Ik zal het nog maar eens posten: je hebt helemaal geen mdapifilter pakketten nodig.Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 21:28:
Hoi,
Na een lang weekend stoeien met de handleiding van Zep heb ik nu Smartreader, newcs, Mediaportal aan het werk met twee kaarten. Werkt op Windows 7 64-bit, had wel een nieuwe versie van MDAPIFilter nodig, anders werkte het niet ...
Echter is er nog 1 probleem waar ik nog niet uit ben. Als ik de computer opstart nadat deze helemaal uit heeft gestaan, dan wil NewCS 1.65 de Irdeto card niet detecteren. Pas als ik de Smartreader er even uithaal en weer connect doet ie het weer, wat uiteraard onhandig is. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Edit: Ik heb al geprobeerd om met devcon de COM poort te disabelen (5sec wachten) en weer te enabelen (5 sec wachten) tijdens opstarten van windows, gevolgd door het starten van NewCS. Resultaat is dat het soms nu wel goed gaat, maar niet altijd, wil dit graag stabiel hebben.
@Gamerkoe, probleem met timeshiften heb ik ook gehad, probeer eens in de settings van Media Portal Tv Server bij general de prioriteit op real-time te zetten, bij mij hielp dat. Ook kan je bij timeshifting setting aangeven hoelang er gewacht moet worden, ik weet nog dat ik ook met die instelling heb zitten proberen.
Als je gewoon de laatste acamd (0620) neemt, daarvan de file MDAPIFilter.ax in "c:\Program Files (x86)\Team MediaPortal\MediaPortal TV Server" plaatst en dan het volgende doet in een command prompt:
cd "c:\Program Files (x86)\Team MediaPortal\MediaPortal TV Server"
regsvr32 MDAPIFilter.ax
Dan werkt het.
NewCS onder Windows7 heeft inderdaad problemen met initialiseren met een smargo, je kan mijn Oscam pakketje eens proberen dat ik hier ook gepost heb. Ter vervanging van NewCS.
@Gamerkoe Zie voor het timeshift probleem hier.
GA-Z68X-UD3H-B3 I7-2600K@4.4GHz 24Gb Ram 7Tb HDD