Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het altijd leuk om eerst gewoon dekking te nemen, en er daarna een klomp semtex naartoe te gooien. Je hoort diegene dan altijd nog even hulpeloos alle kanten opschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 12:00

Bezulba

Formerly known as Eendje

last stand mensen laat ik altijd liggen, de hoek om te rennen en dan een flash terug te gooien. Death by flash noob.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09 20:01

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

hehe dan zal ik denk de enige zijn die hem gebruikt, (het is dan wel op de challenge te halen maar nog) voor mijn gevoel heeft hij in HC het meeste nut, dan heb je met mazzel met 1 schot iemand neer als je ook nog SP erop heb zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 14:14
Spongerobie schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 14:27:
hehe dan zal ik denk de enige zijn die hem gebruikt, (het is dan wel op de challenge te halen maar nog) voor mijn gevoel heeft hij in HC het meeste nut, dan heb je met mazzel met 1 schot iemand neer als je ook nog SP erop heb zitten
En omgekeerd ook het geval. Wat sprayen met dat pistooltje en je hebt nog paar kills erbij. In hardcore draait het allemaal om reflex, als je snelle reflex hebt, ligt de enemy neer. Oké, af en toe krijg je een verdwaalde kogel door je ribbetjes heen, maar ja... that's part of the game.

(Ik hoor bij vrienden vaak de kritiek dat HC makkelijk is. Ja, in HC heb je makkelijker kills, maar je bent evengoed super snel dood. Persoonlijk vind ik HC leuker aangezien je daar gewoon reflex moet hebben. Softcore zuig ik in, ik blijf nooit lang genoeg op een mannetje schieten waardoor ik dan zelf alsnog doodgeschoten word.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey je staat er niet alleen voor! Ik heb 'm ook nog in m'n meest gebruikte class :p

De rest van de perks in tier 3 spreken me gewoon nog minder aan dan Last Stand. Steady aim is prima, alleen op de TAR totaal overbodig. Scrambler is contraproductief. Sitrep vermoed ik niet dat ik veel voordeel uit zal halen (Pro haal ik toch niet). Blijft over Ninja, wat een mogelijkheid is. Ware het niet dat bijna niemand een heartbeat sensor gebruikt, ik vrijwel altijd TDM of groundwar speel (overal lopende mensen & teamgenoten) en daarbij ook nog 'ns meestal gehurkt loop.

Dus sja, dan maar last stand :p Ik heb nogal weinig zin om rekening te gaan houden met de gevoelens van anderen betreffende het "ja maar ik reageer sneller dus ik win en toch win ik niet!", want dan kun je bezig blijven ;) Bovendien levert het zo vaak nou ook weer niet iets op bij een directe confrontatie.

edit: dat is softcore met een raffica, sprayen is er niet echt bij dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:15:
[...]

Hey je staat er niet alleen voor! Ik heb 'm ook nog in m'n meest gebruikte class :p

De rest van de perks in tier 3 spreken me gewoon nog minder aan dan Last Stand. Steady aim is prima, alleen op de TAR totaal overbodig. Scrambler is contraproductief. Sitrep vermoed ik niet dat ik veel voordeel uit zal halen (Pro haal ik toch niet). Blijft over Ninja, wat een mogelijkheid is. Ware het niet dat bijna niemand een heartbeat sensor gebruikt, ik vrijwel altijd TDM of groundwar speel (overal lopende mensen & teamgenoten) en daarbij ook nog 'ns meestal gehurkt loop.

Dus sja, dan maar last stand :p Ik heb nogal weinig zin om rekening te gaan houden met de gevoelens van anderen betreffende het "ja maar ik reageer sneller dus ik win en toch win ik niet!", want dan kun je bezig blijven ;) Bovendien levert het zo vaak nou ook weer niet iets op bij een directe confrontatie.

edit: dat is softcore met een raffica, sprayen is er niet echt bij dus
Sitrep, daar heb je echt wel veel meer voordeel van dan LS. Het zal je verbazen hoeveel claymores er soms in een map oplichten. Ik schiet er meerdere kapot per potje. Zit geloof ik rond de 80, dus nog 40 te gaan, en dan heb ik Pro.

Ninja Pro is enorm handig omdat niemand je hoort lopen.

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 17-09-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

N00B! :9

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:19:
[...]

Sitrep, daar heb je echt wel veel meer voordeel van dan LS. Het zal je verbazen hoeveel claymores er soms in een map oplichten. Ik schiet er meerdere kapot per potje. Zit geloof ik rond de 80, dus nog 40 te gaan, en dan heb ik Pro.

Ninja Pro is enorm handig omdat niemand je hoort lopen.
Ik word nagenoeg nooit door een claymore genakt dus daarvoor hoef ik het niet te doen :) Het geluidsloze voetstappen idee spreekt natuurlijk aan, alleen is het niet zo dat je een crouchend persoon sowieso niet hoort? Daarbij de drukke gamemodes die ik doe sja, ik betwijfel het nut (tis niet instant gratification snappie? :p).

Maargoed bij m'n testclasses wissel ik van alles af dus 't komt allemaal in ieder geval aan bod, het een alleen wat minder dan het ander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kritiek op last stand heb ik nooit begrepen. Iedere perk heeft zo z'n voordelen en het ligt er maar aan wat het beste bij je past. Als je veel dood gaat kan LS erg handig zijn. Ik heb er al tig kills mee gemaakt die ik anders niet gemaakt zou hebben. En als je het bijvoorbeeld leuk vindt om je aanwezigheid te verraden gebruik je scrambler, echt hoor, waarom hoor je nooit iets over bijv. deze perk? Commando... ach, laat ik daar maar niks over zeggen. Mr. Easymode, meer zeg ik niet.
Altijd maar dat last stand gezeur. :( De LS haters zeuren volgens mij enkel omdat ze het niet kunnen hebben dat ze geowned worden door een op de grond liggend half dood mannetje met een pistooltje in z'n hand. Je zou ook even kunnen opletten als je iemand neerlegd of ie echt dood is. Je ziet het toch direct als ie last stand heeft? En dat is natuurlijk weer niet noob he? 8)7 Ik ga bijna nooit dood door een LS en ja, ik gebruik het zelf ook bijna altijd. En ja, SitRep is ook superhandig, het is dat ik best vaak dood ga en dus LS gebruik, anders had ik deze gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:28:
De kritiek op last stand heb ik nooit begrepen. Iedere perk heeft zo z'n voordelen en het ligt er maar aan wat het beste bij je past. Als je veel dood gaat kan LS erg handig zijn. Ik heb er al tig kills mee gemaakt die ik anders niet gemaakt zou hebben. En als je het bijvoorbeeld leuk vindt om je aanwezigheid te verraden gebruik je scrambler, echt hoor, waarom hoor je nooit iets over bijv. deze perk? Commando... ach, laat ik daar maar niks over zeggen. Mr. Easymode, meer zeg ik niet.
Altijd maar dat last stand gezeur. :( De LS haters zeuren volgens mij enkel omdat ze het niet kunnen hebben dat ze geowned worden door een op de grond liggend half dood mannetje met een pistooltje in z'n hand. Je zou ook even kunnen opletten als je iemand neerlegd of ie echt dood is. Je ziet het toch direct als ie last stand heeft? En dat is natuurlijk weer niet noob he? 8)7 Ik ga bijna nooit dood door een LS en ja, ik gebruik het zelf ook bijna altijd. En ja, SitRep is ook superhandig, het is dat ik best vaak dood ga en dus LS gebruik, anders had ik deze gebruikt.
Omdat scrambler een redelijk ruim bereik heeft en het gewoon redelijk onduidelijk is (soms) waar de ander vandaan komt? Ik bedoel, ja, ik weet dat er iemand is, maar 50% dat ik hem kill of hij mij... duss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Last Stand is broken, maar al sinds CoD4 hebben ze er niks aan gedaan. Vanuit het perspectief van degene die Last Stand gebruikt, ben je op het moment dat je eigenlijk 'dood' bent, meteen met je gun op de grond. Degene die jou schiet ziet je vallen. De tijd die daar tussenin zit is degene met Last Stand voor een seconde oid onsterfelijk. Hoevaak ik al niet door op een Last Stand lichaam heb staan knallen zonder hitmarker..

Ik weet niet of Last Stand weer in Black Ops zit, maar het zou beter zijn als Treyarch er wat aan deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue-Tiger schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:33:
[...]

Omdat scrambler een redelijk ruim bereik heeft en het gewoon redelijk onduidelijk is (soms) waar de ander vandaan komt? Ik bedoel, ja, ik weet dat er iemand is, maar 50% dat ik hem kill of hij mij... duss...
Maar je bent in ieder geval extra alert. Ik ga dan altijd ergens in een hoekje zitten om 'm op te wachten, maar ja, dan camp ik weer he :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:47:
[...]

Maar je bent in ieder geval extra alert. Ik ga dan altijd ergens in een hoekje zitten om 'm op te wachten, maar ja, dan camp ik weer he :')
Neu, dat soort spelers zijn juist op zoek naar mensjes. Met een beetje snelheid vind je 'm ook zo. En most important: sound! Scramblers missen Ninja Pro en zijn dus gewoon hoorbaar :) Moet je maar eens op letten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hou van tegenstanders met Scrambler, zeker als ze campen. In FFA ben ik veel uitgemaakt voor hacker door mensen die Scrambler gebruiken. Pro is wel beter ivm claymores, maar kies dan voor sitrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overigens is ninja pro de FFA perk, het bepaald voor een groot deel of je wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:44:
Last Stand is broken, maar al sinds CoD4 hebben ze er niks aan gedaan. Vanuit het perspectief van degene die Last Stand gebruikt, ben je op het moment dat je eigenlijk 'dood' bent, meteen met je gun op de grond. Degene die jou schiet ziet je vallen. De tijd die daar tussenin zit is degene met Last Stand voor een seconde oid onsterfelijk. Hoevaak ik al niet door op een Last Stand lichaam heb staan knallen zonder hitmarker..

Ik weet niet of Last Stand weer in Black Ops zit, maar het zou beter zijn als Treyarch er wat aan deed.
Hmm dit heb ik als zodanig nog neit gemerkt, wel iets enigszins omgekeerd; bij het in last stand vallen wil ik af en toe nog wel eens vrij snel met mn pistooltje schieten, maar op een of andere manier lukt dat niet waarna er een vage halve wapenwisselanimatie (leuk woord voor galgje) komt. Als die klaar is en vervolgens het pistool daadwerkelijk gepakt is is het te laat :p

Maargoed, ik maak me er allemaal niet zo druk om. Eigenlijk kunnen alle perks buiten scavenger en stopping power me gestolen worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Vandaag heb ik iets gedaan wat ik anders nooit gedaan had wanneer ik vandaag niet in een gehackte server was terechtgekomen. Ineens was ik voorzien van alle afbeeldingen en alle challenges waren voltooid. Alleen mijn prestigelevel was niet aangepast. Ook in de barracks stond alles abnormaal hoog.

Hoewel ik een backup heb van mijn oude stats heb ik besloten om mijn prestigelevel naar 10 te helpen op level 70.
De overige standen in mijn barracks heb ik weer naar het oude niveau gebracht. Helaas was het niet mogelijk om mijn challenges terug te zetten waardoor alles is behaald. Zeer jammer aangezien hier de meeste speeltijd in heb zitten.

Ik heb dan ook de keuze gemaakt om zorgenloos verder te spelen en dat is dus op prestige 10 en level 70 inclusief alles wat er te behalen valt. Het is niet anders want zelfs het regelmatig backuppen van de statfiles biedt geen garanties. Dan blijven er twee keuzes over, vanaf 0 beginnen of alles hebben wat er te halen valt. De keuze was de laatste. ;(

Het enige voordeel is wel dat ik nu zorgenloos in een gehackte server kan spelen, dat dan weer wel.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vanwege dit soort hacks, heb ik config_mp.cfg en iw4mp.exe standaard op read only staan. Ik ben best vaak in die modded lobbies geweest, maar nooit problemen mee gehad.

Maar het is wel vreemd dat Infinity Ward er niks tegen kan of wilt doen. Er zijn volgens mij best veel mensen getroffen door dit probleem.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 15:39

Mavamaarten

Omdat het kan!

iw4mp.exe wordt niet aangepast, enkel je playerstats.
Ik schrijf sinds kort ook mods voor mw2 ( alteriwnet, alteration mod pit ) en je kan niet geloven hoe makkelijk het is om je XP waarde x 1 miljoen te doen. Gewoon setClientVar("xpscale",1000000) en klaar is kees.
Ik doe dit natuurlijk niet want ik vind het zelf ook irritant als ik opeens level 70 ben.

Android developer & dürüm-liefhebber

• bazs2000

bazs2000

Larrs schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 23:08:
Maar het is wel vreemd dat Infinity Ward er niks tegen kan of wilt doen. Er zijn volgens mij best veel mensen getroffen door dit probleem.
Alleen al daaraan kun je zien dat ze er niet voor de spelers zijn maar voor het eigen gewin.
Maar goed, uiteindelijk zijn er wel steeds meer spelers die het geduld verliezen en zometeen opstappen. Ik blijf nog wel even hangen ondanks de tegenslag maar na een avondje spelen heb ik er wel meer plezier in gehad. :)

Dagelijks worden er mensen getroffen door dit probleem en de getroffenen mogen zelf de boel herstellen waarbij zij risico lopen gebanned te worden. Sterker nog, IW is indirect verantwoordelijk voor mallware op PC's doordat spelers op malafide websites op zoek moeten gaan naar tools om het account weer te herstellen. Je wil niet weten wat voor bagger je op die manier kan binnenhalen.

• Mystic_Jack
  • Niet online
Mavamaarten schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 23:19:
iw4mp.exe wordt niet aangepast, enkel je playerstats.
Ik schrijf sinds kort ook mods voor mw2 ( alteriwnet, alteration mod pit ) en je kan niet geloven hoe makkelijk het is om je XP waarde x 1 miljoen te doen. Gewoon setClientVar("xpscale",1000000) en klaar is kees.
Ik doe dit natuurlijk niet want ik vind het zelf ook irritant als ik opeens level 70 ben.
Die iw4mp.exe is eigenlijk een voorzorgsmaatregel. Omdat ik dacht dat sommige hacks dit wel nodig hadden om je eigen versie blijvend te verbouwen.
Schijnbaar niet. :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• Flupke123
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-09 20:10
bazs2000 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 20:19:
Vandaag heb ik iets gedaan wat ik anders nooit gedaan had wanneer ik vandaag niet in een gehackte server was terechtgekomen. Ineens was ik voorzien van alle afbeeldingen en alle challenges waren voltooid. Alleen mijn prestigelevel was niet aangepast. Ook in de barracks stond alles abnormaal hoog.

Hoewel ik een backup heb van mijn oude stats heb ik besloten om mijn prestigelevel naar 10 te helpen op level 70.
De overige standen in mijn barracks heb ik weer naar het oude niveau gebracht. Helaas was het niet mogelijk om mijn challenges terug te zetten waardoor alles is behaald. Zeer jammer aangezien hier de meeste speeltijd in heb zitten.

Ik heb dan ook de keuze gemaakt om zorgenloos verder te spelen en dat is dus op prestige 10 en level 70 inclusief alles wat er te behalen valt. Het is niet anders want zelfs het regelmatig backuppen van de statfiles biedt geen garanties. Dan blijven er twee keuzes over, vanaf 0 beginnen of alles hebben wat er te halen valt. De keuze was de laatste. ;(

Het enige voordeel is wel dat ik nu zorgenloos in een gehackte server kan spelen, dat dan weer wel.
Zelfde hier, alleen ik had geen backups maar ik zal er niet wakker van liggen. Ben nog wel lvl 10 zonder prestige, miss zet ik hem ook omhoog om meer classes te kunnen maken.

• bazs2000

bazs2000

Gister heb ik geprobeerd om het nog eens aan te passen. Wilde wel de prestige 10 op 70 maar dan wel alle challenges op 0. Dat lukte niet dus nu is alles gereset. :P

Het boeit mij echt geen reet meer en ik zal nog wel even blijven doorklooien totdat mijn stats zijn zoals ik dit wil.

• vinom
  • Laatst online: 20:35
Bleeeeeegh, ik word zo ***** gek van die klere noobtubers!!!!!!!!! RAGEEE.....

Zo, dat lucht op.
Ik hoop echt dat ze in Black Ops er iets aan doen of iedergeval de damage van die kleere dingen verminderen. Zoals bij BC2 is het goed.

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

vinom schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 14:09:
Bleeeeeegh, ik word zo ***** gek van die klere noobtubers!!!!!!!!! RAGEEE.....
Aaaahahahahaha
Gisteren de hele avond gespeeld met Scavenger en Danger close samen met een Scar uitgerust met elitetube ( :+ ) en de thumper als secondary *O*

Altijd leuk die "hatemail" die je krijgt dan :Y

Smiling as the shit comes down...

• vinom
Maar het is gewoon ontiegelijk amateuristisch, serieus. Je hebt gewoon een té groot voordeel tegenover de ander en dat maakt het zo unbalanced. Als ik continu word getubed, dan scheld ik ze gewoon helemaal verrot. Niet dat het helpt, maarja.

Kom maar op met die servers waar tuben verboden is in Black Ops HMMMMM!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

vinom schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 14:47:
Maar het is gewoon ontiegelijk amateuristisch, serieus. Je hebt gewoon een té groot voordeel tegenover de ander en dat maakt het zo unbalanced. Als ik continu word getubed, dan scheld ik ze gewoon helemaal verrot. Niet dat het helpt, maarja.

Kom maar op met die servers waar tuben verboden is in Black Ops HMMMMM!
Ik word er ook erg ziek van, en flip regelmatig uit..

In elke groundwar match zitten er een stuk of 5 OMA noobtubers bij.. Ze kunnen gewoon niks anders, richten kunnen ze niet dus dan maar wat tuben.. Geef mij maar een Groundwar modus zonder explosives.. Je wilt niet weten hoe vaak ik wel niet ragequit door die onzin..

Als iemand wil quickscopen op de PS3 voeg me maar toe PSN ID: ReFreshF5

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:57

steveman

Comfortabel ten onder

(Pssst, don't feed the troll)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Mystic_Jack
  • Niet online
bazs2000 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 10:53:
Gister heb ik geprobeerd om het nog eens aan te passen. Wilde wel de prestige 10 op 70 maar dan wel alle challenges op 0. Dat lukte niet dus nu is alles gereset. :P

Het boeit mij echt geen reet meer en ik zal nog wel even blijven doorklooien totdat mijn stats zijn zoals ik dit wil.
Bij mij is nu ook alles vrij gespeeld met een level hack, terwijl ik hoopte dat mijn oplossing werkte. Want dit heeft toch heel lang stand gehouden bij mij, sinds toennet. Rust met Ground War.

Maar ik heb de boel niet gereset, wel het proces gekilled, maar eigenlijk was het al te laat. :/

Dus sinds nu heb ik afscheid genomen van MW2 en zal het hopelijk niet missen. Ik begrijp nu echt de frustraties van iedereen.
Het spel is soms ontzettend leuk en soms best uitdagend, maar dan moet iedereen wel normaal zonder cheats en hacks het spel spelen. :)

Sowieso was ik al aan het afbouwen en dit was het laatste zetje.

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Altijd grappig die mensen die denken te moeten beslissen hoe anderen het spel zouden moeten spelen.

Ik gebruik het niet vaak maar een avondje tuben is voor de verandering wel een keer leuk, verandering van spijs doet eten :)

Smiling as the shit comes down...

Verwijderd

Shooters gaan bij mij iig voortaan maar weer op de pc. Ik merk dit gratis xbox live gold weekend geen verschil tussen xbox en pc, behalve mijn aiming snelheid. Dat wordt black ops voor de pc aanschaffen. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 18:36:
Shooters gaan bij mij iig voortaan maar weer op de pc. Ik merk dit gratis xbox live gold weekend geen verschil tussen xbox en pc, behalve mijn aiming snelheid. Dat wordt black ops voor de pc aanschaffen. :)
Dan gaarne geen tirades over cheaters, hackers en steam okee :p

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 19:37:
[...]

Neuh, ik weet wat ik dan kan verwachten :). Al wordt het eerst een andere grafische kaart aanschaffen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2010 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 19:37:
[...]

Die problemen zullen lang niet zo groot zijn als bij MW2. Het irritante van MW2 op de PC is de matchmaking en het feit dat er niets gedaan kan worden aan hackers. Als je die problemen weghaalt is de PC een prima platform voor FPS, als niet het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matchmaking op de xbox360 is ook niet geweldig hoor. In eerste instantie toen ik net online begon te spelen zat ik meer dan regelmatig met alleen verdomd goede spelers, pas na de eerste prestige ging het een beetje gelijk op, maar de laatste tijd is het weer flink waardeloos, ben over de helft van m'n 4e prestige, en heel vaak pure beginnelingen. het is soms dat je een beetje qua levels redelijk gelijke spelers hebt.

Mijn voorkeur gaat nu toch echt weer uit naar de pc, ik heb gisteren bij een vriend van me gespeeld met muis en toetsenbord, ja ik weet het, tegen m'n "princiepes" maar moest het toch weten, maar damn... Dat ging wel retegoed zeg, dus ja, dan is de beslissing redelijk snel gemaakt ten opzichte van shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Laatste paar dagen is het wat lastig om mensen te joinen en andersom, word nou wat vervelend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:15:
favo class: Scar-h, fmj, sleight, en stopping power en ninja, frag, stun, secondary aa-12 shotgun.
Dikke lol net met deze class.

Ene gast Deadmist of zoiets zat maar te mekkeren dat ik een Scar-H noob was.
Maak nog een paar kills met de AA12 en dan ineens zie ik commentaar zovan een Scar-h + AA12.
Volgens hem was ik dan een noob ... tuurlijk ... ik maak drie seconden later een kill ?(toevallig clutch player) met mijn scar en ben de nummer 1 met 30 kills. Kon het toen niet laten om even te reageren met "Owned your asses" :P

Als het lekker gaat met een wapen dan ben je gelijk een noob?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op zondag 19 september 2010 @ 14:49:
[...]

Als het lekker gaat met een wapen dan ben je gelijk een noob?
Blijkbaar, vooral wanneer je 2 snipers pakt in afghan met je scar vanuit de grot. waarvan 1 met headshot. De scar is naast de famas toch 1 van me favo's, merk alleen dat dat niet in dank wordt afgenomen. Trouwens net m'n 2500 kills met de ump behaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 10:16
Scar is naast de M16 ook mijn favo assault wapen, de iron sights zijn prima. De M16 heb ik meestal met Acog.

Ik zit bijna altijd in de top drie op de kleinere close-medium range maps (Vacant, Trailer Park,Terminal, Skidrow, Bailout,) met de scar met silencer, gaat om de een of andere reden echt super.

Heb dan als volgt Scar-silencer-Sleight of hand-Stopping power-Ninja-AA12 grip-Throwing Knife. Al komt de shotgun bijna niet aan bod. Nadeel is wel dat ik vaak zonder ammo kom te zitten met de scar.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scar zonder Scavenger is echt een no-go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Sommige mensen noemen alles noob dat ze niet zelf toevallig op dat moment gebruiken...

"Hardscope noob" is ook zo achterlijk. Dat heet "Snipen," aap!

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Bij de SCAR moet je echt extended mags nemen, dat is echt een verademing vergeleken met de normale scar. Nu kun je zelfs 2 of 3 mensen neerhalen met een mag, dat is echt onmogelijk zonder extended mags...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op zondag 19 september 2010 @ 17:17:
Bij de SCAR moet je echt extended mags nemen, dat is echt een verademing vergeleken met de normale scar. Nu kun je zelfs 2 of 3 mensen neerhalen met een mag, dat is echt onmogelijk zonder extended mags...
Mijn tegenstanders zijn jou niet dankbaar. Ik daarentegen wel. Wat heerlijk om een derde man neer te kunnen halen terwijl ik normaal halverwege mannetje 2 moet herladen.

Nu nog iets tegen die knife runners en mijn dag is compleet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-09 14:03

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op zondag 19 september 2010 @ 18:45:
[...]

Mijn tegenstanders zijn jou niet dankbaar. Ik daarentegen wel. Wat heerlijk om een derde man neer te kunnen halen terwijl ik normaal halverwege mannetje 2 moet herladen.

Nu nog iets tegen die knife runners en mijn dag is compleet. :)
Kijk en dan maak jij mijn dag compleet.. Aangezien ik dat 3e mannetje ben en net als jij denkt dat ik voor de reload ga van mijn ump, ben ik al geswitched naar tac knive en heb ik je....

I love this game...
_/-\o_

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystikal schreef op zondag 19 september 2010 @ 18:55:
[...]

Kijk en dan maak jij mijn dag compleet.. Aangezien ik dat 3e mannetje ben en net als jij denkt dat ik voor de reload ga van mijn ump, ben ik al geswitched naar tac knive en heb ik je....

I love this game...
_/-\o_
Heh. Inderdaad. Leuk spel om in te raggen. (ben blij dat ik op de xbox zit als ik je zo hoor :P)

Ik word niet boos van die teleporterender mannekes (zeker niet met tac knife). Zit in het spel. Ik maak de afweging dat ik niet hoorbaar ben, de trade-off is dat ik weleens een snelle jongen tegenkom waartegen ik kansloos ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M9 akimbo is toch best wel lekker als secondary, zeker op short range heel makkelijk kills maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09 20:01

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

Gebruik je die dan in combinatie met steady aim of niet, ik vind ze zonder in ieder geval zwaar unaccuraat, geld trouwens voor al de akimbo wapens..

YeeY, nog 30 airstrikes en ik heb er 1000 achter de rug, dan kan ik weer de volgende prestige in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 19 september 2010 @ 19:11:
[...]

Heh. Inderdaad. Leuk spel om in te raggen. (ben blij dat ik op de xbox zit als ik je zo hoor :P)

Ik word niet boos van die teleporterender mannekes (zeker niet met tac knife). Zit in het spel. Ik maak de afweging dat ik niet hoorbaar ben, de trade-off is dat ik weleens een snelle jongen tegenkom waartegen ik kansloos ben.
Het zit in het spel ja, maar ik denk dat de makers zich achteraf achter hun oren hebben gekrabt m.b.t. deze perk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 30-09 14:03

Mystikal

It never hurts to help!

bram1984 schreef op maandag 20 september 2010 @ 09:22:
[...]

Het zit in het spel ja, maar ik denk dat de makers zich achteraf achter hun oren hebben gekrabt m.b.t. deze perk.
Dat denk ik niet. Maar die discussie hebben we hier al vaker gehad...

Laatste keer: Ze worden niet geteleporteerd. Dat lijkt/komt door de lag...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eens windows 7 op laptop gezet en nu cod mw 2 installeren hopelijk gaat het gamen misschien iets beter nu ik alles van pc heb gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat er gisteravond aan de hand was maar het ging ineens erg lekker voor mijn doen. Ik raakte gewoon veel meer dan normaal en eindigde achter elkaar met meer dan 25 kills en een stuk of 6 deaths. Ik had op een gegevens moment 2 CP's en 2 predators verzameld. En de Harriers hebben kwamen ook nog even een paar keer buurten. Kon niet ineens alles inzetten voor het einde van de pot. Ging het iedere dag maar zo, begrijp er niks van. Ik was echt niet ineens beter in vorm ofzo. Misschien wat minder lag dan normaal? Of de tegenstanders waren gewoon even minder maar ik heb in verschillende lobby's gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gisteren zaten we met de Tigers ook Estate waar de tegenstander alleen A verdedigde (huis) (lees: snipe-te / campte)
Wij hadden B en C.

Kwam je bij punt A dan werd je aan alle kanten neergemaait (vanuit het huis)
Vond het zelf nogal een sneue pot op zo'n manier.

Volgens mij gaf White het toen ook nog aan, zovan het is de bedoeling dat je 2 punten verdedigd, niet 1.
Dat is juist Domination....

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ha, gaat ook lekker hier met quickscopen.

Heb nu al 2 keer in 2 dagen een message gekregen van iemand in de lobby die dacht dat ik een aimbot had (speel op PS3).
Ik eindig vrijwel altijd met een 1.0 k/d of hoger in een match, en dan rush ik alleen maar met een sniper. Zoveel mogelijk rondbanjeren in hun spawn :P

Beetje zo'n ireapzz stijl maar dan iets minder accuraat :P maar het gaat wel steeds beter.

Ook nog 2 random throwing knife kills gehad.. Moet maar eens kijken voor zo'n hd pvr :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:12:
Gisteren zaten we met de Tigers ook Estate waar de tegenstander alleen A verdedigde (huis) (lees: snipe-te / campte)
Wij hadden B en C.

Kwam je bij punt A dan werd je aan alle kanten neergemaait (vanuit het huis)
Vond het zelf nogal een sneue pot op zo'n manier.

Volgens mij gaf White het toen ook nog aan, zovan het is de bedoeling dat je 2 punten verdedigd, niet 1.
Dat is juist Domination....
Gisteren ook zo een potje gehad, alleen bleven wij deze keer toen we het door hadden gewoon bij onze vlaggen wachten. Vlak voor het einde verlieten ze allemaal de pot....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
ReFresh F5 schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:17:
Ha, gaat ook lekker hier met quickscopen.

Heb nu al 2 keer in 2 dagen een message gekregen van iemand in de lobby die dacht dat ik een aimbot had (speel op PS3).
Ik eindig vrijwel altijd met een 1.0 k/d of hoger in een match, en dan rush ik alleen maar met een sniper. Zoveel mogelijk rondbanjeren in hun spawn :P

Beetje zo'n ireapzz stijl maar dan iets minder accuraat :P maar het gaat wel steeds beter.

Ook nog 2 random throwing knife kills gehad.. Moet maar eens kijken voor zo'n hd pvr :P
Ben ik even blij dat Quickscopen in BO een stuk langzamer gaat _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat dat langzamer? Heb je daar een bron van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

vinom schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:52:
[...]

Beetje zoals in CoD4? Heb gehoord dat er wel weer SoH aanwezig is in BO maar is er ook weer de Pro variant waardoor je sneller inscoped? Zou het wel weer wat moeilijker maken :'( hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Let me try that again. Sleight of Hand Pro does not work with any sniper class weapon. Aldus David ''Vahn'' Vonderhaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

vinom schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:13:
Let me try that again. Sleight of Hand Pro does not work with any sniper class weapon. Aldus David ''Vahn'' Vonderhaar.
Balen.. Ochja in CoD4 heb ik het ook niet gemist..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
IK zal gelijk even de laatste tweets posten:
Q: Will flak jacket make a direct hit with the explosive crossbow a 2 hit kill?
A: If you stick a guy, he is dead, even if he has Flak Jacket. He can survive most everything else however.

Q: A lot of ppl are saying the Ballistic Knife lunge is the same range as Commando, tho tech'ly unconfirmed. Is this the case?
A: A lot" of ppl are wrong. The Ballistic lunge is the same as the Combat knife

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

vinom schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:43:
IK zal gelijk even de laatste tweets posten:
Q: Will flak jacket make a direct hit with the explosive crossbow a 2 hit kill?
A: If you stick a guy, he is dead, even if he has Flak Jacket. He can survive most everything else however.

Q: A lot of ppl are saying the Ballistic Knife lunge is the same range as Commando, tho tech'ly unconfirmed. Is this the case?
A: A lot" of ppl are wrong. The Ballistic lunge is the same as the Combat knife
Ik zou het hier neergooien ;) [Multi] Call of Duty: Black Ops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ja, ik zie het nu pas. Sorry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®androiid
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-10-2024

®androiid

Euroshopper

mw2 is niet meer leuk, als je alleen een match joined kom je 9 van de 10 keer op een hack server en ben je alweer gelijk lvl 70 -.- je moet echt met meerdere in een party zitten wil je geen hack server joinen

Pils €0,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn hemel overdrijven is ook een vak apart zeg. Ik speel al een maand of 7 en heb zo'n 15 dagen speeltijd erin zitten en het aantal keer dat ik in een hacked server terecht ben gekomen is op één hand te tellen. Evenals de cheaters die in bijna elk potje zouden zitten. Ja, er zijn er veel van maar lang niet zoveel als de meesten denken. Er zijn ook gewoon mensen die beter spelen dan een ander.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2010 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is trouwens die matchmaking afhankelijk van? Omdat je meestal wel grote gaten ziet in skills en levels e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:24

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

I agree,

Speel zo'n 20 dagen geloof ik,
1 hacked server en misschien
cheaters wel veel, maar heb ze niet geteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:11:
Waar is trouwens die matchmaking afhankelijk van? Omdat je meestal wel grote gaten ziet in skills en levels e.d.?
Daar wordt volgens mij geen rekening mee gehouden. Gewoon gebaseerd op je connectie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Laatst online: 26-09 06:50

SG

SG surft naar info hardewaren

vinom schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:52:
[...]

Ik zie quick scopen als een exploid. Hoort niet. Krijg je als te veel gamende gamers de gamemechanic doorgronden.
Slechte balancing. De accuraatheid zou pass op peil moeten komen als er scoop beeld is.
Je ziet nu vaak van die kill cam waar men zit te quickscope bunny hoppen.

Als alternatief gebruik ik Acog op sniper.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

SG schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:22:
[...]

Ik zie quick scopen als een exploid. Hoort niet. Krijg je als te veel gamende gamers de gamemechanic doorgronden.
Slechte balancing. De accuraatheid zou pass op peil moeten komen als er scoop beeld is.
Je ziet nu vaak van die kill cam waar men zit te quickscope bunny hoppen.

Als alternatief gebruik ik Acog op sniper.
Exploit ;) En de accuraatheid is ook pas op peil als de scope in beeld is. Als je snel bent met quickscopen kan je niet zien dat je door de scope gekeken hebt in de killcam terwijl dat wel zo is.

En quickscope bunny hoppen...leg eens uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen die springen en tijdens het springen quickscopen. Zie ik ook regelmatig voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

bram1984 schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:47:
Mensen die springen en tijdens het springen quickscopen. Zie ik ook regelmatig voorbij komen.
Oh. Jumpshots :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-09 19:22
Quick Scope is echt grote BS.... :? In het begin rende iedereen gewoon een beetje door het veld en knalde er op los, nu ben je pas hip als je springt en constant plat gaat liggen en dan iemand op en afstand van 500 meter een headshot geef door op magische wijze bijzonder snel door je Scope te kijken 8)7 Yeah right.....

Het is iedere keer kermis als ik een game join, tubes, granade spam, AC130 enz... of iedereen is aan het "quickscopen" het is leuk geweest, ik ben er mee gestopt. Ben nu weer CoD4 aan het doen :9, Krijg Mile High Club niet voor eklaar :( .

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
ApC_IcE schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:13:
I agree,

Speel zo'n 20 dagen geloof ik,
1 hacked server en misschien
cheaters wel veel, maar heb ze niet geteld
Ik speel gemiddeld twee uurtjes per dag, ik kom er iedere dag wel een stuk of vier hacked servers tegen.
Insta-skip na de volgende regular server.

Van de tien potjes die ik normaal speel, zijn er zeker twee met cheaters (WH), en nog eens twee van de tien zijn twijfelachtig....(bv level 15 speler, met 40- uren speeltijd die met ruime marge van andere spelers 1000 uur+ wint.....) :? en spelers die bijzonder goede timing hebben als je achter een muur weg komt met CB/ ninja..... héél erg goede timing |:(

zes van de tien potjes zijn dus goed, twee mwah en twee kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Bunta schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:54:
Quick Scope is echt grote BS.... :? In het begin rende iedereen gewoon een beetje door het veld en knalde er op los, nu ben je pas hip als je springt en constant plat gaat liggen en dan iemand op en afstand van 500 meter een headshot geef door op magische wijze bijzonder snel door je Scope te kijken 8)7 Yeah right.....

Het is iedere keer kermis als ik een game join, tubes, granade spam, AC130 enz... of iedereen is aan het "quickscopen" het is leuk geweest, ik ben er mee gestopt. Ben nu weer CoD4 aan het doen :9, Krijg Mile High Club niet voor eklaar :( .
Quickscopen is op het moment voor mij het enigste wat nog echt leuk is. Het vereist toch wat meer skill dan blind door het level tuben. Het is gewoon fun om iemand met 1 kogel om te leggen en dan zo snel mogelijk zodat hij nog geen kogel kan vuren.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel een prachtig gezicht, al die amateuristische zogenaamde 'quickscopers'. Steeds meer grapjurken die het proberen. Kijken waarschijnlijk een montage op Youtube en denken dan; "hee dat ga ik ook proberen!".

Moet altijd lachen als er opeens zo'n dude in ghillie suit voor mn neus springt met een 360"C in de lucht en dan grandioos faalt :) Makkelijke kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook van mening dat quickscopen nergens op slaat. Er zou een willekeurige afwijking moeten zijn van het midden van de crosshair bij het inzoomen - zo exact kun je zo'n rifle niet aan je oog zetten en meteen vuren ;)

Maargoed, gelukkig is het alsnog verrekte moeilijk dus de meeste jokers die daar mee bezig zijn benadelen zichzelf meer dan dat ze er "hard mee ownen" om maar even in jargon te spreken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dat gezeur over quickscopen vind ik nou echt belachelijk, sorry hoor. Gezeur over tubes, martyrdom, last stand, etc, daar kan ik nog in komen, maar quickscope is echt niet zo makkelijk als iedereen blijkbaar denkt. Ik heb het nu even over de PC dan, op de console heb je aim assist en misschien kun je dat misbruiken dat zou ik zo niet weten.

Het voornaamste misverstand dat mensen hebben bij quickscopen is dat men niet door de scope kijkt. Dat is gewoon niet waar, dat LIJKT alleen maar zo in de killcam. In de killcam gaat de scope langzamer omhoog dan hoe ik het zelf als speler zie. In de killcam zie je me dan al schieten voordat de scope aan m'n oog is. Op mijn beeld echter heb ik de scope soms wel een seconde aan m'n oog voordat ik kan zien waar ik naartoe moet bewegen om te raken. Als dat niet zo is dan is het gewoon een no-scope en heb je gewoon geluk gehad als je raakt.

En een seconde is inderdaad weinig, maar ik raak ook lang niet altijd. Het is meer een reflex, ik zoom in, kijk snel in welke richting de tegenstander zich bevind, beweeg mijn muis in die richting en schiet op hopelijk het juiste moment. Er zit dus wel degelijk 'skill' aan: je moet snel reageren anders heeft je tegenstander al op jou geschoten en dan is je aim zo scheef dat je toch nooit meer raakt.

@Resonance: volgens mij is er ook wel degelijk zo'n afwijking. Als je met je sniper rond loopt is je crosshair zo enorm dat je echt niet precies kan bepalen waar het midden zit, vooral niet in het heetst van de strijd. Op het moment dat je inzoomt moet je dus altijd gaan zoeken naar de tegenstander. Als je dat niet doet zul je bijna nooit raken. Hoe snel je dat zoeken kunt doen en hoe snel je daar op reageert bepaalt voornamelijk hoe 'goed' je kunt quickscopen (geluk speelt natuurlijk ook een grote rol). En snel targets uitzoeken en er snel op reageren is nou precies waar een FPS om draait...

Of het helemaal realistisch is, nee natuurlijk niet, maar om een sniper helemaal realistisch te maken zou ook niet leuk zijn. Dan duurt het 5 seconden voordat je door de scope kijkt, heb je altijd maar 1 schot als je uit stand schiet (je aim is na een schot compleet weg als je niet op de grond ligt) en zou iedereen in een schot dood moeten zijn. Daarbij zou je ook niet kunnen rennen met een sniper, en ga zo maar door. Het is en blijft een afweging tussen hoe leuk het spel is en hoe realistisch het is.

En voordat men over mij gaat zeuren: ik beschouw mezelf echt niet als een goeie quickscoper. Ik haal er meestal wel een positieve KD mee (en als ik een beetje geluk heb en m'n killstreaks krijg ook nog wel eens een hele mooie score), maar in zo'n potjes schiet ik over lange afstanden ook gewoon als een normale sniper. Ik quickscope alleen op korte afstand en dat doe ik alleen omdat lang inzoomen daar gewoon geen zin heeft en switchen naar m'n secondary te langzaam is. De goeie quickscopers raken mensen echter ook over heel lange afstand, en dat heeft toch echt wel met skill te maken of je het nou leuk vindt of niet.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 15:43:
Ik vind het wel een prachtig gezicht, al die amateuristische zogenaamde 'quickscopers'. Steeds meer grapjurken die het proberen. Kijken waarschijnlijk een montage op Youtube en denken dan; "hee dat ga ik ook proberen!".

Moet altijd lachen als er opeens zo'n dude in ghillie suit voor mn neus springt met een 360"C in de lucht en dan grandioos faalt :) Makkelijke kill.
Inderdaad hilarisch. Gisteren ook een aantal van die helden. Zo was er één met mij in "gevecht" op een paar meter afstand rondjes om mij aan het rennen en achter mekaar quickscopen, allemaal mis. Ik dacht, 't is goed met je; mes tussen z'n ballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
ReFresh F5 schreef op maandag 20 september 2010 @ 14:03:
[...]

Quickscopen is op het moment voor mij het enigste wat nog echt leuk is. Het vereist toch wat meer skill dan blind door het level tuben. Het is gewoon fun om iemand met 1 kogel om te leggen en dan zo snel mogelijk zodat hij nog geen kogel kan vuren.. :9
Ik snap het wel hoor, je moet wat doen om het leuk te blijven vinden maar nu doet jan en alleman het.....Ach ja. Soms zijn gewoon hele teams Snipers WTF 8)7. Het is inderdaad wel knap als iemand deze techniek zeer goed onder de knie heeft (Zie ook dat filmpje van die meid enkele paginas geleden). Enigste quickscopes die ik ooit gedaan heb waren lucky kills _/-\o_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik sluit me aan bij Nick, zo makkelijk is het niet. Ik heb een beetje het idee dat de mensen die er over zeiken het zelf niet voor elkaar krijgen. Bij mij is het heel wisselvallig, de ene keer lukt heel goed, de andere keer niet. Persoonlijk maak ik me niet druk om de tijd die ik ben ingezoomd, meestal is het heel kort maar soms ook langer. Als die kill er maar is.

Wat ik wel vind: niet iedereen wil quickscopen, als je niet quickscoped ben je niet automatisch een noob. Ik ken een paar spelers die goed kunnen quickscopen maar totaal niet uit de voeten kunnen met een smg. Het is maar waar jij je lekker bij voelt.

Overigens ben ik overgestapt op de barrett, hoewel ik veel met de intervention heb gespeeld vind ik het nu een traag wapen :S

[ Voor 9% gewijzigd door codex op 20-09-2010 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de goede orde, ik heb zelf helemaal niks tegen quickscopers. Het lijkt mij ook best moeilijk en ik zal er ws niks van bakken. Respect voor de spelers die het echt beheersen. Ik bedoelde eigenlijk alleen dat het soms grappige taferelen oplevert met overijverige quickscopers die denken dat ze het wél kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:35:
Even voor de goede orde, ik heb zelf helemaal nik tegen quickscopers. Het lijkt mij ook best moeilijk en ik zal er ws niks van bakken. Respect voor de spelers die het echt beheersen. Ik bedoelde eigenlijk alleen dat het soms grappige taferelen oplevert met overijverige quickscopers die denken dat ze het wél kunnen.
Hou op, breek me de bek niet open. Ik zie soms mensen die alleen maar proberen 360 kills te maken en dus constant staan te spinnen, maar eindigen met 3/26. LOL

Om vervolgens die 3 kills te verwerken in een YouTube filmpje, waar iedereen verbaast zit te kijken naar de geweldige 360 kills die ze maken _O-

[ Voor 11% gewijzigd door codex op 20-09-2010 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Die zie ik soms in filmpjes inderdaad, wat is de clue eigenlijk voor die 360 kills, gewoon stoer of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bunta schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:47:
Die zie ik soms in filmpjes inderdaad, wat is de clue eigenlijk voor die 360 kills, gewoon stoer of zo?
Inderdaad. Dat is overigens iets wat op de console een stuk makkelijker is dankzij de stick in combinatie met aim assist(heb ik mij laten vertellen), mensen op de PC zien het op Youtube en gaan het nadoen. Compleet nutteloos uiteraard, gewoon show. Ik doe die 360's ook, alleen dan met een RPD die ik toevallig oppak. Vereist toch iets minder skill :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®androiid
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-10-2024

®androiid

Euroshopper

Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:59:
Mijn hemel overdrijven is ook een vak apart zeg. Ik speel al een maand of 7 en heb zo'n 15 dagen speeltijd erin zitten en het aantal keer dat ik in een hacked server terecht ben gekomen is op één hand te tellen. Evenals de cheaters die in bijna elk potje zouden zitten. Ja, er zijn er veel van maar lang niet zoveel als de meesten denken. Er zijn ook gewoon mensen die beter spelen dan een ander.
Dan ben je nog erg lucky geweest tot nu toe, laatst ben ik in 1 avond 5 keer in een hacked server gekomen dus ik weet niet hoe jij het voor elkaar krijgt ;)

Pils €0,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit ge-quickscoped, en ik ben niet van plan het te proberen ook. Ik vind er echt geen reet aan. Ik wil gewoon lekker run & gunnen. Ik ben volgens mij sowieso een unieke speler wat dat betreft. Ik gebruik alleen AR's. Challenges kunnen me aan mijn reet roesten, net als Prestige. De enige challenges die ik bewust heb gehaald, zijn om attachments te unlocken (extended mags, holo, FMJ etc.). Level 70 word je toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:16:
[...]

Inderdaad hilarisch. Gisteren ook een aantal van die helden. Zo was er één met mij in "gevecht" op een paar meter afstand rondjes om mij aan het rennen en achter mekaar quickscopen, allemaal mis. Ik dacht, 't is goed met je; mes tussen z'n ballen.
En zo hoort het d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:44:
[...]

Hou op, breek me de bek niet open. Ik zie soms mensen die alleen maar proberen 360 kills te maken en dus constant staan te spinnen, maar eindigen met 3/26. LOL
Geweldig toch? Ik heb dus echt geen probleem met het feit dat steeds meer mensen dit doen, maakt het alleen makkelijker online :P

fock.. sorry voor de dubbelpost jongens

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2010 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
reemprive schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:31:
Persoonlijk maak ik me niet druk om de tijd die ik ben ingezoomd, meestal is het heel kort maar soms ook langer. Als die kill er maar is.
Ik denk dat dit de clue is inderdaad. Als je een beetje kunt quickscopen dan zul je veel beter met de sniper spelen als je quickscoped dan wanneer je constant door die loop zit te turen. Dat merk ik bij mezelf ook heel erg. Als je door de loop kijkt dan zie je echt maar 30% ofzo van je scherm, wat daarbuiten allemaal gebeurd zie je niet. Op heel lange afstand is dat niet zo'n probleem, wanneer ik dus vaak wel lang inzoom, maar op korte afstand is het soms gewoon niet te zien waar je uberhaupt naar kijkt. Ik heb wel eens een keer een seconde of 5 zitten zoeken waar ik in godsnaam naar aan het kijken was totdat ik doorhad dat ik vlak achter een vijand stond en op z'n rug aan het mikken was _/-\o_

Dus meestal loop ik rond zonder in de zoomen en zoom ik zo kort mogelijk in om zoveel mogelijk van de rest mee te krijgen. Als ik de kill maar maak maakt het me echt niet uit of ik nou een halve seconde of 5 seconde inzoom. Het komt regelmatig voor dat ik inzoom om iemand te quickscopen, wanneer ik door m'n scope zie dat de vijand al gauw achter een muurtje gedoken is ofzo. Je hebt mensen die dan meteen weer uitzoomen om toch die quickscope te halen zodra hij weer opduikt (en het dan 9/10 keer verprutsen) maar ik blijf gewoon ingezoomd tot hij weer tevoorschijn komt. Dan ben ik natuurlijk een hardscope noob ( :+ ) maar dat geeft toch aan dat ik niet perse voor de quickscope ga. Het gaat erom dat ik je kill en niet hoe.

En ik ben ook niet iemand die 5/6 keer achter elkaar probeert te quickscopen als het de eerste keer niet lukt. Als ik mis op lange afstand dan verplaats ik me even en probeer ik het opnieuw met een langere tijd inzoomen. Als ik mis op korte afstand dan probeer ik meestal te no-scopen. Vandaar dat ik ook de Barret gebruik, daar kun je een heel magazijn leegschieten in de tijd waar je met de intervention net 1 kogel kunt schieten dus kans dat je iemand raakt is veel groter in dezelfde tijd.

[ Voor 13% gewijzigd door NickThissen op 20-09-2010 19:00 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Laatst online: 26-09 06:50

SG

SG surft naar info hardewaren

Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:35:
Even voor de goede orde, ik heb zelf helemaal nik tegen quickscopers. Het lijkt mij ook best moeilijk en ik zal er ws niks van bakken. Respect voor de spelers die het echt beheersen. Ik bedoelde eigenlijk alleen dat het soms grappige taferelen oplevert met overijverige quickscopers die denken dat ze het wél kunnen.
Het blijft een exploit waar de dev's iets aan moeten doen, maar heb er zelf ook amper last van.
Of geen weet dat ik gequickscoped bent als ik weer eens Hardcore Team Deathmatch speel.
Maar speel ook FreeForAll. Tja dan zie je wat anderen uitvreten.

Het is geen punt van moeilijk. Je kansen zijn normaal gewoon nihil in CQC.
Quickscopen verhoogd je kansen aanzienlijk. De een haald daar duidelijk meer voordeel uit dan anderen.
En wel zodanig dat je in een isntant, van de extreemste spray naar sniper accuraatheid gaat met hipfire.

Men kan hierop flink trainen dat je effectieve quickscope effective range groter is door je getrainde mik kunsten of talenten.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig nu deze discussie loopt kom ik net tegenover zo'n quickscoper te staan - en deze kon het wel. Dan is het toch meteen minder leuk ;) Ik zag 'm eerder en begon eerder te schieten, toch kan hij nog net even naar me toe draaien scopen en boem (redelijke afstand). Daar was nog geen seconde door het venstertje turen bij volgens mij gezien de draai die ie nog moest maken.

Maargoed. 't zal de host wel zijn geweest -.- Vervolgens krijg ik voor de eerste keer een "Client command overflow", dubieus allemaal.

Overigens wel zelf ook nog één pot met een M21 EBR ACOG gedaan, dat was eigenlijk best verfrissend! (over quickscopen gesproken :p, met zoiets kan het zonder excuus prima)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
SG schreef op maandag 20 september 2010 @ 19:01:
[...]

Het blijft een exploit waar de dev's iets aan moeten doen, maar heb er zelf ook amper last van.
Of geen weet dat ik gequickscoped bent als ik weer eens Hardcore Team Deathmatch speel.
Maar speel ook FreeForAll. Tja dan zie je wat anderen uitvreten.

Het is geen punt van moeilijk. Je kansen zijn normaal gewoon nihil in CQC.
Quickscopen verhoogd je kansen aanzienlijk. De een haald daar duidelijk meer voordeel uit dan anderen.
En wel zodanig dat je in een isntant, van de extreemste spray naar sniper accuraatheid gaat met hipfire.

Men kan hierop flink trainen dat je effectieve quickscope effective range groter is door je getrainde mik kunsten of talenten.
Hier ben ik het niet mee eens.

1. Ik vind dit geen exploit. Een exploit is gebruik maken van een fout in het spel. Is quickscopen een fout? Nee, absoluut niet. Je kijkt door je scope dus heb je gewoon bijna perfecte accuracy zoals alle snipers. Dat wil niet zeggen dat je ook altijd raakt, je zult toch nog steeds zelf moeten mikken. Door de manier waarop je dit zegt lijkt het me bijna alsof je denkt dat je niet hoeft te mikken om te quickscopen, dat het allemaal maar vanzelf gaat ofzo :?

2. M'n kansen zijn niet nihil in CQC. Of heb je het nu over in real life? Ja dan zijn m'n kansen redelijk nihil, maar tegenovergestelde is ook waar... Ik wordt regelmatig op kilometers afstand neergehaald door een simpele UMP als ik met een sniper lig. Dan zou dat ook niet moeten kunnen, maja...
In het spel zijn m'n kansen gewoon NIET nihil. Als je reflexen goed genoeg zijn heb je gewoon een goede kans om iemand op close range neer te halen. En de kans zou imo ook niet nihil moeten zijn in close range, dan ben je gewoon elke keer kansloos als je iemand tegen komt en toevallig je sniper in je handen hebt... Met een shotgun heb je natuurlijk een veel grotere kans (je hoeft minder accuraat te mikken).

En met elk ander geweer ga je OOK in een instant van spray naar uiterst accuraat, dus ik snap je probleem niet. Waarom zou dat bij een sniper anders moeten zijn. Zou ik eerst 5 seconden door m'n scope moeten kijken voordat ik zeker weet dat mijn schot rechtdoor gaat? 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 19:35:
Toevallig nu deze discussie loopt kom ik net tegenover zo'n quickscoper te staan - en deze kon het wel. Dan is het toch meteen minder leuk ;) Ik zag 'm eerder en begon eerder te schieten, toch kan hij nog net even naar me toe draaien scopen en boem (redelijke afstand). Daar was nog geen seconde door het venstertje turen bij volgens mij gezien de draai die ie nog moest maken.
Dat is inderdaad vervelend, maar ik hoop toch dat je inziet dat hij dan gewoon goed was? (Of hij had natuurlijk heel veel geluk) Ik wordt ook regelmatig in m'n rug geschoten als ik een AR gebruik en soms kan ik me dan ook nog omdraaien om diegene nog neer te halen. Dat is voor hem ook vervelend, maar dan ben ik op dat moment gewoon beter, so be it. Andersom gebeurt het me ook vaak, dat ik nog wordt gekilled terwijl ik eerder begon te schieten, en op zo'n moment moet ik me ook soms even inhouden, maar dan was hij gewoon beter, of ik was gewoon aardig aan het naaben op dat moment :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie quickscopen niet als een dev fout of exploit gezien het in cs, css, mw1 en mw2 wordt gedaan. Het is gewoon met hoge snelheid en precisie door een scope kunnen aimen. Als je dat niet realistisch vindt, wat vind je dan van respawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op maandag 20 september 2010 @ 19:59:
[...]

Dat is inderdaad vervelend, maar ik hoop toch dat je inziet dat hij dan gewoon goed was? (Of hij had natuurlijk heel veel geluk) Ik wordt ook regelmatig in m'n rug geschoten als ik een AR gebruik en soms kan ik me dan ook nog omdraaien om diegene nog neer te halen. Dat is voor hem ook vervelend, maar dan ben ik op dat moment gewoon beter, so be it. Andersom gebeurt het me ook vaak, dat ik nog wordt gekilled terwijl ik eerder begon te schieten, en op zo'n moment moet ik me ook soms even inhouden, maar dan was hij gewoon beter, of ik was gewoon aardig aan het naaben op dat moment :+
Nouja ik ben er vrij zeker van dat dit een typisch gevalletje lag was, want ik was al begonnen met precies raak schieten (ik had lekker de tijd om te mikken omdat ie een kwartslag gedraaid stond - althans op míjn scherm). Dus de énige manier om nog te 'winnen' was om mij met één kogel om te liggen binnen een seconde. Nouja dat deed ie dus.
Maargoed ik maak me er verder ook niet druk om hoor alleen het ziet er zo stom uit.

edit: volgens mij heb ik sowieso redelijk last van lag vanavond. Nouja, dan maar geen mw2 :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2010 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Had ik net ff een paar lekkere potjes beginnen al die kleuters gelijk dat je een cheater bent.
Zeggen een paar dat ze me "reported" hebben omdat ze het 100% zeker weten.
Wat houdt dat in "reported"? betekent dat als maar genoeg kleuters mij aangeven dat ik straks een kans heb om gebanned te worden oid?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort maar eens een Wifisetje halen voor mn xbox360 zodat ik eens online kan gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Laatst online: 15-04-2024
Als jullie het niet erg vinden oefen ik toch nog even lekker door met de sniper. 8) :D
Geen 360's maar dan het gewone werk, hard en quick.
En ja, soms ga je (ik dus) zó vaak dood (nog niet zo vaak als Ken B :) )omdat je gewoon te laat bent, maar oefening baart kunst zeg ik dan weer. ;)
Daarbij, zo hilarisch als het voor de rest kan zijn, is het vaak ook voor mezelf. _/-\o_
Dan maar koppig en gewoon blijven proberen en leren, leuker in een echte pot, dan in een private, vind ik.
Het is een blijft een spel(letje) toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
madmaus schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:51:
Had ik net ff een paar lekkere potjes beginnen al die kleuters gelijk dat je een cheater bent.
Zeggen een paar dat ze me "reported" hebben omdat ze het 100% zeker weten.
Wat houdt dat in "reported"? betekent dat als maar genoeg kleuters mij aangeven dat ik straks een kans heb om gebanned te worden oid?
Niets om zorgen over te maken, VAC banned alleen automatisch, er word helemaal niets met reports gedaan. In dat opzich is VAC prima, want onterecht gebanned worden vind ik nog erger dan tegen cheaters spelen. Maar helaas zijn er genoeg hacks die VAC gewoonweg niet kan detecteren. En daarbij worden de bans alleen op 'vaste tijden' gedaan, om de zoveel weken. Stel dat je nu een hack zou gebruiken dan zou je daar misschien pas over een paar weken voor gebanned worden. Zo is het moeilijk voor jou om te bepalen welke hack gedetecteerd was (en dat laten ze dus ook nooit weten) vooral als je er meerdere tegelijk of achter elkaar gebruikt wat vaak het geval is.

Maar helaas zorgt dit er voor dat er toch heel vaak cheaters zijn. Zoals meestal met dit soort dingen worden juist de eerlijke spelers benadeelt. Ik weet zeker dat 9/10 cheaters zich niet druk maakt om een ban omdat ze er wel omheen komen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand anders zou hacken, iedereen weet toch wel dat je gebanned wordt? Ik ben wel eens op zo'n hack forum terecht gekomen en daar staat overal gewoon 'netjes' bij welke hacks wel en niet een ban opleveren.

Hetzelfde verhaal was bijvoorbeeld bij Assassins Creed 2 waar ubisoft een of ander online DRM systeem had ingebouwd. Lang verhaal kort: je kon alleen spelen als je met hun server verbonden was (en moest dus online zijn). Ubisoft server ligt eruit? Helaas, dan kun je niet spelen (ik heb het over offline singleplayer!). Dit alles om illegale downloads tegen te gaan natuurlijk, maar helaas voor hun was hun systeem al binnen de dag ofzo gecracked zodat er geen verbinding meer nodig was. Resultaat: elke keer dat ubisoft server down was kon niemand spelen, behalve de mensen die het spel gedownload hadden. _/-\o_

[ Voor 61% gewijzigd door NickThissen op 20-09-2010 21:36 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeltevm
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-09 11:11
iemand zin om vanavond nog een paar potjes op de pc te knallen?
voorkeur gaat uit naar tdm, domination of demolition!

ps. heb geen mic.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.