Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
alwaysleft schreef op zondag 21 mei 2017 @ 16:26:
[...]

Dit, mijn vader heeft Ziggo dus was zo geregeld.
Ik m'n broertje... Het mag gewoon volgens de voorwaarden van VodafoneZiggo, ze zeggen zelf: "Je krijgt de korting op maximaal tien abonnementen op jouw adres. Dus ook grote families zitten goed!". Aangezien ze het woord familie gebruiken ipv gezin denk ik dat ze hier zeer coulant mee omgaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 22:16
Kreeg net een sms en email van Vodafone dat "m'n case" gesloten is en dat de abonnementskosten gecorrigeerd zijn en worden... nou ben benieuwd :+

http://i.imgur.com/yE2F1Ov.jpg

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 23:58
Iemand nog een simkaart hebben? :')

Nadat vorige week woensdag mijn abonnement begon (simkaart #1) heb ik toen direct 2 data simkaarten aangevraagd.
Omdat de website een foutmelding gaf zodra ik de gegevens hiervoor had ingevuld had ik toen maar via de chat gedaan met de VF app. (omdat ik toevallig die functionaliteit zag in de app).
Bij binnenkomst waren dit dus geen data simkaarten. (simkaarten #2 en 3)
(Je ziet dat een van die twee simkaarten is gebruikt en toen kwam ik erachter dat deze dus niet werkten)
Via de chat op de website nu wr 2 nieuwe aangevraagd.

Krijg ik net de onderste 3 simkaarten binnen in 2 enveloppen.
Whatever die eerste simkaart is; geen idee want de pakbonnen kloppen ook niet.

Die onderste twee zijn dan weer Duo simkaarten.

Bij beide aanvragen heb ik meermaals laten bevestigen dat ik 2 data simkaarten wilde hebben die ik gratis bij mijn abonnement zou kunnen krijgen.
Vodafone...echt... |:(

Dan maar een VF winkel binnenstappen en daar zlf aanvragen en direct controleren of het wel klopt...
Dan zullen ze op je volgende factuur vast onverwacht ook simkaart vervang kosten van zo'n 20,- rekenen. Houd maar even in de gaten!

Tip: vraag om een "multi data sim", dat staat als zoekterm wel in de customer-(s)care scripts.

ucsdcom wijzigde deze reactie 25-05-2017 00:35 (27%)

• Piet91
quote:
ucsdcom schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 00:30:
Dan zullen ze op je volgende factuur vast onverwacht ook simkaart vervang kosten van zo'n 20,- rekenen. Houd maar even in de gaten!

Tip: vraag om een "multi data sim", dat staat als zoekterm wel in de customer-(s)care scripts.
Toevallig heb ik van de eerste chat foto's gemaakt (was nieuw toestel dus screenshot ken ik nog niet :+ ), helaas bij de tweede chat vergeten.

Maar ik heb beide keren duidelijk aangegeven dat ik inderdaad Multi Data sim wilde, tweemaal en vanwege mijn abonnement was dat gratis. Is beide keren bevestigd door de VF medewerker.

En bedankt; zal de rekening in de gaten houden.

• Aggressor
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 22:17
weet iemand het volgende?

Mijn moeder heeft thuis Ziggo. en momenteel zit ze bij youphone.
Daar heeft ze alleen belminuten en geen internetbundel.

Nu zit ik te kijken voor vodafone.

Start L 12,00
1 GB
4G
150 min.
onbeperkt sms
?

Ze zitten dus bij ziggo, dus het MB's wordt verdubbeld naar 2gn internet.
En gaat daar ook nog eens 5 euro korting af? of is dat er al af

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 23:11
quote:
Aggressor schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 14:48:
weet iemand het volgende?

Mijn moeder heeft thuis Ziggo. en momenteel zit ze bij youphone.
Daar heeft ze alleen belminuten en geen internetbundel.

Nu zit ik te kijken voor vodafone.

Start L 12,00
1 GB
4G
150 min.
onbeperkt sms
?

Ze zitten dus bij ziggo, dus het MB's wordt verdubbeld naar 2gn internet.
En gaat daar ook nog eens 5 euro korting af? of is dat er al af
Data gaat inderdaad verdubbeld worden. Abonnement is vanaf morgen ook in de EU-landen te gebruiken plus nog x aantal andere landen. Van dat abonnement gaat geen 5 euro korting af. Dat gaat vanaf de Smart abonnementen.

Daarnaast krijg je een gratis tv pakket en het veilig online pakket. Als je naar de winkels gaat, zullen ze vast wel de aansluitkosten voor je moeder crediteren.

• Piet91
quote:
Piet91 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 15:17:
Dan maar een VF winkel binnenstappen en daar zlf aanvragen en direct controleren of het wel klopt...
Vandaag een VF winkel ingegaan en die man had het geloof ik niet makkelijk om mee twee Data simkaarten te geven.
De vorige VF medewerkers (via de chat) hebben schijnbaar de vorige simkaarten totaal verkeerd ingesteld o.i.d.

Anywho; nu wr twee simkaarten rijker; later deze week maar eens kijken of die wl werken.

• vw23a
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 20:29
Agressor en Draicon schreven: "Start L 12,00 1 GB 4G 150 min. onbeperkt sms - MB's wordt verdubbeld naar 2gn internet. En gaat daar ook nog eens 5 euro korting af?" en "Dat gaat inderdaad verdubbeld worden".

Dacht ik ook... Tot ik het beter las, want het de Start abonnementen leveren niet de Ziggo voordelen op: geen verdubbeling en geen 5 korting. Je moet meer dan 20 per maand uitgeven voor je deze voordelen kan boeken!

• MdO82
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 22:37
quote:
vw23a schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:03:
Agressor en Draicon schreven: "Start L 12,00 1 GB 4G 150 min. onbeperkt sms - MB's wordt verdubbeld naar 2gn internet. En gaat daar ook nog eens 5 euro korting af?" en "Dat gaat inderdaad verdubbeld worden".

Dacht ik ook... Tot ik het beter las, want het de Start abonnementen leveren niet de Ziggo voordelen op: geen verdubbeling en geen 5 korting. Je moet meer dan 20 per maand uitgeven voor je deze voordelen kan boeken!
War had je gelezen dat de verdubbeling niet voor start abo geldt?
Die 5 euro als korting is inderdaad alleen vanaf smart.

Maar de verdubbeling zou je gewoon moeten krijgen.

2250 WP Zuid PVoutput

• Draicon
quote:
MdO82 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:26:
[...]

War had je gelezen dat de verdubbeling niet voor start abo geldt?
Die 5 euro als korting is inderdaad alleen vanaf smart.

Maar de verdubbeling zou je gewoon moeten krijgen.
Verdubbeling krijg je idd gewoon. Gratis tv pakket en gratis safe online pakket ook. Zelfs bij een Start S abonnement, maar dan zonder de dubbele data natuurlijk omdat er geen data in het Start S abonnement zit.

• twanvanl
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 15-09 00:47
Ik wil misschien gebruik maken van Vodafone NEXT, is dit slim denken jullie? Of kan ik dan beter een los toestel kopen? Iemand hier ervaringen met NEXT?

• CrazY1985
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 08-09 11:49
1 juni.. de dag dat de nieuwe bundels weer in gaan..

Vanmorgen kijk in in de Vodafone app, zie ik opeens een nieuwe bundel erbij staan..

"10GB eindeloos internet EU"

Ik heb niks geactiveerd.
Ga ik naar nieuwe bundels activeren, dan kan ik een 10GB data bundel ( 40 euro / maand) ook alleen AANZETTEN in plaats van UITZETTEN..

Nieuwe actie van Vodafone of foutje in het systeem?
Meer mensen die dit hebben?

MSI GS70 2PC Stealth | Xbox One | Samsung Galaxy S5 G900F

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 00:01
Ik kan hem alleen aanzetten, maar hij staat niet geactiveerd. Lijkt op een lokaal probleem/actie/voordeel dus

• Steven.w
  • Laatst online: 22:32
quote:
CrazY1985 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 08:36:
1 juni.. de dag dat de nieuwe bundels weer in gaan..

Vanmorgen kijk in in de Vodafone app, zie ik opeens een nieuwe bundel erbij staan..

"10GB eindeloos internet EU"

Ik heb niks geactiveerd.
Ga ik naar nieuwe bundels activeren, dan kan ik een 10GB data bundel ( 40 euro / maand) ook alleen AANZETTEN in plaats van UITZETTEN..

Nieuwe actie van Vodafone of foutje in het systeem?
Meer mensen die dit hebben?
Heeft dit niet iets te maken met de EU-regulering? Bundel geldig in de gehele EU

• CrazY1985
  • Laatst online: 08-09 11:49
Ik heb een RED Essential abo waarbij EU al in de bundel zat (abo is in april in gegaan)..

Met 1,5 GB internet (en verdubbeling via Ziggo).

Dus die 10GB snap ik dan niet..

EDIT (reactie Vodafone):

in Nederland kun je tijdens de eerste 3 maanden onbeperkt internetten, maar in de EU geldt een limiet van 10 GB per maand. Vandaar dat je deze bundel ziet staan 😉. Dat komt door de nieuwe Europese roaming regulering die vanaf 15 juni ingaat. We passen dit nu alvast toe 😀. Meer informatie vind je terug op http://voda.fo/ne/l59l0.

CrazY1985 wijzigde deze reactie 01-06-2017 09:43 (72%)

MSI GS70 2PC Stealth | Xbox One | Samsung Galaxy S5 G900F

Acties:
  • +1Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 18-09 16:50
Vanochtend weer extra korting gekregen bij Vodafone Opzeggen/Retentie lijn. Ik had een aanbieding gezien van T-Mobile om voor 5 GB NL/EU + Onbeperkt Bellen/SMS voor 15,-.

Ik gebeld naar de lijn en aangegeven wat zij mij aanbieden. Vodafone kon uiteindelijk hetzelfde aanbieden, 2 jaar, 20,- per maand ( exclusief Ziggo korting/verdubbelin) 5 GB en onbeperkt bellen. Geen slechte deal, kan ik weer even vooruit :)
quote:
CrazY1985 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:05:
Ik heb een RED Essential abo waarbij EU al in de bundel zat (abo is in april in gegaan)..

Met 1,5 GB internet (en verdubbeling via Ziggo).

Dus die 10GB snap ik dan niet..

EDIT (reactie Vodafone):

in Nederland kun je tijdens de eerste 3 maanden onbeperkt internetten, maar in de EU geldt een limiet van 10 GB per maand. Vandaar dat je deze bundel ziet staan 😉. Dat komt door de nieuwe Europese roaming regulering die vanaf 15 juni ingaat. We passen dit nu alvast toe 😀. Meer informatie vind je terug op http://voda.fo/ne/l59l0.
Dus tijdens de 1e 3 maand heb 10GB + je reguliere bundel + eventuele verdubbeling aan data in de EU te gebruiken. Dan kom ik op 34Gb aan data in Tenerife deze periode.

Het 4G netwerk is beter dan de hotel WiFi dus m'n 2e datasimkaart mag flink aan de slag. Tevreden :)

• alwaysleft
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 20:31
quote:
Chris.nl schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:09:
[...]

Dus tijdens de 1e 3 maand heb 10GB + je reguliere bundel + eventuele verdubbeling aan data in de EU te gebruiken. Dan kom ik op 34Gb aan data in Tenerife deze periode.

[afbeelding]

Het 4G netwerk is beter dan de hotel WiFi dus m'n 2e datasimkaart mag flink aan de slag. Tevreden :)
Onjuist toch, alleen je verdubbeling als je die hebt met Ziggo actie. Ik heb nu 3 maanden onbeperkt NL internet, en 5GB plus 5GB door verdubbeling in de EU. Met VF Red, dus 10 GB in totaal.

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
alwaysleft schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:11:
[...]

Onjuist toch, alleen je verdubbeling als je die hebt met Ziggo actie. Ik heb nu 3 maanden onbeperkt NL internet, en 5GB plus 5GB door verdubbeling in de EU. Met VF Red, dus 10 GB in totaal.
Naast 3 maand Onbeperkt NL nu dus ook 3 maand 10GB EU, en dan nog al je reguliere data. Dus in jou geval 20GB totaal (tijdens die 1e 3 maand).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alwaysleft
quote:
Chris.nl schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:17:
[...]

Naast 3 maand Onbeperkt NL nu dus ook 3 maand 10GB EU, en dan nog al je reguliere data. Dus in jou geval 20GB totaal (tijdens die 1e 3 maand).
Ow ok, duidelijk ;)

• gielie
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 22:57
quote:
Chris.nl schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:17:
[...]

Dit klopt dus niet, ik heb net met VF gebeld en de eerste 3 maanden onbeperkt in NL maar 10 Gb in eu de eerste 3 maanden, hierna geld het normale binnen de bundel voor NL en EU.

Dus niet 10GB + bundel in de 1ste 3 maanden in de EU.

Overgens een slimme truc van VF om zo in de vakantie periode nieuwe klanten te beperken op vakantie.

gielie wijzigde deze reactie 01-06-2017 12:41 (9%)

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

• alwaysleft
quote:
gielie schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:39:
[...]

Dit klopt dus niet, ik heb net met VF gebeld en de eerste 3 maanden onbeperkt in NL maar 10 Gb in eu de eerste 3 maanden, hierna geld het normale binnen de bundel voor NL en EU.

Overgens een slimme truc van VF om zo in de vakantie periode nieuwe klanten te beperken op vakantie.
Ja, dat heb ik dus ook verteld gekregen. 10 GB in de EU ;)
quote:
[...]

Het zou achterlijk zijn als Vodafone me 10GB "geeft" de 1e 3 maand maar ik daarna niet mijn reguliere 24GB mag gebruiken 8)7

Ik zal zorgen dat ik die 10GB sowieso verbruik en dan eens zien wat er gebeurt, ik kom erop terug met screenshots.

• alwaysleft
quote:
Chris.nl schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 13:18:
[...]

Het zou achterlijk zijn als Vodafone me 10GB "geeft" de 1e 3 maand maar ik daarna niet mijn reguliere 24GB mag gebruiken 8)7

Ik zal zorgen dat ik die 10GB sowieso verbruik en dan eens zien wat er gebeurt, ik kom erop terug met screenshots.
Ja, ik dacht alleen je reguliere bundel is mij verteld geworden en die is bij mij 10 GB met verdubbeling. Dus jij alleen je reguliere bundel gok ik ;)

• P.K.
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 19-09 10:57
quote:
[...]

Per vandaag zijn er ook de nieuwe buitenbundel-bundels voor in de EU, omdat Vodafone in de EU geen gratis beperkte snelheid aanbiedt nadat je bundel op is.

Daar zit een pakket tussen van 10GB voor 40 euro.
Zou die het niet zijn?
https://www.vodafone.nl/opreisindeeu/

P.K. wijzigde deze reactie 01-06-2017 13:27 (5%)

• gielie
quote:
[...]

Dit komt omdat ze op een onbeperkte bundel een limiet mogen zetten in de EU, zoals bij T-mobile en TELE2. 1e 3 maanden is onbeperkt dus het Eu gedeelte is beperkt tot 10 GB, daarna heb je een bundel van 24GB en die moeten ze in de hele EU laten gelden, slimme truc dus zo vlak voor de vakantie periode.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

quote:
P.K. schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 13:25:
[...]

Per vandaag zijn er ook de nieuwe buitenbundel-bundels voor in de EU, omdat Vodafone in de EU geen gratis beperkte snelheid aanbiedt nadat je bundel op is.

Daar zit een pakket tussen van 10GB voor 40 euro.
Zou die het niet zijn?
Dat afgeknepen internet alleen in NL geldig is, was imo allang bekend.

Tot gisteren ging de EU data van n van mijn 12GB bundels af, omdat de onbeperkt data bundel van de 1e 3 maand alleen in NL geldig is. Per vandaag krijg je de 1e 3 maand naast de onbeperkt NL data bundel dus ook een 10GB EU bundel.
Vandaag zie ik mijn data ook van die 10GB bundel gaan, ik neem aan dat daarna mijn data van de 12GB bundels gaat. Is alle reguliere data op dan moet je inderdaad bijkopen in de EU (omdat de afgeknepen bundel alleen in NL geldig is).

• gielie
quote:
Chris.nl schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 13:35:
[...]

Dat afgeknepen internet alleen in NL geldig is, was imo allang bekend.

Tot gisteren ging de EU data van n van mijn 12GB bundels af, omdat de onbeperkt data bundel van de 1e 3 maand alleen in NL geldig is. Per vandaag krijg je de 1e 3 maand naast de onbeperkt NL data bundel dus ook een 10GB EU bundel.
Vandaag zie ik mijn data ook van die 10GB bundel gaan, ik neem aan dat daarna mijn data van de 12GB bundels gaat. Is alle reguliere data op dan moet je inderdaad bijkopen in de EU (omdat de afgeknepen bundel alleen in NL geldig is).
Ik zou het nog maar eens navragen, wat ik hier boven heb gezet zo is het mij verteld door VF, beetje lullig als na de vakantie een rekening krijgt van 24 GB in de EU.

quote:
[...]

Precies, tijdens de 1e 3 maand krijg je 10GB EU data extra, daarna geld je normale abonnement.
quote:
Jawel, dat heeft de klantenservice je net verteld.
quote:
Hoe is 10GB extra geven een beperking opleggen?
quote:
gielie schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 13:37:
[...]

Ik zou het nog maar eens navragen, wat ik hier boven heb gezet zo is het mij verteld door VF, beetje lullig als na de vakantie een rekening krijgt van 24 GB in de EU.
Nee natuurlijk krijg ik geen rekening. In de voorwaarden van mijn reguliere abonnement staat dat ik alle data in NL en in de EU kan gebruiken.

Dat de onbeperkt internet bundel niet in de EU geldig is, was ook allang bekend. Het is dus helemaal geen slim trucje van Vodafone om de klanten vlak voor de vakantie extra geld uit de zak te kloppen, zoals je denkt. In plaats van gn extra EU data tijdens de 1e 3 maand, krijg je nu 10GB extra toegestopt.

Wat mij betreft zijn de afgelopen tig post verwarring geweest. Er is geen probleem, de zon schijnt!

Chris.nl wijzigde deze reactie 01-06-2017 14:04 (53%)

• DutchNe0n
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 09-08 22:56
Ik ben sinds 1 juni overgestapt van T-mobile naar Vodafone met een Red abonnement. Hierzo ook Ziggo thuis. Alleen nog geen bericht gehad over de extra's die Vodafone-Ziggo bieden. Duurt zeker voordat ik hier iets over hoor? Of toch even contact opnemen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alwaysleft
quote:
DutchNe0n schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 23:30:
Ik ben sinds 1 juni overgestapt van T-mobile naar Vodafone met een Red abonnement. Hierzo ook Ziggo thuis. Alleen nog geen bericht gehad over de extra's die Vodafone-Ziggo bieden. Duurt zeker voordat ik hier iets over hoor? Of toch even contact opnemen?
Gaat automatisch. Duurt maximaal 4 weken. Bij mij duurde het 3 weken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

Is Vodafone bezig de voorwaarden aantrekkelijker te maken? Vorige keer dat ik het nakeek was de blox beperkt internet alleen geldig in NL :)F

- edit - inmiddels opgelost door Vodafone.

Chris.nl wijzigde deze reactie 08-06-2017 02:14 (27%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

quote:
Chris.nl schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 01:27:
[afbeelding]

Is Vodafone bezig de voorwaarden aantrekkelijker te maken? Vorige keer dat ik het nakeek was de blox beperkt internet alleen geldig in NL :)F
Inderdaad, en dat heb ik letterlijk gisteren nagekeken.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 22:34
Gisteren deze Blox aangezet via de app en ik weet zeker dat er uitsluitend Nederland stond oid. Nu staat er hetzelfde als het plaatje hierboven. Dus dit is een opvallende, maar positieve aanpassing.

Steam: -MiDe- Uplay: MiDe- PSN: MiDe--

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 18-09 14:02
De blox hierboven zie ik niet, wel de volgende:

Zou helemaal mooi zijn, als m'n bundel op is telkens opnieuw 50MB erbij voor noppes? :P

Virtual Reality wijzigde deze reactie 02-06-2017 11:27 (45%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alwaysleft
quote:
Virtual Reality schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:24:
[afbeelding]

Zou helemaal mooi zijn, als m'n bundel op is telkens opnieuw 50MB erbij voor noppes? :P
Haha, is maar eenmalig zo een blox lijkt me?

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Virtual Reality schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:24:
[afbeelding]

Ga er maar van uit dat je een paar euro per 50 MB betaald. Alleen het aanzetten en maar niet daadwerkelijk gebruiken van die blox kost 0,00 p/m.

Daarnaast is MyVodafone ook een beetje van slag. Ik heb nu bijvoorbeeld 3x12GB ipv 2x. Na de werkzaamheden komend weekend de app maar weer eens openen en kijken wat er allemaal van overblijft.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Welke blox je ziet is afhankelijk van je abonnement. Ik zie die specifieke blox ook niet.

Vraag me wel af wat er nu gebeurd is met de voordeellanden -- voor mij gold nog dat japan en australi voordeellanden waren voor de goedkoper internet blox (eerder dit jaar nog handig gebruik van gemaakt) waar dat voor nieuwe abonnementen niet meer gold. De originele alles-in-een-op-reisblox is nu weg en ik kan alleen kiezen voor alles in 1 wereld en alles in 1 wereld xl, uiteraard aan een hogere prijs.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 19-09 10:57
quote:
-MD- schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:07:
Gisteren deze Blox aangezet via de app en ik weet zeker dat er uitsluitend Nederland stond oid. Nu staat er hetzelfde als het plaatje hierboven. Dus dit is een opvallende, maar positieve aanpassing.
Volgens mij gaat het daar administratief niet helemaal lekker, sinds de boel gister omgegooid moest worden. Ga er maar vanuit dat dit een foutje is. :+

P.K. wijzigde deze reactie 02-06-2017 14:03 (4%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 20-09 16:30
Hier toch overgegaan op tmobile 5gig plus onbeperkt. Zelfs met ziggo korting kwam ik 5 pm duurder uit.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • +2Henk 'm!

• -MD-
quote:
P.K. schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 14:02:
[...]Volgens mij gaat het daar administratief niet helemaal lekker, sinds de boel gister omgegooid moest worden. Ga er maar vanuit dat dit een foutje is. :+

Ik mag hopen toch? :p
Je kunt het ook omdraaien en zeggen dat jouw link nog niet is aangepast. Maar ik ben bang dat je wel gelijk hebt hoor. Ach, het voelt sowieso al luxe. Betaal 19,- voor red super, en adres gebruikt van iemand met Ziggo dus 24GB in de EU.
Gewoon het feit dat je gewoon je smartphone kan gebruiken in het buitenland zoals thuis. Kan me bijna m'n jeugd zonder niet meer herinneren...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AMD and INTEL
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 22:04
Nu met onbeperkt 25 euro tele2 begin mijn abbo wel duur te worden nu zag ik 5 euro korting voor ziggo en vdf klanten.... gaat alleen op voor nieuwe klanten! ); ik vind dit wel heel heel heel heel klantonvriendelijk

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 19-09 20:16
quote:
AMD and INTEL schreef op zondag 4 juni 2017 @ 12:34:
Nu met onbeperkt 25 euro tele2 begin mijn abbo wel duur te worden nu zag ik 5 euro korting voor ziggo en vdf klanten.... gaat alleen op voor nieuwe klanten! ); ik vind dit wel heel heel heel heel klantonvriendelijk
Deze actie is er ook voor bestaande Vodafone klanten die hun abonnement verlengen (vanaf 17-04-2017)
Dus kan jij nu verlengen dan krijg je als je een Smart Red of Black abonnement neemt ook die 5 euro korting.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AMD and INTEL
quote:
Megapaul schreef op maandag 5 juni 2017 @ 00:32:
[...]

Deze actie is er ook voor bestaande Vodafone klanten die hun abonnement verlengen (vanaf 17-04-2017)
Dus kan jij nu verlengen dan krijg je als je een Smart Red of Black abonnement neemt ook die 5 euro korting.
Zit er nog anderhalf jaar aan vast....

Acties:
  • +3Henk 'm!
quote:
AMD and INTEL schreef op maandag 5 juni 2017 @ 10:09:
[...]

Zit er nog anderhalf jaar aan vast....
Misschien kan je het contract laten ontbinden omdat Vodafone niet meer de NL internetbundels aanbied die in de voorwaarden van je contract staan.

<-klik

Probeer nu eens 1GB NL bundel bij te kopen voor 5,=? Mij lukt het niet meer, die bundel is nergens meer te vinden.. Je moet nu 7,50 betalen om 1GB extra te kunnen krijgen. Prijsstijging = recht op ontbinden contract.

Ps. Misschien praat ik nu poep hoor, maar wellicht de moeite waard om je eens in te verdiepen als je echt van je contract af wil. Hoewel veel voorwaarden zijn verbeterd (VodafoneZiggo deals) zijn er ook wat verslechterd, dus zou je eraf moeten kunnen. @alwaysleft wat denk jij hiervan? Volgens mij maak jij ook graag de switch naar Tele2, zou dit een escape kunnen zijn?

- edit -

Ik heb de casus bij Vodafone voorgelegd link eens kijken hoe er gereageerd wordt.

- edit 2 -

Ik heb e.e.a. zitten Googelen en waarschijnlijk is het zo dat wanneer ze die prijsverhoging tijdens de 1e 3 maand van je abonnement gedaan hebben je deze sowieso mag laten ontbinden. Nog geen reactie gezien op het Vodafone forum, ben benieuwd. Wellicht bel ik donderdag of vrijdag zelf even met de afdeling opzeggen om duidelijkheid te krijgen.

- edit 3 -

Helaas helaas

Chris.nl wijzigde deze reactie 09-06-2017 10:49 (44%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nederlander123
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 06-06 02:06
@Chris.nl Klinkt heel goed wat mij betreft. lekker ontbinden en naar Tele2. :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AMD and INTEL
quote:
Chris.nl schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:17:
[...]

Misschien kan je het contract laten ontbinden omdat Vodafone niet meer de NL internetbundels aanbied die in de voorwaarden van je contract staan.

[afbeelding] <-klik

Probeer nu eens 1GB NL bundel bij te kopen voor 5,=? Mij lukt het niet meer, die bundel is nergens meer te vinden.. Je moet nu 7,50 betalen om 1GB extra te kunnen krijgen. Prijsstijging = recht op ontbinden contract.

