Post hier pics en specs van je home cinema. Deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 17 Laatste
Acties:
  • 602.260 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:03
Opzich valt dat nog mee hoor, hoe goed/slecht de beeldkwaliteit via SCART is.

Ik heb een Samsung p850r en Ziggo Digitale TV, en zenders zoals Film1 e.d. zien er prima uit hoor, goed scherp beeld. Natuurlijk zal het minder zijn als je met je neus er bovenop zit, maar vanaf een afstand lijkt het net HD beeld zo scherp.
Dit is dan op een 46" TV

Maar helaas is dat niet bij alle zenders zo, RTL4 e.d. zie je soms wel blokjes. Maarja Film1 zend volgens mij ook in een behoorlijk hoge bitrate uit in tegenstelling tot zenders als RTL4, RTL5, SBS6 etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-06 16:25
2freakNL,

Je center speaker hangt wel erg hoog. merk je daar iets van tijdens het film kijken? Toen ik hem boven mijn TV had hangen was het geluids veld niet optimaal. Nu heb ik hem voor me TV en klinkt een stuk beter zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250661

@ freak NL
Wat voor skin heb je op je hdx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:15

FreakNL

Well do ya punk?

Ik was pas gisteravond klaar met ophangen enzo, dus heb nog niet echt kunnen testen. Ik denk dat het wel prima is, en onder de TV was niet echt een mooi gezicht. Als het erg gaat tegenvallen kan ik altijd nog dingen geen veranderen.

Skin is Kdoske:
http://www.huubmons.nl/nmt/index.php?nmt=137

Wel met aangepaste background en aangepaste icons.

[ Voor 8% gewijzigd door FreakNL op 03-10-2010 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

ConZito schreef op donderdag 30 september 2010 @ 22:46:
Omdat we inmiddels alweer drie dagen aan het thuiswerken zijn is dit mijn onderkomen. Beetje oude foute, denk er nog een Cambridge Audio Azur 540R-V2 bij en een 22" in het midden ipv. een 19". En verder nog wat headphone en in-ear meuk :)

(Monitoren staan nu ook een stuk verder uit elkaar)

Niet echt home-cinema, maar ook leuk :P

[afbeelding]
Onder dat motto heb ik sinds deze week ook nog wel een leuke. :Y)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/djthesp/DJ_The_SP/IMG_2259-th.jpg

Heb in de huiskamer een KDL40Z5500 staan + een 5.1 DTS setje van Sony, maar het echte luistergenot beleef ik toch echt hier. ;)
Setje Dynaudio BM12A's (een van mijn beste aankopen ooit).
Denk er nog een Sennheiser HD650 bij voor in de avonduurtjes aangedreven door een Ray Samuel's USB Audio Predator.
Deze DAC hangt overigens ook aan de Dynaudio's wanneer de koptelefoon niet is aangesloten (het verschil is hoorbaar en voelbaar).
Mijn eigen PC en DAW systeem worden nog met de Dynaudio's verbonden dmv een TC Electronic Desktop Konnekt 6 (Tevens monitor controller).

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 11:22
Da_maniaC schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 13:20:
[...]

[afbeelding]

Heb in de huiskamer een KDL40Z5500 staan + een 5.1 DTS setje van Sony, maar het echte luistergenot beleef ik toch echt hier. ;)
Denk er nog een Sennheiser HD650 bij voor in de avonduurtjes aangedreven door een Ray Samuel's USB Audio Predator.
Deze DAC hangt overigens ook aan de Dynaudio's wanneer de koptelefoon niet is aangesloten (het verschil is hoorbaar en voelbaar).
Mijn eigen PC en DAW systeem worden nog met de Dynaudio's verbonden dmv een TC Electronic Desktop Konnekt 6 (Tevens monitor controller).
Hehe, ook gezien bij "post je gameroom" mooie kamer d:)b
wat voor case is dat eigenlijk?

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

de PC case is een Akasa Eclipse-62. :)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:22
FreakNL schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 00:22:
Specs:

TV: Panasonic Viera 46" G10
Receiver: Yamaha RX-V559
Blu-Ray: Philips BDP7500SL
Digitale TV: UPC Mediabox ding
Media Centre: HDX-1000
Fronts: Mission M34i
Centre: Mission M3C2i
Sub: Mission E3as
Surrounds/Rears: Mission M31i
Leuke set. :) Waar heb je de nieuwe speakers vandaan? Ik kom steeds minder Mission-speakers tegen in Nederlandse winkels.

Heb zelf ook Mission staan. :) 2x M35 + 2x M32 + M3C1. Ik wil die M3C1 altijd nog eens vervangen door een M3C2(i), maar volgens mij zou ik voor een zwart exemplaar al naar Duitsland of de UK moeten uitwijken. :-(

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
Mijn HT setup:

Mijn ietsieietsie schermpje (wordt in de zomervakantie vergroot naar 24 inch)
http://i589.photobucket.c...usicMaker001/Foto0209.jpg
Extra subwoofer van Thrust 2.1 set
http://i589.photobucket.c...usicMaker001/Foto0210.jpg
Mijn "nieuw" oud bankje :p
http://i589.photobucket.c...usicMaker001/Foto0208.jpg

Zelfde specs als gameroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierdopje120
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-05 15:12
CDA441 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 14:11:
Mijn HT setup:

Mijn ietsieietsie schermpje (wordt in de zomervakantie vergroot naar 24 inch)
http://i589.photobucket.c...usicMaker001/Foto0209.jpg
Extra subwoofer van Thrust 2.1 set
http://i589.photobucket.c...usicMaker001/Foto0210.jpg
Mijn "nieuw" oud bankje :p
http://i589.photobucket.c...usicMaker001/Foto0208.jpg

Zelfde specs als gameroom
Hang jij nou je RAM aan je muur? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-05 13:32
[...]

[afbeelding]

Mooi spulleke! Mag je trots op zijn!

Bedoeling is dat die KRK's in m'n nieuwe huis op zolder gebruikt gaan worden als 2e HT, heb nog drie van die RP5's staan. Doe best wel wat studiowerk en vanwege een serieuze upgrade kwamen de KRK's vrij (werden gebruikt voor 5.1 mixes). Spulleke heb ik dus voor een prikkie overgenomen.

En als het dus zover is even sparen voor een setje Dynaudio's naast de PC, ik ga ook terug naar een single monitoroplossing met een 27" dus dat past ook makkelijk dan. Heb dat nu ook op m'n werk en met een "spaces"-like oplossing is dat best goed te doen.

Die Dynaudio's zijn echt goed namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
Bierdopje120 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 14:16:
[...]

Jup :D, maar dat is gewoon DDR- Ram voor de Pentium 4, het werkt nog maar ik gebruik ze niet :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

ConZito schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 14:29:
[...]

Mooi spulleke! Mag je trots op zijn!

Bedoeling is dat die KRK's in m'n nieuwe huis op zolder gebruikt gaan worden als 2e HT, heb nog drie van die RP5's staan. Doe best wel wat studiowerk en vanwege een serieuze upgrade kwamen de KRK's vrij (werden gebruikt voor 5.1 mixes). Spulleke heb ik dus voor een prikkie overgenomen.

En als het dus zover is even sparen voor een setje Dynaudio's naast de PC, ik ga ook terug naar een single monitoroplossing met een 27" dus dat past ook makkelijk dan. Heb dat nu ook op m'n werk en met een "spaces"-like oplossing is dat best goed te doen.

Die Dynaudio's zijn echt goed namelijk :)
Thanks. :)
Ja die Dynaudio's bevallen echt enorm.
Zeker nu de opstelling optimaler is (vergeleken met eerst) is de kracht van deze dingen goed te merken als je in de sweet spot zit.

Heb ze nog nooit naast een setje Genelecs gehouden, enige andere monitoren (voor mijn toepassing) die ik dan nog kan bedenken zijn degene van Psi Audio. De laagweergave van die Psi Audio's is nog wat strakker (maar ook meer aanwezig) doorgaans kan er weinig aan Dynaudio tippen. :)
(Ik doe veel met dance stijlen en wanneer je een goede referentie speaker hebt voor de laagweergave gaat het maken van kicks en dergelijke echt veel beter).
Bierdopje120 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 14:16:
[...]

Hoe lang zit jij al op tweakers?
Zoek eens rond naar de kamer van Terw_Dan. })

[ Voor 45% gewijzigd door Da_maniaC op 03-10-2010 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:15

FreakNL

Well do ya punk?

Xander schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 13:41:
[...]

Leuke set. :) Waar heb je de nieuwe speakers vandaan? Ik kom steeds minder Mission-speakers tegen in Nederlandse winkels.

Heb zelf ook Mission staan. :) 2x M35 + 2x M32 + M3C1. Ik wil die M3C1 altijd nog eens vervangen door een M3C2(i), maar volgens mij zou ik voor een zwart exemplaar al naar Duitsland of de UK moeten uitwijken. :-(
Xander, ik heb de rears en de centre gekocht bij Bestsellers (http://www.best-sellers.nl/). Die waren de enige in NL die de M serie nog konden leveren, maar ik wilde graag deze omdat ik de M34i's al had :)

Ik weet natuurlijk niet of ze zwart (op voorraad) hebben, maar zoniet, kunnen ze het voor je bestellen.. Ze moesten voor mijn levering ook bestellen bij de importeur, dus ik heb een klein maandje moeten wachten, maar als je geen haast hebt is het een goeie optie...

[ Voor 6% gewijzigd door FreakNL op 03-10-2010 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
[...]

[afbeelding]

Ziet er mooi uit !. Ben jij ook zo tevreden over de BM12a's. Ik vind de mijne wel wat ruisen als je er dicht bij zit en hij geen input heeft. Ook is hij wel erg gevoelig voor storing van GSM. Alleen het geluid is echt fantastisch. Ik gebruik zelf een TC BMC-2 DA/Contorller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Roderiktweaker schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 18:30:
[...]

Ziet er mooi uit !. Ben jij ook zo tevreden over de BM12a's. Ik vind de mijne wel wat ruisen als je er dicht bij zit en hij geen input heeft. Ook is hij wel erg gevoelig voor storing van GSM. Alleen het geluid is echt fantastisch. Ik gebruik zelf een TC BMC-2 DA/Contorller
Ben er zeer tevreden over inderdaad.
De domes zijn echt ubergevoelig dus vandaar de twee kenmerken die je opnoemt.
Er zijn wel engineers die de passieve versie kopen en er dan zelf een losse versterker + DAC aanhangen, maar dan gaat ook het prijskaartje gigantisch omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-06 20:16
Anoniem: 107284 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:51:
[...]

Misschien was het een demo om te laten horen hoe een SSP800 presteert in stereo?
Classé ziet er erg gelikt uit, alleen vind ik het niet mooi klinken op B&W speakers. Ik heb een paar jaar geleden Classé Omega monoblokken op B&W 800D speakers mogen horen: Veel geluidsdruk, maar mooi vond ik het niet klinken. Van een kennis heb ik wel vernomen dat Classé op ander merk speakers "beter" uit de verf zou komen (meer richting mijn smaak).
Verder vind ik de nieuwe signature speakers echt niet mooi uitzien. De "oude" 800 speakers waren imho toch veel mooier (klank laat ik even buiten beschouwing).
Is natuurlijk een smaak kwestie. Vind zelf de 800-serie met de Classé heerlijk huwelijken. Maar kan mij ook voorstellen dat de combinatie te lief is. Te gecontroleerd en weinig echte wow factoren. Als je wow factoren wilt is bijvoorbeeld een Usher speaker wel je ding.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondapower
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-05 23:11
Na 2 jaar rondneuzen in dit topic eindelijk zelf wat spullen gekocht en gemonteerd.
De zithoek is nogal krap dus plaats voor grote speakers is er niet.

Mijn setup:
Panasonic TH-37PV70 plasma
Vogels wandbeugel draaibaar
Yamaha RX-V767 receiver
Kef KHT2005.3 speakerset
PS3 Slim
UPC HDDVR (uit het zicht)

De receiver en de PS3 zijn geplaatst op een Vogels muurbeugel.
Daaronder staat de Kef subwoofer.
Aangezien ik erg slecht tegen losse kabels kan is alles weggewerkt in zwartgespoten K40 muurgoten.
De UPC box staat onder de stoel.
Op de tv staat nu ook een PS3 Eye voor de Move fuctionaliteit.

Afbeeldingslocatie: http://www.hotgoodies.nl/tweakers/surround/P1060491k2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.hotgoodies.nl/tweakers/surround/P1060499k.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.hotgoodies.nl/tweakers/surround/P1060502k.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Da_maniaC schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:09:
[...]

Ben er zeer tevreden over inderdaad.
De domes zijn echt ubergevoelig dus vandaar de twee kenmerken die je opnoemt.
Er zijn wel engineers die de passieve versie kopen en er dan zelf een losse versterker + DAC aanhangen, maar dan gaat ook het prijskaartje gigantisch omhoog.
Vind de ingebouwde versterker ook wel een voordeel. Lekker simpel en strak.....
Degelijke XLR ertussen en gaan met die banaan. Als ik helemaal een geschikte kamer heb gevonden zal ik mijn set-up dat ook weer posten. Heb net een Sony STR-DB940 QS aangeschaft. Jammer dat ik mijn FOCUS 220's verkocht hem want ik blijf toch bezig met versterkers en andere luidsprekers. Alleen muziek vind ik op studio monitoren echt prachtig !

Pre-view
Afbeeldingslocatie: http://img835.imageshack.us/img835/8543/dsc0023dx.jpg
*** Draait momenteel op 2 JMlap luidsprekers alleen word momenteel een nieuwe set (5.0/5.1) voor gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:45
hondapower schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 23:57:
Na 2 jaar rondneuzen in dit topic eindelijk zelf wat spullen gekocht en gemonteerd.
De zithoek is nogal krap dus plaats voor grote speakers is er niet.

Mijn setup:
Panasonic TH-37PV70 plasma
Vogels wandbeugel draaibaar
Yamaha RX-V767 receiver
Kef KHT2005.3 speakerset
PS3 Slim
UPC HDDVR (uit het zicht)

De receiver en de PS3 zijn geplaatst op een Vogels muurbeugel.
Daaronder staat de Kef subwoofer.
Aangezien ik erg slecht tegen losse kabels kan is alles weggewerkt in zwartgespoten K40 muurgoten.
De UPC box staat onder de stoel.
Op de tv staat nu ook een PS3 Eye voor de Move fuctionaliteit.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
hoe bevalt het stereobeeld met de speakers zo dicht op de tv?
hoe bevallen jou de kefs uberhaupt?

diskeltische lurker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondapower
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-05 23:11
technopeuter schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:49:
[...]
hoe bevalt het stereobeeld met de speakers zo dicht op de tv?
hoe bevallen jou de kefs uberhaupt?
De Kefs bevallen goed.
Ik heb 2,5 uur lang een luistersessie gedaan ergens en daar oa getest de KHT 2005.3, KHT 3005(.2), KHT-5005(.2), Mordaunt Short Genie, Harman Kardon HKTS-11, een dure B&W, TMA compact en nog 3 types.
Hiervan vond ik de TMA's veruit het meest ruimtelijke geluid geven, maar bij muziek vond ik de Kef 2005.3 en de Genie veel beter. De Genie nog iets mooier dan de 2005.3. Echter waren die niet in zwart te krijgen en zijn de Kefs gewoon mooier.
Vandaar de keus voor de 2005.3. De 3005 en de 5005 vielen enorm tegen, zeker voor de prijs.
Ik heb ze ook vergeleken met de IQ3, IQ9, een type Mission en Mordaunt Short nog iets.
Vergeleken met de boekenplankluidsprekers vallen alle compacte sets stuk voor stuk compleet door de mand. Ik heb er alleen geen ruimte voor dus als 2e optie zijn de Kefs uitstekend.
Als je ook interesse hebt in deze Kefs dan zou ik ze wel eerst gaan beluisteren met andere sets samen, er zit erg veel verschil in. Veel meer dan ik in eerste instantie had gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 09:27
Hij doelt denk ik meer op: Hangen ze zo niet te dicht bij elkaar?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fisherman
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Thalaron schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 19:59:
Hij doelt denk ik meer op: Hangen ze zo niet te dicht bij elkaar?
Das geen vraag die je hoeft te stellen, die hangen te dicht op elkaar voor een goed geluidsbeeld.
Maar misschien zijn er andere redenen om deze te dicht op elkaar te positioneren, bijvoorbeeld zodat ze minder in het zicht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326972

Waar zijn foto's van de kamer van Terw-Dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Dat snap ik :P
fisherman schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 23:39:
[...]
Das geen vraag die je hoeft te stellen
Zal inderdaad met mogelijkheden/design te maken hebben. Al vind ik alles bij elkaar niet echt het beste uit de set halen kwa looks. Denk dat het iets verder uit elkaar mooier klinkt en uit zal zien. Maar smaken verschillen.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Eergisteren een Lack kastje van de Ikea gehaald en ook de Dioder. Ik vind het wel wat hebben. Mijn vriendin daarentegen...Nou, zij was op zakenreis en vond het niet zo cool dat ik zonder waarschuwing even heel het interieur heb omgegooid... But it was worth it! 8)

Afbeeldingslocatie: http://img816.imageshack.us/img816/1871/picture006h.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img821.imageshack.us/img821/9742/picture003rt.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img835.imageshack.us/img835/9058/picture002fz.jpg

Wat je ziet:
LG 50PK350
Bose 301 Series V
Harman Kardon HKTS11
Harman Kardon AVR 142
HTPC in OrigenAE case
Lacie netwerkschijven
iPod Classic 120gb
Orange router
Wii....

Al met al ben ik hier best blij mee en heb ik vooralsnog geen plannen voor een upgrade. De HTPC draait Windows 7 met Boxee voor mijn content en daar ben ik zeer tevreden mee, maar het liefst zou ik Plex draaien(dat zou ik in principe wel via mijn MBA kunnen doen, maar die heeft een klein beetje moeite met HD content :P)

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83

Je was vergeten te kijken of de H/K in het kastje paste ? :+

Mooie TV, mooie versterker voor de rest :) Wel ff de draadjes van de Bose'n langs de stand naar beneden leiden.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 83 op 06-10-2010 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
Póg mo Thóin schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:52:
Eergisteren een Lack kastje van de Ikea gehaald en ook de Dioder. Ik vind het wel wat hebben. Mijn vriendin daarentegen...Nou, zij was op zakenreis en vond het niet zo cool dat ik zonder waarschuwing even heel het interieur heb omgegooid... But it was worth it! 8)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Wat je ziet:
LG 50PK350
Bose 301 Series V
Harman Kardon HKTS11
Harman Kardon AVR 142
HTPC in OrigenAE case
Lacie netwerkschijven
iPod Classic 120gb
Orange router
Wii....

Al met al ben ik hier best blij mee en heb ik vooralsnog geen plannen voor een upgrade. De HTPC draait Windows 7 met Boxee voor mijn content en daar ben ik zeer tevreden mee, maar het liefst zou ik Plex draaien(dat zou ik in principe wel via mijn MBA kunnen doen, maar die heeft een klein beetje moeite met HD content :P)
Coole setup, maar voelt het niet zo'n beetje raar aan om je TV zo'n beetje aan de rand van je kast te hebben?
Van je vriendin: goed gedaan ;) ik zou dat ook doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:07

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Beetje jammer inderdaad dat de tv niet in het midden staat en dat de receiver langs je tv staat.
Verder een nette setup!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Ja, dat is jammer inderdaad! Ik had een hele poos geleden gekeken en gemeten en was vergeten dat de uitkomst was dat het niet past. Maarja, de komende tijd kan deze er wel tegen aan.

Wat betreft de kabeltjes en dergelijke, ja die moet ik even netjes wegwerken want het ziet er inderdaad niet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-05 20:49
Póg mo Thóin schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 12:26:
Ja, dat is jammer inderdaad! Ik had een hele poos geleden gekeken en gemeten en was vergeten dat de uitkomst was dat het niet past. Maarja, de komende tijd kan deze er wel tegen aan.

Wat betreft de kabeltjes en dergelijke, ja die moet ik even netjes wegwerken want het ziet er inderdaad niet uit!
Ik zou de tv gewoon ophangen ben je der gelijk vanaf en kan die int midden en toch de spullen kwijt op het kastje ( versterker etc )

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 06-10-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Inderdaad gewoon ff een beugeltje halen en ophangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Het is heel vreemd maar mijn vriendin is fundamenteel tegen het ophangen van de TV op de muur! Ze heeft er echt een grote afkeer voor. Heel vreemd.
Maar vooral heel jammer want dat zou er toch het nets uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110209

Snel wat veranderen als je vriendin op reis is, tv mag je niet ophangen............
We hoeven niet te vragen wie er de baas is bij jullie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
Póg mo Thóin schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:09:
Het is heel vreemd maar mijn vriendin is fundamenteel tegen het ophangen van de TV op de muur! Ze heeft er echt een grote afkeer voor. Heel vreemd.
Van wie is het huis eigenlijk? :P
Als het jouw huis is mag je het zelf beslissen, als het haar huis is mag zij beslissen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
CDA441 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:15:
[...]

Van wie is het huis eigenlijk? :P
Als het jouw huis is mag je het zelf beslissen, als het haar huis is mag zij beslissen ;)
Betalen samen de huur ;) Dus dat is nog iets: ik kan niet zomaar een paar gaten in de muur boren...

Hmmm, volgende keer dat ze weg is zal ik zien wat ik kan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:31

Exirion

Gadgetfetisjist

Póg mo Thóin schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:54:
Hmmm, volgende keer dat ze weg is zal ik zien wat ik kan doen!
Andere vriendin zoeken? :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-05 20:49
Haha inkoppertje, mijn vriendin is nog wat erger..
Daar MOETEN ze aan de muur hangen ZONDER kabel goot dus dat gaat in het betton tekeer gaan als we ons huisje kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
Misschien een monitor stand voor de TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 16:28

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Wat je ziet:
LG 50PK350
Bose 301 Series V
Harman Kardon HKTS11
Harman Kardon AVR 142
HTPC in OrigenAE case
Lacie netwerkschijven
iPod Classic 120gb
Orange router
Wii....

ik twijfel om die dioder ook te kopen
vooral omdat er geen afstandsbediening bijzit en je niet kunt dimmen
kun je even paar fotos nemen in het donker en tonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centr1no
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-04 20:38
Ik ben het helemaal met je vriendin eens.
Ik heb nu al zo vaak gezien dat de t.v. tegen de muur wordt geplakt en dat er zo'n dikke kabelstrip naar toe loopt vanuit het mediameubel. En in 9 van de 10 gevallen ziet het er niet uit.
Het kan wel mooi zijn als alles netjes ingebouwd wordt, kabelgootje gefreesd e.d., in een minimalistisch interieur misschien. Maar meestal zie je er gewoon Ikea meubeltjes bij.
En wat is het nut om het ding op de muur te hangen?
Vaak zie je er toch gewoon zo'n meubel onder staan dus ruimte bespaart het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:57
Mijn tv hangt ook om verschillende redenen.

1: persoonlijk: Het staat een stuk strakker vind ik, als hij plat tegen de muur hangt, ipv op het midden van een meubel staat met een m.i. lelijke voet eronder.
2: Ik geen ruimte heb op mijn meubel (daar staat de center speaker al).
3: Mijn tv meubel behoorlijk laag is waardoor de tv te laag zou staan, wat ook niet echt handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Wie is er nou de baas in huis...... juist :) TV aan de muur hangen is veel mooier !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
RoaDHouse schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:07:
[...]

Wie is er nou de baas in huis...... juist :) TV aan de muur hangen is veel mooier !!!
inderdaad!
aan de muur ermee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 02-06 23:22

Arfman

Drome!

RoaDHouse schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:07:
[...]

Of je overlegt het en doet allebei wat boter bij de vis. Is wel aan te raden als je het langer dan ~6 maanden met elkaar uit wilt houden.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierdopje120
Arfman schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:11:
[...]

Of je overlegt het en doet allebei wat boter bij de vis. Is wel aan te raden als je het langer dan ~6 maanden met elkaar uit wilt houden.
Precies, je moet nou eenmaal reëel zijn en accepteren dat de ander ook wensen heeft. Moet zeggen dat ik een TV meestal op het meubel ook mooi vind staan hoor! Niks mis mee. Alleen in het bovenstaande geval lijkt het een beetje onhandig omdat de tv helemaal rechts staat en de reciever links er van. Zou er geen andere mogelijkheid zijn voor die Reciever? dan kan de TV mooi in het midden staan nl. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-06 14:55

Zuluman

German -Zulu -Russian -Dutch

een paar gaten boren mag best van je huisbaas. is zo te herstellen als je vertrekt. vroeger (15 jaar geleden) mocht ik ook niet eens een gaatje boren in de muur van mijn vrouw. (was niet een mooi strak gat toendertijd) maar inmiddels bouw ik hele aanbouwen en meubels zelf. is niet zo moeilijk als t lijkt.

en als je je tv net boven je kastje/apparatuur hangt zie je geen kabelgootje/kabels. als je m ophangt kan je tv in t midden. center in t midden onder de tv. links of rechts je amp en dan heb je nog ruimte over voor een ander apparaat dat goede koeling nodig heeft. is t meteen min of meer symetrisch.

voor de rest nette setup.

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
In dit geval is aan de muur echt veel mooier, nu lijkt het of je het zo een beetje voor nood hebt neer gezet.

Ik weet haast zeker als je hem aan de muur hangt dat je vriendin dit ook veel mooier zal vinden. En idd een beetje laag afhangen in dit geval dan valt een kabelgootje echt niet meer op.

Zoals het nu staat doet het je apparatuur een beetje tekort "erg jammer"

(alvast mijn excuus voor de opmerkingen van mijn kant, het is niet zo mijn ding om zich met anderen te bemoeien maar in dit geval is het zo duidelijk :) succes met je keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 02-06 23:22

Arfman

Drome!

RoaDHouse schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 01:15:
In dit geval is aan de muur echt veel mooier, nu lijkt het of je het zo een beetje voor nood hebt neer gezet.
Dat is nog steeds jouw mening, die je nu als feit presenteert ;)

Persoonlijk vind ik het ook mooier als de TV in het midden staat (sterker nog, ik zou met een dergelijke inrichting qua HT helemaal gek worden, iets met neuroot zijn ;)) maar ieder z'n keuze/smaak, en dat moet je respecteren. Zeg het dan op een manier als "Ik vind dit niet zo mooi, zou je niet ..." etc., komt wat beter/vriendelijker over.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapnr1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-05 11:10
[...]

Touché.... helemaal mee eens. Volgens mij overleg je in een relatie en ga je niet zomaar tekeer in een huis waar je SAMEN woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Hmm, dat is niet je van het.
skank schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 20:15:
[...]
ik twijfel om die dioder ook te kopen
vooral omdat er geen afstandsbediening bijzit en je niet kunt dimmen
kun je even paar fotos nemen in het donker en tonen?
Gebrek aan afstandsbediening is inderdaad een pain in the ass. Ik zal vanavond even een paar foto's posten.
centr1no schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 20:25:
[...]
Ik ben het helemaal met je vriendin eens.
Ik heb nu al zo vaak gezien dat de t.v. tegen de muur wordt geplakt en dat er zo'n dikke kabelstrip naar toe loopt vanuit het mediameubel. En in 9 van de 10 gevallen ziet het er niet uit.
Het kan wel mooi zijn als alles netjes ingebouwd wordt, kabelgootje gefreesd e.d., in een minimalistisch interieur misschien. Maar meestal zie je er gewoon Ikea meubeltjes bij.
En wat is het nut om het ding op de muur te hangen?
Vaak zie je er toch gewoon zo'n meubel onder staan dus ruimte bespaart het niet.
In sommige gevallen kan het er echter wél heel goed uitzien. Maar dat is ook afhankelijk van het overige meubilair.
[...]

Word!! Hehe, that's some true shizzle!
Zuluman schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:59:
een paar gaten boren mag best van je huisbaas. is zo te herstellen als je vertrekt. vroeger (15 jaar geleden) mocht ik ook niet eens een gaatje boren in de muur van mijn vrouw. (was niet een mooi strak gat toendertijd) maar inmiddels bouw ik hele aanbouwen en meubels zelf. is niet zo moeilijk als t lijkt.

en als je je tv net boven je kastje/apparatuur hangt zie je geen kabelgootje/kabels. als je m ophangt kan je tv in t midden. center in t midden onder de tv. links of rechts je amp en dan heb je nog ruimte over voor een ander apparaat dat goede koeling nodig heeft. is t meteen min of meer symetrisch.

voor de rest nette setup.
Ophangen zou in mijn geval vooral betekenen dat ik een nette centre zou kunnen plaatsten.
RoaDHouse schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 01:15:

Ik weet haast zeker als je hem aan de muur hangt dat je vriendin dit ook veel mooier zal vinden. En idd een beetje laag afhangen in dit geval dan valt een kabelgootje echt niet meer op.

Zoals het nu staat doet het je apparatuur een beetje tekort "erg jammer"

(alvast mijn excuus voor de opmerkingen van mijn kant, het is niet zo mijn ding om zich met anderen te bemoeien maar in dit geval is het zo duidelijk :) succes met je keuze.
Ik vat dit gewoon op als goed opgebouwde en welgemeende kritiek, hoor. En ik deel jouw mening ook wel tot een bepaalde hoogte. Echter de "muur" is ook de muur van een ingebouwde kast en ik weet niet hoe sterk het is. Het is geconstrueerd van hout, zoveel weet ik, maar de mate van vakmanschap is mij onbekend.
Arfman schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 07:57:
[...]

Dat is nog steeds jouw mening, die je nu als feit presenteert ;)

Persoonlijk vind ik het ook mooier als de TV in het midden staat (sterker nog, ik zou met een dergelijke inrichting qua HT helemaal gek worden, iets met neuroot zijn ;)) maar ieder z'n keuze/smaak, en dat moet je respecteren. Zeg het dan op een manier als "Ik vind dit niet zo mooi, zou je niet ..." etc., komt wat beter/vriendelijker over.
Ware het niet dat ik die HK versterkers niet zulke prachtige staatljes design vond dan was ik net zo neurotisch geweest over dit punt. :)
Jaapnr1 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 16:32:
[...]

Touché.... helemaal mee eens. Volgens mij overleg je in een relatie en ga je niet zomaar tekeer in een huis waar je SAMEN woont.
True that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
[...]

Haha, neem aan dat je water bij de wijn bedoelt? :+

Tenzij je allebei, bij aankoop van de apparatuur, direct contant wilt afrekenen :P

PS: Laten we nu weer home cinema pic's posten, in plaats van onze huishoud activiteiten bespreken. Ik heb mijn Mordaunt Short set flink aangepakt (lees: 90% verkocht), morgen foto's!

[ Voor 39% gewijzigd door Siebelouis op 07-10-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik vind het persoonlijk inderdaad echt geen gezicht, die TV zo scheef op het meubel. Waarom heb je geen model gezocht waar je versterker in past? Je moet de salontafel misschien ook even symmetrisch zetten t.o.v. het TV meubel.

Hoe ziet die verlichting eruit in het donker? Hopelijk wordt het licht dan wat beter verdeeld.

[ Voor 38% gewijzigd door bram1984 op 08-10-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
bram1984 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 21:21:
Ik vind het persoonlijk inderdaad echt geen gezicht, die TV zo scheef op het meubel. Waarom heb je geen model gezicht waar je versterker in past? Je moet de salontafel misschien ook even symmetrisch zetten t.o.v. het TV meubel.

Hoe ziet die verlichting eruit in het donker? Hopelijk wordt het licht dan wat beter verdeeld.
hij ging fotos posten , geduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

I doubt it. Zoals veel gezegd hierboven, die TV moet hangen of in ieder geval in het midden van het kastje staan. Dit staat erg rommelig, vooral omdat de TV ook nog 's fors is in verhouding tot het kastje.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmeer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-06 13:04
Na tijden lang lurken in dit topic toch ook maar eens mijn eigen set posten.

Eindelijk laatst een "breed" meubel gekocht voor mijn set, waar ook nog eens mijn versterker inpast!

Afbeeldingslocatie: http://img2.imageshack.us/img2/8782/img1641m.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img412.imageshack.us/img412/981/img1637g.jpg

Wat je ziet:
Panasonic Viera TX-P42G20
Yamaha RX-V659
2x B&W 602 S3
UPC HD-mediabox van Pace
Popcorn Hour A-200
Linksys WRT54G2
Cambridge Audio Azur 540C V2
Playstation 3
Wii

Ik ben erg tevreden over mijn set. Zeker nu ik eindelijk sinds 2 weken de Panasonic TV heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356920

Met die wijven niets dan last, die van mij is de deur uit, het leven is nu pas een feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
@sebasmeer, nooit overwogen om naar 5.1 te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutjes
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:14
@sebasmeer
je vergeet je waterpijp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Anoniem: 356920 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 18:17:
Met die wijven niets dan last, die van mij is de deur uit, het leven is nu pas een feest.
Met zo'n houding kan ik me er iets bij voorstellen dat relaties voor jou niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
sebasmeer schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 17:56:
Na tijden lang lurken in dit topic toch ook maar eens mijn eigen set posten.

Eindelijk laatst een "breed" meubel gekocht voor mijn set, waar ook nog eens mijn versterker inpast!
Welk meubel is dat?
[afbeelding]
[afbeelding]

Wat je ziet:
Panasonic Viera TX-P42G20
Yamaha RX-V659
2x B&W 602 S3
UPC HD-mediabox van Pace
Popcorn Hour A-200
Linksys WRT54G2
Cambridge Audio Azur 540C V2
Playstation 3
Wii

Ik ben erg tevreden over mijn set. Zeker nu ik eindelijk sinds 2 weken de Panasonic TV heb.
Nice, ik heb die tv ook sinds een week, prachtig beeld :) Je meubel is precies wat ik zoek, wat zijn de (binnen?) afmetingen?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185410

Klinken die 602's zo tegen de muur aan niet te "vet"? En die popcorn hour en linksys kun je met een IR verlenger van een paar tientjes gewoon in je meubel plaatsen. Ik dacht; meld het even.

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 185410 op 08-10-2010 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327097

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Wat je ziet:
LG 50PK350
Bose 301 Series V
Harman Kardon HKTS11
Harman Kardon AVR 142
HTPC in OrigenAE case
Lacie netwerkschijven
iPod Classic 120gb
Orange router
Wii....

haha _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-05 13:58

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Ik zat net in het China topic te posten, maar aangezien ik ook een aantal totaal plaatjes heb van onze geweldige home cinema post ik ze hier een keer. Het topic kan wel weer wat plaatjes gebruiken volgens mij.

Geniet er van want we hebben net een huis gekocht waar we 1 dec in kunnen. We hebben in ons huidige kippehok geen plaats voor een fatsoenlijke 5.1 set maar die gaat er wel komen voor in het nieuwe huis. Ik heb een Pioneer VSX-820-K icm een Jamo S 606 HCS 5 setje op het oog. En we gaan natuurlijk mooie meubelen bestellen dit weekend dus dat gaat nog leuk worden. Als het allemaal klaar is zien jullie het wel ;)

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4152/5063273122_1d4103789c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4125/5063187376_cf54a4d95a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4111/5062684035_d6bc002e0d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4146/5063294918_0011a9d994.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4111/5062684411_c07653a5d7.jpg

Jeetje, ik geloof dat er morgen even afgestoft moet worden... ooops :X

LG 42LH3300
HTPC - Antec Fusion, Asus 780G mobo, Athlon II X2 240, 5770, OCZ Onyx SSD 32GB
Squeeze-PC-tje - Atom D510 pov mobo (s/pdif) , OCZ Onyx SSD 32GB
paar 1,5 TB usb hdd's
Qinpu A-6000MkII buizenversterkertje
HI-FI Mini DAC TDA1543 DIR9001
Q Accoustics 2010 speakers
Yamaha yst-sw80 subwoofer
Chinese tablet met Adroid 2.1 als a.b. voor squeezeserver & xbmc
Play Station 2
Sega Megadrive
Ouwe dvd speler
oohww en niet te vergeten de oude radio van/voor m'n vriendin omdat ze niet snapt hoe ze anders muziek kan opzetten :9

[ Voor 4% gewijzigd door ocdaan op 08-10-2010 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-06 14:55

Zuluman

German -Zulu -Russian -Dutch

ocdaan schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 22:18:

Chinese tablet met Adroid 2.1 als a.b. voor squeezeserver & xbmc
is dat de gpad g10? en hoe gebruik je m als ab voor xmbc?

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Zuluman schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 23:25:
[...]

is dat de gpad g10? en hoe gebruik je m als ab voor xmbc?
XBMC Remote downloaden op de market ;) Gebruik het zelf ook, briljant stukje software :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Het is de Zenithink ZT-180 ePad

Via marketplace kan je idd de remote app downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
skank schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 07:18:
[...]

hij ging fotos posten , geduld ;)
Bij deze! Let wel: het zijn gsm foto's. Dus IRL zie je niet heel fel licht, het is juist heel erg laid back en lounge-achtig. Ik vind het very nice!
Afbeeldingslocatie: http://img828.imageshack.us/img828/8505/img0326ra.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img101.imageshack.us/img101/6396/img0325es.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img293.imageshack.us/img293/8822/img0323k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img256.imageshack.us/img256/3879/img0322zb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img28.imageshack.us/img28/2320/img0319xk.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img413.imageshack.us/img413/1782/img0316z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Leuke kleurtjes! Gaan de kleuren met het tv beeld mee of zijn het gewoon zelf instelbare rgb leds?

Ik heb laatst een hele zooi van die rgb strips met rf a.b. gekocht, via ebay kost het geen drol maar ik wacht nog even met installeren tot we ons nieuwe huis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
ocdaan schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 08:52:
Leuke kleurtjes! Gaan de kleuren met het tv beeld mee of zijn het gewoon zelf instelbare rgb leds?

Ik heb laatst een hele zooi van die rgb strips met rf a.b. gekocht, via ebay kost het geen drol maar ik wacht nog even met installeren tot we ons nieuwe huis hebben.
Gewoon een strip met LEDs inderdaad, geen ab. En reteduur! Ik heb er €60 voor betaald en dat is eigenlijk te gek voor woorden voor een paar LEDtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Hier nog een paar plaatjes van de tablet met de xbmc remote app. (het is leuk maar de mce a.b. is toch handiger) ;)

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4111/5063817561_edd7c72c35.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4126/5064430888_62f1cfc010.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4088/5064430936_d793861af5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4152/5063817799_636e565c4f.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Póg mo Thóin schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 09:20:
[...]

Gewoon een strip met LEDs inderdaad, geen ab. En reteduur! Ik heb er €60 voor betaald en dat is eigenlijk te gek voor woorden voor een paar LEDtjes.
Whow dat meen je niet! Kijk op ebay, voor een tientje heb je een halve meter strip + ab. Ik heb in totaal voor 50 euro besteld, heb nu 3 ab's, eentje met rf, heb een rgb controller (eentje met 3 draaiknoppies) en nog een versterker om al die meters rgb strips van stroom te voorzien. China ftw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250661

ocdaan schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 09:21:
Hier nog een paar plaatjes van de tablet met de xbmc remote app. (het is leuk maar de mce a.b. is toch handiger) ;)
De gewone AB lijkt me ook handiger, in vergelijking met vette chipsvingers op zon ipad klungelen... :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 250661 op 09-10-2010 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-05 13:32
Ik gebruik er altijd m'n iPod Touch voor en dat bevalt mij eigenlijk wel goed. Daarbij heb ik ook direct m'n mail bij de hand en dat alles in pocketformat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmeer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-06 13:04
skank schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 18:42:
@sebasmeer, nooit overwogen om naar 5.1 te gaan?
Jawel. En dat staat nog steeds op de planning. Maar dat gaat weer flink wat geld kosten, want ik wil alleen maar beter. Het blijft nu voorlopig eerst bij dit setje :)
lutjes schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 19:09:
@sebasmeer
je vergeet je waterpijp :P
Oja :)
Ikea ofcourse :)

2x Besta bank met
2x laatjes (en 2x hoogglans lade-frontjes)
10x pootjes
Grrrrrene schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 20:03:
Nice, ik heb die tv ook sinds een week, prachtig beeld :) Je meubel is precies wat ik zoek, wat zijn de (binnen?) afmetingen?
Het is echt een heerlijk scherm ja.

Afmetingen van het meubel zijn

Breedte: (2x120) 240 cm
Diepte: 49 cm
Hoogte: 26 cm
Anoniem: 185410 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 21:55:
Klinken die 602's zo tegen de muur aan niet te "vet"? En die popcorn hour en linksys kun je met een IR verlenger van een paar tientjes gewoon in je meubel plaatsen. Ik dacht; meld het even.
Ik moet ze inderdaad wat naar voren zetten. En bedankt voor de tip van de IR verlenger, dat ga ik zeker even doen binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dane86
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-03-2024
Ik zal binnenkort mijn nieuwe set posten nu de xxls400 binnen is, maar dit is de set die bij mijn ouders thuis staat. Na veel gezeur over de bagger kwaliteit van ons 7 jaar oud JVC 5.1 setje heb ik ze eindelijk kunnen overhalen wat beter geluid te kopen. Dit is het geworden (foto's zijn gemaakt met de webcam van mijn laptop, dus niet denderend):

Afbeeldingslocatie: http://ohmhyperion.homeserver.com/homecinema/picture0003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ohmhyperion.homeserver.com/homecinema/picture0004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ohmhyperion.homeserver.com/homecinema/picture0005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ohmhyperion.homeserver.com/homecinema/picture0008.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ohmhyperion.homeserver.com/homecinema/picture0009.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ohmhyperion.homeserver.com/homecinema/picture0010.jpg

Te zien op de foto's:

TV: Samsung LE40A656
PC: Antec Fusion Remote Black
Digital TV: UPC Philips Decoder
Receiver: Marantz NR-1501
Fronts: Mordaunt Short Alumni 8 (dit vonden ze eigenlijk al bijna te groot)
Center: Mordaunt Short Alumni 5

Dit wordt aangestuurd door een Logitech Harmony One

Ik mis nog een subtiele subwoofer voor wat strakker laag, maar over het algemeen klinkt het erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
sebasmeer schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 11:03:
[...]

Ikea ofcourse :)

2x Besta bank met
2x laatjes (en 2x hoogglans lade-frontjes)
10x pootjes
Dat vermoedde ik al, maar ik had op de een of andere manier in m'n hoofd zitten dat die te laag was (intern), maar blijkbaar past mijn receiver er ook prima in (5cm ademhoogte bovenaan). Thanx! :)[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:52
Anoniem: 250661 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 09:30:
[...]

De gewone AB lijkt me ook handiger, in vergelijking met vette chipsvingers op zon ipad klungelen... :P
En t'is niet eens een echte iPad :P qua design is het een beetje een mislukte namaak volgens mij :P

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:16
Dane86 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 13:41:
Ik zal binnenkort mijn nieuwe set posten nu de xxls400 binnen is, maar dit is de set die bij mijn ouders thuis staat. Na veel gezeur over de bagger kwaliteit van ons 7 jaar oud JVC 5.1 setje heb ik ze eindelijk kunnen overhalen wat beter geluid te kopen. Dit is het geworden (foto's zijn gemaakt met de webcam van mijn laptop, dus niet denderend):

[afbeelding]

[afbeelding]

Te zien op de foto's:

TV: Samsung LE40A656
PC: Antec Fusion Remote Black
Digital TV: UPC Philips Decoder
Receiver: Marantz NR-1501
Fronts: Mordaunt Short Alumni 8 (dit vonden ze eigenlijk al bijna te groot)
Center: Mordaunt Short Alumni 5

Dit wordt aangestuurd door een Logitech Harmony One

Ik mis nog een subtiele subwoofer voor wat strakker laag, maar over het algemeen klinkt het erg goed.
Hm, die centerspeaker midden int beeld, is dat niet heel irritant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:35
Zo op de foto te zien gaat t net goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

SanderPS3 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 18:53:
[...]

En t'is niet eens een echte iPad :P qua design is het een beetje een mislukte namaak volgens mij :P
Je bent gewoon jaloers >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Dane86 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 13:41:
Moderne ouders heb je! Of is een gedeelte van jouw ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dane86
[/quote]

Haha, er zijn invloeden van mij. Het is begonnen omdat ze een nieuwe tv wilden, die heb ik 2 jaar geleden uitgezocht. Daarna hebben ze zelf een nieuw meubel aangeschaft (ding is het duurste wat op de foto staat, vind ik dan weer minder belangrijk, maargoed). En toen heb ik een half jaar gepleit om het fatsoenlijk af te maken aangezien eigenlijk alleen nog het geluid van de tv werd gebruikt. En ze vonden stemmen vaak slecht verstaanbaar. En toen is het dit geworden. Het ging ze er vooral om dat het er netjes uitzag en niet te lomp was. Ik kom maximaal 1 keer in de maand thuis, dus ik gebruik het eigenlijk nooit. Het ziet er wel netjes uit zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
Póg mo Thóin schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 23:55:
[...]

Bij deze! Let wel: het zijn gsm foto's. Dus IRL zie je niet heel fel licht, het is juist heel erg laid back en lounge-achtig. Ik vind het very nice!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mmm kan idd aan je gsm liggen
maar zo zoals op de fotos wil ik het echt niet, teveel en te fel licht
daarom dat ik ook nog steeds twijfel over die ikea dioder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
ocdaan schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 09:23:
[...]

Whow dat meen je niet! Kijk op ebay, voor een tientje heb je een halve meter strip + ab. Ik heb in totaal voor 50 euro besteld, heb nu 3 ab's, eentje met rf, heb een rgb controller (eentje met 3 draaiknoppies) en nog een versterker om al die meters rgb strips van stroom te voorzien. China ftw ;)
3 abs? en dan moet je nog alles zelf monteren?
heb je linkje?

zoiets? http://cgi.benl.ebay.be/R...in_77&hash=item2a0a714178

moet je nog altijd een transfo hebben want is 12V
en kan je dit allemaal perfect achter je tv wegwerken als hij tegen de muur hangt?

of http://cgi.benl.ebay.be/2...n_123&hash=item3a5f4b4570
maar dan heb je dit 2x nodig want maar 2 strips

[ Voor 32% gewijzigd door skank op 10-10-2010 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Je moet iig op ebay.com kijken en dan ff zoeken naar chinese verkopers, hier in europa is het veel te duur. Als je allemaal losse paketjes besteld hoef je ook geen import belasting te betalen, paketjes onder de kilo gaat het 99 van de 100 keer goed ;)

Ik heb niet alles terug kunnen vinden maar hieronder heb ik wat linkjes neergezet... en een paar fototjes.

Je hebt een 12 volt adapter nodig natuurlijk maar welke tweaker heeft nu niet nog een adaptertje liggen nietwaar, geen probleem. Ik ga het straks zo maken dat ik schakelen tussen de afstandsbediening en de zelf instelbare draaiknoppen. Met die afstandsbediening heb je niet erg veel keuze uit kleuren namelijk. Je hebt er wel wat werk aan maar dat is natuurlijk leuk van uit een tweakers perspective.. haha, je kan natuurlijk ook direct zo'n philips ding kopen maarja, dat is je eigen keuze natuurlijk. ;)

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4127/5066744945_9e0d96ae69.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4121/5066745097_fd07ac1e1c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4130/5067355598_15e6609498.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4140/5066745849_a1571716d3.jpg

RGB LED Strip Extender Light Pattern Repeater 12V(3-CH)

Remote-Controller-Control-Box-SMD-LED-RGB-Flash-Strip

RF-RGB-LED-Light-Controller-Remote-Dimmer-DC12V-6A

12V-9A-RGB-LED-Strip-Dimmer-Adjust-Brightness-Control

12V-RGB-5050-12-LED-STRIP-WATERPROOF-HOME-CAR-BAR-LIGHT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Dane86 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 01:16:
[/quote]

Haha, er zijn invloeden van mij. Het is begonnen omdat ze een nieuwe tv wilden, die heb ik 2 jaar geleden uitgezocht. Daarna hebben ze zelf een nieuw meubel aangeschaft (ding is het duurste wat op de foto staat, vind ik dan weer minder belangrijk, maargoed). En toen heb ik een half jaar gepleit om het fatsoenlijk af te maken aangezien eigenlijk alleen nog het geluid van de tv werd gebruikt. En ze vonden stemmen vaak slecht verstaanbaar. En toen is het dit geworden. Het ging ze er vooral om dat het er netjes uitzag en niet te lomp was. Ik kom maximaal 1 keer in de maand thuis, dus ik gebruik het eigenlijk nooit. Het ziet er wel netjes uit zo.
Haha, grappig ;)

Leuk toch, en het ziet er netjes uit en het klopt technisch gezien ook nog.

Zo was ik ook altijd hoor, lekker boeiend wat voor meubels ik heb staan, kabels wegwerken... nahhh

Maar nu ik een vriendin heb en een nieuw huis heb gekocht moet je wel hahaha ik vind het zelf nu ook wel leuk moet ik zeggen om alles netjes te hebben. Het 'tv meubel' wat we gaan kopen kost ook 5x zoveel als de tv heb gekost maarja, dan heb je ook wat natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
ocdaan schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 10:58:
Je moet iig op ebay.com kijken en dan ff zoeken naar chinese verkopers, hier in europa is het veel te duur. Als je allemaal losse paketjes besteld hoef je ook geen import belasting te betalen, paketjes onder de kilo gaat het 99 van de 100 keer goed ;)

Ik heb niet alles terug kunnen vinden maar hieronder heb ik wat linkjes neergezet... en een paar fototjes.

Je hebt een 12 volt adapter nodig natuurlijk maar welke tweaker heeft nu niet nog een adaptertje liggen nietwaar, geen probleem. Ik ga het straks zo maken dat ik schakelen tussen de afstandsbediening en de zelf instelbare draaiknoppen. Met die afstandsbediening heb je niet erg veel keuze uit kleuren namelijk. Je hebt er wel wat werk aan maar dat is natuurlijk leuk van uit een tweakers perspective.. haha, je kan natuurlijk ook direct zo'n philips ding kopen maarja, dat is je eigen keuze natuurlijk. ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

RGB LED Strip Extender Light Pattern Repeater 12V(3-CH)

Remote-Controller-Control-Box-SMD-LED-RGB-Flash-Strip

RF-RGB-LED-Light-Controller-Remote-Dimmer-DC12V-6A

12V-9A-RGB-LED-Strip-Dimmer-Adjust-Brightness-Control

12V-RGB-5050-12-LED-STRIP-WATERPROOF-HOME-CAR-BAR-LIGHT
die ledstrip kan je toch inkorten naar je zin niet?
nou ik heb nog geen 12V adaptor...
op je foto zie ik 3 ab's waarom? 1 is toch genoeg lol
en dat bakje met draaiknoppen waar is dit goed voor? je kan zoiezo toch dimmen met de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

skank schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 11:13:
[...]

die ledstrip kan je toch inkorten naar je zin niet?
nou ik heb nog geen 12V adaptor...
op je foto zie ik 3 ab's waarom? 1 is toch genoeg lol
en dat bakje met draaiknoppen waar is dit goed voor? je kan zoiezo toch dimmen met de rest?
Je kan ze inkorten als het goed is, alles lampjes zijn parallel geschakeld. 3 ab's haha het is wel chinese kwaliteit en voor de prijs hoef je het niet te laten, ik heb er al 1 gemold dus een spare is altijd handig. 8)

1 van die ab's is rf, die wil ik straks gaan gebruiken.

Waarom die draaiknoppen? Omdat je met de ab controller weinig kleur mogelijkheden hebt. In mijn voorgaande post heb ik al uitgelegt wat ik van plan ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep1v
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-02 11:26
Het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn set heb laten zien, maar dat kan ook wel kloppen omdat ik net sinds vrijdag wat nieuws heb gekocht.

Out:

- Yamaha AX-596
- Wharfedale Diamond 9.1
- Panasonic 42PX8 (aan mijn ouders verkocht)

In:

- Marantz NR1501 receiver
- Klipsch HD Theater 300 (5.1)
- Norstone Finn stands
- Panasonic TX P42S20
- (Logitech G25 + wheelstand pro, maar dit is meer het game gedeelte)

Ik ben er tot nu toe erg blij mee :) heb natuurlijk lang nog niet alles uitgevonden. Mijn PC zit met HDMI op de receiver, nu moet ik alleen nog even een andere videokaart om ook TrueHD en DTS-hd te kunnen doorgeven aan de receiver. (heb nu een ATI 4850, maar dit wordt een ATI 5***)

Paar plaatjes:

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k232/Rep1v/Kamer/newsetup2010-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k232/Rep1v/Kamer/newsetup2010-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k232/Rep1v/Kamer/newsetup2010-3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k232/Rep1v/Kamer/newsetup2010-4.jpg

Zoals je kunt zien woon ik nog thuis, maar alles past toch erg aardig in de ruimte die ik heb. De achterste 2 speakers moeten nog aan de muur, eerst maar even bepalen hoe hoog ze moeten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:52
Dude :P Check mn sig, wil niet lullig doen maar ik heb een echte iPad :P

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

SanderPS3 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 12:45:
[...]

Dude :P Check mn sig, wil niet lullig doen maar ik heb een echte iPad :P
MacDude, tsja, wie weet ben je wel jaloers op m'n i(mitatie)Pad O-)

Haha, ik kan iig iedereen afraden om zo'n imitatie te kopen want het is best wel prut! Maarja, het werkt en kost niet veel dus wat dat betreft is het grappig speelgoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Ik moet toch ook maar eens gaan kijken voor een iPad icm met mijn Popcorn Hour zou dat erg wenselijk zijn.

Heb ong. 400 films en 11 series, dus is met gewoon scrollen beetje onhandig haha

* Uiteraard kan ik het wel al uittesten met mijn iPod.. maar dat is toch een stuk kleiner voor film info!

[ Voor 22% gewijzigd door Thalaron op 10-10-2010 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierdopje120
Hoezo is gewoon scrollen onhandig? je kunt ze toch gewoon sorteren? Of.. ik weet niet hoe dat op een popcorn Hour werkt? Kun je niet net zo als op de computer mapjes maken of iets dergelijks? En dan sorteren op genre of alfabetisch.

@rep1v

Leuke kamer hoor! Jij ook nog thuiswonend? dan heb jij best wel veel ruimte op je kamer! Geen bed in de kamer??

En waarom draai je anders niet alles een kwartslag naar rechts waardoor je je computer en TV aan de zelfde kant hebt, de TV als computer scherm gebruikt (lijkt me hem wel waardig voor?) en dan de TV op een soort bureau/tafel zetten ipv mooi meubel. Lijkt me beter voor het geluidsbeeld? Maar het lijkt dan wel minder mooi denk ik... Tja, je zult er wel bewust voor gekozen hebben :)

En dan nog een stukje overbodig kritiek, iedereen woont thuis ;) Maar snap wel wat je bedoelt :P

[ Voor 105% gewijzigd door Bierdopje120 op 10-10-2010 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep1v
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-02 11:26
Bierdopje120 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 20:30:
Hoezo is gewoon scrollen onhandig? je kunt ze toch gewoon sorteren? Of.. ik weet niet hoe dat op een popcorn Hour werkt? Kun je niet net zo als op de computer mapjes maken of iets dergelijks? En dan sorteren op genre of alfabetisch.

@rep1v

Leuke kamer hoor! Jij ook nog thuiswonend? dan heb jij best wel veel ruimte op je kamer! Geen bed in de kamer??

En waarom draai je anders niet alles een kwartslag naar rechts waardoor je je computer en TV aan de zelfde kant hebt, de TV als computer scherm gebruikt (lijkt me hem wel waardig voor?) en dan de TV op een soort bureau/tafel zetten ipv mooi meubel. Lijkt me beter voor het geluidsbeeld? Maar het lijkt dan wel minder mooi denk ik... Tja, je zult er wel bewust voor gekozen hebben :)

En dan nog een stukje overbodig kritiek, iedereen woont thuis ;) Maar snap wel wat je bedoelt :P
Inderdaad thuiswonend ;) mijn bed staat op de plek waar de foto's zijn genomen, er staat ook nog een kledingkast, dit past allemaal precies.

Ik zit ook regelmatig op de bank om te surfen etc. (draadloos tobo + muis) kan prima :) het computerscherm is een 24" Iiyama, groot genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 278083

@Rep1v, Weet je zeker dat de HD4850 geen Dts hd, True hd kan uitsturen? Ookal gespeeld met Hdmi sound software van het merk van je graka, of op de Ati site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Bierdopje120 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 20:30:
Popcorn Hour gaat met 15 mappen per pagina. Sorteren kan je wel allemaal mappen gaan maken maar dan moet je steeds weer terug naar vorig menu en dat wilt nogal eens stroef gaan. En dat het met mappen ook zou kunnen maakt het dat nog niet makkelijker / gebruiksvriendelijk.

En in YAMJ kan je het nog enigszins makkelijker maken door Genre te pakken. Alfabetisch schiet niet veel op gezien ik al 3-4 pagina's met A heb.

Helaas zijn de mogelijkheden tot op nu toe met de Apps ivm mijn NMT (PCH C-200) nog wat beperkt. Zou graag zoals de XBMC APP een interface zien op iPod/iPad met direct de hoesjes en rechts of onder details over de film. Zo kan ik bv. ook een ander persoon (bijv. vriendin) gemakkelijk een film laten uitzoeken om te kijken!

Toch maar eens kijken of ik YAMJ wat kan tweaken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dane86
Killed-1 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 21:11:
Zo op de foto te zien gaat t net goed :P
Goed gezien, in de praktijk vanaf de bank kijk je er precies overheen. Het enige (ons stoort het niet) wat je eraan overhoud is een klein beetje spiegeling van de tv op de pianolak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:16
Zo, long-time lurker plaatst ook even z'n setup :)

Afbeeldingslocatie: http://i1225.photobucket.com/albums/ee391/Helox22/IMG_4470.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1225.photobucket.com/albums/ee391/Helox22/IMG_4471.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1225.photobucket.com/albums/ee391/Helox22/IMG_4472.jpg

setup:
Samsung PS50A646 plasma tv
Onkyo 606 receiver
Nintendo Wii + lacie harddisk
UPC Mediabox Pace DC621KU
HTPC Core i3
Magnat Alu Needle 5.1 speakers
Logitech Harmony 555
IKEA Dioder lichtjes achter de TV

atm alleen de mediabox (kutding!) aangesloten met een composite kabeltje, heb een SCART-RGB kabel gekocht maar die doet het helaas niet... denk dat het een RGB out -> SCART is. Misschien even proberen via de helpdesk zo'n nieuwe zwarte glimmende mediabox te gemachtigen met HDMI ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Staat daar nou iemand achter de gordijnen? :D

Pagina: 1 ... 4 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op!

• Dit is geen "wat-moet-ik-kopen"-topic: start zo'n discussie dan ook niet hier.
    Zie ook de Topic Start bij "Wat hebben we liever niet" voor de reden.

• Let ook op de grootte van de foto's wanneer je deze post: de banner rond te grote foto's met betrekking tot het thumbnails maken staat er niet voor niets! Te grote foto's worden getrashed.

• Dingen als "ik ben nog maar xx jaar' of "het is maar een studentensetje" mag je ook achterwege laten. Dit voegt niets toe.