Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:48
Ik heb Meespot altijd gehad naast de normale Spotify en Qspot. Helaas werkt meespot niet meer bij mij. Ik moet nog eens uitgebreid testen omtrent het gebruik van een spotify app tezamen met andere werkzaamheden op de gsm.

FasterN9 icm Spotify bied helaas geen oplossien, zie mijn eerdere post in dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-06-2019
BB10 heeft wel overduidelijk inspiratie opgedaan van MeeGo Harmatten. Blackberry zegt dat ze het OS compleet nieuw hebben bedacht en ontworpen, maar dit is natuurlijk niet helemaal waar. Vooral het 'swipen', het afsluiten van applicaties, het ontvangen van berichten, notificaties, facebook- en twitterberichten op een plek vertoont veel gelijkenissen. Ik denk dat veel gebruikers van de Nokia N9 geinteresseerd zijn in BB10. Persoonlijk vind ik het ook gaaf en zal het zeker overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piemol
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 21:49
ik ga binnenkort kijken voor een tweedehands N9,
zijn er dingen waar ik op moet/kan letten?
Of het bijv. geen clone is (hoe zie je dat het een echte is), of iets wat snel kapot gaat al begint te rammelen, of iets dergelijks ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
emporio81 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 20:54:
BB10 heeft wel overduidelijk inspiratie opgedaan van MeeGo Harmatten. Blackberry zegt dat ze het OS compleet nieuw hebben bedacht en ontworpen, maar dit is natuurlijk niet helemaal waar. Vooral het 'swipen', het afsluiten van applicaties, het ontvangen van berichten, notificaties, facebook- en twitterberichten op een plek vertoont veel gelijkenissen. Ik denk dat veel gebruikers van de Nokia N9 geinteresseerd zijn in BB10. Persoonlijk vind ik het ook gaaf en zal het zeker overwegen.
Ik heb zelf een BB playbook en dit apparaat werkt soepel en snel, daarnaast voelt het apparaat ook zeer solide aan. Aangezien de "oude" sotware op de Playbook al goed werkt ga ik BB10 ook in de gaten houden en is er een grote kans dat mijn volgende toestel een BB10 toestel wordt. Ik wacht natuurlijk Jolla af maar BB10 heeft zeker mijn interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
emporio81 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 20:54:
Ik denk dat veel gebruikers van de Nokia N9 geinteresseerd zijn in BB10. Persoonlijk vind ik het ook gaaf en zal het zeker overwegen.
Van een relatief open en bekend platform als de N9 naar een gesloten en onbekend platform als de Blackberry? Ik overweeg dat dus geen seconde. En met Sailfish en Ubuntu in het verschiet nog minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Nou, ik denk dat het de meeste mensen toch geen hol uitmaakt of het een open of gesloten platvorm is.

Ik heb nu de Nokia 808, hier hoop ik het nog een tijdje mee uit te houden maar hierna weet ik het nog niet. Ik wil wel een premium apparaat maar geen iOS of Android. De Z10 is dan al snel een serieus alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Ik kijk BB10 ook eerst even aan op de Playbook. Volgens eerdere beloftes zou de Playbook een upgrade krijgen naar BB10. Ik ben namelijk wel beniewd. Daarnaast zou BB10 70000 apps hebben bij aanvang. Een groot verschilmet bijvoorbeeld Meego of Jolla natuurlijk. geen dealbreaker maar wel een pluspunt.

[ Voor 16% gewijzigd door Bongoarnhem op 10-02-2013 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Ik heb nu sinds het festival de N9 in handen (de 1ste terug gestuurd, de 2de is toen binnen gekomen, en toen bleek dat er nog meer mistte bij de 1ste). In ieder geval, ik was tijdens het festival nauwelijks thuis, en heb de N9 meteen moeten fieldtesten (setup letterlijk onderweg in de tram moeten doen).

Ik moet nog even wat accounts toevoegen (Dropbox, Youtube o.a.), maar ik heb wel wat vraagjes:

- Hoe koppel ik mijn telefoon contacts aan mijn Facebook contacts? Het is mooi dat dat allemaal geïntegreerd is, maar de telefoon wil over het algemeen de connectie niet leggen, waardoor avatars vaak missen. Bij mijn broer b.v., krijg ik wél de Skype avatar te zien, terwijl voorkeur op facebook staat. de Skype connectie legt ie dus wel, maar Facebook niet.

- Is er iets wat ik kan doen dat ie alles beter synct? Niet alle facebook messages zijn terug te vinden in de algemene message app. Ik kreeg zojuist ook een Facebook message binnen, ik zag die toevallig omdat ik op de computer op Facebook inlogde, maar ik had geen icoontje op m’n telefoon scherm. Verbinding was natuurlijk geen probleem, thuis heeft verbindt ie met het wifi netwerk.

Maar goed, nu even die ringtones nog regelen, dat had ook makkelijker gekund :p.

Edit:
Hij lijkt niet erg consistent met het koppelen van avatars. Ik kan nu ook de Skype avatar van m’n broer niet meer terug vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door Sméagol op 10-02-2013 22:55 ]

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piemol
Piemol schreef op zondag 03 februari 2013 @ 17:05:
ik ga binnenkort kijken voor een tweedehands N9,
zijn er dingen waar ik op moet/kan letten?
Of het bijv. geen clone is (hoe zie je dat het een echte is), of iets wat snel kapot gaat al begint te rammelen, of iets dergelijks ?
Nou ik heb gisterochtend een tweedehands zwarte N9 64GB gekocht, en ben er tot nu toe heel blij mee.
Internetten gaat een stuk beter/sneller dan bij de E7, accu lijkt ook een stuk langer mee te gaan bij gebruik van WiFi. Verder werkt het besturingsysteem ook wel 'lekker'.
Bellen/smsen nog niet kunnen doen daar ik nog geen micro simkaart heb.

Bij het maken van foto's binnen in de woonkamer valt wel op dat ze een stuk donkerder uitvallen dan in eerste instantie op het scherm zichtbaar is. Eigenlijk net zo'n teleurstelling als bij de E7 :(

Enkele mapjes onder '/home/user/MyDocs/' krijg ik niet verwijdert, er komt echter ook geen foutmelding in beeld.
Hoe krijg ik die mapjes weg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog steeds blij met mijn N9.
Zal even mijn app lijstje delen:

Notekeeper - Evernote client
QNetMan2 - Netwerk monitoren, ook wireless scanner
Lock Screen - scherm locken
The Flashlight - Zak lamp app
Waller - Soort keypass, wachtwoorden tool
OBDAutoDoctorPro - Tool om mijn auto uit te lezen, met de pro versie kun je ook foutcodes resetten
Filebox - Filemanager met zip mogelijkheid
cuteTube - Prima youtube viewer
Extraplugins for Accounts UI - Jabber in de ingeboude chat functie.
Home screen settings - Home screen aanpassingen
FasterN9 - Dit werkt echt perfect je toestel werkt gelijk een stuk vlotter :)

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-08 20:17
Piemol schreef op maandag 11 februari 2013 @ 18:40:
[...]

Nou ik heb gisterochtend een tweedehands zwarte N9 64GB gekocht, en ben er tot nu toe heel blij mee.
Internetten gaat een stuk beter/sneller dan bij de E7, accu lijkt ook een stuk langer mee te gaan bij gebruik van WiFi. Verder werkt het besturingsysteem ook wel 'lekker'.
Bellen/smsen nog niet kunnen doen daar ik nog geen micro simkaart heb.

Bij het maken van foto's binnen in de woonkamer valt wel op dat ze een stuk donkerder uitvallen dan in eerste instantie op het scherm zichtbaar is. Eigenlijk net zo'n teleurstelling als bij de E7 :(

Enkele mapjes onder '/home/user/MyDocs/' krijg ik niet verwijdert, er komt echter ook geen foutmelding in beeld.
Hoe krijg ik die mapjes weg ?
Via filebox, deze moet je wel eerst rooten dan kun je mappen wissen!

• Bongoarnhem
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:43:
Ik ben nog steeds blij met mijn N9.
Zal even mijn app lijstje delen:
.......
FasterN9 - Dit werkt echt perfect je toestel werkt gelijk een stuk vlotter :)
Mijn lijstje apps:

Wazapp
Battery usage - Om te kijken waar je batterij percentage door verdwijnt.
Billboard - App om wat data op je lockscreen weer te geven(ip adres, wazapp onine of gecrasht, muziekspeler)
Buienradar - Spreekt voor zich.
DropN9 - Dropbox client.
Eazylist - Een to do applicatie.
FasterN9 - Om je N9 te optimaliseren.
FidMe - Al je pasjes in je N9.
Filebox - Om door je bestanden heen te surfen.
FM Radio N9 - Internetradio.
LFTP - Ftp client.
Meecast - Weerclient.
Meescan - QR-code scanner.
MemailSetting - Mail plugin die ervoor zorgt dat MfE correct werkt(een bugfix).
Organiser feed - Zorgt ervoor dat agenda items in je feedscherm te zien zijn.
Panorama - Een panorama foto app.
Puppy fileserver - Zorgt ervoor dat er makkelijk bestanden kunnen worden gedeeld.
Purelight - Lamp app.
ScreenshotMee - Screenshot maker.
Shareboard - Makkelijk berichten delen direct naar zowel Facebook als Twitter zonder apart in te loggen.
Snake - Die goede oude snake.
Soundwave - Een soort Shazam, werkt super.
Speedtest - Snelheidsmeter om je netwerk te testen.
Sport timer - Een stopwatch voor het sporten.
Talk.Maemo.Org - App om te zien wat er recent is op het forum.
Tweetian - Twitter app.
XBMCremote - Spreekt voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
Mensen, My-Meego.com is de grootste software catalogus voor de Nokia N9. De eigenaar/admin moet misschien gedwongen de site sluiten aangezien er weinig donaties binnenkomen. Op dit moment telt de site 2057 applicaties en de eigenaar doet zijn best om alles op de site te zetten. Ik vind de site persoonlijk prettiger dan Nokia Store. In de store heb je veel van die rss shit en deze site heeft alleen 'echte' applicaties. Zoals het er nu voorstaat kan de eigenaar de site in twee tot drie maanden niet meer onderhouden. Als je gebruik maakt van de site en het ook prettig vindt, overweeg dan om een donatie te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
emporio81 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:34:
Mensen, My-Meego.com is de grootste software catalogus voor de Nokia N9. De eigenaar/admin moet misschien gedwongen de site sluiten aangezien er weinig donaties binnenkomen. Op dit moment telt de site 2057 applicaties en de eigenaar doet zijn best om alles op de site te zetten. Ik vind de site persoonlijk prettiger dan Nokia Store. In de store heb je veel van die rss shit en deze site heeft alleen 'echte' applicaties. Zoals het er nu voorstaat kan de eigenaar de site in twee tot drie maanden niet meer onderhouden. Als je gebruik maakt van de site en het ook prettig vindt, overweeg dan om een donatie te geven.
Meteen wat overgemaakt. Ik download er namelijk geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
Ik denk dat het ook wel nuttig is om een applicatie te beoordelen en een commentaar achter te laten als je het van die website downloadt. Hele grote groep komt daar nu alleen om te downloaden en dat is het. Ook niet echt motiverend voor de ontwikkelaars en de eigenaar. Het zou echt doodzonde zijn als de site uit de lucht gehaald zou worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piemol
Wie heeft er allemaal Android op z'n N9 geïnstalleerd?
Binnen dit topic heb ik wel gezocht, maar alleen een paar keer over een emulator gelezen en iemand die meldde dat Android ICS geïnstalleerd kan worden, echter niets van iemand die dit ook daadwerkelijk heeft gedaan?

Lijkt me interessant om te doen, maar wil wel eerst weten of er al iemand is die dit gedaan heeft en of er nog complicaties zijn bij het installeren of het gebruiken daarna.

Op het Nitdroid forum (weet nog niet eens wat dat precies is) staan een aantal how to's voor het installeren van verschillende android versies:
http://forum.nitdroid.com/index.php?board=2.0

En verder zijn er ook nog aardig wat andere sites m.b.t. dit onderwerp:
Install android on nokia n9

Alvast een prettig weekend !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emporio81 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:34:
Aangeboden de website of de files te hosten op mijn server :)
Hopelijk komt hij er aan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 10:35:
[...]
Aangeboden de website of de files te hosten op mijn server :)
Hopelijk komt hij er aan uit.
Heel goed initiatief:-)

[ Voor 11% gewijzigd door emporio81 op 19-02-2013 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds geen reactie ontvangen.
Waarschijnlijk geen interesse :(

Ondertussen nog met volle tevredenheid met mij N9 aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Als ik het Wazapp forum goed heb begrepen hebben de ontwikkelaars wat verschil van mening met elkaar.

Cepiperez is nu bezig met zijn eigen versie Whatsup.....ik ben benieuwd.
Concurrentie kan nooit kwaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 09:56:
Nog steeds geen reactie ontvangen.
Waarschijnlijk geen interesse :(

Ondertussen nog met volle tevredenheid met mij N9 aan de slag :)
De eigenaar van de site was een paar dagen ziek en was niet in staat om te reageren. Hopelijk heeft hij dat nu gedaan of gaat ie op korte termijn reageren op je verzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emporio81 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:41:
[...]

De eigenaar van de site was een paar dagen ziek en was niet in staat om te reageren. Hopelijk heeft hij dat nu gedaan of gaat ie op korte termijn reageren op je verzoek.
Klopt :)
Heb een berichtje gehad. Momenteel kan ik hem nog niet helpen maar voor in de toekomst zit er een samenwerking in het vat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
Jolla heeft gisteren hun SDK vrijgegeven, dus ik ben benieuwd wanneer de 'community' Sailfish OS gaat porten naar de N9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
emporio81 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:51:
Jolla heeft gisteren hun SDK vrijgegeven, dus ik ben benieuwd wanneer de 'community' Sailfish OS gaat porten naar de N9.
Ik kan zelf NIKS op dat gebied maar zou het ook zeker toejuichen.
Ben zeer benieuwd naar Jolla, de filmpjes zien er gelikt uit. Ik vind bv het Firefox OS er maar traag uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
Hier een goed filmpje over Sailfish OS. Heeft echt veel overeenkomsten met MeeGo op de N9. Vind dat alleen maar een pluspunt. Het ziet er veelbelovend uit.
YouTube: Demo des Sailfish OS durch JOLLA CEO Marc Dillon (English)#!

[ Voor 15% gewijzigd door emporio81 op 27-02-2013 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Goedemorgen, mooi verhaal op de frontpage. Het meest positieve filmpje van alle OS reviews hier op Tweakers. Jammer dat we er nog zo lang moeten wachten....

[ Voor 2% gewijzigd door Bongoarnhem op 03-03-2013 12:22 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Sorry, dubbele post.

[ Voor 85% gewijzigd door Bongoarnhem op 03-03-2013 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egocentrix
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-05 20:07

Egocentrix

Parttime zeurkous

Vind het inderdaad wel opvallend. De N9 was volgens hen de beste Nokia ooit, Sailfish een bijzonder mooi OS (wat ook bijna niet anders kan, als je naar de roots kijkt). Ik heb er in ieder geval zin in! Ze zeggen dat het op de N9 moet kunnen draaien, wat me awesome lijkt. Als dat niet lukt, hoop ik dat Jolla er ook in slaagt om een degelijk toestel neer te zetten.

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
Hoe ervaren jullie de snelheid van de N9 en MeeGo? Het heeft een singlecore TI Omap 3630-processor en ik vroeg me af of alles snel en vloeiend werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Ik vind persoonlijk de N9 een stuk minder soepel dan de N900(toen ik die net kreeg).

Het is simpel, als ik de N9 naast een S2 leg, dan legt de N9 het standaard af. Er is gelukkig wel het één en ander te tweaken. Dat scheelt al een hoop, maar ik vind dat je het goed merkt dat het OS niet verfijnd is door de beslissingen die eerder bij Nokia zijn genomen.

Daarintegen vind ik Sailfish op de N950 verdomd soepel eruit zien, een beetje zoals Meego had moeten zijn.
Alleen het duurt nog tot de kerst zeggen ze. Dus dat wordt afzien. :9

Volgens deze link moet er deze zomer al een Jolla/Sailfish product in de winkels liggen. Ik dacht te hebben gehoort met de kerst maar dat klopt dus niet.

[ Voor 37% gewijzigd door Bongoarnhem op 03-03-2013 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tarlitz
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Ik denk dat ze er goed aan doen om in het najaar of in ieder geval met kerst een model in de winkel te hebben liggen. Dan zijn de contracten van alle N9 bezitters zo ongeveer afgelopen, en die zullen zeker geinteresseerd te upgraden naar een Sailfish model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Nederland zal het niet veel uitmaken. De N9 is zo goed als nergens in combinatie met een contract te koop geweest.

Als Maemo en N9 gebruiker ben ik wel geinteresseerd, maar zelfs toen ik de N9 kocht twijfelde ik of de support wel voldoende zou zijn. Met Sailfish vraag ik me dat nog meer af.
Nokia heeft met de maemo apparaten en de N9 heel goede Linux based producten uitgebracht, maar andere fabrikanten hebben ontzettend veel meuk verkocht.
Ik heb zelf bijvoorbeeld ook ervaring met een Asus WL700-gE, de GamePark GP2X en de WeTab MeeGo tablet. Allemaal linux-based en allemaal met ernstige problemen in hard en software.
Hoe zullen de Jolla Sailfish telefoons zijn? Ik wacht toch echt eerst de reviews af (en ik gebruik maemo al sinds de Nokia 770 begin 2006).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
FasterN9 is wel een goede optie schijnt het. De ontwikkelaar probeert ook een aantal bugs te verhelpen. Volgens veel gebruikers is de N9 met FasterN9 een stuk sneller en werkt het OS een stuk soepeler. Er zijn gewoon nog een aantal bugs die aanwezig zijn. Ik vraag me af of Nokia zich nog gaat houden aan hun belofte om updates uit te brengen voor de N9 tot en met 2015. Op developer nokia kan je nog bugs doorgeven. Volgens Nokia gaan ze alleen nog updates uitbrengen voor kritieke bugs die te maken hebben met veiligheid, prestatie en stabiliteit van het toestel. Ik ben benieuwd wat Nokia daaronder verstaat.

[ Voor 5% gewijzigd door emporio81 op 03-03-2013 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Ik reken allang niet meer op updates. Ook niet na sommige geruchten van kort geleden.

De enige update waar ik voor de N9 op hoop is de update naar Jolla ;).
Volgens mij moet er in Mei wel een update komen voor de Twitter client.
Deze zouden de api aanpassen al weet ik niet zeker of dat ook voor bv de native Nokia app geld.

Om terug te komen op het Jolla verhaal met ondersteuning, volgens mij zit dat wel goed. Zij moeten het nog waarmaken, Nokia kon nog teren op een naam. Daarnaast voelen zij zich hetzelfde als ons, in de steek gelaten door Nokia. Jolla kan ook een hoop Android apps draaien, makkelijker nog dat op een BB Playbook bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Er is een petitie gestart om Nokia te bewegen de N9 van een update te voorzien. Het zal niet minder helpen dan in een hoekje gaan zitten mokken, kwaad kan het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Getekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
Volgens Sotiris Makrygiannis, voormalig hoofd van het MeeGo-team bij Nokia, lijkt het dat de Nokia N9 updates gaat krijgen. Dat liet hij via twitter weten op 24 februari. Volgens mij zijn er een aantal mensen werkzaam bij Accenture die belast zijn met MeeGo en de N9. Nokia heeft een belofte gedaan dat men support zou bieden tot 2015, dus het lijkt me handig dat ze dat ook waarmaken.

[ Voor 74% gewijzigd door emporio81 op 09-03-2013 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiempjuuh
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-09 09:38
Tuurlijk zou dat geweldig zijn, maar gezien Nokia al duidelijk heeft gezegd dat er geen updates meer komen vrees ik het ergste... Niettemin zou het echt super zijn als er daadwerkelijk updates gaan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
Ik weet alleen dat Nokia een belofte heeft gedaan dat ze het toestel gaan ondersteunen tot 2015. Dat is een duidelijke uitspraak geweest van Nokia. Hoeveel waarde die belofte heeft gaan we zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Volgens mij moet per mei sowieso de twitter app worden aangepast om aan de nieuwe 1.1 api te voldoen. Dacht ergens zoiets gelezen te hebben. Bron moet ik even opzoeken.

[ Voor 28% gewijzigd door Bongoarnhem op 09-03-2013 23:52 . Reden: Bron toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiempjuuh
Bongoarnhem schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 23:51:
Volgens mij moet per mei sowieso de twitter app worden aangepast om aan de nieuwe 1.1 api te voldoen. Dacht ergens zoiets gelezen te hebben. Bron moet ik even opzoeken.
Ik meende ergens gelezen te hebben dat de stock Twitter client van de gelekte PR 1.3 software voor de N950 voldeed aan die API eisen. Een aantal mensen heeft al geprobeerd het op de N9 te zetten. AEGIS werkt tegen maar als je Inception hebt schijnt het te kunnen...
emporio81 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 22:25:
Ik weet alleen dat Nokia een belofte heeft gedaan dat ze het toestel gaan ondersteunen tot 2015. Dat is een duidelijke uitspraak geweest van Nokia. Hoeveel waarde die belofte heeft gaan we zien.
Geen uitspraak, slechts een tweet. Helaas. En dat kunnen we die straks ook nog eens niet meer lezen omdat de Twitter client niet meer aan de API eisen voldoet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuzzillogic schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 18:48:
Er is een petitie gestart om Nokia te bewegen de N9 van een update te voorzien. Het zal niet minder helpen dan in een hoekje gaan zitten mokken, kwaad kan het niet.
Getekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Heeft een van jullie connected geinstalleerd? Hiermee kun je zien hoeveel aangemelde N9's er zijn in je buurt. Ik zie er nu een stuk of 5 in Nederland. Niet functioneel maar grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiempjuuh
Ik had 'm erop staan, maar toen kwam de N9 in een reboot loop en moest ik hem reflashen. Omdat de boel na een rootfs flashnog steeds niet goed is, installeer ik hem nu nog niet en doe ik zaterdag een emmc flash. Kan ik ook meteen naar open mode :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Er is nu versie 0.5, de ontwikeling gaat verder door. Jammer dat het bij jou niet goed ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiempjuuh
Heb hem uit nieuwsgierigheid toch even geïnstalleerd. dpkg crashte direct (zucht...), maar ik heb het voor elkaar. Dat stipje in Apeldoorn ben ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr-p
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 19:17
Duurt het nou lang voordat je jezelf ziet of doet de mijne het gewoon niet? Ik woon zelf in Sluis dat ligt in west zeeuws-vlaanderen. Kan iemand mij wel zien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiempjuuh
Mr Pingu? ;)

Ik zie je ook niet op de kaart staan. Bij mij hoefde ik niet te wachten ofzo, ik kwam in principe direct op de kaart. Ik vraag me wel af hoe dit werkt, ik gok met zendmasten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egocentrix
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-05 20:07

Egocentrix

Parttime zeurkous

Dat wil ik ook wel eens proberen. Waar hebben jullie hem vandaan? Misschien kijk ik met mijn neus, maar ik kan niks vinden :-(

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr-p
Hahaha geen mister pingu, ondanks nog steeds pingu fan :9
Op tmo heet ik curryfun en ook bij transifex voor het vertalen van wazapp enz. (heeft trouwens dringend een update nodig.)

Ik sta er ook eindelijk bij, het duurde toch nog een aantal uren voordat ik mezelf zag.
Komt waarschijnlijk door de drukte op de server.

Hier heb je de laatste versie: http://talk.maemo.org/sho...hp?p=1328766&postcount=62

[ Voor 16% gewijzigd door mr-p op 14-03-2013 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiempjuuh
mr-p schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 17:48:
Hahaha geen mister pingu, ondanks nog steeds pingu fan :9
Op tmo heet ik curryfun en ook bij transifex voor het vertalen van wazapp enz. (heeft trouwens dringend een update nodig.)

Ik sta er ook eindelijk bij, het duurde toch nog een aantal uren voordat ik mezelf zag.
Komt waarschijnlijk door de drukte op de server.

Hier heb je de laatste versie: http://talk.maemo.org/sho...hp?p=1328766&postcount=62
Ah, ik wilde laatst vertalen, maar iemand (kan niet meer op de naam komen) had de vertalingen gelocked :F
Dat ging dus niet zo lekker. Zou je nu in de nieuwste connected ook moeten kunnen zien welk type N9 iemand heeft? Dat kan ik namelijk niet. Versie 0.0.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
tiempjuuh schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 20:25:
[...]

Ah, ik wilde laatst vertalen, maar iemand (kan niet meer op de naam komen) had de vertalingen gelocked :F
Dat ging dus niet zo lekker. Zou je nu in de nieuwste connected ook moeten kunnen zien welk type N9 iemand heeft? Dat kan ik namelijk niet. Versie 0.0.5.
Je ziet nu de kleuren als het goed is, zwart is sinds versie 0.0.5. Helaas heb ik geactiveerd in Amerfoort. Daar blijft mijn punt nu ook staan. Ik zie verder nog geen andere kleuren dan zwart en rood. Mogelijk moeten de oude versies de nieuwe versie installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr-p
Klopt, ene sigpro47 lockt die altijd, gelukkig kan ik die unlocken. Dus als dat weer zo is, dan kun je het beste even een berichtje sturen naar mij en dan unlock ik het voor je.
tiempjuuh schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 20:25:
[...]

Dat ging dus niet zo lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
mr-p schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:42:
Klopt, ene sigpro47 lockt die altijd, gelukkig kan ik die unlocken. Dus als dat weer zo is, dan kun je het beste even een berichtje sturen naar mij en dan unlock ik het voor je.

[...]
Ik heb me ooit gergistreerd met het doel mijn steentje bij te dragen. Nu snap ik denk ik waarom ik er niet uitkwam :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr-p
Ik zie je anders niet tussen de leden staan van transifex voor wazapp. Of sta je bekend onder een andere naam?
Bongoarnhem schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:08:
[...]

Ik heb me ooit gergistreerd met het doel mijn steentje bij te dragen. Nu snap ik denk ik waarom ik er niet uitkwam :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Had me aangemeld als BonoNL dacht ik. Ik zal eens kijken.

Idd BonoNL, het is al zes maanden geleden zie ik.
Ik heb me aangemeld voor het team, dat is het probleem geweest. Zal zodra het is goedgekeurd eens kijken of ik wat kan doen. En eindelijk mijn steentje kunnen bijdragen.

[ Voor 97% gewijzigd door Bongoarnhem op 15-03-2013 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiempjuuh
Ik ben nu bezig een aantal strings wat in te korten, deze viel buiten de regel in Wazapp. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Wie heeft de nederlandse vertaling gemaakt?
Sommige zinnen kloppen niet, heeft iemand weer Google translate gebruikt?
Vorig jaar heb ik veel zinnen moeten aanpassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr-p
Ik zag het al, maar aangezien ik aan het werk was, kon ik hier weinig aan veranderen.
Zal nu eens gaan kijken wat er veranderd moet worden.
Het bestand is weer vergrendeld door sigpro47, hopelijk doet hij er wat aan.

[ Voor 21% gewijzigd door mr-p op 18-03-2013 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Jay47 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:14:
Wie heeft de nederlandse vertaling gemaakt?
[...]
Sommige zinnen kloppen niet, heeft iemand weer Google translate gebruikt?
Vorig jaar heb ik veel zinnen moeten aanpassen!
Ik heb wat dingen voor Openwhatsapp vertaald, bedoelen julllie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr-p
Ja dat wel, lijkt er op dat je heel veel gebruik gemaakt heb van google translate :p
Heb al het een en het ander goed proberen te vertalen

[ Voor 24% gewijzigd door mr-p op 19-03-2013 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Dan zal ik er maar vanaf blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
Fuzzillogic, ik zie dat je buienradar app al 313x is gedownload. Sinds het op My-meego.com staat gaat het hard:-). Goed om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piemol
Hey allemaal,

ik heb wat problemen met het kijken van filmpjes op youtube. Sommige kan ik niet zien omdat ze niet op de mobiel beschikbaar zijn, dus daarom firefox geinstalleerd die desktop modus nabootst.
vervolgens kan ik filmpjes niet zien vanwege een missende plugin. Flash?
Dus het proramma "Flashplayer" in de ovistore opgezocht, kan ik niet installeren, kan er alleen maar op beoordelen klikken ?! :s

en waarom kan iemand met android, met notabene een app voor de mobiel, wel de filmpkes kijken die voor mij geblokkeerd zijn? Wordt Nokia gewoon buitengesloten?

wie kan me hiermee verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiempjuuh
Piemol schreef op zondag 24 maart 2013 @ 20:36:
Hey allemaal,

ik heb wat problemen met het kijken van filmpjes op youtube. Sommige kan ik niet zien omdat ze niet op de mobiel beschikbaar zijn, dus daarom firefox geinstalleerd die desktop modus nabootst.
Dus het proramma "Flashplayer" in de ovistore opgezocht, kan ik niet installeren, kan er alleen maar op beoordelen klikken ?! :s

en waarom kan iemand met android, met notabene een app voor de mobiel, wel de filmpkes kijken die voor mij geblokkeerd zijn? Wordt Nokia gewoon buitengesloten?

CuteTube is het antwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Piemol schreef op zondag 24 maart 2013 @ 20:36:
Hey allemaal,

Flash uit store kan ik gewoon installeren en youtube werkt ook gewoon op mijn N9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-12-2020
Er is een update(!!) voor de N9. Er werkt er dus schijnbaar nog één iemand stiekem in een hokje ergens bij Nokia aan de n9 in het geniep, heel stil.

Mijn twitterclient werkte voor geen meter, dus ik ben er blij mee. Hij doet het weer. Verschillen zie ik niet echt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piemol
Jay47 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:54:
[...]

Flash uit store kan ik gewoon installeren en youtube werkt ook gewoon op mijn N9
Hmmm flash player blijkt wel tussen geïnstalleerde programma's te staan....

Youtube werkt op zich ook wel, maar sommige filmpjes niet omdat 'deze niet beschikbaar zijn voor mobiele apparaten'.
En dat laatste wil ik graag opgelost zien.

Oké, dus ik probeer zojuist nog even enkele filmpjes waarbij ik van de week concludeerde dat ik ze niet kon bekijken.... en nu doen ze het opeens :S enige wat ik heb aangepast is privegegevens gewist in Firefox....

Nouja, hopelijk blijf ik alle filmpjes kunnen bekijken, dan is dit ook weer (vanzelf :S) opgelost.

CuteTube voor €3,- vind ik wat aan de prijzige kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benji87
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-09 10:10
friendlyfiend schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:54:
Er is een update(!!) voor de N9. Er werkt er dus schijnbaar nog één iemand stiekem in een hokje ergens bij Nokia aan de n9 in het geniep, heel stil.

Mijn twitterclient werkte voor geen meter, dus ik ben er blij mee. Hij doet het weer. Verschillen zie ik niet echt..
Volgens mij alleen een update voor de Twitter client of nog meer?
Doe zelf niet echt aan Twitter, maar vond t wel leuk om soms dingetjes op te zoeken. Maar dat kan nu niet meer zonder Twitter Account in de app. Ach ja, kan die ook weer van m'n homescreen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Van mij mag die standaard FB app wel een update krijgen. Die is echt brak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FB gebruik niet gelukkig, dus dat mis ik niet.
Twitter is de enige update inderdaad, nu werkt het weer zoals het hoort.
Cutetube, duur maar werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Ik hoop stiekem op CSSU support voor de N9. Dat gaf de N900 toch wel een niewe boost. Van Nokia hoeven we niet veel meer te verwachten dan die verplichte updates zoals de Twitter update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiempjuuh
Helaas is zo goed als de hele UI van de N9 closed-source. Ook zal AEGIS weinig meehelpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Jammer, ik heb aardig wat bugs die me niet bevallen.

-Toetsenbord welk niet tevoorschijn komt.
-Berichten inbox die leeg is(tenzij ik killall messaging-ui uitvoer in de terminal)
-Applicaties die opstarten met een "lag" van enkele seconden.
-Galerij die sommige foto's niet meer laat zien omdat ze "beschadigd" zijn, via de usb aan de pc zijn ze wel te bekijken.

Jammer dat dat niet wordt verholpen via CSSU, ik kon er al weinig over vinden op Maemo.org.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
Het is beschamend dat Nokia er weinig aan doet. Er zijn nog een aantal bugs en die moeten gewoon verholpen worden. Nokia wil het gewoon niet verhelpen. Elop denkt nog steeds dat WP de redding is voor Nokia. Het jammere is dat daar weinig van zichtbaar is. Inmiddels zijn er flink wat aantal N9's verkocht en de eigenaren van de N9 zijn niet echt happy met Nokia. De kans dat er een grote groep van hen overstapt naar een WP-toestel is klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Ik heb bijna geen issues met mijn N9, alles draait soepel.
Alleen wat wel soms irritant is dat als je apps sluit dat het OS gereserveerde memory niet vrij geeft. En na e tijdje mijn tel traag word. Dit is een bekend issue, Dus moet ik vaak Dropcache app gebruiken om dit te forceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Traag? Geen last van. Niet dat ik gazillion apps gebruik, maar maandenlang zonder reboot of dropcache-fratsen is geen probleem.

[ Voor 9% gewijzigd door Fuzzillogic op 04-04-2013 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr-p
Er zijn weer een paar woorden en zinnen die vertaald moeten worden op transifex voor wazapp. Wie heeft er zin in? Tijd voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
Versie 0.9.19 van wazapp is uit.

[ Voor 45% gewijzigd door emporio81 op 10-04-2013 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Gister liep ik ergens tegen aan en ik vraag me af of dit een bug is.

Ik gebruik in de trein sinds kort Wi-Fi Hotspot icm mijn laptop. Dit werkt perfect.
Wanneer ik vervolgens thuiskom echter maakt de N9 geen verbinding meer met mijn wifi.

Het rebooten van de router zorgt niet voor een oplossing(andere apparaten doen het wel via de wifi). Het verwijderen van de verbinding op de N9 zorgt ook niet voor een oplossing. het enige wat helpt is een reboot van de N9.

Op Maemo.org en op de site van het Nokia forum kan ik niemand vinden met deze bug. Zijn er meer mensen die hiervan last hebben of die dit wel eens ondervonden hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 21:03
Kom op!! nog 1800 supporters nodig voor de petitie: http://www.change.org/en-...n-bug-fixing-for-nokia-n9

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Bongoarnhem schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:10:
Gister liep ik ergens tegen aan en ik vraag me af of dit een bug is.

Ik gebruik in de trein sinds kort Wi-Fi Hotspot icm mijn laptop. Dit werkt perfect.
Wanneer ik vervolgens thuiskom echter maakt de N9 geen verbinding meer met mijn wifi.
1) Gebruik gewoon bluetooth voor tethering. Wifi is omslachtig.
2) Geen oplossing (ik heb het probleem niet want ik gebruik BT) maar wellicht praktischer dan rebooten: herstart het netwerksubsysteem op de n9. Uit het hoofd, in de terminal, als root: /sbin/initctl restart xsession/icd2

[ Voor 0% gewijzigd door Fuzzillogic op 12-04-2013 21:21 . Reden: initctl niet in pad; te vinden in /sbin ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 14:07
En dan? Het lijkt mij niet (/zie nergens) dat Nokia heeft aangegeven "iets" te zullen doen als het 5000 keer ondertekend is. Een PR1.4 zou wel wenselijk zijn (algemeen dat Nokia toch nog iets voor ons doet, maar bv. die battery drop is ook rete irritant), maar de kans daarop lijkt mij miniem. Alhoewel er volgensmij wel geruchten over gingen rond de tijd van de PR1.3 release, dat er nog een PR1.4 zou komen. Maar de laatste tijd is het zo ontzettend stil, op de Twitter update na, dat ik toch echt denk dat er geen updates meer zullen komen. Behalve dan om de officiële apps werkend te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutj
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 18:17
bij mij is 1.4 van facebook binnen, toevallig nadat ik m'n telefoon had gereset. natuurlijk is die sneller;) maarja dat is het begin....

[ Voor 25% gewijzigd door lutj op 16-04-2013 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
lutj schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:13:
bij mij is 1.4 van facebook binnen, toevallig nadat ik m'n telefoon had gereset. natuurlijk is die sneller;) maarja dat is het begin....
Euhm Facebook 1.4........die is echt oud, update is van 19-09-2012 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
Versie 1.1.5 van FasterN9 is uit. Deze versie brengt snelheidsverbeteringen voor de N9. Iemand al ervaring met deze versie? Het is nog een instabiele versie, maar als er geen kritieke bug meldingen komen, dan zal het een stabiele versie worden.

[ Voor 32% gewijzigd door emporio81 op 26-04-2013 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het draaien, werkt prima... alleen de eerste boot moet je even min of 5 geduld hebben, alsof het systeem moet wennen aan Faster N9...

Daarna... heerlijk snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
De ontwikkelaar heeft dus weer een uitstekende job geleverd!?

[ Voor 5% gewijzigd door emporio81 op 28-04-2013 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazeker!

Vooral de email en messages applicaties starten een stuk sneller nu.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2013 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
emporio81 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 23:48:
Versie 1.1.5 van FasterN9 is uit. Deze versie brengt snelheidsverbeteringen voor de N9. Iemand al ervaring met deze versie? Het is nog een instabiele versie, maar als er geen kritieke bug meldingen komen, dan zal het een stabiele versie worden.
Werkt bij mij ook al een paar dagen goed.
Scheelt echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
Twitter-update 1.3.95+0m8 is aan het uitrollen als het goed is. Ik had liever gezien dat ze de facebook-client van een update hadden voorzien. Ik gebruik twitter niet, maar goed, het is een update. De N9 leeft nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Ik heb de laatste tijd wat problemen met mn netwerk. De N9 staat aan, ik heb goed bereik maar als mensen mij bellen gaat er bij mij niks over, dit terwijl de mensen hem wel horen overgaan. Smsjes komen ook niet binnen. Uitbellen geeft bij mij de melding netwerk niet beschikbaar. 3G werkt op dat moment ook niet.

De gsm opnieuw opstarten lost het probleem dan op.

Dit gebeurt me op het moment 3x per week. Nu dacht ik toen het weer gebeurde, ik zet de gsm op vliegmodus en schakel deze vervolgens weer uit. Mogelijk dat dat helpt.

Echter duurt het vervolgens 10 minuten voordat de gsm weer een fix heeft met het netwerk.

Nu is mijn vraag aan jullie, hoelang duurt het bij jullie als jullie op de gsm vliegmodus aan en weer uit zetten/ Hoelang duurt het bij jullie voordat er weer netwerkverbinding is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiempjuuh
Dat varieert. Bij mij duurt het gemiddeld een halve minuut, met als record ruim 2 minuten. De dekking was daar wel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Netwerk is hier binnen enkele seconden beschikbaar na flightmode. Gebruik ik dagelijks, om het ding 's nachts koest te houden als ik slaap. Wel goede dekking hier. In oudere firmwares had ik wel eens sporadisch last van brakke (data)connectie met mobiel netwerk, maar dat heb ik sinds PR1.2 ofzo niet meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
Dit is een N9 topic, geen jolla topic

[ Voor 94% gewijzigd door 13art op 30-05-2013 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
knip
Ik vond op marktplaats een N9 64gb in Rotterdam voor 180,- Mochten er mensen interesse hebben.

Heb na wat problemen de afgelopen tijd met mn N9 alle foto's en sms'jes eruit gegooid. Toestel is meteen wat sneller. Scheelt met bijvoorbeeld een vastlopende sms UI een hele hoop.
Had namelijk de laatste tijd ook dat belletjes soms niet aankwamen bij mij of smsjes plots per 5 binnenkwamen, alsof het bereik weg was geweest.

Vaak lostte het aan/uit zetten van het toestel dit weer op.

[ Voor 43% gewijzigd door 13art op 30-05-2013 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Bongoarnhem schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:27:
knip
Ik vond op marktplaats een N9 64gb in Rotterdam voor 180,- Mochten er mensen interesse hebben.

Heb na wat problemen de afgelopen tijd met mn N9 alle foto's en sms'jes eruit gegooid. Toestel is meteen wat sneller. Scheelt met bijvoorbeeld een vastlopende sms UI een hele hoop.
Had namelijk de laatste tijd ook dat belletjes soms niet aankwamen bij mij of smsjes plots per 5 binnenkwamen, alsof het bereik weg was geweest.

Vaak lostte het aan/uit zetten van het toestel dit weer op.
Mijn tel was ook traag, ik heb ook alle sms, foto's, video's en andere troep verwijderd. Nu is het sneller.
Ook fasterN9 1.1.5 helpt :)

[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 30-05-2013 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
Berichten verwijderd die niet over de N9 gingen maar over Jolla. Voor Jolla is een apart topic

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
En voor de liefhebbers is HIER het Jolla topic te vinden.

Ik heb ondanks het verwijderen van alle foto's en berichten toch nog steeds het idee dat mn N9 soms een lag heeft. Ik mis daardoor soms bijvoorbeeld telefoontjes of druk dan 2x op dezelfde knop. Erg irritant. Ik zal toch moeten gaan flashen vrees ik.

[ Voor 74% gewijzigd door Bongoarnhem op 31-05-2013 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Bongoarnhem schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 16:05:
En voor de liefhebbers is HIER het Jolla topic te vinden.

Ik heb ondanks het verwijderen van alle foto's en berichten toch nog steeds het idee dat mn N9 soms een lag heeft. Ik mis daardoor soms bijvoorbeeld telefoontjes of druk dan 2x op dezelfde knop. Erg irritant. Ik zal toch moeten gaan flashen vrees ik.
Hmmm vreemd ja, ik heel soms last van lags maar dat is misschien 1 keer in de 2 weken ofzo, dan ff rebooten en dan werkt het weer als een speer.
Misschien komt het door een on ander app?
Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste