik moet spelen zoals zij graag willen.

It's all in the game dudes. Enjoy!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Do'n't hate te player, hate the game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik zeg ook altijd aan het begin van een potje: Haters gonna hate :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:32:
Ik zeg ook altijd aan het begin van een potje: Haters gonna hate :D
Afbeeldingslocatie: http://bionicbrian.com/word/stuff/haters_gonna_hate.gif

:D

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik888
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 31-10-2023
Is het mogelijk met de AC130 om van kaliber te wisselen tussen de 25mm, 45mm en 105mm kalibers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Erik888 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:56:
Is het mogelijk met de AC130 om van kaliber te wisselen tussen de 25mm, 45mm en 105mm kalibers?
JAAAA

Zoals je zelf ook van wapen wisselt..

Tip, vuur eerst 105 af, en wissel dan door naar 45, schiet er daar 3(?) van af. wissel door naar 25mm schiet! Op dat moment is de 105mm alweer herladen.. Oftewel unlimited fire!

Goodluck!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:36

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

ja met dezelfde knop als je "wapen-wissel" knop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Mijn wapenswitch is de scollmuis. Je hoeft dus niet te klooien met je vingers over het keyboard. Vind het ideaal..
Heb G5 - twee sideknoppen zijn grenade en melee - rechter muis is special geloof ik - weet ik niet eens uit mijn hoofd - staan al zolang ingesteld dat het automatisch gaat..

Heb ook wel eens zitten denken om ipv weaponswitch de fire op de muiswiel te zetten. Leuk voor de FAL :+

Ik kwam green.tiger eergisteren ook even tegen maar was heel snel weer weg. Zat zeker in verkeerde lobby

[ Voor 8% gewijzigd door shades op 01-10-2010 18:06 ]

https://k1600gt.nl

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.