Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Is het mogelijk om via bluetooth en een mobiele telefoon als modem op internet te komen met de iPod touch?
Ik weet dat oudere modellen het niet kunnen. Over de 4G heb ik niets kunnen vinden. Mobiele telefoons gebruiken als WiFi AP vind ik een ongelukkige oplossing, dus wel via bluetooth modem zoals met de oude Windows Mobile PDA's ook moeiteloos kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
Nee dat gaat niet lukken. Apple ondersteund uberhaupt niet zoveel bluetooth profielen.
http://support.apple.com/kb/HT3647

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-11-2024
al wat ouder nieuws, maar wtf? http://www.iphoneclub.nl/89722/89722/
dat is wel geniaal, beter komt die hier ook in de winkels, dan heb ik gewoon een iphone:p

haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 11:04
Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 21:04:
[...]

Zelf gebruik ik een sony koptelefoon met inline remote voor iPod/iPhone met mn 4G iTouch.
Welke Sony koptelefoon heb je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een beetje gezocht maar kon het niet vinden, heeft iemand misschien foto's die zijn gemaakt met de Ipod Touch V4? Ben benieuwd naar de kwaliteit van de foto's :D, of is het niet mogelijk om dat te doen zonder jailbreak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05:48
Ik zap vanmiddag een paar fotos voor je maken. Bij goed licht is de kwaliteit op zich nog wel te doen, maar als het licht een beetje minder word, gaat dat snel achteruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eoghlear schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 00:10:
[...]

Welke Sony koptelefoon heb je precies?
MDR-EX38: http://www.bol.com/nl/p/e...00000009645283/index.html
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 00:24:
Ik heb een beetje gezocht maar kon het niet vinden, heeft iemand misschien foto's die zijn gemaakt met de Ipod Touch V4? Ben benieuwd naar de kwaliteit van de foto's :D, of is het niet mogelijk om dat te doen zonder jailbreak?
Je kan bv de engadget review bekijken voor foto's. Heb zelf geen mooie foto's gemaakt.
http://www.engadget.com/2010/09/07/ipod-touch-review-2010/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devet
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-11-2020
Op een enkel bericht na lees ik niets over de extreem verslechterde batterijduur na de update naar ios 4.1. Ik heb al van alles geprobeerd; herstel netwerk verbinding, alle mail accounts verwijderd (dus ook push), niets helpt. Mijn touch 64g 3gs is na een dag leeg wanneer ik mijn wifi verbinding laat aanstaan maar de ipod uit is, terwijl ik hem dan nauwelijks gebruikt heb. Voorheen deed ik een week met een volle batterij. Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Sorry for posting in English, my Dutch is not that good.

I just received my iPod Touch 32GB 4G and I've noticed something (possibly) strange:
The volume buttons on the side are not on the same level/depth (1mm vs 2mm). Is it designed as such, or is it possibly because of bad assembly of my unit?

Any help would be appreciated :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
Heb je bij instellingen/ berichtgeving de pushberichten van alle Apps uitgezet? Als dat aanstaat blijft je iPod namelijk verbonden met wifi, (ook al hij geblokkeerd is/ op standby staat) en gaat je batterij dus snel leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devet
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-11-2020
pimjai schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:13:
Heb je bij instellingen/ berichtgeving de pushberichten van alle Apps uitgezet? Als dat aanstaat blijft je iPod namelijk verbonden met wifi, (ook al hij geblokkeerd is/ op standby staat) en gaat je batterij dus snel leeg.
Ik dacht het wel, er stonden er 2 volgens mij waaronder die nieuwe game score app, die heb ik uitgezet. Ik zal nog eens goed nakijken of die uitstaan. Dank voor je reply!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:12:
Hi,

Sorry for posting in English, my Dutch is not that good.

I just received my iPod Touch 32GB 4G and I've noticed something (possibly) strange:
The volume buttons on the side are not on the same level/depth (1mm vs 2mm). Is it designed as such, or is it possibly because of bad assembly of my unit?

Any help would be appreciated :)
For what it's worth: On my 4G they both stick out exactly the same amount which is a little bit less than 1mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:07:
[...]

For what it's worth: On my 4G they both stick out exactly the same amount which is a little bit less than 1mm.
Thanks for the heads up, I will get the device RMA'd then. Much appreciated :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Eergisteren besteld via de apple store met creditkaart, wordt vandaag al afgeleverd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubenus schreef op maandag 27 september 2010 @ 18:14:
Dat moet als het goed is niks uitmaken. Ik heb ook alleen het BIBIT nummer vermeld, na één werkdag betaling bevestigd.
Het maakt inderdaad niks uit, vandaag is mijn betaling ook bevestigd :) , hij komt tussen 6 en 11 oktober.
gnauw schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:38:
Eergisteren besteld via de apple store met creditkaart, wordt vandaag al afgeleverd :o
Wow, dat is snel.
Wat was de verwachte leverdatum bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
DancePlaza schreef op maandag 27 september 2010 @ 22:42:
heb hem ook maar besteld via Bol.com, aangezien ik nog een kado bon had liggen :) ben benieuwd wanneer die geleverd wordt.
Nu pas 1 Oktober, wat ook al tien keer verschoven is helaas. Ik had ook kadobonnen, dus vandaar dat ik ook bij Bol had besteld. Apple zal ws eerst de 'eigen' klanten willen voorzien, begrijpelijk maar jammer voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubenus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:43
Mijn Touch 32 gig is ook verrassend snel gekomen. Had h'm vrijdagavond besteld met bankoverschrijving, maandagmorgen betaling bevestigd, dezelfde dag nog verzonden. Ik zit nu dan ook met een nieuwe iPod in m'n handen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne is verzonden :D, ik krijg hem morgen als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
ben vergeten om wat mooie plaatjes te schieten, dus hier een aantal uit het raam. ook een paar van vanmorgen half 8, toen het nog wat minder licht was: http://img840.imageshack.us/g/imageppo.jpg/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn iPod Touch 4G 32GB met inscriptie is ook verzonden :) Ik heb de iPod gisteren besteld en morgen komt hij binnen als het goed is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:43:
[...]

Het maakt inderdaad niks uit, vandaag is mijn betaling ook bevestigd :) , hij komt tussen 6 en 11 oktober.

[...]

Wow, dat is snel.
Wat was de verwachte leverdatum bij jou?
verwachte leverdatum was tussen 5 en 8 october. Gaat dus veel sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen met een HTPC (of eigenlijk elke mac/pc) met iTunes en een iPod Touch: er is een nieuwe versie van de (gratis) Apple Remote!

Nieuw o.a. ondersteuning voor thuisdeling, iPad en iPhone 4 / iPod Touch 4 retina schermen,

iTunes linkje: http://itunes.apple.com/nl/app/remote/id284417350?mt=8

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2010 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 12:00
Hey jongens heb eens een vraagje,

Bestaat er een app die het volgende kan: via ipod de muziek op itunes van pc zien (zoals remote werkt) maar dan ook de muziek via de ipod zelf afspelen? Dus al je thuis zit dat je ook muziek die je niet op je ipod zelf hebt staan toch kan afspelen als je bijvoorbeeld in bed ligt oid.

Is er iemand die dit weet? Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Orb Live

[ Voor 5% gewijzigd door Dreamvoid op 28-09-2010 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 12:00
Is daar toevallig een gratis' versie van? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiXel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-01 11:45
Laat ik netjes een klant voor in de Apple Store, koopt die meid net de laatste iPod Touch! @&%* sta je daar met je goede gedrag.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SiXel schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:55:
Laat ik netjes een klant voor in de Apple Store, koopt die meid net de laatste iPod Touch! @&%* sta je daar met je goede gedrag.. :(
Hahaha een onbeschoft mens heeft de halve wereld ;) Hard maar waar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Je kan ook via je Orb web pagina gaan, dan heb je geen app nodig (je werkt dan via Safari)

[ Voor 4% gewijzigd door Dreamvoid op 28-09-2010 21:58 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:07:
[...]

Thanks again for the help on this. I've received my new iPod Touch and it is much better :D

Verwijderd

Ja, hij is binnen!
Jezus, wat is ie dun :D

• SvMp
  • Niet online
Ik wil een iPod kopen, maar wil er niet veel geld aan uitgeven. 8GB capaciteit is genoeg.
Momenteel worden er volop nieuwe 8GB 3G's te koop aangeboden via Marktplaats e.d.
Maar de vraagprijzen en biedingen gaan ver over de 100 euro. Dat vind ik toch wel duur voor een iPod met de hardware van de 2e generatie. Men blijft er veel geld voor geven.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:15
SvMp schreef op woensdag 29 september 2010 @ 21:08:
Ik wil een iPod kopen, maar wil er niet veel geld aan uitgeven. 8GB capaciteit is genoeg.
Momenteel worden er volop nieuwe 8GB 3G's te koop aangeboden via Marktplaats e.d.
Maar de vraagprijzen en biedingen gaan ver over de 100 euro. Dat vind ik toch wel duur voor een iPod met de hardware van de 2e generatie. Men blijft er veel geld voor geven.
Dus?
Hier komt er wel eens een langs voor 90-100 euro. Moet je wel snel zijn.
Of gewoon wel geld uitgeven.

[ Voor 10% gewijzigd door maartend op 29-09-2010 21:13 ]

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:13
Of laat iemand één halen uit de US. Daar zijn ze omgerekend veel goedkoper :)

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Is er, afgezien van geheugen, verschil tussen de 8GB en 32GB versie van de 4G Touch? De ene site zegt van wel en de andere merkt het niet op.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Verwijderd

Nee precies hetzelfde, maar als je er dan toch een koopt zou ik zeggen neem de 32gb want in de huidige prijsverhouding is de 8gb echt duur.

• SvMp
  • Niet online
@kevinl: Naar mijn weten zijn ze identiek, m.u.v. het geheugen. Bij de derde generatie waren er nog wel belangrijke verschillen. Ook Everymac beschrijft dat ze identiek zijn: http://www.everymac.com/s...en-4g-facetime-specs.html

• maartend
Is het mogelijk om folders in folders te maken?
Of hoe die dingen dan ook heten.
Ik wil in mijn mapje/folder games bijv. de folder adventures maken.

Verwijderd

Nee.. helaas , folders in folders gaat niet..

• maartend
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 08:07:
Nee.. helaas , folders in folders gaat niet..
Vandaar dat ik op google nix kon vinden.
Jammer

Verwijderd

Had de ipod touch 32gb ruim drie weken geleden gereserveerd bij een icentre bij mij in de buurt.
Gister nog maar eens even gebeld of ze al binnen waren maar helaas.. :'(
Ze hebben ook geen idee wanneer ze ze binnen krijgen :(
hopelijk duurt het niet al te lang meer!

• troftnom
troftnom schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 11:05:
[...]
Gisteren bij Griffin de Motif Gloss besteld, kan een paar weken duren voor hij gearriveerd is vanuit de US met USPS, maar was een van de eerste cases die me wel aanstaat en al leverbaar is.
Eergisteren al binnen gekomen, dus verzending was aardig snel. Een redelijke case, past goed, en iets beter materiaal dan de standaard siliconen cases. Bescherming mag van mij nog wel beter dus zal op termijn wel vervangen worden door een harde case met zachte lining als die eindelijk op de markt zijn.
Maar voor 24,40 dollar de beste case die ik op dit moment als leverbaar kon vinden.

Vindt het wel vreemd dat er al niet meteen meer cases op de markt zijn, voor iphones gaat dat in ieder geval een stuk sneller.

• SvMp
  • Niet online
Zijn er eigenlijk iPods touch met dode pixels? Op dit forum is te lezen dat het bij iPads wel mogelijk is.

Verwijderd

Zijn er al hoesjes voor de iPod Touch die het schrerm, de 2 camera's de homeknop en de rest van de knoppen niet bedeken?

Verwijderd

Muvit heeft een hardcase voor de touch 4g..
Gezien bij BCC en Mediamarkt..

Verwijderd

heb een demo geprobeerd te dl'en maar is mislukt en heb nu een 'wachten' icoontje. Ipod uitgezet en weer echter staat er nog steeds, Iemand een idee hoe weg te halen?

• noobynater
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:11:
Zijn er al hoesjes voor de iPod Touch die het schrerm, de 2 camera's de homeknop en de rest van de knoppen niet bedeken?
BodyGaurdz? InvisibleShield? Gebruik persoonlijk de BodyGuardz, bevalt me zeer goed!

Verwijderd

troftnom schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:18:
[...]

Eergisteren al binnen gekomen, dus verzending was aardig snel. Een redelijke case, past goed, en iets beter materiaal dan de standaard siliconen cases. Bescherming mag van mij nog wel beter dus zal op termijn wel vervangen worden door een harde case met zachte lining als die eindelijk op de markt zijn.
Maar voor 24,40 dollar de beste case die ik op dit moment als leverbaar kon vinden.

Vindt het wel vreemd dat er al niet meteen meer cases op de markt zijn, voor iphones gaat dat in ieder geval een stuk sneller.
Waar heb je deze besteld en hoelang duurde het voordat je de case binnen had?

• troftnom
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 22:37:
[...]
Waar heb je deze besteld en hoelang duurde het voordat je de case binnen had?
Bij Griffin zelf besteld: http://www.griffintechnology.com/
Ik zie nu dat ze ook al wat andere cases op voorraad hebben. Verzending op 22 september met aankomst op 28 september. Bedrag was zo laag dat er geen douane nodig was, dat scheelt weer tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

troftnom schreef op donderdag 30 september 2010 @ 23:34:
[...]

Bij Griffin zelf besteld: http://www.griffintechnology.com/
Ik zie nu dat ze ook al wat andere cases op voorraad hebben. Verzending op 22 september met aankomst op 28 september. Bedrag was zo laag dat er geen douane nodig was, dat scheelt weer tijd.
ok cool thanks voor de snelle reactie!

ik vond hem hier http://bodyguardz.nl/ voor 15 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Dat is een betere prijs. Een week geleden kon je nog nauwelijks cases voor de 4G vinden en nu zijn ze zelfs al op voorraad in Nederland, gaat toch snel ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de stealhguardz binnen maar er staat bij de handleiding dat je solution moet gebruiken, wat is dit? en waar moet je het bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 18:00:
ik heb de stealhguardz binnen maar er staat bij de handleiding dat je solution moet gebruiken, wat is dit? en waar moet je het bestellen
Water (met een drup babyshampoo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 18:02:
[...]

oke bedankt, ik dacht al, ik heb gewoon een brief gekregen met 2 guards erin (mobiel en ipod)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij een case voor de iPod Touch 4 aanraden, liefst onder de 10 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computergenie
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-02 07:47
heb hem ook gekocht de 32 gb versie bij saturn, hebben ruime voorraad

direct firmware 4.2 er op gegooit, werkt perfect en kan nu direct songs streamen via airtunes naar mijn stereo

facetime werkt ook geweldig

whatsapp voor de sms

ook kompas en gps werkt perfect

het is bijna een iphone :)

helemaal happy _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door computergenie op 01-10-2010 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

computergenie schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 18:11:
heb hem ook gekocht de 32 gb versie bij saturn, hebben ruime voorraad

direct firmware 4.2 er op gegooit, werkt perfect en kan nu direct songs streamen via airtunes naar mijn stereo

facetime werkt ook geweldig

whatsapp voor de sms

ook kompas en gps werkt perfect

het is bijna een iphone :)

helemaal happy _/-\o_
voor 4.2 beta moet je toch een developer zijn?

ook even zitten nadenken
Amps schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 18:02:
[...]

is water wel goed voor je ipod?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2010 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Gps op je iPod? Mis ik hier iets?

Edit: @hierboven: je sprayt het ook niet direct op je iPod maar op de toppen van je vingers the de screenprotecter zelf.

[ Voor 65% gewijzigd door noobynater op 01-10-2010 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noobynater schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 18:45:

Edit: @hierboven: je sprayt het ook niet direct op je iPod maar op de toppen van je vingers the de screenprotecter zelf.
snap ik maar de protector komt toch op de ipod
gps zit er inderdaad niet in, denk ik een foutje van de persoon hierboven

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2010 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Nee dat gebeurt niet, en je moet sowieso je iPod voor minimaal 12 uur niet aanzetten na het aanbrengen van een screenprotector die zo'n soort "solution" gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 18:42:
[...]
is water wel goed voor je ipod?
Nee. Er is geen andere manier om de screenshield te installeren. Het is immers een 'wet application'.
noobynater schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 18:45:

Dat wilde ik ook net zeggen :P (GPS op de iPod Touch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 18:50:
[...]

Nee. Er is geen andere manier om de screenshield te installeren. Het is immers een 'wet application'.

[...]
ik heb ook net besloten dat ik het niet ga doen, ik vind dat ik liever 2,50 verspil dan 300 euro. als er water in mijn iPod loopt dan heb ik een probleem, iemand ervaring met het aanbrengen die mij kan inlichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computergenie
Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 18:42:
[...]

voor 4.2 beta moet je toch een developer zijn?

ook even zitten nadenken

[...]
Geen idee, gewoon via pirate bay gedownload en via alt upgrade via iTunes erop gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is dus niet legaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 19:06:
[...]

ik heb ook net besloten dat ik het niet ga doen, ik vind dat ik liever 2,50 verspil dan 300 euro. als er water in mijn iPod loopt dan heb ik een probleem, iemand ervaring met het aanbrengen die mij kan inlichten?
Ik heb zelf de BodyGuardz die gebruikt ook zo'n "solution", er is niks in de iPod gekomen. En zeg nou zelf, als zo'n iPod kapot gaat door een klein beetje vocht dan heb je toch ook gewoon een bagger product? |:(
Ik raad je wel aan zo'n skin er op te doen, je zal er weinig van merken en hij zal toch beschermd zijn! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
Ik heb het volgende probleem: ik kan whatsapp niet vinden in de AppStore! Als ik de zoekfunctie gebruik krijg ik geen resultaten, en als ik met safari naar de site van whatsapp ga en daar op download klik, opent het de AppStore en word er weer niks gevonden. Meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computergenie
pimjai schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 20:27:
Ik heb het volgende probleem: ik kan whatsapp niet vinden in de AppStore! Als ik de zoekfunctie gebruik krijg ik geen resultaten, en als ik met safari naar de site van whatsapp ga en daar op download klik, opent het de AppStore en word er weer niks gevonden. Meer mensen dit probleem?
whats app versie 2.5.10 werkt perfect op itouch

de nieuwste versie is 2.5.11, en die werkt dus niet meer

men heeft sinds kort itouch ondersteuning ingetrokken..

dus zorgen dat je 2.5.10 hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computergenie
Amps schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 18:50:
[...]

[...]

Dat wilde ik ook net zeggen :P (GPS op de iPod Touch?)
ik was in de war

geen gps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
computergenie schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 20:55:
[...]

whats app versie 2.5.10 werkt perfect op itouch

de nieuwste versie is 2.5.11, en die werkt dus niet meer

men heeft sinds kort itouch ondersteuning ingetrokken..

dus zorgen dat je 2.5.10 hebt..
En hoe download ik een oudere versie? Je kan op de iPod toch alleen dingen instaleren via de AppStore? En daar staat het dus niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computergenie
pimjai schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 21:20:
[...]

En hoe download ik een oudere versie? Je kan op de iPod toch alleen dingen instaleren via de AppStore? En daar staat het dus niet in.
ik had toevallig nog de oude versie in itunes..

eh.. kan hem je wel mailen

weet niet of dat werkt trouwens..

maar ik had dus de update gedaan.. en plots werkte whats app niet meer

via time machine.. dus weer de oudere versie te pakken gekregen en die er weer op gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bestqqt er eigelijk een app die de wifi automatisch uitschakelt wanneer deze niet gebruikt wordt?
Heb namelijk vaak dat ik die vergeet af te zetten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
Wifi gaat geloof ik vanzelf uit als je hem vergrendelt, als je tenminste push messages van alle Apps uit hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:03
heb net mijn itouch 4g binnen en vroeg mij af hoe krasbestendig het scherm was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een app gedownload echter is die mislukt en nu is er een 'wachten' app in mn menulijst.

Ik heb vervolgens de betreffende app via itunes stores op computer gedownload en vervolgens gesynced naar m'n ipod echter zie ik in menulijst die app niet! 'wachten' app bestaat nog steeds en die kan ik ook niet verwijderen. In mijn ITunes bij apparaten zie die app wel in mijn ipod staan en 'wachten' app.

Ik heb meermaals uitgedaan en gereset (hold+menuknop ingedrukt) echter blijft het probleem aanhouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20
champion16 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 23:32:
heb net mijn itouch 4g binnen en vroeg mij af hoe krasbestendig het scherm was?
De voorkant is veel krasvaster dan de achterkant. Ik had nog geen protector, maar 2-3 dagen zitten de krassen echt op de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Laatst online: 11:03
ik heb al een hoesje gekocht die de achterkant bescherm dus daarom vroeg ik me af naar de krasbestendigheid van het scherm:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
't scherm is ultra krasbestendig, heb zelf een jaar lang iPod Touch 2th gen gehad, achterkant helemaal vol met miniscule krasjes (echt ontelbaar veel), maar de voorkant nog helemaal 100% glad. Heb nu iPod 4th gen, zelfde verhaal (alleen nog geen jaar in bezit :P maar al wel veel krasjes op de achterkant (met hoesje) daar ontkom je gewoon niet aan.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een opvolger van mijn iPaq 3715 PDA. PDA's zonder telefoonfunctie worden niet meer nieuw ontwikkeld. De laatste iPaq is nog steeds nieuw te koop, maar dan heb je een apparaat die qua ontwikkeling ouder is dan 3 jaar. De iPod Touch komt echter heel dicht in de buurt, en daarom overweeg ik deze.

Is het mogelijk om op een iPod Touch goed PDF's te bekijken? Ook grote PDF's?

Voorbeeld: http://telechargement.ter...2-43596_20100901_1337.pdf

De iPaq verslikt zich hier in. Vraag geldt zowel voor de 8GB 3G als de nieuwe 4G. De 8 GB 3G vind ik financiëel de meest aantrekkelijke optie, maar ik weet ook dat dit intern een 2G is.

Is het mogelijk om meerdere PDF's of documenten naast elkaar open te hebben? Kan dit alleen met multitasking? (de duurdere 3G + 4G's)

Uiteraard heeft zo'n iPod een muziek- en videospeler. Worden er ook niet-multimedia bestandsformaten ondersteund? Zoals PDF, Word, OpenOffice (kans acht ik klein), plain text. Is het mogelijk om er documenten op te zetten en gebruikersvriendelijk te bekijken? Hoe zit het met archief-bestanden, zoals ZIP-files?

Antwoorden op deze soort vragen vind ik niet terug in reviews en specs, zijn typische ervaringsvragen.

[ Voor 27% gewijzigd door SvMp op 02-10-2010 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 21:50
SvMp schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 12:12:
Ik ben op zoek naar een opvolger van mijn iPaq 3715 PDA. PDA's zonder telefoonfunctie worden niet meer nieuw ontwikkeld. De laatste iPaq is nog steeds nieuw te koop, maar dan heb je een apparaat die qua ontwikkeling ouder is dan 3 jaar. De iPod Touch komt echter heel dicht in de buurt, en daarom overweeg ik deze.

De iPaq verslikt zich hier in. Vraag geldt zowel voor de 8GB 3G als de nieuwe 4G. De 8 GB 3G vind ik financiëel de meest aantrekkelijke optie, maar ik weet ook dat dit intern een 2G is.

Is het mogelijk om meerdere PDF's of documenten naast elkaar open te hebben? Kan dit alleen met multitasking? (de duurdere 3G + 4G's)

Uiteraard heeft zo'n iPod een muziek- en videospeler. Worden er ook niet-multimedia bestandsformaten ondersteund? Zoals PDF, Word, OpenOffice (kans acht ik klein), plain text. Is het mogelijk om er documenten op te zetten en gebruikersvriendelijk te bekijken? Hoe zit het met archief-bestanden, zoals ZIP-files?

Antwoorden op deze soort vragen vind ik niet terug in reviews en specs, zijn typische ervaringsvragen.
Word opende hij bij mij wel via een mail die ik had gekregen. iPod Touch 3G 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SvMp schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 12:12:

Ik heb in mijn 4G een paar PDFs van ~10MB, ~1000 paginas elk, die ik veel voor mijn werk nodig heb. Werkt prima in de 4G. Er waren voor de 4G al apps die PDFs konden lezen, maar daar was ik niet blij mee, je kon moeilijk zoeken en indexen waren niet ondersteunt. Nu met de iBook applicatie van Apple is het helemaal prima.
De mailapp van Apple op de iPod laat de inhoud van excel en word bestanden zien, maar je kunt ze niet editen. Er is geen office voor iOS voor zover ik weet, maar er zijn wel allerlei apps die dat gelimiteerd kunnen denk ik. Dat geldt eigenlijk voor alles: Er zijn massa's applicaties die bestanden van allerlei formaten kunnen laten zien en/of toestaan dat je ze bewerkt. Vaak kun je deze synchroniseren via iTunes of direct via Wifi naar de app toe zenden.
B.V. je vraag over zip-bestanden: Als ik op "zip" zoek in de itunes app store dan krijg ik zo 10-20 hits van apps die er iets mee kunnen. Ik *denk* dat je dus geen slechte keus maakt als de de iPaq voor de iPod wisselt. Maar ik zou wel een 4G nemen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2010 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roawser
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
SvMP, ik heb de touch 4G juist gekocht voor het lezen van pdf's. Een PDF van 200 Mb lukt nog. Je moet natuuurlijk wel goede ogen hebben, want als je een A4-tje helemaal op het scherm wil zien, is het wel priegelig.

Andere bestandsformaten kun je bekijken met diverse apps. Zie appshopper.com waar je goed kunt zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-08 08:14
iemand ook last van de slechte shuffle functie van itouch en itunes?

van elke nieuwe 100 nummers zijn er wel 30 nummers hetzelfde van de vorige 100 lijkt het wel

[ Voor 89% gewijzigd door TI_Observer op 02-10-2010 23:27 ]

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja vind ik ook irritant, daarom gebruik ik ook bijna nooit shuffle. Heb shaketoshuffle ook maar uit gezet, als je je hand op het ritme van een lekker nummer beweegt gaat hij naar de volgende, tsja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 21:50
Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 09:56:
Ja vind ik ook irritant, daarom gebruik ik ook bijna nooit shuffle. Heb shaketoshuffle ook maar uit gezet, als je je hand op het ritme van een lekker nummer beweegt gaat hij naar de volgende, tsja...
of als je loopt of de trap af gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje. Als ik ergens thuis op Wifi zit en een podcast download, kan ik hem dan bijv. later in de trein (zonder Wifi) ook nog kijken? Is het dus mogelijk (zonder iTunes) video op de Touch te downloaden en onderweg te bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noobynater schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 19:39:
[...]

Ik heb zelf de BodyGuardz die gebruikt ook zo'n "solution", er is niks in de iPod gekomen. En zeg nou zelf, als zo'n iPod kapot gaat door een klein beetje vocht dan heb je toch ook gewoon een bagger product? |:(
Ik raad je wel aan zo'n skin er op te doen, je zal er weinig van merken en hij zal toch beschermd zijn! ;)
het gaat me er ook niet echt om dat hij het niet meer zal doen, maar meer voor de waterschade, als er dan eens wat mee is krijg ik geen nieuwe (ja de waterschadeindicator werkt ook bij 1 druppeltje)

edit: er toch maar op laten doen (door mijn vader, ik ben niet zo van de precisie-werkjes) keek wel een beetje huiverend toe maar nu maar wachten totdat hij opgedroogd is en hopen dat er geen vocht in de koptelefoon-aansluiting is gekomen

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2010 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 14:38:
Een vraagje. Als ik ergens thuis op Wifi zit en een podcast download, kan ik hem dan bijv. later in de trein (zonder Wifi) ook nog kijken? Is het dus mogelijk (zonder iTunes) video op de Touch te downloaden en onderweg te bekijken?
Jep. Net ff getest (Podcast in iTunes op mn iTouch gedownload, en afgespeeld met WiFi op "uit")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 14:38:
natuurlijk, wat is anders het zin van downloaden.

nog een handige tip, als je een youtube-filmpje volledig laat laden (tijdsbalk helemaal wit) en dan zonder youtube af te sluiten je ipod lockt (knopje bovenaan kort) kan je dat filmpje later nog kijken zonder internet (als je het het filmpje/youtube niet afsluit).
handig als je bijvoorbeeld ergens heen gaat en je wilt een speciaal filmpje laten zien maar je weet dat er geen internet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 16:32:
[...]

het gaat me er ook niet echt om dat hij het niet meer zal doen, maar meer voor de waterschade, als er dan eens wat mee is krijg ik geen nieuwe (ja de waterschadeindicator werkt ook bij 1 druppeltje)

edit: er toch maar op laten doen (door mijn vader, ik ben niet zo van de precisie-werkjes) keek wel een beetje huiverend toe maar nu maar wachten totdat hij opgedroogd is en hopen dat er geen vocht in de koptelefoon-aansluiting is gekomen
Dan kan ik mijn ipod dus niet een keertje in de regen gebruiken? Lekker is dat =/

Naja, ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat! hij bevalt mij nog steeds goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Laatst online: 11-08 18:37
Voor die screen protections, waarom 20 euro betalen als het ook zo kan!
http://www.stealthguards....full-body-protection.html

Zijn precies dezelfde dingen, NADEEL is een levertijd tussen de 1 en 3 weken! Maarrrrr voordeel, het kost je totaal $2,85 dus als je krap zit, en lang kan wachten! Zeg ik wel doen. Het is maar tijdelijk :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al gemerkt bij de ipod touch 4g dat als je veel games speelt de batterij toch wel leeg is na ongeveer 5 uur gebruik?
ik wil nog wel een test doen door wat muziek aantal uur af te laten spelen om te kijken hoe lang de ipod touch 4g mee gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Laatst online: 11-08 18:37
Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:58:
Heeft iemand al gemerkt bij de ipod touch 4g dat als je veel games speelt de batterij toch wel leeg is na ongeveer 5 uur gebruik?
ik wil nog wel een test doen door wat muziek aantal uur af te laten spelen om te kijken hoe lang de ipod touch 4g mee gaat
Ja dat verhaal gaat veel rond. Ook dat er mensen zijn die als ze hem sávonds aan laten staan (standby). Dat die de volgende ochtend leeg is en dergelijken.
Vergeet niet dat gamen wel zwaar is ook voor zon apparaatje. Dus ik vind 5 uur best netjes hoor :).
Muziek zou die 40 uur moeten kunnen draaien volgens apple zelf.
Ik heb me laten vertellen dat het ook nog wel eens wil helpen om je ipod te herstellen, door alles opnieuw er op te laten zetten.

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:52
Heeft iemand ervaring met die goedkope stekker-->usb converters van DealExtreme.com?

Ik heb namelijk deze en deze op het oog.
Vooral omdat ze zo goedkoop zijn, Voor de originele betaal je €30,-.
Bij sommige comments staan dat ze van goedkope kwalitieit zijn (wat verwacht je anders?) maar dat ze ook wel eens kunnen ontploffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Ik heb zelf ook gekeken naar goedkope alternatieven (DX & eBay) en heb er beetje research naar gedaan. Ben tot de conclusie gekomen dat ik toch de originele wall charger + kabel ga kopen (29 euro). Ik lees best veel gevallen waar de goedkopere doorbranden.

Ik zou zelf het zekere voor het onzekere nemen en gewoon de genuine lader kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
Waarom ga je dan niet voor een bekender merk als bijv, Belkin? Die hebben ook dit soort apparaten maar dan voor pak hem beet 20 euro.

Maar ik wil weten of dit soort goedkope troep ook een beetje veilig is.

[ Voor 21% gewijzigd door japie06 op 05-10-2010 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
japie06 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 17:36:
Waarom ga je dan niet voor een bekender merk als bijv, Belkin? Die hebben ook dit soort apparaten maar dan voor pak hem beet 20 euro.

Maar ik wil weten of dit soort goedkope troep ook een beetje veilig is.
Volgens mij levert Belkin enkel een lader (zonder extra dock-USB connector). Ik vind 9 euro extra betalen (nu het toch al duur is :P ) niet zo'n probleem.

Voor je tweede punt zie post erboven -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kabel kost los 19 euro, de lader + kabel (Apple) kan je (als je goed zoekt) voor 25 euro vinden. (MediaMarkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FortyOne
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-09 14:11
Ik gebruik ook wel de oplader van mijn mobiele telefoon (HTC touch 3g) om de ipod touch op te laden, je kan er gewoon een usb kabel inpluggen en de oplader heeft een output van 5V, 1A. Werkt prima en zou niet weten waarom zoiets door zou branden. Als je een charger zoekt kan je toch ook gewoon op zoek gaan naar zoiets? Ik heb even snel op google gezocht en kwam bijv. op www.usb-oplader.nl uit.. 8 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
japie06 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:49:
Heeft iemand ervaring met die goedkope stekker-->usb converters van DealExtreme.com?

Bij sommige comments staan dat ze van goedkope kwalitieit zijn (wat verwacht je anders?) maar dat ze ook wel eens kunnen ontploffen.
Je vraag in 2 topics zetten is wat overdreven, maar oke dan geef ik maar 2 maal antwoord

Ik heb 2 van die dingen voor mijn apples en ze bevallen erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

japie06 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:49:

dealextreme is het beste wat je kan hebben voor extra dingen voor je ipod/tel. Hoesjes , kables etc.

Ik heb voor de zomer zo'n stekker + data kabel voor ipod gekocht voor ongeveer 3 dollar. Ik heb het zowat elke dag drie keer gebruikt tijdens vakantie, doordat we 3 ipods hadden. Hij doet het nog steeds perfect. Ik heb reeds weer een gekocht voor mijn broertje. Ik heb veel dingen van dealextreme gekocht , en mijn ervaring is; alles onder de 5 euro is leuk en bruikbaar. Daarboven is het kopen niet waard , het kan sneller stuk gaan. Gek genoeg gaan de goedkope dingen niet zo snel stuk , zoals die data kabels en stekkers.

Ik heb ook ipod oordopjes gehaald ,wat op originele lijkt, die bevallen mij niet. Hij pauzeert de nummers spontaan tijdens het afspelen van muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
bedankt voor de reacties :)
Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste