Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:53
Ik denk dat je voor minder een N9 koopt.

Je hebt wel het geluk dat het hetzelfde scherm is als de Lumia 800(dacht ik), dat was natuurlijk ook een behoorlijk populair toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVins
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-10-2024
Aangezien ik toch mad riches heb heb ik in plaats van een nieuw nokia scherm + digitizer van 124 euro maar voor 30 euro meer een redelijk als nieuwe N9 gekocht. Even afwachten of 'ie de lange tocht naar Nederland succesvol af weet te leggen :+

antihipsteralliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:14
Bongoarnhem schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 00:03:
Je hebt wel het geluk dat het hetzelfde scherm is als de Lumia 800(dacht ik), dat was natuurlijk ook een behoorlijk populair toestel.
Dan mis je alleen wel het gaatje voor de selfie front camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
sixtiek schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 00:28:
[...]

Dan mis je alleen wel het gaatje voor de selfie front camera.
Boortje 0,5 mm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mochajava
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:07
Hallo, ik wil héél erg graag de Nokia N9 nog gaan bestellen. Maar ik kan nergens vinden waar ik deze nog kan bestellen, behalve op de Chinese websites. Aliexpress b.v. Zou dit vertrouwd zijn? Er staat wél dat het om een originele Nokia N9 gaat. Wie weet hier iets meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitz76
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:57
Via China route weet ik het niet. Wat ik op eBay vanuit Hong Kong vond, vertrouwde ik in elk geval niet.
Heb mijn N9 ooit via Amazone.de gekocht. Heb je daar al gekeken? Dat is naar mijn mening wel aardig betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Heb zelf voor duurdere spullen totaal geen ervaring met dergelijke bedrijven, weet alleen, dat toen de N9 nieuw op de markt was, er best wel veel nep N9's uit China werden aangeboden, zelfs hier in NL op Marktplaats.
Nu hij niet meer nieuw is, loont dat misschien niet meer, dus zijn ze nu mogelijk wel echt.
Maar ik zou 't zelf toch liever binnen Europa proberen, denk ik.

[ Voor 9% gewijzigd door Marly op 23-07-2015 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mochajava
Hoi, ik heb inmiddels een Nokia N9 gekocht. Prachtig apparaatje. Helaas lukt het mij niet om "Wazzup" erop te installeren. Ik heb verschillende filmpjes op YouTube bekeken, maar ik kom steeds op deze site uit:https://github.com/tgalal/yowsup. Hier kom ik nog niet verder mee :'( , Kan iemand mij vertellen hoe ik hier verder moet, bedankt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Egocentrix
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-05 20:07

Egocentrix

Parttime zeurkous

Wazapp is inmiddels ter ziele. Het Whatsup-project werkt bij mij uitstekend (met een paar eigenaardigheden), deze is te downloaden via de OpenRepos. Dat kan zowel via de OpenRepos App als via de website. Met die laatste is het een simpele dpkg -i en losgaan, maar ik gok dat je daar zelf ook wel uitkomt.

Waar heb je je N9 nou uiteindelijk vandaan gehaald?

[ Voor 7% gewijzigd door Egocentrix op 16-08-2015 12:42 ]

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mochajava
Egocentrix1 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 12:41:
Wazapp is inmiddels ter ziele. Het Whatsup-project werkt bij mij uitstekend (met een paar eigenaardigheden), deze is te downloaden via de OpenRepos. Dat kan zowel via de OpenRepos App als via de website. Met die laatste is het een simpele dpkg -i en losgaan, maar ik gok dat je daar zelf ook wel uitkomt.

Waar heb je je N9 nou uiteindelijk vandaan gehaald?
Ik heb zojuist met succes deze Whatsup erop ;) gezet, het lijkt heel goed te werken, bedankt voor de tip. Ik had eigenlijk de hoop al opgegeven....

Ik heb de N9 (roze) bij Aliexpress besteld op 26 juli en op 13 augustus kwam het toestel binnen. Ziet er heel goed uit. Gloedjenieuw en origineel Nokia. Voor het bedrag van euro 83,00 inclusief oortjes, oplaadkabel en een hoesje :P .

• mariowie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-03-2024
Is dat whatsup nu ook ter ziele? Kan hem niet vinden op OpenRepos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egocentrix

Egocentrix

Parttime zeurkous

Ik geloof dat de maker ruzie heeft gehad met Whatsapp/Facebook. In deze thread zwerven nog wel wat links rond, maar het is wel een zwarte dag voor de N9-gebruikers ;(
http://talk.maemo.org/showthread.php?t=94081&page=86

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

• Mochajava
Gisteren overdag had ik geen werkend Whatsup op mijn N9. Maar vanaf gisteravond deed de app het weer gelukkig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Met de 2.0 update komt SailfishOS wel wat dichter in de buurt van Harmattan maar het feed screen heeft nog een lange weg te gaan. Volgens mij komt alleen de BB hub in de buurt.

[ Voor 4% gewijzigd door Bongoarnhem op 25-09-2015 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egocentrix

Egocentrix

Parttime zeurkous

Überhaupt geen idee of er nog mensen een N9 gebruiken, maar heef iemand van jullie NL-Alert/cell broadcast werkend gekregen? Ik heb geen instelling daarvoor kunnen vinden, terwijl het me sterk lijkt dat het niet kan.

Aan de NL-Alert instelhulp heb je natuurlijk niks, als je daar Nokia en 'ander OS' selecteert krijg je de 'menu->berichten->instellingen' route, volgens mij is dat S40 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lohost
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 11:23

lohost

iemand had al localhost :-(

Egocentrix1 schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:24:
Überhaupt geen idee of er nog mensen een N9 gebruiken, maar heef iemand van jullie NL-Alert/cell broadcast werkend gekregen? Ik heb geen instelling daarvoor kunnen vinden, terwijl het me sterk lijkt dat het niet kan.

Aan de NL-Alert instelhulp heb je natuurlijk niks, als je daar Nokia en 'ander OS' selecteert krijg je de 'menu->berichten->instellingen' route, volgens mij is dat S40 oid.
Erg lang geleden, dus of reageren nog zin heeft... Nee, dit wordt niet ondersteund.

---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Pingu
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:32

Mr Pingu

Professioneel Prutser

Toevallig mensen hier die een N9 hebben die ligt stof te happen en dus mogelijk voor een zacht prijsje kan overnemen?
Heb al jaren met veel plezier 2x een N900, maar wel stiekem ook wel eens de opvolger hiervan in m'n handen hebben.

Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Mr Pingu schreef op maandag 10 april 2017 @ 19:15:
Toevallig mensen hier die een N9 hebben die ligt stof te happen en dus mogelijk voor een zacht prijsje kan overnemen?
Heb al jaren met veel plezier 2x een N900, maar wel stiekem ook wel eens de opvolger hiervan in m'n handen hebben.
Ik heb nog een N9 liggen, eigenlijk een nostalgisch toestel.
Als ik je er een plezier mee kan doen stuur maar een pb.

Prijs komen we wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Ik heb deze week door een bijzondere samenloop van omstandigheden een N950 gekregen van iemand.
Ik heb het toestel een paar dagen gebruikt, Echt jammer dat Nokia niet op die weg is verder gegaan, het is te merken dat het toestel niet meer van deze tijd is, maar een hoop dingen zijn net als met de N9 nog steeds onovertroffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiempjuuh
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-09 09:38
Wow, indrukwekkend! Wees er zuinig op, werkende N950s worden steeds zeldzamer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lammert
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-09 11:50
Bij een opruimactie vandaag ben ik nog een werkende Nokia N9 tegengekomen (nostalgie!). Als iemand interesse heeft, stuur gerust een DM.
Pagina: 1 ... 14 15 Laatste