Ogame - De nieuwe GoT Competitie! [Spielerij Versie]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-09 17:57
Mede-auteur:
  • Dragon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-06 00:46

Dragon

In de Huiskamer loopt momenteel een draadje over een heuse eigen Tweaker Ogame competitie. Tweaker Dragon was zo vriendelijk z'n snelle server ter beschikking te stellen en hier een Ogame clone op te draaien. Vooralsnog hebben we enkel Huiskamer leden, pakweg zo'n 50 spelers. Maar Ogame is natuurlijk veel leuker als er meer spelers zijn. Hieronder het topic uit de Huiskamer, lees het goed door en meld je aan. :)

Afbeeldingslocatie: http://kabel.netvisit.nl/~koning07/diversen/tweakersogameintro.png
Naar aanleiding van de oGame aangemaakt door Snowwie (Tweakers Ogame Competitie [HK-only]) hebben we nu een eigen, private server en dat allemaal dankzij de moeite van Dragon! Hier kunnen we allemaal naar hartelust bouwen en knallen zonder de vrees dat we urenlang naar timeout meldingen zitten te staren :)

We maken dan ook even een nieuw topic om toch de aandacht van iedereen even een verse boost te geven!

De universumregels zijn als volgt:

- Gamespeed: x25
- Resource speed: x25
- Fleet speed: x10
- Fleet to debris: 55%
- Defense to debris: 0%
- 5 planeten per player max!
- 0,1 seconden base bouwtijd voor schepen! (geen instant fleets meer!)
- 15 gebouwen in de queue ipv 5!

Daarnaast hebben we uiteraard de gentlemens agreement dat we geen aanvallen uitvoeren tussen 0u:00 en 9u00!

Meedoen? Cool! Je kunt alvast naar de volgende site gaan om je aan te melden en een planeet te krijgen:
http://runesofpower.com/game

Alles is op het moment actief, bouwen, researchen, etc etc. Op zaterdag 28/08/2010 om ca. 15u00 zal er een Universe reset plaatsvinden, op dit moment gaat de game echt van start! Je kunt nu dus wel lekker bouwen en onderzoeken, maar hou er rekening mee dat we morgen om 15u00 dus vers en 'voor het eggie' beginnen!. Het spel is inmiddels al begonnen. :)

Tot slot:
Gebruik de tijd tot morgen 15u00 om lekker te testen en uit te proberen, mocht je nog rare dingen tegen komen dan kun je deze hier melden. Ook discussies en suggesties over de game settings zijn welkom!

Edits:
1. Moonbases geven 6 spaces ipv 3. Het is echt te irritant als je om de 2 gebouwtjes weer een nieuwe baseuitbreiding moet!

2. De minimale bouwtijd voor schepen is van 3 naar 0,1 seconde verlaagt, we bekijken nog hoe dit gaat. Maar 3 seconden was wel wat debiel!

Instant fleets bouwen is nu niet meer mogelijk, maar het gaat wel zeer snel met grote getallen! De shipyard pagina zegt vanwege de Nano factories wel 0,0sec bij sommige modellen, maar het is altijd minimaal 0,1!

[ Voor 2% gewijzigd door Dragon op 07-10-2010 17:18 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:49
Ik heb me ook aangemeld !

(mijn gmail zag het registratiemailtje trouwens wel als spam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
Voor degenen die het niet kennen hier staat wel wat nuttige informatie: http://ogame.wikia.com/wiki/Main_Page
, als er problemen zijn stuur mij ingame een bericht op Dragon of gewoon hier per Direct Message. Als je na het registreren geen e-mail krijgt is dat niet erg want je kan gewoon inloggen en spelen.

[ Voor 19% gewijzigd door Dragon op 31-08-2010 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:35

Spooksel

Spooksel!

Na registratie kun je DIRECT inloggen, je hoeft geen mailtje af te wachten!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Number of Raids: : 2
Rains Won: : 1 <------ Typevoutje?
Raids Lost :

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

warhamstr schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:40:
Number of Raids: : 2
Rains Won: : 1 <------ Typevoutje?
Raids Lost :
Zo gauw je een aanval verliest (met een maankans of wat voor reden) dan raakt het systeem een beetje in de war. Bij 'Raids Won' staat dan het aantal verloren raids en bij 'Raids lost' niets.

Een van de vele kleine bugs, je zou er bijna je account door verliezen :P

vv Yep, dragon heeft er al veel geplet en het is zeker niet makkelijk als de source in de combinatie Frans/Pools/Duits is. Maar hij heeft goed werk geleverd.

[ Voor 14% gewijzigd door JoetjeF op 01-09-2010 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Alle omschrijvingen waren oorspronkelijk in het Frans, men is daar eerst een paar dagen zoet mee geweest om alles te vertalen. Er zitten nog een paar schoonheidsfoutjes in, maar die worden vast binnenkort aangepast.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Hm vooruit zal een poging wagen. Stats van het universum doen wel twijfelen hoor zeker zulke bouwtijden van niets :P Bouwtijden en het wachten was juist deel van het spel in mijn ogen. gewone speed x3 vind ik al goede overkill aan speedup :D

De gentlemens agreement is wel geniaal, bedoel eindelijk ogame spelen en meer dan 1u per nacht slapen aan een stuk door :D

Deze vond ik ook wel leuk "I accept the agreement" alleen geen specificatie naar elke agreement :+

edit: Veel verandert in ogame sinds 2006 denk ik :D Denk dat ik daar ergens stopte met spelen. Eventjes wennen aan nieuwe dingen. M'n bouw volgorde klopt sowieso niet meer maar met die snelheden, ach ik speel niet om nr1 te worden atm :D

Is er een IRC kanaal of is het een idee om die te maken btw?

[ Voor 24% gewijzigd door daves2hd op 01-09-2010 00:44 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:O dat is leuk.. net als vroeger maar dan een eigen server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Ik doe ook mee! :D

Snap er alleen nog maar weinig van. Vroeger wel eens planetarion gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

ik snap er voorlopig echt de ballen van.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

http://ogame.wikia.com/wiki/Quick_Start_Guide

Of is er iets specifieks wat je niet snapt?

Edit: Let niet op het aanval gedeeltje, ben je ietsjes te laat voor :P Maar het geeft je een start.

[ Voor 35% gewijzigd door JoetjeF op 01-09-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

die had ik gelezen.
Edit: Let niet op het aanval gedeeltje, ben je ietsjes te laat voor :P Maar het geeft je een start.
???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Waarom twee delen en niet gewoon HK-Ogame naar Spielerij? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-08 08:48
Ik heb me geregistreerd, het is jaren geleden dat ik ogame heb gespeeld, kijken of ik het nog kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:50
Ik ga toch weer opnieuw meedoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
JoetjeF schreef op woensdag 01 september 2010 @ 11:35:
http://ogame.wikia.com/wiki/Quick_Start_Guide

Of is er iets specifieks wat je niet snapt?

Er zijn meer nieuwe starters, dus op zich kan er best aangevallen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
te snel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Dragon schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:28:
[...]
Er zijn meer nieuwe starters, dus op zich kan er best aangevallen worden.
Waar, maar de methode die er beschreven wordt werkt alleen bij de start van een nieuw universum om zo snel mogenlijk te kunnen raiden en een voorsprong op te bouwen. In een ouder universum, en zeker een snelle als de onze, kan je gewoon lekker je gang gaan en maakt het niet zoveel uit welke methode je kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hope
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-07-2024

Hope

Is een meisje!

Aaah leuk! Ik had me laatst nog aangemeld op ogame zelf. Maar alles is zo verandert! Dit is nog herkenbaar. Ik zal kijken of ik nog wat oude tweakertjes mee kan krijgen. Nostalgie! Ik zag Archie ook al hahaha.

Zijn er trouwens geen peeps die in uni3 willen spelen? En een GoT clan willen starten? ben zo'n klets speler en vond het leuk om van die gezamelijke aanvallen te doen.

[ Voor 29% gewijzigd door Hope op 01-09-2010 15:47 ]

Seen it all done it all can't remember most of it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:47

Slapstick

Me, myself or I

Ik zal er eens over nadenken :+

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

hoe koloniseer ik een maan of een planeet? (of hoe vind ik die maan of planeet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-rez schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:39:
hoe koloniseer ik een maan of een planeet? (of hoe vind ik die maan of planeet?)
der zijn volgens mij niet zo heel veel lege planeten meer (alsin, geen enkele meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:49

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Alleen een planeet kan je koloniseren en daarvoor moet je een kolonisatieschip maken. Die stuur je naar een lege plek in een zonnestelsel.

Minimale grote zal toch wel 300 velden moeten zijn, naar ik dacht is de kans op positie 4 t/m 7 het grootst op een grote planeet.

En er zijn nog zat lege plekken. Een normale snelheid server kan tot meer dan 10.000 spelers aan. Er is meer dan 1 galaxy :)

[ Voor 19% gewijzigd door Lucky-Shirt op 01-09-2010 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick

Slapstick

Me, myself or I

Wat zijn eigenlijk de maximale aantallen kolonisaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Slapstick schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:52:
Wat zijn eigenlijk de maximale aantallen kolonisaties?
Je hoofdplaneet + 4 kolonies is maximum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky-Shirt schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:41:
Alleen een planeet kan je koloniseren en daarvoor moet je een kolonisatieschip maken. Die stuur je naar een lege plek in een zonnestelsel.
Kan je dit uitleggen? je moet een colony schip toch sturen naar een lege planeet? (in dat geval, die ziet ik echt niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick

Slapstick

Me, myself or I

Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 17:11:
[...]

Kan je dit uitleggen? je moet een colony schip toch sturen naar een lege planeet? (in dat geval, die ziet ik echt niet)
Even kort

U klikt aan fleet
U klikt aan Colony ship
U klikt aan continue
U klikt boven aan de coördinaten van uw gewenste planeet aan
U klikt continue
U klikt op colonize

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-08 08:48
KAn je ook een colony verlaten ?

En hoe scan je ze op aantal vrije slots ?

edit : Nvm al gevonden en scannen kan niet.

[ Voor 23% gewijzigd door MaceNL op 01-09-2010 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Je moet een colony ship naar een plek sturen waar nog géén planeet is, denk dat daar de verwarring is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoetjeF schreef op woensdag 01 september 2010 @ 17:21:
Je moet een colony ship naar een plek sturen waar nog géén planeet is, denk dat daar de verwarring is?
Die inderdaad. Dat had ik niet begrepen. Dank voor de uitleg allen. En we gaan weer door ^_^
Met dit speltempo schiet het trouwens wel lekker op. Ik weet nog van mijn dagen toen ik in uni7 aan de gang ging alles eeuwen kon duren :S... Had natuurlijk wel weer als voordeel dat sneakattacks minder makkelijk waren, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
MaceNL schreef op woensdag 01 september 2010 @ 17:19:
KAn je ook een colony verlaten ?

En hoe scan je ze op aantal vrije slots ?

edit : Nvm al gevonden en scannen kan niet.
Je moet het zo zien, omdat er nog niemand op die planeet is, is de planeet zelf ook nog niet bekend, en daarom zie je em ook niet in de 'galaxy'. Zodra jij er aankomt met je kolonisatiescheepje wordt de planeet gekoloniseerd.

Je hebt wel een aantal zaken nodig voordat je een kolonisatieschip kunt bouwen, dit kun je bekijken in de technology tree.

Als je eenmaal een planeet hebt kun je in de overview zien hoe groot ie is.
Voor deze uni met deze snelheid is minimaal 200 velden toch wel nodig, 250 velden of meer is beter en >300 is perfect. Mocht je nu eentje krijgen van bv. 170 velden dan kun je em ook weer afbreken.
Klik dan zoals hieronder aangegeven in het rode kader op de planeet en selecteer 'abandon' (je moet dan wel je paswoord invoeren).
Afbeeldingslocatie: http://kabel.netvisit.nl/~koning07/diversen/ogame1.png

[ Voor 8% gewijzigd door Snowwie op 01-09-2010 18:33 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Ik zou door blijven proberen tot je een planeet hebt met 300+ velden, ik speel nu 4 dagen (vanaf het begin zeg maar) en heb al m'n planeten al op 218 velden staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Ligt er aan hoe fanatiek je bent natuurlijk ;) Verschilt per persoon lijkt me. Ik ben niet van plan top 10 te worden dus geen ambities de beste en sterkste kolonies te hebben :+ Verder is terraformen ook geen probleem met die snelheid en deze resources lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje btw over de aanvallen. Je mag niet tussen 00:00 en 09:00 aanvallen. Houd dit in dat de aanval voor deze tijd moet zijn verstuurd of mag de aanval niet in deze tijdstippen aankomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 22:04:
vraagje btw over de aanvallen. Je mag niet tussen 00:00 en 09:00 aanvallen. Houd dit in dat de aanval voor deze tijd moet zijn verstuurd of mag de aanval niet in deze tijdstippen aankomen?
De aanval mag niet tussen 0:00 en 9:00 aankomen, de tijd in de combat report dus.
daves2hd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:47:
Ligt er aan hoe fanatiek je bent natuurlijk ;) Verschilt per persoon lijkt me. Ik ben niet van plan top 10 te worden dus geen ambities de beste en sterkste kolonies te hebben :+ Verder is terraformen ook geen probleem met die snelheid en deze resources lijkt me ;)
He he, daar heb je ook wel gelijk in ja, ben meer van de cijfertjes en efficientie :P

[ Voor 38% gewijzigd door JoetjeF op 01-09-2010 22:18 ]

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Zijn er eigenlijk regels tbv pushen/resources doneren etc?

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

daves2hd schreef op donderdag 02 september 2010 @ 04:09:
Zijn er eigenlijk regels tbv pushen/resources doneren etc?
Ik neem aan dat de 'normale' regels gelden dat je niet mag doneren, in welke vorm dan ook, aan hoger geplaatsten. Als iemand lager staat zou dat geen probleem moeten zijn maar er zijn zover ik weet geen officiele regels.

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Naja, regels, veel Ogame regels gaan al niet op. Simulaties bijv. klopt geen ene zak van. Bijv. in normale Ogame heeft een deathstar geen moeite met grote aantallen kruisers e.d.. Hier krijg je er geeneens een "draw" uit.

• D-rez

D-rez

dexels

hoe vind ik een maan om een basis op te bouwen?

• Zandpad
D-rez schreef op donderdag 02 september 2010 @ 09:08:
hoe vind ik een maan om een basis op te bouwen?
Door een maankans te krijgen uit een aanval...

Ik wil niet flamen ofso, maar dit zijn toch vragen die gewoon in de Ogame FAQ staan...

• D-rez

D-rez

dexels

ja maar ik snap het nog niet helemaal. Staat wel vol met dingen die nogal wazig zijn voor nieuwe mensen. Maar het komt er dus eigenlijk op neer dat ik eerst ene alliance moet hebben.

dan bouw ik bij mijn planeet een vloot welke het kan winnen van 1667 light fighters. M'n bondgenoot stuurt dan zijn 1667 LF's naar mijn planeet om aan te vallen en mijn vloot schiet de zijne dan in gruzelementen?

• Zandpad
Nee, je bouwt een hoop def, die schiet 1667 licht gevechtschepen kapot. Daaruit ontstaat 20% maankans, en KAN je een maan krijgen.

Als je schepen bouwt worden die gemolt door die 1667 licht gevechtschepen, terwijl ion/gaus/plasma kanonnen die licht gevechtschepen zo uit de lucht halen.

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

D-rez schreef op donderdag 02 september 2010 @ 09:16:
ja maar ik snap het nog niet helemaal. Staat wel vol met dingen die nogal wazig zijn voor nieuwe mensen. Maar het komt er dus eigenlijk op neer dat ik eerst ene alliance moet hebben.

dan bouw ik bij mijn planeet een vloot welke het kan winnen van 1667 light fighters. M'n bondgenoot stuurt dan zijn 1667 LF's naar mijn planeet om aan te vallen en mijn vloot schiet de zijne dan in gruzelementen?
Alliantie is niet nodig. En gewoon zelf wat scheepjes laten liggen, komt vanzelf wel iemand langs die ze kapot maakt en je zo de maankans geeft.

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 10:31

Foamy

Fulltime prutser

Count me in ! :)

Het is heul lang geleden dat ik ooit Ogame heb gespeeld, maar vond het altijd wel grappig. Toch maar weer eens proberen :)

blub

• Harry
  • Laatst online: 13-12-2024
* Harry gaat ing._Buttje eens ff porren.... die moeter ook vast wel voor te vinden zijn ;)

BMW 535D

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Harry schreef op donderdag 02 september 2010 @ 09:57:
* Harry gaat ing._Buttje eens ff porren.... die moeter ook vast wel voor te vinden zijn ;)
Zeg hem maar dat deut geen probleem is, kan me nog wel topics herinneren die hij helemaal vol heeft gerant vanwege het deut probleem :P
D-rez schreef op donderdag 02 september 2010 @ 09:16:
Er gaat 50% naar puin dus je hebt maar 1000lg nodig.

En defensie geeft geen puin ondanks dat het in de TS staat, tenzij het inmiddels gefixed is.

[ Voor 41% gewijzigd door JoetjeF op 02-09-2010 12:38 ]

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Ziet er leuk uit :)

Heb alleen vrij weinig aan small cargo ship raids nu of niet?
Zijn nog maar 3 planeten ontdekt waar ik zit , de rest in andere velden zitten allemaal al mensen

• Snowwie
kowapanga schreef op donderdag 02 september 2010 @ 13:28:
Ziet er leuk uit :)

Heb alleen vrij weinig aan small cargo ship raids nu of niet?
Zijn nog maar 3 planeten ontdekt waar ik zit , de rest in andere velden zitten allemaal al mensen
Je zit natuurlijk niet vast in het zonnestelsel waar je nu zit:

Er is plaats voor 9 melkwegen x 499 zonnestelsels x 15 planeten in totaal 67.365 planeten.

Mijn YouTube Channel

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Ja dat weet ik maar daar zijn geen lege planeten "zichtbaar" waar ik me cargo ships op of kan sturen , want zoiets stond er in the beginners guide

Maar goed ben maar druk aan het koloniseren gegaan :P

• Slapstick

Slapstick

Me, myself or I

GRMBL

Offer je een heel groot gedeelte van je vloot op zodat je een minder actieve speler met een hoge defense kan gaan farmen. valt die daarna onder newbie protection :-(

• pimios
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:43
Maar een account aangemaakt. Is al weer meer als 5 jaar geleden toen ik het voor het laatst had gespeelt, was toen nog universum 3 (zoiets).

• Snowwie
kowapanga schreef op donderdag 02 september 2010 @ 14:59:
Ja dat weet ik maar daar zijn geen lege planeten "zichtbaar" waar ik me cargo ships op of kan sturen , want zoiets stond er in the beginners guide

Maar goed ben maar druk aan het koloniseren gegaan :P
Lege planeten zul je hier ook niet aantreffen, er ligt altijd wel wat op. :)

En het is hier ook niet zo dat je 'makkelijk' aan je grondstoffen kunt komen. Anders dan bij de reguliere Ogame, waar je ook honderden inactieven hebt, is zowat iedereen actief aan het spelen. Maw, je zult er wel iets voor moeten doen.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

wat betekend een "(*)" achter een planeetnaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
Ik zal het bericht ook nog maar even hier plaatsen, had het gisteren al in de HK geplaatst:
Ik trek mij iig voorlopig terug als actieve speler om beter te kunnen werken aan de game. Verder weinig spannends maar ik zal iig niet meer aanvallen. Ik ben weer aanvalbaar, maar ik zou het niet doen ;) Ik heb mezelf verborgen in de stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-rez schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 19:24:
wat betekend een "(*)" achter een planeetnaam?
dat is de activiteit van een planeet. als er een sterretje staat is er de laatste 15 min wat gebeurt. en anders staat er een tijd tot max 90 minuten. daarna staat er niets meer. http://ogame.wikia.com/wiki/Galaxy_view

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

tnx, kon het echt niet vinden in de wiki, maar ik zocht blijkbaar verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Zo, ben ook maar even gejoint.
25x is leuk :).
Trouwens, mochten jullie tools nodig hebben dan is hier wel een handige site OgameCentral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Als je trouwens wat startgrondstoffen nodig bent mag je mij wel PM-en. Stuur ik een paar miljoen op.

Dan kun je gelijk je robot naar niveau 10 trekken. Vanaf dat punt bouw je je mijnen en onderzoeken weer veel sneller op. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Hm is toch ook nergens voor nodig ? Eerste paar levels mijnen kosten een paar seconde. waarna je al gelijk robot een paar levels kan trekken. dan weer een paar mijnen die een paar seconde duren en dan kun je zelf al robot level 10 hebben in een veel te korte tijd :+

Merk dat er trouwens best wat schoonheidsfoutjes in het puinruimen gemaakt worden af en toe (vergeten optijd recs te sturen bijv). Mag ik jullie er vast voor bedanken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

< zoekt een alliance

37 * Archetype01 ;)

was wat laat begonnen maar maak alweer een leuke inhaalslag :D

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2010 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 15:12:
Hm is toch ook nergens voor nodig ? Eerste paar levels mijnen kosten een paar seconde. waarna je al gelijk robot een paar levels kan trekken. dan weer een paar mijnen die een paar seconde duren en dan kun je zelf al robot level 10 hebben in een veel te korte tijd :+

Merk dat er trouwens best wat schoonheidsfoutjes in het puinruimen gemaakt worden af en toe (vergeten optijd recs te sturen bijv). Mag ik jullie er vast voor bedanken ;)
Ja daar ben ik er 1 van >.>

Had te laat door dat ik ook wel stuk of 500 recyclers kon gebruiken 8)7

Ik zoek nog alli genoten voor bringers of chaos ( BoC ) wie wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
Zet ik het zo op dat in binnen 30-60 seconden na de aanval er ben met mijn recs, Volgens het rapport zou er mooi wat moeten liggen, zijn al mijn recs leeg en er lag ook niks.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die was dan retesnel zeg, om het op te ruimen :O zal niet vaak voorkomen, maar volgende keer een wat krappere marge? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleKiller
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 11:08
iemand interesse in een kleine battle? ik wil namelijk een maan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:16

Stekeltje

Nothing to see here move along

Weer winst geboekt:

Attacker Stekeltje []
Weapons: 150 % Sheilds: 160 % Armor: 160 %
Type Cruiser
Number 100.000
Weapon 940
Sheild 105
Armor 7.020

Defender Tonkey []
Weapons: 70 % Sheilds: 70 % Armor: 60 %
Type S.Cargo L.Cargo L.Fighter H.Fighter Cruiser Col.Ship Recy. Esp.Probe Bomber Sol. Sat. R.Launcher S.Laser L.Laser Gauss Ion C. S.Dome L.Dome
Number 100 1.000 5.000 10.000 1.000 5 1.000 50 500 31.313 1.000 1.000 1.000 1.000 1.000 1 1
Weapon 10 8 80 273 571 94 2 0 1.666 1 126 136 476 1.515 260 2 2
Sheild 15 35 19 33 74 152 18 0 696 15 33 40 187 320 832 3.072 3.008
Armor 680 2.040 680 1.700 4.590 5.100 2.720 170 12.750 340 340 340 1.360 5.950 1.360 3.400 17.000

The attacking fires with a total firepower of 94.000.000. The defender's sheilds absorb 2.775.361 damage.
The defender fires with a total firepower of 7.100.047. The attack's sheilds absorb 7.100.047 damage.

Attacker Stekeltje []
Type Cruiser
Number 100.000
Weapon 1.190
Sheild 140
Armor 7.020

Defender Tonkey []
Type Cruiser Col.Ship Bomber Gauss S.Dome L.Dome
Number 393 3 433 603 1 1
Weapon 612 97 1.683 1.814 1 2
Sheild 94 128 704 291 3.040 2.912
Armor 4.590 5.100 12.750 5.950 3.400 17.000

The attacking fires with a total firepower of 119.000.000. The defender's sheilds absorb 523.546 damage.
The defender fires with a total firepower of 2.063.330. The attack's sheilds absorb 2.063.330 damage.

Attacker Stekeltje []
Type Cruiser
Number 100.000
Weapon 940
Sheild 153
Armor 7.020

Defender Tonkey []
Destroyed!

The attacker has won the battle!
You stole 139.659 units of , 8.409.073 units of and 345.781 units of Deuterium.
The attack lost a total of 0 units.
The defender lost a total of 330.846.000 units.
A debris field containg 74.937.500 units of Metal and 76.711.800 units of Crystal formed in the orbit of this planet
The Probabilities of creating a moon is: 20 %

Report simulated in 0.000998020172119 seconds!
You have collected 74.937.500 units of Metal and 76.764.300 units of Crystal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweeny
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-05-2024
Hoe krijg je eigenlijk Officer Point's? Ik heb er al een paar, maar als ik weet hoe je ze krijgt gaat het waarschijnlijk vlugger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar geen maan :<

en als je meer officer points wilt is de snelste manier je inkomen verhogen dus metal mines crystal mines en deut processors bouwen

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2010 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Is er iets bezig dat mijn resourcewindow helemaal van slag is? Mijn fabrieken zorgen namelijk voor negatieve productie en leveren energie, terwijl mijn energiecentrales een negatieve energieproductie hebben :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje

Stekeltje

Nog een leuk aanvalletje

The following fleets crashed on Sun, 05 Sep 2010 14:18:25 +0200 :

Attacker Stekeltje []
Type S.Cargo L.Cargo L.Fighter Cruiser Battleship Destroyer
Number 38.767 10.500 667.700 150.000 92.655 13.915
Weapon 11 11 129 920 2.075 5.700
Sheild 28 59 27 148 588 1.066
Armor 1.040 3.120 1.040 7.020 15.600 28.600

Defender spongebob []
Weapons: 140 % Sheilds: 150 % Armor: 130 %
Type S.Cargo L.Cargo L.Fighter H.Fighter Cruiser Battleship Recy. Esp.Probe Bomber Sol. Sat. Battlecru. R.Launcher S.Laser L.Laser Gauss Ion C. Plasma S.Dome L.Dome
Number 200 100 5.000 1.000 300 300 500 50 50 1.000 25 53.750 3.300 3.092 2.020 1.250 2.814 1 1
Weapon 11 11 118 324 864 2.544 3 0 2.304 2 2.016 173 202 564 2.798 295 6.264 2 3
Sheild 26 69 20 53 114 428 20 0 1.093 25 984 42 59 237 405 1.012 807 4.370 4.876
Armor 1.000 3.000 1.000 2.500 6.750 15.000 4.000 250 18.750 500 17.500 500 500 2.000 8.750 2.000 25.000 5.000 25.000

The attacking fires with a total firepower of 496.093.941. The defender's sheilds absorb 7.982.633 damage.
The defender fires with a total firepower of 37.452.460. The attack's sheilds absorb 29.397.344 damage.

Attacker Stekeltje []
Number 37.705 10.498 648.614 149.998 92.650 13.914
Weapon 13 12 125 1.180 2.625 4.600
Sheild 22 60 29 122 484 1.235

Defender spongebob []
Type Bomber Battlecru. Plasma L.Dome
Number 14 4 1.174 1
Weapon 2.280 1.831 5.760 2
Sheild 1.139 1.086 718 4.968
Armor 18.750 17.500 25.000 25.000

The attacking fires with a total firepower of 565.896.467. The defender's sheilds absorb 867.711 damage.
The defender fires with a total firepower of 6.801.486. The attack's sheilds absorb 6.801.486 damage.

Attacker Stekeltje []
Number 37.698 10.495 648.611 149.996 92.644 13.914
Weapon 11 14 130 930 2.025 4.200
Sheild 29 57 31 108 572 1.261

Defender spongebob []
Destroyed!
You stole 256.695.450 units of , 133.203.786 units of and 101.817.372 units of Deuterium.
The attack lost a total of 81.570.000 units.
The defender lost a total of 574.706.000 units.
A debris field containg 60.401.000 units of Metal and 24.970.000 units of Crystal formed in the orbit of this planet

Report simulated in 0.00174117088318 seconds!
En netjes opgeruimd:
You have collected 60.401.000 units of Metal and 25.036.000 units of Crystal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gammro schreef op zondag 05 september 2010 @ 14:18:
Is er iets bezig dat mijn resourcewindow helemaal van slag is? Mijn fabrieken zorgen namelijk voor negatieve productie en leveren energie, terwijl mijn energiecentrales een negatieve energieproductie hebben :S
officers die extra energie percentage leveren ?

die worden niet meegerekend in de resource window..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:49
Nog een alliantie die members zoekt?

M'n ingame name is hetzelfde als m'n GoT-naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje

Stekeltje

Pirate-Bozz schreef op zondag 05 september 2010 @ 16:33:
Nog een alliantie die members zoekt?

M'n ingame name is hetzelfde als m'n GoT-naam.
Join ons ! (DMJN in tags opzoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 21:23
...Ruud... schreef op zondag 05 september 2010 @ 16:59:
[...]

Join ons ! (DMJN in tags opzoeken)
Zit je nu gewoon me puin te jatten ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje

Stekeltje

harry64 schreef op zondag 05 september 2010 @ 18:11:
[...]

Zit je nu gewoon me puin te jatten ? ;)
Als je garegast bent en je crashed me alliantie members en je had veel puin achter gelaten bij 1 van hen. Dan ja O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

ik ben desperaat voor een maan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Leg even wat klaar dan, kom ik langs met wat bootjes.

Waar lig je?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 12:07
Vroeger veel Ogame gespeeld en nu ik deze tweakers server zag ook maar even aangemeld!
ingame name: microoo

[ Voor 4% gewijzigd door microoo op 06-09-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Ik heb nu al 2x gehad dat ik na enkele uren offline zijn(slaap/school), ik tig berichten heb gekregen dat gebouwen uit de build-order niet konden omdat ik een negatieve hoeveelheid resources had. Kan je toevallig niks in je buildorder hebben als je offline gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cancel je build order ?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Laatst online: 23:38
Gammro schreef op maandag 06 september 2010 @ 19:10:
Ik heb nu al 2x gehad dat ik na enkele uren offline zijn(slaap/school), ik tig berichten heb gekregen dat gebouwen uit de build-order niet konden omdat ik een negatieve hoeveelheid resources had. Kan je toevallig niks in je buildorder hebben als je offline gaat?
Da's één van de queue bugs...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk stukje puin btw..

Metal 3.063.250.650
Crystal 0

ik ga ff lekker snoepen

vraag me af hoeveel crystal he twel niet was tho.. of metal
You have collected 30.000.000 units of Metal and 0 units of Crystal.
ja al mijn cyclers en maar 1% gesnoept hahaha

oh wow.. 280 biljoen verdween opeens.. ik wil je combatlog echt zien .. :P

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2010 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje

Stekeltje

ja ik ben gecrashed ik post vanavond een report met details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 19:52:
leuk stukje puin btw..

Metal 3.063.250.650
Crystal 0

ik ga ff lekker snoepen

vraag me af hoeveel crystal he twel niet was tho.. of metal

[...]

ja al mijn cyclers en maar 1% gesnoept hahaha

oh wow.. 280 biljoen verdween opeens.. ik wil je combatlog echt zien .. :P
Aasgieren :P
Loss Attacker: 7.590.467.000 Loss Defender:20.744.450.000
Gains Metal:84.379.967 Crystal:81.046.871 Deuterium:47.328.078
Debris Metal:10.838.392.400 Crystal:4.584.852.250

You have collected 7.775.141.750 units of Metal and 4.584.858.250 units of Crystal.
You have collected 2.600.000.000 units of Metal and 0 units of Crystal.
Had niet genoeg recyclers, maar heb het merendeel toch binnen.

Success als je verder gaat ...Ruud... en bedankt voor je sportieve reactie _/-\o_

Edit: dat rebuilden kan trouwens wel een tijdje duren:
Time left 1j 21h 14m 23s
:?

[ Voor 5% gewijzigd door JoetjeF op 06-09-2010 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

och blijkbaar was ik nog geen 0.1% :P

zo erg is het dus niet ^^

al had ik der graag tussengezeten met 500x mn cyclers oid :p

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2010 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:17

F.West98

Alweer 16 jaar hier

net gezien, net begonnen, lijkt een beetje op Tribal wars, zelfde principe, gaat snel!!!
(speed TW dan)

Inmiddels de hele quick start guide stappen doorgelopen, (alles af :D )
wat nu XD

[ Voor 37% gewijzigd door F.West98 op 06-09-2010 21:06 ]

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blijven bouwen XD
het helpt als je ff op de technologies page kijkt

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2010 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:17

F.West98

Alweer 16 jaar hier

dus geen fleet bouwen???
snap het niet,
ben een newby in ogame

[ Voor 3% gewijzigd door F.West98 op 06-09-2010 21:24 ]

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 21:23
F.West98 schreef op maandag 06 september 2010 @ 21:23:
dus geen fleet bouwen???
snap het niet,
ben een newby in ogame
Niet teveel verdediging bouwen en vooral je mijnen upgraden en goed je resources spenderen in je researchlab. Ook extra planeten koloniseren voor meer inkomsten.

Weet iemand of het mogelijk is om in html code te posten op dit forum? Of code van een phpbb forum te gebruiken?

[ Voor 14% gewijzigd door harry64 op 06-09-2010 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Nvm is al terug getrokken.

[ Voor 76% gewijzigd door Xenomorphh op 06-09-2010 23:58 ]

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick

Slapstick

Me, myself or I

harry64 schreef op maandag 06 september 2010 @ 21:32:
[...]

Niet teveel verdediging bouwen en vooral je mijnen upgraden en goed je resources spenderen in je researchlab. Ook extra planeten koloniseren voor meer inkomsten.

Weet iemand of het mogelijk is om in html code te posten op dit forum? Of code van een phpbb forum te gebruiken?
Nee, alleen modjes hebben die set gekregen. Misschien als het iets belangrijks is dat een mod het voor je kan posten hier :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje

Stekeltje

JoetjeF schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:18:
[...]

Aasgieren :P

[...]

Had niet genoeg recyclers, maar heb het merendeel toch binnen.

Success als je verder gaat ...Ruud... en bedankt voor je sportieve reactie _/-\o_

[...]
Ik vind eigenlijk wel dat het hele rapport hier mag staan xD, best indrukwekkend eigenlijk.

Attacker JoetjeF []
Weapons: 160 % Sheilds: 160 % Armor: 160 %
Type L.Fighter H.Fighter Cruiser Battleship Bomber Destroyer Battlecru.
Number 2.003.672 10.000 60.000 85.000 35.000 2.300 88.000
Weapon 107 386 1.186 2.990 3.042 5.356 1.966
Sheild 31 74 155 562 1.144 1.482 1.092
Armor 1.040 2.600 7.020 15.600 19.500 28.600 18.200

Defender Stekeltje []
Weapons: 170 % Sheilds: 170 % Armor: 170 %
Type S.Cargo L.Cargo L.Fighter Cruiser Battleship Col.Ship Recy. Bomber Sol. Sat. Destroyer Deathstar R.Launcher S.Laser L.Laser Ion C. Plasma S.Dome
Number 52.000 12.300 830.000 160.000 108.500 10 60.700 100 61.598 19.000 306 120.165 2.000 981 4.182 70 1
Weapon 13 12 123 1.123 2.592 123 3 3.051 2 4.374 615.600 201 221 695 466 7.533 3
Sheild 29 57 23 119 583 316 28 1.188 23 1.566 141.750 62 74 240 1.431 729 5.022
Armor 1.080 3.240 1.080 7.290 16.200 8.100 4.320 20.250 540 29.700 2.430.000 540 540 2.160 2.160 27.000 5.400

The attacking fires with a total firepower of 834.500.035. The defender's sheilds absorb 128.522.839 damage.
The defender fires with a total firepower of 863.611.660. The attack's sheilds absorb 151.013.940 damage.

Attacker JoetjeF []
Number 747.288 6.861 55.005 84.971 34.982 2.296 87.991
Weapon 155 367 1.061 2.236 2.262 4.472 2.129
Sheild 31 53 108 421 1.560 1.053 926

Defender Stekeltje []
Type L.Cargo Cruiser Battleship Col.Ship Recy. Bomber Destroyer Deathstar L.Laser Ion C. Plasma
Number 6.914 132.502 108.497 9 39.656 100 19.000 306 555 4.177 70
Weapon 16 918 2.889 136 3 2.754 5.670 561.600 763 381 8.343
Sheild 72 155 540 308 30 1.391 1.364 156.600 230 1.256 883
Armor 3.240 7.290 16.200 8.100 4.320 20.250 29.700 2.430.000 2.160 2.160 27.000

The attacking fires with a total firepower of 643.230.187. The defender's sheilds absorb 112.944.807 damage.
The defender fires with a total firepower of 717.747.473. The attack's sheilds absorb 153.602.381 damage.

Attacker JoetjeF []
Number 518.554 4.677 42.832 80.945 34.968 2.293 87.978
Weapon 134 312 1.123 2.652 2.730 4.212 1.693
Sheild 22 57 113 551 1.456 1.352 1.040

Defender Stekeltje []
Type Cruiser Battleship Col.Ship Bomber Destroyer Deathstar Plasma
Number 38.876 80.953 4 91 17.792 306 62
Weapon 1.264 2.970 157 2.592 5.184 459.000 9.315
Sheild 162 486 230 1.364 1.607 141.750 842
Armor 7.290 16.200 8.100 20.250 29.700 2.430.000 27.000

The attacking fires with a total firepower of 587.700.965. The defender's sheilds absorb 75.703.513 damage.
The defender fires with a total firepower of 523.055.880. The attack's sheilds absorb 145.745.583 damage.

Attacker JoetjeF []
Number 425.722 3.765 35.143 79.215 34.947 2.290 87.964
Weapon 151 421 1.113 3.068 2.158 5.928 2.093
Sheild 30 72 116 614 1.079 1.222 926

Defender Stekeltje []
Type Battleship Bomber Destroyer Deathstar Plasma
Number 30.081 56 13.507 306 41
Weapon 2.700 2.403 4.752 507.600 9.558
Sheild 454 1.377 1.134 113.400 810
Armor 16.200 20.250 29.700 2.430.000 27.000

The attacking fires with a total firepower of 621.022.844. The defender's sheilds absorb 33.391.816 damage.
The defender fires with a total firepower of 301.256.010. The attack's sheilds absorb 109.108.148 damage.

Attacker JoetjeF []
Number 397.587 3.432 32.808 79.198 34.925 2.286 87.954
Weapon 146 312 1.238 2.626 2.444 5.096 1.693
Sheild 29 65 116 426 1.365 1.417 957

Defender Stekeltje []
Type Deathstar
Number 306
Weapon 610.200
Sheild 151.200
Armor 2.430.000

The attacking fires with a total firepower of 553.413.676. The defender's sheilds absorb 46.267.200 damage.
The defender fires with a total firepower of 186.721.199. The attack's sheilds absorb 75.389.087 damage.

Attacker JoetjeF []
Number 397.208 3.349 32.767 79.170 34.906 2.284 87.940
Weapon 137 437 1.196 3.094 2.106 5.096 1.638
Sheild 24 72 156 458 1.105 1.131 1.144

Defender Stekeltje []
Destroyed!

You stole 84.379.967 units of , 81.046.871 units of and 47.328.078 units of Deuterium.
The attack lost a total of 7.590.467.000 units.
The defender lost a total of 20.744.450.000 units.
A debris field containg 10.838.392.400 units of Metal and 4.584.852.250 units of Crystal formed in the orbit of this planet

Slapstick schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 00:55:
[...]

Nee, alleen modjes hebben die set gekregen. Misschien als het iets belangrijks is dat een mod het voor je kan posten hier :?
Hij heeft het over combat reports die hij wil laten zien. Dan kan je gewone converters gebruiken en hoef je niet zelf aan te klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick

Slapstick

Me, myself or I

Doelgehaald, ben nu top 10, weliswaar omdat er enkele zijn gestopt, maar toch vind ik het hele prestatie:), nu nog eems kijken of ik er mee doorga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

harry64 schreef op maandag 06 september 2010 @ 21:32:
[...]

Ligt er aan hoe actief je bent natuurlijk ;) Minder verdediging en meer vloot + wat recources maakt je ook snel boeiend om even langs te wippen voor andere natuurlijk :D

Mijnen blijven maken en je research bezighouden is in ieder geval altijd essensieel, zeker van je kolonies eerst als je main een beetje op orde is omdat daar de kosten van mines nog veel lager is dan en je wel meer/sneller ophaalt + sneller bouwt. Maar aan vloot en verdediging zul je toch meer en meer moeten besteden gaande weg, net welke kant je op wil. Tussen wegen leiden dat je te weinig van defense en/of vloot hebt en een makkelijk doelwit bent.

edit:
Slapstick schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 11:03:
Doelgehaald, ben nu top 10, weliswaar omdat er enkele zijn gestopt, maar toch vind ik het hele prestatie:), nu nog eems kijken of ik er mee doorga
11 * Slapstick Write a message A.A.A. 30.209.111 <-= hihi try again :D

[ Voor 14% gewijzigd door daves2hd op 07-09-2010 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick

Slapstick

Me, myself or I

Hey, ik stond er ;) volgens mij telt je vloot niet mee als deze in de lucht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie

The following fleets crashed on Tue, 07 Sep 2010 09:23:13 +0200 :

Attacker mrfatmen [1:6:11]
Weapons: 180 % Sheilds: 180 % Armor: 170 %
Type L.Cargo L.Fighter Cruiser Battleship Bomber Destroyer Battlecru.
Number 49.493 273.180 89.122 68.469 35.533 79.195 19.167
Weapon 11 134 1.310 2.408 3.192 5.040 1.646
Sheild 58 28 117 475 1.296 1.418 1.134
Armor 3.360 1.120 7.560 16.800 21.000 30.800 19.600

Defender Snowwie [1:4:9]
Type L.Cargo Sol. Sat. R.Launcher S.Laser L.Laser Gauss Ion C. Plasma S.Dome L.Dome
Number 1.000 2.000 709.979 127.000 15.000 10.000 20.000 34.659 1 1
Weapon 15 3 190 292 668 3.356 409 8.829 2 3
Sheild 61 26 45 57 254 459 1.323 648 4.536 5.886
Armor 3.240 540 540 540 2.160 9.450 2.160 27.000 5.400 27.000

The attacking fires with a total firepower of 863.049.219. The defender's sheilds absorb 88.847.666 damage.
The defender fires with a total firepower of 529.776.054. The attack's sheilds absorb 168.898.665 damage.

Type L.Cargo Cruiser Battleship Bomber Destroyer Battlecru.
Number 16.310 64.526 64.048 35.533 79.195 19.167
Weapon 13 1.019 2.408 3.136 6.272 1.842
Sheild 72 112 556 1.472 1.310 983
Armor 3.360 7.560 16.800 21.000 30.800 19.600

Type L.Cargo Sol. Sat. R.Launcher S.Laser L.Laser Gauss Ion C. Plasma S.Dome L.Dome
Number 330 641 235.812 42.159 4.977 8.631 19.991 33.653 1 1
Weapon 14 3 197 219 574 2.435 417 8.667 3 2
Sheild 81 31 51 63 232 432 1.107 875 6.426 6.372

The attacking fires with a total firepower of 863.656.081. The defender's sheilds absorb 71.277.699 damage.
The defender fires with a total firepower of 379.463.043. The attack's sheilds absorb 214.940.932 damage.

Type Cruiser Battleship Bomber Destroyer Battlecru.
Number 34.675 55.456 35.533 78.823 18.131
Weapon 1.176 2.436 2.576 5.264 2.078
Sheild 128 475 1.458 1.256 940
Armor 7.560 16.800 21.000 30.800 19.600

Number 63 104 45.897 8.182 965 3.545 3.887 28.202 1 1
Weapon 12 2 186 232 749 3.148 421 7.209 3 3
Sheild 65 27 44 69 240 572 1.364 842 4.860 6.426

The attacking fires with a total firepower of 719.994.861. The defender's sheilds absorb 33.932.163 damage.
The defender fires with a total firepower of 227.255.497. The attack's sheilds absorb 164.573.870 damage.

Number 23.212 50.413 35.533 78.823 17.921
Weapon 896 2.772 2.604 4.592 2.215
Sheild 108 443 1.404 1.242 1.210

Type Plasma L.Dome
Number 8.227 1
Weapon 7.209 2
Sheild 672 5.778
Armor 27.000 27.000

The attacking fires with a total firepower of 654.717.366. The defender's sheilds absorb 5.536.790 damage.
The defender fires with a total firepower of 59.308.445. The attack's sheilds absorb 55.129.307 damage.

Number 22.285 50.413 35.533 78.823 17.921
Weapon 1.344 2.352 2.800 5.320 1.823
Sheild 127 454 1.485 1.134 1.264

Destroyed!

You stole 94.100.250 units of , 94.100.250 units of and 94.100.250 units of Deuterium.
The attack lost a total of 4.702.735.000 units.
The defender lost a total of 5.785.978.000 units.
A debris field containg 1.832.301.900 units of Metal and 763.002.350 units of Crystal formed in the orbit of this planet

Report simulated in 0.00207996368408 seconds!

Kan niet echt uit zoiets, maar ja, ik denk dat ie ff payback kwam doen voor al die keren dat ik z'n planeet had leeggeraid :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 08:34
JoetjeF schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:18:
[...]

quote:
Time left 1j 21h 14m 23s

[...]
j = jour!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps

klein inschattingsfoutje..

The battle has ended in a draw. Attacker's remaing fleets return home!
The attack lost a total of 4.056.501.000 units.
The defender lost a total of 639.688.000 units.
A debris field containg 1.361.949.050 units of Metal and 1.008.392.550 units of Crystal formed in the orbit of this planet

Report simulated in 0.00615906715393 seconds!

khad wat meer bombers mee moeten sturen :P

goed kheb het puin maar das wel een deuk in mn ego :\
ga maar ff turtelen tot mn vloot weer op peil is :p

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2010 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
Ik ben wel blij met dat inschattingsfoutje :P

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iisschots schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 21:38:
Ik ben wel blij met dat inschattingsfoutje :P
^^ mja dat kan ik begrijpen :P
The following fleets crashed on Wed, 08 Sep 2010 20:39:34 +0200 :

Attacker Archetype01
Weapons: xxx % Sheilds: xxx % Armor: xxx %
Type L.Cargo Bomber Destroyer Battlecru.
Number 9.920 14.242 18.602 3.726
Weapon 13 2.175 5.650 1.540
Sheild 57 1.104 1.208 938
Armor 2.760 17.250 25.300 16.100

Defender zeroox [x:xx:xx]
Weapons: 100 % Sheilds: 80 % Armor: 160 %
Type S.Cargo L.Cargo L.Fighter H.Fighter Cruiser Battleship Col.Ship Recy. Esp.Probe Bomber Sol. Sat. Destroyer Deathstar R.Launcher Plasma
Number 2.121 2.943 11.131 1.897 2.129 6.387 5 2.572 1.002 1.642 3.337 3.382 6 22.552 33
Weapon 9 12 108 243 784 2.400 102 2 0 1.920 2 4.200 368.000 186 5.580
Sheild 22 58 26 57 122 598 286 24 0 1.118 22 1.508 117.000 58 655
Armor 720 2.160 720 1.800 4.860 10.800 5.400 2.880 180 13.500 360 19.800 1.620.000 360 18.000

The attacking fires with a total firepower of 141.942.170. The defender's sheilds absorb 13.116.005 damage.
The defender fires with a total firepower of 42.663.154. The attack's sheilds absorb 34.124.420 damage.

Attacker Archetype01

Number 2.590 14.229 18.598 3.710
Weapon 13 3.000 4.800 1.453
Sheild 60 943 1.300 1.040

Defender zeroox

Type S.Cargo L.Cargo L.Fighter H.Fighter Cruiser Battleship Col.Ship Recy. Esp.Probe Bomber Sol. Sat. Destroyer Deathstar R.Launcher Plasma
Number 507 704 2.668 452 508 4.550 2 617 230 1.379 786 3.132 6 5.390 28
Weapon 9 10 106 294 944 2.200 116 2 0 1.680 2 4.760 444.000 158 6.660
Sheild 28 58 21 59 105 614 312 29 0 1.521 24 1.404 137.800 62 671
Armor 720 2.160 720 1.800 4.860 10.800 5.400 2.880 180 13.500 360 19.800 1.620.000 360 18.000

The attacking fires with a total firepower of 137.378.873. The defender's sheilds absorb 9.906.607 damage.
The defender fires with a total firepower of 31.848.836. The attack's sheilds absorb 29.896.983 damage.

Attacker Archetype01

Number 1.070 14.209 18.596 3.695
Weapon 15 2.075 5.200 1.750
Sheild 55 1.346 1.346 1.086

Defender zeroox

Type Battleship Bomber Destroyer Deathstar Plasma
Number 40 454 1.666 6 12
Weapon 2.160 1.840 3.800 436.000 5.760
Sheild 452 1.560 1.469 139.100 725
Armor 10.800 13.500 19.800 1.620.000 18.000

The attacking fires with a total firepower of 132.664.773. The defender's sheilds absorb 3.547.862 damage.
The defender fires with a total firepower of 9.937.680. The attack's sheilds absorb 9.713.101 damage.

Attacker Archetype01

Number 851 14.190 18.592 3.684
Weapon 12 2.925 5.550 1.523
Sheild 54 1.150 1.300 846

Defender zeroox

Type Deathstar
Number 6
Weapon 376.000
Sheild 152.100
Armor 1.620.000

The attacking fires with a total firepower of 150.310.026. The defender's sheilds absorb 912.600 damage.
The defender fires with a total firepower of 2.256.000. The attack's sheilds absorb 2.250.549 damage.

Attacker Archetype01

Number 621 14.177 18.588 3.670
Weapon 14 2.375 5.550 1.855
Sheild 52 1.265 1.254 966

Defender zeroox

Destroyed!
You stole 20.847.333 units of , 5.898.149 units of and 6.318.197 units of Deuterium.
The attack lost a total of 121.923.000 units.
The defender lost a total of 1.194.549.000 units.
A debris field containg 439.463.200 units of Metal and 257.974.200 units of Crystal formed in the orbit of this planet

Report simulated in 0.00203084945679 seconds!

en natuurlijk
You have collected 439.463.200 units of Metal and 257.989.500 units of Crystal.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2010 20:51 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste