• Prof. Appelmoes
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 02-03 15:52
tarlitz schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:46:
[...]

Wellicht kun je even in het jailbreak topic kijken: [iOS] Jailbreaken - Deel 6
Ook is het handig als je even uitlegt wat je precies gedaan hebt, welke firmware je had, welke tools je gebruikt hebt en wat er gebeurde.
Hey, bedankt voor je berichtje, heb even een nieuwe post geplaatst in het Jailbreak topic!

• kleine--man
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 02-05-2016
Hallo ik zag vandaag ene filmpje op youtube waarin iemand een soort witte sticker op zijn 4e generatie iPod Touch had zitten. Op de sticker (alleen achterkant) stond het apple teken meer niet. Zag er erg mooi uit! Weet iemand misschien waar ik zoiets (dergelijks) kan kopen?

• Kwobra
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 15:55
kleine--man schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 21:24:
Hallo ik zag vandaag ene filmpje op youtube waarin iemand een soort witte sticker op zijn 4e generatie iPod Touch had zitten. Op de sticker (alleen achterkant) stond het apple teken meer niet. Zag er erg mooi uit! Weet iemand misschien waar ik zoiets (dergelijks) kan kopen?
http://www.icarbons.com/c...ipods/products/ipod-touch

Deze?

• timwijn
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 22:35
Ryatzu schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:46:
Heeft iemand al problemen gehad met wifi?

Thuis staat mijn router ingesteld op wpa2-mixed.
Werkt die met de nieuwe ipod touch 4g?

En als het problemen heeft met bepaalde standaarden welke zijn dat dan?

Dank u.
Ik heb tot nu toe geen problemen met wifi ondervonden.
En neem aan dat wpa2-mixed ook gewoon er mee moet werken.
(als het niet lukt, gewoon naar wpa2 zetten ipv. mixed.)

[Voor 20% gewijzigd door timwijn op 19-12-2010 14:24]

• kleine--man
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 02-05-2016
edit : nvm

[Voor 96% gewijzigd door kleine--man op 21-12-2010 15:01]

• Kees_Bal
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 20-10-2015
Ik zag dat de iPod Touch 4G 8GB aangeboden wordt voor € 209 bij Dixons. Mooi € 20 minder dan eerder.

Kees

• ErgoStijn
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 21:02
Kees_Bal schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 10:16:
Ik zag dat de iPod Touch 4G 8GB aangeboden wordt voor € 209 bij Dixons. Mooi € 20 minder dan eerder.
En inc een auto lader en stroomadaptor van Belkin, aangezien ik die ipod+accesoires nu hier heb liggen, vandaag gekregen:) Heerlyk apparaat, gelijk aan 't instellen geslagen en even enkele apps kopen.

• job159
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 06-10-2014

job159

Pc gamer

Ik heb internet problemen met mijn ipod touch 3g.We hebben sinds gister een nieuwe router en ik kan wel verbinding met mijn Ipod Touch maken, maar dan komt er te staan dat er geen internetverbinding actief is. Ik denk dat het te maken heeft met mijn ipod omdat mijn zus (ook ipod touch 3g) wel gewoon internet verbinding kan maken. Terwijl gewoon allebei de nieuwste software erop hebben staan. Heeft iemand dit ook, of weet iemand wat ik moet doen?

specs: amd athlon x4 635/500gb/320gb/HD 5750/4gb ddr3

• ErgoStijn
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 21:02
job159 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 18:30:
Ik heb internet problemen met mijn ipod touch 3g.We hebben sinds gister een nieuwe router en ik kan wel verbinding met mijn Ipod Touch maken, maar dan komt er te staan dat er geen internetverbinding actief is. Ik denk dat het te maken heeft met mijn ipod omdat mijn zus (ook ipod touch 3g) wel gewoon internet verbinding kan maken. Terwijl gewoon allebei de nieuwste software erop hebben staan. Heeft iemand dit ook, of weet iemand wat ik moet doen?
eventueel gewoon eens even een back-up maken, en dan je ipod herstellen en dan even helemaal clean proberen, en dan backup weer terugzetten?

• Roamor
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
Raar probleem, ik zie het letterbalkje "J" niet meer onder mijn artiesten? Na de I komt bij mij de K, waar ook alle J's onder staan. Hebben jullie dit ook? Het schijnt vaker voor te komen. :?

• -SaveMe-
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 18:16

-SaveMe-

-klik-

Ik wacht al ruim 2 jaar flash op media/mp3-spelers met meer dan 32 GB, maar die komen er maar niet. Dus belsoten toch maar voor een Apple ipod touch 64GB te gaan.

Ik heb daar alleen nog een paar vraagjes over:

1) Hoe kan ik zien/weten dat ik een V4 heb ?
2) Kun je de opslag vergroten door SD crads (volgens mij niet)
3) zijn er al andere programmas dan itunes op je muziek van en naar de speler te halen?

Vast bedankt :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Roamor
  • Niet online
1. Door de camera.
2. Nope. (Je kan wel streamen met iPeng oid)
3. God zij dank wel; Transcopy bijvoorbeeld.

[Voor 19% gewijzigd door Roamor op 13-01-2011 18:37]

90710

-SaveMe- schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 18:32:
Ik wacht al ruim 2 jaar flash op media/mp3-spelers met meer dan 32 GB, maar die komen er maar niet. Dus belsoten toch maar voor een Apple ipod touch 64GB te gaan.

Ik heb daar alleen nog een paar vraagjes over:

1) Hoe kan ik zien/weten dat ik een V4 heb ?
1) De resolutie.
2) De twee camera's
3) Facetime
4) Het formaat (zie Apple site)
2) Kun je de opslag vergroten door SD crads (volgens mij niet)
Nee.
3) zijn er al andere programmas dan itunes op je muziek van en naar de speler te halen?

Vast bedankt :)
Ja. Maar iTunes is het uitgebreidst, voorals als je ook Apps wilt syncen.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Thanks voor de snelle replies!

De camera is dus eigenlijk het belangrijkste herkenningspunt van de V4! Mooi. Dan ga ik maar eens shoppen.

ik had niet gedacht dat ik ooit nog eens aan de apple zou gaan ;)

EDIT:
en Facetime heb je dus ook alleen op de v4 ...

[Voor 12% gewijzigd door -SaveMe- op 13-01-2011 18:48]

• Roodey
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 23:34
Vanochtend mijn iPod Touch laten vallen.
De verzekering gebeld en die wil een opgaaf van de reparatie kosten of een bewijs dat het niet meer te repareren is. Zojuist met diverse App Stores gebeld, maar zonder kosten krijg ik geen opgaaf.

