Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 226 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 49.805 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voor de eerste keer ooit Holy gespeeld, meteen even HoR heroic gedaan. Viel best mee, beacon is wel zwaar relax kan ik zeggen. :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dakreal schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:19:
Toch is het ergens jammer dat zoiets nodig heeft. Geeft eigenlijk aan dat het huidige systeem van Blizzard gewoon niet optimaal is. Dat je moet wachten om te spelen, zou eigenlijk niet kunnen.

Ik merk het zelf ook dat je meer aan het wachten bent dan aan het spelen tegenwoordig.
Hoop dat het met Cataclysm gaat veranderen, want zo gaat het voor uiteindelijk een keer ophouden.
Initieel denk ik wel, net als 'in de oude dagen van LK' waar heroic dungeons zo'n beetje het enige was wat je kon doen (zonder zie random feature), had je vaak parties waar je dan meteen ook 5-10 dungeons mee ging doen. Nu het is na elke dungeon disband, 99% zit daar puur voor die daily frosts en gaat weer weg.

Andere kant zat dit dus ook enorm snel weer 'rechttrekken', als ze weer een systeem van emblems en daily emblems erin gooien (dat ging nu anders heten, was de naam kwijt).

Maar als ik dan even gemiddeld kijk wat voor mij dus end-content 'activiteiten' zijn.. is het eigelijk zeer matig en zo breed is heel die 'end content' van LK dus helemaal niet. (dingen 'voor de fun' tel ik dan niet mee). Je progressie naar end-gear ligt op een zeer klein stukje content (ICC, daily, weekly), dat al het zut eronder (ToC, Ulduar, Naxx, VoA) wel 'fun' is om te doen maar imho geen onderdeel meer van je end-content bezigheden.

Andere games kan ik zelfs op cap level doorgaan met progressie, of dit nu 'hoogste niveau' is (ICC bv) of laagste niveau (ik krijg dezelfde 'tokens' als ik een team join op lvl10).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Toch is het ergens jammer dat zoiets nodig heeft. Geeft eigenlijk aan dat het huidige systeem van Blizzard gewoon niet optimaal is. Dat je moet wachten om te spelen, zou eigenlijk niet kunnen.

Ik merk het zelf ook dat je meer aan het wachten bent dan aan het spelen tegenwoordig.
Hoop dat het met Cataclysm gaat veranderen, want zo gaat het voor uiteindelijk een keer ophouden.
Je denkt dat met Cataclysm het aantal tanks ineens gaat exploderen? Want dat is dus waar je op zit te wachten. ;) Blizzard wil het mogelijk maken dat DPS warriors, pallies en DK's ook kunnen gaan tanken maar ik moet het nog zien gebeuren. Een goeie tank ben je niet door je spec, een goeie tank ben je als je goed om je heen kan kijken. DPS zonder tankervaring is daar doorgaans niet zo goed mee. Ik zou er dus niet op rekenen dat je veel minder hoeft te wachten en áls je al minder moet wachten, dat je vaker met een waardeloze tank opgescheept zit.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:43
Gister erachter gekomen dat ik al ruim een week beta access heb, dus maar geinstalleerd, werkt de character copy al 4 dagen niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09

Maar wat suggereer je dan als oplossing? Want er zijn een hoop mensen (voornamelijk) DPS die de queues vervelend vinden, maar ik hoor nooit een echte oplossing. Simpelweg de verhouding tank/healer/dps veranderen naar 1 tank 1 healer 5 dps gaat ook niks oplossen, en bovendien wordt het spel dan heel erg anders.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik kwam er ook heel laat achter dat ik de betaversie had. Geprobeert char aan te maken, gelijk foutmelding op foutmelding.
Maar ik geloof dat je je eigen char kan kopieren? Das handig (als het werkt). Hoef ik niet een char te gaan lvlen tot 80 om te kijken hoe het een en ander werkt als je wil lvlen vanaf 80.
Ik zal dan ook maar eens gaan "testen" als de charcopy werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asaki
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 20:43
[...]

Toch is het ergens jammer dat zoiets nodig heeft. Geeft eigenlijk aan dat het huidige systeem van Blizzard gewoon niet optimaal is.
Als 90% van de wow bevolking eens zou opgroeien dan vinden tanks het misschien wel leuk om een instance te tanken met randoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hydra schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:20:
Maar wat suggereer je dan als oplossing? Want er zijn een hoop mensen (voornamelijk) DPS die de queues vervelend vinden, maar ik hoor nooit een echte oplossing. Simpelweg de verhouding tank/healer/dps veranderen naar 1 tank 1 healer 5 dps gaat ook niks oplossen, en bovendien wordt het spel dan heel erg anders.
Ik denk ook niet zozeer dat er een oplossing is, of ze moeten compleet andere encounters gaan maken. PvP heeft een tank an sich niet veel meerwaarde tov een non-tank (health, dmg reduction dat wel), zoals een tank het verschil maakt in een dungeon (waar 1shot clothies normaal is - op content van jou gear/lvl).

Nu ze de encounters dus 'nog' zwaarder laten wegen op dit principe, denk ik zelf dat er nog minder aanbod komt op healers/tanks dan dat er nu is. Enige escape zou het aantrekkelijker maken van tanks zijn, maar ook in LK waren ze al een stuk aantrekkerlijker dan in TBC, maar is er ook nooit echt een groot aanbod geweest. Zeker nu ook healers veel meer moeten letten op hun spells en mana, denk ik dat daar ook wel problemen kunnen gaan komen, tot het moment dat iedereen weer uit de gedachte van 'overgeared dungeon runnen in LK' en back to basic is gegaan zoals in de eerste dagen van LK.

Maar het gros van de spelers nu al heel LK nooit op dit systeem heeft gewerkt, vraag ik me af of ze allemaal wel zo makkelijk willen/kunnen aanpassen aan het 'moeilijkere' dungeon principe van Cata. Zeker in de weg naar de 80 wordt menig healer/tank al compleet de grond in geboord en afgezeikt om alles en nog wat (het is nooit de schuld van DPS), dat er imho al weinig motivatie overblijft om uberhaubt 80 te worden en als tank door te zetten. Heb je dat overleeft, krijg je weer een pug gezeur "OMG LOW HP LOLZ FAIL!".

Mijn visie: Het zal wel loslopen. Eerste weken is het puur quests doorhuppelen (lekker solo), 83 dungeon wordt helemaal platgespamt met half tanks en zwaar undergeared (de begin 80s lopen gewoon mee met de ICC-HC tanks), en de discussie wellus/nietus gaat weer rustig verder.
asaki schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:32:
Als 90% van de wow bevolking eens zou opgroeien dan vinden tanks het misschien wel leuk om een instance te tanken met randoms.
Het systeem trok deze mensen aan, het systeem was afgestempt op deze mensen, je kan bijna niets meer kwalijk nemen. En hoog of laag, ik ken maar bizar weinig MMO's waar een complete community veranderde nav een patch/expension.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 06-09-2010 13:38 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

asaki schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:32:
[...]

+1miljoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
  • Laatst online: 08:43
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:22:
ja ik kwam er ook heel laat achter dat ik de betaversie had. Geprobeert char aan te maken, gelijk foutmelding op foutmelding.
Maar ik geloof dat je je eigen char kan kopieren? Das handig (als het werkt). Hoef ik niet een char te gaan lvlen tot 80 om te kijken hoe het een en ander werkt als je wil lvlen vanaf 80.
Ik zal dan ook maar eens gaan "testen" als de charcopy werkt.
Jup je kan je eigen char kopieeren maar ook een premade char (vol met enchants en mats volgens mij netzoals bij andere ptr's) wat wel handig is om gear te gemmen/enchanten.

Moet het natuurlijk eerst werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
[...]

Ik heb zelf ook een tank gerolt om dit probleem te verhelpen, echter krijg je dan weer retard dps. Dus het is het 1 of het ander. Daarnaast heb je tanken wel gezien als je ongeveer alle hc's 5x gezien hebt als tank. En ik ben niet diegene die met een oplossing moet komen. Dat is de taak van blizzard.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zijn zat mensen die simpelweg het weigeren om bijv. op hun Warrior te tanken. En dus alleen DPS willen doen, prima hoor, maar dan zul je dus eventjes iets langer moeten wachten voor die random dungeons. In pugs is het principe hetzelfde.

De enige oplossing zou zijn: het gebruik maken van je dualspec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Dakreal schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:47:
Ik heb zelf ook een tank gerolt om dit probleem te verhelpen, echter krijg je dan weer retard dps. Dus het is het 1 of het ander. Daarnaast heb je tanken wel gezien als je ongeveer alle hc's 5x gezien hebt als tank. En ik ben niet diegene die met een oplossing moet komen. Dat is de taak van blizzard.
Lekker makkelijk. Er is geen oplossing anders dan de hele game compleet omgooien, en ik zou WoW niet meer gaan spelen als je heroics opeens kunt doen met 5 random DPS. Hoe dan ook is het systeem nu beter dan het vroeger is. Als DPS had je echt de mogelijkheid niet om zoals nu minimaal 1 dungeon per uur te doen.

Verder is er een vrij simpele oplossing voor je probleem: start een groep met 4 anderen en chainrun dungeons. Het probleem is dat de meeste DPS dit niet willen omdat ze dan geen tank krijgen die in minimaal full Triumph gear zit en ze carried. Toen ik m'n Paladin aan 't gearen was, runde ik zo een paar uur achter elkaar de ene na de andere random dungeon met guildies. De oplossing is simpel dus: guildies.
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:50:
Zijn zat mensen die simpelweg het weigeren om bijv. op hun Warrior te tanken. En dus alleen DPS willen doen, prima hoor, maar dan zul je dus eventjes iets langer moeten wachten voor die random dungeons. In pugs is het principe hetzelfde.

Met DPS bedoel ik ook iedereen die niet wil tanken of healen, niet de pures. Ik snap overigens echt niet dat je met een tank class liever in de queue wacht dan te gaan tanken. DPSen op m'n DK bijvoorbeeld vind ik enorm boring.

[ Voor 22% gewijzigd door Hydra op 06-09-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
[...]

