Net te horen gekregen dat ze sinds 3 dagen geen kortingen meer mogen geven op abonnementen, alleen nog max 120,- op sommige telefoons...
Ik kan niet zeggen dat het mij verbaasd.
Als je dit topic doorleest ging het toch wel erg gemakkelijk, om flinke kortingen te krijgen.
Als je dit topic doorleest ging het toch wel erg gemakkelijk, om flinke kortingen te krijgen.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Dat lijkt heel weinig maar is een tientje per GB he.jooproo schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 08:51:
[...]
Heb je dit stukje op de Vodafone-site gelezen? Heel duur zijn de toeslagen niet:
[...]
Je krijgt dus ook niet achteraf een rekening maar pas vanaf 14 dagen na de waarschuwing.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Inderdaad, heb dan veel geluk gehad zeg! Afgelopen maandag vroeg ik of jullie wel een bevestiging van de persoonlijke korting gehad hadden, ik had deze niet gehad namelijk. Dinsdag had ik daarom nog even gebeld, de medewerker vertelde mij dat het wel in het systeem stond, heb het er daarom maar bij gelaten. Ik was daarom ook best wel verbaasd toen ik vanmiddag een smsje van Vodafone kreeg waarin stond dat mijn persoonlijke korting verwerkt is en dat mijn abonnementskosten voor Smart L nu €20,- per maand zijn. Nu nog even in de gaten houden of de €5,- Ziggo korting er op de volgende factuur ook afgaat en dan ben ik helemaal tevreden
Inmiddels bijna een maand later.Royeboi schreef op woensdag 5 april 2017 @ 01:58:
[...]
Precies dit. Kijk uiteraard heb ik de marketing course 101 ook gevolgd, en is zo'n timer niets meer dan een incentive om nog wat mensen last-minute over de streep te trekken en te converteren naar daadwerkelijke klanten. Maar ik ging er echt eventjes vanuit dat deze deal echt ging ophouden eind maart, en dat ik er dus 'op tijd' bij moest zijn. Daarnaast vind ik na een paar maanden iets wijzigen altijd een beetje tricky tenzij dit uitdrukkelijk te zien is in een reclame-uiting. Ook al zou de normale korting niet vervallen, dan nog kan het zijn dat m'n F&F korting weer opeens niet toegevoegd zal worden zul je altijd zien. Daarom maar gewoon geannuleerd en volgende week nieuwe rondes nieuwe kansen.
Had destijds ook 'mazzel' met die 11GB bundel. Die hebben ook heel veel mensen gemist die achteraf deze deal ook wel wilde hebben. Dan kijk ik niet naar de up-to-date Tweakers natuurlijk, maar in mijn omgeving kan ik zo 5/6 mensen opnoemen die allemaal vier jaar geleden wel 11GB voor €26 wilde hebben.![]()
Enfin, het kartonnen doosje met daarin een glimmende nieuwe iPhone vandaag geweigerd aan de deur.. Pijnlijk moment. Ik hoorde hem krijsen dat ie graag bij me wilde komen maar helaas.![]()
Als ze nou gewoon m'n abbo een stapje lager hadden gezet hadden ze die koerierskosten ook niet dubbel hoeven maken maar goed. 5GB + 5GB it is. 1GB minder dan wat ik eerst had, maar dat is te overzien voor dit bedrag en wat korting op m'n toestel. En over drie maanden zien we wel weer, Vodafone Next inschakelen wanneer eventueel de iPhone 8 z'n verwachtingen waar maakt.
Van het keuzemenu klopt trouwens ook niet veel bij F&F. Om een bestelling te wijzigen/annuleren, moet je ergens halverwege een optie kiezen die daar echt niet onder valt. Kan het even zo niet uit m'n hoofd opnoemen, maar heb het menu tweemaal geluisterd en mijn keuze klopte echt niet bij het keuzemenu.
[...]
Of, zouden ze wegens enoooorm succes, toch nog één keer verlengen?
Vodafone lukt het om maar liefst twee keer de telefonische overeenkomst kwijt te raken. In het systeem is niets terug te vinden van de order.
Situatie:
- eind maart besteld 1 jarig F&F abbo Red Super +iPhone 7 (korting zou tot eind maart lopen dus moest 'snel' zijn)
- begin april: actie is opeens verlengd. Order geannuleerd, want Ziggo komt met Dubbel Data (dus 5+5GB is voldoende, ofwel gewoon 'Red', geen 'Red Super 12+12GB' meer nodig.
- Gebeld. Order kon niet worden gewijzigd naar 'Red', moest toestel aan de deur wijzigen en opnieuw bestellen. Vreemd overigens, want eind april kon een medewerker het abonnement wel eenvoudig terug laten zetten.
Vanaf hier gaat het bijzonder mis. Elke nieuwe order die ik plaats, komt niet binnen.
- Begin april, order laten annuleren. En nieuwe order aangemaakt. Telefonische overeenkomst aangegaan (opgenomen op band, stuk of 5 keer 'ja ik ga akkoord met...'' gezegd.
- MyVodafone geeft aan Red Super, 2 april begonnen. Nog geen toestel geleverd.
- Geen bevestigingsmail gekregen. Opnieuw gebeld rond 15 april voor status bestelde iPhone 7. Overeenkomst niet gevonden, geen toestel onderweg. Vreemd. Opnieuw telefonische overeenkomst laten sluiten. Abonnement kon opeens nu wel van Red Super naar Red worden aangepast stelde de medewerker voor. Toestel zou worden geleverd inclusief korting (€120 credit nota, dus goedkoper dan Friends & Family 1 jaar contract).
- Opnieuw geen bevestigingsmail. Maandag 24 april gemeld via Twitter. Storing bevestigingsmail. Uiterlijk woensdag 26 april zou ik een bevestigingsmail krijgen, Vodafone stelt voor dit termijn af te wachten.
- Vrijdag 28 april: Wéér geen bevestigingsmail die uiterlijk woensdag gemaild zou worden.
Dat er een storing is kan ik begrijpen. Wat ik niet begrijp, is dat er geen handmatige bevestigingen worden gestuurd. Als klant tast je in het duister. Zeker aangezien tot twee keer aan toe blijkt dat telefonische overeenkomsten blijkbaar verdwijnen in het systeem.
Ik heb maandag al aangegeven dat ik het contract ga laten ontbinden, en de eerstvolgende incasso ga blokkeren. Het kwijtraken van telefonische overeenkomsten vind ik overigens bijzonder kwalijk. Als ik het toestel dus had geaccepteerd, was er dus nu geen enkele mogelijkheid voor Vodafone om mij te houden aan dit contract?
Over het algemeen ben ik zeer flexibel, maar ik ben nu al een maand bezig om een simpele verlenging door te voeren.
Als klap op de vuurpijl ben ik in het laatste telefonische gesprek (Sales, order status opvragen) verzocht om voor de derde keer een nieuwe order te plaatsen. Toen ik hier wat gepikeerd op heb gereageerd, werd het voorstel gedaan om mij door te verbinden met de afdeling 'Opzeggingen'. Met andere woorden: als ik niet opnieuw een order wilde plaatsen (voor de derde keer), dan kan ik maar beter opzeggen, aldus een medewerker Sales(!).

Al met al een nare smaak gekregen. Zit al jaren bij Vodafone, maar dit zooitje ongeregeld heb ik nog nooit zo meegemaakt. En een Sales medewerker die je overigens zonder pardon doorzet naar de afdeling Opzeggingen omdat ik aangaf dat 'een nieuwe order plaatsen toch geen zin had, de vorige twee verdwenen ook spontaan'. Frappant ook dat ik voor dit gesprek achteraf niet werd uitgenodigd voor een beoordeling, van de eerste paar telefoontjes wel.
Afdeling klantenservice geeft doodleuk aan dat mijn order niet te vinden is. Medewerker Twitter geeft aan dat order wel staat, maar dat deze niet zichtbaar zou zijn voor andere medewerkers i.v.m. storing. Echter hangt deze order dan al meerdere weken in het systeem, en geeft de website van Vodafone keurig aan dat de toestellen in voorraad zijn.
Iemand een tip on what to do? Contract maar laten ontbinden? Dit is iets wat ik niet graag doe, daar het aanbod van de concurrent niet opbokst tegen de Vodafone/Ziggo deal. Het schijnt echter onmogelijk te zijn om mijn toestel te krijgen wat bij dit abonnement hoort.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Dat telefonisch bestellen is een drama daar.
Jaren geleden ook een keer via de telefoon een bestelling gedaan. Ging ook niet goed. Om een lang verhaal kort te maken, naar een Vodafone winkel geweest daar het verhaal uitgelegd. Die mevrouw is ongeveer 1,5 uur met de klantenservice bezig geweest om het voor elkaar te krijgen.
Mijn advies is ga naar een Vodafone winkel en laat die het regelen.
Jaren geleden ook een keer via de telefoon een bestelling gedaan. Ging ook niet goed. Om een lang verhaal kort te maken, naar een Vodafone winkel geweest daar het verhaal uitgelegd. Die mevrouw is ongeveer 1,5 uur met de klantenservice bezig geweest om het voor elkaar te krijgen.
niet voor het eerst dat ik een hoop gedoe hoor over Vodafone.Royeboi schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 23:17:
[...]
Als klap op de vuurpijl ben ik in het laatste telefonische gesprek (Sales, order status opvragen) verzocht om voor de derde keer een nieuwe order te plaatsen. Toen ik hier wat gepikeerd op heb gereageerd, werd het voorstel gedaan om mij door te verbinden met de afdeling 'Opzeggingen'. Met andere woorden: als ik niet opnieuw een order wilde plaatsen (voor de derde keer), dan kan ik maar beter opzeggen, aldus een medewerker Sales(!).
Dat ze je wilden doorverbinden naar de afdeling opzeggen hoeft echter niet negatief te zijn. Ik denk dat het gewoon een afdeling is met meer bevoegdheden, die ook prijstechnisch dingen kunnen doen.
Ik ben echt kwaad. Op de eerste preorder dag de 's besteld via f&f. Dat ging steeds mis en op 7 april is de juiste order aangemaakt. Tot op de dag van vandaag is mijn verlenging niet ingegaan en stuurt Vodafone mij van het kastje naar de muur. Vandaag kreeg ik als klapper te horen dat ik ook nog eens de bkr registratie krijg wanneer ze het abonnement eindelijk kunnen omzetten (er is iets blijven "hangen") ik heb speciaal mijn s6+ afgekocht via Vodafone next om de aan mey bij bkr te ontlopen ivm het kopen van een huis en nu dit. Wie weet hoe ik dit op kan lossen? Het lijkt mij niet dat ik de dupe moet zijn toch?
Heel herkenbaar, sinds november bezig met vodafone voor een abonnement van 35 euro per maand. Was afgeprijsd normaal 46..Royeboi schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 23:17:
[...]
Inmiddels bijna een maand later.
Vodafone lukt het om maar liefst twee keer de telefonische overeenkomst kwijt te raken. In het systeem is niets terug te vinden van de order.![]()
Situatie:
- eind maart besteld 1 jarig F&F abbo Red Super +iPhone 7 (korting zou tot eind maart lopen dus moest 'snel' zijn)
- begin april: actie is opeens verlengd. Order geannuleerd, want Ziggo komt met Dubbel Data (dus 5+5GB is voldoende, ofwel gewoon 'Red', geen 'Red Super 12+12GB' meer nodig.
- Gebeld. Order kon niet worden gewijzigd naar 'Red', moest toestel aan de deur wijzigen en opnieuw bestellen. Vreemd overigens, want eind april kon een medewerker het abonnement wel eenvoudig terug laten zetten.
Vanaf hier gaat het bijzonder mis. Elke nieuwe order die ik plaats, komt niet binnen.
- Begin april, order laten annuleren. En nieuwe order aangemaakt. Telefonische overeenkomst aangegaan (opgenomen op band, stuk of 5 keer 'ja ik ga akkoord met...'' gezegd.
- Geen bevestigingsmail gekregen. Opnieuw gebeld rond 15 april voor status bestelde iPhone 7. Overeenkomst niet gevonden, geen toestel onderweg. Vreemd. Opnieuw telefonische overeenkomst laten sluiten. Abonnement kon opeens nu wel van Red Super naar Red worden aangepast stelde de medewerker voor. Toestel zou worden geleverd inclusief korting (€120 credit nota, dus goedkoper dan Friends & Family 1 jaar contract).
- Opnieuw geen bevestigingsmail. Maandag 24 april gemeld via Twitter. Storing bevestigingsmail. Uiterlijk woensdag 26 april zou ik een bevestigingsmail krijgen, Vodafone stelt voor dit termijn af te wachten.
- Vrijdag 28 april: Wéér geen bevestigingsmail die uiterlijk woensdag gemaild zou worden.
Dat er een storing is kan ik begrijpen. Wat ik niet begrijp, is dat er geen handmatige bevestigingen worden gestuurd. Als klant tast je in het duister. Zeker aangezien tot twee keer aan toe blijkt dat telefonische overeenkomsten blijkbaar verdwijnen in het systeem.
Ik heb maandag al aangegeven dat ik het contract ga laten ontbinden, en de eerstvolgende incasso ga blokkeren. Het kwijtraken van telefonische overeenkomsten vind ik overigens bijzonder kwalijk. Als ik het toestel dus had geaccepteerd, was er dus nu geen enkele mogelijkheid voor Vodafone om mij te houden aan dit contract?
Over het algemeen ben ik zeer flexibel, maar ik ben nu al een maand bezig om een simpele verlenging door te voeren.
Al met al een nare smaak gekregen. Zit al jaren bij Vodafone, maar dit zooitje ongeregeld heb ik nog nooit zo meegemaakt. En een Sales medewerker die je overigens zonder pardon doorzet naar de afdeling Opzeggingen omdat ik aangaf dat 'een nieuwe order plaatsen toch geen zin had, de vorige twee verdwenen ook spontaan'. Frappant ook dat ik voor dit gesprek achteraf niet werd uitgenodigd voor een beoordeling, van de eerste paar telefoontjes wel.
Afdeling klantenservice geeft doodleuk aan dat mijn order niet te vinden is. Medewerker Twitter geeft aan dat order wel staat, maar dat deze niet zichtbaar zou zijn voor andere medewerkers i.v.m. storing. Echter hangt deze order dan al meerdere weken in het systeem, en geeft de website van Vodafone keurig aan dat de toestellen in voorraad zijn.
Iemand een tip on what to do? Contract maar laten ontbinden? Dit is iets wat ik niet graag doe, daar het aanbod van de concurrent niet opbokst tegen de Vodafone/Ziggo deal. Het schijnt echter onmogelijk te zijn om mijn toestel te krijgen wat bij dit abonnement hoort.
Alles ging fout, eerst kwam de ordee niet aan toen hadden ze geen nummerbehoud vervolgens weer een verkeerd contract en nu is hij 17 feb eindelijk over gegaan maar de rekeningen kloppen voor geen meter... iedere keer het verhaal opnieuw uitleggen bij de klantenservice.. we zitten hier met het hele gezin bij vodafone en nooit problemen gehad...
Ja, ik ben nu met iemand op Twitter bezig dus ik houd het daar nog even in de gaten. Maar ik weet wel dat ik na deze week er helemaal klaar mee ben. Een maand wachten op een simpele verlenging met toestel, maar blijkbaar heeft men mij niet nodig als klant. Het relaas even op de social media gooien en overstappen is dan het beste.routier_lub schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 23:37:
Dat telefonisch bestellen is een drama daar.
Het was een beetje 50/50, bij Opzeggingen kunnen ze wellicht meer betekenen, maar als de houding van die medewerker net zoals de Sales medewerker was, dan had ik nu geen lopend abonnement meer gehad en was ik mijn mobiele nummer ook kwijt geweest. Zeker in combinatie met mijn frustratie had dat niet goed afgelopen denk ik.maxtrash schreef op zondag 30 april 2017 @ 02:07:
[...]
niet voor het eerst dat ik een hoop gedoe hoor over Vodafone.
Dat ze je wilden doorverbinden naar de afdeling opzeggen hoeft echter niet negatief te zijn. Ik denk dat het gewoon een afdeling is met meer bevoegdheden, die ook prijstechnisch dingen kunnen doen.
Nogmaals storing echt niet erg, maar zodra je belt is men zó intens verbaasd en doet men net alsof er niets aan de hand is. En dat is na een zeker een tiental belletjes, Twitter over en weer, twee telefonische contracten, wel een beetje genoeg zo. Ik betaal straks eerlijk gezegd nog liever 5-10 euro meer als ik daar wel een normaal contract + toestel bij kan krijgen.
Ik ben in mijn familie-kring ook altijd de aangewezen persoon als het op abonnementen aankomt (destijds iedereen naar Vodafone gekregen), dus blijkbaar vinden ze het ook niet erg als ik met 6 tot 8 man weer overstap naar een andere provider.
Leuke vraag, ik heb vorige week verlengd, met daarbij de grootse woorden: onbeperkt data in heel nederland voor 3 maanden.
Vandaag de F1 race zitten kijken op 4g, en krijg nu toch de melding dat mijn data is dicht gezet. Zonder enige bericht van vodafone.
Race was ongeveer 1,2 Gb. Persoonlijk vind ik dat nogal meevallen.
Dus hoe onbeperkt is onbeperkt? Ik kan me ook niet herinneren dat ik ergens een sterretje heb gezien met FUP of max x gb per dag.
Tevens had ik nog meer dan genoeg data uit mijn oude pakket over om dit te kunnen kijken.
Vandaag de F1 race zitten kijken op 4g, en krijg nu toch de melding dat mijn data is dicht gezet. Zonder enige bericht van vodafone.
Dus hoe onbeperkt is onbeperkt? Ik kan me ook niet herinneren dat ik ergens een sterretje heb gezien met FUP of max x gb per dag.
Tevens had ik nog meer dan genoeg data uit mijn oude pakket over om dit te kunnen kijken.
[ Voor 26% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 30-04-2017 21:28 ]
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Weet je zeker dat je verlenging al is verwerkt? Ik heb de ervaring dat je in die 3 maanden in iedergeval probleemloos 10GB kan verbruiken. Dus bij jou moet er dan iets anders aan de hand zijn.Dj Neo Ziggy schreef op zondag 30 april 2017 @ 21:27:
Leuke vraag, ik heb vorige week verlengd, met daarbij de grootse woorden: onbeperkt data in heel nederland voor 3 maanden.
Onbeperkt internet is zelfs iets meer dan 10GBucsdcom schreef op zondag 30 april 2017 @ 22:35:
[...]
Weet je zeker dat je verlenging al is verwerkt? Ik heb de ervaring dat je in die 3 maanden in iedergeval probleemloos 10GB kan verbruiken. Dus bij jou moet er dan iets anders aan de hand zijn.

Nogmaals gekeken in de vodafone app, en daar staar echt onbeperkt data!
Maarja onbeperkt data
Maarja onbeperkt data
Zonder problemen gemiddeld 50+gb per maand gebruikt in de 3 maanden van onbeperkte data.
Niet toevallig een data limiet / melding aangezet in je telefoon?Dj Neo Ziggy schreef op maandag 1 mei 2017 @ 07:38:
Nogmaals gekeken in de vodafone app, en daar staar echt onbeperkt data!
Maarja onbeperkt data
En dat was hem dus, hij had deze instelling overgezet van mijn Note4 --> S4 -->S7SuperKneus schreef op maandag 1 mei 2017 @ 11:01:
[...]
Niet toevallig een data limiet / melding aangezet in je telefoon?
Krijg net een SMS van Vodafone:
Wat is hier goed nieuws aan? Van 0,06 per MB naar 2 euro per MBGoed nieuws! Vanaf 1 juni verandert je buitenbundeltarief voor data in de EU. Je betaalt dan €2 per 200MB in plaats van €0,06 per MB. Niet alleen als je in Nederland bent maar ook op vakantie in de EU. Fijne vakantie! ∙
Verwijderd
Van 0,06 naar 0,01 toch?oohh schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:47:
[...]
Wat is hier goed nieuws aan? Van 0,06 per MB naar 2 euro per MB
Per 200 MBoohh schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:47:
[...]
Wat is hier goed nieuws aan? Van 0,06 per MB naar 2 euro per MB
Beetje raar wel: als je bijvoorbeeld 20MB verbruikt, was je goedkoper uit met 0,06/MB, in plaats van 1 blok van 200MB data te kopen voor 2 euro.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ach, #care, ik ga mijn 24GB toch niet opmaken
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dit dus.... ;-)
Wel vreemd dat de abbo's nu zoveel duurder zijn, alhoewel ze meer toestelkorting geven op dit moment...
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik wilde hier net de vraag stellen (had dat smsje ook namelijk), maar nu ik het nog een keer goed lees snap ik.
Ik dacht even buitenlandtarief, vond ik vreemd want data zat vanaf juni sowieso binnen je bundel toch? Maar er staat buitenbundeltarief, leuk woord waar ik dus even iets te vlot overheen las
Ik dacht even buitenlandtarief, vond ik vreemd want data zat vanaf juni sowieso binnen je bundel toch? Maar er staat buitenbundeltarief, leuk woord waar ik dus even iets te vlot overheen las
Ik kreeg de volgende SMS
Maar... In Nederland nu onbeperkt, met als sidenote die verlaging van snelheid, Dus even bekeken en daar hebben ze het over het volgendeVanaf 1 juni kun je je abonnement in de EU gebruiken zoals je in Nederland gewend bent. Je Nederlandse tarief wordt dan ook je tarief voor in de EU. Meer weten over deze veranderingen? Kijk hier: www.vodafone.nl/opreisindeeu
BloX Beperkt Internet
De Blox Beperkt Internet werkt alleen in Nederland en niet in de EU. Als je je bundel hebt verbruikt en beperkt internet aan hebt staan, dan gebruik je je buiten databundel. Om dit te voorkomen kun je een extra EU BloX aansluiten. We hebben de volgende nieuwe EU databundels voor je
[ Voor 46% gewijzigd door Vorkie op 01-05-2017 18:01 ]
Dit dus...
Ik heb voor de 2e gratis data simkaart deze 4G USB dongle incl WiFi hotspot gehaald. Werkt als een trein. Kan in de laptop, powerbank of lader. Die 24GB krijg ik in NL niet op maar tijdens de EU vakantie hoop/verwacht ik er toch leuk een paar Netflix films mee te kunnen kijken (hotel WiFi is meestal waardeloos).
M'n abonnement staat voor 2 jaar vast, die tijd zal ik er sowieso lol van hebben.
Royeboi schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 23:17:
[...]
Inmiddels bijna een maand later.
Vodafone lukt het om maar liefst twee keer de telefonische overeenkomst kwijt te raken. In het systeem is niets terug te vinden van de order.![]()
Situatie:

- Twitter Vodafone NL ''klantenservice''
Dit is dan na een week wachten weer het antwoord wat je krijgt. ''Neem maar contact op met Sales''. Lol. Inmiddels gaan we de vierde week in dat ik wacht op mijn toestel. Als ik bel (wat ik dus al enkele keren heb gedaan), wordt doodleuk gezegd dat ze geen idee hebben waar het toestel is, en er is simpelweg niets over bekend.
2-5-2017 15:52 Update: Nu weet ik waar het probleem zit.
Vodafone heeft een zogeheten Back Office.
Er is zeer weinig bekend over dit fenomeen, maar na wat onderzoek te doen heb ik toch wel wat details.
Het schijnt een klein kamertje te zijn waar men, naast een koffie-automaat, soms ook nog een paar orders verwerkt. Dit doen zij in het uiterst geheim - niemand mag hier vanaf weten. Zelfs Vodafone collega's tasten hierover in het duister.
Of je nu eerstelijns Call center bink, lekker modern webcare chicky bent, of sociale boy-next-door loyaliteitsambassadeur, niemand weet hoe je dat Back Office kunt bereiken. Ook heeft dit Back Office geen enkele verplichting richting klanten. Geen telefoonnummer, geen mailadres, geen mogelijkheid tot klachtafhandeling. De werksfeer is er heel relaxt, it's simply ''done when it's done''. Klanten of collega's hoef je nergens van op de hoogte te stellen. Of je roept gewoon soms ''Ja ergens deze week''. Zodat die zwoegende klantenservice medewerkers weer even kunnen verder kunnen met ontevreden klanten. Lijkt me overigens wel echt een topjob!
Lang verhaal kort; hier zweeft mijn order al een paar weekjes rond. Misschien ligt 'ie ergens in een hoekje, of is er een kopje koffie overheen gevallen. Who knows.
[ Voor 12% gewijzigd door Royeboi op 02-05-2017 15:54 ]
Piet91 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:49:
Nope; beeld spring elke keer op dit scherm.
En daar kan ik rechts dus geen keuze maken.
Zal wel zo zijn omdat het abonnement nog niet ingegaan is denk ik.
Net even met VF klantenservice gebeld en het is inderdaad vanwege het feit dat het abonnement nog niet is ingegaan. Zodra ik over ben naar VF moet ik blijkbaar gewoon van alles kunnen aanpassen.TheFlexos schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:33:
Ik heb precies het zelfde. Mijn nummerbehoud gaat in op 03-05-'17. Ik kan nog geen gebruik maken van mijn vodafone o.i.d. Zelf dacht ik dat het komt omdat mijn abonnement nog niet is ingegaan. Nu ik er echter op doorzoek, staat nergens aangegeven wanneer mijn abonnement ingaat.... Er staat alleen dat de nummerbehoud is geaccepteerd voor 3 mei. Ik wacht het even een weekje af, heb toch nog geen rekening binnen.
Ook is het pas vanaf dan mogelijk om de extra Data Sim kaart aan te vragen.
Ik moet dus nog even 2 weken geduld hebben...
Zelfde situatie hier, 7 april hebben ze de juiste order ingeschoten, tot op de dag van vandaag is er niks mee gedaan. Toestel heb ik al wel, maar dit werkt gewoon niet. Nergens kan je geholpen worden en de winkel stuurt je gewoon weg. Ik doe dit echt nooit meerRoyeboi schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:09:
[...]
[afbeelding]
Dit is dan na een week wachten weer het antwoord wat je krijgt. ''Neem maar contact op met Sales''. Lol. Inmiddels gaan we de vierde week in dat ik wacht op mijn toestel. Als ik bel (wat ik dus al enkele keren heb gedaan), wordt doodleuk gezegd dat ze geen idee hebben waar het toestel is, en er is simpelweg niets over bekend.
Er is zeer weinig bekend over dit fenomeen, maar na wat onderzoek te doen heb ik toch wel wat details.
Het schijnt een klein kamertje te zijn waar men, naast een koffie-automaat, soms ook nog een paar orders verwerkt. Dit doen zij in het uiterst geheim - niemand mag hier vanaf weten. Zelfs Vodafone collega's tasten hierover in het duister.
Of je nu eerstelijns Call center bink, lekker modern webcare chicky bent, of sociale boy-next-door loyaliteitsambassadeur, niemand weet hoe je dat Back Office kunt bereiken. Ook heeft dit Back Office geen enkele verplichting richting klanten. Geen telefoonnummer, geen mailadres, geen mogelijkheid tot klachtafhandeling. De werksfeer is er heel relaxt, it's simply ''done when it's done''. Klanten of collega's hoef je nergens van op de hoogte te stellen. Of je roept gewoon soms ''Ja ergens deze week''. Zodat die zwoegende klantenservice medewerkers weer even kunnen verder kunnen met ontevreden klanten. Lijkt me overigens wel echt een topjob!![]()
Lang verhaal kort; hier zweeft mijn order al een paar weekjes rond. Misschien ligt 'ie ergens in een hoekje, of is er een kopje koffie overheen gevallen. Who knows.
En bedankt. Nu wil ik ook zo'n stick.Chris.nl schreef op maandag 1 mei 2017 @ 18:45:
Ik heb voor de 2e gratis data simkaart deze 4G USB dongle incl WiFi hotspot gehaald. Werkt als een trein. Kan in de laptop, powerbank of lader. Die 24GB krijg ik in NL niet op maar tijdens de EU vakantie hoop/verwacht ik er toch leuk een paar Netflix films mee te kunnen kijken (hotel WiFi is meestal waardeloos).
M'n abonnement staat voor 2 jaar vast, die tijd zal ik er sowieso lol van hebben.
Gelukkig zijn ze ook in China te koop voor ruwweg de helft van die prijs.
Wel even opletten met de frequenties, niet al die stick daar ondersteunen de juiste frequenties (dus 800, 1800 en 2600MHz.)
Verwijderd
VF zelf lijkt ook een 4G dongel te verkopen voor 59,99. Het is mij echter niet helemaal duidelijk of je deze ook los kan aanschaffen of enkel in combinatie met een internet abonnement.Piet91 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:28:
[...]
En bedankt. Nu wil ik ook zo'n stick.![]()
![]()
Gelukkig zijn ze ook in China te koop voor ruwweg de helft van die prijs.
Wel even opletten met de frequenties, niet al die stick daar ondersteunen de juiste frequenties (dus 800, 1800 en 2600MHz.)
Hahah tof verhaal over die backoffice afdelingRoyeboi schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:09:
[...]
[afbeelding]
Of je nu eerstelijns Call center bink, lekker modern webcare chicky bent, of sociale boy-next-door loyaliteitsambassadeur, niemand weet hoe je dat Back Office kunt bereiken. Ook heeft dit Back Office geen enkele verplichting richting klanten. Geen telefoonnummer, geen mailadres, geen mogelijkheid tot klachtafhandeling. De werksfeer is er heel relaxt, it's simply ''done when it's done''. Klanten of collega's hoef je nergens van op de hoogte te stellen. Of je roept gewoon soms ''Ja ergens deze week''. Zodat die zwoegende klantenservice medewerkers weer even kunnen verder kunnen met ontevreden klanten. Lijkt me overigens wel echt een topjob!![]()
Backoffice heeft feitelijk ook geen contact met klanten tenzij ze je mailen. Maar ze zijn inderdaad niet bereikbaar. Toch heb ik goede ervaringen met Vodafone zodra je order doorgezet wordt naar de backoffice afdeling.
Met mijn bestelling is al verschillende keren iets fout gegaan en het heeft van 25 november tot 17 februari geduurd voordat ik aangesloten werd. Uiteindelijk is de backoffice ermee gaan bemoeien en die hebben het opgelost, hup order erin en klaar maar de backofficeafdeling heeft een reactietijd van twee weken! Nou gelukkig ik zat bij Vodafone eind goed al goed
Nu bleken de rekeningen niet te kloppen en hebben ze mij een ander contract voorgeschoteld, mevrouw van de klantenservice kon er niks mee doen maar dit moest doorgezet worden naar de backofficeafdeling want alleen daar konden ze het bandje terug luisteren. Binnen 1,5 week kreeg ik bericht dat er een extra korting op mijn abonnement werd gezet om zo toch op het juiste maandbedrag te komen.
Kortom: de backoffice kan heel veel voor je betekenen en deze mensen kunnen werkelijk alles aanpassen in het systeem wat de klantenservice niet kan..
En de afgelopen tijd is het allemaal wat rommelig bij Vodafone, orders die niet kloppen wel een telefoon leveren maar nog geen contract enzovoort..
Vodafone zit achter mijn vrouw aan
Haar contract voor haar RED abonnement, en voormalig Vodafone thuis (nu T-mobile) loopt af en ze zijn best happig om de zaak te verlengen, maar onze ervaringen met Vodafone zijn tot nu toe niet al te best dus we gaan eerst maar eens rondshoppen. Zijn er nog wat deals uit te slepen bij Vodafone als je druk opvoert?
Haar contract voor haar RED abonnement, en voormalig Vodafone thuis (nu T-mobile) loopt af en ze zijn best happig om de zaak te verlengen, maar onze ervaringen met Vodafone zijn tot nu toe niet al te best dus we gaan eerst maar eens rondshoppen. Zijn er nog wat deals uit te slepen bij Vodafone als je druk opvoert?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Inmiddels mogen ze weer korting geven op abbo's. Met name de Red is voordelig te krijgen (5GB 2 jaar voor 20,- en met Ziggo actie kom ik dan op 15,- voor 10GB)NielsOo schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 11:53:
Net te horen gekregen dat ze sinds 3 dagen geen kortingen meer mogen geven op abonnementen, alleen nog max 120,- op sommige telefoons...
Bij Vodafone is zeker een goede korting eruit te slepen, ondanks dat je er soms 20 minuten voor moet wachten heb ik tot nu toe alleen maar kortingen gekregen. 20% zit er standaard op. Maar het is ook maar net hoeveel je abonnement per maand is en of dat je nog meer telefoonabonnementen hebt geloof ik..Dr. Strangelove schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 09:59:
Vodafone zit achter mijn vrouw aan![]()
Het is het proberen altijd waard natuurlijk
Good to knowNielsOo schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:23:
[...]
Inmiddels mogen ze weer korting geven op abbo's. Met name de Red is voordelig te krijgen (5GB 2 jaar voor 20,- en met Ziggo actie kom ik dan op 15,- voor 10GB)
Ik zie het, maar die dongle die Chris noemt kan ook een wifi-netwerk opzetten. Wat best handig kan zijn.Verwijderd schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:50:
VF zelf lijkt ook een 4G dongel te verkopen voor 59,99. Het is mij echter niet helemaal duidelijk of je deze ook los kan aanschaffen of enkel in combinatie met een internet abonnement.
En is in China dus goedkoper dus...
Verwijderd
Ook als je de btw en dergelijke meerekent?Piet91 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 15:17:
[...]
Ik zie het, maar die dongle die Chris noemt kan ook een wifi-netwerk opzetten. Wat best handig kan zijn.
En is in China dus goedkoper dus...
Alleen voor loyalty/verlenging zeker?NielsOo schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:23:
[...]
Inmiddels mogen ze weer korting geven op abbo's. Met name de Red is voordelig te krijgen (5GB 2 jaar voor 20,- en met Ziggo actie kom ik dan op 15,- voor 10GB)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2017 16:51 ]
Zou de Ziggo actie tarieven ook aan niet Ziggo klanten gegund worden?NielsOo schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:23:
[...]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Lijkt mij onwaarschijnlijk...ph4ge schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 22:19:
[...]
Zou de Ziggo actie tarieven ook aan niet Ziggo klanten gegund worden?
Dat was wel de afdeling waar ik naar toe belde.Alleen voor loyalty/verlenging zeker?
ik ben geïnteresseerd in een vodafone abonnement en heb ook een internet en tv pakket abo bij ziggo. Ik kom dus voor de kortingen en extra's in aanmerking.
Ik ben niet zo'n tv liefhebber en wil de extra tv zender bij mijn vader activeren, hij heeft ziggo alles in 1.
Is dit op de een of andere manier mogelijk?
Ik ben niet zo'n tv liefhebber en wil de extra tv zender bij mijn vader activeren, hij heeft ziggo alles in 1.
Nope, lijkt me niet. Of je moet het mobiele abonnement op zijn adres afsluiten natuurlijk.
Nee dat is natuurlijk niet mogelijk, dan moet je je abonnement afsluiten bij je vaders adres.fv12 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 09:41:
ik ben geïnteresseerd in een vodafone abonnement en heb ook een internet en tv pakket abo bij ziggo. Ik kom dus voor de kortingen en extra's in aanmerking.
Dan kan het wel.
Verwijderd
Ik zal binnenkort even met KPN in onderhandeling.NielsOo schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 07:58:
[...]
Lijkt mij onwaarschijnlijk...
[...]
Dat was wel de afdeling waar ik naar toe belde.
Maar dan is Vodafone hartstikke onaantrekkelijk voor niet Ziggo klanten. Ik kan niet eens Ziggo klant worden al zou ik het willen. Ben wel al meer dan 10 jaar klant bij Vodafone, met vanwege het reizen altijd gepeperde rekeningen. Ik mag toch aannemen dat ik als ik volgende maand ga verlengen op zn minst een aanbod krijg wat gelijkwaardig is aan een Ziggo klant. Anders ben ik weg want ze hebben gewoon de prijzen evenredig verhoogd.NielsOo schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 07:58:
Lijkt mij onwaarschijnlijk...
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Aanemen mag je niet, het hopen wel. Wat je wel kan doen is je abonnement afsluiten op het adres van familie of een goede vriend met Ziggo om zo je korting te regelen.ph4ge schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 17:14:
Ik mag toch aannemen dat ik als ik volgende maand ga verlengen op zn minst een aanbod krijg wat gelijkwaardig is aan een Ziggo klant.
Ik zou nergens op rekenen. Klanten die in december en januari zijn aangesloten of waar de verlenging toen in ging werden ook geconfroneerd dat de tarieven vanaf toen voor nieuwkomers opeens heel veel lager waren. Dus je betaalt gewoon de dagprijs van die dag.Chris.nl schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 19:01:
[...]
Aanemen mag je niet, het hopen wel. Wat je wel kan doen is je abonnement afsluiten op het adres van familie of een goede vriend met Ziggo om zo je korting te regelen.
Mocht er hier iemand van Vodafone meelezen: wees innovatief, stop gewoon met de klantenservice! Dan heb je als klant tenminste ook geen verwachtingen meer. Wat een bende daar zeg! En bel je naar de friends&family lijn dan klinkt de lijn zo slecht dat je bijna zeker naar de klantenbalie in Rusland lijkt te zijn doorgezet. En ook daar kan iedereen alleen maar continu onderling doorverbinden tot de verbinding stokt. Niemand weet iets, niemand kan iets nagaan. Zelfs oprecht klinkende medewerkers die echt iets proberen te betekenen lijken slechts doodlopende paden te vinden.
En dan nog zo iets: dan stap je over naar Tele2, blijken Samsungs van Vodafone geen bellen over 4G te ondersteunen, aangezien Vodafone de netwerkprofielen van concurrenten uit de toestelsoftware heeft laten slopen. Handig als Tele2 straks de T-Mobile roaming stop zet. Dan kan je niet meer overstappen naar Tele2 met je Vodafone toestel.
Maar naast de bedompte verbindingen en robot achtige WiFi gesprekken niets dan lof over mijn overstap naar Vodafone (Not!)
[ Voor 4% gewijzigd door ucsdcom op 06-05-2017 20:27 ]
Is er aparte Samsung firmware voor Tele2 NL? Of werkt dit wel via niet-provider specifieke (PHN) firmware?ucsdcom schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 20:26:
En dan nog zo iets: dan stap je over naar Tele2, blijken Samsungs van Vodafone geen bellen over 4G te ondersteunen, aangezien Vodafone de netwerkprofielen van concurrenten uit de toestelsoftware heeft laten slopen. Handig als Tele2 straks de T-Mobile roaming stop zet. Dan kan je niet meer overstappen naar Tele2 met je Vodafone toestel.
Op unbranded PHN firmware heb ik succesvol VoLTE gebeld met een Tele2- en Vodafone simkaart. Tele2 levert sowieso unbranded toestellen, Vodafone ondersteunt ook VoWiFi unbranded (die voor mij dezelfde kwaliteit levert als VoLTE maar dit is blijkbaar niet volgens iedereen zo). Maar bla, Vodafone mag imo inderdaad wel stoppen met het leveren van branded toestellen, ze onderscheiden zichzelf meer met een ergernis dan een gemak aangezien je de Vodafone apps die je wél wil gebruiken ook los uit de store kan plukken.antidote schreef op zondag 7 mei 2017 @ 00:21:
[...]
Is er aparte Samsung firmware voor Tele2 NL? Of werkt dit wel via niet-provider specifieke (PHN) firmware?
[ Voor 42% gewijzigd door Chris.nl op 07-05-2017 10:00 ]
Verwijderd
Heb hier exact hetzelfde nu met Vodafone.
Eerst een abonnement aangevraagd online...was verkeerd gegaan, lang verhaal.
Ik gebeld, gemaild nooit 1 reactie gekregen.
Nu via F&F een Vodafone Red aangevraagd.
Maandprijs €24,- krijg ik een mail dat ik Vodafone Red het aangevraagd voor €26,- per maand en €25,- aansluitkosten moet betalen.
Ik gisteren naar een Vodafone winkel kunnen ze niets voor me betekenen.
Ze adviseerde maandag te bellen.
Heb de afleverafspraak nog niet gemaakt ik ga dat contract zo niet tekenen.
Helaas heeft T-MOBILE in Loosdrecht een te slecht bereik.
Morgen maar eens bellen maar als ik de berichten hier boven lees 😮
Eerst een abonnement aangevraagd online...was verkeerd gegaan, lang verhaal.
Ik gebeld, gemaild nooit 1 reactie gekregen.
Nu via F&F een Vodafone Red aangevraagd.
Maandprijs €24,- krijg ik een mail dat ik Vodafone Red het aangevraagd voor €26,- per maand en €25,- aansluitkosten moet betalen.
Ik gisteren naar een Vodafone winkel kunnen ze niets voor me betekenen.
Ze adviseerde maandag te bellen.
Heb de afleverafspraak nog niet gemaakt ik ga dat contract zo niet tekenen.
Helaas heeft T-MOBILE in Loosdrecht een te slecht bereik.
Morgen maar eens bellen maar als ik de berichten hier boven lees 😮
Goed om te weten, betekent dat ik makkelijk kan overstappen naar zowel Tele2 als Vodafone. Nu zit ik nog bij T-Mobile, maar met unbranded firmware.Chris.nl schreef op zondag 7 mei 2017 @ 00:51:
[...]
Op unbranded PHN firmware heb ik succesvol VoLTE gebeld met een Tele2- en Vodafone simkaart.
Op unbranded Samsung S7 (edge) en S8 toestellen doet 4G bellen via VoLTE het inmiddels bij KPN, Tele2 en Vodafone. T-Mobile moet het nog introduceren. Vodafone WiFi bellen (inclusief Vodafone Wallet ondersteuning) werkt ook op alle unbranded S7's.
Mijns inziens hebben Vodafone toestellen dus alleen maar nadelen. Bij aankoop zie je nergens dat het een Vodafone branded toestel is. Het staat ook nergens vermeld, behalve dat er VF in de software versie staat. Tele2 zal je met een Samsung S7(edge) van Vodafone ook gewoon accepteren op het netwerk. Tot nu toe sluit Tele2 je voor bellen alleen af als je toestel niet 4G geschikt is. VoLTE bellen ook echt aanzetten als je toestel dat ondersteund is nu nog niet verplicht. Op termijn zal je ook daar vast aan gehouden gaan worden aangezien Tele2 natuurlijk zo snel mogelijk van de T-Mobile roaming die ze nu nog bieden af willen ten voordele van het eigen Tele2-4G only netwerk. Vandaar de grote lijst 4G bellen ondersteunde toestellen bij Tele2, terwijl de andere providers nog slechts Iphones en de Samsung S6(edge), S7(edge) en de S8(plus) ondersteunen. Verder merk je niets aan Vodafone toestellen, maar het zou wel netjes zijn als de Vodafone software na alle updates gewoon ook een keer de 4G bel profielen van de andere providers mee gaat krijgen.
Ik ben benieuwd of dit ook bij andere 4G Vodafone branded toestellen geldt die je nu bij de gunstige verlengdeals krijgt en die straks ook via een andere provider via 4G willen bellen.
Mijns inziens hebben Vodafone toestellen dus alleen maar nadelen. Bij aankoop zie je nergens dat het een Vodafone branded toestel is. Het staat ook nergens vermeld, behalve dat er VF in de software versie staat. Tele2 zal je met een Samsung S7(edge) van Vodafone ook gewoon accepteren op het netwerk. Tot nu toe sluit Tele2 je voor bellen alleen af als je toestel niet 4G geschikt is. VoLTE bellen ook echt aanzetten als je toestel dat ondersteund is nu nog niet verplicht. Op termijn zal je ook daar vast aan gehouden gaan worden aangezien Tele2 natuurlijk zo snel mogelijk van de T-Mobile roaming die ze nu nog bieden af willen ten voordele van het eigen Tele2-4G only netwerk. Vandaar de grote lijst 4G bellen ondersteunde toestellen bij Tele2, terwijl de andere providers nog slechts Iphones en de Samsung S6(edge), S7(edge) en de S8(plus) ondersteunen. Verder merk je niets aan Vodafone toestellen, maar het zou wel netjes zijn als de Vodafone software na alle updates gewoon ook een keer de 4G bel profielen van de andere providers mee gaat krijgen.
Ik ben benieuwd of dit ook bij andere 4G Vodafone branded toestellen geldt die je nu bij de gunstige verlengdeals krijgt en die straks ook via een andere provider via 4G willen bellen.
[ Voor 23% gewijzigd door ucsdcom op 07-05-2017 15:13 ]
Hoe krijg je dat geregeld?NielsOo schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:23:
[...]
Ik ben bijna 10 jaar klant geweest bij Vodafone, nog nooit hebben zij mij 1 cent korting aangeboden. Zelfs toen ik weg wilde gaan. Welke nr moet ik bellen om korting te krijgen?
[ Voor 22% gewijzigd door Lisadr op 07-05-2017 15:27 ]
GoT, You have to love it!
Afdeling opzeggingen/Loyalty.Lisadr schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:25:
[...]
Hoe krijg je dat geregeld?
Ik ben bijna 10 jaar klant geweest bij Vodafone, nog nooit hebben zij mij 1 cent korting aangeboden. Zelfs toen ik weg wilde gaan. Welke nr moet ik bellen om korting te krijgen?
Voordat ik wegging heb ik ze meerdere keren gebeld. Nooit echt korting gehad! Toen ben ik naar Ziggo gegaan, maar helaas. Vodafone heeft Ziggo gekocht. Telefonisch kreeg ik als antwoord "Ja en?!" toen ik zei dat ik wegga omdat Ziggo een betere deal had. 15 euro voor 500min, onbeperkt SMS en 1,5GB data.
15 euro voor RED met 10GB is voor mij een reden om terug te komen, maar 23 euro is het niet waard.
Ik heb gewoon gebeld en zei dat ik een oud abonnement had en of ze iets voor me kon betekenen. En toen kwam ze met de standaard korting, daarop zei ik dat ik het via F&F goedkoper kon krijgen en daarna kreeg ik de maximum korting; RED Super voor 26 euro pm (excl. Ziggo korting).Lisadr schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:31:
[...]
Voordat ik wegging heb ik ze meerdere keren gebeld. Nooit echt korting gehad! Toen ben ik naar Ziggo gegaan, maar helaas. Vodafone heeft Ziggo gekocht. Telefonisch kreeg ik als antwoord "Ja en?!" toen ik zei dat ik wegga omdat Ziggo een betere deal had. 15 euro voor 500min, onbeperkt SMS en 1,5GB data.
15 euro voor RED met 10GB is voor mij een reden om terug te komen, maar 23 euro is het niet waard.
Voor de volledigheid. 't Klopt dat Tele2 de meeste toestellen ondersteunt met VoLTE
Apple iPhone SE
Apple iPhone 6
Apple iPhone 6 Plus
Apple iPhone 6S
Apple iPhone 6S Plus
Apple iPhone 7
Apple iPhone 7 Plus
Microsoft Lumia 550 (Type RM-1127)
Microsoft Lumia 650 (Type RM-1152)
Microsoft Lumia 950 (Type RM-1104)
Microsoft Lumia 950 XL (Type RM-1085)
Samsung Galaxy S4 (GT-I9505)
Samsung Galaxy S5 (SM-G900F)
Samsung Galaxy S5+ (SM-G901F)
Samsung Galaxy S5 Neo (SM-G903)
Samsung Galaxy S6 (SM-G920F)
Samsung Galaxy S6 Edge (SM-G925F)
Samsung Galaxy S6 Edge+ (SM-G928F)
Samsung Galaxy S7 (SM-G930F)
Samsung Galaxy S7 Edge (SM-G935F)
Samsung Galaxy S8 (SM-G950F)
Samsung Galaxy S8+ (SM-G955F)
Samsung Galaxy Note 4 (SM-N910F)
Samsung Galaxy J5 (SM-J500F)
Samsung Galaxy J5 2016 (SM-J510F)
Samsung Galaxy A3 2016 (SM-A310F)
Samsung Galaxy A3 2017 (SM-A320F)
Samsung Galaxy A5 2016 (SM-A510F)
Samsung Galaxy A5 2017 (SM-A520F)
Sony Xperia Z5 (E6653)
Sony Xperia Z5 Compact (E5823)
Sony Xperia Z5 Premium (E6853)
Bron

Bron
KPN
Samsung Galaxy S7 (SM-930F)
Samsung Glaxy S7 Edge (SM-935F)
Samsung Galaxy A3 2017 (SM-A320FL)
Bron
De Samsung Galaxy S8(+) ondersteunt KPN ook vast, maar die staan nog niet in hun lijstje.
T-Mobile is zover ik heb kunnen vinden nog niet klaar met testen..
Apple iPhone SE
Apple iPhone 6
Apple iPhone 6 Plus
Apple iPhone 6S
Apple iPhone 6S Plus
Apple iPhone 7
Apple iPhone 7 Plus
Microsoft Lumia 550 (Type RM-1127)
Microsoft Lumia 650 (Type RM-1152)
Microsoft Lumia 950 (Type RM-1104)
Microsoft Lumia 950 XL (Type RM-1085)
Samsung Galaxy S4 (GT-I9505)
Samsung Galaxy S5 (SM-G900F)
Samsung Galaxy S5+ (SM-G901F)
Samsung Galaxy S5 Neo (SM-G903)
Samsung Galaxy S6 Edge+ (SM-G928F)
Samsung Galaxy S7 (SM-G930F)
Samsung Galaxy S7 Edge (SM-G935F)
Samsung Galaxy S8 (SM-G950F)
Samsung Galaxy S8+ (SM-G955F)
Samsung Galaxy Note 4 (SM-N910F)
Samsung Galaxy J5 (SM-J500F)
Samsung Galaxy J5 2016 (SM-J510F)
Samsung Galaxy A3 2016 (SM-A310F)
Samsung Galaxy A3 2017 (SM-A320F)
Samsung Galaxy A5 2016 (SM-A510F)
Sony Xperia Z5 (E6653)
Sony Xperia Z5 Compact (E5823)
Sony Xperia Z5 Premium (E6853)
Bron
Vodafone ondersteunt ook een groot deel van de Samsung A serie. En is zover ik weet vooralsnog de enige provider die VoWiFi ondersteunt. Ik ervaar bij VoWiFi dezelfde kwaliteit als bij VoLTE. Best een voordeel dat je bij mindere ontvangst (eventuele deadzone binnenshuis) naadloos kan switchen van VoLTE naar VoWiFi. Nu geen femtocel meer nodig.ucsdcom schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:06:
terwijl de andere providers nog slechts Iphones en de Samsung S6(edge), S7(edge) en de S8(plus) ondersteunen

Bron
KPN
Samsung Galaxy S7 (SM-930F)
Samsung Glaxy S7 Edge (SM-935F)
Samsung Galaxy A3 2017 (SM-A320FL)
Bron
De Samsung Galaxy S8(+) ondersteunt KPN ook vast, maar die staan nog niet in hun lijstje.
T-Mobile is zover ik heb kunnen vinden nog niet klaar met testen..
Ik ben het net je eens, maar wil ook een beetje nuanceren. Niet veel mensen zullen een toestel bij de ene provider kopen om deze bij de ander te gebruiken. Daarnaast zullen tweakers weinig moeite hebben om van een Vodafone branded toestel een unbranded toestel te maken. Maar liefst helemaal geen branded troep natuurlijk, Henk en Ingrid zullen bijvoorbeeld met een 2e hands Vodafone branded toestel flink lopen vloeken als ze VoLTE niet aan de praat krijgen icm Tele2.Mijns inziens hebben Vodafone toestellen dus alleen maar nadelen. Bij aankoop zie je nergens dat het een Vodafone branded toestel is. Het staat ook nergens vermeld, behalve dat er VF in de software versie staat. Verder merk je niets aan Vodafone toestellen, maar het zou wel netjes zijn als de Vodafone software na alle updates gewoon ook een keer de 4G bel profielen van de andere providers mee gaat krijgen.
[ Voor 19% gewijzigd door Chris.nl op 08-05-2017 00:32 ]
Heb ze net gebeld en zij zeiden dat de enige korting die ze kunnen geven is korting die op de website staat en dat isArcticWolf schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:42:
[...]
Ik heb gewoon gebeld en zei dat ik een oud abonnement had en of ze iets voor me kon betekenen. En toen kwam ze met de standaard korting, daarop zei ik dat ik het via F&F goedkoper kon krijgen en daarna kreeg ik de maximum korting; RED Super voor 26 euro pm (excl. Ziggo korting).
- 25 euro Red Essential
- 28 euro Red
- 38 euro Red Super

Is toch heel gek, want ik kreeg bij Loyalty VF Red 1 jaar SO voor 19 euro.Lisadr schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:36:
[...]
Heb ze net gebeld en zij zeiden dat de enige korting die ze kunnen geven is korting die op de website staat en dat isZiggo klanten met meer dan 30Mbit internet krijgen ook 5 euro korting en een dataverdubbelaar. Er is absolute geen enkele andere aanbieding en onzin op forums moet ik niet geloven. Mensen kunnen van alles op een forum zeggen. Mij werd verteld dat niemand bevoegd is om een betere aanbieding te doen. Kortom, volgens Vodafone zijn jullie leugenaars. Haha.
- 25 euro Red Essential
- 28 euro Red
- 38 euro Red Super
Nog goedkoper dan Friends and Family. Zeker als je verteld dat je Ziggo hebt dan gaan ze goed korting geven.
Dan bel ik misschien wel naar een andere nr. Ik bel 0800-0094. Welke nr bel jij? En welke keuze optie? Wie heb je gesproken?alwaysleft schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:59:
[...]
Is toch heel gek, want ik kreeg bij Loyalty VF Red 1 jaar SO voor 19 euro.
Nog goedkoper dan Friends and Family. Zeker als je verteld dat je Ziggo hebt dan gaan ze goed korting geven.
Kan je mij uitleggen hoe je dit voor elkaar hebt gekregen?alwaysleft schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:59:
[...]
Is toch heel gek, want ik kreeg bij Loyalty VF Red 1 jaar SO voor 19 euro.
Ik heb al een paar keer contact gehad met VF voor een nieuw abo, heb ook ziggo, maar ik krijg geen cent korting, zelfs de aansluitkosten kunnen er niet af.
VF heeft wel aangegeven dat vanaf 1/15 juni er een heleboel gaat veranderen, even wachten maar denk ik.
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
1201 klantenservice afdeling opzeggingen. Net doen alsof je weg wilt gaan en dan zeggen dat je Ziggo hebt.Lisadr schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:03:
[...]
Dan bel ik misschien wel naar een andere nr. Ik bel 0800-0094. Welke nr bel jij? En welke keuze optie? Wie heb je gesproken?
In april, toen er 50% korting op simonly was, zeiden ze ook dat er in mei dingen gaan verandering. Verandering was prijzen verhogen met 7 a 11 euro en vervolgens Ziggo klanten 5 euro korting geven. Sigaar uit eigen doos.gielie schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:07:
[...]
Kan je mij uitleggen hoe je dit voor elkaar hebt gekregen?
Ik heb al een paar keer contact gehad met VF voor een nieuw abo, heb ook ziggo, maar ik krijg geen cent korting, zelfs de aansluitkosten kunnen er niet af.
VF hegt wel aangegeven dat vanaf 1/15 juni er een heleboel gaat veranderen, even wachten maar denk ik.
1201 = 0800-0094 en ik kreeg geen kortingalwaysleft schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:07:
[...]
1201 klantenservice afdeling opzeggingen. Net doen alsof je weg wilt gaan en dan zeggen dat je Ziggo hebt.

[ Voor 17% gewijzigd door Lisadr op 08-05-2017 12:10 ]
Afdeling opzeggingen?Lisadr schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:09:
[...]
In april, toen er 50% korting op simonly was, zeiden ze ook dat er in mei dingen gaan verandering. Verandering was prijzen verhogen met 7 a 11 euro en vervolgens Ziggo klanten 5 euro korting geven. Sigaar uit eigen doos.
[...]
1201 = 0800-0094 en ik kreeg geen korting
Net nogmaals geprobeerd. Krijg een andere Vodafone medewerker en 0 euro extra korting.
Jammer. Vorige maand kreeg ik dus een betere deal dan Friends and Family, en meerdere hier.Lisadr schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:13:
[...]
Net nogmaals geprobeerd. Krijg een andere Vodafone medewerker en 0 euro extra korting.
Het zal er misschien ook van afhangen of je een grote klant bent of niet, of je altijd optijd betaalt en hoe lang je al klant bent.Lisadr schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:36:
[...]
Heb ze net gebeld en zij zeiden dat de enige korting die ze kunnen geven is korting die op de website staat en dat isZiggo klanten met meer dan 30Mbit internet krijgen ook 5 euro korting en een dataverdubbelaar. Er is absolute geen enkele andere aanbieding en onzin op forums moet ik niet geloven. Mensen kunnen van alles op een forum zeggen. Mij werd verteld dat niemand bevoegd is om een betere aanbieding te doen. Kortom, volgens Vodafone zijn jullie leugenaars. Haha.
- 25 euro Red Essential
- 28 euro Red
- 38 euro Red Super
En de sigaar wordt als maar groter https://tweakers.net/nieu...ma-55-euro-per-maand.html
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Natuurlijk. Bedrijven nemen andere bedrijven niet over omdat het goed is voor consumenten. Ze doen het als een investering waar ze per geïnvesteerde euro minstens 1,10 terug willen. Prijzen van Ziggo en Vodafone verhogen, service verlagen.gielie schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:34:
[...]
En de sigaar wordt als maar groter https://tweakers.net/nieu...ma-55-euro-per-maand.html
Alsof hun opeens de enige zijn? KPN omhoog, T-Mobile omhoog, Caiway was al begin van het jaar omhoog gegaan, zo bijzonder is dat allemaal niet.Lisadr schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:43:
[...]
Natuurlijk. Bedrijven nemen andere bedrijven niet over omdat het goed is voor consumenten. Ze doen het als een investering waar ze per geïnvesteerde euro minstens 1,10 terug willen. Prijzen van Ziggo en Vodafone verhogen, service verlagen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Korte vraag als ziggo mobiel klant:
Hoe rond vodafone zijn mb's af. Bij ziggo ging dat per kb maar ik weet dat hollandse nieuwe bv per 100kb doet en je bundel er rap doorheen gaat.
Blijf je internet houden voor whatsapp enzo als je door je bundel bent?
Hoe rond vodafone zijn mb's af. Bij ziggo ging dat per kb maar ik weet dat hollandse nieuwe bv per 100kb doet en je bundel er rap doorheen gaat.
Blijf je internet houden voor whatsapp enzo als je door je bundel bent?
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Ik denk per kb, op de specificatie van mijn rekening zie ik in ieder geval ook volumes als 3kb en 5kb voorbij komen. Dus dat zit imo wel goed.icecreamfarmer schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 19:04:
Korte vraag als ziggo mobiel klant:
Ja, bij Vodafone kan je gratis Beperkt internet activeren:Blijf je internet houden voor whatsapp enzo als je door je bundel bent?

Ik heb zelf een Vodafone Red abonnement, daarbij kan het in ieder geval. Als je een klein abonnement wil afsluiten moet je zelf wel even nagaan of dit daarbij ook kan.
[ Voor 11% gewijzigd door Chris.nl op 09-05-2017 23:14 ]
Zelfde hier. Nee echt geen extra korting.gielie schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:07:
[...]
Kan je mij uitleggen hoe je dit voor elkaar hebt gekregen?
VF heeft wel aangegeven dat vanaf 1/15 juni er een heleboel gaat veranderen, even wachten maar denk ik.
Overigens wat is die kwaliteit van die helpdesk slecht. De geluidskwaliteit is om te janken.
Net ziggo gebeld maar ze adviseren om te wachten want ze mogen geen korting geven zelfs niet de aansluitkosten. Later dit jaar komt er iets speciaals.
[ Voor 11% gewijzigd door icecreamfarmer op 10-05-2017 17:18 ]
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Bij een smart abonnement kan je ook gratis die beperkt internet activeren.Chris.nl schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 23:08:
[...]
Ik denk per kb, op de specificatie van mijn rekening zie ik in ieder geval ook volumes als 3kb en 5kb voorbij komen. Dus dat zit imo wel goed.
[...]
Ja, bij Vodafone kan je gratis Beperkt internet activeren:
[afbeelding]
Ik heb zelf een Vodafone Red abonnement, daarbij kan het in ieder geval. Als je een klein abonnement wil afsluiten moet je zelf wel even nagaan of dit daarbij ook kan.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Hmm vandaag de eerste rekening met m'n nieuwe abonnement gekregen en ook de eerste keer de nieuwe korting, maar heb het idee dat niet alles is verrekend
even afwachten volgende maand...
Bij mij is tot mijn verbazing alles netjes verwerkt en verrekend, de persoonlijke korting, de Ziggo korting en de korting zolang je abonnement loopt (korting vergeleken met de oorspronkelijke verkoopprijs van je abonnement geloof ik, een beetje een sigaar uit eigen doos vind ik, zal wel voor hun boekhouding op de factuur moeten). Met Ziggo en kortingen heb ik toch hele andere ervaringenArcticWolf schreef op maandag 15 mei 2017 @ 12:45:
Hmm vandaag de eerste rekening met m'n nieuwe abonnement gekregen en ook de eerste keer de nieuwe korting, maar heb het idee dat niet alles is verrekendeven afwachten volgende maand...

Ik ga zo maar even bellen want volgens mij klopt het toch niet... ik mis ergens 5 euro kortingSirhc_95 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 13:35:
[...]
Bij mij is tot mijn verbazing alles netjes verwerkt en verrekend, de persoonlijke korting, de Ziggo korting en de korting zolang je abonnement loopt (korting vergeleken met de oorspronkelijke verkoopprijs van je abonnement geloof ik, een beetje een sigaar uit eigen doos vind ik, zal wel voor hun boekhouding op de factuur moeten). Met Ziggo en kortingen heb ik toch hele andere ervaringen
Zo te horen is de persoonlijke korting niet goed verwerkt... maar het staat op de mail die zij ook meteen vond dus ben nu weer doorverbonden. 
edit:
oh jee.. ze gaan een case aanmaken omdat het abonnement al is in gegaan kan er voorlopig niks gewijzigd worden. Ik zal tussen de 5 en 10 werkdagen bericht krijgen

edit:
oh jee.. ze gaan een case aanmaken omdat het abonnement al is in gegaan kan er voorlopig niks gewijzigd worden. Ik zal tussen de 5 en 10 werkdagen bericht krijgen
[ Voor 37% gewijzigd door ArcticWolf op 15-05-2017 15:46 ]
kansloze ervaring bij Vodafone. Helaas een S8 als DOA ontvangen. Plaatsing order 10 april en op 19 april geleverd. Vrijwel direct melding gemaakt en het toestel moest via winkel worden geretourneerd. Na 2 weken maar eens gebeld hoe de situatie ervoor stond, en het toestel was zoek geraakt in het proces via Dynafix. 2 dagen laten toch een bericht gekregen dat het toestel binnen was bij vodafone en dat ze contact gingen opnemen. Dat duurde vervolgens weer een week. Zelf de telefoon maar gepakt.
Uiteindelijke meermaals benadrukt dat het niet gaat om een annulering van de order, maar dat het toestel DOA is en ik graag nieuw toestel wens. Dit was onmogelijk onder regels die op mijn besteldatum geldig waren. (zonder BKR)
De order moest in ze volledigheid geannuleerd en opnieuw worden opgesteld vanwege een iMEI nummer. En dan ook volgens de regels na 1 mei gelden. dus incl. BKR. Meermaals benadrukt dat het niet om een annulering van een order gaat, maar om een DOA. En dat ik zelfs voor 1 mei alles terug heb gezonden, en alles op 10 april heb besteld. Ik wil graag het toestel omruilen voor een werkend exemplaar. Helaas was niets mogelijk. Waardeloos! Tegen mijn wensen in alles opgezegd en ontbonden.
Is dit een normale procedure? Kan toch niet waar zijn?
Uiteindelijke meermaals benadrukt dat het niet gaat om een annulering van de order, maar dat het toestel DOA is en ik graag nieuw toestel wens. Dit was onmogelijk onder regels die op mijn besteldatum geldig waren. (zonder BKR)
De order moest in ze volledigheid geannuleerd en opnieuw worden opgesteld vanwege een iMEI nummer. En dan ook volgens de regels na 1 mei gelden. dus incl. BKR. Meermaals benadrukt dat het niet om een annulering van een order gaat, maar om een DOA. En dat ik zelfs voor 1 mei alles terug heb gezonden, en alles op 10 april heb besteld. Ik wil graag het toestel omruilen voor een werkend exemplaar. Helaas was niets mogelijk. Waardeloos! Tegen mijn wensen in alles opgezegd en ontbonden.
Ben nu ik de nieuwe bundels van Tele2 zie wel blij dat ik maar voor een jaar verlengd heb bij Vodafone.
Nieuwe bundel Tele2 is erg goed qua prijs kwaliteit, 25 ( 26 voor maandelijks) euro per maand voor onbeperkt internet is
Nieuwe bundel Tele2 is erg goed qua prijs kwaliteit, 25 ( 26 voor maandelijks) euro per maand voor onbeperkt internet is
Kun je niet het bedrag laten verlagen tot onder de BKR grens en de rest in 1x afbetalen?Lekkerboeie86 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 15:40:
kansloze ervaring bij Vodafone. Helaas een S8 als DOA ontvangen. Plaatsing order 10 april en op 19 april geleverd. Vrijwel direct melding gemaakt en het toestel moest via winkel worden geretourneerd. Na 2 weken maar eens gebeld hoe de situatie ervoor stond, en het toestel was zoek geraakt in het proces via Dynafix. 2 dagen laten toch een bericht gekregen dat het toestel binnen was bij vodafone en dat ze contact gingen opnemen. Dat duurde vervolgens weer een week. Zelf de telefoon maar gepakt.
Mijn rekening klopt ook van geen kanten. Ik heb een poging gewaagd, maar dat was kansloos. Domme trien snapte er niks. Eerdaags maar even bellen.
Dat is inderdaad mogelijk, maar zo heb ik het niet besteld. Ik kan er ook niets aan doen het toestel DOA is. Het contract hoeft voor mij niet geannuleerd te worden. Gewoon nieuw toestel opsturen. Het gaat om een verlenging en het abonnement is allang in gegaan. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat ik een normale gang van zaken is. Als ik over 4 maanden garantie had geclaimed, krijg je dan ook een nieuw contract? En dus een BKR registratie aan je broek terwijl je abonnement al voor 1 mei in is gegaan??I-King schreef op maandag 15 mei 2017 @ 16:23:
[...]
Kun je niet het bedrag laten verlagen tot onder de BKR grens en de rest in 1x afbetalen?
Wtf, ik kan geen F&F codes meer aanvragen?
Als ik een @vodafone.nl adres invul, dan werkt het wel, maar dan gaat de code naar dat adres ipv naar de uiteindelijke ontvanger van de code.
.edit: ik heb inmiddels een bevestiging dat de ontvanger de code gewoon ontvangt dan
. Dus gewoon een willekeurig @vodafone.nl adres invullen bij je eigen emailadres.
Uiteraard geprobeerd met mijn eigen emailadres. Voorheen boeide het echt niet wat je invulde.Foutmelding
test@example.com mag geen actiecodes genereren voor test2@example.com. Controleer of je het juiste e-mail adres gebruikt hebt.
Als ik een @vodafone.nl adres invul, dan werkt het wel, maar dan gaat de code naar dat adres ipv naar de uiteindelijke ontvanger van de code.
.edit: ik heb inmiddels een bevestiging dat de ontvanger de code gewoon ontvangt dan
[ Voor 16% gewijzigd door .oisyn op 15-05-2017 17:29 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ook ik heb een verkeerde factuur ontvangen, ik heb 3 abonnement aangevraagd, waarvan 2 op mijn eigen naam en 1 op die van een ander.
Zelfde verhaal als hier boven, gelukkig had ik de mail met korting toezegging bij de hand, wordt gecorrigeerd.
Het vreemde was, het op zich zelf staande abonnement is wel goed...
Zelfde verhaal als hier boven, gelukkig had ik de mail met korting toezegging bij de hand, wordt gecorrigeerd.
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik had naast de email ook nog een sms gekregen dat de korting bevestigd en verwerkt was.Bullet NL schreef op maandag 15 mei 2017 @ 17:42:
Ook ik heb een verkeerde factuur ontvangen, ik heb 3 abonnement aangevraagd, waarvan 2 op mijn eigen naam en 1 op die van een ander.

Dit is dus inderdaad de reden dat ik ook voor 1 jaar ben gegaan i.p.v. 2 jaar.alwaysleft schreef op maandag 15 mei 2017 @ 16:17:
Ben nu ik de nieuwe bundels van Tele2 zie wel blij dat ik maar voor een jaar verlengd heb bij Vodafone.
Nieuwe bundel Tele2 is erg goed qua prijs kwaliteit, 25 ( 26 voor maandelijks) euro per maand voor onbeperkt internet is![]()
Maar, ik ben nog steeds blij met mijn VF deal. RED Super dat mij gemiddeld per maand 75 cent meer kost dan Tele2 (na Cashback e.d.). En dat is ook praktisch onbeperkt én ik kan vanaf woensdag (wanneer mijn abonnement ingaat) een extra data simkaart bestellen wat ook wel erg leuk is.
Vanmorgen is VF ingegaan. Nu ingelogd op VF en kan inderdaad nu mijn abonnement zien; die ik eerst niet kon zien/aanpassen.
Nu even een Multi Data Sim aanvragen (ik zie dat je er 2 kunt aanvragen en niet 1
)
Daarna eens kijken hoe ik de Ziggo voordelen kan aanzetten...
EDIT: Data Sim aanvragen wil niet (na invullen van gegevens kom ik op een foutpagina) en Ziggo spul zou binnen max. 4 weken automatisch moeten ingaan...
EDIT #2: De 2 simkaarten via de chat in de VF app aangevraagd.
Nu even een Multi Data Sim aanvragen (ik zie dat je er 2 kunt aanvragen en niet 1

Daarna eens kijken hoe ik de Ziggo voordelen kan aanzetten...
EDIT: Data Sim aanvragen wil niet (na invullen van gegevens kom ik op een foutpagina) en Ziggo spul zou binnen max. 4 weken automatisch moeten ingaan...
EDIT #2: De 2 simkaarten via de chat in de VF app aangevraagd.
[ Voor 29% gewijzigd door Piet91 op 17-05-2017 15:59 ]
Net mijn laatste rekening ook gecheckt.
Eind april overgestapt en er hebben wat verrekeningen en crediteringen plaatsgevonden als ik de specificatie bekijk.
Toch heb ik het idee dat mijn factuur niet juist is. Ik heb namelijk voor april én mei minder betaald dan dat ik normaal gesproken voor één maand zou moeten betalen
Volgende maand wordt de eerste normale maand, dan nog maar even kijken of het dan wel goed gaat.
Eind april overgestapt en er hebben wat verrekeningen en crediteringen plaatsgevonden als ik de specificatie bekijk.
Toch heb ik het idee dat mijn factuur niet juist is. Ik heb namelijk voor april én mei minder betaald dan dat ik normaal gesproken voor één maand zou moeten betalen
Volgende maand wordt de eerste normale maand, dan nog maar even kijken of het dan wel goed gaat.
En dan is de 4G+ dekking bij Tele2 intussen ook nog eens beter dan bij Vodafone en krijg je er een op de meeste plaatsen flink snellere downloadsnelheid voor terug. Hoewel ook Vodafone nu flink inhaalt.alwaysleft schreef op maandag 15 mei 2017 @ 16:17:
Nieuwe bundel Tele2 is erg goed qua prijs kwaliteit, 25 ( 26 voor maandelijks) euro per maand voor onbeperkt internet is![]()
De klantenservice is bij Tele2 wel een drama, het forum daar werkt nog het beste. Maar bij Vodafone heb je een onverstaanbare verbinding naar de klantenservice als je de family & friends klantenservice belt en mag je telkens 3 tot 4 keer doorverbonden worden naar weer iemand die niets weet en ook niets mag
Vodafone heeft nu nog het voordeel van de twijfel, maar ze gaan het wel flink moeilijker krijgen als Vodafone klanten gaan ontdekken wat de kwaliteit van de netwerken bij T-Mobile en Tele2 intussen is. En voor wie wel aan het einde van zijn Vodafone contract zit: maandag acties bij T-Mobile.
Klopt, Tele2 is gewoon als je genoeg hebt aan 6GB in de EU de beste keuze op dit moment voor sim only. Ik heb nu 10GB mobiel internet VF Red met verdubbelaar Ziggo voor 19 euro per maand, had toch liever voor Tele2 Unlimited gekozen. Maar gaat snel in telecomland blijkt maar weerucsdcom schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 20:15:
[...]
En dan is de 4G+ dekking bij Tele2 intussen ook nog eens beter dan bij Vodafone en krijg je er een op de meeste plaatsen flink snellere downloadsnelheid voor terug. Hoewel ook Vodafone nu flink inhaalt.
De klantenservice is bij Tele2 wel een drama, het forum daar werkt nog het beste. Maar bij Vodafone heb je een onverstaanbare verbinding naar de klantenservice als je de family & friends klantenservice belt en mag je telkens 3 tot 4 keer doorverbonden worden naar weer iemand die niets weet en ook niets mag.
Vodafone heeft nu nog het voordeel van de twijfel, maar ze gaan het wel flink moeilijker krijgen als Vodafone klanten gaan ontdekken wat de kwaliteit van de netwerken bij T-Mobile en Tele2 intussen is. En voor wie wel aan het einde van zijn Vodafone contract zit: maandag acties bij T-Mobile.
De acties van T-Mobile zijn als het goed is alleen voor abo's met toestel.
Maar voor volledige zekerheid even maandag afwachten
Ik zit niet echt te wachten op unlimited data, 24GB is voor mij meer dan genoeg. Ik ben vooral blij met het feit dat ik die 24GB in heel Europa heb. Daar gaan mijn dochters de komende vakantie ook héél blij mee zijn
Ieder zijn ding, voor 2 biertjes per maand meer zou ik graag unlimited data hebben.oisyn schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 21:32:
Ik zit niet echt te wachten op unlimited data, 24GB is voor mij meer dan genoeg. Ik ben vooral blij met het feit dat ik die 24GB in heel Europa heb. Daar gaan mijn dochters de komende vakantie ook héél blij mee zijn
Nog 11 maanden wachten
Ik heb nog een oude "F&F bel+sms+web SO" abonnement. Met een 1+10GB databundel, 3G internet, 225 belminuten/sms en onbeperkt naar Vodafone nummers voor €18.90. Nu is 3G internet qua snelheid en 11GB ruim voldoende. Spotify/Maps/Youtube werkt prima. Maar ik merk dat ik soms toch terugschakel naar 2G of dat 3G niet helemaal goed werkt. Voor een extra €2,50 krijg ik 4G erbij. Totaal maandbedrag komt dan uit op minimaal €21,70. Maar ik vraag me af of dit het wel waard is.
Bij Tele2 kan je een Sim Only met onbeperkt belminuten/sms /10GB data / 4G Internet krijgen voor €21 (of €22 met optie tot maandelijks opzeggen). en bovendien kan je sowieso maandelijks je abonnement verhogen of verlagen.
KPN had ik al afgeschreven toen ik de overstap maakte naar mijn huidige abonnement i.v.m. aanbod en prijs, maar nu vraag ik mij af of ik Vodafone ook kan afschrijven. Het punt is een beetje dat ik totaal geen ervaring heb met de mobiele diensten van Tele2. Maar de 4G dekking, volgens de dekkingskaart, lijkt ruim voldoende te zijn.
Bij Tele2 kan je een Sim Only met onbeperkt belminuten/sms /10GB data / 4G Internet krijgen voor €21 (of €22 met optie tot maandelijks opzeggen). en bovendien kan je sowieso maandelijks je abonnement verhogen of verlagen.
KPN had ik al afgeschreven toen ik de overstap maakte naar mijn huidige abonnement i.v.m. aanbod en prijs, maar nu vraag ik mij af of ik Vodafone ook kan afschrijven. Het punt is een beetje dat ik totaal geen ervaring heb met de mobiele diensten van Tele2. Maar de 4G dekking, volgens de dekkingskaart, lijkt ruim voldoende te zijn.
< dit stukje webruimte is te huur >
Ik had ook zo een abo, heb een maand geleden met de acties van VF kunnen verlengen voor 19 euro ook 10GB en onbeperkt bellen.aex351 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 03:51:
Ik heb nog een oude "F&F bel+sms+web SO" abonnement. Met een 1+10GB databundel, 3G internet, 225 belminuten/sms en onbeperkt naar Vodafone nummers voor €18.90. Nu is 3G internet qua snelheid en 11GB ruim voldoende. Spotify/Maps/Youtube werkt prima. Maar ik merk dat ik soms toch terugschakel naar 2G of dat 3G niet helemaal goed werkt. Voor een extra €2,50 krijg ik 4G erbij. Totaal maandbedrag komt dan uit op minimaal €21,70. Maar ik vraag me af of dit het wel waard is.
Maar die actie is afgelopen.
Tele2 heeft anno nu heel goed bereik, pak een maandelijks abonnement en je kunt altijd terug.
Ik ga het verder uitzoeken, want het klinkt goed. Maar als bijv bellen naar buitenland tarieven of data roaming minder is, is dat toch een argument om nog kort te wachten voor een nieuwe Vodafone actie.alwaysleft schreef op zondag 21 mei 2017 @ 08:39:
[...]
Ik had ook zo een abo, heb een maand geleden met de acties van VF kunnen verlengen voor 19 euro ook 10GB en onbeperkt bellen.
Maar die actie is afgelopen.
Tele2 heeft anno nu heel goed bereik, pak een maandelijks abonnement en je kunt altijd terug.
Edit: lees nu in een van je vorige reacties dat je alleen 10GB hebt omdat je ook Ziggo hebt. Dus eigenlijk heb je dan 5GB voor 19 euro. Nu heb ik ook Ziggo (voor nu) maar anders is de vergelijking beetje krom.
[ Voor 15% gewijzigd door aex351 op 21-05-2017 16:19 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
Ach iedereen heeft wel een vriend of familielid met Ziggo thuis, dus als je je lever-/postadres daarop zet (rekeingadres kan je op je eigen laten staan) dan heb je ook dubbel internet (en die ander een gratis zenderpakketje). Win win.aex351 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 16:17:
[...]
Ik ga het verder uitzoeken, want het klinkt goed. Maar als bijv bellen naar buitenland tarieven of data roaming minder is, is dat toch een argument om nog kort te wachten voor een nieuwe Vodafone actie.
Edit: lees nu in een van je vorige reacties dat je alleen 10GB hebt omdat je ook Ziggo hebt. Dus eigenlijk heb je dan 5GB voor 19 euro. Nu heb ik ook Ziggo (voor nu) maar anders is de vergelijking beetje krom.
Dit, mijn vader heeft Ziggo dus was zo geregeld.Chris.nl schreef op zondag 21 mei 2017 @ 16:26:
[...]
Ach iedereen heeft wel een vriend of familielid met Ziggo thuis, dus als je je lever-/postadres daarop zet (rekeingadres kan je op je eigen laten staan) dan heb je ook dubbel internet (en die ander een gratis zenderpakketje). Win win.
Let op:
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!
Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!
Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!