Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 226 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 49.518 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15813

Let wel op met die Wacraft Census gegeven , die zijn hopeloos verouderd

Zoals trollbane staat daar nog op 5:1 ratio.
Maar met alle free transfers die we gehad hebben naar trollbane zal het nu wel ongeveer 1:1 zijn.

Maar als er inderdaad ergens een guild opgezet word doe ik ook wel een altje aan maken.
Wel zo gezellig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-03 11:39

ragged

2

ik zat zelf idd ook meer aan Argent dawn te denken ^^

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
Ik heb er in iedergeval zin in een priest te levelen undead, kan ook zijn het een lock gaat worden.
Maar denk priest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobs
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-01 12:07
Klopt, die census gegevens slaan bijna nergens op. Maar afgaande op de server stats van WoW zelf staat Outland op full, dus het is er sowieso druk. (On a sidenote: geen oude Lowlanders hier kennelijk? Me = Lolah.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 22:21
Jup ook oude lowlander hier ;)

Gisteren zul Gurub maar eens onveilig gemaakt, heb mijn 2e Polymorph turtle boek in 2 weken tijd mogen looten, maar helaas nog geen mount zien droppen.

Daarna alle trash en zo veel mogelijk van de andere bosses gekilled en 11000 rep binnengehaald. Nog 8000 te gaan voor exalted. Dus die achievement moet wel te doen zijn voor heel zg verdwijnt.

Nu nog hopen dat die mounts droppen in de korte tijd dat ze nog gefarmed kunnen worden. Ik geef het alleen weinig kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345994

Onverwachte LK 10 man normal kill voor mij gister.
Ben weer 2 maanden aan het spelen nu en zit in een guild van een maat van me.
Raiden is niet mijn eerste prioriteit en doe lekker relaxed aan tot Cataclysm.
Vroegen ze gister of ik mee wilde helpen op Sindy HC omdat er 1 uit de raid ging.
Ik geholpen, Sindy HC dood en toen hebben ze voor mij LK op normal gedaan zodat ik de achievement zou krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Anoniem: 345994 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 13:12:
Onverwachte LK 10 man normal kill voor mij gister.
Ben weer 2 maanden aan het spelen nu en zit in een guild van een maat van me.
Raiden is niet mijn eerste prioriteit en doe lekker relaxed aan tot Cataclysm.
Vroegen ze gister of ik mee wilde helpen op Sindy HC omdat er 1 uit de raid ging.
Ik geholpen, Sindy HC dood en toen hebben ze voor mij LK op normal gedaan zodat ik de achievement zou krijgen :)
Sind HC en LK neer.
Kijk das nou eens leuk invallen ;)

Na tijden geen volle guild run te kunnen krijgen was het gister zo ver.
Een Guild run, progressie gemaakt op Hardmodes. Nu 8/12 HM en 11/12 normal, helaas geen volle guildrun op zondag waardoor we dus niet verder kunnen met LK. Alweer niet >.<

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Nothing to see here. Move along.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.