Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:00
Keep it Cool schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:53:
[...]

Kijk maar hier http://www.ifixit.com/Device/iPod_Touch_2nd_Generation er staat exact wat je moet doen ..... alleen makkelijk is het niet.

Suc6 Kic
Hee hartstikke bedankt, zoiets zocht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:05
Shaq15 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:02:
Hebben jullie ook bij die 4e generatie ook veel problemen zoals light leaks en stuck pixels ik heb 2 light leaks en heb hem al terug gebracht twee keer zelfs en heb geen zin meer om weer naar Utrecht te gaan ik woon zelf in Amsterdam. Ik denk dat ze het allemaal hebben wie heeft dit ook?
Shaq15 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:10:
Nou kom net terug van de A-Mac in Utrecht ze zeggen dat ze het bijna allemaal hebben en dat ik het niet kan laten vervangen wat een service zeg ik had het al 2 keer laten vervangen voor een nieuwe.
Ik had op mijn eerste 4th gen een light leak aan de linkerkant van ong. 2.5cm ten hoogte van de volume knoppen en nog een kleine strip aan de rechterkant.

Lichtlekkage is inderdaad een groot/veelvoorkomend probleem bij deze generatie iPod Touch.

Ik heb die van mij teruggebracht naar de winkel en de winkel heeft mijn iPod naar Apple gestuurd ter reparatie.

Mijn toestel werd vervangen en het nieuwe exemplaar heeft een heel klein lichtlekje aan de rechterzijkant onderin. Het is al veel minder t.o.v. de vorige iPod en met zo'n klein lichtlekje is het niet waard om hem weer in te leveren. Overigens stoor ik mij er niet echt aan :)

Wat de A-Mac heeft gezegd slaat nergens op. Je hebt 300 euro voor het toestel betaald en dan moeten ze ook een toestel leveren zonder defects. En ja, het is een defect dat bijna alle 4de generatie iPod Touches dit probleem heeft.

Je kunt niet zeggen dat het geen probleem meer is omdat 'bijna alle iPods het hebben'. Dat slaat gewoon nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaq15
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-02-2017
Aangepast speciaal voor alle autistische grammar nazi's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grazder
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 19:37
Ik heb een vraagje, heeft de iPod touch v4 ook gewoon 'onboard speakers'? Google werkt ook niet echt mee, dus vandaar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ja, ééntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaq15
Amps schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:39:
[...]

[...]

Ik had op mijn eerste 4th gen een light leak aan de linkerkant van ong. 2.5cm ten hoogte van de volume knoppen en nog een kleine strip aan de rechterkant.

Lichtlekkage is inderdaad een groot/veelvoorkomend probleem bij deze generatie iPod Touch.

Ik heb die van mij teruggebracht naar de winkel en de winkel heeft mijn iPod naar Apple gestuurd ter reparatie.

Mijn toestel werd vervangen en het nieuwe exemplaar heeft een heel klein lichtlekje aan de rechterzijkant onderin. Het is al veel minder t.o.v. de vorige iPod en met zo'n klein lichtlekje is het niet waard om hem weer in te leveren. Overigens stoor ik mij er niet echt aan :)

Wat de A-Mac heeft gezegd slaat nergens op. Je hebt 300 euro voor het toestel betaald en dan moeten ze ook een toestel leveren zonder defects. En ja, het is een defect dat bijna alle 4de generatie iPod Touches dit probleem heeft.

Je kunt niet zeggen dat het geen probleem meer is omdat 'bijna alle iPods het hebben'. Dat slaat gewoon nergens op.
Je kunt het misschien ook zelf repareren met sillicone kit had ik gelezen op een forum.
A-Mac bedoelt dat als ze er weer een meegeven dat er teveel kans is dat ik weer eentje
met problemen meekrijg. Ik kon het wel laten checken door hun technische dienst maar dan
wordt ie meestal vervangen heel soms kan ie worden gerepareerd. Ik ga het niet meer proberen
in ieder geval het is al aardig ver met de trein en ga dus ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Laatst online: 26-02 14:29
Is dit lightleak probleem schadelijk voor je ipod op langetermijn? Heb namelijk aan de linkerkant een lichtleak plekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffrey0416 schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 03:46:
Is dit lightleak probleem schadelijk voor je ipod op langetermijn? Heb namelijk aan de linkerkant een lichtleak plekje
ik kan niet zien hoe lightleak schadelijk kan zijn voor je ipod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaq15
Jeffrey0416 schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 03:46:
Nee stof kan niet naar binnen ik zou zeggen leef gewoon met die light leaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyokki
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:50
Is er een App waamee ik mn gamecollectie's kan bijhouden?
al beetje lopen zoeken maar kon niet echt zo snel iets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
CLZ-games: http://www.collectorz.com/game/clz-games.php
Heeft wel de desktopversie nodig voor sync denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 21:34
DancePlaza schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:03:
ipod touch 8 gb voor 179 bij bol laat me even of het lukt want ik heb deze link gekregen aangezien ik via bol.com/online actie deze kan bestellen.
Is dit nou nog gelukt? En is het daadwerkelijk de 4e generatie touch die je dan krijgt? Want het is echt een goede prijs. Link werkt nog steeds/.

edit; lukt helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
timwijn schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:22:
[...]

Is dit nou nog gelukt? En is het daadwerkelijk de 4e generatie touch die je dan krijgt? Want het is echt een goede prijs. Link werkt nog steeds/.
Het is wat vaag. Ik kan tot aan het betalen probleemloos een bestelling toevoegen. Handmatig zoeken levert alleen de 8GB iPod op met de reguliere prijs. In beide gevallen staat er bij dat er FM Radio in zit, maar dat klopt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Ik zit een beetje in dubio.

Ik kan via internet nog aan een Touch 8GB 2G voor 100 euro, echter nu met de nieuwe generatie gelanceerd is vraag ik mij af of dit een goede koop zal zijn? Het verschil met de nieuwe generatie (130 euro) vind ik toch een aanzienlijk bedrag om hier toch eens goed over na te denken. Natuurlijk zijn en soft en hardwarematig wel wat aanpassingen maar de grootste verandering zal toch de camera zijn en laat ik deze nu toch niet/amper gebruiken waarmee ik waarschijnlijk dus ook enkele features niet zal gebruiken. Gebruik de camera op mijn telefoon ook amper.

Ik zal hem hoofdzakelijk gebruiken om muziek te luisteren, zo nu en dan een filmpje en natuurlijk de tal aan spellen te spelen als ik me op de lange reizen in de trein verveel. Zal voor mij de 2G dan voldoende zijn en voor dat geld een goede deal? Of morgen toch even langs de winkel voor de nieuwe generatie?

[ Voor 20% gewijzigd door Salv op 05-11-2010 01:51 ]

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

SvMp schreef op donderdag 04 november 2010 @ 22:22:
[...]

Het is wat vaag. Ik kan tot aan het betalen probleemloos een bestelling toevoegen. Handmatig zoeken levert alleen de 8GB iPod op met de reguliere prijs. In beide gevallen staat er bij dat er FM Radio in zit, maar dat klopt niet.
ik kan het helaas niet bevestigen of deze manier werkt, maar je kan het altijd proberen hooguit kunnen ze je de bestelling annuleren en je geld terug storten. 22 oktober bestelt en gisteren gearriveert met de tnt post

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
Salv schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 01:37:
Ik zal hem hoofdzakelijk gebruiken om muziek te luisteren, zo nu en dan een filmpje en natuurlijk de tal aan spellen te spelen als ik me op de lange reizen in de trein verveel. Zal voor mij de 2G dan voldoende zijn en voor dat geld een goede deal? Of morgen toch even langs de winkel voor de nieuwe generatie?
Een 2G voldoet daar natuurlijk voor. Maar het is wel een "oude" iPod touch die je dan koopt. We zijn inmiddels al bij de 4G. De verschillen zijn toch wel een stuk groter dan alleen de camera. Het scherm is een stuk mooier (dat is echt een wereld van verschil). Daarnaast is ook de nieuwe iPod een stuk sneller. Tot slot zit je met een 2G nu tegen de laatste software updates aan te hikken (bv. geen multitasking), terwijl je met een nieuwe gewoon lekker 2 jaar vooruit kan.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Heb hier nog een 1G liggen, die loopt iets meer achter in OS updates, maar daar kan ik tegenwoordig al bepaalde applicaties niet meer op installeren om dat het niet compatibel is met mijn oudere OS versie (deze applicaties zijn wel gewoon zichtbaar in de appstore).
Er komt een tijd dat de 2G dit ook zal overkomen, en dan gaat je het er geen jaren mee uithouden. Raad je zeker aan om minimaal voor een 3G versie te gaan. Met 4G zit je zeker veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Hoedje schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:56:
[...]

Een 2G voldoet daar natuurlijk voor. Maar het is wel een "oude" iPod touch die je dan koopt. We zijn inmiddels al bij de 4G. De verschillen zijn toch wel een stuk groter dan alleen de camera. Het scherm is een stuk mooier (dat is echt een wereld van verschil). Daarnaast is ook de nieuwe iPod een stuk sneller. Tot slot zit je met een 2G nu tegen de laatste software updates aan te hikken (bv. geen multitasking), terwijl je met een nieuwe gewoon lekker 2 jaar vooruit kan.
Ik moet je op elk front gelijk geven, als ik via Wiki de verschillen bekijk zijn ze toch wel aanzienlijk. 1Ghz processor, dubbele ram geheugen, krachtigere GPU module. Hoe zou ik multitasken moeten zien bij de Touch? Dat het scherm een stuk mooier is zal ik van je moeten aannemen samen met dat meerdere mensen het natuurlijk zeggen.

Zo dan neig ik nu toch wel veel naar een nieuwe, alleen zit ik met die camera wat ik eigenlijk een nutteloze toevoeging vind maar misschien zou het soms nog wel eens handig kunnen zijn.

Straks dan toch nog even naar de MM om er mee te spelen en dan met grootste waarschijnlijkheid een nieuwe kopen, dit is na een Nano 1st gen toch wel een hele vooruit gang:P

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:58
Ik heb nu een iPod luisterspreker met dock voor mijn verjaardag gekregen. Maar er is geen iPod touch 4g dock adapter bij mijn iPod meegeleverd. (Dat is volgens mij bij elke iPod touch 4). Maar mijn iPod staat nu niet erg stevig. Heeft iemand hier een (goedkope) oplossing voor?

edit: ik heb dit in de apple shop gevonden, maar dan moet ik meteen weer 9,- betalen :(

[ Voor 26% gewijzigd door japie06 op 06-11-2010 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:05
japie06 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 16:55:
Ik heb nu een iPod luisterspreker met dock voor mijn verjaardag gekregen. Maar er is geen iPod touch 4g bij mijn iPod meegeleverd. (Dat is volgens mij bij elke iPod touch 4). Maar mijn iPod staat nu niet erg stevig. Heeft iemand hier een (goedkope) oplossing voor?

edit: ik heb dit in de apple shop gevonden, maar dan moet ik meteen weer 9,- betalen :(
Ik zou niet daarmee akkoord gaan als je voor paar honderd euries alleen het doosje en accessoires hebt gekregen :+

Tsja, dat drie stukjes plastic 9 euro is kan je niet echt veel aan doen bij Apple. Alles is namelijk (naar mijn mening) overpriced.

Ik heb even snel gezocht op eBay, maar kon niet echt goedkopere vinden.

P.S. Gefeliciteerd met je verjaardig trouwens. Is er nog taart over? :9

[ Voor 4% gewijzigd door Amps op 06-11-2010 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:58
Ik bedoel natuurlijk de dock adapter :)

Ik heb op marktplaats iemand gevonden die ze voor 5,- incl verkoopt.

offtopic:
PS. We hebben nog wat appeltaart en arretjecake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:40
Ik heb een vraag over de agenda van de iPod: als ik er een afspraak inzet, en ik stel de begingtijd in op bijvoorbeeld 10uur, dan staat de eindtijd vanzelf op 11uur, dus een uur later. Wat ik me nou afvraag: is er een manier om de iPod zo in te stellen dat die eindtijd automatisch 75minuten later staat, ipv een uur.
Dit omdat ik de agenda vooral gebruik voor school, en een lesuur duurt 75 minuten.

Edit: japie, heb je een link naar die advertentie?

[ Voor 6% gewijzigd door pimjai op 07-11-2010 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:03
pimjai schreef op zondag 07 november 2010 @ 19:29:
Ik heb een vraag over de agenda van de iPod: als ik er een afspraak inzet, en ik stel de begingtijd in op bijvoorbeeld 10uur, dan staat de eindtijd vanzelf op 11uur, dus een uur later. Wat ik me nou afvraag: is er een manier om de iPod zo in te stellen dat die eindtijd automatisch 75minuten later staat, ipv een uur.
Dit omdat ik de agenda vooral gebruik voor school, en een lesuur duurt 75 minuten.

Edit: japie, heb je een link naar die advertentie?
Ik weet niet of je de duur van een afspraak automatisch langer kunt laten zijn, echter voor schoolroosters gebruik ik iStudiez Pro, echt een hele handige app voor 2,39. Er is een testversie iStudiez Lite maar daar kunnen maar 3 of 4 lessen in (geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Sinds iOS4 kunnen applicaties ook gebruik maken van de interne kalendar. Een alternatief programma zou het dus mogelijk moeten kunnen maken om de standaard afspraak duur te veranderen. Zelf gebruikt ik Pocket Informant om de agenda bij te houden, deze kent alternatieve tijdsduren die je kunt instellen, maar 75 minuten staat daar helaas niet bij. 1 of 1.5 uur zijn daar de opties rond jou tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met het "vastlopen" van het uploaden van video's naar YouTube. Heb vooral bij wat langere video-opnames (5+ min) dat als ik de video wil uploaden naar mijn YouTube account via WiFi, hij halverwege vastloopt/stopt met uploaden. Natuurlijk is dat niet zo erg, maar wat vervelender is, dat ik niet kan ontdekken hoe je het uploaden kan annuleren, zodat ik het opnieuw kan proberen. Zelfs het handmatig verbreken van de WiFi-verbinding lijkt niet te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
japie06 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 16:55:
Ik heb nu een iPod luisterspreker met dock voor mijn verjaardag gekregen. Maar er is geen iPod touch 4g dock adapter bij mijn iPod meegeleverd. (Dat is volgens mij bij elke iPod touch 4). Maar mijn iPod staat nu niet erg stevig. Heeft iemand hier een (goedkope) oplossing voor?

Ik vind dit ook echt belachelijk. Ik heb de 64 GB versie en kwam tot de ontdekking dat er ook geen afstandsbediening op de headset zit. Ik merk nu dat ik die toch best vaak gebruikte...

Dit soort dingetjes zorgen toch wel voor een beetje spijt over mijn aankoop. Ook wel mijn eigen schuld dat ik ervan uit ging dat deze spullen erbij zaten.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het staat dan ook niet op de site dat ze er bij zitten...
http://www.apple.com/ipodtouch/specs.html

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Klopt ook. Ik ging er te makkelijk vanuit, aangezien ze wel bij mijn V3 64 GB zaten :F

-edit- Sorry, ik beloof plechtig mijzelf nooit meer negatief uit te laten over Apple Inc. :+

[ Voor 13% gewijzigd door BillSpaarbank op 09-11-2010 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
BillSpaarbank schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:09:
[...]

Klopt ook. Ik ging er te makkelijk vanuit, aangezien ze wel bij mijn V3 64 GB zaten :F

-edit- Sorry, ik beloof plechtig mijzelf nooit meer negatief uit te laten over Apple Inc. :+
Wordt bijna niks meer bijgeleverd tegenwoordig toch? Dockconnector niet meer, oordopjes met volumeregelaar niet meer. Vind het wel een beetje belachelijk bij zo'n duur apparaat hoor, mja that's how it goes. Hoe zijn de ervaringen tot nu toe, met de mensen die een v4 hebben gekocht? Denk er over om er ook 1 aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaq15
timwijn schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:15:
[...]

Wordt bijna niks meer bijgeleverd tegenwoordig toch? Dockconnector niet meer, oordopjes met volumeregelaar niet meer. Vind het wel een beetje belachelijk bij zo'n duur apparaat hoor, mja that's how it goes. Hoe zijn de ervaringen tot nu toe, met de mensen die een v4 hebben gekocht? Denk er over om er ook 1 aan te schaffen.
Het retina beeldscherm is erg scherp en mooi alleen de kleur zwart ziet er donkerblauw uit niet echt donker dus en mist ook nog eens de kijkhoek. De camera's zijn te doen maar die gebruik ik toch niet is nooit belangrijk geweest voor mij. De A4 processor is een klein beetje sneller dan de vorige generatie maar verschilt maar 1-2 seconden bij het browsen en 8 seconden bij het opstarten. Hij heeft 256 MB aan RAM dus is niet zoveel als de iPhone 4 zo hij voelt wel een beetje minder aan. En het design is niet erg mooi hij is te dun en de volume knopjes zijn aan de achterkant en moeilijker in te drukken. Voor de rest zijn er aardig wat problemen met deze generatie zoals light leaks en hij wordt ook sneller heet bij een zware game. Ik zou hem wel nemen maar pas op en verwacht er niet teveel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Shaq15 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:47:
[...]

Het retina beeldscherm is erg scherp en mooi alleen de kleur zwart ziet er donkerblauw uit niet echt donker dus en mist ook nog eens de kijkhoek. De camera's zijn te doen maar die gebruik ik toch niet is nooit belangrijk geweest voor mij. De A4 processor is een klein beetje sneller dan de vorige generatie maar verschilt maar 1-2 seconden bij het browsen en 8 seconden bij het opstarten. Hij heeft 256 MB aan RAM dus is niet zoveel als de iPhone 4 zo hij voelt wel een beetje minder aan. En het design is niet erg mooi hij is te dun en de volume knopjes zijn aan de achterkant en moeilijker in te drukken. Voor de rest zijn er aardig wat problemen met deze generatie zoals light leaks en hij wordt ook sneller heet bij een zware game. Ik zou hem wel nemen maar pas op en verwacht er niet teveel van.
Hmm klinkt nog niet echt positief, ik wacht nog even af denk ik. Misschien komt er binnenkort een batch die het probleem van de lightleaks in ieder geval oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
timwijn schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:15:
[...]

Bij mij is het een onzinnige upgrade geweest van een V3 64GB naar een V4 64 GB. Het enige wat beter is ten opzichte van de V3 is het scherm. Volume knoppen zijn inderdaad lastig in te drukken, net als de knop aan de bovenzijde. Het ontbreken van de accessoires is ook een groot manco omdat hij inclusief headset met volumeknoppen en dock adapter ongeveer 40 euro duurder wordt.

Bouwkwaliteit oogt echt heel slecht. De rubber of plastig rand langs mij scherm is super lelijk afgewerkt en er zitten allemaal lijmresten tussen. Ik heb dit nu een beetje weg kunnen werken maar het oogt echt heel slordig.

Camera is leuk om te filmen, alleen echt heel soepel loopt dit nog niet. Overweeg je dus een upgrade van een versie 3 naar versie 4? Ik zou het niet doen. Ik ben persoonlijk een beetje klaar met Apple.

-edit- Ik heb overigens geen lichtlekkage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
BillSpaarbank schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:29:
[...]

Bij mij is het een onzinnige upgrade geweest van een V3 64GB naar een V4 64 GB. Het enige wat beter is ten opzichte van de V3 is het scherm. Volume knoppen zijn inderdaad lastig in te drukken, net als de knop aan de bovenzijde. Het ontbreken van de accessoires is ook een groot manco omdat hij inclusief headset met volumeknoppen en dock adapter ongeveer 40 euro duurder wordt.

Bouwkwaliteit oogt echt heel slecht. De rubber of plastig rand langs mij scherm is super lelijk afgewerkt en er zitten allemaal lijmresten tussen. Ik heb dit nu een beetje weg kunnen werken maar het oogt echt heel slordig.

Camera is leuk om te filmen, alleen echt heel soepel loopt dit nog niet. Overweeg je dus een upgrade van een versie 3 naar versie 4? Ik zou het niet doen. Ik ben persoonlijk een beetje klaar met Apple.

-edit- Ik heb overigens geen lichtlekkage.
Waarom zou je daarom ineens klaar zijn met Apple? Apple staat toch altijd al bekend dat ze een beetje aan de overpriced kant zijn en vooral producten maken die er superstrak uitzien, maar ook weer niet de allerbeste specs van het moment hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens,
zal een htc desire stekkertje compatibel zijn met een ipod touch?? ( dus die usb-stekkertjes)
Een originele van apple kost 30 euro en die van desire (2ehands) maar 8 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:00
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:54:
Jongens,
zal een htc desire stekkertje compatibel zijn met een ipod touch?? ( dus die usb-stekkertjes)
Neppert kopen in hongkong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:54:
Jongens,
Ja is compatibel. Die dingen zijn praktisch met elk apparaat compatibel die kan worden opgeladen met usb. Heb zelf desire gehad, met de usb-lader daarvan kon ik uitstekend mijn iPod opladen :*)
Edit: Bestel gewoon op Dealextreme! kost geen drol, bezorgen duurt wel even, maar dan heb je ook wat;)

[ Voor 9% gewijzigd door timwijn op 10-11-2010 19:47 ]

• SvMp
  • Niet online
Een tijdje terug werd een link gepost naar een goedkope iPod Touch 4G 8GB op bol.com. Dit in het kader van een speciale actie van Online. Met de zoekfunctie van bol.com was het onvindbaar, maar je kon er met de link wel naar toe, en gewoon bestellen en betalen met iDeal. Geen enkele melding dat het alleen voor een actie is. In dit topic vroegen enkelen zich ook af of het mogelijk zou zijn om deze goedkope iPod Touch te bestellen..

Het resultaat:
Uw bestelling is geannuleerd omdat u een artikel heeft besteld uit het assortiment
op de actie-pagina www.bol.com/online. De artikelen die op deze pagina staan heeft
internetprovider Online (www.online.nl) exclusief als cadeau beschikbaar gesteld aan
mensen die bij hen een nieuw abonnement afgesloten hebben. De artikelen op deze
pagina zijn daarom alleen te bestellen in combinatie met de cadeauboncode die via
Online verstrekt wordt.

U heeft deze geannuleerde bestelling reeds betaald met iDEAL. Het door u betaalde
bedrag wordt binnen vijf werkdagen teruggestort.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
SvMp schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:43:
Een tijdje terug werd een link gepost naar een goedkope iPod Touch 4G 8GB op bol.com. Dit in het kader van een speciale actie van Online. Met de zoekfunctie van bol.com was het onvindbaar, maar je kon er met de link wel naar toe, en gewoon bestellen en betalen met iDeal. Geen enkele melding dat het alleen voor een actie is. In dit topic vroegen enkelen zich ook af of het mogelijk zou zijn om deze goedkope iPod Touch te bestellen..

Het resultaat:

[...]
Haha heb precies hetzelfde gedaan!
Helaas werd mijn bestelling 1 dag later ook direct geannuleerd..
(dat was maandag volgens mij.) Helaas heb ik nu mijn geld nog steeds niet terug ontvangen, maar verwacht dat het ieder moment wel weer kan komen.
Jammer dat het niet was gelukt, scheelde toch weer 50 euro;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
Martijn-HK schreef op zondag 07 november 2010 @ 21:46:
[...]

Ik weet niet of je de duur van een afspraak automatisch langer kunt laten zijn, echter voor schoolroosters gebruik ik iStudiez Pro, echt een hele handige app voor 2,39. Er is een testversie iStudiez Lite maar daar kunnen maar 3 of 4 lessen in (geloof ik).
ik heb nu de hele week istudiez pro gebruikt, en dat werkt erg goed. bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05-2024
voor de liefhebber, de nieuwe iPod Touch 8GB is bij onze Mediamarkt (Zoetermeer) in de aanbieding voor 199,-
Het is dat ik er al eentje heb van de vorige generatie , scheelt toch weer 30 euries. :P

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien of je met de adapter van de iPod (Classic) 4th Gen een iPod Touch V4 kunt opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Laatst online: 12-09 07:02
Grrrr ik geloof dat ik even heel boos ga wordenn op Apple !

Mijn zoon , van 15( met adhd en autisme ) heeft via hard werken en sparen (wat al lastig is voor hem ) heeft via itunes kaart diverse muziek en wat programma's aangeschaft ! Echter na een update van de itunes en het OS , was alles verloren en vista werkte ook niet echt mee !

gevolg een vastloper, herstellen lukte ook niet dus alles moest gereset worden (backup werkte ook niet meer.... ) bepaalde applicaties heeft ie terug maar sommige aangeschafte muziek, en applicaties dus niet !

naar de apple zaak gegaan ... nee meneer dat kan je terug halen door naar de store te gaan je in te loggen met je gebruikers naam en je wachtwoord en dan kan je het opnieuw downloaden naar je ipod (touch vorige generatie dus zonder camera ) .

geprobeerd maar dan zegt ie doodleuk dat ik opnieuw kan betalen voor zowel muziek als applicaties ! terwijl als ik kijk naar zijn account gegevens ik precies kan zien wat hij heeft aangeschaft ! zowel gratis als betaald , maar synchroniseren met betaalde ...ho maar !

las nu net op de site dat hij muziek dus opnieuw moet aanschaffen .... terwijl zijn account keurig aangeeft wat hij betaald heet en alleen voor zijn ipod gekoppeld is !

kortom ze spreken elkaar tegen, ga morgen maar eens op hoge poten naar een zaak toe of bellen,

met veel moeite en sparen alles kopen en dan nu dit ....

Heb nu een pc met windows 7 en daar itunes op geinstalleerd, alles wordt keurig herkend
maar als ik inderdaad alles kwijt ben waar ik betaald voor heb omdat hun updates vastlopen ... ga ik toch echt een klacht indienen bij zowel hen als kassa , !

iemand hier eerdere ervaringen mee ?

Het verhaal is leesbaar, maar ik zou je toch willen vragen om de volgende keer iets meer te letten op je schrijfstijl. Taal is het enige communicatiemiddel op het forum en dat is het wel fijn als het goed leesbaar is :).

[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 18-11-2010 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Voor verloren apps hoef je niet opnieuw te betalen. Klik opnieuw op 'Koop' en iTunes zal aangeven dat je het al eerder hebt aangeschaft en je het gratis opnieuw kunt downloaden. Beetje tricky, omdat het 'te laat' is om terug te keren als je dat bericht niet krijgt (in het geval je je vergist in de naam van de app, bijvoorbeeld), maar zo werkt het helaas. Muziek (en eventueel video's), is een ander verhaal, daar moet je elke keer opnieuw voor betalen. Apple raadt dan ook aan backups te maken van je bibliotheek en muziek...

Tip: het heeft geen zin om naar een winkel te gaan. In Nederland zitten er alleen Apple Premium Resellers, geen daadwerkelijke Apple Stores. Die APR's mogen Apple-producten verkopen, maar hebben verder weinig te maken met Apple. Ik geef je de meeste kans als je een mailtje naar Apple stuurt, de situatie uitlegt, en vraagt of je die nummers opnieuw mag downloaden.

Als je je iPod niet meer gesynct hebt sinds de crash, staan de betaalde nummers daar hoogstwaarschijnlijk nog op. Dan kun je je iPod ook aankoppelen en met behulp van "Aanschafte nummers overzetten" of iets dergelijks de nummers van je iPod weer naar iTunes zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaq15
Nutteloze reactie in een techforum :P

[ Voor 96% gewijzigd door Hoedje op 18-11-2010 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Laatst online: 12-09 07:02
hmm zo'n lol is dat niet hoor, al moet ik zeggen dat hij zich aardig redt, en aardig overweg kan met zijn ipod en applicaties' en dingen snel heeft uitgevonden !

Tsja ik heb ook niet gekozen voor deze combinatie bij de geboorte , maar daar doe je als ouders niks aan ! echter qua babble zou hij bij wijze van spreke het halve kabinet omver lullen, en dat is soms weer wel grappig ! (oftewel verbaal is hij zeer sterk ... maar soms is dat ook vermoeiend )

Echter dat gedoe met die updates van de ipod en itunes op de pc is een ander verhaal.... , slechte combinatie op een vista pc !

Op een windows 7 pc gaat het allemaal prima, !

morgen dan toch maar een mailtje sturen naar apple met het verhaal (overzetten in engels ) ... hopen dat het lukt, is voor hem een hoop geld en hij baalt dat zijn muziek weg is...

heb nu een keurige backup , maar goed staat niet zo veel op nog !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoster
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
hallo mede ipodtouch gebruikers :)

ik heb laatste tijd problemen met de Tweakers.net applicatie, hij wil gewoon geen nieuwsberichten meer inladen. ik heb al geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te downloaden, maar dan geeft ie meteen weer 'laden mislukt' en vervolgens wordt er dus niks geladen.
ik kan wel gewoon navigeren binnen de app maar als ik bijvoorbeeld wil inloggen met mijn tweakers account dan loopt de app vast en keert terug naar het hoofdscherm. Iemand ervaring hiermee?

(of moet ik hiervoor naar een ander topic (dit is verder het 2e topic waar ik dit in post, wat meer actief geloof ik)) al wat oudere topics gevonden hierover, nog geen oplossing gevonden...

[ Voor 15% gewijzigd door Yoster op 17-11-2010 00:38 ]

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:56
Ik heb de accu van mijn ipod touch 2g vervangen maar nu heb ik het rubberen randje welke om het scherm heen zit een beetje gesloopt. Nu wil ik eigenlijk een nieuwe hebben. Alleen heet dit onderdeel/wat moet ik precies vervangen ? Mocht iemand een link hebben naar een shop/ebay met dit product, graag !

• Yoster
Ik heb even voor je gezocht maar ik betwijfel of dit wel als onderdeel te bestellen is..
Misschien dat je meteen het hele frontje moet vervangen... kijk hier maar eens naar: ipod4u.nl

best prijzig, 60 euro...

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:56
Was ik al bang voor inderdaad :( Nog even een ander vraagje. Ik heb nu mijn nieuwe accu erin zitten en volledig opgeladen. Ik heb nu vanaf 12uur vanmiddag dus ruim 19 uur op standby staan en accu is nu 75% wifi staat wel aan. Is dit normaal of nog steeds niet helemaal goed? Want dan moet het haast wel aan iets anders liggen dan de accu.

• pimjai
Gandalf68 schreef op maandag 15 november 2010 @ 20:46:
Grrrr ik geloof dat ik even heel boos ga wordenn op Apple !
..............
iemand hier eerdere ervaringen mee ?
ik begrijp dus dat itunes aangeeft dat de muziek alleen gekoppeld is aan de ipod? heb je al geprobeerd itunes te starten, vervolgens bovenin op 'store' te drukken, en dan op 'deze computer machtigen'.

ik heb een keer een probleem gehad wat hierop leek namelijk, en toen loste dit het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoster
clonedonkey schreef op donderdag 18 november 2010 @ 19:33:
Was ik al bang voor inderdaad :( Nog even een ander vraagje. Ik heb nu mijn nieuwe accu erin zitten en volledig opgeladen. Ik heb nu vanaf 12uur vanmiddag dus ruim 19 uur op standby staan en accu is nu 75% wifi staat wel aan. Is dit normaal of nog steeds niet helemaal goed? Want dan moet het haast wel aan iets anders liggen dan de accu.
gun het nog wat meer tijd, de accu is nieuw dus moet nog even 'ingewerkt' worden denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:57

JK

clonedonkey schreef op donderdag 18 november 2010 @ 19:33:
Als wifi aanstaat ondanks standby houd ie wel het een en ander bij. Daarnaast als je 2x klikt op de 'menu'knop, dan zie je ook wat er nog in het geheugen draait. Tenminste, daar ga ik vanuit, want in sommige applicaties spring ik er zo weer in ipv eerst het titelscherm te zien. Als ik deze zelf altijd allemaal wegklik voor ik 'm op standby zet (en zonder wifi), dan gaat ie een stuk langer mee. Maar hoe dan ook, die accu's vliegen er doorheen qua capaciteit, maar vind je het gek met zo'n apparaat. _/-\o_ Je blijft er mee spelen. :9

Ik weet overigens niet of dat met 2x menuknop kort achter elkaar indrukken ook zo werkt op een pre-4th gen apparaat. Heb de 4g en dit is m'n eerste Apple product.

[ Voor 7% gewijzigd door JK op 19-11-2010 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Dit weekend iPod touch 4G aangedacht. Mooi apparaat!
Wat mij wel tegenviel was het aanbod van gratis apps, metname games.

Ik liep tegen het volgende aan: Sommige WiFi-aanbieders vereisen dat je inlogt, metname is dat bij hotspots. Ik heb via xs4all toegang tot KPN hotspots, dus moet ik na verbinden via een website inloggen met mijn xs4all-account. Ik heb echter nergens iets kunnen vinden over het onthouden van het gebruikersnaam en wachtwoord in Safari. Is dit wel mogelijk op de iPod touch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:47
@SvMp
Als dat al tegenvalt :x. In de Appstore zijn echt genoeg leuke games te vinden, die vaak nog gratis zijn ook. Maarja, wat is nou 80 cent voor een leuk spel wat je vaak speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catbread
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09-2022
Is dit nieuw in iOS 4.2 dat je een woord als codeslot kunt gebruiken? Nog nooit eerder tegengekomen. :+ Ik dacht in ieder geval veilig dan die enorme nummers intoetsen maar hier is het woord ook nog best groot in beeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

catbread schreef op maandag 22 november 2010 @ 23:11:
Is dit nieuw in iOS 4.2 dat je een woord als codeslot kunt gebruiken? Nog nooit eerder tegengekomen. :+ Ik dacht in ieder geval veilig dan die enorme nummers intoetsen maar hier is het woord ook nog best groot in beeld...
Kon altijd al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het verschil tussen de Ipod Touch V1, V2, V3 etc? Zijn er noemenswaardige functies die bij de lagere modellen ontbreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Als je met "altijd" sinds iOS 4 bedoelt, dan wel ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 08:05:
Wat is het verschil tussen de Ipod Touch V1, V2, V3 etc? Zijn er noemenswaardige functies die bij de lagere modellen ontbreken?
Startpost al eens gelezen? 8)7
V1 heeft verder geen update gekregen naar iOS4.

[ Voor 8% gewijzigd door troftnom op 23-11-2010 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:38
-text weg-
Extreem slecht geschreven nu ik het terug lees. Waarschijnlijk was dit dat ook voordat ik een hele hoop privé les heb gekregen.
Maargoed.. glazen scherm van mijn ipod is dus losgegaan en heb het gemeld bij de betreffende winkel waar ik hem gekocht heb. hopelijk krijg ik hem vervangen en niet gerepareerd want dan levert hij weer iets meer op 2dehands. (gaat direct in verkoop)

[ Voor 75% gewijzigd door saveljos op 21-01-2012 21:02 ]

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Zijn er al mensen die iOS 4.2 op een iPod Touch hebben geinstalleerd?
http://www.apple.com/uk/i...3&cp=em-31193-31193&sr=em

Zo ja, wat zijn de ervaringen?

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:47
Werkt lekker stabiel hier op mijn iPod Touch 2G. Maarja, vergeleken met mijn iPhone 4 is het gewoon traag. Maar dat ligt aan het geheugen. Niet aan het OS.

• computergenie
  • Laatst online: 09-02 07:47
heb hem ook op i touch v 4

valt me op dat bij het gebruik van het touch toetsenbord het soms niet goed gaat

hij pakt dan de verkeerde letters bij het typen

verder stabiel .. airtunes draait goed

Verwijderd

ToolkiT schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:39:
Zijn er al mensen die iOS 4.2 op een iPod Touch hebben geinstalleerd?
http://www.apple.com/uk/i...3&cp=em-31193-31193&sr=em

Zo ja, wat zijn de ervaringen?
Net Airplay geprobeerd, erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
En daar zit ik dan met m'n iPod Touch 1G van 2,5 jaar oud. Ik wil ook een nieuwe!! Haha, helaas heeft m'n portemonnee me nog geen toestemming gegeven.

Maar toch een vraagje, hoe zit het nou met die FM radio hardware? Zit er daadwerkelijk ook een radio op (zonder gebruik van WiFi uiteraard)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tarlitz
  • Niet online
Majesty schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 10:35:
En daar zit ik dan met m'n iPod Touch 1G van 2,5 jaar oud. Ik wil ook een nieuwe!! Haha, helaas heeft m'n portemonnee me nog geen toestemming gegeven.

Maar toch een vraagje, hoe zit het nou met die FM radio hardware? Zit er daadwerkelijk ook een radio op (zonder gebruik van WiFi uiteraard)?
Alleen vandaag 20 tot 40 euro korting op iPod Touches in de Apple store vanwege black friday, misschien wil je portemonnee daarvoor een uitzondering maken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Iemand al een alternatief gevonden voor iTunes? Want ik word er echt knettergek van. :( Wat moet ik met een programma dat totaal niet reageert als hij "aaneengesloten afspelen" gaat analyseren. Who gives a fuck? Waarom moet dat zolang duren en waarom gebeurt dat in iTunes en niet op de iPod zelf?

/einde rant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
mediamonkey werkt redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwobra
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:40
Roamor schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 15:07:
Iemand al een alternatief gevonden voor iTunes? Want ik word er echt knettergek van. :( Wat moet ik met een programma dat totaal niet reageert als hij "aaneengesloten afspelen" gaat analyseren. Who gives a fuck? Waarom moet dat zolang duren en waarom gebeurt dat in iTunes en niet op de iPod zelf?

/einde rant...
Ik gebruik Copytrans manager om muziek erop te zetten, werkt perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
De batterij van mijn nieuwe iPod Touch 4G is wel heel snel leeg. Een paar uurtjes gamen en er is weinig over. Wat mij opvalt is dat dit gebeurt nadat er een nacht tussen zit. Kan het te maken hebben met het feit dat WiFi continu aan staat? Blijft de verbinding open ook als de iPod niet aan staat (standby)?

Hoe zit het nou met multitasken? Als ik in een applicatie op de startknop druk, kom ik terug in het startscherm. Als ik er via het de taskbar naar toe ga, lijkt de applicatie in de meeste gevallen geheel opnieuw te starten. Dat is toch geen multitasking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catbread
Gamen, vooral 3d, is erg intensief en vreet wel aardig stroom ja. Wi-Fi aan laten staan is sinds iOS 4 niet zo heel verstandig, want hij blijft dus gewoon verbonden in standby. Voor iOS 4 kon je Wi-Fi gewoon aan laten staan, hij verbond gelijk weer wanneer je hem aan zette en hij checkte wel steeds even voor mail.

Als ik ga gamen zet ik internet uit en als ik hem in standby zet dan doe ik de Vliegtuigmodus aan. Een overbodige handeling imo op de iPod touch tenminste. Het zou op zn minst in te stellen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Niet alle applicaties maken gebruik van multitasking, heb je gekeken of de betreffende programma's het ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Dat vermoedde ik al. Ik heb de iPod 24 uur laten liggen met WiFi aan en dan zie je een batterij die grotendeels leeg is. Het heeft wel z'n voordelen: Re-connecten is niet nodig, je kunt gelijk doorgaan met internetten zonder dat je hoeft te wachten.

Het gaat nog verder: Via de software Ibluever kan ik internet krijgen op de iPod met mijn Nokia als bluetooth modem (jailbreak vereist). Als ik de iPod uitzet (eigenlijk standby) en weer aan, dan is de verbinding er nog gewoon. Bij de PocketPC moest de verbinding opnieuw gemaakt worden. Ik vind het wel handig dat ik de iPod tussentijds gauw even weg kan leggen en gelijk weer verder kan. Rekening mee houden dus door WiFi en bluetooth na de tijd wel altijd weer uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
SvMp schreef op zondag 28 november 2010 @ 16:39:
Hoe zit het nou met multitasken? Als ik in een applicatie op de startknop druk, kom ik terug in het startscherm. Als ik er via het de taskbar naar toe ga, lijkt de applicatie in de meeste gevallen geheel opnieuw te starten. Dat is toch geen multitasking?
Nee, is het ook niet. Door dubbel te klikken op de startknop komt er onder in beeld een menuutje met de vier laatst opgestartte applicaties. Door naar rechts te swipen krijg je andere applicaties, door naar links te swipen krijg je knoppen voor de muziek en het op slot zetten van de kanteldetectie (zodat applicaties niet naar portrait mode gaan).

Als je op een van de applicatie-icoontjes drukt kunnen er twee dingen gebeuren, afhankelijk van welke app je aan hebt:

* De app draait in de achtergrond door. Dit is multitasking.
* De app gaat op pauze, net als wat er gebeurt als je gewoon op de menu-knop drukt. Dit zal gebeuren bij apps die geen multitasking ondersteunen.

Heb het zelf (multitasken) nog niet hoeven gebruiken of nodig gevonden, geloof ik. Wel handig dat je met Skype een gesprek kunt voeren terwijl je spelletjes gaat spelen oid, ;). En een spel e.d. tijdelijk op pauze zetten zodat je je muziek kunt skippen is ook altijd handig.

En ik moet nog een app installeren waarmee je snel je wifi uit zet, gebruik ik alleen maar thuis en toch vergeet ik het vaak uit te zetten :(.

Edit: Niks in de app store... kan alleen op gejailbreakte (broken?) dingen, zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Sinds de update naar 4.2.1 zit ik met het volgende probleem:

's Morgens download ik mijn mails op m'n iPod, verschillende accounts (me.com; yahoo en twee hostingpakketten). In de loop van de dag lees ik deze en verwijder degenen die ik niet meer moet hebben. Eénmaal opnieuw thuis, sync ik opnieuw met de verschillende accounts.
Maar in plaats van de mails die op m'n iPod verwijderd heb ook online te verwijderen, download hij deze opnieuw.

Zit met een iPod 2de generatie en iOS 4.2.1. Nog mensen met dit probleem en met een oplossing?

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Kwobra schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 22:50:
[...]

Ik gebruik Copytrans manager om muziek erop te zetten, werkt perfect. :)
Dank u, wat een verademing t.o.v. iTunes. _/-\o_

K.I.S.S. - Keep It Simple Steve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
YopY schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:51:
[...]

Heb het zelf (multitasken) nog niet hoeven gebruiken of nodig gevonden, geloof ik. Wel handig dat je met Skype een gesprek kunt voeren terwijl je spelletjes gaat spelen oid, ;). En een spel e.d. tijdelijk op pauze zetten zodat je je muziek kunt skippen is ook altijd handig.
Multitasking vind ik vooral handig tijdens gamen, als je even iets op internet wilt zien zonder daarna de game opnieuw te starten.
En ik moet nog een app installeren waarmee je snel je wifi uit zet, gebruik ik alleen maar thuis en toch vergeet ik het vaak uit te zetten :(.

Edit: Niks in de app store... kan alleen op gejailbreakte (broken?) dingen, zeker?
SB Settings. Maar die is idd niet-officiëel dus jailbreak nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-06-2022
SvMp schreef op maandag 27 september 2010 @ 22:49:
Is het mogelijk om via bluetooth en een mobiele telefoon als modem op internet te komen met de iPod touch?
Ik weet dat oudere modellen het niet kunnen. Over de 4G heb ik niets kunnen vinden. Mobiele telefoons gebruiken als WiFi AP vind ik een ongelukkige oplossing, dus wel via bluetooth modem zoals met de oude Windows Mobile PDA's ook moeiteloos kan.
Ik heb dezelfde vraag.. Is er iemand die weet of dit mogelijk is?? Dan zou ik namelijk met de ipod via de blackberry kunnen internetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
chowmonkey schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 15:08:
[...]

Ik heb dezelfde vraag.. Is er iemand die weet of dit mogelijk is?? Dan zou ik namelijk met de ipod via de blackberry kunnen internetten...
Inmiddels is het gelukt. Ik heb daarover ook geschreven op dit forum, maar dat was volgens mij in een van de topics over jailbreaks. Het kan met de applicatie iBluever. De downloaden via Cydia. Een jailbreak is dus vereist. Helaas is het wel een betaal-programma. Het kost 5 dollar. Er is ook een trial beschikbaar (ook via Cydia) waarmee je kunt testen of het goed werkt met je toestel. Het bewaart de instellingen niet. Bij mij werkt het zeer goed, ik heb het inmiddels gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
SvMp schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 21:13:
[...]

Inmiddels is het gelukt. Ik heb daarover ook geschreven op dit forum, maar dat was volgens mij in een van de topics over jailbreaks. Het kan met de applicatie iBluever. De downloaden via Cydia. Een jailbreak is dus vereist. Helaas is het wel een betaal-programma. Het kost 5 dollar. Er is ook een trial beschikbaar (ook via Cydia) waarmee je kunt testen of het goed werkt met je toestel. Het bewaart de instellingen niet. Bij mij werkt het zeer goed, ik heb het inmiddels gekocht.
Okidoki, ga ik daar even naar kijken.. Thnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:17

dbzfan

Nee.

Ik heb hier een oude iPod Touch 1G liggen.. die gebruik ik nu eigenlijk bijna niet meer omdat ik een telefoon heb die ik nu als MP3 speler gebruik... de achterkant (zilver) is aardig bekrast, de voorkant is nog nagenoeg intact.. Hoeveel is dit ding nog waard? Zijn er bedrijven waar ik dit in kan leveren in ruil voor een vergoeding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

dbzfan schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:49:
Ik heb hier een oude iPod Touch 1G liggen.. die gebruik ik nu eigenlijk bijna niet meer omdat ik een telefoon heb die ik nu als MP3 speler gebruik... de achterkant (zilver) is aardig bekrast, de voorkant is nog nagenoeg intact.. Hoeveel is dit ding nog waard? Zijn er bedrijven waar ik dit in kan leveren in ruil voor een vergoeding?
sorry ik kon de verleiding niet weerstaan maar: http://lmgtfy.com/?q=marktplaats+ipod+touch+1G

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of dit :
http://store.apple.com/nl...TY1NDA0Mg&mco=MTE0MjYzNjI

werkt met Airplay van iOS 4.2.1 op mijn 4e gen iPod Touch? Dus dat ik op de airplay knop druk en dat ie dan mijn speakers vind die zijn aangesloten op dat bovenstaande apparaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat werkt. Zolang je iPod op hetzelfde netwerk aangesloten is (via WiFi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Ik wordt een beetje gek.. Zelf eergisteren m'n ipod touch 4 aangesloten op m'n wifi netwerk thuis en facetime werkte gewoon.. Nu heeft m'n dochter sinds vandaag ook een ipod touch 4 en als ze wil aanmelden voor facetime dan krijgen we de melding "Inloggen mislukt. Controleer de netwerkverbinding en probeer het opnieuw."

Ze heeft een werkend apple id want apps ophalen is geen probleem.. Ook internet werkt prima.. Rebooten van de ipod heeft niet geholpen.. Ik weet het dus even niet meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip :

Als je met IPod Touch wilt internetten als je geen WIFI in de buurt/beschikbaar hebt en wel een Nokia telefoon met S60 Symbian en een dataplan gebruik dan "Joiku" .
Jailbreaken is dan niet nodig, je telefoon gedraagt zich dan als een WIFI hot-spot.

Iemand anders ervaring met dit pakket ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
chowmonkey schreef op woensdag 08 december 2010 @ 18:41:
Ik wordt een beetje gek.. Zelf eergisteren m'n ipod touch 4 aangesloten op m'n wifi netwerk thuis en facetime werkte gewoon.. Nu heeft m'n dochter sinds vandaag ook een ipod touch 4 en als ze wil aanmelden voor facetime dan krijgen we de melding "Inloggen mislukt. Controleer de netwerkverbinding en probeer het opnieuw."

Ze heeft een werkend apple id want apps ophalen is geen probleem.. Ook internet werkt prima.. Rebooten van de ipod heeft niet geholpen.. Ik weet het dus even niet meer :/
Dit wellicht: Roamor in "[iPod touch] Ervaringen en Discussie - D..." ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:57

JK

Werkt Facetime niet via je AppleID e-mailadres? Is het emailadres van je dochter gekoppeld aan een mailaccount op de Ipod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg met kerst mijn eerste Ipod Touch 32 GB. Ben zeer benieuwd! Ik kom van een ipod nano 1g & 4g dus het zal zeker een hele aanpassing zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Roamor schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:57:
[...]

Inmiddels de oplossing gevonden;

[...]

Dus voor iedereen die hetzelfde tegenkomt, bovenstaande verhielp mijn probleem. :)
Yep, het werkt nu wel.. Totaal onlogisch overigens omdat mijn ipod wel werkt zonder die aanpassing :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 16:21:
Krijg met kerst mijn eerste Ipod Touch 32 GB. Ben zeer benieuwd! Ik kom van een ipod nano 1g & 4g dus het zal zeker een hele aanpassing zijn :)
Haha het is zeker een vet apparaat! Heb afgelopen week even met die van het broertje van m'n vriendin zitten klooien. Supermooi scherm in vergelijking met vorige generaties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Ik ben dolblij met de Ipod Touch. Het enige waar ik stevig van baal is dat ik geen files zoals foto's tussen m'n blackberry en de ipod heen en weer kan sturen via bluetooth. Geen idee waarom het nodig is dit zo gesloten te houden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Afgelopen zaterdag de Ipod Touch 32 GB gekocht echt een wonderlijk apparaat. Precies wat ik zocht muziek en games voor onderweg en thuis om even snel mail of iets anders op het web te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow118
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 11:02
Ik ben gistermiddag een nieuwe Ipod Touch 8GB gekocht bij de mediamarkt. Ik heb er gelijk een tijdelijke case bijgekocht in afwachting van buitenlandse bestelling (incl screenprotector).

Nu merk ik na een uur ongeveer dat er al krassen op de achterkant zitten (Ik heb de screenprotector erop zitten pielen terwijl de ipod op de achterkant van het rubberen hoesje lag). Nu vind ik dit een beetje stijlloos, er zit een case omheen dus gelukkig merk ik er niet zoveel van maar toch lijkt me dit niet helemaal de bedoeling.

Denken jullie dat de Mediamarkt moeilijk zal doen met het omruilen of moet ik het er maar mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tarlitz
  • Niet online
Die ruilen ze nooit om. Krassen komen door het gebruik, hier doe je niks tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catbread
Tja, leuk zo'n lachspiegel als achterkant van je iPod maar vervelend dat het zo snel krast. Ik maak me er niet druk om, het is een blijft een gebruiksvoorwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Same here.. Zelfs als ie alleen maar op tafel ligt of in een aparte jaszak wordt gestopt zie je al snel de eerste krasjes. Ik zit er niet zo mee..
Gisteren wel gekeken naar een hoesje of case maar ik vind het teveel afdoen aan het design van de ipod.. Dus gebruik hem zonder bescherming en doe gewoon voorzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:48
Heeft iemand al problemen gehad met wifi?

Thuis staat mijn router ingesteld op wpa2-mixed.
Werkt die met de nieuwe ipod touch 4g?

En als het problemen heeft met bepaalde standaarden welke zijn dat dan?

Dank u.

• Prof. Appelmoes
  • Laatst online: 02-03-2021
Gister Touch 4G gekocht. Reset gedaan waarna de ipod zichzelf opnieuw opstartte. Helaas bleef de ipod hangen op het Apple logootje in combinatie met een rond laad-icoontje. Nu staat er dus géén OS op. Bij het herstellen van de ipod in iTunes krijg ik keer op keer de error 3194. Zoeken via Google geeft een gigantische wirwar van discussies, websites en oplossingen maar niets lijkt duidelijk of verhelderend. Ze hebben het over een SHSH bestand maar dat heb ik ook niet en ook nooit aangemaakt/opgeslagen of wat dan ook. Hier wellicht iemand tips?

• tarlitz
  • Niet online
Prof. Appelmoes schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:41:
Gister Touch 4G gekocht. Reset gedaan waarna de ipod zichzelf opnieuw opstartte. Helaas bleef de ipod hangen op het Apple logootje in combinatie met een rond laad-icoontje. Nu staat er dus géén OS op. Bij het herstellen van de ipod in iTunes krijg ik keer op keer de error 3194. Zoeken via Google geeft een gigantische wirwar van discussies, websites en oplossingen maar niets lijkt duidelijk of verhelderend. Ze hebben het over een SHSH bestand maar dat heb ik ook niet en ook nooit aangemaakt/opgeslagen of wat dan ook. Hier wellicht iemand tips?
Wellicht kun je even in het jailbreak topic kijken: [iOS] Jailbreaken - Deel 6
Ook is het handig als je even uitlegt wat je precies gedaan hebt, welke firmware je had, welke tools je gebruikt hebt en wat er gebeurde.
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste