K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
allebei zelfs nog dezelfde batch, matched pair

Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.

Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.
Alleen kon je niet beter voor 2x een Xeon X5650 32nm 6core's gaan, ze zijn immers even duur als de X5550's (45nm 4core's) op dit moment.
bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD
Ontvetten is ook erg belangrijkmaarten12100 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 07:58:
primer is toch dat hechtspul ja dat had ik gebruikt.
Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz
Quote van andere site : +10 for scoring a matched pair! That doesn't even happen at work where we sometimes order 20 CPU's at a timebitshape schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 04:00:
Mooie Casemod vapo_chiller, en brute hardware, ik zal het zeker blijven volgen.
Alleen kon je niet beter voor 2x een Xeon X5650 32nm 6core's gaan, ze zijn immers even duur als de X5550's (45nm 4core's) op dit moment.
zegt dat genoeg? is heel zeldzaam twee dezelfde batch nummers te hebben bij matched pair.
zelfs koop je ze samen in winkel.
Dus daarom stonden deze me heel hard aan.
Waarom k eerst X5550 neem ? heb ze ook wat goedkoper kunnen krijgen, en k ga pas naar Hexacore als de nieuwe X5690 begin volgend jaar uitkomen, dus waarom nu X56** kopen, als er volgend jaar nieuwe uitkomen ?
Kan k nu spelen met 8core op hwbot, en later bij 12core klassement.
[ Voor 77% gewijzigd door vapo_chiller op 17-09-2010 10:46 ]
Maar ik heb het idee dat ik een heel deel mis?
Dit is een vervolg op een eerdere casemod? Zo ja, waar kan ik het eerste deel vinden?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Daar zat coolit freezone elite en coolit eliminator in als cooling voor cpu.
Nu breid k da wat uit naar coolit Boreas chiller, coolit freezone elite en freezone v1.
omda k nu dubbele cpu heb, en mobo ook ga koelen

Kleine update, Freezone Elite is volledig klaar linksboven, samen met de Boreas chiller.
Mobo past erin mooi, cpu's zitten op mobo,
Volgende is case aanpassen zodat cover voor mobo erover gaat.
dit is huidige staat van build nu :

Goed koper is duurder dan slecht koper
beelden spreken soms al 1000 woorden

Vandaag kabels gesleeved voor het Evga EVP OC Panel V3,
kabel voor selectie cpu en disabling pciE slots, en de ide flat cable voor temps etc.
Was wel een gepruts omdat die kabel als een ide kabel is om te sleeven.
De andere voor pciE en cpu normale kabels.
ook heb ik zelf een kabel gemaakt voor de connector voor de Evga EVbot te verlengen van het IO-Shield naar de voorkant van de pc,
enjoy the pics :

En hier zie je de verschillen tussen de Classified ECP Panel, en de SR-2 ECP Panel V3 :

De verlengkabel van IO-Shield naar front van pc :

Hier nog wat gedaan van kabels voor de Coolit koeling, en van de thermaltake Dual bay 650w psu :

Genoeg MDPC-X sleeving (paar honderd meters) en krimpkous ?

Hoeveel heeft die sleeving je wel niet gekost?
iedere kabel en connector word veranderd in heel de setup.Djmaddox schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 23:43:
Ben je van plan nog veel te sleeven?
Hoeveel heeft die sleeving je wel niet gekost?
prijzen MDPC-X sleeving staan op hun site : http://www.mdpc-x.com/

ben mijn mobo connector beetje aant veranderen nu, beetje solderen :

ook, ik denk dat dit de eerste mod is met de Thermaltake Level 10
Maar de standaard zwarte ATX-connector past toch ook prima in je thema?

[ Voor 50% gewijzigd door vapo_chiller op 26-09-2010 13:20 ]

ja, daag.
als ik mij niet vergis:vapo_chiller schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:37:
dan mag jij mij linkje geven waar ze die f-dingen gewoon los te koop hebben?
http://bit.ly/aplBaS
edit: ik vergis me toch
[ Voor 5% gewijzigd door mrbriels op 27-09-2010 12:13 . Reden: vergissing ]
op die connector in het rood heb k een 24pin atx opgesoldeerd.

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Zie echt dat je erg naar de details kijkt en het allemaal goed uitwerkt.
Ga zo door.
Wil toch even zeggen dat ik het gezeur van mensen over hoeveel geld hij eraan kwijt is of dat hij niet genoeg informatie erbij zet zat begin te worden.
Oke deze modder die heeft niet veel woorden, maar zijn plaatjes spreken voor hem. Iedereen kan zo een systeem kopen als hij gewoon werkt of een rijke papa/mama heeft. Goed sparen en je komt erzelf ook wel aan.
Maar ja dat denk ik alleen.
Pils €0,50
Aquatuning, heeft alle connectors in vele kleuren.DP Kunst schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:41:
Dat ziet er zeker nice uit! Waar heb je die female ATX connector vandaan als ik vragen mag?
GDM1602B module aangekocht met HB624 controller, alleen is groen lcd, moet nog veranderen in rood lcd.
ga daarvoor nieuw lcd int rood aankopen en lcd's veranderen lol.
weer leuk solderen.
dit is lcd die erop zit in groen :
http://www.xmocular.com/upload_img/2007110149066533.PDF
en moet deze erop solderen in de plaats in rood :
Display LCD 16x2 Com BackLight red HD44780
http://produto.mercadoliv...ight-escrita-vermelha-_JM
of door deze :
RT162-7 red 16x2 lcd
http://www.electronikdreamz.com/data/LCD/HD44780_16x2.pdf
inline temp sensor voor iedere cpu zijn ook gedaan, zodat iedere cpu dezelfde temp ontvangt en zo te controleren is met de koeling :

Op mijn asus z8na-d6 mobo geeft ie de cpu temp automatisch al en geen chipset temp.
Ook nog succes met dat klusjes van het solderen hoeveel pinnetjes?(16 of 32 ik snap de pdf niet echt)
Ik wil dat beide cpu's op exact dezelfde temp werken.
Onder Chipset waterblok word een losse temp sensor aangebracht om daar de NB/SB te meten.
Asus Z8 mobo weet ik niet hoe t zit, maar bij de SR-2 krijg je in windows met Eleet Tuner alle temps te zien van je mobo, ook van chipset, NB, SB, Cpu0 PWM, cpu1 PWM enz...
Maar ik wil buiten al deze temps die ik al kan uitlezen, ook nog externe temps hebben, op cpu blokken enz.....temp vloeistof enz..
Deze screen is niet van mij, maar ter illustratie welke sensors je kunt uitlezen met Eleet Tuner op SR-2 mobo.

[ Voor 11% gewijzigd door vapo_chiller op 28-09-2010 23:59 ]
Verwijderd
Als je daar niet wat moddings prijzen mee wint , dan weet ik het ook niet meer...
ben nu aan de Coolit wedstrijd bezig, eindigt op 31 oktober,
en ben aan de casemod showdown 2010 bezig die eindigt op 1 december.
Case mod showdown doe ik mee met drie mods,
Hybrid Level10 mod bij de best watercooled rig
Chiller's Evga Monsta met de best casemod,
en me custom tec for i7 met best hardware mod
score lijst is hier te zien : http://www.showdown.newmodcity.com/
Scores komen vanaf 1 december natuurlijk dan begint de stemming.
[ Voor 9% gewijzigd door vapo_chiller op 29-09-2010 02:27 ]

Twee Koolance 360 rev1.1 binnen, en Koolance SR-2 Classified full cover block is binnen :

Waarna we direct de full cover block SR-2 open schroeven en beetje veranderen :

Beetje primer na veel schuren om de nickel eraf te krijgen, en dummy fitting erin om de schroefdraad niet vol met lak te spuiten :

Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.
Verwijderd
Moet je hem niet kwalijk nemen, denk dat hij graag reclame voor zichzelf maaktvapo_chiller schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:37:
dan mag jij mij linkje geven waar ze die f-dingen gewoon los te koop hebben?
Als er kritiek geleverd wordt mag er toch minstens enige onderbouwing bij, mijn uv ccfl's werden door hem betiteld als kermisverlichting, maar z'n eigen systeem tonen, ho maar.
Zoals het spreekwoord luidt, de beste stuurlui staan aan wal
Ben benieuwd wat je met die mooie waterblocks gaat uitspoken, je laat echt geen enkele milimeter 'untouched', echt top, geweldig ook dat je er zeer regelmatig aan werkt
Dat ding is zo groot als een extended atx mobo en alleen om de chipset te koelen!
Die andere dinge lijke wel ninja steren
lol..:) reclame voor mijzelf wait.. what?? ik zeg gewoon dat er van die connectoren waren (had niet gezien dat het dus ook dezelfde waren als wat hij had alleen had hij er nog wat extra's mee gedaan wardoor ik het niet zagVerwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 21:49:
[...]
Moet je hem niet kwalijk nemen, denk dat hij graag reclame voor zichzelf maakt
Als er kritiek geleverd wordt mag er toch minstens enige onderbouwing bij, mijn uv ccfl's werden door hem betiteld als kermisverlichting, maar z'n eigen systeem tonen, ho maar.
Zoals het spreekwoord luidt, de beste stuurlui staan aan wal![]()
Ben benieuwd wat je met die mooie waterblocks gaat uitspoken, je laat echt geen enkele milimeter 'untouched', echt top, geweldig ook dat je er zeer regelmatig aan werkt
ik heb in 2 systemen op tweakers staan, 1 in oude kast, ander in nieuwe kast(+ die dus ook "gemod"is)
even terug komen op "kermis" geen idee wat ik had gezegd, want ik vind een kast wel vaker een kermis
sleeve werk ziet er trouwens mooi uit , ben beniewd wat de temps zijn zodra mod klaar is
[ Voor 7% gewijzigd door [Remmes] op 29-09-2010 23:54 ]
ja, daag.
Laten we maar gewoon stil genieten (of ergeren in andere gevallen)
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
idd mat zwart, thema is rood/zwart en dat houd ik aan.daantjer94 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 19:41:
zonde van het blokkie... of ga je hem matzwart spuiten????
(zie pics hieronder)
ieder stuk en onderdeel word wel iets aan veranderd inderdaad, dat is deze keer ook de beodleing, lekker uit de bol gaan.Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 21:49:
[...]
de full cover block is huge !!! and heavy !!!maarten12100 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 23:13:
Hallewaterblok!
Dat ding is zo groot als een extended atx mobo en alleen om de chipset te koelen!
Die andere dinge lijke wel ninja steren
De ninja sterren heb ik ook nog iets leuks voor in petto.
ieder zijn mening he, ik doe gewoon mijn ding, presenteer het, als je het mooi vind of niet moet ieder voor zich uitmaken.GNOOM172 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 23:48:
Remmes_NT, het blijkt dat met dit topic alleen positieve Wauw en Och respons gewaardeerd wordt. Ideeen aandragen of een minpuntje geven worden hier niet op prijs gesteld.![]()
Laten we maar gewoon stil genieten (of ergeren in andere gevallen)
Geef je een reactie negatief omdat je jaloers bent omdat je P4 in gebruik hebt, tja, geef dan beter geen reactie, is mijn mening lol

eerste laag mat zwart, morgen slissen en laatste laag erop morgen, na uitharden lak morgen word de blok terug gemonteerd en direct op mobo gezet, natuurlijk update pics ervan :

[ Voor 103% gewijzigd door vapo_chiller op 30-09-2010 01:01 ]
Yeah right, kuko.vapo_chiller schreef op donderdag 30 september 2010 @ 00:57:
[...]
ieder zijn mening he, ik doe gewoon mijn ding, presenteer het, als je het mooi vind of niet moet ieder voor zich uitmaken.
Geef je een reactie negatief omdat je jaloers bent omdat je P4 in gebruik hebt, tja, geef dan beter geen reactie, is mijn mening lol
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?

SR-2 full cover block is klaar en mounted :

Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!
Dan ma bestellen
Netjes zo!
Maare dat bordje zal nu wel wat wegen met al dat koper
Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML
dan nog maar te zwijgen voor de vloeistof
Verwijderd
Het is helemaal niet erg als je nog op een p4 werkt, al weten we allemaal wel beterGNOOM172 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 02:04:
[...]
Yeah right, kuko.Blijf maar presenteren. Ik hoor waarschijnlijk bij de meekijkers die nog een P4 hebben.
Ik vind het alleen zo jammer dat er mensen zijn die het altijd beter menen te weten, zonder zelf een systeem te posten omdat ze waarschijnlijk de kritiek niet aankunnen
Maar zoals je zelf al zei, laten we gewoon genieten van de pics, vind zelf mods met waterkoeling altijd reuze interessant, zeker als er exotische onderdelen zoals bij deze mod gebruikt worden
Fluorinert 3M vloeistof met Coolit Hybrid cooling (tec peltiers)
onderdelen gekoeld door vloeistof, vloeistof door tec, tec gekoeld door lucht.
En k kan tegen kritiek, ik doe me eigen ding, wil het tonen.
[ Voor 14% gewijzigd door vapo_chiller op 30-09-2010 16:24 ]
Lijkt me dat je een groter oppervlakte kunt bereiken.. en zelfde soort lage temps..
Goed koper is duurder dan slecht koper
die 3 6-pins en die 2 8-pins zitten er vast niet voor de sier op...
Evenzogoed zou ik dit systeem zonder problemen direct hier naast mij hebben willen staan en er eens lekker op los kunnen gaan qua prestaties, en ook natuurlijk qua design en respect voor alle uren werk die erin gestoken worden.
[ Voor 33% gewijzigd door Roel1966 op 30-09-2010 20:05 ]
google maar eens, k speel al drie jaar met TEC, en heb ook custom tec gemaakt, ook direct op cpu enz... gekoeld door air en WC.schreef op donderdag 30 september 2010 @ 19:21:
Wat is het voordeel van vloeistof koelen door tec boven onderdelen koelen door tec, tec koelen door vloeistof, vloeistof koelen door lucht?
Lijkt me dat je een groter oppervlakte kunt bereiken.. en zelfde soort lage temps..
Dit vind k persoonlijk beter en beste van TEC cooling, deze manier.
K kan hiermee ook lage temps behalen, maar k heb meer massa als koude front, al de vloeistof in de loop,
dus load idle schommelingen zal temp niet veel gaan schommelen, dan rechtstreeks.
[ Voor 0% gewijzigd door Rukapul op 17-03-2014 20:48 ]
pfff beste lappen............ foto's, de tekst ben je zo door heen.
maar ik moet toch even wat kwijt.
het heeft allemaal wel een hoog "kijk mij nou eens" gehalte tig meter sleeve.... ja leuk dat je dat allemaal kan kopen.
ik koop ook als ik een taart wil bakken minimaal 30 kilo appels (je gebruikt er maar 1 tot 1,5kg maar stel je voor)
kritiek is iets waar je mee om kan gaan of niet.
in jou geval vind ik dat je dat niet kunt, en dan moet ik even refereren aan remmes & gnoom.
want blijkbaar zijn mensen met een p4 het niet waard dat ze hier kijken/lezen.
srry ik heb ook NOG steeds een p4 en weet je hij doet het.
conclusie.... blaas is iets minder hoog van de toren qua woord en gedachte.
Jammer.
maar hij neemt de moeite om alles op het forum te zetten, en tja wat voor tekst verwacht je erbij? een hele uitleg over hoe hij elk schroefje uit een koelblok haalt?
ik bedoel, reageer dan niet.
ik vind het allemaal wel mooi hoeveel tijd en moeite vapo in deze thread steekt, en nee ik hoef geen lappen tekst tenzij er een probleem ontstond en hoe het opgelost is (rest boeit mij niet tbfh)
en nu een update met fotos:)
10 foto's van een moederbord zegt vrij weinig
Ben nog altijd aan het sleeven ook, en de nieuwe voeding is onderweg vanuit usa, de Evga SR-2 psu.
waar alleen al 110m sleeve opgaat, en die moet ik ook nog doen.
Heb alu plaat en acryl besteld voor mobo cover aan te passen voor groter mobo.
En @ Sjoerd : weinig gemod ?
Dan kijk eens te goei wat er niet standaard meer aan is.
Vergelijk een standaard Thermaltake Level 10 en dan deze case.
En daarbuitenom, iedere connector, ieder apart cabeltje is veranderd in rood, gesleeved of anders.
Case heeft serieuze aanpassingen moeten ondergaan, voor de koeling, het moederbord, voeding, 3 thermal controllers en nog meer te kunnen huisvesten.
zeg nou eerlijk wil je echt nu tijd steken in mensen die niet eens de moeite nemen om jou fotos eens goed te bekijken en zomaar lopen te blaten sorry dat komt ze niet toevapo_chiller schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 22:01:
ben bezig ivm een custom mounting voor de koolance 360 blokken.
Ben nog altijd aan het sleeven ook, en de nieuwe voeding is onderweg vanuit usa, de Evga SR-2 psu.
waar alleen al 110m sleeve opgaat, en die moet ik ook nog doen.
Heb alu plaat en acryl besteld voor mobo cover aan te passen voor groter mobo.
En @ Sjoerd : weinig gemod ?
Dan kijk eens te goei wat er niet standaard meer aan is.
Vergelijk een standaard Thermaltake Level 10 en dan deze case.
En daarbuitenom, iedere connector, ieder apart cabeltje is veranderd in rood, gesleeved of anders.
Case heeft serieuze aanpassingen moeten ondergaan, voor de koeling, het moederbord, voeding, 3 thermal controllers en nog meer te kunnen huisvesten.
Ja fotos zeggen meer als vandaag geschuurd ontvet afgedraagd en 5 keer op de achterstraat staan spuiten de how to''s staan bij de faq's.
nee dat komt de modders niet toe ja hij heeft mooie hardware en deze mensen zijn zo jaloers afgeleid dat ze door de hardware de mods niet zien.
ach ze verdienen de aandacht niet keep up the mooie fotos en als je iets mod wat nog niet gedaan is dan pas graag uitleg sleeven spuiten zagen boren hoeft niet uitgelegd te worden
KUTGW Vapo_Chiller, ik vind het een mooie mod.
pics van wat ik vandaag heb gedaan :
van dit :

maak ik dit, en nog wat meer, ben nog aant wachten op pakjes, rode connectors enz... acryl en alu plaat besteld ook :

als de acryal en alu plaat binnen zijn kan k case beginnen afwerken,
merk net op dat ik alleen ben vergeten hoe ik de voeding voor de vga's ga doen lol.
Daar nog eens even over nadenken.
[ Voor 20% gewijzigd door vapo_chiller op 06-10-2010 01:04 ]
Dit word echt wel een Million Dollar PC zeg, kosten noch moeite zijn gespaard. Ik hoop dat hij snel klaar is natuurlijk. Mooi sleevewerk ookvapo_chiller schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 01:03:
jullie hebben allemaal gelijk, just enjoy the pics and comment on the mods and not always the hardware.
pics van wat ik vandaag heb gedaan :
van dit :
[afbeelding]
maak ik dit, en nog wat meer, ben nog aant wachten op pakjes, rode connectors enz... acryl en alu plaat besteld ook :
[afbeelding]
als de acryal en alu plaat binnen zijn kan k case beginnen afwerken,
merk net op dat ik alleen ben vergeten hoe ik de voeding voor de vga's ga doen lol.
Daar nog eens even over nadenken.
Casemod: Cubeleon
En dan heb k de voeding nog niet gedaan volledig lol.
Over het mobo zo CLEAN mogelijk.

vandaag wat connectors binnen gehad :

Waar ik dit mee gedaan heb, en nog paar van moet maken :

En de 90° hoek voor mobo met verlengstuk atx24pin is ook klaar, waar hij door de wand van de case moet gaan langs de boreas koeler,
tevens ook de leidingen naar me klein ge-isoleerd reservoirtje :

[ Voor 8% gewijzigd door vapo_chiller op 06-10-2010 21:31 ]
KUTGW!
Petje af!
Edit i.v.m. hieronder:
Je mods zijn zo goed gelukt, dat ze stock lijken.
[ Voor 27% gewijzigd door Herman op 06-10-2010 23:21 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Van het begin af aan heb k al van alles veranderd aan ieder onderdeel,
case, mobo blok, koeling, enz, geen enkel ondersdeel tot nu toe is standaard gebleven.
Op de foto lijkt het net alsof je er een kit dopje hebt ingedraait XD

If water polo was easy, it would be called football
Het zijn ook Koolance Cpu blokken net zoals het mobo blok ook van Koolance is, de foto geeft vertekend beeld dat t niet zou passen, maar er is plaats genoeg hoor.wâldpyk schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 18:30:
gaan je cpu blocken wel op het mobo passen met de fullcover waterblock van je mobo?

De andere cpu en PciE power zijn ook gedaan :

Totaal overzicht van de bekabeling, door de hoekjes zie je dat de power kabels mooi uitkomen op mobo,
en makkelijker te routen zijn,
Waar de cirkel is getrokken, daar gaan de kabels UIT de case gaan naar de achterkant :

Vraag me echter af of jij dat van me aan wilt nemen...
voorderest: ziet er goed uit. Als je dit geld kan besteden aan je hobby ben je gewoon een mazzelaar. Sommige mensen importeren in plaats hiervan een Toyota Supra en steken daar geld in tot het ding tenminste zo hard rijdt als een Ferrari Enzo. Ik noem maar wat. Gezeik over kijk mijn hardware vind ik een beetje jammer, als je elk onderdeel onder handen neemt met je mod gaat het toch om de hardware in kwestie...
En als je top of the bill kan betalen kom je al heel gemakkelijk over als een arrogante drol op mensen die 2 maanden moeten sparen voor wat jij alleen uitgeeft aan sleeving

Komt vast van dat head-bangen op je toetsenbordSingular1ty schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 21:07:
Ik val zelf in die klasse en ik vind het harstikke leuk deze mod te volgen, dus bel 112 even, ik ben vast niet goed

@ Vapo: je foto's geven nu een wat vertekend beeld (wss) op de realiteit. De sleeving en shrinks zijn roze en ik vind het lelijk
De kabels worden bijeen getrokken door uv red straps, en ze komen trouwens niet echt veel in het zicht, zal duidelijk worden als je de pics gaat zien als hij stillaan ineen gezet word.Gr0wLiThE schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 20:12:
Lijkt me nog een beetje rommelig. Heb wel eens gezien dat mensen daar een plexi beugeltje vol gaten voor maken zodat de kabeltjes netjes naast elkaar lopen. Geeft een veel strakkere uitstraling.
Vraag me echter af of jij dat van me aan wilt nemen...
Cpu blokken worden gelapt, maar cpu's niet inzake garantie, het zijn immers cpu's die nieuw 900euro kosten per stuk.Singular1ty schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 21:07:
Losse flodder: worden die CPU's nog gelapt?
De foto's zijn geen eer op de MDPC-X sleeving, en foto's geven verkeerde kleur weer.Blue-Tiger schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 21:13:
[...]
@ Vapo: je foto's geven nu een wat vertekend beeld (wss) op de realiteit. De sleeving en shrinks zijn roze en ik vind het lelijkMaar dat zal dus vast niet kloppen...
Het zijn deze : http://en.mdpc-x.com/mdpc-sleeve/sleeve/sleeve-small-red.htm
[ Voor 41% gewijzigd door vapo_chiller op 07-10-2010 22:24 ]