Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:01
@michel2506 Ergens lijkt mij dat je je oude abo moet uitzitten ivm het afbetalen van je toestel nog?

[ Voor 7% gewijzigd door Roos79 op 28-08-2017 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 13:44
Dat weet ik dus niet zeker. Mijn telefoon was destijds "gratis" bij een abonnement. Dat was dus technisch gezien niet op afbetaling.

Hiernaast heb ik toen ook 3 maanden van tevoren verlengd naar een duurder abonnement waar ik gelijk voor ging betalen. Hierdoor heb ik wel netjes 2 jaar dit abbo gehad en betaald maar loopt mijn contract toch nog later af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:49
Ik heb nu 2 keer contact gehad met Vodafone, 1x zelf gebeld en 1x werd ik gebeld, maar ondanks dat ik al 10+ jaar klant ben en heel wat buiten mn bundel ging (reis veel, zaak betaalt) konden ze me geen aanbieding doen die in de buurt kwam van Tele2 onbeperkt. Beide keren moest het dametje aan de telefoon toegeven dat ze ook zou overstappen, dus dat ga ik dan maar doen.

Jammer, 2 jaar geleden nog een uitstekende aanbieding gekregen toen ik wilde verlengen maar de strategie lijkt nu helemaal veranderd.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik overweeg om m'n abonnement bij Vodafone te verlengen of over te stappen naar een andere provider. Ik vind dat ik relatief veel betaal voor m'n abo: 5+5 GB (Ziggo) onbeperkt bellen en onbeperkt sms voor 31 euro per maand. Onbeperkt internet klinkt namelijk best aantrekkelijk (T-Mobile en Tele2). Ik ben tevreden over het netwerk van Vodafone, dus dat is een reden om bij Vodafone te blijven.

Ik heb via de klantenservice (in keuzemenu voor opzeggen gekozen) het volgende aanbod gehad:
Red Super EU (24 maanden) voor 26 euro. Normaliter 36 euro en daar gaat nu Ziggokorting van af, verlengkorting van 2 euro en een extra 3 euro via de KS. De extra 3 euro krijg ik alleen via de KS. Die 5+2 krijg ik elders ook. In combinatie met een toestelbundel van 10 euro per maand moet ik 696 euro bijbetalen voor een Note 8 en 528 voor een S8+. De totale kosten over 24 maanden zijn: (36*24)+696= 1.560

Bij Gsmweb kan ik deze combinatie krijgen voor: (39*24)+540= 1.476 en
Bij Mobiel.nl voor (39*24)+ 587= 1.523

Wat vinden jullie van het aanbod? Ik ben al tien jaar klant bij Vodafone en 3 euro per maand korting is fijn, maar de hogere bijbetaling doet dat teniet. Is 3 euro per maand korting het maximale wat ik eruit kan halen? Ik ben wel benieuwd wat anderen betalen voor Red EU of Red Super EU.

Flickr

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
De Vodafone klantenservice is heel erg inconsistent... Wat je voor elkaar kunt krijgen is geheel afhankelijk van wie je op welk moment aan de lijn krijgt. Als je even terug leest zie je veel verschillende bedragen. Zelf heb ik Red Super EU voor 14,- inclusief Ziggo korting (onbeperkt bellen/smsen/24GB/2jr). Datzelfde getracht voor m'n moeders een maand later maar kwam niet lager dan 19,-, wat an sich nog steeds een goede deal is...

Geen idee of ze je aanbod registreren, anders nog een keer bellen en keuzemenu opzeggen proberen. En anders gewoon overstappen als je iets beters hebt gevonden. Soms is het tientjes werk, maar je kunt je afvragen of dat het waard is als je nu goed bereik (thuis/werk/waar je vaak bent) hebt met je huidige provider... Ook dat is anders een gok.

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik heb begrepen dat het Red abonnement recentelijk is gewijzigd. Wellicht dat er voor de wijziging lagere prijzen mogelijk waren. Hoe dan ook, voor 14 euro per maand zou ik geen seconde hoeven te twijfelen. Zelfs 19 euro is een uitstekende deal.

Ik had aangegeven dat de desbetreffende medewerker mij terug mocht bellen, want ik wilde er nog even over nadenken. Hij gaf aan dat hij niet extern kan bellen. Wel kon hij het aanbod in het systeem zetten (wat hij dus heeft gedaan) zodat ik de volgende keer hetzelfde aanbod kan krijgen bij een collega...

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 23:05
Heeft iemand hier recent nog ervaringen met de 'loyalty' afdeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 02:26

aex351

I am the one

Morgen ook maar eens kijken wat ik ga doen. Zit nu nog bij Vodafone maar denk erover om overstappen naar T-Mobile. Ik vind de kwaliteit en het aanbod van Vodafone eigenlijk best matig. Destijds ben ik overgestapt van Hi/KPN naar Vodafone met toen nog een goede deal onder de F&F vlag (10+1GB data + 225min/onbeperkt naar Vodafone en onbeperkt sms voor iets van 18/19 euro). Nu is 3G van Vodafone best goed (snel) maar ik merkte toch dat op bepaalde plekken ik minder bereik had dan anderen die geen Vodafone hadden. Dus toch de 4G Blox aangezet waardoor ik nu ongeveer 21,50 betaal. En ook gewoon om eens te kijken of 4G nou echt zoveel beter was. Nou in het geval van Vodafone ietsjes. Maar ik merk toch dat ik soms terugval op 3G/2G of dat ik op bepaalde plekken in een gebouw geen bereik heb terwijl anderen die geen Vodafone hebben dat wel hebben.
jooproo schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 12:26:
Heb alleen nog via de chat met ze gepraat. Maar zij verwezen me door naar de klantenservice, aangezien ze mij alleen precies hetzelfde konden bieden als wat ik zelf op de website ook kon vinden. Maar ik wil helemaal niet vast zitten aan Ziggo etc. om zodoende 'extra' korting te krijgen. Ik zal uiteindelijk wel uitkomen bij de afdeling 'loyalty' waarschijnlijk.

Wat me wel stoort is dat Vodafone niet bepaalde transparant is met de tarieven. Of ten iedere geval iets willen suggereren. Zo staat er bijvoorbeeld op de bestelpagina "Bij alle abonnementen: data en bellen in de EU uit je bundel" en bij een Red abonnement "De bundel bestaat uit onbeperkt bellen, onbeperkt SMS'en, en 10 GB data".

Maar dat is dus niet waar. Want ergens in een tarieven PDF (waar je via de bestelprocedure niet makkelijk bij kan) staat vervolgens dat je maar 100 belminuten krijgt om te bellen vanuit NL naar de EU. Dus Nederland ligt volgens Vodafone niet in de EU. En een SMS sturen naar EU land kost 0,25 cent.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-08 11:58
aex351 schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 01:57:
Morgen ook maar eens kijken wat ik ga doen. Zit nu nog bij Vodafone maar denk erover om overstappen naar T-Mobile. Ik vind de kwaliteit en het aanbod van Vodafone eigenlijk best matig. Destijds ben ik overgestapt van Hi/KPN naar Vodafone met toen nog een goede deal onder de F&F vlag (10+1GB data + 225min/onbeperkt naar Vodafone en onbeperkt sms voor iets van 18/19 euro). Nu is 3G van Vodafone best goed (snel) maar ik merkte toch dat op bepaalde plekken ik minder bereik had dan anderen die geen Vodafone hadden. Dus toch de 4G Blox aangezet waardoor ik nu ongeveer 21,50 betaal. En ook gewoon om eens te kijken of 4G nou echt zoveel beter was. Nou in het geval van Vodafone ietsjes. Maar ik merk toch dat ik soms terugval op 3G/2G of dat ik op bepaalde plekken in een gebouw geen bereik heb terwijl anderen die geen Vodafone hebben dat wel hebben.

[...]

Heb alleen nog via de chat met ze gepraat. Maar zij verwezen me door naar de klantenservice, aangezien ze mij alleen precies hetzelfde konden bieden als wat ik zelf op de website ook kon vinden. Maar ik wil helemaal niet vast zitten aan Ziggo etc. om zodoende 'extra' korting te krijgen. Ik zal uiteindelijk wel uitkomen bij de afdeling 'loyalty' waarschijnlijk.

Wat me wel stoort is dat Vodafone niet bepaalde transparant is met de tarieven. Of ten iedere geval iets willen suggereren. Zo staat er bijvoorbeeld op de bestelpagina "Bij alle abonnementen: data en bellen in de EU uit je bundel" en bij een Red abonnement "De bundel bestaat uit onbeperkt bellen, onbeperkt SMS'en, en 10 GB data".

Maar dat is dus niet waar. Want ergens in een tarieven PDF (waar je via de bestelprocedure niet makkelijk bij kan) staat vervolgens dat je maar 100 belminuten krijgt om te bellen vanuit NL naar de EU. Dus Nederland ligt volgens Vodafone niet in de EU. En een SMS sturen naar EU land kost 0,25 cent.
Dat verhaal van bellen in de EU-landen hebben alle providers imo. Dit geldt op het moment dat je aan het roamen bent, want de regels voor roaming zijn aangepast. Op het moment dat je in je thuisland bent, ben je niet aan het roamen en heb je dus géén onbeperkt bellen naar EU-landen. Vodafone heeft daar 100 min van gemaakt, zodat het enigszins opvalt dat 't vanuit Nederland anders is dan vanuit het buitenland (EU-landen).

Check de providers maar na, maar bij een particulier abonnement vind je volgens mij nergens onbeperkt bellen naar de EU.

Nieuwe abo's van KPN en T-Mobile hebben kennelijk wel onbeperkt naar EU-landen bellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMD and INTEL
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 20:02
Draicon schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 10:51:
[...]

Dat verhaal van bellen in de EU-landen hebben alle providers imo. Dit geldt op het moment dat je aan het roamen bent, want de regels voor roaming zijn aangepast. Op het moment dat je in je thuisland bent, ben je niet aan het roamen en heb je dus géén onbeperkt bellen naar EU-landen. Vodafone heeft daar 100 min van gemaakt, zodat het enigszins opvalt dat 't vanuit Nederland anders is dan vanuit het buitenland (EU-landen).

Check de providers maar na, maar bij een particulier abonnement vind je volgens mij nergens onbeperkt bellen naar de EU.
T-Mobile unlimited bied unlimited bellen naar buitenland.

En bij de andere go 120 min.

Bij Go Basic, Next en Up kun je 120 minuten per maand van Nederland náár de EU bellen.

Bij Unlimited NL & 10 GB EU bel je onbeperkt naar de EU.

[ Voor 7% gewijzigd door AMD and INTEL op 09-09-2017 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:25
Draicon schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 10:51:
Ook de KPN zorgeloos-abonnementen bieden onbeperkt bellen naar de EU. Dus zo uitzonderlijk is het niet.

• ph4ge
jooproo schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 12:26:
Ja, meer dan 10 jaar een grote klant (veel buiten de bundel) maar wilde maar 2 euro korting geven waardoor ze nog steeds een stuk duurder zijn dan Tele 2 en T mobile.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Draicon
ph4ge schreef op woensdag 27 september 2017 @ 19:55:
[...]

Ja, meer dan 10 jaar een grote klant (veel buiten de bundel) maar wilde maar 2 euro korting geven waardoor ze nog steeds een stuk duurder zijn dan Tele 2 en T mobile.
Om welk abonnement ging het?

• ph4ge
Draicon schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:34:
[...]

Om welk abonnement ging het?
Ik heb red F en ging volgens mij om een red super abbo

• stefxx
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22:33
Railgunner schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:32:
Heeft iemand hier ervaring met contractoverdracht zakelijk -> particulier? Ik wil later dit jaar mijn zakelijke nummer persoonlijk overnemen en ben benieuwd wat voor abonnement ik zou krijgen. Het hiervoor te gebruiken formulier van Vodafone meldt alleen de volgende algemene tekst:

"Je neemt het contract over inclusief alle extra’s, acties, promoties en kortingen die golden toen het werd afgesloten. Ook de contractduur blijft hetzelfde. Als je een zakelijk contract laat overzetten naar een particulier contract, krijg je van ons automatisch een regulier particulier abonnement. Hoe dit abonnement er precies uitziet, kun je straks bekijken in My Vodafone."

Nu ben ik benieuwd wat ze bedoelen met een regulier particulier abonnement en welk ze abonnement ze zouden selecteren. Het liefst kies ik zelf een Red-abonnement, maar dat lijkt niet mogelijk te zijn.
Ben je hier ooit achter gekomen? Of wellicht inmiddels ervaring mee? Ik sta op het punt hetzelfde te doen, een (duur) zakelijk abonnement naar hopelijk een goedkoper prive abonnement omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 15:47
stefxx schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 15:55:
Ben je hier ooit achter gekomen? Of wellicht inmiddels ervaring mee? Ik sta op het punt hetzelfde te doen, een (duur) zakelijk abonnement naar hopelijk een goedkoper prive abonnement omzetten.
Helaas (voor jou) niet. Mijn nieuwe werkgever blijkt ook Vodafone te hebben en ik ga het nummer naar hen overdragen. Hierdoor blijft het een zakelijk nummer.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gyorpb
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-09-2023
gyorpb schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 21:25:Gezien de bijzonder botte wijze waarop Vodafone dit afhandelt, "De wijziging kwam tot stand conform een wetswijziging. Hierdoor kun je het abonnement niet onmiddelijk opzeggen", meteen maar een klacht ingediend. Ik verwacht dat ze uiteindelijk wel bakzeil zullen halen, ze duperen hiermee een flinke groep klanten.
Hier nog even op terugkomend: de Geschillencommissie heeft een (bindende) uitspraak gedaan en Vodafone in het ongelijk gesteld. De FUP aanpassing betreffende EU-roaming is ten nadele van de klant en daarom mag die per direct en kostenverbijzondering z’n abonnement beëindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:11
gyorpb schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:31:
[...]
Hier nog even op terugkomend: de Geschillencommissie heeft een (bindende) uitspraak gedaan en Vodafone in het ongelijk gesteld. De FUP aanpassing betreffende EU-roaming is ten nadele van de klant en daarom mag die per direct en kostenverbijzondering z’n abonnement beëindigen.
Heb je misschien een link naar de uitspraak? Of misschien kun je deze anders hier uploaden? Ik ben wel benieuwd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toniii
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-05 20:14
Bij jullie je abonnement ook 5cent duurder geworden? Tis niks maar toch...
Waar komt dat vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toniii
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-05 20:14
Toniii schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 20:14:
Waar komt dat vandaan?
Inflatie correctie werd mij verteld via de chat. Blijkbaar gemeld op afrekening van september. Niet gezien ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Toniii schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 20:14:
Waar komt dat vandaan?
https://forum.vodafone.nl...-oktober-2017/td-p/284661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 09:50
Kreeg een paar dagen geleden een e-mail dat ik weer kon gaan verlengen. A fijn, alles weer uitzoeken.. Maar ik weet niet zeker of dat ik bij Vodafone blijf. Opzich werkt alles naar behoren alleen ik heb op sommige plekken (zoals mijn werk) gewoon slecht bereik. Dat hebben ze ook toegegeven alleen kan ik er niks mee..

KPN is wel een stuk duurder en zover ik weet zitten familieleden hier nog wel bij Vodafone, €5 euro korting krijg ik dus niet direct bij een combideal bij KPN.

Nu heb ik een korting van 17 euro bij Vodafone op het abonnement erop zitten maar deze vervalt naar een jaar. Weet iemand of dat Vodafone makkelijk overdoet om dit soort kortingen te houden?

[ Voor 16% gewijzigd door Jordyz op 20-10-2017 08:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Draicon
Het vragen / geven van Family kortingscodes is hier niet toegestaan.

[ Voor 130% gewijzigd door rens-br op 09-11-2017 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 18:25
Heb nu nog een red Super icm Ziggo voor 31 euro. Als ik hier lees dat het mogelijk is voor omstreeks 19 euro zou dat fijn zijn :)
Zie via mijnVodafone dat ik voor de Super 32 euro dien te betalen en 26 euro voor "gewoon" Red. Dit is dus incl. Ziggo korting en voor een eenjarig abo.

Meer als 10GB heb ik doorgaans niet echt nodig. Onbeperkt bellen is wel weer fijn. Tele2 scheelt sowieso al 5 euro. Ga maar eens opzoek naar goede aanbiedingen om eventueel of over e stappen of de Loyalty afdeling eens wat onder druk te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Durazno
  • Laatst online: 10-08 16:13
gyorpb schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:31:
[...]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, heb je een linkje?

Heeft iemand overigens info of er een black friday deal aankomt bin vodafone, dan wel Friends and Family? Die van vorig jaar was wel interessant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:13
Zou er nog een iPhone X deal komen?

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facepalm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:19
Zojuist mijn abonnement verlengd met Vodafone Red 1 jaar voor 19 euro per maand met Friends & Family. Nog iemand op hetzelfde adres heeft een nieuw contract afgesloten, ook voor 1 jaar.

Daarna even Ziggo afdeling retentie gebeld om te verlengen en daar gaan we nu de eerste 6 maanden van 62,50 naar 18,75 per maand, misschien leuk om te proberen! Ruim 250 euro korting op jaarbasis is dat. Kan denk ik alleen vandaag nog met de Black Friday acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yassir020
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-01 22:12
Ben nu ongeveer 10 jaar klant bij vodafone en heb op dit moment nog een red sim-only abonnement die loopt tot mei 2018. Hiervoor een red abo icm iphone 6 genomen, maar mijn iphone heeft het begeven en loop nu met een iphone 4s die retetraag is haha. Hoe groot is de kans dat ik mijn abo nu al kan verlengen icm een iphone x abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Nul

[ Voor 53% gewijzigd door Chris.nl op 28-11-2017 12:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
Yassir020 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 02:31:
Ben nu ongeveer 10 jaar klant bij vodafone en heb op dit moment nog een red sim-only abonnement die loopt tot mei 2018. Hiervoor een red abo icm iphone 6 genomen, maar mijn iphone heeft het begeven en loop nu met een iphone 4s die retetraag is haha. Hoe groot is de kans dat ik mijn abo nu al kan verlengen icm een iphone x abo?
https://www.vodafone.nl/vodafone-next/ dit is het enige wat je kan doen. Of een los toestel kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Draicon
Yassir020 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 02:31:
Wat @Swift92 al aangeeft: dankzij Vodafone NEXT kan je je contract openbreken. Bij een sim-only kan dat na twee maanden al. In jouw geval is dat nu dus mogelijk. Je resterende loopduur van je contract wordt weggehaald en je kan dan direct verlengen. Je kan hiervoor of de klantenservice bellen of naar de winkel gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yassir020
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-01 22:12
Top! Bedankt jongens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisje2004
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-04 07:50
In juni heb ik geklaagd bij Vodafone over het plotseling invoeren van de fup in het buitenland. Was geen reden tot ontbinding vond vodafone en ook de klacht werd niet in behandeling genomen. Kortom, een dikke betonnen muur waar je niet doorheen kwam. Vandaag een half jaar later ineens doodleuk dit smsje : "Op 14 juni 2017 vertelden we je over een Fair Use Policy voor het gebruik van je bundel in de EU. Dit is echter niet van toepassing op jouw abonnement, dus hoef je er ook geen rekening mee te houden. Wil je meer lezen over Fair Use Policy? Kijk dan op vodafone.nl/fup ." Blij mee? Ja en nee. Fijn dat het nu toch bij het oude blijft maar wel vreselijk geïrriteerd door de waardeloze manier waarop dit gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:42
Misschien een simpele vraag, maar het is mij niet duidelijk. Wat gebeurd er als je een abbo sim-only voor 1 jaar afsluit nu met een actietarief (extra 5 euro korting per maand). Wat als het jaar voorbij is, ben je dan je actietarief kwijt als je verlengd? Wat gebeurd er eigenlijk als je niks doet, loopt je abbo dan door of wordt deze afgesloten?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Martinusz schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:00:
Misschien een simpele vraag, maar het is mij niet duidelijk. Wat gebeurd er als je een abbo sim-only voor 1 jaar afsluit nu met een actietarief (extra 5 euro korting per maar). Wat als het jaar voorbij is, ben je dan je actietarief kwijt als je verlengd? Wat gebeurd er eigenlijk als je niks doet, loopt je abbo dan door of wordt deze afgesloten?
Probeer het via F&F te doen, dan krijg je nog €2 extra korting en het maandbedrag geldt zolang het abonnement loopt, dus ook na de contractperiode van 1 (of 2) jaar.
Via de 'normale' route is het minder een zekerheid, dat je na afloop van de contractperiode hetzelfde maandbedrag houdt, echter kan het ook wel zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
ralph075 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:13:
[...]

Probeer het via F&F te doen, dan krijg je nog €2 extra korting en het maandbedrag geldt zolang het abonnement loopt, dus ook na de contractperiode van 1 (of 2) jaar.
Via de 'normale' route is het minder een zekerheid, dat je na afloop van de contractperiode hetzelfde maandbedrag houdt, echter kan het ook wel zo zijn.
Hmm heb reeds al afgesloten via de website, F&F is Family and Friends?
Ik ken eigenlijk niemand met Vodafone uit directe kring :) (maar was dus ook al te laat geweest, gisteren bestelling gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
  • Laatst online: 10-08 16:13
Annuleren ;) Zeker als het pakket nog niet verzonden is is dat een fluitje van een cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:24
Ik heb het idee dat F&F nu duurder is dan verlengen via de normale website. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Durazno schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:54:
Annuleren ;) Zeker als het pakket nog niet verzonden is is dat een fluitje van een cent.
Alleen was het voortraject al redelijk drama om te bestellen ;) dus was eigenlijk blij dat de bestelling rond en goedgekeurd is. Overigens scheelt het 1 euro per maand met de huidige normale actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Ik wil over gaan stappen op Vodafone aangezien dit in combinatie met Ziggo momenteel een prima aanbieding is. *knip*

[ Voor 43% gewijzigd door Bullet NL op 08-12-2017 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:50

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Marco schreef op donderdag 7 december 2017 @ 19:19:
Op F&F is de Red Super sim-only bij een 1-jarig abo 3,- goedkoper per maand ten opzichte van de reguliere website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
Marco schreef op donderdag 7 december 2017 @ 19:19:
Mogelijk Ziggo voordeel aan- of uitgezet op een van die twee websites. Dan krijg je andere prijzen en kan je niet goed vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Martinusz schreef op donderdag 7 december 2017 @ 19:28:
[...]

Alleen was het voortraject al redelijk drama om te bestellen ;) dus was eigenlijk blij dat de bestelling rond en goedgekeurd is. Overigens scheelt het 1 euro per maand met de huidige normale actie.
Toch even verder gekeken, maar het scheelt 2 euro per maand + geen administratiekosten, ik ga toch even kijken of bestelling kan annuleren en opnieuw kan doen (hopelijk nu wel in 1x goed :X )

8) gelukt, gelukkig kon alles gewoon nog omgezet worden, zonder echt annulering. Nu dus naar Red Essential voor 2 jaar voor 14 euro per maand! *O*

[ Voor 20% gewijzigd door Martinusz op 08-12-2017 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Nog de beste wensen mede tweakers. 👍

Wat zeggen jullie van deze deal? De Samsung Galaxy S8+ voor 49 euro per maand? Ik twijfel nog maar het abonnement is is dan 23 euro per maand voor onbeperkt en 10GB aan data voor altijd.

Wat zeggen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:41

heho

Ommen, Overijssel

Ik kan mijn abbo vervroegd verlengen in de vodafone winkel als ik wil. Weten jullie of in de winkels dezelfde prijzen gehanteerd worden als op de website, of is daar nog verschil ?

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
heho schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 11:13:
Ik kan mijn abbo vervroegd verlengen in de vodafone winkel als ik wil. Weten jullie of in de winkels dezelfde prijzen gehanteerd worden als op de website, of is daar nog verschil ?
Denk geen verschil en anders check je toch de website ter plekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

heho schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 11:13:
Ik ben toevallig zojuist in een Vodafone store geweest. Ik wilde een S9+ bestellen, maar ik hoopte 'm in de shop meteen mee te kunnen krijgen.

Maar helaas, via F&F (directsales.vodafone.nl) is 1 jaar Red €21 per maand. In de winkel is het €23. Het grappige is, als ik inlog bij My Vodafone en dan voor verlengen kies, en dan mijn F&F code als actiecode invoer, dan is hij ook €23.

Dus dan maar een paar dagen wachten op mijn pakketje ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

.oisyn schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 14:12:
[...]

Ik ben toevallig zojuist in een Vodafone store geweest. Ik wilde een S9+ bestellen, maar ik hoopte 'm in de shop meteen mee te kunnen krijgen.

Maar helaas, via F&F (directsales.vodafone.nl) is 1 jaar Red €21 per maand. In de winkel is het €23. Het grappige is, als ik inlog bij My Vodafone en dan voor verlengen kies, en dan mijn F&F code als actiecode invoer, dan is hij ook €23.

Dus dan maar een paar dagen wachten op mijn pakketje ;)
F&F prijzen krijg je normaal gesproken nooit in de winkel. Het is jammer dat ze de sony xz2 compact niet in hun assortiment hebben en dat F&F sowieso een veel kleiner assortiment heeft. Daardoor ben ik na vele jaren vadoafone abonnee, na wat wikken en wegen toch nu maar naar tele2 gegaan. ik heb een red abonnement en gewoon verlengen is minder voordelig dan met een toestel verlengen. het scheelt volens mij nog eens 3 euro.
het is wel in totaal 5 euro goedkoper per maand dan de unlimited van tele2, door combi met ziggo, maar nu ik toch overstap ga ik misschien ziggo ook wel opzeggen en een goedkoper abonnement afsluiten (kijk toch geen tv). netto even duur uiteindelijk

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vw23a
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 16:53
Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Als je op vakantie bent (Italie) en je Smart 500 + 500 databundel (afgesloten december 2016, voor twee jaar) is op, kun je dan in één minuut de extra 1 GB of 3 GB bundel laten aanzetten? En kun je hem dan voor het einde van de maand ook weer uit laten zetten? Want automatisch verlengen hoef ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:35

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb een pakket die een jaar of 4/5 oud is. Nu is mijn hoogste snelheid indicatie altijd een H bij mijn bereik. Kan het komen door mijn oude simkaart dat deze geen 4g kan doorgeven?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Christiano007 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 10:07:
Ik heb een pakket die een jaar of 4/5 oud is. Nu is mijn hoogste snelheid indicatie altijd een H bij mijn bereik. Kan het komen door mijn oude simkaart dat deze geen 4g kan doorgeven?
Of omdat je de 4G blox niet geactiveerd hebt, of omdat je toestel het niet ondersteund?
Kortom: ik mis nog wat informatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Chris.nl schreef op maandag 19 maart 2018 @ 11:31:
[...]

Of omdat je de 4G blox niet geactiveerd hebt, of omdat je toestel het niet ondersteund?
Kortom: ik mis nog wat informatie.
Ik heb een pixel 2, die 4g Blox heb ik officieel niet. Zal er eens naar kijken thuis thnx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Christiano007 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:44:
[...]

Ik heb een pixel 2, die 4g Blox heb ik officieel niet. Zal er eens naar kijken thuis thnx
Bij oudere abonnementen moet je volgens mij nog steeds eerst de 4G blox activeren (kost je 2,50 pm extra)... Kan volgens mij ook vanuit de app. Werkt het dan nog niet, dan kan het inderdaad aan je simkaart liggen. Suc7!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Chris.nl schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:49:
[...]

Bij oudere abonnementen moet je volgens mij nog steeds eerst de 4G blox activeren (kost je 2,50 pm extra)... Kan volgens mij ook vanuit de app. Werkt het dan nog niet, dan kan het inderdaad aan je simkaart liggen. Suc7!
Heb het nagekeken en je hebt gelijk, blox 4g niet geactiveerd. Nu is het jammer dat ik 10 GB heb, en ik gewoon meer moet betalen om hetzelfde te krijgen voor 4g.

Weet niet of het qua bereik veel uitmaakt tussen H en 4G ? Want qua snelheid hoeft het niet perse voor mij, maar af en toe heb ik lastige plekken met weinig tot geen bereik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Christiano007 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 13:50:
[...]

Heb het nagekeken en je hebt gelijk, blox 4g niet geactiveerd. Nu is het jammer dat ik 10 GB heb, en ik gewoon meer moet betalen om hetzelfde te krijgen voor 4g.

Weet niet of het qua bereik veel uitmaakt tussen H en 4G ? Want qua snelheid hoeft het niet perse voor mij, maar af en toe heb ik lastige plekken met weinig tot geen bereik.
De 3G ontvangst zal er niet beter op worden. 2020 stopt Vodafone helemaal met 3G en zoals ik het heb begrepen is capaciteit / bandbreedte al deels afgebouwd ten gunste van 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
  • Laatst online: 04-12-2022
Ik weet niet of het bekend is, maar als je een "oud" red super abonnement hebt, kan je kosteloos overstappen naar de nieuwe red super. Ik had het oude abonnement van 12+12 gb en nu 20+20, zonder dat ik een nieuw abonnement kreeg met een nieuw einddatum of prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
Janet_ schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:28:
Ik weet niet of het bekend is, maar als je een "oud" red super abonnement hebt, kan je kosteloos overstappen naar de nieuwe red super. Ik had het oude abonnement van 12+12 gb en nu 20+20, zonder dat ik een nieuw abonnement kreeg met een nieuw einddatum of prijs
ik zit hier nog op maar wil eigenlijk bij eind contract veranderen van abbo weet je 100% zeker dat de einddatum niet verandert ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
AjDuLion schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:32:
[...]

ik zit hier nog op maar wil eigenlijk bij eind contract veranderen van abbo weet je 100% zeker dat de einddatum niet verandert ?
Ja echt het is allemaal kosteloos, anders bel ze even op.
Ik heb zelf een friends and family abonnemwnt voor 49 euro incl de s8 die ik kreeg op de releasedag en dat is ook de prijs die ik zal houden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Iedereen deze sms gehad?
Je hebt de BloX Beperkt Internet aanstaan. Als je databundel leeg is verlaagt de BloX je internetsnelheid, zodat je gratis internet tot de nieuwe maand. Vanaf 23 april 2018 geldt dit niet alleen voor Nederland, maar ook voor je datagebruik in de overige EU landen. Wil je meer informatie? Kijk op www.vodafone.nl/fup .
Prima imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

Ikzelf moest eenmalige administratie kosten betalen toen ik overstapte naar de nieuwe vormen. Weliswaar 10 euro ofzo, maar kreeg dat uiteindelijk weer terug omdat ik ook goedkopere red abonnement prijs terug kreeg. Eind datum werd niet veranderd en dat kreeg ik expliciet vermeld en werd ook zo opgenomen op band.

Kan zijn dat red super duurder is en daarom geen kosten extra heeft. Al is 49 euro wel een stuk duurder dan de 30 ofzo die ik 3 jaar terug zag.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:57
Chris.nl schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 11:49:
Iedereen deze sms gehad?

[...]

Prima imo
Waarom prima? Volgens mij wordt deze Blox ten onrechte actief gezet. Ik heb nog 5,5 Gb aan tegoed over tot het einde van de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
biobak schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:22:
[...]

Waarom prima? Volgens mij wordt deze Blox ten onrechte actief gezet. Ik heb nog 5,5 Gb aan tegoed over tot het einde van de maand.
Ik had hem al aan staan.... gaat erom dat je nu niet alleen in NL maar in de gehele EU gratis afgeknepen internet krijgt (nadat je tegoed erdoor is)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:57
Chris.nl schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:24:
[...]

Ik had hem al aan staan.... gaat erom dat je nu niet alleen in NL maar in de gehele EU gratis afgeknepen internet krijgt (nadat je tegoed erdoor is)
Ik begrijp het nu nav. van jouw opmerking. Het was een informatief bericht ipv. het bericht dat de bundel actief was gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
Dxue schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:19:
Ikzelf moest eenmalige administratie kosten betalen toen ik overstapte naar de nieuwe vormen. Weliswaar 10 euro ofzo, maar kreeg dat uiteindelijk weer terug omdat ik ook goedkopere red abonnement prijs terug kreeg. Eind datum werd niet veranderd en dat kreeg ik expliciet vermeld en werd ook zo opgenomen op band.

Kan zijn dat red super duurder is en daarom geen kosten extra heeft. Al is 49 euro wel een stuk duurder dan de 30 ofzo die ik 3 jaar terug zag.
Als je omlaag gaat dan betaal je wel eenmalig dacht ik. Mijn abbo is hetzelfde gebleven.

Ik betaal al sinds 2014 49 euro voor een red super incl telefoon. Nu is het opgesplitst in 20 euro voor red super en 29 euro voor de s8 (die ik sinds de release dag heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

Janet_ schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:49:
[...]

Als je omlaag gaat dan betaal je wel eenmalig dacht ik. Mijn abbo is hetzelfde gebleven.

Ik betaal al sinds 2014 49 euro voor een red super incl telefoon. Nu is het opgesplitst in 20 euro voor red super en 29 euro voor de s8 (die ik sinds de release dag heb)
Mijn abo bleef ook hetzelfde, de gewone red. Maar lees ik nu goed dat je dus gewoon 20 euro voor red super betaald en elke jaar of 2 jaar een nieuwe telefoon neemt voor 28 euro per maand? Dat is op zich geen verkeerde deal. Dan kan ne daar dus nog eens 5 euro ziggo korting op krijgen en je hebt voor 15 euro netto een red super. Daar zou ik ook voor tekenen! Ben nu zelf net weggegaan bij vodafone voor tele2 unlimited en een nieuwe telefoon. 5 euro duurder per maand voor mij, maar kan nu wel onbeperkt op 4g zitten ipv op wifi. Hopelijk is 4g van tele2 beter dam vodafone, want op mijn locaties is vodafone helaas slecht. Scheelt zo'n 20~30% slechter in accu ivm wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Laatst online: 16-09 09:39
Chris.nl schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 11:49:
Iedereen deze sms gehad?

[...]

Prima imo
Ik zag wel op diezelfde link ( www.vodafone.nl/fup ) dat je "dubbele data want ook ziggo klant" niet gebruikt mag worden in het buitenland. Vraag me af of dat mag van de EU. Of dat ze een loophole hebben gevonden om Roam-toch-niet-helemaal-zoals-Home toe te passen.

Bizar voorbeeld: in de kleine lettertjes van je 20GB abbo wordt straks gezegd dat je 10MB internet krijgt met een "actie" zolang je abbo loop voor een data ver-2000-dubbeling, en dan hoeven ze opeens nog maar 10 MB te geven in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Er komt een prijsverhoging aan ?!

Kreeg onderstaande mail vandaag :
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1yEah3l.png

Zelfde abbo kost op dit moment €13,- per maand. Hoe ze bij die €6,- korting komen weet ik trouwens niet.

Dit zou dus per 3 Mei 2018 ingaan.

Mijn Abbo loopt tot 6/7 Mei dus dit word na ruim 12 jaar Vodafone afscheid nemen.
Kreeg je vroeger nog leuke telefoons met redelijke korting of €2,- p/m extra korting als bestaande klant, nu krijg je echt niets meer jammer genoeg. Dus tijd om dan zelf maar naar de koopjes toe te gaan.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
Zertaxka schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:23:

[afbeelding]

Zelfde abbo kost op dit moment €13,- per maand. Hoe ze bij die €6,- korting komen weet ik trouwens niet.

Mijn Abbo loopt tot 6/7 Mei dus dit word na ruim 12 jaar Vodafone afscheid nemen.
Kreeg je vroeger nog leuke telefoons met redelijke korting of €2,- p/m extra korting als bestaande klant, nu krijg je echt niets meer jammer genoeg. Dus tijd om dan zelf maar naar de koopjes toe te gaan.
Ik denk dat er wat misgaat, want Start L kost via de website ook gewoon 13 euro. Ik zou er even belletje naar de opzeggingenlijn aan wagen. Gewoon zeggen dat je meer moet gaan betalen terwijl het zelfde abonnement minder kost op de website. En dan wat extra korting er uit proberen te slepen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

Zertaxka schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:23:

[afbeelding]

oohh schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:48:
[...]

Ik denk dat er wat misgaat, want Start L kost via de website ook gewoon 13 euro. Ik zou er even belletje naar de opzeggingenlijn aan wagen. Gewoon zeggen dat je meer moet gaan betalen terwijl het zelfde abonnement minder kost op de website. En dan wat extra korting er uit proberen te slepen. :)
ik denk dat je dan eigenlijk op minder dan 7 euro zou kunnen komen,, want er staat 6 euro korting op je L abo en beetje extra korting wegens oplichting van de consument met die mail. je zou dus eerst vriendelijk doch dringend verzoeken of ze het allemaal in orde maken en je zou ook de desbetreffende authoriteiten kunnen inschakelen als ze het niet doen voor eerder genoemde oplichting.
ik zie op de website van vodafone namelijk geen extra korting ofzo op de sim only abonnement die ze aanbieden. je hebt niet toevallig een extra kostenpost aan afbetaling voor je mobiel toch? want dat maakt het verhaal direct weer anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
oohh schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:48:
Abo loopt tot 7 mei, blijft apart dat ze het voor die 4 dagen nog aanpassen. Of ze willen me naar een 2 jarige verlenging dwingen of ze willen helemaal van me af :P
Vind het wel best zo eerlijk gezegd, er wordt blijkbaar niet meer om trouwe klanten gegeven. Eind van de maand even rondkijken en dan overstappen.

Ben alleen benieuwd of ik nu al op 3 Mei mijn abonnement kan laten beëindigen omdat Vodafone het contract veranderd.
Dxue schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:32:
ik denk dat je dan eigenlijk op minder dan 7 euro zou kunnen komen,, want er staat 6 euro korting op je L abo en beetje extra korting wegens oplichting van de consument met die mail. je zou dus eerst vriendelijk doch dringend verzoeken of ze het allemaal in orde maken en je zou ook de desbetreffende authoriteiten kunnen inschakelen als ze het niet doen voor eerder genoemde oplichting.
ik zie op de website van vodafone namelijk geen extra korting ofzo op de sim only abonnement die ze aanbieden. je hebt niet toevallig een extra kostenpost aan afbetaling voor je mobiel toch? want dat maakt het verhaal direct weer anders
Op papier schijnt het L abbo €21,- per maand te kosten dus daar halen ze de €6,- korting blijkbaar vandaan 8)7
Terwijl het overal voor €13,- uiteindelijk te krijgen is.

Abbo is 2 Maart 2016 verlengt met een toestel erbij inderdaad. Abo was totaal €28,- p/m . Kreeg nog €2,- p/m korting. Alleen zat alles toen nog in 1 prijs.
Maar het blijft vreemd dat ze voor die 4 dagen het abonnement nog aanpassen en dan ook nog €2,- bovenop de huidige prijs. En als 7 mei het abonnement verloopt lijkt het mij dat ze de toestel prijs er niet meer bij tellen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

Omdat je abonnement is gewijzigd door hun mag je ook overstappen op datum van de aanpassing. Dat jouw abonnement dan nog maar paar dagen actief is, is toeval. Ik zag net op de website van vodafone niet aangegeven dat er een korting was verwerkt in de aangegeven prijs. Maar goed, ieder bedrijf heeft zijn eigen keuzes. Vroeger gaf vodafone mijn tante een red abo voor 10 euro, omdat haar abo vorm ophield te bestaan. Weliswaar voor tijdelijk waar ze overheen heeft gelezen of niet duidelijk is gecommuniceerd naar haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Mijn twijfel was er steeds of ik zou verlengen bij VF maar kreeg een goede aanbieding met een toestel (Samsung A5) en Red Ess voor € 19 per maand en 1 jaar periode (incl Ziggo korting en factuurkorting) en nog extra € 40 korting voor het toestel, dus de kogel was door de kerk. Dus ik zie de bevestiging na mijn akkoord met keurig 1 jaar en de prijs voor het toestel en de abonnementsprijs stond op € 27 per maand.
Dus ik meteen de volgende dag (vandaag) gebeld want alle stukken die ik had ontvangen stond overal € 27.
Na een gesprek met VF over de maandprijs bleek dat ze geen korting op de contracten/bevestiging kwijt konden (vind ik aardig slap gel*l) maar VF gaf telefonisch aan dat het wel € 19 per maand zou worden maar dit kon niet vanuit VF schriftelijk doorgegeven worden (zijnde per mail of met een SMS versturen) dus als er binnen één week geen schriftelijk bevestiging gaat komen voor dit contract dan annuleer ik de hele handel en ga ik wel naar een andere provider. Ik wil niet het gezeur als het straks toch misgaat want daar ben ik wel klaar mee.

Het gaat mij om het feit dat ik overal € 27 zie (laat ik even Ziggo korting er buiten want als je Ziggo opzegt dan heb je geen recht erop en dat is logisch) maar zet dan op het contract de Ziggo korting (zolang als het loopt) en de factuurkorting want dan is alles netjes geregeld maar nee hoor ik moet weer erachter aan bellen want ik ga geen € 8 per maand meer betalen. Er is al een klacht ingediend hierover.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
itsalex schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 22:42:
Mijn twijfel was er steeds of ik zou verlengen bij VF maar kreeg een goede aanbieding met een toestel (Samsung A5) en Red Ess voor € 19 per maand en 1 jaar periode (incl Ziggo korting en factuurkorting) en nog extra € 40 korting voor het toestel, dus de kogel was door de kerk. Dus ik zie de bevestiging na mijn akkoord met keurig 1 jaar en de prijs voor het toestel en de abonnementsprijs stond op € 27 per maand.
Dus ik meteen de volgende dag (vandaag) gebeld want alle stukken die ik had ontvangen stond overal € 27.
Na een gesprek met VF over de maandprijs bleek dat ze geen korting op de contracten/bevestiging kwijt konden (vind ik aardig slap gel*l) maar VF gaf telefonisch aan dat het wel € 19 per maand zou worden maar dit kon niet vanuit VF schriftelijk doorgegeven worden (zijnde per mail of met een SMS versturen) dus als er binnen één week geen schriftelijk bevestiging gaat komen voor dit contract dan annuleer ik de hele handel en ga ik wel naar een andere provider. Ik wil niet het gezeur als het straks toch misgaat want daar ben ik wel klaar mee.

Het gaat mij om het feit dat ik overal € 27 zie (laat ik even Ziggo korting er buiten want als je Ziggo opzegt dan heb je geen recht erop en dat is logisch) maar zet dan op het contract de Ziggo korting (zolang als het loopt) en de factuurkorting want dan is alles netjes geregeld maar nee hoor ik moet weer erachter aan bellen want ik ga geen € 8 per maand meer betalen. Er is al een klacht ingediend hierover.
Dat soort onduidelijkheden zijn er volgens mij al jaren. Waarschijnlijk gaat het inderdaad er gewoon af. Ik heb dit verhaal tenminste van vrienden en familie vaker gehoord. Uiteindelijk was het geen probleem en werd de korting gewoon automatisch verrekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Niet online
oohh schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 22:49:
[...]

Dat soort onduidelijkheden zijn er volgens mij al jaren. Waarschijnlijk gaat het inderdaad er gewoon af. Ik heb dit verhaal tenminste van vrienden en familie vaker gehoord. Uiteindelijk was het geen probleem en werd de korting gewoon automatisch verrekend.
Het kan dat onduidelijk is maar als ik eerst € 36 per maand moet betalen en dan in de actie naar € 27 en nergens kan je vinden dat je dus € 19 gaat betalen, dan trek ik wel even aan de bel want ik wil het zwart op wit hebben en niet ergens mondeling hebben afgesproken. Het is toch gewoon raar dat je dit nergens kan terugvinden en dan zowel de factuurkorting van € 3 en de Ziggo korting van € 5 want het kan best zijn dat het ook van de € 36 af gaat, dan zou het als nog wel € 9 korting zijn maar het kan wel, foutje kan gebeuren want ook met dit 1 jaars contract was het ook erg raar want de korting op het toestel was bijna evenveel als bij 2 jaar.
Draai ik de zaak om en heb ik een mondeling afspraak met VF en die komt VF niet na dan wordt er ook geroepen, graag zien we het schriftelijk tegemoet. Gewoon een stukje duidelijkheid en zo moeilijk is het volgens mij niet, nou ja VF nu kennende dus wel.
Als ik met Essent een contract aan ga dan heb ik ook alles zwart op wit staan en niet dat je op het contract € 0,30 voor je stroom gaat betalen en mondeling wordt toegezegd dat het € 0,20 is. Bewijs het dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

itsalex schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 01:09:
[...]

Het kan dat onduidelijk is maar als ik eerst € 36 per maand moet betalen en dan in de actie naar € 27 en nergens kan je vinden dat je dus € 19 gaat betalen, dan trek ik wel even aan de bel want ik wil het zwart op wit hebben en niet ergens mondeling hebben afgesproken. Het is toch gewoon raar dat je dit nergens kan terugvinden en dan zowel de factuurkorting van € 3 en de Ziggo korting van € 5 want het kan best zijn dat het ook van de € 36 af gaat, dan zou het als nog wel € 9 korting zijn maar het kan wel, foutje kan gebeuren want ook met dit 1 jaars contract was het ook erg raar want de korting op het toestel was bijna evenveel als bij 2 jaar.
Draai ik de zaak om en heb ik een mondeling afspraak met VF en die komt VF niet na dan wordt er ook geroepen, graag zien we het schriftelijk tegemoet. Gewoon een stukje duidelijkheid en zo moeilijk is het volgens mij niet, nou ja VF nu kennende dus wel.
Als ik met Essent een contract aan ga dan heb ik ook alles zwart op wit staan en niet dat je op het contract € 0,30 voor je stroom gaat betalen en mondeling wordt toegezegd dat het € 0,20 is. Bewijs het dan maar.
bij mij stond op het contract alle kortingen waar ik recht op had toendertijd. helaas is vodafone expres vaag. ik had een f&f red abo met een z3c toestel. ik betaalde toendertijd 27 of 28 euro per maand en eenmalig 100 euro voor toestel. op het contract stond dan wel weer dat van die 27 of 28 euro er 5 euro betaald wordt voor het toestel, maar die 5 euro voor het toestel moet je na je contract dan wel weer gewoon als abonnementsprijs betalen. super vaag, ik zou in principe nog een juridisch gevecht met vodafone kunnen aangaan hiervoor en dat zou me 60 euro kunnen opleveren. ik denk alleen niet dat mijn kosten om die 60 euro te kunnen krijgen laag zal zijn. Ik ben daarom ook overgestapt op tele2 icm een toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvries
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 15:11
Dit is een van de redenen waarom Vodafone zoveel marktaandeel heeft verloren. Vroeger kwamen ze weg met al die difusse prijzen, korting, administratieve kosten en dat allemaal niet kunnen bevestigen.... inmiddels hebben ze het langzaamste 4g netwerk in Nederland en ben je gek als je de Vodafone verkopers alleen op hun blauwe ogen moet geloven dat de factuur anders is dan de orderbevesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vw23a
  • Laatst online: 12-09 16:53
Eerst was het leuk, die fusie van Z en V. Kreeg je opeens en vanzelf dubbele data of vijf euro korting. Maar nu blijkt ZiggoVodafone toch een beetje in zijn eigen voet te schieten, want ze kunnen in nieuwe contracten en op het web die samenwerkingskortingen niet goed weergeven. En het is ook onduidelijk: wat gebeurt er als je bij Vodafone weg gaat en bij Ziggo blijft, of omgekeerd, als je bij Vodafone bent en Ziggo opzegt? Het is weer een rommeltje aan het worden - synergie min één.

Eerst was het leuk: je kreeg onverwacht extratjes. Maar nu moet je kennelijk een vol contract accepteren en maar afwachten of de beloofde kortingen wel zullen komen. Ja, doei: want als de kortingen niet komen zit de klant met de gebakken peren. Dit gaat Vodafone klanten kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

vw23a schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 12:28:
En het is ook onduidelijk: wat gebeurt er als je bij Vodafone weg gaat en bij Ziggo blijft, of omgekeerd, als je bij Vodafone bent en Ziggo opzegt?
Zo onduidelijk is dat anders niet. De korting kan elk moment aan- en uitgaan. Als je je abo afsluit op een adres zonder Ziggo, en verandert dat adres op een later moment naar eentje mét Ziggo, dan krijg je automatisch de korting. Dat dat niet in het contract staat vind ik dus niet zo raar, aangezien die "variabel" is.

Wat ik idd wel dom vind is dat ze de f&f korting niet meenemen. Ik heb er deze week ook achteraan gebeld. Ze zeiden nog dat het wel in de email stond dat de factuurkorting van f&f niet in het contract staat. Maar je hebt gelijk, nergens is terug te vinden wat je nou daadwerkelijk hebt afgesloten.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itsalex
  • Niet online
Dxue schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 02:47:
[...]

bij mij stond op het contract alle kortingen waar ik recht op had toendertijd. helaas is vodafone expres vaag. ik had een f&f red abo met een z3c toestel. ik betaalde toendertijd 27 of 28 euro per maand en eenmalig 100 euro voor toestel. op het contract stond dan wel weer dat van die 27 of 28 euro er 5 euro betaald wordt voor het toestel, maar die 5 euro voor het toestel moet je na je contract dan wel weer gewoon als abonnementsprijs betalen. super vaag, ik zou in principe nog een juridisch gevecht met vodafone kunnen aangaan hiervoor en dat zou me 60 euro kunnen opleveren. ik denk alleen niet dat mijn kosten om die 60 euro te kunnen krijgen laag zal zijn. Ik ben daarom ook overgestapt op tele2 icm een toestel.
Maar al met al, een beetje doorzeuren en bij de klachten afdeling heb ik toch de bevestiging gehad met de € 3 factuurkorting en de Ziggo korting :) en dit heb ik nu schriftelijk, hoewel ze niet blij waren geloof ik maar toch gelukt. Hieronder de uitleg namens VF:

Geachte heer,

Bedankt voor uw e-mail waarin u aangeeft dat u geen schriftelijke bevestiging van de u toegezegde korting is gegeven.

Ik kan me voorstellen dat u hier contact over opneemt - het is uiteraard van belang dat toezeggingen ook worden nagekomen.

U slaat de spijker op zijn kop wat betreft de reden van het niet contractueel vastleggen van deze korting, want op die manier hoeft Vodafone u de korting niet te verlenen als u uw Ziggo abonnement opzegt. Omgedraaid snap ik dat u ook zekerheid wenst. Helaas staat het systeem wat de contracten opmaakt niet toe dat die korting wordt vastgelegd in het contract.

Wel wil ik u bij dezen verzekeren dat de korting op uw abonnement wordt verrekend zolang u Alles-in-1 blijft afnemen bij Ziggo. De factuurkorting is onderdeel van een actie waarbij een Red abonnement wordt gecombineerd met een toestel en hier heeft u dus gedurende uw hele abonnement recht op. U mag deze e-mail beschouwen als officiele bevestiging - ik hoop dat u daarmee genoegen kunt nemen. Ik hoop op uw begrip.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Vodafone klantenservice

Dus toch netjes dat ze het zo doen en dan hoef ik niet de hele boel te annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Laatst online: 14-09 22:29
Ik heb nu 4 maanden een SIM only abonnement (F&F) maar via werk kan ik een abonnement krijgen tot een max vergoeding per maand (in die maandkosten ook het toestel)

Ik zit te denken aan een Iphone 8, 1 jarig abonnement (en alsnog circa 350 euro bijbetalen). En na een jaar het toestel via marktplaats/kennissen verkopen en dan weer een abonnement met een nieuw toestel die waarschijnlijk eind het jaar uitkomen.

Concreet is de vraag: Via de klantenservice zeiden ze dat ik moet wachten tot maand 8 van mijn abonnement, en het dan kan openbreken en mijn nieuwe abonnement kan nemen. Maar hier in het topic lees ik ook over NEXT. Moet wel zeggen dat de aanbiedingen deze maand erg beperkt zijn, maar goed. Maar ik heb toch ook 'recht' op NEXT? Of geldt dat niet voor F&F ofzo?

(voordat ik weer ga bellen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

meermarco schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:37:
Ik heb nu 4 maanden een SIM only abonnement (F&F) maar via werk kan ik een abonnement krijgen tot een max vergoeding per maand (in die maandkosten ook het toestel)

Ik zit te denken aan een Iphone 8, 1 jarig abonnement (en alsnog circa 350 euro bijbetalen). En na een jaar het toestel via marktplaats/kennissen verkopen en dan weer een abonnement met een nieuw toestel die waarschijnlijk eind het jaar uitkomen.

Concreet is de vraag: Via de klantenservice zeiden ze dat ik moet wachten tot maand 8 van mijn abonnement, en het dan kan openbreken en mijn nieuwe abonnement kan nemen. Maar hier in het topic lees ik ook over NEXT. Moet wel zeggen dat de aanbiedingen deze maand erg beperkt zijn, maar goed. Maar ik heb toch ook 'recht' op NEXT? Of geldt dat niet voor F&F ofzo?

(voordat ik weer ga bellen :))
Je kan bij een sim only al na 2 maanden gebruik maken van NEXT.

Het kan helaas niet voor 1 jaar. Is alleen geldig voor verlengen met 2 jaar met toestel, dus ook geen sim only.

Je kan tevens geen gebruik maken van F&F of aanbiedingen van andere sites. Alleen geldende aanbiedingen en prijzen op de vodafone site.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
sekeroglan schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:56:
[...]

Je kan bij een sim only al na 2 maanden gebruik maken van NEXT.

Het kan helaas niet voor 1 jaar. Is alleen geldig voor jaar met toestel, dus ook geen sim only.

Je kan tevens geen gebruik maken van F&F of aanbiedingen van andere sites. Alleen geldende aanbiedingen en prijzen op de vodafone site.
Ahh okee het kan dus wel! mooi even opnieuw bellen. En wat bedoel je kan niet voor 1 jaar? JE MOET een abonnement met toestel nemen voor 2 jaar? Je kan niet 1 jaar kiezen met extra bijbetaling?

edit gevonden:
https://forum.vodafone.nl...we-smartphone/td-p/267376

Na een jaar kan ik wel weer kiezen voor NEXT (weer 2 jaar) en dan dus afbetaling van huidig toestel. Dankjewel!

[ Voor 15% gewijzigd door meermarco op 28-03-2018 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Jup, volgens mij kan @meermarco inderdaad via 'NEXT' overstappen naar een abonnement met toestel, maar dan valt hij wel direct buiten het f&f aanbod / wordt het een overstap naar een regulier abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

meermarco schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:57:
[...]

Ahh okee het kan dus wel! mooi even opnieuw bellen. En wat bedoel je kan niet voor 1 jaar? JE MOET een abonnement met toestel nemen voor 2 jaar? Je kan niet 1 jaar kiezen met extra bijbetaling?
Klopt, alleen 2 jaar i.c.m. een toestel.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
Zojuist gechat. Blijkbaar weet niet iedereen van klantenservice van het bestaan van NEXT af :)
Ik mag inderdaad gebruik maken van NEXT. En ook voor 1 jaar!
Nee, kan ook gewoon voor 1 jaar! Wij verwerken zelf ook Next bestellingen en heb het laatst nog voor 1 jaar ingevoerd voor een klant. Dus dat is geen probleem.

[ Voor 13% gewijzigd door meermarco op 28-03-2018 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Laatst online: 21:05
Knip,dit is niet (meer) toegestaan.

[ Voor 90% gewijzigd door The Wizard op 29-05-2018 13:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivo-nl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:10
*knip*. Zie de topicwarning.

[ Voor 79% gewijzigd door rens-br op 08-06-2018 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascension
  • Laatst online: 22:50
Ik heb een Red Super abonnement met 2 extra SIM-kaarten maar die extra SIM's zijn uit het abonnement gehaald. Als ik nu verleng zou ik 5 euro per SIM per maand bij moeten gaan betalen. Weet iemand wat er gebeurd als ik gewoon niet verleng en m'n huidige abonnement laat doorlopen? De Vodafone-dame zei dat dan de actuele voorwaarden van Red super zouden gaan gelden maar dat lijkt me stug :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:42
Ascension schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:07:
Ik heb een Red Super abonnement met 2 extra SIM-kaarten maar die extra SIM's zijn uit het abonnement gehaald. Als ik nu verleng zou ik 5 euro per SIM per maand bij moeten gaan betalen. Weet iemand wat er gebeurd als ik gewoon niet verleng en m'n huidige abonnement laat doorlopen? De Vodafone-dame zei dat dan de actuele voorwaarden van Red super zouden gaan gelden maar dat lijkt me stug :-)
In december ben ik overgegaan van een BSW abonnement naar een Red abonnement en bij het BSW had ik een duo-simkaart. Deze is gewoon meegegaan naar mijn nieuwe Red abonnement (met de actuele voorwaarden). Ik betaal er nu in ieder geval niet extra voor per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascension
  • Laatst online: 22:50
ArieR schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:41:
[...]

In december ben ik overgegaan van een BSW abonnement naar een Red abonnement en bij het BSW had ik een duo-simkaart. Deze is gewoon meegegaan naar mijn nieuwe Red abonnement (met de actuele voorwaarden). Ik betaal er nu in ieder geval niet extra voor per maand.
Dat is goed om te weten, ben alleen bang dat als ik nu verleng ik wel die rekening ga krijgen. Vodafone salesdesk meldt dat in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ascension schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:07:
Als je niets doet gebeurd er ook niets tot VF wakker wordt. Ik heb jarenlang plezier gehad van een abonnement met onbeperkte data uit 2006, 11 jaar stilzwijgend verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
Zowel de Samsung Galaxy S9 als de Apple iPhone 8 64GB zijn vanaf donderdag t/m zondag vanaf 38 euro p/m te verkrijgen bij een tweejarig contract in de nieuwe Vodafone en Ziggo winkel in Utrecht Hoog Catharijne. Dit is de prijs na factuurkorting (3 euro p/m) en Ziggo voordeel (5 euro p/m) icm Red Essential (onbeperkt bellen, onbeperkt sms'en en 6GB na verdubbeling Ziggo). Beide toestellen zonder bijbetaling. Voor nieuwe als verlengende klanten.

Gisteren flyer ontvangen.

Meer info:
Ook op basis van 1 jaar te verkrijgen, maar dan zijn de Red abonnementen een euro duurder p/m. Toestelbetaling kan ook in 1x à 600 euro. Dus dat is ook fijn.

Vandaag t/m zaterdag van 10 tot 20 uur geopend. Zondag van 12 tot 18 uur.

[ Voor 21% gewijzigd door Draicon op 21-06-2018 08:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Janet_
Ik betaal nu 20 euro pm voor een Red Super met 20gb (+20 icm Ziggo) onbeperkt bellen en onbeperkt sms. Daarnaast 29 euro pm voor mn Galaxy s8, Mijn abonnement loopt af in mei, dan ga ik toch alleen nog maar de 29 euro betalen?

Ik was vandaag in de winkel en daar zei de verkoper dat ik dan een red super sim only krijg die gebaseerd is op de dan geldende voorwaarden omdat ik een zeer goedkoop Friends and Family abonnement heb. Maar dat klopt toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:27
Janet_ schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 20:15:
Ik betaal nu 20 euro pm voor een Red Super met 20gb (+20 icm Ziggo) onbeperkt bellen en onbeperkt sms. Daarnaast 29 euro pm voor mn Galaxy s8, Mijn abonnement loopt af in mei, dan ga ik toch alleen nog maar de 29 euro betalen?

Ik was vandaag in de winkel en daar zei de verkoper dat ik dan een red super sim only krijg die gebaseerd is op de dan geldende voorwaarden omdat ik een zeer goedkoop Friends and Family abonnement heb. Maar dat klopt toch niet?
Bij friends and family blijft de korting op het abonnement doorlopen ook na je looptijd van de oorspronkelijke contractduur. Je toestel betaling stopt na je oorspronkelijke contractduur.
Het is dan vaak goedkoper om het contract stilzwijgend door te laten lopen.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:26
De eerste drie maanden van mijn abonnement flink over de bundel gegaan want onbeperkt internet. Kreeg daarna aanbod te upgraden voor 2 euro per maand. Dus nu 20gb (met Ziggo verdubbelaar) voor 17 euro per maand. Die ga ik voorlopig niet opzeggen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
Megapaul schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:03:
[...]

Bij friends and family blijft de korting op het abonnement doorlopen ook na je looptijd van de oorspronkelijke contractduur. Je toestel betaling stopt na je oorspronkelijke contractduur.
Het is dan vaak goedkoper om het contract stilzwijgend door te laten lopen.
Oke gelukkig maar want die prijs ga ik niet meer krijgen.
Phusebox schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:18:
De eerste drie maanden van mijn abonnement flink over de bundel gegaan want onbeperkt internet. Kreeg daarna aanbod te upgraden voor 2 euro per maand. Dus nu 20gb (met Ziggo verdubbelaar) voor 17 euro per maand. Die ga ik voorlopig niet opzeggen.
40 in totaal? Dan heb jij het nog beter dan ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRedDevilNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-10-2024
Is het tegenwoordig niet meer mogelijk om F&F codes te genereren?
Ik heb tot nu toe altijd mijn abbo verlengd via directsales van Vodafone, maar ik krijg nu met geen mogelijkheid een actiecode. Voorheen ontving ik deze nog geregeld in mijn inbox..

Ik ben niet lui. Ik bespaar energie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

theRedDevilNL schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:50:
Ik heb tot nu toe altijd mijn abbo verlengd via directsales van Vodafone, maar ik krijg nu met geen mogelijkheid een actiecode. Voorheen ontving ik deze nog geregeld in mijn inbox..
Ja hoor, het werkt normaal.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:27
theRedDevilNL schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:50:
Je kan met je eigen email adres waar je in het verleden een bestelling mee heb geplaatst weer een nieuwe
code genereren die je dan naar je eigen email adres stuurt.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:29

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Waarom is het zo moeilijk om een bestelling te annuleren?
Ik heb het zowel via de chat als telefonisch geprobeerd.
Iedere keer wordt ik weer in de wacht gezet, om gek van te worden. :(
In m'n middagpauze ga ik het weer proberen.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Pagina: 1 ... 53 ... 57 Laatste

Let op:
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!

Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!