Ps. Misschien praat ik nu poep hoor, maar wellicht de moeite waard om je eens in te verdiepen als je echt van je contract af wil. Hoewel veel voorwaarden zijn verbeterd (VodafoneZiggo deals) zijn er ook wat verslechterd, dus zou je eraf moeten kunnen. @alwaysleft wat denk jij hiervan? Volgens mij maak jij ook graag de switch naar Tele2, zou dit een escape kunnen zijn?
DIt klopt idd maar zou dit echt iets kunnen zijn? Het is niet echt dat ik naar tele2 wil maar ja ik bedoel ik betaal gewoon veel te veel nu... :(

Acties:
  • +2Henk 'm!
Het is sowieso niet zo handig als bedrijven kwaad bloed zetten bij bestaande klanten door opeens veel meer value voor ook nog eens aanzienlijk minder geld te gaan bieden aan nieuwkomers.

Natuurlijk heb je als bestaande klant getekend voor je hoge tarief. Maar toch wordt de kans groter dat je al deze gefrustreerde klanten direct verliest als er zich opeens een kans voordoet. Klanten die je daarna ook niet zo snel terug wint. Ja en er zijn best wat klanten die tussen november en februari "superdeals, megadeals, nerver en nooit deals etc. aangeboden kregen via Friends & family die enkele weken daarna zagen dat iedere gewone klant een 50% kortingsdeal krijgt en nieuwe klanten ook nu korting + nog extra 5,- per maand als Ziggo klant vangen. Vooral nu de verschillen zo groot zijn, zou ik oude klanten adviseren elke strohalm die te vinden is aan te grijpen om te kunnen stemmen met je voeten. Het verschilt natuurlijk enorm of je 1,5 GB tot 5 GB krijgt of unlimited voor hetzelfde bedrag of minder. Vodafone is ook in vernieuwing of netwerk het slechtste jongetje van de klas geworden. Dus geen reden meer om meer te betalen of per se te blijven.

De concurrenten weten beter hoe dit werkt dan Vodafone met al haar internationale ervaring. Bij de concurrenten profiteren ook de bestaande klanten van de nieuwe bundels (KPN) of kunnen klanten overstappen naar de nieuwe unlimited tarieven (T-Mobile en Tele2). Bij de concurrentie zijn nieuwe en bestaande klanten nu goedkoper uit nu het hele veld van mobiele diensten op de schop is. Alleen bij Vodafone niet. Zelfs de Ziggo compleet korting van 5,- per maand die bijvoorbeeld KPN ook keurig aan bestaande klanten geeft, zijn voor bestaande VodaZiggo klanten niet van toepassing.

Dit gaat een keer bij ze terugkomen, of met pogingen op te zeggen vanwege verslechterde voorwaarden, of over anderhalf tot 2 jaar als klanten weg kunnen.

ucsdcom wijzigde deze reactie 05-06-2017 22:27 (4%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Schrudde
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 20:01
Inderdaad. Als je KPN klanten spreekt hoor je altijd " zo'n deal krijg ik nooit meer, ik heb van de Hiovergang paar gig gekregen en krijg gigs omdat ik ook KPN thuis heb!"
Dat KPN thuis duurder is en ze vaak maar fractie bundel gebruiken daarvoor zijn ze doof. Als je voorrekent dat een een andere vastprovider en mobielprovider bij elkaar veel minder is dan roepen ze " ja maar bereik enzo " of het weinig onderscheidende" jaa maar ik ben 2 keer per jaar in het buitenland en kan nu uit mijn bundel".
En als mensen te lang twijfelen voor verlengen dan wordt hen een veel te dure simonly aangesmeerd, mensn zien alleen de 20 e "korting" tov eerder

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jcdvd
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 20-09 12:50
quote:
AMD and INTEL schreef op zondag 4 juni 2017 @ 12:34:
Ik woon in een regio waar geen ziggo is en krijg dus ook de combi voordelen niet, en ze willen me ook niet tegemoed komen, gaat om een nieuw abbo. Zeer klant onvriendelijk

• woess
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 22:26
Klinkt aannemelijk, maar ben benieuwd of Vodafone ook deze visie deelt. Heb zelf dec 2016 voor 2 jaar afgesloten en zou graag weg willen.
quote:
[...]

[afbeelding] <-klik

- edit -

Ik heb de casus bij Vodafone voorgelegd link eens kijken hoe er gereageerd wordt.

- edit 2 -

Ik heb e.e.a. zitten Googelen en waarschijnlijk is het zo dat wanneer ze die prijsverhoging tijdens de 1e 3 maand van je abonnement gedaan hebben je deze sowieso mag laten ontbinden. Nog geen reactie gezien op het Vodafone forum, ben benieuwd. Wellicht bel ik donderdag of vrijdag zelf even met de afdeling opzeggen om duidelijkheid te krijgen.
quote:
woess schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:18:
Klinkt aannemelijk, maar ben benieuwd of Vodafone ook deze visie deelt. Heb zelf dec 2016 voor 2 jaar afgesloten en zou graag weg willen.

[...]
Als ik Vodafone was zou ik verweren dat het abonnementsgeld niet gestegen is, enkel de aanvullende diensten, dus weigeren mensen hun contract te laten ontbinden. Maar goed, donderdag of vrijdag bel ik ze ff, zal laten weten hoe het verliep.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• -MD-
quote:
Chris.nl schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 01:27:
[afbeelding]

Alleen geldig in Nederland staat er nu in de app...
quote:
P.K. schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 14:02:
[...]
Ga er maar vanuit dat dit een foutje is. :+
Je had dus helaas gelijk :)

• V3g3ta
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 00:24

V3g3ta

Fueled by Metal!

Misschien zit ik in het verkeerde topic, maar aangezien Vodafone het zelf ook niet weet, de een zegt dat de ander dit.. en in een fysieke shop kunnen ze me niet helpen omdat ik alles online heb geregeld..

Ik heb mijn abbo verlengs via Friends and Family, zo was ik ongeveer 60 goekoper uit dan op de vodafone site. Het probleem, ik heb een Galaxy S8 als nieuw toestel erbij genomen en na een paar dagen begon me op te vallen dat er een mini puntje onder het scherm zat, miss een zandkorrel of iets dergelijks. Je ziet het niet meteen en super storend is het ook niet. Maar nu ben ik gaan bellen om een ander toestel te krijgen.

De een zegt om hem doa retour te sturen, maar weet niet precies met welk formulier, de ander via een rma formulier, maar weet niet wat rma inhoud. De ander zegt dat ik gewoon naar een winkel kan gaan en het daar kan regelen, en weer een ander zegt dat als ik hem opstuur alles geannuleerd word, er 2 tot 4 weken overheen gaat en ik dan een mail zou krijgen om alles opnieuw aan te vragen... en natuurlijk kan de fysieke winkel me niet verder helpen.. Ben sterk aan het denken om hem maar gewoon te houden als het zo moeilijk moet gaan alemaal..

Weet iemand van jullie hoe ik dit nou precies geregeld krijg?! |:( |:(

i7 4770K@4.5Ghz ,XSPC Cooled,Asus Maximus VI Formula,Corsair AX860i,Patriot Viper3 1866 16GB,NZXT Phantom 630,EVGA GTX 1070FTW,Acer H257HU,Logitech Z5500,Corsair MM800,Logitech G502S,G910 Orion Spectrum,Samsung 840Pro 256x2,WD Green 4TB+3+2,750 EVO 500GB

• Draicon
quote:
V3g3ta schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:48:
Misschien zit ik in het verkeerde topic, maar aangezien Vodafone het zelf ook niet weet, de een zegt dat de ander dit.. en in een fysieke shop kunnen ze me niet helpen omdat ik alles online heb geregeld..

Ik heb mijn abbo verlengs via Friends and Family, zo was ik ongeveer 60 goekoper uit dan op de vodafone site. Het probleem, ik heb een Galaxy S8 als nieuw toestel erbij genomen en na een paar dagen begon me op te vallen dat er een mini puntje onder het scherm zat, miss een zandkorrel of iets dergelijks. Je ziet het niet meteen en super storend is het ook niet. Maar nu ben ik gaan bellen om een ander toestel te krijgen.

De een zegt om hem doa retour te sturen, maar weet niet precies met welk formulier, de ander via een rma formulier, maar weet niet wat rma inhoud. De ander zegt dat ik gewoon naar een winkel kan gaan en het daar kan regelen, en weer een ander zegt dat als ik hem opstuur alles geannuleerd word, er 2 tot 4 weken overheen gaat en ik dan een mail zou krijgen om alles opnieuw aan te vragen... en natuurlijk kan de fysieke winkel me niet verder helpen.. Ben sterk aan het denken om hem maar gewoon te houden als het zo moeilijk moet gaan alemaal..

Weet iemand van jullie hoe ik dit nou precies geregeld krijg?! |:( |:(
Stuur een bericht op social media naar ze. Dan zullen ze de juiste procedure wel even uitzoeken. In de winkel kan je 'm idd niet omruilen. Dat is vooralsnog gescheiden. Online of telefonische orders en dan een doa zijn bij de meeste providers geen pretje om te regelen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 22:48
quote:
Draicon schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:55:
[...]

Stuur een bericht op social media naar ze. Dan zullen ze de juiste procedure wel even uitzoeken. In de winkel kan je 'm idd niet omruilen. Dat is vooralsnog gescheiden. Online of telefonische orders en dan een doa zijn bij de meeste providers geen pretje om te regelen.
Het is bij voorbaat al kansloos dat medewerkers van een bedrijf geen moeite doen om voor hun onbekende problemen toch op te lossen. Als je niet weet welk formulier er bij een toestelwissel hoort zorg je er voor dat het op een andere manier opgelost wordt, al kom je zelf achter je bureau vandaan en doe je een 17 daagse voetreis naar het dorp van V3g3ta. Toestel met 'defect' wisselen is een van de basisfuncties van een helpdesk, als je dan iemand moet doorverwijzen naar een fysieke winkel of uit pure paniek een random ander formulier aanraadt ben je (nog) niet geschikt voor de functie van helpdeskmedewerker en heeft er iemand in de organisatie zitten slapen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Metal!

Ik ga het toestel morgen op de post doen. Als alles goed gaat krijg ik een email zodra ze het hebben ontvangen en gechecked. In die email staat een telefoonnummer dat ik dan moet bellen om een nieuw toestel te regelen. Ik stop er een uitgebreid a4'tje bij met de klacht en dat ik niks wil annuleren, maar gewoon een nieuw toestel wil. Op het formulier dat ik moet invullen schrijf ik een paar keer DOA! De laatste die ik sprak vertelde me dat ik komende week een nieuw toestel kan verwachten. Echter geloof ik er niet veel van en ga vooralsnog uit van 2 weken. Dat het daar een zooitje is is me nu duidelijk, zelfs in hun winkel zeiden ze dat. Veel afdelingen werken langs elkaar af. We zullen zien en ik hou jullie op de hoogte.

i7 4770K@4.5Ghz ,XSPC Cooled,Asus Maximus VI Formula,Corsair AX860i,Patriot Viper3 1866 16GB,NZXT Phantom 630,EVGA GTX 1070FTW,Acer H257HU,Logitech Z5500,Corsair MM800,Logitech G502S,G910 Orion Spectrum,Samsung 840Pro 256x2,WD Green 4TB+3+2,750 EVO 500GB

Acties:
  • +1Henk 'm!
Vandaag een goede beurt gemaakt bij Vodafone door melding te maken van een bug die vrijwel onbeperkt data geeft.

- edit - inmiddels verholpen

Chris.nl wijzigde deze reactie 08-06-2017 11:28 (20%)

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 20-09 16:53
quote:
V3g3ta schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:16:
Ik ga het toestel morgen op de post doen. Als alles goed gaat krijg ik een email zodra ze het hebben ontvangen en gechecked. In die email staat een telefoonnummer dat ik dan moet bellen om een nieuw toestel te regelen. Ik stop er een uitgebreid a4'tje bij met de klacht en dat ik niks wil annuleren, maar gewoon een nieuw toestel wil. Op het formulier dat ik moet invullen schrijf ik een paar keer DOA! De laatste die ik sprak vertelde me dat ik komende week een nieuw toestel kan verwachten. Echter geloof ik er niet veel van en ga vooralsnog uit van 2 weken. Dat het daar een zooitje is is me nu duidelijk, zelfs in hun winkel zeiden ze dat. Veel afdelingen werken langs elkaar af. We zullen zien en ik hou jullie op de hoogte.
Ik kan nu al op een briefje geven hoe dit gaat verlopen. Staat een paar pagina's terug. Ze cancelen je hele order. En gaan een nieuw contract opstellen omdat ze geen Imei nummer kunnen wijzigen in het huidige contract. Na een maand talloze keren bellen, mailen, winkels bezoeken heb ik de strijd opgegeven.

Zie ook Lekkerboeie86 in "Het Vodafone bestaande abonnementen & verlengingstopic"

Lekkerboeie86 wijzigde deze reactie 08-06-2017 00:27 (4%)

PSN: lekkerboeie86 I Tweakers Eredivisie Poule https://www.voetbalpoules.nl/poule/106806/aanmelden

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Metal!

quote:
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 00:24:
[...]

Ik kan nu al op een briefje geven hoe dit gaat verlopen. Staat een paar pagina's terug. Ze cancelen je hele order. En gaan een nieuw contract opstellen omdat ze geen Imei nummer kunnen wijzigen in het huidige contract. Na een maand talloze keren bellen, mailen, winkels bezoeken heb ik de strijd opgegeven.

Zie ook Lekkerboeie86 in "Het Vodafone bestaande abonnementen & verlengingstopic"
Dat klinkt niet erg hoopvol.. Wat doe ik nu.. toestel houden, want je ziet het nauwelijks, maar zit er wel op een foon van 800, of toch verzenden en hopen op een snelle afhandeling.. Sowieso dat het naar Dynafix moet vind ik al niet echt wenselijk.. :/ Ik heb gelukkig dan wel weer niks met BKR te maken, gewoon in 1 keer betaald, want ik leen nooit iets.

V3g3ta wijzigde deze reactie 08-06-2017 00:43 (6%)

• alwaysleft
quote:
[...]

[afbeelding] <-klik

- edit -

- edit 2 -

Klinkt inderdaad aannemelijk, laat me weten wat de uitkomst hier van is!

En hoezo alleen de eerste 3 maanden maar? Want ik heb nog maar 1 maand van de eerste 3 maanden.
Ik zie wel dit: https://www.vodafone.nl/s...g/inflatiecorrectie.shtml

Ik quote: De kleine lettertjes

De Algemene Voorwaarden van je abonnement wijzigen niet. In de voorwaarden staat in het artikel Tarieven dat wij de tarieven 1 keer per jaar mogen aanpassen aan de hand van de consumentenprijsindex van het CBS.

Als wij dit doen binnen 3 maanden nadat je een Vodafone contract hebt afgesloten, mag je de overeenkomst kosteloos opzeggen. In alle andere gevallen kun je het abonnement niet opzeggen.

alwaysleft wijzigde deze reactie 08-06-2017 04:49 (15%)

• alwaysleft
@Chris.nl denk wel dat we sterk staan, zie consuwijzer. https://www.consuwijzer.n...hogingen-van-abonnementen

Prijsverhoging binnen drie maanden na het sluiten van de overeenkomst
Verhoogt de ondernemer de prijs binnen drie maanden nadat u het abonnement hebt afgesloten? Dan kunt u altijd de overeenkomst ontbinden. De overeenkomst stopt dan, en u mag uw (resterende) abonnementskosten terug vragen.

Tele2 of T-Mobile. Here i come :P

• Lekkerboeie86
quote:
V3g3ta schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 00:33:
[...]

Dat klinkt niet erg hoopvol.. Wat doe ik nu.. toestel houden, want je ziet het nauwelijks, maar zit er wel op een foon van 800, of toch verzenden en hopen op een snelle afhandeling.. Sowieso dat het naar Dynafix moet vind ik al niet echt wenselijk.. :/ Ik heb gelukkig dan wel weer niks met BKR te maken, gewoon in 1 keer betaald, want ik leen nooit iets.
Tja in dat geval zou je gewoon het traject in kunnen gaan. Mijn toestel was onbruikbaar dus had geen keus. BKR registratie kan in de toekomst voor mij wel lastig worden. Ik zit daar niet op te wachten. 800 zo aftikken voor een toestel vind ik te gortig. Daarom houd ik mezelf liever voor de gek en betaal altijd in een abonnement vorm. In sommige gevallen was dat zelfs voordeliger, sowieso nooit duurder.

PSN: lekkerboeie86 I Tweakers Eredivisie Poule https://www.voetbalpoules.nl/poule/106806/aanmelden

• GokuSsj
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 14-09 10:12
quote:
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 00:24:
[...]

Dit is dus niet altijd zo, toestel 5/4 besteld, uiteindelijk 26/5 gekregen, dag later een DOA, ingeleverd bij Vodafone en even later heb ik hem weer terug gekregen, geen problemen, contract liep al dus dan gaan ze niet opeens een nieuw contract opstellen. Dus heb mijn toestel weer terug en ben nog steeds BKR vrij omdat ik hem 5/4 had besteld.

• Lekkerboeie86
quote:
GokuSsj schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 08:22:
[...]

Dit is dus niet altijd zo, toestel 5/4 besteld, uiteindelijk 26/5 gekregen, dag later een DOA, ingeleverd bij Vodafone en even later heb ik hem weer terug gekregen, geen problemen, contract liep al dus dan gaan ze niet opeens een nieuw contract opstellen. Dus heb mijn toestel weer terug en ben nog steeds BKR vrij omdat ik hem 5/4 had besteld.
Zou willen dat het voor mij ook zo verlopen was. Heb er echt alles aan gedaan. Kan alle correspondentie​ overleggen. Heb online aangekocht via Vodafone webshop. Drama.

• GokuSsj
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 14-09 10:12
quote:
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 08:29:
[...]

Zou willen dat het voor mij ook zo verlopen was. Heb er echt alles aan gedaan. Kan alle correspondentie​ overleggen. Heb online aangekocht via Vodafone webshop. Drama.
Vervelend!, hier is het ook raar gegaan, toestel ingeleverd bij de winkel. 1 week later bleek hij daar weer te liggen en mocht ik hem zo meenemen, nu doet hij het weer pefect. Dynafix beweert het niet te hebben ontvangen. Vodafone zegt hem te hebben terug ontvangen van Dynafix.

Of ze hebben zelf een hard reset gedaan die goed heeft uitgepakt. De eerste DOA zorgde voor paarse strepen over de rechter helft van mijn scherm, en die kreeg ik voor geen mogelijkheid weg. Ook niet na meerdere keren herstarten.

Als hij inderdaad niet via Dynafix is gegaan hoop ik maar dat het niet meer terug komt, ben er nog steeds een beetje bang voor. Vorige keer kwam het na een halve dag plotseling na het maken van een foto, nu na een week gelukkig nog niet. maar het blijft in het achterhoofd zitten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alwaysleft
Contact opgenomen met Consuwijzer, die gaan mij morgen terug bellen of ze zomaar de aanvullende bloxen tijdens je abo mogen wijzigen. @Chris.nl

Ze ( Vodafone) veranderen de aanvullende tarieven tijdens je contract. Dat mag mijn inziens niet.

alwaysleft wijzigde deze reactie 08-06-2017 10:55 (26%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roelvano
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 10-09 21:26
Hai,

Ik zit nu twee jaar bij KPN, maar ben erg ontevreden over hun bereik. Vaak 3G en dat werkt ruk bij KPN. Meerdere toestellen getest, ook al nieuwe sim geprobeerd, maar nada.
Er zijn twee trajecten waar ik veel op reis; metrotunnel in Amsterdam en ook de Schipholtunnel vaak. I know, I know; tunnels, dus geen zekerheid qua bereik. Maar KPN geeft me 3G, maar dat werkt niet in de tunnel. Voorheen Vodafone gehad, maar dan had ik id metrotunnel wel gewoon verbinding en kon ik m'n Netflix of Spotify blijven gebruiken. Maar dat is inmiddels weer twee jaar geleden. Ben benieuwd hoe het nu is met deze locaties. Schipholtunnel heb ik niet echt ervaring mee.
Nogmaals; ik snap dat het tunnels zijn, maar voorheen had ik geloof ik gewoon data in de metrotunnel in Amsterdam. Denk dat het sowieso beter gaat zijn dan minimaal bereik met KPN, maar just to be sure. Anders zit ik een jaar aan Vodafone vast en ben ik ook m'n Spotify via KPN kwijt ;).

Ook ben ik heel benieuwd of iemand iets weet over nieuwe data-abo's bij VF; ik wil graag iets meer dan 24GB (verdubbeling want Ziggo-klant ;)). Komen die er binnenkort aan toevallig?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alwaysleft
Update over de Blox wijzigen qua prijs tijdens contractsperiode, dit mag gewoon volgens de consuwijzer. En is geen reden je abo kosteloos op te zeggen of onderuit te komen.

Dus Vodafone houdt zich gewoon aan de wet. @Chris.nl

alwaysleft wijzigde deze reactie 09-06-2017 09:38 (17%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
alwaysleft schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:34:
Update over de Blox wijzigen qua prijs tijdens contractsperiode, dit mag gewoon volgens de consuwijzer. En is geen reden je abo kosteloos op te zeggen of onderuit te komen.

Ok.. Jammer, goed geprobeerd man, thnx voor je moeite!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alwaysleft
quote:
Chris.nl schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:40:
[...]

Ok.. Jammer, goed geprobeerd man, thnx voor je moeite!
Geen probleem ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Obeja
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 18:57
quote:
alwaysleft schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:34:

Volgens algemene voorwaarden van Vodafone kun je weldegelijk opzeggen. Als Vodafone binnen 3 maanden tarieven wijzigt na start abonnement, kun je ontbinden.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Obeja schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:21:
[...]
Volgens algemene voorwaarden van Vodafone kun je weldegelijk opzeggen. Als Vodafone binnen 3 maanden tarieven wijzigt na start abonnement, kun je ontbinden.
Probleem is dus dat het abonnementstarief niet gewijzigd is, alleen het tarief om extra diensten/data bij te kopen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alwaysleft
quote:
Chris.nl schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:23:
[...]

Probleem is dus dat het abonnementstarief niet gewijzigd is, alleen het tarief om extra diensten/data bij te kopen.
Dit. Bizar dat ze het mogen doen, maar het is niet anders. Consuwijzer vond het niet netjes, maar juridisch staat Vodafone in zijn recht blijkbaar.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 00:33

zeef

Communitymanager in ruste

Uitwerking van afschaffen roaming. De kosten stijgen en die moeten ergens worden gecompenseerd. Dus kiest men voor een oplossing als deze.

Tweakers Elect #eindbaas vanaf 1/10

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alwaysleft
quote:
zeef schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:33:
Uitwerking van afschaffen roaming. De kosten stijgen en die moeten ergens worden gecompenseerd. Dus kiest men voor een oplossing als deze.
Helaas ja. 5Gb blox is 25 euro geworden, en was eerst 12,50. Gigantische prijsverhoging.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Draicon
quote:
Roelvano schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 00:02:
Hai,

Ik zit nu twee jaar bij KPN, maar ben erg ontevreden over hun bereik. Vaak 3G en dat werkt ruk bij KPN. Meerdere toestellen getest, ook al nieuwe sim geprobeerd, maar nada.
Er zijn twee trajecten waar ik veel op reis; metrotunnel in Amsterdam en ook de Schipholtunnel vaak. I know, I know; tunnels, dus geen zekerheid qua bereik. Maar KPN geeft me 3G, maar dat werkt niet in de tunnel. Voorheen Vodafone gehad, maar dan had ik id metrotunnel wel gewoon verbinding en kon ik m'n Netflix of Spotify blijven gebruiken. Maar dat is inmiddels weer twee jaar geleden. Ben benieuwd hoe het nu is met deze locaties. Schipholtunnel heb ik niet echt ervaring mee.
Nogmaals; ik snap dat het tunnels zijn, maar voorheen had ik geloof ik gewoon data in de metrotunnel in Amsterdam. Denk dat het sowieso beter gaat zijn dan minimaal bereik met KPN, maar just to be sure. Anders zit ik een jaar aan Vodafone vast en ben ik ook m'n Spotify via KPN kwijt ;).

Ook ben ik heel benieuwd of iemand iets weet over nieuwe data-abo's bij VF; ik wil graag iets meer dan 24GB (verdubbeling want Ziggo-klant ;)). Komen die er binnenkort aan toevallig?
Beste manier is om een You 1GB Prepaid sim aan te schaffen voor 10 euro. Maand geldig en probeer dan meerdere dagen op jouw trajecten ff het netwerk uit. Ja, je moet je sim er even uithalen, maar zo kan je het wel het beste testen.

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
zeef schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:33:
Niet leuk, wel waar.

Als ik het kon dan zou ik mijn contract ontbinden omdat die blox duurder zijn geworden. Puur omdat ik voor hetzelfde geld liever onbeperkt heb. Maar eerlijk gezegd: in de praktijk heb ik die blox niet nodig. Daarnaast heeft Vodafone naast VoLTE ook VoWiFi en maak ik prettig gebruik van de gratis extra DataSim. Met de vaste aansluiting thuis ernaast kom ik nooit aan de 24GB, juist vooral tijdens EU vakanties is die 24GB wel handig. Bij onbeperkt internet van T-Mobile en Tele2 krijg je niet zoveel EU data..

Dan, ipv klagen, toch liever blij zijn met de 3 maand gratis de ik gisteren van Vodafone heb gekregen ivm het melden van die MyVodafone bug.
quote:
alwaysleft schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:34:
[...]

Helaas ja. 5Gb blox is 25 euro geworden, en was eerst 12,50. Gigantische prijsverhoging.
Inderdaad, zeker als je een te klein abonnement heb kan dit de kosten toch flink opstuwen. Hopelijk komt Vodafone binnenkort toch met een onbeperkt abonnement en krijgen bestaande klanten dan de kans om te switchen. Zoals @ucsdcom motiveerde zou dat een mooi staaltje klantvriendelijkheid kunnen zijn.

Chris.nl wijzigde deze reactie 09-06-2017 12:52 (21%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 02:40

.oisyn

Moderator Devschuur

Demotivational Speaker

quote:
alwaysleft schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:26:
[...]

Dit. Bizar dat ze het mogen doen, maar het is niet anders.
Zo heel bizar vind ik het niet. BloX prijzen staan vziw niet in je contract vermeld, het is een service die er naast bestaat, en er wordt niet mee geadverteerd. Mag je je sportschoolabonnement ontbinden op het moment dat ze de drankjes in de automaat een kwartje duurder hebben gemaakt? :)

.edit: nvm, ik zie nu dat de BloX wl in je contract vermeld staan. Dat verandert de zaak wel enigszins imho.

.edit: Nee, toch niet, ik had wel gelijk. Mijn punt blijft staan :).

.oisyn wijzigde deze reactie 10-06-2017 11:49 (16%)

If we can hit that bullseye, the rest of the dominoes will fall like a house of cards. Checkmate.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alwaysleft
quote:
.oisyn schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:13:
[...]

Zo heel bizar vind ik het niet. BloX prijzen staan vziw niet in je contract vermeld, het is een service die er naast bestaat, en er wordt niet mee geadverteerd. Mag je je sportschoolabonnement ontbinden op het moment dat ze de drankjes in de automaat een kwartje duurder hebben gemaakt? :)

.edit: nvm, ik zie nu dat de BloX wl in je contract vermeld staan. Dat verandert de zaak wel enigszins imho.
Blox staat inderdaad wel in je contract.
En heb nog niet meegemaakt dat aanvullende bundels bij een provider zo omhoog schieten tijdens je contract.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Tja.. Ik had er ook een topic over geopend op het Vodafone forum, en hem zelf inmiddels als "opgelost" gemarkeerd.

Ik heb er via PM berichten over gepraat met een medewerker, die heeft de casus ook intern uitgezet. Als ik het goed heb begrepen komt Vodafone na dit weekend ook met een reactie in dat topic. Blijven duimen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur

Demotivational Speaker

Even los van wat de consuwijzer zegt, ik zou het probleem alsnog bij VF aankaarten. Een vervelende en zeurende klant zijn ze uiteindelijk ook liever kwijt dan rijk ;)

.edit: @Chris.nl dat dus :) Ben benieuwd. Wel een beetje jammer dat je de reactie van consuwijzer eraan toe hebt gevoegd. Nu voelen ze zich wellicht gesterkt in hun zaak ;)

.oisyn wijzigde deze reactie 09-06-2017 13:23 (35%)

If we can hit that bullseye, the rest of the dominoes will fall like a house of cards. Checkmate.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alwaysleft
quote:
.oisyn schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:20:
Even los van wat de consuwijzer zegt, ik zou het probleem alsnog bij VF aankaarten. Een vervelende en zeurende klant zijn ze uiteindelijk ook liever kwijt dan rijk ;)

.edit: @Chris.nl dat dus :) Ben benieuwd. Wel een beetje jammer dat je de reactie van consuwijzer eraan toe hebt gevoegd. Nu voelen ze zich wellicht gesterkt in hun zaak ;)
Zie mijn chat met Vodafone. Oordeel zelf.

Adviseur
Je gesprek met Vodafone
Vodafone: Welkom bij de Vodafone Chat. En van onze adviseurs is zo beschikbbaar
Alwaysleft: Hallo
Alwaysleft: De algemene voorwaarden zijn gewijzigd tijdens mijn contract binnen 3 maanden
Alwaysleft: Volgens de wet heb ik nu recht op ontbinding
Alwaysleft: Hoe nu verder?
Adviseur: Goed dat je hierover contact opneemt. Er zijn echter geen wijzigingen aangebracht in de algemene voorwaarden van je abonnement.
Alwaysleft: Uhm jawel
Kijk maar. Ik wil een extra blox activeren in NL.
Adviseur: De BloX'en staan niet in de algemene voorwaarden vermeld.
Alwaysleft: https://www.vodafone.nl/_..._red_21_november_2016.pdf
Adviseur: Jawel
Adviseur: Dit is de link naar het tarievenoverzicht, niet naar de algemene voorwaarden. Dit zijn 2 verschillende documenten
Adviseur: Ik kijk graag voor je welke Algemene voorwaarden bij jouw abonnement horen.
Adviseur: Om je verder te helpen heb ik de volgende gegevens nodig: - Je voorletters, achternaam + geboortedatum - Je huisnummer + postcode - De laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
Adviseur: Ik ben akkoord gegaan met die tarieven. Ondat ik de blox 1gb extra aantrekkelijk vond in nl. Die is niet meer.
Adviseur: De tarieven en BloX'en kunnen inderdaad veranderen. Deze kunnen echter in de looptijd van je abonnement wijzigen.
Alwaysleft: Dat zal wel. Maar binnen 3 maanden wijzigen mag niet
Ik ben akkoord gegaan met de voorwaarden van toen
Adviseur: De algemene voorwaarden mogen niet worden gewijzigd. Zoals ik al heb aangegeven zijn deze ook niet gewijzigd. Je hebt niet getekend voor een bepaalde BloX. Als je me je gevraagde gegevens doorgeeft kijk ik het echter graag voor je na
Vodafone: Aan het eind van deze chat wordt een kopie verstuurd naar

Adviseur: https://www.vodafone.nl/_...waarden_november_2016.pdf
Adviseur: Via deze link vind je de voorwaarden welke bij jouw abonnement gelden. Deze gelden nog steeds
Adviseur: Het is dus niet mogelijk om hierdoor je abonnement op te zeggen.
Adviseur: De tarieven van de BloX'en worden hierin niet vermeld. Deze kunnen altijd wijzigen.
Alwaysleft: Uhm er staat een 1Gb bundel
.Die ik niet meer kan selecteren

Alwaysleft: Waar staat dat de bloxen altijd mogen wijzigen?
Adviseur: De 1 GB BloX kun je inderdaad ook nog gewoon aansluiten. De tarieven worden echter in de voorwaarden niet vermeld. Je hebt ook niet voor een tarief voor een BloX getekend
Alwaysleft: Waar kan ik die aansluiten?
Alwaysleft: 1gb voor 5 euro?
Adviseur: De BloX is op dit moment geen 5 meer
Alwaysleft: Maar daar ben ik niet mee akkoord gegaan
Adviseur: De 1 GB BloX kost nu 7.50 per maand
Adviseur: Je bent niet akkoord gegaan met tarieven voor BloX'en. Je hebt alleen getekend voor het tarief van je abonnement.
Alwaysleft: Waar staat dat dit mag?
Alwaysleft: Blox is toch onderdeel van mijn abo?
Adviseur: Dit staat niet vermeld. Er staat echter in de voorwaarden alleen dat je deze BloX kunt aansluiten, er staan hier echter geen tarieven bij
Alwaysleft: Jaa een nederlandse bundel
Adviseur: Nee de BloX is geen onderdeel van je abonnement. De mogelijkheid om een BloX aan te sluiten is onderdeel van je abonnement. Deze mogelijkheid heb je nog steeds
Alwaysleft: En die kan ik niet meer aansluiten
Adviseur: Nederlandse bundels zijn wettelijk niet meer toegestaan. Al het tegoed is vanaf 1-6-17 in de hele EU geldig
Me: ik ga hier verder mee. Fijne dag nog.
Adviseur: Ik wens je nog een fijne dag!

alwaysleft wijzigde deze reactie 09-06-2017 14:26 (77%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur

Demotivational Speaker

quote:
alwaysleft schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:26:
[...]

Zie mijn chat met Vodafone. Oordeel zelf.
Sorry die heb ik denk ik gemist, kan zo snel geen link vinden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alwaysleft
quote:
.oisyn schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:28:
[...]

Sorry die heb ik denk ik gemist, kan zo snel geen link vinden?
Moest nog even naam aanpassen van VF adviseur naar adviseur. Wel zo netjes. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
.oisyn schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:20:

Vodafone kan altijd nog vanuit een bepaalde moraal reageren na dit weekend. Maar ergens begrijp ik het ook wel. 't Staat een ieder ook vrij om daar een eigen topic aan te zwengelen met argumenten.

Chris.nl wijzigde deze reactie 09-06-2017 14:01 (7%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Interessant dat de linkjes die verwijzen naar de oude tarieven/voorwaarden uit je chat nu op inactief gezet zijn door Vodafone. Sinds de start van de mobiele telefonie heb ik al een keer of 5 kunnen vertrekken bij Vodafone na een wijziging, terwijl Vodafone in eerste instantie stellig beweerde dat er niets aan de hand was. Het laten voorkomen bij de Geschillencommissie voorkwamen ze dan uiteindelijk toch liever met een voorijdige schikking. NB. Je kan het beste een klacht aangetekend met handtekening van ontvangst sturen. Je kan namelijk naar de Geschillencommissie als Vodafone niet (tijdig) reageert of een niet tevredenstelkend antwoord stuurt. Let dan wel goed op de termijnen. Een provider als T-Mobile heeft in het verleden een aantal zaken bij de Geschillencommissie niet ontvankelijk laten verklaren, omdat de klanten niet tijdig hadden ingegrepen toen T-Mobile niet reageerde op hun formele klacht. Leuke truuk!

Met zicht op de voordelige extra bundels heb ik tegen de hoofdprijs nu een klein bundeltje die ik aanvul wanneer nodig. Met de verhoogde tarieven pakt dat nu nog ongunstiger uit. Voor een hoger abonnement moet ik zo fors bijbetalen volgens de oude tariefslijsten, dat ik dan nog liever een abonnement bij een concurrent er naast neem. Een aanbod wil Vodafone niet doen.

In de categorie: hoe motiveer ik klanten om alles op alles te gaan zetten op weg naar een ontbinding.

ucsdcom wijzigde deze reactie 10-06-2017 09:36 (5%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mickw
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 00:27
Het ik heb je chat toppic gelezen, echter is een blox geen standaard onderdeel van je contract. Dit is een toevoeging die je kan aansluiten en kan fluctueren in prijs. Daarbij geeft de adviseur aan dat er wettelijk gezien een aanpassing is geweest, je kunt de blox nu ook in het buitenland gebruiken.

Net of je een auto koopt wanneer de benzine prijs laag is en daarna terug gaat naar de dealer om dat de benzine nu duurder is en je maandelijks meer moet betalen.

Niemand verplicht je een blox af te sluiten natuurlijk.

mickw wijzigde deze reactie 10-06-2017 10:21 (6%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
@ucsdcom Die linkjes zijn gewoon door het kopiren en plakken foutief geworden, het is niet alsof Vodafone bewust https://www.vodafone.nl/_..._red_21_november_2016.pdf en https://www.vodafone.nl/_...waarden_november_2016.pdf offline heeft gehaald. Hier is de meuk terug te vinden.

Verder interessant.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alwaysleft
quote:
ucsdcom schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 09:35:
Interessant dat de linkjes die verwijzen naar de oude tarieven/voorwaarden uit je chat nu op inactief gezet zijn door Vodafone. Sinds de start van de mobiele telefonie heb ik al een keer of 5 kunnen vertrekken bij Vodafone na een wijziging, terwijl Vodafone in eerste instantie stellig beweerde dat er niets aan de hand was. Het laten voorkomen bij de Geschillencommissie voorkwamen ze dan uiteindelijk toch liever met een voorijdige schikking. NB. Je kan het beste een klacht aangetekend met handtekening van ontvangst sturen. Je kan namelijk naar de Geschillencommissie als Vodafone niet (tijdig) reageert of een niet tevredenstelkend antwoord stuurt. Let dan wel goed op de termijnen. Een provider als T-Mobile heeft in het verleden een aantal zaken bij de Geschillencommissie niet ontvankelijk laten verklaren, omdat de klanten niet tijdig hadden ingegrepen toen T-Mobile niet reageerde op hun formele klacht. Leuke truuk!

Met zicht op de voordelige extra bundels heb ik tegen de hoofdprijs nu een klein bundeltje die ik aanvul wanneer nodig. Met de verhoogde tarieven pakt dat nu nog ongunstiger uit. Voor een hoger abonnement moet ik zo fors bijbetalen volgens de oude tariefslijsten, dat ik dan nog liever een abonnement bij een concurrent er naast neem. Een aanbod wil Vodafone niet doen.

In de categorie: hoe motiveer ik klanten om alles op alles te gaan zetten op weg naar een ontbinding.
Tsja, het is dat ik wel wil overstappen naar Tele2 dus het is wel boeiende info ;)
@Chris.nl jij zou misschien toch nog wat na het weekend horen toch?

Acties:
  • +2Henk 'm!
quote:
Chris.nl schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 10:10:
@ucsdcom Die linkjes zijn gewoon door het kopiren en plakken foutief geworden, het is niet alsof Vodafone bewust https://www.vodafone.nl/_..._red_21_november_2016.pdf en https://www.vodafone.nl/_...waarden_november_2016.pdf offline heeft gehaald. Hier is de meuk terug te vinden.

Verder interessant.
Dank je, goed dat je dat meldt! Ik blijk wat te argwanend merk ik.

In het verleden wel dit soort dingen gehad. Volgens mij niet Vodafone, maar T-Mobile. Gelukkig konden we elkaar hier toen nog prima aan de juiste tarieflijsten en algemene voorwaarden helpen, ja we zijn tweakers, ook als tarieven en voorwaarden worden getweakt doen we net dat stapje extra. :)

Fijn dat je de juiste links hebt gepost!

En voor wie gaat klagen: vraag als eis gewoon of Vodafone je oude tarief wil teruggeven. Pas als Vodafone dat weigert kan je de stap naar het zoeken van een andere oplossing nemen, zoals abonnementskorting of ontbinding.

In het verleden hebben providers forum posts wel eens tegen klanten gebruikt bij de geschillencommissie, om aan te tonen dat een klant alleen maar uit was op opzeggen en financieel gewin. Dus wees gewaarschuwd.
Schrijf ook zelf je klachtenbrief, een voorbeeldbrief werkt gezien het bovenstaande vaak eerder averrechts en wordt sneller op de stapel "profiteurs" gelegd.

NB. Bestaat de Vodafone "special attention desk" nog?

ucsdcom wijzigde deze reactie 10-06-2017 11:56 (45%)

quote:
Chris.nl schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 10:10:

Verder interessant.
De eerste 2 links doen het nu al niet meer. Gelukkig je link naar de tarieven pagina wel.

Wat ik daar zag is dat er wel degelijk zowel nieuwe algemene voorwaarden zijn per 1 juni 2017 als officiele nieuwe tarieven.

De oude tarieven en voorwaarden kan je onderaan de pagina via de zoekfunctie van de tarievenpagina vinden. De vraag is welke voorwaarden nu voor bestaande klanten gelden. En in het oude tarieven overzicht staan keurig de Blox vermeld.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Artikel 9 - Tarieven
1. Voor de producten en diensten die jij van Vodafone afneemt, ben je een vergoeding verschuldigd. Je bent ook een vergoeding aan Vodafone verschuldigd voor producten en diensten van derden die Vodafone bij jou in rekening brengt, zoals content diensten. De verschillende tarieven vind je in de tarievenoverzichten op vodafone.nl/tarieven, in de Vodafone winkel en bij de Klantenservice.
2. Vodafone mag de tarieven n keer per jaar op 1 oktober aanpassen aan de hand van de Consumentenprijsindex van het CBS. Als Vodafone dit doet binnen 3 maanden nadat je met Vodafone jouw overeenkomst bent aangegaan, mag je de overeenkomst kosteloos beindigen.
3. Vodafone mag de tarieven of een ander onderdeel van de overeenkomst op ieder moment wijzigen. Vodafone zal je voorafgaand aan een wijziging informeren. Als je dan het recht hebt om de overeenkomst te beindigen, dan zal Vodafone jou daar ook op wijzen en mag je de overeenkomst beindigen voordat de wijzigingen ingaan.
algemene voorwaarden nov 2016 gelden voor mij iig.
quote:
ucsdcom schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 23:29:
[...]

De eerste 2 links doen het nu al niet meer. Gelukkig je link naar de tarieven pagina wel.
Klopt, ik had die links bewust fout gekopieerd, zijn nooit de goeie geweest, was juist 't punt van dat bericht :')

Chris.nl wijzigde deze reactie 11-06-2017 00:50 (13%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 17:47
quote:
ucsdcom schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 11:48:
[...]

NB. Bestaat de Vodafone "special attention desk" nog?
Die die bestaat bij Vodafone intern nog, zeker durf ik het niet te zeggen omdat ie niet zo genoemd wordt maar er zijn mensen die zeker die functie vervullen.

• Cobraa
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20-09 15:12
Op dit moment sta ik voor een dilemma. Ik kan verlengen bij Vodafone.

Vodafone: 27 Euro:
1 jaar sim only, onbeperkt bellen+smsen & 12 GB data

Tele2 26 Euro:
maandelijks opzegbaar - Onbeperkt bellen, smsen & data

Wat zouden jullie doen? Maandelijks opzegbaar + Onbeperkt data, of voor het (betrouwbaar) netwerk van Vodafone?

Cobraa wijzigde deze reactie 12-06-2017 08:07 (5%)

• cypher21
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 20-09 15:32
quote:
Cobraa schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:02:
Op dit moment sta ik voor een dilemma. Ik kan verlengen bij Vodafone.

Vodafone: 27 Euro:
1 jaar sim only, onbeperkt bellen+smsen & 12 GB data

Tele2 26 Euro:
maandelijks opzegbaar - Onbeperkt bellen, smsen & data

Wat zouden jullie doen? Maandelijks opzegbaar + Onbeperkt data, of voor het (betrouwbaar) netwerk van Vodafone?
Ligt eraan waar je woont.
Ik heb op de veluwe met Tele 2 altijd problemen gehad, daarom voor vodafone gekozen

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Cobraa
quote:
cypher21 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:25:
[...]

Ligt eraan waar je woont.
Ik heb op de veluwe met Tele 2 altijd problemen gehad, daarom voor vodafone gekozen
Ik zit het meeste in de Randstad.

• vw23a
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 20:29
quote:
Ik heb de laatste tijd RED Super ook voor 25 en zelfs voor 20 per maand aangeboden gezien (bij contract voor 2 jaar) - kan je niet beter nog een tijdje wachten tot een nieuwe aanbieding?

• Cobraa
quote:
vw23a schreef op maandag 12 juni 2017 @ 09:37:
[...]

Ik heb de laatste tijd RED Super ook voor 25 en zelfs voor 20 per maand aangeboden gezien (bij contract voor 2 jaar) - kan je niet beter nog een tijdje wachten tot een nieuwe aanbieding?
Ik sluit eigenlijk nooit een 2 jarig abonnement af. Puur omdat ik na een jaar de aanbiedingen mee kan pakken. De RED Super was bij Vodafone 26 euro voor 2 jaar. Zit dus maar n Euro verschil in. Denk persoonlijk dat het kwa prijs niet veel meer zal zakken.

Heb toch een lichte voorkeur voor Vodafone omdat je in het buitenland beter bereik hebt. Ik zit nu gemiddeld op een gebruik van 4.5GB in de maand
Pagina: 1 ... 50 ... 53 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*