mooie verhalen over het quickscopen.
Wat ik alleen nog niet voorbij zien komen:
Mensen met een plakbandje op hun scherm (zoek maar op quickscope manual).
Die pakken een willekeurig wapen met red dot, plakken daar een plakbandje met een stipje op hun scherm.
Zo weet je altijd het midden van je scherm (duh).
En dan proberen te quickscopen.
Ik doe het dan zonder mijn beeldscherm te beplakken maar ik vind het inderdaad heel erg lastig om te doen.
Daarentegen kan je ook met je barret (koppel scrollknop aan vuren) een aardig salvo afvuren wat lijkt op de AA12.
Maar ik erger me ook de (sterretjes woord) aan bepaalde dingen.
Ik doe dan mee met (bijvoorbeeld tuben) en zoek daarna een andere server (ander potje) en ga weer verder..
je moet het voor jezelf leuk houden en soms werkt niets en wordt je gewoon keihard geownd;)
Wat ik alleen nog niet voorbij zien komen:
Mensen met een plakbandje op hun scherm (zoek maar op quickscope manual).
Die pakken een willekeurig wapen met red dot, plakken daar een plakbandje met een stipje op hun scherm.
Zo weet je altijd het midden van je scherm (duh).
En dan proberen te quickscopen.
Ik doe het dan zonder mijn beeldscherm te beplakken maar ik vind het inderdaad heel erg lastig om te doen.
Daarentegen kan je ook met je barret (koppel scrollknop aan vuren) een aardig salvo afvuren wat lijkt op de AA12.
Maar ik erger me ook de (sterretjes woord) aan bepaalde dingen.
Ik doe dan mee met (bijvoorbeeld tuben) en zoek daarna een andere server (ander potje) en ga weer verder..
je moet het voor jezelf leuk houden en soms werkt niets en wordt je gewoon keihard geownd;)