Dat is goed om te weten.Verwijderd schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 22:37:
Voor wie wel eens harde muziek zou willen opnemen:
Ik heb vandaag met de iPod 4 een paar nummers van onze band-repetitie opgenomen (dus met de onboard mic) en ik moet zeggen dat ik blij verrast ben!! Het klinkt behoorlijk goed, zeer zeker goed bruikbaar.
De muziek gaat met live drum's, gitaar, bas, zang behoorlijk hard en ik dacht dat de mic helemaal overstuurd zou zijn maar dit regelt hij zelf bij, blijkbaar. Ik had het wel eens met de iPod 2 gedaan met een aparte mic, maar die opnames gingen veel minder goed.
Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben?
Ik heb m'n Xperia X1 na veel problemen ingeleverd en ga terug naar een simpele telefoon waar je mee kan bellen en verder niks ;~)
Maar ik gebruikt m'n mobiel ook om mee op te nemen.
Om even iets wat ik bedacht had (muziek) op te nemen om te onthouden.
Om iets op te nemen wat iemand anders me voorspeelde, in een workshop, etc.
Werkte heel goed.
Geen kwaliteit om een cd van te maken of op MySpace te zetten, maar ruim voldoende om voor mezelf te gebruiken en ook om andere muzikanten blij mee te maken.
Ik zoek nu dus een mp3-speler waarmee ik ook redelijk goed kan opnemen.
En iets waarmee ik kan internetten als er wifi in de buurt is, waar ik redelijke foto's en filmpjes mee kan maken en eens een leuk spelletje op kan spelen (dat laatste is niet heel belangrijk, maar wel leuk).
Als ik het goed heb, voldoet de Ipod Touch 4G hieraan, of heb ik het mis?
't is een behoorlijke uitgave, 300 euro (zou voor de 32 GB gaan), maar een MP3-speler met opname-functie is sowieso wel redelijk prijzig.
Voor dit bedrag heb je dan heel wat leuke extra's dacht ik zo.
Of zouden jullie me iets anders aanraden?