Ik ben op zoek naar een opvolger van mijn iPaq 3715 PDA. PDA's zonder telefoonfunctie worden niet meer nieuw ontwikkeld. De laatste iPaq is nog steeds nieuw te koop, maar dan heb je een apparaat die qua ontwikkeling ouder is dan 3 jaar. De iPod Touch komt echter heel dicht in de buurt, en daarom overweeg ik deze.
Is het mogelijk om op een iPod Touch goed PDF's te bekijken? Ook grote PDF's?
Voorbeeld:
http://telechargement.ter...2-43596_20100901_1337.pdf
De iPaq verslikt zich hier in. Vraag geldt zowel voor de 8GB 3G als de nieuwe 4G. De 8 GB 3G vind ik financiëel de meest aantrekkelijke optie, maar ik weet ook dat dit intern een 2G is.
Is het mogelijk om meerdere PDF's of documenten naast elkaar open te hebben? Kan dit alleen met multitasking? (de duurdere 3G + 4G's)
Uiteraard heeft zo'n iPod een muziek- en videospeler. Worden er ook niet-multimedia bestandsformaten ondersteund? Zoals PDF, Word, OpenOffice (kans acht ik klein), plain text. Is het mogelijk om er documenten op te zetten en gebruikersvriendelijk te bekijken? Hoe zit het met archief-bestanden, zoals ZIP-files?
Antwoorden op deze soort vragen vind ik niet terug in reviews en specs, zijn typische ervaringsvragen.
[
Voor 27% gewijzigd door
SvMp op 02-10-2010 12:24
]