Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 22:37:
Voor wie wel eens harde muziek zou willen opnemen:

Ik heb vandaag met de iPod 4 een paar nummers van onze band-repetitie opgenomen (dus met de onboard mic) en ik moet zeggen dat ik blij verrast ben!! Het klinkt behoorlijk goed, zeer zeker goed bruikbaar.

De muziek gaat met live drum's, gitaar, bas, zang behoorlijk hard en ik dacht dat de mic helemaal overstuurd zou zijn maar dit regelt hij zelf bij, blijkbaar. Ik had het wel eens met de iPod 2 gedaan met een aparte mic, maar die opnames gingen veel minder goed.
Dat is goed om te weten.
Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben?

Ik heb m'n Xperia X1 na veel problemen ingeleverd en ga terug naar een simpele telefoon waar je mee kan bellen en verder niks ;~)

Maar ik gebruikt m'n mobiel ook om mee op te nemen.
Om even iets wat ik bedacht had (muziek) op te nemen om te onthouden.
Om iets op te nemen wat iemand anders me voorspeelde, in een workshop, etc.
Werkte heel goed.

Geen kwaliteit om een cd van te maken of op MySpace te zetten, maar ruim voldoende om voor mezelf te gebruiken en ook om andere muzikanten blij mee te maken.

Ik zoek nu dus een mp3-speler waarmee ik ook redelijk goed kan opnemen.
En iets waarmee ik kan internetten als er wifi in de buurt is, waar ik redelijke foto's en filmpjes mee kan maken en eens een leuk spelletje op kan spelen (dat laatste is niet heel belangrijk, maar wel leuk).

Als ik het goed heb, voldoet de Ipod Touch 4G hieraan, of heb ik het mis?

't is een behoorlijke uitgave, 300 euro (zou voor de 32 GB gaan), maar een MP3-speler met opname-functie is sowieso wel redelijk prijzig.

Voor dit bedrag heb je dan heel wat leuke extra's dacht ik zo.

Of zouden jullie me iets anders aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week donderdag heb ik mijn iPhone (wegens problemen met slecht-te-verstaan en proximity sensor) naar van Leliveld gebracht. Ik moest rekening houden met 10 dagen, maar was aangenaam verrast toen ik de volgende dag al een telefoontje kreeg, met het bericht dat ze een nieuwe voor me hebben.

Ik zou hem maandag ophalen, maar toen bleek dat ze hem stiekum, tegen de afspraak in, toch opgestuurd hadden... :( Dinsdag kwam hij alsnog (aangetekend) binnen. Helaas met factuur van 10 euro voor het opsturen, maar omdat dat tegen de afspraak was en ik hem op zou komen halen, mocht ik die rekening verscheuren.

En het belangrijkste: hij werkt. :) Het schermpje gaat nu netjes uit als ik al in de buurt van m'n oor kom, en nog geen klachten van anderen dat ik slecht verstaanbaar ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Openfeld
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:27
Gisteren tot volle tevredenheid mijn nieuwe ipod touch 4g via bol.com in ontvangst genomen. Echter bij het beheren van muziek mogelijk een klein minpuntje: namelijk het herkennen van verzamelalbums is voor mijn ipod touch blijkbaar iets moeilijker dan m'n ipod nano (4g,1.0.4update). Itunes geeft het wel correct weer, maar m'n touch ziet elk nummer van hetzelfde verzamelalbum in de lijst van "album" apart. Dit ziet er onoverzichtelijk uit en ik zou dit dus willen aanpassen.

Mijn vraag: heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:08
je moet de album artiest ook aanpassen in iTunes. Zorg ervoor dat het hele album dezelfde album artiest heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 19:21
Vanochtend iPod touch 8GB binnengekregen, supermooi ding. Net aangesloten op mijn computer, maar tot mijn teleurstelling slechts 6,5 GB capaciteit, waarvan 0,20GB al op is aan 'overig'. Nou weet ik dat de 8GB die apple aangeeft, niet 8GB is, maar theoretisch 7,448 GB. Dus zo ongeveer 93% van de aangegeven capaciteit, met mijn vorige iPods kwam die ook precies goed uit! Nou snap ik dat er wat verloren kan gaan na het formatteren, maar toch vind ik bijna een hele GB wel vrij veel! Ben ik de enige die dit heeft, of heeft iedereen dit en heeft iemand hier misschien een verklaring voor?

/edit: ik neem trouwens aan dat de 200MB die gebruikt is voor iOS is, of neemt iOS deze hele GB in beslag?

[ Voor 8% gewijzigd door Haazzz op 06-10-2010 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koendel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:21
Ik denk dat die hele GB voor iOS is en die overige voor je mail en dat soort dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 19:21
koendel schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 20:15:
Ik denk dat die hele GB voor iOS is en die overige voor je mail en dat soort dingen
Maar waarom laat iTunes dit niet zien? Volgens iTunes is de totale capaciteit 6,50GB en er is 0,20GB in gebruik voor 'overig'. Als er daadwerkelijk een hele GB is opgeslokt door iOS hadden ze naar mijn inziens beter de totale capaciteit laten zien als 7,50GB en het verbruik van iOS gewoon laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:03
hoe maak je het scherm van de touch 4g goed schoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
met een doekje :+

Ik gebruik een gewoon zo'n brillen schoonmaak doekje. Werkt goed tegen die vette vinger vlekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
krijg je dan geen krassen erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klaagt iedereen met een bril dat ze krassen krijgen? :) en het scherm kan heel goed tegen krassen.
YouTube: The iPod Touch Gets Scratched Up
dit gaat wel niet over de nieuwste maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
is het scherm sterk dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-12-2023
Neej, je kan er met een mes op snijden maar hij is niet sterk :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Dat fucking iTunes hoeft alleen maar mijn iPod even te authoriseren, en met 3 vastlopers (op een schone pc) in 5 minuten, weet het nu al het bloed onder mijn nagels te halen. :(

Snel terug naar Linux. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Nu online
Ik heb vandaag mijn 32 GB iPod gehaald vandaag.

Het is een erg mooi, dun toestel. De display ziet er van voren er subliem uit, alleen de viewing angle is (echt) slecht. Ik ben erg gewend aan een AMOLED scherm en een kleine verstoring in kleur bij een kijkhoek vind ik storend.. :p

Heb zonet ff getest op light leaks en ja hoor, links van het scherm een kleine spleet licht en rechts van het scherm een duidelijke strip van 2.5cm licht dat uitlekt. Ik ga er wel ff mee terug naar de winkel

Edit: Oh trouwens, als ik een nieuwe iPod Touch krijg. Kan ik dan gewoon die iPod aan de PC sluiten en synchen zodat alles precies staat zoals hij op de andere iPod Touch staat?

[ Voor 20% gewijzigd door Amps op 07-10-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag ook een 32 GB touch gehaald...
In de gebruiksaanwijzing staat dat je voor de voice recorder een koptelefoon met microfoon nodig hebt, maar dat is gelukkig niet zo (in de verpakking zit namelijk een koptelefoon zonder mic, wel een beetje mager vind ik dat).

Maar er zit een interne mic in en die doet het goed genoeg.
Werkt super makkelijk, ben heel benieuwd hoe ie gaat bevallen als ik over een week een week lang muziekworkshop heb, waarbij ik geregeld iets opneem.

Heb niet eerder met Apple gewerkt, dus moest zelfs Itunes installeren.
Wel een beetje een chaos met dat importeren van m'n muziekbestanden.
Daar kijk ik volgende week wel eens naar, hoe ik daar orde in breng...

Voor nu dan ook eerst maar twee afspeellijsten gemaakt en die naar m'n touch gezet.
Kijk ik later verder ;~)

't is wel waar wat ze altijd over Apple zeggen, dat het zo intuïtief werkt, je hebt echt amper een handleiding nodig. In elk geval niet de eerste avond ;)

Hij ziet er prachtig uit, vind ik.
Superdun, prachtig beeldscherm en erg mooi die metalen achterkant (hopen dat ik 'm wat krasvrij houd).

'k moet alle mogelijkheden verder nog verkennen, maar wilde alvast de info over de voicerecorder en de interne mic geven, voor als er meer mensen zijn voor wie dat een aankoop-overweging is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roamor schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 20:27:
Dat fucking iTunes hoeft alleen maar mijn iPod even te authoriseren, en met 3 vastlopers (op een schone pc) in 5 minuten, weet het nu al het bloed onder mijn nagels te halen. :(

Snel terug naar Linux. ;)
Dan doe je écht iets verkeerd. Bij mij is iTunes nog nooit (klopt af) op PC of Mac vastgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Laatst online: 11-08 18:37
Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 20:54:
Ik
Hij ziet er prachtig uit, vind ik.
Superdun, prachtig beeldscherm en erg mooi die metalen achterkant (hopen dat ik 'm wat krasvrij houd).
Nou, dat lukt je niet zonder protection hoesje of iets, die achterkant is helemaal niet krasvast!

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 21:05:
[...]

Dan doe je écht iets verkeerd. Bij mij is iTunes nog nooit (klopt af) op PC of Mac vastgelopen.
Als ik zie dat Apple naast iTunes, ook QT, Bonjour, Apple Updater (terwijl ik dat uitdrukkelijk uit heb gezet) in het configuratiescherm dropped, dan is dat gewoon tergend irritant.

Maar goed, hij draait nu. iTunes viel denk ik over een (verbroken) netwerkconnectie.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Nu online
FrankLe schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 22:08:
[...]
Nou, dat lukt je niet zonder protection hoesje of iets, die achterkant is helemaal niet krasvast!
Ik kreeg er ook instant krassen erop. Ik overweeg om misschien full body protection te gebruiken + een case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Amps schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 23:07:
[...]

Ik kreeg er ook instant krassen erop. Ik overweeg om misschien full body protection te gebruiken + een case.
Niet overwegen, gewoon doen :P ! Tenzij je de achterkant niet boeit natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 08:20

Hoite

Goed verhaal

Mijn achterkant is ook een groot krassenfestijn.
Ik kan er niet mee zitten, het is een gebruiksvoorwerp, geen kunststukje.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Ik krijg alleen Facetime niet aan de praat... Zodra ik dat opstart, krijg ik de volgende fout: "''Inloggen mislukt. Controleer de netwerkverbinding en probeer het opnieuw.''

Dit terwijl ik gewoon goed internet in alle andere apps heb. Reset, opnieuw verbinding maken met router etc geprobeerd, helaas zonder resultaat. Het email adres is ook gevalideerd.

Precies hetzelfde als in dit topic: http://www.onemorething.n...od-touch-4g-doet-het-niet , alleen staat daar helaas geen antwoord in.

Iemand misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 21:05:
[...]

dus als een programma vast loopt doe je iets verkeerd? als het goed gaat bij jou betekent het niet dat de software perfect is hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
Roamor schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:43:
Ik krijg alleen Facetime niet aan de praat... Zodra ik dat opstart, krijg ik de volgende fout: "''Inloggen mislukt. Controleer de netwerkverbinding en probeer het opnieuw.''

Dit terwijl ik gewoon goed internet in alle andere apps heb. Reset, opnieuw verbinding maken met router etc geprobeerd, helaas zonder resultaat. Het email adres is ook gevalideerd.

Precies hetzelfde als in dit topic: http://www.onemorething.n...od-touch-4g-doet-het-niet , alleen staat daar helaas geen antwoord in.

Misschien ligt het aan je firewall? Kijk hier eens: http://support.apple.com/kb/HT4245 :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Nu online
FrankLe schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 23:26:
[...]
Niet overwegen, gewoon doen :P ! Tenzij je de achterkant niet boeit natuurlijk :)
Een TPU case op de achterkant en de krassen moeten mee vallen toch? :P Ik vind de wet application voor de achter- en voorkant niet heel erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Amps schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 15:45:
[...]

Een TPU case op de achterkant en de krassen moeten mee vallen toch? :P Ik vind de wet application voor de achter- en voorkant niet heel erg fijn.
Ja dat moet wel lukken inderdaad! Ik neem z'n fullbodyprotection, een doorzichtige. Omdat ik niet zo van een hale case eromheen ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Hoedje schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:53:
[...]

Misschien ligt het aan je firewall? Kijk hier eens: http://support.apple.com/kb/HT4245 :)
Dank je voor de suggestie. Heb je even geprobeert, maar het mag helaas niet baten. Ook een ander ID geeft hetzelfde resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roawser
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
proberen - probeerde - geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwinner
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-08 14:01
thijsje66 schreef op zondag 05 september 2010 @ 13:06:

[tr][td]Hoe kan ik zonder draadloze router toch internetten op mijn iPod :?
Situatie: Je hebt een laptop met WiFi-mogelijkheden, maar geen draadloze router; toch zou je gebruik willen maken van internet op je iPod/iPhone.

Op je computer
Ga naar Start - Instellingen - Netwerkverbindingen. Klik rechtermuisknop op je bedrade netwerkverbinding en kies voor eigenschappen. Ga naar tabblad geavanceerd en vink het 2de vakje aan ("andere netwerkgebruikers mogen via de internetverbinding van deze computer verbinding maken").

Ga naar Start - Instellingen - Netwerkverbindingen en klik rechtermuisknop op je draadloze verbinding en dan tabblad eigenschappen. Vervolgens ga je naar het tabblad Draadloze netwerken en klik je op het knopje "toevoegen".

Je vult een gewenste netwerknaam (SSID) in, bij netwerkverificatie pak je gedeeld en bij gegevensversleuteling WEP (andere werken niet echt goed). Netwerksleutel pak je ook gewoon iets wat je zelf wilt. Sleutelindex blijft op 1 staan, en het automatisch aanleveren van de sleutel staat ook uit.
Laatste vinkje (dit is een computer-naar-computer-netwerk) moet aangevinkt zijn.

Klik nu op ok, en daarna weer op ok.

Ga vervolgens naar het venster waar je kan zoeken naar draadloze netwerken, nu zie je daar ook je net aangemaakte netwerk staan. Maak hier verbinding mee (vul 2 keer het eerder ingevulde wachtwoord in)

Op je iPod/iPhone
Ga naar instellingen en vervolgens naar wifi, maak verbinding met je net opgezette netwerk. Nadat je dit heb gedaan zie je rechts bij die verbinding een pijltje staan, klik hierop en ga naar het tabblad "Statisch". Nu op je computer ga je naar start - uitvoeren en typ je daarin: cmd, in het nieuwe venster typ je weer "ipconfig /all"
Nu zie je daar je LAN-netwerk staan, je ip-adres is je lokale adres +1 dus normaal is het 192.168.0.1 nu maak jij er 192.168.0.2 van. Dit ip-adres vul je in je iPod in, het subnetmasker staat ook bij ipconfig (meestal 255.255.0.0) voor je router pak je het lokale adres van je computer: meestal dus 192.168.0.1 en als DNS-server pak je de server die staat bij je ipconfig-schermpje

Vervolgens ga je weer terug naar wi-fi-netwerken op je iPod en maak je overnieuw verbinding met je netwerk, als het goed is heb je nou internet op je iPod.
Thanks to lasharor!
Ik heb dit geprobeerd omdat ik geen draadloos internet heb. Alleen maakt mijn ITouch 2g 8gb ios 4.0 geen verbinding. Soms wel soms niet, vrij vreemd. Maar als hij wel verbinding heeft zegt safari: Safari could not open the page because the server stopped responding. Ik hoop dat iemand weet hoe ik dit kan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:07

Exirion

Gadgetfetisjist

Hoite schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 23:28:
Mijn achterkant is ook een groot krassenfestijn.
Ik kan er niet mee zitten, het is een gebruiksvoorwerp, geen kunststukje.
Amen. Met zo'n achterlijk hoesje ziet het er sowieso niet uit, dus liever over enkele jaren dat dingen met krasjes afschrijven dan 'm als nieuw te moeten afdanken.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerwinner schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 11:50:
[...]

Ik heb dit geprobeerd omdat ik geen draadloos internet heb. Alleen maakt mijn ITouch 2g 8gb ios 4.0 geen verbinding. Soms wel soms niet, vrij vreemd. Maar als hij wel verbinding heeft zegt safari: Safari could not open the page because the server stopped responding. Ik hoop dat iemand weet hoe ik dit kan oplossen.
Of je neemt een MacBook(Pro) en zet Internet Sharing aan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Ik had liever gezien dat die zijkanten recht waren, net zoals bij een iPhone. Die volumeknoppen krijg ik met 1 (linkse) hand niet ingedrukt, zonder dat ik bang ben dat ik hem laat vallen. Ook de connector heeft het maar moeilijk met die rondingen, Het past prima, maar het voelt niet logisch.

Overigens ook bizar dat een oude iPod lader niet eens werkt op deze nieuwe iPod. Tijd voor de EU om Apple eens de USB standaard bij te brengen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, mijn oude lader doet het gewoon perfect. En hij past beter in de docks dan de vorige iPod touches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

Verwijderd schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 19:05:
Vreemd, mijn oude lader doet het gewoon perfect. En hij past beter in de docks dan de vorige iPod touches.
Mijne werkt ook gewoon nog goed inderdaad...

Misschien tijd voor een nieuwe lader? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Die van mij is idd wat oud, van een iPod 4g uit 2005 geloof ik. Maar komop; de aansluiting is toch nog precies hetzelfde? Makkelijk melken imho en een verspilling van resources.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ding niet gewoon stuk? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Roamor schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 19:22:
Die van mij is idd wat oud, van een iPod 4g uit 2005 geloof ik. Maar komop; de aansluiting is toch nog precies hetzelfde? Makkelijk melken imho en een verspilling van resources.
Een iPod touch heeft wel even wat meer melk nodig dan een oude iPod uit 2005 natuurlijk he! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Doet het nog prima, die gebruik ik nog steeds om mijn iPod 4g op te laden. ;)
kronolith schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 19:42:
[...]

Een iPod touch heeft wel even wat meer melk nodig dan een oude iPod uit 2005 natuurlijk he! :)
Waarom laden beiden dan wel prima op via een 5V USB aansluiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Roamor schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 19:47:
[...]

Doet het nog prima, die gebruik ik nog steeds om mijn iPod 4g op te laden. ;)

[...]

Waarom laden beiden dan wel prima op via een 5V USB aansluiting?
Misschien dat er geen 5v uit je oplader komt? Kan echt van alles zijn. De oplader die ik gebruik voor m'n iPod touch 4g ( en ook prima werkte met de iPod touch 2g) werkt ook niet met de iphone 4 van m'n vader. Ik weet ook niet waar dat aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Een mogelijk antwoord gevonden; sommige pinnen worden in verschillende generaties anders ingezet: http://pinouts.ru/PortableDevices/ipod_pinout.shtml

Jammer maar helaas dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Hi weet er iemand of de itouch 4 met de tomtom carkit werkt?

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roawser
  • Niet online
mafiatounes schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 21:39:
Hi weet er iemand of de itouch 4 met de tomtom carkit werkt?
Nee, ik heb dat geprobeerd en dat werkt niet. Sowiezo is de iPod Touch 4g qua formaat kleiner dan de vorige, dus past die niet goed in het houdertje, waardoor hij los blijft zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022
Wat is een iPod Touch V3 8GB met:
1) Ongebruikte "nieuwe" Apple iPod oordopjes.
2) Minuscuul krasje op het scherm.
3) Lichtelijk bekrasten achterkant.
Waard als ik hem zou willen verkopen hier op Tweakers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabir96
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-11-2022

sabir96

Android Fanboy

madmaxnl schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 02:17:
De Apple oordopjes zal niemand hier gebruiken waarschijnlijk en dat krasje of het scherm hoeft niet echt een issue te zijn. Een gekraste achterkant is echter niet iets wat je graag ziet als je iets koopt. Helemaal nu de nieuwe iPod Touches er zijn krijg je 90-130 euro ervoor, afhankelijk van hoelang je hem al hebt gebruikt

De man heeft de RUILHANDEL ontdekt en heeft het GELD uitgevonden; De vrouw heeft het GELD ontdekt en toen is alles naar de kloten gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even om te vergelijken. ik heb mij 32GB ipod touch, wel een jaar oud maar net nieuw van garantie (niewstaat dus) met 2 paar oordopjes en een hoesje verkocht voor 180 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:34

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Roamor schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 18:35:
Ik had liever gezien dat die zijkanten recht waren, net zoals bij een iPhone. Die volumeknoppen krijg ik met 1 (linkse) hand niet ingedrukt, zonder dat ik bang ben dat ik hem laat vallen. Ook de connector heeft het maar moeilijk met die rondingen, Het past prima, maar het voelt niet logisch.

Overigens ook bizar dat een oude iPod lader niet eens werkt op deze nieuwe iPod. Tijd voor de EU om Apple eens de USB standaard bij te brengen. :Y)
Ja slimpie, die oude iPod laders gingen over FireWire :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
sebastius schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 10:41:
[...]
Ja slimpie, die oude iPod laders gingen over FireWire :)
Het betreft gewoon een 220V model voor een wandcontactdoos. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:34

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Roamor schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 12:25:
[...]

Het betreft gewoon een 220V model voor een wandcontactdoos. ;)
De originele Apple laders gingen tot vrij recent altijd over de 12volt Firewire lijn in de Dockconnector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:00
Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 10:22:
[...]

even om te vergelijken. ik heb mij 32GB ipod touch, wel een jaar oud maar net nieuw van garantie (niewstaat dus) met 2 paar oordopjes en een hoesje verkocht voor 180 euro.
Maar dat is een echte 3G, die van de vrager is eigenlijk een 2G. Ik vind 130 dan toch wle aan de hoge kant, vooral met dat krasje op de voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05-2024
waarschijnlijk 90 - 100 euro.
Omdat de nieuwe iPod Touch 4G uit is, ligt de vorige generatie vaak afgeprijsd in de winkel, ik heb een aantal weken geleden nog een iPod Touch 8gb bij MM gehaald voor €133,-

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag toen ik mijn ipod touch 4 32gb
liet opladen en synchen kreeg ik een pop up venster dat vroeg of ik
een foutraport wilde versturen naar apple
daarin stonden een aantal log's (.plist)
waaronder
lowbatterylog en lowbatterylog.crash

iemand ook zon melding gehad of enig idee wat dit betekend?

heeft iemand de batterij al weten te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roawser
  • Niet online
3e persoon enkelvoud tegenwoordige tijd: stam + t

Wat het betekent lijkt me evident; een soort BSOD is gebeurd. Ik denk dat het zeer sporadisch voorkomt, bij sommige gebruikers nooit. En hoe wil je dat gebruikers hun batterij testen anders dan door normaal gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online

Met behulp van Hoedje staat mijn firewall nu goed, volgens deze methode: http://support.apple.com/kb/HT4245

Alleen doet hij het nog steeds niet. Vreemde is dat als ik express een fout wachtwoord invoer, dat hij wel aangeeft dat de gegevens niet kloppen. Heeft iemand wellicht inzicht in het authenticatieproces, die mij kan vertellen bij welke poort/handshake het dan fout zou gaan? Alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:25
Misschien een heel rare vraag, maar logisch voor mij omdat ik praktisch niets weet van Apple producten en strategieen. Hoe is het met prijsdalingen en Apple? Ik zou nu graag de nieuwe Ipod touch kopen, maar het is niet dringend. Dus als er een waarschijnlijke prijsdaling zal plaatsvinden in de korte toekomst, zeg een maand, dan wacht ik liever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Prijzen van apple producten zijn redelijk stabiel. Pas bij naderende nieuwe producten gaat de bestaande voorraad huidige producten tegen een bescheiden korting weg. Dus je kan je nieuwe touch gerust nu halen.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:25
Bedankt, dan bestel ik er maar één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
idd, Ik zou niet rekenen op een prijsverlaging. De nieuwe generatie is net 1 maandje uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik games speel op ipod touch 4 dan kan ik maximaal 3-4 (als 'ie volledig opgeladen, geen wifi open en ander apps behalve games) spelen voordat batterij ermee ophoudt is dat normaal? Helderheid van m'n scherm is laag, ongeveer 5-10% en m'n is ook gelimiteerd op maximaal 20%.

Vind het wel een beetje vreemd als dit normaal is aangezien ik op de psp -inmiddels 5 jaar oud - 5 tot 7 uur games kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roawser
  • Niet online
Komt op mij niet als een uitzonderlijke lage batterijduur over.
Mijne doet ongeveer hetzelfde. Overigens kun je amper zelf regelen "dat je geen andere apps open hebt". Dat maakt ook niet veel uit voor de batterijduur; het OS bevriest achtergrond-apps als het ware. Ook al heb je wifi uit staan, het staat stiekem toch aan als je niet alle push notifications ook hebt uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan toch makkelijk 10 uur (minimaal) er op gamen.Maar het hangt ook af van wat voor soort spellen je speelt. Speel je een spel die zwaar voor de GPU is, zal de accu sneller leeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:21:
Ik kan toch makkelijk 10 uur (minimaal) er op gamen.Maar het hangt ook af van wat voor soort spellen je speelt. Speel je een spel die zwaar voor de GPU is, zal de accu sneller leeg zijn.
wow, 10uur?
Spelletjes die ik speel zijn meestal 2d games zoals cut the rope, angry birds en monster dash en heel soms 3d games zoals chaos ring. Op de teller stond 2:40 voor chaos ring en dat is na ongeveer 3x full recharge.

En wifi-verbinding gebruik ik nooit aangezien er geen wifi-verbindingen beschikbaar zijn wanneer ik met m'n ipod touch zit te spelen. ipod staat op flight mode en heb altijd op ignore gedrukt wanneer een programma voor push notification vroeg.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2010 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

lijkt me niet dat dat normaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:40
Ik heb een probleem met de iPod touch4 en de Apple universal Dock. Als ik video probeer af te spelen met de composiet Kabel direct aan de iPod touch, dan heb ik geen probleem, maar wanneer ik de touch in het dock zet, en dan probeer video af te spelen met de composiet kabel, krijg ik alleeën geluid. Meer mensen die dit probleem hebben? Ik vond namelijk via Google dat jaren geleden de upgrade naar 2.0 ook zo een soort probleem gaf, dus kan het niet gewoon liggen aan Jos 4.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen met het instellen van mijn email account op iPod touch?
Ik krijg hem maar niet werkend, ik heb een live.nl account en ik heb de volgende servers ingevuld
Pop3.live.com
Smtp.live.com
Maar dat werkt dus blijkbaar niet.
En als ik mijn andere email account doe(hotmail.com) dan doet ie het wel, ik hoef geen eens servers in te vullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 21:50
Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 15:35:
Kan iemand mij helpen met het instellen van mijn email account op iPod touch?
Ik krijg hem maar niet werkend, ik heb een live.nl account en ik heb de volgende servers ingevuld
Pop3.live.com
Smtp.live.com
Maar dat werkt dus blijkbaar niet.
En als ik mijn andere email account doe(hotmail.com) dan doet ie het wel, ik hoef geen eens servers in te vullen
dat zijn toch gewoon dezelfde servers of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roawser schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:36:
Komt op mij niet als een uitzonderlijke lage batterijduur over.
Mijne doet ongeveer hetzelfde. Overigens kun je amper zelf regelen "dat je geen andere apps open hebt". Dat maakt ook niet veel uit voor de batterijduur; het OS bevriest achtergrond-apps als het ware. Ook al heb je wifi uit staan, het staat stiekem toch aan als je niet alle push notifications ook hebt uitgezet.
apps in de achtergrond maken zeker wel uit voor de batterijduur, en je kunt alleen geen apple apps regelen, andere kan je wel uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardware.tom schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 15:46:
[...]

dat zijn toch gewoon dezelfde servers of niet?
Hij doet het al, ik denk dat mijn wachtwoord te lang was.
Ik had eerst een wachtwoord van 18letters, die heb ik veranderd naar een wachtwoord van 8 letters en dan doet ie het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinl schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 01:26:
lijkt me niet dat dat normaal is.
wat niet normaal?? maar 3-4 uur met ipod touch of 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chukkepukke
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-08 15:35
Dag Tweakers

Ik heb sinds 2 weken een nieuwe iPod touch (uit Amerika)

Maar sinds gisteren heb ik last van een aantal probleempjes:

-Af en toe een soort van blauwe ruis (geen regelmaat), hiervan had ik al eerder last
-Op sommige menu's een rode vlek (deze gaat nooit weg)
-Het lastigste: een trillend beeld (vaak, onregelmatig)

Nu ben ik al van plan om naar de Apple store in de buurt te gaan, maar zou toch even jullie bedenkingen willen weten i.v.m. Garantie, tijd van reparatie en oorzaak.

iPod 4g is niet gejailbreakt enzo, niets speciaal verder, geen krassen.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chukkepukke schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:15:
Dag Tweakers

Ik heb sinds 2 weken een nieuwe iPod touch (uit Amerika)

Maar sinds gisteren heb ik last van een aantal probleempjes:

-Af en toe een soort van blauwe ruis (geen regelmaat), hiervan had ik al eerder last
-Op sommige menu's een rode vlek (deze gaat nooit weg)
-Het lastigste: een trillend beeld (vaak, onregelmatig)

Nu ben ik al van plan om naar de Apple store in de buurt te gaan, maar zou toch even jullie bedenkingen willen weten i.v.m. Garantie, tijd van reparatie en oorzaak.

iPod 4g is niet gejailbreakt enzo, niets speciaal verder, geen krassen.

Alvast bedankt
gewoon naar de winkel gaan, er zit standaard een jaar garantie op, over de tijd kan ik niks zeggen. ik liet hem altijd ophalen door apple (garantie via de site) omdat ik hem op het internet (apple store) heb gekocht. dan duurt het 3-4 dagen max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online

Inmiddels de oplossing gevonden;
changing the iPod's DNS Setting to Google's 8.8.8.8,8.8.4.4
Dus voor iedereen die hetzelfde tegenkomt, bovenstaande verhielp mijn probleem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Laatst online: 04-09 10:43

Tijn96

In speed we trust

ik heb nu een half jaar een ipod touch 8gb 3generatie.
sinds vandaag heb ik een probleem met mijn hoofdtelefoon-uitgang. het is zo dat mijn linker kant kraakt of helemaal weg valt. het gaat weg als ik hem zelf er verder in druk. dus ik denk dat hij niet meer genoeg klemt als hij helemaal die zit of er zit iets tussen waardoor hij niet diep genoeg komt waardoor het contact niet goed is.
hoe zou ik dit kunnen oplossen. moet ik dan naar de winkel of kan ik dit zelf oplossen.
ik heb er al in geblaasd en met een lamp erboven gekeken maar ik zie niks raars

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roawser
  • Niet online
Je moet er ook niet in urineren; met blaasproblemen moet je naar de dokter.
Oh, je bedoelde "geblazen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Laatst online: 04-09 10:43

Tijn96

In speed we trust

roawser schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:44:
Je moet er ook niet in urineren; met blaasproblemen moet je naar de dokter.
Oh, je bedoelde "geblazen"?
ja idd. sorry ik bedoelde idd geblazen. was ff te snel met typen :P

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Heeft iemand hier ervarig met een bleutooth GPS die op een Ipod Touch 3G past?
En natuurlijk ook goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

ipod touch 8 gb voor 179 bij bol laat me even of het lukt want ik heb deze link gekregen aangezien ik via bol.com/online actie deze kan bestellen.

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

dit is de oude touch met verkeerde plaatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:42
kevinl schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:24:
dit is de oude touch met verkeerde plaatje?
In de naam staat MC540NF/A, wat de nieuwe generatie is. Dan is €179 wel echt een koopje.
Hoe kom je aan die link? Op de bol.com site zelf zoeken kun je hem namelijk niet vinden voor die prijs, alleen voor €229, de originele prijs.

[ Voor 22% gewijzigd door thaan op 22-10-2010 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

thaan schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:31:
[...]
In de naam staat MC540NF/A, wat de nieuwe generatie is. Dan is €179 wel echt een koopje.
Hoe kom je aan die link? Op de bol.com site zelf zoeken kun je hem namelijk niet vinden voor die prijs, alleen voor €229, de originele prijs.
via de internetactie van de isp online een kadobon gekregen om een kado te kiezen bij bol.com via een speciale paginea www.bol.com/online krijg je een aantal artikelen scrol dan ff naar beneden, staat hij er tussen! je kan het iig proberen

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grazder
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 19:37
Maar moet je dan niet een abbo op Online nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Er schijnt geen dock-adapter meegeleverd te worden. Bij de Apple store zag ik de nieuwe Touch zonder dock adapter in de docks staan. Dit lijkt me niet heel gezond voor de aansluiting.

Iemand ervaring met de universal dock i.c.m. de iPod Touch v4?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:40:
Er schijnt geen dock-adapter meegeleverd te worden. Bij de Apple store zag ik de nieuwe Touch zonder dock adapter in de docks staan. Dit lijkt me niet heel gezond voor de aansluiting.

Iemand ervaring met de universal dock i.c.m. de iPod Touch v4?
Als je online de iPod Touch 4 Dock Adapter koopt (http://store.apple.com/nl...TY1NDA0OQ&mco=MTM3NTE3NjQ) past het gewoon perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:26:
[...]

Als je online de iPod Touch 4 Dock Adapter koopt (http://store.apple.com/nl...TY1NDA0OQ&mco=MTM3NTE3NjQ) past het gewoon perfect :)
Bedankt voor je antwoord. Dat had ik eigenlijk zelf moeten kunnen verzinnen :) Overigens belachelijk dat ze er niet bij worden geleverd. Ik loop straks wel even langs de applestore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie hier weinig mensen spreken over de 64GB versie. Is die gewoonweg veel te duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 17:25:
Ik zie hier weinig mensen spreken over de 64GB versie. Is die gewoonweg veel te duur?
Duur? Niet echt. Je betaalt in ieder geval minder per GB.

Ik heb de 32 GB omdat de 64GB te groot is voor mij en de 8GB te klein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 18:49:
[...]

Duur? Niet echt. Je betaalt in ieder geval minder per GB.

Ik heb de 32 GB omdat de 64GB te groot is voor mij en de 8GB te klein :)
je betaalt per GB minder maar dat wil niet zeggen dat hij niet duur is. 400 euro vind ik niet echt goedkoop. ik heb ook een 32 om dezelfde redenen als jij, 16gb was eigenlijk perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 08:05:
[...]

Bedankt voor je antwoord. Dat had ik eigenlijk zelf moeten kunnen verzinnen :) Overigens belachelijk dat ze er niet bij worden geleverd. Ik loop straks wel even langs de applestore.
Tja, Apple heeft verzonnen dat ze er zo dubbel op kunnen verdienen... Vroeger deden ze wel altijd een dockadapter bij een iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al mensen die hun 4e generatie iPod touch hebben gejailbreakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Ik heb de 64GB versie sinds een aantal dagen ter vervanging van mijn 64GB versie 3. Hij is weer gevuld en ik heb nog 1,5 gb over. Het lijkt erop dat mijn versie 3 inmiddels verkocht is :)

Te duur? Ik weet het niet, het is een hoop geld, maar je kunt er dan ook wel heel veel mee. Ik heb voor de 64GB versie gekozen omdat ik 52 GB aan muziek heb. Ik ben een groot fan van liveconcerten en daarmee is de iPod dan ook rijkelijk gevuld.

Bovendien mag je af en toe best een cadeautje voor jezelf kopen toch? :+
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 21:35:
Ik heb ooit een iPhone 3G gejailbreakt, maar heb er nooit de meerwaarde van gezien. Spelletjes en dergelijke haal ik uit de appstore en als ik mijn interface drastisch wil veranderen speel ik met android.
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 19:34:
[...]

Tja, Apple heeft verzonnen dat ze er zo dubbel op kunnen verdienen... Vroeger deden ze wel altijd een dockadapter bij een iPod.
Ik zie ook dat er geen koptelefoon met microfoon bij zit. Ze moesten de kosten blijkbaar drukken :/

[ Voor 34% gewijzigd door BillSpaarbank op 28-10-2010 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roawser
  • Niet online
Mijn iTouch 4g is gejailbreakt... werkt verder niet anders dan eerdere generaties die gejailbreakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
Als je aan 32Gb genoeg hebt wel. ;)
Gebruik zelf spotify ipv syncen met iTunes voor mijn muziek. Dan kan je overal waar wifi is gemakkelijk aan verse muziek komen. Moet je wel een Spotify premium account voor hebben. 32Gb is dan ideaal voor mij, 8Gb net als bij anderen te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keep it Cool
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 21:35:
Heb hem gejailbreakt grootste voordeel is om van af het springboard settings aan en uit te zetten.
Helaas is dit nog steeds niet mogelijk met een originele app.
App's indien echt de moeite waard koop ik gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaq15
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-02-2017
Hebben jullie ook bij die 4e generatie ook veel problemen zoals light leaks en stuck pixels ik heb 2 light leaks en heb hem al terug gebracht twee keer zelfs en heb geen zin meer om weer naar Utrecht te gaan ik woon zelf in Amsterdam. Ik denk dat ze het allemaal hebben wie heeft dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Shaq15 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:02:
Hebben jullie ook bij die 4e generatie ook veel problemen zoals light leaks en stuck pixels ik heb 2 light leaks en heb hem al terug gebracht twee keer zelfs en heb geen zin meer om weer naar Utrecht te gaan ik woon zelf in Amsterdam. Ik denk dat ze het allemaal hebben wie heeft dit ook?
Geen problemen met kapotte pixels. Light leaks maak ik me persoonlijk niet zo druk om. Wel vind ik de afwerking tussen de rubbere rand en het het glas erg slecht. Het lijkt wel of er op sommige plekken teveel lijm is gebruik. De rand staat iets open en je ziet klodders zitten. Slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaq15
Niet te geloven dat ie zo goedkoop is ze hebben gewoon veel minder testen ermee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Iemand ervaring met het wisselen van een touch screen?
Zo ja, waar had je een hele goede handleiding vandaan.
Ik heb er wel een stel gevonden op Yuoutube, maar die gaan me soms net wat te snel.

Het gaat om een 2G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keep it Cool
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-01-2024
maartend schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:37:
Iemand ervaring met het wisselen van een touch screen?

Het gaat om een 2G
Kijk maar hier http://www.ifixit.com/Device/iPod_Touch_2nd_Generation er staat exact wat je moet doen ..... alleen makkelijk is het niet.

Suc6 Kic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaq15
Nou kom net terug van de A-Mac in Utrecht ze zeggen dat ze het bijna allemaal hebben,en dat ik het niet kan laten vervangen. Wat een service zeg ik had het al 2 keer laten vervangen voor een nieuwe en krijg nu helemaal niks meer.

[ Voor 8% gewijzigd door Shaq15 op 29-10-2010 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:07

Exirion

Gadgetfetisjist

Shaq15 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:10:
Nou kom net terug van de A-Mac in Utrecht ze zeggen dat ze het bijna allemaal hebben en dat ik het niet kan laten vervangen wat een service zeg ik had het al 2 keer laten vervangen voor een nieuwe.
Heb je ooit van leestekens gehoord? :) Dit is echt niet te lezen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste