Paar mega goede matches gehad dit weekend. 1 keer een 4 vs 4 match waarbij beide partijen voor doortechen gingen. Helaas verloren we in de micro. Wel goed om te zien was dat mijn vloot Battlecruisers sterker was dan die van mijn Terran counterpart. Ik had 3 attack en 3 armor en die van hij 3 attack en twee armor. Beide begonnen met een savo van het Yamato cannon en dan uitvechten in closecombat met elkaar. op een gegeven moment was het 5 van hem tegen vier van mij en ondanks dat wonnen mijn cruisers toch nog.
Uiteindelijk wisten we dat onze laatste vloot ook echt onze laatste poging zou zijn. Als we hun vloot zouden verslaan zouden we door kunnen drukken naar hun basissen en de boel zouden kunnen schoonvegen. helaas
verloren we, maar het was een goede match.
Verder nog een 4 vs 4 match gehad waarbij mijn bondgenoten zeer goed deden harassen waardoor de vijand niet goed kon expanden. Initieel wilde ik mijn groep met Mauraders (x10), Marines (x14), Siege tanks (x4) en Medivacs (x3) er gewoon heen laten lopen maar ik besloot om meer medivacs te maken (uit te breiden naar 7) en via een omweg bij 1 van de protoss tegenstanders ze te droppen. Intant succes, ik vond een blinde plek en wiste zijn basis van de aardbodem weg. Daarna hopte ik van basis naar basis met soms reinforcements van mijn zerg medespeler. Needless to say dat we wonnen.
Daarna een 4 vs 4 gedaan waarbij wij met zijn 4en samen links onder zaten en de tegenstander met zijn 4en rechts boven. Wij hadden twee zergers een protoss en 1 terran (ik). Omdat ik reeds wat video's van de pro's had bekeken deed ik mijn ingang dichtspijkeren met twee barracks en twee bunkers. Later nog vijf siegetanks en 6 AA turrets er neer geplant. Een protosspeler waagde 1 schot met wat Stalkers en daarna lieten ze het erbij zitten.

Mijn twee mede zergspelers maakte niet optimaal gebruikv an hun zergrush en we hadden de handen vol om ze te verdedigen. Sterker nog, we leken te verliezen.
-LEKEN- te verliezen want ik had in de tussentijd rustig achter mijn muren doorgeteched naar grondwapens level 3 en grondarmor level 3 en de Thor Barrageupgrade.. Ik had een groep van 14 Thors gebouw en samen met 20 SCV met auto-repair naar de eerste basis gebracht van de vijand. De eerste vijand, een terran gooide pakweg 40 marines op mij met medivacs (x4). Een minuut later was de grond rood met het bloed van marines. Aangezien ze door de normale verdediging en dus moesten ze hun vloot bedoeld voor de aanval inzetten om te verdedigen. Dit vloot bestond ui pakweeg 20 Void Rays en net zoveel Vikings. Jammer maar helaas, die vloot was tot schroot gebracht in pakweg een minuut of twee. Daarna werden tijdens het aanvallen van speler 1 zijn basis mijn Thors door de SCV's gerepareed en bij het bereiken van Basis 2 deze gemoldt en de Player deed /leave en was weg. Ik beweegde mijn Thors naar speler 3 zijn basis, op dat ogenblik deden speler 1 en 3 /leave.
Ik vroeg mijn bondgenoten of ze me al op hun knieetjes aan het bedanken waren.
Ze vonden mijn actie wel; cool. In 'the spur of the moment' nog wat oorlogsslang geroepn naar de laatste speler. (All your base are belong to us

)
Zijn basis gemolt en alle kleine expensions. Allen had de speler nog 1 basis op een eilandje waar mijn Thors niet konden komen. Daar bouwde hij heel heel veel vikings. Ik had al wat AA rondom het eiland gebouwt maar uiteindelijk brak hij uit en viel een zerger van ons aan, helaas stonden mijn Thos in de buurt geparkeerd

Daarna leafde hij en hadden we gewonnen.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.