Ik ben ook vanwege de voucher begonnen met VCA. Heb inmiddels DCV en WM erop zitten. Ik heb kennis van virtualisatie met Microsoft (MCSA Windows Server 2012) maar nog niet met VMware. Dit vond ik dus een mooie kans om ook te beginnen met VMware. Machtig mooi spul hebben ze zeg! (o.a. Horizon Mirage). Ben nu met Cloud bezig en die hoop ik vandaag of morgen af te ronden. Dan kan ik in de toekomst naar VCP kijken.
Hebben jullie trouwens ook 2 losse accounts van Pearson Vue? Ze hebben voor mij een 2e account aangemaakt en na een mailtje kreeg ik te horen dat dit de nieuwe procedure is o.i.d.. Ik ben uiteraard voorstander van alles in 1 account, dus dat vind ik wel een voordeel. Zolang je de boel maar op tijd aanvraagt is er niks aan de hand, maar als je zoals nu snel je VMware examens wilt gaan doen, is een Prometric toch makkelijker, waar je je niet los hoeft te registreren.
Hebben jullie trouwens ook 2 losse accounts van Pearson Vue? Ze hebben voor mij een 2e account aangemaakt en na een mailtje kreeg ik te horen dat dit de nieuwe procedure is o.i.d.. Ik ben uiteraard voorstander van alles in 1 account, dus dat vind ik wel een voordeel. Zolang je de boel maar op tijd aanvraagt is er niks aan de hand, maar als je zoals nu snel je VMware examens wilt gaan doen, is een Prometric toch makkelijker, waar je je niet los hoeft te registreren.
[ Voor 36% gewijzigd door JPtjeeNL op 27-10-2013 16:21 ]