Nice daves. Tof verhaal
Opgepast, de verschrikkelijke sneeuwman is weer actief 
Loss Attacker: 6.108.585.000 Loss Defender:62.737.981.000
Gains Metal:784.123.854 Crystal:142.300.042 Deuterium:182.161.197
Debris Metal:9.218.464.750 Crystal:7.415.319.450
Puin van allen binnen.Loss Attacker: 1.440.000.000 Loss Defender:81.444.214.000
Gains Metal:1.071.963.335 Crystal:362.797.613 Deuterium:468.497.322
Debris Metal:10.381.468.350 Crystal:8.338.816.200
Kanjer is inmiddels goed gewaarschuwd...Ruud... schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:44:
[...]
Kanjer flikt wel vaker dat soort geintjes.
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Ik ook.Snowwie schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:08:
Opgepast, de verschrikkelijke sneeuwman is weer actief
Niet zo prozaïsch als Daves2hd

Helaas niet alle puin kunnen ruimen (de helft maar ofzo). Door een bug, denk ik, kreeg ik een dubbel combat report - snowwie ook. Ik had uiteindelijk 50% resources meegenomen, maar Snowwie was 100% kwijt. Ook 2x zoveel debris als dat de simulatie voorspelde (en dus 2x zoveel als in bovenstaand report staat gemeld).
Daarna nog even een miljoen recs geninjad.

Snowwies buurman was me denk ik sneller af met debris.
[ Voor 7% gewijzigd door Molybdenum op 23-10-2010 15:40 ]
2e keer dat het gebeurt terwijl ik met m'n main vloot onderweg was.
Het gekke is, ik was gewoon online toen Molyb aanviel, maar ik heb z'n vloot nooit zien aankomen. Ik was gewoon lekker bezig, me ding doen, en toen ineens ploep overview energie zwaar in het rood. Ik zoiets van "wtf???".
En later bleek ook nog eens dat de halt functie ook niet werkte, anders had Seraphin fatsoenlijk bij me kunnen halten en was Molyb 2,5kk destroyers kwijt geweest.
Het gekke is, ik was gewoon online toen Molyb aanviel, maar ik heb z'n vloot nooit zien aankomen. Ik was gewoon lekker bezig, me ding doen, en toen ineens ploep overview energie zwaar in het rood. Ik zoiets van "wtf???".
En later bleek ook nog eens dat de halt functie ook niet werkte, anders had Seraphin fatsoenlijk bij me kunnen halten en was Molyb 2,5kk destroyers kwijt geweest.
Zeker weten dat je niet even naar de WC was? Ik had maar 7 en een halve minuut nodig om naar je te komen he?
Dat van halt/station at ally is bekend, tenminste ik heb het eens in het irc kanaal voorbij zien komen.
Ik heb er een msg naar Seraphin over gestuurd.
Uiteraard ging hij er niet op in, ik denk dat hij dacht dat ik blufte.
Dat van halt/station at ally is bekend, tenminste ik heb het eens in het irc kanaal voorbij zien komen.
Ik heb er een msg naar Seraphin over gestuurd.
Uiteraard ging hij er niet op in, ik denk dat hij dacht dat ik blufte.
[ Voor 19% gewijzigd door Molybdenum op 23-10-2010 21:32 ]
station at ally is in het topic en ingame geloof ik ook nog langs gekomen. Enige wat gefixt is er in, is dat de berichten flood weg is. Eerst kreeg je per schip een bericht. Ofc was de server vooral hierdoor traag geworden ik had voor het leegmaken van de berichten iets van 40k berichten in mn inbox die ik ook niet meer kon deleten.
Mooi gedaan Moly, gratz.
@snowwie ik zag wel rood aankomen nog op tijd
Maar waarschijnlijk had je dat al gezien toen je terug trok ofzo. Want ik had net snel mijn planeet leeg getrokken toen je terugtrok. Had ook moeten weten dat je graag def kwam koppen
Zag later ineens een stapel puin voor de deur, was je terug getrokken omdat je mij on zag of omdat je aangevallen werdt vraag ik me alleen af
Mooi gedaan Moly, gratz.
@snowwie ik zag wel rood aankomen nog op tijd
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Ik zag dat jij online was, tenminste de * bleven staan. En die vloot was nog wel even onderweg, maar dat was nog voordat ik wist dat de halt functie niet werkte (blijkbaar topic niet goed bijgehoudendaves2hd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:30:
@snowwie ik zag wel rood aankomen nog op tijdMaar waarschijnlijk had je dat al gezien toen je terug trok ofzo. Want ik had net snel mijn planeet leeg getrokken toen je terugtrok. Had ook moeten weten dat je graag def kwam koppen
Zag later ineens een stapel puin voor de deur, was je terug getrokken omdat je mij on zag of omdat je aangevallen werdt vraag ik me alleen af
En die slag van Molyb kwam als een donderslag uit de lucht vallen, was in elk geval niet naar de pot.

Oh voor wie niet weet dat dat ook alweer was: Stel iemand wil je ninja-en. Zijn vloot zit 3 seconden achter het jouwe dat terugkomt. Wat je dan doet is van het soort vloot dat terugkomt minstens 1 neer te leggen op de plek waar je vloot terugkomt. In OGame was het zo, dan kon je naar overview gaan, je maan selecteren (of een andere planeet), vervolgens op stationeren klikken en alvast voortijdig de hoeveelheid vloot invoeren die je dan direct moet wegsturen. Dan vervolgens een timer er bijhouden en op het moment dat je vloot terugkomt doe je gelijk <enter> <enter> <enter>. Je net teruggekomen vloot is dan binnen 2 seconden verstuurd, en dus de ninja vermeden. Maar jammer genoeg werkte dat hier niet.
Ben ook gescout door her en der gaande weg, denk dat men kwam kijken wat er te halen viel voor ze 
Maar je had gelijk in dit geval was ik online gekomen op tijd
Probeer aan dragon te reporten dat vloot saven op die manier zou moeten werken anders
Kan me dat nog wel herinneren inderdaad. Ik denk dat we gewoon even moeten wachten tot dragon klaar is om een nieuwe uni te starten met de belangrijke fixes en een groter publiek om weer een keer echt lol te hebben. Dit begint aardig crowded te worden en dat met zo weinig spelers. Het meeste draait rond de zelfde spelers ondertussen
Maar je had gelijk in dit geval was ik online gekomen op tijd
Probeer aan dragon te reporten dat vloot saven op die manier zou moeten werken anders
@snowwie: dat is inderdaad een mooie manier om van een ninja af te komen.
denk er wel aan dat in dit geval je resources volledig weg waren door die dubbele combat report grap.
dan zou je nog een probleem met brandstof gehad kunnen hebben.
een soort grote rode vlucht knop zou ook mooi zijn. alles incl. zoveel mogelijk resources naar een vooraf ingestelde plek sturen met één druk op de knop. bestaan er geen interface themes die dit ondersteunen?
denk er wel aan dat in dit geval je resources volledig weg waren door die dubbele combat report grap.
dan zou je nog een probleem met brandstof gehad kunnen hebben.
een soort grote rode vlucht knop zou ook mooi zijn. alles incl. zoveel mogelijk resources naar een vooraf ingestelde plek sturen met één druk op de knop. bestaan er geen interface themes die dit ondersteunen?
[ Voor 30% gewijzigd door Molybdenum op 24-10-2010 12:02 ]
incomming transmission: lang (lang) verhaal voor kort en klein gevecht

Op een dag nacht.
De klok sloeg 00:00 keren het was de tijd waar iedereen voor vreesde en iedereen binnen bleef. Want om precies 12u 's avonds, ontwaakt er een draak die door het universum vliegt en iedereen die hij tegen komt verslind! *schijnt zaklamp op een speelgoed draakje*.
Er zijn enkele helden die deze draak durven te passeren. Ik ben echter niet een van die helden, oh nee ik ben er van overtuigd dat helden daden aan de helden moeten worden overgelaten. Zelfs mijn gehele vloot draait het volume omlaag na 12u met een LP "sounds of the milky way" om niet op te vallen. Maar waar helden bestaan bestaan er ook villans natuurlijk.
Maar vlak bij me werd gewerkt aan een nieuw soort motor een stillere een minder opvallende, het was the Joker (read: prank)! Deze maffe clown is van alle markten thuis en haalt altijd grappen uit! Zijn stealth motoren werden al snel uitgerust op een stel Death Stars en in actie gezet. Stilletjes kwamen ze richting de pachtige volle maan van mijn planeet af.
Onwetend loop ik nog een rondje door mijn admiraal schip zo laat in de avond, gewoon even kijken en m'n gedachten laten afdwalen. Ik dacht laat ik eens mijn observatie-deck bezoeken en naar de sterren turen, misschien krijg ik ooit nog een glimp te zien van die legendarische ruimtedraak. Daar zie ik het sterrenbeeld Henkie onmisbaar, en daar is de huiskamer!.. ... Maar wat is dat ineens
Wat zijn dat dan weer, ik wek mijn officieren en laat ze het fenomeen zien. Dat zijn niet de sterren die u wil zien zegt er een. Ik ken deze sterren, dit is het handelsmerk van prank the joker! "Wat doen die nou nog zo laat buiten" vroeg ik mij af. Snel stuurde ik mijn officieren aan het werk om uit te zoeken waar deze mismaakte reuzen heen vlogen. Al snel kwam het slechte nieuws, het doel was een maan van mijn kolonies. Oh nee dacht ik. Er ligt geen vloot daar en zonder die maan raakt mijn planeet instabiel en kan hij zijn baan om de zon verliezen!
Maar ook ik heb een nieuw wapen in ontwikkeling gezet Het toepassen van deze techniek was nieuw en ongekend op zo een schaal. Oh jawel Mijn Death stars zijn gemod en dit was de perfecte kans om deze nieuwe techniek te gebruiken. In de kern van deze bakbeesten zit een gigantische subwoofer en aan de buitenkant zit een mega speaker i.p.v. een mega laser. Dit zou een clash of the titans worden, de grootste schepen tegen elkaar.
De nieuwe deathstars vliegen richting de sprongpoort en springen naar de achterkant van de target maan, de val staat klaar. Bijna zo ver, de vijanden komen dichterbij, bijna in bereik van m'n nieuwe a.s.d. (awesome sonic destructors) Het ruimte-tijd continuüm vervormd even als alle sterren spontaan hun audio kracht vol schuiven en langzaam over de horizon verschijnen voor de vijand.
"the prank's on you!" riep ik door de speakers terwijl mijn maan langzaam niet meer zichtbaar was door de sterren die zich formeerde.
Maar deze schurk was niet van plan terug te deinzen de rode neuzen begonnen te gloeien en het gevecht ging los (klik)
De maan is gered voor nu, maar de door de immense trillingen van mijn sterren hun nieuwe systeem is de sprongpoort op mijn maan ontregeld geraakt. Er zat niets anders op dan naar huis te vliegen en hopen dat het goed af loopt. Ik pakte mijn "sounds of the milky way" LP, opende mijn platen speler en begon te draaien. Varen maar jongens, ik wil pokémon nog zien morgen ochtend!
=======================================================
Niets speciaals wilde origineel een ander verhaal posten met deze speler, misschien morgen de prequel, ik vermaak me er in ieder geval prima mee
Beetje rare aanval ook zo na 12u terwijl ik net een non attack pack met de speler had afgesproken... Lekker eervol, Wesley/Dragon hoop dat jullie deze jongen minimaal even waarschuwen ?
Eigenlijk verdient hij wel meer met een vernietigings missie na 12u
Niet zomaar een raidje op inactives of zo... Puin is letterlijk aan de deur afgeleverd, hij heeft zelf niets getimed (geen weerstand verwacht denk ik) en gezien de tijd was er niemand anders die het puin zou opmerken natuurlijk.
Sorry voor het lange verhaal mensen
Volgende zal ik maar weer inkorten, ik zag dit verhaal zo mooi voor me gebeuren als admiraal van de vloot dat ik mee gesleept werd.
Op een dag nacht.
De klok sloeg 00:00 keren het was de tijd waar iedereen voor vreesde en iedereen binnen bleef. Want om precies 12u 's avonds, ontwaakt er een draak die door het universum vliegt en iedereen die hij tegen komt verslind! *schijnt zaklamp op een speelgoed draakje*.
Er zijn enkele helden die deze draak durven te passeren. Ik ben echter niet een van die helden, oh nee ik ben er van overtuigd dat helden daden aan de helden moeten worden overgelaten. Zelfs mijn gehele vloot draait het volume omlaag na 12u met een LP "sounds of the milky way" om niet op te vallen. Maar waar helden bestaan bestaan er ook villans natuurlijk.
Maar vlak bij me werd gewerkt aan een nieuw soort motor een stillere een minder opvallende, het was the Joker (read: prank)! Deze maffe clown is van alle markten thuis en haalt altijd grappen uit! Zijn stealth motoren werden al snel uitgerust op een stel Death Stars en in actie gezet. Stilletjes kwamen ze richting de pachtige volle maan van mijn planeet af.
Onwetend loop ik nog een rondje door mijn admiraal schip zo laat in de avond, gewoon even kijken en m'n gedachten laten afdwalen. Ik dacht laat ik eens mijn observatie-deck bezoeken en naar de sterren turen, misschien krijg ik ooit nog een glimp te zien van die legendarische ruimtedraak. Daar zie ik het sterrenbeeld Henkie onmisbaar, en daar is de huiskamer!.. ... Maar wat is dat ineens
Maar ook ik heb een nieuw wapen in ontwikkeling gezet Het toepassen van deze techniek was nieuw en ongekend op zo een schaal. Oh jawel Mijn Death stars zijn gemod en dit was de perfecte kans om deze nieuwe techniek te gebruiken. In de kern van deze bakbeesten zit een gigantische subwoofer en aan de buitenkant zit een mega speaker i.p.v. een mega laser. Dit zou een clash of the titans worden, de grootste schepen tegen elkaar.
De nieuwe deathstars vliegen richting de sprongpoort en springen naar de achterkant van de target maan, de val staat klaar. Bijna zo ver, de vijanden komen dichterbij, bijna in bereik van m'n nieuwe a.s.d. (awesome sonic destructors) Het ruimte-tijd continuüm vervormd even als alle sterren spontaan hun audio kracht vol schuiven en langzaam over de horizon verschijnen voor de vijand.
"the prank's on you!" riep ik door de speakers terwijl mijn maan langzaam niet meer zichtbaar was door de sterren die zich formeerde.
Maar deze schurk was niet van plan terug te deinzen de rode neuzen begonnen te gloeien en het gevecht ging los (klik)
Attacker prank []
Weapons: 160 % Shields: 140 % Armor: 140 %
Type Deathstar
Number 884
Weapon 0
Shield 0
Armor 0
Defender Daves2hd []
Weapons: 210 % Shields: 200 % Armor: 210 %
Type Deathstar R.Launcher S.Dome L.Dome
Number 3849 50000 1 1
Weapon 0 0 0 0
Shield 0 0 0 0
Armor 0 0 0 0
The attacking fires with a total firepower of 0. The defender's shields absorb 0 damage.
The defender fires with a total firepower of 0. The attack's shields absorb 0 damage.
Attacker prank []
Weapons: 160 % Shields: 140 % Armor: 140 %
Type
Number
Weapon
Shield
Armor
Defender Daves2hd []
Type Deathstar R.Launcher S.Dome L.Dome
Number 3822 39686 1 1
Weapon 0 0 0 0
Shield 0 0 0 0
Armor 0 0 0 0
The attacking fires with a total firepower of 0. The defender's shields absorb 0 damage.
The defender fires with a total firepower of 0. The attack's shields absorb 0 damage.
The defender has won the battle!
The attack lost a total of 8840000000 units.
The defender lost a total of 290628000 units.
A debris field containg 2505250000 units of Metal and 2004200000 units of Crystal formed in the orbit of this planet
A fleet of the planet Colony [X] reached the moon of the planet [X]
The defender managed to block the attempted destruction of the moon
De maan is gered voor nu, maar de door de immense trillingen van mijn sterren hun nieuwe systeem is de sprongpoort op mijn maan ontregeld geraakt. Er zat niets anders op dan naar huis te vliegen en hopen dat het goed af loopt. Ik pakte mijn "sounds of the milky way" LP, opende mijn platen speler en begon te draaien. Varen maar jongens, ik wil pokémon nog zien morgen ochtend!
=======================================================
Niets speciaals wilde origineel een ander verhaal posten met deze speler, misschien morgen de prequel, ik vermaak me er in ieder geval prima mee
Beetje rare aanval ook zo na 12u terwijl ik net een non attack pack met de speler had afgesproken... Lekker eervol, Wesley/Dragon hoop dat jullie deze jongen minimaal even waarschuwen ?
Sorry voor het lange verhaal mensen
Nee, dat is een slecht idee. Een te makkelijke uitweg voor mensen die feitelijk geen zin hebben fatsoenlijk op hun vloot te letten. Het uitpluizen van een aanval met phalanx moet juist lonend zijn. Wat heb je er aan als je tegenstander altijd kan ontsnappen? Ik heb niet voldoende opgelet, en dat heeft me wat vloot gekost. Jammer, helaas, dat betekend herbouwen.Molybdenum schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 12:01:
Mijn broertje wil ook gaan spelen, maar hij zit dus op hetzelfde IP adres als ik, krijgen we dan gezeur of kan hij ook gewoon beginnen met spelen?
Beetje zwak, maar is het de bedoeling dat 1 persoon je minstens 10 keer in 2 dagen aanvalt of wat?
Mister_TD heeft net zoiets geflikt
Mister_TD heeft net zoiets geflikt
Dunno of er een limiet is afgesproken per dag. Volgens mij niet. Misschien nog wel handig.
Dat moet je even aan Dragon of Wesley vragen. In de praktijk kan dit wel, maar jullie mogen dan geen vlootcontact hebben (dus niet elkaar grondstoffen sturen).
Vandaag tijdens de gebruikelijke scanronde kwam ik een leuk target tegen. Met enige gepaste dwang trommelde ik m'n troepen uit hun barakken om de aanvalsschepen op te starten en de kachels aan te zetten. Tegelijkertijd ben ik zelf naar de AH gehold voor een paar extra pakken koffie, die zouden zeer van pas komen voor m'n puindienstservice, aangezien hun 3x op en neer moesten.
De kachels draaiden, de wapens waren geladen, de koffie pruttelde, iedereen stond standby totdat het volgende gebeurde:

Vervolgens de koffielurkers op pad
You have collected 4.145.420.000 units of Metal and 0 units of Crystal.
You have collected 16.035.391.800 units of Metal and 62.988.200 units of Crystal.
You have collected 2.072.710.000 units of Metal and 2.072.710.000 units of Crystal.
You have collected 8.049.190.000 units of Metal and 8.049.190.000 units of Crystal.
You have collected 2.072.710.000 units of Metal and 2.072.710.000 units of Crystal.
You have collected 8.049.190.000 units of Metal and 8.049.190.000 units of Crystal.
You have collected 4.809.937.450 units of Metal and 0 units of Crystal.
Totaal geruimd: 65.541.337.450
In de tussentijd bij de maan van de tegenstander:
Buit : 3.933.838.422
Puin geruimd : 65.541.337.450
Deutkosten : ~2.000.000.000
Winst: 61.293.390.872
Woeiiijj..
Vervolgens ben ik ook nog even op de koffie gegaan bij Molyb:
Maan 1:
You have collected 2.225.624.500 units of Metal and 1.788.035.500 units of Crystal.
Vandaag tijdens de gebruikelijke scanronde kwam ik een leuk target tegen. Met enige gepaste dwang trommelde ik m'n troepen uit hun barakken om de aanvalsschepen op te starten en de kachels aan te zetten. Tegelijkertijd ben ik zelf naar de AH gehold voor een paar extra pakken koffie, die zouden zeer van pas komen voor m'n puindienstservice, aangezien hun 3x op en neer moesten.
De kachels draaiden, de wapens waren geladen, de koffie pruttelde, iedereen stond standby totdat het volgende gebeurde:

Vervolgens de koffielurkers op pad
You have collected 4.145.420.000 units of Metal and 0 units of Crystal.
You have collected 16.035.391.800 units of Metal and 62.988.200 units of Crystal.
You have collected 4.809.937.450 units of Metal and 0 units of Crystal.
Totaal geruimd: 65.541.337.450
In de tussentijd bij de maan van de tegenstander:
Schade : 6.181.785.000 unitsA fleet of the planet Kraken Mare [1:x:x] reached the moon of the planet [1:xx:x]
The fleet of Death Star focuses their shock gravitons rotating on the moon, causing an earthquake and then a total of tearing it. All buildings are destroyed - Mission accomplished! The moon is destroyed! The fleet returned to the starting planet.
The probability that the moon will be destructed is: 100 %
Buit : 3.933.838.422
Puin geruimd : 65.541.337.450
Deutkosten : ~2.000.000.000
Winst: 61.293.390.872

Woeiiijj..
Vervolgens ben ik ook nog even op de koffie gegaan bij Molyb:
Maan 1:
Maan 2:The fleet of Death Star focuses their shock gravitons rotating on the moon, causing an earthquake and then a total of tearing it. All buildings are destroyed - Mission accomplished! The moon is destroyed! The fleet returned to the starting planet.
Aanval 1:The fleet of Death Star focuses their shock gravitons rotating on the moon, causing an earthquake and then a total of tearing it. All buildings are destroyed - Mission accomplished! The moon is destroyed! The fleet returned to the starting planet.
Aanval 2:The attacker has won the battle!
You stole 550.991.291 units of , 104.711.768 units of and 142.888.480 units of Deuterium.
The attack lost a total of 1.371.875.000 units.
The defender lost a total of 17.667.909.000 units.
A debris field containg 2.875.572.700 units of Metal and 2.244.841.500 units of Crystal formed in the orbit of this planet
The Probabilities of creating a moon is: 20 %
You have collected 2.875.572.700 units of Metal and 2.244.841.500 units of Crystal.The attacker has won the battle!
You stole 301.398.795 units of , 73.270.451 units of and 238.285.100 units of Deuterium.
The attack lost a total of 1.383.250.000 units.
The defender lost a total of 16.146.268.000 units.
A debris field containg 2.225.624.500 units of Metal and 1.788.028.000 units of Crystal formed in the orbit of this planet
You have collected 2.225.624.500 units of Metal and 1.788.035.500 units of Crystal.
Ik houd niet zo van veranderingen snowwie zou je voortaan weer gewoon vanaf je planeet kunnen vliegen ?
Mooi gedaan iig, ik zag die van moly nog wel liggen maar had geen nut meer om te vliegen
Dat van stekeltje niet eens opgemerkt lol 
@rikrik: Wat snwowwie zegt, melden bij Wesley en Dragon. Jullie mogen verder ingame geen vloot contact hebben, niet de zelfde targets aanvallen binnen een door de admin te bepalen tijd, niet halten bij elkaar (werkt atm niet maar voor de toekomst. etc
hou daar wel goed rekening mee 
@Hotfix: "Bashing is defined as attacking a single planet or moon more than six times within a 24 hour period." <-= het mag technisch gezien volgens de officiele regels. Maar het is erg triest, misschien word het eens tijd regels aan te passen aan de snelheid, maar daar ga ik niet over
@rikrik: Wat snwowwie zegt, melden bij Wesley en Dragon. Jullie mogen verder ingame geen vloot contact hebben, niet de zelfde targets aanvallen binnen een door de admin te bepalen tijd, niet halten bij elkaar (werkt atm niet maar voor de toekomst. etc
@Hotfix: "Bashing is defined as attacking a single planet or moon more than six times within a 24 hour period." <-= het mag technisch gezien volgens de officiele regels. Maar het is erg triest, misschien word het eens tijd regels aan te passen aan de snelheid, maar daar ga ik niet over
Heb me ook maar aangemeld, klinkt wel interessant. Snap er alleen nog niks van xD. Maar dat komt wel goed, denk ik.
Rupsen, Rapsen.
@Snowwie en daves2hd, bedankt voor het antwoord. Hij had gehoopt dat ik hem wel kon helpen door hem grondstoffen te sturen dus nu hoeft het niet meer van hem 
Had ook wel zoiets verwacht, om te zorgen dat mensen niet gewoon een 2e account maken en dan zeggen dat het hun broertje/zusje is of iets in die richting
Had ook wel zoiets verwacht, om te zorgen dat mensen niet gewoon een 2e account maken en dan zeggen dat het hun broertje/zusje is of iets in die richting
En dat is maar goed ook, ik had echt te weinig recyclers voor deze klus. En m'n vorige recyclervloot hangt nu bij Molyb als decoratie.daves2hd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:51:
Dat van stekeltje niet eens opgemerkt lol :D4
Maar de herbouw er van vordert
fuck, ik begin fouten te maken. 
(doe er jullie voordeel mee.
)
ik word ongeduldig.
@snowwie, dat van die manen ben ik onderhand wel gewend van jou.
jammer van mijn vlootjes... die had ik eerder moeten saven. ach whatever...
(doe er jullie voordeel mee.
ik word ongeduldig.
@snowwie, dat van die manen ben ik onderhand wel gewend van jou.
[ Voor 7% gewijzigd door Molybdenum op 26-10-2010 21:41 ]
PM me in ogame even jullie namen en ik hou er rekening meerikrik schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:27:
@Snowwie en daves2hd, bedankt voor het antwoord. Hij had gehoopt dat ik hem wel kon helpen door hem grondstoffen te sturen dus nu hoeft het niet meer van hem
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Je hebt 9,6 miljoen destroyers in melkweg 4 liggen, zoveel was het ook weer niet.Molybdenum schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:40:
Pak en beet 750 rips per planeet.
Ik heb ook een account aangemaakt (Cryonist). Ik heb vroeger veel leuke tijden met Ogame gehad en een GoT only universe spreekt me wel aan. Eerste wat me opvalt is de snelheid, speelt heerlijk!
. Verder is het grafisch ook beter vormgegegeven sinds ik het voor het laatst gespeelt heb.
Nog tips om mijn onontwikkelde planeetje om te doen groeien tot galactische supermacht?
Nog tips om mijn onontwikkelde planeetje om te doen groeien tot galactische supermacht?
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Keihard werken!GoUdViS schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 12:18:
Als minst actieve van de top10 heb ik mijn plaats binnen deze top geaccepteerd en zit er prima, ik heb niet het meeste in gebouwen en ik heb een redelijk vlootje. Ik zit er eigenlijk wel lekker en mijn top10 genoten volgens mij ook. Zag ik daar spontaan gistere inneens mijn rank veranderen en dalen. Jawel de brutale bengel gerard kwam zomaar voordringen in de rij! Ongehoord, ik trommelde mijn vloot op met alle macht om deze man een lesje te leren! Alle speakers werden vol gezet en de vloot vormde zich in formatie. De vijand was gespot in de phalanx en er was weinig tijd meer Time is running out!
Ouch
Ik wilde nog meer pakken maar helaas hij kwam optijd online voor ik er weer was
Nog een aantal raids uitgevoerd die me uiteindelijk gekost hebben want die heb ik na dat hij online was door laten vliegen, doei alle cargo's
Stom foutje van me dus dat kost weer winst 
Heel apart hoe deze speler zo hard heeft kunnen stijgen zonder dat iemand iets merkt trouwens? Hij had geen manen tot ik hem net eentje gegeven had op een van zn planeten. Verder een huge vloot en meer punten in gebouwen dan de meeste uit de top 10
The following fleets crashed on Wed, 27 Oct 2010 12:21:17 +0200 :
Attacker Daves2hd []
Type L.Cargo L.Fighter H.Fighter Cruiser Battleship Bomber Destroyer Deathstar Battlecru.
Number 520.000 927.218 279.485 282.576 652.929 271.221 1.568.260 4.447 312.139
Weapon 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Shield 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Armor 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Defender gerard []
Weapons: 130 % Shields: 120 % Armor: 130 %
Type L.Cargo L.Fighter H.Fighter Cruiser Col.Ship Recy. Esp.Probe Sol. Sat. Destroyer Deathstar Battlecru. R.Launcher Plasma S.Dome L.Dome
Number 49.067 42.568 81.716 75.680 1 193.972 251.758 16.788 1.216.885 147 38.730 7.217 3 1 1
Weapon 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Shield 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Armor 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Attacker Daves2hd []
Type L.Cargo L.Fighter H.Fighter Cruiser Battleship Bomber Destroyer Deathstar Battlecru.
Number 297.536 514.304 159.280 201.456 614.368 264.096 1.555.680 4.447 297.760
Weapon 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Shield 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Armor 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Defender gerard []
Weapons: 130 % Shields: 120 % Armor: 130 %
Type
Number
Weapon
Shield
Armor
The attacker has won the battle!
You stole 1.601.151.149 units of , 366.185.928 units of and 1.686.345.079 units of Deuterium.
The attack lost a total of 13.625.379.000 units.
The defender lost a total of 164.443.839.000 units.
A debris field containg 48.108.804.150 units of Metal and 38.709.708.400 units of Crystal formed in the orbit of this planet
Report simulated in 0.161525011063 seconds!
Ouch

Heel apart hoe deze speler zo hard heeft kunnen stijgen zonder dat iemand iets merkt trouwens? Hij had geen manen tot ik hem net eentje gegeven had op een van zn planeten. Verder een huge vloot en meer punten in gebouwen dan de meeste uit de top 10
Probleem verholpendaves2hd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 17:01:
Als minst actieve van de top10 heb ik mijn plaats binnen deze top geaccepteerd en zit er prima, ik heb niet het meeste in gebouwen en ik heb een redelijk vlootje. Ik zit er eigenlijk wel lekker en mijn top10 genoten volgens mij ook. Zag ik daar spontaan gistere inneens mijn rank veranderen en dalen. Jawel de brutale bengel gerard kwam zomaar voordringen in de rij! Ongehoord, ik trommelde mijn vloot op met alle macht om deze man een lesje te leren! Alle speakers werden vol gezet en de vloot vormde zich in formatie. De vijand was gespot in de phalanx en er was weinig tijd meer Time is running out!
[...]
OuchIk wilde nog meer pakken maar helaas hij kwam optijd online voor ik er weer was
Nog een aantal raids uitgevoerd die me uiteindelijk gekost hebben want die heb ik na dat hij online was door laten vliegen, doei alle cargo's
Stom foutje van me dus dat kost weer winst
Ook maar ff gejoined gister, tis wel een verschil met server 1 op ogame.nl een aantal jaar terug
'leuke' bug ontdekt:
ik had een aanval uitgevoerd vanaf een maan. de aanvallende vloot had alle deut zo'n beetje opgemaakt. ik kon geen rec. vloot er direct achteraan sturen.
de aanval was niet zo goed verlopen als ik had gedacht. er lag een enorme berg puin en helaas, ik had geen deut.
maar vanaf de maan, waar de rec. vloot was gestationeerd klikte ik in de galaxy op het puin en koos recycle. en de vloot werd verstuurd!
ik lachen, ondanks geen deut toch 1M recs verstuurd.
bleek ik ineens een negatief deut. saldo te hebben.
je kan dus op de pof werken hier!
ik had een aanval uitgevoerd vanaf een maan. de aanvallende vloot had alle deut zo'n beetje opgemaakt. ik kon geen rec. vloot er direct achteraan sturen.
de aanval was niet zo goed verlopen als ik had gedacht. er lag een enorme berg puin en helaas, ik had geen deut.
maar vanaf de maan, waar de rec. vloot was gestationeerd klikte ik in de galaxy op het puin en koos recycle. en de vloot werd verstuurd!
ik lachen, ondanks geen deut toch 1M recs verstuurd.
bleek ik ineens een negatief deut. saldo te hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door Molybdenum op 28-10-2010 07:56 ]
Moly dat is een bug die ogame zelf ook altijd al had hoor 
Hier is het gelukkig een minder groot probleem omdat die merchant je altijd uit de brand zal helpen, bij de officiele als je geen darkmatter hebt... Probeer je dan maar eens te redden
Hier is het gelukkig een minder groot probleem omdat die merchant je altijd uit de brand zal helpen, bij de officiele als je geen darkmatter hebt... Probeer je dan maar eens te redden
Correct IPR/(IPM) werken niet. Dus anti missiles zijn ook niet nodig. Waarschijnlijk worden deze ook niet meer gemaakt deze uni omdat mensen er rekening mee gehouden hebben zoals het nu is en omdat met deze snelheden ed ze een rebalance nodig hebben. Maar daar gaat dragon uiteindelijk allemaal over, ik kan je wel vertellen da hij het probleem al wel opgelost heeft, ik denk dat hij ze bewaart voor na de reset ooit
[ Voor 6% gewijzigd door daves2hd op 28-10-2010 15:02 ]
IPR werken wel, alleen zodra er ook maar 1 anti is werken ze niet meer ! Dus tip, heb je verdediging die je wilt beschermen maak ff een silotje.daves2hd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:01:
Correct IPR/(IPM) werken niet. Dus anti missiles zijn ook niet nodig. Waarschijnlijk worden deze ook niet meer gemaakt deze uni omdat mensen er rekening mee gehouden hebben zoals het nu is en omdat met deze snelheden ed ze een rebalance nodig hebben. Maar daar gaat dragon uiteindelijk allemaal over, ik kan je wel vertellen da hij het probleem al wel opgelost heeft, ik denk dat hij ze bewaart voor na de reset ooit
Ik ga er gelijk eentje maken op mijn planeten
.
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
marcs marx
Laurensje13 Mclaurens
naxy naxynl
zeroox xerox
drez drice.
Is dit universum vergeven van multi's of lijkt het maar zo? Dit zijn mensen die in het zelfde galaxy zitten by the way. Als je dan toch internet op je mobiel hebt of ff op werk een account aanmaakt doe het dan wat minder opzichtig alstublieft.
Laurensje13 Mclaurens
naxy naxynl
zeroox xerox
drez drice.
Is dit universum vergeven van multi's of lijkt het maar zo? Dit zijn mensen die in het zelfde galaxy zitten by the way. Als je dan toch internet op je mobiel hebt of ff op werk een account aanmaakt doe het dan wat minder opzichtig alstublieft.
[ Voor 44% gewijzigd door siren op 29-10-2010 12:28 ]
Zijn de meeste van die ook niet inactieve ondertussen ?
sowieso vermoed ik wel dat deze of gene idd farms hebben aangelegd met multi. Maar goed ik zit nog steeds te wachten voor een server reset
Tja ik vind zelf de eerste week van opbouwen het leukst dan kijken wie er inactief word en snel groeien. Ik ben er een beetje laat bijgekomen en heb ruim een week vakantie modus gestaan toch nummer 14 of 15 ik blijk stuivertje wisselen met transporter 
Reset FTW
Reset FTW

[ Voor 10% gewijzigd door siren op 29-10-2010 19:24 ]
Klopt, zijn bekende gevallen die je hier meld. naxy is bijvoorbeeld tegelijk aangemaakt met naxynl, maar op naxy is nooit meer ingelogd nadat deze werd aangemaakt. Zelfde met Laurensje etc. We houden het wel een beetje in de gatensiren schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:19:
marcs marx
Laurensje13 Mclaurens
naxy naxynl
zeroox xerox
drez drice.
Ohja, sorry iisschots
Kon het niet laten liggen, toch 200% winst en dat is best veel met deze getallen.
The following fleets crashed on Sat, 30 Oct 2010 14:55:59 +0200 :
Attacker WesleyK [
Weapons: 220 % Shields: 210 % Armor: 220 %
Type L.Fighter Cruiser Bomber Destroyer Battlecru.
Number 17.314.246 5.095.540 502.580 2.640.744 500.000
Weapon 0 0 0 0 0
Shield 0 0 0 0 0
Armor 0 0 0 0 0
Defender iisschots [

Weapons: 200 % Shields: 200 % Armor: 200 %
Type S.Cargo L.Cargo L.Fighter H.Fighter Cruiser Battleship Recy. Esp.Probe Bomber Sol. Sat. Destroyer Deathstar Battlecru. R.Launcher S.Laser L.Laser Gauss Ion C. Plasma S.Dome L.Dome
Number 31.592 850.214 634.882 250.000 342.700 1.248.834 508.513 13.513 151.599 1.181 484.051 1.826 125.370 4.591.495 2.637.826 776.296 1.001.060 447.154 244.962 1 1
Weapon 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Shield 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Armor 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Attacker WesleyK [
Weapons: 220 % Shields: 210 % Armor: 220 %
Type L.Fighter Cruiser Bomber Destroyer Battlecru.
Number 9.465.252 3.981.120 486.330 2.592.426 483.198
Weapon 0 0 0 0 0
Shield 0 0 0 0 0
Armor 0 0 0 0 0
Defender iisschots [

Type
Number
Weapon
Shield
Armor
You stole 196.654.772 units of , 201.705.816 units of and 589.129.921 units of Deuterium.
The attack lost a total of 72.644.576.000 units.
The defender lost a total of 305.603.880.500 units.
A debris field containg 96.948.998.300 units of Metal and 49.749.261.100 units of Crystal formed in the orbit of this planet
Report simulated in 0.100953102112 seconds!
Bedankt voor het helpen met ruimen Daves2hd!
Succes met de rebuild iisschots
[ Voor 62% gewijzigd door wesleytjuh op 30-10-2010 19:34 ]
/me moppert wat over al het werk in die speakers op je vloot en ik zie er niet eens iets van terug hier!
Zelfde nick betekend nog geen multi, hoop mensen zijn niet creatief
Het is alweer wat weekjes stil rond om Dragon
Paar keer op msn gepoked voor problemen her en der. Maar geen antwoorden gehad, misschien is hij even druk met zn servers. Kan prima zo iets had ik nog wel vernomen toen hij op irc zat.
Zelfde nick betekend nog geen multi, hoop mensen zijn niet creatief
Het is alweer wat weekjes stil rond om Dragon
zo ik heb ook maar eens een account gemaakt.
eens kijken hoelang het nu duurt voordat ik geraid wordt
eens kijken hoelang het nu duurt voordat ik geraid wordt
* Snowwie gaat er maar eens mee stoppen.
Het is me zo langzamerhand een dagelijkse sleur geworden.
Inactiefjes raiden, maantjes opblazen, inactiefjes raiden, maantjes opblazen en bouwen tot in de oneindigheid.
Nee, het is best zo, ik heb voor lange tijd de nr 1. positie mogen hebben, en had het waarschijnlijk ook nog wel lange tijd kunnen behouden (want zo veel tijd ging de laatste tijd er niet meer in), maar het is goed zo. Ik verwijder gewoon al m'n zut en zet het account op verwijderen en vakantiemodus.
Inactiefjes raiden, maantjes opblazen, inactiefjes raiden, maantjes opblazen en bouwen tot in de oneindigheid.
Nee, het is best zo, ik heb voor lange tijd de nr 1. positie mogen hebben, en had het waarschijnlijk ook nog wel lange tijd kunnen behouden (want zo veel tijd ging de laatste tijd er niet meer in), maar het is goed zo. Ik verwijder gewoon al m'n zut en zet het account op verwijderen en vakantiemodus.
Hee, je broer is ook gestoptSnowwie schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:53:
* blorf gaat er maar eens mee stoppen.

You are in a maze of little twisting passages, all different.
snowwie: het was een waar genoegen, seraphin ook, al was die wat minder zichtbaar.
snowwie, ik kan me vinden in je argumentatie.
blOrf: feli met nr. 1. die positie is nu wat dichter bij voor mij. mss ga ik die nog maar even nastreven.
nog een bugje tegengekomen:
time je je recs heel strak na een aanval, zeg op 1 sec., dan kunnen er drie dingen gebeuren:
1. je neemt gewoon het debris mee, niks aan de hand
2. je hebt niks. het debris komt blijkbaar iets later dan de aanval en niet tijdens de aanval. het debris is aanwezig nadat de recs al weer op de terugweg zijn
3. je hebt je debris te pakken én het debris ligt er nog. maw, 2x bonus.
snowwie, ik kan me vinden in je argumentatie.
blOrf: feli met nr. 1. die positie is nu wat dichter bij voor mij. mss ga ik die nog maar even nastreven.
nog een bugje tegengekomen:
time je je recs heel strak na een aanval, zeg op 1 sec., dan kunnen er drie dingen gebeuren:
1. je neemt gewoon het debris mee, niks aan de hand
2. je hebt niks. het debris komt blijkbaar iets later dan de aanval en niet tijdens de aanval. het debris is aanwezig nadat de recs al weer op de terugweg zijn
3. je hebt je debris te pakken én het debris ligt er nog. maw, 2x bonus.
[ Voor 100% gewijzigd door Molybdenum op 01-11-2010 21:33 ]
Sportief gebaar, ook al zat ik je de laatste tijd vaak achter de vodden aanMolybdenum schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:26:
snowwie: het was een waar genoegen, seraphin ook, al was die wat minder zichtbaar.
Vooral je manen moesten het regelmatig ontgelden, maar het was puur om je een beetje op afstand te houden, hetgeen redelijk werkte.
Seraphin had ik nog ff aan de telefoon vanavond, die wou dan ook niet verder meer in z'n uppie.
Hierbij ook het einde van mij in dit spelletje..
Helaas na lange tijd en soms wat goede hoop weinig vorderingen in het spel.
Dit zal zeker de nr1 slag tot nu toe zijn met meer dan een biljoen aan puin
aanschouw:
The following fleets crashed on Tue, 02 Nov 2010 16:34:43 +0100 :
Attacker thedutchone [1:7:10]
Weapons: 220 % Shields: 210 % Armor: 220 % Type S.Cargo L.Cargo L.Fighter Cruiser Battleship Recy. Esp.Probe Bomber Destroyer Deathstar Battlecru.
Number 24.997 356.824 88.782.678 2.816.848 376.930 1.571.372 2.620 79 2.622.764 37.453 235.000
Weapon 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Shield 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Armor 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Defender kuukert [1:6:12]
Weapons: 210 % Shields: 200 % Armor: 210 % Type L.Cargo L.Fighter Cruiser Battleship Recy. Esp.Probe Destroyer Deathstar Battlecru.
Number 630.635 43.192.159 3.256.615 1.130.000 3.210.175 8.762 1.939.503 33.778 323
Weapon 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Shield 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Armor 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Weapons: 220 % Shields: 210 % Armor: 220 % Type S.Cargo L.Cargo L.Fighter Cruiser Battleship Recy. Bomber Destroyer Deathstar Battlecru.
Number 8.880 142.968 25.716.480 1.823.064 278.832 841.824 79 2.020.200 37.453 166.944
Weapon 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Shield 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Armor 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Weapons: 210 % Shields: 200 % Armor: 210 % Type Battleship Destroyer Deathstar
Number 11.544 278.832 30.192
Weapon 0 0 0
Shield 0 0 0
Armor 0 0 0
The battle has ended in a draw. Attacker's remaing fleets return home!
The attack lost a total of 383.840.892.000 units.
The defender lost a total of 643.148.693.000 units.
A debris field containg 724.339.923.550 units of Metal and 344.287.098.500 units of Crystal formed in the orbit of this planet
Report simulated in 0.0778238773346 seconds!
En het vervolg:
The following fleets crashed on Tue, 02 Nov 2010 17:18:46 +0100 :
Attacker kuukert [1:6:12]
Weapon 0 0 0
Shield 0 0 0
Armor 0 0 0
Defender thedutchone [1:7:10]
Weapons: 220 % Shields: 210 % Armor: 220 % Type S.Cargo L.Cargo L.Fighter Cruiser Battleship Recy. Bomber Destroyer Deathstar Battlecru.
Number 8.880 142.968 25.716.480 1.823.064 278.832 841.824 79 2.020.200 37.453 166.944
Weapons: 210 % Shields: 200 % Armor: 210 % Type
Number
Weapon
Shield
Armor
Number 8.256 125.130 22.780.368 1.614.822 252.324 744.330 79 1.806.258 37.410 151.962
The attack lost a total of 337.466.640.000 units.
The defender lost a total of 49.791.610.000 units.
A debris field containg 108.327.797.600 units of Metal and 83.509.693.300 units of Crystal formed in the orbit of this planet
A moon made its appearence around the planet [1:7:10] !
Report simulated in 0.0404450893402 seconds!
Kuukje zegt bey bey
Helaas na lange tijd en soms wat goede hoop weinig vorderingen in het spel.
Dit zal zeker de nr1 slag tot nu toe zijn met meer dan een biljoen aan puin
aanschouw:
The following fleets crashed on Tue, 02 Nov 2010 16:34:43 +0100 :
Weapons: 220 % Shields: 210 % Armor: 220 % Type S.Cargo L.Cargo L.Fighter Cruiser Battleship Recy. Esp.Probe Bomber Destroyer Deathstar Battlecru.
Number 24.997 356.824 88.782.678 2.816.848 376.930 1.571.372 2.620 79 2.622.764 37.453 235.000
Weapon 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Shield 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Armor 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Weapons: 210 % Shields: 200 % Armor: 210 % Type L.Cargo L.Fighter Cruiser Battleship Recy. Esp.Probe Destroyer Deathstar Battlecru.
Number 630.635 43.192.159 3.256.615 1.130.000 3.210.175 8.762 1.939.503 33.778 323
Weapon 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Shield 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Armor 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Weapon 0 0 0
Shield 0 0 0
Armor 0 0 0
The battle has ended in a draw. Attacker's remaing fleets return home!
The attack lost a total of 383.840.892.000 units.
The defender lost a total of 643.148.693.000 units.
A debris field containg 724.339.923.550 units of Metal and 344.287.098.500 units of Crystal formed in the orbit of this planet
Report simulated in 0.0778238773346 seconds!
En het vervolg:
The following fleets crashed on Tue, 02 Nov 2010 17:18:46 +0100 :
Weapon 0 0 0
Shield 0 0 0
Armor 0 0 0
Weapons: 210 % Shields: 200 % Armor: 210 % Type
Number
Weapon
Shield
Armor
Number 8.256 125.130 22.780.368 1.614.822 252.324 744.330 79 1.806.258 37.410 151.962
The attack lost a total of 337.466.640.000 units.
The defender lost a total of 49.791.610.000 units.
A debris field containg 108.327.797.600 units of Metal and 83.509.693.300 units of Crystal formed in the orbit of this planet
A moon made its appearence around the planet [1:7:10] !
Report simulated in 0.0404450893402 seconds!
Kuukje zegt bey bey
"A moon made its appearance"
Gezien de hoeveelheid debris, zou het een nieuwe planeet moeten zijn.
Nou, ook jullie het beste.
Gezien de hoeveelheid debris, zou het een nieuwe planeet moeten zijn.
Nou, ook jullie het beste.
Hier nog een paar postwaardige battlereports omdat niemand anders iets post 
The following fleets crashed on Tue, 02 Nov 2010 :
Attacker garegast [xxxx]
Weapons: 220 % Shields: 220 % Armor: 220 %
Type Bomber Destroyer
Number 520.736 2.311.488
Defender Schwimpie [xxxx]
Weapons: 200 % Shields: 210 % Armor: 200 %
Type L.Cargo Cruiser Battleship Recy. Esp.Probe Sol. Sat. Destroyer Deathstar R.Launcher S.Laser L.Laser Gauss Plasma S.Dome
Number 159.985 99.996 200.000 145.000 3.323 4.000 298.762 2.494 2.937.729 2.000.000 190.000 30.000 85.000 1
Attacker garegast [xxxx]
Type Bomber Destroyer
Number 479.040 2.214.450
Type
Number
You stole 1.482.849.126 units of , 451.877.386 units of and 424.866.516 units of Deuterium.
The attack lost a total of 15.882.390.000 units.
The defender lost a total of 105.283.755.000 units.
A debris field containg 28.441.946.500 units of Metal and 19.992.282.750 units of Crystal formed in the orbit of this planet
The following fleets crashed on Mon, 01 Nov 2010 :
Attacker garegast [xxxx]
Type L.Fighter Bomber Destroyer Deathstar
Number 2.930.951 820.000 2.420.315 23.253
Defender The_cobra666 [xxxx]
Weapons: 210 % Shields: 210 % Armor: 210 %
Type L.Cargo H.Fighter Cruiser Battleship Sol. Sat. Destroyer Deathstar R.Launcher S.Laser L.Laser Gauss Ion C. Plasma S.Dome L.Dome
Number 100.923 60.012 28 1.131.840 1.100 641.712 1.290 9.644.652 616 437 237 38 37.791 1 1
Attacker garegast [xxxx]
Number 341.343 722.553 2.292.595 23.253
Type
Number
You stole 4.141.246.386 units of , 2.011.766.307 units of and 565.168.236 units of Deuterium.
The attack lost a total of 35.093.662.000 units.
The defender lost a total of 187.055.213.000 units.
A debris field containg 64.435.835.200 units of Metal and 36.565.630.750 units of Crystal formed in the orbit of this planet
The following fleets crashed on Fri, 29 Oct 2010 :
Attacker garegast [xxxx]
Type Destroyer
Number 1.300.000
Defender rulingarktoid [xxxx]
Weapons: 180 % Shields: 180 % Armor: 180 %
Type L.Cargo Recy. Esp.Probe Deathstar R.Launcher Gauss Ion C. S.Dome
Number 40.000 55.213 1.000 8.091 49 650 500 1
Attacker garegast [xxxx]
Type Destroyer
Number 1.214.291
Type
Number
You stole 622.250.308 units of , 530.227.599 units of and 93.197.859 units of Deuterium.
The attack lost a total of 10.713.625.000 units.
The defender lost a total of 82.413.002.000 units.
A debris field containg 25.514.318.500 units of Metal and 20.471.950.400 units of Crystal formed in the orbit of this planet
Attacker garegast [xxxx]
Type H.Fighter Cruiser Battleship Bomber Destroyer Deathstar Battlecru.
Number 50.000 11.576 65.000 221.740 1.824.216 13.303 5.000
Defender Krisis [xxxx]
Weapons: 220 % Shields: 210 % Armor: 210 %
Type L.Cargo L.Fighter Battleship Recy. Esp.Probe Bomber Sol. Sat. Destroyer Deathstar Battlecru. R.Launcher S.Laser L.Laser Gauss Ion C. Plasma S.Dome L.Dome
Number 39.000 1.000 100.213 318.783 130 2.000 13.584 17.000 2.400 20.000 4.377.031 892.368 734.599 182.836 235.162 127.923 1 1
Attacker garegast [xxxx]
Number 11.528 6.820 53.460 196.548 1.723.128 13.303 4.356
Defender Krisis [xxxx]
Type
Number
You stole 498.119.343 units of , 575.985.437 units of and 565.679.567 units of Deuterium.
The attack lost a total of 16.173.064.000 units.
The defender lost a total of 81.953.892.000 units.
A debris field containg 16.414.126.850 units of Metal and 11.576.637.050 units of Crystal formed in the orbit of this planet
Attacker garegast [xxxx]
Type L.Fighter Destroyer
Number 2.850.000 1.889.162
Defender Krisis [xxxx]
Type L.Cargo L.Fighter Cruiser Battleship Col.Ship Recy. Bomber Destroyer Deathstar Battlecru.
Number 304.139 1 67.000 231.000 10 184.747 20.000 205.598 3.180 22.503
Attacker garegast [xxxx]
Type L.Fighter Destroyer
Number 2.256.577 1.824.216
Defender Krisis [xxxx]
Type
Number
You stole 6.631.000 units of , 4.654.300 units of and 0 units of Deuterium.
The attack lost a total of 10.491.942.000 units.
The defender lost a total of 83.991.023.000 units.
A debris field containg 28.047.473.300 units of Metal and 19.309.543.000 units of Crystal formed in the orbit of this planet
The following fleets crashed on Thu, 28 Oct 2010 :
Attacker garegast [xxxx]
Type Destroyer
Number 650.000
Defender Krisis [xxxx]
Type Battleship Recy. Bomber Destroyer Deathstar Battlecru.
Number 80.000 108.717 2.000 4.000 2.494 35.000
Attacker garegast [xxxx]
Type Destroyer
Number 613.536
Defender Krisis [xxxx]
Type
Number
You stole 7.786.600 units of , 16.713.980 units of and 4.998.869 units of Deuterium.
The attack lost a total of 4.558.000.000 units.
The defender lost a total of 35.351.906.000 units.
A debris field containg 11.404.255.500 units of Metal and 8.415.826.100 units of Crystal formed in the orbit of this planet
The following fleets crashed on Tue, 02 Nov 2010 :
Attacker garegast [xxxx]
Type Bomber Destroyer
Number 520.736 2.311.488
Type L.Cargo Cruiser Battleship Recy. Esp.Probe Sol. Sat. Destroyer Deathstar R.Launcher S.Laser L.Laser Gauss Plasma S.Dome
Number 159.985 99.996 200.000 145.000 3.323 4.000 298.762 2.494 2.937.729 2.000.000 190.000 30.000 85.000 1
Attacker garegast [xxxx]
Type Bomber Destroyer
Number 479.040 2.214.450
Type
Number
You stole 1.482.849.126 units of , 451.877.386 units of and 424.866.516 units of Deuterium.
The attack lost a total of 15.882.390.000 units.
The defender lost a total of 105.283.755.000 units.
A debris field containg 28.441.946.500 units of Metal and 19.992.282.750 units of Crystal formed in the orbit of this planet
The following fleets crashed on Mon, 01 Nov 2010 :
Attacker garegast [xxxx]
Number 2.930.951 820.000 2.420.315 23.253
Type L.Cargo H.Fighter Cruiser Battleship Sol. Sat. Destroyer Deathstar R.Launcher S.Laser L.Laser Gauss Ion C. Plasma S.Dome L.Dome
Number 100.923 60.012 28 1.131.840 1.100 641.712 1.290 9.644.652 616 437 237 38 37.791 1 1
Attacker garegast [xxxx]
Number 341.343 722.553 2.292.595 23.253
Type
Number
You stole 4.141.246.386 units of , 2.011.766.307 units of and 565.168.236 units of Deuterium.
The attack lost a total of 35.093.662.000 units.
The defender lost a total of 187.055.213.000 units.
A debris field containg 64.435.835.200 units of Metal and 36.565.630.750 units of Crystal formed in the orbit of this planet
Attacker garegast [xxxx]
Type Destroyer
Number 1.300.000
Type L.Cargo Recy. Esp.Probe Deathstar R.Launcher Gauss Ion C. S.Dome
Number 40.000 55.213 1.000 8.091 49 650 500 1
Attacker garegast [xxxx]
Type Destroyer
Number 1.214.291
Type
Number
You stole 622.250.308 units of , 530.227.599 units of and 93.197.859 units of Deuterium.
The attack lost a total of 10.713.625.000 units.
The defender lost a total of 82.413.002.000 units.
A debris field containg 25.514.318.500 units of Metal and 20.471.950.400 units of Crystal formed in the orbit of this planet
Attacker garegast [xxxx]
Number 50.000 11.576 65.000 221.740 1.824.216 13.303 5.000
Defender Krisis [xxxx]
Type L.Cargo L.Fighter Battleship Recy. Esp.Probe Bomber Sol. Sat. Destroyer Deathstar Battlecru. R.Launcher S.Laser L.Laser Gauss Ion C. Plasma S.Dome L.Dome
Number 39.000 1.000 100.213 318.783 130 2.000 13.584 17.000 2.400 20.000 4.377.031 892.368 734.599 182.836 235.162 127.923 1 1
Attacker garegast [xxxx]
Number 11.528 6.820 53.460 196.548 1.723.128 13.303 4.356
Defender Krisis [xxxx]
Type
Number
You stole 498.119.343 units of , 575.985.437 units of and 565.679.567 units of Deuterium.
The attack lost a total of 16.173.064.000 units.
The defender lost a total of 81.953.892.000 units.
A debris field containg 16.414.126.850 units of Metal and 11.576.637.050 units of Crystal formed in the orbit of this planet
Attacker garegast [xxxx]
Type L.Fighter Destroyer
Number 2.850.000 1.889.162
Defender Krisis [xxxx]
Type L.Cargo L.Fighter Cruiser Battleship Col.Ship Recy. Bomber Destroyer Deathstar Battlecru.
Number 304.139 1 67.000 231.000 10 184.747 20.000 205.598 3.180 22.503
Attacker garegast [xxxx]
Type L.Fighter Destroyer
Number 2.256.577 1.824.216
Defender Krisis [xxxx]
Type
Number
You stole 6.631.000 units of , 4.654.300 units of and 0 units of Deuterium.
The attack lost a total of 10.491.942.000 units.
The defender lost a total of 83.991.023.000 units.
A debris field containg 28.047.473.300 units of Metal and 19.309.543.000 units of Crystal formed in the orbit of this planet
The following fleets crashed on Thu, 28 Oct 2010 :
Attacker garegast [xxxx]
Type Destroyer
Number 650.000
Defender Krisis [xxxx]
Type Battleship Recy. Bomber Destroyer Deathstar Battlecru.
Number 80.000 108.717 2.000 4.000 2.494 35.000
Attacker garegast [xxxx]
Type Destroyer
Number 613.536
Defender Krisis [xxxx]
Type
Number
You stole 7.786.600 units of , 16.713.980 units of and 4.998.869 units of Deuterium.
The attack lost a total of 4.558.000.000 units.
The defender lost a total of 35.351.906.000 units.
A debris field containg 11.404.255.500 units of Metal and 8.415.826.100 units of Crystal formed in the orbit of this planet
Toch nog een aardige, en heb er een hoop moeite voor moeten doen. Tevens een sportieve reactie van Ravv. Succes met je rebuild plannen.
The following fleets crashed on Sat, 13 Nov 2010 :
Attacker garegast [xxxx]
Type L.Fighter H.Fighter Cruiser Destroyer Battlecru.
Number 7.324.614 1.491.358 2.489.821 2.827.646 715.750
Defender ravv [xxxx]
Weapons: 210 % Shields: 210 % Armor: 220 %
Type S.Cargo L.Cargo L.Fighter H.Fighter Cruiser Battleship Recy. Esp.Probe Bomber Destroyer Deathstar Battlecru.
Number 400.863 251.745 6.518.096 405.394 207.939 109.546 461.314 8.463 493.336 812.684 13.989 134.406
Attacker garegast [xxxx]
Number 4.056.680 889.554 1.784.658 2.503.642 623.450
Defender ravv [xxxx]
Type
Number
You stole 58.812.535 units of , 15.659.613 units of and 273.610.243 units of Deuterium.
The attack lost a total of 87.885.503.000 units.
The defender lost a total of 352.966.072.000 units.
A debris field containg 129.322.866.200 units of Metal and 88.621.669.950 units of Crystal formed in the orbit of this planet
The following fleets crashed on Sat, 13 Nov 2010 :
Attacker garegast [xxxx]
Number 7.324.614 1.491.358 2.489.821 2.827.646 715.750
Defender ravv [xxxx]
Type S.Cargo L.Cargo L.Fighter H.Fighter Cruiser Battleship Recy. Esp.Probe Bomber Destroyer Deathstar Battlecru.
Number 400.863 251.745 6.518.096 405.394 207.939 109.546 461.314 8.463 493.336 812.684 13.989 134.406
Attacker garegast [xxxx]
Number 4.056.680 889.554 1.784.658 2.503.642 623.450
Defender ravv [xxxx]
Type
Number
You stole 58.812.535 units of , 15.659.613 units of and 273.610.243 units of Deuterium.
The attack lost a total of 87.885.503.000 units.
The defender lost a total of 352.966.072.000 units.
A debris field containg 129.322.866.200 units of Metal and 88.621.669.950 units of Crystal formed in the orbit of this planet
Mooie, Harry! 
Ik heb ook nog een dikke vanavond:

Kostte me iets meer dan gedacht. Dit omdat ik in Speedsim alles door 10 heb gedeeld om het nog te kunnen simmen (>10 miljoen pakt die tool niet meer).
Ik heb ook nog een dikke vanavond:

Kostte me iets meer dan gedacht. Dit omdat ik in Speedsim alles door 10 heb gedeeld om het nog te kunnen simmen (>10 miljoen pakt die tool niet meer).
Eindelijk heeft iemand het aan gedurfd! En kan ik stoppen met ogame. Al weken laat ik me vloot met opzet liggen. Heeft nog lang geduurt
Als hij het niet gedaan had was ik het, verbaasde me wel dat je vloot daar lag en niet op je verre planeetje ;P
Hij lag daar expres omdat ik daar ook redelijke def had. Maar goed het is nu dus tijd om er mee te stoppen 
edit: Is het niet ook de grootste slag tot nu toe?
edit: Is het niet ook de grootste slag tot nu toe?
[ Voor 19% gewijzigd door TheTransporter op 14-11-2010 16:14 ]
sorry dat ik je voor was, Harry. 
ik denk niet dat het de grootste slag is.
qua debris heb ik bij snowwie of seraphin meer gezien (>700G (!) ofzo).
voor mij was het wel de grootste vloot die ooit erop uit gestuurd heb.
(en het grootste verlies dat ik heb geleden bij een aanval).
blOrf pakte ik vorige week met 9M scheepjes.
ik denk niet dat het de grootste slag is.
qua debris heb ik bij snowwie of seraphin meer gezien (>700G (!) ofzo).
voor mij was het wel de grootste vloot die ooit erop uit gestuurd heb.
blOrf pakte ik vorige week met 9M scheepjes.
hmm jammer ik ging voor de grootste slag
die van snowwie en seraphin was de crash toen ze stopten. er zijn wel meer flinke crashes geweest. ben benieuwd of er stats uitgedraaid kunnen worden ofzo. even de logs doorspitten, maar ik geloof dat dat nogal een enorme klus is.
kuukert en thedutchstone bedoel je denk ik ?
sera en snowwie zijn bij mijn weten gewoon gestopt met account deleten 
valt op dat alleen bekende namen terug komen in de slagen over het algemeen. Weinig nieuwere spelers
valt op dat alleen bekende namen terug komen in de slagen over het algemeen. Weinig nieuwere spelers
Attacker blOrf
Type L.Cargo Battleship
Number 1.000.000 6.562.005
Weapon 0 0
Shield 0 0
Armor 0 0
Defender kanjer
Weapons: 200 % Shields: 200 % Armor: 240 %
Type L.Cargo Cruiser Recy. Esp.Probe Bomber Destroyer Deathstar
Number 1.416.481 135.538 239.989 1.065 71.384 142.214 2
Weapon 0 0 0 0 0 0 0
Shield 0 0 0 0 0 0 0
Armor 0 0 0 0 0 0 0
Attacker blOrf
Type L.Cargo Battleship
Number 948.090 6.489.516
Weapon 0 0
Shield 0 0
Armor 0 0
Defender kanjer
Type
Number
Weapon
Shield
Armor
You stole 8.098.772.934 units of , 3.479.066.841 units of and 3.480.527.666 units of Deuterium.
The attack lost a total of 4.972.260.000 units.
The defender lost a total of 49.470.551.000 units.
A debris field containg 16.112.272.550 units of Metal and 11.654.910.300 units of Crystal formed in the orbit of this planet
A moon made its appearence around the planet!
Report simulated in 0.0346260070801 seconds!
Combat Report:
Loss Attacker: 0 Loss Defender:0
Gains Metal:4.049.386.467 Crystal:1.739.533.420 Deuterium:1.740.263.833
Debris Metal:0 Crystal:0
Combat Report:
Gains Metal:2.024.693.234 Crystal:869.766.710 Deuterium:870.131.916
Combat Report:
Gains Metal:625.266.667 Crystal:434.883.355 Deuterium:435.065.958
Debris Metal:0 Crystal:0Combat Report [1:57:12]
Combat Report:
Gains Metal:583.333.333 Crystal:217.441.678 Deuterium:217.532.979
Combat Report:
Loss Attacker: 360.000.000 Loss Defender:0
...
...
Gains Metal:0 Crystal:0 Deuterium:0
Debris Metal:99.000.000 Crystal:99.000.000
Die moest dus ook naar die maan, net als de rest. Niet naar de planeet...
Type L.Cargo Battleship
Number 1.000.000 6.562.005
Weapon 0 0
Shield 0 0
Armor 0 0
Defender kanjer
Type L.Cargo Cruiser Recy. Esp.Probe Bomber Destroyer Deathstar
Number 1.416.481 135.538 239.989 1.065 71.384 142.214 2
Weapon 0 0 0 0 0 0 0
Shield 0 0 0 0 0 0 0
Armor 0 0 0 0 0 0 0
Attacker blOrf
Type L.Cargo Battleship
Number 948.090 6.489.516
Weapon 0 0
Shield 0 0
Armor 0 0
Defender kanjer
Type
Number
Weapon
Shield
Armor
You stole 8.098.772.934 units of , 3.479.066.841 units of and 3.480.527.666 units of Deuterium.
The attack lost a total of 4.972.260.000 units.
The defender lost a total of 49.470.551.000 units.
A debris field containg 16.112.272.550 units of Metal and 11.654.910.300 units of Crystal formed in the orbit of this planet
A moon made its appearence around the planet!
Report simulated in 0.0346260070801 seconds!
Combat Report:
Gains Metal:4.049.386.467 Crystal:1.739.533.420 Deuterium:1.740.263.833
Combat Report:
Gains Metal:2.024.693.234 Crystal:869.766.710 Deuterium:870.131.916
Combat Report:
Gains Metal:625.266.667 Crystal:434.883.355 Deuterium:435.065.958
Debris Metal:0 Crystal:0Combat Report [1:57:12]
Combat Report:
Gains Metal:583.333.333 Crystal:217.441.678 Deuterium:217.532.979
Combat Report:
Loss Attacker: 360.000.000 Loss Defender:0
...
...
Gains Metal:0 Crystal:0 Deuterium:0
Debris Metal:99.000.000 Crystal:99.000.000
Die moest dus ook naar die maan, net als de rest. Niet naar de planeet...
You are in a maze of little twisting passages, all different.
Klopt dat wel devilfish SCULL 13.015.454.188 in vloot alleen? -edit Het is wesleyk ook al opgevallen zie ik. Een (b) achter zijn naam.
[ Voor 211% gewijzigd door siren op 30-11-2010 12:03 ]
Word die bug nog gefixed aangezien er weer eentje met stip bovenaan staat? Gooi prank er ook maar uit mister td stuurt ze naar prank die recycled ze weer. Het zijn wel waves met 40 miljoen recyclers die gekraakt en binnen seconden gerecycled worden. Wave van prank naar mister td is 900 miljoen recyclers.
Het is wel duidelijk dat er mensen zijn die recyclers uit het niks creeren zonder build tijd.
Raw materials 4e honk [1:71:5] le 30-11-2010 12:42:13
Metal 5.217.004.332.642 Crystal 3.492.010.720.305
Deuterium 5.921.064.799 Energy 3.850.912
Fleet
Small Cargo 23 Large Cargo 182099
Cruiser 98871 Battleship 99279
Recycler 819706416 Espionage Probe 3280
Solar Satellite 4000 Destroyer 100000
geen coordinaten plaatsen mag hierbij het raam uit denk ik
Ik mag hem nu niet meer phalanxen hij gaat voor mijn maan nu.

Fleet

Yup, mister_td hield ik al een paar dagen in de gaten, liet hem express even zijn gang gaan. Had gisteren van hem een bericht naar prank onderschept waarin hij aan prank vroeg of hij wilde helpen. En 1 dag later zijn ze inderdaad beide keihard gestegen. Beide acccounts worden verwijderd, ik hoop dat dit een waarschuwing voor de rest is.siren schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:03:
Word die bug nog gefixed aangezien er weer eentje met stip bovenaan staat? Gooi prank er ook maar uit mister td stuurt ze naar prank die recycled ze weer. Het zijn wel waves met 40 miljoen recyclers die gekraakt en binnen seconden gerecycled worden. Wave van prank naar mister td is 900 miljoen recyclers.Het is wel duidelijk dat er mensen zijn die recyclers uit het niks creeren zonder build tijd.
Fleet
LOL, waarom zou je een bug uitbuiten in deze universe?
Uberhaupt, het zou mij geen genoegdoening geven als ik hoog of eerste zou staan door op een oneerlijke manier te spelen.
Uberhaupt, het zou mij geen genoegdoening geven als ik hoog of eerste zou staan door op een oneerlijke manier te spelen.
Nee omdat 57 miljard punten een beetje belachelijk is, iedereen weet dat je dat onmogelijk ergens vandaan kan slepen. Er loopt een gentleman's agreement waarbij je niet in de nacht aanvalt maar ondertussen creëren mensen miljarden resources uit het niets.
Als dat echt uit slagen kwam dan zouden die gepost worden en dan zou er worden gezegd mooie kraak, maar hier gebeurd het clandestien met miljarden recyclers die uit het luchtledige worden gemaakt.
Als dat echt uit slagen kwam dan zouden die gepost worden en dan zou er worden gezegd mooie kraak, maar hier gebeurd het clandestien met miljarden recyclers die uit het luchtledige worden gemaakt.
euh, als ik 100000 deathstars bouw, dan heb ik er 1 miljard punten bij.
en dat is in no time gebeurd met 10 deathstars/sec/planeet. Als ik flink resources spaar en dan op 5 planeten tegelijk deathstars ga bouwen, dan loopt de score heel snel op! (100.000/10/5 = 2000 sec.). Maw, in een uur kan je ruim 2 miljard fleetpunten opbouwen.
ik zit nu op ruim 10 miljard fleetpunten.
dure gebouwen tellen ook hard mee in de score.
heeft niks met cheaten te maken.
oh ja, deathstars verdubbelen in je queue als je een 'destroyer' officer rank 1 hebt
en dat is in no time gebeurd met 10 deathstars/sec/planeet. Als ik flink resources spaar en dan op 5 planeten tegelijk deathstars ga bouwen, dan loopt de score heel snel op! (100.000/10/5 = 2000 sec.). Maw, in een uur kan je ruim 2 miljard fleetpunten opbouwen.
oh ja, deathstars verdubbelen in je queue als je een 'destroyer' officer rank 1 hebt
[ Voor 29% gewijzigd door Molybdenum op 05-02-2011 17:01 ]
Verwijderd
wat is gebeurt met de menu balk aan de zijkant?

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2011 18:34 ]
die is er gewoon!
heb je mss een frame gebookmarked?
heb je mss een frame gebookmarked?
okey, stuur nooit meerdere fleets met deathstars naar één maan om die te vernietigen (dat deed ik ivm grotere kans op succes): als de eerste vloot succes heeft, dan verdwijnen de andere vloten!
Verwijderd
haha van fouten moet je leren. Wat is de schade?Molybdenum schreef op zondag 06 februari 2011 @ 23:12:
okey, stuur nooit meerdere fleets met deathstars naar één maan om die te vernietigen (dat deed ik ivm grotere kans op succes): als de eerste vloot succes heeft, dan verdwijnen de andere vloten!
het valt wel mee, maar het blijft balen.
........Molybdenum schreef op zondag 06 februari 2011 @ 23:12:
niet aanstellen heMolybdenum schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 16:57:
euh, als ik 100000 deathstars bouw, dan heb ik er 1 miljard punten bij.
Wat is er van de oude garde eigenlijk nog over aan spelers? Ik zit nog wel op irc alleen zie niemand meer langs komen dus zal wel tegenvallen
Bewonderingswaardig te noemen dat je nog speelt moly
hehe, nou ik was een tijdje gestopt, maar het bloed kruipt....
er is inderdaad niet veel te doen en een nieuwe uni zou geen kwaad kunnen.
er is inderdaad niet veel te doen en een nieuwe uni zou geen kwaad kunnen.
Ik zou dan gewoon een nieuw topic gaan starten, in de Huiskamer. Spielerij.
Met een compleet nieuw TS, en dan een datum in de toekomst prikken wanneer de server gaat herstarten.
Met een compleet nieuw TS, en dan een datum in de toekomst prikken wanneer de server gaat herstarten.
[ Voor 5% gewijzigd door Snowwie op 11-02-2011 11:01 ]
Waarom in huiskamer en niet gewoon hier in spielerij?
vreemd een bug misschien ik heb: 6.280.158.547 energy maar ik wil graviton 10 researchen (Energy: 5.904.900.000 ) en dat kan niet
meerdere mensen hier problemen mee?
[ Voor 8% gewijzigd door shiniw00t op 16-03-2011 08:04 ]
Burrow your probes until your queen arrives and have her EMP all the lings, chrono-boost your infested terrans and use them to hold off the opponent until your overlord is able to help with auto-heal.
Heerlijk m te kunnen spelen zonder allemaal zooi te hoeven aanschaffen! ik doe mee
Edit: Is de skin ook aan te passen naar die van de originele? die vond ik net wat prettiger, zo niet kan ik hier ook prima mee werken hoor, maar het zou fijn zijn
Edit: Is de skin ook aan te passen naar die van de originele? die vond ik net wat prettiger, zo niet kan ik hier ook prima mee werken hoor, maar het zou fijn zijn
[ Voor 50% gewijzigd door Eduardboon op 11-05-2011 09:59 ]
Ik ben erg benieuwd hoe ik zelf zo een ogame server zou kunnen draaien, is hier wat uitleg over te geven? Ik heb ervaring met apache en MySQL maar kan nergens serverfiles voor Ogame vinden.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
zoek op xnova als ogame client zo heet deze ook. Verder is het gewoon een database en ftp gelinkt aan een domein inderdaad
Verwijderd
Wel jammer dat niet weer meer mensen gaan spelen.
Dan zouden ze mijn alliance wel kunnen joinen.
Rank 2 bij alles, alleen bij research rank 3..
Maat staat verrr bovenaan, maarja...
Dan zouden ze mijn alliance wel kunnen joinen.
Rank 2 bij alles, alleen bij research rank 3..
Maat staat verrr bovenaan, maarja...
Ogame heeft z'n beste tijd wel gehad. Ook de cloontjes 
Als ik er al aan terugdenk, wat een hel, fleetsaven, terugtrekken, ongeduldig door het verkeer racen omdat je vlootje gecrasht kon worden. Arrrgh, liever niet weer.
* Snowwie speelt sinds een half jaar Ikariam, vele malen relaxter.
Als ik er al aan terugdenk, wat een hel, fleetsaven, terugtrekken, ongeduldig door het verkeer racen omdat je vlootje gecrasht kon worden. Arrrgh, liever niet weer.
* Snowwie speelt sinds een half jaar Ikariam, vele malen relaxter.
Verwijderd
mogen we aub even een ban voor Maat? lijkt me niet de bedoeling dat we in het holst van de nacht gaan crashen...
The following fleets crashed on Sun, 22 May 2011 04:48:13 +0200 :
Attacker maat [3:125:6]
Type Deathstar
Number 4.000.000
Weapon 0
Shield 0
Armor 0
Defender Stalker [6:42:5]
Weapons: 210 % Shields: 210 % Armor: 200 %
Type L.Fighter H.Fighter Cruiser Battleship Col.Ship Recy. Esp.Probe Destroyer Deathstar Battlecru.
Number 9.860.332 1.511.827 3.193.587 1.956.989 13 4.860.538 103.144 1.400.000 653.099 1.312.455
Type Deathstar
Number 3.963.861
Weapon 0
Shield 0
Armor 0
Type
Number
Weapon
Shield
Armor
You stole 253.822.656.057 units of , 123.235.052.347 units of and 259.409.167.012 units of Deuterium.
The attack lost a total of 361.390.000.000 units.
The defender lost a total of 7.169.734.984.000 units.
A debris field containg 2.094.816.549.650 units of Metal and 1.636.983.928.800 units of Crystal formed in the orbit of this planet
Report simulated in 0.190263032913 seconds!
The following fleets crashed on Sun, 22 May 2011 04:48:13 +0200 :
Type Deathstar
Number 4.000.000
Weapon 0
Shield 0
Armor 0
Type L.Fighter H.Fighter Cruiser Battleship Col.Ship Recy. Esp.Probe Destroyer Deathstar Battlecru.
Number 9.860.332 1.511.827 3.193.587 1.956.989 13 4.860.538 103.144 1.400.000 653.099 1.312.455
Type Deathstar
Number 3.963.861
Weapon 0
Shield 0
Armor 0
Type
Number
Weapon
Shield
Armor
You stole 253.822.656.057 units of , 123.235.052.347 units of and 259.409.167.012 units of Deuterium.
The attack lost a total of 361.390.000.000 units.
The defender lost a total of 7.169.734.984.000 units.
A debris field containg 2.094.816.549.650 units of Metal and 1.636.983.928.800 units of Crystal formed in the orbit of this planet
Report simulated in 0.190263032913 seconds!
Zijn er nog admins in de game over dan ?
Bij mijn weten is de server allang onbewaakt
.. No admin, no rules dan denk ik, Want op de eerlijkheid van spelers zou ik niet rekenen
Verwijderd
Ehh er zijn zeker wel hacks voor dit..
Maat gebruikt het, Twente, Stalker.. -.-'
Echte noobs..
Maat gebruikt het, Twente, Stalker.. -.-'
Echte noobs..
Weer eens even rondgekeken (ben al een tijdje in v-mode).
Gebeurt er nog wat? Ik zie dat de ranking sinds een tijdje niet meer is bijgewerkt.
Gebeurt er nog wat? Ik zie dat de ranking sinds een tijdje niet meer is bijgewerkt.
Verwijderd
@moly
Ja. XD
Zoals ik zij, twente en stalker zijn cheaters, ze hebben beide rond de 25-30 miljoen rips..
Ja. XD
Zoals ik zij, twente en stalker zijn cheaters, ze hebben beide rond de 25-30 miljoen rips..
Verwijderd
lol, hoe zijn we aan die sterren gekomen franticz? onder andere door jou te farmen toen je ineens 999 biljoen van elke grondstof op elke planeet lag
Ben voor de grap ook eens begonnen, vroeger jarenlang Ogame gespeeld maar gestopt omdat het wel erg verslavend was. Merk nu ook alweer dat het een verslavend spelletje is.
Jammer dat ik het een jaar te laat ontdek, zoals altijd het probleem bij Ogame is het ook hier dood net als op Ogame.nl toen ik daar stopte.
Gaat wel erg hard zo zeg, waar je vroeger weken over deed heb je nu in 1 dag haalt het tactische element wel wat weg en dat hoort er wel bij vind ik.
Nog een vraag, kan je 5 kolonies hebben (dus 6 planeten) of 5 planeten totaal?
Jammer dat ik het een jaar te laat ontdek, zoals altijd het probleem bij Ogame is het ook hier dood net als op Ogame.nl toen ik daar stopte.
Gaat wel erg hard zo zeg, waar je vroeger weken over deed heb je nu in 1 dag haalt het tactische element wel wat weg en dat hoort er wel bij vind ik.
Nog een vraag, kan je 5 kolonies hebben (dus 6 planeten) of 5 planeten totaal?
Stalker en Twente doen zich voor als de barmhartige samaritanen die er voor zorgen dat de cheaters worden uitgeschakeld.
Ondertussen profiteren ze van de enorme resources die de cheaters achterlaten.
Mijn maat Bananeman werd op een gegeven moment 'te groot', volgens Twente, waarna hij 30M rips op hem afstuurde.
Zo barmhartig zijn ze dus niet.
Ondertussen is er in 1:196 een nieuwe cheater gekomen. Dit is een van de spy reports:
Ik stel voor dat de host van deze server dit spel gewoon stopt!
En voor de volledigheid, voor mensen die alsnog optimaal willen farmen, zonder last te hebben van de samaritanen:
In V-mode (vacation mode) kan je veel meer doen dan je denkt:
1. Je kan in V-mode gaan, terwijl er nog schepen in de bouw queue staan
2. Je kan recyclers sturen in V-mode (vanuit de galaxy view klikken op debris)
3. Je kan spioneren in V-mode
4. Je kan aanvallen in V-mode!!
5. Als je deuterium op is, dan kan je ook de merchant in V-mode gebruiken.
6. Jump gates werken ook in V-mode
Je kan alleen geen nieuwe schepen in de bouw queue zetten. Je kan geen transporten doen of gewoon vloten verplaatsen.
Al met al een ideale setting om lekker te harvesten en in rustiger tijd weer te bouwen.
Dit heb ik de afgelopen tijd ontdekt en uitgeprobeerd. So shoot me!
Eindconclusie: Dit spel, voor zover je het een spel kunt noemen, is zo verrot als wat!
Ondertussen profiteren ze van de enorme resources die de cheaters achterlaten.
Mijn maat Bananeman werd op een gegeven moment 'te groot', volgens Twente, waarna hij 30M rips op hem afstuurde.
Zo barmhartig zijn ze dus niet.
Ondertussen is er in 1:196 een nieuwe cheater gekomen. Dit is een van de spy reports:
Je ziet het: virtueel oneindig veel resources.Raw materials Daemon [1:196:10] le 03-11-2011 09:48:08
Metal 1.000.000.000.000.000.088.213.614.053.064.226.407.018.659.840 Crystal 1.000.000.000.000.000.088.213.614.053.064.226.407.018.659.840
Deuterium 1.000.000.000.000.000.088.213.614.053.064.226.407.018.659.840 Energy 2.948.827.146
Fleete
Deathstar 360468
Defenses
Rocket Launcher 115 Light Laser 115
Heavy Laser 115 Gauss Cannon 115
Ion Cannon 115 Plasma Turret 115
Small Shield Dome 1
Anti-Ballistic Missile 540
Buildings
Metal Mine 100 Crystal Mine 100
Deuterium Synthesizer 100 Solar Power Plant 110
Fusion Power Plant 50 Robot Factory 80
Nanite Factory 75 Shipyard 50
Metal Storage 50 Crystal Storage 50
Deuterium Reservoir 50 Research Laboratory 80
Terraformer 76 Alliance Depot 50
Missle Silo 50
Technology
Espionage Technology 16 Computer Technology 10
Weapons Technology 12 Shielding Technology 12
Armour Technology 12 Energy Technology 12
Hyperspace Technology 8 Combustion Drive 16
Impulsion Drive 9 Hyperspace Drive 16
Laser Technology 12 Ion Technology 8
Plasma Technology 8 Intergalatic Research Network(IRN) 10
Expedition Technology 6 Graviton Technology 9
Ik stel voor dat de host van deze server dit spel gewoon stopt!
En voor de volledigheid, voor mensen die alsnog optimaal willen farmen, zonder last te hebben van de samaritanen:
In V-mode (vacation mode) kan je veel meer doen dan je denkt:
1. Je kan in V-mode gaan, terwijl er nog schepen in de bouw queue staan
2. Je kan recyclers sturen in V-mode (vanuit de galaxy view klikken op debris)
3. Je kan spioneren in V-mode
4. Je kan aanvallen in V-mode!!
5. Als je deuterium op is, dan kan je ook de merchant in V-mode gebruiken.
6. Jump gates werken ook in V-mode
Je kan alleen geen nieuwe schepen in de bouw queue zetten. Je kan geen transporten doen of gewoon vloten verplaatsen.
Al met al een ideale setting om lekker te harvesten en in rustiger tijd weer te bouwen.
Dit heb ik de afgelopen tijd ontdekt en uitgeprobeerd. So shoot me!
Eindconclusie: Dit spel, voor zover je het een spel kunt noemen, is zo verrot als wat!
Hoi iedereen,
Heeft het nog zin om dit spel te joinen? Ik kan me voorstellen dat iedereen inmiddels zo groot is dat nieuwelingen geen kans maken.
edit ik lees net laatste pagina's door. Zie dat het onbewaakt en en geen admins meer . helaas.
Heeft het nog zin om dit spel te joinen? Ik kan me voorstellen dat iedereen inmiddels zo groot is dat nieuwelingen geen kans maken.
edit ik lees net laatste pagina's door. Zie dat het onbewaakt en en geen admins meer . helaas.
[ Voor 26% gewijzigd door Squishie op 03-11-2011 13:46 ]
Verwijderd
In reactie op molybdenum:
hoewel wij ons nooit als samaritanen hebben willen opstellen maar simpelweg prioriteit geven aan klein houden van de cheaters denk ik wel dat je een punt hebt wat betreft het weinig tot geen kans geven van nieuwkomers om echt iets op te bouwen. omdat het spel hierdoor ook voor ons een beetje saai wordt heb ik een voorstel gedaan aan mijn alliantiegenoten (twente en marcellus) om andere (eerlijke) spelers een kans te geven. Dit voorstel omhelst onderstaande 3 punten, ik zal me hieraan gaan houden maar heb (nog) geen toezegging dat mijn alliantiegenoten dat ook doen, dat post ik wel zodra ik het weet.
Het voorstel:
1) iedere nieuwe eerlijke speler krijgt 50 biljoen deut van mij om op te bouwen (wellicht willen alliantiegenoten ook nog wat doneren)
2) iedere nieuwe eerlijke speler wordt voor 3 maanden niet door ons aangevallen mits hij/zij ons ook niet aanvalt gedurende die periode.
3) manen opblazen doen we permanent niet meer bij eerlijke spelers, ook niet bij huidige spelers(is in dit spel toch al veel te makkelijk) zodat ze een kans hebben met saven en aanvallen. (deze natuurlijk ook zo lang ze het bij ons ook niet doen)
Ik denk dat we op deze manier wellicht het spel weer uitdagender en interessanter kunnen maken voor iedereen.
De donatie kan aangevraagd worden door ingame een bericht te sturen.
hoewel wij ons nooit als samaritanen hebben willen opstellen maar simpelweg prioriteit geven aan klein houden van de cheaters denk ik wel dat je een punt hebt wat betreft het weinig tot geen kans geven van nieuwkomers om echt iets op te bouwen. omdat het spel hierdoor ook voor ons een beetje saai wordt heb ik een voorstel gedaan aan mijn alliantiegenoten (twente en marcellus) om andere (eerlijke) spelers een kans te geven. Dit voorstel omhelst onderstaande 3 punten, ik zal me hieraan gaan houden maar heb (nog) geen toezegging dat mijn alliantiegenoten dat ook doen, dat post ik wel zodra ik het weet.
Het voorstel:
1) iedere nieuwe eerlijke speler krijgt 50 biljoen deut van mij om op te bouwen (wellicht willen alliantiegenoten ook nog wat doneren)
2) iedere nieuwe eerlijke speler wordt voor 3 maanden niet door ons aangevallen mits hij/zij ons ook niet aanvalt gedurende die periode.
3) manen opblazen doen we permanent niet meer bij eerlijke spelers, ook niet bij huidige spelers(is in dit spel toch al veel te makkelijk) zodat ze een kans hebben met saven en aanvallen. (deze natuurlijk ook zo lang ze het bij ons ook niet doen)
Ik denk dat we op deze manier wellicht het spel weer uitdagender en interessanter kunnen maken voor iedereen.
De donatie kan aangevraagd worden door ingame een bericht te sturen.
50 biljoen deut geven??
komaan! jullie hebben zoveel resources, dat jullie waarschijnlijk continu rips aan het produceren zijn. het spel gaat erom dat je op een normale manier aan je resources komt. de aantallen die je noemt slaan nergens meer op.
de enorme injectie aan resources door de cheaters heeft de balans compleet weg doen slaan. als jij me 50 biljoen deut geeft en me laat bouwen, dan ga ik een enorme vloot rips bouwen (met 50.000E9 deut. kan je 11.7E6 (x2, als je de juiste officers hebt) rips bouwen).
toen ik nog echt actief was heb ik mijn 'rijk' bij elkaar gewerkt: farmen, vechten en recyclen.
veel werken leverde dan een vloot op met 1 miljoen rips, een flinke klus. nu zou het allemaal te makkelijk zijn.
start dan een nieuw universum waar ieder standaard 1M rips krijgt ofzo.
hoe beleven jullie eigenlijk nog plezier aan het enkel klein houden van cheaters?
op 1:196:10 ligt nu 1E45 (!) aan Deut, Metal en Crystal. Om dit weg te halen heb je 1E39 rips nodig, of 4E40 transporters. Het is dus een enorme inkomstenbron voor iederen en dus is het niet meer lonend om anderen aan te vallen voor resources, of niet meer interessant om te recyclen: zo is een compleet component van het spel nutteloos geworden.
komaan! jullie hebben zoveel resources, dat jullie waarschijnlijk continu rips aan het produceren zijn. het spel gaat erom dat je op een normale manier aan je resources komt. de aantallen die je noemt slaan nergens meer op.
de enorme injectie aan resources door de cheaters heeft de balans compleet weg doen slaan. als jij me 50 biljoen deut geeft en me laat bouwen, dan ga ik een enorme vloot rips bouwen (met 50.000E9 deut. kan je 11.7E6 (x2, als je de juiste officers hebt) rips bouwen).
toen ik nog echt actief was heb ik mijn 'rijk' bij elkaar gewerkt: farmen, vechten en recyclen.
veel werken leverde dan een vloot op met 1 miljoen rips, een flinke klus. nu zou het allemaal te makkelijk zijn.
hoe beleven jullie eigenlijk nog plezier aan het enkel klein houden van cheaters?
op 1:196:10 ligt nu 1E45 (!) aan Deut, Metal en Crystal. Om dit weg te halen heb je 1E39 rips nodig, of 4E40 transporters. Het is dus een enorme inkomstenbron voor iederen en dus is het niet meer lonend om anderen aan te vallen voor resources, of niet meer interessant om te recyclen: zo is een compleet component van het spel nutteloos geworden.
Verwijderd
ik denk dat het toch een behoorlijke handreiking is, verwacht je dan dat wij onze productie stoppen? lijkt me ook wat veel gevraagd...Molybdenum schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:59:
50 biljoen deut geven??
dat het nu bedragen zijn die nergens meer over gaan ben ik met je eens maar helaas zijn dit door de cheaters in het spel nu eenmaal de bedragen die nu realiteit zijn. ik zou ook maar wat graag terug gaan naar de situatie voordat dit allemaal begon maar dat gaat helaas niet.
ik denk in ieder geval dat mijn voorstel een zeer redelijke is...zeker als spelers gewoon manen kunnen houden zal een actief speler zijn vloot nooit kwijt hoeven raken.
anyway, ik kan helaas niet meer betekenen dan dit...enige andere optie is dat de admins het spel resetten en waterdicht maken maar dat gebeurt toch niet aangezien de admins inactief zijn en je daarna met 4 of 5 spelers verder speelt wat ook nergens op slaat.
kijk, je laatste alinea is precies wat ik bedoel.
anyway: jullie zijn ivm de voorsprong onkwetsbaar, dus eigenlijk zouden jullie ook niet meer mee moeten/kunnen doen aan de rest van het spel. is dat ook wat jullie aangeven? allianties werken voor zover ik weet niet, dus mensen kunnen ook niet samenspannen om jullie aan te pakken!
ik zou zeggen: veel plezier met de heerschappij. de rest kan beter naar ogame.nl ofzo.
anyway: jullie zijn ivm de voorsprong onkwetsbaar, dus eigenlijk zouden jullie ook niet meer mee moeten/kunnen doen aan de rest van het spel. is dat ook wat jullie aangeven? allianties werken voor zover ik weet niet, dus mensen kunnen ook niet samenspannen om jullie aan te pakken!
ik zou zeggen: veel plezier met de heerschappij. de rest kan beter naar ogame.nl ofzo.