YouTube: Modern Warfare 2 - M16 accuracy boost with the Holographic sight
YouTube: M16 Test (Red Dot vs Holographic)
YouTube: M16 Test (Red Dot vs Holographic)
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2010 12:02 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2010 12:02 ]
Volgens mij kun met zo'n beetje elk wapen door gasten heen schieten, net als dat je door muren heen kan schieten. Een muur lijkt me sterker dan een mens.reemprive schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:01:
Ik wist niet dat 1 ak kogel door 2 man heen kon.
Verwijderd
Top!
Basement Bios ---- Exo-S
Ik heb het ook gedaan nadat ik voor de zoveelste keer op een gehackte server terecht ben gekomen. Alle challenges waren gehaald en de bijbehorende plaatjes had ik ook.Chef_v_leeuwen schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:12:
ach kan het aan een kant wel begrijpen, die extra classes zijn wel erg handig, ik ben pas prestige lvl 3, heb er nu nog maar 6, anders 10
Ik heb de hack geprobeert op een nep account, je start dan op prestige lvl 10, maar houdt wel alles wat je gehaald hebt, (challenges, titles, emblems) ik zit te twijfelen om het misschien te doen, puur voor de extra classes, ik kom er nu gewoon een paar tekort, en het is irritant elke keer tussendoor te moeten wijzigen.
Met de UMP heb ik geen verschil gemerkt. Wel met de M16.Mystikal schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:23:
Top!
Ik ben benieuwd of dit ook voor de UMP geldt...
[ Voor 6% gewijzigd door bazs2000 op 24-09-2010 13:25 ]
Dit is mij dus ook gebeurd eergisteren.. Baal hier enorm van, alles voor niets gedaanbazs2000 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:24:
[...]
Ik heb het ook gedaan nadat ik voor de zoveelste keer op een gehackte server terecht ben gekomen. Alle challenges waren gehaald en de bijbehorende plaatjes had ik ook.
TjaMystikal schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:23:
[...]
Top!
Ik ben benieuwd of dit ook voor de UMP geldt...
[ Voor 2% gewijzigd door shades op 24-09-2010 14:00 . Reden: typos ]
Volgens mij is dit niet zo hoor. De ACR met RDS is veel beter dan met een holo.shades schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:44:
[...]
Tja
Als dit consistent is voor alle wapens (en ik geloof van wel anders heeft het totaal geen zit om hem te unlocken na de reddot - er moet dus wel iets beters in zitten - wist ik ook niet) dan moet ik eens naar de rest van mijn classes gaan kijken
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Verwijderd
Zoals je kan zien in de filmpjes die ik eerder doorstuurde zitten de bullet holes met de holographic dichter bij elkaar dan met de red dot. Hij is dus wel degelijk accurater. Qua stopping power merk ik niet echt verschil tussen red dot en holo. Raak is meestal gewoon dood icm SP. En met holo is het dus eerder raak.SG schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:06:
Misschien lijkt de M16 accurater te zijn maar is de range juist verbeterd zodat de stopping power op die afstand goed is.
Basement Bios ---- Exo-S
Je had gelijk! Tnx!NickThissen schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 16:49:
Ik neem aan gewoon je interne... Ik krijg niet eens de optie om dat te veranderen, ik kan alleen het laatste gedeelte veranderen (102 in jou geval).
Basement Bios ---- Exo-S
Lekker kort.
Op je router moet je zeggen dat de inkomende port op je externe adres moet gaan naar het interne adres van je server naar dezelfde port... maar waarom zet je niet upnp aan ? Je bepaalt uiteindelijk zelf welke apps mogenMystikal schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 16:21:
slightly offtopic...
Even een vraagje tussendoor. Ik ben bezig om een TS3 server aan de gang te krijgen. Dat is me gelukt. Ik vraag me alleen af, moet ik nu bij het forwarden van mijn poorten mijn interne ip (192.168.0.102) of mijn externe ip invullen? Ik zou zeggen mijn externe, echter voor het openzetten van mijn NAT voor MW2 heb ik wel mijn interne IP ingevuld...
Iemand?
Steam: CatBearCow
Klopt, en hij vind ook alleen potjes met een ping van +90 (TDM)bakkiepleur schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 21:03:
Mijn god zeg wat een droeftoeters bij valve en iwnet. Al dagen is het niet mogelijk om mensen in mijn friendlist uit te nodigen voor een party of hun party te joinen.
[ Voor 4% gewijzigd door steveman op 24-09-2010 21:41 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Nog zes weken, ik ga kijken hoeveel mensen er dagelijks gemiddeld in de playlists zitten in de week vooraf aan de release en de week erna. Ik voorspel dat ineens 50 procent minder mensen MW2 spelen, als het niet meer is.bram1984 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 21:24:
Nog even geduld jongens. Hij kan bijna in de kast verdwijnen.
[ Voor 24% gewijzigd door superbassie op 24-09-2010 22:04 ]
Sterker nog, bij mij is ie al de kast in. Ben nu weer met een zeer fijne SP game bezig, en ik denk dat ik over 2 weken ook MoH ga halen.superbassie schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 22:02:
Dat is ook niet zo vreemd, iedereen gaat BO uitproberen. Ik ben benieuwd of na pak 'em beet, een half jaar, BO nog steeds meer gespeeld wordt dan MW2.
Hoop het wel! De meeste mensen zijn MW2 onderhand toch wel een beetje zat?![]()
sorry hoor, maar daar geloof ik niks van.....als ik 3x per week een wh/aimbotter zie is het al veel en dan speel ik "redelijk" vaakCorVus schreef op donderdag 23 september 2010 @ 22:53:
dus 4 potjes gespeeld 4 x wallhack + aimbot, dus dat was het weer voor deze week ik probeer het zondag wel weer eens..
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Hangt af van de gametype. Bij een dagje GW kom ik er soms wel een stuk of 10 tegen, bij DOM of FFA kom ik ze amper tegen. Uiteraard vliegen de beschuldigen wel over en weer over de chat, maar dat is standaard.Frentik schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 22:42:
[...]
sorry hoor, maar daar geloof ik niks van.....als ik 3x per week een wh/aimbotter zie is het al veel en dan speel ik "redelijk" vaak
Ik ben een tweakert, maar dit is me al veel te technisch... Waarom upnp? Wat is het voordeel en wat doet het?shades schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 20:14:
[...]
Op je router moet je zeggen dat de inkomende port op je externe adres moet gaan naar het interne adres van je server naar dezelfde port... maar waarom zet je niet upnp aan ? Je bepaalt uiteindelijk zelf welke apps mogen
Basement Bios ---- Exo-S
Mystikal schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 08:51:
[...]
Ik ben een tweakert, maar dit is me al veel te technisch... Waarom upnp? Wat is het voordeel en wat doet het?
[ Voor 6% gewijzigd door steveman op 25-09-2010 09:05 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
kan je het scherm niet maximaliseren?Verwijderd schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 11:55:
WHEEEEEEEEEEELP!
Ik heb waarschijnlijk één of andere toets combi ingedrukt tijdens het spelen..
Wanneer ik nu MW2 multiplayer opstart, start dit in een nieuw venster.
Ik snap er geen #@$% van! Heb al rond gekeken, maar kan niks vinden..
Iemand een idee?
[ Voor 5% gewijzigd door Frostbite op 25-09-2010 12:09 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Go to C:\Program Files\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players where you will find 2 .cfg files called config and config_mp. Find the line seta r_fullscreen “1″ and change it to "0”
Please note that this might make all your Steam games to run in Windowed mode, so if you want to change things back, simply replace the 0 with 1.
[ Voor 8% gewijzigd door steffex op 25-09-2010 13:25 ]
Ik doe altijdreemprive schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 13:13:
Kan je daarmee het scherm verkleinen als je speelt? Ik wil soms naar desktop als ik ingame zit maar zodra ik in een lobby zit werkt het niet. Ook control alt del werkt dan niet, als ik taakbeheer aan klik springt hij toch weer terug ingame.
wat andere tiger dus zegt, ja ik speel inderdaad wel groundwar.. het is wel zo dat je het dan een beetje kan verwachten maar het kan ook te gek..Frentik schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 22:42:
[...]
sorry hoor, maar daar geloof ik niks van.....als ik 3x per week een wh/aimbotter zie is het al veel en dan speel ik "redelijk" vaak
[ Voor 3% gewijzigd door CorVus op 25-09-2010 14:12 ]
I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Thanks! Dat werkt inderdaad perfect.CorVus schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 14:11:
voor return to desktop:
ALT+ESC werkt perfect...
Verwijderd
Ik heb Win7.. Ik doe altijd Alt + Esc als ik ingame zit. Hij gaat dan gewoon terug naar bureaublad.Blue-Tiger schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 13:30:
[...]
Ik doe altijd
2x Ctrl + Alt + Del vlak na elkaar, en vervolgens de Windows start-menu vlag. Zo popt de quicklist op en kun je gewoon op de taakbalk klikken om even op je desk te surfen. Daarna gewoon weer op het MW2 logo in die taakbalk, waarna die even blijft hangen, beeld zwart blijft, en vervolgens de game sessie weer hervat
Thanks, handige tipVerwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 12:02:
[...]
Ik heb Win7.. Ik doe altijd Alt + Esc als ik ingame zit. Hij gaat dan gewoon terug naar bureaublad.
Met Alt + Tab geloof ik ook. En als ik Windows + Tab doe, dan kan ik scrollen in de vensters die op dat moment geopent zijn. Ook als ik ingame zit..
Wattist?Frentik schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 21:30:
offtopic:tot over een weekje tijgertjes en mede-gotters
Hoe komt het dat je banned bent?Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 13:48:
Ben banned :C
Ach, Alteriwnet is toch leuker :3
Basement Bios ---- Exo-S
En hij komt uit 97!!! Echt een kid:Dbazs2000 schreef op zondag 26 september 2010 @ 15:51:
Ik denk dat hij lekker heeft zitten cheaten.
Zijn nickname duikt in ieder geval op bij een site waar overwegend over cheats wordt gesproken en waar veel figuren zitten die cheats gebruiken.
1+1=2?
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
No shit, that was yousteveman schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 21:38:
LS me once, shame on you, LS me twice, shame on you.
LS me three times, maybe a little shame on me
Klopt, dat heb ik ook gezien maar fout is het wel.reemprive schreef op zondag 26 september 2010 @ 18:45:
Het ziet er eerder naar uit dat hij bezig is geweest met mods. Natuurlijk ook niet al te snugger maar nog niet zo erg als bots.
Ik moet zeggen ik ben pas 2 keer in een gemodde server terecht gekomen en het heeft me nog nooit een XP-boost gegeven. De reden is dat ik er meteen uit ben gegaan. Wat dat betreft valt het wel mee, maar wellicht ligt dat ook voor een groot deel aan de spelmodi. Demolition geeft verdomd weinig gezeik met hacked servers en cheaters.bazs2000 schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:40:
[...]
We hebben het bijna allemaal wel meegemaakt dat 1 kill resulteerde in belachelijk veel XP-punten om maar niet te spreken van de mensen die een potje hosten en dat jouw challenges worden voltooid.
Basement Bios ---- Exo-S
Kiek em goan!
Basement Bios ---- Exo-S
Er uit gaan heeft geen nut, je stat wordt dan bijgewerkt. Het beste kun je via taakbeheer het proces killen, je stat wordt dan NIET bijgewerkt.Mystikal schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:53:
[...]
Ik moet zeggen ik ben pas 2 keer in een gemodde server terecht gekomen en het heeft me nog nooit een XP-boost gegeven. De reden is dat ik er meteen uit ben gegaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Erik888 op 27-09-2010 11:18 ]
Dat ligt eraan hoe je het bekijkt... Zolang ik geen kill maak, krijg ik geen boostErik888 schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:09:
[...]
Er uit gaan heeft geen nut, je stat wordt dan bijgewerkt. Het beste kun je via taakbeheer het proces killen, je stat wordt dan NIET bijgewerkt.
Ben laatst ook van level 62 naar 70 gegaan, gelukkig geen extra titels en emblemen. Ik heb een script om een backup te maken van mijn players folder, maar ik had geen backup van mijn userdata folder. Dus mijn script maar aangepast
Basement Bios ---- Exo-S
Niet altijd waar. Soms hoef je niets te doen en ben je al level 70. De eerdere hacked servers gaven je gewoon een enorme hoeveelheid XP voor een enkele kill waardoor je vanzelf tot level 70 steeg, maar later kwamen er ook servers die je gewoon in een klap level 70 maakte zonder dat je xp hoeft te krijgen.Mystikal schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:21:
[...]
Dat ligt eraan hoe je het bekijkt... Zolang ik geen kill maak, krijg ik geen boost.
Maar een backup is inderdaad wel slim!
Of zoals nu tegenwoordig dan je joint en al bij het begin een percentage ziet oplopen.NickThissen schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:23:
[...]
Niet altijd waar. Soms hoef je niets te doen en ben je al level 70. De eerdere hacked servers gaven je gewoon een enorme hoeveelheid XP voor een enkele kill waardoor je vanzelf tot level 70 steeg, maar later kwamen er ook servers die je gewoon in een klap level 70 maakte zonder dat je xp hoeft te krijgen.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Of je trekt je internet stekker eruitreemprive schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:48:
De enige manier om niet lvl70 te zijn als je bijv een server in komt met de "scoutsnipermod" is het mw2 te kill met taskmanager.
GunGame, coole mod. Komt in BlackOpsbazs2000 schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:40:
[...]
Hell, van het weekend ben ik in een potje terechtgekomen waarbij je begon met een trowing knife en eindigde met een RPG, was leuk totdat ik erachter kwam dat je de host niet kon killen. De host was onsterfelijk en dat is dan weer misselijk en kinderachtig. Dat is het dus, mensen kunnen er niet mee omgaan waardoor het dus nodig is om spelers te bannen die mods gebruiken.
Lol, nee
Verwijderd
EAM (terug zetten naar lvl 1 0 prestige als je in 10 prestige lobby komt, fck yeah), mods, jump hacks, godmode, MW2 extreme, geen zin om heel het lijstje op te noemen
Link?bazs2000 schreef op zondag 26 september 2010 @ 15:51:
Ik denk dat hij lekker heeft zitten cheaten.
Zijn nickname duikt in ieder geval op bij een site waar overwegend over cheats wordt gesproken en waar veel figuren zitten die cheats gebruiken.
1+1=2?
@ alteriwnet is modden legaal, nee, ik denk niet dat ik daar word gebanned.bazs2000 schreef op zondag 26 september 2010 @ 16:15:
Ja, en bovendien gaat hij dan naar alterIWnet. Je wordt daar nog sneller gebanned dan door VAC zelf.
Als 13-jarige ook niet al te pienter door overal dezelfde gegevens te gebruiken. Hij hoeft iig nooit de moeite te doen om te zeggen dat hij niet cheat aangezien zijn geschiedenis (die al niet lang is) altijd het tegendeel bewijst.
Goed, is het laatste geweest wat ik erover heb gezegd.
Verwijderd
Hele server die door alles heen kan lopen. is chill hoor, als je iemand uitdaagd kan je tenminste out of map en dan een battle houden zonder server te gebruiken C;NickThissen schreef op maandag 27 september 2010 @ 21:10:
godmode klinkt toch wel degelijk als cheaten... Tenzij je de hele server godmode geeft. Leuk joh!
[ Voor 26% gewijzigd door NickThissen op 27-09-2010 21:38 ]
Mooi, lekker naar het AIWN-speeltuintje dus. Zal voor korte duur zijn.Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 20:54:
EAM (terug zetten naar lvl 1 0 prestige als je in 10 prestige lobby komt, fck yeah), mods, jump hacks, godmode, MW2 extreme, geen zin om heel het lijstje op te noemen
Ga ik niet geven hier, even zoeken op jouw nick en we weten genoeg (veel profielen die in september zijn geregistreerd trouwens)Link?
Nou, legaal tot op zekere hoogte dan. Ik denk dat je daar op je tenen moet lopen.@ alteriwnet is modden legaal, nee, ik denk niet dat ik daar word gebanned.
Verwijderd
Drivers? Werkt het buiten MW2 wel?Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 22:27:
Sinds een paar dagen wil mn muis niet meer goed werken op mw2.
Ik kan niet meer goed richten en hij draait soms opeens naar de andere kant.
Ik heb al mn muis schoon gemaakt en in de andere usb hub gedaan.
SetPoint geinstalleerd.
Smooth mouse op on gezet.
Ik weet niet wat ik nog zou kunnen doen dus ik hoop dat iemand hier me kan helpen zodat ik weer normaal kan spelen.
Ik heb een Logitech MX518 optical mouse.
En mn pc heeft windows 7.
Alvast bedankt,
Verwijderd
Verwijderd
Ik zit niet op Fok.bazs2000 schreef op maandag 27 september 2010 @ 22:19:
[...]
Mooi, lekker naar het AIWN-speeltuintje dus. Zal voor korte duur zijn.
[...]
Ga ik niet geven hier, even zoeken op jouw nick en we weten genoeg (veel profielen die in september zijn geregistreerd trouwens)
[...]
Nou, legaal tot op zekere hoogte dan. Ik denk dat je daar op je tenen moet lopen.
Vind je het niet raar dat je gebanned bent? Je komt een beetje over als een "boeiekoeie-typ" die het prima vindt om een beetje te kloten in een spel. Prima maar waarom post je dan dat je gebanned bent, je moet het wel stoer vinden want het was tevens jouw 4e post op GoT en de eerste in dit topic. Op FOK ! meldde je ook al dat je banhamer was geweest. Dan heb je nu jouw aandacht wel gehad dacht ik zo dus ga maar lekker naar AIWN en ga daar maar stoer doen.
Verwijderd
Vast niet, maar bij COD4 wil het ook al niet echt lukken...
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
http://steamcommunity.com/id/zxcs12Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:09:
zxcs12, er zijn fora op internet waar parasieten als jij meer op hun plek zijn dan hier. Je kan beter daar lekker stoer gaan doen en met je mede parasieten ouwehoeren over het vergallen van deze game. Dit forum is bedoeld voor serieuze spelers. De PC communityfiguren als jij uit.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door codex op 28-09-2010 12:51 ]
lolwhat, volgens mij ben je scheefVerwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:53:
Vraagje ik speel op de ps3
Je hebt hier autoaim echter bij mij lijkt het telkens of ik er net iets naast zit naar links.
Ben ik gewoon scheef of is dit nog ergens aan te passen?¿?¿?¿
Sorry, was rsnl.eu.
Verwijderd
Ik ga er ook niet van uit maar ik merk gewoon dat die auto-aim erin zit en als hij 8 van de 10 x er naast zit denk ik wat heb ik eraan haal het er dan helemaal uitReFresh F5 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:50:
[...]
lolwhat, volgens mij ben je scheefJe moet niet van die auto-aim uitgaan en zelf aimen
![]()
Teminste ik merk niks van auto-aim, als ik ernaast schiet ben ik het toch echt zelf die scheef zit te richten..
Het is alleen irritant dat als een enemy voor mijn scope doorloopt hij hem meesleept en ik beide targets niet raak
* PSN=Chef_NL** *
Reem, over die mw2sa. Ik zie 'altijd' maar een beperkte groep mensen (een stuk of 6). Ik krijg het niet voor elkaar om naar beneden te scrollen in dat programmaatje. Tips?reemprive schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:49:
Overigens heb ik zelf mw2sa altijd aan, maar knikker nooit iemand eruit omdat ik bijv een nuke op mijn dak krijg. Aan de ene kant ben ik blij als iemand het gebruikt maar dit soort rondes bewijzen weer dat je soms maar blij moet zijn dat weinig mensen het gebruiken.
Ja dat kan, MAAR!!!! let er op dat je wel 1 (brakke) internetverbinding nodig hebt. Je moet connecten met steam. Vervolgens zal alle data tijdens het spelen via de LAN lopen. Een snelle verbinding is daardoor niet nodig.Av4tar schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:01:
Ik heb de topics even gebrowsed maar niet gevonden.
Weet iemand of we deze game via LAN kunnen spelen wanneer we lan party @ office hebben over paar weken? ( uiteraard met legale versies )
[ Voor 29% gewijzigd door Mystikal op 28-09-2010 13:24 ]
Basement Bios ---- Exo-S
[ Voor 97% gewijzigd door Mystikal op 28-09-2010 13:24 ]
Basement Bios ---- Exo-S
HeyVerwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 22:27:
Sinds een paar dagen wil mn muis niet meer goed werken op mw2.
Ik kan niet meer goed richten en hij draait soms opeens naar de andere kant.
Ik heb al mn muis schoon gemaakt en in de andere usb hub gedaan.
SetPoint geinstalleerd.
Smooth mouse op on gezet.
Ik weet niet wat ik nog zou kunnen doen dus ik hoop dat iemand hier me kan helpen zodat ik weer normaal kan spelen helaas allemaal zonder resultaat.
Ik heb een Logitech MX518 optical mouse.
En mn pc heeft windows 7.
Alvast bedankt,
Geen probleem met de Logitech G5 hier.Nummer27 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:24:
[...]
Hey
Ik heb het zelfde probleem, dacht eerst dat het kwam omdat ik mijn Wacom tablet ook aangesloten had deze losgekoppeld mocht niet baten. Intussen al muis (logitech G500) vervangen en muismat is ook vervangen door een nieuw exemplaar.
Het is overigens al een tijdje en komt ook voor in de single player (speel die niet vaak maar heb het even uitgeprobeerd of het niet lag was)
met andere games heb ik er geen last van lijkt dus een probleem te zijn met Logitech muizen.
Gr
Basement Bios ---- Exo-S
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Heb je wel Win7 of Vista? Bij XP klopt het niet helemaal en werkt het bovendien niet. Ik copy paste de link altijd naar mijn steam ingame browser, vervolgens kan ik gewoon scrollen.Mystikal schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:23:
[...]
Reem, over die mw2sa. Ik zie 'altijd' maar een beperkte groep mensen (een stuk of 6). Ik krijg het niet voor elkaar om naar beneden te scrollen in dat programmaatje. Tips?
Ja, ik draai Win7. Laatst zag ik alleen RFFN-ers, dat zijn nou net de mensen die ik eigenlijk nooit hoeft te kicken...reemprive schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:49:
[...]
Heb je wel Win7 of Vista? Bij XP klopt het niet helemaal en werkt het bovendien niet. Ik copy paste de link altijd naar mijn steam ingame browser, vervolgens kan ik gewoon scrollen.
Basement Bios ---- Exo-S
Hey cool om te horen !Mystikal schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:23:
[...]
Reem, over die mw2sa. Ik zie 'altijd' maar een beperkte groep mensen (een stuk of 6). Ik krijg het niet voor elkaar om naar beneden te scrollen in dat programmaatje. Tips?
[...]
Ja dat kan, MAAR!!!! let er op dat je wel 1 (brakke) internetverbinding nodig hebt. Je moet connecten met steam. Vervolgens zal alle data tijdens het spelen via de LAN lopen. Een snelle verbinding is daardoor niet nodig.
Wij hebben al ruime ervaring, aangezien we elke 3 maanden een LAN organiseren op een kantoor. We hebben daar een 2,5Mbit lijntje lopen en die voldoet prima.
Geen truken, helemaal niets. Het enige wat je moet doen is er voor zorgen dat elke pc aan het internet hangt. Je start het spel op zoals anders. Zet een private party op (essentieel!) en spelen maar.Av4tar schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:04:
[...]
Hey cool om te horen !
Hoe heb je dit gedaan dan ? google & friends vertellen me dat je aardig wat trucen moet uithalen om dit voor elkaar te krijgen , en zelfs dan spreken ze elkaar nog tegen...
Basement Bios ---- Exo-S
Gewoon de webbrowser openen van Steam zelf als je ingame zit. Dan moet je gewoon kunnen scrollen met de scrolknop.Mystikal schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:52:
[...]
Ja, ik draai Win7. Laatst zag ik alleen RFFN-ers, dat zijn nou net de mensen die ik eigenlijk nooit hoeft te kicken....
Maar jij kan dus scrollen met je scrollwheel? Ik kon namenlijk geen knop vinden die werkte bij mij...
Jup, met name vanochtend was het wel even jammer dat ik mw2sa vergeten was met die overduidelijke aimbotter...reemprive schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:49:
Jezus je wordt er toch knettergek van. Als je een keer een potje een hoge score haalt op GW roept iedereen hacker. Speel net een ronde GW Afghan, TDM. Ik schiet in totaal 9 man neer met mijn sniper zonder dood te gaan, mijn killstreaks doen de rest tot 34. Toen was het potje afgelopen, 5 man uit de tegenpartij beginnen gelijk over de tekst en voicechat te schelden wat een hacker ik ben. Wtf? Daarom ben ik blij dat mw2sa weinig gebruikt wordt, anders vliegt iemand met een lekkere killstreak er gelijk uit.
Overigens heb ik zelf mw2sa altijd aan, maar knikker nooit iemand eruit omdat ik bijv een nuke op mijn dak krijg. Aan de ene kant ben ik blij als iemand het gebruikt maar dit soort rondes bewijzen weer dat je soms maar blij moet zijn dat weinig mensen het gebruiken.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq