Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Vodafone Red Super 12+12GB voor 26 euro per maand. Tevens komt daar nog eens 5 euro korting bij omdat ik ziggo/vodafone heb en een abonnement van 18 april +
Dan betaal ik dus 21 euro per maand voor een 1 jarig abonnement, 24GB in heel europa en ook nog 3 maanden onbeperkt data. Ik vind het allemaal wel weer prima.
Ik kreeg vandaag ook m'n dubbele data erbij. Heb ook een ander rekeningadres (andere stad zelfs) dan het lever+postadres. Ik denk zelf dat het postadres ook anders mag wezen, en dat alleen het lever(hoofdadres) hetzelfde moet wezen. Zelf laat ik het nu voor wat het is, mocht ik ooit een nieuwe simkaart oid nodig hebben dan haal ik dit wel bij een shop af of ik laat hem doorsturen..oisyn schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:03:
Zojuist smsje gehad dat ik nu ook dubbele data heb. Kan iig bevestigen dat het rekeningadres niet relevant is.
Dat is niet wat webcare zeiChris.nl schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:08:
Ik denk zelf dat het postadres ook anders mag wezen, en dat alleen het lever(hoofdadres) hetzelfde moet wezen
Wacht even, hoe kom jij aan een abonnement van €26, als je die vandaag pas hebt afgesloten?rolandos582 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:07:
Inmiddels mijn abonnement ook verlengd,
Vodafone Red Super 12+12GB voor 26 euro per maand. Tevens komt daar nog eens 5 euro korting bij omdat ik ziggo/vodafone heb en een abonnement van 18 april +
Dan betaal ik dus 21 euro per maand voor een 1 jarig abonnement, 24GB in heel europa en ook nog 3 maanden onbeperkt data. Ik vind het allemaal wel weer prima.
[ Voor 48% gewijzigd door .oisyn op 18-04-2017 17:11 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik heb zo mijn connecties, laten we het daar maar op houden.oisyn schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:09:
[...]
Wacht even, hoe kom jij aan een abonnement van €26, als je die vandaag pas hebt afgesloten?
Het gaat trouwens op basis van leveradres. Als je diensten van Vodafone en Ziggo geleverd krijgt op hetzelfde adres. Het postadres & factuuradres mogen anders zijn. Als beide diensten maar geleverd worden op dat adres.
[ Voor 44% gewijzigd door rolandos582 op 18-04-2017 17:19 ]
Vertel.... Loyalty???rolandos582 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:13:
[...]
Ik heb zo mijn connecties, laten we het daar maar op houden
Cogitationis poenam nemo patitur
Er bestaat bij Vodafone niet zoiets als een leveradres. Je hebt 3 adressen: contactadres, postadres en rekeningadres. Logisch ook, want het is een mobiele dienst - die wordt niet geleverd op een vast adresrolandos582 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:13:
Het gaat trouwens op basis van leveradres. Als je diensten van Vodafone en Ziggo geleverd krijgt op hetzelfde adres. Het postadres & factuuradres mogen anders zijn. Als beide diensten maar geleverd worden op dat adres.

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 18-04-2017 17:25 ]
Als ik Vodafone was zou ik er 1 adres van maken om beter te voorkomen dat mensen misbruik maken van de mazen in die voordeelregeling. Maar als consument knijp ik in m'n handjes natuurlijk..oisyn schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:24:
[...]
Er bestaat bij Vodafone niet zoiets als een leveradres. Je hebt 3 adressen: contactadres, postadres en rekeningadres. Logisch ook, want het is een mobiele dienst - die wordt niet geleverd op een vast adres
Het adres in My Vodafone ; Wat ook genoemd word ''Adresgegevens''
Dat word gehanteerd, post/rekening mogen afwijken.
Het word steeds mooier ;

[ Voor 18% gewijzigd door rolandos582 op 18-04-2017 18:32 ]
Vandaag wel iemand van de F&F klantenservice aan de lijn gehad (vragen over m'n s8 levering) en meteen gevraagd naar de €5 korting waar ze nu mee promoten voor Ziggo/VF klanten - hij zei dat die korting ook voor mij zou moeten gaan gelden, ookal heb ik 31 maart al verlengd en niet nu pas. Misschien dat ie de vraag niet snapte want dit staat gewoon op de website:
Sluit je op of na 18 april 2017 een nieuw Smart, Red of Black abonnement aan, of verleng je er een? Dan bespaar je non-stop € 5 op de abonnementsprijs. Elke maand weer.
[ Voor 23% gewijzigd door World Eater op 18-04-2017 18:58 ]
Goed om te weten, dankje.rolandos582 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:28:
Post- en rekeningadres staat onder een sub optie en mag afwijken.
Het adres in My Vodafone ; Wat ook genoemd word ''Adresgegevens''
Dat word gehanteerd, post/rekening mogen afwijken.
Het word steeds mooier ;
[afbeelding]
Ik heb ook al bijna een week geleden mogen verlengen en abo is aangepast, ook nog niks van extra zenders of dubbele data gehoord. Geduld dus.World Eater schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:54:
Ik heb volgens VF recht op de extras maar nog geen bevestiging ontvangen dat alles geactiveerd is helaas.
Vandaag wel iemand van de F&F klantenservice aan de lijn gehad (vragen over m'n s8 levering) en meteen gevraagd naar de €5 korting waar ze nu mee promoten voor Ziggo/VF klanten - hij zei dat die korting ook voor mij zou moeten gaan gelden, ookal heb ik 31 maart al verlengd en niet nu pas. Misschien dat ie de vraag niet snapte want dit staat gewoon op de website:
Sluit je op of na 18 april 2017 een nieuw Smart, Red of Black abonnement aan, of verleng je er een? Dan bespaar je non-stop € 5 op de abonnementsprijs. Elke maand weer.
Dus niet volgens Vodafone zelf. Waar haal jij je info vandaan?rolandos582 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:28:
Post- en rekeningadres staat onder een sub optie en mag afwijken.
Laten we het houden op interne communicatie..oisyn schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:16:
[...]
Dus niet volgens Vodafone zelf. Waar haal jij je info vandaan?
Als je in Nederland bent en je belt naar een EU-land dan heb je daar 40 minuten per maand voor.ArcticWolf schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 21:10:
Wat is het verschil tussen die 2 omlijnde regels?![]()
[afbeelding]
Als je in het buitenland bent heb je geen aparte bundel, dus kun je onbeperkt naar nummers binnen de EU bellen.
Laten we het er dan op houden dat je intern even moet communiceren dat ze naar buiten toe een eenduidig beleid voerenrolandos582 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:20:
[...]
Laten we het houden op interne communicatie.
Dat zou wel zo handig zijn ja.oisyn schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 21:34:
[...]
Laten we het er dan op houden dat je intern even moet communiceren dat ze naar buiten toe een eenduidig beleid voeren

Verwijderd
Aangezien wij ook Ziggo Alles in een hebben op hetzelfde adres.
Alvast bedankt!
Verwijderd
Dus als je vlakbij de grens woont en veel naar de EU belt kun je dat dus onbeperkt doen als je even de grens overstapt ipv 40 min in Nederland zelf. Raar.Thom2289 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 21:25:
[...]
Als je in Nederland bent en je belt naar een EU-land dan heb je daar 40 minuten per maand voor.
Als je in het buitenland bent heb je geen aparte bundel, dus kun je onbeperkt naar nummers binnen de EU bellen.
Als het goed is was je abonnementsgeld toen zo'n €7 tot €5 goedkoper. Dus wat boeit het?Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:46:
Hmm heb net twee weken geleden verlengd met een Galaxy S8. Nu mooie bak dat je alleen op of na 18 april, €5 euro per maand korting krijgt icm Ziggo. Ben benieuwd of ze daar coulant in zijn
Nee je krijgt wel dubbele data, maar geen 5 euro korting, dat gaat vanaf een smart abonnement dus start valt er net buiten.Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:30:
Ik heb zojuist een Vodafone Start L (Sim Only) afgesloten, weet iemand of hier ook €5,- per maand vanaf gaat?
Aangezien wij ook Ziggo Alles in een hebben op hetzelfde adres.
Alvast bedankt!
[ Voor 38% gewijzigd door Chris.nl op 18-04-2017 23:04 ]
Verwijderd
Je hebt helemaal gelijk. Ik had niet in de gaten dat de abo prijzen waren gestegen. My badChris.nl schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:57:
[...]
Als het goed is was je abonnementsgeld toen zo'n €7 tot €5 goedkoper. Dus wat boeit het?
Hé fijn om een keer gelijk te hebben, ik zit er ook vaak zat naastVerwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:08:
[...]
Je hebt helemaal gelijk. Ik had niet in de gaten dat de abo prijzen waren gestegen. My bad
Maar dit is gewoon een geintje van Vodafone om de koppelverkoop te bevorderen, ergens terrecht. 't Is dat ik liever geen jaarabonnement vastleg, anders zou ik ook weer Ziggo nemen thuis.
[ Voor 7% gewijzigd door Chris.nl op 19-04-2017 02:17 ]
Nederland is blijkbaar uit de EU gestapt?ArcticWolf schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 21:10:
Wat is het verschil tussen die 2 omlijnde regels?![]()
[afbeelding]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Nee, dit is de nieuwe wetgeving. Binnen de EU is roamen nu "opgelost" voor de consument, maar vanuit je thuisland naar de EU bellen mag nog altijd iets kosten. Vandaar. Anderen in dit topic weten er vast naar te linken / meer over.
Dat was ook mijn eerste gedachte...
Ah ok, naja lig er niet zo wakker van, maar het staat wel raar.Chris.nl schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:26:
[...]
Nee, dit is de nieuwe wetgeving. Binnen de EU is roamen nu "opgelost" voor de consument, maar vanuit je thuisland naar de EU bellen mag nog altijd iets kosten. Vandaar. Anderen in dit topic weten er vast naar te linken / meer over.
Vanuit een EU land naar "huis" bellen noemen we in de volksmond roaming, vanuit NL naar het buitenland bellen noemen we internationaal bellen. Om te voorkomen dat half Nederland internationaal gaat bellen (naar buitenlandse nummers) hebben ze hier een beperking op staan. Omdat deze kosten daadwerkelijk hoger c.q. anders zijn dan de kosten die men met roaming maakt.
Wellicht interessant, ter toevoeging;Bullet NL schreef op woensdag 19 april 2017 @ 07:37:
Het is heel simpel, Providers mogen Nederland als thuis markt zien.... Je krijgt bij de RED bundel bellen vanuit de EU en 40/50 min bellen naar de EU vanuit huis.
Vanuit een EU land naar "huis" bellen noemen we in de volksmond roaming, vanuit NL naar het buitenland bellen noemen we internationaal bellen. Om te voorkomen dat half Nederland internationaal gaat bellen (naar buitenlandse nummers) hebben ze hier een beperking op staan. Omdat deze kosten daadwerkelijk hoger c.q. anders zijn dan de kosten die men met roaming maakt.
Er is in het verleden weldegelijk geprobeerd om bellen vanuit het thuisland naar een ander EU land onder de aanstaande roaming regeling te laten vallen. In 2013 had de Europese Commissie dat idee, maar dat heeft het niet gehaald. De redenering (van de tegenstanders) was dat dit meer een interne aangelegenheid is, wat op het bord valt van de lokale mededingingsautoriteit. (bij ons de ACM)
In My Vodafone staat dat er geen nieuwe simkaarten gevonden zijn.
Zijn er nog andere manieren om deze te activeren?
Ik had hetzelfde "probleem". Simkaart bleek al geactiveerd te zijn (wat ik dus niet gedaan had. Sim was al gelijk gebruiks klaar bij ontvangst). Simkaart werkt inderdaad goed. Die sim staat echter nog steeds niet in My Vodafone. Maarja zolang het werkt vind ik het prima.Marco schreef op donderdag 20 april 2017 @ 19:36:
Ik heb een multi data sim ontvangen, maar het lukt me niet om deze te activeren.
In My Vodafone staat dat er geen nieuwe simkaarten gevonden zijn.
Zijn er nog andere manieren om deze te activeren?
Verwijderd
Grappig is dat NFC betaalgebeuren met mijn telefoon niet kan, puur omdat er geen VF software/firmware op staat. Maar goed; heb daar toch geen interesse in.
Ik kan overigens de data sim nergens aanvragen; zal zekers pas kunnen wanneer het abonnement ingaat?
Want als ik inlog op de site van VF kan ik ook niets, staat zelfs geen klantnummer.
Ging hier op alle contracten direct, heb de wijzigingen aangevraagd per telefoon, nog geen 2 min na het ophangen had ik een wijziging SMS en vrijwel direct een e-mail.Janet_ schreef op donderdag 20 april 2017 @ 22:10:
Voor degene die verlenging hadden aangevraagd ; is jullie Abbo al ingegaan? In my Vodafone zie ik nog mn oude bundel staan 14gb ipv 24
Inloggen op my.vodafone en had mijn nieuwe abonnementen...
The sameBullet NL schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:04:
[...]
Ging hier op alle contracten direct, heb de wijzigingen aangevraagd per telefoon, nog geen 2 min na het ophangen had ik een wijziging SMS en vrijwel direct een e-mail.
Inloggen op my.vodafone en had mijn nieuwe abonnementen...
In my Vodafone staat ook dat mn aanvraag nog in behandeling is...
[ Voor 19% gewijzigd door Janet_ op 21-04-2017 00:45 ]
Als je Ziggo afsluit zónder de korting is het pakket maandelijks opzegbaar. En ik wil je er eventueel wel bij helpenChris.nl schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:15:
[...]
Hé fijn om een keer gelijk te hebben, ik zit er ook vaak zat naast![]()
Maar dit is gewoon een geintje van Vodafone om de koppelverkoop te bevorderen, ergens terrecht. 't Is dat ik liever geen jaarabonnement vastleg, anders zou ik ook weer Ziggo nemen thuis.
XBOX Live Gamertag: PerfektOne
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Beschik namelijk over zowel een VF en Ziggo abonnement en kan mijn VF sim only verlengen.
[ Voor 7% gewijzigd door ThijsM op 21-04-2017 05:08 ]
5 euro Ziggo korting plus 8 a 9 euro Vodafone korting, lijkt me wel dus...ThijsM schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 04:45:
Is het nog de moeite waard om de loyalty afdeling van vodafone te bellen? Iemand een gunstiger aanbod gekregen dan de F&F actie i.c.m. een ziggo abonnement?
Beschik namelijk over zowel een VF en Ziggo abonnement en kan mijn VF sim only verlengen.
Ik het geval van Red Super ;-)
[ Voor 3% gewijzigd door Bullet NL op 21-04-2017 07:40 ]
Dat Ziggo ook maandelijks opzegbaar kan, wist ik nog niet. Thnx voor de tip!PerfektOne schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 01:45:
[...]
Als je Ziggo afsluit zónder de korting is het pakket maandelijks opzegbaar. En ik wil je er eventueel wel bij helpen
Verder vertelde de beste man mij dat ze vanaf vandaag extra korting in de vorm van gratis zenderpakketten kunnen aanbieden als je zowel Ziggo als Vodafone tegelijk gaat verlengen. Dit bovenop de al bekende gratis zenderpakket actie.
Verwijderd
Dat ik NL 1,2,3 en een paar andere zenders wel in HD kan kijken via de ingebouwde digitale TV tuner van mijn tv, komt omdat die zenders standaard bij Kabel TV worden doorgegeven.
Heb een "Internet Complete" abonnement bij Ziggo en een VF Red Super abonnement.
Dat Internet Complete is de bottleneck schijnt (kost al genoeg á €50 p/m). Als ik €8 p/m extra betaal voor een ander pakket kan ik die verdubbeling wel krijgen. Heel erg raar om zo met je trouwe klanten om te gaan...
2 mnd geleden nog Red Super afgenomen, hopelijk ligt er over 2 jaar glas in de straat. Dan stap ik daar op over en naar KPN ofzo. Stom gedoe...
Geen familie of vrienden met Ziggo thuis? Binnen de spelregels kan je op een ander adres die verdubbeling pakken.Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:59:
Hmm.... ondanks dat ik al 17 jaar klant ben bij Vodafone en zo'n 15 jaar klant ben bij A2000/UPC/Ziggo, ga ik geen data verdubbeling krijgen of extra zender pakket. Want ik heb geen digitale tv.
Dat ik NL 1,2,3 en een paar andere zenders wel in HD kan kijken via de ingebouwde digitale TV tuner van mijn tv, komt omdat die zenders standaard bij Kabel TV worden doorgegeven.
Heb een "Internet Complete" abonnement bij Ziggo en een VF Red Super abonnement.
Dat Internet Complete is de bottleneck schijnt (kost al genoeg á €50 p/m). Als ik €8 p/m extra betaal voor een ander pakket kan ik die verdubbeling wel krijgen. Heel erg raar om zo met je trouwe klanten om te gaan...
2 mnd geleden nog Red Super afgenomen, hopelijk ligt er over 2 jaar glas in de straat. Dan stap ik daar op over en naar KPN ofzo. Stom gedoe...
Heb je een indicatie gekregen welke pakketten dat kunnen zijn?ThijsM schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:03:
Net loyalty gebelt. Red Essential 2jr voor 22eu kunnen krijgen, hier gaat dan nog 5eu Ziggo korting vanaf. Kom totaal op 17eu p/m.
Verder vertelde de beste man mij dat ze vanaf vandaag extra korting in de vorm van gratis zenderpakketten kunnen aanbieden als je zowel Ziggo als Vodafone tegelijk gaat verlengen. Dit bovenop de al bekende gratis zenderpakket actie.
Bij KPN kan je bijvoorbeeld FoxSports kiezen, dat vind ik een interessanter pakket dan Ziggo Sports Totaal. Al het belangrijke wordt toch wel op kanaal 14 uitgezonden.
Maandag maar even bellen.
Good to know en boeiende infoThijsM schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:03:
Net loyalty gebelt. Red Essential 2jr voor 22eu kunnen krijgen, hier gaat dan nog 5eu Ziggo korting vanaf. Kom totaal op 17eu p/m.
Klopt dat laatste wat ik hier zeg?Piet91 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 22:01:
Gisteren ook naar tevredenheid de envelop met contract en simkaart ontvangen.
Grappig is dat NFC betaalgebeuren met mijn telefoon niet kan, puur omdat er geen VF software/firmware op staat. Maar goed; heb daar toch geen interesse in.
Ik kan overigens de data sim nergens aanvragen; zal zekers pas kunnen wanneer het abonnement ingaat?
Want als ik inlog op de site van VF kan ik ook niets, staat zelfs geen klantnummer.
Nee, extra sim voor alleen data kan je met een Red Super abbo gratis aanvragen bij klantenservice of in een Vodafone winkel
Ik heb het gewoon via de website gedaanBullet NL schreef op maandag 24 april 2017 @ 16:22:
[...]
Nee, extra sim voor alleen data kan je met een Red Super abbo gratis aanvragen bij klantenservice of in een Vodafone winkel
Dat wil ik ookBullet NL schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 07:40:
[...]
5 euro Ziggo korting plus 8 a 9 euro Vodafone korting, lijkt me wel dus...
Ik het geval van Red Super ;-)
Hoe bel ik die lijn? Is dat gewoon een menu @ klantenservice?
Gewoon naar 0800-0094 bellen, en dan menu 3 (abonnement), daarna weer keuze nummer 3 (abonnement opzeggen). Succes!ArcticWolf schreef op maandag 24 april 2017 @ 18:50:
[...]
Dat wil ik ook
Hoe bel ik die lijn? Is dat gewoon een menu @ klantenservice?
Heb ik nog een slecht excuus nodig daar of?oohh schreef op maandag 24 april 2017 @ 19:04:
[...]
Gewoon naar 0800-0094 bellen, en dan menu 3 (abonnement), daarna weer keuze nummer 3 (abonnement opzeggen). Succes!
Nee, ik niet, al hielp het wel dat ik door te verlengen meer zou moeten gaan betalen voor exact hetzelfde productArcticWolf schreef op maandag 24 april 2017 @ 19:06:
[...]
Heb ik nog een slecht excuus nodig daar of?
Pfff ik val bijna in slaap van het wachtenSirhc_95 schreef op maandag 24 april 2017 @ 19:23:
[...]
Nee, ik niet, al hielp het wel dat ik door te verlengen meer zou moeten gaan betalen voor exact hetzelfde productNog een andere vraag voor de andere Tweakers die via loyalty verlengd hebben, heb net de bevestigingsmail binnengekregen voor de verlenging, maar de extra loyalty korting staat hier niet bij, was dat bij jullie ook zo? Je hebt eigenlijk dus geen poot om op te staan mocht het verwerken van de korting misgaan?
Ja zeker, heb netjes een automatisch bevestigingsmail gehad, even later een persoonlijke mail waar de kortingen in word bevestigd.Sirhc_95 schreef op maandag 24 april 2017 @ 19:23:
[...]
Nee, ik niet, al hielp het wel dat ik door te verlengen meer zou moeten gaan betalen voor exact hetzelfde productNog een andere vraag voor de andere Tweakers die via loyalty verlengd hebben, heb net de bevestigingsmail binnengekregen voor de verlenging, maar de extra loyalty korting staat hier niet bij, was dat bij jullie ook zo? Je hebt eigenlijk dus geen poot om op te staan mocht het verwerken van de korting misgaan?
Je moet het ook gewoon op een ochtend doen, geen wachtrijArcticWolf schreef op maandag 24 april 2017 @ 19:36:
[...]
Pfff ik val bijna in slaap van het wachten21 min and counting.
[ Voor 15% gewijzigd door Bullet NL op 24-04-2017 19:55 ]
Red super voor 26 euro pm excl Ziggo korting
*hmm... ben nu wel zeker die onbeperkt korting kwijt? (van F&F)
Thanks, had ook geen excuusSirhc_95 schreef op maandag 24 april 2017 @ 19:23:
[...]
Ze vroeg of ik inderdaad een extra mail wilde met de kortingen erbij, die heeft ze net gestuurd (en net ontvangen)
[ Voor 84% gewijzigd door ArcticWolf op 24-04-2017 20:12 ]
I don't have dreams, I have goals!!
Daar gaat die €5 nog af waarmee ze nu reclame maken zeker ?ArcticWolf schreef op maandag 24 april 2017 @ 19:59:
Gelukt
Red super voor 26 euro pm excl Ziggo korting(die ik ook nog krijg)
*hmm... ben nu wel zeker die onbeperkt korting kwijt? (van F&F)
[...]
Thanks, had ook geen excuus![]()
Ze vroeg of ik inderdaad een extra mail wilde met de kortingen erbij, die heeft ze net gestuurd (en net ontvangen)
2250 WP Zuid PVoutput
Bullet NL schreef op maandag 24 april 2017 @ 16:22:
Zo staat het inderdaad op de site:
Echter als ik inlog op de site (of app) kan heb ik nergens persoonlijke instellingen o.i.d. Ik zie een fractie van een seconde een scherm dat daar op lijkt, maar vervolgens springt de site door. Ik kan mijn klantnummer dus ook niet selecteren.Multi Data Sim later aanvragen
Heb je al een abonnement en heb je dit aangesloten op 4 maart 2013 of later? Bestel Multi Data Sim dan via My Vodafone of bel met de klantenservice.
Heb je een ouder abonnement? Bel ons even.
Moet ik klantservice dan maar eens een keer bellen.
Yep, dus uiteindelijk 21 euro pm.MdO82 schreef op maandag 24 april 2017 @ 21:25:
[...]
Daar gaat die €5 nog af waarmee ze nu reclame maken zeker ?
Ze stuurde nog apart een mail met de kortingen omdat die niet op het contract te zien waren, dus die worden als het goed is verrekend op de eerste rekening.
[ Voor 27% gewijzigd door ArcticWolf op 24-04-2017 22:30 ]
En rechtstreeks via onderstaande link?Piet91 schreef op maandag 24 april 2017 @ 21:47:
[...]
[...]
Zo staat het inderdaad op de site:
[...]
Echter als ik inlog op de site (of app) kan heb ik nergens persoonlijke instellingen o.i.d. Ik zie een fractie van een seconde een scherm dat daar op lijkt, maar vervolgens springt de site door. Ik kan mijn klantnummer dus ook niet selecteren.
Moet ik klantservice dan maar eens een keer bellen.
https://www.vodafone.nl/m.../multisim-bestellen.shtml
- Vodafone Red 1,5 GB (wordt dus 3 GB icm Ziggo): 20 euro
- T-mobile GO 5 GB (icm 5 euro korting als je in een groep met vrienden zit): 13,50 euro
Voor de volledigheid: Mijn vrouw heeft ook Vodafone, dus het extra zenderpakket raak ik ook niet kwijt als ik overstap.
Ik zit er dus over te denken om Loyalty te bellen. Kan iemand mij vertellen wat de voorwaarden zijn om voor Loyalty korting in aanmerking te komen? En ik kan nergens een nummer vinden van de Loyalty afdeling. Kan iemand mij vertellen hoe ik ze kan bereiken?
Ik heb Vodafone Red 1,5 GB (verdubbled naar 3GB) nu voor 16eu (incl 5eu korting). Ik kon ook nog 120eu korting krijgen op een toestel, maar heb gekozen voor een sim only en neem later dit jaar de nieuwe iPhone (als deze mij aanstaat).
klantenservice bellen en dan abonnement (2) en dan opzeggingen (4) en zeggen dat je twijfelt of je naar T-mobile moet overstappenmiesjaa schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 09:10:
Ik lees hier veel over mensen die Loyalty kortingen hebben kunnen bedingen. Ik zit al zo lang ik me kan herinneren bij Vodafone. Twijfel nu serieus om over te stappen naar T-mobile omdat zij een stuk goedkoper zijn (zelfs met de Vodafone-Ziggo korting meegerekend). Mijn abonnement loopt bijna af.
- Vodafone Red 1,5 GB (wordt dus 3 GB icm Ziggo): 20 euro
- T-mobile GO 5 GB (icm 5 euro korting als je in een groep met vrienden zit): 13,50 euro
Voor de volledigheid: Mijn vrouw heeft ook Vodafone, dus het extra zenderpakket raak ik ook niet kwijt als ik overstap.
Ik zit er dus over te denken om Loyalty te bellen. Kan iemand mij vertellen wat de voorwaarden zijn om voor Loyalty korting in aanmerking te komen? En ik kan nergens een nummer vinden van de Loyalty afdeling. Kan iemand mij vertellen hoe ik ze kan bereiken?
ik had niet eens een excuus en kreeg ook extra korting.
Nope; beeld spring elke keer op dit scherm.Marco schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 08:08:
En rechtstreeks via onderstaande link?
https://www.vodafone.nl/m.../multisim-bestellen.shtml
En daar kan ik rechts dus geen keuze maken.
Zal wel zo zijn omdat het abonnement nog niet ingegaan is denk ik.
[ Voor 5% gewijzigd door Piet91 op 25-04-2017 10:49 ]
Ik had eerst een P10 Lite bestelt met een Start L Abo (150 min 1 GB) voor 25 euro per maand. Geleverd maar vanwege problemen met de factuur heb ik die moeten annuleren en terug gestuurd.
Via Loyalty de volgende deal gekregen:
Huawei P10 Lite + 2 Jaar smart M, van 33 euro naar 26,50. Daar gaat nog eens de vijf euro ziggo korting af, dus kom ik op 21,50 per maand.
* Marc H is tevreden
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Verwijderd
Het gaat niet zo lekker dat je in combinatie met F&F ook de Ziggo korting krijgt?Udrene schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:41:
Heb Vodafone gebeld want mag over een maand overstappen. Maar kreeg bijna geen korting op een sim only. Moest € 34,- betalen voor een RED-super. Gaat dan nog € 5,- vanaf omdat ik ook bij Ziggo zit. Heb gezegd dat ik nog even verder ga kijken. Kan dan beter gebruik maken van een Friends & Family abbo, deze zit op € 32,- voor een jaar....

Alle extra's krijg je ook gewoon bij F&F...Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 15:50:
[...]
Het gaat niet zo lekker dat je in combinatie met F&F ook de Ziggo korting krijgt?Want dat zou VF wel ineens heel interessant worden.
/me mag in Juli verlengen. Zit nu bij KPN maar die willen me geen leuke deal geven op onbeperkt bellen/sms en 5GB of meer data.
Zitten thuis bij Ziggo en heb een F&F code, dacht die kortingen te kunnen stapelen, maar dat gaat dus niet zo te horen? Denk dat ik dan toch richting Tele 2 ga.
https://directsales.vodafone.nl/gratis-extras
Dikke kans trouwens dat er in juli een hele andere abonnementstructuur is (iig na 15 juni).
[ Voor 6% gewijzigd door P.K. op 25-04-2017 16:19 ]
Het geldt voor zowel zakelijke als consumenten abonnementen. Ik ben benieuwd!
Zie bijv. http://connexieb2b.nl/act...lle-vodafone-klanten.html
[ Voor 14% gewijzigd door The__Virus op 25-04-2017 16:21 ]
Das naai, heb ik gisteren m'n BSW omgezet naar RED omdat ik wat vaker in de EU ben dan in Azië, maar die RED abonnementen hebben geen voordeel meer in Japan/Australië en Nieuw Zeeland en ik ging nog weleens naar JapanThe__Virus schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 16:21:
Ik zie vandaag allerlei nieuwsberichten oppoppen over het 'roam like at home' principe. Vodafone wacht niet tot 15 juni 2017 maar wil de klanten tegemoet komen door dit al per 1 juni 2017 in te laten gaan.
Het geldt voor zowel zakelijke als consumenten abonnementen. Ik ben benieuwd!
Zie bijv. http://connexieb2b.nl/act...lle-vodafone-klanten.html

Iets met bedenktijd als je een abonnement afsluit/verlengt? Ik weet niet precies hoe dit zit maar volgens mij heb je tijd om te "annuleren".ArcticWolf schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 18:16:
[...]
Das naai, heb ik gisteren m'n BSW omgezet naar RED omdat ik wat vaker in de EU ben dan in Azië, maar die RED abonnementen hebben geen voordeel meer in Japan/Australië en Nieuw Zeeland en ik ging nog weleens naar Japan
Volgens mij ben je dan helemaal je abonnement kwijt en krijg je niet je oude abonnement terug... maar goed, verzin wel iets als ik er weer benjooproo schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 19:51:
[...]
Iets met bedenktijd als je een abonnement afsluit/verlengt? Ik weet niet precies hoe dit zit maar volgens mij heb je tijd om te "annuleren".
Had net de klantenservice aan de lijn voor m'n BloX die ik had gesloopt en gelijk maar gevraagd waarom de 4 niet EU landen uit de voordeel landen zijn gegooid... blijkbaar zijn de overeenkomsten met die landen niet meer verlengd (waarschijnlijk al sinds nov. 2016 niet meer).
[ Voor 23% gewijzigd door ArcticWolf op 25-04-2017 20:00 ]
Wordt gewoon teruggedraaid.ArcticWolf schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 19:57:
[...]
Volgens mij ben je dan helemaal je abonnement kwijt en krijg je niet je oude abonnement terug... maar goed, verzin wel iets als ik er weer bende Ziggo kortingen en dubbel data zijn ook wel lekker.
Had net de klantenservice aan de lijn voor m'n BloX die ik had gesloopt en gelijk maar gevraagd waarom de 4 niet EU landen uit de voordeel landen zijn gegooid... blijkbaar zijn de overeenkomsten met die landen niet meer verlengd (waarschijnlijk al sinds nov. 2016 niet meer).
Verwijderd
Thanks voor de info.P.K. schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 16:10:
[...]
Alle extra's krijg je ook gewoon bij F&F...
https://directsales.vodafone.nl/gratis-extras
Dikke kans trouwens dat er in juli een hele andere abonnementstructuur is (iig na 15 juni).
Ik heb zelf nog een oud 10+1 f&f abonnement en dat er sterk over na om in de vorige acties een red abonnement te nemen ivm met een stage in België voor 8 maanden. Uiteindelijk niet gedaan omdat roaming toch afschaft werd, maar vrees dat ik de verkeerd keuze heb gemaakt...

Ik heb even een vraagje over de gratis extra's i.c.m Ziggo
Ik ben van plan terug over te stappen van hollandsnieuwe naar Vodafone. Aangezien we thuis Ziggo Alles-in-één hebben, zou ik ook in aanmerking komen voor gratis extra's.
https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/
Als ik echter de postcode check, staat er dat ik Ziggo TV en internet moet afsluiten.
Iemand ervaring mee? Komt dat vanzelf goed (als ik een abbo afsluit controleren ze dat) of kan ik beter contact opnemen met Vodafone?
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
https://www.vodafone.nl/s...nt/redelijk-gebruik.shtmlWaffle schreef op woensdag 26 april 2017 @ 01:05:
Ah toch een fair use policy. Geld die ook voor Red abonnementen?
Ik heb zelf nog een oud 10+1 f&f abonnement en dat er sterk over na om in de vorige acties een red abonnement te nemen ivm met een stage in België voor 8 maanden. Uiteindelijk niet gedaan omdat roaming toch afschaft werd, maar vrees dat ik de verkeerd keuze heb gemaakt...
Dus zou wel even navragen of ze 8 maanden ook toestaanWat is redelijk gebruik?
De algemene regel is dat zo lang je meer tijd in Nederland besteed dan in het buitenland, of je jouw mobiel meer in Nederland gebruikt dan in het buitenland, je in de EU kunt roamen tegen je Nederlandse tarieven. Dit wordt gezien als redelijk gebruik (fair use) van roaming diensten. Er is sprake van onredelijk verbruik als je gedurende een periode van vier maanden méér tijd in het buitenland doorbrengt dan in Nederland en méér verbruik vertoont in het buitenland dan in Nederland.
Indien er sprake is van onredelijk verbruik stuurt Vodafone je een bericht met het verzoek om je (roaming) gedrag aan te passen. Wanneer je gedrag na 14 dagen niet aantoonbaar is veranderd zal er vanaf dat moment een toeslag op je roaming verbruik in rekening worden gebracht.
Alles in 1 is toch met TV + Internet. Komt dus helemaal goed zodra je weer bij Vodafone zit.MK1998NL schreef op woensdag 26 april 2017 @ 07:29:
Hey
Ik heb even een vraagje over de gratis extra's i.c.m Ziggo
Ik ben van plan terug over te stappen van hollandsnieuwe naar Vodafone. Aangezien we thuis Ziggo Alles-in-één hebben, zou ik ook in aanmerking komen voor gratis extra's.
https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/
Als ik echter de postcode check, staat er dat ik Ziggo TV en internet moet afsluiten.
Iemand ervaring mee? Komt dat vanzelf goed (als ik een abbo afsluit controleren ze dat) of kan ik beter contact opnemen met Vodafone?
Zolang het digitale TV en een abonnement van >30mb/s is wel ja...Swift92 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 08:40:
[...]
Alles in 1 is toch met TV + Internet. Komt dus helemaal goed zodra je weer bij Vodafone zit.
Ik heb precies het zelfde. Mijn nummerbehoud gaat in op 03-05-'17. Ik kan nog geen gebruik maken van mijn vodafone o.i.d. Zelf dacht ik dat het komt omdat mijn abonnement nog niet is ingegaan. Nu ik er echter op doorzoek, staat nergens aangegeven wanneer mijn abonnement ingaat.... Er staat alleen dat de nummerbehoud is geaccepteerd voor 3 mei. Ik wacht het even een weekje af, heb toch nog geen rekening binnen.Piet91 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:49:
[...]
Nope; beeld spring elke keer op dit scherm.
En daar kan ik rechts dus geen keuze maken.
Zal wel zo zijn omdat het abonnement nog niet ingegaan is denk ik.
Swift92 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 08:40:
[...]
Alles in 1 is toch met TV + Internet. Komt dus helemaal goed zodra je weer bij Vodafone zit.
Ok, thnxChris.nl schreef op woensdag 26 april 2017 @ 08:49:
[...]
Zolang het digitale TV en een abonnement van >30mb/s is wel ja...
Dan gaan we maar eens een abbo bestellen
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Dat is afwachten.Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 22:53:
[...]
Thanks voor de info.Andere structuur of ook lagere prijzen denk je?
Over prijzen kan je denk ik moeilijk iets zeggen. Sowieso zijn de 'vaste' prijzen nooit de echte prijzen, omdat er altijd wel een of andere actie loopt zodat ze kunnen koketteren met korting.
----------------------------------
Je abonnement is vanaf 1 juni geldig in de EU. Het Nederlandse tarief wordt dan ook het tarief voor in de EU. De kosten voor het bellen vanuit NL naar een buitenlands nummer blijven hetzelfde. In deze landen kun je je MB’s, minuten en sms’jes tegen NL tarief meenemen.
Ga je buiten je bundel in de EU?
Dan betaal je het Nederlandse buitenbundeltarief voor MB’s, minuten en sms’jes. Dat is voor elk abonnement anders. Maar maak je geen zorgen, ook in het buitenland houden we je op de hoogte via een berichtje.
Afgelopen dinsdag nog een smart sim only afgesloten in een Vodafone winkel waar bij ik werd geadviseerd om een Red abo te nemen voor gebruik van data in het buitenland als ik op vakantie zou gaan. Ik zeg tegen de verkoper dat dat niet nodig is omdat in juni de data bundel ook in het (EU) buitenland geldig is en hij hield verder zijn mond.
Het verbaasde mij dat hij hier nog over begon

Mag toch aannemen dat de fup niet voor red en black geld. Deze abonnementen werden verkocht met EU bundel.Waffle schreef op woensdag 26 april 2017 @ 01:05:
Valt me op dat er staat voor het "Nederlandse tarief" staat en niet binnen bundel.Delph1900 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:32:
Net deze mail gehad van Vodafone:
Je abonnement is vanaf 1 juni geldig in de EU. Het Nederlandse tarief wordt dan ook het tarief voor in de EU. De kosten voor het bellen vanuit NL naar een buitenlands nummer blijven hetzelfde. In deze landen kun je je MB’s, minuten en sms’jes tegen NL tarief meenemen.
Ga je buiten je bundel in de EU?
Dan betaal je het Nederlandse buitenbundeltarief voor MB’s, minuten en sms’jes. Dat is voor elk abonnement anders. Maar maak je geen zorgen, ook in het buitenland houden we je op de hoogte via een berichtje.
Afgelopen dinsdag nog een smart sim only afgesloten in een Vodafone winkel waar bij ik werd geadviseerd om een Red abo te nemen voor gebruik van data in het buitenland als ik op vakantie zou gaan. Ik zeg tegen de verkoper dat dat niet nodig is omdat in juni de data bundel ook in het (EU) buitenland geldig is en hij hield verder zijn mond.
Al met al erg positief over Vodafone deze afgelopen tijd. Eerst de dubbele data en extra zender en nu binnenkort ook overal in de EU gewoon tarief.
Weet iemand of de tarieven voor buiten de EU wellicht ook nog aangepast gaan worden, of blijft dit even duur?
fookin mad fer it
http://europa.eu/youreuro...oaming-costs/index_nl.htm
Ik heb het gister nog nagevraagd bij een chat-medewerker, die bevestigde dat dit inderdaad ingaat voor alle Vodafone abonnementen
Voor de abo's zonder roaming past Vodafone hier gewoon de nieuwe wetgeving toe. Die staat deze FUP toe.routier_lub schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:13:
[...]
Mag toch aannemen dat de fup niet voor red en black geld. Deze abonnementen werden verkocht met EU bundel.
Wat betreft 'tijd' in het buitenland is dit het strengste wat ze mogen doen onder de nieuwe wetgeving.
Ik ken de voorwaarden van Red en Black niet, staat daar geen beperking in wbt gebruik in het buitenland?
Dan blijft dat gewoon geldig.
Als Vodafone er voor kiest de voorwaarden ten nadele van jouw te veranderen heb je het recht je abonnement kosteloos op te zeggen, dus dat zal Vodafone waarschijnlijk niet doen.
Nationaal tarief = BundelArcticWolf schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:18:
[...]
Valt me op dat er staat voor het "Nederlandse tarief" staat en niet binnen bundel.
No need to worry.
Hou er rekening mee dat je buiten NL mogelijk minder data hebt dan je NL bundel toestaat. Al denk ik niet dat er VF abo's zijn waarvoor dat opgaat.[b][message=51036163,noline]Delph1900 schreef op . Ik zeg tegen de verkoper dat dat niet nodig is omdat in juni de data bundel ook in het (EU) buitenland geldig is en hij hield verder zijn mond.
Bij de abonnementen die Vodafone nu verkoopt en de afgelopen maanden heeft verkocht mét roaming (Red dus) kunnen ze dat niet zomaar toepassen, omdat er in de voorwaarden staat dat die bundels 'volledig' geldig zijn in de EU, afaik..oisyn schreef op woensdag 26 april 2017 @ 17:56:
[...]
Hou er rekening mee dat je buiten NL mogelijk minder data hebt dan je NL bundel toestaat. Al denk ik niet dat er VF abo's zijn waarvoor dat opgaat.
Gezien het bericht van gister kiezen ze er ook niet voor om dat bij oude abo's te gaan doen. Er wordt iig met geen woord over gerept.
Als je een dikke loyalty bonus hebt wordt het theoretisch een ander verhaal.
[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 27-04-2017 15:14 ]
Ter land, ter zee en in de kroeg
Heb je dit stukje op de Vodafone-site gelezen? Heel duur zijn de toeslagen niet:Waffle schreef op woensdag 26 april 2017 @ 01:05:
Je krijgt dus ook niet achteraf een rekening maar pas vanaf 14 dagen na de waarschuwing.Indien er sprake is van onredelijk verbruik stuurt Vodafone je een bericht met het verzoek om je (roaming) gedrag aan te passen. Wanneer je gedrag na 14 dagen niet aantoonbaar is veranderd zal er vanaf dat moment een toeslag op je roaming verbruik in rekening worden gebracht.
De maximale toeslagen in de EU
€ 0,04 (€ 0,0387) per minuut
€ 0,01 (€ 0,0121) per sms
€ 0,01 (€ 0,0093) per MB
Toeslagen incl. btw
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!
Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!