Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 226 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 49.803 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:08

Nibbz

Postmaster General

Hiroj schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 12:48:
[...]
  • Release Spirit en loop naar binnen :D
[ ressurect ] is het toch? :p

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Nibbz schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 12:51:
[...]

[ ressurect ] is het toch? :p
Hahahah, wat een ei ben ik ook.
Thanks voor de correctie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDarkstar
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-02-2022
Kara kom je ook binnen zonder dood te gaan. (op dikke chars na)

Achterzijde in hoek lopen en wat bewegen, dan val je omlaag en kun je naar de poort lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MMM dan leg ik liever de hand aan mn zelf met een prachtig stukje Goblin engineering haha
TheDarkstar schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 13:02:
Kara kom je ook binnen zonder dood te gaan. (op dikke chars na)

Achterzijde in hoek lopen en wat bewegen, dan val je omlaag en kun je naar de poort lopen.
en dan lekker gebanned worden..Exploits doe ik niet aan(zelfs die early start exploit in AB en EOTS niet nee)

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 15:20
Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 13:06:
MMM dan leg ik liever de hand aan mn zelf met een prachtig stukje Goblin engineering haha

[...]

en dan lekker gebanned worden..Exploits doe ik niet aan(zelfs die early start exploit in AB en EOTS niet nee)
Lijkt me niet dat je daarvoor gebanned wordt, ze hebben het gaatje er zelf in laten zitten en er zelfs een easter-egg verstopt :)

YouTube: WoW Under Karazhan

[ Voor 8% gewijzigd door Bartske op 03-09-2010 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:05
Darkangle schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:56:
[...]

Omdat sommige mensen mounts sparen?
Mijn vrouw zit nu op de 129 mounts, en gaat nog steeds trouw elke week naar Kara en alle andere farm mounts die RNG zijn en ze nog niet heeft.
Ja dat bedoel ik dus, niet omdat het mooi/nuttig is, maar gewoon om ze te sparen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 13:11:
[...]

Lijkt me niet dat je daarvoor gebanned wordt, ze hebben het gaatje er zelf in laten zitten en er zelfs een easter-egg verstopt :)

YouTube: WoW Under Karazhan
nee idd ik neem het terug sorry :D maar je kan niet voorzichtig genoeg zijn tegenwordig..
anders hadden ze die smiley idd ook niet verstopt eronder maareh old ironforge/stormwind is wel bannable toch? net als de dappere avonturiers die zich waagden aan GM island :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asaki
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 20:43
GM island...ik geloof dat je daar nu eindelijk niet meer kan komen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

asaki schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 13:23:
GM island...ik geloof dat je daar nu eindelijk niet meer kan komen! :P
ja net als die plek waar de koning van stormwind zich nog vertoefde toen bolvar nog in charge was tijdens de vermissing van varian wrynn..die zat ook in een of andere vage kerker haha was ook nog een oud character model,niet zijn huidige model :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stom, ik had gisteren een scroll of ressurection gestuurd naar een vriend van mij. Krijg hij de melding dat alleen mensen van een origineel Vanilla account ervan gebruik kunnen maken, en hij heeft een WOTLK account. Eerst was dat niet zo.

Iemand enig idee sinds wanneer dit is, en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
Ik zie op de WoW eu site dat er een aantal realms offline zijn.

Weet iemand waarom? (ben gwn nieuwsgierig):P

K kan zelf hier niet kijken omdat ik op me werk zit. Ik weet dus ook niet of de realm status wel klopt? miss dat mensen gwn kunnen inloggen.
Ben zelf niet thuis dus kan zelf ook niet inloggen.

Vandaar mijn vraag. ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Thommmyy op 03-09-2010 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thommmyy schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:06:
Ik zie op de WoW eu site dat er een aantal realms offline zijn.

Weet iemand waarom? (ben gwn nieuwsgierig):P
Dat staat altijd op de technische forums van Blizzard Europe zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:09:
[...]
Dat staat altijd op de technische forums van Blizzard Europe zelf
kijk dat vraag ik niet :9 , en ik zou het niet vragen als ik niet op die forum's zijn kunnen kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Thommmyy schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:11:
[...]

kijk dat vraag ik niet :9 , en ik zou het niet vragen als ik niet op die forum's zijn kunnen kijken :+
1 woord:

lui

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
1 ander woord,

@work

Maar is dus totaal Offtopic.

En kan toch wel de vraag stellen waarom er bepaalde realms down zijn? Waarom daar zo op gereageerd moeten worden snap ik niet.

[ Voor 32% gewijzigd door Thommmyy op 03-09-2010 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thommmyy schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:11:
[...]

Dus je kán er niet kijken of hebt gewoon geen zin? In het laatste geval slaat dat nergens op, aangezien je op de WoW forums niet eens een reactie hoeft te posten maar het gewoon netjes meegedeeld wordt door de technische staff.

Maar goed, ik heb zelf geen idee. En ja, tuurlijk kan je het vragen maar op T.net wordt meestal wel verwacht dat je zelf even je best doet voordat je een vraag stelt, of tenminste uitlegt wat je gedaan hebt om je antwoord te vinden.

Dus nee, het zijn geen overdreven reacties imo.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2010 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat doe je hier dan? Who cares waarom ze plat liggen, ze zijn plat, ze werken er aan en ze komen wel weer terug.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Wat een geslowchat hier... snap ik dat jullie aan de 226 delen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
TweakerMaert schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:30:
Wat een geslowchat hier... snap ik dat jullie aan de 226 delen komen.
Ach je kan in iedergeval niet zeggen het hier niet gezellig is ;) en er is genoeg WoW praat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Dan kom ik wel ff met iets non-slow-chat like ;)

wall of text... sorry my bad :(

mijn druid ( Illio )!!

gister voor gein maar eens Feral tank spec genomen ipv mijn balance spec.. had weinig tank gear.. dus alle balance/resto gear die ik had waar stamina op zat, maar gewoon gebruikt.. Heb daarnaast nog wat Heirlooms.. denk zal wel voldoende zijn om te tanken..

random dungeon que in.. 1 seconde (natuurlijk :D) en de dungeon begint..

eerste pull ging wat ongemakkelijk.. was nogsteeds bezig wat keybindings in te stellen (op mijn warrior heb ik charge op "e" en devistate op "q".. die heb ik maar overgenomen voor de druid.. charge weer op "E" en Swipe op "Q").

na de eerste pull had ik alles wel goed staan.. en dat was ook gelijk te merken.. en tering wat kun je chainpullen met een druid.. en 3 groepen bij BlackRock Depths was ook echt geen probleem (zelfs die grote groepen bij die grote stone-boss)..

Heb me ook de hele avond kostelijk vermaakt met het chainpullen.. en de reacties die ik van alle speler kreeg

een hunter zei 2 minuten na begin van de instance

"finallly..."

waarop de healer antwoord

- " Yeah, I know.. awesome"..

dus ik vraag maar heel stom:

"uhm, what do you mean? "

hunter weer

- "you are the chainpull master.. you should see the 2 other tanks before this instance... lets keep this group en run instances tonight"

en zo ging het wel heeltijd door :o.. heb een warrior en pala tank.. ook low lvl erg veel mee getankt.. maar heb tanken nog nooit zo ervaard als op een feral tank druid.. echt.. wat een WIN!!

vanavond maar eens wat bier drinken ergens, en 's nachts half zat.. nog een paar random's doen..

En btw.. tree form .. wat is dat overpowered zeg.. healen was leuk als resto tot lvl 50.. als je dan tree form krijgt is het gewoon slaapwekkend.. 1 hot = genoeg voor zonbeetje de hele instance.. terwijl ik voor lvl50 nog redelijk aan het bijhealen was naast de hotjes

kortom..

Druids rule!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kara key is niet zo heel moeilijk om te halen en telt ook mee voor een achievement (die met al die keys).
Heb hem zelf vanmorgen zelf gehaald om zo de mount te scoren. Was een paar weken geleden al begonnen aan de quest chain. Alleen toen een race change gedaan (human naar dreanei), en daarna dus een lege quest log. Moest even uitzoeken waar ik gebleven was, maar de key is nu binnen.
Zijn er trouwens ret paladins die ervaring hebben met het solo'en van de 1e baas in Kara? Is het te doen of moet ik er prot voor speccen?

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Druid healen is inderdaad leuk. Heb mijn main (Spriest) even geparkeerd en ben dus een druid gaan levelen. Eerste 15 levels even aan poten en daarna praktisch tot 80 geleveld via instances. Heb dus ook alleen maar een resto spec. Bevalt hartstikke goed. Vind dat healen toch wel heel leuk.

Waar ik me wel aan erger zijn "tanks" die geen tanks zijn. Die gooien zichtzelf in de queue als dps en tank en worden dan natuurlijk als tank uitgekozen. Geen tank gear, geen spec. 3 klappen en ze liggen plat. En wie faalt er in zo'n geval, de healer natuurlijk want dat is een noob.

Maar over het algemeen is het goed te doen. Queue als healer is vaak niet te lang en dat is ook wel eens prettig na jaren van dps te hebben gespeeld.

Ik blijf dit voorlopig nog wel even doen dat healen. Wellicht in de nabije toekomst met de guild ICC in, want daar ben ik nog nooit geweest (Spriest niet "goed" genoeg gegeared ondanks 5.3K gearscore).

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Dampie schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 15:53:
Ik blijf dit voorlopig nog wel even doen dat healen. Wellicht in de nabije toekomst met de guild ICC in, want daar ben ik nog nooit geweest (Spriest niet "goed" genoeg gegeared ondanks 5.3K gearscore).
wat een faal idd.. zie het ook zo vaak voorbijkomen "LFM ICC10 5,3K+ GS"..

dan heb je met je toon toch ook weinig meer te zoeken in icc10..

met 4K gs moet ICC10 al wel te doen zijn (met de 30% buff).. al moet je wel aanpoten dan :)
Dampie schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 15:53:
Waar ik me wel aan erger zijn "tanks" die geen tanks zijn. Die gooien zichtzelf in de queue als dps en tank en worden dan natuurlijk als tank uitgekozen. Geen tank gear, geen spec. 3 klappen en ze liggen plat. En wie faalt er in zo'n geval, de healer natuurlijk want dat is een noob.
Daar stoord ik me idd ook altijd aan.. ret pala's die gaan tanken.. niet eens fatsoenlijke spec of gear.. en dan als klap op de vuurpijl ook nog eens een 2hander vast hebben :s)..

En dan zeg je d'r wat van "ey m8, can you equip your 1hander+shield pls? you take dmg like a madman".. en dan word je de huid ff vol gescholden.. bah! of van die pro tanks die antwoorden "I dont need a shield"

Nu dacht ik ook van.. de gear is niet al te best.. maar goed genoeg om mee te tanken (had 4,5K hp in bear form.. tegenover 2 - 2,5K van de plate dps'ers) en uiteindelijk kreeg ik nog minder damage binnen dan andere tanks (volgens de healer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
Zertaxka schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 15:47:
Kara key is niet zo heel moeilijk om te halen en telt ook mee voor een achievement (die met al die keys).
Heb hem zelf vanmorgen zelf gehaald om zo de mount te scoren. Was een paar weken geleden al begonnen aan de quest chain. Alleen toen een race change gedaan (human naar dreanei), en daarna dus een lege quest log. Moest even uitzoeken waar ik gebleven was, maar de key is nu binnen.
Zijn er trouwens ret paladins die ervaring hebben met het solo'en van de 1e baas in Kara? Is het te doen of moet ik er prot voor speccen?
Ik heb het als ret paladin gedaan met ~5,5k gs. Het is een sterke aanrader om Seal of Light te gebruiken en je Art of War enkel voor de Flash of Light. Die paard kan je nog hard rammen in phase 1. Zodra je in phase 2 komt --> rustig het gevecht uithakken.
Ook een aanrader: gebruik je sacred shield om zo heel wat damage te absorben. Let ook op de debuff die je krijgt, hierdoor wordt je gesilenced en kun je niet casten (meen ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Ik moet zeggen toen ik mijn pala lvlde heb ik gewoon tot en met lvl 70 alles getanked in retri spec. wel met tank items.. Imho vond ik dit toen makkelijker dan in prot spec.. ook omdat ik met prot spec continue oom was.
Wel had ik het voordeel dat me vriendin tegelijke tijd een druid healer lvlde en zij mij healde.
Maar met righteos furry on kan je makkelijk als retri tanken, en de dmg van de monsters is ook niet dusdanig hoog dat je allerlei dmg mitigate talenten nodig hebt.

en tegenwoordig in heroics.. trek ik nog wel eens wat gear uit om mijn hp naar beneden te krijgen, zodat ik meer gehealed word en meer mana terug krijg. Zeker in VH heb ik als prot pala in combo met een disco priest mana issues.

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrillseeka schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 16:26:
Ik moet zeggen toen ik mijn pala lvlde heb ik gewoon tot en met lvl 70 alles getanked in retri spec. wel met tank items.. Imho vond ik dit toen makkelijker dan in prot spec.. ook omdat ik met prot spec continue oom was.
Wel had ik het voordeel dat me vriendin tegelijke tijd een druid healer lvlde en zij mij healde.
Maar met righteos furry on kan je makkelijk als retri tanken, en de dmg van de monsters is ook niet dusdanig hoog dat je allerlei dmg mitigate talenten nodig hebt.

en tegenwoordig in heroics.. trek ik nog wel eens wat gear uit om mijn hp naar beneden te krijgen, zodat ik meer gehealed word en meer mana terug krijg. Zeker in VH heb ik als prot pala in combo met een disco priest mana issues.
Herkenbaar, VH is een vrij rotte instance voor prot paladins :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Divine Plea, met je rug naar de mobs toe.. etc. ZzzZz :P

Trouwens, random heroics tanken als retri (met wat tank gear misschien erbij) gaat prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

RichardvdD schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 16:50:
Trouwens, random heroics tanken als retri (met wat tank gear misschien erbij) gaat prima :D
En mensen maar afvragen waarom het niveau zo daalt in pugs..

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 16:54:
[...]

Als je maar defcapped bent is het niet zo'n probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
[...]

Nou als je rondrend in ICC heroic gear kan je best prot en retri mixen :P.
Tank killed de mobs al voor dat de casters zelf iets kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asaki
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 20:43
Heroics in deze expansie waren al een lachertje in ilvl 200, tegenwoordig kan ik de instances solo'en op mijn huhter als het echt zou moeten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En dat zal uiteindelijk ook in Cata weinig anders gaan worden, breekpunt komt vanzelf dat jij de dungeons outgeared en ook een grote stempel 'easy mode' krijgt. Gooi er dan een optionele moeilijkheidsgraad in, zodat het zooitje wat beter schaalt met je gear. (hogere damage, meer defense/resistance, extra spells etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 16:32:
[...]
Herkenbaar, VH is een vrij rotte instance voor prot paladins :(.
seal of wisdom............. ik switch daar vaak tussen corruption en wisdom en ga niet oom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HStyles schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 17:07:
[...]

seal of wisdom............. ik switch daar vaak tussen corruption en wisdom en ga niet oom...
Daar heb ik geen bind meer voor :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die zet je gewoon onder knopje 4 en 5, als tank heb je toch enkel maar 1 2 en 3 nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Nibbz schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 16:03:
[...]

wat een faal idd.. zie het ook zo vaak voorbijkomen "LFM ICC10 5,3K+ GS"..
Ach, zo had ik gisteravond wat leuks. Complete guild run naar ToGC op mijn pally alt (tank), afgezien van healers, want die waren lastig te krijgen blijkbaar. In trade wat mensen bij elkaar gezocht. Begint de pally healer al te mekkeren over mijn gear score voordat hij me heeft zien spelen. Alsnog gewoon gesummond, hij doet een inspect. Niet echt iets om me voor te schamen zou ik zeggen: http://eu.wowarmory.com/c...r=Doomhammer&cn=Durnbeard
"WTF, only 4590 GS, you can't do ToGC10 with that!!!" *leave*

8)7

WoW-Heroes is het daar toch echt niet mee eens, en ik ook niet. Ben sowieso op mijn druid main ook een tank, dus ik weet echt wel wat ik doe. Hoe kortzichtig sommige mensen kunnen zijn... 8)7

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
NMe schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 17:23:
[...]

Ach, zo had ik gisteravond wat leuks. Complete guild run naar ToGC op mijn pally alt (tank), afgezien van healers, want die waren lastig te krijgen blijkbaar. In trade wat mensen bij elkaar gezocht. Begint de pally healer al te mekkeren over mijn gear score voordat hij me heeft zien spelen. Alsnog gewoon gesummond, hij doet een inspect. Niet echt iets om me voor te schamen zou ik zeggen: http://eu.wowarmory.com/c...r=Doomhammer&cn=Durnbeard
"WTF, only 4590 GS, you can't do ToGC10 with that!!!" *leave*

8)7

WoW-Heroes is het daar toch echt niet mee eens, en ik ook niet. Ben sowieso op mijn druid main ook een tank, dus ik weet echt wel wat ik doe. Hoe kortzichtig sommige mensen kunnen zijn... 8)7
Echt ben blij ik nooit dat soort dingen tegen kom, mijn vuist regel / elitist regel geld nog steeds.

If it aint in a Top3 guild i aint pugging with it, en ik pug dus zelf helemaal niet, tenzij het met top guilds van de server is.
Geen zin in drama en gehuil van mensen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik blijf maar gezeur krijgen over mijn 232 legs/chest, buiten dat zoiets 190 frost kost, hou ik ze juist tot ik ze ook direct beide kan vervangen vanwege de 2set bonus. (T9 6sec flameshock, T10 2ticks flameshock).

Of ik ga maar gewoon de cloth versie kopen, daar zit op de legs dacht ik hit :P (anders verlies ik teveel hit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 17:25:
[...]

Echt ben blij ik nooit dat soort dingen tegen kom, mijn vuist regel / elitist regel geld nog steeds.

If it aint in a Top3 guild i aint pugging with it, en ik pug dus zelf helemaal niet, tenzij het met top guilds van de server is.
Geen zin in drama en gehuil van mensen :S
Ik pug ook alleen de weekly of daily heroics maar gisteren waren we gewoon al met 7 man aan het wachten op 3 healers die we niet uit de guild konden krijgen. Tsja, dan maar puggen.

Blijkbaar is de reputatie van onze guild ver genoeg gezakt dat pugs meer zeiken over gearscore dan over de mooie shiny naam van onze guild. Toch iets aan doen in Cata. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
[...]

Hoezo, tank met 6k DPS niet voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
<-- Pala tank met 4972 gs en echt alles Best-in-Slot van heroics; 100% gemmed en 100% enchanted + Ring enchants. Vraagt iedereen dus nog steeds om 5.3k tot 6k gs.

.. daar zit je dan met een gap van 0.3k gs en niemand die je ook maar wilt aankijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

NMe schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 17:43:
[...]

Ik pug ook alleen de weekly of daily heroics maar gisteren waren we gewoon al met 7 man aan het wachten op 3 healers die we niet uit de guild konden krijgen. Tsja, dan maar puggen.

Blijkbaar is de reputatie van onze guild ver genoeg gezakt dat pugs meer zeiken over gearscore dan over de mooie shiny naam van onze guild. Toch iets aan doen in Cata. :P
Ga er maar niet van uit dat de gemiddelde speler überhaupt je guildnaam leest, die letten enkel en alleen op hun keybinds 1, 2 en 3 en op de GS addon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Ketho schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 19:03:
<-- Pala tank met 4972 gs en echt alles Best-in-Slot van heroics; 100% gemmed en 100% enchanted + Ring enchants. Vraagt iedereen dus nog steeds om 5.3k tot 6k gs.

.. daar zit je dan met een gap van 0.3k gs en niemand die je ook maar wilt aankijken
Je eerste raid hoeft natuurlijk niet gelijk ICC in he.

Organiseer zelf bv een TOC run ofzo, TOC25 dropt toch ook nog leuke dingen.
Zelf oganiseren heeft sowieso voordeel omdat jij mensen kunt selecteren op dus oa enchants/gems etc en de mensen die alleen maar "xxxxGS invite" sturen gelijk negeren.

Daarnaast kun je nog kijken naar wat crafted gear, bv de bracers (saronite swordbreakers) moeten kwa mats nog wel meevallen.
Weet niet of het je 1e char is? Geld kan dan nl wel probleem zijn inderdaad, dat had ik ook.

Of applyen bij een guild ipv puggen? Zo ben ik ook begonnen met raiden. PuGs hebben toch wel veel nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
JBplap schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 19:28:
[...]
Je eerste raid hoeft natuurlijk niet gelijk ICC in he.

Organiseer zelf bv een TOC run ofzo, TOC25 dropt toch ook nog leuke dingen.
Zelf oganiseren heeft sowieso voordeel omdat jij mensen kunt selecteren op dus oa enchants/gems etc en de mensen die alleen maar "xxxxGS invite" sturen gelijk negeren.

Daarnaast kun je nog kijken naar wat crafted gear, bv de bracers (saronite swordbreakers) moeten kwa mats nog wel meevallen.
Weet niet of het je 1e char is? Geld kan dan nl wel probleem zijn inderdaad, dat had ik ook.

Of applyen bij een guild ipv puggen? Zo ben ik ook begonnen met raiden. PuGs hebben toch wel veel nadelen.
Je hebt wel een goeie punt in dat zelf organiseren voor ToC .. ikzelf zou aan "Elitist Group 100%" enchants/gems meer waarde hechten dan aan lolscore. Nog bedankt voor duwtje in de goede richting

Voor de rest, dat is niet me main, maar dan wel een character speciaal voor tanking, en niet echt zin in geld verdienen dan.
Nooit echte raiding guilds gejoined dus ja .. in mijn geval kan ik niet heel casual tankend
raiden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Lol, net ZG voor de 2e keer op mijn Druid gesolo'd, dropt zowaar de tiger mount.
Jammer want ik had hem liever op mijn Paladin. 8)7

edit

En niks weer natuurlijk op mijn Paladin ;(

[ Voor 19% gewijzigd door Zertaxka op 03-09-2010 22:53 ]

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 19:59
Ketho schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 20:59:
[...]

Je hebt wel een goeie punt in dat zelf organiseren voor ToC .. ikzelf zou aan "Elitist Group 100%" enchants/gems meer waarde hechten dan aan lolscore. Nog bedankt voor duwtje in de goede richting

Voor de rest, dat is niet me main, maar dan wel een character speciaal voor tanking, en niet echt zin in geld verdienen dan.
Nooit echte raiding guilds gejoined dus ja .. in mijn geval kan ik niet heel casual tankend
raiden ...
Elitist group is veel te complex voor de grote massa, is het niet een felrood nummertje als je op een speler klikt wordt het al vaak te moeilijk. Oh, en ook al heeft die zogenaamde holy pala op gearscore een retri score van 5970 en een holy score van 4300 maar toch een mooie gs van 5600.... kan die holy score 5300 pala met een gearscore van 5400 het wel vergeten. Die heeft tenslotte 200 gs minder, en tsja... je kunt van de gemiddelde wow speler toch echt niet verwachten dat ze zelfs de getalletjes welk gearscore meegeeft allemaal al kunnen lezen... laat staan interpreteren en iets zinvols mee doen :p.

Het wordt gewoon tijd dat Blizzard een of ander efficiency systeem in het leven roept waarop teruggegrepen kan worden. Het spel tracked zoveel dingen, het zou in theorie aardig te doen moeten zijn om je raid performance bij te houden binnen je role en daaruit een gemiddelde te trekken over de laatste 5 raids van je per specifieke raid. Qua presentatie om het simpel te houden, een recommended boss weergeven tot waar je goed zou moeten kunnen komen, mogelijk zou moeten kunnen komen en wat je waarschijnlijk nog niet zal trekken.

GS de deur uit, en ze kunnen het zelf op een dag goed gebruiken voor matchmaking binnen een looking for raid tool :p. Plus als het individuele performance tracked zal het in tegenstelling tot achi's ook voorkomen dat men welk gecarried wordt vervolgens al snel een vrijbrief krijgt tot raids en het voor de rest verkloot. Wat tegenwoordig in maar al te grote getalen voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBplap schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 12:15:
[...]

Helaas niet :(
Kon door de login issues pas erg laat inloggen en toen wel gekeken maar niet kunnen vinden helaas.

Zou je het vanavond nog eens willen proberen als je tijd hebt? Evt met vermelding van tijd hier, zodat ik gelijk daarna kan checken.
Weet niet voor hoeveel je hem gepost had? Maar de meeste andere recipes staan er voor 50g op dus ga daar maar iig boven zitten dan valt hij misschien niet zo op.

In ieder geval al bedankt voor de moeite!
Ik zet dat recept er in 5 minuten weer op. suc6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

*O* *O* *O*

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9fGvYWVHofmR1FEA0g6v8PHo/thumb.jpg

*O* *O* *O*

Na 2 jaar farmen...dropt vandaag eindelijk de Tiger mount. Nu nog de raptor en ik kan gerust Cataclysm in.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Waarom kunnen jullie dat allemaal solo farmen >.>

Frost mage met pots en ik overleef het nog niet >.<
Ja het is mogelijk maar met inmens kiten en moeilijk doen, gewoon zoals een lock pet er op af dotten en klaar !

RANT Q-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felsch
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:33
z'g soloen huh ? mss is dat iets wat op mijn lijstje kan staan nadat ik loque nahak heb... ben serieus ook gewoon die pet aan het zoeken.

Verder heb ik mijn nieuwe pc binnen dus kan wat meer wowen etc Ik zal nu wel een weer ff een keuze moeten gaan maken tussen welke chars ik mijn main ga maken. Voor de rest ben ik eigenlijk die pet aan het zoeken ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Nu online

Osxy

Holy crap on a cracker

Mektheb schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 16:02:
Waarom kunnen jullie dat allemaal solo farmen >.>

Frost mage met pots en ik overleef het nog niet >.<
Ja het is mogelijk maar met inmens kiten en moeilijk doen, gewoon zoals een lock pet er op af dotten en klaar !

RANT Q-Q
Ik ga soms met me vriendin mee om haar te helpen, ze red het solo net niet.
Met mijn tank DK kan ik het met me ogen dicht :P

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:45
Zo, maar eens mijn tank een beetje geupgrade. Begon vanochtend met 25k hp unbuffed geloog ik en nu zit ik op 32.5k unbuffed. Heeft met denk ik rond de 18-20k gold gekost maar ach, het zijn maar pixels :P
mocht iemand er interesse in hebben, http://wow-heroes.com/ind...ver=nordrassil&name=hanur de armory doet het heel traag op mijn mac
nu nog rond de 100 embleempjes farmen en dan kan ik die lelijk groene trinket vervangen en mij cloak en ring naar een i213 upgraden

[ Voor 15% gewijzigd door maxietheboss op 04-09-2010 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
20k gold voor de 4 blacksmithing items? :o Welke realm is dat, daar valt nog wat te verdienen!

Saronites zijn op mijn realm bijv. ondertussen gezakt onder de 300g :') :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Om het goed te maken voor de Q-Q

Reins of the Black drake in de pocket , eindelijk..
Nu twilight en die van ocolus nog en dan heb ik ze allemaal :D ( drakes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
RichardvdD schreef op zondag 05 september 2010 @ 00:29:
20k gold voor de 4 blacksmithing items? :o Welke realm is dat, daar valt nog wat te verdienen!

Saronites zijn op mijn realm bijv. ondertussen gezakt onder de 300g :') :'(
Pillars of might waren 7.5k, boots of kingly upheaval 5.5k (wat trouwens best wel een koopje is hier)
Saronite swordbreakers 1.6k en breastplate of the white knight was geloof ik ook 5.5k
Rest is opgegaan aan epic gems en enchants dus ik was denk 22k kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
Afbeeldingslocatie: http://a.imageshack.us/img52/6299/20100905kethobetakey.png
Afbeeldingslocatie: http://a.imageshack.us/img52/5281/20100905catabeta.png
Net de allerlaatste (voorlopig) beta key binnengekregen van de wowinterface addon authors give-away _/-\o_
damn wat ben ik lucky :Y)

[ Voor 14% gewijzigd door Ketho op 07-09-2010 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
/party crasher mode on
Volgens mij kan je als je de beta voor de eerste keer of opnieuw installeert niet inloggen
/party crasher mode off

[ Voor 9% gewijzigd door maxietheboss op 05-09-2010 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb ook een key gekregen maar krijg een unable to connect error, lekker is dit (key van wowinterface.com was 699 ofso)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 10:40:
heb ook een key gekregen maar krijg een unable to connect error, lekker is dit (key van wowinterface.com was 699 ofso)
neee please zeg het niet
... daar gaat mijn euphorie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 10:12
Wat is trouwens het laatste nieuws mbt de releasedate van Cataclysm? Gaat ie die jaar nog komen of wordt het toch ergens begin 2011?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
Thijs schreef op zondag 05 september 2010 @ 11:33:
Wat is trouwens het laatste nieuws mbt de releasedate van Cataclysm? Gaat ie die jaar nog komen of wordt het toch ergens begin 2011?
Een releasedatum is nog steeds niet gegeven door Blizzard buiten het gegeven dat ze nog steeds gaan voor een release in 2010.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Rakkerzero schreef op zondag 05 september 2010 @ 12:28:
[...]

Een releasedatum is nog steeds niet gegeven door Blizzard buiten het gegeven dat ze nog steeds gaan voor een release in 2010.
Word bekend gemaakt 22-23 Oktober tijdens Blizzcon

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
ShadowBumble schreef op zondag 05 september 2010 @ 13:02:
[...]

Ik gok dat je hem onder de kerstboom kan leggen. Het zal wel december 2010 worden dan (hoop ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
ShadowBumble schreef op zondag 05 september 2010 @ 13:02:
[...]

Klopt!
Bartske schreef op zondag 05 september 2010 @ 13:23:
[...]

Ik gok dat je hem onder de kerstboom kan leggen. Het zal wel december 2010 worden dan (hoop ik).
In december worden geen grote games gereleased wegens marketing. Midden of eind november is een realistische datum om een spel zoals cataclysm te releasen.

Laatst las ik in een interview hier op tweakers, dat blizzard bijna klaar is met Cataclysm. Het houd dus in dat wij heel wat content nog niet hebben gezien.
Ook de status van de BETA verklapt dat het bijna klaar is. De eerste raid is inmiddels beschikbaar om te testen en dat zal maximaal 1-1,5 maand duren. Komen we nogmaals uit op een release datum in november.

[ Voor 29% gewijzigd door Hiroj op 05-09-2010 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Hiroj schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:23:
Komen we nogmaals uit op een release datum in november.
Van een niet nader te noemen intern document van een kennis van mij die bij een winkel werkt.
Beschikbaar op 19/11/2010

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
ShadowBumble schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:37:
[...]

Van een niet nader te noemen intern document van een kennis van mij die bij een winkel werkt.

[...]
Had zoiets ook al gezien bij een winkel.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
Fijn, loopt je 2maanden gametime af op een zondagnamiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
maxietheboss schreef op zondag 05 september 2010 @ 20:29:
Fijn, loopt je 2maanden gametime af op een zondagnamiddag.
Je kan ook met ideal betalen, of automatische incasso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Frostsaber binnen na twee middagen farmen.. wat saai zeg :D

Verder ook m'n 75 pets achievement gescoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Viel me op dat Aspect of the fox inmiddels al 'generfed' was, waar je eerst autoshot rennen kan gebruiken, is het nu enkel nog steady shot en cobra shot. Nu dan nog precies het nu vinden, buiten dat je focus sneller op pijl kan houden tijdens Fox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
RichardvdD schreef op zondag 05 september 2010 @ 23:01:
Frostsaber binnen na twee middagen farmen.. wat saai zeg :D

Verder ook m'n 75 pets achievement gescoord :P
goed idee ! die moet ik ook nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Zo weer ff flink geraid dit weekend, geen upgrades op DK helaas maar wel leuk de dps/dmg done charts kunnen pimpen :).
Kreeg ik zowaar een invite voor icc10 van een oude guildy, bleek de rest van de groep practisch alleen maar oude guildies te zijn alleen kende ze mijn alt niet :P was leuk beetje knallen op m'n druid eerste 4 bosses zo neer, door naar fest/rot ook 1 shot, putri viel ook zo om, aangezien we met 2 healers waren en er een 3de healer nodig was voor Princes/BBQ ben ik maar resto gegaan en een poging tot healen gedaan, ging erg lekker, op princes moest ik er een beetje inkomen. Toen we op BBQ kwamen zat ik aant einde op 7.2k hps :) 2 achievements rijker, 3 upgrades rijker en toen begon het gedonder :P

1 van de streber officers moest ff zeiken dat ik dus Plague quarters achievement kreeg en Crimson halls achievement, toen begonnen andere guildies zich ermee te bemoeien en kwam de opmerking 'this kinda whining from officers/gm's makes ppl leave' en ik had zoiets van /gquit :) en m'n 3 andere chars ook maar weggehaald.

Ook nog ff met m'n hunter naar icc10 geweest, was leuk eerste keer gelijk ring gepakt, storming the citadel achievement, en een dikke meevaller op deathwhisper en kreeg de bow. Dus nu op 7 chars in icc geweest en aant einde stond ik ook nog es bovenaan dmg done :)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ketho schreef op zondag 05 september 2010 @ 10:45:
[...]

neee please zeg het niet
... daar gaat mijn euphorie :'(
het kan zomaar zijn dat jij wel kan inloggen hoor, maar een deel van de mensen heeft dit probleem en ik ben een van de ongelukkigen. moet nog maar eens even gaan zoeken op de fora van blizzard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Laatst online: 26-02-2024
Afgelopen week weer langzaam begonnen met raiden. Drukke periode gehad waarin ik ben verhuisd dus WoW/raids stonden op een heel laag pitje. Gisteravond een run naar RS waar we nauwelijks komen. Werd een niet zo succesvolle avond. Trash liep niet helemaal lekker en de tries met 2 healers ook niet echt. Betekende (helaas) dat ik naar resto moest switchen. Ik heb de laatste raids continue gehealed (zowel vrijwillig als noodzakelijk), maar ik heb het zo gehad met resto. Ik heb naast mijn shaman een priest en haar heb ik echt als healer, terwijl mijn shaman echt mijn dps char was. Nu heb ik voor mijn gevoel 2 healers en kom ik niet meer toe aan dat wat ik echt geweldig vind, namelijk het dpsen op mijn shaman. Healen op mijn priest vind ik daarentegen echt heerlijk en dus ook geen probleem. Gisteravond maar besloten om mijn resto specc gedag te zeggen en enhancement als offspecc erbij te pakken. En dan dit keer ook daadwerkelijk bij mijn enhancement specc blijven en niet alsnog weer inwisselen voor resto (onder het mom van ‘het is toch wel makkelijk). Heeft de guild een healer nodig dan kom ik wel op mijn priest.

Vanavond dus weer inlezen in stats, specs en rotaties, kijken wat ik nu precies aan gear heb liggen in mijn bank (heb volgens mij een behoorlijk 251/264 setje bij elkaar gesprokkeld in de afgelopen tijd) en wat ik eventueel nog kan craften. Tips voor wat betreft spec en rotatie zijn welkom ;) Ik heb enhancement voor het laatst echt gespeeld tijdens het begin van Ulduar, dus ik ben behoorlijk roestig. En wat is wijsheid? Ik heb momenteel 60 (give or take) frost emblems. Zal ik daar een 2e T10 voor halen of kan ik dat beter spenderen aan die Harkumi War Totem (trinket)? Trinkets die ik heb zijn momenteel in ieder geval ‘waardeloos’ (pyrite infuser is er 1 van).

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
Ik zou ook wel eens willen gaan raiden, alleen komen de meeste raid tijden me echt totaal niet uit. Doordeweeks tot middernacht minimaal doorgaan werkt helaas niet, dan sta ik de volgende ochtend echt met een grafkop naast m'n bed. Ik heb tot nu toe nog geen guild gevonden die op vrijdag met deze tijden raid of doordeweeks van een uur of 7 tot 10. Verder loop ik ook qua gear achter en zit ik in een soort catch22. Ik heb geen ervaring, niet genoeg GS en geen achievements dus kom ik de PuGs niet in, en omdat ik de PuGs niet binnenkom heb ik geen Achievements, 10000k gs en ervaring met de encounters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raids zoeken in het weekend en wel op een vrijdagavond of zaterdagavond is op onze server ook een lastige klus. ALS er geraid wordt is het meestal de weekly op woensdagavond. De ICC10 op donderdag en de ICC25 op zondagavond. Soms heb ik het idee dat al die mensen gewoon helemaal geen baan hebben ofzo. Of het normaal vinden om er als een graftak bij te zitten op hun werk s’morgens. Nou vind ik de weekly op woensdag niet zo’n probleem. Das meestal zo gedaan. Maar een icc10 of 25 tot en met min 4 bosses en om 21:00 uur gametime beginnen, is voor mij vaak na boss 2 gedag zeggen en naar bed gaan.
Nu heb ik het gisteren eens anders gedaan. Ik zit er nu dus ook bij als een graftak, maar dat terzijde. Icc25. Begonnen om 21:25. 2 wipes op trash. Boss 1 3 wipes, waarbij wipe nr 2 door een foutje van iemand. Die pulde boss voordat iedereen goed en wel weer binnen was. Hoop gezeik natuurlijk in de raidchat. Tank pleite en wilde alleen maar terug komen als degene wegging die de fout maakte etc etc. Uiteindelijk koos die gene maar eieren voor zijn geld en is gegaan. Wel sneu. Foutje kan iedereen overkomen. Wie heeft nou niet eens perongeluk verkeerde button ingetoetst. Maar goed tank kwam weer terug. Grote mond etc etc. Boss 2 ging in 1 keer neer, ook de boot in 1 keer. Daarna saurfang. Daar ging het mis op de adds. Met op dat moment 23 man, kregen de ranged dpsers het niet voor elkaar om de adds optijd plat te krijgen. Uiteraard begon dezelfde tank weer te zeiken dat het de schuld van de ranged dpsers was etc etc. Bij de tweede poging verdween saurfang zomaar in het niets. Bug. Weer een reset. Om 23:45 maar de stekker eruit getrokken. Volgende week zelfde tijd weer een poging. Gelukkig voor mij niet helemaal voor niets geweest. Mooie t10 bracers aan overgehouden. Kan ik mooi mijn oude lvl 232 mee vervangen. Zit nu op een GS van 5466. Raar maar waar als je al die high GS mensen ziet in zo’n raid en dan kijkt naar mijn icc10 groepje met gemiddelde gs van 5000, veel onder de 5000 en daar krijgen we alle bosses wel mee plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
maxietheboss schreef op maandag 06 september 2010 @ 08:52:
Ik zou ook wel eens willen gaan raiden, alleen komen de meeste raid tijden me echt totaal niet uit. Doordeweeks tot middernacht minimaal doorgaan werkt helaas niet, dan sta ik de volgende ochtend echt met een grafkop naast m'n bed. Ik heb tot nu toe nog geen guild gevonden die op vrijdag met deze tijden raid of doordeweeks van een uur of 7 tot 10. Verder loop ik ook qua gear achter en zit ik in een soort catch22. Ik heb geen ervaring, niet genoeg GS en geen achievements dus kom ik de PuGs niet in, en omdat ik de PuGs niet binnenkom heb ik geen Achievements, 10000k gs en ervaring met de encounters
Bekent probleem, hier hebben gwn erg veel mensen last van. Om een hogere GS te krijgen zul je eerst ToC moeten gaan raiden, Daar droppen wel leuke dingen, verder de ICC 5man dungeons op hc.

Wat je anders nog kan doen:

ICC10 gaan puggen, zorg dat je iig de filmpjes van de eerste 6 bossen heb gezien,bestudeerd en je iig weet wat je moet doen en waar je op moet letten.
Je hebt een aantal manieren om een pug in te komen,
Eerlijke manier, (vaak niet succesvol) je verteld je GS en verteld dat je tactieken van de eerste 6 bossen kent door filmpjes te hebben bekeken.
Valse manier,(waardoor je vaak wel een inv krijgt) Gwn kei hard liegen, 'Yo, have xxGS but have Kingslayer /on main' of 'did 7/12 with main'
Wat heel erg soms werkt is een achievment linken die je nog niet behaald hebt, de meeste RL van pugs willen gwn snel een groep vol hebben en kijken dan soms gwn niet er naar of je de achievment behaald hebt. En anders kun je nog een achievment linken van een vriend van je die het wel behaald hebt.

De valse manieren zijn op zich niet netjes maar als je een addon zoals GS toe word gelaten in wow dan heb je eigenlijk bijna geen keus meer om gwn eerlijk te zijn.

Wat je als allerlaatste zou kunnen doen is zelf een Raiding guild beginnen die op jouw tijden gaat raiden, Mocht je er zelf niet zo veel tijd voor hebben doe het dan met wat vrienden, zo zou je de eerste 2 weken in Toc kunnen beginnen mits mensen beter gegeard zijn en je dan ICC10 kunt starten.
Er zijn tegenwoordig genoeg mensen die nog LK willen killen en zo nog een raiding guild zoeken waarbij ze ICC kunnen zien en ervaren.

Zou vast nog wel wat zijn vergeten maar dit is iig al een begin :9
suc6 er mee,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
Aan de ene kant begrijp ik de raidleaders ook wel. Een nieuwe tank die de encounters nog nooit heeft gedaan is bijna een garantie voor een wipe volgens mij. Filmpjes can only teach you so much. Of heb ik nu last van het arrogante tank syndroom. Ik zit sinds gisteren in een casual raiding guild, en die hebben geen vast rooster en hebben soms op zaterdag avond een alt run dus ik hoop dat ik daar een paar keer mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Laatst online: 17-09 19:56
@ maxietheboss: een hoop emblems farmen en dan de T9 set kopen, de nieuwe heroics runnen voor de andere gear. Dan misschien nog wat opvullen met één of twee BoE items en je hebt een GS van tegen de 5k. Dan de weekly's doen om zo achievements van enkele bosses te krijgen en dan gewoon wat bluffen (mits je goede dps doet uiteraard) om in de ToC/ICC raids te komen.

@ Whiterspoon: je zit dus eigenlijk gewoon in een guild die voor de loot naar ICC25 wil, maar niet de mensen ervoor heeft. In mijn laatste guild had ik dat ook, gasten die niet weten wat ze moeten doen (en zo magere dps doen). Of van die 'grappige' gasten die het leuk vinden om een ninjapull te doen, zoiets kan ik niet waarderen. De reactie van die tank is misschien wat overdreven, maar ik kan het wel begrijpen. Zo had ik het in mijn guild eens op Yogg-Saron, progression run en wipe nr. zoveel. Iemand loopt weer naar binnen op auto-run, neemt portal en jahoor pull. Auto-run 'vergeten', oftewel die gast zat gewoon tv te kijken. Zulke dingen dat verpest gewoon de sfeer en oa. daardoor kun je een bosskill wel op je buik schrijven.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
Ik zit nu rond de 4.5k gs http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Nordrassil&cn=Hanur Ik ben nog aan het sparen voor de i264 cloak, en ik hoop binnenkort mijn trinkets te kunnen veranderen. Sigil is onderhand ook wel aan vervanging toe. Ik haal nu rond de 19 frosties per week (kan meestal wel de weekly flame leviathan raid doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb de laatste paar dagen wat lol gevonden in rep farmen (vraag me niet waarom) en heb nu eindelijk "The Diplomat" en "The Argent Champion" in the pocket. Verder dropte ook nog de Deathcharger's Reins :)

Vanavond hopelijk mee met Ulduar 25 Hardmode, blijft toch een een van de mooiste Raids in WotLK (imho).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Bitbron schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:20:
Ik heb de laatste paar dagen wat lol gevonden in rep farmen (vraag me niet waarom) en heb nu eindelijk "The Diplomat" en "The Argent Champion" in the pocket. Verder dropte ook nog de Deathcharger's Reins :)

Vanavond hopelijk mee met Ulduar 25 Hardmode, blijft toch een een van de mooiste Raids in WotLK (imho).
Mijn warrior heeft die title ook (the Argent Champion)... zie er bijna niemand mee lopen op Deathwing (rep grinden @ strat = verschrikkelijk)

[ Voor 3% gewijzigd door Nibbz op 06-09-2010 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
@ Witherspoon: Tis vrij normaal dat raid guilds ergens tussen 7 en 8 savonds beginnen en tussen 11 en 12 nokken, en dan woensdag, donderdag, zondag, maandag de meeste, sommige guilds pakken de dinsdag ook nog mee, en mijn guild alleen woensdag, zondag, maandag. De meeste mensen beginnen ook met werken tussen 8 en 9 sochtends, dat betekend dus dat je genoeg slaap kan krijgen als je na de raid gaat maffen. Als jij wilt raiden zal jij je moeten aanpassen, of je eigen guild starten als je genoeg mensen kan vinden om smiddags te spelen of alleen in het weekend, maar ik acht de kans vrij klein.

@ maxietheboss. Je kan een nieuwe tank/dps-er/healer ook het encounter uitleggen natuurlijk. das niet anders dan in een raid guild gebeurt bij nieuwe mensen. of bij nieuwe encounters waar de hele raid groep het moet leren. Als je een beetje tijd steekt in iemand als die nieuw is dan heb je er vaak een hoop aan, niet alleen dat mensen jou zien als een vriendelijk persoon omdat je bereid bent te helpen. maar ook omdat je nieuwe mensen helpt raiden wat de totale gemeenschap ten goede komt. Zeker in het geval van tanks/healers.

Wat mij trouwens opvalt, meestal wordt voor de tanks wel geregeld wie/wat doet, als ik als healer of DPS een pug in ga (niet als RL in dat geval) dan moet ik het meestal maar uitzoeken en wordt alleen verteld wie de tanks zijn. Als ik zelf RL speel dan regel ik meestal ook de healer en dps assignments, je zal zien dat het dan een stuk soepeler gaat (ik heb 12/12 gepugged op m'n holy priest)

dan nog
@ alle andere. Kap met dat GS gezever, als je het er niet mee eens bent maak je eigen raid, als je dat niet kan zorg dan dat je het met iemand anders doet die er meer ervaring mee hebt. Raid leiden is niet zo moeilijk, je moet even uitzoeken welke classes waarin goed zijn. schrijf de namen op van de mensen in je raid en geef aanwijzingen wie/waar/wat aan je raid. dan loop je zo half icc10/25 door (zou met 10 beginnen ;))

Dan nog even m'n weekendboekje:

Donderdag werd ik uitgenodigd om m'n priest te loggen voor een pug ICC10, ik dacht prima.. ondanks dat ik weinig meer nodig heb altijd goed om ervaring op te doen, afijn ik was de laatste persoon die nodig was om de raid te vullen dus kon meteen aan de slag toen ik logde. Maar wat bleek, het was icc10 heroic. dat waren ze even vergeten te vertellen, meteen maar de lastige versie doen. had ik nog niet geprobeert op m'n priest.

eerste baas ging prima met 3 healers, 2 tanks en 5 DPS, bij de 2de baas is de shaman healers omgespecced naar enhance en bleef ik over samen met een paladin die ook de RL was. 2de baas ook geen probleem, buiten wat DPS die niet begreep dat je van de ghosts weg moest lopen in heroic... lootship geen probleem uiteraard. kwamen we bij saurfang en daar was ik wel bang voor met 2 healers, maar we moesten wel om maximale DPS te doen... echter dat was nog te weinig :-( na 6 wipes met elke keer 3 of meer marks niet te doen dus. die hebben op normal neergehaald. Daarna nog even festergut en rotface, allebei heroic ging in 1x. Helaas was toen de tijd op het was 11:45 dus ik moest loggen, afgesproken op een later tijdstip door te gaan (gaat uiteraard niet gebeuren).

Zaterdag weinig gedaan, beetje op m'n paladin gespeeld. Ben die primair via battlegrounds aant levelen en hij is nu 52. gaat best goed.. maar de damage is toch vrij laag op dit level in de 50-60 bracket. nog even en het gaat weer goed, wel m'n eerste epic gescored. de pvp bracers :-)

Zondag avond was het weer raid tijd, echter we hebben weer een nieuwe fury warrior trial in de guild (3rde in een maand) dus die moest mee ICC25 heroic in om te zien hoe hij het deed. Hij heeft betere gear als ik dus ik verwachtte wel wat. Ik lekker m'n paladin weer gelogged om even te levelen aangezien ik pas nodig was bij Lich king. uiteindelijk aan het eind van de avond LK neergehaald wat ons iets meer pogingen kostte dan we wouden. maar hij is weer neer. Uiteindelijk de nieuwe trial wel verslagen omdat hij halverwege het gevecht dood ging, daarvoor liepen we redelijk gelijk. beetje tegenvaller tot nu toe aangezien hij betere gear heeft.

[ Voor 35% gewijzigd door DrFlash op 06-09-2010 10:47 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
maxietheboss schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:16:
Ik zit nu rond de 4.5k gs http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Nordrassil&cn=Hanur Ik ben nog aan het sparen voor de i264 cloak, en ik hoop binnenkort mijn trinkets te kunnen veranderen. Sigil is onderhand ook wel aan vervanging toe. Ik haal nu rond de 19 frosties per week (kan meestal wel de weekly flame leviathan raid doen)
Met EoT kun je iig je trinket, je cloak en idd je Sigil vervangen, dan zou je iig ToC kunnen gaan tanken. en zo ervaring op doen in het tanken van een raid.
Verder moet ik wel zeggen dat je netjes je enchants en gems voor elkaar hebt ;)

Wat ik nog vergeten was bij het lijstje hier boven was dat je ook Reputatie runs in ICC kan organiseren om zo de ring te ontvangen als friendly word in icc, wat je doet is de trash elke keer opnieuw killen voor reputatie zonder een boss aan te vallen( want dan word de raid gesaved)

Edit:
Je moet de boss wel killen voordat je saved word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

maxietheboss schreef op maandag 06 september 2010 @ 08:52:
Het is maar wat je zelf wilt natuurlijk, ja kan ook een pug proberen te maken op de tijden die jij wilt.
En over gearscore, ik weet niet wat de vereiste zijn op jouw realm maar op BDF is het ~5k. En ik moet eerlijk zeggen dat 5K gs erg makkelijk te halen is dmv wat heroics (FoS/PoS/HoR) b.v. op mijn hunter heb ik 3 weken bijna elke dag een poging gedaan om de ring uit PoS normal/HC te pakken te krijgen en de trinket uit FoS HC, ik heb ze nu nog niet maar ondertussen wel volledig T9-232/245 en T10-264 gloves door zoveel mogelijk te doen.
Nu hoef ik die ring niet meer omdat ik de repring uit ICC uit, dat er om GS buiten guilds om gevraagd wordt snap ik, maar een simpele gear inspectie is meestal wel genoeg om aan de bak te komen, loop je in unenchanted/ungemmed gear dan vindt ik ook dat je geen plaats verdiend. Heb je je gear wel in orde dan vindt ik dat je best een kans mag krijgen.

Simpel voorbeeldje, Warrior joined icc10 pug net voor Marrowgar, 5770GS, zet uiteindelijk 2588dps neer.. wat bleek, hij had flink wat 264/270 pvp gear en 70 tp's in fury. Hij wordt gekicked en iemand die nog nooit in icc was geweest met een 4.9k gs zet 6.8k dps neer op deathwhisper en uiteindelijk 7.2 op saurfang hij krijgt wat upgrades, en hoeft alleen marrowgar nog voor de icc10 'storming the citadel' achievement hij is dolgelukkig.

Het is ook een kwestie van mensen kennen, een maatje van me heeft 2 goed gegearde tank chars, daar kan ik op meeliften, ik heb een aantal goede dps chars waar hij dan weer op mee kan liften met zijn minder gegearde alts. Als je zorgt dat je gear in orde is en de 'best' mogelijke items pre-raid te pakken hebt kun je heel ver komen.

En op BDF zijn er een aantal guilds aanwezig die dus vanaf 6:30/7:30-10:30/11:00 raiden (Damnation is er 1 van) ook in het weekend, tenminste het is een startend guild dus ze zullen nog wel op zoek zijn naar spelers.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
Heb net eens een beetje tussen de loot van heroic ICC-5 mans gekeken en daar zitten denk ik wel wat leuke upgrades tussen. http://www.wowhead.com/?item=50235 en http://www.wowhead.com/?item=50267 zijn wel leuk voor mij denk ik, heb geen zin om nog eens 10k aan een battered hilt uit te geven, heb eergisteren al 20k aan gear gedropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freaky Maus schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:09:

@ Whiterspoon: je zit dus eigenlijk gewoon in een guild die voor de loot naar ICC25 wil, maar niet de mensen ervoor heeft. In mijn laatste guild had ik dat ook, gasten die niet weten wat ze moeten doen (en zo magere dps doen). Of van die 'grappige' gasten die het leuk vinden om een ninjapull te doen, zoiets kan ik niet waarderen. De reactie van die tank is misschien wat overdreven, maar ik kan het wel begrijpen. Zo had ik het in mijn guild eens op Yogg-Saron, progression run en wipe nr. zoveel. Iemand loopt weer naar binnen op auto-run, neemt portal en jahoor pull. Auto-run 'vergeten', oftewel die gast zat gewoon tv te kijken. Zulke dingen dat verpest gewoon de sfeer en oa. daardoor kun je een bosskill wel op je buik schrijven.
Nee ik heb mijn eigen guild , ik ben daar gm. Wij zijn een kleine sociale lvlingsguild en raiden niet. Dus ik heb eigenlijk een vast groepje random peeps uit verschillende guilds waarmee ik icc 10 doe. Verder is de icc 25 een initiatief van 1 van de grootste raiding guilds van mijn realm en ik wordt daar ook voor uitgenodigd. Waarvan meer dan de helft uit die groep voor de loot gaat en niet voor het raiden. Ik zelf ga voor het raiden en loot is mooi meegenomen. Ik vind het gewoon leuk om die bosses te killen en een achiev te halen. Ook leuk is elke keer dat je de zelfde bosses doet je steeds beter wordt en beter weet wat je moet doen. Dat vind ik ook erg leuk om te zien.
Waar ik wel een vinketering hekel aan heb is die mensen die ALTIJD met het vingertje naar een ander wijzen als het een keer niet goed gaat. Zoals gisterenavond. Ik zit er nog over te denken om volgende week eens niet mee te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 20:41
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 07:28:
[...]

het kan zomaar zijn dat jij wel kan inloggen hoor, maar een deel van de mensen heeft dit probleem en ik ben een van de ongelukkigen. moet nog maar eens even gaan zoeken op de fora van blizzard
tja en ik maar denken dat ik de enige was die niet kon inloggen op de Beta server.
kan dit helaas al een paar dagen niet meer maar waarom.

kon er op de forums niks over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
maxietheboss schreef op zondag 05 september 2010 @ 08:41:
[...]

Pillars of might waren 7.5k, boots of kingly upheaval 5.5k (wat trouwens best wel een koopje is hier)
Saronite swordbreakers 1.6k en breastplate of the white knight was geloof ik ook 5.5k
Rest is opgegaan aan epic gems en enchants dus ik was denk 22k kwijt.
Lol beste prijs voor die ilvl245, ik ben in totaal denk 3k kwijtgeweest voor die 2 ( heb ze zelf gemaakt op m'n warrior).

Tevens met een maat nog even naar Zul'Gurub geweest, Raptor en tigerboss samen neergemept.

Raptor boss was best pittig als 2 rogues! maar toch ging die netjes neer.
Tigerboss was een eitje :S

Helaas geen mountdropts, volgende week weer!

Ook nog op mijn druid de Anzu questline completed. Dus nu kan ik de boss summonen.
Vanavond eens gaan kijken of de mount wil droppen voor een maat van mij :)
Wil hem zelf ook wel, maar hij eerst.

[ Voor 30% gewijzigd door Dakreal op 06-09-2010 11:36 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

maxietheboss schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:46:
Heb net eens een beetje tussen de loot van heroic ICC-5 mans gekeken en daar zitten denk ik wel wat leuke upgrades tussen. http://www.wowhead.com/?item=50235 en http://www.wowhead.com/?item=50267 zijn wel leuk voor mij denk ik, heb geen zin om nog eens 10k aan een battered hilt uit te geven, heb eergisteren al 20k aan gear gedropt.
In ToC5 normal dropped een leuke tank trinket, 126sta/5xxx armor on hit, Ook in AN HC dropped een trinket 111sta/'absorb dmg on hit' dan ga je in ieder geval een goede 2,5k hp omhoog, ben zelf niet zo weg van de EoT trinket (1792 armor oid). De trinkets die je nu hebt zijn slecht. Je zou ook nog kunnen kijken naar een profession, JC/Mining b.v. krijg je extra HP van mining en gems/trinkets die je kunt maken. Als ik jouw was had ik lekker m'n geld gehouden en rustig aan heroics gaan doen voor emblems. Het hoeft allemaal niet veel te kosten als je het slim aanpakt.

http://eu.wowarmory.com/c...+Dragonflight&cn=Paradenu is mijn tank pally voor snelle randoms, en alles kwa gems/enchants heb ik van mijn andere chars af, gear gewoon gekocht van emblems en wat spul dat niemand wilde hebben.
http://eu.wowarmory.com/c...Dragonflight&cn=Takaikimi
Zelfde voor mijn warrior had nog een lading blauwe gems liggen dus die maar gepakt, alle gear is van emblems.

Heb op beide alle heroics al getanked zonder alteveel problemen en afentoe wat offtanking in raids, voor beide chars is het offspec, mainspec is dus dps die gear is wel een stuk beter.
Zoiezo kijk eens naar de Axe uit PoS HC, die is goed voor DK tank, ik zie dat je frost bent, als ik eerlijk ben zou blood beter zijn als je met een 2H tanked.

[ Voor 7% gewijzigd door prutser001 op 06-09-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
prutser001 schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:39:
[...]

In ToC5 normal dropped een leuke tank trinket, 126sta/5xxx armor on hit, Ook in AN HC dropped een trinket 111sta/'absorb dmg on hit' dan ga je in ieder geval een goede 2,5k hp omhoog, ben zelf niet zo weg van de EoT trinket (1792 armor oid). De trinkets die je nu hebt zijn slecht. Je zou ook nog kunnen kijken naar een profession, JC/Mining b.v. krijg je extra HP van mining en gems/trinkets die je kunt maken. Als ik jouw was had ik lekker m'n geld gehouden en rustig aan heroics gaan doen voor emblems. Het hoeft allemaal niet veel te kosten als je het slim aanpakt.

http://eu.wowarmory.com/c...+Dragonflight&cn=Paradenu is mijn tank pally voor snelle randoms, en alles kwa gems/enchants heb ik van mijn andere chars af, gear gewoon gekocht van emblems en wat spul dat niemand wilde hebben.
http://eu.wowarmory.com/c...Dragonflight&cn=Takaikimi
Zelfde voor mijn warrior had nog een lading blauwe gems liggen dus die maar gepakt, alle gear is van emblems.

Heb op beide alle heroics al getanked zonder alteveel problemen en afentoe wat offtanking in raids, voor beide chars is het offspec, mainspec is dus dps die gear is wel een stuk beter.
Zoiezo kijk eens naar de Axe uit PoS HC, die is goed voor DK tank, ik zie dat je frost bent, als ik eerlijk ben zou blood beter zijn als je met een 2H tanked.
Mijn tank is volledig gegeared met HC's en geloof af en toe een weekly raid:

http://eu.wowarmory.com/c...ing+Nether&cn=Nogg%C3%ADn

Dat is wat je kunt halen zonder te raiden. Daarmee kan je uitstekend ICC in hoor ( afgezien van legs, die moet ik nog een keer vervangen, haha! )

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
Ik ben idd ook niet zo'n van die EoT trinket, heb liever stam dan armor. Op het moment heb ik niet echt veel zin om nog veel geld uit te geven aan professions. Ik vind het niet heel erg om geld uit te geven aan gear, die 20k aan gear enchants en gems heeft echt ontzettend geholpen met het tanken van heroics etc, dut ik denk dat ik als nog een paar upgrades heb me toch maar eens ga wagen aan het puggen van raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En je chest/wrist created, met XT-002 heroic trinket :P Ok, dat kan er mee door :+

Maar het 'kunnen' en het daadwerlijk 'gaan' is nog een wereld van verschil. Omdat enorm veel afhangt van de tank, zie ik de meeste pugs toch zeer selectief op de tanks.

edit, mining kost niets, enkel wat tijd om het op 450 te krijgen.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 06-09-2010 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:42
Iedere toon is in raids te krijgen, ook zonder de 264 craftables, ook zonder guild. Stop tijd in de basics die passen bij je klasse, met de beste emblem gear; Farm de ICC dungeon normals en HC's, en enchant en gem alles naar behoren. Volg een 'natuurlijke' raid progressie, ToC dan ICC, ga niet meteen ICC HC in. ToC 25 is vaak makkelijker in te komen dan ToC 10 gezien de grotere marge bij 25 spelers. Iedere reset zijn er op de meeste servers meerdere PuGs, en de eisen zijn variabel. Naarmate de reset 'ouder' wordt zullen die wat dalen, omdat het moeilijker wordt groepen vol te krijgen. (vaak is dinsdag free for all op alle raids :P)

Vaak komen de genoemde eisen niet overeen met het aanname beleid. Als er wordt geadverteerd voor een 'must have achievement' en je messaged met 'Is there a spot for a <insert calss and spec>?" krijg je vaak al een invite zonder gezeur over achievements en gear. Zorg als je dat doet wel dat je gear past bij de raid en je de basics van de bosses kent. Niet alle groepen zullen iedere raid succesvol doorlopen (voorheen gingen PuGs bij ons vaak op Faction Champions in ToC plat, tegenwoordig regelmatig op Anub) maar iedere boss heeft wel een upgrade. Naarmate je gear beter wordt kom je in betere PuGs, en je kan de goede PuGs beter herkennen. Stroom zo door naar ICC met de zelfde riedel. Iedereen can raiden met Ravensburger. Kost enkel tijd en inzet. Tanks hebben het het slechts, kan ze enkel aanraden om eerst als DPS of healer mee te hobbelen voor badges, offspec rolls, raidervaring en achievements.

Voorbeeld: Mijn laatste projectje is een Resto shaman en is nu een weekje 80. In de eerste week in iedere geval de VoA 25, VoA 10 en ToC 25 achievements binnen kunnen slepen. En ook met de heroic gear die ik droeg heb ik prima mijn steentje bij kunnen dragen :) (alleen op Twins ging ik door de AoE op een gegeven moment dood, Ankh ftw, en ik heb daarna de pvp bracers maar gekocht en van een leuke chant voorzien)

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

maxietheboss schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:47:
Ik ben idd ook niet zo'n van die EoT trinket, heb liever stam dan armor. Op het moment heb ik niet echt veel zin om nog veel geld uit te geven aan professions. Ik vind het niet heel erg om geld uit te geven aan gear, die 20k aan gear enchants en gems heeft echt ontzettend geholpen met het tanken van heroics etc, dut ik denk dat ik als nog een paar upgrades heb me toch maar eens ga wagen aan het puggen van raids.
JC kun je levelen tijdens het minen, duurt ff maar minen is super simpel (ff googlen voor mapjes met spawn points + gatherer addon + HUD) dan loop je elke zone lekker door, maakt je JC meuk en gaat weer verder, heeft me een week of 2 beetje relaxed rondrijden in classic/vliegen in outland/vliegen in northrend gekost. En ondertussen gewoon queuen als dps voor randoms. Komt bij dat al die meuk die je maakt nog redelijk lekker verkoopt op de AH omdat er zat low levels ringen/necklace etc willen.

Het grote verschil tussen mijn chars en de jouwe, jij wil beginnen als tank wat toch best lastig is, ik ben gewoon begonnen als dps, en heb later mijn tankset meegepakt meer om zo snel de random hc queues te omzeilen voor de frosties :) . Ik moet zeggen dat dat best lekker ging op deze manier, eerst beetje oefenen in normals, die zijn altijd erg blij met een lvl80 tank :) en dan vrolijk door naar heroics, op mijn warrior kreeg ik geloof ik als 2de heroic HoR HC :P

1 ding heb ik wel geleerd, doe het rustig aan heb je alles snel gaat het alleen maar eerder vervelen en ga je weer alternatieven zoeken (Heb niet voor niets 10 lvl 80's), en probeer b.v. de weeklies te tanken, er zijn niet echt moeilijke encounters bij, Sartharion misschien vanwege positionering maar voorderest is het allemaal simpel, gewoon questie van aggro houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als DPS zit ik op ons op de server al rustig tegen een 10-12 minuten queue aan te kijken, voor mijn druid/shaman en pala kan ik dit makkelijk omzeilen met een heal of tank spec, maar mijn lock of hunter sta ik maar 10 minuten rond te hangen om in nog geen 10 minuten daarna weer buiten te staan. Mijn shaman heb ik maar weer een resto spec gegeven, met nagenoeg volledig ele gear kan ik nog makkelijk healen.

Soms pak ik dan gewoon een normal random, toch EoT's en als tank is het vrij makkelijk te doen. Als healer heb je soms nog meer te doen dan in menig heroic, meeste tanks in de normal's zijn nog niet zo supergeared dus heb je aardig wat te healen (waar crits van mijn healing wave een tank bijna 100% trekken, maargoed :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
Bij ons op Aggramar is de weekly voor deze week : Lord Marrowgar Must Die! :o wtf

Hoop deze met de guild te kunnen doen, anders is het voor mij niet mogelijk om deze week de weekly te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:10:
Als DPS zit ik op ons op de server al rustig tegen een 10-12 minuten queue aan te kijken, voor mijn druid/shaman en pala kan ik dit makkelijk omzeilen met een heal of tank spec, maar mijn lock of hunter sta ik maar 10 minuten rond te hangen om in nog geen 10 minuten daarna weer buiten te staan. Mijn shaman heb ik maar weer een resto spec gegeven, met nagenoeg volledig ele gear kan ik nog makkelijk healen.

Soms pak ik dan gewoon een normal random, toch EoT's en als tank is het vrij makkelijk te doen. Als healer heb je soms nog meer te doen dan in menig heroic, meeste tanks in de normal's zijn nog niet zo supergeared dus heb je aardig wat te healen (waar crits van mijn healing wave een tank bijna 100% trekken, maargoed :P).
Enige verschil is, is dat je bij een hoop instances geen EoT's krijgt van bosses. Uiteraard aan het eind wel 2, maar goed.. ik besteed mijn 10 min queue dan liever aan een HC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dakreal schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:12:
Enige verschil is, is dat je bij een hoop instances geen EoT's krijgt van bosses. Uiteraard aan het eind wel 2, maar goed.. ik besteed mijn 10 min queue dan liever aan een HC :P
Nu heb ik altijd GT5P op mijn PS3 draaien, dus in de queue, rondje of 5 rijden en we hebben wel een party gevonden. Zeker als ik een off-spec wil gaan gearen met EoT's ben ik bijna per item al ruim 3-4u kwijt (50 EoT's dacht ik voor chest).

Maar mijn mid-70s als DPS loopt de timer makkelijk op richting de 20-30minuten, elke keer als healer/tank te moeten gaan heb ik ook niet altijd zin in.

Ook al staat mijn /played op heel veel uurtjes, per saldo is daar zeker 50% wachten/travelen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:16:
[...]

Nu heb ik altijd GT5P op mijn PS3 draaien, dus in de queue, rondje of 5 rijden en we hebben wel een party gevonden. Zeker als ik een off-spec wil gaan gearen met EoT's ben ik bijna per item al ruim 3-4u kwijt (50 EoT's dacht ik voor chest).

Maar mijn mid-70s als DPS loopt de timer makkelijk op richting de 20-30minuten, elke keer als healer/tank te moeten gaan heb ik ook niet altijd zin in.

Ook al staat mijn /played op heel veel uurtjes, per saldo is daar zeker 50% wachten/travelen van.
Toch is het ergens jammer dat zoiets nodig heeft. Geeft eigenlijk aan dat het huidige systeem van Blizzard gewoon niet optimaal is. Dat je moet wachten om te spelen, zou eigenlijk niet kunnen.

Ik merk het zelf ook dat je meer aan het wachten bent dan aan het spelen tegenwoordig.
Hoop dat het met Cataclysm gaat veranderen, want zo gaat het voor uiteindelijk een keer ophouden.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.