Of gewoon je koptelefoon er uit halen, dan pauseert hij automatisch.
haha, zo simpel is het gewoon. Er stond dus gewoon muziek op afspelen. (zo vaak gebruik ik de iPod niet om muziek af te spelen, gek genoeg. Voor mij is het meer een toegang naar internet, lekker lui op de bank. Thanks!
Bedankt !funk-e schreef op donderdag 16 september 2010 @ 16:55:
[...]
http://www.active8.nl/iphone/apps/studiebundel/
[...]
Ik heb mijn films die op mijn oude iPhone stonden nu op mijn iPhone4 gezet. Ik moet zeggen dat ik de kwaliteit best goed vind. Voor mij is het zeker acceptabel.
Ik denk dat je het verschil niet zo goed ziet, omdat het scherm relatief klein is.
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Hebben meer mensen hun StealthGuard binnengekregen? Hij is hier vandaag met de post gekomen alleen ik heb mijn iPod nog niet
Ik heb de iPod al een tijdje en heb de StealthGuard ook vandaag binnengekregen. Ben niet helemaal tevreden maar het plakt en beschermt goed. Op www.stealthguards.com/index.php/Installation staat een filmpje; je hebt een "solution" (vloeistof) nodig maar er staat niet bij welke. Op youtube staan wel wat comments maar ik heb gewoon water geprobeerd (en dan met m'n vinger ipv sproeien). Bij mij ziet het er rommelig uit. Terwijl jullie wachten op jullie iPod kunnen jullie zo'n solution in elkaar toveren om het wél goed te doen.
Nah, ik ga gewoon de BodyGuardz bestellen, toch iets vertrouwdernfm schreef op maandag 20 september 2010 @ 19:44:
Ik heb de iPod al een tijdje en heb de StealthGuard ook vandaag binnengekregen. Ben niet helemaal tevreden maar het plakt en beschermt goed. Op www.stealthguards.com/index.php/Installation staat een filmpje; je hebt een "solution" (vloeistof) nodig maar er staat niet bij welke. Op youtube staan wel wat comments maar ik heb gewoon water geprobeerd (en dan met m'n vinger ipv sproeien). Bij mij ziet het er rommelig uit. Terwijl jullie wachten op jullie iPod kunnen jullie zo'n solution in elkaar toveren om het wél goed te doen.
En dan experimenteer ik wel een keer met de StealthGaurdz door ze ergens anders op te plakken oid.
Op 15 September besteld:Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:24:
[...]
+1 Oh Wanneer komt hij aan?(13 september bestelt)
Uw bestelling wordt naar verwachting 5-7 werkdagen verzonden.
Uw bestelling zal waarschijnlijk uiterlijk 23 Sep, 2010 - 28 Sep, 2010 op het opgegeven adres worden afgeleverd.
Net mijn eerste ipod touch in huis gehaald. Ik schrok ervan hoe dun die dingen zijn!
Maja, nog 2 dingen die ik niet begrijp:
1. Er zit een of andere 'dock connector' in het doosje. Waar dienen deze nou voor?
2. Ik snap er geen bal van hoe iOS met programma's omgaat. Als ik een programma verlaat door op de homescreen knop te drukken, bv safari. Dan start deze de volgende keer weer op waar ik gebleven was of welke website ik als laatst bezocht had. Ook kan ik muziek alleen maar pauzeren, en niet afsluiten. Dit is naar mijn mening niet altijd gewenst. Is dit normaal gebruik van iOS? Is er een manier om programma's volledig uit te schakelen? Ik zat al even door de ipod touch user guide te kijken, maar daar word ik niet veel wijzer van.
1. Er zit een of andere 'dock connector' in het doosje. Waar dienen deze nou voor?
2. Ik snap er geen bal van hoe iOS met programma's omgaat. Als ik een programma verlaat door op de homescreen knop te drukken, bv safari. Dan start deze de volgende keer weer op waar ik gebleven was of welke website ik als laatst bezocht had. Ook kan ik muziek alleen maar pauzeren, en niet afsluiten. Dit is naar mijn mening niet altijd gewenst. Is dit normaal gebruik van iOS? Is er een manier om programma's volledig uit te schakelen? Ik zat al even door de ipod touch user guide te kijken, maar daar word ik niet veel wijzer van.
Dat is multitasking, dat zit er in sinds iOS 4.0, moet je even 2x snel achter elkaar op de home knop drukken dan kun je zien welke programma's nog open staan. Om ze dan af te sluiten moet je eventjes een icoontje ingedrukt houden tot ze beginnen te bewegen en dan staat er een minnetje of een kruisje bij en die moet je aan raken om het programma af te sluiten
iOS zorgt voor jetarlitz schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:59:
Net mijn eerste ipod touch in huis gehaald. Ik schrok ervan hoe dun die dingen zijn!
Die plastic dock connectors zijn om je iPod passend te maken in het universele Docking station wat je los kunt kopen.
[ Voor 5% gewijzigd door sebastius op 20-09-2010 21:39 ]
Hoe bedoel je, als je je iPod actief gebruikt en de hele tijd andere apps en dergelijke opent dan zit op een gegeven moment het geheugen toch gewoon vol? Of heb ik iets gemist?sebastius schreef op maandag 20 september 2010 @ 21:38:
[...]
iOS zorgt voor jeJe hoeft niet meer te letten op afsluiten etc, dat doet iOS allemaal met liefde voor je
1. Om aan te sluiten aan computers, boxjes etc.tarlitz schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:59:
2. Volgens mij kan je programma's inderdaad niet helemaal afsluiten, alleen op de manier die hierboven genoemd wordt. Maar, je kan inderdaad de programma's niet afsluiten, het maakt ook niet echt uit volgens mij...
Nope, dat doet iOS dus. Dat sluit ballast gewoon afnoobynater schreef op maandag 20 september 2010 @ 21:40:
[...]
Hoe bedoel je, als je je iPod actief gebruikt en de hele tijd andere apps en dergelijke opent dan zit op een gegeven moment het geheugen toch gewoon vol? Of heb ik iets gemist?
Ah, dat is fijn om te weten! Ik was al benieuwd ofdat je multi tasking ergens in de settings kon uitzetten en de oude dubble homeknop functie kon terug krijgen (op iOS 1 kreeg je dan een klein popup schermpje met volume controls, back + forward en play/pause).sebastius schreef op maandag 20 september 2010 @ 21:44:
[...]
Nope, dat doet iOS dus. Dat sluit ballast gewoon afGa jij maar lekker spelen, dat ding zorgt er voor dat je altijd een snelle ervaring hebt
Wow, bedankt voor de vele antwoorden. Dat is duidelijk dan. Hoef ik me nergens zorgen over te maken!
Ik heb dan de 2de generatie 8gb met iOS 4.1, en ik las dat die shortcut met 2x homescreen niet werkt voor deze. Zal wel te weinig geheugen of iets dergelijks hebben.
Ik heb dan de 2de generatie 8gb met iOS 4.1, en ik las dat die shortcut met 2x homescreen niet werkt voor deze. Zal wel te weinig geheugen of iets dergelijks hebben.
Verwijderd
waar heb jij hm gehaald? ik was vandaag in stad nergens de nieuwe ipod gezientarlitz schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:59:
heb hem 12 september besteld, krijg hem tussen 22 en 27 september binnen.Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:24:
[...]
Edit: die bodyguardz zijn wel duur voor een stukje plastic zeg. zijn er al sleeves te krijgen voor de ipod touch4?
[ Voor 18% gewijzigd door pimjai op 21-09-2010 07:17 ]
Verwijderd
dat staat bij je bestelling he, 5-7 werkdagenVerwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:24:
[...]
ik heb hem gister besteld, 28 spet - 1 okt is de aangegeven levertijd
ik heb mijn ipod touch de 14e besteld met een levertijd van 5-7 werkdagen, alleen komt die pas tussen 28 sept - 1 okt. Ik hoop dat die eerder komt aangezien het langer duurt dan 5-7 dagen.
Ik ben student, dus ik kon voor 20 euro een 2de generatie iPod touch kopen bij mijn macbook. Ik heb hem aan mijn moeder gegevenVerwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 23:44:
[...]
waar heb jij hm gehaald? ik was vandaag in stad nergens de nieuwe ipod gezien
Heb de solution van een Invisible shield gebruikt en dat ging wel redelijk goed. Het helpt wel als je als eens vaker zo'n type screenprotector "geplakt" hebt. Kwaliteit valt me niet tegen, voldoet prima voor de voorkant voorlopig, al vind ik het sinaasappelhuidje van een Invisible Shield toch iets prettiger. Die aan de achterkant zit er bij mij ook wat rommelig op. Maar is maar tijdelijk tot ik een case ervoor heb.nfm schreef op maandag 20 september 2010 @ 19:44:
Gisteren bij Griffin de Motif Gloss besteld, kan een paar weken duren voor hij gearriveerd is vanuit de US met USPS, maar was een van de eerste cases die me wel aanstaat en al leverbaar is.

[ Voor 4% gewijzigd door troftnom op 21-09-2010 11:06 ]
Net apple aan de telefoon gehad over waarom het zolang duurt met de leveringen van de Ipod touch.
ze zei dat het daar zo druk dat ze het niet aankonden en dat het daarom zolang duurt, er zijn wel genoeg ipods op voorraad. dus het word gwn rustig afwachten tot je aan de beurt bent
en wie weet heb je geluk en komt die eerder
ze zei dat het daar zo druk dat ze het niet aankonden en dat het daarom zolang duurt, er zijn wel genoeg ipods op voorraad. dus het word gwn rustig afwachten tot je aan de beurt bent

ik wil binnenkort een touch kopen. Heb eens rondgebeld en diverse winkels zeiden tegen me dat ze vooral de eerste week geen touches 4g hebben tenzij ik had gereserveerd wat dus niet het geval is. Nu zag ik bij mediamarkt een 3g 32 gb voor 250 euro en dit heeft me aan het twijfelen gebracht. Merk je wel veel verschil tussen de hardware van de 3g en 4g als je bezig bent? En blijven er genoeg games/apps voor de 3g uitkomen? ZIjn er ook spellen die de 3g niet meer aankan?
Verwijderd
Wacht gewoon een 2 weken en koop direct het nieuwste, de huidige genratie zal na een half jaar al als verouderd aanvoelen denk ikchampion16 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 17:05:
ik wil binnenkort een touch kopen. Heb eens rondgebeld en diverse winkels zeiden tegen me dat ze vooral de eerste week geen touches 4g hebben tenzij ik had gereserveerd wat dus niet het geval is. Nu zag ik bij mediamarkt een 3g 32 gb voor 250 euro en dit heeft me aan het twijfelen gebracht. Merk je wel veel verschil tussen de hardware van de 3g en 4g als je bezig bent? En blijven er genoeg games/apps voor de 3g uitkomen? ZIjn er ook spellen die de 3g niet meer aankan?
Jaa hoor, vanmiddag gebeld over lange levertijd, kijk net even op bestelstatus en hij is Verzonden!!! word morgen bezorgd! ben heel erg benieuwd hoe die is.
jij hebt hem de 14de besteld toch?? heb jij ook de 32GB? ik heb namelijk 2 dagen daarvoor besteld, en die van mij is nog niet verzonden.colin43 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:11:
Jaa hoor, vanmiddag gebeld over lange levertijd, kijk net even op bestelstatus en hij is Verzonden!!! word morgen bezorgd! ben heel erg benieuwd hoe die is.
bestaat er een kans dat je vrijdag/zaterdag bij een mediamarkt binnenloopt en je er 1 mee kan nemen zonder te hoeven reserveren?
Klopt, en ik heb inderdaad de 32GB versie besteld.pimjai schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:35:
[...]
jij hebt hem de 14de besteld toch?? heb jij ook de 32GB? ik heb namelijk 2 dagen daarvoor besteld, en die van mij is nog niet verzonden.
Opzich raar dat die van jou nog niet verzonden is, volgens die apple medewerker die ik aan de lijn had was het zo druk dat ze het bijna niet aankonden.
vanochtend stond die bij mij nog op Not yet shipped en vanmiddag rond 14.00 veranderde dat in Prepared for shipment, en rond 20.00 was die al verzonden.
Verwijderd
alleen als je hem op de 14e hebt besteld heb je denk ik nog niet echt het recht om te gaan klagen, 5-7 werkdagen levertijd, met weekend ertussen.colin43 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:41:
[...]
Klopt, en ik heb inderdaad de 32GB versie besteld.
Opzich raar dat die van jou nog niet verzonden is, volgens die apple medewerker die ik aan de lijn had was het zo druk dat ze het bijna niet aankonden.
vanochtend stond die bij mij nog op Not yet shipped en vanmiddag rond 14.00 veranderde dat in Prepared for shipment, en rond 20.00 was die al verzonden.
Ik heb zeker niet geklaagd, heb alleen even gebeld hoe het nou precies zat met die levertijd. En er werd verteld dat het heel druk was(ivm back2school en nieuwe ipods), en dat kan ik wel begrijpen en ik heb gezegd dat ik m'n ipod dan vanzelf wel zie verschijnen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:44:
[...]
alleen als je hem op de 14e hebt besteld heb je denk ik nog niet echt het recht om te gaan klagen, 5-7 werkdagen levertijd, met weekend ertussen.
[ Voor 3% gewijzigd door colin43 op 21-09-2010 22:26 ]
Ik wilde vanmiddag een clean Ipod Touch qua instellingen en inhoud, dus via instellingen op de Ipod Touch gekozen voor wis de inhoud en alle instellingen. Oftewel terug naar de fabrieks instellingen.
Nu start de Ipod Touch op, maar blijft deze hangen bij het Apple teken.
Ik heb al wat rondt geneusd op het internet en de HOME button en aan/uitknop van de Ipod tegelijk ingedrukt. De Ipod valt na ong. 5 sec uit, maar start dan weer automatisch op en blijft weer hangen bij het Apple teken.
Itunes herkent hem ook niet, zelfs niet in de RFU/recovery mode.
Wat kan ik nu doen, of heeft ie het begeven?? Dit hoort toch niet al dat omslachtige gedoe als je een clean install wil?
Ik heb al wat rondt geneusd op het internet en de HOME button en aan/uitknop van de Ipod tegelijk ingedrukt. De Ipod valt na ong. 5 sec uit, maar start dan weer automatisch op en blijft weer hangen bij het Apple teken.
Wat kan ik nu doen, of heeft ie het begeven?? Dit hoort toch niet al dat omslachtige gedoe als je een clean install wil?
Verwijderd
Weten jullie of UPS ook een pakket aan de buren geeft?
13 Sep besteld - vandaag verzonden (morgen kom'tie aan
)
13 Sep besteld - vandaag verzonden (morgen kom'tie aan
Volgens mij niet, bij mij tenminste niet toen mijn laptop van Dell terug kwam van reperatie. Ik was 2x niet thuis, en als ik de 3de keer niet thuis was kon ik hem gaan ophalen in Belgie bij Maldegem.Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 23:04:
13 Sep besteld - vandaag verzonden (morgen kom'tie aan)
Opgelost:PSP123 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:48:
Ik wilde vanmiddag een clean Ipod Touch qua instellingen en inhoud, dus via instellingen op de Ipod Touch gekozen voor wis de inhoud en alle instellingen. Oftewel terug naar de fabrieks instellingen.
Home en sleep knop bijde indrukken.
Na 10 sec. verdwijnt het appeltje dan meteen de sleepknop loslaten en dan terwijl je de home knop ingedrukt blijft houden met de Comp. verbinden.(iTunes is al opgestart).
Vasthouden tot iTunes zegt dat hij m gevonden heeft.
Vervolgens de goede firmware installeren (via shift + herstellen) die je al eerder hebt gedownload.
(Iphoneclub.nl)
In principe niet, Apple laat er zelfs op zetten dat het niet mag. Dus dan ligt het puur aan je bezorger, in mijn geval had hij hem wel achtergelaten bij de buren. Zeker geen zin om nog eens langs te komen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 23:04:
13 Sep besteld - vandaag verzonden (morgen kom'tie aan)
Verwijderd
vraag me af of er een verschil in levertijd is als je gekozen hebt voor 64gb of 8gb, inscriptie of niet?
Verwijderd
Als je inscriptie laat doen "zeggen" ze dat het nog steeds 5-7 werkdagen blijft duren, maar dat vraag ik mij af.Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 07:38:
vraag me af of er een verschil in levertijd is als je gekozen hebt voor 64gb of 8gb, inscriptie of niet?
Sinds afgelopen vrijdag heb ik een iPod Touch 4.
Keurig op de beloofde datum aan de deur afgeleverd.Dat is me niet tegengevallen.
Vraagje.
Ik zet een WiFi verbinding met mijn router op. Werkt perfect.
Ik kan in de router altijd precies zien wie er via WiFi zijn verbonden. Iedere PC heeft een naam.
Van de iPod kan ik die naam echter niet zien.
Ik dacht dat ik in de WiFi instellingen op de iPod, bij client ID een naam in kan vullen. Dat heb ik ook gedaan, maar deze naam verschijnt niet in het lijstje op de router.
Weet ik iemand hoe ik de 'computernaam' op de iPod touch kan instellen op zodanige wijze dat ik die ook zie in de router ?
Ter info: ik heb een Frtiz!box 7170 router.
Keurig op de beloofde datum aan de deur afgeleverd.Dat is me niet tegengevallen.
Vraagje.
Ik zet een WiFi verbinding met mijn router op. Werkt perfect.
Ik kan in de router altijd precies zien wie er via WiFi zijn verbonden. Iedere PC heeft een naam.
Van de iPod kan ik die naam echter niet zien.
Ik dacht dat ik in de WiFi instellingen op de iPod, bij client ID een naam in kan vullen. Dat heb ik ook gedaan, maar deze naam verschijnt niet in het lijstje op de router.
Weet ik iemand hoe ik de 'computernaam' op de iPod touch kan instellen op zodanige wijze dat ik die ook zie in de router ?
Ter info: ik heb een Frtiz!box 7170 router.
Even terugkomend op mezelf: na een tijdje is de vloeistof tussen protector en iPod opgedroogd en ziet het er goed uit. Ik heb hem er niet helemaal perfect op gekregen maar ben er wel tevreden mee. Ik weet niet of het nog steeds 2,50 is maar voor die prijs is het zeker aan te raden.nfm schreef op maandag 20 september 2010 @ 19:44:
Ik heb de iPod al een tijdje en heb de StealthGuard ook vandaag binnengekregen. Ben niet helemaal tevreden maar het plakt en beschermt goed. [...] Bij mij ziet het er rommelig uit. [...]
Dit klopt wel, ik heb namelijk vanochtend een mailtje gekregen dat mijn iPod verstuurd is (woohoo!).Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 07:49:
[...]
Als je inscriptie laat doen "zeggen" ze dat het nog steeds 5-7 werkdagen blijft duren, maar dat vraag ik mij af.
Deze heb ik op woensdag 15 September besteld, exact een week geleden in kalender dagen.
Mijn iPod had ik een inscriptie op laten zetten (met mijn naam en telefoon nr.).
Verwijderd
Raar de mijne 13 september besteld en nog altijd niet verstuurd, zou het helpen als ik zou bellen?noobynater schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:27:
[...]
Dit klopt wel, ik heb namelijk vanochtend een mailtje gekregen dat mijn iPod verstuurd is (woohoo!).
Deze heb ik op woensdag 15 September besteld, exact een week geleden in kalender dagen.
Mijn iPod had ik een inscriptie op laten zetten (met mijn naam en telefoon nr.).
Welke versie had je besteld? Ik heb de 32GB besteld. Overigens heb ik ook niet gebeld, dus ik denk dat je gewoon geduld moet hebben =/Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:43:
[...]
Raar de mijne 13 september besteld en nog altijd niet verstuurd, zou het helpen als ik zou bellen?
Verwijderd
64 gbnoobynater schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:07:
[...]
Welke versie had je besteld? Ik heb de 32GB besteld. Overigens heb ik ook niet gebeld, dus ik denk dat je gewoon geduld moet hebben =/
Verwijderd
Mijne is binnen 
Wel via de buren trouwens, wat best vreemd is want op het pakketje staat "No Delivery to Neighbour"
Wel via de buren trouwens, wat best vreemd is want op het pakketje staat "No Delivery to Neighbour"
Verwijderd
28 sept- 1 okt zou de leverdatum zijn maar ik kreeg nu een mailtje dat hij was verzonden en dat de geplande leverdatum dus morgen is. das mooi.
ook meteen even zon stealthguard besteld voor mijn ipod en mijn mobiel
ook meteen even zon stealthguard besteld voor mijn ipod en mijn mobiel
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2010 16:41 ]
Verwijderd
oké nog een laatste vraagje, als je je ipod besteld en betaalt zou je een betaalbevestiging moeten krijgen althans zo heb ik het begrepen (of is dit niet het geval met een mastercard?) nu is er namelijk nog geen geld weg voor de ipod betekent dit dan dat ze wachten tot het geld aankomt ofzo (al een week)?
PS: de order status is "nog niet verzonden" zou dit kunnen betekenen dat ze het geld pas opvragen nadat de ipod is verzonden?
PS: de order status is "nog niet verzonden" zou dit kunnen betekenen dat ze het geld pas opvragen nadat de ipod is verzonden?
Ik heb vandaag mijn ipod binnen gekregen! het viel me op dat de ipod ontzettend plat is! het ziet er goed uit en het werkt perfect! het wachten waard
Wel erg benieuwd waarom je deze vraag stelt? Antwoorden zijn uiteraard erg afhankelijk van je locatie in de route van je UPS bezorger. Alleen relevante informatie als je iemand in je eigen postcode kan vinden.Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 21:19:
rond hoelaat heb je (jullie)
jullie ipod touch binnen gekregen?
Verwijderd
oke mensen hij is toch verzonden al was ik wat zenuwachtig dat ik hem niet meer binnen de beloofde leverdatum zou krijgen (netjes van Apple)Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 18:56:
oké nog een laatste vraagje, als je je ipod besteld en betaalt zou je een betaalbevestiging moeten krijgen althans zo heb ik het begrepen (of is dit niet het geval met een mastercard?) nu is er namelijk nog geen geld weg voor de ipod betekent dit dan dat ze wachten tot het geld aankomt ofzo (al een week)?
Verwijderd
ik stelde deze vraag omdat ik dacht een schatting te kunnen maken.
IK wil namelijk thuis zijn als mn ipod geleverd word en kan dan zo mn werk op de hoogte stellen
of ik wat later kom of niet.
Toevallig ben ik na mijn bericht er nog achter gekomen dat je je zending kunt volgen dus..
IK wil namelijk thuis zijn als mn ipod geleverd word en kan dan zo mn werk op de hoogte stellen
Toevallig ben ik na mijn bericht er nog achter gekomen dat je je zending kunt volgen dus..
Verwijderd
je kan ook niet echt een shatting maken want zoals hierboven al is gezegd ligt dat aan de route etc.Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 07:45:
ik stelde deze vraag omdat ik dacht een schatting te kunnen maken.
Zullen we het nu weer gewoon over de iPod touch hebben?
Voor levertijden, voorraad en informatie over wanneer de postbode komt hebben we immers [Apple producten] Levertijden - Deel 8
Launching containers into space
Verwijderd
Is er al een fatsoenlijk alternatief voor iTunes? Wil er niet (weer) aan geloven als me Touch 4G binnen is

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2010 13:16 ]
Met mediamonkey kan je er wel media opzetten geloof ik, gebruik dat zelf alleen voor mijn iPod Classic.
Ik probeer ook zoveel mogelijk bij iTunes weg te blijven, maar voor firmware updates is het wel noodzakelijk.
Muziek zet ik er tegenwoordig alleen nog maar op met de Spotify Client, dat werkt super. Voor video heb ik nog geen goed alternatief gevonden, alleen maar streaming oplossingen. Moet alleen nog kijken of Dropbox daar wellicht een alternatief voor kan zijn.
Ik probeer ook zoveel mogelijk bij iTunes weg te blijven, maar voor firmware updates is het wel noodzakelijk.
Muziek zet ik er tegenwoordig alleen nog maar op met de Spotify Client, dat werkt super. Voor video heb ik nog geen goed alternatief gevonden, alleen maar streaming oplossingen. Moet alleen nog kijken of Dropbox daar wellicht een alternatief voor kan zijn.
Ik heb nu mijn ipod sinds gisteren en ik moet zeggen het is een prachtig mooi ding, maar je merkt wel dat nog niet alle apps een update hebben gehad voor het retina display(zoals angry birds) dat ziet er nog niet zo mooi uit. ook vind ik het een beetje flauw dat apple er "gewone" oordopjes in doet ipv die met een Remote, je zou toch verwachten bij zo'n duur apparaat dat je goede oordopjes bij krijgt
Ook past de nieuwe iPod niet in mijn Logitech Pure Fi Dream, dit vind ik erg jammer, zelfs met de dock connector past die er niet in.
maar de voordelen zijn groter dan de nadelen!! en heb zeker geen spijt van mijn aankoop
Ook past de nieuwe iPod niet in mijn Logitech Pure Fi Dream, dit vind ik erg jammer, zelfs met de dock connector past die er niet in.
maar de voordelen zijn groter dan de nadelen!! en heb zeker geen spijt van mijn aankoop
Verwijderd
In de officiële iPod Dock (die van Apple) past hij wel gewoon goed. En in mn JBL dock past hij zelfs beter dan mijn oude 2G iTouch (die maakte vaak geen connectie, de nieuwe heeft geen enkel probleem). Daarbij is de koptelefoon hetzelfde qua kwaliteit. Ze zullen niet snel deze gratis weggevencolin43 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 19:43:
Ik heb nu mijn ipod sinds gisteren en ik moet zeggen het is een prachtig mooi ding, maar je merkt wel dat nog niet alle apps een update hebben gehad voor het retina display(zoals angry birds) dat ziet er nog niet zo mooi uit. ook vind ik het een beetje flauw dat apple er "gewone" oordopjes in doet ipv die met een Remote, je zou toch verwachten bij zo'n duur apparaat dat je goede oordopjes bij krijgt![]()
Zelf gebruik ik een sony koptelefoon met inline remote voor iPod/iPhone met mn 4G iTouch.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2010 21:06 ]
Mijn iPod is vanmiddag rond 13:00 binnengekomen, maar zelfs pas thuis om 18:00.
Eerste indruk: Ik kan geen pixels vinden
en mijn al dunne telefoon voelt nu gewoon echt dik aan (1,2cm dik).
Ik heb net in een BodyGuardz shield gestopt, dus de komende 6 uur kan ie niet aan. Ik ben er wel bang voor dat de achterkant niet goed ziet dus dan kan ik morgen alsnog wachten
Eerste indruk: Ik kan geen pixels vinden
Ik heb net in een BodyGuardz shield gestopt, dus de komende 6 uur kan ie niet aan. Ik ben er wel bang voor dat de achterkant niet goed ziet dus dan kan ik morgen alsnog wachten
[ Voor 0% gewijzigd door noobynater op 23-09-2010 21:33 . Reden: Fixed smiley :P ]
Verwijderd
ik heb vandaag mijn ipod binnengerkegen, mooi apparaatje. ik hoop dat mijn stealthguard snel binnenkomt
wat me wel opvalt is dat er geen koptelefoontjes bijzitten met microfoontje en volume-knopjes. dat vind ik een beetje jammer, hier had ik wel op gehoopt en dat is toch weer 30 euro extra. ik denk dat ik daarover maar eens een mail naar apple ga schrijven
wat me wel opvalt is dat er geen koptelefoontjes bijzitten met microfoontje en volume-knopjes. dat vind ik een beetje jammer, hier had ik wel op gehoopt en dat is toch weer 30 euro extra. ik denk dat ik daarover maar eens een mail naar apple ga schrijven
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2010 21:52 ]
Tijdens de drie dwaze dagen wordt de touch V2 8GB verkocht voor €149. Is dat interessant?
[ Voor 4% gewijzigd door kevinl op 23-09-2010 21:58 ]
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Verwijderd
pricewatch: Apple iPod Touch V2 8GB Zwartkevinl schreef op donderdag 23 september 2010 @ 21:58:
Tijdens de drie dwaze dagen wordt de touch V2 8GB verkocht voor €149. Is dat interessant?
als je een v2 wilt is het misschien wel interessant
Mediamarkt Zoetermeer verkoopt deze nu voor € 133,-,kevinl schreef op donderdag 23 september 2010 @ 21:58:
zie de Flyer van MM-Zoetermeer.
Ik heb hem dus deze week daar gehaald, we gaan hem gebruiken voor lange/korte vluchten en lekker bij het zwembad/strand tijdens de vakanties
Hoef je niet steeds je kostbare iPhone te voorschijn halen.
The difference between men and boys is the size of their toys
gisteren mijn ipod binnengekregen, ik loop alleen tegen een probleem aan: op mijn eigen pc krijg ik hem niet verbinden, maar op onze pc in de woonkamer wel. op mijn eigen pc geeft itunes de melding: kan niet verbinden met deze ipod omdat er zich een onbekende fout heeft voorgedaan (0xE8000065)
iemand een idee wat ik hieraan moet doen??
Ben eigenlijk wel benieuwd naar real-life foto's van deze nieuwe versie.
Natuurlijk kan ik die wel vinden @ internet, maar "eigen" foto's zijn natuurlijk het mooist.
Natuurlijk kan ik die wel vinden @ internet, maar "eigen" foto's zijn natuurlijk het mooist.
Verwijderd
Niet nodig.

[ Voor 89% gewijzigd door Whieee op 25-09-2010 12:45 ]
heb de mijne 4g 32 g bij de premium dealer in den haag gehaald:).
toen ik bij mediamarkt vroeg zei de man dat die niet wist wanneer ze het zouden krijgen.
toen ik bij mediamarkt vroeg zei de man dat die niet wist wanneer ze het zouden krijgen.
Ik heb hem een week geleden in de A mac in Eindhoven gezien.Verwijderd schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 13:06:
Zijn de nieuwe iPod's al in de winkel gespot?
Ik heb navraag gedaan bij Dixons, de nieuwe iPod Touch was leverbaar vanaf 23 september.noobynater schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 14:24:
[...]
Ik heb hem een week geleden in de A mac in Eindhoven gezien.
Weet iemand of het mogelijk is om studentenkorting te krijgen op de iPod Tuch?
Ik krijg maandag mijn nieuwe iPod Touch.
Ik had ze eerder in het topic al neergezet: jip_86 in "[iPod touch] Ervaringen en Discussie - D..."Tha BasZ schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:56:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar real-life foto's van deze nieuwe versie.
Fijn voor je.Martijn-HK schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 19:50:
Ik krijg maandag mijn nieuwe iPod Touch.
Maar wat voegt dat toe aan een topic over ervaringen met een bepaald product?
Verwijderd
Voor wie wel eens harde muziek zou willen opnemen:
Ik heb vandaag met de iPod 4 een paar nummers van onze band-repetitie opgenomen (dus met de onboard mic) en ik moet zeggen dat ik blij verrast ben!! Het klinkt behoorlijk goed, zeer zeker goed bruikbaar.
De muziek gaat met live drum's, gitaar, bas, zang behoorlijk hard en ik dacht dat de mic helemaal overstuurd zou zijn maar dit regelt hij zelf bij, blijkbaar. Ik had het wel eens met de iPod 2 gedaan met een aparte mic, maar die opnames gingen veel minder goed.
Ik heb vandaag met de iPod 4 een paar nummers van onze band-repetitie opgenomen (dus met de onboard mic) en ik moet zeggen dat ik blij verrast ben!! Het klinkt behoorlijk goed, zeer zeker goed bruikbaar.
De muziek gaat met live drum's, gitaar, bas, zang behoorlijk hard en ik dacht dat de mic helemaal overstuurd zou zijn maar dit regelt hij zelf bij, blijkbaar. Ik had het wel eens met de iPod 2 gedaan met een aparte mic, maar die opnames gingen veel minder goed.
Na veel mogelijke oplossingen is het opgelost na een BIOS update.pimjai schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:03:
gisteren mijn ipod binnengekregen, ik loop alleen tegen een probleem aan: op mijn eigen pc krijg ik hem niet verbinden, maar op onze pc in de woonkamer wel. op mijn eigen pc geeft itunes de melding: kan niet verbinden met deze ipod omdat er zich een onbekende fout heeft voorgedaan (0xE8000065)
Verder is dit een erg mooi apparaatje. Ik was al onder de indruk van het scherm en de internetsnelheid van mijn Samsung jet. Maar de iPod staat daar toch wel een stukje boven
Edit: hebben jullie er ook last van dat de batterij van de nieuwe touch erg snel leeg is, behalve als je hem op vliegtuigmode zet? Ik geloof na wat googlen dat dat komt omdat Wifi verbonden blijft, ook als je de touch blokkeert en hem dus op standby laat staan. Weet iemand of er een manier is om hem zo in te stellen dat wifi uitschakelt als je hem blokkeert? Het zou wel fijn zijn als ik dat niet steeds handmatig hoef te doen.
[ Voor 23% gewijzigd door pimjai op 26-09-2010 09:49 ]
Hebben meer mensen hier het probleem dat er altijd minimaal 1GB vrij moet zijn op de iPod touch? Bij iTunes staat dat ie gewoon nog 1.2GB vrij heeft, maar zo gauw ik iets wil syncen zegt ie dat er niet genoeg ruimte is naar mate de hoeveelheid die onder de 1GB komt.
Voorbeeld: ik heb 1.2GB vrij, ik wil iets syncen van 400MB dan kom ik volgens iTunes 200MB te kort terwijl ik dan zelfs nog 800MB over zou moeten hebben.
Voorbeeld: ik heb 1.2GB vrij, ik wil iets syncen van 400MB dan kom ik volgens iTunes 200MB te kort terwijl ik dan zelfs nog 800MB over zou moeten hebben.
Ik had het ook niet over de in-ear versie maar de "gewone" oordopjes met een remote, maar ik heb gister voor het eerst de oordopjes gebruikt die er bij zaten en nu blijkt het rechter oordopje het niet te doenVerwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 21:04:
[...]
In de officiële iPod Dock (die van Apple) past hij wel gewoon goed. En in mn JBL dock past hij zelfs beter dan mijn oude 2G iTouch (die maakte vaak geen connectie, de nieuwe heeft geen enkel probleem). Daarbij is de koptelefoon hetzelfde qua kwaliteit. Ze zullen niet snel deze gratis weggeven
Zelf gebruik ik een sony koptelefoon met inline remote voor iPod/iPhone met mn 4G iTouch.
Ja hij past in het dock zonder de dock-connector, alleen staat die dan minder stevigpimjai schreef op zondag 26 september 2010 @ 19:42:
past de ipod in dat dock zonder het verloopstekkertje?
Soms is er tijdelijk extra ruimte nodig omdat er blijkbaar wat geinstalleerd moet worden. Maar zoveel ruimte lijkt wel erg overdreven. Om wat voor programma gaat het precieus?noobynater schreef op zondag 26 september 2010 @ 14:23:
Hebben meer mensen hier het probleem dat er altijd minimaal 1GB vrij moet zijn op de iPod touch? Bij iTunes staat dat ie gewoon nog 1.2GB vrij heeft, maar zo gauw ik iets wil syncen zegt ie dat er niet genoeg ruimte is naar mate de hoeveelheid die onder de 1GB komt.
Ik probeer geen programma over te zetten maar een video, deze video is ~200MB en er is dus nog ~1GB vrij.troftnom schreef op zondag 26 september 2010 @ 20:17:
[...]
Soms is er tijdelijk extra ruimte nodig omdat er blijkbaar wat geinstalleerd moet worden. Maar zoveel ruimte lijkt wel erg overdreven. Om wat voor programma gaat het precieus?
Apple heeft hier wel een support page over maar alleen solution 3 blijft dan over voor mij, en deze wil ik dinsdag proberen (ik heb niet eerder de kans toe).
De pagina: http://support.apple.com/kb/TS1503
Edit: het is overigens bij alles wat ik over wil zetten, het is dus niet alleen bij films.
Edit#2: en nog iets anders raars, regelmatig heb ik ineens meer audio op mijn iPod staan terwijl ik niet eens muziek toegevoegd heb, als ik bijv foto's toevoeg dan word mijn audio ineens ook 800MB groter (ik praat hier over zo'n ~1000 foto's).
Dusja, binnenkort maar eens restoren en alles even opnieuw er op zetten, en deze keer even handmatig transcoden maar 128kbps (naar mijn mening goed genoeg voor onderweg, voor thuis gebruik ik v0 voor dat ik hier dalijk op gebasht word
[ Voor 32% gewijzigd door noobynater op 26-09-2010 20:24 ]
Nee hoor, hij valt er niet makkelijk uit.pimjai schreef op zondag 26 september 2010 @ 20:18:
Maar hij valt niet makkelijk om ofzo? Ik ben Die connector namelijk al kwijt.
Verwijderd
Staat soms de optie aan dat-ie automatisch de vrije ruimte met muziek opvult?noobynater schreef op zondag 26 september 2010 @ 20:20:
[...]
Edit#2: en nog iets anders raars, regelmatig heb ik ineens meer audio op mijn iPod staan terwijl ik niet eens muziek toegevoegd heb, als ik bijv foto's toevoeg dan word mijn audio ineens ook 800MB groter (ik praat hier over zo'n ~1000 foto's).
Op de site van Dixons stond afgelopen week dat ze 23 september in de winkel zouden liggen, dat bleek uiteindelijk niet het geval te zijn. Vervolgens stond op de site 25 september maar inmiddels is dat 8 oktober geworden.japie06 schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:53:
Ze liggen nog steeds niet in de winkel.
Ik heb hem dus maar afgelopen weekend bij de online apple store besteld en ik kreeg vandaag te horen dat mijn betaling is verwerkt en dat verwacht wordt dat ie tussen 5 en 8 oktober binnen is..
Nadeel is wel dat ie binnen deze tijd ergens in een winkel kan verschijnen, maar op deze manier is het in ieder geval zeker dat je hem binnen een bepaalde periode ontvangt.
[ Voor 11% gewijzigd door RoelJ op 27-09-2010 16:40 ]
Wat is dat voor vreemde optie?Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 13:38:
[...]
Staat soms de optie aan dat-ie automatisch de vrije ruimte met muziek opvult?

Kun je me ook vertellen waar die zit?
Verwijderd
Hoi,
Ik heb net via de site van Apple mijn Ipod Touch 32g 4gen besteld met als betalingswijze, bankoverschrijving.
Alleen ik ben in de omschrijving mijn naam en mijn achternaam vergeten, ik heb alleen de BIBIT referentienummer en de ordernummer erbij gezet.
Denken jullie dat het wat uitmaakt of je je voornaam en je achternaam erbij zet of niet?
Ik heb net via de site van Apple mijn Ipod Touch 32g 4gen besteld met als betalingswijze, bankoverschrijving.
Alleen ik ben in de omschrijving mijn naam en mijn achternaam vergeten, ik heb alleen de BIBIT referentienummer en de ordernummer erbij gezet.
Denken jullie dat het wat uitmaakt of je je voornaam en je achternaam erbij zet of niet?
Dat moet als het goed is niks uitmaken. Ik heb ook alleen het BIBIT nummer vermeld, na één werkdag betaling bevestigd.
heb hem ook maar besteld via Bol.com, aangezien ik nog een kado bon had liggen
ben benieuwd wanneer die geleverd wordt.
Van het kastje naar de muur lopen...