Opties bij Apple:
A: je krijgt een opgaaf van de reparatiekosten --> betaal je deze dan wordt de Touch gemaakt en moet je betalen.
B: je Touch kan niet worden gemaakt --> de Touch wordt milieuvriendelijk vernietigd of zie C.
C: je betaald €71,40 aan onderzoekskosten als je de touch ongerepareerd terug wilt of dat hij niet vernietigd moet worden daar.

Wie heeft dit ook meegemaakt en hoe kan ik dit oplossen?
Ik wil graag van te voren weten waar ik sta met het oog op evt iPod Touch 4G.

• Anoniem: 315662
  • Registratie: augustus 2009
  • Niet online
Roodey schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 19:01:
Vanochtend mijn iPod Touch laten vallen.
De verzekering gebeld en die wil een opgaaf van de reparatie kosten of een bewijs dat het niet meer te repareren is. Zojuist met diverse App Stores gebeld, maar zonder kosten krijg ik geen opgaaf.

Opties bij Apple:
A: je krijgt een opgaaf van de reparatiekosten --> betaal je deze dan wordt de Touch gemaakt en moet je betalen.
B: je Touch kan niet worden gemaakt --> de Touch wordt milieuvriendelijk vernietigd of zie C.
C: je betaald €71,40 aan onderzoekskosten als je de touch ongerepareerd terug wilt of dat hij niet vernietigd moet worden daar.

Wie heeft dit ook meegemaakt en hoe kan ik dit oplossen?
Ik wil graag van te voren weten waar ik sta met het oog op evt iPod Touch 4G.
ik heb hem ook laten vallen (4g), bij apple koste het meer dan 300 euro, ik heb de 32gig versie dus dan zou ik beter een nieuwe kunnen kopen. heb toen op http://www.ipodreparatie.nl/ een reparatie gedaan. koste me 120 euro voor een nieuwe achterkant en alles was perfect.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik neem dan er voor de Ipod touch ook wel een app is voor last.fm ?

• tarlitz
  • Registratie: maart 2010
  • Niet online
-SaveMe- schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:10:
Ik neem dan er voor de Ipod touch ook wel een app is voor last.fm ?
Er staat inderdaad een officieel last.fm programma in de App store.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ok, ik de touch 64GB gekocht. Nu wil ik van de gelegenheid gebruik maken om al mijn muziek qua volume gelijk te trekken. Wat is daar een handig proggie voor ?

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 23:38
-SaveMe- schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:41:
Ok, ik de touch 64GB gekocht. Nu wil ik van de gelegenheid gebruik maken om al mijn muziek qua volume gelijk te trekken. Wat is daar een handig proggie voor ?
mp3gain

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Thanks, ga ik eens naar kijken!

Ik wil mijn betaalinfo aan mijn app store account koppelen, maar ik krijg steeds de foutmelding dat ik de roodgekleurde informatie moet corrigeren. Alleen staat er niks in het rood 8)7

EDIT:
heb het via de PC gedaan. Dat werkte wel :)

Ik ben wat apps aan het downloaden om lyrics van nummers te kunnen zien. Welke app gebruiken jullie daarvoor ?

[Voor 19% gewijzigd door -SaveMe- op 14-01-2011 14:29]

• troftnom
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 29-11 17:43
tarlitz schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:53:
[...]
Er staat inderdaad een officieel last.fm programma in de App store.
US appstore zeker, toch niet in de NL appstore?

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik heb nog niet gekeken, maar het mag ook een PC-app zijn. Deed ik ook met de Zen die ik eerst gebruikte ...

Overigens wel gaar dat ik nergens kan zien aan een id ofzo dat ik inderdaad een v4 heb...

Kun je een US en een NL app store account hebben op 1 ipod ?

[Voor 13% gewijzigd door -SaveMe- op 14-01-2011 14:54]

• troftnom
PC app voor scrobble is er vast.
Twee accounts kan blijkbaar, wel met wisselen dus.

Heb je camera's op je iPod Touch, dan is het een 4G. ;)

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik ben er een beetje mee aan het spielen, maar sommige obvious zaken kan ik niet vinden.
Bijvoorbeeld, hoe kan ik alle tag info zien van een song of een album, zoals bijvoorbeeld het jaar, genre, etc ...

Er lijkt ook standaard ondersteuning voor lyrics te zijn. Dit werkt neem ik aan alleen als de lyrics in de tags zijn opgenomen ? Heb wel een app gedownload die lyrics download tijdens het spelen, maar vraag me af hoe de standaard voorziening werkt.

Wel erg wennen na jaren lang ZEN's te hebben gebruikt. Ik mis ook een DJ functie die bijvoorbeeld alle hoog gewaardeerde nummers speelt etc.

Ik zal nog eens flink door de appstore gaan snuffelen ...

EDIT:
Ook mis ik een digitale instelling van het volume. Nu heb je alleen zo'n analoge slider. Ik heb liever dat ik het op stand 8 zet bijvoorbeeld...

En een snelle manier om naar de equalizer te gaan. Nu kan dat alleen via instellingen ? Niet vanuit het afspelen van muziek....

En hoe krijg ik dat het scherm uitgaat na bepaalde tijd als ik gewoon aan het luisteren ben ?

[Voor 21% gewijzigd door -SaveMe- op 14-01-2011 16:48]

• catbread
  • Laatst online: 23-04-2017
Waarom heb je eigenlijk iets nodig om de gain aan te passen? Het ligt er wel een beetje aan de bron van het muziek-bestand, maar hooguit corrigeren met de volumeknoppen moet toch voldoende zijn?

Lyrics zal je via de gewone weg handmatig moeten toevoegen. Via Toon Info, als je op een nummer klikt, kun je naar songtekst gaan en deze plakken. Een DJ functie zoals op de ZEN zit er niet op.
Het volume werkt alleen via de slider. En als je buiten de muziek-functie de volumebediening gebruikt dan heb je 16 blokjes totaal. Die kun je dan gebruiken.
De equalizer vind ik wel tegenvallen op de iPod. Alleen standaard afstellingen (het zijn er wel een hoop, maar toch) en geen handmatige optie. En het kan inderdaad alleen via de instellingen.

Je kunt het scherm zelf uitzetten met de standby knop. Ook kun je via Instellingen > Algemeen > Automatisch slot de boel instellen.

• Marb
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 30-08 10:42
-SaveMe- schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 16:16:
Ik mis ook een DJ functie die bijvoorbeeld alle hoog gewaardeerde nummers speelt etc.
Ik ken de Zen niet, maar als je je hoog-gewaardeerde nummers wilt afspelen: Je kunt een smart-playlist maken die automatisch alle nummers met 1 of meer sterren bevat. (of meer dan 2, of alleen 1 ster of wat dan ook) Die is on-the-fly-automatisch-dynamisch dus.
Smart Playlists maak je aan in Itunes, maar hun "smart" gedeelte werken gewoon door op je iPod.
Je kunt overigens nog veel meer doen met smart-playlists dan behalve iets met de sterretjes.

Verder heb je de Genius functie die automatisch een playlist samenstelt gebaseerd op een nummer die je kiest. Vervolgens maakt genius ook nog automatisch playlists aan van een bepaald Genre.

En je scherm time-out kun je gewoon instellen bij... de instellingen...

[Voor 14% gewijzigd door Marb op 15-01-2011 14:39]

• inquestos
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23:20
Iemand ervaring met GPS op een Ipod Touch (2G). Op m'n simpele nokia werkt het geweldig (offline kaarten via Trekbuddy/MGmaps en een losse GPS-unit), maar met een Ipod touch is het allemaal problematischer.

Op de Ipod staat IOS 4.2. De gps wordt via bluetooth niet herkend, ik zie dat daar wel via Cydia een programma voor is te vinden (roqyBluetooth, voor €8). Maar dan moet hij dus gejailbreakt worden neem ik aan(?). Staat me een beetje tegen. Werken alle apps, itunes, en de appstore dan nog wel, en is het gemakkelijk terug te draaien?
Verder bestaan er twee applicaties om offline kaarten te bewaren op de Ipod: oMaps en openMaps. Iemand ervaring mee?

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• thaan
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 20:47
inquestos schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 18:00:
Staat me een beetje tegen. Werken alle apps, itunes, en de appstore dan nog wel, en is het gemakkelijk terug te draaien?
Naast het feit dat deze vraag al tientallen keren is beantwoord:
Waarom staat jailbreaken je tegen?
Waarom denk je dat de normale functies het *plotseling* niet meer doen?
En als je vraagt of het terug te draaien is, heb je je er volgens mij niet echt in verdiept.
Het is een aanpassing in de software, dus in iTunes op herstellen drukken is genoeg om alles ongedaan te maken.

• inquestos
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23:20
Als ik me er niet in verdiept had, dan had ik bovenstaande ook niet allemaal geweten, wel? :P Maar het probleem is een beetje dat ik overspoelt wordt door de informatie over jailbreaken, waarvan het meeste niet recent. In dit topic is er verder weinig over te vinden, maar ik zie nu dat er een apart topic voor is (handig om dat ook in de startpost bij jailbreaken te zetten )

Waarom jailbreaken me tegen staat: simpel omdat ik niet weet wat de voor- en nadelen zijn (en vervolgens kost het nog €8, wat ik vrij prijzig vind). Het gaat sowieso niet om mijn eigen Ipod. Maar vrij bluetooth zonder jailbreaken is dus sowieso nog niemand gelukt?

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• thaan
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 20:47
inquestos schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 18:56:
Als ik me er niet in verdiept had, dan had ik bovenstaande ook niet allemaal geweten, wel? :P Maar het probleem is een beetje dat ik overspoelt wordt door de informatie over jailbreaken, waarvan het meeste niet recent. In dit topic is er verder weinig over te vinden, maar ik zie nu dat er een apart topic voor is (handig om dat ook in de startpost bij jailbreaken te zetten )

Waarom jailbreaken me tegen staat: simpel omdat ik niet weet wat de voor- en nadelen zijn (en vervolgens kost het nog €8, wat ik vrij prijzig vind). Het gaat sowieso niet om mijn eigen Ipod. Maar vrij bluetooth zonder jailbreaken is dus sowieso nog niemand gelukt?
Ik heb sinds de eerste iPhone in 2007 nog geen nadelen ondervonden aan een jailbreak.

Er is niks aan bluetooth te wijzigen zonder jailbreak, aangezien je daarvoor toegang moet hebben tot de iPod, en je hebt nergens toegang tot zonder jailbreak. Dat is het hele idee van een jailbreak, volledige access. "vrij bluetooth" zonder jailbreak is nogal een paradox. Immers is de vrijheid die je zoekt met bluetooth, de jailbreak.

roqyBluetooth is inderdaad vrij duur, en het vervelende eraan is dat je niet weet hoelang het ondersteund wordt.

• Rokz
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 30-11 11:42
ga dit jaar op vakantie. moet hiermee 20 uur in de bus zitten.

wat ik me afvraag houd de ipod touch 4g het nog een beetje lang vol kwa muziek alleen?

zijn er nog verschillen tussen de 8 gig en de 32 gig/64 gig dan alleen de prijs of?

• Rowanski
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 10-09-2011
dubbel post

[Voor 97% gewijzigd door Rowanski op 20-01-2011 08:26]

• ToolkiT
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 00:24

ToolkiT

brit-tweaker

Rowanski schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:00:
Ik heb een vraag: Ik wil graag ebooks kunnen lezen op mijn Ipod Touch (1G), maar het lukt mij niet ....

Op mijn Ipod Touch (1G) met firmwareversie 3.1.3 heb ik bluefire reader geinstalleerd.
Daarnaast gebruik ik dropbox om mijn gekochte boeken (via bol.com) over te brengen.
Het overbrengen lukt goed. Ik zie de bestanden (.epub) dan ook in de dropbox van mijn Ipod staan.
Alleen ik kan niet aangeven: open in (bluefire reader). Ik krijg dan ook een foutmelding als ik op de boeken klik.
Ik kan ze dus helaas niet lezen.
Hoe zorg ik ervoor dat ik de epubs bestanden toch kan openen in bluefire reader.

Of weet iemand een andere oplossing ?
Lost je huidige probleem niet op maar een alternatief kan zijn:
http://itunes.apple.com/us/app/kindle/id302584613?mt=8#

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• troftnom
Kindle App? Daar kun je toch geen epub mee lezen?

Heb je Stanza al eens geprobeerd?

• Salv
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 15:05
Ik zit met het volgende probleem. Een paar weken geleden toen ik een spelletje aan het spelen was op mijn Touch deed de speaker het niet, nu was dat op het moment geen probleem en dacht ik wellicht dat het iets met de instellingen was.

Na een aantal dagen via mijn koptelefoon muziek te luisteren unplugde ik deze om via de speaker te beluisteren, wat blijkt geen muziek vanuit de speaker. Ik bleef er maar mee stoeien en krijg tot op de dag van vandaag geen muziek of welk geluid dan ook via de speaker.

Nu blijkt dus dat deze gemute is, want wanneer ik mijn koptelefoon jack eruit haal zie ik die volume bar volledig naar links schuiven en daarna verdwijnt de volume bar, ik kan er dus ook niks mee doen.

Ik heb op internet via google al zitten zoeken en daar kwam ik op aantal sites uit maar die bieden geen oplossing tot mijn probleem. Wellicht dat iemand hier hetzelfde meegemaakt heeft of iemand die er een oplossing voor heeft.

Moet ik de ipod terug zetten naar fabrieksinstellingen, en dan middels itunes weer alles terug plaatsen ? Of is er een andere oplossing?

Hattrick: Iduna United PSN; Salvex

• Scott
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 23:24

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Rokz schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:05:

wat ik me afvraag houd de ipod touch 4g het nog een beetje lang vol kwa muziek alleen?

zijn er nog verschillen tussen de 8 gig en de 32 gig/64 gig dan alleen de prijs of?
20 uur wordt tricky. Hoewel het in theorie zou moeten kunnen, ben je in de praktijk met meer bezig dan alleen muziek luisteren. Je hebt immers wat games op je iPod staan, maakt onderweg stops waar je gebruik maakt van wifi, zoekt naar leuke nummers, dat soort dingen. Then again, tijdens die stops heb je vaak wel de mogelijkheid om hem even op te laden, wat op zich redelijk snel gaat.

Verder geen verschil tussen de drie modellen, behalve de prijs en opslagruimte natuurlijk.

• 318025
  • Registratie: september 2009
  • Niet online
Wie een goedkope iPod touch 4G wil moet bij It's zijn, ze hebben daar geen btw actie, dus voor € 192,36 heb je een iPod touch 4G, das een korting van 16%.

Letop die actie is tot en met zondag 23 januari, je kunt online bestellen en gratis in winkel later afhalen, ik heb hem als cadeau voor mijn vriendin gekocht.

• Dennis_dude
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20-07 18:54
Salv schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:45:
Ik zit met het volgende probleem. Een paar weken geleden toen ik een spelletje aan het spelen was op mijn Touch deed de speaker het niet, nu was dat op het moment geen probleem en dacht ik wellicht dat het iets met de instellingen was.

Na een aantal dagen via mijn koptelefoon muziek te luisteren unplugde ik deze om via de speaker te beluisteren, wat blijkt geen muziek vanuit de speaker. Ik bleef er maar mee stoeien en krijg tot op de dag van vandaag geen muziek of welk geluid dan ook via de speaker.

Nu blijkt dus dat deze gemute is, want wanneer ik mijn koptelefoon jack eruit haal zie ik die volume bar volledig naar links schuiven en daarna verdwijnt de volume bar, ik kan er dus ook niks mee doen.

Ik heb op internet via google al zitten zoeken en daar kwam ik op aantal sites uit maar die bieden geen oplossing tot mijn probleem. Wellicht dat iemand hier hetzelfde meegemaakt heeft of iemand die er een oplossing voor heeft.

Moet ik de ipod terug zetten naar fabrieksinstellingen, en dan middels itunes weer alles terug plaatsen ? Of is er een andere oplossing?
je kan proberen of je de 3.5mm ingang schoon kan spuiten met perslucht, Een collega had een soortgelijk probleem met zijn iPhone, met een bus perslucht schoongespoten en hij deed het weer.

The difference between men and boys is the size of their toys

• Holgster
  • Laatst online: 23:09
@YipMan
Thanx voor de tip, vandaag op de valreep besteld! inderdaad €192,36

Br(36) Ba(56)

• 318025
  • Niet online
Holgster schreef op zondag 23 januari 2011 @ 21:36:
@YipMan
Thanx voor de tip, vandaag op de valreep besteld! inderdaad €192,36
Geen dank ik wou het gewoon delen omdat deze prijs gelijk is aan die van Apple store in Thailand en na Hongkong is die in Thailand het goedkoopste.

• Salv
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 15:05
Dennis_dude schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 09:55:
[...]

je kan proberen of je de 3.5mm ingang schoon kan spuiten met perslucht, Een collega had een soortgelijk probleem met zijn iPhone, met een bus perslucht schoongespoten en hij deed het weer.
Dat zal ik eens gaan proberen dan bedankt voor de tip.

Hij doet het zo nu en dan wel eens, en de laatste dagen doet hij het ook weer gewoon. Mocht hij weer keuren vertonen dan zal ik dit zeker even proberen :)

Hattrick: Iduna United PSN; Salvex

• Dennis_dude
  • Laatst online: 20-07 18:54
Rokz schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:05:

ik zou een externe batterij aanschaffen, ik heb er zelf eentje voor nog geen $10,- aangeschaft bij een bekende webshop uit HongKong. Werkt uitstekend met mijn iPhone en iPod ;)

The difference between men and boys is the size of their toys

• Jorg
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 22-09-2013
Vanaf komende donderdag is er weer de BTW-actie van de MediaMarkt, voor een 32 gig versie betaal je dan (volgens mij) 251 euro in plaats van 299 euro!

D300, 35 f1,8, 70-300 f4,5-5,6G ED VR, SB600

• RnB
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 21:47
Ik heb nog een 1G iPod touch, werkt nog uitstekend, ben nog blij, nou prima dus. :)
Echter merk ik dat veel apps een nieuwe firmware nodig hebben (Angry Birds schreeuwt om iOS4, ABN AMRO Saldo om iOS3.2), wat heel erg irritant is.
Nu heb ik opgezocht wat nou de nieuwste firmware is voor mijn iPod en dat blijkt 3.1.3 te zijn.
Oké prima, daar kan ik mee leven, maar ik zou dan toch willen weten of ik bijvoorbeeld een firmware van een iPod touch 2G (ik geloof dat deze wel iOS4 ondersteund) op de mijne kan zetten.
Is dit mogelijk of maak ik hiermee mijn iPod stuk?

• lt3
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 22-02-2013
Ik ben in het bezit van een 2G iPod touch en helaas lijkt mijn koptelefoon aansluiting kapot te zijn. Bij bewegen van de stekker valt het geluid (deels) weg. Ik heb dit getest met meerdere koptelefoons zonder succes :(

Nu vroeg ik mij af of er wat beweging in de aansluiting hoort te zitten als je de stekker wat beweegt. Dit is nu namelijk bij mij wel zo, daarom vrees ik het ergste (aansluiting los). Ik heb geen garantie meer en hoorde dat de Mac stores al snel iets van 50 euro in rekening brengen om überhaupt te controleren wat er aan de hand is en of je er zelf geen schuld aan hebt etc. Heb ik nog andere opties? Overigens is hij destijds bij Dixons aangeschaft.

• troftnom
Dan is het misschien goedkoper om een line-out plugje aan te schaffen. Heb je wel volumecontrole op je hoofdtelefoon nodig. Of de tweede link met volume controle.

https://www.dealextreme.c...ouch-iphone-premium-14920
http://www.dealextreme.co...r-ipod-iphone-black-35832

[Voor 5% gewijzigd door troftnom op 26-01-2011 00:56]

• 318025
  • Niet online
RnB schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 12:02:
Ik heb nog een 1G iPod touch, werkt nog uitstekend, ben nog blij, nou prima dus. :)
Echter merk ik dat veel apps een nieuwe firmware nodig hebben (Angry Birds schreeuwt om iOS4, ABN AMRO Saldo om iOS3.2), wat heel erg irritant is.
Nu heb ik opgezocht wat nou de nieuwste firmware is voor mijn iPod en dat blijkt 3.1.3 te zijn.
Oké prima, daar kan ik mee leven, maar ik zou dan toch willen weten of ik bijvoorbeeld een firmware van een iPod touch 2G (ik geloof dat deze wel iOS4 ondersteund) op de mijne kan zetten.
Is dit mogelijk of maak ik hiermee mijn iPod stuk?
Ik denk dat iOS4 hem hartstikke traag zal maken.

• RnB
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 21:47
Hm ja oké, dat is ook wel weer zo, maar minimaal een 3.2 ofzo? Vraag me af waarom een app per se deze versie nodig zou hebben..

• 318025
  • Niet online
RnB schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 08:06:
Hm ja oké, dat is ook wel weer zo, maar minimaal een 3.2 ofzo? Vraag me af waarom een app per se deze versie nodig zou hebben..
Das simpel uit te leggen: Apple wilt dat je een nieuwe iPod touch of iPhone koopt die hebben de nieuwe software en dat draait snel, alles wat oudere is dan iPhone 3G is eigenlijk niet zo geschikt voor iOS, iPhone 3G kreeg zelfs geen achtergrond en toen zou opgelost zijn merkte ik er ook niet veel van.

Denk dat je zoiets met Android minder snel krijgt.

• ChicaneBT
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

ChicaneBT

.:Porsche:.

YipMan schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 07:50:
Wie een goedkope iPod touch 4G wil moet bij It's zijn, ze hebben daar geen btw actie, dus voor € 192,36 heb je een iPod touch 4G, das een korting van 16%.

Letop die actie is tot en met zondag 23 januari, je kunt online bestellen en gratis in winkel later afhalen, ik heb hem als cadeau voor mijn vriendin gekocht.
Blijkbaar hebben te veel mensen dit gedaan. Nu zijn ze failliet :'). Voor de mensen die het gemist hebben is er nu een BTW actie bij Mediamarkt ;). Apple doet ook mee met hun computers, iPhone en iPod alleen de iPad doet niet mee in de actie.

....911....

• 318025
  • Niet online
ChicaneBT schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 03:40:
[...]

Blijkbaar hebben te veel mensen dit gedaan. Nu zijn ze failliet :'). Voor de mensen die het gemist hebben is er nu een BTW actie bij Mediamarkt ;). Apple doet ook mee met hun computers, iPhone en iPod alleen de iPad doet niet mee in de actie.
Ze dreigen failliet te gaan ze het nog niet en als je met creditcard betaald heb kun je geld terug krijgen. Ik ga dus ook vandaag naar de MediaMarkt om hem daar te halen en geld van It's via mijn bank terug krijgen.

• Vandread
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 29-11 17:00
Wat kost de Ipod V4 32gb bij Mediamarkt? Ze laten niet echt veel los welke versies ze verkopen of kan ik ervan uitgaan dat het de V4 is?
Heb nog 100 euro liggen aan bonnen :+

edit: Thx yipman!

[Voor 17% gewijzigd door Vandread op 27-01-2011 11:46]

Pssst Tesla kopen?

• 318025
  • Niet online
Ik zou zeggen bel of ga langs, maar BCC heeft zelfde actie als MediaMarkt in zijn prijzen door gevoerd en daar kost ie € 251,26 http://www.bcc.nl/product/apple-ipod-touch-32gb-

Ze bezorgen hem ook nog eens gratis 8)7

Dat zijn allemaal 4G versies hoor.

[Voor 18% gewijzigd door 318025 op 27-01-2011 11:41]

• ChicaneBT
  • Niet online

ChicaneBT

YipMan schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:36:
Ik zou zeggen bel of ga langs, maar BCC heeft zelfde actie als MediaMarkt in zijn prijzen door gevoerd en daar kost ie € 251,26 http://www.bcc.nl/product/apple-ipod-touch-32gb-

Ze bezorgen hem ook nog eens gratis 8)7

Dat zijn allemaal 4G versies hoor.
_/-\o_ Thanks man voor deze tip :). Ben alleen wel benieuwd of de MM prijs misschien nog lager is? Want hanteert MM wel de Apple adviesprijs voor hun iPod Touch producten?

[Voor 14% gewijzigd door ChicaneBT op 27-01-2011 15:26]

....911....

• 318025
  • Niet online
ChicaneBT schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:18:
[...]

_/-\o_ Thanks man voor deze tip :). Ben alleen wel benieuwd of de MM prijs misschien nog lager is? Want hanteert MM wel de Apple adviesprijs voor hun iPod Touch producten?
Best kans op, ik heb een iPod touch 4G 8GB voor € 175,62 gekocht bij MediaMarkt, goedkoper dan bij BCC, maar online prijs is dan weer goedkoper bij BCC 8)7

• supersnathan94
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 23-11 20:56
dit probleem had ik eerst ook. hang em aan iTunes en maak ff een reservekopietje. wat je dan doet is je iPod uitzetten door de holdbutton ingedrukt te houden. opnieuw opstarten zou voldoende moeten zijn. en is dat niet het geval dan moet je een firmware reset doen, MAAR je moet er wel voor zorgen dat dit halverwege fout gaat zodat de iPod niet bruikbaar is totdat de firmware opnieuw wordt geïnstalleerd. maak altijd ff een reservekopie.

• ChicaneBT
  • Niet online

ChicaneBT

YipMan schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 18:37:
[...]

Best kans op, ik heb een iPod touch 4G 8GB voor € 175,62 gekocht bij MediaMarkt, goedkoper dan bij BCC, maar online prijs is dan weer goedkoper bij BCC 8)7
Ik heb nu de iPod Touch 4G 64GB voor 335,29 euro aangeschaft bij BCC online :*). Dat vind ik een mooie prijs en iemand in het MM BTW topic wist te vertellen dat de 64GB gewoon voor adviesprijs wordt verkocht bij MM. De korting is dus hetzelfde en bij BCC wordt die gratis thuisgebracht. Nogmaals dank voor deze tip over BCC ;).

....911....

• interinfo
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 07-10-2011
Werkt de Ipod met een USB-modem stick om te surfen zoals die ik voor mijn laptop gebruik ?

http://customer.proximus.be/nl/Surf_Laptop/LAP_Prepaid.html

Anders the Iphone ?

[Voor 7% gewijzigd door interinfo op 30-01-2011 12:19]

• troftnom
Met een USB stick werken kan niet. iPhone kan je wel een SIM kaart instoppen dus die kan wel direct het internet op. Eventuele optie voor de Touch is een portable hotspot zoals een Mifi, of surfen via een smartphone die zo/n optie heeft.

• 318025
  • Niet online
Op engelse site zag ik de tip dat je abbonement op wifi hotspots kon nemen, met een smartphone rond lopen die zo'n optie heeft is zonde want wat moet je dan met een iPod touch?

• troftnom
Gratis?, heb je daar een link van? Zoveel wifi hotspots zijn er in Nederland trouwens niet, als je eigen telefoon je die optie al kan bieden ben je goedkoper uit en heb je altijd internet indien nodig. iPod touch is een stuk goedkoper dan iPhone, kan me goed voorstellen dat andere gebruikers deze ook naast een gewone (smart)phone gebruiken. Android en Symbian hebben wel wifi hotspot software optie, Windows Mobile ook.

• 318025
  • Niet online
Nee niet gratis, behalve MC Donalds dan. Ik heb zelf een telefoon die heeft die optie om hotspot maken ( HTC DHD ) maar ik zou juist die DHD gebruiken en niet de iPod touch, persoonlijk zou ik wel misschien met een iPad doen.

• vso
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 12:49

vso

raap voor zijn recht

betreft Hotspots --> in NL heb ik met elke KPN hotspot via mijn provider gratis internet (xs4all)

ik heb een Ipod touch 32gb 4th gen gescoord in de states voor 235,- goeie prijs denk ik zo :)
via mijn Ipod touch kan ik mijn zeer recent aangeschafte philips tv bedienen, logitech touchmouse bedien ik eventueel de aangesloten pc :)

vraagjes:
- kan je ipod applicaties makkelijk modificeren ? (afstandsbediening werkt niet helemaal vlekkenloos)
- wat zou een goeie BT ramplankje wezen ?
- barcode scanning werkt dat nu echt ?
- ik hoorde dat er een gsm cradle voor de touch is iemand ervaring?

enige nadeel, moet op zoek naar een universele lader (usb) waarmee ik was lichtenet sap voor ipod (of ander IT apparaat mee toe kan voegen.

Gevonden gramatica fouten, mag je houden

90710

vso schreef op maandag 31 januari 2011 @ 01:11:
betreft Hotspots --> in NL heb ik met elke KPN hotspot via mijn provider gratis internet (xs4all)

ik heb een Ipod touch 32gb 4th gen gescoord in de states voor 235,- goeie prijs denk ik zo :)
via mijn Ipod touch kan ik mijn zeer recent aangeschafte philips tv bedienen, logitech touchmouse bedien ik eventueel de aangesloten pc :)

vraagjes:
- kan je ipod applicaties makkelijk modificeren ? (afstandsbediening werkt niet helemaal vlekkenloos)
Dat hangt af van wat de ontwikkelaar ingebouwd heeft.
- wat zou een goeie BT ramplankje wezen ?
Die van Apple. Je kan bv ook een iPad keyboard dock icm een iPod touch gebruiken.

Dat werkt dus ;) Heb het zelfs zelf getest (in de winkel). Ik zelf gebruik een Apple BT keyboard bij mn iPad en iPod Touch 4G.
- barcode scanning werkt dat nu echt ?
Ik vind die van AH's Appie erg goed werken. Maar dat hangt echt van de software af, de camera is er wel goed genoeg voor.
enige nadeel, moet op zoek naar een universele lader (usb) waarmee ik was lichtenet sap voor ipod (of ander IT apparaat mee toe kan voegen.
Een beetje zoeken en je hebt die dingen < € 10, of ga gewoon voor de Apple oplader (http://store.apple.com/nl...TY1NDA4NA&mco=MTY4MTMxMDg) welke 30 euro kost. Maar dat is inclusief een extra USB kabel.

• maartend
vso schreef op maandag 31 januari 2011 @ 01:11:

Dealextreme en even de reviews lezen daar, dan weet je welke je moet hebben

• JK
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 29-11 11:07
Mijn iPod 4G is de afgelopen week al 2x hard vastgelopen (1x in Nu.nl app, 1x in Algemene Instellingen). Reageert niet meer op powerknop en op de 'menu' knop (of hoe je dat ook wil noemen). Lang de powerknop indrukken helpt ook niet, na +/- een minuut reset ie zich automatisch. Heb 'm niet gejailbreakt, ding is gewoon origineel, er draait alleen nog wel 4.1 software op, misschien eens updaten naar 4.2 in de hoop dat dat problemen op zal lossen. Of is dit een bekend probleem met de 4G?

90710

Als hij bij gewoon gebruik zo vastloopt, kan je het beste even met Apple contact opnemen...

• JK
Die zullen eerst zeggen dat ik de nieuwste firmware erop moet zetten.
Waar wordt de Touch eigenlijk gerepareerd als ie stuk is, geen Dynafix hoop ik?

• TWNNPTRS
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 28-03-2020
Ik zit met een probleem. Ik heb een Ipod Thouch 2g MC
Nu zit er firmware versie 4.1 er op.
Ik wil de Ipod herstellen en alles er afgooien.
Gaat hij dan ook zoeken via Itunes naar de Nieuwse firmware.

Ik wil namelijk firmware 4.2.1. er nog niet op hebben.
Is er een andere mogelijkheid. Ik heb al bij verschillende site gekeken maar wordt daar niet echt veel wijzer van

Al vast bedankt

90710

Eerste hit

Daar zie je een linkje naar:
http://ios.e-lite.org/
Download daar de gewenste versie.

Nu in iTunes je iPod aansluiten en met SHIFT ingedrukt op "Herstellen" klikken.
Werk je op een mac, houd dan option/alt ingedrukt

[Voor 11% gewijzigd door 90710 op 06-02-2011 22:28]

• steef38
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 08-02-2011
wellicht ben ik de zoveelste hier met deze vraag, maar heeft iemand enige idee wat er kan zijn gebeurd: sinds gisteravond krijg ik het beeld op de iPod touch niet meer gekanteld naar "panorama view"...met andere woorden, o.a. het Safari-beeld is enkel nog in de lengterichting te lezen, niet meer in de breedte-richting.

Ik heb nergens aangezeten of zo, niets veranderd of zo.. verder functioneert de iPod nog 100%, er is ook verder niets zichtbaar..
Ik heb werkelijk geen idee...niet dat het super belangrijk of dringend is, want ik gebruik hem hoofdzakelijk als muziek- en videospeler (en enkele leuke apps), maar toch..

Alvast bedankt!

• troftnom
Heb je orientatielock aangezet misschien?

• steef38
  • Laatst online: 08-02-2011
ja, daar was niets mee aan de hand... maar het is al opgelost, ik heb wat zitten klooien met nieuwe versies, updates van iTunes en zo.. ik was al bang dat ik de hele boel zou moeten herstellen en dan wat apps of een veelheid muziek kwijt zou zijn, maar niet dus.

Toch bedankt !!!

• Meister Sachs
  • Laatst online: 14-11 20:14
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een iPod touch 4g. Prachtig apparaat, alleen wat is dat scherm gevoelig voor vingerafdrukken zeg. Schrok toch wel even. Daarom heb ik besloten om een screenprotector te kopen, zodat ik alleen die hoef schoon te maken. Natuurlijk moet ik dan wel eerst het scherm zelf nog schoonmaken. Wat is jullie advies? Een zachte stofdoek gebruiken? Wat betreft de screenprotector vond ik merken als Belkin, Brando of Griffin op enkele websites. Ongetwijfeld zullen er nog meer merken zijn, maar ontlopen de genoemde merken elkaar weinig in kwaliteit? Is het beter om een 'clear' of een 'matte' te kopen?

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

• tarlitz
  • Registratie: maart 2010
  • Niet online
alexander1685 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 09:56:
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een iPod touch 4g. Prachtig apparaat, alleen wat is dat scherm gevoelig voor vingerafdrukken zeg. Schrok toch wel even. Daarom heb ik besloten om een screenprotector te kopen, zodat ik alleen die hoef schoon te maken. Natuurlijk moet ik dan wel eerst het scherm zelf nog schoonmaken. Wat is jullie advies? Een zachte stofdoek gebruiken? Wat betreft de screenprotector vond ik merken als Belkin, Brando of Griffin op enkele websites. Ongetwijfeld zullen er nog meer merken zijn, maar ontlopen de genoemde merken elkaar weinig in kwaliteit? Is het beter om een 'clear' of een 'matte' te kopen?
Volgens mij is een screen protector alleen tegen krassen. Smerig wordtie toch wel. Bovendien vind ik dat het glas van de iPod erg makkelijk schoon te vegen is met mijn T-shirt. Of het nuttig is weet ik niet, voordat je het weet zitten er weer vlekken op!

• Meister Sachs
  • Laatst online: 14-11 20:14
Dat zal zeker het geval zijn, maar ik maak liever zo'n protector schoon dan het scherm zelf.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

• Anoniem: 137811
  • Niet online
Iemand ook dit probleem wel eens gehad met hotmail op zijn iPod? Ik heb mijn hotmail geconfigureerd dmv een exchage account. Zo loopt mijn mail op mijn iPod sync met mijn hotmail. Ik heb vandaag mijn wachtwoord van hotmail veranderd en wilde dit ook aanpassen op mijn iPod. Hij blijft nu zeggen dat dat wachtwoord niet goed is terwijl ik 100% zeker het goede wachtwoord in typ. Heb mijn account ook al verwijderd en opnieuw aangemaakt, heeft ook geen zin.

Iemand tips?

• JK
Met OS 4.2 loopt mijn iPod Touch weer stabiel.

Voor wat betreft Hotmail op de iPod, hier gebruik je toch geen Exchange voor, maar 'andere' oid?
Ik heb er wel 2 Hotmail accounts op draaien.

• Richard!
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 27-09 13:04
Als ik me iPod (V2) update naar iOS 4.2 gaat dan al mijn data (savegames) van bijvoorbeeld Angry Birds verloren of kan ik het gewoon backuppen op me pc zodat daarna alles er weer opstaat?

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

• mat.hi.as
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 23:16
Richard! schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 21:30:
Als ik me iPod (V2) update naar iOS 4.2 gaat dan al mijn data (savegames) van bijvoorbeeld Angry Birds verloren of kan ik het gewoon backuppen op me pc zodat daarna alles er weer opstaat?
Ja.

offtopic:
Backuppen dus

• Amps
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 29-11 01:48
"Ja" op een of/of vraag? :?
Richard! schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 21:30:
Tijdens de firmware update naar 4.2.1 is alles gewoon blijven staan (ook save games). Volgens mij maakt iTunes per sync al automatisch een back-up bestand aan.

• mat.hi.as
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 23:16
Heerlijk dat je het vraagt. Het is 1 van de twee opties, dus bij een OR functie komt er True uit, dus ja. Wiskundig volkomen correct (verschrikkelijk irritant, die wiskundigen die rondlopen bij je natuurkunde studie)

90710

Bij een UPDATE worden er geen bestanden gewist.

Bij een RESTORE (naar nieuwste versie) wel.

Wel kan het zijn dat bij een update iets misgaat waardoor je een restore moet doen, dus ALTIJD ff een backup maken ;)

• Anoniem: 137811
  • Niet online
JK schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 17:12:
Voor wat betreft Hotmail op de iPod, hier gebruik je toch geen Exchange voor, maar 'andere' oid?
Ik heb er wel 2 Hotmail accounts op draaien.
Met Exchange loopt je iPod Hotmail dan gelijk met je mail in je webbrowser. Het is gelukt, leek erop dat mijn password te lang was. Heb een korter password genomen en die pakte hij meteen. Ben weer sync :)

• Montana
  • Laatst online: 21:40

Montana

X-T4 ..what else !

De iPod 2g van m'n dochter voorzien van iOS 4, maar hoe draai (roteer) ik nu het scherm, want dat wil niet lukken. Ik zie iets over het hoofd blijkbaar.

iMac K5 27" i9 > 2019 | Macbook Air M1 2020 | FUJIFILM X-T4 | XF80 MACRO | XF100-400 | XF16-80 | XF1.4x TC

• hardware.tom
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 17-11 22:26
he, ik moest een schermpje repareren voor een klasgenoot, nu is het ribbon kabeltje afgebroken, kan ik weer wachten op een nieuwe :(

• JK
@JSF: Je hebt gelijk, anders haalt hij het op als POP3-based mail en is het als nog 'nieuw' als je naar je Hotmail account gaat. Mij maakt het in principe niet uit, dus ik laat het via 'Overige' werken.

• krakura
  • Laatst online: 23-02 17:59
hallo,
wie weet of het via een hack of iets mogelijk is om mijn ipod touch 1e gen hoger te updaten dan 3.1.3?

• jip_86
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 17:51
alexander1685 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 09:56:
Een protector zou ik eerder op de achterkant plakken. Daar zitten binnen de kortste keren krassen op. De voorkant mankeert helemaal niets. Mijn iPod zit gewoon in mijn tas zonder hoes of iets behalve op de achterkant. Vingerafdrukken kun je er zo afvegen met een shirt/trui/whatever.

• Roybs
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 30-11 11:29
Heyhey. Heb nu sinds de zomervakantie een iPod Touch 3G en ben er zeer tevreden over.

Alleen heb ik nu een paar kenmerken die ik nogal vervelend vindt;
- Kleine krasjes die uit het niets komen.
- Home button werkt niet altijd als ik erop druk
- Oordopjes doen het nog maar alleen aan de rechterkant, dit geldt zelfs bij nieuwe.

Ik gebruik het ding zeer intensief en eigenlijk zo'n 3-4u per dag. Naar school fietsen, sporten en huiswerk maken... Zou dit de oorzaak zijn voor deze drie punten? De krassen weet ik wel zeker maar die andere twee niet, en ik ben hem liever niet kwijt door de garantie, want daarmee wil ik zo lang mogelijk nog mee wachten.

• catbread
  • Laatst online: 23-04-2017
Je bedoelt krasjes op de achterkant? Doe je weinig aan, is gewoon een slecht punt van de iPod. De home button zou altijd goed moeten werken. Misschien moet je hier eens mee terug. En de oordopjes zijn standaard meuk, ik raad je andere aan.

• Majesty
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Dat je oortjes nu al niet meer werken is een slecht punt. Als je de iPod opbergt, rol je dan altijd de oortjes om je iPod heen met de connecter nog in de iPod? Ik zie dat altijd zo vaak gebeuren bij mensen.. Dat is dus niet slim om te doen.

En over die Home button, daar zou ik toch even mee terug gaan. Er is niets zo irritant als een niet werkende Home button, en ik kan het weten, haha. Heb mijn iPod 1G 16GB (toen nog 330 euro) inmiddels al meer dan 3 jaar, gebruik um sinds de aankoop dagelijks, en mijn Home button is een maand geleden zo goed als overleden. Ik moet echt heel erg hard drukken wil ie werken, verschrikkelijk irritant als de enige knop op je iPod niet goed werkt. Gelukkig staat er SBSettings op waarmee ik programma's altijd kan afsluiten ook als je knop niet werkt. Daarom zit er waarschijnlijk een nieuwe iPod aan te komen, ook wel heel erg leuk eigenlijk :9.

Overigens heb ik als protector de eerste 2 jaar altijd InvisibleShield van Zagg gebruikt. Geen enkele protector kan daar tegenop vind ik. De voorkant is niet zo belangrijk vind ik, toen ik de protector van de achterkant af had gehaald zat ie na 2 maanden vol krassen, maar ach, hij is toch al zo oud en zo erg vind ik 't niet eigenlijk. De volgende gaat geen protector meer op denk ik.

• Roybs
Ik rol meestal de oordopjes op met de connector eruit, maar soms vergeet ik het nogal als ik in een haast ben. Over de krassen die zitten op het glas (het beeld dus) en niet de achterkant. Maargoed, denken jullie dat dit onder de garantie valt ofniet?

• ToolkiT
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 00:24

ToolkiT

brit-tweaker

Roybs schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:58:
Ik rol meestal de oordopjes op met de connector eruit, maar soms vergeet ik het nogal als ik in een haast ben. Over de krassen die zitten op het glas (het beeld dus) en niet de achterkant. Maargoed, denken jullie dat dit onder de garantie valt ofniet?
krassen zijn meestal gebruikers-schade en dus geen garantie... maar je home button en earplug connector zouden wel garantie moeten zijn met een beetje mazzel krijg je een refurb model en heb je meteen geen krassen mee :)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Roybs
Aha oké dan zal ik eens binnenkort naar de Mediamarkt opbellen om te vragen hoe het precies zit. Bedankt voor de hulp!

• maartend
Nu heb ik fstream op mij Opid staan en daar wil ik de webradio xrated op afspelen (http://www.kinkfm.com/kinkxrated). Op de site staan verschillende manieren van spelen en ik heb ook een ursl. Maar als ik dat in fstream invoer krijg ik het niet voor elkaar om er geluid uit te krijgen.

Iemand ervaringen hiermee? Ben ook al op het internet aan het zoeken geweest, maar niet gevonden.

• Roamor
  • Niet online
Staat die niet in de Kink App? Ik luister naar Kink (x-rated) via deze app of via TuneIn Radio.

• maartend
Roamor schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:39:
Staat die niet in de Kink App? Ik luister naar Kink (x-rated) via deze app of via TuneIn Radio.
In de App staat hij nog niet, maar via TuneIn gevonden. Bedankt, Fstream ligt er nu af bij mij.

• stokkom
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 19-11 20:20
Mijn dochter (11) heeft van haar verjaardagsgeld een iPod gekocht (8gb, 4 gen. Ik vond het een geweldig apparaatje om te zien. Mooi scherm, fijne multi-touch bediening, snel... Maar nu we de iPod in huis hebben, kan ik niet anders concluderen dat het mij enorm tegenvalt.

Even mijn bezwaren op een rijtje:

1. Een brakke verbinding met iTunes. Elke keer als ik de iPod aan de computer koppel, start iTunes en wil het programma van alles gaan synchen. Dat wil ik helemaal niet en het kost me de grootste moeite om dit te voorkomen. Waarom vraagt iTunes niet eerst aan mij wat ik wil voordat het van alles gaat doen?
2. Het geluid van de iPod-speaker is abominabel. Elke keer als mijn dochter een muziekje of een opname laat horen, doet het pijn aan mijn oren.
3. De camera is slecht. Op het schermpje zien de beelden er nog wel goed uit, maar verder niet.
4. Je kunt geen avi-filmpjes afspelen op een iPod. Waarom niet? Nou gewoon, omdat Apple dat niet wil. ??? Get real!

Waarom valt mij dit zo tegen? Ik had gewoon meer verwacht. Dat komt omdat ik zelf een Nokia N900 telefoon heb. En deze telefoon-computer heeft een open besturingssysteem, gebaseerd op Linux. Deze telefoon heeft een goede camera, goede speakertjes en de mogelijkheid om alle mogelijke media af te spelen, zonder tussenkomst van een opgelegd pc-programmaatje als iTunes.

Gelukkig is mijn dochter nog steeds blij met haar apparaatje. En ik ben blij dat we deze ervaringen hebben, voordat ik een iPad voor mezelf had aangeschaft. Nu wacht ik nog maar even op de EEE pad of iets soortgelijks.

Met vriendelijke groet,
Erik (45)
Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee