@michel2506 Ergens lijkt mij dat je je oude abo moet uitzitten ivm het afbetalen van je toestel nog?
[ Voor 7% gewijzigd door Roos79 op 28-08-2017 13:09 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Roos79 op 28-08-2017 13:09 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Heb alleen nog via de chat met ze gepraat. Maar zij verwezen me door naar de klantenservice, aangezien ze mij alleen precies hetzelfde konden bieden als wat ik zelf op de website ook kon vinden. Maar ik wil helemaal niet vast zitten aan Ziggo etc. om zodoende 'extra' korting te krijgen. Ik zal uiteindelijk wel uitkomen bij de afdeling 'loyalty' waarschijnlijk.jooproo schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 12:26:
Heeft iemand hier recent nog ervaringen met de 'loyalty' afdeling?
< dit stukje webruimte is te huur >
Dat verhaal van bellen in de EU-landen hebben alle providers imo. Dit geldt op het moment dat je aan het roamen bent, want de regels voor roaming zijn aangepast. Op het moment dat je in je thuisland bent, ben je niet aan het roamen en heb je dus géén onbeperkt bellen naar EU-landen. Vodafone heeft daar 100 min van gemaakt, zodat het enigszins opvalt dat 't vanuit Nederland anders is dan vanuit het buitenland (EU-landen).aex351 schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 01:57:
Morgen ook maar eens kijken wat ik ga doen. Zit nu nog bij Vodafone maar denk erover om overstappen naar T-Mobile. Ik vind de kwaliteit en het aanbod van Vodafone eigenlijk best matig. Destijds ben ik overgestapt van Hi/KPN naar Vodafone met toen nog een goede deal onder de F&F vlag (10+1GB data + 225min/onbeperkt naar Vodafone en onbeperkt sms voor iets van 18/19 euro). Nu is 3G van Vodafone best goed (snel) maar ik merkte toch dat op bepaalde plekken ik minder bereik had dan anderen die geen Vodafone hadden. Dus toch de 4G Blox aangezet waardoor ik nu ongeveer 21,50 betaal. En ook gewoon om eens te kijken of 4G nou echt zoveel beter was. Nou in het geval van Vodafone ietsjes. Maar ik merk toch dat ik soms terugval op 3G/2G of dat ik op bepaalde plekken in een gebouw geen bereik heb terwijl anderen die geen Vodafone hebben dat wel hebben.
[...]
Heb alleen nog via de chat met ze gepraat. Maar zij verwezen me door naar de klantenservice, aangezien ze mij alleen precies hetzelfde konden bieden als wat ik zelf op de website ook kon vinden. Maar ik wil helemaal niet vast zitten aan Ziggo etc. om zodoende 'extra' korting te krijgen. Ik zal uiteindelijk wel uitkomen bij de afdeling 'loyalty' waarschijnlijk.
Wat me wel stoort is dat Vodafone niet bepaalde transparant is met de tarieven. Of ten iedere geval iets willen suggereren. Zo staat er bijvoorbeeld op de bestelpagina "Bij alle abonnementen: data en bellen in de EU uit je bundel" en bij een Red abonnement "De bundel bestaat uit onbeperkt bellen, onbeperkt SMS'en, en 10 GB data".
Maar dat is dus niet waar. Want ergens in een tarieven PDF (waar je via de bestelprocedure niet makkelijk bij kan) staat vervolgens dat je maar 100 belminuten krijgt om te bellen vanuit NL naar de EU. Dus Nederland ligt volgens Vodafone niet in de EU. En een SMS sturen naar EU land kost 0,25 cent.
T-Mobile unlimited bied unlimited bellen naar buitenland.Draicon schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 10:51:
[...]
Dat verhaal van bellen in de EU-landen hebben alle providers imo. Dit geldt op het moment dat je aan het roamen bent, want de regels voor roaming zijn aangepast. Op het moment dat je in je thuisland bent, ben je niet aan het roamen en heb je dus géén onbeperkt bellen naar EU-landen. Vodafone heeft daar 100 min van gemaakt, zodat het enigszins opvalt dat 't vanuit Nederland anders is dan vanuit het buitenland (EU-landen).
Check de providers maar na, maar bij een particulier abonnement vind je volgens mij nergens onbeperkt bellen naar de EU.
[ Voor 7% gewijzigd door AMD and INTEL op 09-09-2017 11:28 ]
Ook de KPN zorgeloos-abonnementen bieden onbeperkt bellen naar de EU. Dus zo uitzonderlijk is het niet.Draicon schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 10:51:
Check de providers maar na, maar bij een particulier abonnement vind je volgens mij nergens onbeperkt bellen naar de EU.
Ja, meer dan 10 jaar een grote klant (veel buiten de bundel) maar wilde maar 2 euro korting geven waardoor ze nog steeds een stuk duurder zijn dan Tele 2 en T mobile.jooproo schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 12:26:
Heeft iemand hier recent nog ervaringen met de 'loyalty' afdeling?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Om welk abonnement ging het?ph4ge schreef op woensdag 27 september 2017 @ 19:55:
[...]
Ja, meer dan 10 jaar een grote klant (veel buiten de bundel) maar wilde maar 2 euro korting geven waardoor ze nog steeds een stuk duurder zijn dan Tele 2 en T mobile.
Ik heb red F en ging volgens mij om een red super abbo
Ben je hier ooit achter gekomen? Of wellicht inmiddels ervaring mee? Ik sta op het punt hetzelfde te doen, een (duur) zakelijk abonnement naar hopelijk een goedkoper prive abonnement omzetten.Railgunner schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:32:
Heeft iemand hier ervaring met contractoverdracht zakelijk -> particulier? Ik wil later dit jaar mijn zakelijke nummer persoonlijk overnemen en ben benieuwd wat voor abonnement ik zou krijgen. Het hiervoor te gebruiken formulier van Vodafone meldt alleen de volgende algemene tekst:
"Je neemt het contract over inclusief alle extra’s, acties, promoties en kortingen die golden toen het werd afgesloten. Ook de contractduur blijft hetzelfde. Als je een zakelijk contract laat overzetten naar een particulier contract, krijg je van ons automatisch een regulier particulier abonnement. Hoe dit abonnement er precies uitziet, kun je straks bekijken in My Vodafone."
Nu ben ik benieuwd wat ze bedoelen met een regulier particulier abonnement en welk ze abonnement ze zouden selecteren. Het liefst kies ik zelf een Red-abonnement, maar dat lijkt niet mogelijk te zijn.
Helaas (voor jou) niet. Mijn nieuwe werkgever blijkt ook Vodafone te hebben en ik ga het nummer naar hen overdragen. Hierdoor blijft het een zakelijk nummer.stefxx schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 15:55:
Ben je hier ooit achter gekomen? Of wellicht inmiddels ervaring mee? Ik sta op het punt hetzelfde te doen, een (duur) zakelijk abonnement naar hopelijk een goedkoper prive abonnement omzetten.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Hier nog even op terugkomend: de Geschillencommissie heeft een (bindende) uitspraak gedaan en Vodafone in het ongelijk gesteld. De FUP aanpassing betreffende EU-roaming is ten nadele van de klant en daarom mag die per direct en kostenverbijzondering z’n abonnement beëindigen.gyorpb schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 21:25:Gezien de bijzonder botte wijze waarop Vodafone dit afhandelt, "De wijziging kwam tot stand conform een wetswijziging. Hierdoor kun je het abonnement niet onmiddelijk opzeggen", meteen maar een klacht ingediend. Ik verwacht dat ze uiteindelijk wel bakzeil zullen halen, ze duperen hiermee een flinke groep klanten.
Heb je misschien een link naar de uitspraak? Of misschien kun je deze anders hier uploaden? Ik ben wel benieuwdgyorpb schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:31:
[...]
Hier nog even op terugkomend: de Geschillencommissie heeft een (bindende) uitspraak gedaan en Vodafone in het ongelijk gesteld. De FUP aanpassing betreffende EU-roaming is ten nadele van de klant en daarom mag die per direct en kostenverbijzondering z’n abonnement beëindigen.
Inflatie correctie werd mij verteld via de chat. Blijkbaar gemeld op afrekening van september. Niet gezienToniii schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 20:14:
Bij jullie je abonnement ook 5cent duurder geworden? Tis niks maar toch...
Waar komt dat vandaan?
https://forum.vodafone.nl...-oktober-2017/td-p/284661Toniii schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 20:14:
Bij jullie je abonnement ook 5cent duurder geworden? Tis niks maar toch...
Waar komt dat vandaan?
[ Voor 16% gewijzigd door Jordyz op 20-10-2017 08:32 ]
[ Voor 130% gewijzigd door rens-br op 09-11-2017 15:27 ]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, heb je een linkje?gyorpb schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:31:
[...]
Hier nog even op terugkomend: de Geschillencommissie heeft een (bindende) uitspraak gedaan en Vodafone in het ongelijk gesteld. De FUP aanpassing betreffende EU-roaming is ten nadele van de klant en daarom mag die per direct en kostenverbijzondering z’n abonnement beëindigen.
[ Voor 53% gewijzigd door Chris.nl op 28-11-2017 12:12 ]
https://www.vodafone.nl/vodafone-next/ dit is het enige wat je kan doen. Of een los toestel kopen.Yassir020 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 02:31:
Ben nu ongeveer 10 jaar klant bij vodafone en heb op dit moment nog een red sim-only abonnement die loopt tot mei 2018. Hiervoor een red abo icm iphone 6 genomen, maar mijn iphone heeft het begeven en loop nu met een iphone 4s die retetraag is haha. Hoe groot is de kans dat ik mijn abo nu al kan verlengen icm een iphone x abo?
Wat @Swift92 al aangeeft: dankzij Vodafone NEXT kan je je contract openbreken. Bij een sim-only kan dat na twee maanden al. In jouw geval is dat nu dus mogelijk. Je resterende loopduur van je contract wordt weggehaald en je kan dan direct verlengen. Je kan hiervoor of de klantenservice bellen of naar de winkel gaan.Yassir020 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 02:31:
Ben nu ongeveer 10 jaar klant bij vodafone en heb op dit moment nog een red sim-only abonnement die loopt tot mei 2018. Hiervoor een red abo icm iphone 6 genomen, maar mijn iphone heeft het begeven en loop nu met een iphone 4s die retetraag is haha. Hoe groot is de kans dat ik mijn abo nu al kan verlengen icm een iphone x abo?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Probeer het via F&F te doen, dan krijg je nog €2 extra korting en het maandbedrag geldt zolang het abonnement loopt, dus ook na de contractperiode van 1 (of 2) jaar.Martinusz schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:00:
Misschien een simpele vraag, maar het is mij niet duidelijk. Wat gebeurd er als je een abbo sim-only voor 1 jaar afsluit nu met een actietarief (extra 5 euro korting per maar). Wat als het jaar voorbij is, ben je dan je actietarief kwijt als je verlengd? Wat gebeurd er eigenlijk als je niks doet, loopt je abbo dan door of wordt deze afgesloten?
Hmm heb reeds al afgesloten via de website, F&F is Family and Friends?ralph075 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:13:
[...]
Probeer het via F&F te doen, dan krijg je nog €2 extra korting en het maandbedrag geldt zolang het abonnement loopt, dus ook na de contractperiode van 1 (of 2) jaar.
Via de 'normale' route is het minder een zekerheid, dat je na afloop van de contractperiode hetzelfde maandbedrag houdt, echter kan het ook wel zo zijn.
Alleen was het voortraject al redelijk drama om te bestellenDurazno schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:54:
AnnulerenZeker als het pakket nog niet verzonden is is dat een fluitje van een cent.
[ Voor 43% gewijzigd door Bullet NL op 08-12-2017 11:38 ]
Op F&F is de Red Super sim-only bij een 1-jarig abo 3,- goedkoper per maand ten opzichte van de reguliere website.Marco schreef op donderdag 7 december 2017 @ 19:19:
Ik heb het idee dat F&F nu duurder is dan verlengen via de normale website.
Mogelijk Ziggo voordeel aan- of uitgezet op een van die twee websites. Dan krijg je andere prijzen en kan je niet goed vergelijken.Marco schreef op donderdag 7 december 2017 @ 19:19:
Ik heb het idee dat F&F nu duurder is dan verlengen via de normale website.
Toch even verder gekeken, maar het scheelt 2 euro per maand + geen administratiekosten, ik ga toch even kijken of bestelling kan annuleren en opnieuw kan doen (hopelijk nu wel in 1x goedMartinusz schreef op donderdag 7 december 2017 @ 19:28:
[...]
Alleen was het voortraject al redelijk drama om te bestellendus was eigenlijk blij dat de bestelling rond en goedgekeurd is. Overigens scheelt het 1 euro per maand met de huidige normale actie.
[ Voor 20% gewijzigd door Martinusz op 08-12-2017 14:46 ]
12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
Denk geen verschil en anders check je toch de website ter plekkenheho schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 11:13:
Ik kan mijn abbo vervroegd verlengen in de vodafone winkel als ik wil. Weten jullie of in de winkels dezelfde prijzen gehanteerd worden als op de website, of is daar nog verschil ?
Ik ben toevallig zojuist in een Vodafone store geweest. Ik wilde een S9+ bestellen, maar ik hoopte 'm in de shop meteen mee te kunnen krijgen.heho schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 11:13:
Ik kan mijn abbo vervroegd verlengen in de vodafone winkel als ik wil. Weten jullie of in de winkels dezelfde prijzen gehanteerd worden als op de website, of is daar nog verschil ?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
F&F prijzen krijg je normaal gesproken nooit in de winkel. Het is jammer dat ze de sony xz2 compact niet in hun assortiment hebben en dat F&F sowieso een veel kleiner assortiment heeft. Daardoor ben ik na vele jaren vadoafone abonnee, na wat wikken en wegen toch nu maar naar tele2 gegaan. ik heb een red abonnement en gewoon verlengen is minder voordelig dan met een toestel verlengen. het scheelt volens mij nog eens 3 euro..oisyn schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 14:12:
[...]
Ik ben toevallig zojuist in een Vodafone store geweest. Ik wilde een S9+ bestellen, maar ik hoopte 'm in de shop meteen mee te kunnen krijgen.
Maar helaas, via F&F (directsales.vodafone.nl) is 1 jaar Red €21 per maand. In de winkel is het €23. Het grappige is, als ik inlog bij My Vodafone en dan voor verlengen kies, en dan mijn F&F code als actiecode invoer, dan is hij ook €23.
Dus dan maar een paar dagen wachten op mijn pakketje
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Of omdat je de 4G blox niet geactiveerd hebt, of omdat je toestel het niet ondersteund?Christiano007 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 10:07:
Ik heb een pakket die een jaar of 4/5 oud is. Nu is mijn hoogste snelheid indicatie altijd een H bij mijn bereik. Kan het komen door mijn oude simkaart dat deze geen 4g kan doorgeven?
Ik heb een pixel 2, die 4g Blox heb ik officieel niet. Zal er eens naar kijken thuis thnxChris.nl schreef op maandag 19 maart 2018 @ 11:31:
[...]
Of omdat je de 4G blox niet geactiveerd hebt, of omdat je toestel het niet ondersteund?
Kortom: ik mis nog wat informatie.
Bij oudere abonnementen moet je volgens mij nog steeds eerst de 4G blox activeren (kost je 2,50 pm extra)... Kan volgens mij ook vanuit de app. Werkt het dan nog niet, dan kan het inderdaad aan je simkaart liggen. Suc7!Christiano007 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:44:
[...]
Ik heb een pixel 2, die 4g Blox heb ik officieel niet. Zal er eens naar kijken thuis thnx
Heb het nagekeken en je hebt gelijk, blox 4g niet geactiveerd. Nu is het jammer dat ik 10 GB heb, en ik gewoon meer moet betalen om hetzelfde te krijgen voor 4g.Chris.nl schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:49:
[...]
Bij oudere abonnementen moet je volgens mij nog steeds eerst de 4G blox activeren (kost je 2,50 pm extra)... Kan volgens mij ook vanuit de app. Werkt het dan nog niet, dan kan het inderdaad aan je simkaart liggen. Suc7!
De 3G ontvangst zal er niet beter op worden. 2020 stopt Vodafone helemaal met 3G en zoals ik het heb begrepen is capaciteit / bandbreedte al deels afgebouwd ten gunste van 4G.Christiano007 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 13:50:
[...]
Heb het nagekeken en je hebt gelijk, blox 4g niet geactiveerd. Nu is het jammer dat ik 10 GB heb, en ik gewoon meer moet betalen om hetzelfde te krijgen voor 4g.
Weet niet of het qua bereik veel uitmaakt tussen H en 4G ? Want qua snelheid hoeft het niet perse voor mij, maar af en toe heb ik lastige plekken met weinig tot geen bereik.
ik zit hier nog op maar wil eigenlijk bij eind contract veranderen van abbo weet je 100% zeker dat de einddatum niet verandert ?Janet_ schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:28:
Ik weet niet of het bekend is, maar als je een "oud" red super abonnement hebt, kan je kosteloos overstappen naar de nieuwe red super. Ik had het oude abonnement van 12+12 gb en nu 20+20, zonder dat ik een nieuw abonnement kreeg met een nieuw einddatum of prijs
Ja echt het is allemaal kosteloos, anders bel ze even op.AjDuLion schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:32:
[...]
ik zit hier nog op maar wil eigenlijk bij eind contract veranderen van abbo weet je 100% zeker dat de einddatum niet verandert ?
Prima imoJe hebt de BloX Beperkt Internet aanstaan. Als je databundel leeg is verlaagt de BloX je internetsnelheid, zodat je gratis internet tot de nieuwe maand. Vanaf 23 april 2018 geldt dit niet alleen voor Nederland, maar ook voor je datagebruik in de overige EU landen. Wil je meer informatie? Kijk op www.vodafone.nl/fup .
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Waarom prima? Volgens mij wordt deze Blox ten onrechte actief gezet. Ik heb nog 5,5 Gb aan tegoed over tot het einde van de maand.
Ik had hem al aan staan.... gaat erom dat je nu niet alleen in NL maar in de gehele EU gratis afgeknepen internet krijgt (nadat je tegoed erdoor is)biobak schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:22:
[...]
Waarom prima? Volgens mij wordt deze Blox ten onrechte actief gezet. Ik heb nog 5,5 Gb aan tegoed over tot het einde van de maand.
Ik begrijp het nu nav. van jouw opmerking. Het was een informatief bericht ipv. het bericht dat de bundel actief was gezet.Chris.nl schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:24:
[...]
Ik had hem al aan staan.... gaat erom dat je nu niet alleen in NL maar in de gehele EU gratis afgeknepen internet krijgt (nadat je tegoed erdoor is)
Als je omlaag gaat dan betaal je wel eenmalig dacht ik. Mijn abbo is hetzelfde gebleven.Dxue schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:19:
Ikzelf moest eenmalige administratie kosten betalen toen ik overstapte naar de nieuwe vormen. Weliswaar 10 euro ofzo, maar kreeg dat uiteindelijk weer terug omdat ik ook goedkopere red abonnement prijs terug kreeg. Eind datum werd niet veranderd en dat kreeg ik expliciet vermeld en werd ook zo opgenomen op band.
Kan zijn dat red super duurder is en daarom geen kosten extra heeft. Al is 49 euro wel een stuk duurder dan de 30 ofzo die ik 3 jaar terug zag.
Mijn abo bleef ook hetzelfde, de gewone red. Maar lees ik nu goed dat je dus gewoon 20 euro voor red super betaald en elke jaar of 2 jaar een nieuwe telefoon neemt voor 28 euro per maand? Dat is op zich geen verkeerde deal. Dan kan ne daar dus nog eens 5 euro ziggo korting op krijgen en je hebt voor 15 euro netto een red super. Daar zou ik ook voor tekenen! Ben nu zelf net weggegaan bij vodafone voor tele2 unlimited en een nieuwe telefoon. 5 euro duurder per maand voor mij, maar kan nu wel onbeperkt op 4g zitten ipv op wifi. Hopelijk is 4g van tele2 beter dam vodafone, want op mijn locaties is vodafone helaas slecht. Scheelt zo'n 20~30% slechter in accu ivm wifi.Janet_ schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:49:
[...]
Als je omlaag gaat dan betaal je wel eenmalig dacht ik. Mijn abbo is hetzelfde gebleven.
Ik betaal al sinds 2014 49 euro voor een red super incl telefoon. Nu is het opgesplitst in 20 euro voor red super en 29 euro voor de s8 (die ik sinds de release dag heb)
Ik zag wel op diezelfde link ( www.vodafone.nl/fup ) dat je "dubbele data want ook ziggo klant" niet gebruikt mag worden in het buitenland. Vraag me af of dat mag van de EU. Of dat ze een loophole hebben gevonden om Roam-toch-niet-helemaal-zoals-Home toe te passen.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Ik denk dat er wat misgaat, want Start L kost via de website ook gewoon 13 euro. Ik zou er even belletje naar de opzeggingenlijn aan wagen. Gewoon zeggen dat je meer moet gaan betalen terwijl het zelfde abonnement minder kost op de website. En dan wat extra korting er uit proberen te slepen.Zertaxka schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:23:
Er komt een prijsverhoging aan ?!
Kreeg onderstaande mail vandaag :
[afbeelding]
Zelfde abbo kost op dit moment €13,- per maand. Hoe ze bij die €6,- korting komen weet ik trouwens niet.
Dit zou dus per 3 Mei 2018 ingaan.
Mijn Abbo loopt tot 6/7 Mei dus dit word na ruim 12 jaar Vodafone afscheid nemen.
Kreeg je vroeger nog leuke telefoons met redelijke korting of €2,- p/m extra korting als bestaande klant, nu krijg je echt niets meer jammer genoeg. Dus tijd om dan zelf maar naar de koopjes toe te gaan.
Zertaxka schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:23:
Er komt een prijsverhoging aan ?!
Kreeg onderstaande mail vandaag :
[afbeelding]
Zelfde abbo kost op dit moment €13,- per maand. Hoe ze bij die €6,- korting komen weet ik trouwens niet.
Dit zou dus per 3 Mei 2018 ingaan.
Mijn Abbo loopt tot 6/7 Mei dus dit word na ruim 12 jaar Vodafone afscheid nemen.
Kreeg je vroeger nog leuke telefoons met redelijke korting of €2,- p/m extra korting als bestaande klant, nu krijg je echt niets meer jammer genoeg. Dus tijd om dan zelf maar naar de koopjes toe te gaan.
ik denk dat je dan eigenlijk op minder dan 7 euro zou kunnen komen,, want er staat 6 euro korting op je L abo en beetje extra korting wegens oplichting van de consument met die mail. je zou dus eerst vriendelijk doch dringend verzoeken of ze het allemaal in orde maken en je zou ook de desbetreffende authoriteiten kunnen inschakelen als ze het niet doen voor eerder genoemde oplichting.oohh schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:48:
[...]
Ik denk dat er wat misgaat, want Start L kost via de website ook gewoon 13 euro. Ik zou er even belletje naar de opzeggingenlijn aan wagen. Gewoon zeggen dat je meer moet gaan betalen terwijl het zelfde abonnement minder kost op de website. En dan wat extra korting er uit proberen te slepen.
Abo loopt tot 7 mei, blijft apart dat ze het voor die 4 dagen nog aanpassen. Of ze willen me naar een 2 jarige verlenging dwingen of ze willen helemaal van me afoohh schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:48:
Ik denk dat er wat misgaat, want Start L kost via de website ook gewoon 13 euro. Ik zou er even belletje naar de opzeggingenlijn aan wagen. Gewoon zeggen dat je meer moet gaan betalen terwijl het zelfde abonnement minder kost op de website. En dan wat extra korting er uit proberen te slepen.
Op papier schijnt het L abbo €21,- per maand te kosten dus daar halen ze de €6,- korting blijkbaar vandaanDxue schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:32:
ik denk dat je dan eigenlijk op minder dan 7 euro zou kunnen komen,, want er staat 6 euro korting op je L abo en beetje extra korting wegens oplichting van de consument met die mail. je zou dus eerst vriendelijk doch dringend verzoeken of ze het allemaal in orde maken en je zou ook de desbetreffende authoriteiten kunnen inschakelen als ze het niet doen voor eerder genoemde oplichting.
ik zie op de website van vodafone namelijk geen extra korting ofzo op de sim only abonnement die ze aanbieden. je hebt niet toevallig een extra kostenpost aan afbetaling voor je mobiel toch? want dat maakt het verhaal direct weer anders
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Dat soort onduidelijkheden zijn er volgens mij al jaren. Waarschijnlijk gaat het inderdaad er gewoon af. Ik heb dit verhaal tenminste van vrienden en familie vaker gehoord. Uiteindelijk was het geen probleem en werd de korting gewoon automatisch verrekend.itsalex schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 22:42:
Mijn twijfel was er steeds of ik zou verlengen bij VF maar kreeg een goede aanbieding met een toestel (Samsung A5) en Red Ess voor € 19 per maand en 1 jaar periode (incl Ziggo korting en factuurkorting) en nog extra € 40 korting voor het toestel, dus de kogel was door de kerk. Dus ik zie de bevestiging na mijn akkoord met keurig 1 jaar en de prijs voor het toestel en de abonnementsprijs stond op € 27 per maand.
Dus ik meteen de volgende dag (vandaag) gebeld want alle stukken die ik had ontvangen stond overal € 27.
Na een gesprek met VF over de maandprijs bleek dat ze geen korting op de contracten/bevestiging kwijt konden (vind ik aardig slap gel*l) maar VF gaf telefonisch aan dat het wel € 19 per maand zou worden maar dit kon niet vanuit VF schriftelijk doorgegeven worden (zijnde per mail of met een SMS versturen) dus als er binnen één week geen schriftelijk bevestiging gaat komen voor dit contract dan annuleer ik de hele handel en ga ik wel naar een andere provider. Ik wil niet het gezeur als het straks toch misgaat want daar ben ik wel klaar mee.
Het gaat mij om het feit dat ik overal € 27 zie (laat ik even Ziggo korting er buiten want als je Ziggo opzegt dan heb je geen recht erop en dat is logisch) maar zet dan op het contract de Ziggo korting (zolang als het loopt) en de factuurkorting want dan is alles netjes geregeld maar nee hoor ik moet weer erachter aan bellen want ik ga geen € 8 per maand meer betalen. Er is al een klacht ingediend hierover.
Het kan dat onduidelijk is maar als ik eerst € 36 per maand moet betalen en dan in de actie naar € 27 en nergens kan je vinden dat je dus € 19 gaat betalen, dan trek ik wel even aan de bel want ik wil het zwart op wit hebben en niet ergens mondeling hebben afgesproken. Het is toch gewoon raar dat je dit nergens kan terugvinden en dan zowel de factuurkorting van € 3 en de Ziggo korting van € 5 want het kan best zijn dat het ook van de € 36 af gaat, dan zou het als nog wel € 9 korting zijn maar het kan wel, foutje kan gebeuren want ook met dit 1 jaars contract was het ook erg raar want de korting op het toestel was bijna evenveel als bij 2 jaar.oohh schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 22:49:
[...]
Dat soort onduidelijkheden zijn er volgens mij al jaren. Waarschijnlijk gaat het inderdaad er gewoon af. Ik heb dit verhaal tenminste van vrienden en familie vaker gehoord. Uiteindelijk was het geen probleem en werd de korting gewoon automatisch verrekend.
bij mij stond op het contract alle kortingen waar ik recht op had toendertijd. helaas is vodafone expres vaag. ik had een f&f red abo met een z3c toestel. ik betaalde toendertijd 27 of 28 euro per maand en eenmalig 100 euro voor toestel. op het contract stond dan wel weer dat van die 27 of 28 euro er 5 euro betaald wordt voor het toestel, maar die 5 euro voor het toestel moet je na je contract dan wel weer gewoon als abonnementsprijs betalen. super vaag, ik zou in principe nog een juridisch gevecht met vodafone kunnen aangaan hiervoor en dat zou me 60 euro kunnen opleveren. ik denk alleen niet dat mijn kosten om die 60 euro te kunnen krijgen laag zal zijn. Ik ben daarom ook overgestapt op tele2 icm een toestel.itsalex schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 01:09:
[...]
Het kan dat onduidelijk is maar als ik eerst € 36 per maand moet betalen en dan in de actie naar € 27 en nergens kan je vinden dat je dus € 19 gaat betalen, dan trek ik wel even aan de bel want ik wil het zwart op wit hebben en niet ergens mondeling hebben afgesproken. Het is toch gewoon raar dat je dit nergens kan terugvinden en dan zowel de factuurkorting van € 3 en de Ziggo korting van € 5 want het kan best zijn dat het ook van de € 36 af gaat, dan zou het als nog wel € 9 korting zijn maar het kan wel, foutje kan gebeuren want ook met dit 1 jaars contract was het ook erg raar want de korting op het toestel was bijna evenveel als bij 2 jaar.
Draai ik de zaak om en heb ik een mondeling afspraak met VF en die komt VF niet na dan wordt er ook geroepen, graag zien we het schriftelijk tegemoet. Gewoon een stukje duidelijkheid en zo moeilijk is het volgens mij niet, nou ja VF nu kennende dus wel.
Als ik met Essent een contract aan ga dan heb ik ook alles zwart op wit staan en niet dat je op het contract € 0,30 voor je stroom gaat betalen en mondeling wordt toegezegd dat het € 0,20 is. Bewijs het dan maar.
Zo onduidelijk is dat anders niet. De korting kan elk moment aan- en uitgaan. Als je je abo afsluit op een adres zonder Ziggo, en verandert dat adres op een later moment naar eentje mét Ziggo, dan krijg je automatisch de korting. Dat dat niet in het contract staat vind ik dus niet zo raar, aangezien die "variabel" is.vw23a schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 12:28:
En het is ook onduidelijk: wat gebeurt er als je bij Vodafone weg gaat en bij Ziggo blijft, of omgekeerd, als je bij Vodafone bent en Ziggo opzegt?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Maar al met al, een beetje doorzeuren en bij de klachten afdeling heb ik toch de bevestiging gehad met de € 3 factuurkorting en de Ziggo kortingDxue schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 02:47:
[...]
bij mij stond op het contract alle kortingen waar ik recht op had toendertijd. helaas is vodafone expres vaag. ik had een f&f red abo met een z3c toestel. ik betaalde toendertijd 27 of 28 euro per maand en eenmalig 100 euro voor toestel. op het contract stond dan wel weer dat van die 27 of 28 euro er 5 euro betaald wordt voor het toestel, maar die 5 euro voor het toestel moet je na je contract dan wel weer gewoon als abonnementsprijs betalen. super vaag, ik zou in principe nog een juridisch gevecht met vodafone kunnen aangaan hiervoor en dat zou me 60 euro kunnen opleveren. ik denk alleen niet dat mijn kosten om die 60 euro te kunnen krijgen laag zal zijn. Ik ben daarom ook overgestapt op tele2 icm een toestel.
Je kan bij een sim only al na 2 maanden gebruik maken van NEXT.meermarco schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:37:
Ik heb nu 4 maanden een SIM only abonnement (F&F) maar via werk kan ik een abonnement krijgen tot een max vergoeding per maand (in die maandkosten ook het toestel)
Ik zit te denken aan een Iphone 8, 1 jarig abonnement (en alsnog circa 350 euro bijbetalen). En na een jaar het toestel via marktplaats/kennissen verkopen en dan weer een abonnement met een nieuw toestel die waarschijnlijk eind het jaar uitkomen.
Concreet is de vraag: Via de klantenservice zeiden ze dat ik moet wachten tot maand 8 van mijn abonnement, en het dan kan openbreken en mijn nieuwe abonnement kan nemen. Maar hier in het topic lees ik ook over NEXT. Moet wel zeggen dat de aanbiedingen deze maand erg beperkt zijn, maar goed. Maar ik heb toch ook 'recht' op NEXT? Of geldt dat niet voor F&F ofzo?
(voordat ik weer ga bellen)
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Ahh okee het kan dus wel! mooi even opnieuw bellen. En wat bedoel je kan niet voor 1 jaar? JE MOET een abonnement met toestel nemen voor 2 jaar? Je kan niet 1 jaar kiezen met extra bijbetaling?sekeroglan schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:56:
[...]
Je kan bij een sim only al na 2 maanden gebruik maken van NEXT.
Het kan helaas niet voor 1 jaar. Is alleen geldig voor jaar met toestel, dus ook geen sim only.
Je kan tevens geen gebruik maken van F&F of aanbiedingen van andere sites. Alleen geldende aanbiedingen en prijzen op de vodafone site.
[ Voor 15% gewijzigd door meermarco op 28-03-2018 13:59 ]
Klopt, alleen 2 jaar i.c.m. een toestel.meermarco schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:57:
[...]
Ahh okee het kan dus wel! mooi even opnieuw bellen. En wat bedoel je kan niet voor 1 jaar? JE MOET een abonnement met toestel nemen voor 2 jaar? Je kan niet 1 jaar kiezen met extra bijbetaling?
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Nee, kan ook gewoon voor 1 jaar! Wij verwerken zelf ook Next bestellingen en heb het laatst nog voor 1 jaar ingevoerd voor een klant. Dus dat is geen probleem.
[ Voor 13% gewijzigd door meermarco op 28-03-2018 14:33 ]
[ Voor 90% gewijzigd door The Wizard op 29-05-2018 13:45 ]
[ Voor 79% gewijzigd door rens-br op 08-06-2018 08:30 ]
In december ben ik overgegaan van een BSW abonnement naar een Red abonnement en bij het BSW had ik een duo-simkaart. Deze is gewoon meegegaan naar mijn nieuwe Red abonnement (met de actuele voorwaarden). Ik betaal er nu in ieder geval niet extra voor per maand.Ascension schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:07:
Ik heb een Red Super abonnement met 2 extra SIM-kaarten maar die extra SIM's zijn uit het abonnement gehaald. Als ik nu verleng zou ik 5 euro per SIM per maand bij moeten gaan betalen. Weet iemand wat er gebeurd als ik gewoon niet verleng en m'n huidige abonnement laat doorlopen? De Vodafone-dame zei dat dan de actuele voorwaarden van Red super zouden gaan gelden maar dat lijkt me stug :-)
Dat is goed om te weten, ben alleen bang dat als ik nu verleng ik wel die rekening ga krijgen. Vodafone salesdesk meldt dat in ieder geval.ArieR schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:41:
[...]
In december ben ik overgegaan van een BSW abonnement naar een Red abonnement en bij het BSW had ik een duo-simkaart. Deze is gewoon meegegaan naar mijn nieuwe Red abonnement (met de actuele voorwaarden). Ik betaal er nu in ieder geval niet extra voor per maand.
Als je niets doet gebeurd er ook niets tot VF wakker wordt. Ik heb jarenlang plezier gehad van een abonnement met onbeperkte data uit 2006, 11 jaar stilzwijgend verlengd.Ascension schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:07:
Ik heb een Red Super abonnement met 2 extra SIM-kaarten maar die extra SIM's zijn uit het abonnement gehaald. Als ik nu verleng zou ik 5 euro per SIM per maand bij moeten gaan betalen. Weet iemand wat er gebeurd als ik gewoon niet verleng en m'n huidige abonnement laat doorlopen? De Vodafone-dame zei dat dan de actuele voorwaarden van Red super zouden gaan gelden maar dat lijkt me stug :-)
[ Voor 21% gewijzigd door Draicon op 21-06-2018 08:44 ]
Bij friends and family blijft de korting op het abonnement doorlopen ook na je looptijd van de oorspronkelijke contractduur. Je toestel betaling stopt na je oorspronkelijke contractduur.Janet_ schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 20:15:
Ik betaal nu 20 euro pm voor een Red Super met 20gb (+20 icm Ziggo) onbeperkt bellen en onbeperkt sms. Daarnaast 29 euro pm voor mn Galaxy s8, Mijn abonnement loopt af in mei, dan ga ik toch alleen nog maar de 29 euro betalen?
Ik was vandaag in de winkel en daar zei de verkoper dat ik dan een red super sim only krijg die gebaseerd is op de dan geldende voorwaarden omdat ik een zeer goedkoop Friends and Family abonnement heb. Maar dat klopt toch niet?
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Oke gelukkig maar want die prijs ga ik niet meer krijgen.Megapaul schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:03:
[...]
Bij friends and family blijft de korting op het abonnement doorlopen ook na je looptijd van de oorspronkelijke contractduur. Je toestel betaling stopt na je oorspronkelijke contractduur.
Het is dan vaak goedkoper om het contract stilzwijgend door te laten lopen.
40 in totaal? Dan heb jij het nog beter dan ik.Phusebox schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:18:
De eerste drie maanden van mijn abonnement flink over de bundel gegaan want onbeperkt internet. Kreeg daarna aanbod te upgraden voor 2 euro per maand. Dus nu 20gb (met Ziggo verdubbelaar) voor 17 euro per maand. Die ga ik voorlopig niet opzeggen.
Ik ben niet lui. Ik bespaar energie
Ja hoor, het werkt normaal.theRedDevilNL schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:50:
Is het tegenwoordig niet meer mogelijk om F&F codes te genereren?
Ik heb tot nu toe altijd mijn abbo verlengd via directsales van Vodafone, maar ik krijg nu met geen mogelijkheid een actiecode. Voorheen ontving ik deze nog geregeld in mijn inbox..
Cogitationis poenam nemo patitur
Je kan met je eigen email adres waar je in het verleden een bestelling mee heb geplaatst weer een nieuwetheRedDevilNL schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:50:
Is het tegenwoordig niet meer mogelijk om F&F codes te genereren?
Ik heb tot nu toe altijd mijn abbo verlengd via directsales van Vodafone, maar ik krijg nu met geen mogelijkheid een actiecode. Voorheen ontving ik deze nog geregeld in mijn inbox..
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq