[ ressurect ] is het toch?
13:37
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ ressurect ] is het toch?
Verwijderd
en dan lekker gebanned worden..Exploits doe ik niet aan(zelfs die early start exploit in AB en EOTS niet nee)TheDarkstar schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 13:02:
Kara kom je ook binnen zonder dood te gaan. (op dikke chars na)
Achterzijde in hoek lopen en wat bewegen, dan val je omlaag en kun je naar de poort lopen.
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2010 13:08 ]
Lijkt me niet dat je daarvoor gebanned wordt, ze hebben het gaatje er zelf in laten zitten en er zelfs een easter-egg verstoptVerwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 13:06:
MMM dan leg ik liever de hand aan mn zelf met een prachtig stukje Goblin engineering haha
[...]
en dan lekker gebanned worden..Exploits doe ik niet aan(zelfs die early start exploit in AB en EOTS niet nee)
[ Voor 8% gewijzigd door Bartske op 03-09-2010 13:14 ]
Ja dat bedoel ik dus, niet omdat het mooi/nuttig is, maar gewoon om ze te sparenDarkangle schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:56:
[...]
Omdat sommige mensen mounts sparen?
Mijn vrouw zit nu op de 129 mounts, en gaat nog steeds trouw elke week naar Kara en alle andere farm mounts die RNG zijn en ze nog niet heeft.
Verwijderd
nee idd ik neem het terug sorryBartske schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 13:11:
[...]
Lijkt me niet dat je daarvoor gebanned wordt, ze hebben het gaatje er zelf in laten zitten en er zelfs een easter-egg verstopt
YouTube: WoW Under Karazhan
Verwijderd
ja net als die plek waar de koning van stormwind zich nog vertoefde toen bolvar nog in charge was tijdens de vermissing van varian wrynn..die zat ook in een of andere vage kerker haha was ook nog een oud character model,niet zijn huidige modelasaki schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 13:23:
GM island...ik geloof dat je daar nu eindelijk niet meer kan komen!
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Thommmyy op 03-09-2010 14:24 ]
Verwijderd
Dat staat altijd op de technische forums van Blizzard Europe zelfThommmyy schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:06:
Ik zie op de WoW eu site dat er een aantal realms offline zijn.
Weet iemand waarom? (ben gwn nieuwsgierig):P
kijk dat vraag ik nietVerwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:09:
[...]
Dat staat altijd op de technische forums van Blizzard Europe zelf
1 woord:Thommmyy schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:11:
[...]
kijk dat vraag ik niet, en ik zou het niet vragen als ik niet op die forum's zijn kunnen kijken
1 ander woord,
[ Voor 32% gewijzigd door Thommmyy op 03-09-2010 14:18 ]
Verwijderd
Dus je kán er niet kijken of hebt gewoon geen zin? In het laatste geval slaat dat nergens op, aangezien je op de WoW forums niet eens een reactie hoeft te posten maar het gewoon netjes meegedeeld wordt door de technische staff.Thommmyy schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:11:
[...]
kijk dat vraag ik niet, en ik zou het niet vragen als ik niet op die forum's zijn kunnen kijken
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2010 14:21 ]
Wat doe je hier dan? Who cares waarom ze plat liggen, ze zijn plat, ze werken er aan en ze komen wel weer terug.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ach je kan in iedergeval niet zeggen het hier niet gezellig isTweakerMaert schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:30:
Wat een geslowchat hier... snap ik dat jullie aan de 226 delen komen.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Time spend gaming is time spend well
wat een faal idd.. zie het ook zo vaak voorbijkomen "LFM ICC10 5,3K+ GS"..Dampie schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 15:53:
Ik blijf dit voorlopig nog wel even doen dat healen. Wellicht in de nabije toekomst met de guild ICC in, want daar ben ik nog nooit geweest (Spriest niet "goed" genoeg gegeared ondanks 5.3K gearscore).
Daar stoord ik me idd ook altijd aan.. ret pala's die gaan tanken.. niet eens fatsoenlijke spec of gear.. en dan als klap op de vuurpijl ook nog eens een 2hander vast hebbenDampie schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 15:53:
Waar ik me wel aan erger zijn "tanks" die geen tanks zijn. Die gooien zichtzelf in de queue als dps en tank en worden dan natuurlijk als tank uitgekozen. Geen tank gear, geen spec. 3 klappen en ze liggen plat. En wie faalt er in zo'n geval, de healer natuurlijk want dat is een noob.
Ik heb het als ret paladin gedaan met ~5,5k gs. Het is een sterke aanrader om Seal of Light te gebruiken en je Art of War enkel voor de Flash of Light. Die paard kan je nog hard rammen in phase 1. Zodra je in phase 2 komt --> rustig het gevecht uithakken.Zertaxka schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 15:47:
Kara key is niet zo heel moeilijk om te halen en telt ook mee voor een achievement (die met al die keys).
Heb hem zelf vanmorgen zelf gehaald om zo de mount te scoren. Was een paar weken geleden al begonnen aan de quest chain. Alleen toen een race change gedaan (human naar dreanei), en daarna dus een lege quest log. Moest even uitzoeken waar ik gebleven was, maar de key is nu binnen.
Zijn er trouwens ret paladins die ervaring hebben met het solo'en van de 1e baas in Kara? Is het te doen of moet ik er prot voor speccen?
Lekker zijn is een gave :)
Verwijderd
Herkenbaar, VH is een vrij rotte instance voor prot paladinsThrillseeka schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 16:26:
Ik moet zeggen toen ik mijn pala lvlde heb ik gewoon tot en met lvl 70 alles getanked in retri spec. wel met tank items.. Imho vond ik dit toen makkelijker dan in prot spec.. ook omdat ik met prot spec continue oom was.
Wel had ik het voordeel dat me vriendin tegelijke tijd een druid healer lvlde en zij mij healde.
Maar met righteos furry on kan je makkelijk als retri tanken, en de dmg van de monsters is ook niet dusdanig hoog dat je allerlei dmg mitigate talenten nodig hebt.
en tegenwoordig in heroics.. trek ik nog wel eens wat gear uit om mijn hp naar beneden te krijgen, zodat ik meer gehealed word en meer mana terug krijg. Zeker in VH heb ik als prot pala in combo met een disco priest mana issues.
En mensen maar afvragen waarom het niveau zo daalt in pugs..RichardvdD schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 16:50:
Trouwens, random heroics tanken als retri (met wat tank gear misschien erbij) gaat prima
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Als je maar defcapped bent is het niet zo'n probleemSinergyX schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 16:54:
[...]
En mensen maar afvragen waarom het niveau zo daalt in pugs..
Nou als je rondrend in ICC heroic gear kan je best prot en retri mixenSinergyX schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 16:54:
[...]
seal of wisdom............. ik switch daar vaak tussen corruption en wisdom en ga niet oom...Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 16:32:
[...]
Herkenbaar, VH is een vrij rotte instance voor prot paladins.
Verwijderd
Daar heb ik geen bind meer voorHStyles schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 17:07:
[...]
seal of wisdom............. ik switch daar vaak tussen corruption en wisdom en ga niet oom...
Ach, zo had ik gisteravond wat leuks. Complete guild run naar ToGC op mijn pally alt (tank), afgezien van healers, want die waren lastig te krijgen blijkbaar. In trade wat mensen bij elkaar gezocht. Begint de pally healer al te mekkeren over mijn gear score voordat hij me heeft zien spelen. Alsnog gewoon gesummond, hij doet een inspect. Niet echt iets om me voor te schamen zou ik zeggen: http://eu.wowarmory.com/c...r=Doomhammer&cn=DurnbeardNibbz schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 16:03:
[...]
wat een faal idd.. zie het ook zo vaak voorbijkomen "LFM ICC10 5,3K+ GS"..
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Echt ben blij ik nooit dat soort dingen tegen kom, mijn vuist regel / elitist regel geld nog steeds.NMe schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 17:23:
[...]
Ach, zo had ik gisteravond wat leuks. Complete guild run naar ToGC op mijn pally alt (tank), afgezien van healers, want die waren lastig te krijgen blijkbaar. In trade wat mensen bij elkaar gezocht. Begint de pally healer al te mekkeren over mijn gear score voordat hij me heeft zien spelen. Alsnog gewoon gesummond, hij doet een inspect. Niet echt iets om me voor te schamen zou ik zeggen: http://eu.wowarmory.com/c...r=Doomhammer&cn=Durnbeard
"WTF, only 4590 GS, you can't do ToGC10 with that!!!" *leave*
WoW-Heroes is het daar toch echt niet mee eens, en ik ook niet. Ben sowieso op mijn druid main ook een tank, dus ik weet echt wel wat ik doe. Hoe kortzichtig sommige mensen kunnen zijn...
Ik pug ook alleen de weekly of daily heroics maar gisteren waren we gewoon al met 7 man aan het wachten op 3 healers die we niet uit de guild konden krijgen. Tsja, dan maar puggen.Mektheb schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 17:25:
[...]
Echt ben blij ik nooit dat soort dingen tegen kom, mijn vuist regel / elitist regel geld nog steeds.
If it aint in a Top3 guild i aint pugging with it, en ik pug dus zelf helemaal niet, tenzij het met top guilds van de server is.
Geen zin in drama en gehuil van mensen
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Hoezo, tank met 6k DPS niet voldoende?SinergyX schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 16:54:
[...]
Ga er maar niet van uit dat de gemiddelde speler überhaupt je guildnaam leest, die letten enkel en alleen op hun keybinds 1, 2 en 3 en op de GS addon.NMe schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 17:43:
[...]
Ik pug ook alleen de weekly of daily heroics maar gisteren waren we gewoon al met 7 man aan het wachten op 3 healers die we niet uit de guild konden krijgen. Tsja, dan maar puggen.
Blijkbaar is de reputatie van onze guild ver genoeg gezakt dat pugs meer zeiken over gearscore dan over de mooie shiny naam van onze guild. Toch iets aan doen in Cata.
Je eerste raid hoeft natuurlijk niet gelijk ICC in he.Ketho schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 19:03:
<-- Pala tank met 4972 gs en echt alles Best-in-Slot van heroics; 100% gemmed en 100% enchanted + Ring enchants. Vraagt iedereen dus nog steeds om 5.3k tot 6k gs.
.. daar zit je dan met een gap van 0.3k gs en niemand die je ook maar wilt aankijken
Je hebt wel een goeie punt in dat zelf organiseren voor ToC .. ikzelf zou aan "Elitist Group 100%" enchants/gems meer waarde hechten dan aan lolscore. Nog bedankt voor duwtje in de goede richtingJBplap schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 19:28:
[...]
Je eerste raid hoeft natuurlijk niet gelijk ICC in he.
Organiseer zelf bv een TOC run ofzo, TOC25 dropt toch ook nog leuke dingen.
Zelf oganiseren heeft sowieso voordeel omdat jij mensen kunt selecteren op dus oa enchants/gems etc en de mensen die alleen maar "xxxxGS invite" sturen gelijk negeren.
Daarnaast kun je nog kijken naar wat crafted gear, bv de bracers (saronite swordbreakers) moeten kwa mats nog wel meevallen.
Weet niet of het je 1e char is? Geld kan dan nl wel probleem zijn inderdaad, dat had ik ook.
Of applyen bij een guild ipv puggen? Zo ben ik ook begonnen met raiden. PuGs hebben toch wel veel nadelen.
[ Voor 19% gewijzigd door Zertaxka op 03-09-2010 22:53 ]
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Elitist group is veel te complex voor de grote massa, is het niet een felrood nummertje als je op een speler klikt wordt het al vaak te moeilijk. Oh, en ook al heeft die zogenaamde holy pala op gearscore een retri score van 5970 en een holy score van 4300 maar toch een mooie gs van 5600.... kan die holy score 5300 pala met een gearscore van 5400 het wel vergeten. Die heeft tenslotte 200 gs minder, en tsja... je kunt van de gemiddelde wow speler toch echt niet verwachten dat ze zelfs de getalletjes welk gearscore meegeeft allemaal al kunnen lezen... laat staan interpreteren en iets zinvols mee doenKetho schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 20:59:
[...]
Je hebt wel een goeie punt in dat zelf organiseren voor ToC .. ikzelf zou aan "Elitist Group 100%" enchants/gems meer waarde hechten dan aan lolscore. Nog bedankt voor duwtje in de goede richting
Voor de rest, dat is niet me main, maar dan wel een character speciaal voor tanking, en niet echt zin in geld verdienen dan.
Nooit echte raiding guilds gejoined dus ja .. in mijn geval kan ik niet heel casual tankend raiden ...
Verwijderd
Ik zet dat recept er in 5 minuten weer op. suc6JBplap schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 12:15:
[...]
Helaas niet
Kon door de login issues pas erg laat inloggen en toen wel gekeken maar niet kunnen vinden helaas.
Zou je het vanavond nog eens willen proberen als je tijd hebt? Evt met vermelding van tijd hier, zodat ik gelijk daarna kan checken.
Weet niet voor hoeveel je hem gepost had? Maar de meeste andere recipes staan er voor 50g op dus ga daar maar iig boven zitten dan valt hij misschien niet zo op.
In ieder geval al bedankt voor de moeite!
Ik ga soms met me vriendin mee om haar te helpen, ze red het solo net niet.Mektheb schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 16:02:
Waarom kunnen jullie dat allemaal solo farmen >.>
Frost mage met pots en ik overleef het nog niet >.<
Ja het is mogelijk maar met inmens kiten en moeilijk doen, gewoon zoals een lock pet er op af dotten en klaar !
RANT Q-Q
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
[ Voor 15% gewijzigd door maxietheboss op 04-09-2010 22:28 ]
Pillars of might waren 7.5k, boots of kingly upheaval 5.5k (wat trouwens best wel een koopje is hier)RichardvdD schreef op zondag 05 september 2010 @ 00:29:
20k gold voor de 4 blacksmithing items?Welke realm is dat, daar valt nog wat te verdienen!
Saronites zijn op mijn realm bijv. ondertussen gezakt onder de 300g![]()
[ Voor 14% gewijzigd door Ketho op 07-09-2010 23:10 ]
[ Voor 9% gewijzigd door maxietheboss op 05-09-2010 10:37 ]
neee please zeg het nietVerwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 10:40:
heb ook een key gekregen maar krijg een unable to connect error, lekker is dit (key van wowinterface.com was 699 ofso)
Een releasedatum is nog steeds niet gegeven door Blizzard buiten het gegeven dat ze nog steeds gaan voor een release in 2010.Thijs schreef op zondag 05 september 2010 @ 11:33:
Wat is trouwens het laatste nieuws mbt de releasedate van Cataclysm? Gaat ie die jaar nog komen of wordt het toch ergens begin 2011?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Word bekend gemaakt 22-23 Oktober tijdens BlizzconRakkerzero schreef op zondag 05 september 2010 @ 12:28:
[...]
Een releasedatum is nog steeds niet gegeven door Blizzard buiten het gegeven dat ze nog steeds gaan voor een release in 2010.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ik gok dat je hem onder de kerstboom kan leggen. Het zal wel december 2010 worden dan (hoop ik).ShadowBumble schreef op zondag 05 september 2010 @ 13:02:
[...]
Word bekend gemaakt 22-23 Oktober tijdens Blizzcon
Klopt!ShadowBumble schreef op zondag 05 september 2010 @ 13:02:
[...]
Word bekend gemaakt 22-23 Oktober tijdens Blizzcon
In december worden geen grote games gereleased wegens marketing. Midden of eind november is een realistische datum om een spel zoals cataclysm te releasen.Bartske schreef op zondag 05 september 2010 @ 13:23:
[...]
Ik gok dat je hem onder de kerstboom kan leggen. Het zal wel december 2010 worden dan (hoop ik).
[ Voor 29% gewijzigd door Hiroj op 05-09-2010 15:26 ]
Van een niet nader te noemen intern document van een kennis van mij die bij een winkel werkt.Hiroj schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:23:
Komen we nogmaals uit op een release datum in november.
Beschikbaar op 19/11/2010
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Had zoiets ook al gezien bij een winkel..ShadowBumble schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:37:
[...]
Van een niet nader te noemen intern document van een kennis van mij die bij een winkel werkt.
[...]
Je kan ook met ideal betalen, of automatische incasso.maxietheboss schreef op zondag 05 september 2010 @ 20:29:
Fijn, loopt je 2maanden gametime af op een zondagnamiddag.
goed idee ! die moet ik ook nogRichardvdD schreef op zondag 05 september 2010 @ 23:01:
Frostsaber binnen na twee middagen farmen.. wat saai zeg
Verder ook m'n 75 pets achievement gescoord
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
het kan zomaar zijn dat jij wel kan inloggen hoor, maar een deel van de mensen heeft dit probleem en ik ben een van de ongelukkigen. moet nog maar eens even gaan zoeken op de fora van blizzardKetho schreef op zondag 05 september 2010 @ 10:45:
[...]
neee please zeg het niet
... daar gaat mijn euphorie
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Verwijderd
Bekent probleem, hier hebben gwn erg veel mensen last van. Om een hogere GS te krijgen zul je eerst ToC moeten gaan raiden, Daar droppen wel leuke dingen, verder de ICC 5man dungeons op hc.maxietheboss schreef op maandag 06 september 2010 @ 08:52:
Ik zou ook wel eens willen gaan raiden, alleen komen de meeste raid tijden me echt totaal niet uit. Doordeweeks tot middernacht minimaal doorgaan werkt helaas niet, dan sta ik de volgende ochtend echt met een grafkop naast m'n bed. Ik heb tot nu toe nog geen guild gevonden die op vrijdag met deze tijden raid of doordeweeks van een uur of 7 tot 10. Verder loop ik ook qua gear achter en zit ik in een soort catch22. Ik heb geen ervaring, niet genoeg GS en geen achievements dus kom ik de PuGs niet in, en omdat ik de PuGs niet binnenkom heb ik geen Achievements, 10000k gs en ervaring met de encounters
Mijn warrior heeft die title ook (the Argent Champion)... zie er bijna niemand mee lopen op Deathwing (rep grinden @ strat = verschrikkelijk)Bitbron schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:20:
Ik heb de laatste paar dagen wat lol gevonden in rep farmen (vraag me niet waarom) en heb nu eindelijk "The Diplomat" en "The Argent Champion" in the pocket. Verder dropte ook nog de Deathcharger's Reins
Vanavond hopelijk mee met Ulduar 25 Hardmode, blijft toch een een van de mooiste Raids in WotLK (imho).
[ Voor 3% gewijzigd door Nibbz op 06-09-2010 10:25 ]
[ Voor 35% gewijzigd door DrFlash op 06-09-2010 10:47 ]
Met EoT kun je iig je trinket, je cloak en idd je Sigil vervangen, dan zou je iig ToC kunnen gaan tanken. en zo ervaring op doen in het tanken van een raid.maxietheboss schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:16:
Ik zit nu rond de 4.5k gs http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Nordrassil&cn=Hanur Ik ben nog aan het sparen voor de i264 cloak, en ik hoop binnenkort mijn trinkets te kunnen veranderen. Sigil is onderhand ook wel aan vervanging toe. Ik haal nu rond de 19 frosties per week (kan meestal wel de weekly flame leviathan raid doen)
Het is maar wat je zelf wilt natuurlijk, ja kan ook een pug proberen te maken op de tijden die jij wilt.maxietheboss schreef op maandag 06 september 2010 @ 08:52:
Ik zou ook wel eens willen gaan raiden, alleen komen de meeste raid tijden me echt totaal niet uit. Doordeweeks tot middernacht minimaal doorgaan werkt helaas niet, dan sta ik de volgende ochtend echt met een grafkop naast m'n bed. Ik heb tot nu toe nog geen guild gevonden die op vrijdag met deze tijden raid of doordeweeks van een uur of 7 tot 10. Verder loop ik ook qua gear achter en zit ik in een soort catch22. Ik heb geen ervaring, niet genoeg GS en geen achievements dus kom ik de PuGs niet in, en omdat ik de PuGs niet binnenkom heb ik geen Achievements, 10000k gs en ervaring met de encounters
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Verwijderd
Nee ik heb mijn eigen guild , ik ben daar gm. Wij zijn een kleine sociale lvlingsguild en raiden niet. Dus ik heb eigenlijk een vast groepje random peeps uit verschillende guilds waarmee ik icc 10 doe. Verder is de icc 25 een initiatief van 1 van de grootste raiding guilds van mijn realm en ik wordt daar ook voor uitgenodigd. Waarvan meer dan de helft uit die groep voor de loot gaat en niet voor het raiden. Ik zelf ga voor het raiden en loot is mooi meegenomen. Ik vind het gewoon leuk om die bosses te killen en een achiev te halen. Ook leuk is elke keer dat je de zelfde bosses doet je steeds beter wordt en beter weet wat je moet doen. Dat vind ik ook erg leuk om te zien.Freaky Maus schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:09:
@ Whiterspoon: je zit dus eigenlijk gewoon in een guild die voor de loot naar ICC25 wil, maar niet de mensen ervoor heeft. In mijn laatste guild had ik dat ook, gasten die niet weten wat ze moeten doen (en zo magere dps doen). Of van die 'grappige' gasten die het leuk vinden om een ninjapull te doen, zoiets kan ik niet waarderen. De reactie van die tank is misschien wat overdreven, maar ik kan het wel begrijpen. Zo had ik het in mijn guild eens op Yogg-Saron, progression run en wipe nr. zoveel. Iemand loopt weer naar binnen op auto-run, neemt portal en jahoor pull. Auto-run 'vergeten', oftewel die gast zat gewoon tv te kijken. Zulke dingen dat verpest gewoon de sfeer en oa. daardoor kun je een bosskill wel op je buik schrijven.
tja en ik maar denken dat ik de enige was die niet kon inloggen op de Beta server.Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 07:28:
[...]
het kan zomaar zijn dat jij wel kan inloggen hoor, maar een deel van de mensen heeft dit probleem en ik ben een van de ongelukkigen. moet nog maar eens even gaan zoeken op de fora van blizzard
Lol beste prijs voor die ilvl245, ik ben in totaal denk 3k kwijtgeweest voor die 2 ( heb ze zelf gemaakt op m'n warrior).maxietheboss schreef op zondag 05 september 2010 @ 08:41:
[...]
Pillars of might waren 7.5k, boots of kingly upheaval 5.5k (wat trouwens best wel een koopje is hier)
Saronite swordbreakers 1.6k en breastplate of the white knight was geloof ik ook 5.5k
Rest is opgegaan aan epic gems en enchants dus ik was denk 22k kwijt.
[ Voor 30% gewijzigd door Dakreal op 06-09-2010 11:36 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
In ToC5 normal dropped een leuke tank trinket, 126sta/5xxx armor on hit, Ook in AN HC dropped een trinket 111sta/'absorb dmg on hit' dan ga je in ieder geval een goede 2,5k hp omhoog, ben zelf niet zo weg van de EoT trinket (1792 armor oid). De trinkets die je nu hebt zijn slecht. Je zou ook nog kunnen kijken naar een profession, JC/Mining b.v. krijg je extra HP van mining en gems/trinkets die je kunt maken. Als ik jouw was had ik lekker m'n geld gehouden en rustig aan heroics gaan doen voor emblems. Het hoeft allemaal niet veel te kosten als je het slim aanpakt.maxietheboss schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:46:
Heb net eens een beetje tussen de loot van heroic ICC-5 mans gekeken en daar zitten denk ik wel wat leuke upgrades tussen. http://www.wowhead.com/?item=50235 en http://www.wowhead.com/?item=50267 zijn wel leuk voor mij denk ik, heb geen zin om nog eens 10k aan een battered hilt uit te geven, heb eergisteren al 20k aan gear gedropt.
[ Voor 7% gewijzigd door prutser001 op 06-09-2010 11:42 ]
Mijn tank is volledig gegeared met HC's en geloof af en toe een weekly raid:prutser001 schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:39:
[...]
In ToC5 normal dropped een leuke tank trinket, 126sta/5xxx armor on hit, Ook in AN HC dropped een trinket 111sta/'absorb dmg on hit' dan ga je in ieder geval een goede 2,5k hp omhoog, ben zelf niet zo weg van de EoT trinket (1792 armor oid). De trinkets die je nu hebt zijn slecht. Je zou ook nog kunnen kijken naar een profession, JC/Mining b.v. krijg je extra HP van mining en gems/trinkets die je kunt maken. Als ik jouw was had ik lekker m'n geld gehouden en rustig aan heroics gaan doen voor emblems. Het hoeft allemaal niet veel te kosten als je het slim aanpakt.
http://eu.wowarmory.com/c...+Dragonflight&cn=Paradenu is mijn tank pally voor snelle randoms, en alles kwa gems/enchants heb ik van mijn andere chars af, gear gewoon gekocht van emblems en wat spul dat niemand wilde hebben.
http://eu.wowarmory.com/c...Dragonflight&cn=Takaikimi
Zelfde voor mijn warrior had nog een lading blauwe gems liggen dus die maar gepakt, alle gear is van emblems.
Heb op beide alle heroics al getanked zonder alteveel problemen en afentoe wat offtanking in raids, voor beide chars is het offspec, mainspec is dus dps die gear is wel een stuk beter.
Zoiezo kijk eens naar de Axe uit PoS HC, die is goed voor DK tank, ik zie dat je frost bent, als ik eerlijk ben zou blood beter zijn als je met een 2H tanked.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 06-09-2010 11:48 ]
We spend our years as a tale that is told
JC kun je levelen tijdens het minen, duurt ff maar minen is super simpel (ff googlen voor mapjes met spawn points + gatherer addon + HUD) dan loop je elke zone lekker door, maakt je JC meuk en gaat weer verder, heeft me een week of 2 beetje relaxed rondrijden in classic/vliegen in outland/vliegen in northrend gekost. En ondertussen gewoon queuen als dps voor randoms. Komt bij dat al die meuk die je maakt nog redelijk lekker verkoopt op de AH omdat er zat low levels ringen/necklace etc willen.maxietheboss schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:47:
Ik ben idd ook niet zo'n van die EoT trinket, heb liever stam dan armor. Op het moment heb ik niet echt veel zin om nog veel geld uit te geven aan professions. Ik vind het niet heel erg om geld uit te geven aan gear, die 20k aan gear enchants en gems heeft echt ontzettend geholpen met het tanken van heroics etc, dut ik denk dat ik als nog een paar upgrades heb me toch maar eens ga wagen aan het puggen van raids.
Enige verschil is, is dat je bij een hoop instances geen EoT's krijgt van bosses. Uiteraard aan het eind wel 2, maar goed.. ik besteed mijn 10 min queue dan liever aan een HCSinergyX schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:10:
Als DPS zit ik op ons op de server al rustig tegen een 10-12 minuten queue aan te kijken, voor mijn druid/shaman en pala kan ik dit makkelijk omzeilen met een heal of tank spec, maar mijn lock of hunter sta ik maar 10 minuten rond te hangen om in nog geen 10 minuten daarna weer buiten te staan. Mijn shaman heb ik maar weer een resto spec gegeven, met nagenoeg volledig ele gear kan ik nog makkelijk healen.
Soms pak ik dan gewoon een normal random, toch EoT's en als tank is het vrij makkelijk te doen. Als healer heb je soms nog meer te doen dan in menig heroic, meeste tanks in de normal's zijn nog niet zo supergeared dus heb je aardig wat te healen (waar crits van mijn healing wave een tank bijna 100% trekken, maargoed).
Nu heb ik altijd GT5P op mijn PS3 draaien, dus in de queue, rondje of 5 rijden en we hebben wel een party gevonden. Zeker als ik een off-spec wil gaan gearen met EoT's ben ik bijna per item al ruim 3-4u kwijt (50 EoT's dacht ik voor chest).Dakreal schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:12:
Enige verschil is, is dat je bij een hoop instances geen EoT's krijgt van bosses. Uiteraard aan het eind wel 2, maar goed.. ik besteed mijn 10 min queue dan liever aan een HC
Toch is het ergens jammer dat zoiets nodig heeft. Geeft eigenlijk aan dat het huidige systeem van Blizzard gewoon niet optimaal is. Dat je moet wachten om te spelen, zou eigenlijk niet kunnen.SinergyX schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:16:
[...]
Nu heb ik altijd GT5P op mijn PS3 draaien, dus in de queue, rondje of 5 rijden en we hebben wel een party gevonden. Zeker als ik een off-spec wil gaan gearen met EoT's ben ik bijna per item al ruim 3-4u kwijt (50 EoT's dacht ik voor chest).
Maar mijn mid-70s als DPS loopt de timer makkelijk op richting de 20-30minuten, elke keer als healer/tank te moeten gaan heb ik ook niet altijd zin in.
Ook al staat mijn /played op heel veel uurtjes, per saldo is daar zeker 50% wachten/travelen van.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq