Kreeg vandaag Callcenter-miep aan de lijn:
Miep U maakt niet ten volle gebruik van uw VF 150 + zorgeloos blox , u kunt ook toe met een VF100 en omdat uw abonnement bijna afloopt, kunt u ook sim only nemen.....
JAMF kost dat ?
M Als u sim only neemt ...€ - en een VF 100 met een nieuw toestel kost normaal €... maar nu en omdat u het bent doen we het voor een knaakje minder.
J Nah , ik wacht ofwel op de iphone 4 of op een WP7 toestel dat
wel alle gewenste features heeft en beide leveren jullie nog niet.
M eeeeh Nee
J en ik heb gezien dat alle abo's nu een datalimiet hebben....
M klopt. maar u gebruikt het toch nooit allemaal
J Dat doet er niet toe, als ik iets koop is het
mijn recht om een gedeelte niet te gebruiken
M Dat klop
J Vindt u het niet raar dat ik nu dan voor hetzelfde geld een minder product krijg ? met de rede dat ik het toch niet helemaal gebruik
M Daar vind ik wel iets van , maar het is niet aan mij om dit soort dingen te bepalen
spoiler:Hoe bedoelt u : met tegenzin naar je werk, om BS te verkopen
J Dus denk ik dat ik mijn abo nog een maandje laat doorlopen, zodat het dan per maand opzegbaar is, in plaats van me weer een jaar aan VF te binden.
M Dat mag natuurlijk ook..
Nu dus in de gaten houden of die Miep niet stiekum een wijziging heeft doorgevoerd...
Let op Mike! ik heb nu een geweldige aanbieding: Wij verkopen nu alleen nog verpakkingen waar precies zoveel inzit als wij denken dat u gaat opeten, de rest hoe u dus nooit meer weg te gooien. En voor dit maatwerk hebben wij geen prijsverhoging per verpakking hoeven doorvoeren
Oh Bob ! Dit is echt een amazing Discovery !!!
En voor de dataloggers :
Een ritje Gorinchem - Rotterdam kost 8,1MB op Google maps
[
Voor 19% gewijzigd door
JAMF op 29-10-2010 17:46
]