Dualspec gebruik ik ook op m'n rogue, tanken gaat alleen nog niet zo goed :(

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hydra schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:51:
Verder is er een vrij simpele oplossing voor je probleem: start een groep met 4 anderen en chainrun dungeons. Het probleem is dat de meeste DPS dit niet willen omdat ze dan geen tank krijgen die in minimaal full Triumph gear zit en ze carried. Toen ik m'n Paladin aan 't gearen was, runde ik zo een paar uur achter elkaar de ene na de andere random dungeon met guildies. De oplossing is simpel dus: guildies.
En dan nog op zoek naar een guild waar ze nog mensen hebben die randoms doen, ik heb afgelopen jaar 7 guilds gezien, buiten de daily run is het dan ook meteen afgelopen. Wil je dan meerdere runs mee met je dps, jammer.. enkel tank en healer mogen meerdere keren mee (verhouding van tank/healer:dps in guilds is ook compleet zoek).

Hier is mijn oplossing erg simpel, prio op de pure-dps classes die dus geen support class kunnen draaien. Als ik zou kunnen, was ik healer op mijn warlock en tank op mijn hunter, maar bandage is interuptable (bij damage) en mijn hunter heeft wat moeite met agro houden :P

Ironisch wordt er wel weer afgeraden meteen als tank aan de bak te gaan, vanwege je gear (defcap, HP, je kent het wel), of healer (oom, te weinig heal, etc).

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 06-09-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:15
Met DPS bedoel ik ook iedereen die niet wil tanken of healen, niet de pures. Ik snap overigens echt niet dat je met een tank class liever in de queue wacht dan te gaan tanken. DPSen op m'n DK bijvoorbeeld vind ik enorm boring.
Ik vind tanken dus weer niets aan. Mijn warrior heeft Fury als main voor PvE en Arms als 2e spec voor PvP.
Mijn dwarf pally heeft wel protection als offspec maar die gebruik ik alleen met guild members omdat indd de random dps snel begint te zeiken als er ook maar iets mis gaat (door hun eigen schuld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Hydra schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:51:
Ik doe op m'n warrior over het algemeen signen als DPS, zelfs al heb ik een volledige ICC tank set, en offspec klaar staan. meestal ben ik bezig met dailys terwijl ik in de queue sta. voordat ik m'n dailys heb gedaan is die queue wel een keer opgekomen.
SinergyX schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:57:
Hier is mijn oplossing erg simpel, prio op de pure-dps classes die dus geen support class kunnen draaien. Als ik zou kunnen, was ik healer op mijn warlock en tank op mijn hunter, maar bandage is interuptable (bij damage) en mijn hunter heeft wat moeite met agro houden :P

Ironisch wordt er wel weer afgeraden meteen als tank aan de bak te gaan, vanwege je gear (defcap, HP, je kent het wel), of healer (oom, te weinig heal, etc).
Wel lekker makkelijk praten aangezien je het niet kan. Ik heb een idee, roll een pally/warrior/dk/druid (vul zelf maar in) en ga tanken, laat die warlock en hunter lekker liggen en speel er niet meer mee.

oh wacht, je vind het leuk om te spelen met je warlock/hunter/mage/rogue als DPS, nou raad es, ik vind het leuk om te spelen met m'n priest/warrior/pala/druid/DK/shaman als DPS !

[ Voor 44% gewijzigd door DrFlash op 06-09-2010 14:03 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
DrFlash schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:59:
Ik doe op m'n warrior over het algemeen signen als DPS, zelfs al heb ik een volledige ICC tank set, en offspec klaar staan. meestal ben ik bezig met dailys terwijl ik in de queue sta. voordat ik m'n dailys heb gedaan is die queue wel een keer opgekomen.
Ik vind het als healer of DPS altijd irritant als ik moet gaan zitten wachten op een trage tank, tank ik liever zelf, kan ik tenminste chainpullen :)

Ben overigens al een tijdje gestopt. Ga nog m'n brewfest achievements halen voor m'n mount en daarna wacht ik op Cata. Raiden doe ik niet meer en die heroics heb ik ook wel ff gezien :)

[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 06-09-2010 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hydra schreef op maandag 06 september 2010 @ 14:02:
Ik vind het als healer of DPS altijd irritant als ik moet gaan zitten wachten op een trage tank, tank ik liever zelf, kan ik tenminste chainpullen :)
Nu geef je af op trage tanks, diezelfde tanks die mogelijk als 'standaard' DPS nu ook eens Tank willen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Ik ben na bijna een jaar van afwezigheid maar weer eens begonnen.
Na altijd human warrior deze keer maar eens een human rogue gekozen.

Erg leuk moet ik zeggen toch wel alleen wel lastiger spelen.

Ben alleen nog opzoek naar een leuke casual guild, geen raidverplichting.
Ik zit op Hellscream, naam RZor, mocht iemand iets weten zie ik wel een DM :)

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SinergyX schreef op maandag 06 september 2010 @ 14:03:
Nu geef je af op trage tanks, diezelfde tanks die mogelijk als 'standaard' DPS nu ook eens Tank willen zijn.
Wat is je punt? Ik doe het liever zelf maar ik ga niet als healer irritant lopen doen omdat iemand nieuw is ofzo hoor. Die mensen die willen tanken hoeven alleen maar te signen als tank, ik neem hun plek niet in ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Hydra schreef op maandag 06 september 2010 @ 14:04:
[...]

Wat is je punt? Ik doe het liever zelf maar ik ga niet als healer irritant lopen doen omdat iemand nieuw is ofzo hoor. Die mensen die willen tanken hoeven alleen maar te signen als tank, ik neem hun plek niet in ofzo?
Als healer ben ik eerder geïrriteerd door de zwaar overgearde tanks dan de nieuwelingen.
zwaar overgearde tank -> chainpull -> chainpull en healer op autofollow...
bij de nieuwe tanks, dan wel degene die een beetje snappen hoe je moet gearen etc, heb je wat te doen behalve 3x een renew casten omdat er toevallig een hit door kwam.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
DrFlash schreef op maandag 06 september 2010 @ 14:07:
Als healer ben ik eerder geïrriteerd door de zwaar overgearde tanks dan de nieuwelingen.
Wat heb je liever dan, dat die tank na iedere pull 10 seconden wacht? Want die heb je ook, tanks die ondanks hun gear traag gaan. Gelukkig zie je die niet erg veel. Ik vind het trouwens raar dat je "geirriteerd" raakt door die tanks. Dat komt over alsof je het hun kwalijk neemt dat ze de instance overgearen.
bij de nieuwe tanks, dan wel degene die een beetje snappen hoe je moet gearen etc, heb je wat te doen behalve 3x een renew casten omdat er toevallig een hit door kwam.
Als ik als healer een random doe die ik al 500 keer gedaan heb wil ik maar 1 ding: snelheid. Dus chainpullen en als een bezetene door die instance heen. Dat levert tenminste nog wat uitdaging als je 3 of meer packs tegelijkertijd pulled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:14

Nibbz

Postmaster General

trouwens,

een 'echt' goeie tank geeft de dps niet eens de mogelijkeid om de boel te verprutsen.. die tanks blijven aan het chainpullen en hierdoor zijn ze altijd eerste bji een pack.. (althans zo doe ik het op mijn warrior.. knappe dps die dan nog gaat over-agro'en)

Alleen zijn er af en toe slackende healers waardoor de tank dus low hp zit.. net overleefd.. of healer is gewoon te laat en de tank gaat neer :(.

(edit: dit zal niet voor elke instance werken.. maar voor veel wel)

trouwens.. met Druid/Warrior is chainpullen wel heel wat makkelijk dan met een Pala / DK (met charge sta je gelijk in de group, terwijl je met DK (HowlingBlast/IT/DG) en Pally (Shield) er eerst nog in moet rennen

[ Voor 5% gewijzigd door Nibbz op 06-09-2010 14:26 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Nibbz schreef op maandag 06 september 2010 @ 14:25:
trouwens.. met Druid/Warrior is chainpullen wel heel wat makkelijk dan met een Pala / DK (met charge sta je gelijk in de group, terwijl je met DK (HowlingBlast/IT/DG) en Pally (Shield) er eerst nog in moet rennen
Moet je wel nog rage hebben. Da's het nadeel van druids; als je ff shift om je healer een innervate te geven ben je meteen je rage kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:14

Nibbz

Postmaster General

Hydra schreef op maandag 06 september 2010 @ 14:26:
[...]

Moet je wel nog rage hebben. Da's het nadeel van druids; als je ff shift om je healer een innervate te geven ben je meteen je rage kwijt.
Innervate -> bearform.. en dan die ability waarvoor je weer rage krijgt (die heeft maar 1min cd.. dus vaak te gebruiken) en je kunt weer chargen (dit kan binnen 3 seconden gebeurd zijn :))

maar uberhaubt.. dat is wel het laatste waar je aan denkt als tank.. de healer mana terug te geven.. beetje fatsoenlijke healer heeft zijn mana-pool wel op orde
Hydra schreef op maandag 06 september 2010 @ 14:30:
[...]
Tja, als ik nu in randoms continue 'fatsoenlijke' healers zou hebben :D
hehe jah ok ;).. maar toch kom ik vaker een tank tegen die niet kan tanken.. dan een healer die niet kan healen

[ Voor 35% gewijzigd door Nibbz op 06-09-2010 14:53 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Nibbz schreef op maandag 06 september 2010 @ 14:28:
Innervate -> bearform.. en dan die ability waarvoor je weer rage krijgt (die heeft maar 1min cd.. dus vaak te gebruiken) en je kunt weer chargen (dit kan binnen 3 seconden gebeurd zijn :))
Je hoeft me niet te vertellen hoe ik een bear moet spelen hoor ;)

Enrage gebruik je erg vaak, gewoon om een headstart in rage te hebben. In raids heb je daar geen last van maar in heroics raak je makkelijk ragestarved. Daarom heb ik m'n maul + swipe macro ook verwijderd, nu swipe ik in eerste instance alleen maar omdat maul rage eet.
Nibbz schreef op maandag 06 september 2010 @ 14:28:
Maar uberhaubt.. dat is wel het laatste waar je aan denkt als tank.. de healer mana terug te geven.. beetje fatsoenlijke healer heeft zijn mana-pool wel op orde
Tja, als ik nu in randoms continue 'fatsoenlijke' healers zou hebben :D

[ Voor 21% gewijzigd door Hydra op 06-09-2010 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Bitbron schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:20:
Ik heb de laatste paar dagen wat lol gevonden in rep farmen (vraag me niet waarom) en heb nu eindelijk "The Diplomat" en "The Argent Champion" in the pocket. Verder dropte ook nog de Deathcharger's Reins :)

Vanavond hopelijk mee met Ulduar 25 Hardmode, blijft toch een een van de mooiste Raids in WotLK (imho).
Ik kijk vanavond iig al uit naar Uldura25HM, en mijn uitspattingen van verleden week:

Druid:

* alle outlands dungeon reps gemaxed.
* glory of the hero afgemaakt.
* 25+ exalted reps nu op deze alt 8)7
* weer langs de uitverkoop van Anzu gegrepen, krijg maar geen vat op dat non-voorraad beheer.

Priest:

* 3e Barney, err... Halion 25 kill.
* heroic Blood Queen 25 neergehaald, en heroic Dying Light mee mogen nemen als trofee.
* Ulduar10 FL, Ignis, XT, Kologarn, Auriaya en Hodir HM achievements gedaan, rest volgt later voor de drake.
* 3 nieuwe mounts gehaald van AT (crusader horse, kodo en hawkstrider) om van 300 tokens af te komen.

Algemeen:

* prive guildbank inhoud in een yard sale aan het gooien (30+ stacks enchant zooi, 8 stacks frost wyrm post, 3 stacks epic gems etc)
* triumph emblems naar gems aan het omzetten en verkopen.

Dit laatste om te verkomen dat ik 4-5 bank tabs moet gaan vendoren als de uitbreiding er is.

Iemand een tip wat te doen met bolts of frostweave? Kan niet echt beslist krijgen wat er mee te doen, kan 1-2-3 niet iets vinden om er van te maken om er iets aan over te houden.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casapira
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08 14:36

casapira

The truth is in me.

Neelon schreef op maandag 06 september 2010 @ 14:55:
[...]
Iemand een tip wat te doen met bolts of frostweave? Kan niet echt beslist krijgen wat er mee te doen, kan 1-2-3 niet iets vinden om er van te maken om er iets aan over te houden.
Ik heb spellweave tailoring.
Met bolts of frostweave maak ik veel Spellweaves. Eternal fire kost bij ons 20-25g gemiddeld. Spellweaves verkoop ik voor 60-80g, ik domineer die markt op onze server een beetje, als ze proberen de prijs te laag te maken, koop ik alles op (als het er niet te veel zijn), en zet ik het er weer terug op met de hoge prijs.

Het levert goed wat op op die manier. Heb aan spellweaves de laatste 3/4 maanden, ik denk zo'n 30k gold gemaakt.
Dit weekend ook weer, er stonden er 5 op van 55g each. Heb ze allemaal opgekocht, en met mijn eigen 15 erop gezet voor 75 each. Ik zie nu in mijn remote AH dat ik er weer 1500g bij heb.

Even over het chainpullen van instances, doe ik met mijn DK ook. D&D erop en dps krijgt geen aggro meer met t10 2setbonus. Ik blijf meestal zo'n 5-8 seconden staan in D&D, en dan ga ik verder naar de volgende groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 19:47
Nu weer 1,5 maand actief in wow en heb m'n plezier weer helemaal teruggevonden in het spel :)

Ongeveer een maand op mijn oude server, Nagrand, een beetje rondgehuppeld hopend op een leuke raidplek in de core group van de neven-guild van mijn oude guild (duidelijk?? .. Guess not)
Helaas weinig aan raiden toegekomen, nu was/is mn gear ook redelijk out-dated, maar desalniettemin redelijk de meters aan het bashen..

Maar halve maand geleden gevraagd door mn oude buddy's (en tevens ook allemaal raiders van de coregroup van mn oude guild) of ik wou migreren naar hun server, Talnivarr, en dat we zo weer ons oude clubje bij elkaar hebben voor Catacalysm.

Hele eer natuurlijk! en eigenlijk ook wel redelijk met mn neus in de boter gevallen denk ik :)
Dus binnen mum van tijd 3x character migration + Factionchange .. Pffeeww wat een geld! maarja welke hobby is niet duur?

Mijn strepen als DPS heb ik verdient in TBC/WOTLK tijd, maar als tank toch vooral in WOTLK, dus:
Zachtjes en tussen neus en lippen door werd er nog eventjes gezegd dat ze een tank nodig hadden.

Ja sure, Kga wel tank.. Meteen even een raidje met ze alle gedaan, en meteen King slayer in de wacht gesleept..
Terwijl ik nog niet verder was geweest dan festergut op Nagrand, Het was wel weer erg wennen als tank.. maar inmiddels is eht weer helemaal terug :)
Week daarna 11/12 clear in 2,5 uur, helaas geen rogue of hunter voor LK. Dus die maar even overgeslagen
Vorige week full clear ICC10 weer, daarna eens naar RS10 gegaan.
Eigenlijk had bijna niemand die nog gedaan, en na 3 keer proberen lag hij op zn gat!

Ik mocht shadowrealm tanken, en ik had het veel moeilijker verwacht dan een beetje achter een beam aan huppelen!
1e keer was even doorkrijgen hoe die beam precies gaat, maar ik had het eigenlijk vrij snel door (helaas lag toen de helft al gestrekt ... oeps)
2e keer hadden we niet echt door hoe het nu zat met de DPS verdeling en die teller.
3e keer was bye bye Sartharion Halion :)

Helaas in de 3x dat we nu full clear / bijna full clear gedaan hebben bijna niks gedropt voor mij :(
Tank gearen schiet zo ook niet op :P

Ondertussen ben ik de economie ook weer aan het bestoken, en zo in 1 dag bijna 3K verdient _/-\o_
Dag erna met 2K moeten doen, maar nu ben ik redelijk out of merchandise dus het zal weer wat langzamer gaan!

Yep fun is completly back :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
DrFlash schreef op maandag 06 september 2010 @ 14:07:
[...]
Ik ben tank maar ik snap niet precies wat je bedoelt? Hoe kan je als tank 'overgeared' zijn? Zie ook mijn armory: http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Anachronos&cn=Warsnor (Dat zal wel niet overgeared zijn :P )

Overigens, zijn er nog mensen die tips hebben voor een warrior tank? Ik heb de laatste tijd erg rage problemen. Dan zit ik te knallen op een mob en ineens is het op voor de volgende 5 seconden. En ik kan je vertellen dat die een eeuwigheid duren.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 09:47

Multensor

wtf

Ik ben zelf ook warrior tank maar ik heb dit probleem echt nooit. Als er een groep van 3+ mobs op je in staan te hakken krijg je altijd meer rage dan dat je kwijt kan. Gewoon beginnen met TC en DS en daarna is het kwestie van tabben en DB. Als je ehct rage tekort komt moet je misschien 'goedkopere' abilities gebruiken. Dus niet cleaven enzo..

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:05
3e keer was bye bye Sartharion
wat :D

Ruby Sanctum vind ik trouwens echt het aids van Warcraft op dit moment. Wat een saaie en vervelende klote instance :r

[ Voor 54% gewijzigd door Divak op 06-09-2010 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Multensor schreef op maandag 06 september 2010 @ 15:59:
Ik ben zelf ook warrior tank maar ik heb dit probleem echt nooit. Als er een groep van 3+ mobs op je in staan te hakken krijg je altijd meer rage dan dat je kwijt kan. Gewoon beginnen met TC en DS en daarna is het kwestie van tabben en DB. Als je ehct rage tekort komt moet je misschien 'goedkopere' abilities gebruiken. Dus niet cleaven enzo..
Ow, cleave is mijn main abbility. Cleave staat echt altijd aan bij mij. Ik heb geen heroic strike ertussen staan. Is dat een goede vervanging van Cleave qua threath? Mag ik ook je armory zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HawVer schreef op maandag 06 september 2010 @ 15:56:
Overigens, zijn er nog mensen die tips hebben voor een warrior tank? Ik heb de laatste tijd erg rage problemen. Dan zit ik te knallen op een mob en ineens is het op voor de volgende 5 seconden. En ik kan je vertellen dat die een eeuwigheid duren.
In ieder geval geen heroic strike gebruiken als je tankt. Daarnaast moet je proberen als tank ieder gevecht met een zo vol mogelijke ragebar te eindigen. In mijn geval doe ik dat door de laatste paar seconden van een pack als ik voorloop op threat gewoon te autoattacken.
Multensor schreef op maandag 06 september 2010 @ 15:59:
Ik ben zelf ook warrior tank maar ik heb dit probleem echt nooit. Als er een groep van 3+ mobs op je in staan te hakken krijg je altijd meer rage dan dat je kwijt kan.
Het gebeurt mij ook vooral als ik weinig mobs heb. In heroics pull ik als het even kan ook 2-3 packs. Met single pulls in de pre-ICC heroics will ik wel eens droog lopen als ik niet oplet.

[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 06-09-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 09:47

Multensor

wtf

HawVer schreef op maandag 06 september 2010 @ 16:05:
[...]

Ow, cleave is mijn main abbility. Cleave staat echt altijd aan bij mij. Ik heb geen heroic strike ertussen staan. Is dat een goede vervanging van Cleave qua threath? Mag ik ook je armory zien?
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Dentarg&cn=Multensor&gn=Lunchbox+Heroes

Ik gebruik ook redelijk vaak cleave hoor, maar dat is omdat ik nooit zonder rage zit eigenlijk :). En kwestie van chainpullen zodat je vol blijft zitten. En altijd met charge beginnen zodat je al wat rage hebt @ start van groep.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Ik wil ook wel eens met een goede tank mee. :P Ik heb vanaf level 15 alleen maar getankt. Dus ik heb geen idee hoe anderen het doen. Ik heb ook geen dps alt. Misschien moet ik daar maar eens mee beginnen. Of een dps setje gaan sparen voor mijn fury spec. Ik pull altijd maar één pack tegelijk. Dan hou ik het nog een beetje overzichtelijk. :P

Ik val waarschijnlijk onder de noemer wat Hydra de 'trage tank' noemt. :D

[ Voor 10% gewijzigd door HawVer op 06-09-2010 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
HawVer schreef op maandag 06 september 2010 @ 16:14:

Ik val waarschijnlijk onder de noemer wat Hydra de 'trage tank' noemt. :D
beter trage tank die weet wat hij doen moet dan een dode tank die paar pulled zonder zijn team in de gaten te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Yokidrink schreef op maandag 06 september 2010 @ 16:31:
beter trage tank die weet wat hij doen moet dan een dode tank die paar pulled zonder zijn team in de gaten te houden ;)
Nog beter: een snelle tank die weet wat hij doen moet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Hydra schreef op maandag 06 september 2010 @ 16:33:
[...]
Nog beter: een snelle tank die weet wat hij doen moet ;)
Dat is ultiem. Dat heb ik zelf het liefst ook. Alleen veel van de hcs zijn nog nieuw voor mij. Heb spel sinds februari. Ik moet bijvoorbeeld nog de eerste keer HoR in. Dus vandaar dat het allemaal wat langzamer gaat. Gelukkig hebben de meeste dpsers geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op maandag 06 september 2010 @ 16:41:
[...]

Dat is ultiem. Dat heb ik zelf het liefst ook. Alleen veel van de hcs zijn nog nieuw voor mij. Heb spel sinds februari. Ik moet bijvoorbeeld nog de eerste keer HoR in. Dus vandaar dat het allemaal wat langzamer gaat. Gelukkig hebben de meeste dpsers geduld.
HoR is ook vrij kut om te tanken vind ik zelf, vooral die casters :r. En bijv. de rogues die leuk shadowdancen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
  • Laatst online: 15-09 19:47
Ow lol!
Halion <3
Al die draken lijken op elkaar!

[ Voor 9% gewijzigd door CyberSpeedy op 06-09-2010 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
HawVer schreef op maandag 06 september 2010 @ 16:41:
[...]

Je kunt het beter gewoon op je eigen manier doen dude. Warrior tanking in HoR is echt lastig. maar zeker een goede uitdaging. Als mensen commentaar hebben op je tanking, dan rollen ze zelf maar een tank. Het gaat erom dat jij plezier hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Dakreal schreef op maandag 06 september 2010 @ 16:49:
Je kunt het beter gewoon op je eigen manier doen dude. Warrior tanking in HoR is echt lastig. maar zeker een goede uitdaging. Als mensen commentaar hebben op je tanking, dan rollen ze zelf maar een tank. Het gaat erom dat jij plezier hebt.
Dat sowieso. Een beetje tank meet zich ook snel een redelijke attitude aan. Als je denkt dat je beter kunt tanken doe je 't maar lekker zelf. Ik switch liever 30m naar een alt dan dat ik een paar enorme eikels ga helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hydra schreef op maandag 06 september 2010 @ 16:52:
[...]

Dat sowieso. Een beetje tank meet zich ook snel een redelijke attitude aan. Als je denkt dat je beter kunt tanken doe je 't maar lekker zelf. Ik switch liever 30m naar een alt dan dat ik een paar enorme eikels ga helpen.
Het enige verschil is, is dat ze jou net zoveel "helpen" als jij hun. Aangezien je allemaal 1 rol in een party vervult. Daarin voegt Dps netzoveel toe om te clearen als een tank of healer.

De rol moet inmiddels gevuld zijn. Ik ga zelf nooit reloggen omdat er 1tje irritant doet, ik ga dan gewoon verder en negeer gewoon wat ie zegt. En als die dan besluit zelf iets te gaan tanken, dan laat ik hem lekker tanken. Pas als de rest van de party in gevaar dreigt te komen gaat er een tauntje heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Dakreal schreef op maandag 06 september 2010 @ 16:55:
Het enige verschil is, is dat ze jou net zoveel "helpen" als jij hun. Aangezien je allemaal 1 rol in een party vervult. Daarin voegt Dps netzoveel toe om te clearen als een tank of healer.
Afgezien van de ICC heroics kun je ze allemaal doen met een tank en een healer. DPS heb je niet nodig hoor, ze versnellen de run. Ik heb meerdere bosses moeten duoen met een tank/healer als healer/tank omdat de DPS dood was.
De rol moet inmiddels gevuld zijn. Ik ga zelf nooit reloggen omdat er 1tje irritant doet, ik ga dan gewoon verder en negeer gewoon wat ie zegt. En als die dan besluit zelf iets te gaan tanken, dan laat ik hem lekker tanken. Pas als de rest van de party in gevaar dreigt te komen gaat er een tauntje heen.
Ik zeg ook niet dat ik relog als er 1 irritant doet, maar als hij blijft etteren is het wel "he's out or I'm out", en guess wie er dan wint. Maar ik heb een redelijk dikke huid hoor, over het algemeen rag ik dan gewoon door de instance heen en heb ik 15 min later m'n frosty badgers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Warrior tanken is leuker dan b.v. Pala tanken vindt ik, AOE tanken is ook 'makkelijk' met de juiste spec/glyphs.
Rage problemen heb ik eigenlijk niet, HS gebruik ik ook niet, tis bij mij (een beetje afhankelijk van pull) niets anders dan Charge->TC->Cleave dan Devastate tabben TC op cd houden en Cleaven. Gaat me goed af, geen aggro problemen (Behalve op starfall+huricane geile druids die voordat je ook maar in de buurt van de mobs bent al beginnen te spammen).

Paladin geeft me wel problemen, dat ik geen mana heb (seal of wisdom switchen) single target threat is niet optimaal, waar ik op mijn DK 8-11k TPS doe haal ik op mijn paladin net 4k (6k met vleugeltjes) en mijn warrior heeft single target geen enkel probleem. Tanken kan leuk zijn als je een leuke groep hebt, tegenwoordig ben je al niet 'goed' genoeg meer als je geen 40k hp hebt het lijkt wel of alle grenzen steeds hoger komen te liggen.

Waar Naxx25 in het begin nog getanked werdt door tanks met 30, misschien 32k hp volledig gebuffed is 40k ineens niet meer genoeg voor 5man heroics, nu hebben de meeste tanks ~40k unbuffed en de beter gegearde tanks zitten wel tussen de 43-47k unbuffed. Moet zeggen dat die 5% buff in heroics wel leuk is want Warrior/Paladin tanks zitten op 41k+ selfbuffed, waar mijn DK op 48k zit.

Misschien dat ik ooit nog eens een switch op een char van DPS naar Tank maar ik betwijfel het, ik vindt tanken afentoe leuk, moet er niet aan denken om het elke keer te moeten doen, en met een beetje offspec rollen kom je ook wel een eind.

--

Ik zag een aantal posts terug iets over 'pure dps classes voorrang geven op hybrid classes in dps queue omdat hybrid classes ook wel een support role kunnen vervullen' dit lijkt mij werkelijk onzin, als je benadeeld zou worden omdat je een hybrid hebt is belachelijk natuurlijk, zelf heb ik alle classes en speel op b.v. druid/shaman/priest zowel dps als healer, het lijkt mij aan de speler wat te doen/kiezen heb ik geen zin om te healen dan ga ik dps, en andersom. Of als de healer/tank werkelijk ruk is dan wil ik die taak nog weleens over nemen. Maarja ik heb ook een warlock/mage/rogue/hunter waar ik op wil spelen, en daarbij dan nog een DK/Warrior/Paladin ook deze hebben allemaal dualspec dps/tank.

Ik zie liever dat Blizzard wat doet aan het 'oh ik ben Paladin/Warrior/Druid/DK ik kan dus tanken' figuren, kom je dungeon in zit je vol spanning te wachten tot diegen z'n tank gear aantrekt.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:45
Checklist, essence of gossamar heb ik nu. Nu nog een black heart uit ToC5 normal en dan zijn de trinkets gefixxed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asaki
maxietheboss schreef op maandag 06 september 2010 @ 17:16:
Checklist, essence of gossamar heb ik nu. Nu nog een black heart uit ToC5 normal en dan zijn de trinkets gefixxed
Probeer ook de tank trinket die je met emblems of frost kan kopen. Beste +sta trinket dat er is denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
asaki schreef op maandag 06 september 2010 @ 17:20:
[...]

Probeer ook de tank trinket die je met emblems of frost kan kopen. Beste +sta trinket dat er is denk ik :)
ben nu ToC5 normal aan het farmen voor een black heart, die heeft +126 stamina
Nu nog met een beetje mazzel een cloak uit HoR normal meepakken en een tank wapen uit PoS HC en dan heb toch een mooi setje bijmekaar denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
Welkom Izealia,

Ik wil Izealia welkom heten als nieuwe mede-auteur van wow topicstart. Hij heeft interesse getoond om mee te willen helpen om de startpost up-to-date te houden.

Veel succes! :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 19:59
Zit met een vraagje. Ben bezig met een dk tank te levelen en kom in mijn random duns vaak UK tegen, loop daarop in ongeveer de helft van mijn runs tegen de lamp though. Op die dubbele boss, 1 melee 1 ranged, zit ik met het volgende probleem.

Ik behoud altijd threat op beide targets het hoogst, heb de ranged als mijn aanvankelijk focus. In de fights waarin het goed gaat, blijven ze gefocussed op mij en doet die melee boss zo nu en dan een charge. In de andere helft van de runs echter switched die ranged boss continu en nuked de healer dood en charged die melee niet zo nu en dan maar doet niets anders.

Wat gaat daar fout? Is het toch iets in mijn tanking? Is het de positie van de andere spelers? Ik zie zelf geen verschil tussen de goede en de slechte fights, behalve dat als het goed gaat het een gemakkelijke fight is en zodra het slecht gaat ik bij verre hoogste threat heb op beide maar healer en minimaal 1 dps toch binnen 5 ~ 10 seconden het loodje hebben gelegd omdat er niet tegen op te healen is.

Snap er niets meer van :p. Hoop dat iemand raad weet xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:05
Festergut achievement, 1 tank en de kill binnen de eerste pungent blight :D Wel leuk :+ Twee ret paladins eerst tanken met Divine Protection en daarna Hand of Sacrifice, waardoor we ook een damage buff kregen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

@Ruudw - Thanks voor pettern! Heb hem kunnen kopen via ah.
Mooie +10 Herb gloves nu met de enchant erbij op :)

Voor de rest ook maar klein wow updatje; mn levelende tree to be maar weer een paar lvls alleen als healer gelvl'd. Had wel beer erbij genomen, maar vond dat maar saai om nog een char als tank te lvlen.
Healen is wel leuk als druid, maar nog zo onwijs simpel :S Rejuv en evt regrowth erbij op grote pulls en ik kan mee DPSen zover mn mana dat toelaat :S.

Main talk dan:
Heb besloten dat ik zo stilletjes aan op zoek ga naar een ander raiding guild.
Huidige guild in mijn ogen hard achteruit gegaan. Eerst van 25 naar 10 man gegaan (niet verkeerd), maar dat ging gepaard met een stuk minder structuur, geen raids meer plannen maar raiden als er mensen online zijn.
De GM is tevens RL en als die er niet is word er niet geraid, en de laatste tijd is die er wel erg vaak niet (kater -_-) of heeft gewoon geen zin om te raiden en called de raid na een uur :S
Ook zijn de doelen niet helder en word er maar wat aangemodderd. En zijn we ene week bezig met HC's en de andere weer met achievements. Met name de rl vriendjes van de RL worden aan alles geholpen etc etc.

Dus bij deze is er weer een Horde pally tank op de transfermarkt bijgekomen :)
http://eu.wowarmory.com/c...et.xml?r=Nagrand&cn=Mimer
We zijn gebleven bij PP en Valithria HC down op 10 man, meer niet neer omdat we gewoon niet de tijd genomen hebben om aan het gevecht te beginnen :S .
Ik zoek dus een guild die ook wel minimaal zo ver is danwel in 10 of 25 man.
Gaarne wel een internationaal guild, dat een solid systeem heeft wbt aanmeldingen en regels.
Ik zoek een guild dat voor progression raid en niet voor paarse pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:22:
Welkom Izealia,

Ik wil Izealia welkom heten als nieuwe mede-auteur van wow topicstart. Hij heeft interesse getoond om mee te willen helpen om de startpost up-to-date te houden.

Ehhh welkom nieuwe mede auteur :)
Nibbz schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:24:
\Mijn warrior heeft die title ook (the Argent Champion)... zie er bijna niemand mee lopen op Deathwing (rep grinden @ strat = verschrikkelijk)
ik was al excalted met die lui voordat TBC uitkwam dus het was voor mij alleen een kwestie van Argent Crusade rep aangezien ik door het Farmen van Rivendare's Deathcharger al excalted was met de Argent Dawn... (was toen nog een 0,01% dropchance ipv de 1% van nu) denk dat trouwens die ZG tijger ook onder de 1% ligt hoor hoor veel verhalen van mensen bij wie die raptor veel en veel eerder dropped dan de tijger maareh farm je die mount krijg je gratis rep erbij haha (iets minder dan vroeger aangezien je doordat je lvl 80 bent de helft vd mobs voorbij kan lopen zonder te agreoen)

ik ben nogsteeds blij met mijn <Knight Lieutenant> Title hoop niet dat je als je een pvp rank in cataclysm behaald dat ie gelijk als title gebruikt kan worden anders is de OldSchooly-nis er weer vanaf haha maarja nog 8k kills (naast al het mount gefarm) en dan heb ik of the Alliance :) maarja die vind ik dan persoonlijk weer wat nep door al die free argent tournament titles "of the Dit en of the Dat" etc etc.
Mektheb schreef op zondag 05 september 2010 @ 00:38:
Om het goed te maken voor de Q-Q

Reins of the Black drake in de pocket , eindelijk..
Nu twilight en die van ocolus nog en dan heb ik ze allemaal :D ( drakes)
Gratz Mek :D _/-\o_ O-)
RichardvdD schreef op zondag 05 september 2010 @ 23:01:
Frostsaber binnen na twee middagen farmen.. wat saai zeg :D

Verder ook m'n 75 pets achievement gescoord :P
W00t 2 Dagen??? voor de Winterspring Frostsaber? i9s dat zo keihard gebuffed dan? daar heb ik in vanilla iets van 2 maanden overgedaan (en nee netjes hard gewerkt tussen het raiden door hehe geen geslack)
Maareh Alsnog gratz..mooie mount ennuh gamm wat heb jij veel minipets hehe
deadsy33 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 15:53:
*O* *O* *O*

[afbeelding]

*O* *O* *O*

Na 2 jaar farmen...dropt vandaag eindelijk de Tiger mount. Nu nog de raptor en ik kan gerust Cataclysm in.
Gratz Man!! ik had helaas weer helemaal niks haha ook in Kara,Uthergarde en de Polar bear loot bag niet :P
die Zg tiger staat ook bovenaan mijn Lijstje met things to do before i Di..ehh Before Cata Comes :P
ShadowBumble schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:37:

Van een niet nader te noemen intern document van een kennis van mij die bij een winkel werkt.
Dat is een verwachte Release Date..dr staat bij Bol.com en een Legio aan andere games boeren ook een release date bij die iedere 2 maanden weer veranderd,blizzard heeft zoals we gewend zijn van blizz nog geen officiele release date vrijgegeven dus dat is niks officieel (zie ook de discussie topics vlak voor TBC en WOTLK)
Dakreal schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:16:
[...]

Lol beste prijs voor die ilvl245, ik ben in totaal denk 3k kwijtgeweest voor die 2 ( heb ze zelf gemaakt op m'n warrior).

Tevens met een maat nog even naar Zul'Gurub geweest, Raptor en tigerboss samen neergemept.

Raptor boss was best pittig als 2 rogues! maar toch ging die netjes neer.
Tigerboss was een eitje :S

Helaas geen mountdropts, volgende week weer!
zal ik je eventjes blij maken? moet je voor de grap eens in je ingame Calendar kijken zie je dat je er na iets van 3 dagen alweer in kan :D :P

trouwens hartstikke Bedankt voor degene die dat filmpje vorige week linkte om kara binnen te komen zonder key en zonder eerloze zelfdoding zonder kleren..staat idd een leuke smiley op de grond onder kara :)

Huntsman is piece of cake in prot spec :P maareh die -50% chance to hit debuff liijkt me wel ehh ruk als je er in retri spec opaf wilt gaan :)

ennuh leuk al die beginnende/gevorderde tank verhalen,ik ben ook een beginner (sorry warsnor weer uitgelogt in mn pvp tank set) maar het gaat me tot nu toe allemaal goed af..dacht dat het enorm lang zou duren om in mn tank spec ZG te soloen maar dat viel allemaal best mee..kan lekker lean backed de tiger boss wacken nu haha maar het gearen ff gestopt omdat ik druk ben met champion seals,ZG tiger,polar bear mount,green proto,utergarde blue proto,nog meer champion seals en kara mount haha zit alweer op 96 MOUNT gaat lekker

btw prot spec is ook fijn als je ergens weer een hordie tegenkomt..maar volgens mij had ik vanmorgen een farmer te pakken,al de 2e keer dat ik die undead lock tegenkwam op een achterlijk tijdsstip (04.05) en hij heeft 0,0 iets aan gear en dat was daar waar je die daily kan doen voor die polar bear mount in die grot waar je die arbeiders moet meppen om weer aan het werk te gaan,ging precies hetzelfde als vorige keer:

ik wachte om het hoekje-->hij kwam als je een lief konijntje voorbij gehuppeld,ik gooide netjes mijn Avenger's shield op zn toet en hij werd daardoor gelijk gesilenced,ik daarna een stun erbij en maakte hem af om vervolgens als Kers op het toetje een Flag of Ownership in zijn ontzielde lichaampje te prikken..

Hahahahaha Epic --> YouTube: EmberIsolte | Ninja Raiders [WoW Machinima]

"if u like it u should have need on it" / "Staf = huntard wep" :P:P:P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2010 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 17-09 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 07:07:
Dat is een verwachte Release Date..dr staat bij Bol.com en een Legio aan andere games boeren ook een release date bij die iedere 2 maanden weer veranderd,blizzard heeft zoals we gewend zijn van blizz nog geen officiele release date vrijgegeven dus dat is niks officieel (zie ook de discussie topics vlak voor TBC en WOTLK)
I know het ging dan ook om data's die als semi waarheid gezien worden terwijl blizzard het toch pas announced op 22-23 Oktober ( Blizzcon 2010 )

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 07:07:
[...]

ik wachte om het hoekje-->hij kwam als je een lief konijntje voorbij gehuppeld,ik gooide netjes mijn Avenger's shield op zn toet en hij werd daardoor gelijk gesilenced,ik daarna een stun erbij en maakte hem af om vervolgens als Kers op het toetje een Flag of Ownership in zijn ontzielde lichaampje te prikken..
lol 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
*dagboek*

Gisteren helaas maar een paar tries op LK omdat er helaas mensen weg moesten.
In totaal maar 6 of 7 tries.

Echter, P1 hebben we nu volledig onder controle.
In de beginnen moeilijkheden omdat mages dachten de adds te moeten nuken, dus de offtank had de grootste moeite om alle adds te verzamelen en op hem te houden. Daarna een try dat we 69% kwamen, moeten we niet eens de transition krijgen --> oops, 5 man dead omdat hij toen net ermee begon :p

Daarna nog een try dat we een shambler op de transition hadden die nog 60% health had, dus dat ging ook niet helemaal. Laatste 3 tries gewoon clean de transition in maar door het gefocused zijn totaal de quake missen. Tevens bleven we te lang aan de zijkant staan zodat we opgepakt werden door frykil and van de rand gegooid worden.

Blijkt dat 1 week constant tatcics lezen ook niet werkt, je hebt het zo vaak gelezen dat moment supreme je het gewoon weer bent vergeten. Maar iig hebben we P1 nu totaal onder controle en kunnen we ons nu focussen op defile. Helaas een beetje vertraging omdat de group de volgende weken zit met verhuizingen, family etc zodat we niet echte decent tries kunnen doen. Maar gaan vol goede moed verder.

En als priest idd alleen maar shield and dispell desease casten.
Hoe doen discs het nu precies in icc10 man. nu doe ik F1+shield, F2+shield, F3+shield t/m F5, echter groep 2 moet ik nu doen via grid-selection+ shield.
Tevens kwam ik erachter dat ik 1 ronde dacht shields te casten, echter had niet door dat weakened soul nog op was zodat shield niet gecast werd. Wachten jullie na elke ronde 5s totdat je opnieuw alle 10 de mensen afgaat of hebben jullie een addon hiervoor die aangeeft dat weakend soul is afgelopen.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Laatst online: 08-09 09:28
leuk die character tweakers lijst;o ik heb alleen niet zoveel zin om een account aan te maken. Zie wel dat veel mensen op mijn oude server Bloodfeather spelen :)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Wat heb ik de laatste tijd beetje uitgespookt?

De guild waarin ik zit begint weer enorm te groeien sinds wij LK10 down hebben gekregen afgelopen week.
Hoop oude (tevens goede) leden willen weer terug komen en de gezelligheid wordt weer alsmaar beter.

Gisteravond weer paar heroics geprobeerd voordat het morgen weer reset. We zijn nu binnen de week al op 5/12 en we verwachten morgen BBQ ook te downen. Beste try tot nu toe 5% totdat men de fout in ging met het bijten. Ik als healer (op m'n alt) mocht eindelijk weer eens echt aan het werk.

Verder heb ik al die tijd nog geprobeerd om de MGT mount te looten, maar die dropt gewoon niet :(
Terwijl er een dropchange van 3% op zou zitten. Naja, 1 dezer dagen gaat ie droppen weet het zeker!

Dit weekend ook plannen gemaakt voor een nieuwe WoW fansite. Weet nog niet of ik het ga realiseren.
Rakkerzero schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:22:
Welkom Izealia,

Gefeliciteerd Izealia!
Je woont angstig dicht bij mij zag ik op je profiel.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:15
Tweakers,

Het zal al vaak gesteld zijn maar vond het niet in de topic start.

Ik speel op de US server en wil daar de trial omzetten naar full, via Battle.net lijkt dat alleen te kunnen met een CC, die heb ik helaas niet, hebben jullie tips voor mij hoe dit aan te pakken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Dagboekje:

De laatste raid dag van de week weer voor onze guild, stond op het programma, achievement runs :-) net als een week geleden. Dus met z'n allen verzamelen bij ulduar.

We zijn aan het grinden om zoveel mogelijk mensen de head of mimiron te geven (van yogg+0), dat was ook het doel voor vanavond, tussendoor pakken we nog zoveel mogelijk achievements. Gisteren de volgende lijst.

- Rubble and Roll (25 player)
- Getting Cold in Here (25 player)
- Getting Back to Nature (25 player)
- Set Up Us the Bomb (25 player)
- Shadowdodger (25 player)
- Can't Do That While Stunned (25 player)
- I Choose You, Steelbreaker (25 player)
- He Feeds On Your Tears (25 player)

Vorige week ook al een berg gedaan, en moet nu alleen nog freya + 3 voor de meta, en een paar losse achievements om helemaal klaar te zijn. Mocht ook de key voor algalon quest item looten dus heb nog even 4 bazen te slopen op heroic mode waarvan freya er 1 is, dus dat komt wel goed.

Toen we klaar waren in ulduar hadden we nog tijd zat over in de raid, dus nog even Totgc in gegaan aangezien Immortality en Insanity nog progress was wat voorheen overgeslagen was.

Immortality was snel mislukt nadat de faction champions uiteraard onze warlocks te grazen namen, maar uiteindelijk een goed uur later:

- A Tribute to Insanity (25 player)

al met al een geslaagde avond, nog even met m'n mount buddy zul'gurub in geweest maar daar geen geluk. volgende keer weer beter.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
sabriel schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 08:45:
En als priest idd alleen maar shield and dispell desease casten.
Hoe doen discs het nu precies in icc10 man. nu doe ik F1+shield, F2+shield, F3+shield t/m F5, echter groep 2 moet ik nu doen via grid-selection+ shield.
Tevens kwam ik erachter dat ik 1 ronde dacht shields te casten, echter had niet door dat weakened soul nog op was zodat shield niet gecast werd. Wachten jullie na elke ronde 5s totdat je opnieuw alle 10 de mensen afgaat of hebben jullie een addon hiervoor die aangeeft dat weakend soul is afgelopen.
Wat ik op mijn healers gebruik is Grid+Clique. In Grid heb ik geconfigureerd staan dat ik in de linker bovenhoek een gele stip zie staan als iemand shielded is en in de linker onderhoek een grijze stip als iemand Weakened Soul debuff heeft. Zodra iemand dus geen grijze stip heeft kan hij opnieuw geshield worden. Verder heb ik middels Clique ervoor gezorgd dat als ik met mijn rechter muisknop op grid klik dat ik dan een shield op iemand gooi (shift erbij en ik doe een flash heal, e.d).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
Checklist. Net PoS HC gedaan en ik win de tyrannical beheader. Nu nog de HoR normal cloak en de ToC normal trinket en ik ben klaar met dungeons. Zaterdag een alt gearing ICC10 run met de guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Gisteravond even een poging gewaagd in RS25, en moet zeggen dat dit toch wel de lastigste encounter is tot nu toe, trash + minibosses waren redelijk simpel met een beetje coordinatie, maar Halion.. slaat alles. 6 of 7 pogingen gedaan maar mensen vielen om zonder reden, ik sta in een groep en ik ben de enige die de halve kaart over knalt om wat voor reden dan ook en nee ik had geen debuff oid. Toen de twilight cutters, op TS 'move left' wat doet tank gaat rechts..stunned en dood... de encounter zelf vindt ik persoonlijk niet echt boeiend, de intro is leuk dat de boompjes verschroeien, maar dan vondt ik Sartharion toch een leukere uitdaging (in ilvl213/226 gear dus niet met huidige gear). Denk ook niet dat ik Halion nog zal bezoeken, iig niet in een pug misschien dat ik nog eens een guild join maar dat betwijfel ik.

Wel merk je ineens hoeveel die icc 30% buff scheelt, waar ik in ICC10/25 ~12k dps doe zat ik op de eerdere pogingen op 5-6k DPS, later ging het wel beter omdat je dan meer een idee hebt wat er om je heen gebeurt, en steeg ik naar 8-9k. Ik hou het wel lekker op m'n icc10/25 pugs, toch al haast onmogelijk om 7 characters te voorzien van een raid. (op andere 3 raid ik niet)..

[ Voor 11% gewijzigd door prutser001 op 07-09-2010 10:28 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaceNL schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 09:03:
Tweakers,

Het zal al vaak gesteld zijn maar vond het niet in de topic start.

Ik speel op de US server en wil daar de trial omzetten naar full, via Battle.net lijkt dat alleen te kunnen met een CC, die heb ik helaas niet, hebben jullie tips voor mij hoe dit aan te pakken ?
Enigste manier om in us te spelen, met cc.
Er zijn wel wat site's waar je online game time kunt kopen , weet zo niet of daar andere manieren zijn waarmee je kunt betalen.
Anders als je mensen goed kent daar , hun betalen via paypal of zo en hun game time laten kopen.

Let wel op waarmee je begint met spelen op een us server.
Als je wilt gaan raiden is het meestal diep in de nacht ( 2am - 6am). Dat zijn de normale raid times op us servers.
Heb zelf 3,5 jaar lang op us servers gespeeld. omdat ik daar veel mense kende van vorige games die ik speelde. 1 jaar terug kompleet gererold naar een eu server ( transfers us>eu niet mogelijk) omdat veel mensen die ik ken uit de us met wow gestopt waren en ik meer wou raiden. Nooit leuk om 4 level 80's acther te laten en weer helemaal met niets te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 10:07:
[...]

Er zijn wel wat site's waar je online game time kunt kopen , weet zo niet of daar andere manieren zijn waarmee je kunt betalen.
Anders als je mensen goed kent daar , hun betalen via paypal of zo en hun game time laten kopen.

Als je wilt gaan raiden is het meestal diep in de nacht ( 2am - 6am). Dat zijn de normale raid times op us servers.
Heb zelf 3,5 jaar lang op us servers gespeeld. omdat ik daar veel mense kende van vorige games die ik speelde. 1 jaar terug kompleet gererold naar een eu server ( transfers us>eu niet mogelijk) omdat veel mensen die ik ken uit de us met wow gestopt waren en ik meer wou raiden. Nooit leuk om 4 level 80's acther te laten en weer helemaal met niets te beginnen.
Timecards kun je wel kopen via ebay voor de US server. Ik ben eigenlijk nog maar een noob, wat is raiden eigenlijk haha ?

Ik snap het tijds verschil wel ja idd, maar ik ken dus mensen die op de us spelen ipv de eu. Als ik EU moet gaan spelen ben ik helemaal op mezelf aangewezen en dan kan het volgens mij wel is lang gaan duren om te levelen. Nu doe ik veel van die darkmines in SW met een lvl 80 wat dus raiden is...

Iig bedankt voor je reactie.

ps : wat is nou het beste ras/type die je kan spelen op een pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asaki
prutser001 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 10:00:
Gisteravond even een poging gewaagd in RS25, en moet zeggen dat dit toch wel de lastigste encounter is tot nu toe, trash + minibosses waren redelijk simpel met een beetje coordinatie, maar Halion.. slaat alles. 6 of 7 pogingen gedaan maar mensen vielen om zonder reden, ik sta in een groep en ik ben de enige die de halve kaart over knalt om wat voor reden dan ook en nee ik had geen debuff oid. Toen de twilight cutters, op TS 'move left' wat doet tank gaat rechts..stunned en dood... de encounter zelf vindt ik persoonlijk niet echt boeiend, de intro is leuk dat de boompjes verschroeien, maar dan vondt ik Sartharion toch een leukere uitdaging (in ilvl213/226 gear dus niet met huidige gear). Denk ook niet dat ik Halion nog zal bezoeken, iig niet in een pug misschien dat ik nog eens een guild join maar dat betwijfel ik.
Ik vind het juist een leuke boss. Eens wat anders dan ICC25 farmen. Het is de laatste boss in deze expansie, dus wees blij dat het een lastige boss is, anders zou er letterlijk geen fluit meer te raiden zijn in dit spel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawker
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-06 19:15
Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 10:07:
[...]

www.g2play.net

Daar haal ik mijn games, ze verkopen daar US clients en je kan gewoon met ideal of paypal betalen.
Wow kost 8 euro daar,
TBC ook 8
en Wotlk tegen de 20.

Ik heb daar inmiddels al ruim 30 bestellingen gedaan en ze zijn echt te vertrouwen, je krijgt gewoon de key via mail doorgestuurt.

na betaling via paypal heb ik binnen 5 mins de key in mijn mail zitten.

edit: ik zie dat US clients ruim 2x zo duur zijn dan eu clients.

[ Voor 4% gewijzigd door hawker op 07-09-2010 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
@ Viva

Danku Danku zou ook is tijd worden haha ;).
Nog 160 puntjes te gaan voor me 9000 feat
Verder enorm met een tiwnk 70 bezig om een setje te maken, ik ben aant proberen judgement set te krijgen.
en daarna gaat hij weer bank char worden.
Verder ook me rogue aant levelen om 60 te worden voor een leuke set of toch tot 80 door gaan.

En de traitors waar ik het over had die in me farm groepje zaten en horde geworden zijn !, zijn back :D
2 van de 3 zijn alweer alliance geworden, alles weer farmen nu samen :)

Maar goed liefdagboek

Dit weekend wat ulduar 25 gedaan ging niet helemaal zoals geplaned te weinig mensen dus maar niet gedaan.
Zaterdag heb ik nog Os3d gedaan ( mount geloot ja ja ) en verder nog Nax10 undying gedaan + achievments en ja hoor gaat er iemand dood bij 4horseman tijdens de achievment they all go down together, hij dpsde niet hard genoeg dus teveel buffs.
Helaas pindakaas.

Verder zaterdag ook nog van FL tot en met Firefighter gedaan voor andere guildies op 10man.
Maar verder hebben we ons wel vermaakt heb me T8 afgemaakt met wapens ook dus heb nu een goed setje voor stel we doen een x herald of the titans.

Dus nu trotse bezitter van :
Tier 1
Tier 2
Tier 4
Tier 5
Tier 6
Sunwell Set met sunmote's
Tier 7 25 (10 geshard )
Tier 8 25/10
Tier 9 25/10
Tier 10 264.
Inclusief wapens en andere dingen. wtb 50 slot bags :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
hawker schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 10:34:
[...]

www.g2play.net

Daar haal ik mijn games, ze verkopen daar US clients en je kan gewoon met ideal of paypal betalen.
Wow kost 8 euro daar,
TBC ook 8
en Wotlk tegen de 20.

Ik heb daar inmiddels al ruim 30 bestellingen gedaan en ze zijn echt te vertrouwen, je krijgt gewoon de key via mail doorgestuurt.

na betaling via paypal heb ik binnen 5 mins de key in mijn mail zitten.

edit: ik zie dat US clients ruim 2x zo duur zijn dan eu clients.
Hawker thanks voor de link !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Cata ga ik een Worgen Druid levelen als Boomkin/Resto.
Welke heirlooms kan ik hiervoor het beste aanschaffen? Dus: welk weapon, shoulders, chest, trinkets?

Trinkets denk ik Discerning Eye of the Beast, heb ik er gelukkig al 2 van ;)

Weapon vermoed ik de Grand Staff of Jordan of is Dignified Headmaster's Charge beter?
Ik heb al de mace The Blessed Hammer of Grace met weapon - spellpower enchant...

Shoulders en chest is er keuze uit pvp en pve leather shoulders. Win ik erg veel door leather te gebruiken?
Ik heb namelijk al de cloth chest (Tattered Dreadmist Robe) &shoulders (Tattered Dreadmist Mantle) klaarliggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik me goed heriner heb ik in het verleden al wel eens gelezen dat Bliz van plan was om wat te doen voor
Dwangmatige verzamelaars zoals Mektheb met z'n gear ;) een handje te helpen kwa bag/bank space met Cata.

Is hier al iets over bekent of heeft iemand hier meer over gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Gisteren weer lekker op m'n druidje gespeelt. M'n Feral gear begint nu echt al wat te worden.

Ook nog ff wat rep gefarmed voor lower city zodat ik binnenkort ook Sethekk Halls in kan voor Anzu :P Dat in bearform gedaan, en dat was eigenlijk best wel leuk om te doen.

Vervolgens hp pool bekeken en stats.. en ik had zoiets van ah.. what the heck, we doen gewoon een HCtje als tank.

27k hp en 27k armor ofzo met zo een 30% dodge.
Bleek dat dat uitstekend ging! direct een group (duh) en netjes getanked zonder aggro te verliezen ( zelfs niet van een 6k dps mage ). Dus dat scheelde weer.

Vanavond maar ff flink abusen, want dat gaat natuurlijk erg snel als tank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Zijn er hier Hunters op de Cataclysm Beta die al een goeie build en skill rotation gevonden hebben? Ik ben nog zoekende :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

psychodude schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:45:
Zit met een vraagje. Ben bezig met een dk tank te levelen en kom in mijn random duns vaak UK tegen, loop daarop in ongeveer de helft van mijn runs tegen de lamp though. Op die dubbele boss, 1 melee 1 ranged, zit ik met het volgende probleem.

Ik behoud altijd threat op beide targets het hoogst, heb de ranged als mijn aanvankelijk focus. In de fights waarin het goed gaat, blijven ze gefocussed op mij en doet die melee boss zo nu en dan een charge. In de andere helft van de runs echter switched die ranged boss continu en nuked de healer dood en charged die melee niet zo nu en dan maar doet niets anders.

Wat gaat daar fout? Is het toch iets in mijn tanking? Is het de positie van de andere spelers? Ik zie zelf geen verschil tussen de goede en de slechte fights, behalve dat als het goed gaat het een gemakkelijke fight is en zodra het slecht gaat ik bij verre hoogste threat heb op beide maar healer en minimaal 1 dps toch binnen 5 ~ 10 seconden het loodje hebben gelegd omdat er niet tegen op te healen is.

Dat het fout gaat bij de casterboss is erg vreemd en wel om het simpele feit dat deze zich niets aantrekt van aggro (iig niet als hij dood is, maar volgens mij is dat ook het geval als hij leeft). Oftewel, gewoon focussen op de melee boss en de casterboss niet veel aandacht schenken. Als je healer dood gaat door de caster dan doet de healer wat fout of is de dps super traag.

Verder doet de melee boss een charge op mensen die ranged staan. Kwestie van huggen dus om dat te voorkomen. Enkel hunters hebben daar potentieel een probleem, maar dat is altijd nog beter dan een dooie healer.

Bij deze encounter raad ik gewoon aan om vooral eerst de caster kapot te nuken en daarna pas de melee boss neer te slaan. Doe je het andersom dan hou je onmogelijk aggro op de melee boss (immune voor dmg) en zijn je problemen veel groter.

@Realm list: ik zie verdacht weinig mensen op bloodfeather. Ik weet 'toevallig' dat Paya en Calliope dezelfde speler zijn (die verschuilt zich in ergens in ons huis) en dan hou je niet veel over. Ook niet gek, want aan de alliance kant is bloodfeather aardig dood te noemen. De laatste weken lijkt het er wel op dat er een guild naar ons is getransferred, maar erg veel soeps is het nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_G
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-07 12:23

M_G

Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 11:12:
Welke heirlooms kan ik hiervoor het beste aanschaffen? Dus: welk weapon, shoulders, chest, trinkets?

Weapon vermoed ik de Grand Staff of Jordan of is Dignified Headmaster's Charge beter?
Ik heb al de mace The Blessed Hammer of Grace met weapon - spellpower enchant...

Shoulders en chest is er keuze uit pvp en pve leather shoulders. Win ik erg veel door leather te gebruiken?
Ik heb namelijk al de cloth chest (Tattered Dreadmist Robe) &shoulders (Tattered Dreadmist Mantle) klaarliggen.
Afgezien van de hogere armor krijg je straks vanaf level 40 ofzo een kleine buff als je al je armor van het juiste type hebt (dus leather voor druids). 5% intellect voor moonkin, geen idee wat de andere 2 specs krijgen. Of dit het waard is moet je zelf bepalen :)

De trinkets krijgen Intellect ipv spell power dus deze zijn zeker de moeite waard.

Ik ben zelf voor de pve wapens gegaan omdat deze wat meer dps stats hebben over het algemeen. De Int en de crit rating van Dignified Headmaster's Charge zijn wel erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 11:25:
Als ik me goed heriner heb ik in het verleden al wel eens gelezen dat Bliz van plan was om wat te doen voor
Dwangmatige verzamelaars zoals Mektheb met z'n gear ;) een handje te helpen kwa bag/bank space met Cata.

Is hier al iets over bekent of heeft iemand hier meer over gelezen?
ik heb onlangs vernomen dat zulk Dwangmatig gedrag tegenwordig goed te behandelen is.. dus maak je maar geen zorgen hoor Mekkie :) /pat

je moet de focuss gewoon zwaar op een ander digitaal hebbedingetje gaan leggen

(Honor mischien?mischien in combinatie met een realm transfer naar Auchindoun?ik weet dat je het kan!vecht er tegen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
\o/

Als dat zo is er een oplossing komt voor setjes en stuff ookal is het alleen maar aan te trekken in een stad ofzo.
Ben benieuwd :)

en @ viva, ja dat zou wel tof zijn alleen ik dacht dat jij ging verhuizen :P

[ Voor 25% gewijzigd door Mektheb op 07-09-2010 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 12:03:
\o/

Als dat zo is er een oplossing komt voor setjes en stuff ookal is het alleen maar aan te trekken in een stad ofzo.
Ben benieuwd :)

en @ viva, ja dat zou wel tof zijn alleen ik dacht dat jij ging verhuizen :P
mischien hetzelfde als met de mounts en minipets? kan me nog wel herinneren dat ik altijd met volle bags rondliep :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 19:56
psychodude schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:45:

Skarvald and Dalronn are very much the Romeo and Juliet fight in Karazhan. Both of them will fight at the same time when aggroed.

The kill order in this fight does not matter, however when one dies, a spirit version spawns which is untargetable and behaves exactly like it would when it was alive. This means they should both die at roughly the same time. The best strategy is to DPS Skarvald down to 10%, kill Dalronn, and then finish off Skarvald. This is because Skarvald will randomly charge players, and when his spirit spawns it will do the same, usually towards the healer. Since the spirit has no aggro table, he may stay on the healer until the fight finishes.

Grounding Totem can be employed even after he is untargetable to eat up his Shadow Bolts while you continue to burn down Skarvald.
Bron: WowWiki

Dus het beste zou zijn als ze tegelijk doodgaan, maar ik target als tank altijd de caster (zoals altijd). En dan als hij op zo'n 30% HP zit dan plant ik 'skull' op de melee boss. Meeste dps zien dit niet, maar ach.. je kunt het proberen.
Wat betrefd het voorkomen van de damage van die charge van de melee boss, of huggen zoals gezegd. Maar je kunt ook meer dan 30 yards van de boss blijven, aangezien dat de max range van zijn charge is. Hier moet uiteraard de dps zelf voor zorgen, ook hier wordt meestal niet aan gedacht. Maar dit doet op slecht gegearde spelers/clothies aardig wat damage.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 12:29:
[...]

mischien hetzelfde als met de mounts en minipets? kan me nog wel herinneren dat ik altijd met volle bags rondliep :P
Als ze dat maar eerst is doen voor onze tabards :).

En voor gear gewoon een GEARSLOT maken op de BANK met een special bag die je kan kopen voor je gear sets.

Dus extra slot's eigenlijk alleen voor gear die gewoon echt 100 slots mag zijn mijpart :P
want die portable holes van 24 slot ? 3k de stuk zijn a belachelijk duur en B nog te klein :P

[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 07-09-2010 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-08 13:35
Hoi mensen, klein vraagje. Ik ben net weer begonnen, maar vind het zonde om me hardcore erin te storten als over een maand of 2 de expansion al komt. weet iemand wat de release datum ongeveer is? Ik hoor veel verschillende dingen, sommige november, sommige pas Q1 volgend jaar..

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Tappone schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 12:42:
Hoi mensen, klein vraagje. Ik ben net weer begonnen, maar vind het zonde om me hardcore erin te storten als over een maand of 2 de expansion al komt. weet iemand wat de release datum ongeveer is? Ik hoor veel verschillende dingen, sommige november, sommige pas Q1 volgend jaar..
When its done its done ,maar ik gok november wacht maar tot 28 oktober ( dan is blizzcon geloof ik ) daar zullen ze het wel zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-05 13:35

ragged

2

juist..als wij dat zouden weten...zou iedereen het weten :P

ik hoop op november.

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asaki
Rakkerzero schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 11:33:
Zijn er hier Hunters op de Cataclysm Beta die al een goeie build en skill rotation gevonden hebben? Ik ben nog zoekende :)
Ze hebben het wat makkelijker gemaakt! Met focus, heb je niet meer te maken met cooldowns.

BM:
Nog steeds simpel. Serpent Sting / Cobra Shot / Arcane Shot met wat extra cooldowns die je kan triggeren voor extra focus (wat dan een enrage effect van je pet afneemt)

MM:
Zelfde als nu, behalve dat je Aimed Shot pas kan gebruiken als je 5 stacks van steady shot hebt. Doe je dat niet, dan heeft Aimed Shot een cast time. Dat zal dus meer Arcane Shot worden.

SV:
Geen idee, heb ik nog helemaal niet mee gespeeld. Maar ik denk dat het nog steeds hetzelfde is, behalve dat je nu extra damage krijgt als je Serpent Sting cast. Misschien dat je in deze build nog iets kan doen met cobra shot om serpent sting niet te hoeven refreshen.

[ Voor 5% gewijzigd door asaki op 07-09-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
Rakkerzero schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 11:33:
Atm heb ik een MM spec om te levelen(kan geen link geven. werk ftw).
Meestal open ik met Aimed shot en dan Chimera shot, daarna kan je nog een arcane shot er achteraan gooien.
Als de mob dan nog niet dood is gewoon SS spammen tot chimera weer up is en zodra je focus fire(was het volgens mij, 5 SS stacks) procced je gratis aimed shot gebruiken.
Tussen chimera en gratis Aimed shot gewoon kill command/arcane shot gebruiken om focus te dumpen(vooral op boss fights dit). En op boss fights natuurlijk Serpent sting nog gebruiken.

Meestal is bij mij de mob al dood na Chimera shot. In deepholn/uldum/highlands duurt het weer wat langer aangezien daar de mobs met HP de hoogte in schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Was het niet bij MM elke 2 steady shots geven 1 proc?

BM heeft een enorme focus op de pet gekregen, mastery is pet-dmg increase en kill-command is een instant-cast focus-dump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged

ragged

2

Heeft er iemand al ( feral) druid gespeeld in de Beta ? speelt het nog uitdagend of is het een stuk makkelijker geworden?.

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ragged schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 12:55:
Heeft er iemand al ( feral) druid gespeeld in de Beta ? speelt het nog uitdagend of is het een stuk makkelijker geworden?.
Me! en ik moet zeggen dat Feral in de Beta een stuk leuker speelt dan op de huidige versie.
Alles klopt meer, talents zijn versimpelt, en alle OP'd dingen zijn er voornamelijk uitgehaald.

als ik in cijfers moet uitdrukken:

Huidige situatie Feral - 7
Beta situatie Feral - 9.

Ik vind dat Feral in de beta een stuk beter wegespeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Savageone schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 12:48:
[...]
Atm heb ik een MM spec om te levelen(kan geen link geven. werk ftw).
Meestal open ik met Aimed shot en dan Chimera shot, daarna kan je nog een arcane shot er achteraan gooien.
Als de mob dan nog niet dood is gewoon SS spammen tot chimera weer up is en zodra je focus fire(was het volgens mij, 5 SS stacks) procced je gratis aimed shot gebruiken.
Tussen chimera en gratis Aimed shot gewoon kill command/arcane shot gebruiken om focus te dumpen(vooral op boss fights dit). En op boss fights natuurlijk Serpent sting nog gebruiken.

Meestal is bij mij de mob al dood na Chimera shot. In deepholn/uldum/highlands duurt het weer wat langer aangezien daar de mobs met HP de hoogte in schieten.
Dit kan wel gebruiken, thanks. Ik merk wel dat Hunter niet veel meer instant shot skills heeft of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged

ragged

2

Dakreal schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 13:02:
[...]

Me! en ik moet zeggen dat Feral in de Beta een stuk leuker speelt dan op de huidige versie.
Alles klopt meer, talents zijn versimpelt, en alle OP'd dingen zijn er voornamelijk uitgehaald.

Beta situatie Feral - 9.

Ok nice, want ik heb een 6k gs feral dps druid Etc... maar om nu verder te komen moet ik iets "moeite" doen voor wat op mijn warlock een stuk haalbaarder is.

en eigelijk vind ik feral druid nog altijd de leukste spec/class om te spelen.

overgens ben ik nu wel een ally Druid aan het levelen om wat " vrienden" op mijn server op te zoeken als ze mensen lopen lastig te vallen die aan het rp'en zijn :o

[ Voor 5% gewijzigd door ragged op 07-09-2010 13:17 ]

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rakkerzero schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 13:04:
Dit kan wel gebruiken, thanks. Ik merk wel dat Hunter niet veel meer instant shot skills heeft of ligt dat aan mij?
Enkel Aimed is dus een casted geworden naast steady (en BM met Cobra shot), Chimera, serpent en arcane zijn nog steeds instant. Plus dat volley weg is en je nu multi-shot moet spammen.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 07-09-2010 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asaki
Vergeet niet dat je met aspect of the fox steady shot kan casten terwijl je loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Zal nog eens in mijn skills gaan neuzen als ik weer ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Als je de cloth items al hebt zou ik niet nog eens emblems uitgeven voor de leather set, stats zijn identiek behalve armor. Dus Tattered dreadmist mantle/robe, 2 x eye of the beast en de headmasters staff.

Maarja ga je levelen dmv pvp dan kan de WG set leuk zijn, zeker in de 'pvp weekenden' gaat het idioot hard als je wint, ~3 WSG wins (als het call to arms is) dan heb je gewoon 1 level erbij. Op mijn hunter heb ik in 1 weekend ~27 levels gedaan, van ~32 gelijk outland in. Hier komt ook bij dat je voor de honor die je krijgt echt idioot goede upgrades kan halen bij de AB/WSG en PVP vendors, als je een beetje slim doorspaart dan kan je nog de 'high warlord pvp set' kopen op lvl60 (ervanuitgaande dat die nog te koop zijn dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged

ragged

2

je hebt de cloth ( tethered ) shoulders en Chest al dus zou ik gaan voor de Staff, en eventueel Leather dps set voor OS ^_^ kitty/bear is toch wel leuk in pvp weekenden. en je zou dus 1 van elk trinket kunnen kopen.

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

asaki schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 13:14:
Vergeet niet dat je met aspect of the fox steady shot kan casten terwijl je loopt.
Die was al generfed, dat was eerst auto-shoot. Nu heb je steady enkel nodig voor focus, maar vraag me af of het AP verlies van Aspect of the (dragon)hawk wel compenseert voor je iets mindere focus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dakreal schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 13:02:
[...]

Beta situatie Feral - 9.

Dat klinkt eerder alsof je de huidige ferals gewoon niet goed begrijpt. Feral was juist leuk omdat het zo complex was. En de talents zijn live zelfs uitermate simpel om te kiezen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
NMe schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 13:53:
[...]

Dat klinkt eerder alsof je de huidige ferals gewoon niet goed begrijpt. Feral was juist leuk omdat het zo complex was. En de talents zijn live zelfs uitermate simpel om te kiezen.
Dat zou ook kunnen, ik ben volledig gelvld met balance. En daarvoor ook nooit Feral gespeelt :)
Speel nu een krappe week feral :P

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.