[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 127.084 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:03

Toppe

Oké ✅

Lekker, is clickandbuy geregeld is me iTunes blokkade nog niet opgeheven...:-(

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:47
Ik heb een webpagina gemaakt die ik via mn homescreen aanroep. Da's mooi want dan kan ik de pagina fullscreen (dus zonder safaribrowser-randen) openen.
Alleen een linkje op die pagina naar een andere html pagina wordt in een safari browser geopend.

Weet iemand hoe ik dit voorkom en ik de linkjes gewoon binnen de fullscreen omgeving kan openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:11
Je kan natuurlijk een browser nemen die een fullscreenmode ondersteunt. Zoals icab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Donstil schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 20:47:
(oftewel iedereen want iedereen hoort te werken/studeren)
Nou, dat is wel lekker kort door de bocht zeg... Maar afijn, dit is een ipad ervaringen & discussie topic.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 21-10-2010 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
timowouters schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:25:
Je kan natuurlijk een browser nemen die een fullscreenmode ondersteunt. Zoals icab.
Die browser gebruik ik voor algemeen gebruik, maar dat is nog geen oplossing voor mijn probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262853

deBennie schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:48:
Ik heb een webpagina gemaakt die ik via mn homescreen aanroep. Da's mooi want dan kan ik de pagina fullscreen (dus zonder safaribrowser-randen) openen.
Alleen een linkje op die pagina naar een andere html pagina wordt in een safari browser geopend.

Weet iemand hoe ik dit voorkom en ik de linkjes gewoon binnen de fullscreen omgeving kan openen?
Denk dat je dit eerder moet zoeken in de opbouw/html van de site/pagina dan in de config van je browser.

De links zullen nu staan in de trend van "open in a new window" oid.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 262853 op 21-10-2010 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Anoniem: 262853 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:00:
[...]

Denk dat je dit eerder moet zoeken in de opbouw/html van de site/pagina dan in de config van je browser.

De links zullen nu staan in de trend van "open in a new window" oid.
Nee, de a hrefjes hebben geen target blank, en target self is bv ook geen oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-07 13:47
Ik ben zelf in het bezit van een 16GB wifi only, wat me dus dwingt om wifi spots te zoeken. Nu zat ik vandaag in de bushalte tegenover m'n hogeschool (60 meter van het gebouw vandaan) een spelletje te doen tijdens het wachten op de bus, en tot mijn verbazing had ik daar gewoon 2 van de 3 streepjes aan bereik van het schoolnetwerk (eduroam). Ik heb wat negatieve berichten gehoord over de antenne in de ipad. Maar toch doet ie deze afstand heel netjes.

[ Voor 3% gewijzigd door Stevanov op 21-10-2010 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:03

Toppe

Oké ✅

Wat me vandaag opviel, zodra ik ga kijken voor een nieuwe email herlaadt hij enkel de map waar ik op dit moment actief ben, dus niet alle mappen die in de inbox aanwezig zijn... Hoogst irritant

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:10

Haan

dotnetter

dat is vreemd, bij mij wordt we alles gechckt bij openen van de mail applicatie. ik heb exchange, pop en imap accounts.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Stevanov schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 19:00:
Ik heb wat negatieve berichten gehoord over de antenne in de ipad. Maar toch doet ie deze afstand heel netjes.
Je moet niet alles geloven wat je hoort. Een iPad met 3G heeft veel betere ontvangst dan een iPhone 3G, GPS heeft vaak binnenshuis nog snel genoeg een fix te pakken en het is het enige wifi-apparaat wat het hele kantoor door voldoende dekking heeft. Vaak zie ik ook de AP's van bedrijven 2 of 3 verdiepingen onder ons nog. Alleen m'n Macbook is qua wifi nog net iets beter.

Er was heel in het begin een probleem met fouten in iPad's wifi. Zo ging 'ie niet netjes om met dhcp-leases, met netwerken met meer dan 1 WEP-key en met multiband-netwerken. Maar dat is allemaal gefixt.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaguit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-07 20:21

Haaguit

HBZNPLT!

Pff, wordt wel gek van die rare Apple logica. Ik wil itunes aanleren dat het niet alle zooi in mijn profile dumpt (waarom kan je dat niet gewoon instellen...), en na een crash van itunes, wordt mijn iPad gerestored :?. Apple houdt echt geen rekening dat er nog een ander OS bestaat, en niet elk OS alles op 1 schijf wil bewaren.

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Toppe schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:06:
Volgens mij kan niet iedereen zomaar een credit dard krijgen...? Vind dit wel slecht!!!
Je kan in de app store ook gewoon itunes cards gebruiken, dit zijn opwaardeerkaarten met een waarde van 15, 25 of 50 euro. Dit doe ik zelf ook altijd omdat ik er niet van houd om bedrijven mijn credit card gegevens te laten bewaren. Bovendien is het een goede manier om je uitgaven in de hand te houden :). O.a. verkrijgbaar bij de Dixons en de Media Markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haaguit schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:01:
Pff, wordt wel gek van die rare Apple logica. Ik wil itunes aanleren dat het niet alle zooi in mijn profile dumpt (waarom kan je dat niet gewoon instellen...), en na een crash van itunes, wordt mijn iPad gerestored :?. Apple houdt echt geen rekening dat er nog een ander OS bestaat, en niet elk OS alles op 1 schijf wil bewaren.
Waarom zou je de data van je iPad niet op je Mac willen dan?
(als je dat had gedaan was er niets aan de hand geweest trouwens)

Data op je machine backupen en iPad/iPod/iphone sync aan en je zit altijd veilig.

Zie op me werk ook zoveel mensen die niet tot slecht BackUpen maar wel zeuren als er iets fout gaat.

[ Voor 39% gewijzigd door Donstil op 21-10-2010 21:54 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaguit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-07 20:21

Haaguit

HBZNPLT!

Donstil schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:49:
[...]

Waarom zou je de data van je iPad niet op je Mac willen dan?
(als je dat had gedaan was er niets aan de hand geweest trouwens)

Data op je machine backupen en iPad/iPod/iphone sync aan en je zit altijd veilig.

Zie op me werk ook zoveel mensen die niet tot slecht BackUpen maar wel zeuren als er iets fout gaat.
Ik zeg niet dat ik het niet op mijn pc wil, maar ik baal ervan dat ik niet kan kiezen waar Apple de bestanden laat. Met profiel bedoel ik de profiel dir van Windows. iTunes is bijna het enige programma dat enorme hoeveelden data ongevraagd ergens neergooit. En dan heb ik het nog niet eens over die obsessie van Apple met synchroniseren...

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haaguit schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:36:
[...]

Ik zeg niet dat ik het niet op mijn pc wil, maar ik baal ervan dat ik niet kan kiezen waar Apple de bestanden laat. Met profiel bedoel ik de profiel dir van Windows. iTunes is bijna het enige programma dat enorme hoeveelden data ongevraagd ergens neergooit. En dan heb ik het nog niet eens over die obsessie van Apple met synchroniseren...
Je kan in iTunes het vinkje uitzetten bij "werk iTunes map automatisch bij"
iTunes laad dan de files staan waar ze oorspronkelijk vandaan komen (dus bv muziek map op tweede partitie)

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 21-10-2010 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Donstil schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:48:
Je kan in iTunes het vinkje uitzetten bij "werk iTunes map automatisch bij"
Of, de versie met uitleg over het verplaatsen van je (inmiddels forse) iTunes folder naar een plaats van keuze:

http://support.apple.com/kb/HT1449?viewlocale=nl_NL

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En we gaan er weer eentje verder: [iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim klei
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03 12:33

wim klei

kleuterschool doorlopen

mot hier geen slotje op
er is volgend deel en deze is nog open
vergeten te vragen bij een modje

[ Voor 61% gewijzigd door wim klei op 26-10-2010 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:01

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid